Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09:24
Waar moet ik mijn opgeslagen profiel plaatsen in ETS2/ATS?
Ik heb de bestanden verplaatst vanwege upgrade pc maar nu weet ik niet meer waar die precies moet komen..

Edit: Nvm, al gevonden :+

[ Voor 8% gewijzigd door Gummiebeer op 01-07-2016 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Ik wil nu eigenlijk voordat de steamsale voorbij is de scandinavia DLC kopen op steam, maar vraag me af of mijn specs voldoende zijn. Mijn PC heeft een i3 2120, 4GB RAM en een AMD HD6750. Mijn beeldscherm heeft een resolutie van 1920*1080p. Volgens steam heb ik minimaal een Nvidia GTS 450 nodig. (Welke volgens internet vergelijkbaar is met mijn HD6750.) Daarnaast geeft gamedebate aan dat ik alles op high zou moeten kunnen draaien, maar de vermelde requirements verschillen wel met steam. De hoeveelheid RAM en de processor zit volgens mij wel goed. (Dual core met HT @ 3.3GHz, waar 2.4GHz benodigd is en 4GB RAM). ETS 2 met going east speelt trouwens prima @med/ high 1080p.

Dus gewoon aanschaffen en hopen dat het werkt of gewoon niet doen? Ik neig zelf naar de eerste mogelijkheid en dan eventueel retourneren (dat kan toch tegenwoordig?). Maar ik kan pas volgende week vrijdag/zaterdag spelen, dus dan kom ik er pas achter of het werkt.

[ Voor 11% gewijzigd door hoi1234 op 01-07-2016 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:45

MsG

Forumzwerver

Het lijkt me dat je met de DLC vooral meer gebieden hebt, dus dat er eventueel meer belasting zit op je RAM, maar het lijkt me sterk dat het ineens slecht draait als je nu prima draait met Going East.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:08
hoi1234 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 14:44:
Ik wil nu eigenlijk voordat de steamsale voorbij is de scandinavia DLC kopen op steam, maar vraag me af of mijn specs voldoende zijn. Mijn PC heeft een i3 2120, 4GB RAM en een AMD HD6750. Mijn beeldscherm heeft een resolutie van 1920*1080p. Volgens steam heb ik minimaal een Nvidia GTS 450 nodig. (Welke volgens internet vergelijkbaar is met mijn HD6750.) Daarnaast geeft gamedebate aan dat ik alles op high zou moeten kunnen draaien, maar de vermelde requirements verschillen wel met steam. De hoeveelheid RAM en de processor zit volgens mij wel goed. (Dual core met HT @ 3.3GHz, waar 2.4GHz benodigd is en 4GB RAM). ETS 2 met going east speelt trouwens prima @med/ high 1080p.

Dus gewoon aanschaffen en hopen dat het werkt of gewoon niet doen? Ik neig zelf naar de eerste mogelijkheid en dan eventueel retourneren (dat kan toch tegenwoordig?). Maar ik kan pas volgende week vrijdag/zaterdag spelen, dus dan kom ik er pas achter of het werkt.
Of probeer het eens via deze site: http://www.systemrequirementslab.com/cyri deze bekijkt je hardware en laat zien of je deze goed kan draaien!

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MsG schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 15:03:
Het lijkt me dat je met de DLC vooral meer gebieden hebt, dus dat er eventueel meer belasting zit op je RAM, maar het lijkt me sterk dat het ineens slecht draait als je nu prima draait met Going East.
Mwah, zo simpel is 't niet. De modellen in Scandinavië zijn van hogere kwaliteit, dus vereisen ook meer rekenkracht. Echter denk ik niet dat het een groot probleem gaat worden. Als 't nu prima draait zal het dat met DLC ook doen.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:20
ey jongens, na een tijdje had ik weer zin om weer lekker te rijden, ATS gekocht, maaaarrr... Mijn driving force gt werkt niet echt mee, het stuur valt niet meer te zien in de logitech profiler en logitech gamingsoftware herkent ook geen apparaat zegt hij meteen. heeft iemand een oplossing want heb al ff op google gekeken maar kwam weinig nuttigs tegen dat helpt...
De pc herkent hem nog wel als driving force gt bij apparaten en printers

[ Voor 9% gewijzigd door krissie100 op 01-07-2016 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Laatst online: 11:45

MsG

Forumzwerver

krissie100 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 18:27:
ey jongens, na een tijdje had ik weer zin om weer lekker te rijden, ATS gekocht, maaaarrr... Mijn driving force gt werkt niet echt mee, het stuur valt niet meer te zien in de logitech profiler en logitech gamingsoftware herkent ook geen apparaat zegt hij meteen. heeft iemand een oplossing want heb al ff op google gekeken maar kwam weinig nuttigs tegen dat helpt...
Stuur en gaspedalen worden wel herkend, maar werken niet

Je kan hier beter even een topic voor starten.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
ah thx, ik heb precies hetzelfde, kijken of oplossing werkt ;)

Yes het werkt! Thx voor de link en thx voor de oplossing!

