Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton37
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-10 06:33
Heb een probleem met ETS2. Speel via Steam, heb de laatste update, geen Mods.
Als ik een vrachtje als eigen rijder wil ophalen/ opgehaald heb zie ik de Route niet meer in het Navigatievenster van de Route Advisor?? Iemand enig idee waaraan dat kan liggen, cq. hoe ik dat kan oplossen?

Wel het begin en eindpunt (rood/groen), maar niet de (rode) route ernaar toe? :?

[ Voor 16% gewijzigd door Ton37 op 18-07-2016 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farm
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 24-07 12:03
Na wat te lurken ga ik hier nu ook eens posten
Mylan Piron schreef op zondag 10 juli 2016 @ 15:05:
Zijn er eigenlijk mensen hier die oudere/oldtimer vrachtwagens op ETS2 hebben, zoals een Scania 1,2 en 3 series, of Volvo F12/16, Mercedes Benz SK etc?
Ik rij momenteel rond in een XF 95, als dat telt

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2M3R28C.jpg
Plankgas met dat ding :D
Tallguy schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 13:15:
Heeft iemand een simpel stappenplan hoe ik een gedownloade trailer kan kiezen binnen ETS2? De trailer is zichtbaar bij de Mods. Nu alleen nog kunnen kiezen bij de jobs.
Probeer een paar nachten te slapen, dan komt ie vanzelf is mijn ervaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!
flootar schreef op maandag 18 juli 2016 @ 20:42:
mooie foto's koen! ik zelf heb echt grote problemen met het hele spel op 3 schermen heb je evt ook een foto hoe het er uit ziet in je cabine?
Welke problemen heb je dan? Van de 143m heb ik geen foto van binnen, maar van de FH 16 (2012) wel: Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9jJODYE.png

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flootar
  • Laatst online: 22-06-2023
ik krijg me schermen denk niet uitgelijnd mijn lijnen hebben hele kromme hoeken. ik zal is proberen een foto er van bij te voegen.http://i66.tinypic.com/2ekqgl3.png

hoop dat je nu een beetje mijn probleem ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
flootar schreef op maandag 18 juli 2016 @ 22:57:
ik krijg me schermen denk niet uitgelijnd mijn lijnen hebben hele kromme hoeken. ik zal is proberen een foto er van bij te voegen.http://i66.tinypic.com/2ekqgl3.png

Hier kun je de meeste dingen instellen, o.a. de hoek van de monitoren: http://www.eurotrucksimulator2.com/multimon_config.php

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-10 15:14
flootar schreef op maandag 18 juli 2016 @ 22:57:

Heb je de FOV in de foto modus vergroot? Want dat zorgt er inderdaad voor dat er zulke rare hoeken komen in de foto. Ik weet idd niet of Koen zijn changes daarbij helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flootar
  • Laatst online: 22-06-2023
Dankjewel koen ga daar is mee aan de slag! en Nofear dat is het ook maar dat maakt niet veel uit want als ik het niet aanpas heb ik het ook.

Na een uurtje te hebben geprobeerd kom ik er dus echt niet uit. zou je evt jou settings is kunnen sturen koen?

[ Voor 28% gewijzigd door flootar op 19-07-2016 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier op de zaak vandaag eindelijk de 2 nieuwe trailers geleverd gekregen in de nieuwe huisstijl en onze nieuwe Actros is vandaag in dezelfde stijl bestickerd.

Erg gaaf geworden, er moesten even foto's gemaakt worden voor ons intranet en de managementassistente was mee, die had nog nooit in een vrachtwagen gezeten, dus moest er even proef gereden worden. Zij op de bijrijdersstoel, ik op 't bed 8)

Actros, uitvoering 963-4-A

4x2 chassis met lage, korte cabine met klein bed want wordt alleen binnen Nederland gebruikt.

Vermogen heb ik geen idee van. Is een 10.677cc 6-cilinder
12-traps automaat.
Lane departure warning
Emergency braking
Adaptive cruise control

[ Voor 25% gewijzigd door FastFred op 19-07-2016 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Ghe...hoe verzin je het? Ben je net vertrokken naar Oslo met je eigen trailer, duikt voor je opeens een van je eigen chauffeurs op om ook die kant op te gaan :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4kIXHjEJfKtgFhE2IetWsNKQ/full.png

Gezellig even een stukje samen gereden dus. :w

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-10 10:33
Tallguy schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 18:32:
Ghe...hoe verzin je het? Ben je net vertrokken naar Oslo met je eigen trailer, duikt voor je opeens een van je eigen chauffeurs op om ook die kant op te gaan :)

[afbeelding]

Gezellig even een stukje samen gereden dus. :w
Hebben ze een update gedaan waarin je je eigen chauffeurs wel tegenkomt? In het verleden kon je ze toch nergens zien rijden?

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hij komt toevallig een AI truck tegen die met dezelfde trailer rijd als hij gok ik :P Toch blijf ik het jammer vinden dat dat niet in de game zit. Dat was met de 18 WoS games wel zo, dat was echt geweldig :D

Gister begonnen aan een ritje van Andorra, Spanje, naar Aarhus, Denemarken. Vanavond ga ik verder en ben ik eindelijk Frankrijk uit. Ik mag toch hopen dat ze de plaatsing van tolstations wat realistischer maken met de Frankrijk DLC want het lijkt nu nergens op. Ik sta iedere 3 minuten zowat stil voor zo'n kutpoortje.

