🠕 This side up
Ja, lees de laatste twee pagina's maar doorCyberCow schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 18:47:
Na een tijdje hier afwezig geweest te zijn ben ik ook weer terug. Zie dat er heel wat is veranderd en kan dus weer gaan stoeien met de volgorde van mijn mods. Heb niet alles terug gelezen maar zijn er nog nieuwe mods gekomen waar je niet omheen kan. Het gaat dan om map mods. Andere mods maken mij niet zoveel uit en JazzyCat zal nog wel steeds actief zijn.
Een leuke rit vanuit Hamburg naar Spitsbergen.
[YouTube: https://youtu.be/lOMvKGZXdzE]
[ Voor 4% gewijzigd door Koenvh op 11-08-2016 19:41 ]
🠕 This side up

Weet niet precies wat hier gebeurd is met de AI, Maar ik kwam er in ieder geval niet langs
Ik vind alleen ProMods eerlijk gezegd. Maar iets van OpenSpaces waar ik altijd enorm favoriet van ben geweest lijkt wel een stille dood te gaan sterven. Ik ga maar eens van versie 1.22 rustig aan weer alles op proberen te bouwen.Koenvh schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 19:37:
[...]
Ja, lees de laatste twee pagina's maar door
Een leuke rit vanuit Hamburg naar Spitsbergen.
[video]
Heeft iemand OpenSpaces in versie 2.24 van ETS aan de gang gekregen met ProMods? Ik heb vanalles geprobeerd maar het lukt mij maar niet. Zie wel steeds staan dat het getest is op versie 2.24. Deze versies heb ik beide geprobeerd maar zit alleen verschil in de tijd/datum en niet in de bestandsgrootte. Verwacht ook het hetzelfde bestand is.
link1: http://www.modland.net/eu...an-open-spaces-v-3.2.html
link2: http://ets2mods.ru/topic/...paces-v30-122-upd-280216/
[ Voor 34% gewijzigd door CyberCow op 12-08-2016 00:26 ]
Goed om te horen dat het uiteindelijk gelukt is.NoFearWizz schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 15:09:
[...]
Ik heb nog even wat testjes gedaan, en met het volgen van deze guide + het verwijderen van het apparaat incl. driver uit apparaatbeheer. En daarna de G27 weer in de pc stoppen. Heeft het gefixt, nu pakt hij altijd de juiste driver en herkent de G27.
Koffie werkt echt!
Aankondigingen worden ook gepost in de steamgroep GoT Trucking. Zie topicstart voor de link.
Ik kan helaas niet meedoen ivm werk.Davidson schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:48:
Voor morgenavond staat weer een convoy gepland met een rit van Amsterdam naar Torino op de EU2 server
Aankondigingen worden ook gepost in de steamgroep GoT Trucking. Zie topicstart voor de link.
Ik heb het ook een tijdje niet meer gespeeld maar wel mooi om te horen dat er een France DLC aan zit te komen. Hoop dat die er snel is en Scandinavia overtreft dat was ook een super mooie DLC.Lampuhkap schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:19:
Ik heb sinds gisteren de boel weer eens aangeslingerd. Heb meer als een jaar niet gespeeldSavegame had ik nog, kon zo verder met mn mini empire
Nu aan het wachten op de nieuwe France DLC
[ Voor 25% gewijzigd door CyberCow op 12-08-2016 12:27 ]
Is er trouwens iemand die me uit kan leggen waar ik die wheeltuningsshizzle in de game kan terugvinden?
Denk dat je dat bij de garage en dan de wielen aanpassen.Lampuhkap schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:47:
Ja op het SCS blog kan je daar meer over lezen
Is er trouwens iemand die me uit kan leggen waar ik die wheeltuningsshizzle in de game kan terugvinden?
Dat World of Trucks slaat ook helemaal nergens op. Ik heb nou een rit van 1300km en daarbij heb ik maar 1,5 uur de tijd gekregen. Ik dacht dat de resterende tijd de tijd was net zoals offline dat de opdracht beschikbaar zal zijn. Nu kan ik dus een rit gaan rijden van 1300km zonder ook maar iets eraan te verdienen. Zo kom ik nooit hoger in de levels
Ik kwam erachter dat de tijd bij World of Trucks de tijd op de klok is en niet de ingame tijd. Rit afgerond met 0% schade en nog een kwartiertje tijd over. Het valt mij wel op er heel veel chauffeurs zijn die terugkeren zonder lading. Momenteel verdien ik niets op mijn 120 andere chauffeurs waarvan er 85 op 10 classificatie staan.
[ Voor 54% gewijzigd door CyberCow op 12-08-2016 16:36 ]
Verwijderd
Weer van de partij :-)Davidson schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:48:
Voor morgenavond staat weer een convoy gepland met een rit van Amsterdam naar Torino op de EU2 server

MAN TGX trelt Scania T-series racetruck over Le mans

MAN TGX trelt Scania T-series racetruck over Le mans

Scania R520 trekt MAN trucksleper op de E19 vlak bij de BE/NL-grens

Scania R730 trekt MAN trucksleper op de A15 thv het Brielse Meer
Jullie zien het al, het thema van mijn privétrucks is paars, de Scania is een RJL, dus zit lekker vol met opsmuk, de MAN is de TGX Euro6 door Madster en is voorzien van wat subtielere details
Kalm aan! En rap een beetje!
Heb op het moment de map mods er zo in staan :
Project Balkans Definition Package
Project Balkans Map Package
Project Balkans Assets Package
ProMods+RusMap Connection
RusMap Map Package
RusMap Model Package 2
RusMap Model Package
ProMods Definition Package
ProMods Map Package
ProMods Media Package
ProMods Models Package 2
ProMods Models Package 1
ProMods Assets Package
RusMap Def Package
(Promods 2.1, Rusmap 1.6.3 daar lijkt geen nieuwe versie voor te zijn en Project Balkan 2.03)
Echter heb ik het idee dat er ergens iets niet klopt, bij de nieuwe steden die Promods toevoegd zie ik geen plaats namen en net had ik ergens op de a2 -> A67 ook een CTD.
Iemand suggesties?
Inderdaad, opgelost! Thanksjin schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 10:44:
@Jeroenz90 Komt door project Balkans.. ik heb die en rusmap tijdelijk uitgeschakeld staan in dit profiel.
Ben de MP ook aan het uitproberen en hoop een keertje mee te rijden!Davidson schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:48:
Alleen zit ik met een probleempje, als ik na een MP sessie een SP spel begin en begin te rijden
bevriest het spel.. Ctrl/Alt/Delete zorgt voor een zwart scherm, ik kom er dan niet meer uit en moet de pc
met de hand afsluiten. (harde stop of hoe noemt men dat X)) )
Wanneer ik ets start en een save neem vóór de MP sessie werkt alles prima!
Dit profiel is 100% Vanilla!
