Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anonymoussaurus schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 17:12:
Ik wil weer even de hele meuk updaten, maar nog steeds is er geen update geweest van JazzyCat Railway Cargo Pack. Hierdoor had ik telkens crashes, maar ik lijk toch echt de enige te zijn in dit topic, terwijl er veel mensen in dit topic zijn die dezelfde mod gebruiken volgens mij..

Hoe nu verder? :-(
Welk probleem heb je dan? Al geprobeerd de mod te verwijderen en opnieuw te downloaden? Al gekeken of het zonder andere mods wel werkt? Hier werkt het prima in een testprofiel met alleen ProMods.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:11

Oekol

waka waka hey hey

Is het zo dat mods het spel zwaarder maken om te spelen? Ik speel het op mijn HP pavilion g6 laptopje en twijfel of ik hier aan moet beginnen of niet :)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-10 16:13
Zo, dat was me het ritje wel. De eerste dubbele trailer met Dolly voor mij, van Odense (DK) naar Stavanger (N).

Het eerste obstakel was al weg komen bij de pick-up plaats. Chapeau voor de chaffeur die hem daar recht in heeft gekregen:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YVuXtkk.jpg

Vervolgens waren er bij de eerste rotonde wat mensen die dachten aan de binnenkant voorbij te kunnen gaan om vervolgens een afslag te pakken waar ik er niet af moest:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2lQviOW.jpg

Uiteindelijk veilig in Stavanger gekregen, waar de kleine rotondes ook nog wel een issue waren:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SI3acpt.jpg

Aan het eind kon ik hem gelukkig gewoon vooruit afleveren :)

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gezellig hoor die lange trailers

ach ik zit nu ook in een rit die spooky is ... je ziet geen hand voor ogen
hier ging het nog maar wel typisch Nederlands weer ( ter hoogte van Eindhoven )
Afbeeldingslocatie: https://s27.postimg.org/lrmef3g8j/20170813203520_1.jpg

maar hier werd het wel erg donker en zonder straat verlichting vlak voor de Belgische grens

Afbeeldingslocatie: https://s28.postimg.org/yhnvpx1h9/20170813203945_1.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door ravw op 13-08-2017 20:50 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Leoon. schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 19:10:
Is het zo dat mods het spel zwaarder maken om te spelen? Ik speel het op mijn HP pavilion g6 laptopje en twijfel of ik hier aan moet beginnen of niet :)
Hoeft niet, maar vaak is dat wel het geval.

🠕 This side up

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Koenvh schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 21:01:
[...]

Hoeft niet, maar vaak is dat wel het geval.
dat kan ej weer tegen gaan door niet alles in de hoge res te spelen op details

ik blaas hem hier ook ruim over het gewenste heen mijn video kaart :-)
lekker die warme lucht zeker in de winter

graka blaast hier opzij naar mij toe dus heeft het 2 functies

[ Voor 27% gewijzigd door ravw op 13-08-2017 21:24 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Oke top zal er eens mee gaan spelen.

Nu wat anders, had in mijn hoofd om wat ritjes te doen vanavond lekker op de bank. Maar ik ben niet thuis, wel heb ik PS4 controllers tot mijn beschikking, maar geen officiele kabel. Is dit de reden dat die geen controller vind? Ik heb 2 verschillende usb to micro geprobeerd met 3 ps4 controllers maar hij vind ze maar niet.

Heb alles van ds4 verwijderd opnieuw geinstalleerd etc maar hij blijft het maar niet vinden. Kan het aan de kabel liggen, moet je de officiële kabel hebben hiervoor?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leoon. schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 21:36:
Oke top zal er eens mee gaan spelen.

Nu wat anders, had in mijn hoofd om wat ritjes te doen vanavond lekker op de bank. Maar ik ben niet thuis, wel heb ik PS4 controllers tot mijn beschikking, maar geen officiele kabel. Is dit de reden dat die geen controller vind? Ik heb 2 verschillende usb to micro geprobeerd met 3 ps4 controllers maar hij vind ze maar niet.

Heb alles van ds4 verwijderd opnieuw geinstalleerd etc maar hij blijft het maar niet vinden. Kan het aan de kabel liggen, moet je de officiële kabel hebben hiervoor?
Is er überhaupt een officiële PS4-kabel? Die van mij werd geleverd zonder :/

Werkt de USB-poort wel? Je kunt ook een andere proberen. Als alternatief kun je ook nog de controllers via Bluetooth koppelen met http://ds4windows.com/ :)

🠕 This side up

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo aan gekomen in le mans ... wat een zooi is het daar zeg met al die rotondes

Afbeeldingslocatie: https://s11.postimg.org/rusy23vw3/20170813214109_1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://s29.postimg.org/li4r589p3/20170813215015_1.jpg
nacht rijder

Afbeeldingslocatie: https://s28.postimg.org/suggdkqh9/20170813220254_1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://s24.postimg.org/mzxyyd1s5/20170813222030_1.jpg

U zei papieren van de lading ... .. maar AH zegels heb ik wel voor je ... accepteren jullie die ook?
Of Airmiles

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ravw schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 22:32:

U zei papieren van de lading ... .. maar AH zegels heb ik wel voor je ... accepteren jullie die ook?
Of Airmiles
Je kunt 'm proberen om te kopen met een Fnac-bon :+

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Koenvh schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 21:54:
[...]

Is er überhaupt een officiële PS4-kabel? Die van mij werd geleverd zonder :/

Werkt de USB-poort wel? Je kunt ook een andere proberen. Als alternatief kun je ook nog de controllers via Bluetooth koppelen met http://ds4windows.com/ :)
Oh serieus? Kwam gewoon kabel mee met mij. Poorten doen het alle drie sowieso, thuis met die kabel kent die de controller direct.

Want nu anders is is dus andere controllers en andere kabels. Denk dat er iets is dat die kabels die goed genoeg zijn of zo? Verder is er niks veranderd aan mijn laptop dunkt me. Bluetooth zit niet op m'n laptop en apart daar adapter voor kopen voor nu even is ook niet echt 'n optie.

