Bugs niet echt, de AI in ATS is vele malen slimmer dan die in ETS2. Maar op de spelwereld was ik na 3 weken wel uitgekeken, veel te klein. Ik ben dan ook weer verder gegaan met ETS2, tot Arizona uit komt
Ik kan me af en toe echt groen en geel ergeren aan die AI in ETS2FastFred schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 23:30:
Bugs niet echt, de AI in ATS is vele malen slimmer dan die in ETS2. Maar op de spelwereld was ik na 3 weken wel uitgekeken, veel te klein. Ik ben dan ook weer verder gegaan met ETS2, tot Arizona uit komt
Wie heeft trouwens op sommige plekken nog meer in ETS2, dat soms de lijnen op de snelweg half verdwijnen? De witte
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Speel nu een tijdje ATS maar de AI is inderdaad een stuk verbeterd. Het blijft veel van hetzelfde en ik vind dat er weinig diversiteit in zit. Drukte op de wegen ben ik ook nog niet tegengekomen.
Core i5 // Gigabyte P55 UD3R // 2x 2gb Corsair XMS3 1600 // ATI HD5850
Oke! In welke trucks gaat deze layout op?JohnnyBoy59 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 14:51:
[...]
Dan kan je echt schakel layout gebruiken.
Ik ben wel al een paar drukke situaties tegengekomen. Vanuit een zijstraat zonder verkeerslichten een 2x2 weg op (die situaties heb je een paar keer in Nevada). Daar moet je gewoon aan de wachtende rij voorbij gaan.
Je hebt inderdaad alleen maar Californië en Nevada, dat is denk ik vergelijkbaar met Benelux+Duitsland. Het me wel opvalt (geen idee of dat in ETS ook zo was) is dat geld lenen om meer chauffeurs te kunnen hebben nutteloos is. Je betaalt meer aan rente ($ 1.814 per dag voor $ 100.000) dan je van een chauffeur per dag binnen krijgt. En een chauffeur kost je meer dan $ 100.000 aan investering (truck $ 110.000 plus uitbreiding van je garage).
Ik heb het cadeau gekregen en vind het best geinig, maar ik was ook wel een beetje op ETS uitgekeken (met € 70.000.000 in cash). Bugs ben ik nog niet tegen gekomen.
Je hebt inderdaad alleen maar Californië en Nevada, dat is denk ik vergelijkbaar met Benelux+Duitsland. Het me wel opvalt (geen idee of dat in ETS ook zo was) is dat geld lenen om meer chauffeurs te kunnen hebben nutteloos is. Je betaalt meer aan rente ($ 1.814 per dag voor $ 100.000) dan je van een chauffeur per dag binnen krijgt. En een chauffeur kost je meer dan $ 100.000 aan investering (truck $ 110.000 plus uitbreiding van je garage).
Ik heb het cadeau gekregen en vind het best geinig, maar ik was ook wel een beetje op ETS uitgekeken (met € 70.000.000 in cash). Bugs ben ik nog niet tegen gekomen.
Signatures zijn voor boomers.
http://postimg.org/image/55aqi1twf/DaanvdSpek schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:08:
[...]
Oke! In welke trucks gaat deze layout op?
Klopt, na een tijdje zouden ze meer moeten gaan opbrengen, en dan stroomt het geld als water binnen.Maasluip schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:10:
Het me wel opvalt (geen idee of dat in ETS ook zo was) is dat geld lenen om meer chauffeurs te kunnen hebben nutteloos is. Je betaalt meer aan rente ($ 1.814 per dag voor $ 100.000) dan je van een chauffeur per dag binnen krijgt. En een chauffeur kost je meer dan $ 100.000 aan investering (truck $ 110.000 plus uitbreiding van je garage).
Persoonlijk heb ik zo iets van "nah", ik speel toch multiplayer, het duurt langer om XP te vergaren tot de volgende upgrade beschikbaar komt, dan om het geld bij elkaar te rijden.
Uiteraard, maar ik heb nu al een hele tijd 2 chauffeurs en nog verdienen ze niet genoeg om de rentekosten voor het geld wat ik daarvoor geleend heb te dekken.AlexanderB schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:17:
[...]
Klopt, na een tijdje zouden ze meer moeten gaan opbrengen, en dan stroomt het geld als water binnen.
Ofwel: je kunt beter sparen dan lenen. Goh, het lijkt wel het echte leven
Dat zie je hierKoenvh schreef op maandag 14 maart 2016 @ 21:54:
[...]
Da's op het moment niet mogelijk helaas... Wel kun je de niet-Steam versie ernaast installeren.
