Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 20:21
Voor mij persoonlijk:

Volvo
Mercedes
DAF

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 10:12:
[...]

Het is een druk festival weekend.
- Lowlands
- Decibel (Hilvarenbeek)
- Het strand (almere)
- Dutchvally (Spaarnwoude) <- Hier ga ik heen, timetable is alleen erg ruk dit jaar.
Dat hadden wij in het verleden ook, maar het aantal festivals waar we werken wordt steeds minder. In het verleden viel Concert at Sea altijd samen met Mundial in Tilburg of met Fortarock in Nijmegen. Dat was altijd een megadruk weekend, heb al eens gehad 3 jaar geleden ofzo dat CaS niet doorging i.v.m. het weer en dat ik van Zeeland naar Tilburg kon knallen om daar bij te springen op Mundial omdat ze daar mensen te kort kwamen :P

Mundial bestaat inmiddels niet meer en Concert at Sea was dit jaar waarschijnlijk de laatste keer voor ons, Fortarock ging dit jaar niet door.

Ff denken wat we dit jaar nog meer gehad hebben, Manána Manána, Down the Rabbit Hole, Robby Williams in het Goffertpark in Nijmegen en een week later Guns 'n Roses, Zwarte Cross, Bevrijdingspop Haarlem.

[ Voor 34% gewijzigd door FastFred op 18-08-2017 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

FastFred schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 10:08:
[...]

Ook dat valt tegen, we vegen namelijk de tenten uit dit weekend, NA ieder optreden :P Maar tijdens de optredens kunnen we doen wat we willen zolang we nuchter blijven en op tijd terug zijn voor het volgende optreden afgelopen is.

[...]

Scania op 1, mooi exterieur, mooi interieur, mooi maar simpel dash, lekker motorgeluid (ook de 6-cilinders)
DAF op 2, mooi exterieur, mooi interieur, prachtig dash met de tellerverlichting, mooi motorgeluid, de kortere bakverhouding is ook lekker, maar 510pk is met echt zware lasten soms net te weinig, dan toch liever de Scania met 580pk v8.

Oude Volvo FH: mooi interieur, mooi dash, lelijk exterieur
Nieuwe Volvo FH: lelijk dash, mooi exterieur
Renault: lelijk van binnen en buiten, traag
MAN: idem als Renault + trage richtingaanwijzers
Iveco: idem + trage richtingaanwijzers, motor geluid waardeloos
Oude Mercedes: mooi interieur, mooi exterieur
Nieuwe Mercedes: mooi interieur, mooi exterieur, motor te stil

Mijn mening, maar ok
Wat bedoel je hier met oude en nieuwe? Zijn er verschillende versies oud en nieuw in ETS2?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie Gijs
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-07 10:33
Is dit normaal voor in het donker? Ik heb even geen screen van rijden in ochtend/middag, maar daar lijkt m'n voor uitzicht ook super donker, terwijl ik in m'n spiegels een veel lichtere wereld zie. Is dit een bekend probleem? (gebruik geen mods)

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/d566Gk/ets2.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Leoon. schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:20:
[...]

Wat bedoel je hier met oude en nieuwe? Zijn er verschillende versies oud en nieuw in ETS2?
Staat een mooie beschrijving van in de TS ;)
Japie Gijs schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:37:
Is dit normaal voor in het donker? Ik heb even geen screen van rijden in ochtend/middag, maar daar lijkt m'n voor uitzicht ook super donker, terwijl ik in m'n spiegels een veel lichtere wereld zie. Is dit een bekend probleem? (gebruik geen mods)

[afbeelding]
Volgens mij gewoon normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik ga voor Mercedes ( nieuwe).. prachtige truck om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-10 20:20

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Ik rijd heel m'n carrière al in een Volvo fh16, een witte.. net zoals m'n vader in het echt 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
Het rare is dat ik na 50 uur rijden nog geen enkele scania dealer hebt ontdekt.. liggen die op een speciale locatie?

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-10 13:41
Hier is een overzichtje met locatie van dealers:
http://img3.wikia.nocooki...ruck_dealer_locations.jpg

Is al wel een iets verouderd kaartje zonder uitbreidingen volgens mij.

[ Voor 18% gewijzigd door YdieresiS op 18-08-2017 13:18 ]

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iantje31 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 13:05:
Het rare is dat ik na 50 uur rijden nog geen enkele scania dealer hebt ontdekt.. liggen die op een speciale locatie?
Je moet er zelf langs heen rijden om ze te ontdekken. Iedere plaats heeft weer een andere merkdealer, maar niet iedere plaats heeft een dealer.

Overzichtje: http://truck-simulator.wi...Simulator_2_Truck_Dealers

[ Voor 10% gewijzigd door FastFred op 18-08-2017 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
voor mij is het
Scania (vabis) , Daf , Volvo

Maar het liefst Mack of KW FL

maar ik rij nu deze truck omdat ik nog wat prestaties moet halen Test Drive Limited
Drive at least 999 km during jobs with each truck brand featured in the game. Only your owned trucks are counted.

|:( |:(

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikoe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07:45
http://store.steampowered...lator_2__DAF_Tuning_Pack/

Ik ga hem toch eens uitproberen.

En bij mij is het Daf, Scania, Volvo. Rij al 8,5 jaar Daf dus weet niet beter haha. In het spel heb ik wel een Scania, maar dat was omdat je meer er aan kon veranderen. Inmiddels zijn er al meer accessoires voor de Daf en nu ook een DLC van SCS zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12-10 21:02
Nice eindelijk wat meer customize mogelijkheden bij de DAF trucks. Meteen maar even aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikoe
Die DLC mag er best wezen. Grill lan nu in kleur en ook verschillense sideskirts en zonnekleppen. Te veel om op te tr noemen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online

Pykow

Angelo OTR

Mikoe schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 16:11:
http://store.steampowered...lator_2__DAF_Tuning_Pack/

Ik ga hem toch eens uitproberen.

En bij mij is het Daf, Scania, Volvo. Rij al 8,5 jaar Daf dus weet niet beter haha. In het spel heb ik wel een Scania, maar dat was omdat je meer er aan kon veranderen. Inmiddels zijn er al meer accessoires voor de Daf en nu ook een DLC van SCS zelf.
Mooie uitbreiding.
Nu ik weer even in dit topic kijk, krijg ik weer zin om wat te trucken.
Het is alleen zo gedoe om steeds mijn stuur aan te sluiten.
Want dan wil ik weer shooters spelen en dan weer cruisen in ETS2.

ook druk bezig met m'n youtube kanaal, dit weekend een festival en volgend weekend gamescom ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-10 12:53
Pykow schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 16:35:
[...]

