Als ze gaan doen wat jij wil op het spraaksturing na dan is het niet echt meer TRUCK simulator maar TRANSPORT simulator. Een chauffeur is niet echt de persoon die een imperium op gaat bouwen.TweakTweet schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 16:00:
Ik zou veel liever zien dat ze de focus leggen op het bouwen om de game/simulator heen. Het rijden etc. is toch al gewoon goed (op de AI na dan)
Wat mij leuk lijkt is om veel realistischer een echt bedrijf op te zetten met verschillende trucks + soorten trailers. Garages/logo's etc.
Kleine dingen als dat je je eigen chauffeurs tegen kan komen op de weg, dat er ook wel eens ongelukken gebeuren en files staan.
Een navigatie die ook spraakbegeleiding heeft.
Dat soort dingen maken het allemaal een stuk realistischer vindt ik.
Ik speel ETS2 een aantal weken redelijk veel en daarna vind ik er weer even niks aan (zoals nu)
De variatie is in mijn ogen te weinig
Bus Simulator 2016 als voorbeeld lijkt mij qua game eromheen een stuk leuker. De graphics/physics daar in tegen zijn voor deze tijd ondermaats
Files, realistische ongelukken en spraak bij de navigatie mag van mij ook wel (Spraakbesturing is er al, zelf in elkaar geknutseld)CyberCow schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 16:09:
[...]
Als ze gaan doen wat jij wil op het spraaksturing na dan is het niet echt meer TRUCK simulator maar TRANSPORT simulator. Een chauffeur is niet echt de persoon die een imperium op gaat bouwen.
Echter kun je vrachtwagens kopen voor medewerkers, dus het zou leuk zijn daar ook iets van terug te zien. (Al is dat niet heel belangrijk, want het gaat uiteraard om het rijden)
🠕 This side up
Nouja wat mij betreft wordt dat het dan maar.CyberCow schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 16:09:
[...]
Als ze gaan doen wat jij wil op het spraaksturing na dan is het niet echt meer TRUCK simulator maar TRANSPORT simulator. Een chauffeur is niet echt de persoon die een imperium op gaat bouwen.
Trekken ze denk ik ook een breder publiek
Geeft denk ik wel een extra dimensie aan de simulatorKoenvh schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 17:22:
[...]
Files, realistische ongelukken en spraak bij de navigatie mag van mij ook wel (Spraakbesturing is er al, zelf in elkaar geknutseld)
Echter kun je vrachtwagens kopen voor medewerkers, dus het zou leuk zijn daar ook iets van terug te zien. (Al is dat niet heel belangrijk, want het gaat uiteraard om het rijden)
Het simuleert weinig, aangezien de echte bazen natuurlijk in een kantoor achter een bureau zitten.TweakTweet schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 17:24:
[...]
Geeft denk ik wel een extra dimensie aan de simulator
Dat chauffeurs inhuren doet me vrij weinig (en daarom heb ik er ook nog geen in ATS)
🠕 This side up
Eens. Net als de bedragen die je verdient als je wat verder bent. 200k voor een rit, lekker realistisch. Heb zelf de economy maar aangepast.Koenvh schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 17:29:
[...]
Dat chauffeurs inhuren doet me vrij weinig (en daarom heb ik er ook nog geen in ATS)
Alles wat er aan toegevoegd word is wat mij betreft goed mits het goed is uitgewerkt.TweakTweet schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 17:22:
[...]
Nouja wat mij betreft wordt dat het dan maar.
Trekken ze denk ik ook een breder publiek
Ja dat slaat ook eigenlijk nergens op. Ik verdien ongeveer inclusief mijn andere chauffeurs zo'n €1.000 per gereden kilometer door mij. Heb al ruim een half miljard.Carfanatic schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 18:22:
[...]
Eens. Net als de bedragen die je verdient als je wat verder bent. 200k voor een rit, lekker realistisch. Heb zelf de economy maar aangepast.
[ Voor 42% gewijzigd door CyberCow op 18-05-2016 19:22 ]
Lol, en ik maar denken dat ik niet meer weet wat te doen met elke dag een miljoen erbij.
Overigens, Marcrvb, het spel kom inderdaad uit 2012 maar men heeft destijds ook expliciet de vraag aan de community voorgelegd wat men moest doen naar de toekomst. DLC of steeds een nieuwe game.
Persoonlijk was ik voor steeds een nieuwe versie maar goed, het is DLC geworden. Daarmee is de ondersteuning ook niet meer dan normaal. Ik zou opzich wel voor DLC zijn maar niet in de huidige vorm met eens in het jaar een paar wegen en steden erbij. Zoals ik het me had voorgesteld zouden we nu toch wel aanhangers, combinaties, en weet ik wat voor moois je allemaal kan verzinnen, mogen verwachten. (Maar dat is my pet peeve)
Overigens, Marcrvb, het spel kom inderdaad uit 2012 maar men heeft destijds ook expliciet de vraag aan de community voorgelegd wat men moest doen naar de toekomst. DLC of steeds een nieuwe game.