Hoe ziet de "Speeding highlight on Route Advisor" eruit? Kun je daarvan een screenshot sturen?
Heel erg bedankt
Ziet er goed uit, lekker duidelijk
🠕 This side up
Euhh, waar kijk je dan naar, dan wel wat mis je.
(dat is het Nav-scherm....)
De navigatie in de vrachtwagen zelf... Die op het dashboard in plaats van in de HUD.Karloe schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 18:21:
Euhh, waar kijk je dan naar, dan wel wat mis je.
Overigens kun je ook je telefoon gebruiken met http://mikekoch.me/ets2-mobile-route-advisor/ voor https://github.com/funbit/ets2-telemetry-server
In de toekomst komt er ook een variant voor ProMods en RusMap en zal de snelheidswaarschuwing toegevoegd worden.
🠕 This side up
Koenvh schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 18:57:
[...]
In de toekomst komt er ook een variant voor ProMods en RusMap en zal de snelheidswaarschuwing toegevoegd worden.
En, mede-truckers, rijden jullie nog wel eens?
Het is hier al twee dagen stil...
| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |
toch een mooi cijfer van Gamers voor ATS
http://gamer.nl/articles/review/american-truck-simulator/
als ej dan ziet dat ze voor ETS 2 het zelfde cijfer heeft gegeven toen
http://gamer.nl/articles/review/euro-truck-simulator-2/
http://gamer.nl/articles/review/american-truck-simulator/
als ej dan ziet dat ze voor ETS 2 het zelfde cijfer heeft gegeven toen
http://gamer.nl/articles/review/euro-truck-simulator-2/
[ Voor 44% gewijzigd door ravw op 20-03-2016 20:44 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Alleen ETS2, ATS staat op mijn pc, maar geen idee waarom eigenlijk.rikdegraaff schreef op zondag 20 maart 2016 @ 19:34:
Hier eigenlijk ook.
Ik zit te wachten op uitbreidingen van ATS...
Maar hoe lang laten die nog op zich wachten...?
Ik zit te wachten op uitbreidingen van ATS...
Maar hoe lang laten die nog op zich wachten...?
| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |
Ik hoop niet al te lang. Arizona zou uit worden gebracht 'enkele weken na release van ATS'. Dat is nu dus anderhalve maand geleden...
Ik vraag me af of het wel echt zoveel toevoegt, Arizona is nu niet bepaald groot, denk dat ik daar met een week ook wel weer op uitgekeken ben eigenlijk.
Ik vraag me af of het wel echt zoveel toevoegt, Arizona is nu niet bepaald groot, denk dat ik daar met een week ook wel weer op uitgekeken ben eigenlijk.
Verwacht ik ook, vooral omdat het meer van hetzelfde zal zijn. Europa is vele malen diverserFastFred schreef op maandag 21 maart 2016 @ 00:01:
Ik hoop niet al te lang. Arizona zou uit worden gebracht 'enkele weken na release van ATS'. Dat is nu dus anderhalve maand geleden...
(Al is er wel genoeg verschil tussen New York en California, maar daar zijn we met deze snelheid nog lang niet
Ik ben benieuwd wat modders ervan gaan maken... Misschien Mexico erbij?
🠕 This side up
Ik ben sinds het weekend begonnen met ETS2 multiplayer. Vind het best geinig maar toch nog wat vragen.
Zit er nog verschil in Europe 1 en Europe 2 server? Ik heb tot nu toe alleen nog maar in EU2 gespeeld.
Irritaties:
- Aanrijdingen
- Niet veel mensen houden zich aan de regels
- Schade aan me vrachtwagen (door toedoen van anderen), dat nekt me bankrekening gewoon keihard..
Ik speel samen met een vriend van me, kunnen we ook samen cargo meenemen? Want nu moeten we iedere keer zoeken om allebei ongeveer dezelfde kant op te rijden.
Thanks!
Zit er nog verschil in Europe 1 en Europe 2 server? Ik heb tot nu toe alleen nog maar in EU2 gespeeld.
Irritaties:
- Aanrijdingen
- Niet veel mensen houden zich aan de regels
- Schade aan me vrachtwagen (door toedoen van anderen), dat nekt me bankrekening gewoon keihard..
Ik speel samen met een vriend van me, kunnen we ook samen cargo meenemen? Want nu moeten we iedere keer zoeken om allebei ongeveer dezelfde kant op te rijden.
Thanks!
