Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net eens geprobeerd met versie 2.23 maar wat een problemen geeft het. Heb alles maar weer teruggezet en blijf voorlopig nog maar bij 2.22. ProjectBalkan, Egypt werkt niet meer. RusMap open spaces moet je naar versie 3.0 gaan en daar is weer geen verbindingsweg voor met RusMap. Erg jammer het zo lang duurt voordat alles weer gereed is voor de nieuwe versie. Is het voor 2.23 zo ingrijpend veranderd eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1.23 heeft twee grote veranderingen

* De routebepaling via GPS werkt anders waardoor sommige maps met zelfgemaakte wegdelen (prefabs)
1) navigatieproblemen krijgen en daardoor vrachten genereren van minder dan 1000€
2) navigatie dusdanig in de war raakt dat het spel crasht.

* De manier waarop het landschap wordt opgebouwd is veranderd. Terrain is nu een apart item.
Iedere map die in 1.22 formaat is opgeslagen moet worden geconverteerd, dit gaat automatisch maar niet geconverteerde maps zijn daardoor trager/onstabiel

Dat zijn de voornaamste oorzaken.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:13:
1.23 heeft twee grote veranderingen

* De routebepaling via GPS werkt anders waardoor sommige maps met zelfgemaakte wegdelen (prefabs)
1) navigatieproblemen krijgen en daardoor vrachten genereren van minder dan 1000€
2) navigatie dusdanig in de war raakt dat het spel crasht.

* De manier waarop het landschap wordt opgebouwd is veranderd. Terrain is nu een apart item.
Iedere map die in 1.22 formaat is opgeslagen moet worden geconverteerd, dit gaat automatisch maar niet geconverteerde maps zijn daardoor trager/onstabiel

Dat zijn de voornaamste oorzaken.
DIe navigatie dat maakt mij nog niet zoveel uit maar was mij niet opgevallen. Dat met terrain dat maakt de hele opbouw weer totaal anders en dan snap ik wel dat het tijd nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:28
Ik ben er gisteren ook maar weer druk bezig geweest om het weer speelbaar te maken, een verloren uurtje helaas, maar dat hoort erbij met mods.

Ook een nieuwe trekker gekocht, een nieuwe Mercedes, maar wat valt die tegen.. ook dat typische getik met stationair.. ff ritje uitrijden en dan een flinke trap geven en terug naar een DAF of Scania. :)

Verder valt mij die cargo dlc erg tegen, ik kom maar mondjesmaat speciale vrachten tegen. En vaak ga ik toch voor de grootste aantal kilometers en dat is vaak een normaal vrachtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gummiebeer schreef op donderdag 28 april 2016 @ 16:40:
Ik ben er gisteren ook maar weer druk bezig geweest om het weer speelbaar te maken, een verloren uurtje helaas, maar dat hoort erbij met mods.

Ook een nieuwe trekker gekocht, een nieuwe Mercedes, maar wat valt die tegen.. ook dat typische getik met stationair.. ff ritje uitrijden en dan een flinke trap geven en terug naar een DAF of Scania. :)

Verder valt mij die cargo dlc erg tegen, ik kom maar mondjesmaat speciale vrachten tegen. En vaak ga ik toch voor de grootste aantal kilometers en dat is vaak een normaal vrachtje.
Geluid van de Actros vind ik ook het enige minpuntje voor de rest vind ik het een hele mooie vrachtwagen. Helaas heb ik ruim een half miljoen kilometers bij de MAN staan anders was ik aan het begin wel begonnen met de nieuwe Actros. Maar vind het zonde om de MAN aan de kant te zetten en weer opnieuw zoveel kilometers op de teller zien te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-04 17:15
Iemand die nog een oversized trailer pack kent met lange en zware trailers die werkt met Promods+Rusmap en 1.23?

Heb er verschillende geprobeerd maar ze crashen steeds bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:21
Is er nu inmiddels al een uitbreiding voor ATS of is bekend wanneer er meer ruimte bij komt? Is nu al zolang geleden en ze zouden veel dingen toevoegen.

Zo te zien is er wel : http://www.modsats.com/ca...-simulator-mods/ats-maps/
Iemand die dit gebruikt/bekend mee is?

[ Voor 31% gewijzigd door rolandos582 op 29-04-2016 21:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
TweakTweet schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 15:57:
Iemand die nog een oversized trailer pack kent met lange en zware trailers die werkt met Promods+Rusmap en 1.23?

Deze werkt perfect: Overweight trailer pack v1

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:43
Mijn G25 is lang geleden stuk gegaan en ik heb het nu eindelijk geprobeerd om de MOSFET's te vervangen. Na wat gepriegel en wat gesoldeer leeft mijn G25 weer! Nu heb ik echter een bureau waar ik de shifter niet aan kan bevestigen, dus heb ik besloten om extra knoppen op mijn G25 te modden. Zie hier het resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FaAx81I.jpg?2
11 extra knoppen, nu kan ik weer met een gerust hart toeteren op de ai :)
Ze zijn aangesloten met een Teensy 2.0, de usb kabel loopt door het stuur.
Het plaatje heb ik getekend en vervolgens met mijn 3D printer geprint.
Zoals je ziet is het wel weer even wennen om met een stuurtje te rijden :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even een vraagje: ik snap de logica niet helemaal. Maar het kan ook zijn dat ik simpelweg te weinig verstand heb van vrachtauto's :+. Ik heb een Volvo FH16 2012 (?) 6x4 as (750PK), en een Scania Streamline 4x2 as (730PK). Nu is het zo dat de Scania veel sneller optrekt zonder vracht, én met vracht. Terwijl de Volvo meer PK's heeft. Heeft iemand hier een verklaring voor? :)
soulcrusher schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 00:54:
Mijn G25 is lang geleden stuk gegaan en ik heb het nu eindelijk geprobeerd om de MOSFET's te vervangen. Na wat gepriegel en wat gesoldeer leeft mijn G25 weer! Nu heb ik echter een bureau waar ik de shifter niet aan kan bevestigen, dus heb ik besloten om extra knoppen op mijn G25 te modden. Zie hier het resultaat:
[afbeelding]
Ziet er netjes uit! Netjes gedaan hoor d:)b.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 01:17:
Even een vraagje: ik snap de logica niet helemaal. Maar het kan ook zijn dat ik simpelweg te weinig verstand heb van vrachtauto's :+. Ik heb een Volvo FH16 2012 (?) 6x4 as (750PK), en een Scania Streamline 4x2 as (730PK). Nu is het zo dat de Scania veel sneller optrekt zonder vracht, én met vracht. Terwijl de Volvo meer PK's heeft. Heeft iemand hier een verklaring voor? :)

[...]