Weet iemand raad?
Bedankt op voorhand!
Breakske https://www.worldoftrucks.com/en/online_profile.php?id=807827
Volgens mij zie ik nu ook voor het eerst voetgangers. Blijft toch mooi dat rondrijden :-).
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
🠕 This side up
Ze zijn bezig de engine te porten naar dx11 wat voor betere graphics en performance zou moeten zorgen. Maar men heeft al gezegd dat we daar dit jaar echt niet op hoeven te rekenen helaas.Koenvh schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 18:10:
Zojuist in Barcelona geweest: Schitterend, maar m'n FPS ging naar 11... Ik word er bijna misselijk van. Ik hoop dat SCS iets aan de prestaties van ETS2 gaat doen, want mijn systeem moet het prima aankunnen.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Sessie is opgestart!Davidson schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:48:
Waar zijn jullie nu? Ik sta nu in Rotterdam
Die mafketel tegen de richting daarnet na de naft pomp! Tjonge!
Als iemand een oplossing weet voor mij kom ik ook terug MP, nu riskeer ik liever geen kapot spel..Breakske schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 21:25:
Zit ook effe te kijken, leuk! X))
Die mafketel tegen de richting daarnet na de naft pomp! Tjonge!
Breakske schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 12:45:
[...]
Ben de MP ook aan het uitproberen en hoop een keertje mee te rijden!![]()
Alleen zit ik met een probleempje, als ik na een MP sessie een SP spel begin en begin te rijden
bevriest het spel.. Ctrl/Alt/Delete zorgt voor een zwart scherm, ik kom er dan niet meer uit en moet de pc
met de hand afsluiten. (harde stop of hoe noemt men dat X)) )
Wanneer ik ets start en een save neem vóór de MP sessie werkt alles prima!
Dit profiel is 100% Vanilla!
Weet iemand raad?
Bedankt op voorhand!
Sorry dat we zo ver voor uit reden, we hadden niet door dat je ook een mede-tweaker was en waren toen zomaar weggegaan.TweakTweet schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 20:20:
[...]
Waar zijn jullie nu? Ik sta nu in Rotterdam
Je steam naam en tweaker naam kwamen ook niet overeen, maar ik heb nu door dat je van biterballen houdt
Waarom eigenlijk ook Rusmap uitgeschakeld? Ik heb er nog geen problemen mee ondervonden. Ik maak gebruik van ProMods 2.1 en RusMap 1.6.3jin schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 10:44:
@Jeroenz90 Komt door project Balkans.. ik heb die en rusmap tijdelijk uitgeschakeld staan in dit profiel.
Ik begrijp het ook niet hoe dat kan. Heb het geprobeerd met een I7 6700, ASUS GTX1080, 32GB DDR4-Ram, Samsung 950Pro m.2. Het lijkt mij dat het een softwareprobleem is. Heb geprobeerd op zowel de instelling van DirectX als OpenGL. Maakt geen enkel verschil. Het probleem is denk ik niet ETS2 maar ProMods.Koenvh schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 18:10:
Zojuist in Barcelona geweest: Schitterend, maar m'n FPS ging naar 11... Ik word er bijna misselijk van. Ik hoop dat SCS iets aan de prestaties van ETS2 gaat doen, want mijn systeem moet het prima aankunnen.
Ik vind het jammer dat ik niet mee kon doen met de rit. Weet niet of ik de juiste persoon hiervoor quote maar zijn er plannen voor een volgend event.Hans1990 schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 21:33:
[...]
Sorry dat we zo ver voor uit reden, we hadden niet door dat je ook een mede-tweaker was en waren toen zomaar weggegaan.
Je steam naam en tweaker naam kwamen ook niet overeen, maar ik heb nu door dat je van biterballen houdt
RusMap werkt niet helemaal goed met ProMods 2.1, maar het meeste zal wel werken. ProMods is het probleem niet, maar SCS, het verschil is dat de steden van SCS veel minder detail hebben, en dus een stuk soepeler werken. SCS kan er zeker wat aan doenCyberCow schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 23:44:
[...]
Waarom eigenlijk ook Rusmap uitgeschakeld? Ik heb er nog geen problemen mee ondervonden. Ik maak gebruik van ProMods 2.1 en RusMap 1.6.3
[...]
Ik begrijp het ook niet hoe dat kan. Heb het geprobeerd met een I7 6700, ASUS GTX1080, 32GB DDR4-Ram, Samsung 950Pro m.2. Het lijkt mij dat het een softwareprobleem is. Heb geprobeerd op zowel de instelling van DirectX als OpenGL. Maakt geen enkel verschil. Het probleem is denk ik niet ETS2 maar ProMods.
[...]
Ik vind het jammer dat ik niet mee kon doen met de rit. Weet niet of ik de juiste persoon hiervoor quote maar zijn er plannen voor een volgend event.
🠕 This side up
Ja dat zou natuurlijk ook kunnen. Maar wel raar dat je dan midden in Antwerpen waar ik ook vind dat er aardig wat gebeurd geen framedrops hebt. Had het destijds ook met het westen van Spanje dat stadje wat bij ProMods 2.00 erbij was gekomen. Weet zo even niet hoe die plaatst heet. Hoop dat SCS het snel op kan lossen want dat is echt jammer. Jij was toch degene met de 970 SLI met 3 monitoren?Koenvh schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 23:50:
[...]
RusMap werkt niet helemaal goed met ProMods 2.1, maar het meeste zal wel werken. ProMods is het probleem niet, maar SCS, het verschil is dat de steden van SCS veel minder detail hebben, en dus een stuk soepeler werken. SCS kan er zeker wat aan doen
Op een gegeven moment in een colonne van zeven kunnen rijden, was erg tof.
Je kunt eens even de logs bekijken van ETS. Die zijn te vinden in de map van de game: game.logBreakske schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 21:32:
[...]
Als iemand een oplossing weet voor mij kom ik ook terug MP, nu riskeer ik liever geen kapot spel..![]()
[...]
[ Voor 23% gewijzigd door Davidson op 14-08-2016 00:19 ]
Man, wat een pracht rit, zeker als je in Rusland rijd tussen de grensovergang en Murmansk, prachtig gemaakt!
R9 290 met drie monitoren. Antwerpen gaat inderdaad een stuk beter, al zitten daar ook minder details in. ETS2 kan zeker nog geoptimaliseerd worden, bij veel games haal ik makkelijk 60fps, maar bij ETS2 haal ik gemiddeld zo'n 45fps... Da's ook geen ramp, ware het niet dat die framedrops naar 11fps het wel erg lastig maken, vooral in combinatie met TrackIR en smalle wegen.CyberCow schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 23:55:
[...]