Ja hoor. Gisteren nog even gespeeld met de coast to coast map mod in ATS. Erg leuk gedaan voor een early map mod. Zit zeker potentie in. Heerlijk even aan het sturen geweest met mijn kenworth w900. Nu straks snel naar mijn real life daf xf 105 om daar ook maar even wat kilometers op te zetten. :-)rikdegraaff schreef op zondag 20 maart 2016 @ 19:34:
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Het viel mij ook al op dat het al een paar dagen hier behoorlijk stil is. Ik heb de laatste tijd heel weinig kunnen rijden. Druk gehad met verschillende dingen maar gisteren kwam ik een MAN V8 tegen op de straat en dan gaat het toch wel weer kriebelen. Denk dat ik vanavond maar weer eens een rondje ga rijden.rikdegraaff schreef op zondag 20 maart 2016 @ 19:34:
ATS gaat er bij mij niet inkomen blijf lekker bij ETS2 met alle leuke mods erbij
Wat zijn nou nog leuke mods voor ETS2?
Of is er een speciale website voor een hoop mods op een rij?
Een soort Mod database, bedoel ik eigenlijk.
Er zijn verschillende websites waar MODs voor ETS2 worden aangeboden. Maar mijn ervaring leert ze allemaal wel op hetzelfde neerkomt. De website http://ets2.lt/en/ vind ik zelf een hele prettige. Lekker overzichtelijk en veel reacties onder de MODs.rikdegraaff schreef op maandag 21 maart 2016 @ 12:18:
Wat zijn nou nog leuke mods voor ETS2?
De MODs die ik gebruik zijn ook best wel populair bij de meeste mensen.
ProMods 2.0.1 (must have echt geweldige aanvulling.)
Rusmap 1.6.1 (aanvulling op ProMods ook zeer zeker een aanrader.)
Russia OpenSpaces (minder gedetailleerd voor de liefhebber van lange afstanden)
zo'n beetje alles van Jazzycat dus extra trailers en ander verkeer. Vooral de mod van de AI auto's worden dan echte merken en ook zeker herkenbaar.
Oké, ga ik daar eens kijken.
Dank je hartelijk, CyberCow!
Geen dank en anders een balletje van het tankstation om toch even on-topic te blijvenrikdegraaff schreef op maandag 21 maart 2016 @ 12:29:
Oké, ga ik daar eens kijken.
Cybercow, weet jij hoe ik samen met een vriend kan rijden? Dat we in ieder geval dezelfde richting op moeten rijden? Want nu zitten we uren te zoeken naar vracht om ongeveer dezelfde kant op te kunnen.
Helaas kan ik je daarmee niet helpen. Ik gebruik geen Steam dus heb ook geen mogelijkheid om in Multiplayer te rijden.doesd00 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 16:20:
Cybercow, weet jij hoe ik samen met een vriend kan rijden? Dat we in ieder geval dezelfde richting op moeten rijden? Want nu zitten we uren te zoeken naar vracht om ongeveer dezelfde kant op te kunnen.
Beide vracht naar dezelfde bestemming uitzoeken en vervolgens naar hetzelfde beginpunt teleporteren? 
In single player: (development console moet aan staan)
Camera 0
Dev console openen met ~
goto paris (bijvoorbeeld) [enter]
console sluiten [~]
camera naar de gewenste positie navigeren met de numpad/muis
F9 om je truck ernaartoe te teleporten
Camera 1 om weer terug in je cabine te komen, uiteraard.
En vervolgens je spel saven en afsluiten, en in MP weer openen (want je kan niet F9 teleporten in MP)
[edit:] oh, en geen mods in multiplayer..
In single player: (development console moet aan staan)
Camera 0
Dev console openen met ~
goto paris (bijvoorbeeld) [enter]
console sluiten [~]
camera naar de gewenste positie navigeren met de numpad/muis
F9 om je truck ernaartoe te teleporten
Camera 1 om weer terug in je cabine te komen, uiteraard.
En vervolgens je spel saven en afsluiten, en in MP weer openen (want je kan niet F9 teleporten in MP)
[edit:] oh, en geen mods in multiplayer..
[ Voor 75% gewijzigd door AlexanderB op 21-03-2016 17:19 ]
Pluspunt: nieuwe versie van de Hungarymap is uit, geen nieuwe steden wel andere verbeteringen.
Minpunt:Bestand staat op mediafire en dat is het nieuwe uploaded. Straag als dikke stront door een trechter.
4 uur wachten tot het bestand binnen is is wel erg 1999
Minpunt:Bestand staat op mediafire en dat is het nieuwe uploaded. Straag als dikke stront door een trechter.
Kun je je alvast verheugenmartijnm71 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 18:29:
Pluspunt: nieuwe versie van de Hungarymap is uit, geen nieuwe steden wel andere verbeteringen.