Ziet er netjes uit! Netjes gedaan hoor d:)b.
Dezelfde logica als met de DAF. 520 pk en nog wil het niet door rijden. Ik verdenk SCS ervan dat ze Scania een streepje voor geven tov andere merken, misschien een koffer met geld gekregen van Scania? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBoy59
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
rolandos582 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 21:28:
Is er nu inmiddels al een uitbreiding voor ATS of is bekend wanneer er meer ruimte bij komt? Is nu al zolang geleden en ze zouden veel dingen toevoegen.

Zo te zien is er wel : http://www.modsats.com/ca...-simulator-mods/ats-maps/
Iemand die dit gebruikt/bekend mee is?
Ik zelf gebruik:
Mexuscan 1.7.1
Coast to Coast v 1.7
MHAPRO 1.3.1
en
Hawaii Map

Is nog niet als Promods maar je hebt wel meer staten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:21
JohnnyBoy59 schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 10:43:
[...]
Ik zelf gebruik:
Mexuscan 1.7.1
Coast to Coast v 1.7
MHAPRO 1.3.1
en
Hawaii Map

Is nog niet als Promods maar je hebt wel meer staten :)
Hmm nice. Maar ik speel veel online en dat kan hier natuurlijk weer niet mee. Ats zou toch heel actief uitbreiden? 1e maand 1 staat erbij etc. Ik bedoel er is nog niks bij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
Heb zelf ook even met de coast to coast en mexuscan map gespeeld maar om eerlijk te zijn is een grote nee voor mij. Zodra je SCS gebied uitrijdt is het een grote woestijn en rij je permanent in een soort van sloot met woestijn/sneeuw/afentoewatbomen.

Ik hou het voor het ATS voorlopig op MHA pro. Voegt wat leuke dingen toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mylan Piron
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 04-10 18:32
Gummiebeer schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 10:15:
[...]

Dezelfde logica als met de DAF. 520 pk en nog wil het niet door rijden. Ik verdenk SCS ervan dat ze Scania een streepje voor geven tov andere merken, misschien een koffer met geld gekregen van Scania? :+
In de werkelijkheid trekt een DAF ook minder dan de rest heb ik al regelmatig horen vertellen onder chauffeurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mylan Piron schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 20:53:
In de werkelijkheid trekt een DAF ook minder dan de rest heb ik al regelmatig horen vertellen onder chauffeurs.
DAF heeft überhaupt niet zulke sterke vrachtwagens volgens mij.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gummiebeer schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 10:15:
[...]

520pk in de DAF is prima te doen hoor, zowel met de oude 105 als met de 106. 460pk zelfs ook al wel. De versnellingen zijn veel korter bij de DAF, vandaar. Alleen 70 - 90km/h duurt misschien wat langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mylan Piron
DAF heeft inderdaad maar motoren tot 510 pk denk ik.
Qua versnellingen weet ik dat een DAF er 16 heeft. Dit is voor een manuele, automaat weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marctsm
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15-03-2024
Wat ik me eigenlijk afvraag, is ets2 en ats eigenlijk speelbaar op een tablet, wat denken jullie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
marctsm schreef op zondag 01 mei 2016 @ 19:11:
Wat ik me eigenlijk afvraag, is ets2 en ats eigenlijk speelbaar op een tablet, wat denken jullie ?
Als je een controller hebt of een app voor on screen buttons misschien wel. Anders kun je misschien Steam in home streaming gebruiken. Dat doe ik weleens met mijn Surface Pro 4. Dan gebruik ik mijn Steam Controller die aangesloten is op de PC.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Eerder gebruikte ik graag de pack van roadhunter, al kloppen daar de beloningen imo niet helemaal, voor bepaalde dingen krijg je gewoon idioot veel, maar dat is wel aan te passen naar lagere bedragen.
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 01:17:
ratio's van de versnellingsbak, die van Volvo zijn tot de 10 ofzo wat langer dan die van Scania, en dat merk je met optrekken.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mylan Piron
Ook de overbrengingsverhouding van de pont bij de achteras speelt een rol denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De game-engine van SCS doet niks met PK's. Mbt de motor is alleen de torque bepalend (Nm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2016 @ 23:59:
De game-engine van SCS doet niks met PK's. Mbt de motor is alleen de torque bepalend (Nm).
Bron? Het lijkt me nogal vreemd dat PKs niets uitmaken.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koenvh schreef op maandag 02 mei 2016 @ 00:26:
[...]

Bron? Het lijkt me nogal vreemd dat PKs niets uitmaken.
Post van Max:

http://forum.scssoft.com/...0260&hilit=torque#p530260

en IRL:

http://www.cheatsheet.com...rformance.html/?a=viewall

IRL is het gekoppeld, in de game-engine kan je (theoretisch) invullen wat je wilt.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2016 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-10 20:55

Distortion

Bottle to Throttle

soulcrusher schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 00:54:
[afbeelding]
Mooi gedaan! Mag ik vragen hoe je dat hebt gedaan met die knoppen? Ik had trouwens hetzelfde probleem met het bureau, ik heb dat opgelost door een stuk eruit te zagen voor de shifter >:)

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
Distortion schreef op maandag 02 mei 2016 @ 08:08:
[...]

Mooi gedaan! Mag ik vragen hoe je dat hebt gedaan met die knoppen? Ik had trouwens hetzelfde probleem met het bureau, ik heb dat opgelost door een stuk eruit te zagen voor de shifter >:)
Het zijn 11 knoppen die op een Teensy, programmeerbaar met Arduino, gesoldeerd zijn. Deze heb ik geprogrammeerd zodat die de knoppen inleest en naar de PC stuurt. Dit is de Arduino code.
In Arduino kun je de Teensy instellen als toetsenbord/muis/gamepad waarna hij als zijnde herkend wordt door de PC. Met een Arduino Leonardo kan ook wel maar de software is iets ingewikkelder om hem als joystick te laten herkennen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Distortion schreef op maandag 02 mei 2016 @ 08:08:
[...]