Mooie uitbreiding.
Nu ik weer even in dit topic kijk, krijg ik weer zin om wat te trucken.
Het is alleen zo gedoe om steeds mijn stuur aan te sluiten.
Want dan wil ik weer shooters spelen en dan weer cruisen in ETS2.

ook druk bezig met m'n youtube kanaal, dit weekend een festival en volgend weekend gamescom ;)
Had last van hetzelfde probleem. Wheelstand Pro is de oplossing.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikoe
Ik haal me stuur gewoon van me bureau en leg hem dan aan de kant. Inmiddels staat er wel een lichte afdruk van de klemmen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
ik heb de boel op een wheelstand pro gemonteerd, is nog steeds een flink gebeuren, maar verplaatsen is nu makkelijker.

al dacht ik dat je de WSP ook kleiner kon maken maar dat lijkt niet zo te zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo even die Daf tuning DLC gekocht
gelijk maar even dat hok weg gedaan en een Daf gekocht en wat aangepast

Afbeeldingslocatie: https://s11.postimg.org/tdcktg2vn/20170818182609_1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://s11.postimg.org/4y4cse3yr/20170818182545_1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://s11.postimg.org/lnae21pxv/20170818183022_1.jpg

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hebben meer mensen problemen met haperingen na de laatste update ?

hier nog nooit last van gehad , of is het promods

En wie heeft Arnhem gemaakt ?

want daar mogen ze ook wel eens naar de stoplichten kijken ,
bij diverse geen stopstreep en dus weet je niet waar je moet stoppen voor rood , heb nu in een half jaar met ETS2 nog geen roodstoplicht boete gehad , maar nu in 4 min 3 keer :-( of gaan ze nu ook echt het Nederlandse beleid voeren

[ Voor 8% gewijzigd door ravw op 18-08-2017 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:48
Wat voor haperingen? Ik heb wel iets meer lag de laatste tijd in de standaard game. Ik heb verder geen noemenswaardige mods ofzo, 1 trailerpack om precies te zijn.

ik heb overigens dat hele boete gedoe uitgezet. Voegt m.i. weinig toe aan de simulatie, 1 km over de snelheid en er rijdt ineens een politiewagen achter je.

Voor een ieder die het interessant vindt het volgende: de DAF CF zit niet in ETS2 vanwege het ontbreken van een licentie. Grappig, want de XF is geen probleem. Nu schijnt dat DAF die licentie niet afgeeft, ik weet het niet. Nu dacht ik, is het misschien een idee om een enquete op te zetten waarin handtekeningen worden verzameld zodat die gepresenteerd kunnen worden aan DAF (legal afdeling) om zo de CF licentie te geven aan ETS. Is daar interesse voor?

[ Voor 73% gewijzigd door cbr600f4i op 18-08-2017 20:45 ]

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bevriezen eerder .. nee ik wil gewoon die boetes aanhebben , je gaat wat rustiger rijden , toen ik nog de rip versie had , toen deed ik het ook maar je gaat gewoon vaak te hard .... en je maak je niet druk om te stoppen voor het rode licht , de lol is er dan snelvan af dan wordt het snel een arcade game .. nee dat is niet wat ik wil

ik zou het eigenlijk nog wel strakker aan willen trekken , geen richting aangeven , spookrijden . spiegelen en dat soort dingen beboeten
en dat je ook technische problemen krijgt
klapband , half uur vertraging , over hittende motor bij de veel klim werk en remmen die gaan gloeien bij een afdaling dus je moet daar dan ook rekening mee gaan houden ;-)

geef me maar meer uitdaging , leuk een boort met overstekend wild , maar nog nooit een beest gezien ;-)

hert tegen je truck aan hop 15% schade er bij , slijtage van de truck , je kan nu oneindig blijven rijden maar hoe ouder de truck hoe meer problemen je kan krijgen dus dan moet je een nieuwe kopen.

kom op het mag wel een beetje meer uitdaging

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cbr600f4i schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 20:39:

Voor een ieder die het interessant vindt het volgende: de DAF CF zit niet in ETS2 vanwege het ontbreken van een licentie. Grappig, want de XF is geen probleem. Nu schijnt dat DAF die licentie niet afgeeft, ik weet het niet. Nu dacht ik, is het misschien een idee om een enquete op te zetten waarin handtekeningen worden verzameld zodat die gepresenteerd kunnen worden aan DAF (legal afdeling) om zo de CF licentie te geven aan ETS. Is daar interesse voor?
ja dat zou mooi zijn maar dan moeten ze dat vanuit de makers doen, mijn stem hebben ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

ravw schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 20:50:
bevriezen eerder .. nee ik wil gewoon die boetes aanhebben , je gaat wat rustiger rijden , toen ik nog de rip versie had , toen deed ik het ook maar je gaat gewoon vaak te hard .... en je maak je niet druk om te stoppen voor het rode licht , de lol is er dan snelvan af dan wordt het snel een arcade game .. nee dat is niet wat ik wil

ik zou het eigenlijk nog wel strakker aan willen trekken , geen richting aangeven , spookrijden . spiegelen en dat soort dingen beboeten
en dat je ook technische problemen krijgt
klapband , half uur vertraging , over hittende motor bij de veel klim werk en remmen die gaan gloeien bij een afdaling dus je moet daar dan ook rekening mee gaan houden ;-)

geef me maar meer uitdaging , leuk een boort met overstekend wild , maar nog nooit een beest gezien ;-)

hert tegen je truck aan hop 15% schade er bij , slijtage van de truck , je kan nu oneindig blijven rijden maar hoe ouder de truck hoe meer problemen je kan krijgen dus dan moet je een nieuwe kopen.

kom op het mag wel een beetje meer uitdaging
Spookrijden heb je nu ook al toch? Ik heb laatst 1 per ongeluk gehad in Engeland. Na het laden van spel vergeten dat ik daar was dus dat ging mis..

Wat betreft 't einde van je betoog ben ik 't helemaal eens. Wat ik hier lees hebben mensen toch geld als water dan en het is gewoon realistisch dat je je vrachtwagen inruilt naar x aantal km toch

Is deze mod aan te raden heren? http://ets2.lt/en/ai-traffic-pack-by-jazzycat-v2-6/

Zag hem in de openings post staan lijkt mee heel cool. Iets meer realisme, zag ook dat er een was van vrachtwagens.