Cruisen maar ;)

[ Voor 11% gewijzigd door krissie100 op 01-07-2016 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
Ondertussen heb ik de DLC gewoon maar gekocht. Zie wel of het werkt en anders binnen 14 dagen refunden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
krissie100 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 18:27:
Heb je ETS2 en werkt het daar wel normaal? Dan gewoon het controll.ssi bestand (dacht ik, zit met een biertje op de crew camping van Concert at Sea :+ ) van je ETS2 profiel kopiëren naar je ATS profiel. Heb ik ook gedaan, werkt perfect

[ Voor 5% gewijzigd door FastFred op 03-07-2016 02:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op zondag 03 juli 2016 @ 02:17:
[...]

Heb je ETS2 en werkt het daar wel normaal? Dan gewoon het controll.ssi bestand (dacht ik, zit met een biertje op de crew camping van Concert at Sea :+ ) van je ETS2 profiel kopiëren naar je ATS profiel. Heb ik ook gedaan, werkt perfect
Psst, het probleem was al verholpen :+

Om een of andere reden raakt Logitech Gaming Profiler soms in de war met updates, of omdat het wel weer lang genoeg stabiel gedraaid heeft. Gelukkig is het snel op te lossen :P

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Koenvh schreef op zondag 03 juli 2016 @ 12:30:
[...]

Om een of andere reden raakt Logitech Gaming Profiler soms in de war met updates, of omdat het wel weer lang genoeg stabiel gedraaid heeft. Gelukkig is het snel op te lossen :P
haha idd ja, was ff een paar maanden weg van ETS2 en dan is het weer foute boel blijkbaar ;)
Nu lekker de Amerikaanse wegen gevaarlijk maken ;p
Klaar met school dus heb nu weer rust in mijn koppie he 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

JohnnyBoy59 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 20:28:
Het was € 122,89 inclusief verzendkosten en met dat extra plaatje.
Heb je dat ding eigenlijk al binnen @JohnnyBoy59 ? Ben wel benieuwd naar jouw ervaringen.

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Koenvh schreef op zondag 03 juli 2016 @ 12:30:
[...]

Weet ik, ik bied gewoon een alternatief, zo heb je in game settings heel snel uitgesloten als oorzaak.

Werkte bij mij perfect, heb alleen de knop voor grootlicht op de G25 shifter unit moeten verplaatsen omdat ik in ATS 2 knoppen nodig heb voor het schakelen, in ETS2 maar 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op maandag 04 juli 2016 @ 11:29:
[...]

Weet ik, ik bied gewoon een alternatief, zo heb je in game settings heel snel uitgesloten als oorzaak.

Werkte bij mij perfect, heb alleen de knop voor grootlicht op de G25 shifter unit moeten verplaatsen omdat ik in ATS 2 knoppen nodig heb voor het schakelen, in ETS2 maar 1.
het stuur valt niet meer te zien in de logitech profiler en logitech gamingsoftware herkent ook geen apparaat zegt hij meteen.
Dat sluit ETS2 als oorzaak wel redelijk uit. Overigens kopieer ik ook altijd de controls tussen profielen. Wel jammer dat er geen makkelijkere manier is om het te doen.

Het is vandaag de laatste dag van de Steam sale, dus een goed moment om nog ETS2 DLC te kopen.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Ook ATS maar gekocht ion de steamsale.

Wel nog wat in te halen qua mooie trucks :)
Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/Gj9LCUll.jpg

ETS2 op dit moment:
Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/sYrLJkql.jpg

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zag dat er gisteren zonder aankondiging hier weer een ETS2 Multiplayer event was? Ik kon zelf niet, was 't wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:43

Davidson

Porsche fan

FastFred schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 10:04:
Zag dat er gisteren zonder aankondiging hier weer een ETS2 Multiplayer event was? Ik kon zelf niet, was 't wat?
Gisteravond sprak ik CaptainPanda aan om ATS te gaan doen, maar niet met de opzet om een convoy te gaan organiseren. Echter had hijzelf een event gepost voor degene die eventueel wilde joinen. Uiteindelijk met drie man gereden van California naar Arizona. Afgesloten met een trip naar het circuit 8)

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/275100415606352115/4E8E895CD61079C1EE281243552004F31AC94845/
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/275100415606351652/82E443DE3F895B9E6B3AA83C4696C5AD19EE3C2A/
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/275100415606352253/648158082786939E5A7FAC4969C5FC02310A70F5/
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/275100415606352360/A717AB04069979F2D33F03E43E798E19F1107725/
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/275100415606352474/8114C075CDEDED0524467AA1C06C02E78E0C300D/
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/275100415606352591/8C8A1502D796BFE8BC7441AB5A45E8A8AC768C9B/
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/275100415606514371/D34903542F937C82B4E14680870C9CE4FE574BDC/

[ Voor 46% gewijzigd door Davidson op 07-07-2016 10:54 ]

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Laatst online: 24-10 11:44
Als ik naar links stuur reageert hij gevoeliger dan rechts bij ATS. Ik gebruik een logitech G920.
Weet iemand waar dit aan kan liggen? Heel irritant rijden dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:52

Eagle Creek

Breathing security

GAIAjohan schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 21:11:
Ook ATS maar gekocht ion de steamsale.
ATS? Is dat de officiële multiplayer?
Lijkt me zeer gaaf om met anderen te kunnen rijden!

Heb al lang niet gespeeld.

[ Voor 26% gewijzigd door Eagle Creek op 07-07-2016 17:36 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Laatst online: 24-10 11:44
Eagle Creek schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 17:34:
[...]

