Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:50
Koenvh schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 18:09:
[...]

Tja, ik vind de Steam Workshop toch een heleboel nadelen hebben. Automatisch updaten is leuk, maar ik houd altijd nog liever zelf de controle over mijn mods. Straks kan ik weer uit gaan zoeken welke mod een update heeft doorgevoerd en waarom mijn game constant crasht... En het beheren van mods in de Steam Workshop is ook geen pretje bij meer dan 50 mods.

Daarnaast: Niet iedereen wil Steam, dat is een keuze. Ik kan wel pro's en contra's bedenken.
Ik heb 1.23 even getest met de workshop, maar vond de workshop inderdaad niks. Zelfs bij het veranderen van je truck in de garage heb je telkens lag wanneer je een onderdeel vervangt. Ook kreeg ik een update van een mod waardoor mijn profiel in 1 keer corrupt was, dus ik ga voorlopig niet updaten.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ProMods 2.01 is voor 1.22 bedoeld en werkt niet goed op 1.23.
We zullen een compatibility update 2.02 uitbrengen zodra 1.23 officieel uit is.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +1 Henk 'm!
"Meanwhile the ATS map team is hard at work on Arizona DLC, a free map expansion coming for American Truck Simulator." (http://blog.scssoft.com/)

Dus Arizona wordt toch gratis

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Ergens vind ik dat niet zo vreemd, als iedere staat DLC wordt, dan gaan ze heel veel goodwill verliezen. ETS2 is juist een van de weinige games waarbij er sowieso niet veel belangrijke DLC is, 2 mappacks maar, en die mappacks zijn goed geprijsd. Hoe zouden ze dat per staat willen gaan doen? Zelfs al vragen ze gemiddeld iets van 3 euro, met nog 46 continentale staten te gaan van de VS, ben je dan al bijna 150 euro kwijt aan mappacks. Beetje te gortig. Zelfs 1 euro gemiddeld zou ik nog vrij prijzig vinden.

Ook zou je problemen kunnen krijgen met dat mensen de ene staat niet kopen, maar een staat die er aan grenst wel. Stel ik koop Arizona [als dat wel DLC zou zijn geweest] niet, maar New Mexico wil ik wel. Hoe kom ik daar als Colorado nog mist?

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Volgens mij zorgt SCS ongeveer dat met de nieuwe DLC erbij de game hetzelfde blijft kosten als daarvoor, wat imho de enige goedwerkende marketing techniek is.

Als je alles koopt blijft het ongeveer rond de 30 euro zitten nl.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-10 16:36

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Grote kans ook dat je niet staten los koopt, maar in packs of iets dergelijks. Want kleine bedragen vragen voor losse staten is voor niemand fijn, niet voor ons als klanten (die steeds weer de portemonnee moeten trekken) en niet voor hun als developers. Grote kans dus dat het, afhankelijk van de grootte van de staten, per 3/4 staten zal gaan, à 5 tot 10 euro per pack. Mocht je dan niet aangrenzende staten hebben, dan kun je waarschijnlijk teleporten of iets dergelijks om toch van hot naar her te komen. Althans, dat is mijn verwachting, verder weet ik er ook helemaal niks vanaf :9.

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobinHood schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 02:22:
Ergens vind ik dat niet zo vreemd, als iedere staat DLC wordt, dan gaan ze heel veel goodwill verliezen. ETS2 is juist een van de weinige games waarbij er sowieso niet veel belangrijke DLC is, 2 mappacks maar, en die mappacks zijn goed geprijsd. Hoe zouden ze dat per staat willen gaan doen? Zelfs al vragen ze gemiddeld iets van 3 euro, met nog 46 continentale staten te gaan van de VS, ben je dan al bijna 150 euro kwijt aan mappacks. Beetje te gortig. Zelfs 1 euro gemiddeld zou ik nog vrij prijzig vinden.

Ook zou je problemen kunnen krijgen met dat mensen de ene staat niet kopen, maar een staat die er aan grenst wel. Stel ik koop Arizona [als dat wel DLC zou zijn geweest] niet, maar New Mexico wil ik wel. Hoe kom ik daar als Colorado nog mist?
Mee eens, maar eerst zou die niet gratis worden... We zullen zien.
Wel een goede vraag hoe je van A naar B komt zonder de staat die ertussen zit, maar nu kun je in principe ook al Nevada uitschakelen.
RoofTurkey schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 09:50:
Grote kans ook dat je niet staten los koopt, maar in packs of iets dergelijks. Want kleine bedragen vragen voor losse staten is voor niemand fijn, niet voor ons als klanten (die steeds weer de portemonnee moeten trekken) en niet voor hun als developers. Grote kans dus dat het, afhankelijk van de grootte van de staten, per 3/4 staten zal gaan, à 5 tot 10 euro per pack. Mocht je dan niet aangrenzende staten hebben, dan kun je waarschijnlijk teleporten of iets dergelijks om toch van hot naar her te komen. Althans, dat is mijn verwachting, verder weet ik er ook helemaal niks vanaf :9.
Met de huidige snelheid van SCS duurt dat dan een jaar of twee voordat vier staten uitkomen :P
Ik denk dat ze 't toch per staat gaan doen... En 4×€2 of €8 maakt niet echt uit.

