Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik krijg vanmiddag een stuurtje, dus ben benieuwd in hoeverre dat mijn speeplezier beïnvloedt ten opzichte van mijn Xbox One controller :D Heb de Thrustmaster T150 RS besteld :)

Ben ook gelijk even opnieuw begonnen met ETS2. Kan ik alle wegen en steden voor de zoveelste keer ontdekken :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:42

Davidson

Porsche fan

Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 11:21:
[...]

I'm in :)

(als ik het niet vergeet tenminste.. :p )
Gezellig! Zal bij aanvang het nog even een keer aankondigen ;)

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Vraagje voor de mensen die met een stuur spelen: hoe kijken jullie rond in de cabine?

Voorheen deed ik dat met de rechter trigger van m'n joystick, maar dat kan nu niet meer nu ik zelf een stuurtje gebruik. Ik heb geen zin om 150 euro of meer uit te geven aan een IR tracker, dus wat zijn de andere goeie alternatieven die voor jullie werken?

[ Voor 4% gewijzigd door London op 06-08-2016 17:00 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
Planespotter schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 16:59:
Vraagje voor de mensen die met een stuur spelen: hoe kijken jullie rond in de cabine?

Voorheen deed ik dat met de rechter trigger van m'n joystick, maar dat kan nu niet meer nu ik zelf een stuurtje gebruik. Ik heb geen zin om 150 euro of meer uit te geven aan een IR tracker, dus wat zijn de andere goeie alternatieven die voor jullie werken?
Ik heb een ghetto headtracker met open track en een smartphone die met een haarelastiekje van vrouwlief aan mijn koptelefoon vast zit.

Maar het werkt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:59

Cyphax

Moderator LNX
Met de muis. En dan één van de knoppen op het stuur is om de view te resetten.
Niet ideaal, maar met de d-pad op het stuur is het ook niet zo heel handig en ik gebruik die nu voor de cruise control. :+

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
martijnm71 schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 17:02:
[...]

Ik heb een ghetto headtracker met open track en een smartphone die met een haarelastiekje van vrouwlief aan mijn koptelefoon vast zit.

Maar het werkt 8)
MacGyver in da house!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12:44
Cyphax schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 17:30:
[...]

Niet ideaal, maar met de d-pad op het stuur is het ook niet zo heel handig en ik gebruik die nu voor de cruise control. :+
Dit inderdaad, alleen moet ik mezelf ff aanwennen om dpi lager te zetten :+

[ Voor 7% gewijzigd door Gummiebeer op 06-08-2016 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Cyphax schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 17:30:
[...]

Duidelijk. Die manier ga ik ook maar toepassen dan, dank!

En ik ben niet zo'n MacGyver als martijnm71, wel vindingrijk moet ik zeggen :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Planespotter schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 18:53:
[...]

Duidelijk. Die manier ga ik ook maar toepassen dan, dank!

En ik ben niet zo'n MacGyver als martijnm71, wel vindingrijk moet ik zeggen :D
Is niet echt heel veel werk:

https://github.com/opentr...i/Smartphone-Headtracking

Heb het wel gedaan op een smartphone die ik nog had rondslingeren en niet mijn daily driver.

[ Voor 11% gewijzigd door martijnm71 op 06-08-2016 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zelf heb ik een DelanClip met PS3 Eye gekocht, werkt ongeveer zoals TrackIR, maar dan ben je wel voor minder dan €40 klaar.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Sessie is up, in de EU2 server zullen we starten vanuit San Fransico.
20:15 zullen we vertrekken. Indien je op Teamspeak wilt, de BuG server is de place to be!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Heeft iemand heel toevallig de K200 van Pauly op zijn pc staan?

Had hem wel maar ben hem op de een of andere manier kwijt geraakt, normaal zou dat geen probleem zijn maar Pauly heeft zijn website gesloten en de K200 vind ik alleen maar terug op websites die ik niet vertrouw.

Gaat om de truck die bij deze skins hoort: https://steamcommunity.co...t=textsearch&section=home

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martijnm71 schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 21:46:
Heeft iemand heel toevallig de K200 van Pauly op zijn pc staan?

Had hem wel maar ben hem op de een of andere manier kwijt geraakt, normaal zou dat geen probleem zijn maar Pauly heeft zijn website gesloten en de K200 vind ik alleen maar terug op websites die ik niet vertrouw.

Gaat om de truck die bij deze skins hoort: https://steamcommunity.co...t=textsearch&section=home
Is dit 'm? http://uploadas.com/1gf8mb09ddri/K200_ATS_V11.7z.html

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Kan haast niet missen, bestandsnaam komt me erg bekend voor :)

Dank je wel _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door martijnm71 op 06-08-2016 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

De rit vanavond was weer vanouds gezellig! Van San Francisco naar Los Angeles gereden en vervolgens wat steden bezocht in Arizona zoals Phoenix :)
Ook tijdens de rit diverse andere mensen gehad die gingen meerijden, altijd gezellig!

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/270599410817034138/CDFB148D88D7FB2296D0175979DFA5FDBD1362AE/
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/270599410817035147/30286624D87F361D9A330F440476C41FF0FA503C/
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/270599410817034814/2182ABDC055E2153963E5CC641367FD14CA2AAB7/
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/270599410817035262/5BC3CFD24EEDA0695E107ACDC4565360A38D33E5/
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/270599410817035500/D0DFD060E2E064F8593B5F148EAF0BC1B093EA98/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martijnm71 schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 22:18:
[...]