Heb ds4windows dus ook verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar hielp niet. Zo vaag!

[ Voor 5% gewijzigd door Oekol op 13-08-2017 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

Gisteren nieuwe mod geinstalleerd: Paris Rebuild 2.x : https://ets2.lt/en/paris-rebuild-v-2-1/

hierbij een korte video.. Parijs ziet er goed uit vind ik zelf.
Quality is nog op max 1080P), hoge Quality (1440P) komt later beschikbaar als YouTube zover is :)

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ook de tunnel waar Diana verongelukt is zit er in

alleen ik rij niet graag in Frankrijk , die %$@^ tolwegen daar word je gek van .. en al die rotondes

[ Voor 48% gewijzigd door ravw op 14-08-2017 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
ravw schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 14:38:
ook de tunnel waar Diana verongelukt is zit er in

alleen ik rij niet graag in Frankrijk , die %$@^ tolwegen daar word je gek van .. en al die rotondes
Haha.. Ik zit continue in Frankrijk omdat ik het prachtig vind maar inderdaad die hoeveelheid tolwegen :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Odessa schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 14:50:
[...]

Haha.. Ik zit continue in Frankrijk omdat ik het prachtig vind maar inderdaad die hoeveelheid tolwegen :X
geef mij maar zo als de VS , km vreten, gas en door .... niet om de paar km in je ho ijzers moeten hangen omdat er weer een tolpoort aan komt of weer een rotonde
hoop dat ze het nog eens op ware grote gaan maken van australie

laat mij maar lekker toeren , ik ga wel een real time een vracht rijden die meer dan 4000 km is :-)

[ Voor 18% gewijzigd door ravw op 14-08-2017 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Hebben ze in Frankrijk in ETS2 nog niet dezelfde poortjes als in Scandinavië in ETS2? Gewoon door de goede poort gaan en de tol wordt automatisch afgeschreven. Daar hoef je je gas niet eens los te laten.

Ik kom eigenlijk niet in Frankrijk, hou meer van het Scandinavische gedeelte.

[ Voor 18% gewijzigd door YdieresiS op 14-08-2017 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YdieresiS schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 15:20:
Hebben ze in Frankrijk in ETS2 nog niet dezelfde poortjes als in Scandinavië in ETS2? Gewoon door de goede poort gaan en de tol wordt automatisch afgeschreven. Daar hoef je je gas niet eens los te laten.
haha denk je dat nou echt fransen en met de tijd mee gaan ... aub zeg kom op we leven niet in 2040 :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Haha, vooruitgang, dat is best eng natuurlijk :P Zou het rijden wel wat aangenamer maken daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YdieresiS schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 15:26:
Haha, vooruitgang, dat is best eng natuurlijk :P Zou het rijden wel wat aangenamer maken daar.
inderdaad kijk maar naar hun grootste trots , parijs .. daar is volgens mij na de gouden eeuw ook niets meer veranderd :-)

ja ik heb het niet zo op fransen maar goed , straks maar weer even een stokbroodje uit de oven met Brie of
paturain :9~

ach de croissants gaan er ook wel er in :9

[ Voor 21% gewijzigd door ravw op 14-08-2017 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-10 14:54
YdieresiS schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 15:20:

Ik kom eigenlijk niet in Frankrijk, hou meer van het Scandinavische gedeelte.
Ja hoor, die zijn er gewoon, alleen weet ik niet of dat promods of vanilla is...

Vincere Per Belli

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
peeth schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 15:42:
[...]

Ja hoor, die zijn er gewoon, alleen weet ik niet of dat promods of vanilla is...
Nah, die in Frankrijk hebben nog steeds een boom (vanilla). Die moet je met max 30km naderen dan gaan ze open. Pech is als er net een auto voor zit en de boom weer neer gaat want dan moet je alsnog stoppen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Odessa schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 17:36:
[...]

Nah, die in Frankrijk hebben nog steeds een boom (vanilla). Die moet je met max 30km naderen dan gaan ze open. Pech is als er net een auto voor zit en de boom weer neer gaat want dan moet je alsnog stoppen :F
of net als ik twee keer tegen een blinde muur oprijden omdat je daar niet heen mag

naast de groenen heb je vaak wel een zitten waar je direct door heen kan , maar inderdaad als je daar te snel door heen gaat is het gedaan met je truck , of als er weer een andere voor je zit

maar ga je verder naar rechts dan worden het blinde muren en dan is het HO ..... :-(

dan krijg je zo soort effect

YouTube: Dump truck crashing into a wall at full speed

Hier weer terug vanuit Le Mans naar Zwolle

Afbeeldingslocatie: https://s2.postimg.org/9z8o0ua09/20170814162918_1.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door ravw op 14-08-2017 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
waar haal je skins voor vrachtautos precies vandaan? Gewoon uit de steam workshop?

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iantje31 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 18:37:
waar haal je skins voor vrachtautos precies vandaan? Gewoon uit de steam workshop?
deze is gewoon zelf kleur aan maken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koenvh schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 17:45:
Welk probleem heb je dan? Al geprobeerd de mod te verwijderen en opnieuw te downloaden? Al gekeken of het zonder andere mods wel werkt? Hier werkt het prima in een testprofiel met alleen ProMods.
Dit probleem: Barfman in "[SIM] Euro Truck Simulator 2"
Vanaf daar staat de discussie.
Ik heb nog niet geprobeerd om de mod te verwijderen en opnieuw te downloaden en ook niet gekeken of het zonder andere mods werkt. Maar ik heb gewoon het 'standaard' lijstje met mods. Volgens @Barfman komt het door een of andere syntax in blender door de mod zelf.

Vind het wel jammer. Verheugde me er juist op om na maanden weer te gaan spelen.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anonymoussaurus schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 20:05:
[...]

Dit probleem: Barfman in "[SIM] Euro Truck Simulator 2"
Vanaf daar staat de discussie.
Ik heb nog niet geprobeerd om de mod te verwijderen en opnieuw te downloaden en ook niet gekeken of het zonder andere mods werkt. Maar ik heb gewoon het 'standaard' lijstje met mods. Volgens @Barfman komt het door een of andere syntax in blender door de mod zelf.

