Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
Was erg sceptisch toen ik hoorde over de steam workshop intergratie. Maar wat had ik het fout zeg.

Mod sites kunnen wel opdoeken als de modmakers allemaal naar de workshop zouden omschakelen.

Modje uitzoeken, abonneren en activeren. Niets lastig doen met games opnieuw opstarten, gewoon een paar keer klikken en de mod zit in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martijnm71 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 21:08:
Was erg sceptisch toen ik hoorde over de steam workshop intergratie. Maar wat had ik het fout zeg.

Mod sites kunnen wel opdoeken als de modmakers allemaal naar de workshop zouden omschakelen.

Modje uitzoeken, abonneren en activeren. Niets lastig doen met games opnieuw opstarten, gewoon een paar keer klikken en de mod zit in de game.
Tot ETS2 weer geüpdatet wordt en je game niet meer werkt omdat de helft van de mods wel werkt en de andere helft niet :P :+

🠕 This side up

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martijnm71
Koenvh schreef op donderdag 14 april 2016 @ 21:14:
[...]

Tot ETS2 weer geüpdatet wordt en je game niet meer werkt omdat de helft van de mods wel werkt en de andere helft niet :P :+
Heb tot nu toe alles kunnen vinden in de steam workshop, zag RJL al met zijn trucks, 50Keda heeft al een real tires pack uit voor ATS en ETS2 (had niet anders verwacht van een scs werknemer toch?) dus zijn trucks zullen ongetwijfeld ook komen. Dan blijven alleen de maps over die je waarschijnlijk via websites gaat binnen halen.

En wat ik heb begrepen is dat mods in de workshop automatisch geüpdatet worden naar de nieuwste versie (maar dat kan ook een gevalletje klok en klepel zijn, dat geef ik eerlijk toe :P)

Voor mij is het verademing, geen vage websites meer, verlost van uploaded, sharemods of wat dan ook die je doodgooit met reclames.

Ben nu even bezig in ATS en op de MHA pro map en de jazzycat dingen na komt alles wat ik zocht uit de workshop, ik ben gelukkig :+

[ Voor 18% gewijzigd door martijnm71 op 14-04-2016 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBoy59
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Je hebt ook een probleem als de mod een update nodig heeft want dan kan je ook niet meer zo rijden. Het maakt niet uit dat de mod een nodig hebt vanuit van je PC/Workshop want zonder een update van de mod werkt het spel toch niet goed.
Een probleem is ook dat je niet zie dat de mod is geupdate, tenminste zag ik vandaag geen bericht dat de mod was geupdate :(

Als de mod maker een update plaatst in de workshop dan wordt die automatisch updated en zie je dat gelijk in het spel als je die hebt geactiveerd. Een voordeel is dat als je een mod gebruikt in ETS2/ATS met de workshop wordt die niet op de PC geplaats maar geopend vanuit de server dan Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:50
JohnnyBoy59 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 22:10:
Je hebt ook een probleem als de mod een update nodig heeft want dan kan je ook niet meer zo rijden. Het maakt niet uit dat de mod een nodig hebt vanuit van je PC/Workshop want zonder een update van de mod werkt het spel toch niet goed.
Een probleem is ook dat je niet zie dat de mod is geupdate, tenminste zag ik vandaag geen bericht dat de mod was geupdate :(

Als de mod maker een update plaatst in de workshop dan wordt die automatisch updated en zie je dat gelijk in het spel als je die hebt geactiveerd. Een voordeel is dat als je een mod gebruikt in ETS2/ATS met de workshop wordt die niet op de PC geplaats maar geopend vanuit de server dan Steam.
Mods uit de workshop staan gewoon op je pc hoor.
Je installatie folder van steam\steamapps\workshop\content\...\...

[ Voor 3% gewijzigd door Barfman op 15-04-2016 06:12 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-10 18:21
CyberCow schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:41:
[...]

Ik rij al 3 jaar met dezelfde MAN en vind het wel prima hoe die eruit ziet. Zit toch aan de binnenkant en de wielen van vrachtwagens op de weg zijn ook allemaal standaard. Vind het veel realistischer om het zoveel mogelijk standaard te houden. Ja weet het die 680pk is ook niet de standaard voor een vrachtwagen maar ze bestaan wel degelijk.
Nadat ik laatst 250k op mn Volvo had gezet ben ik ook eens in mijn MAN gaan rijden. Mooie truck en dat geluid van die v8 klinkt ook best lekker. Als m'n stuur weer werkt ga ik daar maar eens mee verder trucken.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-10 14:59
Sn3gG3l schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 06:56:
[...]

Nadat ik laatst 250k op mn Volvo had gezet ben ik ook eens in mijn MAN gaan rijden. Mooie truck en dat geluid van die v8 klinkt ook best lekker. Als m'n stuur weer werkt ga ik daar maar eens mee verder trucken.
er is ook een prima MAN mod, MAN TGX Euro6 v1.6 echt een aanrader. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-04 17:15
Carfanatic schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 12:14:
[...]

er is ook een prima MAN mod, MAN TGX Euro6 v1.6 echt een aanrader. :)
Die overigens ook in Steam Workshop beschikbaar is http://steamcommunity.com/workshop/filedetails/?id=662896597

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Na een tijdje geen ets meer gespeeld te hebben vanwege drukte door mijn studie ben ik vandaag weer begonnen.

Ik heb sinds kort voor school een wat oudere laptop en daar wil ik nu ets 2 op spelen, zodat ik niet telkens wordt lastig gevallen. (PC staat in de woonkamer) Ik heb nu alle graphics opties al op minimaal gezet en de resolutie op 1366*768 gezet.(=native resolutie) en het speelt toch wel aardig.

Ik vroeg me af of er nog manieren zijn om te finetunen, want bijv. alle meters op het dashboard zijn heel slecht af te lezen, dus iets hogere instellingen zullen wel fijn zijn. Zou het bijvoorbeeld helpen om verticale synchronisatie uit te zetten? Wat ik heb kunnen vinden is het een soort Vsync, dus lijkt me van niet, want Vsync zorgt toch alleen voor een constante fps?

Specificaties van de laptop zijn:
Intel pentium dual core t4500 @ 2.3GhZ
Intel GMA 4500MHD
2GB ram
128GB SSD
Clean install Windows 10 home (upgrade vanaf 7)

Ronduit belabberde specificaties dus, maar de laptop doet wat hij moet doet, dus een nieuwe laptop is geen optie. Misschien dat ik het ram nog kan upgraden tot 4GB, maar eigenlijk wil ik niet meer te veel geld aan deze laptop uitgeven. Misschien dat steam in home streaming nog een oplossing is, maar wil het eigenlijk eerst zo proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hoi1234 schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 15:06:
Na een tijdje geen ets meer gespeeld te hebben vanwege drukte door mijn studie ben ik vandaag weer begonnen.

