hoi1234 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 01:31:
[...]
Volgens mij heb ik inderdaad niet de nieuwste versie. Ga morgen (of eigenlijk straks) eens kijken.
Is het trouwens niet mogelijk om de download via dropbox of de steamworkshop o.i.d. aan te bieden? Of verdienen jullie ook op die €0,73? Ik vertrouw die gratis site niet helemaal... Tuurlijk valt €0,73 nog mee, maar het telt wel door iedere keer dat je downloadt, dus dan toch liever een site die niet helemaal te vertrouwen lijkt.
Ik download al tijden van die gratis site, nooit problemen gehad, even goed opletten waar je op klikt en wat voor pop ups je krijgt. En Ad-blocker installeren
Zorgen dat de software waarmee je de zip uitpakt een nieuwe is, ik probeerde het een half jaar geleden nog met een Winrar versie uit 2008, dat gaat niet
Zo nu en dan pak ik ook de betaalde link wel, gewoon om Promods te ondersteunen, maar dan moet er wel geld op m'n Paypal account staan
Ik truck de laatste tijd niet veel meer, zo nu en dan moet je gewoon even pauze nemen om het leuk te houden. Als ik het wel speel rij ik soms 8000km per realtime week bij een 40 uur werkweek, als je dat 2 á 3 weken gedaan hebt ben je even toe aan wat anders
[
Voor 28% gewijzigd door
FastFred op 08-07-2016 12:21
]