Vind het wel jammer. Verheugde me er juist op om na maanden weer te gaan spelen.
Werkt hier zonder problemen, dus ik zou even kijken of een andere mod niet het probleem is ;) (en opnieuw downloaden kan sowieso geen kwaad)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Gelukkig is het probleem met de controller opgelost. Waren gewoon klote USB kabels. Nieuwe gekocht en het werkt nog beter dan thuis ;). Paar vrachtjes gedaan en voor 't eerst naar Frankrijk gegaan! Die rotondes zijn wel gevaarlijk, 2x botsing gehad omdat mensen me binnendoor inhalen of zoiets.

Hoe doen jullie de vaardigheden toewijzen? Heb net voor 't eerst na x aantal keer lange afstand, just in time, gevaarlijke vracht 1 gedaan omdat dat blijkbaar volgens de tekst meer geld opleverd. Wilde dit eerst niet doen omdat ik ook verwachtte dat dit veel meer zou wegen en mijn vrachtwagens dit niet aan kunnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Leoon. schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 20:17:
Gelukkig is het probleem met de controller opgelost. Waren gewoon klote USB kabels. Nieuwe gekocht en het werkt nog beter dan thuis ;). Paar vrachtjes gedaan en voor 't eerst naar Frankrijk gegaan! Die rotondes zijn wel gevaarlijk, 2x botsing gehad omdat mensen me binnendoor inhalen of zoiets.

Hoe doen jullie de vaardigheden toewijzen? Heb net voor 't eerst na x aantal keer lange afstand, just in time, gevaarlijke vracht 1 gedaan omdat dat blijkbaar volgens de tekst meer geld opleverd. Wilde dit eerst niet doen omdat ik ook verwachtte dat dit veel meer zou wegen en mijn vrachtwagens dit niet aan kunnen.
ach na een level of 50 heb je ze allemaal :-)
dus maak je geen zorgen daarom
ik heb ze eerst op lange afstanden en zuinig rijden .. voorde rest mixed
wnat je moet KM maken dus zuinig rijden en lange afstanden is dan wel aan te raden

jammer dat ze niet als Scania truck driver eerst je vaardigheid testen , zo als remmen, bochten en behendigheid
want op een manier om het les gevoel beetje weer te geven

of zo als Trucks en trailers

om maar even een missie uit Scania truck sim te tonen

Afbeeldingslocatie: https://s29.postimg.org/ouxll1pjb/20170814210044_1.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door ravw op 14-08-2017 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Ik vind persoonlijk de tolwegen juist leuk, heb je nog eens wat te doen. Net als die skills in zuinig rijden; dat doe ik echt niet... Realistisch verbruik aan, plankgas. Tanken geeft je ook wat te doen namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haribo112 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 09:53:
Ik vind persoonlijk de tolwegen juist leuk, heb je nog eens wat te doen. Net als die skills in zuinig rijden; dat doe ik echt niet... Realistisch verbruik aan, plankgas. Tanken geeft je ook wat te doen namelijk...
Wat te doen .....of je al niet genoeg de doen heb met die irritante weggebruikers om je heen ..
ach tijdens de rit muziek luisteren, koffie drinken, eten , dus zat te doen onder weg
CC aan en gaan met die bak :9
het liefst snacht lekker rustig op de weg kan je ten minste door

en bij lastige mede weggebruikers gewoon toeteren met je 140dB trainhorn! ( voor al in de tunnel geef dat een leuk effect )

[ Voor 9% gewijzigd door ravw op 15-08-2017 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Vandaag weer was KM's gevroten. Had een leuke rit van ergens in de buurt van Marseille, moet de bak ophalen op een boerderij via een zandweg. Mistte de afslag bijna omdat ik dat niet verwachtte. Zit nu op een garage van 3 auto's 2 chauffeurs in dienst en 60k cash. Mijn chauffeurs verdienen helaas nog niet zoveel als ik. Gaat met kleine stapjes.

Vragen:
1. Hoe zit het met de navigatie? Met een rit moest ik montpellier/Marseille, ergens daar in de buurt naar Genève en op de snelweg was het rechtdoor maar mijn navi gaf afslaan aan. Toen heb ik het nagekeken en rechtdoor was via een tolweg en de weg die ik ging door mijn navi (80km soms 50 veel bochten, niet fijn rijden dus) was zonder tol. Is dit standaard/ instelling of hoe zit dit?

2. Als ik bij wervingsbureaus kijk dan kan ik nieuwe chauffeurs voor 366 euro (met die 1500 euro) en dan is het bijv 10.66km of iets dergelijks. Mijn huidige chauffeurs hebben hier iets duidelijker staan 4.66km winst per ???. Is dit hetzelfde, dus als ik mijn oude chauffeurs ontsla, krijg ik dan bijna het dubbele winst?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mikoe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 02:34
Leoon. schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:40:
Vandaag weer was KM's gevroten. Had een leuke rit van ergens in de buurt van Marseille, moet de bak ophalen op een boerderij via een zandweg. Mistte de afslag bijna omdat ik dat niet verwachtte. Zit nu op een garage van 3 auto's 2 chauffeurs in dienst en 60k cash. Mijn chauffeurs verdienen helaas nog niet zoveel als ik. Gaat met kleine stapjes.

Vragen:
1. Hoe zit het met de navigatie? Met een rit moest ik montpellier/Marseille, ergens daar in de buurt naar Genève en op de snelweg was het rechtdoor maar mijn navi gaf afslaan aan. Toen heb ik het nagekeken en rechtdoor was via een tolweg en de weg die ik ging door mijn navi (80km soms 50 veel bochten, niet fijn rijden dus) was zonder tol. Is dit standaard/ instelling of hoe zit dit?