Persoonlijk was ik voor steeds een nieuwe versie maar goed, het is DLC geworden. Daarmee is de ondersteuning ook niet meer dan normaal. Ik zou opzich wel voor DLC zijn maar niet in de huidige vorm met eens in het jaar een paar wegen en steden erbij. Zoals ik het me had voorgesteld zouden we nu toch wel aanhangers, combinaties, en weet ik wat voor moois je allemaal kan verzinnen, mogen verwachten. (Maar dat is my pet peeve)
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Ik heb liever dat er steeds meer DLC's komen anders dan is net het spel af en zijn er mooie mods, krijg je weer een nieuwe versie. Geen mods meer en alles kan weer opnieuw beginnen. Nu is het aanbod reusachtig en voor ieder wat wils.cbr600f4i schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 22:46:
Lol, en ik maar denken dat ik niet meer weet wat te doen met elke dag een miljoen erbij.
Er valt genoeg te realiseren binnen het DLC systeem en mods blijven er ook genoeg. Zie Flight Simulator. In ETS ben ik veroordeeld tot het rijden met een trailer. In FS heb ik een range van zweefvliegtuig tot Boeing 747 en zelfs een helicopter. Het is wat mij betreft totale waanzin dat ik maar 1 truck combinatie als optie heb in een simulator.CyberCow schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 23:30:
[...]
Ik heb liever dat er steeds meer DLC's komen anders dan is net het spel af en zijn er mooie mods, krijg je weer een nieuwe versie. Geen mods meer en alles kan weer opnieuw beginnen. Nu is het aanbod reusachtig en voor ieder wat wils.
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Het filmpje was al eens geplaatst op de vorige pagina, dit is SCS's blogpost die daar bij hoorde
Advanced Trailer Coupling
Ben ik wel fan van
Advanced Trailer Coupling
Ben ik wel fan van
Het ziet er allemaal leuk uit hoor maar (mijn god), in dit tempo kunnen we over 10 jaar de koelmotor horen van de koeltrailer (als ze dat al ooit eens gaan doen en om maar een futiel voorbeeldje te noemen)
Nou dat hoef ik niet te horen dat gezoem de hele tijd. Vind het al erg zat ik het regelmatig zelf moet ervaren dat gezoem. Het is wel mooi om de trailer er precies op te moeten klikken en precies voor het dok te moeten zetten. Handig daarin zou wel zijn om de moeilijkheidsgraad in te stellen hoe precies het moet zoals ook het geval is in Trucks & Trailers. Bakwagens en eventueel busjes zou ik ook wel leuk vinden net als gedeelde ritten. je ergens de trailer neer moet zetten en dan even een andere rit tussendoor en daarna weer met je eigen trailer verder kan gaan.cbr600f4i schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 11:22:
Het ziet er allemaal leuk uit hoor maar (mijn god), in dit tempo kunnen we over 10 jaar de koelmotor horen van de koeltrailer (als ze dat al ooit eens gaan doen en om maar een futiel voorbeeldje te noemen)
Ik heb vroeger regelmatig meegereden op een vrieswagen, er is geen mooier geluid (maar dat is mijn tik)CyberCow schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 12:30:
[...]
Nou dat hoef ik niet te horen dat gezoem de hele tijd. Vind het al erg zat ik het regelmatig zelf moet ervaren dat gezoem.
Een betonmolen die ronddraait heb ik al wel eens rond zien rijden. Volgens mij zit die al in Jazzycat Rusland maar dat weet ik niet helemaal zeker.cbr600f4i schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 13:28:
[...]
Ik heb vroeger regelmatig meegereden op een vrieswagen, er is geen mooier geluid (maar dat is mijn tik)Maar in het kader van DLC zie ik liever dat soort dingen, een ronddraaiende cementmolen of een zandwagen die je kan kantelen, een hiab kraantje om wat hout ofzo te laden. Hoeft niet zo spectaculair te zijn, een vijfde wiel (hoe leuk ook) is dan wel het minst spannende en om daar dan zo mee uit te pakken alsof het een revolutie is.
Klopt, net zoals een zandwagen die je kan kantelen :-)CyberCow schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 15:02:
[...]
Een betonmolen die ronddraait heb ik al wel eens rond zien rijden. Volgens mij zit die al in Jazzycat Rusland maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Ik heb het dan ook over de standaard SCS items hé
misschien een hele domme vraag, maar waar download ik de MP ?
Hierzo:
http://truckersmp.com/en_US
http://truckersmp.com/en_US
Johann Sebastian Bach
hij is nu aan het downloaden en installeren
In geval van nood (Moterpech, ongeluk, geen brandstof, kinderen of senioren die moeten plassen) is dit een uitzondering. Voor vrijwilljg stoppen is dit echter niet toegestaan
Fotoalbum van ETS2 en C:S: https://secure.tweakers.net/gallery/485171/fotoalbum
Iets met bocht, snelheid, vangrail, enthousiasme en oeps.MarcRvB schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 10:32:
[...]
In geval van nood (Moterpech, ongeluk, geen brandstof, kinderen of senioren die moeten plassen) is dit een uitzondering. Voor vrijwilljg stoppen is dit echter niet toegestaan![]()
Tja.. Volgens mij dacht de bestuurder: "In ATS kan het ook, waarom niet in RL!"