Ik vraag me af hoe je dat teleporten voor je ziet, als een soort wormhole? :P

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-10 16:36

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Koenvh schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 13:19:
Met de huidige snelheid van SCS duurt dat dan een jaar of twee voordat vier staten uitkomen :P
Ik denk dat ze 't toch per staat gaan doen... En 4×€2 of €8 maakt niet echt uit.

Ik vraag me af hoe je dat teleporten voor je ziet, als een soort wormhole? :P
Nou, er zijn op zich genoeg kleine/kale staten die zo in een paar weekjes gedaan zouden moeten kunnen. De grote zullen dan de echte eye-catchers zijn. Ook daarom zou elke staat los niet interessant zijn, dan is de kans groot dat men voornamelijk alleen de eye-catchers koopt.

Qua teleporten zou het gewoon hetzelfde kunnen werken als op de boot stappen, alleen dan bij de staatsgrens bijvoorbeeld dat je op de trein stapt oid. 't Blijft tenslotte een game dus je kunt altijd wel iets 'goed genoeg' verzinnen :P.

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoofTurkey schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 13:27:
[...]

Nou, er zijn op zich genoeg kleine/kale staten die zo in een paar weekjes gedaan zouden moeten kunnen. De grote zullen dan de echte eye-catchers zijn. Ook daarom zou elke staat los niet interessant zijn, dan is de kans groot dat men voornamelijk alleen de eye-catchers koopt.

Qua teleporten zou het gewoon hetzelfde kunnen werken als op de boot stappen, alleen dan bij de staatsgrens bijvoorbeeld dat je op de trein stapt oid. 't Blijft tenslotte een game dus je kunt altijd wel iets 'goed genoeg' verzinnen :P.
Rhode Island DLC zal inderdaad wel erg klein zijn :P

🠕 This side up

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zojuist een update van ETS 2 ontvangen (13 a 14MB). Staat nog niks bij "nieuws" op Steam, van ETS 2. Enig idee wat er veranderd is?

[ Voor 4% gewijzigd door Anonymoussaurus op 01-04-2016 18:32 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-10 15:24
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 18:31:
Zojuist een update van ETS 2 ontvangen (13 a 14MB). Staat nog niks bij "nieuws" op Steam, van ETS 2. Enig idee wat er veranderd is?
Ik zag op steam forum dat het wel eens een voorbereiding op paintjobs DLC kan zijn. Volgens mij is het versienummer ook niet gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:03
Je kan nu de beta van Promods 2.1 downloaden:
We need your feedback!
We are working very hard on the next ProMods expansion, version 2.1.
We have learned a few new techniques to improve game quality and optimise the mod in general. The stutter should now finally be gone.
The only way to get enough feedback on these fixes is to have a large public beta so that the mod gets tested on as many systems as possible.
https://www.facebook.com/ProModsETS2/

http://www.donorofniet.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vergeet niet welke dag het is vandaag hè ;) :P
Toch geen grap, misschien ben ik wel te achterdochtig. O-)
Zou 't wel geniaal vinden als grap...

[ Voor 25% gewijzigd door Koenvh op 01-04-2016 21:09 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-04 17:15
Is er in al die jaren nog eens nieuws gekomen over evt. Euro Bus/Coach simulator??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:01
2 april mag dit wel toch :p
Afbeeldingslocatie: https://farm2.staticflickr.com/1715/26076742402_37fe707188_z.jpg
Zo stond die op het promods forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:03
Koenvh schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 20:55:
Vergeet niet welke dag het is vandaag hè ;) :P
D'uh ;)

maar de mod werkt dus echt, al je straten worden zo.. en het is niet eens vervelend om zo te rijden, je wordt er vrolijk van :+

http://www.donorofniet.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jip_86 schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 15:04:
[afbeelding]
When the weed was too damn strong.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is die serieus te koop? Of is dat gefotoshopt? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-10 18:21
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 16:13:
[...]

Is die serieus te koop? Of is dat gefotoshopt? :9~
Wat denk je zelf ;)

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarschijnlijk niet :( O-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Maar weer even ontopic, heb nu bijna alle achievements in ETS, van de week Sailor gehaald en ben nu nog bezig met Digger achievement. Misschien daarna maar weer eens ATS aanslingeren, al meer dan een maand niet meer gespeeld. Of weer terug naar m'n andere profiel en weer lekker verder met promods en rusmap. Decisions, decisions!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koenvh schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 14:25:
[...]

Rhode Island DLC zal inderdaad wel erg klein zijn :P
Behalve dan dat alle kleine staten aan de oostkust zitten. Aan de westkust is het allemaal grote staten. Dus voor dat we Rhode Island krijgen zullen we wel een paar jaar verder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 19:30:
[...]

Behalve dan dat alle kleine staten aan de oostkust zitten. Aan de westkust is het allemaal grote staten. Dus voor dat we Rhode Island krijgen zullen we wel een paar jaar verder zijn.
Maar een staat als Wyoming... Groot, maar d'r is vrij weinig. Twee interstates een extra weg en misschien een stad of twee en Wyoming is klaar :P

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koenvh schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 20:25:
[...]

Maar een staat als Wyoming... Groot, maar d'r is vrij weinig. Twee interstates een extra weg en misschien een stad of twee en Wyoming is klaar :P
True, maar voordat we bij Wyoming zijn, zijn we waarschijnlijk al weer anderhalf jaar verder gezien het huidige tempo.