ATS? Is dat de officiële multiplayer?
Lijkt me zeer gaaf om met anderen te kunnen rijden!

Heb al lang niet gespeeld.
American Truck Simulator :)
Je kunt een MP mod downloaden met ETS, rijd alleen geen AI rond wat het voor mij oninteressant maakt

[ Voor 15% gewijzigd door GluonC op 07-07-2016 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Gisteravond was het anders gezellig druk op ATS MP, ik meen zo'n 350-400 man op de server te hebben gezien bij inloggen. Op zo'n kleine map kom je dus regelmatig iemand tegen, tenminste in stedelijke gebieden.

Overigens van de eerste foto: ziet er artistiek leuk uit, maar eh.. we zaten wel enigzins vast (tenminste ik, links, met veel te lange wielbasis truck :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

deadzone instelling misschien ?
GluonC schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 17:29:
Als ik naar links stuur reageert hij gevoeliger dan rechts bij ATS. Ik gebruik een logitech G920.
Weet iemand waar dit aan kan liggen? Heel irritant rijden dit.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
Als je de betaalde link gebruikt om ProMods te downloaden, dan krijg je eventuele nieuwe versies toch gratis of moet je dan weer betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 19:04
Wederom, is geen abbo maar een link waarvoor je betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
Hammie schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 21:04:
Wederom, is geen abbo maar een link waarvoor je betaald.
Nee, dat snap ik. Blijkbaar niet helemaal duidelijke vraag gesteld... Wat ik me afvroeg is: Als er een nieuwe ProMods is, moet je dan opnieuw €0,73 betalen om van de betaalde. Server te downloaden of zitten de updates er 'gratis' in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hoi1234 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:28:
[...]

Nee, dat snap ik. Blijkbaar niet helemaal duidelijke vraag gesteld... Wat ik me afvroeg is: Als er een nieuwe ProMods is, moet je dan opnieuw €0,73 betalen om van de betaalde. Server te downloaden of zitten de updates er 'gratis' in.
Helaas, wederom €0,73 betalen

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
Koenvh schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 23:05:
[...]

Helaas, wederom €0,73 betalen
Hmm jammer... Iemand nog een idee waarom ik die bestanden van de gratis server niet kan uitpakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iedere keer dat er bandbreedte gebruikt wordt krijgen wij een rekening van Amazon voor het bedrag. Voor een download hier en daar was dat niet zo'n probleem, maar bij honderden downloads loopt dat uit de hand, vandaar dat het nu niet anders meer kan.

Over uitpakken:
http://www.promods.net/help.php?mode=unpacking

Wees zeker dat je de allernieuwste versie van 7-zip hebt geïnstalleerd. Oudere versies hebben moeite met LZMA-32 archieven.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
ScuL schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 00:21:
Iedere keer dat er bandbreedte gebruikt wordt krijgen wij een rekening van Amazon voor het bedrag. Voor een download hier en daar was dat niet zo'n probleem, maar bij honderden downloads loopt dat uit de hand, vandaar dat het nu niet anders meer kan.

Over uitpakken:

Wees zeker dat je de allernieuwste versie van 7-zip hebt geïnstalleerd. Oudere versies hebben moeite met LZMA-32 archieven.
Volgens mij heb ik inderdaad niet de nieuwste versie. Ga morgen (of eigenlijk straks) eens kijken.

Is het trouwens niet mogelijk om de download via dropbox of de steamworkshop o.i.d. aan te bieden? Of verdienen jullie ook op die €0,73? Ik vertrouw die gratis site niet helemaal... Tuurlijk valt €0,73 nog mee, maar het telt wel door iedere keer dat je downloadt, dus dan toch liever een site die niet helemaal te vertrouwen lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hoi1234 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 01:31:
[...]

Volgens mij heb ik inderdaad niet de nieuwste versie. Ga morgen (of eigenlijk straks) eens kijken.

Is het trouwens niet mogelijk om de download via dropbox of de steamworkshop o.i.d. aan te bieden? Of verdienen jullie ook op die €0,73? Ik vertrouw die gratis site niet helemaal... Tuurlijk valt €0,73 nog mee, maar het telt wel door iedere keer dat je downloadt, dus dan toch liever een site die niet helemaal te vertrouwen lijkt.
De gratis download staat al op Zippyshare, dus dat kost ze geen geld... De website zelf daarentegen wel. En ja: Ze verdienen ook op die €0,73 (geen idee welk percentage)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

We krijgen een percentage van de $1 maar het grootste deel gaat op aan onkosten. Je kunt het zien als een vrijwillige contributie en bovendien die paar cent zullen de meeste mensen graag betalen voor een mod waar ze uren speelplezier aan beleven.
De reden dat we het model zo hebben opgezet is dat we ook wat geld kunnen binnen harken om deze kosten te kunnen betalen. We hebben nu 37 developers en de meerderheid daarvan gebruikt Zmodeler3 om modellen te kunnen bewerken en dat is geen gratis software (maandelijkse licentie). Natuurlijk hebben we ook de kosten voor onze webserver met bezoekersaantallen die steeds groter worden (gemiddeld hebben we 250,000 unieke bezoekers op onze site tijdens een release).

Het geld dat we met de zippyshare links aan advertenties binnen halen is circa 2% t.o.v. wat we met de paylink halen, dus dat is nagenoeg verwaarloosbaar maar een dropbox link zou 0 betekenen. Bovendien rekent Dropbox ook bandbreedte voor grote hoeveelheden downloads.