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Bij pech moet je toch achter de vangrail gaan staan?
🠕 This side up
Zijn er nog mensen die online rijden? Graag mij toevoegen op steam, ik zit regelmatig op de MP......
En wil misschien een convoy voor tweakers organiseren.
Johann Sebastian Bach
Ditto.Nivida_intel schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 20:32:
Zijn er nog mensen die online rijden? Graag mij toevoegen op steam, ik zit regelmatig op de MP......
Insurance companies HATE him.
Ja, dat ben ik steeds die daar zo charmant ligt.
[ Voor 57% gewijzigd door Zorian op 21-05-2016 12:07 ]
Ja, dat klinkt als een gaaf plan! Misschien leuk om dat elke zaterdagavond ofzo te organiseren?Nivida_intel schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 20:32:
Een aparte Steam groep zal dan wel handig zijn, daarin kunnen dan mensen zich aanmelden, aankondigingen worden aangemaakt en info worden uitgewisseld
Skoda rijders ook altijdZorian schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 21:29:
[...]
Insurance companies HATE him.![]()
[foto's]
Ja, dat ben ik steeds die daar zo charmant ligt.
Ja ik wou net zeggen, niet echt de juiste truck daarvoor
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Vandaag is de open beta 1.24 beschikbaar via steam
World of Trucks Contracts are now available to take directly from the game - we now support contracts with destinations in the regions of Going East and Scandinavia DLCs.
Physically simulated truck and trailer coupling (option) - the new trailer coupling option uses full physical collision simulation for the kingpin and fifth-wheel - you will be faced with the same challenge as a real truck driver.
CODE:
Speeding highlight can be disabled (option).
Torque converter simulation greatly improved.
Automatic transmission behavior improved.
XInput support added.
Added UI support for 4th and 5th controller
SKRS detection and support
Gear shift selectors (range, split) now have UI support for position-based switches.
DATA AND MODDING:
Scania trucks reworked, accessories added (intake, mask, bumper, mudflap, etc.).
Unit name fixes, most interior accessory and some other mods need update.
Damage params moved out from game_data.sii and some more added (including wear and part damage factors).
Data driven engines (torque curve, rpm limits).
Force feedback data for XInput added (force_feedback.sii).
Torque converter physics data added, separated manual clutch data (physics.sii).
Honderden veranderingen en tweaks onder de motorkap :-)
http://blog.scssoft.com/2...ator-2-124-open-beta.html
[ Voor 35% gewijzigd door Barfman op 24-05-2016 21:32 ]
Dat wordt een nieuwe ProMods... game_data / damage
dat is toch zo'n beetje standaard?ScuL schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 00:17:
Hier word ik erg blij van, hopelijk levert dat dan ook wat betere prestaties op hellingen op, want het is natuurlijk van de zotten dat je vrijwel alleen met de zwaarste motoren een beetje vlot hellinkjes kan pakken.Barfman schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 21:29:
[...]
Physically simulated truck and trailer coupling (option) - the new trailer coupling option uses full physical collision simulation for the kingpin and fifth-wheel - you will be faced with the same challenge as a real truck driver.
Torque converter simulation greatly improved.
Damage params moved out from game_data.sii and some more added (including wear and part damage factors).
Data driven engines (torque curve, rpm limits).
Torque converter physics data added, separated manual clutch data (physics.sii).
Ik hoop van harte dat het omzetten meevalt, lijkt me erg hinderlijk om alles steeds te herschrijven met iedere release van ETSScuL schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 00:17:
Kalm aan! En rap een beetje!
Ja gelukkig zijn wel al in de 2e etappe beta-testen voor 2.10 dus we kunnen 2.03 makkelijk doorpakken
Zal wel een weekje duren nadat 1.24 live is echter
Een MP party zou leuk zijn. Als het georganiseerd wordt en een aparte steam groep gemaakt wordt zou het tof zijn!
Ik denk dat ik weer eens mijn volvo induik. Heb wel weer zin in
.
Ik heb even niet het promods nieuws gevolgd. Wat is er nieuw aan 2.1 als ik vragen mag?
Ik denk dat ik weer eens mijn volvo induik. Heb wel weer zin in
Ik heb even niet het promods nieuws gevolgd. Wat is er nieuw aan 2.1 als ik vragen mag?
In 2.1 voegen we een hoop dingen toe, het staat nog niet helemaal vast maar sowieso is het Benelux project bijna afgerond met als nieuwe steden Arnhem, Eindhoven, Maastricht. De wegen in België zijn volledig verbouwd, E40 naar Oostende en door naar Calais, Brussel is herbouwd. Er komt meer Spanje bij, Barcelona waarschijnlijk als we het afkrijgen en meer Italië. Verder is in Duitsland het ARP bijna af, we hebben de BAB5 van Basel naar Mannheim eindelijk in game en Nürnberg is volledig verbouwd. De BAB3 heeft nu de volledige lengte van grensovergang Elten (Arnhem) tot aan de Oostenrijkse grens.