Ja dat zou natuurlijk ook kunnen. Maar wel raar dat je dan midden in Antwerpen waar ik ook vind dat er aardig wat gebeurd geen framedrops hebt. Had het destijds ook met het westen van Spanje dat stadje wat bij ProMods 2.00 erbij was gekomen. Weet zo even niet hoe die plaatst heet. Hoop dat SCS het snel op kan lossen want dat is echt jammer. Jij was toch degene met de 970 SLI met 3 monitoren?
(TrackIR heeft minimaal 30fps nodig om enigszins "vloeiend" aan te voelen, anders ga je je hoofd corrigeren terwijl de input nog niet verwerkt is, waardoor het allemaal aanvoelt alsof je in een achtbaan zit
🠕 This side up
Het is sowieso flink verbeterd, de meesten bij ons in het team hebben daar 35~40 fps, in de ontwikkelingsfase haalden we ~15 fps
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Verwijderd
YouTube: Amsterdam - Torino - Praha / ETS2 MP
lol . mijn vrachtwagen is bij mij een blauwe scania en niet oranjeVerwijderd schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 10:08:
Zo, de rit van gisteren staat ondertussen ook op Youtube. De volle 4 uur
YouTube: Amsterdam - Torino - Praha / ETS2 MP
psn: taker-mart
Verwijderd
Klopt, als je goed kijkt zie je ook geen grilltaker1987 schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 10:29:
[...]
lol . mijn vrachtwagen is bij mij een blauwe scania en niet oranjekomt door de dlc die iemand mist en daarom mijn huidige kleuren combi niet ziet
Gevonden hoor! Thanks!CyberCow schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 13:10:
[...]
Denk dat je dat bij de garage en dan de wielen aanpassen.
Dat World of Trucks slaat ook helemaal nergens op. Ik heb nou een rit van 1300km en daarbij heb ik maar 1,5 uur de tijd gekregen. Ik dacht dat de resterende tijd de tijd was net zoals offline dat de opdracht beschikbaar zal zijn. Nu kan ik dus een rit gaan rijden van 1300km zonder ook maar iets eraan te verdienen. Zo kom ik nooit hoger in de levels.
Ik kwam erachter dat de tijd bij World of Trucks de tijd op de klok is en niet de ingame tijd. Rit afgerond met 0% schade en nog een kwartiertje tijd over. Het valt mij wel op er heel veel chauffeurs zijn die terugkeren zonder lading. Momenteel verdien ik niets op mijn 120 andere chauffeurs waarvan er 85 op 10 classificatie staan.
Eigenlijk organiseer ik de events niet, dat doen vaak Davidson of CaptainPanda.CyberCow schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 23:44:
Ik vind het jammer dat ik niet mee kon doen met de rit. Weet niet of ik de juiste persoon hiervoor quote maar zijn er plannen voor een volgend event.
Maar ik kijk wel met hem mee om de groep beetje bij elkaar te houden
We hebben een klein Steam groepje daarvoor:
http://steamcommunity.com/groups/got-trucking
Meestal spring ik ook pas op het laatste moment bij hoor.. vaak ben ik eigenlijk met iets anders bezig maar join ik zodra ik event starting notice krijg. Even vlug in SP met teleporteren een vracht pakken en ik kan aansluiten
Zo te zien is er voor komende week dus nog niets opgezet. Afgelopen 2 weken hebben we op zaterdag 20:00 gereden, maar daarvoor ook wel eens door de week.
Kom in jou reactie wel iets engs tegen maar hoop niet dat ik zonder steam niet mee kan doen aan de Multiplayer. Is het mogelijk om met de niet Steam versie mee te rijden?Hans1990 schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 12:35:
[...]
Eigenlijk organiseer ik de events niet, dat doen vaak Davidson of CaptainPanda.
Maar ik kijk wel met hem mee om de groep beetje bij elkaar te houden![]()
We hebben een klein Steam groepje daarvoor:
http://steamcommunity.com/groups/got-trucking
Meestal spring ik ook pas op het laatste moment bij hoor.. vaak ben ik eigenlijk met iets anders bezig maar join ik zodra ik event starting notice krijg. Even vlug in SP met teleporteren een vracht pakken en ik kan aansluiten![]()
Zo te zien is er voor komende week dus nog niets opgezet. Afgelopen 2 weken hebben we op zaterdag 20:00 gereden, maar daarvoor ook wel eens door de week.
Verwijderd
Helaas, je moet een account registreren via ETS MP langs steam. Geen andere optie.CyberCow schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 13:33:
[...]
Kom in jou reactie wel iets engs tegen maar hoop niet dat ik zonder steam niet mee kan doen aan de Multiplayer. Is het mogelijk om met de niet Steam versie mee te rijden?
Game registreren bij steam en enkel voor dat gebruiken?
Dus nee, zonder steam kan je niet online.
Snap dat het vervelend kan zijn om daarvoor Steam op je systeem te zetten (je kan overigens wel je game key gratis inwisselen meen ik), maar ergens ook wel fijn voor MP. Als een wetovertreder wordt gebanned, is dat gekoppeld aan zijn Steam profiel en dus ETS2 aankoop. Dus dan blijven ze ook wel weg, tenzij zo'n 13-jarige geld heeft om elke keer het spel opnieuw te kopen
Dan moet ik het eens gaan kijken of ik dat wel wil om het te gaan koppelen aan Steam. Ik heb een enorme hekel eraan. Wil zelf regelen wanneer dat er dingen geïnstalleerd mogen worden. Ook wil ik niet afhankelijk zijn van een internetverbinding wanneer ik een spel offline speel. Maar neem het in overweging want het lijkt mij wel echt leuk om met mensen die je op dit forum spreekt keer een rondje te gaan rijden. Kan je gelijk zien hoe vaardig iedereen is en vooral leuk als je met zijn alle moet gaan lossen het een puinhoop word en elkaar dan proberen niet te raken.Hans1990 schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 13:37:
Je TruckingMP account moet je direct koppelen aan Steam, je moet voor registratie volgens mij zelfs inloggen op via je Steam ID.
Dus nee, zonder steam kan je niet online.
Snap dat het vervelend kan zijn om daarvoor Steam op je systeem te zetten (je kan overigens wel je game key gratis inwisselen meen ik), maar ergens ook wel fijn voor MP. Als een wetovertreder wordt gebanned, is dat gekoppeld aan zijn Steam profiel en dus ETS2 aankoop. Dus dan blijven ze ook wel weg, tenzij zo'n 13-jarige geld heeft om elke keer het spel opnieuw te kopen
Pffff die update naar 2.24 begint zo onderhand op mijn zenuwen te werken. Ik merk net dat het niet meer mogelijk is voor mij om schade te rijden. Heb al overal in het menu gekeken of het uitgeschakeld staat dat ik schade kan krijgen. Kan daar helaas niets van vinden. Ik gebruik ook geen vreemde mods die het schademodel aan moeten passen. De gebruikte mods zijn alle nieuwe versies van Jazzycat behalve de landen dingen en Promods 2.10 + Rusmap 1.6.3 .De Def van ProMods ook standaard gelaten dus neem aan dat het daar ook niet het probleem kan inzitten. Zo is het nog geen uitdaging om niet te botsen.