Steam Workshop kan niet om diverse redenen (de mod is te groot en mapmods worden sowieso niet ondersteund). Bovendien zou dat ons model niet ten goede komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
ScuL schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 04:55:
[...]

We krijgen een percentage van de $1 maar het grootste deel gaat op aan onkosten. Je kunt het zien als een vrijwillige contributie en bovendien die paar cent zullen de meeste mensen graag betalen voor een mod waar ze uren speelplezier aan beleven.
De reden dat we het model zo hebben opgezet is dat we ook wat geld kunnen binnen harken om deze kosten te kunnen betalen. We hebben nu 37 developers en de meerderheid daarvan gebruikt Zmodeler3 om modellen te kunnen bewerken en dat is geen gratis software (maandelijkse licentie). Natuurlijk hebben we ook de kosten voor onze webserver met bezoekersaantallen die steeds groter worden (gemiddeld hebben we 250,000 unieke bezoekers op onze site tijdens een release).

Het geld dat we met de zippyshare links aan advertenties binnen halen is circa 2% t.o.v. wat we met de paylink halen, dus dat is nagenoeg verwaarloosbaar maar een dropbox link zou 0 betekenen. Bovendien rekent Dropbox ook bandbreedte voor grote hoeveelheden downloads.

Steam Workshop kan niet om diverse redenen (de mod is te groot en mapmods worden sowieso niet ondersteund). Bovendien zou dat ons model niet ten goede komen.
Bedankt voor de duidelijke uitleg! Ik wist dus niet zeker of alles naar Amazon zou gaan. Ik ga Amazon niet betalen als het ook gratis kan.

En om heel eerlijk te zijn d8 ik dat het eenmalige licenties zijn die jullie gebruiken, dus als de licenties eenmaal terugverdiend zijn, je -op wat hostingkosten na- pure winst maakt. En dan vind ik het al snel te duur worden. Zeker omdat de officiële game en DLC ook niet heel prijzig zijn.

Nu heb ik mijn bestanden al, maar de volgende keer zal ik jullie steunen.

[ Voor 9% gewijzigd door hoi1234 op 08-07-2016 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zmodeler3 kost $39 per jaar per PC waar je het op gebruikt. Ik zelf heb 2 licenties (1 op mijn laptop, 1 op mijn PC) * circa 30 gebruikers dat is alleen al bijna $1200 per jaar voor single license. :P Anyway, te veel detail

Het komt er op neer dat de $1 goed besteed is :)

[ Voor 10% gewijzigd door ScuL op 08-07-2016 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik download al tijden van die gratis site, nooit problemen gehad, even goed opletten waar je op klikt en wat voor pop ups je krijgt. En Ad-blocker installeren :P

Zorgen dat de software waarmee je de zip uitpakt een nieuwe is, ik probeerde het een half jaar geleden nog met een Winrar versie uit 2008, dat gaat niet :+

Zo nu en dan pak ik ook de betaalde link wel, gewoon om Promods te ondersteunen, maar dan moet er wel geld op m'n Paypal account staan

Ik truck de laatste tijd niet veel meer, zo nu en dan moet je gewoon even pauze nemen om het leuk te houden. Als ik het wel speel rij ik soms 8000km per realtime week bij een 40 uur werkweek, als je dat 2 á 3 weken gedaan hebt ben je even toe aan wat anders O-)

[ Voor 28% gewijzigd door FastFred op 08-07-2016 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
FastFred schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 12:15:
[...]

Ik download al tijden van die gratis site, nooit problemen gehad, even goed opletten waar je op klikt en wat voor pop ups je krijgt. En Ad-blocker installeren :P

Zorgen dat de software waarmee je de zip uitpakt een nieuwe is, ik probeerde het een half jaar geleden nog met een Winrar versie uit 2008, dat gaat niet :+

Zo nu en dan pak ik ook de betaalde link wel, gewoon om Promods te ondersteunen, maar dan moet er wel geld op m'n Paypal account staan

Ik truck de laatste tijd niet veel meer, zo nu en dan moet je gewoon even pauze nemen om het leuk te houden. Als ik het wel speel rij ik soms 8000km per realtime week bij een 40 uur werkweek, als je dat 2 á 3 weken gedaan hebt ben je even toe aan wat anders O-)
Ik moet toch echt de adblocker uit zetten. En websites met meldingen dat mijn Windows installatie onveilig is, vind ik een beetje luguber.

Is het trouwens verstandig om je bankrekening te koppelen aan PayPal? Ik ben namelijk bang als ik gehackt wordt, dat ze mijn hele rekening leegtrekken. En om nou altijd geld er op te hebben vind ik ook maar niks. Ik weet trouwens dat veel terug te draaien is, maar wil zeker weten dat er geen enkele manier is om mijn rekening leeg te roven. Hleb trouwens PayPal al de vraag gestuurd, maar zou ook jullie mening willen horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-10 18:21
hoi1234 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 12:56:
[...]

Ik moet toch echt de adblocker uit zetten. En websites met meldingen dat mijn Windows installatie onveilig is, vind ik een beetje luguber.