2. Als ik bij wervingsbureaus kijk dan kan ik nieuwe chauffeurs voor 366 euro (met die 1500 euro) en dan is het bijv 10.66km of iets dergelijks. Mijn huidige chauffeurs hebben hier iets duidelijker staan 4.66km winst per ???. Is dit hetzelfde, dus als ik mijn oude chauffeurs ontsla, krijg ik dan bijna het dubbele winst?
Vraag 1:
Je kan ook gewoon je eige route instellen. Soms is die zelfs nog sneller dan de standaard route. Ik pak meestal nog langsliggende steden mee die ik nog niet heb ontdekt en rijd dan langs de dealer en wervingsbureau, zodat ik meer werknemers ontdek die ik aan kan nemen.

Vraag 2:
Volgens mij is die 10,66 euro per km die hun verdienen denk ik en die 4,66 is hetzelfde en zal hoger wordwn als die werknemer meer ervaring krijgt. Correct me if I'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hoe stel je je eigen route in

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mikoe
Als je naar de map gaat (shortkey "M") dan kun je met waypoints je eige route instellen. Begin -en eindpunt kun je niet zelf instellen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Mikoe schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 18:06:
[...]

Vraag 1:
Je kan ook gewoon je eige route instellen. Soms is die zelfs nog sneller dan de standaard route. Ik pak meestal nog langsliggende steden mee die ik nog niet heb ontdekt en rijd dan langs de dealer en wervingsbureau, zodat ik meer werknemers ontdek die ik aan kan nemen.

Vraag 2:
Volgens mij is die 10,66 euro per km die hun verdienen denk ik en die 4,66 is hetzelfde en zal hoger wordwn als die werknemer meer ervaring krijgt. Correct me if I'm wrong.
Oeh hele goeie tip over langsrijden van steden. Hebben dealers in verschillende steden ook verschillende prijzen trouwens, want afgezien van die wervingsbureaus maken die dealers weinig uit dan.

Voor vraag 2 zou ik even later een screenshot posten. Nu even onduidelijk. Want ergens denk ik wel dat t 10 euro per km winst is voor mij of zo. Aangezien dat wel zo aangegeven staat bij mijn chauffeurs en mijzelf. Alleen beetje onduidelijk bij 't wervingsbureau

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mikoe
Nee de prijzen voor de trucks zijn overal hetzelfde helaas. Het zou niet verkeerd zijn om aanbiedingen via de berichtenbox te krijgen van elk merk en eventueel welke stad. Ja heel dat werknemer gebeuren is voor mij ook nog niet helemaal duidelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Estoque
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-09 13:14

Estoque

Turbobrick Owner

Hoe het precies zit met de werknemers, weet ik niet, maar mijn ervaring is dat de chauffeurs met de variabele papieren (dus EN zuinig rijden EN kostbare ritten etc) het snelste omhoog gaan in Chauffeurswaardering en ook het meeste binnen harken.

Ik heb er nu 4 in dienst (ben level 19 met 1 grote garage).

Er zit nog wel altijd variatie in, met uitschieters naar boven (10k) en naar onderen (1.8k).
Gemiddeld is zo rond de 6k per werknemer.

Respect to the man in the icecream van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Oké duidelijk. Ik probeerde net een screenshot te maken, maar dat werkt niet krijg ik een screen van mijn bureaublad.

Maar ze vragen een vast bedrag en een bedrag de km. Als ik dit verglijk met wat ik al in dienst heb zijn ze veel duurder, dus geen reden tot vervangen. Volgens mij zijn mijn chauffeurs nu gemiddeld iets van 4k op een dag of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit te twijfelen aan de kleur van de truck zelf ..dit is het toch net niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cor6999yBLIo3FU48aJiABV7/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• killerbee1958
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-10 13:26
Je AI chaffeurs ontwikkelen zich ook en worden, naar mate ze meer jobs hebben gedaan, beter en krijgen daarmee een hoger level, alsmede skills (welke je wilt ontwikkelen kun je per chaffeur instellen.

Naarmate ze een hoger level en meer vaardigheden krijgen gaan ze steeds meer voor je verdienen.

Ik heb er nu zo een 150 rondrijden en de hoogste levels harken vaak tussen de 20 en 40K per rit binnen.

Je hoeft niet naar die chaffeurs om te kijken. Dat doet het spel zelf.
Ze zijn gewoon geld generatoren waarmee je dan je garages en trucks kan uitbreiden en upgraden.

Op een bepaald moment generen de chaffeurs meer dan je op kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Estoque

Estoque

Turbobrick Owner

Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 23:20:
Zit te twijfelen aan de kleur van de truck zelf ..dit is het toch net niet.

[afbeelding]
Beide kleuren zijn in werkelijkheid iets donkerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

killerbee1958 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 23:22:
Je AI chaffeurs ontwikkelen zich ook en worden, naar mate ze meer jobs hebben gedaan, beter en krijgen daarmee een hoger level, alsmede skills (welke je wilt ontwikkelen kun je per chaffeur instellen.

Naarmate ze een hoger level en meer vaardigheden krijgen gaan ze steeds meer voor je verdienen.

Ik heb er nu zo een 150 rondrijden en de hoogste levels harken vaak tussen de 20 en 40K per rit binnen.

Je hoeft niet naar die chaffeurs om te kijken. Dat doet het spel zelf.
Ze zijn gewoon geld generatoren waarmee je dan je garages en trucks kan uitbreiden en upgraden.

Op een bepaald moment generen de chaffeurs meer dan je op kan krijgen.
Ik wou net zeggen! 20 tot 40k per rit.. Laten we zeggen je doet zelf 1 ritje en je kan alweer een nieuwe vrachtwagen kopen! Verdienen ze (veel) meer als ze in een betere vrachtwagen rijden trouwens? (Retorisch: ja, want kan zwaardere vracht trekken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbee1958
Leoon. schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 08:49:
[...]

Ik wou net zeggen! 20 tot 40k per rit.. Laten we zeggen je doet zelf 1 ritje en je kan alweer een nieuwe vrachtwagen kopen! Verdienen ze (veel) meer als ze in een betere vrachtwagen rijden trouwens? (Retorisch: ja, want kan zwaardere vracht trekken)
Klopt. Zoals in mijn laatste zin gemeld, het zijn gewoon geld generatoren en als je eenmaal meer dan 30 chauffeurs hebt dan genereren ze meer dan je op kan maken.