Kan haast niet missen, bestandsnaam komt me erg bekend voor :)

Dank je wel _/-\o_
Graag gedaan. Ik heb hem zelf nooit gebruikt, maar ik zocht op Pauly K200 v11 :)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Koenvh schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 00:44:
[...]

Graag gedaan. Ik heb hem zelf nooit gebruikt, maar ik zocht op Pauly K200 v11 :)
Dat had ik dus ook gedaan en kwam op die site terecht, kende hem niet en dat nah laat maar. Had werkelijk waar geen idee dat de jongens van farmmods2015 ook een ATS en ETS website hadden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Davidson schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 23:58:
De rit vanavond was weer vanouds gezellig! Van San Francisco naar Los Angeles gereden en vervolgens wat steden bezocht in Arizona zoals Phoenix :)
Ook tijdens de rit diverse andere mensen gehad die gingen meerijden, altijd gezellig!

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En:

YouTube: ATS stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riesjaar
  • Laatst online: 10-09 19:36
Ik heb ETS weer eens geinstalleerd , na een computercrash een paar jaar geleden heb
ik dit spel niet meer gespeeld.
Ik speel dit vanaf een DVD en heb het spel nu geupdate nar 1.24, de vorige keer speelde ik zonder
mods dat wil nu wel doen.
Weet iemand waar ik de maps Frankrijk-Spanje en Scandinavie kan downloaden voor versie 1.24

Acties:
  • 0 Henk 'm!
riesjaar schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 11:10:
Ik heb ETS weer eens geinstalleerd , na een computercrash een paar jaar geleden heb
ik dit spel niet meer gespeeld.
Ik speel dit vanaf een DVD en heb het spel nu geupdate nar 1.24, de vorige keer speelde ik zonder
mods dat wil nu wel doen.
Weet iemand waar ik de maps Frankrijk-Spanje en Scandinavie kan downloaden voor versie 1.24
Scandinavië is een DLC, net zoals Going East: http://eurotrucksimulator2.com/buy.php
De map mods die het meest gebruikt worden zijn ProMods, of anders TruckSim Map (TSM)

Je kunt je DVD key ook op Steam invoeren. Mocht je het te duur vinden: Er is bij elke Steam sale wel een korting van minimaal 50% ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Koenvh op 07-08-2016 12:25 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:47

MsG

Forumzwerver

Is het bij elke mod, hoe klein ook dat je weer wordt gereset naar je hoofdstad en je rit wordt afgebroken? Ik probeerde m'n Jazzycat mods weer even bij te werken, wat al een werk opzich is, maar als de hele tijd je rit wordt gecanceld is het wel irritant. Ik ging juist de hele tijd van plek naar plek met vrachtjes, in plaats van terug naar de garage.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MsG schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 13:49:
Is het bij elke mod, hoe klein ook dat je weer wordt gereset naar je hoofdstad en je rit wordt afgebroken? Ik probeerde m'n Jazzycat mods weer even bij te werken, wat al een werk opzich is, maar als de hele tijd je rit wordt gecanceld is het wel irritant. Ik ging juist de hele tijd van plek naar plek met vrachtjes, in plaats van terug naar de garage.
Niet elke mod geloof ik, maar veel wel. Een oplossing is om daarna de console te openen en "goto berlin" in te voeren... Dan kun je weer verder waar je gebleven was ;)

Of overal garages hebben :+

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Zondag, dus tijd om wat te rijden. Eerst met een vrachtje van 45ton van Glasgow naar Amsterdam. Niet echt spannend.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3QH9tz7dDscYNYm4PMeEF7fK/full.png

Daarna van Amsterdam naar Kosice (Polen)
Een 70ton treinstel. Met een R730 kom je blijkbaar overal wel tegenop, ook al is het wat meer schakelen :Y
Een mooi NL truck dit keer :)F Een 8x4/4...moet genoeg zijn lijkt me.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/53v5A1GIjS5OKp1kIJMKyetm/full.png

Nederland...stoplichten....zucht
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/pGqRDh5AgkMp399FyuRoHM9H/full.png

De grens over met Duitsland en in de buurt van Hannover maar alvast tanken (dat gaat hard met zo'n vracht achter je, want 1/4e tank is al leeg) en slapie slapie doen :Z

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/usmnGQ7KPhOiJeBpa1Kbz2OX/full.png

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tallguy schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 20:38:
Zondag, dus tijd om wat te rijden. Eerst met een vrachtje van 45ton van Glasgow naar Amsterdam. Niet echt spannend.

[afbeelding]

Een 70ton treinstel. Met een R730 kom je blijkbaar overal wel tegenop, ook al is het wat meer schakelen :Y

[afbeelding]

[afbeelding]

De grens over met Duitsland en in de buurt van Hannover maar alvast tanken (dat gaat hard met zo'n vracht achter je, want 1/4e tank is al leeg) en slapie slapie doen :Z

[afbeelding]
Welke mod gebruik je voor die 8x4? Ben zelf aan het zoeken naar zoiets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jalihaag
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-07 12:00
Scania van RJL.
Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 20:43:
[...]

Welke mod gebruik je voor die 8x4? Ben zelf aan het zoeken naar zoiets..

God heeft rare kostgangers. Jammer dat er ook zijn met een vrachtwagen rijbewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tallguy schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 20:38:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat gaat zeker als een trein? :+

Zelf ben ik ook wel fan van deze mod: http://atsmods.lt/sound-fixes-pack-v-15-7/ Met name het geluid tijdens het tanken :P

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-10 23:12
In welke trailerpack zitten vrachten zoals die trein die je vervoerde? Dat lijkt me ook wel iets voor erbij _/-\o_

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:58
Ik ben sinds gisteren ook verslaafd aan dit spel. Net alleen wat zwaar irritants ontdekt: ik kocht per ongeluk een truck met het stuur aan de verkeerde zijde maar er is zover ik kan zien geen enkele manier om dat te corrigeren.