Is het trouwens verstandig om je bankrekening te koppelen aan PayPal? Ik ben namelijk bang als ik gehackt wordt, dat ze mijn hele rekening leegtrekken. En om nou altijd geld er op te hebben vind ik ook maar niks. Ik weet trouwens dat veel terug te draaien is, maar wil zeker weten dat er geen enkele manier is om mijn rekening leeg te roven. Hleb trouwens PayPal al de vraag gestuurd, maar zou ook jullie mening willen horen.
Heb ik al jaren, werkt prima en makkelijk. Volgens mij ben je ook verzekerd hiertegen en ziet Paypal ook wanneer je op andere IP's inlogt. Als je het niet vertrouw moet je het niet doen maar kan totaal geen kwaad imo.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
En als je het niet vertrouwd scoor je een prepaid credit card (3V bijvoorbeeld) en hang je die aan je paypall

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

In het ergste geval kun je nog naar https://linkdecrypter.com/ gaan, maar dat duurt waarschijnlijk langer dan 5 seconden wachten :P

Of je je bankrekening aan PayPal wilt hangen.. Tja, je PayPal kan gehackt worden, net zoals je normale rekening. Aangezien ze gebruik maken van een automatisch incasso valt het wel terug te draaien. Ik doe het wel, maar anders kun je ook via bijvoorbeeld iDEAL geld op je PayPal rekening zetten (of een creditcard aanschaffen, daar kunnen ze tenminste wat mee in het buitenland :+)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Is het mogelijk, als je tijden met Promods met Promods hebt gereden, toch Promods uit te zetten en naar de vanilla (met DLC) maps te kunnen?
Wat ik nl ook probeer, geen enkele samensmelting wil laden vanwege het uit staan van de Promods items.
Ik wil liever geen nieuw profiel, maar alleen de extra maps eruit. Kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Google Chrome met AdBlock, krijg wel meldingen dat ik 'm uit moet zetten, maar kun je gewoon negeren, werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tallguy schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:35:
Is het mogelijk, als je tijden met Promods met Promods hebt gereden, toch Promods uit te zetten en naar de vanilla (met DLC) maps te kunnen?
Wat ik nl ook probeer, geen enkele samensmelting wil laden vanwege het uit staan van de Promods items.
Ik wil liever geen nieuw profiel, maar alleen de extra maps eruit. Kan dat?
Ja, dat kan (zolang je garage niet in een van die plaatsen staat)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Ik heb mijn hoofdgarage in Rotterdam maar wel een zooitje garages in het Promods gedeelte. Moeten die dan weg?
Want ik blijf in een loop zitten als ik Promods uitschakel. EST2 klaagt over mods die het niet kan vinden (logisch) en laadt niet verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 24-10 21:19
Iemand hier die speelt met een Xbox (One) controller en z'n settings wil delen? M'n G920 is opgestuurd ter vervanging maar wil toch even wat rijden, lukt niet om 'fijne' settings te vinden :(

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tallguy schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 19:23:
Ik heb mijn hoofdgarage in Rotterdam maar wel een zooitje garages in het Promods gedeelte. Moeten die dan weg?
Want ik blijf in een loop zitten als ik Promods uitschakel. EST2 klaagt over mods die het niet kan vinden (logisch) en laadt niet verder.
Nee dat hoeft niet, ik heb ook een hele rits garages in steden die niet gevonden kunnen worden. In je log staat wat er misgaat.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Het lijkt erop dat het is gelukt. Ik heb alle, maar dan ook echt alle, mods uitgeschakeld. Ook plugins die ik had voor mijn G27 en een real sound plugin. Nu heb ik de vanilla map weer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Laatst online: 23-10 15:14
Heb gisteren de SKRS besteld voor mijn ATS avonturen: https://csio.tech/product/skrs-official-v01
Lijkt me zo gaaf voor het gevoel van de simulator!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearWizz schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 16:59:
Heb gisteren de SKRS besteld voor mijn ATS avonturen: https://csio.tech/product/skrs-official-v01
Lijkt me zo gaaf voor het gevoel van de simulator!
Wel erg gaaf inderdaad (en duur). Als het een aparte versnellingsbak was geweest had ik het overwogen, maar ik speel niet alleen ETS2, en in Dirt Rally wil ik nog gewoon zes versnellingen.

🠕 This side up

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoFearWizz
Koenvh schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 17:03:
[...]
Wel erg gaaf inderdaad (en duur). Als het een aparte versnellingsbak was geweest had ik het overwogen, maar ik speel niet alleen ETS2, en in Dirt Rally wil ik nog gewoon zes versnellingen.
True, maar je schroeft hem er zo op. En de werking van je g27 blijft hetzelfde.
Ik zag hem bij Squirel op youtube denk die moet ik hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearWizz schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 17:06:
[...]

True, maar je schroeft hem er zo op. En de werking van je g27 blijft hetzelfde.
Ik zag hem bij Squirel op youtube denk die moet ik hebben.
Dan ga ik liever zelf knutselen, scheelt ook nog eens een klap geld

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
Koenvh schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 18:02:
[...]

Dan ga ik liever zelf knutselen, scheelt ook nog eens een klap geld
Ben daar te lui voor :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Misschien even een stomme vraag, maar misschien kan iemand me helpen :)

Ik speel al een tijdje ETS2, en heb sinds afgelopen week een nieuwe laptop. Deze laptop heeft een 4K scherm. Op 3840x2160 kan ik heb spel prima spelen, maar ik speel het spel liever op 1080p in hogere settings. Als ik de setings op schermvullend en 1920x1080 zet, krijg ik echter dit:
Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/ydwFV226SvMYWQvLvMT72rs7/full.png
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Het scherm wodt blijkbaar wel omgezet in 1080p, gezien de printscreen ook in 1080p is :?