Arizona zou 'enkele weken' na release van ATS uit komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 20:31:
[...]

True, maar voordat we bij Wyoming zijn, zijn we waarschijnlijk al weer anderhalf jaar verder gezien het huidige tempo.

Arizona zou 'enkele weken' na release van ATS uit komen....
Met het huidige tempo wel :X
Wyoming ligt niet heel erg ver weg, als ze na Arizona Utah maken dan grens je al met Wyoming.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koenvh schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 20:25:
[...]

Lekker door Yellowstone knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-10 14:21
wanneer komen er meer states beschikbaar in ATS eigenlijk? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 23:36:
wanneer komen er meer states beschikbaar in ATS eigenlijk? 8)7
Drie weken geleden ;)

Geen idee, Arizona zou een week na de release uitkomen, maar tot op heden nog geen nieuws :/

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jip_86 schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 15:04:
[afbeelding]
We kregen al opmerkingen van lui die met paddenstoelen op aan het gamen waren en helemaal in een trip raakten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Koenvh schreef op zondag 03 april 2016 @ 00:27:
[...]
Drie weken geleden ;)

Geen idee, Arizona zou een week na de release uitkomen, maar tot op heden nog geen nieuws :/
Ja is wel vaag, ik bedoel de huidige dingen heb ik ook wel gezien, en met zoveel extra plekken op de map beschikbaar zou een staat erbij nu wel mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op zondag 03 april 2016 @ 00:32:
[...]

Ja is wel vaag, ik bedoel de huidige dingen heb ik ook wel gezien, en met zoveel extra plekken op de map beschikbaar zou een staat erbij nu wel mogen.
Mee eens, ik vind de kaart ook aan de kleine kant. Als ze het waar hadden kunnen maken om Arizona een week later uit te brengen, had ik tenminste nog de hoop om over ca. 1½ jaar heel de VS te hebben.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Koenvh schreef op zondag 03 april 2016 @ 00:33:
[...]

Mee eens, ik vind de kaart ook aan de kleine kant. Als ze het waar hadden kunnen maken om Arizona een week later uit te brengen, had ik tenminste nog de hoop om over ca. 1½ jaar heel de VS te hebben.
Ja precies, dit had ik na een paar dagen allemaal al verkend. En na iets meer als een week was ik er klaar mee, het gebied ben je namelijk zo door heen en dat is gewoon jammer. En ik wil dan ook wel eens een uitbreiding zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op zondag 03 april 2016 @ 00:28:
[...]

We kregen al opmerkingen van lui die met paddenstoelen op aan het gamen waren en helemaal in een trip raakten :D
Volgens mij moet je ook wel aardig van die dingen ophebben wil je inspiratie hebben om zo'n mod te ontwikkelen.
Koenvh schreef op zondag 03 april 2016 @ 00:33:
[...]

Dat was van jou ook wel heel erg positief gedacht om te denken heel de VS te hebben binnen 1,5 jaar. Als je kijkt bij ETS2 die is nou ook al 3,5 jaar oud en ook nog lang niet geheel Europa.

Leuk je meld dat de Dutch Map 1.2 uit is. Ik kan helaas nog niet gaan testen maar ben benieuwd. Is er iemand die wil kijken hoe Nijmegen is geworden. Ben daar wel benieuwd na.

[ Voor 50% gewijzigd door CyberCow op 03-04-2016 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op zondag 03 april 2016 @ 15:26:
[...]

Volgens mij moet je ook wel aardig van die dingen ophebben wil je inspiratie hebben om zo'n mod te ontwikkelen.

[...]

Dat was van jou ook wel heel erg positief gedacht om te denken heel de VS te hebben binnen 1,5 jaar. Als je kijkt bij ETS2 die is nou ook al 3,5 jaar oud en ook nog lang niet geheel Europa.

Leuk je meld dat de Dutch Map 1.2 uit is. Ik kan helaas nog niet gaan testen maar ben benieuwd. Is er iemand die wil kijken hoe Nijmegen is geworden. Ben daar wel benieuwd na.
Volgens mij is ETS2 schaal ~1:32. Da's dus een stuk kleiner dan Europa. Weet ik niet zeker, en online vind ik vooral schattingen.

Daarnaast: De USA is nu echt veel te klein. Ik heb bijna elke weg al gehad.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koenvh schreef op zondag 03 april 2016 @ 20:53:
[...]

Volgens mij is ETS2 schaal ~1:32. Da's dus een stuk kleiner dan Europa. Weet ik niet zeker, en online vind ik vooral schattingen.

Daarnaast: De USA is nu echt veel te klein. Ik heb bijna elke weg al gehad.
Ik wist niet dat ets en ats een andere schaal hadden. Dat is misschien ook wel de reden ze niet aan elkaar gekoppeld zijn. Wil ook geen bedweter zijn maar heb ooit vernomen ets een schaal heeft van 1:19. Bedoel dat overigens niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Volgens mij is Europa 1:19 km
Groot Brittannië 1:15 km
En de steden 1:3 km

[ Voor 6% gewijzigd door Barfman op 03-04-2016 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Barfman schreef op zondag 03 april 2016 @ 23:18:
wist niet daar ook verschil in zat. maar ga het eens een keer testen door de kloktijd te vergelijken met de werkelijke klok. Weet niet of het zo werkt maar is het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Barfman schreef op zondag 03 april 2016 @ 23:18:
En ATS is 1:32.5

een verschrikkelijke schaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

ScuL schreef op maandag 04 april 2016 @ 00:00:
[...]