Nu maar besloten mijn truck met 50.000 verlies te verkopen, wat een gezeik zeg! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

naar de garage en andere cabine kiezen. Heb vaak genoeg, als ik van het vaste land naar de UK reed, dat trucje gedaan bij de 1e de beste garage in Engeland. Verkopen is helemaal niet nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Ik kreeg het niet voor elkaar en nu is hij al verkocht. Maar dit soort dingetjes vind ik wel flauw van zo'n spel, kan er slecht tegen. Je rijdt een hele dag om geld bij elkaar te sparen en dan heb je eigenlijk voor niets gespeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

ligt dan toch echt aan jou, want je kan ten alle tijde je truck aanpassen als je bij een dealer/garage bent. Alleen niet het merk wisselen als je al een vracht hebt.

Anders een keer opnieuw proberen met een goedkope truck en alleen dat dan even testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Je kan ook altijd terug gaan naar een oude save game..

In de dealer garage kan je je truck aanpassen, en dan bij interieuren een UK of EU interieur kiezen. Kost je wel iets geld om dat om te wisselen, maar iig geen 50k. Eerder iets van 3k-5k max ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-10 18:21
Die 50k heb je zo weer terug ;)

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-10 17:29
Promods 2.1 al bijna uit? Kannie wachten nie :)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
ProMods 2.1 staat nu online :)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:50
Gisteren eindelijk ATS eens geprobeerd met de Oculus DK2 op en ondanks de bagger resolutie was het toch een flinke toevoeging op het truckertje spelen. Nu begint het toch weer te kriebelen om alsnog de CV1 te bestellen, want nu mijn DK2 maanden stof heeft liggen happen was ik even vergeten hoe groot de toegevoegde waarde is.

Van het weekend ook een Ps eye en wat IR LEDS besteld om met Opentrack te gebruiken dus benieuwd of dat een beetje hetzelfde gevoel geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Toch wel een behoorlijk verslavend spelletje dit. Dusdanig, dat ik na anderhalve dag spelen al heb besloten om een stuur met pedalen aan te schaffen, want met het toetsenbord bedienen werkt niet echt lekker :). Gisteren ook Scandinavia gekocht, ga vanavond eens over de Oresund rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:59

Cyphax

Moderator LNX
Ik heb het nooit zonder stuur gespeeld, kan me er eigenlijk nieteens iets bij voorstellen. :+
Met een Vive of Rift lijkt me dit echt helemaal geweldig. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

Top nu nog even wachten op een connection fix voor rusmap 1.6.3. begreep namelijk dat die op dit moment niet samenwerkt met 2.1

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rusmap moet nog worden aangepast, we hebben namelijk het Baltisch gebied behoorlijk onder handen genomen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martijnm71
Heilig nijlpaard wat hebben jullie je best gedaan. Ben onderweg naar Murmansk maar de wegen daar naar toe zijn geweldig. Super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:19
Koenvh schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 19:18:
[...]

Zelf heb ik een DelanClip met PS3 Eye gekocht, werkt ongeveer zoals TrackIR, maar dan ben je wel voor minder dan €40 klaar.
Werkt deze optie goed? Zit even hun site te bekijken maar lijkt me easy to install?

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Br3wmaster schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:35:
[...]

Werkt deze optie goed? Zit even hun site te bekijken maar lijkt me easy to install?
Werkt prima hier. Ik heb 'm besteld met de gemodificeerde PS3 Eye, en je krijgt dan gewoon een pakketje met een PS3 Eye en de DelanClip. Die DelanClip moet je bevestigen aan je koptelefoon (ik heb dat met klittenband gedaan, zodat ik 'm er ook af kan halen), en dan alleen met OpenTrack instellen en gaan met die banaan. ETS2 en andere spellen herkennen 'm vanzelf.
Mijn tip is wel, mocht je de PS3 eye op je monitor zetten, om dan ook de houder erbij te bestellen (kan voor €1,50 in China, of voor een paar euro meer in Nederland, zelfde product)... Anders valt die er nog wel 'ns af (Tape was toen mijn tijdelijke oplossing :+ )

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-10 15:14
Jeej mijn SKRS shifter is gisteren verstuurd!! Dus nog even wachten en ik kan hem proberen in ETS2 en ATS!!

SKRS shifter voor wie hem nog niet kent: https://csio.tech/product/skrs-official-v01
Br3wmaster schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:35:
[...]

Ik heb ook een DelanClip via Ebay besteld, werkt perfect. Eerst met een oude webcam zonder IR-filter (eruit gesloopt) en OpenTrack. En nu heb ik een TrackIR 5 omdat deze icm de software soepeler werkt.

Maar een normale webcam met OpenTrack werkt ook gewoon goed, en is stukken goedkoper.