Voorbeeld, als ik bij Lille de Belgisch/Franse grens oversteek en naar Parijs rij, kom ik 2 tolstations tegen. Eentje bij Lille, en eentje bij het verlaten van de snelweg bij Parijs. In ETS2 kom ik er (hoewel de A1 niet in de game zit) rustig 4 of 6 tegen, zowat iedere keer als ik op een knooppunt van de ene snelweg naar de andere ga, dat is in het echt toch echt niet zo.

[ Voor 103% gewijzigd door FastFred op 20-07-2016 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-10 14:59
en iedere keer weer moeten stoppen voor die slagboom }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, ze mogen op z'n minst het systeem implenteren dat ze bij de Scandinavia DLC ook gemaakt hebben, dat je er met gematigde snelheid gewoon door heen kunt rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
FastFred schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 09:33:
Hij komt toevallig een AI truck tegen die met dezelfde trailer rijd als hij gok ik :P Toch blijf ik het jammer vinden dat dat niet in de game zit. Dat was met de 18 WoS games wel zo, dat was echt geweldig :D
Ik dacht een update gemist te hebben. Maar het is iets wat ik ook graag terug zou zien, dan hebben alle cosmetische aanpassingen die je kan doen aan de trucks voor je personeel ook nog nut. Dan zie je ze nog terug. Helaas hebben we dat niet in ATS of ETS2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YdieresiS schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 11:01:
[...]

Ik dacht een update gemist te hebben. Maar het is iets wat ik ook graag terug zou zien, dan hebben alle cosmetische aanpassingen die je kan doen aan de trucks voor je personeel ook nog nut. Dan zie je ze nog terug. Helaas hebben we dat niet in ATS of ETS2.
Aanpassingen op je trucks hebben wel degelijk zin. Chauffeurs worden namelijk efficienter met een betere truck, of dit zo ver gaat dat ook extra veel lampen enzo zin hebben weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Die wel idd, gewoon grotere motor erin, maar al die lampjes enzo, die hoef je niet te doen. Een leuke kleur kiezen hoeft ook al niet. Als je nu gewoon een bedrijfskleur kon maken en dat je die meer ziet naarmate je meer eigen trucks hebt, zou al tof zijn. Helaas zit dat er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suggs
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Is het zo dat spoilers daadwerkelijk helpen je verbruikte verlagen? Of is dat ook alleen maar een optische verbetering? Is het zo dat als je een tandemasser hebt je ook zwaardere ladingen krijgt aangeboden of is het alleen makkelijker om ze aan te nemen?

Ik ben bezig met het zelf maken van skins om een huisstijl te ontwerpen. Ik begrijp dat als ik straks 100+ aan wagens heb ik dit niet terug ga zien op de weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop niet dat je in de toekomst je eigen werknemers ziet rijden. Ik heb het maximale aantal in dienst en ze rijden allemaal in een witte, gestripte, DAF. Minimale kosten :+

(Tenzij ik ze allemaal tegelijkertijd kan aanpassen)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh, bij mij hebben ze allemaal een DAF of Scania (en ergens nog 1 of 2 garage's met Volvo's), de bedrijfslivery, 6x2/4 chassis met midlift, grootste cabine, versnellingsbak met retarder en allemaal de goedkoopste motor, zolang het vermogen maar boven de 500pk zit en waar mogelijk Euro 6.

Dat is de standaard layout, nog niet iedereen is over. Zodra alle oude trucks van 1 vestiging meer dan 3 ton op de klok hebben staan vervang ik ze voor trucks met de nieuwe layout. Oftewel ik vervang trucks altijd per 5.

En dat ongeveer keer 80, je moet toch wat met 630 miljoen op de bank :P

[ Voor 38% gewijzigd door FastFred op 20-07-2016 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suggs
  • Niet online
Als ze allemaal in een witte DAF rijden ben je ze misschien al wel tegengekomen maar herken je ze niet :D Ik speel pas twee weken en ga nu pas denken aan het inhuren van mijn eerste kracht. Kan dus iedere wagen gelijk de juiste skin geven. Daar komt bij dat als je zelf een skin maakt je zelf de prijs daarvan in kunt stellen en dan is 1 euro niet veel.

Ik heb nu voor het eerst een externe opdracht aangenomen en lag gelijk 2 keer op mijn kant. Moest nu ook voor het eerst stoppen omdat er een trein voorbij kwam. Is de rijstijl realistischer bij de externe opdrachten? Trouwens wel bizar dat mij aan het eind verteld werd dat ik het uitstekend gedaan had (hoe vaak moet je omvallen voor een minder resultaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 13:13:
Oh, bij mij hebben ze allemaal een DAF of Scania (en ergens nog 1 of 2 garage's met Volvo's), de bedrijfslivery, 6x2/4 chassis met midlift, grootste cabine, versnellingsbak met retarder en allemaal de goedkoopste motor, zolang het vermogen maar boven de 500pk zit en waar mogelijk Euro 6.