Er komt nog wel meer maar dat hangt er vanaf hoe snel we werken
Ik heb het veel gezegd maar ik blijf jullie echt een top team en ik bewonder promods enorm en heb een hoop respect voor jullie! Ga zo doorScuL schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 12:19:
In 2.1 voegen we een hoop dingen toe, het staat nog niet helemaal vast maar sowieso is het Benelux project bijna afgerond met als nieuwe steden Arnhem, Eindhoven, Maastricht. De wegen in België zijn volledig verbouwd, E40 naar Oostende en door naar Calais, Brussel is herbouwd. Er komt meer Spanje bij, Barcelona waarschijnlijk als we het afkrijgen en meer Italië. Verder is in Duitsland het ARP bijna af, we hebben de BAB5 van Basel naar Mannheim eindelijk in game en Nürnberg is volledig verbouwd. De BAB3 heeft nu de volledige lengte van grensovergang Elten (Arnhem) tot aan de Oostenrijkse grens.
Komt er ook een update voor de Baltische staten (Estland, Letland en Litouwen)? Ik mis bij de 2.0 versie bijvoorbeeld Liepaja en Daugavpils. Ben zelf een keer in Letland geweest en vind het vet dat de plaatsen die ik bezocht heb terug te zien in ETS2.
Deze is opgezet, iedereen is welkom om de groep toe te treden:MarcRvB schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 11:34:
Een MP party zou leuk zijn. Als het georganiseerd wordt en een aparte steam groep gemaakt wordt zou het tof zijn!
http://steamcommunity.com/groups/got-trucking
Spoedig zullen we de eerste events eens aanmaken. Welke dagen hebben de voorkeur voor iedereen? Zaterdagavond lijkt me een goede, of misschien zelfs doordeweeks een vaste avond.
"Lidmaatschap door uitnodiging"CaptainPanda schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 13:34:
[...]
Deze is opgezet, iedereen is welkom om de groep toe te treden:
Spoedig zullen we de eerste events eens aanmaken. Welke dagen hebben de voorkeur voor iedereen? Zaterdagavond lijkt me een goede, of misschien zelfs doordeweeks een vaste avond.
Als het kan voeg me maar toe. De naam is (geen grapje) Koning Malloot (of MarcRvB2)
Maar ik ben iemand met veel vrije tijd 'k. kan elke avond zowat
Gisteren ook weer met mijn g29 (g27 kaput) weer een rit gedaan. Van Oekrainie naar Bulgarije en van daar naar Seged in Hongarije, straks maar weer eens verder trucken. Gelukkig heb ik bij nieuwe patches ook altijd nog een vanilla profiel waarin ik verder kan trucken
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Waarschijnlijk Liepaja en Klaipeda.MarcRvB schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 13:29:
[...]
Komt er ook een update voor de Baltische staten (Estland, Letland en Litouwen)? Ik mis bij de 2.0 versie bijvoorbeeld Liepaja en Daugavpils. Ben zelf een keer in Letland geweest en vind het vet dat de plaatsen die ik bezocht heb terug te zien in ETS2.

Ben blij dat ik nog op 1.23.x zit.Het is weer 1 bak ellende de update.Krijg steeds meer bewondering voor de map bouwers en modders.Zo heb je alles zo dat het allemaal werk.Komt scs weer met iets nieuws.En als ze nu eens met een behoorlijke update komen.Want wie zit er te wachten om een trailer anders aan te koppelen?(ik niet)
God heeft rare kostgangers. Jammer dat er ook zijn met een vrachtwagen rijbewijs.
Ik zit nog netjes op 1.22 want Rusmap en OpenSpaces koppeling loopt behoorlijk achter.
Ik ben er heelhuids doorheen gekomen zonder schadeScuL schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:19:
Ja ik wou net zeggen, niet echt de juiste truck daarvoor
Community stond inderdaad nog op invite only, dus even open gezet!CaptainPanda schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 13:34:
[...]
Deze is opgezet, iedereen is welkom om de groep toe te treden:
Leuk is het wel, want ik ben behoorlijk laks geworden in het aankoppelenjalihaag schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 15:58:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben blij dat ik nog op 1.23.x zit.Het is weer 1 bak ellende de update.Krijg steeds meer bewondering voor de map bouwers en modders.Zo heb je alles zo dat het allemaal werk.Komt scs weer met iets nieuws.En als ze nu eens met een behoorlijke update komen.Want wie zit er te wachten om een trailer anders aan te koppelen?(ik niet)
Ik ben blij dat ze blijven verbeteren, al zou een automatische modupdater wel handig zijn.. Dat je een mod erin kunt gooien, drukken op "Converteren" en dat die dan ook direct werkt in de nieuwe versie. (Al is dat allicht te lastig)
Maar ook ik blijf voorlopig nog even wachten op de mods. Gelukkig kun je zonder problemen op een versie blijven hangen
🠕 This side up
http://blog.scssoft.com/2...-simulator-update-13.html
Na al die tijd is nu eindelijk Arizona uit... In de beta dan, dus mods werken wederom niet.
Gelukkig heb ik een stuk minder mods voor ATS, dus dat zal niet zo'n probleem worden
Na al die tijd is nu eindelijk Arizona uit... In de beta dan, dus mods werken wederom niet.