[ Voor 6% gewijzigd door Oekol op 18-08-2017 20:57 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
cbr600f4i schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 20:39:

Mja kijk naar Renault. SCS heeft de T-range klaar op de plank liggen maar mogen hem ook niet releasen.Jammer dat die fabrikanten zo moeilijk moeten doen.Ik zou graag de CF willen hebben maar ik denk niet dat DAF onder de indruk zal zijn van ons :) . Al hebben ze waarschijnlijk toch ook de goedkeuring gegeven voor de tuning pack dlc Da's dan wel weer tof van ze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik zelf begrijp het ook niet het is toch gratis reclame voor hun , maar goed merknaan zal wel het wel wezen en daar moet je dan wel geld voor neer leggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-10 21:04
ik zelf begrijp het ook niet het is toch gratis reclame voor hun
maar wat levert die reclame op? er geen enkele gamer die naar de scania dealer zal rennen om een nieuwe r730 bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Carfanatic schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 08:14:
[...]

maar wat levert die reclame op? er geen enkele gamer die naar de scania dealer zal rennen om een nieuwe r730 bestellen.
niet omdat het moet, maar omdat het kan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carfanatic schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 08:14:
[...]

dat kan je dan met bijna alle reclame wel zeggen er zijn altijd mensen die het niet kunnen betalen ....
dan maar alle reclame afschaffen ???

:-) eindelijk eens normaal films kijken zonder reclame blocken van spullen die je toch niet kunt betalen , en je alleen maar een oog uit gestoken word met mooie dingen waar veel mensen alleen maar van kunnen dromen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online

Pykow

Angelo OTR

ravw schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 23:35:
ik zelf begrijp het ook niet het is toch gratis reclame voor hun , maar goed merknaan zal wel het wel wezen en daar moet je dan wel geld voor neer leggen
Het is niet gratis.
SCS mag niet zomaar een merknaam gebruiken of "echte" onderdelen.
Daarvoor moet scs betalen.
Fabriekanten zien games niet als gratis reclame. Zij denken dat scs hun naam wilt gebruiken om hun game realistischer te krijgen en dat scs daardoor meer van zijn games kan verkopen.
De fabriekant wilt dan wel een vergoeding zien.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Pykow schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 10:31:
[...]

Het is niet gratis.
SCS mag niet zomaar een merknaam gebruiken of "echte" onderdelen.
Daarvoor moet scs betalen.
Fabriekanten zien games niet als gratis reclame. Zij denken dat scs hun naam wilt gebruiken om hun game realistischer te krijgen en dat scs daardoor meer van zijn games kan verkopen.
De fabriekant wilt dan wel een vergoeding zien.
Is dat zo of is dat jouw mening? Want dan kan SCS toch gewoon zeggen dat dat de situatie is? Van wat ik weet is dat DAF simpelweg geen licentie voor de CF (om wat voor reden dan ook) af wil geven, er wordt niet gesproken over een centenkwestie.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
SCS heeft eerder al aangegeven dat licenties voor vrachtwagens bijzonder zijn omdat het zo weinig voorkomt, hierdoor is er kennelijk veel onderhandeling nodig;
dat gaven ze iig bij 1 van de blogposts, volgens mij rond release ats, aan

[ Voor 19% gewijzigd door mschol op 19-08-2017 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Laatst online: 00:46

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik denk dat buiten centen er ook een reputatie kwestie kan spelen. Als je toestemming geeft en het product zorgt voor slechte PR (slecht gemaakt of wat dan ook) geef je die controle daarop ook uit handen.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Je kunt remmen met: motorrem, trailerrem, normale rem (bijna in 1 x stil) en retarder toch?! Die laatste kan ik nergens in de opties vinden en aangezien ik wat realistischer wil remmen dan in 1x stil gebruik ik de trailerrem. Maar zonder trailer is die er niet en motorrem moet ik echt al 3km van te voren remmen.

Wat zie ik over 't hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Mikoe schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 16:29:
Ben vanmiddag ff bezig geweest om de bedrijven wat realistischer te maken. Ben begonnen met Stokes en heb hier Kuehne & Nagel van gemaakt. Het is aardig gelukt al zeg ik het zelf. Nu de rest nog en graag jullie hulp m.b.t. welke ETS2 bedrijven veranderd moeten worden naar real-life bedrijven. Ik kan wel redelijk skinnen, maar het moet niet te moeilijk worden haha 8)7

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
DSV? :) :Y
Trailers van DSV :)

Afbeeldingslocatie: https://scontent.fams1-2.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/20729258_1291567080951608_6245077716671776127_n.jpg?oh=65710212378719643fa887bf294bb701&oe=5A3672D3
Alleen de koeltrailers zijn omgedraaid witte trailers met Blauwe letters

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/JRBmyNg.png Mijn oog spot de scania?

[ Voor 13% gewijzigd door J.S. Bach op 19-08-2017 11:59 ]

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
nee dat is een daf met mods :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Elke maf rijd in een daf :')

Maar het rijd wel goed :)

[ Voor 7% gewijzigd door J.S. Bach op 19-08-2017 12:02 ]

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nivida_intel schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 11:59:
[...]

Elke maf rijd in een daf :')

Maar het rijd wel goed :)
als het rijd }:O wel ja

beter dan een knaktross

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rockhopper schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 11:19:
Ik denk dat buiten centen er ook een reputatie kwestie kan spelen. Als je toestemming geeft en het product zorgt voor slechte PR (slecht gemaakt of wat dan ook) geef je die controle daarop ook uit handen.
ik denk dat SCS toch wel bewezen heb het model goed na te maken en er geen zooitje van te maken
en dat ze vaak meer doen dan alleen die truck in het spel krijgen , kijk eens naar de extra's DLC die er bij komt kijken

Maar waarom dan niet gewoon het Model gebruiken en dan een andere naam ?
want zo zijn ze ook begonnen met vreemde namen van de echte trucks

maar nadat ze de rechten rond hadden pas de echte naam er opgezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

ravw schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 12:12:
[...]