Ik heb juist het tegenovergestelde gedaan. Ik heb mijn bureau maar een stukje verlengt met een plankje.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QhvJ8JR.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
Als je nou toch nog eens een auto wilt rijden in ETS, is er nu een goede uitgebracht http://ets2.lt/en/skoda-superb/

Ik heb sinds kort 4x2 uur rijlessen in een simulator ter voorbereiding van de echte rijlessen en deze auto in combinatie met ETS lijkt daar erg op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martijnm71
TweakTweet schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:17:
Als je nou toch nog eens een auto wilt rijden in ETS, is er nu een goede uitgebracht http://ets2.lt/en/skoda-superb/

Ik heb sinds kort 4x2 uur rijlessen in een simulator ter voorbereiding van de echte rijlessen en deze auto in combinatie met ETS lijkt daar erg op.
Dan ga je binnenkort raar opkijken dat noch die simulator nog ETS helemaal niets met echt rijden te maken hebben :P

Laten we niet beginnen om een spelletje (wat ETS2 is) als voorbereiding op rijlessen te gaan te gaan gebruiken.

Ik ben voormalig vrachtwagenchauffeur, nog steeds betaald onderweg maar nu met mensen en ik weet niet op welke planeet je rijlessen hebt maar ETS2 is verre van echt. En dat zeg ik als liefhebber van dit spel :)

[ Voor 6% gewijzigd door martijnm71 op 03-05-2016 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
martijnm71 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 12:05:
[...]

Dan ga je binnenkort raar opkijken dat noch die simulator nog ETS helemaal niets met echt rijden te maken hebben :P

Laten we niet beginnen om een spelletje (wat ETS2 is) als voorbereiding op rijlessen te gaan te gaan gebruiken.

Ik ben voormalig vrachtwagenchauffeur, nog steeds betaald onderweg maar nu met mensen en ik weet niet op welke planeet je rijlessen hebt maar ETS2 is verre van echt. En dat zeg ik als liefhebber van dit spel :)
Dat begrijp ik zeker, maar ik bedoel meer te zeggen dat dit is een keer een goede car mod is in vergelijking met vorige car mods. De simulator is er ook voor bedoelt om het starten, wegrijden + verschillende omstandigheden na te bootsen. Ik kan niet wachten om over 2 weken in de echte auto te stappen~!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martijnm71 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 12:05:
[...]

ETS en de echte wereld is wel een een heel erg groot verschil dat klopt. Denk wel dat je er wel wat mee kan leren. Bijvoorbeeld de volgorde van handelen. Met schakelen dus wanneer de koppeling en alles. Iets wat wanneer je je rijbewijs hebt wel vanzelfsprekend is. Ook het kijken in de spiegels voor het achteruit rijden is wel hetzelfde als in het echte verkeer. De reacties in het verkeer zijn ook totaal anders dus het is niet slim om ETS als rijlessen te zien dat klopt :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
CyberCow schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 13:57:
[...]

ETS en de echte wereld is wel een een heel erg groot verschil dat klopt. Denk wel dat je er wel wat mee kan leren. Bijvoorbeeld de volgorde van handelen. Met schakelen dus wanneer de koppeling en alles. Iets wat wanneer je je rijbewijs hebt wel vanzelfsprekend is. Ook het kijken in de spiegels voor het achteruit rijden is wel hetzelfde als in het echte verkeer. De reacties in het verkeer zijn ook totaal anders dus het is niet slim om ETS als rijlessen te zien dat klopt :9.
Dat soort kleine dingetjes zeker maar als ik insturcteur zou zijn en er zit een gastje naast me en die zou zeggen ik kan al rijden want dat heb ik geleerd in ETS2 dan zou ik een vriend van me bellen of die even met zijn trekker oplegger langs wil komen, groot leeg stuk asfalt en een bak popcorn en dan genieten maar 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martijnm71 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 14:19:
[...]

Dat soort kleine dingetjes zeker maar als ik insturcteur zou zijn en er zit een gastje naast me en die zou zeggen ik kan al rijden want dat heb ik geleerd in ETS2 dan zou ik een vriend van me bellen of die even met zijn trekker oplegger langs wil komen, groot leeg stuk asfalt en een bak popcorn en dan genieten maar 8)
Ik zou in dat geval de instructeur niet meer willen zijn van die persoon. Ook dan met zweethanden de les afmaken en daarna vragen of die persoon een andere rijschool wil kiezen zodat jij in ieder geval je leven zeker bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bramzel DRnl
  • Laatst online: 23-10 13:46
Overdrijven is ook een vak. Ik heb ooit met nul circuit-ervaring een trackday op Circuit Assen gedaan en had daar zeker wel profijt van m'n ervaring in racesimulaties, iets wat de instructeur ook opviel. Als je er gewoon je gezonde verstand bij blijft gebruiken komt dat heus wel goed...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zo heb ik ooit eens een vliegles op proef gehad in zo'n kleine tweezitter. Nu heb ik veel Flight Simulator X gespeeld op de computer, maar wel met toetsenbord.

Na het opstijgen kreeg ik de knuppel in handen en mocht ik zelf vliegen, het waaide nogal en het eerste wat de instructeur mij vroeg na nog geen 2 minuten was of ik dit al eens eerder gedaan had 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:21
Dingen als hoe je achteruit rijd met een vrachtwagen zul je best wel een groot deel van ETS2 kunnen leren. Maar ik zou voor geen goud de snelweg op gaan met zo'n unit :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:06
jip_86 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:04:
Dingen als hoe je achteruit rijd met een vrachtwagen zul je best wel een groot deel van ETS2 kunnen leren. Maar ik zou voor geen goud de snelweg op gaan met zo'n unit :+
De snelweg is nog te doen... Het centrum van de stad lijkt me een stuk minder... (lees onmogelijk)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frans92
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-10 10:19

Frans92

VFR800

FastFred schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 12:11:
Zo heb ik ooit eens een vliegles op proef gehad in zo'n kleine tweezitter. Nu heb ik veel Flight Simulator X gespeeld op de computer, maar wel met toetsenbord.