Dat is de standaard layout, nog niet iedereen is over. Zodra alle oude trucks van 1 vestiging meer dan 3 ton op de klok hebben staan vervang ik ze voor trucks met de nieuwe layout. Oftewel ik vervang trucks altijd per 5.

En dat ongeveer keer 80, je moet toch wat met 630 miljoen op de bank :P
Ik zit nu aan de 500 miljoen, maar ik ben te lui om alles te upgraden.
Ik heb overigens 226 mensen in dienst, allemaal in Duitsland (en omgeving) en de UK.
Suggs schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 13:34:
Als ze allemaal in een witte DAF rijden ben je ze misschien al wel tegengekomen maar herken je ze niet :D Ik speel pas twee weken en ga nu pas denken aan het inhuren van mijn eerste kracht. Kan dus iedere wagen gelijk de juiste skin geven. Daar komt bij dat als je zelf een skin maakt je zelf de prijs daarvan in kunt stellen en dan is 1 euro niet veel.

Ik heb nu voor het eerst een externe opdracht aangenomen en lag gelijk 2 keer op mijn kant. Moest nu ook voor het eerst stoppen omdat er een trein voorbij kwam. Is de rijstijl realistischer bij de externe opdrachten? Trouwens wel bizar dat mij aan het eind verteld werd dat ik het uitstekend gedaan had (hoe vaak moet je omvallen voor een minder resultaat).
Omvallen kan soms zonder schade, maar waarschijnlijk is het inderdaad niet. :+

Ik heb ze nog niet zien rijden... Het zijn echt de goedkoopste DAFjes die ik kon krijgen, want één keer €1000 extra betalen is geen probleem, maar dat 226 maal :P

Externe opdrachten zijn eigenlijk hetzelfde als gewone opdrachten, met een paar beperkingen (geen steden uit mods, limiter ingeschakeld, niet teleporteren)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suggs
  • Niet online
Twee keer omvallen en maar 1% schade. Een aanrijding doet meer schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-10 15:14
Koenvh schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 13:41:
[...]

Ik zit nu aan de 500 miljoen, maar ik ben te lui om alles te upgraden.
Ik heb overigens 226 mensen in dienst, allemaal in Duitsland (en omgeving) en de UK.

[...]

Omvallen kan soms zonder schade, maar waarschijnlijk is het inderdaad niet. :+

Ik heb ze nog niet zien rijden... Het zijn echt de goedkoopste DAFjes die ik kon krijgen, want één keer €1000 extra betalen is geen probleem, maar dat 226 maal :P

Externe opdrachten zijn eigenlijk hetzelfde als gewone opdrachten, met een paar beperkingen (geen steden uit mods, limiter ingeschakeld, niet teleporteren)
En een realtime tijdslimiet waarin je de opdracht moet afronden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koenvh schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 13:41:
Is nog steeds maar € 226.000,- Op 500 miljoen moet dat toch geen pijn doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 16:55:
[...]

Is nog steeds maar € 226.000,- Op 500 miljoen moet dat toch geen pijn doen :P
Die vijf miljoen heb ik verdiend met mijn werknemers :P

Als je je eigen trucks kunt tegenkomen zal ik de hele vloot wel uitrusten met een Koenvh skin

🠕 This side up

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Af en toe gaat mijn spuiter klagen dat hij geen werk heeft. Daarom heb ik 'm maar aan het werk gezet...was in een nostalgische bui, dus een old skool paintjob gevraagd.

Dit is het resultaat:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/SNocGv4DH0lHQbz4dcx7xmMx/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/igiKynWzoGfcWzGmm4upkxv5/full.png

Hier kan ik wel aan wennen...totdat ik weer onrustig wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-10 18:21
FastFred schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 09:33:

Gister begonnen aan een ritje van Andorra, Spanje, naar Aarhus, Denemarken. Vanavond ga ik verder en ben ik eindelijk Frankrijk uit. Ik mag toch hopen dat ze de plaatsing van tolstations wat realistischer maken met de Frankrijk DLC want het lijkt nu nergens op. Ik sta iedere 3 minuten zowat stil voor zo'n kutpoortje.

Voorbeeld, als ik bij Lille de Belgisch/Franse grens oversteek en naar Parijs rij, kom ik 2 tolstations tegen. Eentje bij Lille, en eentje bij het verlaten van de snelweg bij Parijs. In ETS2 kom ik er (hoewel de A1 niet in de game zit) rustig 4 of 6 tegen, zowat iedere keer als ik op een knooppunt van de ene snelweg naar de andere ga, dat is in het echt toch echt niet zo.
Idd word ik ook helemaal gek van. Vind Frankrijk echt supermooi om te rijden maar die tolpoortjes :(

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 24-10 21:19
Tallguy schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 20:42:
Af en toe gaat mijn spuiter klagen dat hij geen werk heeft. Daarom heb ik 'm maar aan het werk gezet...was in een nostalgische bui, dus een old skool paintjob gevraagd.

Dit is het resultaat:

[afbeelding]

[afbeelding]

Hier kan ik wel aan wennen...totdat ik weer onrustig wordt :)
Kun je mij vertellen hoe ik aan die Michelin poppetjes op het dak en de Scania mudflaps kom? :)

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Dat zijn Mods want t zit niet op de default truck. Moet je in de workshop wat rondneuzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-10 14:45
is er ook een tweakers comunity die online rijd op truckersmp ?