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MK1998NL schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 19:18:

Ik speel al een tijdje ETS2, en heb sinds afgelopen week een nieuwe laptop. Deze laptop heeft een 4K scherm. Op 3840x2160 kan ik heb spel prima spelen, maar ik speel het spel liever op 1080p in hogere settings. Als ik de setings op schermvullend en 1920x1080 zet, krijg ik echter dit:
[afbeelding]
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Het scherm wodt blijkbaar wel omgezet in 1080p, gezien de printscreen ook in 1080p is :?
Ik zou de resolutie maximaal zetten, en de schaling op 50%.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:52
MK1998NL schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 19:18:

[afbeelding]
Sluit het spel eens helemaal af en verander je resolutie via de config file.

uset r_fullscreen "1"
uset r_mode "1920x1080x32x0"

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Koenvh schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 19:19:
[...]
Ik zou de resolutie maximaal zetten, en de schaling op 50%.
Ik heb het geprobeerd, maar heeft vrij weinig effect :/
Barfman schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 20:49:
[...]

uset r_fullscreen "1"
Bedankt voor de tip, ik zal morgen eens kijken :)

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Laatst online: 22:57
Ze willen graag dat je je achtergrond blijft zien :9

Mocht dit hierboven niet werken dan kun je altijd nog je scherm op 1080p zetten in windows zelf ;)
Niet de meest ideale oplossing, maar het is er wel 1 :)

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had een geweldig idee: Waarom niet 26 ton diesel van Reyðarfjörður naar Hólmavík brengen?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1Jq4Rl5.png

(Als je goed kijkt zie je dat ik "maar" 540pk heb, dat gaat nog leuk worden :+)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Barfman schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 20:49:
[...]

uset r_fullscreen "1"
timmie271 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 00:23:
[...]
Ze willen graag dat je je achtergrond blijft zien :9

Mocht dit hierboven niet werken dan kun je altijd nog je scherm op 1080p zetten in windows zelf ;)
Niet de meest ideale oplossing, maar het is er wel 1 :)
Is ook een mooie achtergrond :)

Beide oplossingen werken (raar genoeg) niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mylan Piron
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 04-10 18:32
Zijn er eigenlijk mensen hier die oudere/oldtimer vrachtwagens op ETS2 hebben, zoals een Scania 1,2 en 3 series, of Volvo F12/16, Mercedes Benz SK etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:08
Mylan Piron schreef op zondag 10 juli 2016 @ 15:05:
Zijn er eigenlijk mensen hier die oudere/oldtimer vrachtwagens op ETS2 hebben, zoals een Scania 1,2 en 3 series, of Volvo F12/16, Mercedes Benz SK etc?
Zit al 2 zondagen achter elkaar te kwijlen tijdens de streams van squirrel waarin hij rijdt met een 143m v8 met open pijp. Heb zelf amper tijd om digitaal te rijden maar deze truck heb ik zeker weten geïnstalleerd.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Preview van Barcelona in deze aflevering
https://www.twitch.tv/squirrel/v/77311991

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:32
Gaaf! Ik herkende direct de AP-7 van alle vakantieritjes naar de camping rond deze tijd van het jaar.

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

@NoFearWizz : keep us posted hoe dat ding bevalt (pics of video zou nice zijn). Ik kom op Youtube wel wat video's tegen mbt dit ding, maar ben toch ook benieuwd naar de review van een Tweakert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
Tallguy schreef op maandag 11 juli 2016 @ 08:36:
@NoFearWizz : keep us posted hoe dat ding bevalt (pics of video zou nice zijn). Ik kom op Youtube wel wat video's tegen mbt dit ding, maar ben toch ook benieuwd naar de review van een Tweakert :)
Zodra ik hem binnen heb zal ik het laten weten :P Ze worden pas gemaakt vanaf het moment dat je hem koopt, dus het kan even duren. Daarnaast moet ie natuurlijk uit USA komen dus bij douane kan ie ook blijven liggen.

Ik heb hem gekocht nadat ik het gezien had bij Squirrel :P Ik dacht toen meteen DIE MOET ik hebben :+

[ Voor 9% gewijzigd door NoFearWizz op 12-07-2016 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
Gisteren een gloednieuwe G920 ontvangen nadat m'n vorige kapot was gegaan. Direct ETS2 weer geprobeerd maar ik loop tegen een probleempje aan bij het sturen.