[ Voor 19% gewijzigd door CyberCow op 14-08-2016 16:31 ]
Misschien toch proberen om een nieuwe Def voor Promods te maken, misschien dat daar wat fout is gegaanCyberCow schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 13:42:
[...]
Dan moet ik het eens gaan kijken of ik dat wel wil om het te gaan koppelen aan Steam. Ik heb een enorme hekel eraan. Wil zelf regelen wanneer dat er dingen geïnstalleerd mogen worden. Ook wil ik niet afhankelijk zijn van een internetverbinding wanneer ik een spel offline speel. Maar neem het in overweging want het lijkt mij wel echt leuk om met mensen die je op dit forum spreekt keer een rondje te gaan rijden. Kan je gelijk zien hoe vaardig iedereen is en vooral leuk als je met zijn alle moet gaan lossen het een puinhoop word en elkaar dan proberen niet te raken.
Pffff die update naar 2.24 begint zo onderhand op mijn zenuwen te werken. Ik merk net dat het niet meer mogelijk is voor mij om schade te rijden. Heb al overal in het menu gekeken of het uitgeschakeld staat dat ik schade kan krijgen. Kan daar helaas niets van vinden. Ik gebruik ook geen vreemde mods die het schademodel aan moeten passen. De gebruikte mods zijn alle nieuwe versies van Jazzycat behalve de landen dingen en Promods 2.10 + Rusmap 1.6.3 .De Def van ProMods ook standaard gelaten dus neem aan dat het daar ook niet het probleem kan inzitten. Zo is het nog geen uitdaging om niet te botsen.
Heb ik al geprobeerd en net ook geprobeerd om het te starten zonder mods maar het maakt niet uit. Blijf geen schade houden. Hoop niet dat het is dat mijn profiel einde verhaal is. Is er niet ergens een instelling in bijvoorbeeld de config file waar je dat in kan schakelen. Heb al gezocht naar "damage" maar daar staat niets tussen. Weet niet bij alles wat het betekent. Ga nou een back-up terugzetten van Windows misschien dat er door een of andere update dingen zijn verwijderd van bestanden. Toch bedankt voor het meedenken en mocht je nog iets te binnen schieten hoor ik dat graag.TweakTweet schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 16:45:
[...]
Misschien toch proberen om een nieuwe Def voor Promods te maken, misschien dat daar wat fout is gegaan
Je kan ook met steam offline spelen. Vaak genoeg gedaan, omdat ergens het internet niet goed oppakte.CyberCow schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 13:42:
[...]
Dan moet ik het eens gaan kijken of ik dat wel wil om het te gaan koppelen aan Steam. Ik heb een enorme hekel eraan. Wil zelf regelen wanneer dat er dingen geïnstalleerd mogen worden. Ook wil ik niet afhankelijk zijn van een internetverbinding wanneer ik een spel offline speel. Maar neem het in overweging want het lijkt mij wel echt leuk om met mensen die je op dit forum spreekt keer een rondje te gaan rijden. Kan je gelijk zien hoe vaardig iedereen is en vooral leuk als je met zijn alle moet gaan lossen het een puinhoop word en elkaar dan proberen niet te raken.
Ik ga ook weer proberen om een speelbaar account te hebben zonder problemen zodat ik ook weer mee kan doen
Wat een drama was die eerste keer bij mij zeg
Ergens in een config bestand kun je het aanpassen. Net zoals geen bekeuringen en dergelijke. Maar verder weet ik het ook niet echt meerCyberCow schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 16:54:
[...]
Heb ik al geprobeerd en net ook geprobeerd om het te starten zonder mods maar het maakt niet uit. Blijf geen schade houden. Hoop niet dat het is dat mijn profiel einde verhaal is. Is er niet ergens een instelling in bijvoorbeeld de config file waar je dat in kan schakelen. Heb al gezocht naar "damage" maar daar staat niets tussen. Weet niet bij alles wat het betekent. Ga nou een back-up terugzetten van Windows misschien dat er door een of andere update dingen zijn verwijderd van bestanden. Toch bedankt voor het meedenken en mocht je nog iets te binnen schieten hoor ik dat graag.
[ Voor 30% gewijzigd door timmie271 op 14-08-2016 16:57 ]
Gamertag: timmie271
Ja maar welke van de honderden dingen is het die aangepast moet worden. Hoop dat iemand mij kan helpen hier. Ervaring leert wel dat dat hier wel goed komttimmie271 schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 16:55:
[...]
Je kan ook met steam offline spelen. Vaak genoeg gedaan, omdat ergens het internet niet goed oppakte.
Ik ga ook weer proberen om een speelbaar account te hebben zonder problemen zodat ik ook weer mee kan doen
Wat een drama was die eerste keer bij mij zeg
[...]
Ergens in een config bestand kun je het aanpassen. Net zoals geen bekeuringen en dergelijke. Maar verder weet ik het ook niet echt meer
Ik word geroepen?CyberCow schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 17:34:
[...]
Ja maar welke van de honderden dingen is het die aangepast moet worden. Hoop dat iemand mij kan helpen hier. Ervaring leert wel dat dat hier wel goed komt
Schade is een bestand, dus een mod heeft de instellingen aangepast. Het bestand is def\damage_data.sii, maar welke mod het is moet je zelf uitzoeken
🠕 This side up
Deze instellingen staan er in het bestand damage_data.siiKoenvh schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 17:37:
[...]
Ik word geroepen?
Schade is een bestand, dus een mod heeft de instellingen aangepast. Het bestand is def\damage_data.sii, maar welke mod het is moet je zelf uitzoeken
Ik heb geen idee op welke waarde dat het allemaal hoort te staan. Welke mod er verantwoordelijk voor is zou ik ook wel raar vinden want als ik alle mods uitschakel dan heb ik nog steeds geen schade. Dus in een vanilla profiel.SiiNunit
{
vehicle_damage_data : .damage_data
{
# damage dealt to truck and trailer
truck_damage_coef: 0.0007 // truck damage coef per hit, impact speed squared modified by weights
trailer_damage_coef: 0.0007
dragged_trailer_damage_coef: 0.00002 //damage coef for dragging improperly connected trailer
truck_to_trailer_dmg: 0.2 // how much damage is transferred from truck to trailer (and vice versa)
side_damage_factor: 6.0
roof_damage_factor: 11.0
# damage distribution to truck parts
cabin_damage_ratio: 0.8
chassis_damage_ratio: 1.0
engine_damage_ratio: 0.5
transmission_damage_ratio: 0.3
wheel_damage_ratio: 0.15
# truck wear per km of drive
cabin_wear: 0.0
chassis_wear: 0.0
engine_wear: 2e-6
transmission_wear: 2e-6
wheel_wear: 2e-5
}
}
[/quote]
Eens tukje van voor je 2de foto heb ik meegevolgd
Bedankt Davidson, de volgende rit zal ik eens kijken of ik iets kan vinden.