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 19:04
taker1987 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:02:
is er ook een tweakers comunity die online rijd op truckersmp ?
Sinds kort is er ook een GoT Trucking steam groep. Hierin staan de laatste nieuws van evenementen zoals online convoy's. De groep is te vinden op http://steamcommunity.com...detail/853809163336357331 en iedereen is welkom :)

Aankomend event:

Geen
;) uit de TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jalihaag
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-07 12:00
Zal ook weer eens wat plaatsen.

Afbeeldingslocatie: https://i1159.photobucket.com/albums/p636/jalihaag/Scania%20143H/ets2_00196_zps1sia1sdw.png

Afbeeldingslocatie: https://i1159.photobucket.com/albums/p636/jalihaag/Scania%20143H/ets2_00195_zpslmi4rx3m.png

Afbeeldingslocatie: https://i1159.photobucket.com/albums/p636/jalihaag/Scania%20143H/ets2_00192_zpscbtfdqvd.png

Afbeeldingslocatie: https://i1159.photobucket.com/albums/p636/jalihaag/Scania%20143H/ets2_00191_zpsbho1huhx.png

Gr Jan.

God heeft rare kostgangers. Jammer dat er ook zijn met een vrachtwagen rijbewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieTrucker
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 01-01-2022
Heeft iemand ervaring met de Logitech G29 met shifter ? Ik heb ruim 1,5 jaar met de G27 gewerkt en die beviel uitstekend. Kort geleden helemaal geen stuurreactie meer en de rest nog wel. Ter reparatie aangeboden bij Consolshope (Coolblue) waar ik hem had gekocht en aangezien hij nog binnen de garantietermijn van 2 jaar viel mag ik voor het aankoopbedrag een nieuw artikel uitzoeken en daar zit dus mijn probleem. De G27 die ik graag weer zou hebben is niet meer leverbaar. Alternatief is de G29 of G920 waarbij de shifter er apart bijgekocht moet worden. Aangezien de G29 en G920 als racestuur worden aangeprezen wil ik graag weten of ze net als de G27 geschikt zijn voor ETS2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-10 18:42

Davidson

Porsche fan

Vanavond om 20:00 wil ik een Tweakers convoy gaan rijden. Route is nog niet bekend maar zal ik voor aanvang nog wel posten. Voor deze rit heb je TruckersMP nodig. In de topicstart staat een linkje naar de Steam-groep met alle info :)

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hammie
ArieTrucker schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 10:20:
Heeft iemand ervaring met de Logitech G29 met shifter ? Ik heb ruim 1,5 jaar met de G27 gewerkt en die beviel uitstekend. Kort geleden helemaal geen stuurreactie meer en de rest nog wel. Ter reparatie aangeboden bij Consolshope (Coolblue) waar ik hem had gekocht en aangezien hij nog binnen de garantietermijn van 2 jaar viel mag ik voor het aankoopbedrag een nieuw artikel uitzoeken en daar zit dus mijn probleem. De G27 die ik graag weer zou hebben is niet meer leverbaar. Alternatief is de G29 of G920 waarbij de shifter er apart bijgekocht moet worden. Aangezien de G29 en G920 als racestuur worden aangeprezen wil ik graag weten of ze net als de G27 geschikt zijn voor ETS2.
Hey Arie, ik heb de G29 en die bevalt mij uitstekend _/-\o_ Ik heb natuurlijk geen referentie materiaal om hem met de G27 te kunnen vergelijken ;)
Iig erg geschikt om heerlijk kilometers mee weg te vreten :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Mijn G27 is ook vervangen door G29 met shifter. Ik miste in het begin wel wat knoppen maar bevalt verder prima! Rem is ook iets beter, al heb je daar in racegames meer aan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Davidson schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 10:33:
Vanavond om 20:00 wil ik een Tweakers convoy gaan rijden. Route is nog niet bekend maar zal ik voor aanvang nog wel posten. Voor deze rit heb je TruckersMP nodig. In de topicstart staat een linkje naar de Steam-groep met alle info :)
ik wil wel mee rijden :) heb me gister al aan de steam groep toegevoegd , heb ik nog een speciale livery nodig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

taker1987 schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 14:50:
[...]

ik wil wel mee rijden :) heb me gister al aan de steam groep toegevoegd , heb ik nog een speciale livery nodig ?
Nee hoor, je bent daarin helemaal vrij in eigen keuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Davidson schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 19:24:
[...]

Nee hoor, je bent daarin helemaal vrij in eigen keuze :)
ik heb een vriendschapsverzoek gestuurd op steam , en zit inmiddels in de team speak server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Sessie is online!
De rit gaat van Lublin (Polen) naar Bergen (Noorwegen)
Op de EU2 server.

[ Voor 11% gewijzigd door Davidson op 23-07-2016 20:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• taker1987
Davidson schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 20:00:
Sessie is online!
De rit gaat van Lublin (Polen) naar Bergen (Noorwegen)
Op de EU2 server.
was gezellig om zo een keer mee te rijden en tot de volgende keer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Ja, was weer erg leuk! Mooie rit.
De Skoda trip was daarna 'vrij snel' zullen we maar zeggen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Dat kan je wel zeggen. Was leuk vanavond.