als het rijd }:O wel ja

beter dan een knaktross
Wat is er met Actros? :Y

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Laatst online: 00:46

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

ravw schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 12:18:
[...]
ik denk dat SCS toch wel bewezen heb het model goed na te maken en er geen zooitje van te maken
en dat ze vaak meer doen dan alleen die truck in het spel krijgen , kijk eens naar de extra's DLC die er bij komt kijken

maar nadat ze de rechten rond hadden pas de echte naam er opgezet
Ik ben het helemaal met je eens hoor, maar ik denk dat ze ook verder moeten kijken zoals mods en eventuele andere aanpassingen. Het punt vanuit hun visie is en blijft natuurlijk dat ze de controle uit handen geven. Het ging er mij meer om het punt duidelijker te maken dat het niet zozeer de centen zijn, maar andere dingen.
Persoonlijk zie ik er de meerwaarde wel in en ik zie zelf ook liever echte en realistische dingen ipv 'truck001' en levering van 'company Shellfs098' naar 'company InsertNameHere072'

Maar goed ik denk dat ik voorlopig allang blij ben met de voortgang die er tot nu is gemaakt, en ik hoop alleen dat het nog beter gaat worden.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
[...]

En precies dit heeft SCS geen goed gedaan. De fabrikanten konden dat namelijk niet waarderen. ( ooit eens verteld door iemand van SCS..Pavel? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://s11.postimg.org/gqfnj9yfn/Bnnw3_OLIQAAJBMv.jpg

en daarin tegen

het echte werk ( helaas niet mogen rijden maar wel als bijrijder ) dacht ergens in 2007
Afbeeldingslocatie: https://s11.postimg.org/7nr6c8yoj/DSC_5270.jpg
Afbeeldingslocatie: https://s11.postimg.org/f50drgo7n/DSC_5290.jpg
Afbeeldingslocatie: https://s11.postimg.org/c8dcr6idv/DSC_5278.jpg
Afbeeldingslocatie: https://s11.postimg.org/6ix46vc7n/DSC_5282.jpg
Afbeeldingslocatie: https://s11.postimg.org/4d2tcd8r7/DSC_5281.jpg

[ Voor 85% gewijzigd door ravw op 19-08-2017 13:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Ik ga vanmiddag weer is met de afzetbak rijden op m'n werk.. :) bedrijfs brandweer ;) leuk speelgoed is het!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suggs
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
[...]

Waarom is FIFA populairder dan PES (ondanks dat de laatste een betere gameplay zou hebben)? Men wil spelen als Neymar en niet als Weimar. Wil je rijden in een Volvo of een Vulva Volva. Echte namen doen het nu eenmaal beter in een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
Die windturbine onderdelen met stuurbare assen trailer (deze bijv.) is wel heerlijk om mee te rijden. Heftig zwaar maar met die nieuwere Volvo met volledige engine upgrade ging het redelijk. Merkte wel dat als die trailer heen en weer veert dat de truck dan geen gas geeft, pas als de trailer een beetje gebalanceerd is geeft hij pas weer gas. Neem aan dat dit de bedoeling is van de maker :) Om met zo een grote vracht makkelijk over een kleine rotonde te rijden is echt geweldig.

Vind die dubbele trailers in de nieuwe update maar apart. Heb ze nog nooit IRL gezien in Europa. Wel genoeg tandems maar geen truck met dubbele trailer. Heeft voor mij niet echt een meerwaarde in de game, wellicht wordt het wat interessanter als er wat mods uitkomen van Jazzycat ofso :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Alexknl schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 17:09:
Die windturbine onderdelen met stuurbare assen trailer (deze bijv.) is wel heerlijk om mee te rijden. Heftig zwaar maar met die nieuwere Volvo met volledige engine upgrade ging het redelijk. Merkte wel dat als die trailer heen en weer veert dat de truck dan geen gas geeft, pas als de trailer een beetje gebalanceerd is geeft hij pas weer gas. Neem aan dat dit de bedoeling is van de maker :) Om met zo een grote vracht makkelijk over een kleine rotonde te rijden is echt geweldig.

Vind die dubbele trailers in de nieuwe update maar apart. Heb ze nog nooit IRL gezien in Europa. Wel genoeg tandems maar geen truck met dubbele trailer. Heeft voor mij niet echt een meerwaarde in de game, wellicht wordt het wat interessanter als er wat mods uitkomen van Jazzycat ofso :9
In Nederland zie ik ze niet vaak, maar in Scandinavië kom je ze wel meer tegen. Er is een item over geweest bij Blik op de Weg:

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
In Nederland zie je dit ook wel, hoor. Ik woon zelf in het noorden, en daar heb je Faber Transport, die met bloemen rijdt tussen de veilingen van Eelde en Naaldwijk / Aalsmeer. Die hebben dergelijke combi's rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Haribo112 schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 22:13:
In Nederland zie je dit ook wel, hoor. Ik woon zelf in het noorden, en daar heb je Faber Transport, die met bloemen rijdt tussen de veilingen van Eelde en Naaldwijk / Aalsmeer. Die hebben dergelijke combi's rijden.
Dat is een aanhanger achter de trailer. Volgens mij bedoelt ie deze:

Afbeeldingslocatie: http://dev.wezenberg.nl/wp-content/uploads/2010/10/3eLZV.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
Vind het wel vet dat je met de nieuwe DAF dlc de voorkant zo strak kan maken.

Afbeeldingslocatie: https://s22.postimg.org/dmkvug00x/20170819225313_1.jpg

Hier toch maar even de grill zwart gemaakt want het logo in lak op een zwarte ondergrond ziet er ook goed uit.

Afbeeldingslocatie: https://s22.postimg.org/ffnsirl7l/20170819230234_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Alexknl schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 23:04:
Vind het wel vet dat je met de nieuwe DAF dlc de voorkant zo strak kan maken.

[afbeelding]

Hier toch maar even de grill zwart gemaakt want het logo in lak op een zwarte ondergrond ziet er ook goed uit.

[afbeelding]
ja ik ben er ook wel over te spreken, maakt het net even allemaal wat netter d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
cbr600f4i schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 23:02:
[...]

Dat is een aanhanger achter de trailer. Volgens mij bedoelt ie deze:

[afbeelding]
Nee ik bedoel juist die wat @Haribo112 aangeeft. Deze van Wezenberg wil ik nog wel eens proberen, dat lijkt me leuker rijden dan twee 'aanhangertjes' achter elkaar.

@Koenvh Dat filmpje was wel informatief, ben wat meer te weten gekomen over deze lange combinaties :9

[ Voor 10% gewijzigd door Alexknl op 19-08-2017 23:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cbr600f4i
Alexknl schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 23:06:
[...]