[ Voor 16% gewijzigd door NoFearWizz op 09-08-2016 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
En voor degene die zelf een beetje willen knutselen/modden. Een PS3 eye is onder de €15,- op Ebay met ronde lens (belangrijk als je het ir filter wil verwijderen) en voor max €10 heb je wat IR LEDS met batterijhouder via Conrad dus voor de kosten hoef je het zeker niet te laten.

http://www.ebay.nl/itm/OR...4b53c5:g:4FYAAOxyRNJSb-T9

Ben zelf een truckercap en 3-punts voor mijn headset aan het knutselen en kan de aangepaste open track software van Trackhat aanpassen aangezien ze alle "overbodige"opties er uit hebben gesloopt.

http://www.trackhat.org/trackhat-opentrack

[ Voor 13% gewijzigd door Beakzz op 09-08-2016 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Dank voor jullie reactie. Ga hem maar bestellen in via de DelanClip website. Komt hij op 50 euries ofzo dus dat is prima te doen :D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
Br3wmaster schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:55:
Dank voor jullie reactie. Ga hem maar bestellen in via de DelanClip website. Komt hij op 50 euries ofzo dus dat is prima te doen :D!
geweldig die gast heeft nu een hele site, toen ik hem kocht deed ie alleen nog business op ebay :P loopt goed denk ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
NoFearWizz schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:14:
[...]

geweldig die gast heeft nu een hele site, toen ik hem kocht deed ie alleen nog business op ebay :P loopt goed denk ik :D
Ja website ziet er goed uit + duidelijke handleiding :) Order is ondertussen geplaatst :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearWizz schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:14:
[...]

Volgens mij wel. TrackIR is schitterend, maar ook schitterend duur. Vooral omdat ik nog erg twijfelde of TrackIR wel iets voor mij zou zijn wil ik niet direct €150 uitgeven.
Beakzz schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:54:
En voor degene die zelf een beetje willen knutselen/modden. Een PS3 eye is onder de €15,- op Ebay met ronde lens (belangrijk als je het ir filter wil verwijderen) en voor max €10 heb je wat IR LEDS met batterijhouder via Conrad dus voor de kosten hoef je het zeker niet te laten.

http://www.ebay.nl/itm/OR...4b53c5:g:4FYAAOxyRNJSb-T9

Ben zelf een truckercap en 3-punts voor mijn headset aan het knutselen en kan de aangepaste open track software van Trackhat aanpassen aangezien ze alle "overbodige"opties er uit hebben gesloopt.

http://www.trackhat.org/trackhat-opentrack
Zelf prutsen heb ik overwogen, maar voor €50 laat ik het graag goed doen :P

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Koenvh schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:28:
[...]

Volgens mij wel. TrackIR is schitterend, maar ook schitterend duur. Vooral omdat ik nog erg twijfelde of TrackIR wel iets voor mij zou zijn wil ik niet direct €150 uitgeven.

[...]
Je moet het maar net leuk vinden. Ik heb het gevoel dat ik het mooier kan (3D printer beschikbaar) en een beetje solderen kan ik altijd wel waarderen dus het is zeker niet omdat het anders teveel kost. Dit is ook meer een test omdat ik benieuwd ben hoe goed het werkt en voor als ik geen zin heb om de Oculus op te zetten :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
Koenvh schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:28:
[...]

[...]
Toen ik mijn Clip kocht had ie alleen nog de clips heb toen zelf mijn logitech webcam gesloopt om de IR filter eruit te halen. Heb ik maanden mee gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Heb even jullie hulp nodig.

Vanmiddag deed mijn G27 het nog perfect nu is het ineens zonder dat er iets gebeurt is een complete ramp...

Hij ziet alle knoppen aan de voorkant van het stuur als 1 knop, herkent de knoppen op het schakelpaneel niet allemaal meer en om het af te maken herkent ie ook de versnellingsbak niet meer.

Wat ik al heb gedaan?
- alles opnieuw aangesloten
- drivers verwijdert
- pc opnieuw opgestart
- drivers opnieuw geinstalleerd

Iemand die een ander idee heeft, als ik op google zoek wordt ik ook niet veel wijzer.

Edit: zoekskills beter gebruikt en ik vermoed dat ik een bezoekje mag gaan brengen aan de service desk van de mm. Komt vaker voor, wel vage shit dat het zo ineens is.

[ Voor 13% gewijzigd door martijnm71 op 09-08-2016 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Het apparaat al eens via apparaat beheer verwijdert en opnieuw aangesloten/geïnstalleerd? Staat ie in de logitech profiler toevallig ineens als driving force gt aangeduid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjotrski71
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:28
Doe hem eens in een andere USB poort.
martijnm71 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 20:20:
Heb even jullie hulp nodig.

Vanmiddag deed mijn G27 het nog perfect nu is het ineens zonder dat er iets gebeurt is een complete ramp...

Hij ziet alle knoppen aan de voorkant van het stuur als 1 knop, herkent de knoppen op het schakelpaneel niet allemaal meer en om het af te maken herkent ie ook de versnellingsbak niet meer.

Wat ik al heb gedaan?
- alles opnieuw aangesloten
- drivers verwijdert
- pc opnieuw opgestart
- drivers opnieuw geinstalleerd

Iemand die een ander idee heeft, als ik op google zoek wordt ik ook niet veel wijzer.

Edit: zoekskills beter gebruikt en ik vermoed dat ik een bezoekje mag gaan brengen aan de service desk van de mm. Komt vaker voor, wel vage shit dat het zo ineens is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
pjotrski71 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 21:30:
Doe hem eens in een andere USB poort.

[...]
Die ontbrak nog in het lijstje van dingen die ik al gedaan had. Maar dat had ook geen effect.

Om het verhaal nog vreemder te maken net even op een ouwe laptop aangesloten en daar zag ie alle knoppen weer 8)7

Ik ben heel erg geneigd om het op de grote update van win10n te gooien, maar ik heb die update vanmorgen gedaan en daarna nog vele uren zitten sturen. PC afgesloten en daarna begon het geduvel.