Vanaf de Skoda rit heb ik OBS even aangeslingerd.
YouTube: ETS2 Test stream

Hopelijk denk ik er vaker aan om OBS eens aan te slingeren als ik weer eens een ETS2 convoy meerijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:01
Ik heb de G920 met shifter. Werkt prima met ets2 en ats, maar vond de g25 en g27 steviger aanvoelen. De g920 voelt meer als speelgoed..

Het rempedaal is ook anders. M.i. niet echt geschikt voor Ets, wel voor race racesims. Je moet steeds meer druk zetten om harder te remmen. En het stuk tussen 90 en 100% uitslag is moeilijk te bereiken zonder raceseat.

[ Voor 11% gewijzigd door GAIAjohan op 24-07-2016 10:06 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-10 17:29
GAIAjohan schreef op zondag 24 juli 2016 @ 10:03:
[...]

Ik heb de G920 met shifter. Werkt prima met ets2 en ats, maar vond de g25 en g27 steviger aanvoelen. De g920 voelt meer als speelgoed..

Het rempedaal is ook anders. M.i. niet echt geschikt voor Ets, wel voor race racesims. Je moet steeds meer druk zetten om harder te remmen. En het stuk tussen 90 en 100% uitslag is moeilijk te bereiken zonder raceseat.
Mis je de extra knoppen op de shifter unit niet? Ik heb alles in gebruik op de g27 shifter en zou er gerust nog 10 knoppen bij willen. Zo nu en dan naar het toetsenbord moeten reiken verbreekt de immersie nogal imho.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
De g27 heeft zover ik me herinner 6 knoppen op het stuur en 4 op de shifter +hat.
G920 heeft 4 gegroepeerd zoals een controller, links en rechts nog elke kant 2. En op de onderste spaak zit nog een knop, en er is een hat switch.
@Allebei nog schakel flippers, dus 2 extra..

G27= 12 knoppen
G920 = 11 knoppen

Scheelt dus 1 knop.. ik heb zelf een toetsenbord achter het stuur liggen, dus dan merk je het niet echt.

Eigen knoppenindeling =
Hat switch links: Cruise control aan
Hat omhoog=cc snelheid omhoog
Hat omlaag= cc snelheid omlaag
Hat rechts= cc snelheid Recovery

Blauwe knop: groot licht
Groene knop: licht modi
Gele knop: alarm lichten
Rode knop: ruitenwissers
R1= versnellingsbak modi switch (oneven/even)
R2=motorrem
L1= dashboard info
L2= dashboard routeplanner
Xbox knop: toeter
Schakelflipper links= richtingaanwijzer links
Schakelflipper rechts= richtingaanwijzer rechts

[ Voor 8% gewijzigd door GAIAjohan op 24-07-2016 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-10 17:29
G27 heeft de Dpad plus in totaal 8 (4 rode en 4 zwarte) knoppen. Dus wel degelijk minder dan de g29. In principe zou het niet zoveel uit moeten maken inderdaad. Misschien is het ook wel een stukje beleving. In een echte vrachtwagen heb je ook meerdere knoppen in de buurt van de pook.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Oh ja, ik was de zwarte knoppen op de g27 shifter vergeten.
6 op het stuur, 8 op de shifter. Hat switch en de schakel flippers =
16 knoppen + hat

G920 dus 11knoppen+ hat

G29 weet ik niet, die heeft best wat aparte knoppen..

Maar je kunt natuurlijk zelf ook een button box maken rondom de pook :)

[ Voor 13% gewijzigd door GAIAjohan op 24-07-2016 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Laatst online: 24-10 22:19
Na een hele lange tijd niet meer gespeeld te hebben van het weekend mijn pc weer is aangesloten op zolder en ETS2 geïnstalleerd. Zag dat ik hopeloos achter liep met de versie haha. Maar goed wat ritjes kunnen maken en toen vond ik een hele vervelende bug (denk dat het er 1 is)

Kon helaas mijn vracht niet afleveren het vakje werd gewoon niet groen. Zelfs niet toen ik auto lossen probeerde. Hopen dat het vanavond met een reboot gefixt is ^^.

Verder is Promods wel echt heel veel beter geworden weer wat een topper

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
GAIAjohan schreef op zondag 24 juli 2016 @ 17:21:
Oh ja, ik was de zwarte knoppen op de g27 shifter vergeten.
6 op het stuur, 8 op de shifter. Hat switch en de schakel flippers =
16 knoppen + hat

G920 dus 11knoppen+ hat

G29 weet ik niet, die heeft best wat aparte knoppen..

Maar je kunt natuurlijk zelf ook een button box maken rondom de pook :)
G920 en g29 hebben geen knoppen op de shifter, ook als je de oude g27 shifter gebruikt werken de knoppen niet meer. G29 best wel wat knoppen maar je kunt ze volgens mij niet allemaal instellen (bijv de Playstation shareknop)

Gisteren ook weer even een ritje gedaan van noord Finland naar Belarus, vandaag misschien nog wat door Rusland karren, blijft leuk met die wegen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Br3wmaster schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:00:

Verder is Promods wel echt heel veel beter geworden weer wat een topper
Wacht maar.. 2.1 komt binnenkort :)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
ScuL schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:46:
[...]