Als ik tijdens het maken van een bocht naar links of naar rechts stuur dan lijkt het alsof de game vlak voor het laatste stukje dat ik kan sturen dit niet goed registreert. Beetje lastig uit te leggen, hopelijk snapt iemand wat ik bedoel. Ik zie in de game dan het stuur heel snel draaien met als gevolg dat m'n vrachtwagen hele rare stuurbewegingen maakt, lijkt op een soort lag oid. Heb gespeeld met de deadzone instellingen in de game maar de situatie werd niet beter :(

Dit stuur ook kapot of is dit software matig nog te fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:19

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

Heeft dit niet te maken met de instellingen van de gevoeligheid? Ik had met mijn DFGT eerst ook de gevoeligheid hoger staan dan ETS2 kon simuleren, dat leverde ook de nodige stuurproblemen op

Kalm aan! En rap een beetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
BdK9001 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 15:01:
Heeft dit niet te maken met de instellingen van de gevoeligheid? Ik had met mijn DFGT eerst ook de gevoeligheid hoger staan dan ETS2 kon simuleren, dat leverde ook de nodige stuurproblemen op
Oke dankje, dan ga ik daar eerst nog even mee pielen. Hopelijk lost dat het probleem op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
WinterBase schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:33:
Gisteren een gloednieuwe G920 ontvangen nadat m'n vorige kapot was gegaan. Direct ETS2 weer geprobeerd maar ik loop tegen een probleempje aan bij het sturen.

Als ik tijdens het maken van een bocht naar links of naar rechts stuur dan lijkt het alsof de game vlak voor het laatste stukje dat ik kan sturen dit niet goed registreert. Beetje lastig uit te leggen, hopelijk snapt iemand wat ik bedoel. Ik zie in de game dan het stuur heel snel draaien met als gevolg dat m'n vrachtwagen hele rare stuurbewegingen maakt, lijkt op een soort lag oid. Heb gespeeld met de deadzone instellingen in de game maar de situatie werd niet beter :(

Dit stuur ook kapot of is dit software matig nog te fixen?
Lijk mij een deadzone probleem, ik zou inderdaad even met de instellingen gaan spelen om de deadzone van je controller te verminderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001

BdK9001

Hmm, ik wilde na m'n verhuizing en vakantie weer eens een beetje gaan trucken, maar nu ziet ETS2 m'n profiel en de meeste mods niet, terwijl er niets is veranderd aan m'n pc...

Ook na het maken van een nieuw profiel verandert er niks in de ETS2 map in mijn documenten. Heeft de update ergens een verwijzing veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BdK9001 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:44:
Hmm, ik wilde na m'n verhuizing en vakantie weer eens een beetje gaan trucken, maar nu ziet ETS2 m'n profiel en de meeste mods niet, terwijl er niets is veranderd aan m'n pc...

Ook na het maken van een nieuw profiel verandert er niks in de ETS2 map in mijn documenten. Heeft de update ergens een verwijzing veranderd?
Nee, nog steeds Documenten > Euro Truck Simulator 2 > mods

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001

BdK9001

Fixed, blijkbaar had steam besloten dat het een goed idee was om mijn onedrive-map te scannen op profielen en mods ipv mijn documenten... |:( :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoi1234
ScuL schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 00:21:

Over uitpakken:

Oude versie verwijderd en nieuwste versie gedownload, maar probleem is er nog steeds. Ga dan maar opnieuw downloaden, maar wel meteen via de betaalde link, zodat ik die rare reclame niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als het met de nieuwste versie niet werkt is er vaak een probleem met een bestand. Check of alle delen 200MB rond zijn (behalve het laatste) en of er delen missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 19:04
Ik krijg de laatste tijd vaak een runtime error waardoor alles crasht. Op Internet diverse oplossingen gevonden. Iemand dit zelf ook ervaren en de beste oplossing hiervoor gevonden? Thxs alvast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Heeft iemand een simpel stappenplan hoe ik een gedownloade trailer kan kiezen binnen ETS2? De trailer is zichtbaar bij de Mods. Nu alleen nog kunnen kiezen bij de jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tallguy schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 13:15:
Heeft iemand een simpel stappenplan hoe ik een gedownloade trailer kan kiezen binnen ETS2? De trailer is zichtbaar bij de Mods. Nu alleen nog kunnen kiezen bij de jobs.
1. Controleer of je 'm kunt vinden onder Over > Trailer browser (in het menu)
2. Een stukje gaan rijden

De trailer verschijnt dan vanzelf... Je kunt ook de job market resetten maar dat is meer werk :P

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

hij staat iig bij de trailers (dat was het 1e wat ik zelf ook al had gecontroleerd :) ).
Ik zal dan moeten wachten en mazzel hebben denk ik want de markt resetten (lees ik bij EST2 op hun forum) is ook niet super makkelijk.

Ik ben echter wel benieuwd hoe je dat dan zou moeten doen, dus mocht je het een keer willen posten....graag! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tallguy schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:54:
hij staat iig bij de trailers (dat was het 1e wat ik zelf ook al had gecontroleerd :) ).
Ik zal dan moeten wachten en mazzel hebben denk ik want de markt resetten (lees ik bij EST2 op hun forum) is ook niet super makkelijk.

Ik ben echter wel benieuwd hoe je dat dan zou moeten doen, dus mocht je het een keer willen posten....graag! :Y
Een paar keer slapen zou ook werken blijkbaar.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Toch weer fijn als er af en toe weer een screenshot tussen staat :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/0uw1zLpWqzaiWcBEMyEtvfqV/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Vanavond wil ik weer een Tweakers convoy trip gaan organiseren (staat ook al in de Steam community). Route zal ik vanmiddag posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
Tallguy schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:02:

[afbeelding]
Toffe truck, mod? :o Linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Davidson schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 09:03:
Vanavond wil ik weer een Tweakers convoy trip gaan organiseren (staat ook al in de Steam community). Route zal ik vanmiddag posten :)
Leuk, als deze na 19u begint, zal ik er ook bij zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

CaptainPanda schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 15:48:
[...]