Gelukkig heb ik een stuk minder mods voor ATS, dus dat zal niet zo'n probleem worden
🠕 This side up
Dat zal bij ATS ook wel een jarenlange verzameling gaan worden van steeds een klein beetje meerKoenvh schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 15:54:
http://blog.scssoft.com/2...-simulator-update-13.html
Het ziet wel goed uit. Het duurt lang maar dan heb je ook wat 
Over de multiplayer. Ik denk dat het verstandig is om alvast een datum te prikken.
Is a.s. zaterdag/zondag avond vanaf 20:00 een optie voor veel mensen. Of is het beter om volgende week vrijdag/zaterdag/zondag avond te doen?
Over de multiplayer. Ik denk dat het verstandig is om alvast een datum te prikken.
Is a.s. zaterdag/zondag avond vanaf 20:00 een optie voor veel mensen. Of is het beter om volgende week vrijdag/zaterdag/zondag avond te doen?
Ik ben al bezig met een event aan te kondigen, stay tuned..MarcRvB schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 20:57:
Het ziet wel goed uit. Het duurt lang maar dan heb je ook wat
'K heb hem gezien in de steam groupDavidson schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 21:01:
[...]
Ik ben al bezig met een event aan te kondigen, stay tuned..
Zaterdag 28 mei om 14:00 - ETS2
GoT Trucking promo and pilot convoy trip
De allereerste trip voor de community! Aanstaande zaterdag (28 mei) om 14:00!De rit zal plaatsvinden tussen Amsterdam en München, deze is 1673 km lang en zal ongeveer ingame 25 uur in beslag nemen. Alle soorten vrachten zijn toegestaan, beperk het aantal Skoda's. We rijden in de EU2 server.
We starten vanuit Amsterdam bij de garage, dat is deze plek.
Foto: http://images.akamai.stea...0D405830AC17CCFC24CE39B4/
Map: http://images.akamai.stea...4485A10F74E619C8B649C7D2/
In München eindigen we allemaal bij de garage die daar aanwezig is, mocht je nog aan willen sluiten bij de groep.
Regels en instructies, check hier: http://steamcommunity.com...detail/853809163336357331
Hij staat nu ook op de TS. 
Ook staat de gameplay en een stukje over de GoT Trucking erop
Ook staat de gameplay en een stukje over de GoT Trucking erop
Had graag mee willen doen, maar helaas kies ik zaterdag voor de kwalificatie van de formule 1 Grand Prix in Monaco. Volgende keer rij ik ook graag mee, kan ik alvast wel lid worden van de groep?
Tuurlijk! Iedereen kan lid worden van de groep. Je hoeft alleen maar op "join" te klikkenBarfman schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 06:14:
Had graag mee willen doen, maar helaas kies ik zaterdag voor de kwalificatie van de formule 1 Grand Prix in Monaco. Volgende keer rij ik ook graag mee, kan ik alvast wel lid worden van de groep?
Succes met de GP en hopelijk zien we je op het volgende event
Klinkt goed! Jullie waren al goed bezig in belgie en NL, komt alleen nog maar meer bij! Ben gisteren aan een ritje Manchester - Ergens diep in IJsland onder reykjavik bezig. Gisteren gestopt bij aankomst in IJSland, vandaag verder trucken. @ promods keep up the good work!ScuL schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 12:19:
Thanks 
Soms krijgen we filmpjes van fans opgestuurd.
Dit was wel weer een bijzondere
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=xxbfr49Dgf8]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=xxbfr49Dgf8]
Zo worden die F16 straalmoters toch nog hergebruiktScuL schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 09:29:
Thanks
(Video)
Daar zal menig hypercar nog moeite mee hebben, zo'n truck on steroidsScuL schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 09:29:
Thanks
[video]
Ziet eruit als een typische russische dashcam videoScuL schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 09:29:
Thanks
[video]
Ik wou zeggen 
Lekker trollen in ETS2 Mp
Lekker trollen in ETS2 Mp
Johann Sebastian Bach
Is iedereen al klaar voor het event?
Ik in ieder geval wel!MarcRvB schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 12:41:
Is iedereen al klaar voor het event?
Heb alleen wel nog iemand nodig die achteraan de groep wilt rijden en de boel in de gaten wilt houden. Het is dan wel handig als je op Teamspeak bent, want dan kan je beter communiceren met degene die voorop rijdt (in dit geval ik
Ik had de intentie om te komen, maar had in gedachte zitten dat event vanavond zou zijn.Davidson schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 14:40:
Volgens mij valt de animo een beetje tegen. Geef maar een gil als je nog online wilt rijden.
Wordt wel de EU1 server want EU2 barst van de idioten
Vanmiddag was ik Max zijn crash aan het bekijken en Monaco F1
Ja wilde ook eerst 's avonds, maar er kwam wat tussen, daardoor om 14:00 aangekondigd.Hans1990 schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 18:16:
[...]
Ik had de intentie om te komen, maar had in gedachte zitten dat event vanavond zou zijn.