[ Voor 20% gewijzigd door martijnm71 op 09-08-2016 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
martijnm71 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 21:40:
[...]

Die ontbrak nog in het lijstje van dingen die ik al gedaan had. Maar dat had ook geen effect.

Om het verhaal nog vreemder te maken net even op een ouwe laptop aangesloten en daar zag ie alle knoppen weer 8)7

Ik ben heel erg geneigd om het op de grote update van win10n te gooien, maar ik heb die update vanmorgen gedaan en daarna nog vele uren zitten sturen. PC afgesloten en daarna begon het geduvel.
Dan ligt het toch aan die update. Kijk eens in de logitech profiler of ie daar als g27 staat aangegeven. Als dat niet het geval is dan even via apparaat beheer verwijderen en dan de drivers verwijderen. Daarna opnieuw aansluiten en de drivers opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Vraag me niet hoe of waarom maar na een avond vloeken, drivers downloaden, nog meer vloeken had het apparaat ineens zoiets van verrek ik ben een G27, en allemaal mooie knopjes, laat ik het ineens helemaal weer doen.

Zomaar zonder reden, gewoon omdat ik mijn eigenaar genoeg gekloot heb vanavond...

Dus, geen idee wat er aan de hand was. Mischien was ie ongesteld, had ik iets vervelends gezegd maar alles doet het weer...

Nu een kopje kamillethee.

Dit is trouwens waar alle ellende mee begon, had een trailerskin passend bij mijn truck gemaakt en die wou ik even testen O-)

Uiteindelijk net nog even kunnen doen en het voelt best lekker om een eigen trailer te trekken. TTrans is mijn eigen virtuele transportbedrijf. Kliederde dit als kind al op vrachtwagens en als ik ooit in het echte leven zelfstandig was gaan rijden was dat ook de echte naam geworden. TTrans staat voor Tijntrans 8)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CpcdNzoWIAA0iN8.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door martijnm71 op 09-08-2016 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryslanboy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 13:31
Heren,

Wie is er hier handig met skins? Heb een vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fryslanboy schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 22:54:
Heren,

Gewoon stellen, dan krijg je vanzelf antwoord :)

Of niet :+

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Fryslanboy schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 22:54:
Heren,

Als je er mee wilt beginnen is dit topic een goed startpunt: http://www.promods.net/viewtopic.php?f=36&t=7421
Daar wordt het stap voor stap uitgelegd en heeft zelfs een noob als ik er iets van kunnen maken.

Hoe ingewikkelder de skin hoe meer tijd er in gaat zitten maar een simpele skin zoals ik die heb is maximaal 20 minuten werk. Wil niet weten hoe lang die gasten die super uitgebreide skins maken op zo'n ding werken.

Tot zover mijn antwoord op de vraag die ik denk dat je wou gaan stellen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
Zo'n stuurtje is echt een verademing bij dit spel als je eerst met toetsenbord hebt gereden. Ik zou nu al niet meer zonder kunnen :). Werkt dus prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
martijnm71 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 22:03:
Vraag me niet hoe of waarom maar na een avond vloeken, drivers downloaden, nog meer vloeken had het apparaat ineens zoiets van verrek ik ben een G27, en allemaal mooie knopjes, laat ik het ineens helemaal weer doen.

Zomaar zonder reden, gewoon omdat ik mijn eigenaar genoeg gekloot heb vanavond...

Dus, geen idee wat er aan de hand was. Mischien was ie ongesteld, had ik iets vervelends gezegd maar alles doet het weer...
Dit komt 99% zeker door windows i.c.m. de drivers (die al verouderd zijn: Logitech fix it pls). Bij mij werkt het door mijn G27 aangesloten te laten aan de pc, en dan eenmalig de driver via apparaatbeheer op Logitech HId te zetten daarna werkt het stuur weer. Anders wordt hij gezien als een driving force gt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryslanboy
martijnm71 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 06:34:
[...]

Als je er mee wilt beginnen is dit topic een goed startpunt: http://www.promods.net/viewtopic.php?f=36&t=7421
Daar wordt het stap voor stap uitgelegd en heeft zelfs een noob als ik er iets van kunnen maken.

Hoe ingewikkelder de skin hoe meer tijd er in gaat zitten maar een simpele skin zoals ik die heb is maximaal 20 minuten werk. Wil niet weten hoe lang die gasten die super uitgebreide skins maken op zo'n ding werken.

Tot zover mijn antwoord op de vraag die ik denk dat je wou gaan stellen 8)
Martijn, dat is het inderdaad. Ik zoek al enige tijd naar een Broersma skin, de wit/groen/rode, maar heb er eentje kunnen vinden die privé eigendom is.
Jammer.

Zal eens kijken of me zoiets zelf lukt om te gaan doen, lijkt me wel leuk namelijk.

Of er moet iemand zijn die zoiets zo in elkaar draait..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Fryslanboy schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:44:
[...]

Martijn, dat is het inderdaad. Ik zoek al enige tijd naar een Broersma skin, de wit/groen/rode, maar heb er eentje kunnen vinden die privé eigendom is.
Jammer.

Zal eens kijken of me zoiets zelf lukt om te gaan doen, lijkt me wel leuk namelijk.

Of er moet iemand zijn die zoiets zo in elkaar draait..
Zelf leren is veel leuker, ik rij trots als een aap met zeven staarten rond in mijn eigen truck en trailer wat echt het simpelste van het simpelste is om te doen.

Op YouTube staan ook goeie filmpjes waarin ze het stap voor stap uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
NoFearWizz schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 08:30:
[...]