Om dit punt asap te bereiken raad je ik je ook aan om vooral geld te lenen. De rente lijkt hoog maar je return on investment is hoger dan de rente.

Ik ben begonnen met de meest eenvoudige uitvoering voor mijn chauffeurs maar toen het geld sneller binnen stroomde dan ik op kon maken inderdaad de truck van mijn chauffeurs maar geupgrade. Of dat ook effect had op de inkomsten heb ik niet vast kunnen stellen overigens.

Ik heb een aantal truck zelf nog een "bedrijfspaint" gegeven in de hoop dat ik ze dan tegen zou komen maar later gelezen dat ETS2 niet zo werkt. Dus je gaat nooit je eigen truck zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja, als je je chauffeurs een betere truck geeft presteren ze ook beter. Er is alleen nooit specifiek verteld door SCS wat 'betere truck' inhoud. Ik vermoed dat dit aantal assen, versnellingsbak, cabine en motorvermogen betekent, maar het kan ook de hoeveelheid lampjes op de truck zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:55
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rhIBIHjOgXXqMjtcZb5LBxrh/medium.jpg

Altijd leuk om een aantal mods te installeren. Zie hier de Peterbilt 389 en een trailer van 200 ton uit de Big Heavy pack mod. De Peterbilt is voorzien van 840 pk, maar heeft met heuveltjes om een snelweg op te gaan er alsnog moeite mee.

Wie heeft er nou een tandemtruck nodig als je dezelfde lengte hiermee bereikt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

killerbee1958 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 09:49:
[...]

Ik heb een aantal truck zelf nog een "bedrijfspaint" gegeven in de hoop dat ik ze dan tegen zou komen maar later gelezen dat ETS2 niet zo werkt. Dus je gaat nooit je eigen truck zien.
Dat is echt super zonde. Had mij leuk geleken om je eigen truck te zien! Ik ga eerst nu even sparen tot ik of nieuwe garage a 180k kan kopen met 3 plaatsen of even checken hoeveel een upgrade aan m'n huidige garage van 3 kost. Intussen vast de lening grotendeels afbetaald zodat ik nieuwe vrachtwagens kopen kan anders heeft zo'n garage weinig zin.

[ Voor 30% gewijzigd door Oekol op 16-08-2017 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
Gisteren een rit van Londen naar ergens bovenin Noorwegen gemaakt. Dit spel helpt mij echt ontspannen na lange dagen op het werk. Muziek keihard aan en gassen maar, heerlijk!

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
ik geef mijn chauffeurs de goedkoopst mogelijke truck in het begin en upgrade die later naar bv volvo fh16. ik merkte dat ze grotere vrachten alleen oppikte met de zwaardere truck, al ben ik er nog niet helemaal zeker van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
hoeveel werknemers hebben jullie op dit moment in dienst? Ik heb ongeveer 50 uur gespeeld en heb nu 6 man in dienst

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@iantje31 Ik denk een stuk of 90, weet het niet zeker :P
killerbee1958 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 09:49:
Vind ik ook nog steeds extreem jammer, het oude 18 Wheels of Steel Across America (ook van SCS) had dit wel, was echt geweldig, kon je ook communiceren met chauffeurs in de buurt over het weer of over file of dat er ergens politie stond enzo :D

[ Voor 82% gewijzigd door FastFred op 16-08-2017 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

iantje31 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 14:14:
hoeveel werknemers hebben jullie op dit moment in dienst? Ik heb ongeveer 50 uur gespeeld en heb nu 6 man in dienst
Ik ben bijna level 8 en heb 3 vrachtwagens en dus 2 in dienst.
mschol schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 13:15:
ik geef mijn chauffeurs de goedkoopst mogelijke truck in het begin en upgrade die later naar bv volvo fh16. ik merkte dat ze grotere vrachten alleen oppikte met de zwaardere truck, al ben ik er nog niet helemaal zeker van
Klinkt logisch toch? Als je zelf met de goedkoopste ophaalde dan geeft die soms aan weet je 't zeker, deze vracht is aardig zwaar. En dan laat ik 'm gewoon links liggen. (heb zelf twee goedkope scanias en 1 volvo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
FastFred schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 14:37:
@iantje31 Ik denk een stuk of 90, weet het niet zeker :P

[...]

Vind ik ook nog steeds extreem jammer, het oude 18 Wheels of Steel Across America (ook van SCS) had dit wel, was echt geweldig, kon je ook communiceren met chauffeurs in de buurt over het weer of over file of dat er ergens politie stond enzo :D
Damn dat is echt veel, wat is je wekelijkse winst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbee1958
iantje31 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 14:14:
Het maximale aantal (ik geloof iets van 150 of zo). Ik kan er in ieder geval niet meer bijwerven.

Inkomen van zo een 1.5 Miljoen per dag :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@iantje31 Het maximale aantal. Op een gegeven moment komt er zo veel geld binnen dat je 't eigenlijk niet meer uit kan geven. Ik heb al alle werknemers en alle garages, maar alsnog staat er bijna een miljard op de bank.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
Koenvh schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 15:21:
@iantje31 Het maximale aantal. Op een gegeven moment komt er zo veel geld binnen dat je 't eigenlijk niet meer uit kan geven. Ik heb al alle werknemers en alle garages, maar alsnog staat er bijna een miljard op de bank.
Dat zal voor mij nog even duren, tot ik op dat punt zit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iantje31 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 15:05:
[...]

Damn dat is echt veel, wat is je wekelijkse winst?
Geen idee, te veel om op te maken :9 Heb net geen 890 miljoen op de bank staan

[ Voor 8% gewijzigd door FastFred op 16-08-2017 15:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-10 11:21
Ik vond het totaal niet leuk meer met zoveel geld op de rekening (geen uitdaging meer). Sinds een paar maanden in de config bestand in mijn profiel de economy setting op 0.3 gezet i.p.v. 1.0. Hierdoor krijg ik dus maar 30% van het normale tarief en ook het personeel. Vind het nu wat realistischer _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbee1958
Ieder zijn uitdaging natuurlijk.
Ik besteed verder ook niet veel aandacht aan mijn chauffeurs maar wel handig dat ik genoeg geld heb om een garage oid te kopen wanneer ik daar zin in heb,

Voor mij zit de uitdaging in het scoren van steam achievements en dat staat helemaal los van hoe je chauffeurs het doen.