Na het opstijgen kreeg ik de knuppel in handen en mocht ik zelf vliegen, het waaide nogal en het eerste wat de instructeur mij vroeg na nog geen 2 minuten was of ik dit al eens eerder gedaan had 8)
Ik heb hetzelfde gehad met een proefles in een vliegtuig. Op voorhand een beetje laten doorschemeren dat ik wel wat wist van vliegen door het spelen van Flightsims. Uiteindelijk mocht ik zelf opstijgen en zelfstandig vliegen. Het landen van het vliegtuig deden we samen.
Dus al met al denk ik dat je zeker wat kan leren van een simulatiegame, ook het besturen van een vrachtwagen (hehehe, ben ik toch nog soort van ontopic :+ )

XBL: DonFrans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frans92 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:43:
[...]

Ik heb hetzelfde gehad met een proefles in een vliegtuig. Op voorhand een beetje laten doorschemeren dat ik wel wat wist van vliegen door het spelen van Flightsims. Uiteindelijk mocht ik zelf opstijgen en zelfstandig vliegen. Het landen van het vliegtuig deden we samen.
Dus al met al denk ik dat je zeker wat kan leren van een simulatiegame, ook het besturen van een vrachtwagen (hehehe, ben ik toch nog soort van ontopic :+ )
De beginselen weet je wel maar dat is te weinig om zelfstandig dan verder te kunnen gaan. Maar het is wel knap dat thuisspelletjes van dusdanig kwaliteit zijn je er dingen van op kan steken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Frans92 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:43:
[...]

Oh bij mij niet, hij begon rustig met uitleggen wat de attitude, vertical speed, altitude indicator waren en wat die deden en hoe dat werkte enzo. Heb 'm maar gewoon uit laten praten. Eenmaal in de lucht en na 2 minuten zelf gevlogen te hebben merkte hij op "Have you done this before, you're really smooth with the controls?!". Toen vertelde ik 'm dat ik (toendertijd in ieder geval nog, tegenwoordig wat minder) best een fanatiek flight simmer was :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frans92
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-10 10:19

Frans92

VFR800

FastFred schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 15:13:
[...]

Oh bij mij niet, hij begon rustig met uitleggen wat de attitude, vertical speed, altitude indicator waren en wat die deden en hoe dat werkte enzo. Heb 'm maar gewoon uit laten praten. Eenmaal in de lucht en na 2 minuten zelf gevlogen te hebben merkte hij op "Have you done this before, you're really smooth with the controls?!". Toen vertelde ik 'm dat ik (toendertijd in ieder geval nog, tegenwoordig wat minder) best een fanatiek flight simmer was :P
De instructeur begon over visueel vliegen en geen aanwijzingen vanuit de verkeerstoren. Dus ik: oh, u bedoelt VFR? Toen kwam het verhaal van flightsims boven tafel. Ik was ook te enthousiast om hem uit te laten praten. De vliegles was een verrassing van mijn vriendin voor mijn verjaardag, dus ik wist ook pas een half uur van te voren dat ik ging vliegen.

Op een gegeven moment mocht ik van de instructeur een scherpe bocht naar rechts maken. Ik gooide de knuppel om, maar trok deze ook naar me toe om hoogte te behouden. De instructeur zegt: je moet de knuppel ook... oh dat doe je al, laat maar.
Na afloop kreeg ik te horen dat hij kon merken dat ik flightsim speelde. Toch leuk om te horen :)

XBL: DonFrans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cornfed99111 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:38:
Bij Humble Bundle kan je Eurotrucksim 2 krijgen voor $5,60 (average price). Dat is ongeveer €5,10.
Volgens mij een goede deal, buitenom de Steam sales.
https://www.humblebundle.com/
Wat zijn hun duur zeg , Pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van Jazzycat werken altijd en heeft veel paketten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens , als jullie mods zoeken die van te voren getest zijn op alle mappen en af en toe een truck meeting op Multiplayer willen bij wonen kom eens kijken hier.
https://www.facebook.com/groups/EuroTruck2players/
Leuke kleine groep die je heel snel support geef en waar veel ets2 downloads te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Nu online
Euro Truck Simulator 2 Expansion packs hebben 50% korting, mooie combinaties voor diegene die ze nog niet hebben.
http://store.steampowered.com/app/227300/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:53
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 11:04:
[...]

De betreffende aanbieding is van een half jaar geleden, en staat dus niet meer op hun site.

Het is overigens de bedoeling dat je meerdere quotes in 1 bericht plaatst, niet 3 afzonderlijke berichten achter elkaar.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 11:04:
[...]

Gôh, je kijkt ook een paar maanden te laat :P ;) Overigens valt de prijs voor een spel als dit wel mee, ik heb er destijds €30 voor betaald (zonder DLC). Of het je dat waard is moet je zelf bepalen, maar ik vind het niet onredelijk.

Overigens ken ik vrij weinig mods die niet werken met een bepaalde map, dus eigenlijk kun je alles van het SCS forum/Steam Workshop/Andere modsites afhalen. :)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
Koenvh schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 15:25:
[...]

Gôh, je kijkt ook een paar maanden te laat :P ;) Overigens valt de prijs voor een spel als dit wel mee, ik heb er destijds €30 voor betaald (zonder DLC). Of het je dat waard is moet je zelf bepalen, maar ik vind het niet onredelijk.

Overigens ken ik vrij weinig mods die niet werken met een bepaalde map, dus eigenlijk kun je alles van het SCS forum/Steam Workshop/Andere modsites afhalen. :)
In ETS2 heb ik meer uur in zitten dan BF3/4. O-) Alles bij elkaar €50 ongeveer voor ETS2 en voor BF meer dan €100 aan uitgegeven.