Dit komt 99% zeker door windows i.c.m. de drivers (die al verouderd zijn: Logitech fix it pls). Bij mij werkt het door mijn G27 aangesloten te laten aan de pc, en dan eenmalig de driver via apparaatbeheer op Logitech HId te zetten daarna werkt het stuur weer. Anders wordt hij gezien als een driving force gt....
Nu het je het zegt, de afbeelding was idd verandert, van een G27 naar een paars ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
martijnm71 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:26:
[...]

Nu het je het zegt, de afbeelding was idd verandert, van een G27 naar een paars ding.
Yep driving force gt is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
NoFearWizz schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 08:30:
[...]

Het laatste deel, dat op Logitech Hld zetten, hoe doe je dat?

Had hem gisteren op een usb poort aan de voorkant aangesloten en nu net weer even alles netjes weggewerkt en op een poort aan de achterkant aangesloten en nu ziet hem idd weer als een driving force gt :F

Edit: never mind, wat knopjes ingedrukt en idd alles doet het nu weer.

[ Voor 4% gewijzigd door martijnm71 op 10-08-2016 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryslanboy
martijnm71 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:25:
[...]

Zelf leren is veel leuker, ik rij trots als een aap met zeven staarten rond in mijn eigen truck en trailer wat echt het simpelste van het simpelste is om te doen.

Op YouTube staan ook goeie filmpjes waarin ze het stap voor stap uitleggen.
Zit al gelijk met een probleem. Paint.net. Die link op Promods heb ik gevolgd, en zo ingesteld zoals het daar staat. Wil ik een template invoeren, zegt het programma dat ik te weinig geheugen ervoor heb. Heb 16GB RAM, zal eens zien waar m'n virtueel geheugen op staat ingesteld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
martijnm71 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 12:45:
[...]

Het laatste deel, dat op Logitech Hld zetten, hoe doe je dat?

Had hem gisteren op een usb poort aan de voorkant aangesloten en nu net weer even alles netjes weggewerkt en op een poort aan de achterkant aangesloten en nu ziet hem idd weer als een driving force gt :F

Edit: never mind, wat knopjes ingedrukt en idd alles doet het nu weer.
Haha goed zo, voor de rest: kiezen voor driver updaten -> kiezen uit lijst -> Logitech HID kiezen. En rijden maar weer. Let op elke keer als je de G27 uit de pc haalt en er weer in stopt zal hij weer naar Driving Force GT springen.

Daarom laat ik hem altijd in de pc zitten, mijne staat toch op een wheel stand pro dus ik zet die gewoon aan de kant in mijn game room :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
NoFearWizz schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:02:
[...]

Haha goed zo, voor de rest: kiezen voor driver updaten -> kiezen uit lijst -> Logitech HID kiezen. En rijden maar weer. Let op elke keer als je de G27 uit de pc haalt en er weer in stopt zal hij weer naar Driving Force GT springen.

Daarom laat ik hem altijd in de pc zitten, mijne staat toch op een wheel stand pro dus ik zet die gewoon aan de kant in mijn game room :+
Hij zit bij mij normaal ook altijd in de pc. Dus hopelijk hoeft het niet meer.

Vraag me alleen of waarom ie nou ineens ging bokken afgezien van omdat windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martijnm71 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:12:
[...]

Hij zit bij mij normaal ook altijd in de pc. Dus hopelijk hoeft het niet meer.

Vraag me alleen of waarom ie nou ineens ging bokken afgezien van omdat windows.
Toevallig recent Windows Update gedraaid? De reden is dat Windows denkt: "Oh! Daar heb ik een nieuwe driver van! Kom, laat ik die installeren!", terwijl dat juist niet werkt voor de G27. Met de anniversary update had ik dat ook met mijn AMD Catalyst, Windows had die vervangen voor Radeon Software want die was nieuwer... :/

Aan de ene kant is het goed, maar het kan soms knap vervelend zijn. :P

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Koenvh schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:17:
[...]

Toevallig recent Windows Update gedraaid? De reden is dat Windows denkt: "Oh! Daar heb ik een nieuwe driver van! Kom, laat ik die installeren!", terwijl dat juist niet werkt voor de G27. Met de anniversary update had ik dat ook met mijn AMD Catalyst, Windows had die vervangen voor Radeon Software want die was nieuwer... :/

Aan de ene kant is het goed, maar het kan soms knap vervelend zijn. :P
Jeps, gistermorgen gedaan maar wonderbaarlijke was dat alles het daarna prima deed. Tot ik gisteravond de pc weer aanzette 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
martijnm71 schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:18:
[...]

Jeps, gistermorgen gedaan maar wonderbaarlijke was dat alles het daarna prima deed. Tot ik gisteravond de pc weer aanzette 8)7
Echt klote die Windows Update, nu zitten wij altijd met dit probleem tot Logitech een nieuwe driver/software uitbrengt voor de G27. Logitech Please!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
NoFearWizz schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:51:
[...]

Echt klote die Windows Update, nu zitten wij altijd met dit probleem tot Logitech een nieuwe driver/software uitbrengt voor de G27. Logitech Please!!!!
En dat zal waarschijnlijk wel even op zich laten wachten Logitech kennende. Tot die tijd de boel niet meer loskoppelen is het devies

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• koffiedrinker
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-10 15:50

koffiedrinker

Archlinux werkt dagelijks

NoFearWizz schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:51:
[...]