Wacht maar.. 2.1 komt binnenkort :)
Al ergens te lezen wat daar in gaat veranderen? Echt ongelooflijk knap wat voor een werk jullie verzet hebben maakt de game voor mij in ieder geval zoveel leuker om te spelen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Komt een heel stuk Spanje bij, met Barcelona enzo, zag een video van Squirrel voorbij komen met een preview. En vast nog wel meer dingen, misschien de boten die op Facebook voorbij kwamen ScuL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammie
Sn3gG3l schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:17:
[...]

G920 en g29 hebben geen knoppen op de shifter, ook als je de oude g27 shifter gebruikt werken de knoppen niet meer. G29 best wel wat knoppen maar je kunt ze volgens mij niet allemaal instellen (bijv de Playstation shareknop)

Gisteren ook weer even een ritje gedaan van noord Finland naar Belarus, vandaag misschien nog wat door Rusland karren, blijft leuk met die wegen daar.
Zekers wel, share is bij mij de handrem. Elk knopje heeft bij mij een functie dus geen probleem ;)

22 knopjes incl. Hat en rode draaiknop (linksom is 1 knop en rechtsom is ook 1 knop)

[ Voor 6% gewijzigd door Hammie op 25-07-2016 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
FastFred schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:05:
Komt een heel stuk Spanje bij, met Barcelona enzo, zag een video van Squirrel voorbij komen met een preview. En vast nog wel meer dingen, misschien de boten die op Facebook voorbij kwamen ScuL?
Awsome moet zeggen dat ik sowieso nog weinig in Frankrijk heb gereden maar ritje Barcelona naar St Petersburg oid lijkt me wel wat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Hammie schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:12:
[...]

Zekers wel, share is bij mij de handrem. Elk knopje heeft bij mij een functie dus geen probleem ;)
Goeie, misschien mijn handrem ook maar eens daarop zetten dan :). Bij Project Cars of Asetto Corsa kon ik die knop geloof ik niet instellen. Handrem gebruik ik nooit omdat ik geen plaats had met de buttons maar is toch wel handig als je voor rood licht moet wachten op een helling :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammie
Hehe idd voor de simulatie wel mooi en zeker het geluid wat erbij hoort :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik wil niet te veel verklappen het duurt nog een paar weken :)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArieTrucker
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 01-01-2022
Dank voor alle tips en reacties. Ik ga me ermee redden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Br3wmaster
ScuL schreef op maandag 25 juli 2016 @ 14:10:
Voel me nu net weer die 8 jarige jongen die niet kan wachten tot Sinterklaas een cadeautje in zijn schoen kwam stoppen 8)7 .

Ben onwijs benieuwd! Keep up the good work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
ScuL schreef op maandag 25 juli 2016 @ 14:10:
Komt goed uit voorlopig is het toch veels te warm in mijn werkkamer waar ook de game pc staat 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Tijd voor wat plaatjes mannen! :)

Een 'Long Vehicle' met stalen buizen net opgepikt in Oostenrijk en afleveren in Zwitserland

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JlY2l3hEyV4JEoQ5zQ6znLRd/full.png

Daar maar meteen mijn zoveelste garage gekocht (is ook een Steam achievement om ze allemaal te hebben)

Vervolgens kon ik in Venetië een bootje oppikken om (in de stromende regen) naar Oslo te brengen naar de jachthaven (wederom een Steam achievement).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NhFgxyV2KQUzIxzQQxCGMj2E/full.png

Mods zoals een flare-pack hebben wel zeker toegevoegde waarde in het donker voor tegemoetkomend (en achterop komend verkeer qua lampen). Alleen de HDR vind ik nog teveel van het goede. Iemand goede tips om die naar een natuurlijk niveau te krijgen ipv dat er een waas om alle lampen en borden hangt?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wDju9dqjczy6i0NlvRvmv8b0/full.png

Bootje afgeleverd, 3000+ XP punten verder en ong €145000 verdiend :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tallguy schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 18:51:
Tijd voor wat plaatjes mannen! :)

Een 'Long Vehicle' met stalen buizen net opgepikt in Oostenrijk en afleveren in Zwitserland

[afbeelding]

Daar maar meteen mijn zoveelste garage gekocht (is ook een Steam achievement om ze allemaal te hebben)

Vervolgens kon ik in Venetië een bootje oppikken om (in de stromende regen) naar Oslo te brengen naar de jachthaven (wederom een Steam achievement).

[afbeelding]

Mods zoals een flare-pack hebben wel zeker toegevoegde waarde in het donker voor tegemoetkomend (en achterop komend verkeer qua lampen). Alleen de HDR vind ik nog teveel van het goede. Iemand goede tips om die naar een natuurlijk niveau te krijgen ipv dat er een waas om alle lampen en borden hangt?