Nee ik bedoel juist die wat @Haribo112 aangeeft. Deze van Wezenberg wil ik nog wel eens proberen, dat lijkt me leuker rijden dan twee 'aanhangertjes' achter elkaar.

@Koenvh Dat filmpje was wel informatief, ben wat meer te weten gekomen over deze lange combinaties :9
deze lijkt mij dan nog wel leuk ;)

Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/07/67/95/0767955058f7f999c90577668a4e7318--big-trucks-alfa-romeo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
Wel leuk om eens mee te rijden maar succes met parkeren bij de (nogal kleine) aflever locaties in ETS 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cbr600f4i
Alexknl schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 23:11:
[...]

Wel leuk om eens mee te rijden maar succes met parkeren bij de (nogal kleine) aflever locaties in ETS 8)7
In nood zet ik 'm gewoon voor de poort neer en ga ik voor de 0 XP, veel succes mensen, ik moet naar de volgende klant :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
cbr600f4i schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 23:12:
[...]

In nood zet ik 'm gewoon voor de poort neer en ga ik voor de 0 XP, veel succes mensen, ik moet naar de volgende klant :)
Zo doe ik het ook altijd .. :-)

voor die paar XP extra zo veel moeite doen.

hallo zeg ik kom om wat af te geven niet om te goochelen ...

even wat anders zo wil ik ook wel hele avond simmen

YouTube: Truck simulator

:) :)

hier even een sceenshot van mijn kant met lekker Hollands weer

Afbeeldingslocatie: https://s3.postimg.org/3s768y4w3/20170820004257_1.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door ravw op 20-08-2017 02:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou gaaf zijn als elk trailer een apart afleveradres zou hebben, dus 1 afkoppelen en de ander eerst afleveren, en dan de andere trailer weer koppelen en verder gaan,

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:43:
Nu moet ik wachten tot ik volgende week pas weer kan trucken, zit vanaf vanavond op Lowlands :(
Misschien vanavond toch nog even trucken :D net de laatste dienst gehad, vanmiddag nog ff wat bandjes kijken en chillen en om 5 uur stappen we in de auto :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://s3.postimg.org/tcsahq0qr/20170820141852_1.jpg

Hier nog op weg naar Luxemburg
Afbeeldingslocatie: https://s3.postimg.org/jgr7i2uyr/20170820015834_1.jpg

in frankrijk
Afbeeldingslocatie: https://s3.postimg.org/eji8apidf/20170820141002_1.jpg

Even rusten en eten ( nog 100km te gaan )
Afbeeldingslocatie: https://s3.postimg.org/5czxnfd4z/20170820141330_1.jpg

ben volgens mij niet de enige die weer op weg gaat
Afbeeldingslocatie: https://s3.postimg.org/762ubqybn/20170820141553_1.jpg

na dat afgeleverd te hebben naar de volgende geldverstrekker :-)
Afbeeldingslocatie: https://s3.postimg.org/t7t4lsitf/20170820142808_1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://s3.postimg.org/ke284ovur/20170820142921_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikoe
Heb ff een vraagje. Heb geen zin om hier een nieuw topic voor te openen op het forum. Ik heb van de week via V&A een moederbord gekocht (MSI B150M Night Elf). En zo langzamer hand wil ik mijn nieuwe PC aan gaan schaffen. Gewoon onderdeel voor onderdeel als ik het geld er voor heb of eventueel via V&A als er zich iets moois aanbiedt. Maar mijn vraag is of je het verschil gaat merken tussen een I5-6600(K) en een I5-7600(K). Ik ga echt niet overklokken, maar als ik voor een mooie prijs een K-versie op de kop kan tikken, why not toch. En ik weet dat Skylake 2133mhz geheugen kan hebben en Kaby-Lake 2400mhz. Maar ga je dat verschil echt merken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de mensen die nog niet naar Andorra la vella zijn geweest , geef je 1 tip ga die kant is uit ....

PS: neem niet te lange lading mee :-)

Afbeeldingslocatie: https://s3.postimg.org/j2ugw808z/20170820164418_1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://s3.postimg.org/wxsreouo3/20170820164552_1.jpg

Mooie wegen :-)
Afbeeldingslocatie: https://s3.postimg.org/qy9lorz9f/20170820164749_1.jpg

mooi uitzicht
Afbeeldingslocatie: https://s3.postimg.org/c3l0alpoj/20170820165011_1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://s3.postimg.org/3zcw5v39f/20170820165229_1.jpg

dit belooft niet veel goeds ,......... hoe hoger je komt hoe ......
Afbeeldingslocatie: https://s3.postimg.org/7x05v9q2r/20170820165402_1.jpg

dat bedoel ik.
Afbeeldingslocatie: https://s3.postimg.org/66h4ts8jn/20170820165744_1.jpg

Maar we zijn er nu bijna .. eindelijk ;)
Afbeeldingslocatie: https://s3.postimg.org/joo162koz/20170820170446_1.jpg

Volgende rit is

Afbeeldingslocatie: https://s3.postimg.org/iawearlfn/20170820170847_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koenvh schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 20:17:
Werkt hier zonder problemen, dus ik zou even kijken of een andere mod niet het probleem is ;) (en opnieuw downloaden kan sowieso geen kwaad)
Van JazzyCat is er inmiddels ook een update geweest, dus ik hoop dat dat het oplost. Ik wacht even totdat alles over is op 1.28 denk ik. Opnieuw downloaden kan inderdaad ook, maar lijkt mij niet dat dat het probleem is.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Nu online
Mikoe schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 17:15:
Heb ff een vraagje. Heb geen zin om hier een nieuw topic voor te openen op het forum. Ik heb van de week via V&A een moederbord gekocht (MSI B150M Night Elf). En zo langzamer hand wil ik mijn nieuwe PC aan gaan schaffen. Gewoon onderdeel voor onderdeel als ik het geld er voor heb of eventueel via V&A als er zich iets moois aanbiedt. Maar mijn vraag is of je het verschil gaat merken tussen een I5-6600(K) en een I5-7600(K). Ik ga echt niet overklokken, maar als ik voor een mooie prijs een K-versie op de kop kan tikken, why not toch. En ik weet dat Skylake 2133mhz geheugen kan hebben en Kaby-Lake 2400mhz. Maar ga je dat verschil echt merken?
Verschil? Misschien HOOGUIT 5fps?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/uRbPFlfBADP6O9xvEYut0yxZJ2QKDXJsIKD4phfVt2s.jpg?w=1024&s=7eca629bd126b087889a546f2f3acd57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lllustrious
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Ik parkeer m wel altijd op z'n moeilijkst. Toch weer 90xp juist :P. Ben ook weer vanuit weggeweest een nieuw profiel gestart met promods 2.18 en de RJL trucks. Wat een toffe combi is dat! Heavy cargo en doubles zijn een leuke toevoeging. Ben weer lvl 12, dus kan weer topline rijden.