Helaas had ik exact hetzelfde probleem en ik heb het inmiddels met hulp van de onderstaande site ook weer opgelost.
Het belangrijkste is dat je alle logitech software van de PC deïnstalleert en dan weer de oorspronkelijke profiler installeert. De link staat ook op de onderstaande pagina (leidt gewoon naar de logitech site).
Daarna werkt alles weer en wordt je stuurtje weer goed herkend.

http://boxthislap.org/g27...-after-windows-10-update/

[ Voor 5% gewijzigd door koffiedrinker op 10-08-2016 15:06 ]

Koffie werkt echt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
koffiedrinker schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:04:
[...]

Helaas had ik exact hetzelfde probleem en ik heb het inmiddels met hulp van de onderstaande site ook weer opgelost.
Het belangrijkste is dat je alle logitech software van de PC deïnstalleert en dan weer de oorspronkelijke profiler installeert. De link staat ook op de onderstaande pagina (leidt gewoon naar de logitech site).

Kijk ik had een andere guide gevolgd die dit ook zou moeten doen, maar dat werkte niet. Ik ga het binnenkort ff testen. Als het werkt zet ik het in de TS erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:59
[...]

Laatste keer heb ik enkel mijn g27 verwijderd in apparaatbeheer. Je ziet dan normaal ook een onbekend USB apparaat staan. Je klikt hierop, update driver, zoeken naar drivers iop je pc, je selecteert de windows driver en installeert die. En voila het werkte zonder reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
FastFred schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 21:16:
En en en? Iemand Promods 2.1 al draaien?
Ja, als een zonnetje, als je Rusmap gebruikt even zonder Rusmap of wachten tot er een update is voor Rusmap.

Verder erg mooi geworden, vooral helemaal door naar het noorden is gaaf.

[ Voor 12% gewijzigd door martijnm71 op 10-08-2016 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou vooruit, ff updaten dan maar. Ook maar weer eens betaald voor het downloaden :) Is maar 1 dollar (73 euro cent ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:05

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

[...]

Dit geldt andersom ook voor de Driving Force GT trouwens, weet niet als wat ie 'm herkent, maar met een stuuruitslag van 180 graden en geen pedalen is het aardig lastig om te trucken ;)

Kalm aan! En rap een beetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Na lange tijd weer ETS2 opgepakt, uiteraard meteen promods 2.1 geïnstalleerd, want daar wachtte ik stiekem op. lekker een fresh account. begonnen in Eindhoven en langzaam naar zuid gegaan met opdrachtjes, en het zuiden is echt prachtig gemaakt door Promods, echt prachtige bergen bij de weg naar Andorra. Barcelona, Bilbao allemaal super mooi, maar in die grote steden moet de FPS er wel behoorlijk aan geloven bij mij, en dat is erg zonde, want het is super mooi, maar met 12-20 fps is het wel pittig.

Ik speel ook wel op hoogste settings met de hoogste drawing distance van promods. Word weer lekker een hoop rijden komende tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenway
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19:19
FastFred schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 21:16:
En en en? Iemand Promods 2.1 al draaien?
Twee avonden op rij in Promods Spanje gereden. Ziet er erg goed uit. Weg tussen Bilbao en Donostia geeft t zelfde gevoel als er zelf rijden. Maar ook het gebied tussen Andorra en Barcelona is erg gaaf en afwisselend geworden.

Voor de echte 'Hollanders' onder ons is Spanje ook een aanrader, de tol bedraagt er overal slechts €0,00. En zelfs onderweg nog een verdwaald AH filiaal gespot ;)

Met de laatste rit vanavond naar het Noorden vertrokken en volgende keer dan hopelijk de nieuwe stukken in Zweden / Finland bekijken. Maar nu al een compliment voor de makers.

• Marc0nly
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22-10 23:11
Promods 2.1 ziet er weer erg goed uit!
Alleen hebben jullie ook dat bepaalde steden in het water liggen op de map zoals Barcelona? Of heb ik wat fout geïnstalleerd?
De achtergrondkaart van de map-editor stemt niet overeen met de achtergrond in de "World Map". Dit is een bekend SCS probleem. Als wij in onze editor kijken liggen Barcelona & Bilbao gewoon op het land.

We kunnen de World Map wel gaan aanpassen maar dan kloppen de contouren weer niet met de werkelijke grenzen & landmassa's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Prachtige map weer ScuL (en de rest van het team). Heb gister een van mijn oudste regels overtreden en heb mezelf even van Innsbruck naar Bergen verplaatst (zonder er heen te rijden). Vanuit Bergen nu een ritje gevonden richting Spitsbergen (dat eilandje in de Barentszee)

• Br3wmaster
Marc0nly schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 05:41:
Promods 2.1 ziet er weer erg goed uit!
Alleen hebben jullie ook dat bepaalde steden in het water liggen op de map zoals Barcelona? Of heb ik wat fout geïnstalleerd?
Probleem heb ik ook gehad met de vorige versie van Promods. Bleek dat ik de mods niet in de goede volgorde had staan waardoor Amsterdam ergens in de zee naast Denemarken lag bijvoorbeeld. Misschien dat je nog is naar de volgorde van je mods kan kijken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Even een waarschuwing, ondanks dat we dik 750 bugs hebben opgelost zijn er toch een paar ingeslopen:

1) Op de kruising R0/E40 (Brussel-Oost) steekt een lantaarnpaal door het brugdek wat een onzichtbare muur veroorzaakt
2) In Örnsköldsvik, Zweden (Tussen Sundsvall & Umeå) ligt een onverklaarbaar stuk gras/terrein over de weg
3) Ten oosten van Nürnberg ligt een klaverblad waar diverse onzichtbare muren zijn door uitstekende colboxen van railings
4) Op de A35 Straatsburg-Basel zit kennelijk een onzichtbare muur
5) Bij de afrit St. Helier in Jersey zit ook een muur in het midden van de rijbaan

Deze worden zsm opgelost in de volgende update of hotfix

• Beakzz
In ATS krijg ik na een paar minuten steeds een keiharde freeze/crash. Het beeld blijft hangen en je hoort alles (incl. de truck crash) op de achtergrond door gaan. Dacht eerst dat het aan de Oculus lag, maar gisteren had ik het ook terwijl de Oculus uit stond. Heb er nog geen mods ingezet en in ETS nog nooit gehad terwijl die volgepropt zit met mods.