Jammer dat het nieuwe gebied er nog niet inzit, maar ik heb gehoord dat hij eerst alle wegen legt, dan alle huizen etc... Dan duurt het ook wat langer (maar heb je meer in één keer).
Ben benieuwd naar de nieuwe bewegwijzering.
🠕 This side up
9 minuten 
De tering, zit hier nu naar 5 uur te kijken, hoeveel sigaren moet ik naar je toesturen om het bestand even op dropbox te zetten
Lama, is denk ik niet helemaal de bedoeling, sorry
De tering, zit hier nu naar 5 uur te kijken, hoeveel sigaren moet ik naar je toesturen om het bestand even op dropbox te zetten
[ Voor 17% gewijzigd door martijnm71 op 22-03-2016 18:58 ]
Uploaden duurt nog langer, dus heb geduldmartijnm71 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 18:55:
9 minuten
Wat is vier uur op een mensenleven?
🠕 This side up
Heb hem binnen, na 20 keer proberen had ie er ineens zin in
Ik rij samen met een vriend in ETS 2 multiplayer. Dan is er helaas geen AI verkeer meer.
Eigenlijk hechten we niet zoveel waarde aan die andere truckers die er rijden maar meer aan AI verkeer. Is er geen mogelijkheid dat we met ze 2en in een "singleplayer" spel rijden?
Eigenlijk hechten we niet zoveel waarde aan die andere truckers die er rijden maar meer aan AI verkeer. Is er geen mogelijkheid dat we met ze 2en in een "singleplayer" spel rijden?
Nee, is daarop het enige en meest logische antwoorddoesd00 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 09:24:
Ik rij samen met een vriend in ETS 2 multiplayer. Dan is er helaas geen AI verkeer meer.
Een LAN multiplayer functie zou wel cool zijn. Op je pc een sessie hosten...
Een LAN party met alleen maar truckers. In een grote hal met een man of 50 lekker trucken en in een rij heel Europa rondkarren. Af en toe keer een pauze en een stuk of 10 frietpannen met balletjes gehakt erin. Zou wel leuk zijn maar zie het niet gebeurenFastFred schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 12:37:
Een LAN multiplayer functie zou wel cool zijn. Op je pc een sessie hosten...
Nice! Vanavond maar een proberen. Benieuwd naar de nieuwe bewegwijzering.martijnm71 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 18:29:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
De laatste tijd speel ik veel TF 2 en City skylines. Ik ga het denk ik weer oppakken zodat ik die 500 uur haal.
Fotoalbum van ETS2 en C:S: https://secure.tweakers.net/gallery/485171/fotoalbum
Wegwijzers zijn nu echt goed bruikbaar en leesbaar. Als je ligging van de plaatsen een beetje kent zou je er op kunnen rijden.Rivanov schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 13:07:
[...]
Nice! Vanavond maar een proberen. Benieuwd naar de nieuwe bewegwijzering.
Dat zou wel mooi zijn als het in ProMods ook eens de borden wat groter zouden worden die langs de kant van de weg staan. Boven de weg is alles wel duidelijk. Ik heb het idee dat de grote van de borden niet helemaal in verhouding is.martijnm71 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 14:20:
[...]
Wegwijzers zijn nu echt goed bruikbaar en leesbaar. Als je ligging van de plaatsen een beetje kent zou je er op kunnen rijden.
Verwijderd
Uploaden daarentegen was toen wat sneller. Mijn ouders hoefden niet heel lang te wachten tot ik er uit was.martijnm71 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 18:29:
Mij maakt het niet zo veel uit of de verhouding realistisch is... Uiteraard, het moet er realistisch uitzien, maar ook leesbaar blijven. Daarom ben ik ook blij dat de borden in ATS groter wordenCyberCow schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 15:35:
[...]
Dat zou wel mooi zijn als het in ProMods ook eens de borden wat groter zouden worden die langs de kant van de weg staan. Boven de weg is alles wel duidelijk. Ik heb het idee dat de grote van de borden niet helemaal in verhouding is.
🠕 This side up
Het is voor mij niet altijd helemaal leesbaar vandaar dat ze van mij wel wat groter mogenKoenvh schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 16:56:
[...]
Mij maakt het niet zo veel uit of de verhouding realistisch is... Uiteraard, het moet er realistisch uitzien, maar ook leesbaar blijven. Daarom ben ik ook blij dat de borden in ATS groter worden
Het moment dat ik me heel oud voel ineensVerwijderd schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 16:29:
[...]
Uploaden daarentegen was toen wat sneller. Mijn ouders hoefden niet heel lang te wachten tot ik er uit was.
Want ja het cijfer in mijn usernaam is mijn geboortejaar
Nieuwe bewegwijzering ziet er top uit. 