Is dat niet zo'n beetje de schaal die 18 WoS gebruikte?

Leuke oude tijden, zonder satnav van Miami naar Seattle moeten rijden, en uitdokteren wat de snelste route is :+

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op maandag 04 april 2016 @ 00:00:
[...]

lijkt haast wel op de arcade game nfs the run waarin je in minder dan 3 uur van west naast oost kan racen. Ik heb ats nog nooit gespeeld maar het lijkt mij echt niet leuk deze schaal en dan maar twee staten. Snap ook niet dat dit gedaan is dan maar wat kleiner terein maar wel meer diepgang. Iets wat ets2 had tov ets1 en ook de kracht is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
CyberCow schreef op zondag 03 april 2016 @ 23:38:
[...]

wist niet daar ook verschil in zat. maar ga het eens een keer testen door de kloktijd te vergelijken met de werkelijke klok. Weet niet of het zo werkt maar is het proberen waard.
Volgens mij is ETS globaal 1.18. Bij ATS merk je dat map stukken kleiner is (doh), tijd gaat echter ook stuk sneller. Ofc moet je in ATS ook een stuk rustiger rijden met al die coppers....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op maandag 04 april 2016 @ 04:44:
[...]

Volgens mij is ETS globaal 1.18. Bij ATS merk je dat map stukken kleiner is (doh), tijd gaat echter ook stuk sneller. Ofc moet je in ATS ook een stuk rustiger rijden met al die coppers....
dan hoop ik maar voor de ats fans er snel wat nieuws komt. jammer dat met warp 0.7 bv je ruitenwisser.en knipperlicht zo langzaam gaan. En dat dus ook geen optie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
Ziet er leuk van wat ik tot nu toe gezien heb, niet Hongarije niveau qua detailverliefdheid, maar verder weinig mis mee wat ik van een uurtje of twee rijden heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-10 20:19
Sn3gG3l schreef op maandag 04 april 2016 @ 04:44:
[...]

Squirrel heeft gisteravond dutchmap gestreamd en heeft daarbij opgemerkt dat de schaal 1op6 is. Dat kon je ook echt zien door dat de tijd veel langzamer gaat dan normaal in ets2. Persoonlijk lijkt dat me veel leuker dan de schaal in ets2 (en al helemaal ivm ATS, die schaal is gewoon niet leuk om mee te spelen. Je hebt het gevoel dat je aan het racen en tijdreizen bent). Ik zou zeggen tegen promods: "save as 1:6". Als het zo makkelijk was lol

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op maandag 04 april 2016 @ 08:53:
[...]

Squirrel heeft gisteravond dutchmap gestreamd en heeft daarbij opgemerkt dat de schaal 1op6 is. Dat kon je ook echt zien door dat de tijd veel langzamer gaat dan normaal in ets2. Persoonlijk lijkt dat me veel leuker dan de schaal in ets2 (en al helemaal ivm ATS, die schaal is gewoon niet leuk om mee te spelen. Je hebt het gevoel dat je aan het racen en tijdreizen bent). Ik zou zeggen tegen promods: "save as 1:6". Als het zo makkelijk was lol
Ja natuurlijk heel Europa schaal 1:6 zou wel overdreven zijn. Maar dan als je ergens diep en Rusland bent dan duurt het 2 weken echte tijd voor je weer terug bent in de bewoonde wereld. Ik vind de schaal van 1:19 wel leuk om nog een beetje afwisseling te kunnen houden tussen de verschillende landen. Anders duurt het allemaal wel weer veel te lang voor je weer een andere omgeving hebt. Ook de nachten zullen dan veel te lang duren met rijden. Heb een hekel aan de nachten want wil wel graag zien waar ik rij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk1994
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-10 18:36
Ik ga zo met de Nederlandse map experimenteren :) maar weet iemand of je een profiel terug kan zetten naar een vorige versie van ets2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henk1994 schreef op maandag 04 april 2016 @ 18:44:
Ik ga zo met de Nederlandse map experimenteren :) maar weet iemand of je een profiel terug kan zetten naar een vorige versie van ets2?
Bedoel je ermee dat je een profiel hebt wat je voor de nieuwe versie hebt gebruikt. Je gaat nou terug naar een oude versie van ETS2 maar je wil wel dat profiel bewaren?

Je kan het proberen door het in te laden wanneer je teruggegaan bent naar de oude versie. Mocht er geen conflict zijn dan werkt het maar anders dan zal je toch naar het profiel moeten gaan waarvan een back-up gemaakt is toen je over bent gegaan op een nieuwe versie. Of misschien nog makkelijker maar een zip/rar bestand van je profielen die nieuwer zijn en verander de naam van profiel van versie 1.16.

Het is wel heel erg rustig op het forum hier. Valt mij vaak wel op als er net een populaire update/mod uitkomt dan is het eventjes druk en daarna is iedereen aan het chauffeuren.

[ Voor 18% gewijzigd door CyberCow op 04-04-2016 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist ETS2 Dutch Map geprobeerd, maar geen succes.
M'n oude profiel van 1.16 gebruikt, werkte eerst prima, maar toen ik van Heerenveen naar Alkmaar reed: Crash. Nu crasht ETS2 al bij het laden van het profiel...