Vorige sessie heb ik een eerdere save genomen dan MP..
Dankjewel en ik laat nog iets weten!
Is het mogelijk dat jij de inhoud van jou damage_data.sii bestand stuurt zodat ik deze kan overnemen. Of gaat dat het probleem niet verhelpen?Koenvh schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 17:37:
[...]
Ik word geroepen?

't is weer eens wat anders als mijn favoriet, de Scania's
YouTube: ETS2 MP Amsterdam to Torino and more
Rond minuut 29 beginnen we echt te rijden
YouTube: ETS2 | Just a little tour on the Hungary map
Mooi dat hongarije map. Jammer dat dat er van Nederland niet zo gedetailleerd is. Wat mij wel opvalt met parkeren van jou is dat je heel erg veel stuurt. Rij jij met toetsenbord?martijnm71 schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 21:02:
Over YouTube gesproken, klein ritje met mijn TTrans combo over de geweldig, geniale Hungarymap.
YouTube: ETS2 | Just a little tour on the Hungary map
Nee, G27 maar ik heb sinds een tijdje wat last van mijn schouders dus het stuurtje staat wat minder zwaar ingesteld en daar moet ik nog wat aan wennen dus ik denk dat het daardoor komt dat ik een aardige imitatie van de lokale orgeldraaier doeCyberCow schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 21:20:
[...]
Mooi dat hongarije map. Jammer dat dat er van Nederland niet zo gedetailleerd is. Wat mij wel opvalt met parkeren van jou is dat je heel erg veel stuurt. Rij jij met toetsenbord?
Zou het anders niet weten maar inderdaad ik draai er aardig aan als ik het even terug kijk
[ Voor 8% gewijzigd door martijnm71 op 14-08-2016 21:34 ]
Dacht al jij hebt toch aardig wat ervaring in ETS2 dacht ik zo. Maar wel vervelend van je schouder gelukkig kan je de G27 wel een stuk lichter zetten. Sterkte ermeemartijnm71 schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 21:32:
[...]
Nee, G27 maar ik heb sinds een tijdje wat last van mijn schouders dus het stuurtje staat wat minder zwaar ingesteld en daar moet ik nog wat aan wennen dus ik denk dat het daardoor komt dat ik een aardige imitatie van de lokale orgeldraaier doe
Zou het anders niet weten maar inderdaad ik draai er aardig aan als ik het even terug kijk
Speel het al een flinke tijd ja, en voor die tijd speelde ik het spelletje in real life zullen we maar zeggen.CyberCow schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 21:45:
[...]
Dacht al jij hebt toch aardig wat ervaring in ETS2 dacht ik zo. Maar wel vervelend van je schouder gelukkig kan je de G27 wel een stuk lichter zetten. Sterkte ermee
En het grappige was het is me echt nog nooit opgevallen dat ik lekker aan het ding aan het draaien ben tot jij het net opmerkte. Zit nu met een combinatie van voormalig truckerseer die zoiets heeft van he orgelman gaat ie lekker samen met het is maar een spelletje
Morgen een vrije dag en dan toch maar eens wat klooien met de instellingen, want ik heb me dus nooit verdiept in rotatie enzo dat zou hier ook wel eens wat invloed op kunnen hebben. En ik heb geen idee op hoeveel graden rotatie mijn stuur staat.
Uit de doos gehaald, aangesloten, knoppen ingesteld en rijden maar.
Kortom: denkvoer
Sorry dat ik je een minderwaardigheidscomplex heb aangepraatmartijnm71 schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 21:51:
[...]
Speel het al een flinke tijd ja, en voor die tijd speelde ik het spelletje in real life zullen we maar zeggen.
En het grappige was het is me echt nog nooit opgevallen dat ik lekker aan het ding aan het draaien ben tot jij het net opmerkte. Zit nu met een combinatie van voormalig truckerseer die zoiets heeft van he orgelman gaat ie lekker samen met het is maar een spelletje![]()
Morgen een vrije dag en dan toch maar eens wat klooien met de instellingen, want ik heb me dus nooit verdiept in rotatie enzo dat zou hier ook wel eens wat invloed op kunnen hebben. En ik heb geen idee op hoeveel graden rotatie mijn stuur staat.
Uit de doos gehaald, aangesloten, knoppen ingesteld en rijden maar.
Kortom: denkvoer
Maak je geen zorgen, e hebt me niets aangepraat, zoals de Truus uit de Generaal zou zeggen ¨malle jongen¨ Dus je hoeft ook geen sorry te zeggenCyberCow schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 21:57:
[...]
Sorry dat ik je een minderwaardigheidscomplex heb aangepraat. Viel mij op maakt ook niet uit de vrachtwagen stond wel netjes op zijn plaats. Vind toch in een simulator dat de optie druk op enter om de trailer te laten parkeren eruit gesloopt mag worden. Gelukkig kan je die melding tegenwoordig uitzetten. Het draaien is sinds een aantal versies geoptimaliseerd voor 900 graden. Dit is ook de maximale uitslag van de G27. Bij mij komt het draaien van het stuur precies overeen met wat ik op het scherm zie. Wel valt mij op je in het echt een stuk verder moet sturen. Nu is 180 graden vaak meer dan voldoende om een scherpe bocht te kunnen maken.
Vindt het gewoon grappig dat je dat gelijk hebt gezien en dat mij het totaal niet opgevallen en daarna gingen mijn hersenen malen omdat ik het ook wel opvallend vond
Je ziet het wel vaker dat mensen echt extreem gaan draaien wat helemaal niet nodig is. Vooral met personenauto's met aanhangertjes erachter. Moet wel zeggen heb een paar maanden ETS2 niet meer aangehad en ik draai de trailer voor het dok en moest toch wel weer iets rustiger rijden als tijd terug dat er echt een aantal uren per dag aan het sturen was.martijnm71 schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 22:07:
[...]
Maak je geen zorgen, e hebt me niets aangepraat, zoals de Truus uit de Generaal zou zeggen ¨malle jongen¨ Dus je hoeft ook geen sorry te zeggen![]()
Vindt het gewoon grappig dat je dat gelijk hebt gezien en dat mij het totaal niet opgevallen en daarna gingen mijn hersenen malen omdat ik het ook wel opvallend vondMijn toenmalige instructeur had mij hoogst persoonlijk uit de cabine van de lesvrachtwagen geflikkerd had ik zo aan het draaien was geweest
Absoluut, ik ook in het begin toen ik mijn eerste stappen zetten op het vrachtwagenchauffeur worden, sta je als een malle te draaien om aan een dok te komen. En dan mijn instructeur heel droog of ik al een aapje heb voor bij mijn orgelCyberCow schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 22:12:
[...]