Van een P cabje:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9cHpoBJ.jpg?1

naar het echte werk:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Y5ANvJK.jpg

Ben trouwens echt blij met het nieuwe design. Heb niet afgekeken op de vorige pagina, maar daar lijktie wel op als ik zo terugkijk. Zwarte onderstel + velgen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anonymoussaurus schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 19:37:
[...]

Van JazzyCat is er inmiddels ook een update geweest, dus ik hoop dat dat het oplost. Ik wacht even totdat alles over is op 1.28 denk ik. Opnieuw downloaden kan inderdaad ook, maar lijkt mij niet dat dat het probleem is.
welke mod van Jazzycat ?

ik draai op dit moment ( en de rest zit in Workshop van steam )

Afbeeldingslocatie: https://s3.postimg.org/5c3rz8fgj/vcredist.png

hier weer verder met mijn rit ( even langs de garage geweest om wat aanpassingen te doen
even wat meer ruimte gemaakt ..

Afbeeldingslocatie: https://s3.postimg.org/pkr5kyern/20170820194934_1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://s3.postimg.org/yh1xow5dv/20170820195102_1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://s3.postimg.org/pajn1m05f/20170820195257_1.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door ravw op 20-08-2017 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:X :X >:) >:)

Naast dat dit weinig toevoegd, kan dit ook prima in de vorige post. Dubbelposten is namelijk niet de bedoeling

[ Voor 18% gewijzigd door Gropah op 23-08-2017 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-10 16:55
Mikoe schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 17:15:
Weinig verwacht ik, wel lekker offtopic :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
voor de mensen die nog een goede mod zoeken voor traffic

DP's Realistic Traffic

http://steamcommunity.com...filedetails/?id=714317786

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikoe
@NoFearWizz ja weet ik maar wilde geen ander topic hiervoor openen haha en hier krijg ik net zo snel antwoord.

@ravw Ik gebruik de traffic mod van D.B. Creations. Moet alleen nog geupdate worden naar 1.28.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mikoe schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:29:
@NoFearWizz ja weet ik maar wilde geen ander topic hiervoor openen haha en hier krijg ik net zo snel antwoord.

@ravw Ik gebruik de traffic mod van D.B. Creations. Moet alleen nog geupdate worden naar 1.28.
zit daar ook het verschil van dag en nacht in ? en welke moet ik dan hebben
dat heb die ik gebruikt wel snachts lekker rustig en overdag drukker

haha net een boete gehad voor geen licht voeren ... wtf dat is de eerste keer dat ik die krijgt ... het werd donker ik dacht ach het kan nog wel , er zat al een politie achter me , gelijk zwaai zooi en aftikken ..

maar _/-\o_ voor de makers en }:O voor de politie ( dan kunnen ze melken )

[ Voor 32% gewijzigd door ravw op 20-08-2017 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikoe
ravw schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:44:
[...]

zit daar ook het verschil van dag en nacht in ? en welke moet ik dan hebben
dat heb die ik gebruikt wel snachts lekker rustig en overdag drukker

haha net een boete gehad voor geen licht voeren ... wtf dat is de eerste keer dat ik die krijgt ... het werd donker ik dacht ach het kan nog wel , er zat al een politie achter me , gelijk zwaai zooi en aftikken ..

maar _/-\o_ voor de makers en }:O voor de politie ( dan kunnen ze melken )
http://dustin342.wixsite.com/dbcreation/ets-2-traffic-mod

Deze moet je hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

ik gebruik al tijden, tot alle tevredenheid deze traffic mod

https://ets2.lt/en/?s=Real+Traffic+Density+v2.0

er is ook een 2.2 maar die geeft mij teveel verkeer, dus terugegaan naar 2.0

[ Voor 22% gewijzigd door jin op 21-08-2017 09:30 . Reden: aanpassen link ]

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Er is een nieuwe versie van RusMap uitgekomen die compatible is met 1.28: https://ets2.lt/en/rusmap-v-1-7-4-1-28-x/
ravw schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 20:28:
welke mod van Jazzycat ?

ik draai op dit moment ( en de rest zit in Workshop van steam )

[afbeelding]

hier weer verder met mijn rit ( even langs de garage geweest om wat aanpassingen te doen
even wat meer ruimte gemaakt ..

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Railway Cargo Pack zorgde bij mij voor problemen. Ik draai op het moment het volgende:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8oeaMWQ.png

[ Voor 8% gewijzigd door Anonymoussaurus op 21-08-2017 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, update tijd. Game geupdate, en het is weer die tijd van de maand dat ik m'n loon binnen heb, dus DAF tuning DLC gekocht, Schwarzmüller DLC gekocht (had ik nog niet) en Promods 2.18 betaald

EDIT: Ok, mijn nieuwe favoriete truck, die DAF tuning pack is serieus tof. Nieuwe truck samengesteld :)

ja, ik heb opzettelijk de vrachtwagen zo geparkeerd dat beide DAF logo's op de velgen recht staan
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/gqvYOqE5RHKBdVrSq01z5xfX/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/W4J5JjUA4iEDSboA0XBi6tTZ/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/yLdfXe6wBPrpyw122n7Q8YF7/full.png

[ Voor 103% gewijzigd door FastFred op 21-08-2017 23:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, wat zien we hier? ;)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/k64oe91.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikoe
Safety cars? Of dx 11?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Een enorme lading zo te zien, lijkt wel 2x zo breed als een auto te zijn.

Zal heel interessant rijden worden :+

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

ik hoop een flinke gfx dx11 update :D

BTW, hoe kan ik mn velgen kleuren? een zwarte velg bijvoorbeeld? is dat een aparte dlc?