Ik heb sinds kort voor school een wat oudere laptop en daar wil ik nu ets 2 op spelen, zodat ik niet telkens wordt lastig gevallen. (PC staat in de woonkamer) Ik heb nu alle graphics opties al op minimaal gezet en de resolutie op 1366*768 gezet.(=native resolutie) en het speelt toch wel aardig.

Ik vroeg me af of er nog manieren zijn om te finetunen, want bijv. alle meters op het dashboard zijn heel slecht af te lezen, dus iets hogere instellingen zullen wel fijn zijn. Zou het bijvoorbeeld helpen om verticale synchronisatie uit te zetten? Wat ik heb kunnen vinden is het een soort Vsync, dus lijkt me van niet, want Vsync zorgt toch alleen voor een constante fps?

Intel GMA 4500MHD
2GB ram
128GB SSD

Ronduit belabberde specificaties dus, maar de laptop doet wat hij moet doet, dus een nieuwe laptop is geen optie. Misschien dat ik het ram nog kan upgraden tot 4GB, maar eigenlijk wil ik niet meer te veel geld aan deze laptop uitgeven. Misschien dat steam in home streaming nog een oplossing is, maar wil het eigenlijk eerst zo proberen.
Helaas niet, tenzij je 'm op 125% zet, maar ik weet niet of je laptop dat aankan :P

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breakske
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 03-03-2021
Barfman schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 05:59:
[...]

DAF XF 50K en Volvo FH16 2013 (Ohaha) crashen bij elke ker het spel, ook ai traffic pack Jazzycat en EEA werken niet meer. Heb nu alles uitgezet en alle trucks naar default gezet, en er zit weer beweging in :p
Tja, blijft moeilijk bij elke update he!
Bij 1.23.1s kon ik zoals ik eerder zij alles nog spelen na uitschakelen TSM map.
Bij 1.23.1.1s op 14/04 was het spelletje uit, crash naar bureaublad.. Dag mods ;w
Heb vandaag terug de Scania RJL en RJL "T" , evenals de Jazzycat trailers & cargo pack gevonden voor de 1.23 update! Nu nog wachten op wat map mods, hoewel vele modders misschien de "France" update zullen afwachten, anders is al hen harde werk wéér voor niets geweest..
Weet iemand of ik m'n vanilla profiel (level 111) zou kunnen copiëren om dan onder een andere naam terug te zetten?
Alweer van 0 beginnen is nog niet zo erg, maar het duurt een eeuwigheid voor je met die dure truck mods aan de slag kan!
Thanks!

Breakske https://www.worldoftrucks.com/en/online_profile.php?id=807827

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breakske
hoi1234 schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 15:06:

Intel GMA 4500MHD
2GB ram
128GB SSD

Ik denk dat wanneer je met 2gb windows 10 draait er niets meer over blijft voor iets anders, het is al straf dat je alleen die windows al gedraaid krijgt!
Ik denk ook dat op de laagste settings er weinig te fine tunen valt!
Een gevalletje van stapje voor stapje bijregelen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
Koenvh schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 15:50:
[...]

Helaas niet, tenzij je 'm op 125% zet, maar ik weet niet of je laptop dat aankan :P
Dankje voor het antwoord. 125% gaat hem inderdaad niet worden. wat wel raar is, ik had een testprofiel en daar deed hij het redelijk en bij mijn eigen profiel dat ik van de desktop heb gehaald heb ik verschrikkelijke lagg. (grafische instellingen staan al minimaal)

Was leuk om te proberen, maar zoals te verwachten viel, zal het niet gaan werken. (Ondanks dat game-debate medium instellingen aangaf). De GPU zal wel onvoldoende zijn, want de cpu wordt niet maximaal gebruikt. Misschien dat extra ram wat zal helpen, maar het blijft de vraag hoe veel dat gaat schelen.
Breakske schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 15:58:
[...]

Ik denk dat wanneer je met 2gb windows 10 draait er niets meer over blijft voor iets anders, het is al straf dat je alleen die windows al gedraaid krijgt!
Ik denk ook dat op de laagste settings er weinig te fine tunen valt!
Een gevalletje van stapje voor stapje bijregelen misschien?
Wat bedoel je precies met bij regelen?

Het gaat trouwens over pricewatch: Toshiba Satellite C660-10C

[ Voor 28% gewijzigd door hoi1234 op 16-04-2016 16:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barfman
Breakske schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 15:54:
[...]

Tja, blijft moeilijk bij elke update he!
Bij 1.23.1s kon ik zoals ik eerder zij alles nog spelen na uitschakelen TSM map.
Bij 1.23.1.1s op 14/04 was het spelletje uit, crash naar bureaublad.. Dag mods ;w
Heb vandaag terug de Scania RJL en RJL "T" , evenals de Jazzycat trailers & cargo pack gevonden voor de 1.23 update! Nu nog wachten op wat map mods, hoewel vele modders misschien de "France" update zullen afwachten, anders is al hen harde werk wéér voor niets geweest..
Weet iemand of ik m'n vanilla profiel (level 111) zou kunnen copiëren om dan onder een andere naam terug te zetten?
Alweer van 0 beginnen is nog niet zo erg, maar het duurt een eeuwigheid voor je met die dure truck mods aan de slag kan!
Thanks!
Ja hoor dat kan, heb het zelf voor mijn mp profiel gedaan: http://www.squirrel.tv/forums/index.php?topic=1075.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Laatst online: 16-10 14:45
Anonymoussaurus schreef op donderdag 14 april 2016 @ 19:23:
Ik zie door de bomen het bos niet meer, en ik voel nou niet echt gek veel verschil qua stuurgevoeligheid. Wat is nou het meest realistische?

Ik gebruik een Logitech Driving Force GT.

Het volgende heb ik momenteel:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik snap precies wat je bedoeld, ik heb zelf ook een DFGT en het sturen is echt heel raar , ik heb het wel op 900 graden staan maar daar kom je nooit op in de game . ik snap ook niks van de setting van zowel de logitech profiler als de ingame settings .

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!
taker1987 schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 18:46:
[...]

ik snap precies wat je bedoeld, ik heb zelf ook een DFGT en het sturen is echt heel raar , ik heb het wel op 900 graden staan maar daar kom je nooit op in de game . ik snap ook niks van de setting van zowel de logitech profiler als de ingame settings .
Profiler op 900 graden? Volledig lineair in ETS2? Met mijn G27 is het 1-op-1

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koenvh schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 20:51:
[...]

Profiler op 900 graden? Volledig lineair in ETS2? Met mijn G27 is het 1-op-1
Ik vind toch het sturen nirt te vergelijken met de echte vrachtwagen. Met de echte vrachtwagen moet je veel meer sturen. Snap ook wel het is meer dan 900 graden in het echt maar dan nog de verhouding klopt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 23:08:
[...]