Leuk, als deze na 19u begint, zal ik er ook bij zijn!
Plans changed helaas, is wat tussen gekomen waardoor ik het vanavond niet kan organiseren.. Morgenavond heb ik ook wat anders gepland staan, dus op zijn vroegst weer maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-10 23:12
Welke mod gebruiken jullie voor die multiplayer? kan wel eens kijken of ik ook een keer mee rijdt :)

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Davidson schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 17:44:
[...]

Plans changed helaas, is wat tussen gekomen waardoor ik het vanavond niet kan organiseren.. Morgenavond heb ik ook wat anders gepland staan, dus op zijn vroegst weer maandag.
Geen probleem, dan is er meer tijd om een goede route uit te stippelen. :*)
Riqy schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 18:57:
Welke mod gebruiken jullie voor die multiplayer? kan wel eens kijken of ik ook een keer mee rijdt :)
De gehele multiplayerfunctie is op zichzelf een mod en te downloaden op www.truckersmp.com (voor ETS2 én ATS). Indien het nog niet zo is, moet het Steam-account eenmalig op 'openbaar' worden ingesteld om te verifiëren of het spel echt is gekocht en daarna kun je rondrijden.

Dit is ook handig door te lezen, met name het stukje over het activeren van de developer console en het teleporteren naar bepaalde steden. Zo is het toch mogelijk om met meerdere mensen een lading te pakken naar dezelfde eindbestemming en met z'n allen op een vaste startpositie te starten. http://steamcommunity.com...detail/853809163336357331

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpaTieBaLk
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Tallguy schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 16:02:

[afbeelding]
Dat ben ik helemaal met je eens.

Afbeeldingslocatie: https://scs-wotr-gallery.s3.amazonaws.com/full/0C4/00000000001E34C0.jpg
Vrachtje opgepikt in Rennes om naar Milaan te brengen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik heb best een leuke route op het moment, tel het aantal landen:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/VvEeNtP.png

Een screenshot van de start in Spanje:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1ceYMqz.jpg

🠕 This side up

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Laatst online: 21-10 14:59
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/h6iIXFal.jpg

:P

[ Voor 23% gewijzigd door Carfanatic op 17-07-2016 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Koenvh schreef op zondag 17 juli 2016 @ 01:34:
Ik heb best een leuke route op het moment, tel het aantal landen:
[afbeelding]

Een screenshot van de start in Spanje:
[afbeelding]
Geinig, zon soort route heb ik laatst ook gereden, van Toulouse naar iets in Moldavie, flink stuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Laatst online: 21-10 14:59
Koenvh schreef op zondag 17 juli 2016 @ 10:54:
[...]

Mooi plaatje, in Slovenië toevallig?
Ik heb geen flauw idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mylan Piron
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 04-10 18:32
Sn3gG3l schreef op zondag 17 juli 2016 @ 09:47:
[...]

Geinig, zon soort route heb ik laatst ook gereden, van Toulouse naar iets in Moldavie, flink stuk!
Zit Moldavië in het Go East pack of is het een modmap? Ik speel zelf helaas nog geen ETS omdat m'n huidige laptop te traag is |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Mylan Piron schreef op zondag 17 juli 2016 @ 16:11:
[...]

Zit Moldavië in het Go East pack of is het een modmap? Ik speel zelf helaas nog geen ETS omdat m'n huidige laptop te traag is |:(
Nee is Promods + Rusmap mod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Onderweg van LeHavre naar Bydgoszcz.
Enne,Koenvh niet meer in een Volvo? :)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tHmaQmb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Odessa schreef op zondag 17 juli 2016 @ 18:25:
Onderweg van LeHavre naar Bydgoszcz.
Enne,Koenvh niet meer in een Volvo? :)
[afbeelding]
Eventjes een afwisseling, na deze rit komt de Volvo terug ;)

Normaliter ben ik wel fan van klassiekers, maar ik vind één lange rit in die Scania eigenlijk wel genoeg :p

[ Voor 15% gewijzigd door Koenvh op 18-07-2016 12:46 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
Aangezien ik zit te wachten op mijn SKRS shifter :P ben ik maar begonnen met career spelen zodat ik een 18 speel Eaton Fuller 18 Speed versnellingsbak heb straks :D

Met mijn nieuwe GTX 1080 speelt het ook nog eens lekker soepel op 3 schermen :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/WV7CSwuAR3LfntoRJAl8WXP3/full.jpg

Edit: Geupload naar Tweakers omdat Steam & World of Trucks de foto vernachelen :+

[ Voor 47% gewijzigd door NoFearWizz op 18-07-2016 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Nou vooruit...nog eentje dan :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ADtRutOPWZhaxHGOZdFpw4ZO/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schitterend :D

Helaas heeft SCS iets tegen screenshots op drie schermen, dus knipt hij ze automatisch bij als je ze naar WoT uploadt... Dat gaat uiteraard niet altijd goed. :/

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flootar
  • Laatst online: 22-06-2023
mooie foto's koen! ik zelf heb echt grote problemen met het hele spel op 3 schermen heb je evt ook een foto hoe het er uit ziet in je cabine?
Pagina: 1 ... 38 ... 162 Laatste