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hongarije is sowieso een topmap, de nieuwste versie maakt nog beter wat al heel goed was 

Om maar eens een willekeurige greep uit mijn screenshots te plaatsen

Om maar eens een willekeurige greep uit mijn screenshots te plaatsen
De verhouding in ProMods is identiek als in het origineel van SCSCyberCow schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 15:35:
[...]
Dat zou wel mooi zijn als het in ProMods ook eens de borden wat groter zouden worden die langs de kant van de weg staan. Boven de weg is alles wel duidelijk. Ik heb het idee dat de grote van de borden niet helemaal in verhouding is.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Het enige jammere vind ik nog steeds dat de laad- en losplaatsen helemaal begroeit zijn met onkruidmartijnm71 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 19:57:
Hongarije is sowieso een topmap, de nieuwste versie maakt nog beter wat al heel goed was
Verwijderd
Je bent ouder dan mijn oudersmartijnm71 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 18:49:
[...]
Het moment dat ik me heel oud voel ineens![]()
Want ja het cijfer in mijn usernaam is mijn geboortejaar
Erg realistischNice Guy Eddie schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 21:54:
[...]
Het enige jammere vind ik nog steeds dat de laad- en losplaatsen helemaal begroeit zijn met onkruidMaar verder een leuke map om in te rijden
Ben het met je eens dat d'r nog wel wat bijgeschaafd kan worden, maar toch mooi voor een team van ongeveer 1
🠕 This side up
Als dat het ergste isNice Guy Eddie schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 21:54:
[...]
Het enige jammere vind ik nog steeds dat de laad- en losplaatsen helemaal begroeit zijn met onkruidMaar verder een leuke map om in te rijden
Map is verder geniaal
Deze week heb ik gelukkig weer wat rustige avonden, dus heb weer flink kilometers kunnen maken. Vanavond hopelijk de 450.000km voorbij op de Scania, misschien daarna weer eens een ritje richting Innsbruck zien te krijgen en weer eens wat kilometers vreten in de DAF
Ik ben haast jaloers. Ik kan nou niet meer rijden want huis moet keer schoongemaakt worden en de kamer dus leeg. Op een andere kamer geen plek voor het stuur op te bouwen dus moet het even doen met de foto's van jullie.FastFred schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 09:13:
Deze week heb ik gelukkig weer wat rustige avonden, dus heb weer flink kilometers kunnen maken. Vanavond hopelijk de 450.000km voorbij op de Scania, misschien daarna weer eens een ritje richting Innsbruck zien te krijgen en weer eens wat kilometers vreten in de DAF
Dit komt er ook nog aan:

🠕 This side up
Wat komt er aan? Dat is de huidige map van ATS.
Excuus, vergeten de link te plaatsen.Maasluip schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 17:40:
Wat komt er aan? Dat is de huidige map van ATS.
In ieder geval... Ik ben weer bezig geweest met kaarten maken:
http://koenvh1.github.io/ets2-stuff/openlayers-ats.html
Zal ook toegevoegd worden aan http://mikekoch.me/ets2-mobile-route-advisor/
Daarnaast vond ik, toen ik door alle bestanden van ATS aan het bladeren was, ook nog dit:
🠕 This side up
En Marie maar wachten in Amarillo tot deze trucker langskomt maar helaas kan er straks nog steeds niet op visite.
YouTube: Tony Christie - Is This The Way To Amarillo (1971)
Saybia schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 19:15:
En Marie maar wachten in Amarillo tot deze trucker langskomt maar helaas kan er straks nog steeds niet op visite.
Met de huidige snelheid van SCS kan Maria nog wel eventjes wachten
Tevens zijn er geruchten dat ze toch eerst Oregon willen maken.
🠕 This side up
Het zou ook mooi zijn dat je je route moet aanpassen omdat er een tornado waarschuwing geld. Maar denk dat je nog eventjes moet gaan wachten wil je door Amarillo heen gaan karren. Of je moet het zelf gaan bouwen dat kan natuurlijk ook.Koenvh schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 02:04:
[...]
![]()
Met de huidige snelheid van SCS kan Maria nog wel eventjes wachten
Tevens zijn er geruchten dat ze toch eerst Oregon willen maken.