[afbeelding]

Bootje afgeleverd, 3000+ XP punten verder en ong €145000 verdiend :z
Die achievement werkt volgens mij niet met ProMods, want ik heb ze wel allemaal maar niet de achievement

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

^^ daarom heb ik promods ook niet aan staan 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Tallguy schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 21:09:
^^ daarom heb ik promods ook niet aan staan 😜
Ik heb voor sommige achievements gewoon vanilla profiel aangemaakt, zoals voor alle garages en 100% map discovered. Op die volvo ook meer dan een ton volgens mij, m'n promods profiel bijna 3 ton mee gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die achievements zijn leuk, maar ik ga er niet speciaal een profiel voor aanmaken. Dat ik dan die 100% niet haal omdat dat met RusMap niet mogelijk is, of dat ik niet met koeien door Zweden rijd omdat de kans dat die trailer beschikbaar is met mods ontzettend klein is maakt me dan niet uit.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Ieder z'n ding uiteraard, ik vond het wel een uitdaging. Bovendien gebruik ik dat profiel als er een update komt en ik wel gewoon wil trucken en promods en rusmap niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Ik heb gewoon Promods uitgezet en extra mods voor trailers ook, want anders is de kans dat je een trailer, die je nodig hebt voor een achievement, amper te krijgen ja. Het kostte me al 3 dagen om een jacht te vinden dat afgeleverd moest worden bij die jachthaven in Oslo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Tallguy schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 09:22:
Ik heb gewoon Promods uitgezet en extra mods voor trailers ook, want anders is de kans dat je een trailer, die je nodig hebt voor een achievement, amper te krijgen ja. Het kostte me al 3 dagen om een jacht te vinden dat afgeleverd moest worden bij die jachthaven in Oslo ;)
Kan ook helpen om random jobs te rijden ipv je eigen bedrijf. Dit kan het proces versnellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:23:
[...]

Kan ook helpen om random jobs te rijden ipv je eigen bedrijf. Dit kan het proces versnellen :)
Voor zover ik heb gezien is het aanbod gelijk ;)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-10 23:12
Is er iemand die een langere trailer mod weet voor ETS2? Ben al een tijdje op zoek, maar kan nietecht iets vinden...
Ik doel dan op een langer container chassis of een dubbel trailer systeem zoals deze in Nederland en omstreken gebruikt worden

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Riqy schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 14:26:
Is er iemand die een langere trailer mod weet voor ETS2? Ben al een tijdje op zoek, maar kan nietecht iets vinden...
Ik doel dan op een langer container chassis of een dubbel trailer systeem zoals deze in Nederland en omstreken gebruikt worden
Zoiets? http://ets2.lt/en/oversize-trailer-v1-24/

🠕 This side up

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpaTieBaLk
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Op naar Tartu in een mooi Dafje

Afbeeldingslocatie: https://scs-wotr-gallery.s3.amazonaws.com/full/FE0/00000000001EA0EF.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbee1958
  • Laatst online: 08:24
He wat leuk.. Nederlandse trailers. Waar kun je die verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
killerbee1958 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 08:42:
He wat leuk.. Nederlandse trailers. Waar kun je die verkrijgen?
Zit er sowieso een aantal in de jazzycat trailerpack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

ik gebruik naast Jazzycat ook deze http://ets2.lt/en/trailer-pack-by-fred_be-v8/

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbee1958
  • Laatst online: 08:24
Bedankt jin en Sn3gG3I.

Ik heb weer wat toe te voegen aan ETS2.

Blijft leuk op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jalihaag
killerbee1958 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 10:08:
Bedankt jin en Sn3gG3I.

Ik heb weer wat toe te voegen aan ETS2.

Blijft leuk op deze manier.
40 Nederlandse trailers.
https://mega.nz/#!ctUHBCY...5o4eJeeflmTHe6RU4ycVqAnOU

God heeft rare kostgangers. Jammer dat er ook zijn met een vrachtwagen rijbewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:29
Vraagje:
Ik heb een eigen skin die ik gebruik op de RJL scania.r, maar wil hem nu gebruiken op de default scania.r.
Het probleem is dat de skin nu niet meer passend is, moet ik hem re-skinnen, of is er een andere manier om de template om te zetten naar default.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jalihaag
Barfman schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 10:11:
Vraagje:
Ik heb een eigen skin die ik gebruik op de RJL scania.r, maar wil hem nu gebruiken op de default scania.r.
Het probleem is dat de skin nu niet meer passend is, moet ik hem re-skinnen, of is er een andere manier om de template om te zetten naar default.
Helaas gaat dat niet.Je zal hem op nieuw moeten skinnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:29
jalihaag schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 10:37:
[...]

Helaas gaat dat niet.Je zal hem op nieuw moeten skinnen.
Oke thnx, dan gaan we dat maar doen :'(

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09:24
Iemand een linkje met info over het gebruik van nvidia inspector icm ETS2/ATS?
Ik ben er nu mee aan het stoeien en het werkt wel, maar ik ben benieuwd naar wat anderen als instelling hebben betreft AA.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Gummiebeer schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 17:43:
Iemand een linkje met info over het gebruik van nvidia inspector icm ETS2/ATS?
Ik ben er nu mee aan het stoeien en het werkt wel, maar ik ben benieuwd naar wat anderen als instelling hebben betreft AA.
Zo zijn mijn instellingen
MLAA uit en scaling op 100% ( anders werkt het niet )