[ Voor 55% gewijzigd door Nickrsd op 23-08-2017 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikoe
Nickrsd schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 18:41:
ik hoop een flinke gfx dx11 update :D

BTW, hoe kan ik mn velgen kleuren? een zwarte velg bijvoorbeeld? is dat een aparte dlc?
https://forum.scssoft.com...=34&t=183178&hilit=wheels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Oversize load met begeleiding (DLC zoals in de tekst staat). Geen idee hoe dit plaatje jullie aan DX11 doet denken eigenlijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikoe
Nja ik vond het er wel gelikt uitzien haha. Die safety car viel mij wel gelijk op, maar je weet het nooit haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
om de een of andere reden zien de screenshots van ets2/ats er altijd veel beter uit dan wat ik er uit geperst krijg op max. erg jammer elke keer weer -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cbr600f4i
En dan vraag ik me af waarom een simpele bakwagen en/of bakwagen met aanhanger een brug te ver is voor ETS2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

mschol schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 22:40:
om de een of andere reden zien de screenshots van ets2/ats er altijd veel beter uit dan wat ik er uit geperst krijg op max. erg jammer elke keer weer -O-
dat gevoel heb ik ook elke keer! ik kijk nu op die link van die velgen mod.. al die screenies zien er heel gelikt uit, zo is het ingame niet bij mij.. en staat toch alles ver op max.

PS. net even mijn velgen donker gemaakt, wat gaaf zeg! en opzich ziet het er toch wel mooi uit hoor!

alleen nog 1 klein vraag.. hoe maak ik "simpel" een skin.. voor de vrachtwagen?
wil alleen alleen maar 1 tekstblok op de deur een een logo op de zijkant cabine.. en in de lichtbak de naam als het kan..?

Het is gelukt :D hij lijkt nu behoorlijk veel op de volvo van mn pa.. echt gaaf dit!! morgen eerst een goeie rit doen!

Alleen de lichtbak is niet gelukt.. dat ga ik nog ff uitvogelen..

[ Voor 36% gewijzigd door Nickrsd op 24-08-2017 01:22 ]

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Dat soort "screenshots" is altijd op krankzinnige instellingen, zoals enorme multisampling, een hele boel post-processing, en waarschijnlijk ook nog wel het nodige photoshopwerk.

Bijna iedere game doet dat, bij deze shot vind ik het nog wel meevallen eerlijk gezegd. De bomen zien er nog net zo treurig uit als ze in-game zijn, en ook de auto's zijn vrij typisch SCS niveau.

Dus het tenminste nog een in-engine shot, da's al heel wat, genoeg trailers en "screenshots" van games zijn niet eens in-engine, en hebben dus pracht en praal die je nooit in de echte game zal krijgen :X
cbr600f4i schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 22:47:
En dan vraag ik me af waarom een simpele bakwagen en/of bakwagen met aanhanger een brug te ver is voor ETS2.
Ik denk dat een oversized cargo maken niet eens heel moeilijk is, natuurlijk moet je hele textures etc gaan maken, maar gameplay-technisch gezien is het vast niet heel moeilijk, getuige alle andere al bestaande enorme ladingen. En ook een volgauto is volgens mij niet extreem moeilijk. Voor Farming Simulator, die volgens mij een knap vergelijkbare engine heeft, zijn er genoeg mods te vinden waarmee je mooie treintjes kan maken.

Een bakwagen met aanhanger is direct heel wat anders, dan moet je weer een scharnierpunt gaan maken, en textures, en met een beetje pech loop je dan weer tegen licenties aan. Ze hebben wel de licentie voor de "normale" vrachtwagen, maar getuige het gedoe met de fabrikanten zie ik het wel gebeuren dat ze voor een bakwagen weer een extra licentie nodig hebben :/

Niet dat ik sta te springen om deze DLC, dit soort extreme dingen is echt een niche, en wordt gedaan door specialistische bedrijven, met speciale trucks. En het aantal routes zal extreem beperkt zijn, te krappe wegen kunnen niet, en veel snelwegen hebben viaducten die waarschijnlijk te laag zijn.

People as things, that’s where it starts.

alleen hoe gaan ze dat oplossen met die tolpoorten en die smalle bergwegen , waar je nu vaak met een normale trailer al moeite heb

om maar te zwijgen over de bedrijven waar je soms komt die veel te small zijn bij de in en uit rit

[ Voor 28% gewijzigd door ravw op 24-08-2017 06:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zie screenshots hier bovenaan de pagina, die vind ik er net zo goed uit zien... Is helemaal afhankelijk van welke grafische settings je ingesteld hebt.
cbr600f4i schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 22:47:
Licenties voor bakwagens (het licentiegezeur rondom de DAF CF of de Renault Range-T bijvoorbeeld, die trucks staan al lang klaar voor release). Ander frame, ander modellen gamma.

Het mooiste zou natuurlijk zijn dat je afneembare bakken hebt die je op poten kunt zetten bij het afleverpunt. En je trailer er onder vandaan kunt rijden. Daar komt trailer ownership om de hoek kijken. Dat vergt veel aanpassingen in de economie van ETS2.

Is meerdere keren behandeld hier, en door SCS zelf.
RobinHood schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 00:52:
Een bakwagen met aanhanger is direct heel wat anders, dan moet je weer een scharnierpunt gaan maken, en textures, en met een beetje pech loop je dan weer tegen licenties aan. Ze hebben wel de licentie voor de "normale" vrachtwagen, maar getuige het gedoe met de fabrikanten zie ik het wel gebeuren dat ze voor een bakwagen weer een extra licentie nodig hebben :/
Er zijn inmiddels al mods die dat extra scharnierpunt hebben op de aanhanger achter een bakwagen. Die mods kwamen redelijk snel nadat SCS met de LZV combi's voor in Zweden kwam. Dus dat is het probleem niet.

Deze bijvoorbeeld, is een toevoeging op de BDF Tandem trailer mod die al jaren bestaat maar altijd maar 1 scharnierpunt had: https://ets2.lt/en/?s=tandem+trailer

[ Voor 27% gewijzigd door FastFred op 24-08-2017 09:04 ]

• NoFearWizz
FastFred schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 08:52:
[...]
Zie screenshots hier bovenaan de pagina, die vind ik er net zo goed uit zien... Is helemaal afhankelijk van welke grafische settings je ingesteld hebt.
fred, je weet dat iedereen zijn pagina grote zelf kan instellen? Dus boven aan dee pagina is wat anders bij jouw als bij kij :+ ;)
Odessa schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 20:00:
Oversize load met begeleiding (DLC zoals in de tekst staat). Geen idee hoe dit plaatje jullie aan DX11 doet denken eigenlijk :?
Iets als false hope :p. Zie namelijk ook niets wat doet duiden op DirectX 11.
Dat ligt aan je instellingen, en dan vooral aan de render resolutie. Die maakt voor de kwaliteit het meeste uit. Ik heb hem op 400% staan met een 970, dus wordt hij op 4K gerenderd en dan naar 1080p gedownscaled.