Maar gelukkig mogen we allemaal op onze eigen manier het spel spelen. Goed om te lezen dat voor jou de setting van 0.3 het spel leuker voor je maakt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mikoe
Ben vanmiddag ff bezig geweest om de bedrijven wat realistischer te maken. Ben begonnen met Stokes en heb hier Kuehne & Nagel van gemaakt. Het is aardig gelukt al zeg ik het zelf. Nu de rest nog en graag jullie hulp m.b.t. welke ETS2 bedrijven veranderd moeten worden naar real-life bedrijven. Ik kan wel redelijk skinnen, maar het moet niet te moeilijk worden haha 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/37A7ITsDaW31fKk2Lo731aAg/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/pg5VCQWovR7duip88nd9Rq7t/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PQZ2n4FLA02uviy6WOwFUPPk/full.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jin

jin

@Mikoe Je weet dat er mods zijn die alle bedrijven aanpassen naar echte bedrijven ? en mods met echte bedrijven trailers.. zie workshop binnen steam of https://ets2.lt/en/

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

jin schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 16:37:
@Mikoe Je weet dat er mods zijn die alle bedrijven aanpassen naar echte bedrijven ? en mods met echte bedrijven trailers.. zie workshop binnen steam of https://ets2.lt/en/
Is dit een zware mod? Ik speel nu al op gemiddeld en dan heeft die alleen soms in steden framedrops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin

jin

mods voor "real companys" zijn meestal niet zo zwaar/groot.

Twitch

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mikoe
De meeste mods hiervan zijn altijd met buitenlandse bedrijven waarvan je er meestal maar hooguit een handje vol kent. En dacht laat ik het nu dan eens doen met Nederlandse bedrijven. Het is voor eige gebruik en voor degene die het ook willen proberen. Maar op internet zet ik hem niet (voorlopig dan).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Mikoe schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 16:47:
De meeste mods hiervan zijn altijd met buitenlandse bedrijven waarvan je er meestal maar hooguit een handje vol kent. En dacht laat ik het nu dan eens doen met Nederlandse bedrijven. Het is voor eige gebruik en voor degene die het ook willen proberen. Maar op internet zet ik hem niet (voorlopig dan).
Ik lees mee en word graag via dit forum voorzien van updates met eventuele lijst van aanwezige merken :)
Tevens heb ik nu zelf een mod geinstalleerd door aanraden van: @jin DHL, exxonoil allemaal van dat soort bedrijven. Ik vind het echt super cool! En verder als ik dan een vrachtje doe, net chemicaliën naar Milaan gebracht, check ik de naam even via google en dan zie ik: Chemicaliën bedrijf en dan ben ik helemaal blij :+
Zo leer ik nog eens wat bij..

Vraagje: Zojuist een balk bovenop mijn vrachtwagen geinstalleerd en die lichten krijg ik maar niet aan. Leek mij namelijk handig en mooi omdat ik het nogal donker vind 's nachts. Maar met geen mogelijkheid krijg ik ze aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikoe
Dan moet je op F4 drukken (als je aan het rijden ben) en dan zie je daar onderin het schermpje wat je dan krijgt 2 vakjes die je aan kunt vinken. Als je dit doet dan doen ze het wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Met mods als de "Real European Company mod" moet je ook erg oppassen. Deze mod heeft verborgen mapsectoren waardoor in combinatie met andere maps (zoals ons ProMods) je last kunt krijgen van crashes en vliegende objecten.

Voor echte bedrijven kun je ook ons ProMods TCP gebruiken.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 20:21
heb eergisteren toch ook maar eens ProMods gedownload (88ct is niets natuurlijk) ziet er echt veel beter uit en die extra landen! _/-\o_ wat een verademing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Mikoe schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 18:57:
Dan moet je op F4 drukken (als je aan het rijden ben) en dan zie je daar onderin het schermpje wat je dan krijgt 2 vakjes die je aan kunt vinken. Als je dit doet dan doen ze het wel.
Ah thanks gelukt! Maar wat valt dat tegen zeg.. Met groot licht is het echt super vet, met dimlicht merk je het niet eens. Om nou altijd met groot licht rond te rijden...

@Leoon. Hier andersom, ik heb de lampen er wel op zitten, maar zet ze nooit aan. Met grootlicht ingeschakeld geven ze zoveel licht dat rijden in de bergen of op de snelweg gewoon niet leuk meer is, lijkt wel dag :P
ScuL schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 19:37:
Met mods als de "Real European Company mod" moet je ook erg oppassen. Deze mod heeft verborgen mapsectoren waardoor in combinatie met andere maps (zoals ons ProMods) je last kunt krijgen van crashes en vliegende objecten.

Voor echte bedrijven kun je ook ons ProMods TCP gebruiken.
Ik heb de meest recente versie van Promods en Promods TCP, maar heb sinds de laatste update weer last van witte trailers (zonder namen). How come?

[ Voor 55% gewijzigd door FastFred op 17-08-2017 08:19 ]

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

FastFred schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 08:18:
@Leoon. Hier andersom, ik heb de lampen er wel op zitten, maar zet ze nooit aan. Met grootlicht ingeschakeld geven ze zoveel licht dat rijden in de bergen of op de snelweg gewoon niet leuk meer is, lijkt wel dag :P
Heb het eerlijk gezegd alleen bij daglicht gecheckt. Zal eens straks doen in de nacht. Als dat zo is wordt dat 'm ook niet. Al vind ik in de nacht rijden heel vervelend. Zie gewoon zo weinig links en rechts van me.