Vanmiddag was ik Max zijn crash aan het bekijken en Monaco F1
Volgende keer wordt het denk ik wel op een avond
Had het ook meegekregen van die crash, een beetje zuur na de vorige prestatie
Verwijderd
Gisteren ook maar eens Multiplayer gedownload. Opzich vind ik het wel leuk, als je een beetje drukke server heeft. Ik was op een server waar zeker 2000 man op zat. Ik keek mijn ogen uit hoe Luxemburg, waar mijn hoofdgarage staat, kroeilde van de spelers. Net een mierennest.
Wat ik wel jammer vind is dat er toch geen AI rondrijdt, want nou heb je helemaal niets op voor uit te kijken. En ook dat je dwars door andere spelers kan rijden. Deze 2 puntjes haalt de spanning er toch een beetje af.
Wat ik wel jammer vind is dat er toch geen AI rondrijdt, want nou heb je helemaal niets op voor uit te kijken. En ook dat je dwars door andere spelers kan rijden. Deze 2 puntjes haalt de spanning er toch een beetje af.
Ik zou best een keertje met de multiplayer mee willen doen en dan in formatie een route te gaan rijden. Wel baal ik er dan van je nie tmet mods kan rijden. Het zou mooi zijn als iedereen ProMods had en je in ProMods een multiplayer kon gaan rijden. Maar kan ik met mijn oude profiel door domweg alle mods uit te schakelen meedoen met een online activiteit of moet ik daar een heel nieuw profiel voor aanmaken?
Je kunt met elk profiel meedoen, maar wel zonder mods geactiveerd inderdaad.CyberCow schreef op zondag 29 mei 2016 @ 12:13:
Ik zou best een keertje met de multiplayer mee willen doen en dan in formatie een route te gaan rijden. Wel baal ik er dan van je nie tmet mods kan rijden. Het zou mooi zijn als iedereen ProMods had en je in ProMods een multiplayer kon gaan rijden. Maar kan ik met mijn oude profiel door domweg alle mods uit te schakelen meedoen met een online activiteit of moet ik daar een heel nieuw profiel voor aanmaken?
Dan zal ik de volgende keer als er weer zoiets word besloten wel een keer meekarren. Ik hoor dat je door andere mensen heen kan rijden. Dat is natuurlijk niet het leukste om te doen maar wel een voordeel als er gekke zijn die proberen je koste wat kost van de weg te beuken.Davidson schreef op zondag 29 mei 2016 @ 12:19:
[...]
Je kunt met elk profiel meedoen, maar wel zonder mods geactiveerd inderdaad.
Verwijderd
Dat je door andere mensen heen kan rijden, ik denk dat dat op de locaties van bestemmingen/vertrek kan, maar op de weg kan je wel degelijk op anderen knallen, mocht ik vandaag ondervinden. Ik werd bijv. in Zürich gewoon van de weg geramd.
Ik heb de multiplayer nog nooit gebruikt. Wel ooit eens gedownload maar ik las dat net dat je door elkaar heen kon karren. Maar schijnbaar dat niet begrepen. Toch lijkt het mij wel leuk om met zijn alle een keer in formatie een rit te rijden. Hoop niet dat het dan uit moet draaien op een wedstrijd en het simulatorgevoel wel in ere word gehouden.Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2016 @ 12:57:
Dat je door andere mensen heen kan rijden, ik denk dat dat op de locaties van bestemmingen/vertrek kan, maar op de weg kan je wel degelijk op anderen knallen, mocht ik vandaag ondervinden. Ik werd bijv. in Zürich gewoon van de weg geramd.
Oke, tof!CyberCow schreef op zondag 29 mei 2016 @ 12:47:
[...]
Dan zal ik de volgende keer als er weer zoiets word besloten wel een keer meekarren. Ik hoor dat je door andere mensen heen kan rijden. Dat is natuurlijk niet het leukste om te doen maar wel een voordeel als er gekke zijn die proberen je koste wat kost van de weg te beuken.
Maar voor dat laatste geldt alleen in specifieke 'no collision' zones, dit zijn de gebieden bij havens, stations, garages, dealers en bedrijven. Dit wordt ook aangegeven wanneer je dit gebied binnen rijdt. Daarbuiten kan je wel tegen elkaar aanrijden.
Uit verhalen verneem ik wel dat de EU1 server wat rustiger is dan de EU2 server, zowel met het aantal mensen als het aantal 'idioten' die niet kunnen rijden. Dit heeft denk ik te maken dat er in de EU1 server een snelheidslimiet geldt (zoals je ook op de snelheidsbordjes hebt in de game), waar dat in EU2 niet het geval is. Dus een volgend trucking event zal wel raadzaam zijn in de EU1 server af te leggen, daar is de kans op wegpiraten het kleinst
Oh trouwens, in de EU1 server zijn de Skoda's ook niet beschikbaar, dat jullie het even weten.
[ Voor 4% gewijzigd door Davidson op 29-05-2016 14:25 ]
thxs voor de tip! Erger me kapot aan die idioten in Skodas die vlak voor je op de rem duikenDavidson schreef op zondag 29 mei 2016 @ 14:23:
[...]
Oke, tof!
Maar voor dat laatste geldt alleen in specifieke 'no collision' zones, dit zijn de gebieden bij havens, stations, garages, dealers en bedrijven. Dit wordt ook aangegeven wanneer je dit gebied binnen rijdt. Daarbuiten kan je wel tegen elkaar aanrijden.