Ik vind toch het sturen nirt te vergelijken met de echte vrachtwagen. Met de echte vrachtwagen moet je veel meer sturen. Snap ook wel het is meer dan 900 graden in het echt maar dan nog de verhouding klopt ook niet.
Kan best kloppen, ik bedoelde dat als ik mijn stuur draai het stuur in het spel evenveel meedraait. Nog nooit met een vrachtwagen gereden, dus daar kan ik niet over oordelen.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Laatst online: 16-10 14:45
CyberCow schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 23:08:
[...]

dat zal ik dit jaar zeker nog wel ervaren en anders volgend jaar :)

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jalihaag
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-07 12:00
Misschien is dit wat voor je ? Ik gebruik het ook en vind het wel fijn werken.

http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=34&t=188874

God heeft rare kostgangers. Jammer dat er ook zijn met een vrachtwagen rijbewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:32
Sinds een paar maanden weer begonnen met ETS2. Ik maakte gebruik van de PROMODS, zoals de map als de trailer en company pack. Nu geeft het spel aan dat die laatste niet meer compatible is, dus schakel ik deze netjes uit.

Toch crasht mijn game zodra ik mijn savegame load... Iemand hier een fix voor, of moet ik serieus een nieuwe game starten? Dat zou namelijk echt absurd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
SparksNL schreef op zondag 17 april 2016 @ 09:50:
Sinds een paar maanden weer begonnen met ETS2. Ik maakte gebruik van de PROMODS, zoals de map als de trailer en company pack. Nu geeft het spel aan dat die laatste niet meer compatible is, dus schakel ik deze netjes uit.

Toch crasht mijn game zodra ik mijn savegame load... Iemand hier een fix voor, of moet ik serieus een nieuwe game starten? Dat zou namelijk echt absurd zijn.
Schakel eerst alle mods uit, kan namelijk ook een andere mod zijn.
Als dat niet lukt, dan kan je terug gaan naar een eerdere ets2 versie en dan zet je alle mods uit en update je naar de laatste ets2 versie.

[ Voor 11% gewijzigd door Barfman op 17-04-2016 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
SparksNL schreef op zondag 17 april 2016 @ 09:50:

Gewoon alle mods eruit gooien. Dan start je gewoon zonder promods in de vanilla map en dan stuk voor stuk mods die wel compatible zijn met de nieuwste versie toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Probleem is opgelost. Het schijnt dat alle PROMODS nog niet compatible zijn met de nieuwste versie. Op het forum van PROMODS staat een guide hoe je een rollback kunt uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
SparksNL schreef op zondag 17 april 2016 @ 10:56:
Probleem is opgelost. Het schijnt dat alle PROMODS nog niet compatible zijn met de nieuwste versie. Op het forum van PROMODS staat een guide hoe je een rollback kunt uitvoeren.
Versie die wel geschikt is voor 1.23 zou dit weekend verschijnen dus ik zou de moeite niet nemen om een rollback te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
We zijn het hele weekend bezig geweest, maar in 1.23 heeft SCS (zonder aankondiging) de manier veranderd waardoor bedrijven aan het wegennetwerk zijn gekoppeld.

De conversie van de map naar 1.23 ging zonder problemen maar door dit route-probleem werkt de GPS niet (of slecht) en zijn er honderden missies met minimale betaling van een paar honderd €.

We gaan nog een paar dagen nodig hebben om dit probleem op te lossen ben ik bang.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
ScuL schreef op zondag 17 april 2016 @ 11:46:
We zijn het hele weekend bezig geweest, maar in 1.23 heeft SCS (zonder aankondiging) de manier veranderd waardoor bedrijven aan het wegennetwerk zijn gekoppeld.

De conversie van de map naar 1.23 ging zonder problemen maar door dit route-probleem werkt de GPS niet (of slecht) en zijn er honderden missies met minimale betaling van een paar honderd €.

We gaan nog een paar dagen nodig hebben om dit probleem op te lossen ben ik bang.
Dank voor de update, we wachten geduldig af, jullie doen het ook maar in je vrije tijd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:19
Stiekem vind ik het toch een beetje slechte fan service van scs dat er bij elke update zoveel mods breken. Ik begrijp best dat ze blijven ontwikkelen maar ik heb heel weinig tijd om te spelen en ik vind het zonde om de beperkte tijd die ik heb te moeten besteden aan het updaten van mods en het eventueel uitschakelen van incompatible mods.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Argh, wil ik vanmiddag lekker een stukje rijden, wil dat brakke Steam niet starten en als ie wel start dan maakt hij geen verbinding :(

[ Voor 22% gewijzigd door FastFred op 17-04-2016 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
taker1987 schreef op zondag 17 april 2016 @ 06:53:
[...]

dat zal ik dit jaar zeker nog wel ervaren en anders volgend jaar :)
Veel plezier en wat mij het eerste opviel met de vrachtwagen is niet de lengte maar vooral met de breete rekening te moeten houden. Verder is het prima te doen als je maar oplet. Dit is natuurlijk voor al het andere ook. Succes met het halen van het rijbewijs!
ScuL schreef op zondag 17 april 2016 @ 11:46:

Weinig andere keus dan geduldig af te wachten tot het jullie wel lukt. Snap best je daar moedeloos van word en vertraagd natuurlijk ook steeds de planning. Maar toch succes en hoop dat het snel voor elkaar is. Niet alleen voor ons maar ook voor jullie zodat jullie weer aan het bouwen van de map verder kunnen.
AtlAntA schreef op zondag 17 april 2016 @ 12:27:
Stiekem vind ik het toch een beetje slechte fan service van scs dat er bij elke update zoveel mods breken. Ik begrijp best dat ze blijven ontwikkelen maar ik heb heel weinig tijd om te spelen en ik vind het zonde om de beperkte tijd die ik heb te moeten besteden aan het updaten van mods en het eventueel uitschakelen van incompatible mods.
Ik snap dat ook niet want het lijkt wel of bij iedere update het complete spel is herschreven. Lijkt mij onmogelijk maar er zal wel iets achterzitten wat wij niet begrijpen
FastFred schreef op zondag 17 april 2016 @ 13:10:
Argh, wil ik vanmiddag lekker een stukje rijden, wil dat brakke Steam niet starten en als ie wel start dan maakt hij geen verbinding :(
Dit is dus de reden dat ik zwaar tegen Steam ben. Als ik mijn computer niet op orde heb dan heb ik pech kan ik niet rijden. De afhankelijkheid van een ander dat hoeft van mij niet. Zeker niet met een offline game.

[ Voor 77% gewijzigd door CyberCow op 17-04-2016 13:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martijnm71
FastFred schreef op zondag 17 april 2016 @ 13:10:
Steam ff in de offline modus zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martijnm71 schreef op zondag 17 april 2016 @ 13:32:
[...]