Je ziet het wel vaker dat mensen echt extreem gaan draaien wat helemaal niet nodig is. Vooral met personenauto's met aanhangertjes erachter. Moet wel zeggen heb een paar maanden ETS2 niet meer aangehad en ik draai de trailer voor het dok en moest toch wel weer iets rustiger rijden als tijd terug dat er echt een aantal uren per dag aan het sturen was.
En op Zaterdag bij de vuilstort kijken is puur (leed)vermaak. Rustig je karretje leegmaken terwijl de huurkarretjes alle kanten uit vliegen incl. goedbedoelde aanwijzingen van echtgenotes, kinderen en personeel.
Maar ik had mijn stuur op 180 graden staan, net even naar 900 gezet en het rijdt een stuk minder nerveus en je draait wel wat meer maar de correcties hoeven ook minder dramatisch te zijn.
Dank voor de tip
[ Voor 10% gewijzigd door martijnm71 op 14-08-2016 22:20 ]
Zo 180 graden is wel erg laagmartijnm71 schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 22:18:
[...]
Absoluut, ik ook in het begin toen ik mijn eerste stappen zetten op het vrachtwagenchauffeur worden, sta je als een malle te draaien om aan een dok te komen. En dan mijn instructeur heel droog of ik al een aapje heb voor bij mijn orgel![]()
En op Zaterdag bij de vuilstort kijken is puur (leed)vermaak. Rustig je karretje leegmaken terwijl de huurkarretjes alle kanten uit vliegen incl. goedbedoelde aanwijzingen van echtgenotes, kinderen en personeel.
Maar ik had mijn stuur op 180 graden staan, net even naar 900 gezet en het rijdt een stuk minder nerveus en je draait wel wat meer maar de correcties hoeven ook minder dramatisch te zijn.
Dank voor de tip
Ok, net een perfect ritje mp gedaan.Breakske schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 18:45:
Je kunt eens even de logs bekijken van ETS. Die zijn te vinden in de map van de game: game.log
[/quote]
Eens tukje van voor je 2de foto heb ik meegevolgd![]()
Bedankt Davidson, de volgende rit zal ik eens kijken of ik iets kan vinden.
Vorige sessie heb ik een eerdere save genomen dan MP..
Dankjewel en ik laat nog iets weten!
Onmiddelijk daarna een SP willen doen zonder Steam eerst af te sluiten, geeft aan dat ETS nog actief is?
Gesloten via taakbeheer en logje bekeken vóór Sp sessie.
Staan dingen in zoals;
<ERROR> [fs] Failed to open file "/def/vehicle/r_cover/rear_hub_cover_03_paintable.sii" in the read_only mode
<ERROR> load_unit() - Failed to open file (/def/vehicle/r_cover/rear_hub_cover_03_paintable.sii)
<ERROR> Missing wheel accessory data!
<ERROR> Missing accessory (/def/vehicle/truck/mercedes.actros/paint_job/paintjob_flag_tr_big_a.sii) replaced by (/def/vehicle/truck/mercedes.actros/paint_job/color3.sii).
<ERROR> Missing wheel accessory data!
<ERROR> Missing wheel accessory removed!
Maar MP liep perfect!
Daarna SP gestart en bevroor weer, enige mogelijkheid was pc handmatig afsluiten..
Terug opgestart en een save genomen van voor de MP sessie en bolde weer perfect!
Dit profiel is 100% vanilla, maar heb een ander profiel met mods.. (ook een 50k wheelmod...?)
Hopelijk weet iemand hier raad mee?
Alvast zeer bedankt!
900 graden is wel echt een aanrader.martijnm71 schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 22:18:
[...]
Absoluut, ik ook in het begin toen ik mijn eerste stappen zetten op het vrachtwagenchauffeur worden, sta je als een malle te draaien om aan een dok te komen. En dan mijn instructeur heel droog of ik al een aapje heb voor bij mijn orgel![]()
Dank voor de tip
Zojuist geprobeerd een rit op te nemen met OBS Studio, we zullen zien hoe goed het gelukt is (hopelijk werkt nu wel mijn volledige resolutie van 5978×1080 ipv alleen 4480×1080, want dan mis je dingen die ik wel zie.
De rit zelf verdient geen schoonheidsprijs, met een trailer die iets te lang en breed is door Hungary map gereden (mooie afwisseling met ProMods en de "snelwegsimulator"), maar daarbij zijn wel een paar autoalarmen afgegaan (het past anders echt niet)
De opname is helaas mislukt, dus je kunt mij niet zien klunzen terwijl de AI loopt te claxoneren
🠕 This side up
Jammer dat het niet gelukt is om de rit op te nemen. Dat sommige straten te smal zijn voor speciaal vervoer maakt het ook wel realistisch. Eerst je route berekenen en daarna pas rijden. Zeer herkenbaar bii de stort op zaterdagmiddag of van die zondagsrijders die een vouwwagentje de halve middag over doen om op de camping te parkeren.Koenvh schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 23:17:
[...]
900 graden is wel echt een aanrader.
Zojuist geprobeerd een rit op te nemen met OBS Studio, we zullen zien hoe goed het gelukt is (hopelijk werkt nu wel mijn volledige resolutie van 5978×1080 ipv alleen 4480×1080, want dan mis je dingen die ik wel zie.)
De rit zelf verdient geen schoonheidsprijs, met een trailer die iets te lang en breed is door Hungary map gereden (mooie afwisseling met ProMods en de "snelwegsimulator"), maar daarbij zijn wel een paar autoalarmen afgegaan (het past anders echt niet)![]()
De opname is helaas mislukt, dus je kunt mij niet zien klunzen terwijl de AI loopt te claxoneren
Klopt, maar in het echt toont het overige verkeer nog wel begrip voor convoi exceptionnel, en anders wordt het wel afgedwongen. Probleem is dat met Hungary Map er vrij weinig snelwegen zijn, en ik dus door allerlei stadjes moest rijden. De draaicirkel komt net niet uit. Realistisch is het wel, en ik heb het zo netjes mogelijk gedaan, maar soms moet ik ook een verkeersbord of een auto tijdelijk verplaatsenCyberCow schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 00:07:
[...]
Jammer dat het niet gelukt is om de rit op te nemen. Dat sommige straten te smal zijn voor speciaal vervoer maakt het ook wel realistisch. Eerst je route berekenen en daarna pas rijden. Zeer herkenbaar bii de stort op zaterdagmiddag of van die zondagsrijders die een vouwwagentje de halve middag over doen om op de camping te parkeren.