Uit verhalen verneem ik wel dat de EU1 server wat rustiger is dan de EU2 server, zowel met het aantal mensen als het aantal 'idioten' die niet kunnen rijden. Dit heeft denk ik te maken dat er in de EU1 server een snelheidslimiet geldt (zoals je ook op de snelheidsbordjes hebt in de game), waar dat in EU2 niet het geval is. Dus een volgend trucking event zal wel raadzaam zijn in de EU1 server af te leggen, daar is de kans op wegpiraten het kleinst
Oh trouwens, in de EU1 server zijn de Skoda's ook niet beschikbaar, dat jullie het even weten.
btw bij de GOT truckers aangemeld als Hammie-[NL]-
Draai nu de ATS beta met Arizona, is toch wel weer leuk hoor. Heerlijk lange snelwegen waar je ongehinderd met 64mp/h op de klok door kunt denderen.
Ook eindelijk genoeg geld bij elkaar gespaard voor de W900, 300 gallon tank, aero sleeper, 600pk Cummins en 18-speed Eaton Fuller met retarder. En dat geluid
Naast Pete (mijn eerste eigen truck, een Peterbilt 579), Kenny (Kenworth T680) en Petra (nog een 579), is er nu dus ook Kennedy, de W900
De extra spiegels langszij op de motorkap vind niet iedereen mooi, maar nuttig zijn ze absoluut en daar gaat het mij om.

Ook eindelijk genoeg geld bij elkaar gespaard voor de W900, 300 gallon tank, aero sleeper, 600pk Cummins en 18-speed Eaton Fuller met retarder. En dat geluid
Naast Pete (mijn eerste eigen truck, een Peterbilt 579), Kenny (Kenworth T680) en Petra (nog een 579), is er nu dus ook Kennedy, de W900
De extra spiegels langszij op de motorkap vind niet iedereen mooi, maar nuttig zijn ze absoluut en daar gaat het mij om.

[ Voor 7% gewijzigd door FastFred op 29-05-2016 23:52 ]
64 mph is doordenderen? De limiet op de meeste plekken in AZ is 75 mph dus ik heb de cruisecontrol op 79 staan. Met de vlam in de pijp 
Er zijn wel hier en daar nog wat bugs. Ik zag wat lucht door de scenery schemeren, ergens was de weg flink ongelijk en op verschillende plekken wordt de speedlimit van 25 mph pas opgeheven als je op de highway zit of op een plek zelfs pas na de volgende oprit. Terwijl er wel al een 65 mph bord stond.
Er zijn wel hier en daar nog wat bugs. Ik zag wat lucht door de scenery schemeren, ergens was de weg flink ongelijk en op verschillende plekken wordt de speedlimit van 25 mph pas opgeheven als je op de highway zit of op een plek zelfs pas na de volgende oprit. Terwijl er wel al een 65 mph bord stond.
Signatures zijn voor boomers.
Ja, met de speedlimiter eraf haal ik dat ook wel. Maar normaliter gaat ie niet harder dan 65mp/h ik zet m dan op 64mp/h vast zodat ie niet telkens tegen die speedlimiter aan hikt, scheelt brandstof.
Zelf rij ik niet al te lang in de stock W900, want het geluid begint na een tijdje best te irriteren (die pruttelpot)FastFred schreef op zondag 29 mei 2016 @ 23:05:
Ook eindelijk genoeg geld bij elkaar gespaard voor de W900, 300 gallon tank, aero sleeper, 600pk Cummins en 18-speed Eaton Fuller met retarder. En dat geluid![]()
Overigens rij ik de game vrijwel altijd maximaal 55 mph op de snelweg, omdat je anders binnen een scheet op de bestemming bent.
[ Voor 6% gewijzigd door Nice Guy Eddie op 30-05-2016 10:37 ]
Gewoon bam pedal to the metal in ATS
Johann Sebastian Bach
Hmmm heb nu ook wel zin in een ritje in mijn Peterbuilt
Vanavond maar even spelen 
Over een volgende keer MP ik denk dat we dat ruim van tevoren moeten plannen en in de avond wanneer veel mensen kunnen. Ik zat te denken dat 11 juni om 19 30/20 00 een goed voorbeeld is om een MP event te houden.
Over een volgende keer MP ik denk dat we dat ruim van tevoren moeten plannen en in de avond wanneer veel mensen kunnen. Ik zat te denken dat 11 juni om 19 30/20 00 een goed voorbeeld is om een MP event te houden.
Weet iemand onder de ETS'ers wat er gebeurd als je de miljoen draait
Ik heb een man nu en die is er bijna

Met deze MAN bijna een miljoen.
Sta nu iets op 991.163
Ik heb een man nu en die is er bijna
Met deze MAN bijna een miljoen.
Sta nu iets op 991.163
[ Voor 40% gewijzigd door J.S. Bach op 01-06-2016 20:56 ]
Johann Sebastian Bach
De teller zal gewoon verder draaien. Een miljoen kilometer is voor een vrachtwagen niet heel spannend (in ETS2 is het overigens een hele prestatie
) dat halen de meesten wel. Maar of je oom een achievemeny krijgt, geen idee.