Steam ff in de offline modus zetten ;)
Steam boycotten zolang het nog kan

[ Voor 6% gewijzigd door CyberCow op 17-04-2016 13:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martijnm71
CyberCow schreef op zondag 17 april 2016 @ 13:40:
[...]

Steam boycotten zolang het nog kan
Zou niet weten waarom, ben tevreden Steam gebruiker 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-10 18:21
martijnm71 schreef op zondag 17 april 2016 @ 13:43:
[...]

Zou niet weten waarom, ben tevreden Steam gebruiker 8)
Same, snap al dat steanm bashen ook niet... maar goed ieder z'n ding.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op zondag 17 april 2016 @ 13:48:
[...]

Misschien wil ik daarmee niet veranderen. Als het aan mij ligt dan koop je een spelletje en die installeer je. Daarmee is het spel van jou en kan jij doen wat je wil. Niks word online opgeslagen als je dat niet wil en heb je alles zelf voor het kiezen. Met Steam is het zo dat je een code koopt en kan je ergens wat downloaden. Daardoor word er ook bijgehouden welke spellen ik allemaal heb. Ik heb daar geen zin in ook i.v.m. privacy. Het enige voordeel van Steam is dat bij uitkomst van een nieuw spel je niet de deur uit hoeft te gaan naar de winkel toe om de DVD aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/z8MhIqtYzZbXh8IO9Nvz5vUn/full.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8C83PFAOGsIPjs0M6V1h2ULL/full.png
Best lachen dit, maarja eigg kan het niet met goed fatsoen

En bedenk maar even welke weg er hier na komt...... (tip: dit is andorra)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TweakTweet schreef op zondag 17 april 2016 @ 14:02:
[afbeelding]
[afbeelding]

Upsat 2.91 krijg je een escorte mee die netjes het verkeer tegen kan houden zodat jij de rotonde met de klok mee kan maken. Tot die tijd omrijden dus bij de rotonde rechts en dan maar paar straatjes omrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
CyberCow schreef op zondag 17 april 2016 @ 14:18:
[...]

Upsat 2.91 krijg je een escorte mee die netjes het verkeer tegen kan houden zodat jij de rotonde met de klok mee kan maken. Tot die tijd omrijden dus bij de rotonde rechts en dan maar paar straatjes omrijden.
Komt dat serieus in de update???

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TweakTweet schreef op zondag 17 april 2016 @ 14:32:
[...]

Komt dat serieus in de update???
Het zou mooi zijn daarom zeg ik ook versie 2.91 wat een versie is dat ik denk die er nooit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breakske
@ hoi1234,

[/quote]

Daarmee bedoel ik bv tovh nog wat spelen met je schaling en grafische instellingen voor een zogenaamde hotspot te vinden.
(Maar ik denk echt dat je niets overhoud met deze specs)
Grtz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breakske
Thanks Barfman!
Lang gezocht, zelf niet kunnen vinden..

Misschien ook gemakkelijk voor anderen;
Ondertussen heb ik m'n mod profiel terug kunnen halen uit een vorige "update-map" van ETS in mijn documenten!
Van daaruit heb ik via modmanager alle mods verwijderd, huidige truck verkocht, een "snelle" vracht gereden en dan 2 dezelfde safes gemaakt. Eentje met de titel "Voor Mods" (en datum) en ééntje met "Na Mods" (met datum) .
Normaal gezien kan ik dan altijd terug naar m'n safe "Voor Mods" bij zo een "verwoestende" update zoals huidige..
Grz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breakske
Sn3gG3l schreef op zondag 17 april 2016 @ 13:48:
[...]

Met alle respect voor ieders keuze, maar,
+1, Nooit geen problemen gehad bij Steam, veel "vrienden" leren kennen ondertussen, leuke aanbiedingen, alles netjes georganiseerd, automatische updates, vanaf nu tot mods toe etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Steam moet een keus zijn lijkt mij. Helaas lijkt het erop alles overgaat. Ik ben geen zolderkamerpersoon maar dat vergelijken met vrienden kan ook sociaal. Dan spreek je elkaar nog wel eens en wat valt er te vergelijken met ETS2. Volgens mij niets enkel aanvullen en tonen met mooie screenshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op zondag 17 april 2016 @ 20:10:
Steam moet een keus zijn lijkt mij. Helaas lijkt het erop alles overgaat. Ik ben geen zolderkamerpersoon maar dat vergelijken met vrienden kan ook sociaal. Dan spreek je elkaar nog wel eens en wat valt er te vergelijken met ETS2. Volgens mij niets enkel aanvullen en tonen met mooie screenshots.
Of natuurlijk op Tweakers :)F :)B :+

Overigens heb ik weinig problemen met Steam, maar echt geweldig is het ook niet. Automatisch updaten werkt prima, maar de Workshop kan zeker verbeterd worden, vooral met veel mods is 't niet meer te doen.
Gelukkig heb je bij ETS2 nog de keuze :)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:19
Om mijn eigen problemen met updates van SCS en het gebruik van mods op te lossen heb ik for the time being auto updates maar uitgeschakeld. Vanavond een uurtje ATS kunnen spelen omdat ik daar maar weinig mods in had staan. ETS2 is een heel ander verhaal. Daar heb ik voor mezelf een hele "story" mode aangemaakt (tussen mijn oren ja, haha) dus daarbij wil ik echt geen rit af moeten breken door kapotte mods. Eerst maar even wachten op promods.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op maandag 18 april 2016 @ 01:25:
Om mijn eigen problemen met updates van SCS en het gebruik van mods op te lossen heb ik for the time being auto updates maar uitgeschakeld. Vanavond een uurtje ATS kunnen spelen omdat ik daar maar weinig mods in had staan. ETS2 is een heel ander verhaal. Daar heb ik voor mezelf een hele "story" mode aangemaakt (tussen mijn oren ja, haha) dus daarbij wil ik echt geen rit af moeten breken door kapotte mods. Eerst maar even wachten op promods.
Als er een nieuwe mod uitkomt dan lees ik altijd hier wat voor problemen het heeft opgeleverd. Tegen die tijd dat de problemen zijn opgelost heb ik mijn rit ook afgemaakt. De laatste tijd heb ik niet zo heel veel kilometers meer gemaakt dus dan duren de ritten ook een stuk langer. Het is altijd zonde om een rit af te moeten breken zeker als je al 4000km hebt gereden. Wat ik mij wel afvraag mocht je toch die rit afbreken door een nieuwe mod blijven dan wel je gereden kilometers bewaard of gaat dat ook weer naar het niveau van het begin van de route?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breakske
CyberCow schreef op zondag 17 april 2016 @ 20:10:
Ik denk ook dat het daar heen gaat, jammer voor je.
Dat vergelijken is toch helemaal niet asociaal en heeft toch niets te doen met een "zolderkamerpersoon"?
(Leuk woord trouwens, haha)
Dat word hier in dit topic ook gewoon gedaan, elkaar helpen en motiveren etc..
Je kan, nadat je "vergeleken" hebt op sociale media evenzeer naar je vrienden gaan hoor!
Hoe doe jij dat dan, eerst evenzeer foto's plaatsen en daarna op je vrienden hun pc samen kijken?
Ik begrijp je daar niet..
Buiten aanvullen en mooie shots laten kijken kan je ook lol maken hoor..
En "sociaal" vergelijken zoals je zegt, dat gaat moeilijk met mensen die duizenden km's verderop, of zelfs aan de andere kant van de wereld wonen hé ;-)
Ik wil niemand wat aanpraten of zo, maar wat is privacy?
Iedereen ziet precies hoeveel, op welke tijdstippen etc dat je hier actief bent, daarnaast geef je zelf allerlei info vrij op je profiel en ga zo maar door..
Wat is dan het verschil met Steam, want daar kan je ALLES afschermen voor iedereen en alles dat je zelf wilt!
Je hoeft zelfs geen sociaal profiel aan te maken om lid te worden van Steam!
Er gaan veel misverstanden de ronde over Steam, vooral van mensen die zelf niet eens Steam hebben!
Grtz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breakske
CyberCow schreef op maandag 18 april 2016 @ 12:39:
[...]