ETS2 speel ik nog veel.. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik vind ETS2 eigenlijk helemaal niet zo heel duur. Het is een game die jarenlang word ondersteunt en dat voor 3 tientjes bij de release. Veel games komen uit kosten 50 euro en als je dan een probleem hebt dan gaan ze het doodleuk op je computerconfiguratie gooien. DIRT Showdown hier een heel mooi voorbeeld van. Heeft nooit gewerkt en toch 50 euro voor moeten betalen. Bij ETS2 had ik ook ooit een probleem en later bleek dat het probleem niet ETS2 was maar 3 kapotte videokaarten in 2 weken tijd (Asus GTX 770). Maar heb meer dan 30 mailtjes heen en weer gestuurd met daarin dingen om te testen en alles wat ik kon proberen. Daarna aangegeven ik wel wacht op de 970 en dan weer verder gaan. Er komt de release van de 970 en krijg vanuit SCS de vraag of het nu wel weer werkt. Daar zat een paar maanden tussen. Vind dat toch wel netjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mylan Piron
Amai, 3 kapotte videokaarten in 2 weken? Lijkt me ofwel erg veel pech of een voeding die niet betrouwbaar is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
CyberCow schreef op maandag 09 mei 2016 @ 15:21:
Ik vind ETS2 eigenlijk helemaal niet zo heel duur. Het is een game die jarenlang word ondersteunt en dat voor 3 tientjes bij de release. Veel games komen uit kosten 50 euro en als je dan een probleem hebt dan gaan ze het doodleuk op je computerconfiguratie gooien. DIRT Showdown hier een heel mooi voorbeeld van. Heeft nooit gewerkt en toch 50 euro voor moeten betalen. Bij ETS2 had ik ook ooit een probleem en later bleek dat het probleem niet ETS2 was maar 3 kapotte videokaarten in 2 weken tijd (Asus GTX 770). Maar heb meer dan 30 mailtjes heen en weer gestuurd met daarin dingen om te testen en alles wat ik kon proberen. Daarna aangegeven ik wel wacht op de 970 en dan weer verder gaan. Er komt de release van de 970 en krijg vanuit SCS de vraag of het nu wel weer werkt. Daar zat een paar maanden tussen. Vind dat toch wel netjes.
Nou ja, sommige dingen zijn bij studio's met een groot budget wel beter, maar ik vind het inderdaad ook niet duur (anders had ik 'm ook niet gekocht). De ontwikkeling is leuk, en er zijn zeker grote verschillen met versie 1.2 (toen ik hem kocht), maar ook ETS2 blijft grotendeels hetzelfde... :)

Ik ben benieuwd hoe lang ze deze engine blijven houden. Voor mijn gevoel halen ze nu wel het maximale eruit, dus ik ben benieuwd of ze dat vol kunnen houden... Ik hoop stiekem op een ETS2.5 :D

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koenvh schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 00:22:
[...]

Nou ja, sommige dingen zijn bij studio's met een groot budget wel beter, maar ik vind het inderdaad ook niet duur (anders had ik 'm ook niet gekocht). De ontwikkeling is leuk, en er zijn zeker grote verschillen met versie 1.2 (toen ik hem kocht), maar ook ETS2 blijft grotendeels hetzelfde... :)

Ik ben benieuwd hoe lang ze deze engine blijven houden. Voor mijn gevoel halen ze nu wel het maximale eruit, dus ik ben benieuwd of ze dat vol kunnen houden... Ik hoop stiekem op een ETS2.5 :D
Ik hoop dat ze dit nog verder kunnen ontwikkelen want zit eerlijk gezegd niet op een ETS3 te wachten. Dan moet er een heel nieuwe ProMods komen en dat is teveel werk. Er zit nou zoveel werk in van iedereen en het is bizar goed gelukt. Maar hoe bedoel je dat ze wel het maximale uit ETS2 hebben gehaald? Er komen toch nog steeds nieuwe dingen bij, en daarbij bedoel ik niet alleen de map groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik mag hopen dat als er ooit een ETS3 komt (wat ik trouwens niet snel verwacht, SCS heeft nog grote plannen met de huidige engine), dat ze in ieder geval een conversiemogelijkheid voor maps & models aanbieden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 12:34:
Ik mag hopen dat als er ooit een ETS3 komt (wat ik trouwens niet snel verwacht, SCS heeft nog grote plannen met de huidige engine), dat ze in ieder geval een conversiemogelijkheid voor maps & models aanbieden :)
Dat zou helemaal mooi zijn dat het op dezelfde manier werkt maar dan grafisch toch een stapje hoger gaat worden en ProMods zo overgelepeld kan gaan worden naar de nieuwe versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Nu online
Ze zijn toch bezig met vulcano engine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:42

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

Grafisch ben ik nog vrij content met ETS2 (en mijn GTX670 wordt er ongelukkig van op drukke stukken), maar ik hoop wel op een ETS 2.5 of ETS3 waarin er meerdere scharnierpunten per truck mogelijk zijn (Eurocombi's/Roadtrain FTW) en er standaard ook bakwagens in zitten. Verder uiteraard nog een iets logischere AI, de mogelijkheid om je navigatie naar de dichtstbijzijnde slaapplaats/tankstation te dirigeren en als het even kan een (basaal) schademodel. Want met 80 in een vangrail of voorligger rijden en daarna rustig verder kunnen tuffen doet voor mij wel een beetje af aan het realisme

Kalm aan! En rap een beetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik werd zojuist getipt over een 18-speed shifter die je kopen kunt voor G25/G27, Fanatec en Thrustmaster

Iemand al besteld? http://csio.tech/product/skrs-pre-order

Compatible met ATS en ETS/ETS2!! Installatie stelt ook gewoon niets voor

[ Voor 9% gewijzigd door FastFred op 10-05-2016 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 14:43:
Ik werd zojuist getipt over een 18-speed shifter die je kopen kunt voor G25/G27, Fanatec en Thrustmaster

Gaaf, maar $100 exclusief douane voor alleen ETS2? Nee bedankt, mijn portemonnee heeft andere plannen :P

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001

BdK9001

Ziet er erg gaaf uit, maar moet zeggen dat ik $100 wel een beetje veel vind voor een ander handvat. Als het nou een volledige losse shifter was had ik het misschien nog wel gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, verschepen vanuit Amerika is duur. Maar hij verdient er amper wat aan. Die $100 is zowat kostprijs voor hem. Bedenk wel, hij bestelt originele, nieuwe Eaton Fuller 18-speed versnellingspoken (in ieder geval het handvat) en past dan de as/stang aan zodat deze op de verschillende shifters past. De 2 knopjes worden met een USB-interface verbonden met de pc door een aparte USB-kabel.