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koenvh schreef op maandag 04 april 2016 @ 22:22:
Zojuist ETS2 Dutch Map geprobeerd, maar geen succes.
M'n oude profiel van 1.16 gebruikt, werkte eerst prima, maar toen ik van Heerenveen naar Alkmaar reed: Crash. Nu crasht ETS2 al bij het laden van het profiel...
Deze vraag is op het SCS forum al een keer langsgekomen maar daar hadden ze het over een Hotfix. Ik ga het even voor je zoeken.
http://forum.scssoft.com/...hp?f=32&t=165023&start=60

[ Voor 6% gewijzigd door CyberCow op 04-04-2016 22:30 . Reden: linkje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op maandag 04 april 2016 @ 22:26:
[...]

Deze vraag is op het SCS forum al een keer langsgekomen maar daar hadden ze het over een Hotfix. Ik ga het even voor je zoeken.
http://forum.scssoft.com/...hp?f=32&t=165023&start=60
Ik zie 't nu ook... Da's snel :/

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koenvh schreef op maandag 04 april 2016 @ 22:50:
[...]

Ik zie 't nu ook... Da's snel :/
Dat ben je niet gewend van ze. Sinds de laatste update was het nog versie 1.6. Die oude tijd was er nog geen mogelijkheid om naar Ijsland te gaan.

Ben even gaan kijken waar de hotfix staat. Of is dat geïntegreerd in een nieuwe volledige versie?

[ Voor 14% gewijzigd door CyberCow op 04-04-2016 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op maandag 04 april 2016 @ 22:52:
[...]

Dat ben je niet gewend van ze. Sinds de laatste update was het nog versie 1.6. Die oude tijd was er nog geen mogelijkheid om naar Ijsland te gaan.

Ben even gaan kijken waar de hotfix staat. Of is dat geïntegreerd in een nieuwe volledige versie?
Klopt, ETS2 1.16

Om even te benadrukken wanneer dat was:
64-bit build
New large truck dealer / showroom
Truck fixes: shadows in Scania R, Scania Streamline, Volvo FH16 2012, Renault Magnum 2009 + sideskirts; mirror in MAN TGX, Renault Premium holes and collision
Paintjob fixes: Raven for DAF, MAN, Heavy Duty
Cargo: removed Christmas Gifts, fixed car transporter, fixed helicopter texture and straps
Reduced stalling: bigger memory pool in 64-bit builds, better memory handling, delayed shadow loading, random look selection, sound accessories
Improved memory management on 32-bit OS
Fixed free roam check in the Careerist achievement
Map fixes
En 't was ook nog voor de nieuwe afbeeldingen voor de profielen :P

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koenvh schreef op maandag 04 april 2016 @ 23:12:
[...]

Klopt, ETS2 1.16

Om even te benadrukken wanneer dat was:

[...]

En 't was ook nog voor de nieuwe afbeeldingen voor de profielen :P
Ja sinds die tijd is er een heleboel veranderd en ook met ProMods en Scandinavia. Durf haast wel te zeggen dat het spel verdrievoudigd is sinds die tijd. Maar de hotfix zit in de volledige versie verwerkt van DutchMap? Ik heb het helaas nog niet kunnen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op maandag 04 april 2016 @ 23:20:
[...]

Ja sinds die tijd is er een heleboel veranderd en ook met ProMods en Scandinavia. Durf haast wel te zeggen dat het spel verdrievoudigd is sinds die tijd. Maar de hotfix zit in de volledige versie verwerkt van DutchMap? Ik heb het helaas nog niet kunnen testen.
Ja, dat wel.

Overigens ben ik al redelijk wat fouten tegengekomen helaas :/

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koenvh schreef op maandag 04 april 2016 @ 23:53:
[...]

Ja, dat wel.

Overigens ben ik al redelijk wat fouten tegengekomen helaas :/
Eigenlijk is iedereen gewoon verwend met de professionaliteit van ProMods. Het zijn hobbyprojecten en helaas daar kunnen fouten inzitten. Al moet ik wel zeggen bijna 2 jaar tijd lijkt me toch wel tijd genoeg om ieder geval goed te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op maandag 04 april 2016 @ 23:56:
[...]

Eigenlijk is iedereen gewoon verwend met de professionaliteit van ProMods. Het zijn hobbyprojecten en helaas daar kunnen fouten inzitten. Al moet ik wel zeggen bijna 2 jaar tijd lijkt me toch wel tijd genoeg om ieder geval goed te testen.
Klopt, maar Hungary Map, ProMods en TSM kunnen het wel... En vooral na zo'n tijd.
1) Invisible wall
2) UK prefab
3) Verkeerde vmax

En dat in de 200km die ik gereden heb

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koenvh schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 00:03:
[...]

Klopt, maar Hungary Map, ProMods en TSM kunnen het wel... En vooral na zo'n tijd.
1) Invisible wall
2) UK prefab
3) Verkeerde vmax

En dat in de 200km die ik gereden heb
Vooral dat laatste lijkt mij het zeker met testen op moet vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op maandag 04 april 2016 @ 23:56:
[...]

Eigenlijk is iedereen gewoon verwend met de professionaliteit van ProMods. Het zijn hobbyprojecten en helaas daar kunnen fouten inzitten.
En nog zijn er mensen die zeuren dat ze ons nog niet goed genoeg vinden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 00:50:
[...]