Gister eindelijk verhuisd
Heb net m'n pc aangesloten, vandaag of morgen maar weer eens kilometers in ETS2 maken
Ik herken het je ziet overal leuke dingen maar je kan er niets mee omdat je verhuist of in mijn geval schoonmaak van de woning. Maar veel plezier met de ritten.FastFred schreef op zondag 27 maart 2016 @ 11:58:
Gister eindelijk verhuisdHeb net m'n pc aangesloten, vandaag of morgen maar weer eens kilometers in ETS2 maken
Met Coast to Coast kan je al naar Amarillo rijdenSaybia schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 19:15:
Kent er iemand deze map: http://ets2.lt/en/the-harsh-russian-update/ Ik was eens benieuwd of het aan Promods/Rusmap gekoppeld kan worden want lijkt mij wel iets leuks. Ik kan het alleen momenteel niet testen.
Nee, want het is een standalone mapCyberCow schreef op zondag 27 maart 2016 @ 15:35:
Kent er iemand deze map: http://ets2.lt/en/the-harsh-russian-update/ Ik was eens benieuwd of het aan Promods/Rusmap gekoppeld kan worden want lijkt mij wel iets leuks. Ik kan het alleen momenteel niet testen.
🠕 This side up
Bedankt voor je antwoord ik heb het niet kunnen ontdekken en anders overheen gelezen.
ets2_01836 by Koen Vh, on Flickr
ets2_01837 by Koen Vh, on Flickr
ets2_01841 by Koen Vh, on FlickrWaarom geel? Waarom niet?
Daarnaast vind ik zwart met geel een mooie combinatie.
[ Voor 25% gewijzigd door Koenvh op 27-03-2016 20:26 ]
🠕 This side up
Verwijderd
Moet je een low deck van maken, lijkt het net een Waberer's 
Wat een compliment!
Absoluut niet, gave shots
Wat een compliment!
Absoluut niet, gave shots
Zo, weer een nachtrit er op zitten, weltrusten allemaal!
Jij maakt het wel zoals de meeste chauffeurs rijden in de nacht. Je zal inmiddels wel weer wakker zijn maar mij niet gezien door midden in de nacht rond te gaan tuffen bij de computer.FastFred schreef op maandag 28 maart 2016 @ 06:33:
Zo, weer een nachtrit er op zitten, weltrusten allemaal!
Ik wist dat ik zo'n reactie zou krijgen
Nee hoor, ik lag gisteravond om 11 uur in m'n nest en om 2 uur ging de wekker weer. Moest m'n ouders naar vliegveld Rotterdam brengen voor een weekje Portugal. Kwart voor 3 vertrokken, half 5 in Rotterdam en om half 7 weer thuis
Nee hoor, ik lag gisteravond om 11 uur in m'n nest en om 2 uur ging de wekker weer. Moest m'n ouders naar vliegveld Rotterdam brengen voor een weekje Portugal. Kwart voor 3 vertrokken, half 5 in Rotterdam en om half 7 weer thuis
Ja maar je wist het van die reactie dan had je het ook anders op moeten schrijvenFastFred schreef op maandag 28 maart 2016 @ 12:29:
Ik wist dat ik zo'n reactie zou krijgen![]()
Ze zijn d'r mee bezigCyberCow schreef op maandag 28 maart 2016 @ 12:41:
[...]
Ja maar je wist het van die reactie dan had je het ook anders op moeten schrijven. Het leek net dat je tot half 7 met de vrachtwagen heb rond gereden. Maar stiekem wel beetje jaloers op je ouders een weekje Portugal kan best wel lekker zijn. Word tijd dat ProMods/SCS ook maar eens Portugal gaat toevoegen
.
Ook zag ik een verwijzing naar https://www.google.nl/maps?q=Douglas,+Isle+of+Man
Ben benieuwd wanneer en of die er zal komen
🠕 This side up
Zal een grote weg worden op dat eilandje. 2 straten en je bent erdoorheen. Maar Portugal zal wel in de ijskast belanden omdat SCS met zuid Frankrijk bezig is en ProMods denk ik niet dubbel werk wil gaan doen. En je hebt toch zuid Frankrijk nodig om naar Portugal te kunnen rijden.Koenvh schreef op maandag 28 maart 2016 @ 18:10:
[...]
Ze zijn d'r mee bezig
Ook zag ik een verwijzing naar https://www.google.nl/maps?q=Douglas,+Isle+of+Man
Ben benieuwd wanneer en of die er zal komen
Ik zie dat er in ATS nu een achievement "Silver state Discover every city in Nevada" is. Die is nieuw, die was er eerst niet.
Alleen: ik ben al lang in alle steden van Nevada geweest, de achievement staat op 0/10 en telt ook niet op als ik weer in een stad in Nevada kom.
Alleen: ik ben al lang in alle steden van Nevada geweest, de achievement staat op 0/10 en telt ook niet op als ik weer in een stad in Nevada kom.