Die ProMods doet de map veranderen met nieuwe plaatsen en landen toch? Of gebeurt er nog meer?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Leoon. schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 09:11:
Die ProMods doet de map veranderen met nieuwe plaatsen en landen toch? Of gebeurt er nog meer?
Promods past Nederland aan (je krijgt er onder andere Zwolle en Arnhem bij en A12 van Duitse grens tot aan knooppunt Grijsoord dacht ik, A50 richting Apeldoorn zit er in etc.)

Het westen en noorden van Duitsland is volledig anders en vele malen mooier.

België is anders, ring rond Antwerpen is compleet anders.

Vanuit Finland kun je naar de noordpoolcirkel rijden, stukje Rusland meepakken en de boot pakken naar Longyearbyen

Polen is geheel herzien (mede door de vroegere samenwerking met het Poland Rebuilding mod team)

Landen die je erbij krijgt: Spanje, Ierland (in de volgende update), Ijsland, Finland, Letland, Estland, Litouwen, Roemenië, Faeröer eilanden, Isle of Man (tussen UK en Ierland).

Om zo maar wat te noemen, ik mis vast een heleboel :P

[ Voor 17% gewijzigd door FastFred op 17-08-2017 09:27 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mikoe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20:51
Yeey nu nog Promods 2.20, dan kan ik weer gaan trucken :9
Alexknl schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 20:36:
Yeey nu nog Promods 2.20, dan kan ik weer gaan trucken :9
ja dat is weer balen , had van het weekend nog wel even willen trucken word toch kud weer ..
maar inderdaad wordt promods er weer er uitgegooid

hoop nou snel eens dat ets2 nu compleet is dan hebben we hier geen last meer van kunnen we eindelijk eens zonder zorgen blijven rijden

maar goed dan stappen wel weer over naar ETS 3
of Australië Roadtrain Sim :9 :9

7.692.000 km² moet toch wel genoeg zijn om wat km te vreten en wat leuke dagen te hebben achter het stuur .. wel 1 : 1 dan

Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/26/e9/eb/26e9ebbbc1e2fe50b6bb993ad2ca9ea0.jpg

of iets van classic truck sim ..

Afbeeldingslocatie: https://www2.picturepush.com/photo/a/13737190/800/Nieuws-foto's/Schaap2.jpg

Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/41/55/60/4155602191b900ad89ef23d36fe61d45--soldiers-heavy-truck.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door ravw op 17-08-2017 21:00 ]

• Estoque

Estoque

Turbobrick Owner

Dus als ik het goed begrijp is het nu niet meer mogelijk om ETS2 te spelen met Promods tot Promods is geupdate?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Estoque schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 21:19:
Dus als ik het goed begrijp is het nu niet meer mogelijk om ETS2 te spelen met Promods tot Promods is geupdate?
Kan wel, maar moet je in Steam even instellen dat ie ETS2 niet update / weer terug zet naar 1.27
is het voor promods nu niet eens mogelijk om een map standalone te maken zo als toen de dutch map , want het lijkt me ook niets om steeds weer die update moeten afwachten voordat jullie verder kunnen ...

want dan heb je niets met die updates te maken of toch wel ?

en dan hebben de mensen er ook niet steeds last er van

[ Voor 10% gewijzigd door ravw op 17-08-2017 22:56 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!
ProMods 2.18 voor 1.28 staat online (zelfde als 2.17, maar compatible)
Trailer pack duurt nog even
FastFred schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 08:18:

Ik heb de meest recente versie van Promods en Promods TCP, maar heb sinds de laatste update weer last van witte trailers (zonder namen). How come?
Gebruik je replacement of stand-alone?
ravw schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 22:55:
is het voor promods nu niet eens mogelijk om een map standalone te maken zo als toen de dutch map , want het lijkt me ook niets om steeds weer die update moeten afwachten voordat jullie verder kunnen ...

want dan heb je niets met die updates te maken of toch wel ?

en dan hebben de mensen er ook niet steeds last er van
Maakt geen verschil. Versienummer moet toch worden aangepast, en de veranderingen van de versie in de bestanden worden doorgevoerd.

[ Voor 41% gewijzigd door ScuL op 17-08-2017 22:58 ]

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20:51
Ahh dat is snel. Maar 2.20 duurt nog wel even dan? Dan koop ik een download voor 2.18 voor nu.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
We hebben nog 384 bugs te bestrijden. Hangt er vanaf hoe snel dat gaat.

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 21:31
Iemand al de nieuwe Italy DLC gezien? http://store.steampowered...ruck_Simulator_2__Italia/

In het logo van de DLC staat de nieuwe Scania S :D
Dus nog eventjes wachten :+
Jeanke117 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 23:14:
Iemand al de nieuwe Italy DLC gezien? http://store.steampowered...ruck_Simulator_2__Italia/

In het logo van de DLC staat de nieuwe Scania S :D
Dus nog eventjes wachten :+
ik had al ergens geschreven dat het ook een truck mee zou komen omdat in het filmpje met de wedstrijd kijken met die scania voorbij kwam dus was het Italie en iets met die vrachtwagen .. dus het is de Scania S 730 4×2 Highline geworden

makkelijk rijden , alleen gas geven en remmen doet hij vanzelf alleen zal wel een hoop gepiep worden in de cabine met die irritante mede weggebruikers
elke keer als die te dicht op zit met het voorje invoegen gaat er een bel af en gaat de truck automatisch remmen .. :-(

Voor de mensne die nog ene mooie truck zoeken Volvo VNL670 (Aradeth) Steam workshop _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 26% gewijzigd door ravw op 17-08-2017 23:48 ]

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 21:31
ravw schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 23:38:
[...]

ik had al ergens geschreven dat het ook een truck mee zou komen omdat in het filmpje met de wedstrijd kijken met die scania voorbij kwam dus was het Italie en iets met die vrachtwagen .. dus het is de Scania S 730 4×2 Highline geworden

makkelijk rijden , alleen gas geven en remmen doet hij vanzelf alleen zal wel een hoop gepiep worden in de cabine met die irritante mede weggebruikers
elke keer als die te dicht op zit met het voorje invoegen gaat er een bel af en gaat de truck automatisch remmen .. :-(
Zijn die opties inbegrepen in het spel? Want dit is wel een grote stap vooruit dan.
Jeanke117 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 23:47:
[...]