Afbeeldingslocatie: https://www.fsfiles.org/imagehost/uploads/1351295931.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Vandaag wat losse jobs her en der gedaan. Het leuke daarvan is dat je soms in een truck zit die best OK te noemen valt :D

Eerst een lichte vracht wegbrengen in Polen. Het weer liet niet te wensen over...'t lijkt Nederland wel ;(
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JXUc1SuCtMd5bPcD85Yz9ZWk/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/l5Y7zgmwl8e6PRoaLfpnf5Nf/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9ZRpdf3ZMFdARYGejkTv8gf0/full.png

Daarna met een 8x4 een 25ton zware graafmachine ergens in Duitsland (Ehrfurt) afleveren.8x4 is een beetje erge overkill voor dat gewicht, maar ja...ze hadden de truck al gekoppeld dus...gaan maar met die banaan _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8jvgBBFqVUgAMMqdd3WJqCjO/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nvTSOMnxK7MJV9UHiBDzkUvj/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
zijn er nog mensen online vanavond in ets2 mp ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb jullie hulp even nodig :) na een tijdje geen ets2 gedaan net maar besloten om weer het stuur te pakken en een paar km te gaan maken, dus zo gezegd zo gedaan. Alleen nu doet me versnellingspook en me claxon het niet meer. Ik heb al de driver opnieuw geïnstalleerd maar hielp ook niet. Ohja misschien wel handig om te weten. Heb een Logitech driving force gt. Weten jullie waar ik kan gaan zoeken

greetz bozko

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 20:24:
Ik heb jullie hulp even nodig :) na een tijdje geen ets2 gedaan net maar besloten om weer het stuur te pakken en een paar km te gaan maken, dus zo gezegd zo gedaan. Alleen nu doet me versnellingspook en me claxon het niet meer. Ik heb al de driver opnieuw geïnstalleerd maar hielp ook niet. Ohja misschien wel handig om te weten. Heb een Logitech driving force gt. Weten jullie waar ik kan gaan zoeken

greetz bozko
Opnieuw de wizard in ETS2 doorlopen?

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koenvh schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 20:59:
[...]

Opnieuw de wizard in ETS2 doorlopen?
Had ik al geprobeerd, maar kwam in een keer weer op een heldere ingeving een jaar geleden ofzo had ik problemen met me profiler. Toen heb ik van iemand het ''goede'' bestand gekregen. Net even opgezocht waar die op me laptop stond en gevonden. De oude profiler eraf deze erop en werkt meteen. Dus meteen begonnen met km maken:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09:24
Odessa schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 18:21:
[...]

[afbeelding]
Bedankt!
Gisteren een rit gemaakt en het ziet er zoveel beter uit nu itt de ingame instellingen. Kan ik eindelijk ook genieten met ETS/ATS icm mijn nieuwe systeem :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb een vraagje,

Ik heb de nieuwste pro mods en Rusmap geinstalleerd, maar als ik op de map kijk, tijdens het spelen van de game dan blijkt dat de wegen en steden niet op de juiste plek liggen maar een cm of 5 te ver naar het oosten.

Weet iemand of hier iets aan te doen valt?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 19:19:
Hallo,

Ik heb een vraagje,

Ik heb de nieuwste pro mods en Rusmap geinstalleerd, maar als ik op de map kijk, tijdens het spelen van de game dan blijkt dat de wegen en steden niet op de juiste plek liggen maar een cm of 5 te ver naar het oosten.

Weet iemand of hier iets aan te doen valt?

Alvast bedankt.
Bij het genereren van de ProMods def RusMap aangezet? Zo ja, de prioriteit van de ProMods def verhogen (hoger in de modlijst zetten)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc0nly
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22-10 23:11
Tallguy schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 19:11:
Vandaag wat losse jobs her en der gedaan. Het leuke daarvan is dat je soms in een truck zit die best OK te noemen valt :D

Eerst een lichte vracht wegbrengen in Polen. Het weer liet niet te wensen over...'t lijkt Nederland wel ;(
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Daarna met een 8x4 een 25ton zware graafmachine ergens in Duitsland (Ehrfurt) afleveren.8x4 is een beetje erge overkill voor dat gewicht, maar ja...ze hadden de truck al gekoppeld dus...gaan maar met die banaan _O-

[afbeelding]

[afbeelding]
Mooie plaatjes!
Welke mod gebruik jij voor die betere graphics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt mijn probleem is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Marc0nly schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 20:48:
[...]
Mooie plaatjes!
Welke mod gebruik jij voor die betere graphics?
Geen. Grafisch is t gewoon est2 instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:38

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

Odessa schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 18:21:
[...]

[afbeelding]
Ik heb zo ook maar even ' gestolen' ziet er gelijk een stuk beter uit :)

Kalm aan! En rap een beetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Vanavond staat er weer een ATS convoy rit gepland om 20:00. De rit zal starten vanuit San Fransisco en eindigen in Los Angeles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Davidson schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 10:59:
Vanavond staat er weer een ATS convoy rit gepland om 20:00. De rit zal starten vanuit San Fransisco en eindigen in Los Angeles :)
I'm in :)

(als ik het niet vergeet tenminste.. :p )
Pagina: 1 ... 39 ... 162 Laatste