Iemand hetzelfde gehad? Zag wel berichten van vlak na de release dat het kan gebeuren als je met een stuur rijdt, maar ik mag toch hopen dat ze daar wat aan gedaan hebben ondertussen.
Eventjes je profiel backuppen en het spel opnieuw installeren is de snelste manier om de boel te resetten en het probleem wellicht op te lossen.

[ Voor 15% gewijzigd door FastFred op 11-08-2016 09:34 ]

ScuL schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:16:
Even een waarschuwing, ondanks dat we dik 750 bugs hebben opgelost zijn er toch een paar ingeslopen:

1) Op de kruising R0/E40 (Brussel-Oost) steekt een lantaarnpaal door het brugdek wat een onzichtbare muur veroorzaakt
2) In Örnsköldsvik, Zweden (Tussen Sundsvall & Umeå) ligt een onverklaarbaar stuk gras/terrein over de weg
3) Ten oosten van Nürnberg ligt een klaverblad waar diverse onzichtbare muren zijn door uitstekende colboxen van railings
4) Op de A35 Straatsburg-Basel zit kennelijk een onzichtbare muur
5) Bij de afrit St. Helier in Jersey zit ook een muur in het midden van de rijbaan

Deze worden zsm opgelost in de volgende update of hotfix
In 2.03 zat er ook een onzichtbare muur die deels de oprit van een snelweg nabij Graz blokkeerde. Ben nu niet thuis, dus heb de screenshots niet bij de hand. Ga er van uit dat die al opgelost is.

Zo niet, post ik vanavond screenshots van de locatie op de kaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
^^ Graz herken ik niet als bug plek, stond voor zover ik weet ook niet in het log. Als hij nog steeds bestaat gaarne op het ProMods forum doorgeven dat is makkelijker

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-10 18:21
FastFred schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 08:09:
Prachtige map weer ScuL (en de rest van het team). Heb gister een van mijn oudste regels overtreden en heb mezelf even van Innsbruck naar Bergen verplaatst (zonder er heen te rijden). Vanuit Bergen nu een ritje gevonden richting Spitsbergen (dat eilandje in de Barentszee)
Cheater! :p

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Ja, ik ben er zelf ook nog niet helemaal trots op. Ik heb gewoon bepaalde regels voor mezelf opgesteld bij het spelen van dit profiel. Geen leningen, geen quick travel (als ik van truck wil wisselen rij ik naar de garage waar die truck staat bijvoorbeeld), snelheidsbegrenzer aan, alles dat op automatisch kan op handmatig instellen, alles zo realistisch mogelijk. Behalve nieuwe vrachtwagens kopen, die koop ik online. Dat was echt geen doen, eerst een vracht vinden naar een stad waar een Scania of DAF dealer stond om dan pas nieuwe trucks te kopen.

Ik moet nodig weer eens aan het shoppen trouwens, heel wat trucks in mijn vloot gaan al richting de 5 ton.

Maar ik had dit keer gewoon echt geen zin om van Innsbruck een vracht te vinden naar het noorden om dan maar te hopen op een vrachtje richting een plek waar ik nog niet geweest was.

[ Voor 24% gewijzigd door FastFred op 11-08-2016 11:59 ]

• NoFearWizz
[...]

Ik heb nog even wat testjes gedaan, en met het volgen van deze guide + het verwijderen van het apparaat incl. driver uit apparaatbeheer. En daarna de G27 weer in de pc stoppen. Heeft het gefixt, nu pakt hij altijd de juiste driver en herkent de G27.

• Marc0nly
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22-10 23:11
ScuL schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 06:12:
De achtergrondkaart van de map-editor stemt niet overeen met de achtergrond in de "World Map". Dit is een bekend SCS probleem. Als wij in onze editor kijken liggen Barcelona & Bilbao gewoon op het land.

We kunnen de World Map wel gaan aanpassen maar dan kloppen de contouren weer niet met de werkelijke grenzen & landmassa's.
Bedankt voor de uitleg. Weet ik dat het niet aan mij ligt. :)
ScuL schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:53:
^^ Graz herken ik niet als bug plek, stond voor zover ik weet ook niet in het log. Als hij nog steeds bestaat gaarne op het ProMods forum doorgeven dat is makkelijker
Ga ik doen, ik heb een topic voorbij zien komen met dezelfde locatie op het Promods forum, maar kan dat topic niet meer terug vinden. Betrof de zelfde kruising, maar dan aan het eind van de afrit van de tegenovergestelde richting.

EDIT: gevonden, het is deze

http://promods.net/viewto...113435&hilit=Graz#p113435

Maar betreft dan de oprit aan de overkant van de snelweg (dus als je richting Graz rijd)

Heb in ieder geval al ff een topic gemaakt in de bugs sectie, zal ff screenshotje plaatsen als ik thuis ben.

[ Voor 23% gewijzigd door FastFred op 11-08-2016 16:13 ]

Pagina: 1 ... 40 ... 162 Laatste