🠕 This side up
In het echt heb je bij een speciaal transport ook gestuurde assen wat de draaicirkel ook wel een stuk korter kan maken. Begrip moet je zeker ook afdwingen en als het transport echt groot word heb je altijd nog van die busje die rond je heen gaan racen. Verkeersborden ontkom je zeker niet aan alleen in ETS2 kan je niet uitstappen om dat bord even uit de grond te graven dan moet het maar omgereden worden. Alleen het terugzetten dat is mij nog nooit gelukt.Koenvh schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 01:00:
[...]
Klopt, maar in het echt toont het overige verkeer nog wel begrip voor convoi exceptionnel, en anders wordt het wel afgedwongen. Probleem is dat met Hungary Map er vrij weinig snelwegen zijn, en ik dus door allerlei stadjes moest rijden. De draaicirkel komt net niet uit. Realistisch is het wel, en ik heb het zo netjes mogelijk gedaan, maar soms moet ik ook een verkeersbord of een auto tijdelijk verplaatsen
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Ik heb er eerlijk gezegd niets over kunnen vinden. Als ik naar de tijdlijn kijk met de eerste 2 DLC met berichtgevingen en hoe lang het daarna uiteindelijk nog gaat duren dan zou je deze DLC op zijn vroegst kunnen verwachten in het eerste kwartaal van 2017.Anonymoussaurus schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 01:46:
Weet er iemand al wanneer die DLC van (Zuid) Frankrijk eindelijk komt?
Pff. Dat duurt nog wel erg lang zeg. Naja, ik ga het zien. Bedankt voor je speculatieCyberCow schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 01:50:
Ik heb er eerlijk gezegd niets over kunnen vinden. Als ik naar de tijdlijn kijk met de eerste 2 DLC met berichtgevingen en hoe lang het daarna uiteindelijk nog gaat duren dan zou je deze DLC op zijn vroegst kunnen verwachten in het eerste kwartaal van 2017.
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Sowieso is de Hungary map niet de meest ideale map voor groot en breed. Al moet ik zeggen dat het met de nieuwe rotondes vast al wat makkelijker gaat maar ik waag me daar even niet meer aanKoenvh schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 23:17:
[...]
900 graden is wel echt een aanrader.
Zojuist geprobeerd een rit op te nemen met OBS Studio, we zullen zien hoe goed het gelukt is (hopelijk werkt nu wel mijn volledige resolutie van 5978×1080 ipv alleen 4480×1080, want dan mis je dingen die ik wel zie.)
De rit zelf verdient geen schoonheidsprijs, met een trailer die iets te lang en breed is door Hungary map gereden (mooie afwisseling met ProMods en de "snelwegsimulator"), maar daarbij zijn wel een paar autoalarmen afgegaan (het past anders echt niet)![]()
Nu op 1440 Ultra setting met promods 2.1 continue 110-110 FPS (steam counter). (wel een lichte coil whine als de kaart voluit gaat ondanks dat hij in een stille R4 Design kast zit)
Ik heb alleen daarna twee trailerpacks geinstalleerd en merkte toen op dat de gemiddelde FPS naar 70-80.
Trailerpacks weer even gedactiveerd en ik zat weer op 100-110FPS.
Is dit herkenbaar?
Tevens merkte ik op dat de trailers aan kwamen rijden in de standaard ets kleuren en dichterbij verkleurde naar een van de trailerpack skins. Was voor mij een beetje een rare gewaarwording. Kan je dit nog ergens aanpassen om dit effect te voorkomen?
Is er van de Rusmap dan al een versie uit die werkt met de nieuwe promods?CyberCow schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:38:
Heeft er iemand een oplossing voor het zoomprobleem van promods en rusmap de nieuwste versies. Het hoeft niet helemaal precies te kloppen want dat had ik gelezen gezien de schaal maar wel ongeveer. Heb nou geen idee waar ik mij ergens bevind binnen de landen.
Voor mij werkte de zoomfix eigenlijk altijd in dat geval.
ProMods def bovenaan plaatsenCyberCow schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:38:
Heeft er iemand een oplossing voor het zoomprobleem van promods en rusmap de nieuwste versies. Het hoeft niet helemaal precies te kloppen want dat had ik gelezen gezien de schaal maar wel ongeveer. Heb nou geen idee waar ik mij ergens bevind binnen de landen.
🠕 This side up
Ja ETS2.24 + ProMods 2.10 + RusMap 1.6.3 met als volgorde:martijnm71 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 15:01:
[...]
Is er van de Rusmap dan al een versie uit die werkt met de nieuwe promods?
Voor mij werkte de zoomfix eigenlijk altijd in dat geval.
- ProMods Trailer & Co. def company
- ProMods Trailer & Co. Company
- ProMods Trailer & Co. def trailers
- ProMods Trailer & Co. Trailer 1
- ProMods Trailer & Co. Trailer 2
- RusMap + ProMods road connection
- RusMap map
- RusMap model 2
- RusMap model 1
- ProMods def
- ProMods map
- ProMods media
- ProMods model 2
- ProMods model 1
- ProMods assets
- RusMap def
--
Zo nu weer eens een keer een lange rit van Turku (Finland) naar Klagenfurt am Wörthersee (Oostenrijk) over een afstand van 2900km. Het kan wel korter maar heb voor mijzelf een regel dat ik veerdiensten vermijd als het mogelijk is. Moet nu dus wel omrijden via Sint Petersburg (Rusland). Maar iemand moet de 12 ton aan velgen daarheen gaan brengen.
[ Voor 29% gewijzigd door CyberCow op 15-08-2016 15:18 . Reden: foto toegevoegd ]
Geen idee maar zou eens zoeken naar youtube filmpjes en dan kijken hoeveel seconden ze erover doen om stil te staan en dat ook eens te proberen met de verschillende afstellingen. Zo heb ik datook bij mijn MAN bepaald op ongeveer 20%.TweakTweet schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 15:44:
Weet iemand hier wat een realistische remsterkte is voor de Mercedes-Benz New Actros?

....niemand die meer inhaalt.
Volgens mij even trekker-wissel doen?
Jij bent niet wijs een mooie Actros omruilen voor een Renault.TweakTweet schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 16:03:
Nu bezig met een flinke vracht.....
[afbeelding]
....niemand die meer inhaalt.
Volgens mij even trekker-wissel doen?
[afbeelding]
Daar sluit ik me bij aan, dat zou zonde zijn.CyberCow schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 17:21:
[...]
Jij bent niet wijs een mooie Actros omruilen voor een Renault.![]()

Fotootje van onderweg.
Als het nou een Renault T wasCyberCow schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 17:21:
[...]
Jij bent niet wijs een mooie Actros omruilen voor een Renault.![]()
Johann Sebastian Bach
Dan nog zou ik niet ruilen. Wel natuurlijk voor mijn MAN TGX680 maar dat is weer een heel ander verhaal. Al is het maar dat deze vrachtwagen mij al 600 uur en een half miljoen ingame kilometers heeft kunnen vermaken door heel ProMods heen.