Als er een nieuwe mod uitkomt dan lees ik altijd hier wat voor problemen het heeft opgeleverd. Tegen die tijd dat de problemen zijn opgelost heb ik mijn rit ook afgemaakt. De laatste tijd heb ik niet zo heel veel kilometers meer gemaakt dus dan duren de ritten ook een stuk langer. Het is altijd zonde om een rit af te moeten breken zeker als je al 4000km hebt gereden. Wat ik mij wel afvraag mocht je toch die rit afbreken door een nieuwe mod blijven dan wel je gereden kilometers bewaard of gaat dat ook weer naar het niveau van het begin van de route?
Er zijn zeker niet altijd problemen na een update, maar wel vrij frequent.
Dan is het heel simpel, ofwel haal je de mods eruit en begin je opnieuw, of je laat alles staan, gaat naar Steam en zet met enkele klikjes je spel gewoon een update terug, niets kwijt, niets weg..
Wat er gebeurt met de gereden km's bij het afbreken van een rit weet ik niet, nooit op gelet.
Voor mij gaat het om de ontspanning in het spel, mooie omgevingen, nieuwe dingen ontdekken etc, dit zeker boven hoeveel kms dat ik gereden zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Breakske schreef op maandag 18 april 2016 @ 19:13:
[...]

Ik denk ook dat het daar heen gaat, jammer voor je.
Dat vergelijken is toch helemaal niet asociaal en heeft toch niets te doen met een "zolderkamerpersoon"?
(Leuk woord trouwens, haha)
Dat word hier in dit topic ook gewoon gedaan, elkaar helpen en motiveren etc..
Je kan, nadat je "vergeleken" hebt op sociale media evenzeer naar je vrienden gaan hoor!
Hoe doe jij dat dan, eerst evenzeer foto's plaatsen en daarna op je vrienden hun pc samen kijken?
Ik begrijp je daar niet..
Buiten aanvullen en mooie shots laten kijken kan je ook lol maken hoor..
En "sociaal" vergelijken zoals je zegt, dat gaat moeilijk met mensen die duizenden km's verderop, of zelfs aan de andere kant van de wereld wonen hé ;-)
Ik wil niemand wat aanpraten of zo, maar wat is privacy?
Iedereen ziet precies hoeveel, op welke tijdstippen etc dat je hier actief bent, daarnaast geef je zelf allerlei info vrij op je profiel en ga zo maar door..
Wat is dan het verschil met Steam, want daar kan je ALLES afschermen voor iedereen en alles dat je zelf wilt!
Je hoeft zelfs geen sociaal profiel aan te maken om lid te worden van Steam!
Er gaan veel misverstanden de ronde over Steam, vooral van mensen die zelf niet eens Steam hebben!
Grtz.
Het is zeker jammer dat mensen de keus niet meer gaan hebben. Ik had het misschien iets anders moeten verwoorden over dat zolderkamerpersoon. Natuurlijk is het eigenlijk niet anders te doen met mensen die je van buiten de landgrenzen kent om daarmee dan via internet (dagelijks) contact te kunnen houden. Het privacy ik kan binnen Tweakers aangeven wat ik wel en niet in wil vullen. Bij Steam ook al zet ik dat niet openbaar moet ik wel aangeven welke spellen ik wanneer aan het spelen ben. Heb daar helemaal geen zin in om te delen eerlijk gezegd. Ik heb een aantal jaren geleden wel Steam erop gezet maar ben daar wel behoorlijk hard weer bij weggerend. Het kan goed zijn er een aantal dingen zijn veranderd waar ik toen aardig tegenaan gelopen ben. Maar mijn punt is dat niet alles maar gecentraliseerd moet worden en dingen lekker in eigen beheer houden. Als ik wil updaten dan ga ik updaten. Als ik een MOD ergens vind dan bepaal ik wel wanneer dat ik deze ga updaten en niet dat het allemaal automatisch gaat en ik het overzicht compleet kwijt ben. Het is allemaal wel makkelijk maar ik wil dat niet >:).
Breakske schreef op maandag 18 april 2016 @ 19:21:
[...]

Er zijn zeker niet altijd problemen na een update, maar wel vrij frequent.
Dan is het heel simpel, ofwel haal je de mods eruit en begin je opnieuw, of je laat alles staan, gaat naar Steam en zet met enkele klikjes je spel gewoon een update terug, niets kwijt, niets weg..
Wat er gebeurt met de gereden km's bij het afbreken van een rit weet ik niet, nooit op gelet.
Voor mij gaat het om de ontspanning in het spel, mooie omgevingen, nieuwe dingen ontdekken etc, dit zeker boven hoeveel kms dat ik gereden zou hebben.
Ik wacht wel tot andere het hebben getest. En zoals ik al eerder schreef vaak komt dat prima uit met het afronden van mijn rit. Het gaat mij ook niet om de kilometers maar kwam in mij op. Heb het nooit bijgehouden en tegenwoordig rij ik netjes de rit uit. Mods gebruik ik er niet zo heel veel eerlijk gezegd. Ik maak gebruik van ProMods, RusMap, OpenSpaces, Project Balkan, Egypt Add-on en een zooitje Jazzycat. Jammer dat er een nieuwe versie meer is gekomen van IWR maar anders dan had die er ook bijgezeten.

[ Voor 19% gewijzigd door CyberCow op 18-04-2016 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
Breakske schreef op zondag 17 april 2016 @ 16:55:
@ hoi1234,

[/quote]

Daarmee bedoel ik bv tovh nog wat spelen met je schaling en grafische instellingen voor een zogenaamde hotspot te vinden.
(Maar ik denk echt dat je niets overhoud met deze specs)
Grtz.
Ik heb maar eens in home streaming geprobeerd en dat werkt wel aardig. Tuurlijk is het niet dezelfde kwaliteit als native, maar op je kamer gamen heeft ook wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hoi1234 schreef op maandag 18 april 2016 @ 22:52:
[...]