• mschol
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 14:21:
[...]

Iets als false hope :p. Zie namelijk ook niets wat doet duiden op DirectX 11.

[...]

Dat ligt aan je instellingen, en dan vooral aan de render resolutie. Die maakt voor de kwaliteit het meeste uit. Ik heb hem op 400% staan met een 970, dus wordt hij op 4K gerenderd en dan naar 1080p gedownscaled.
max 200% of 300% hier, hoger trekt mij 290 niet op 5760x1200 maar zelfs dan vind ik het er magertjes uitzien

• NoFearWizz
Anonymoussaurus schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 14:21:
mschol schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:20:
max 200% of 300% hier, hoger trekt mij 290 niet op 5760x1200 maar zelfs dan vind ik het er magertjes uitzien
Ik speel 300% en soms 400% scaling met een 1080 en een i7 4700, op 5820x1080. Anders droppen de frames in cities te veel. (In ATS dan ETS2 al tijden niet meer gespeelt)

Iedereen zal heel veel benefits hebben van DX11 omdat dan het volste van je kaart gebruikt kan worden. Nu komt de game gewoon niet verder/beter....
NoFearWizz schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 16:03:
[...]

[...]

Ik speel 300% en soms 400% scaling met een 1080 en een i7 4700, op 5820x1080. Anders droppen de frames in cities te veel. (In ATS dan ETS2 al tijden niet meer gespeelt)

Iedereen zal heel veel benefits hebben van DX11 omdat dan het volste van je kaart gebruikt kan worden. Nu komt de game gewoon niet verder/beter....
Ik kan er echt niet met m'n kop bij dat SCS Software het nou nog steeds niet voor elkaar heeft. Maar ja, DLC's met geld innen is natuurlijk belangrijker voor een bedrijf, dus snap het best. Maar om de community een beetje tevreden te houden, en na al die jaren is er nog steeds geen DirectX 11. Snap ook niet waarom dat implementeren van een API zolang duurt. Als je nou kort daar even puur de focus op legt, kan je dat 'snel' afwerken en breng je even een jaartje geen DLC's uit, who cares?? We hebben mods, dus DLC's zijn niet echt broodnodig.. Maar goed, mods leveren voor hun geen/amper geld op denk ik. Dat zal dan ook wel de reden zijn.

• mschol
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 16:11:
[...]

Ik kan er echt niet met m'n kop bij dat SCS Software het nou nog steeds niet voor elkaar heeft. Maar ja, DLC's met geld innen is natuurlijk belangrijker voor een bedrijf, dus snap het best. Maar om de community een beetje tevreden te houden, en na al die jaren is er nog steeds geen DirectX 11. Snap ook niet waarom dat implementeren van een API zolang duurt. Als je nou kort daar even puur de focus op legt, kan je dat 'snel' afwerken en breng je even een jaartje geen DLC's uit, who cares?? We hebben mods, dus DLC's zijn niet echt broodnodig.. Maar goed, mods leveren voor hun geen/amper geld op denk ik. Dat zal dan ook wel de reden zijn.
het probleem is dat het niet 'eventjes' omzetten is, daar zullen ze zomaar een jaar dedicated aan bezig zijn
mschol schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 16:23:
het probleem is dat het niet 'eventjes' omzetten is, daar zullen ze zomaar een jaar dedicated aan bezig zijn
Dat merk ik, maar snap ook niet dat ze bij het begin van de game ook niks hebben geïmplementeerd. Lijkt wel met spoed uitgebracht. Je gaat toch geen game uitbrengen zonder DirectX ondersteuning?

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
Anonymoussaurus schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 16:24:
[...]

Dat merk ik, maar snap ook niet dat ze bij het begin van de game ook niks hebben geïmplementeerd. Lijkt wel met spoed uitgebracht. Je gaat toch geen game uitbrengen zonder DirectX ondersteuning?
Direct X ondersteuning is er zeker. Echter was op het moment dat het spel uitkwam het een betere keuze om het spel uit te brengen op Direct X 9. Kijk maar naar Dayz, daar gebeurde hetzelfde

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Wat @Anonymoussaurus hier vergeet is dat het gehele SCS team niet ineens kan gaan werken aan DX11. Voor een conversie naar DX11 heb je voornamelijk programmeurs nodig, de gehele grafische engine moet herschreven worden.

Er is maar een klein deel van SCS dat dit kan, de rest zijn allemaal designers en tekenaars, mensen die geen kaas hebben gegeten van een grafische engine bouwen/verbouwen.

Jullie denken er te makkelijk over. Even alle DLC productie voor een jaar stil leggen en daardoor inkomsten mislopen om die DX11 engine er maar door te drukken gaat simpelweg niet.

EDIT: ik kom het overigens dagelijks tegen op m'n werk. Onze hoofd programmeur voor onze bedrijfssoftware is met vakantie en onze 2e programmeur is een parttimer, die kan ik in noodgevallen bellen, anders niet.

En dan wordt ik regelmatig gevraagd of ik iets in die applicatie niet even aan kan passen, of een stukje functionaliteit toe kan voegen, of dit tekstveldje kan verplaatsen. Moet ik ze weer uitleggen dat ik een helpdesker ben, geen programmeur.

"Maar jij hebt toch ook verstand van computers, waarom kan jij dat niet dan?"

[ Voor 31% gewijzigd door FastFred op 24-08-2017 16:41 ]

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:48
Leuke updates weer gekomen, ben al paar weekjes op vakantie, kan niet wachten totdat ik mijn pc thuis aan kan zetten. Trouwens, over de screenshots die er heel erg goed uit zien altijd, dat kan je instellen in je config.cfg file door deze 2 settings te veranderen

uset g_hq_3d_scale "0.0"
uset g_hq_3d_screenshot "0"

Je moet er een beetje mee spelen, want soms heb je png files van 260 MB groot haha.

Hier een topic op het scs forum daarover.

https://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=111&t=203684

System | Racing is in my Blood

Pagina: 1 ... 72 ... 162 Laatste