Op de Blog staat dat deze is toegevoegd met de nieuwe update. Met deze update zal je 'm dus krijgen.Maasluip schreef op maandag 28 maart 2016 @ 19:32:
Ik zie dat er in ATS nu een achievement "Silver state Discover every city in Nevada" is. Die is nieuw, die was er eerst niet.
🠕 This side up
Zal wel niets nieuws voor een aantal mensen hier zijn. Maar er is iemand (of een groepje) bezig de regio Rotterdam 1:1 na te bouwen voor ETS2.
En man, man als liefhebber van kleine gedetailleerde maps kan ik me alleen maar verheugen op deze map denk ik.
https://www.facebook.com/ets2rotterdam is hun website en het ziet er echt heel goed uit voor mijn gevoel.
En man, man als liefhebber van kleine gedetailleerde maps kan ik me alleen maar verheugen op deze map denk ik.
https://www.facebook.com/ets2rotterdam is hun website en het ziet er echt heel goed uit voor mijn gevoel.
Ik zie hierboven Portugal genoemd worden.. we hebben de A6 Badajoz-Lissabon zo goed als voltooid in ProMods.. het zal echter nog wel even een tijdje duren voordat deze in de game komt omdat er tussen Badajoz en Bilbao zich een gapend gat bevindt
Hebben jullie dan geen problemen met de DLC voor Frankrijk? Toch ben ik wel verheugd naar het resultaat weer om dan lekker van het warme Portugal naar het koude Ijsland te rijden.ScuL schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 00:17:
Ik zie hierboven Portugal genoemd worden.. we hebben de A6 Badajoz-Lissabon zo goed als voltooid in ProMods.. het zal echter nog wel even een tijdje duren voordat deze in de game komt omdat er tussen Badajoz en Bilbao zich een gapend gat bevindt
Hallo mensen,
Ik speel nu vrij regelmatig ETS2, en heb nu een probleem. Ik heb een vrij lange tijd met dezelfde truck gereden, en heb nu dus ook bijna 150.000 km op deze truck zitten. Mijn probleem is dat door een mod er ergens iets fout is gedaan, waardoor ik geen aanpassingen aan mijn truck kan uitvoeren zonder de game te crashen. Nu is mijn vraag, is het mogelijk om de kmstand over te zetten via een mod of iets dergelijks zodat ik met een "nieuwe" truck verder kan, maar niet de gereden kilometers op mijn truck kwijt raak?
Alvast bedankt!
Ik speel nu vrij regelmatig ETS2, en heb nu een probleem. Ik heb een vrij lange tijd met dezelfde truck gereden, en heb nu dus ook bijna 150.000 km op deze truck zitten. Mijn probleem is dat door een mod er ergens iets fout is gedaan, waardoor ik geen aanpassingen aan mijn truck kan uitvoeren zonder de game te crashen. Nu is mijn vraag, is het mogelijk om de kmstand over te zetten via een mod of iets dergelijks zodat ik met een "nieuwe" truck verder kan, maar niet de gereden kilometers op mijn truck kwijt raak?
Alvast bedankt!
Is het geen optie om al je mods uit te schakelen en dan te kijken of je truck het dan weer wel doet. En daarna weer langszaam aan de mods weer aan te gaan zetten. Weet je gelijk welke mod het probleem veroorzaakt. het overzetten van km stand is volgens mij niet mogelijk.tommie2244 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 17:27:
Hallo mensen,
Alvast bedankt!
Bedankt voor de tip, maar dit heb ik al geprobeerd. Als ik de mod van de truck uitschakel (Scania RJL) dan crasht mijn complete profiel. Hetzelfde gebeurd als ik mijn enige tuningmod uitschakel. Ben bang dat het een nieuw profiel word dan.
Kun je niet eerst een andere truck gaan rijden?
Welke versie van RJL gebruikt?tommie2244 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 17:27:
Hallo mensen,
Alvast bedankt!
De Scania RJL 1.5.1 en 1.5.1.1 is voor de ETS2 1.23 beta.
Die werken dus niet ETS2 1.22.xx
Ik zag de rjl scania's al op de steam workshop staan en die zijn van hemzelf dus van dat geouwehoer zijn we straks gelukkig af!JohnnyBoy59 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 19:34:
[...]
Welke versie van RJL gebruikt?
De Scania RJL 1.5.1 en 1.5.1.1 is voor de ETS2 1.23 beta.
Die werken dus niet ETS2 1.22.xx
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Nou ja, ik heb liever zelf controle over m'n mods. Straks komt er een nieuwe versie, en werkt een mod nog niet en de andere al wel, maar niet meer in de oude versie.AtlAntA schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 22:21:
[...]