Ik heb maar eens in home streaming geprobeerd en dat werkt wel aardig. Tuurlijk is het niet dezelfde kwaliteit als native, maar op je kamer gamen heeft ook wel wat.
Ik weet niet of je gebruik maakt van ProMods. Maar bij het maken van het def bestand kan je ervoor kiezen om lage kwaliteit te kiezen ipv de standaard kwaliteit. Dit doe je door "Vegetation drawing distance" te kiezen voor Near drawing distance aan te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
CyberCow schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 12:09:
[...]

Ik weet niet of je gebruik maakt van ProMods. Maar bij het maken van het def bestand kan je ervoor kiezen om lage kwaliteit te kiezen ipv de standaard kwaliteit. Dit doe je door "Vegetation drawing distance" te kiezen voor Near drawing distance aan te klikken.
Ah, dankjewel! Ik maak helaas geen gebruik van ProMods. Als ik de benodigde DLC gekocht heb, zal ik er eens naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Hebben jullie dat ook nadat ik gisteren een update kreeg naar 1.23.1.1 kreeg ik later weer een update naar 1.23.2. Vandaag kreeg ik weer een update maar ben weer terug naar 1.23.1.1 en er staat nu in het begin scherm dat er een nieuwere versie beschikbaar is maar steam download niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:24
Ja, ik zie dat ik ook terug ben naar 1.23.1.1 en gisteren nog op 1.23.2

Het zal wel te maken hebben met de nieuwe paintjobs die nu beschikbaar zijn, maar dan ga je niet ineens een versie terug lijkt me.

Edit: Ik zie nu ook op de worldoftrucks website dat een afbeelding van mij de Editors Pick is :*)

[ Voor 19% gewijzigd door Nice Guy Eddie op 19-04-2016 19:02 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Promods heeft gisteravond een nieuwe versie uitgebracht die compatible is met ETS2 1.23. Dus, we kunnen weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op donderdag 21 april 2016 @ 11:47:
Promods heeft gisteravond een nieuwe versie uitgebracht die compatible is met ETS2 1.23. Dus, we kunnen weer :)
Dan moet er nog een verbindingsweg komen tussen RusMap 1.6.3 en OpenSpaces 3.0 en dan gaat CyberCow ook over op de nieuwe versie :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De verbindingsweg met RusMap kun je vinden in het RusMap topic op ons forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBoy59
  • Niet online
CyberCow schreef op donderdag 21 april 2016 @ 13:03:
[...]

Dan moet er nog een verbindingsweg komen tussen RusMap 1.6.3 en OpenSpaces 3.0 en dan gaat CyberCow ook over op de nieuwe versie :).
Volgens mij OpenSpaces en de verbindingweg wel goed met ProMods 2.0.2 in 1.23.xx, tenminste nog geen problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:42
NVM.
Mijn crash met ProMods kwam door mijn eigen stommiteit 8)7
Ik had de nieuwe ProMods to RusMap connection file wel in mijn mods folder gezet, maar niet geactiveerd in mijn profiel (daar stond de oude nog).

Nu wel geactiveerd en probleem is opgelost! _/-\o_

[ Voor 67% gewijzigd door Sleepie op 21-04-2016 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10 08:28
Volgens mij is het druk op Promods...ik kom er maar niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:15
Ben nu in IJsland en dan zie je dat de Promods IJsland erg goed gemaakt is. :)
Wát een adembenemend mooi land in het echt!!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Promods betaling voor de 3x keer gaat het niet goed. Ben er zo langzamerhand wel klaar mee :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gummiebeer schreef op donderdag 21 april 2016 @ 17:39:
Volgens mij is het druk op Promods...ik kom er maar niet op
De server is 1 minuut off-line geweest
bobsquad schreef op donderdag 21 april 2016 @ 23:30:
Promods betaling voor de 3x keer gaat het niet goed. Ben er zo langzamerhand wel klaar mee :-(
Wat gaat er mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:05

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

Apart, ik had juist voorgaande releases problemen met de betaling (het teruglinken van Paypal naar Payloadz lukte niet/duurde extreem lang) en trage downloads, maar gisteravond heeft het me minder dan 5 minuten gekost tussen het openen van het update-mailtje tot het uitpakken van het bestand :)

Heb niet zo heel veel kunnen rijden gisteravond (Alleen R'dam-A'dam en A'dam-London), maar wel al veel kleine verbeteringen gespot onderweg. Hopelijk vanavond nog verder op ontdekkingstocht :D

Wat wel weer jammer is, is dat de SCS trailerpack niet compatible is met 1.23. Dus die heb ik maar ingeruild voor Jazzycat.

Ik heb vriendinlief overigens al overtuigd dat mijn stuurtje gewoon op het bureau in de woonkamer mag, dus ik kan straks al samenwonende ook gewoon lekker doortrucken :D

Kalm aan! En rap een beetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:24
Ik weet wel dat betalen voor Promods i.c.m. Microsoft Edge browser niet lukt (bij mij althans), maar bijvoorbeeld via de 'normale' Internet Explorer lukt het wel.

Voor de trailers gebruik ik trouwens de fred_be trailers. Heb wel een tijd jazzycat gebruikt, maar de trailers waren af en toe zo lang en groot dat ik de bochten soms niet door kwam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:41
TweakTweet schreef op zondag 17 april 2016 @ 14:02:
[afbeelding]
[afbeelding]

Haha, volgens mij heb ik die eerste screenshot in de andere richting gereden. Kon ik mooi vergeten, kwam niet boven :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:42
Als je van Kopenhagen richting Gedser rijdt en van de E20 de E47 opdraait, rij je tegen een onzichtbare muur aan (als je de ProMods map gebruikt).

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/977T1bHNv9My9SG8TXPwfxFS/full.png

Bugje is gemeld en bevestigt hier:
http://www.promods.net/viewtopic.php?f=29&t=12184

Plan je route voorlopig dus even via een omweg als je hierlangs moet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
ScuL schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 08:33:
[...]

De server is 1 minuut off-line geweest

[...]

Wat gaat er mis?
Alles na het betalen geen bevestigingsmail niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Laatst online: 24-10 10:33
Sleepie schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 13:42:
Als je van Kopenhagen richting Gedser rijdt en van de E20 de E47 opdraait, rij je tegen een onzichtbare muur aan (als je de ProMods map gebruikt).

[afbeelding]

Dan rijden via dat tankstation :) :9

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breakske
CyberCow schreef op maandag 18 april 2016 @ 19:41:
[...]