En nog zijn er mensen die zeuren dat ze ons nog niet goed genoeg vinden :9
Als je ProMods niet goed genoeg vind moet je het niet gebruiken of laten zien je het beter kan. Ik kan me voorstellen dat jullie die uitdaging wel aangaan. Vind ProMods echt geweldig en ook wanneer er fouten inzitten dan word er echt naar gekeken en waar mogelijk ook zo snel mogelijk opgelost. Ook de nieuwe versies steeds weer updates voor uitbrengen lijkt me heel vervelend werk maar gebeurd wel steeds. Ik ben er zeer tevreden mee het enige nadeel is dat een donatie enkel via paypal kan en niet via ideal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is goed om te horen, het is af en toe een ware straf. Onze bugtracker krijgt het soms zwaar te verduren maar we proberen het inderdaad zo snel als mogelijk op te lossen. Bugs oplossen kost echter tijd die ten kostte van nieuwe ontwikkeling gaat, ik denk dat geen enkel team lid van ons het leuk werk vindt :D

Wbt iDeal, je kunt via PayPal een iDeal betaling doen (in ieder geval via PayPal.nl). Mogelijk moet je dan wel eerst geld van je iDeal naar PayPal overschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 03:08:
Dat is goed om te horen, het is af en toe een ware straf. Onze bugtracker krijgt het soms zwaar te verduren maar we proberen het inderdaad zo snel als mogelijk op te lossen. Bugs oplossen kost echter tijd die ten kostte van nieuwe ontwikkeling gaat, ik denk dat geen enkel team lid van ons het leuk werk vindt :D

Wbt iDeal, je kunt via PayPal een iDeal betaling doen (in ieder geval via PayPal.nl). Mogelijk moet je dan wel eerst geld van je iDeal naar PayPal overschrijven.
Ik vond het vroeger op school wel leuk om testcases te maken en zo software van andere studenten zwaar op de proef te stellen maar dat is toch even anders. Ik kan mij nog herinneren jullie een update uitbrachten waarin meer dan 200 bugs waren verholpen. Was echt een verademing. Ik snap dat jullie liever nieuwe dingen maken ipv oude dingen tot in den treure proberen lekker te laten lopen. Toch is dat wel de kracht van ProMods. Koenvh gaf ook al aan over Dutchmap vol fouten wat het spelplezier zwaar onderuit schopt wat toch jammer is als er 1000den uren werk inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zolang de kritieke dingen goed lopen (geen crashes naar desktop of onzichtbare muren) lijkt het me persoonlijk niet zo erg als er ergens een graspol door het asfalt steekt.. Maar goed er zijn sim-fanaten die zich daaraan zelfs ergeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 10:42:
Zolang de kritieke dingen goed lopen (geen crashes naar desktop of onzichtbare muren) lijkt het me persoonlijk niet zo erg als er ergens een graspol door het asfalt steekt.. Maar goed er zijn sim-fanaten die zich daaraan zelfs ergeren :)
Die Simfanaten zijn dan waarschijnlijk nog nooit in Oost Europa geweest. En trouwens nu we het daarover hebben in vind de kwaliteit van het asfalt echt bedroevend in Moldavië ;). Mij maak een graspolletje ook niet zoveel uit is in het echt ook wel eens dat er een stukje gras zit. Crash naar desktop kan mij daar ook wel groen en geel aan ergeren. Net als eerst ik Ijsland mooi vond maar bij Akureyri het steeds vastliep en ik daardoor de rit niet helemaal kon voltooien. Gelukkig is dat nou allemaal weer in orde :).

Het nieuwe behangetje zit weer op de muur en de computer staat weer op de oude vertrouwde plek. Eindelijk kan ik ook eens gaan sturen. Mocht wel tijd worden na 2 weken.
De eerste rit weer van Bremen (D) naar Brussel (B).
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HAetWYK.png
En weer veilig aangekomen gelukkig _/-\o_ O+

[ Voor 15% gewijzigd door CyberCow op 06-04-2016 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
CyberCow schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:44:
[...]

Die Simfanaten zijn dan waarschijnlijk nog nooit in Oost Europa geweest. En trouwens nu we het daarover hebben in vind de kwaliteit van het asfalt echt bedroevend in Moldavië ;). Mij maak een graspolletje ook niet zoveel uit is in het echt ook wel eens dat er een stukje gras zit. Crash naar desktop kan mij daar ook wel groen en geel aan ergeren. Net als eerst ik Ijsland mooi vond maar bij Akureyri het steeds vastliep en ik daardoor de rit niet helemaal kon voltooien. Gelukkig is dat nou allemaal weer in orde :).

Het nieuwe behangetje zit weer op de muur en de computer staat weer op de oude vertrouwde plek. Eindelijk kan ik ook eens gaan sturen. Mocht wel tijd worden na 2 weken.
[afbeelding]
Dat was ff afkicken hehe >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Gisteren onderwerg van Frankrijk naar Italie de 250.000km op m'n Volvo gezet. Denk dat ik na deze rit weer eens een andere vrachtwagen ga proberen. Blijft heerlijk karren in ETS, ik hoop dat ATS snel eens met een update komt zodat ik weer wat af kan wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-10 20:52
Laatst een poging gedaan om de Hungary map aan de praat te krijgen. Nieuw profiel aangemaakt en de mod ingeladen en dan bij kaart Hungary gekozen ipv Europe.

