Euro Truck Simulator 2 Company Paintjobs Natuurlijk ook weer de usual bs van mensen die DX11 willen, de mogelijkheid om uit te stappen en om je truck te lopen, om zelf je truck te laden met een heftruck, om morgen de Frankrijk DLC te hebben en noem maar op, om zelf de elektronica en pneumatiek van je trailer aan te koppelen, de poten te heffen, volgende week al west naar oost willen rijden in ATS etc.
Even copy-paste van Promods op Facebook
SCS have announced ETS2 version 1.25 will be released soon. ProMods 2.10 will NOT work on this version, so if you have open betas enabled in Steam, you will no longer be able to play ProMods. We will release version 2.11 very soon that will be a compatibility update for 1.25, and it will also include fixes for several game breaking problems including the wall on the M1 in the UK, the floating grass in Örnsköldsvik in Sweden and the invisible walls near Nürnberg in Germany. Please do not report these bugs, they have been repaired!
Oh, ander dingetje. Zijn er hier mensen die veel rijden met een Scania Streamline met Euro 6 V8 motor?
Hoe is jullie brandstofverbruik? Sinds de update die verschillende bandenopties bracht, met meer of minder brandstofverbruik, rolgeluid enzo heb ik dus een alsmaar hoger wordend brandstofverbruik. Ik tikte gisteravond de 49.9 liter per 100km aan gemiddeld en hij blijft maar klimmen.
Is een Scania Streamline Topline met 580PK Euro 6 V8 en 6x2/4 chassis. Realistisch brandstofverbruik staat aangevinkt. Ik schakel handmatig altijd bij 1500rpm en vanaf versnelling 8 gaat de acceleratie mij te langzaam dus geef ik vol gas. Cruisecontrol altijd op 85km/h. Ik rol uit en rem op de retarder waar mogelijk en let echt op zuinig rijden, behalve bij accelereren. Waarom ik dan nog steeds 1 op 2 verbruik is me echt een raadsel. Is het verbruik van een V8 in het echt ook zo dramatisch?
[
Voor 83% gewijzigd door
FastFred op 23-08-2016 09:00
]