Het is zeker jammer dat mensen de keus niet meer gaan hebben. Ik had het misschien iets anders moeten verwoorden over dat zolderkamerpersoon. Natuurlijk is het eigenlijk niet anders te doen met mensen die je van buiten de landgrenzen kent om daarmee dan via internet (dagelijks) contact te kunnen houden. Het privacy ik kan binnen Tweakers aangeven wat ik wel en niet in wil vullen. Bij Steam ook al zet ik dat niet openbaar moet ik wel aangeven welke spellen ik wanneer aan het spelen ben. Heb daar helemaal geen zin in om te delen eerlijk gezegd. Ik heb een aantal jaren geleden wel Steam erop gezet maar ben daar wel behoorlijk hard weer bij weggerend. Het kan goed zijn er een aantal dingen zijn veranderd waar ik toen aardig tegenaan gelopen ben. Maar mijn punt is dat niet alles maar gecentraliseerd moet worden en dingen lekker in eigen beheer houden. Als ik wil updaten dan ga ik updaten. Als ik een MOD ergens vind dan bepaal ik wel wanneer dat ik deze ga updaten en niet dat het allemaal automatisch gaat en ik het overzicht compleet kwijt ben. Het is allemaal wel makkelijk maar ik wil dat niet >:).

[...]

Ik wacht wel tot andere het hebben getest. En zoals ik al eerder schreef vaak komt dat prima uit met het afronden van mijn rit. Het gaat mij ook niet om de kilometers maar kwam in mij op. Heb het nooit bijgehouden en tegenwoordig rij ik netjes de rit uit. Mods gebruik ik er niet zo heel veel eerlijk gezegd. Ik maak gebruik van ProMods, RusMap, OpenSpaces, Project Balkan, Egypt Add-on en een zooitje Jazzycat. Jammer dat er een nieuwe versie meer is gekomen van IWR maar anders dan had die er ook bijgezeten.
Daarin heb je zeker wel gelijk hoor!
Waarschijnlijk is het op de eerste plaats te doen voor hun kosten te drukken of de winst hoger te halen..
Maar denk dat je die keuze wellicht toch nog (even?) blijft houden, want mods die je zelf afhaalt draaien nog altijd gewoon netjes mee! En Map mods willen ze niet in de Steam Workshop, zijn ook veel groter dan het max door SCS opgelegde 1GB.
Je draait toch nog aardig wat mods dan hoor! :)
Grtz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breakske
Nice Guy Eddie schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 17:59:
Ja, ik zie dat ik ook terug ben naar 1.23.1.1 en gisteren nog op 1.23.2

Het zal wel te maken hebben met de nieuwe paintjobs die nu beschikbaar zijn, maar dan ga je niet ineens een versie terug lijkt me.

Edit: Ik zie nu ook op de worldoftrucks website dat een afbeelding van mij de Editors Pick is :*)
Heb er op gereageerd ;-) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breakske
Gister ook maar eens Promods binnengehaald, op enkele minuten was alles binnen..
Ik dacht echter dat de bestanden promods-v202.7z- 1,2,3,4,5 en 6 moesten gedownload, blijkt dat 1 al genoeg is 8)7
Daarna netjes op m'n modprofiel geinstaleerd en alles was meteen top!
Denk dat ik er Rusmap ook maar bij ga nemen nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breakske
Sleepie schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 13:42:

[afbeelding]

Bedankt voor dit te delen! Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breakske
Breakske schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 17:00:
Gister ook maar eens Promods binnengehaald, op enkele minuten was alles binnen..
Ik dacht echter dat de bestanden promods-v202.7z- 1,2,3,4,5 en 6 moesten gedownload, blijkt dat 1 al genoeg is 8)7
Daarna netjes op m'n modprofiel geinstaleerd en alles was meteen top!
Denk dat ik er Rusmap ook maar bij ga nemen nu!
Ik moet m'n eigen verbeteren! Alle 6 zijn toch nodig, wanneer je deze binnen hebt in één map pak je de "1" uit en de daaruitvloeiende scs bestanden heb je nodig.
Dit voor degenen die dit misschien nog niet wisten..
Ja, ik ben een noob... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bobsquad schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 14:54:
[...]

Alles na het betalen geen bevestigingsmail niks.
Als je geen mail krijgt dan blijft de mail bij je provider steken (of in een spamfilter hangen)
Je kunt alsnog de link ophalen door je paypal e-mail adres in dit formulier in te geven:
http://www.promods.net/help.php?mode=nodllink

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
ScuL schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 01:30:
[...]

Als je geen mail krijgt dan blijft de mail bij je provider steken (of in een spamfilter hangen)
Je kunt alsnog de link ophalen door je paypal e-mail adres in dit formulier in te geven:
http://www.promods.net/help.php?mode=nodllink
Top nu kan ik hem wel binnenhalen en daarbij heb mijn eigen mailserver draaien en zie niet dat hij daar blijft hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
Na een weekje in Valencia gezeten te hebben nu maar weer eens ETS2 spelen. Eerst eens flink updates uitvoeren.

Ik had hem vorige week teruggezet op de 1.22 BETA, hoe kan ik nu terug naar de meest recente 1.23?
En welke volgorde moet ik aanhouden i.c.m. Rusmap + Promods?

[ Voor 12% gewijzigd door TweakTweet op 24-04-2016 17:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Breakske
TweakTweet schreef op zondag 24 april 2016 @ 17:03:
Na een weekje in Valencia gezeten te hebben nu maar weer eens ETS2 spelen. Eerst eens flink updates uitvoeren.

Ik had hem vorige week teruggezet op de 1.22 BETA, hoe kan ik nu terug naar de meest recente 1.23?
Bij ETS2 1.23 en aldus Rusmap 1.6.3 is het volgende volgorde ;
ProMods+RusMap Connection
RusMap Map Package
RusMap Model 2 Package
RusMap Model Package
ProMods Definition Package (Niet vergeten Rusmap aan te duiden bij het maken van je "DEF" bestand!)
ProMods Map Package
ProMods Media Package
ProMods Models Package 2
ProMods Models Package 1
ProMods Assets Package
RusMap Def Package

Dit geeft Rusmap ook zelf aan als de goede volgorde, heb het zelf ook al getest, werkt tot hiertoe goed!
Grtz.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henk1994
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:36
TweakTweet schreef op zondag 24 april 2016 @ 17:03:

Als je Rusmap 1.6.3 download zit er nu ook een afbeelding in met de juiste volgorde van de mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breakske
henk1994 schreef op maandag 25 april 2016 @ 08:23:
[...]