Oef wat een kilometers! Ik heb op mijn volvo 'maar' 165.000 km
Op mijn hoofdprofiel in ETS2 heb ik bijna een half miljoen op mijn Scania staan en totaal voor dat profiel gaat al aardig richting de 800.000
Bij een miljoen kilometer gaat de teller gewoon door. Heb hier al een keer een vrachtwagen voorbij zien komen met ruim een miljoen kilometer op te teller.

Vanmiddag gebeurd.....
HMM erg onduidelijk.
[ Voor 6% gewijzigd door J.S. Bach op 05-06-2016 20:31 ]
Johann Sebastian Bach
Dan had ik toch een plaatje gemaakt met precies 1miljoen kilometers. Ik heb dat wel gedaan bij iedere keer een ton erbij. Helaas de laatste tijd niet meer zoveel kunnen trucken omdat druk bezig ben met andere dingen.Nivida_intel schreef op zondag 05 juni 2016 @ 20:29:
[afbeelding]
Vanmiddag gebeurd.....
HMM erg onduidelijk.
Vandaag de nieuwe update 1.24..
Promods laat het spel crashen.
Ik denk erover een "roll back" te doen naar 1.23.xx, maar je kan alleen de beta versies aanduiden.
Ik vraag me daarbij af of dat dan ook écht de beta versie is of het latere uitgewerkte (zonder bugs) bestand?
Kan mij dit iemand bevestigen?
Bij voorbaat bedankt!
Keep on Trucking! ;-)
Ik denk erover een "roll back" te doen naar 1.23.xx, maar je kan alleen de beta versies aanduiden.
Ik vraag me daarbij af of dat dan ook écht de beta versie is of het latere uitgewerkte (zonder bugs) bestand?
Bij voorbaat bedankt!
Keep on Trucking! ;-)
Breakske https://www.worldoftrucks.com/en/online_profile.php?id=807827
Er staat "compatible for 1.23.nogwat, dus het is de volledige versie. Het is alleen via "beta's" mogelijk omdat Steam zelf niet toestaat om een update terug te draaien.Breakske schreef op maandag 06 juni 2016 @ 17:42:
Vandaag de nieuwe update 1.24..
Bij voorbaat bedankt!
Keep on Trucking! ;-)
🠕 This side up
Even laten weten..Breakske schreef op maandag 06 juni 2016 @ 18:54:
[...]
Dank je wel Koen!
Ik denk het maar gewoon te proberen dan..
Het is omdat ik net enkele weken begonnen ben met skinnen én nog een groot deel van Rusmap en Promods te ontdekken heb.
Daarbij wil ik niet graag aan mijn 100% vanilla profiel raken met skins en mods etc..
Bedankt!
Davy.
Net een rol back gedaan op Steam, zeer gemakkelijk.
Heb de vorige versie aangeklikt en ik kreeg netjes de allerlaatste versie van 1.23 terug, niet de eerste Beta zoals het keuzescherm laat uitschijnen.. Staat nu dus terug op 1.23.4.2s.
Grtz!
[ Voor 32% gewijzigd door Breakske op 06-06-2016 20:37 ]
We zijn bezig met een update
Zoals gebruikelijk...
Ik heb al één en ander gelezen hierover ja, respect is zeker op zijn plaats!
Het moet soms enorm frustrerend zijn voor jullie met al die updates!
Nu ook weer, 1.24 is er nog maar net en de France dlc zit alweer om de hoek!
Langs de andere kant, het succes dat jullie hebben onder de spelers is ook niet van de minste en
misschien dé drijfveer voor dit!
In elk geval een bedankje van mijn kant!
Grtz.
Nou, als de Frankrijk DLC net zoals de Arizona DLC werkt dan kan het nog wel een aantal maanden/jaren durenBreakske schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 12:18:
[...]
Ik heb al één en ander gelezen hierover ja, respect is zeker op zijn plaats!
Het moet soms enorm frustrerend zijn voor jullie met al die updates!
Nu ook weer, 1.24 is er nog maar net en de France dlc zit alweer om de hoek!![]()
Langs de andere kant, het succes dat jullie hebben onder de spelers is ook niet van de minste en
misschien dé drijfveer voor dit!
In elk geval een bedankje van mijn kant!![]()
Grtz.
🠕 This side up
ATS is nu on-sale op Steam.
Ik heb ETS2 met een beperkt aantal DLC's wat ik op z'n tijd speel, maar ik vroeg me af of ATS een beetje toegevoegde waarde heeft t.o.v. ETS2. Zal ik 'm kopen of heb ik 't met ETS2 wel een beetje gezien?
Ik heb ETS2 met een beperkt aantal DLC's wat ik op z'n tijd speel, maar ik vroeg me af of ATS een beetje toegevoegde waarde heeft t.o.v. ETS2. Zal ik 'm kopen of heb ik 't met ETS2 wel een beetje gezien?
't Is een andere omgeving, met andere vrachtwagens, andere regels en andere steden... Mocht je ETS2 leuk vinden, en iets hebben met Amerika, dan zou ik 't wel overwegen.Tommiiee schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 18:08:
ATS is nu on-sale op Steam.
🠕 This side up