Dan heb jij nog nooit op een Renault geredenCyberCow schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 19:06:
[...]
Dan nog zou ik niet ruilen. Wel natuurlijk voor mijn MAN TGX680 maar dat is weer een heel ander verhaal. Al is het maar dat deze vrachtwagen mij al 600 uur en een half miljoen ingame kilometers heeft kunnen vermaken door heel ProMods heen.
Johann Sebastian Bach
Wat er ook komt is een mooie dikke Volvo voor mezelf en dan mag een chauffeur mijn Actros hebben
Er zijn flinke veranderingen in Estland, Letland en ook het kleine stukje Kaliningrad dat de game tot een CTD zal leiden
Het wachten is op een nieuwe versie van RusMap met bijbehorende connector
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Ik heb zelf het idee dat je het beste een stad kan nemen waar dat veel ritten vanuit aangeboden worden. Dus waar veel bedrijven zijn gevestigd zodat je het minste vaak hebt dat chauffeurs geen ritten kunnen krijgen. Weet niet of je veel wisselende mods gebruikt anders die steden ook niet teveel garages gaan neerzetten. Bij het verwijderen van een mod heb je wel geïnvesteerd in een garage die niets meer doet. Dit probleem heb ik nu ook nu OpenSpaces niet meer werkt.Dennis schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 21:04:
Vraagje... ik speel nog niet zo lang en sta bijna op het punt om een nieuwe garage te openen. Zijn er nog tips & trucs om aan te denken om een stad te kiezen? Ik las hierboven ergens aan de rand, zodat je chauffeurs lekker lange ritten (€) kunnen maken.
Wat er ook komt is een mooie dikke Volvo voor mezelf en dan mag een chauffeur mijn Actros hebben.
Ohh dan heb ik gewoon enorm veel geluk gehad ik heb gekozen voor mijn rit niet via de boot te gaan maar om te rijden over Sint Petersburg.ScuL schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 00:25:
Ik zie hier een aantal mensen roepen dat ze ProMods en RusMap spelen met 2.10, in principe kun je dit stabiel krijgen echter de grensgebieden zullenn onherroepelijk tot crashes leiden.
Er zijn flinke veranderingen in Estland, Letland en ook het kleine stukje Kaliningrad dat de game tot een CTD zal leiden
Het wachten is op een nieuwe versie van RusMap met bijbehorende connector
*Excuus voor het dubbel plaatsen maar wilde de quote eronder plaatsen alleen drukte iets te enthousiast op versturen.
[ Voor 8% gewijzigd door CyberCow op 16-08-2016 00:29 ]
Alle mods die visueel iets wijzigen in de spel wereld zullen een FPS drop kunnen geven, aangezien de trailerpacks waarschijnlijk meer polygon's (mer detail) hebben zal dit meer impact hebben op de FPS.killerbee1958 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 08:30:
Zo dit weekend mijn videokaart geupgrade naar een R9 Fury om mijn 1440P monitor fatsoenlijk aan te kunnen sturen.
Nu op 1440 Ultra setting met promods 2.1 continue 110-110 FPS (steam counter). (wel een lichte coil whine als de kaart voluit gaat ondanks dat hij in een stille R4 Design kast zit)
Ik heb alleen daarna twee trailerpacks geinstalleerd en merkte toen op dat de gemiddelde FPS naar 70-80.
Trailerpacks weer even gedactiveerd en ik zat weer op 100-110FPS.
Is dit herkenbaar?
Tevens merkte ik op dat de trailers aan kwamen rijden in de standaard ets kleuren en dichterbij verkleurde naar een van de trailerpack skins. Was voor mij een beetje een rare gewaarwording. Kan je dit nog ergens aanpassen om dit effect te voorkomen?
Maar dan zoveel? je praat hier dus over een drop van 20 a 30 frames.NoFearWizz schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:10:
[...]
Alle mods die visueel iets wijzigen in de spel wereld zullen een FPS drop kunnen geven, aangezien de trailerpacks waarschijnlijk meer polygon's (mer detail) hebben zal dit meer impact hebben op de FPS.
Is het symptoom van het laat veranderen van de skins ook iets dat je herkent?
Ik heb dat probleem in het verleden gehad met Jazzycar traffic car skins die rood waren op afstand en dichterbij de juiste skin werden. Dat was een bug in de mod.killerbee1958 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:27:
[...]
Maar dan zoveel? je praat hier dus over een drop van 20 a 30 frames.
Is het symptoom van het laat veranderen van de skins ook iets dat je herkent?
Weet niet welke mod je gebruikt maar ik denk dat het aan de mods ligt.
Dat rood worden heb ik ook wel eens gehad dat is dacht ik dat het plaatje niet op die resolutie of op die grote getoond kan worden. Zal er eens op letten of de trailers op de achtergrond anders zijn dan voorop.NoFearWizz schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:31:
[...]
Ik heb dat probleem in het verleden gehad met Jazzycar traffic car skins die rood waren op afstand en dichterbij de juiste skin werden. Dat was een bug in de mod.
Weet niet welke mod je gebruikt maar ik denk dat het aan de mods ligt.
Of ik een Mercedes Actros tandem kon besturen? Tsja...kan het altijd proberen, nietwaar?
Eerst maar even aankoppelen

Daarna op weg naar Frankrijk

Zonsondergang is altijd mooi

Lampjes, lampjes...en nog meer lampjes

Netjes de vracht afgeleverd, geen schade en zelfs in 1x achteruit geparkeerd. Bochtjen moet je wel wat ruimer nemen als met een normale truck.
Eens kijken of de volgende vracht ook zo'n leuke kan zijn.
Zeker een hele mooie truck en ook hele mooie foto's van de rit. Hou hem heel en tussen de lijntjes met de glimmende kant naar bovenTallguy schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 18:33:
Vandaag een leuk vrachtje. Ik moest een grote lading aan Euro Truck2 DVD's en andere merchandise afleveren in Calais. Per boot aangekomen in Rotterdam omdat de Fransen weer eens aan het staken waren en daarom niet in 1x in Calais afgeleverd kon worden.
Of ik een Mercedes Actros tandem kon besturen? Tsja...kan het altijd proberen, nietwaar?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lampjes, lampjes...en nog meer lampjes![]()
[afbeelding]
Netjes de vracht afgeleverd, geen schade en zelfs in 1x achteruit geparkeerd. Bochtjen moet je wel wat ruimer nemen als met een normale truck.
Welke mod is dat als ik vragen mag?Tallguy schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 18:33:
Vandaag een leuk vrachtje. Ik moest een grote lading aan Euro Truck2 DVD's en andere merchandise afleveren in Calais. Per boot aangekomen in Rotterdam omdat de Fransen weer eens aan het staken waren en daarom niet in 1x in Calais afgeleverd kon worden.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lampjes, lampjes...en nog meer lampjes![]()
[afbeelding]