Op het SCS forum wordt het een en ander besproken en daar is ook de bedenker en bouwer van de shifter erg actief. Sommige mensen hebben bijvoorbeeld hun twijfel bij hoe sterk het interne mechanisme van de G25/G27 shifter is. Omdat je met de langere, zwaardere shifter meer kracht uit kan oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001

BdK9001

Dan klinkt het wel als een goede deal (en nog veel gaver), maar helaas te duur als uitbreiding op mn DFGT als ik er ook nog een shifter bij moet kopen. Misschien als over een paar maanden het stof van de verhuizing is neergedaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is voor de ATS spelers wel iets moois. Europese vrachtwagens zijn het merendeel automaten en dan heb je daar vrij weinig aan. Vraag mij wel af als je dat erop zet hoe sluit je dat aan zodat die knoppen ook daadwerkelijk zin hebben. Bij de G25/G27/G29 zit er helemaal geen aansluiting verder aan voor knoppen in de schakelpook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 15:29:
Tja, verschepen vanuit Amerika is duur. Maar hij verdient er amper wat aan. Die $100 is zowat kostprijs voor hem. Bedenk wel, hij bestelt originele, nieuwe Eaton Fuller 18-speed versnellingspoken (in ieder geval het handvat) en past dan de as/stang aan zodat deze op de verschillende shifters past. De 2 knopjes worden met een USB-interface verbonden met de pc door een aparte USB-kabel.

Op het SCS forum wordt het een en ander besproken en daar is ook de bedenker en bouwer van de shifter erg actief. Sommige mensen hebben bijvoorbeeld hun twijfel bij hoe sterk het interne mechanisme van de G25/G27 shifter is. Omdat je met de langere, zwaardere shifter meer kracht uit kan oefenen.
Dat is natuurlijk mooi, maar alsnog een smak geld :P
Wel leuk voor op een beurs, maar niet voor thuis.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBoy59
  • Niet online

Dus toch maar gekocht en met http://csio.tech/product/cskm-pre-order alles bij elkaar € 122.89
Kan ik tenminste goed schakelen in ATS >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 16:21:
Vraag mij wel af als je dat erop zet hoe sluit je dat aan zodat die knoppen ook daadwerkelijk zin hebben. Bij de G25/G27/G29 zit er helemaal geen aansluiting verder aan voor knoppen in de schakelpook.
Als je de instructievideo's voor het monteren bekijkt zie je dat de pook zijn eigen USB kabel heeft die je in je pc kunt prikken. Je monteert de nieuwe pookknop gewoon op de bestaande bevestiging van de originele pookknop.

Hij haalt het origineel pneumatische gedeelte eruit en zet er 2 schakelaars in en een printplaatje dat het signaal van de 2 knoppen omzet naar USB
JohnnyBoy59 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 16:59:
[...]

Dus toch maar gekocht en met http://csio.tech/product/cskm-pre-order alles bij elkaar € 122.89
Kan ik tenminste goed schakelen in ATS >:)
Gaaf! Maar ik denk dat de verzendkosten daar nog bij komen?

[ Voor 20% gewijzigd door FastFred op 10-05-2016 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBoy59
  • Niet online
Het was € 122,89 inclusief verzendkosten en met dat extra plaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyBoy59 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 20:28:
Het was € 122,89 inclusief verzendkosten en met dat extra plaatje.
Nou ja, nu is het nog €122,89... Als het pakketje op Nederlandse bodem komt kan de douane dat bedrag verhogen :+

Desalniettemin een gaaf ding, ik zou 'm graag een keer proberen, maar dan niet als alternatief voor mijn eigen shifter. :)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBoy59
  • Niet online
De shifter blijft hetzelfde, je krijgt er 2 knoppen erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 18:04:
[...]

Als je de instructievideo's voor het monteren bekijkt zie je dat de pook zijn eigen USB kabel heeft die je in je pc kunt prikken. Je monteert de nieuwe pookknop gewoon op de bestaande bevestiging van de originele pookknop.

Hij haalt het origineel pneumatische gedeelte eruit en zet er 2 schakelaars in en een printplaatje dat het signaal van de 2 knoppen omzet naar USB

[...]

Gaaf! Maar ik denk dat de verzendkosten daar nog bij komen?
Ja ik had het filmpje niet gekeken maar nou snap ik het hoe die knoppen kunnen werken. Wel een mooi systeem maar ik heb toch altijd de automaat dus dat gaat hem voor mij niet worden. Maar met de kabels het zijn er nu al 3 die naar de achterkant van de computer lopen dat zal daarna nog wel meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gummiebeer schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 17:40:
[...]

In ETS2 heb ik meer uur in zitten dan BF3/4. O-) Alles bij elkaar €50 ongeveer voor ETS2 en voor BF meer dan €100 aan uitgegeven.

ETS2 speel ik nog veel.. :D
Ets 2 is op steam nu 19,99 Euro maar kan nog goedkoper via Kinping of hoe die ook mag heten LOL.
Even terug komen op de Mods , Daar ben ik niet helemaal mee eens dat alles werkt , Je moet verdomd goed uitkijken wat en waar je iets plaatst.
Zoals bij Mha , Pro , scs en Tsm map.
Niet alles is compatible en natuurlijk goed kijken voor welke versie de mod is en goed lezen wat er bij staat.
Dan kan het wel 9/10 goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyBoy59 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 08:14:
De shifter blijft hetzelfde, je krijgt er 2 knoppen erbij.
Dat zeg ik, je vervangt de pook van je shifter... Dus daarom is het een alternatief ;)

Als het een hele aparte versnellingsbak was geweest was het misschien nog interessant geweest :P
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 15:25:
[...]

Ets 2 is op steam nu 19,99 Euro maar kan nog goedkoper via Kinping of hoe die ook mag heten LOL.
Even terug komen op de Mods , Daar ben ik niet helemaal mee eens dat alles werkt , Je moet verdomd goed uitkijken wat en waar je iets plaatst.
Zoals bij Mha , Pro , scs en Tsm map.
Niet alles is compatible en natuurlijk goed kijken voor welke versie de mod is en goed lezen wat er bij staat.
Dan kan het wel 9/10 goed komen.
Ik weet niet wat je met je mods doet, maar de meeste mods zijn vrij makkelijk te gebruiken.

Niet alles werkt met elkaar.. Gôh, TSM en ProMods vervangen beide delen van Europa. Dat staat er wel duidelijk bij. De rest werkt eigenlijk altijd wel. Updates gooien soms roet in het eten, maar met de Workshop is dat probleem ook weer opgelost.

[ Voor 55% gewijzigd door Koenvh op 11-05-2016 18:03 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koenvh schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 18:01:
[...]

