CyberCow schreef op zondag 17 april 2016 @ 20:10:
Steam moet een keus zijn lijkt mij. Helaas lijkt het erop alles overgaat. Ik ben geen zolderkamerpersoon maar dat vergelijken met vrienden kan ook sociaal. Dan spreek je elkaar nog wel eens en wat valt er te vergelijken met ETS2. Volgens mij niets enkel aanvullen en tonen met mooie screenshots.
Ik denk ook dat het daar heen gaat, jammer voor je.
Dat vergelijken is toch helemaal niet asociaal en heeft toch niets te doen met een "zolderkamerpersoon"?
(Leuk woord trouwens, haha)
Dat word hier in dit topic ook gewoon gedaan, elkaar helpen en motiveren etc..
Je kan, nadat je "vergeleken" hebt op sociale media evenzeer naar je vrienden gaan hoor!
Hoe doe jij dat dan, eerst evenzeer foto's plaatsen en daarna op je vrienden hun pc samen kijken?
Ik begrijp je daar niet..
Buiten aanvullen en mooie shots laten kijken kan je ook lol maken hoor..
En "sociaal" vergelijken zoals je zegt, dat gaat moeilijk met mensen die duizenden km's verderop, of zelfs aan de andere kant van de wereld wonen hé ;-)
Ik wil niemand wat aanpraten of zo, maar wat is privacy?
Iedereen ziet precies hoeveel, op welke tijdstippen etc dat je hier actief bent, daarnaast geef je zelf allerlei info vrij op je profiel en ga zo maar door..
Wat is dan het verschil met Steam, want daar kan je ALLES afschermen voor iedereen en alles dat je zelf wilt!
Je hoeft zelfs geen sociaal profiel aan te maken om lid te worden van Steam!
Er gaan veel misverstanden de ronde over Steam, vooral van mensen die zelf niet eens Steam hebben!
Grtz.