Zijn die opties inbegrepen in het spel? Want dit is wel een grote stap vooruit dan.
dat zal wel niet maar als ze hem echt real maken dan hoort die option er wel in te zitten

Jeanke117 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 23:47:
[...]

dat zal wel niet maar als ze hem echt real maken dan hoort die option er wel in te zitten

de nieuwe Volvo's hebben het ook Volvo VNL670 ( maar in ETS 2 nog niet werkend het systeem

hier een filmpje van de Volvo

YouTube: Volvo Emergency Brake

Scania

YouTube: SCANIA СИСТЕМА Т&#10...

elke truck heeft zijn eigen systeem ,

Zo even mijn Scania ingeleverd voor een ander hok

Afbeeldingslocatie: https://s2.postimg.org/48euznfa1/20170818005341_1.jpg

[ Voor 44% gewijzigd door ravw op 18-08-2017 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Wat een leuk spel is dit toch! Heerlijk voor als je even niks te doen hebt. En elke keer kom ik weer ergens achter, zoals gisteren dat je als je een levering kiest je op 't tandwieltje drukken kan en de trailer soort kan kiezen of kleur. Al dat soort kleine dingen kom ik steeds meer achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

FastFred schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:43:
Nu moet ik wachten tot ik volgende week pas weer kan trucken, zit vanaf vanavond op Lowlands :(
Alsof dat vervelend is. :+ weet wel wat ik liever doe..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-10 17:03

Pykow

Angelo OTR

Leoon. schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:53:
[...]

Trucken met op een 2e scherm lowlands live / Radio ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leoon. schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:53:
[...]

Ik werk er, en als het nou mooi weer zou zijn dit weekend...
Pykow schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:55:
[...]

Trucken met op een 2e scherm lowlands live / Radio ?
Moet er niet aan denken.

[ Voor 3% gewijzigd door FastFred op 18-08-2017 10:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

FastFred schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:58:
[...]

Ik werk er, en het is rot weer.

[...]

Moet er niet aan denken.
Alsof werken met een lekker muziekje niet leuk is?!

Vraag me af onder de tweakers hoe het zit met de merk verdeling. Renault is not done of wel? Wat zou een top drie van jullie zijn? Scania, volvo, Mercedes of zo? MAN als outsider? Kan helaas geen poll aanmaken maar ben heel benieuwd. Straks moet ik ook weer nieuwe wagens kopen ben wel benieuwd wat beste "bang for buck" is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Leoon. schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 10:02:
[...]

Vraag me af onder de tweakers hoe het zit met de merk verdeling. Renault is not done of wel? Wat zou een top drie van jullie zijn? Scania, volvo, Mercedes of zo? MAN als outsider? Kan helaas geen poll aanmaken maar ben heel benieuwd. Straks moet ik ook weer nieuwe wagens kopen ben wel benieuwd wat beste "bang for buck" is.
Hollandse glorie DAF en daarna komt Scania en Volvo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:10

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

[...]

Voor mij vrij simpel:
1. Scania
2. Scania
3. Scania

Ik ben helaas opgegroeid met een opvoeding waarbij Scania een grote rol speelde. Familie die werkt bij Scania en dat al heel veel jaar. En dan word je toch besmet met het Scania virus.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

MR_VIPER schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 10:05:
[...]

Voor mij vrij simpel:
1. Scania
2. Scania
3. Scania

Ik ben helaas opgegroeid met een opvoeding waarbij Scania een grote rol speelde. Familie die werkt bij Scania en dat al heel veel jaar. En dan word je toch besmet met het Scania virus.
Ja precies, als ik zo om mij heen kijk met vrienden die vrachtwagen chauffeur zijn en dan in een MAN rijden zijn er altijd reacties jammer dat het geen echte wagen is. En dan kom je er snel achter dat scania dat in hun ogen wel is.
Pykow schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 10:04:
[...]

Hollandse glorie DAF en daarna komt Scania en Volvo.
Cool! Volvo ziet er ook wel mooi uit, misschien voor 't Hollandsche tintje 1 DAF aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook dat valt tegen, we vegen namelijk de tenten uit dit weekend, NA ieder optreden :P Maar tijdens de optredens kunnen we doen wat we willen zolang we nuchter blijven en op tijd terug zijn voor het volgende optreden afgelopen is.
Scania op 1, mooi exterieur, mooi interieur, mooi maar simpel dash, lekker motorgeluid (ook de 6-cilinders)
DAF op 2, mooi exterieur, mooi interieur, prachtig dash met de tellerverlichting, mooi motorgeluid, de kortere bakverhouding is ook lekker, maar 510pk is met echt zware lasten soms net te weinig, dan toch liever de Scania met 580pk v8.

Oude Volvo FH: mooi interieur, mooi dash, lelijk exterieur
Nieuwe Volvo FH: lelijk dash, mooi exterieur
Renault: lelijk van binnen en buiten, traag
MAN: idem als Renault + trage richtingaanwijzers
Iveco: idem + trage richtingaanwijzers, motor geluid waardeloos
Oude Mercedes: mooi interieur, mooi exterieur
Nieuwe Mercedes: mooi interieur, mooi exterieur, motor te stil

Mijn mening, maar ok

[ Voor 17% gewijzigd door FastFred op 18-08-2017 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

FastFred schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 10:08:
[...]

Ook dat valt tegen, we vegen namelijk de tenten uit dit weekend, NA ieder optreden :P Maar tijdens de optredens kunnen we doen wat we willen zolang we nuchter blijven en op tijd terug zijn voor het volgende optreden afgelopen is.
Het is een druk festival weekend.
- Lowlands
- Decibel (Hilvarenbeek)
- Het strand (almere)
- Dutchvally (Spaarnwoude) <- Hier ga ik heen, timetable is alleen erg ruk dit jaar.

Pagina: 1 ... 71 ... 162 Laatste