Dat zeg ik, je vervangt de pook van je shifter... Dus daarom is het een alternatief ;)

Als het een hele aparte versnellingsbak was geweest was het misschien nog interessant geweest :P

[...]

Ik weet niet wat je met je mods doet, maar de meeste mods zijn vrij makkelijk te gebruiken.

Niet alles werkt met elkaar.. Gôh, TSM en ProMods vervangen beide delen van Europa. Dat staat er wel duidelijk bij. De rest werkt eigenlijk altijd wel. Updates gooien soms roet in het eten, maar met de Workshop is dat probleem ook weer opgelost.
Dingen die elkaar overlappen dat gaat nooit goed samen. Daarom moet je eigenlijk een basis hebben en daaruit verder dingen toe gaan voegen. Een basis kan zijn ProMods of TSM en dan kijken wat zit er niet in en in mods eraan toevoegen. Trailers wil je spelen op safe en toch wat leuks hebben knal alles van JazzyCat erin dat werkt altijd en zijn hele mooie trailers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja goh dat snap ik ook wel dat tsm en promods anders is , maar je moet gewoon goed opletten want niet alles is compatible met elkaar.
Die workshop is wel handig ja , maar staan ook een hoop op wat geen toevoeging geeft aan het spel.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2016 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:44:
Ja goh dat snap ik ook wel dat tsm en promods anders is , maar je moet gewoon goed opletten want niet alles is compatible met elkaar.
Die workshop is wel handig ja , maar staan ook een hoop op wat geen toevoeging geeft aan het spel.
Nuance, wat voor jou persoonlijk niets toevoegt aan het spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welke workshop gaat het over want kan deze niet vinden eerlijk gezegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
CyberCow schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 13:41:
[...]

Welke workshop gaat het over want kan deze niet vinden eerlijk gezegd?
Ik gok dat ie het over de steam workshops heeft

ETS2: https://steamcommunity.com/app/227300/workshop/
ATS: https://steamcommunity.com/app/270880/workshop/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ohh vandaar dat ik het niet had gezien ik heb een bloedhekel aan Steam. Heb dat hier al vaker gezegd volgens mij. Maar helaas binnenkort zal ik ook over moeten gaan ben ik bang. Maar bedankt voor het linkje. Ik zal eens gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lege mods kun je volgens mij niet uploaden, dus het voegt altijd iets toe.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond ETS2 maar weer eens aanslingeren denk ik. Eerst m'n huidige rit afmaken, daarna maar eens de game en Promods updaten.

ScuL, wanneer komt de nieuwe versie van Promod's Trailerpack uit? Hij start nog steeds heul erg langzaam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijnm71 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 13:06:
[...]

Nuance, wat voor jou persoonlijk niets toevoegt aan het spel :P
Hahaha ja idd , wat heb je nou aan No damage , Politie auto's die trailer kan trekken ( heeft niets met ets te maken ) en ga zo maar door .
Maar hey , het is ook maar mijn menig hoor hahaha.
O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martijnm71
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 18:13:
[...]

Hahaha ja idd , wat heb je nou aan No damage , Politie auto's die trailer kan trekken ( heeft niets met ets te maken ) en ga zo maar door .
Maar hey , het is ook maar mijn menig hoor hahaha.
O-)
Ja, mij boeit het ook niets, maar ik ken iemand die graag ETS2 speelt maar helemaal gefrustreerd raakte van alle boetes en daardoor geen plezier meer had in ETS2, no damage mod was het verschil tussen plezier en een tof spel niet meer spelen :-)

Tja, dan kan het voor ons niets uitmaken iemand heeft er plezier door, das toch het allerbelangrijkste?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hoewel ik me altijd netjes aan de regels probeer te houden doen die boetes me echt helemaal niets meer. Het feit dat ik de boete krijg vind ik erger dan dat ik er voor moet dokken. Dik 600 miljoen op de bank

[ Voor 7% gewijzigd door FastFred op 13-05-2016 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:07
Ik zit al vanaf het begin op de multiplayer maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Kan iemand mij helpen? Ik kom niet meer op de MP server...geen enkele server. Connection broken, restart game and try again. MP opnieuw geïnstalleerd, Steam opnieuw geïnstalleerd. poortjes geopend, niks werkt.... hopeloos. Run als admin, Ik kom er gewoon niet meer op, welk profiel ik ook kies. Weet iemand een oplossing? Of heeft er een lolbroek mij een ban aangesmeerd waarvan ik geen bericht van heb gehad?

[ Voor 3% gewijzigd door Saybia op 13-05-2016 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 18:07:

ScuL, wanneer komt de nieuwe versie van Promod's Trailerpack uit? Hij start nog steeds heul erg langzaam...
Als het goed is gaat het Trailerpack vandaag naar de beta testers.

De vertraging had te maken met 3 dingen:

1) Veranderingen n.a.v. 1.23 en het hele pakket is van de grond af opnieuw gebouwd
2) We kregen veel klachten dat de standaard trailers werden overschreven dus we hebben nu 2 versies.. eentje die alle standaard trailers vervangt en eentje die alle trailers als nieuwe trailers toevoegt
3) Het team bestaat uit 3 mensen en 2 daarvan zijn heel druk met examens dus is er maar 1 persoon die aan het pack werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saybia schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 22:00:
Ik zit al vanaf het begin op de multiplayer maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Kan iemand mij helpen? Ik kom niet meer op de MP server...geen enkele server. Connection broken, restart game and try again. MP opnieuw geïnstalleerd, Steam opnieuw geïnstalleerd. poortjes geopend, niks werkt.... hopeloos. Run als admin, Ik kom er gewoon niet meer op, welk profiel ik ook kies. Weet iemand een oplossing? Of heeft er een lolbroek mij een ban aangesmeerd waarvan ik geen bericht van heb gehad?
Ja , je zou haast het laatste denken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
Saybia schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 22:00:
Heb je toevallig de Skoda Superb met blauwe lichten/politie skin? Dat mogen alleen admins namelijk, je wordt dan meteen gekicked als het systeem ziet dat je die hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
File in Hongarije:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1HC9X8f.jpg

In Hungary Map zijn minder wegen op één plek, dus daarom komt al het verkeer op die weg terecht, met dit als gevolg :D

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:07
TweakTweet schreef op zondag 15 mei 2016 @ 11:52:
[...]