Echter met het inladen gelijk een crash tot desktop. Nog wat aan het rommelen geweest met de mod volgorde maar krijg het niet aan de praat.

Iemand de tip? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Heb je een steam versie of een normale versie?
Steam zit namelijk al op 1.23. Misschien dat die Hungary even bijgewerkt moet worden.

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Steam zit nog niet op 1.23, dat zit hij wel als je beta's aan hebt.. veel mods zullen daardoor niet (of niet goed) werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-10 20:52
Ik heb idd de steam versie. Maar beta's heb ik uit staan ... Dus als het goed is nog gewoon op 1.22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBoy59
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ik heb Hungary en bij mij werkt goed. Ik heb de Steam versie (1.22.xx) en ik heb alleen Hungary aanstaan. Zet alle andere mod uit en dan mod een voor een erbij aanzetten. Dan kan je zien welke mod probleem geeft.

[ Voor 4% gewijzigd door JohnnyBoy59 op 07-04-2016 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Ik zit op versie 1.23

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag maar eens een ritje maken van Brussel (Belgie) Naar Kotala (Rusland) over een afstand van bijna 6000km. Lang geleden dat ik zo'n lange rit heb kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Laatst online: 08:50
Moet ETS2 ook maar weer is aanslingeren heb sinds versie 1.18 oid niet meer gespeeld dus ben er ook helemaal uit. PC is verhuisd naar zolder waardoor ik te weinig ETS2 speel haha

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Br3wmaster schreef op donderdag 07 april 2016 @ 13:58:
Moet ETS2 ook maar weer is aanslingeren heb sinds versie 1.18 oid niet meer gespeeld dus ben er ook helemaal uit. PC is verhuisd naar zolder waardoor ik te weinig ETS2 speel haha
Als je profiel wil behouden is het wel verstandig om niet van 1.18 naar 1.22 te updaten maar eerst 1.19 1.20 1.21 en dan pas 1.22. Wel moet je naar iedere update even het spel starten en je profiel opslaan door een stukje te rijden en weer af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Laatst online: 08:50
CyberCow schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:03:
[...]

Als je profiel wil behouden is het wel verstandig om niet van 1.18 naar 1.22 te updaten maar eerst 1.19 1.20 1.21 en dan pas 1.22. Wel moet je naar iedere update even het spel starten en je profiel opslaan door een stukje te rijden en weer af te sluiten.
Oew dat is wel een onwijs goede tip dank daarvoor!. Ga sowieso opnieuw beginnen maar zit zeker wel uurtje of 80 in dat profiel dus die wil ik zeker wel graag behouden haha

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch maar eens geprobeerd om The Dutch Map erop te zetten. Viel mij niks tegen hoe makkelijk dat ging. Ik heb alleen uit de mods versie 1.12 eruit gehaald en daarna de 4 bestanden van de nieuwste versie erin gezet. Kreeg daarna wel de melding dat er dingen miste en of ik door wilde gaan. Natuurlijk wil ik doorgaan en gestart vanaf mijn eigen garage in Nijmegen. Mijn profiel was al zo oud dat ik nog geen nieuwe Actros had en heb deze maar gekocht voor €280.000,-. Moet in dit profiel wel wat meer op het geld letten maar maakt niet uit. Helaas is het nog nacht en gaat de tijd wat minder snel maar toch een foto van de Actros. Iemand nog tips voor welke kleur de Actros mooi is ik krijg het niet voor elkaar om er wat moois van te maken. Daarom is die voorlopig maar zwart.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8hYfC2o.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breakske
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 03-03-2021
CyberCow schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:44:
[...]

[afbeelding]
Hey CyberCow, lees hier nog altijd regelmatig mee..
Blij voor je dat je terug aan't stuur zit!
Happy Trucking! ;-)

Breakske https://www.worldoftrucks.com/en/online_profile.php?id=807827

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mylan Piron
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 04-10 18:32
CyberCow schreef op donderdag 07 april 2016 @ 18:22:
Iemand nog tips voor welke kleur de Actros mooi is ik krijg het niet voor elkaar om er wat moois van te maken. Daarom is die voorlopig maar zwart.
http://v8power.nl/forum/messages/14886/21

Hier kan je misschien wat ideeën vinden, is wel wat van MB door mekaar maar je vindt er ook Actrossen MP4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martijnm71
Gewoon wit staat de Actros MP4 goed. Is mijn ervaring tenminste. Misschien wat breder gezegd lichte kleuren doen het goed.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FEwjgSL.jpg

Mijn eigen truck als onbescheiden voorbeeld :P

[ Voor 29% gewijzigd door martijnm71 op 09-04-2016 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donkere kleuren staan de Benz ook wel vind ik

Afbeeldingslocatie: https://farm2.staticflickr.com/1509/26206835035_fe5f5b289a_c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha iedereen komt weer met andere ideeën en het is eigenlijk allemaal wel mooi. Toch bedankt voor de tips ga wel eens wat dingen uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 18:34:
Haha iedereen komt weer met andere ideeën en het is eigenlijk allemaal wel mooi. Toch bedankt voor de tips ga wel eens wat dingen uitproberen.
Geel! :P :+
Afbeeldingslocatie: http://www.ttm.nl/wp-content/uploads/2014/12/Flotta_2-e1418815703682.jpg

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-10 15:24
Toch is die Mercedes in het geel wel leuk (heb meteen even geprobeerd) :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ooaxt51.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Nice Guy Eddie schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 20:24:
Toch is die Mercedes in het geel wel leuk (heb meteen even geprobeerd) :+

[afbeelding]
Geel staat hem ook goed, heb ook een paar bananen in de vloot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Nu nog mooi op een rijtje over een tijdje op zijkant in een sloot, vastgereden in een bergdorpje of stug alle borden negerend in een spaans dorpje. Waberers _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martijnm71 schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 21:22:
[...]