Als je Rusmap 1.6.3 download zit er nu ook een afbeelding in met de juiste volgorde van de mods.
Dat klopt, maar komt niet overeen met het read me bestandje, dat er ook in zit.
Daar staan ook de opstellingen in met MsHeavyAlex en TSM..
Welke de absolute juiste is weet ik niet, het lijkt me een oudere versie op de foto?
Ik zelf heb die van het read me bestandje aangehouden en alles werkt nog steeds zonder enig probleem.
Wel even opletten dat je het Promods en Rusmap connection bestand vervangt door een fix, anders zou deze kunnen crashen. ;; http://www57.zippyshare.com/v/W0UdHKax/file.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:59

BM

Moderator Spielerij
Dat je incidenteel een keer een dubbelpost maakt, vooruit dan maar. Maar bovenstaande is wel wat erg veel. Graag in het vervolg je post editten als je zelf als laatste gereageerd hebt.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breakske
Mijn excuses, ik was me van geen kwaad bewust..
Bedoel je zoals bovenstaande posts in één post steken of wat?
Indien zo bedoeld zal ik proberen uitzoeken hoe dat werkt.
Nogmaals excuseer.
Grtz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Werkt de trailer & company pack ook al voor versie 1.23? ETS2 geeft aan dat TCP incompatible is. Tevens crasht mijn game zodra ik wil gaan rijden. De mod lijkt nog steeds niet compatible te zijn met 1.23?

Edit: het was niet de ProMod die roet in het eten gooide, maar een traffic mod welke out-of-date was.

[ Voor 56% gewijzigd door SparksNL op 25-04-2016 12:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Breakske schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:31:
Mijn excuses, ik was me van geen kwaad bewust..
Bedoel je zoals bovenstaande posts in één post steken of wat?
Indien zo bedoeld zal ik proberen uitzoeken hoe dat werkt.
Nogmaals excuseer.
Grtz.
Rechtsboven je bericht op 'Wijzig' klikken ;)

[ Voor 7% gewijzigd door FastFred op 25-04-2016 11:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FastFred schreef op maandag 25 april 2016 @ 11:05:
[...]

Mocht je meerdere dingen willen quoten en je doet dat met de telefoon dan wil dat niet altijd helemaal lekker lopen. Ik doe dan altijd wel een quote en typ dan wat ik wil typen en knip dat dan. Daarna druk ik op wijzigen van mijn laatste bericht en dan plak ik het eronder. Dan komt het ook goed uit :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-09 19:27
Ik ben sinds een tijdje ook weer bezig met ets2 en proberen weer wat te levellen. Rijd nu lekker rond in de donker rode Mercedes Benz (Nieuw type), maar wilde zelf graag weer gaan starten met Promods, dus ik alles lekker downloaden, maar wanneer ik alle bestanden heb gedownload, wordt mijn 7z/winrar bestand aangemaakt als een .001 bestand. Ik heb geprobeerd om deze via oa .7z en .rar om te bouwen,m aar wanneer ik dit doe, geeft hij een foutmelding.
Heeft iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen? Ik wil namelijk wel weer beginnen, de map is zo leuk :)

Heeft iemand trouwens het volgende filmpje al gezien?
YouTube: ProMods 2.02: Secret in the Pyrenees
Ziet er goed uit :D

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
Ik had een traffic mod waardoor er een af en toe files ontstonden en het wat drukker was op de wegen, met de nieuwe update zorgde deze voor een crash, heeft iemand een goed alternatief die wel werkt met Promods + Rusmap + 1.23?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breakske
FastFred schreef op maandag 25 april 2016 @ 11:05:
[...]

CyberCow schreef op maandag 25 april 2016 @ 12:18:
[...]

Mocht je meerdere dingen willen quoten en je doet dat met de telefoon dan wil dat niet altijd helemaal lekker lopen. Ik doe dan altijd wel een quote en typ dan wat ik wil typen en knip dat dan. Daarna druk ik op wijzigen van mijn laatste bericht en dan plak ik het eronder. Dan komt het ook goed uit :).
Dank je wel FastFred en Cybercow, ik ga het meteen hier eens proberen!
Ik ben nog niet aan de smartphone, zeker wel bedankt voor de info! ;-)
Edit, gelukt! _/-\o_

[ Voor 68% gewijzigd door Breakske op 25-04-2016 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

Als je alle bestanden in een map heb staan (dus *.001, *.002 enz) kan je het eerste bestand (*.001) openen met winrar door rechterknop op het bestand en "openen met" te kiezen (en dan dus winrar). Winrar zal even moeten nadenken omdat het een total bestand is van +1GB en zal dan gewoon een venster openen waarin alle bestanden staan. Die bestanden kan je gewoon naar je ETS2 mods folder slepen. Je moet dus niet de bestand extenties veranderen naar rar/zip/7z enz.

[ Voor 4% gewijzigd door Tyoi op 25-04-2016 15:12 ]

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-09 19:27
Tyoi schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:10:
[...]

Als je alle bestanden in een map heb staan (dus *.001, *.002 enz) kan je het eerste bestand (*.001) openen met winrar door rechterknop op het bestand en "openen met" te kiezen (en dan dus winrar). Winrar zal even moeten nadenken omdat het een total bestand is van +1GB en zal dan gewoon een venster openen waarin alle bestanden staan. Die bestanden kan je gewoon naar je ETS2 mods folder slepen. Je moet dus niet de bestand extenties veranderen naar rar/zip/7z enz.
Oh oke bedankt, gaan we dat direct even proberen. :)

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FastFred schreef op donderdag 21 april 2016 @ 11:47:
En na een aantal bugreports van spelers heeft Promods een hotfix uitgebracht om die bugs te herstellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henk1994
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:36
FastFred schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:30:
[...]

En na een aantal bugreports van spelers heeft Promods een hotfix uitgebracht om die bugs te herstellen.
Klopt, deze bugs zijn hersteld:
  • CTDs in Bucuresti and Riga (defective prefabs)
  • Misplaced objects in Jyväskylä
  • Invisible wall at Køge-Vest (E20×E47)
De hotfix is hier te downloaden: http://blog.promods.net/download/map/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc0nly
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22-10 23:11
Ik krijg morgen mijn Logitech driving force GT binnen. Iemand nog fijne settings voor dit stuur? Zowel in Game als in de software van het stuurtje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Damn, driver update van m'n GTX970 heeft de Nvidia Inspector settings weer om zeep geholpen waardoor de AA wederom dramatisch is. Kan ik hier weer aan gaan sleutelen. :(

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Rivanov schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 11:51:
Damn, driver update van m'n GTX970 heeft de Nvidia Inspector settings weer om zeep geholpen waardoor de AA wederom dramatisch is. Kan ik hier weer aan gaan sleutelen. :(
Ik save de settings altijd in mijn ets2 save folder, zo heb ik altijd in 1 keer de juiste settings na een driver update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Had ik ook moeten doen.. maargoed. De meeste games hebben geen last van een driver update, behalve ETS en ATS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/262709134089028927/1040B905D3060BD2E123FF72880C8AE1C866D9BE/ Kom maar even binnen met je knecht

Johann Sebastian Bach

Pagina: 1 ... 34 ... 162 Laatste