Heb je toevallig de Skoda Superb met blauwe lichten/politie skin? Dat mogen alleen admins namelijk, je wordt dan meteen gekicked als het systeem ziet dat je die hebt.
Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Wat lol gehad vandaag
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XNYiEIs.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bKJaEVd.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JrjuFQl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KlNlAoD.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CZ7pKbH.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Wm5fSva.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BvJvJu6.jpg

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:24

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Euhm PHYSICs _O-

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En daarom speel ik geen multiplayer :+ ik vind de AI in singleplayer al erg genoeg.

Gisteravond voor het eerst weer eens een volledige avond kunnen rijden, heerlijk! Mijn 1 liter op 2 km Scania met 450.000+ op de klokaan de kant gezet en nu weer lekker met de XF 106 op pad, stuk zuiniger, stuk fijner schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-10 13:14
Ik rij nog amper, te weinig uitdagingen in het standaard SCS assortiment. Domme add-ons als paintjobs, banden en prullaria in de cabine kunnen mij gestolen worden. Ik snap ook niet waarom ze met die onzin komen, ze kunnen wat mij betreft beter de titel veranderen van simulator naar game.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zullen vast mensen zijn die dat leuk vinden, zie de vele mods met achterlijke spuuglelijke velgen en tuning opties.

Verder ben ik het met je eens, ik heb liever dat de focus wordt gelegd op verbeteringen van de AI, engine, graphics, physics, het maken van nieuwe trucks, nieuwe maps en het verbeteren en aanpassen van huidige maps.

En toch, ik vermaak me er nog steeds mee :)

[ Voor 6% gewijzigd door FastFred op 18-05-2016 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcRvB
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-07 20:04

MarcRvB

A.k.a. Koning Malloot

Topicstarter
Tja ik vind het ook jammer dat SCS meer de aandacht geeft aan paintjobs en wieldoppen. Veel beter zou zijn dat ze het meer mikken op zoals FastFred zegt. Ook zou ik graag die touringcar bus sim willen zien met daarbij die mooie bussen. En tja een nieuwe engine zou helemaal tof zijn met DirectX12 i.p.v. die oude DirectX 9 die ze nu gebruiken. Het geld hebben ze wel met meer dan 2 miljoen verkochte exemplaren + DLC.

Maar aan andere kant ben ik blij dat het nog ondersteunend wordt. Het spel komt uit 2012 en andere gamestudio's (op blizard na) zou allang de stekker uitgetrokken hebben. Dat waardeer ik enorm van SCS

Dus SCS ik zou zeggen, ga rond de tafel en verzin wat beters dan wieldoppen!

Fotoalbum van ETS2 en C:S: https://secure.tweakers.net/gallery/485171/fotoalbum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Nu online
MarcRvB schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:24:
Tja ik vind het ook jammer dat SCS meer de aandacht geeft aan paintjobs en wieldoppen. Veel beter zou zijn dat ze het meer mikken op zoals FastFred zegt. Ook zou ik graag die touringcar bus sim willen zien met daarbij die mooie bussen. En tja een nieuwe engine zou helemaal tof zijn met DirectX12 i.p.v. die oude DirectX 9 die ze nu gebruiken. Het geld hebben ze wel met meer dan 2 miljoen verkochte exemplaren + DLC.

Maar aan andere kant ben ik blij dat het nog ondersteunend wordt. Het spel komt uit 2012 en andere gamestudio's (op blizard na) zou allang de stekker uitgetrokken hebben. Dat waardeer ik enorm van SCS

Dus SCS ik zou zeggen, ga rond de tafel en verzin wat beters dan wieldoppen!
Ze zijn toch bezig met Frankrijk DLC, bovendie kan je genoeg mods downloaden die de game nog mooier en leuker maakt. En Direcx12 gebruiken dat gaat niet zo makkelijk, waarschijnlijk zal dat pas gebeuren bij ETS3

[ Voor 4% gewijzigd door Barfman op 18-05-2016 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De laatste tijd rij ik bijna geen ETS2 meer. Komt ook door het weer en het druk bezig zijn van een nieuwe computer. Daar gaat ook aardig wat tijd inzitten en ik speel nog steeds op 1.22 en niet de nieuwste update. Maar als het buiten weer wat slechter weer gaat worden dan komen er weer mooie ritten voor mij. Het is ook zeker jammer dat de focus word gelegd nieuwe velgen en alles. In het echt zijn velgen ook maar bijzaak en noodzakelijke dingen om de banden rond te kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Nu online
CyberCow schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:56:
De laatste tijd rij ik bijna geen ETS2 meer. Komt ook door het weer en het druk bezig zijn van een nieuwe computer. Daar gaat ook aardig wat tijd inzitten en ik speel nog steeds op 1.22 en niet de nieuwste update. Maar als het buiten weer wat slechter weer gaat worden dan komen er weer mooie ritten voor mij. Het is ook zeker jammer dat de focus word gelegd nieuwe velgen en alles. In het echt zijn velgen ook maar bijzaak en noodzakelijke dingen om de banden rond te kunnen draaien.
Ik zie wel genoeg trucks op de wegen die mooie combinaties van velgen hebben hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
Ik zou veel liever zien dat ze de focus leggen op het bouwen om de game/simulator heen. Het rijden etc. is toch al gewoon goed (op de AI na dan)
Wat mij leuk lijkt is om veel realistischer een echt bedrijf op te zetten met verschillende trucks + soorten trailers. Garages/logo's etc.
Kleine dingen als dat je je eigen chauffeurs tegen kan komen op de weg, dat er ook wel eens ongelukken gebeuren en files staan.
Een navigatie die ook spraakbegeleiding heeft.

Dat soort dingen maken het allemaal een stuk realistischer vindt ik.
Ik speel ETS2 een aantal weken redelijk veel en daarna vind ik er weer even niks aan (zoals nu)
De variatie is in mijn ogen te weinig

Bus Simulator 2016 als voorbeeld lijkt mij qua game eromheen een stuk leuker. De graphics/physics daar in tegen zijn voor deze tijd ondermaats

[ Voor 8% gewijzigd door TweakTweet op 18-05-2016 16:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Breakske
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 03-03-2021
Ieder zijn zin ;-) = YouTube: Advanced Trailer Coupling

Breakske https://www.worldoftrucks.com/en/online_profile.php?id=807827

Pagina: 1 ... 35 ... 162 Laatste