Nu nog mooi op een rijtje over een tijdje op zijkant in een sloot, vastgereden in een bergdorpje of stug alle borden negerend in een spaans dorpje. Waberers _/-\o_
Ik zie wel een heel aantal foto's van kapotte Waberer vrachtwagens en opleggers, maar waar komt die associatie vandaan? Kunnen de Hongaren niet rijden? Of is Waberer niet "de ideale werkgever"? :P :+

[ Voor 4% gewijzigd door Koenvh op 10-04-2016 01:21 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Koenvh schreef op zondag 10 april 2016 @ 01:18:
[...]

Ik zie wel een heel aantal foto's van kapotte Waberer vrachtwagens en opleggers, maar waar komt die associatie vandaan? Kunnen de Hongaren niet rijden? Of is Waberer niet "de ideale werkgever"? :P :+
Zonder gelijk de Geert Wilders pet op te zetten en alle Oost Europese chauffeurs allemaal over een kam te scheren. Maar om eerlijk te zijn de meeste Oostblokchauffeurs zijn klontjes chauffeurs waar ik me wel eens van afvraag hoe ze in godsnaam op een vrachtwagen mogen rijden. (al zijn er ook west europeanen waar ik me dat wel eens bij afvraag }:O )

Aandokken hebben ze meestal ehm wat meer tijd voor nodig dan een west europese collega en Waberers is een verhaal apart, die nemen denk ik in dienst wat helemaal onder op de stapel van geschikte kandidaten ligt en zetten die op een 40 tonner en hopen dat het goed gaat.

Zoek maar eens op Waberers op YouTube :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Er was laatst ook gekrakeel met Waberer's, ik geloof met de kerst hebben ze hun vrachtwagens ergens in een veld in België geparkeerd en de chaufeurs met een bus naar huis (Hongarije, Roemenië) vervoerd en na de kerst weer terug.
Alleen... voor de wet geldt transport naar je vrachtwagen toe ook als rijtijd die in de tachograaf ingevuld met worden. Daar werd natuurlijk een beetje de hand mee gelicht.
Plus dat dit ook aantoont dat de standplaats van die vrachtwagens echt niet in Hongarije is en dat ze dus ook niet alleen onder Hongaars arbeidsrecht vallen (er was ooit een wet dat je als buitenlande chauffeur alleen in uitzonderingsgevallen andere ritten dan van en naar je thuisland mocht doen, weet niet of die nog geldt).

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mylan Piron
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 04-10 18:32
martijnm71 schreef op zondag 10 april 2016 @ 07:08:
[...]

Zonder gelijk de Geert Wilders pet op te zetten en alle Oost Europese chauffeurs allemaal over een kam te scheren. Maar om eerlijk te zijn de meeste Oostblokchauffeurs zijn klontjes chauffeurs waar ik me wel eens van afvraag hoe ze in godsnaam op een vrachtwagen mogen rijden. (al zijn er ook west europeanen waar ik me dat wel eens bij afvraag }:O )

Aandokken hebben ze meestal ehm wat meer tijd voor nodig dan een west europese collega en Waberers is een verhaal apart, die nemen denk ik in dienst wat helemaal onder op de stapel van geschikte kandidaten ligt en zetten die op een 40 tonner en hopen dat het goed gaat.

De Oostblokkers hebben vaak een gekocht rijbewijs CE, net als hun code 95 voor vakbekwaamheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-04 17:15
martijnm71 schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 21:22:
[...]

Daarom zou een eigen sleepdienst ook niet overbodig zijn.......
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/CBVjX7eCcEz9ZvZHBR7QNR1j/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-10 20:19
martijnm71 schreef op zondag 10 april 2016 @ 07:08:
[...]

Je brengt het nog aardig genuanceerd. Ik zal me er verder niet over uitlaten maar als ik zo'n auto zie rijden dan zorg ik wel dat ik ver uit de buurt blijf. :|

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op zondag 10 april 2016 @ 17:04:
[...]

Je brengt het nog aardig genuanceerd. Ik zal me er verder niet over uitlaten maar als ik zo'n auto zie rijden dan zorg ik wel dat ik ver uit de buurt blijf. :|
dat doe ik al als het een wit nummerplaat heeft .. :) (PL en co)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
AtlAntA schreef op zondag 10 april 2016 @ 17:04:
[...]

Inderdaad 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Mylan Piron schreef op zondag 10 april 2016 @ 10:03:
[...]

De Oostblokkers hebben vaak een gekocht rijbewijs CE, net als hun code 95 voor vakbekwaamheid...
Verhalen hoor je inderdaad steeds vaker, heb de laatste tijd meerdere keren dat soort verhalen uit Scandinavie gehoord.
Pagina: 1 ... 32 ... 162 Laatste