Ik zag de rjl scania's al op de steam workshop staan en die zijn van hemzelf dus van dat geouwehoer zijn we straks gelukkig af!
Dan toch maar liever Steam laten wachten met updaten totdat alle mods weer werken.
🠕 This side up
Die is nog niet uit dus op dit moment niet.CyberCow schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 16:35:
[...]
Hebben jullie dan geen problemen met de DLC voor Frankrijk? Toch ben ik wel verheugd naar het resultaat weer om dan lekker van het warme Portugal naar het koude Ijsland te rijden.
Ik neem aan dat jullie wel te horen krijgen wat er in die update gaat zitten en daar ook op verder mogen borduren. Ik begreep ook dat jullie al eerder Scandinavia hebben mogen bekijken.
Ik hoop niet dat straks alle mods via Steam gaan want dan kan ik geen mods meer gebruiken omdat ik geen Steam versie heb.
Geen straf om door Noorwegen te rijden :-)

Edit: 3 April wordt de dutchmapset 2 uitgebracht.
https://www.instagram.com/thedutchmapets2/

Edit: 3 April wordt de dutchmapset 2 uitgebracht.
https://www.instagram.com/thedutchmapets2/
[ Voor 12% gewijzigd door Barfman op 31-03-2016 09:00 ]
Leuk die dutchmap ga hem wel proberen als de computer weer op zijn plek staat. Wat betreft Noorwegen op de foto's hierboven dat is echt mooi. Het is mij eerlijk nooit zo opgevallen. Ga zeker weer keer kijken. Ook ben ik benieuwd na de toevoeging van het hoge noorden richting de Noordpool. Maar dat duurt nog wel even voor het af is.
Dat zou wel gaaf zijn als het hoge noorden ook vrij komt, die plaatjes van mij zijn trouwens de weg tussen Oslo en Stavanger, leuke rit.CyberCow schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:50:
Leuk die dutchmap ga hem wel proberen als de computer weer op zijn plek staat. Wat betreft Noorwegen op de foto's hierboven dat is echt mooi. Het is mij eerlijk nooit zo opgevallen. Ga zeker weer keer kijken. Ook ben ik benieuwd na de toevoeging van het hoge noorden richting de Noordpool. Maar dat duurt nog wel even voor het af is.
Ohh bedankt voor het laten weten ik was nog niet verder dan Oslo geweest. Het hoge noorden als je daar wat meer over wil weten zijn ze bij ProMods mee bezig. Is een topic over: http://www.promods.net/viewtopic.php?f=2&t=10602Barfman schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:15:
[...]
Dat zou wel gaaf zijn als het hoge noorden ook vrij komt, die plaatjes van mij zijn trouwens de weg tussen Oslo en Stavanger, leuke rit.
Thnx, ziet er wel gaaf uit hoor.CyberCow schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:27:
[...]
Ohh bedankt voor het laten weten ik was nog niet verder dan Oslo geweest. Het hoge noorden als je daar wat meer over wil weten zijn ze bij ProMods mee bezig. Is een topic over: http://www.promods.net/viewtopic.php?f=2&t=10602.
[ Voor 3% gewijzigd door Barfman op 31-03-2016 15:13 ]
Kwestie van overzetten naar Steam. En als je dat niet wilt door bepaalde redenen (waarvan ik nog steeds niet begrijp waarom nietCyberCow schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 13:04:
[...]
Ik neem aan dat jullie wel te horen krijgen wat er in die update gaat zitten en daar ook op verder mogen borduren. Ik begreep ook dat jullie al eerder Scandinavia hebben mogen bekijken.
Ik hoop niet dat straks alle mods via Steam gaan want dan kan ik geen mods meer gebruiken omdat ik geen Steam versie heb.
Vanavond ff m'n ritje afmaken en dan Promods updaten
Tja, ik vind de Steam Workshop toch een heleboel nadelen hebben. Automatisch updaten is leuk, maar ik houd altijd nog liever zelf de controle over mijn mods. Straks kan ik weer uit gaan zoeken welke mod een update heeft doorgevoerd en waarom mijn game constant crasht... En het beheren van mods in de Steam Workshop is ook geen pretje bij meer dan 50 mods.Gummiebeer schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 17:47:
[...]
Kwestie van overzetten naar Steam. En als je dat niet wilt door bepaalde redenen (waarvan ik nog steeds niet begrijp waarom niet) dan is dat jouw keuze en moet je niet miepen
![]()
Vanavond ff m'n ritje afmaken en dan Promods updaten
Daarnaast: Niet iedereen wil Steam, dat is een keuze. Ik kan wel pro's en contra's bedenken.
🠕 This side up