Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag maar weer eens een keer een dagje gaan trucken. Is al lang geleden steeds druk gehad met alles en dat gaat dan natuurlijk wel weer voor. Een ritje van Rotterdam naar Parijs met de Dakar truck kunnen volbrengen zonder schade. Nu maar eens een keer naar Oostenrijk toe. Het is wel heel anders rijden dan die lange OpenSpaces ritten. Is er iemand die Promods voor Egypte al heeft getest? Ik krijg ineens geen ritten meer die kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:16
Welke mod is die met de Dakar truck op je trailer? :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op zondag 21 februari 2016 @ 14:20:
Welke mod is die met de Dakar truck op je trailer? :)
Jazzycat maar welke weet ik niet denk de normale. Heb ze namelijk allemaal door elkaar draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Van Amsterdam naar Aarhus (D) en nu naar Carlisle (UK). :)

Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/2016-02-21_00003ckjgi.jpg

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik begin ook weer een nieuwe rit. Nog niet zo vaak gehad 2 ritten op 1 dag voltooid maar was ook niet zo ver.

Nu ga ik zo onderweg van Salzburg (Oostenrijk) naar Bacău (Roemenië) over een afstand van 1100km met als lading Rode Kaviaar. Lijkt mij een behoorlijk dure lading maar dat stond er niet bij. Ben benieuwd wat de route gaat brengen heb nog nooit deze weg gereden.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/L43dfrw.png

En nou in de D en weg ermee!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Al een aantal dagen niet in dit topic gezeten, maar ik zag laatst bij het nieuws van ETS 2, dat er binnenkort een nieuwe DLC komt, van Frankrijk, toch? Wie heeft er meer details/info? Prijs, welk deel van Frankrijk, en de release-date.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anonymoussaurus schreef op zondag 21 februari 2016 @ 15:55:
Al een aantal dagen niet in dit topic gezeten, maar ik zag laatst bij het nieuws van ETS 2, dat er binnenkort een nieuwe DLC komt, van Frankrijk, toch? Wie heeft er meer details/info? Prijs, welk deel van Frankrijk, en de release-date.
Details: Onbekend
Prijs: Onbekend:
Welk deel: "Zuiden"
Release date: Onbekend, maar niet binnenkort

;)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koenvh schreef op zondag 21 februari 2016 @ 16:09:
[...]

;)
Oh -O- _O-. Hahaha, toch bedankt!

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

;)
Ik heb niet meer informatie kunnen vinden dan word vermeld in deze link: http://blog.scssoft.com/2016/02/vive-la-france.html. Er staat dat ze Frankrijk gaan uitbreiden maar vind dat eerlijk gezegd wel een beetje weinig voor een complete DLC waar je geld voor moet gaan betalen. Bij de eerste DLC (going east) kwam half oost Europa erbij en was echt wel een enorme toevoeging aan de standaard map. De Scandinavia DLC bevat grote stukken van Zweden/Finland en Noorwegen vind ik eerlijk gezegd ook best wel summier. Ik begrijp dat deze landen minder dicht wegennet hebben dan Nederland. Maar een land zoals Frankrijk waar alleen het zuiden en westen ontbreken is land niet zoveel. Ben ik nu te kritisch of is het de vergelijking met ProMods die met een uitbreiding komt die net zo groot is als de standaard map zoals in versie 2 het geval was.

De prijs zal wel niet veel anders zijn dan de laatste 2 DLCs denk ik zo. Maar zeker weten doe ik dat ook weer niet.

[ Voor 5% gewijzigd door CyberCow op 21-02-2016 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDommel
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-10 20:37
Hopelijk is er iemand die me de goede kant op sturen voor een oplossing van het volgende probleem.
Sinds een maand of twee ben ik aan het spelen met ETS2 inclusief de dlc Scandinavia en Going east.
Dit werkt allemaal goed en ik vermaak me er prima mee maar ik lees ook intensief mee op dit forum en het meermaals noemen van de mod Promods 2 maakte me nieuwsgierig naar deze uitbreiding.
Dus gekocht en geïnstalleerd maar dit levert me dus een probleem op, zie de plaatjes.

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/18yedt.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/28b8gzp.jpg

De teksten in de menu's zijn meestal totaal onleesbaar, en af en toe werkt het weer normaal.
Herkent iemand dit? En belangrijker, wat is de oplossing.
Even vermelden dat ik dit speel op een Mac Pro (2008) met OS X 10.10 Yosemite.
Het OS is volledig bijgewerkt, en dat gaat ook op voor ETS2 en heb de nieuwste versie van Promods, de mod heb ik geïnstalleerd volgens de handleiding op de website http://www.promods.net/viewtopic.php?f=28&t=3852
Zonder de Promods map heb ik dit probleem dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
McDommel schreef op zondag 21 februari 2016 @ 16:40:
Hopelijk is er iemand die me de goede kant op sturen voor een oplossing van het volgende probleem.
Sinds een maand of twee ben ik aan het spelen met ETS2 inclusief de dlc Scandinavia en Going east.
Dit werkt allemaal goed en ik vermaak me er prima mee maar ik lees ook intensief mee op dit forum en het meermaals noemen van de mod Promods 2 maakte me nieuwsgierig naar deze uitbreiding.
Dus gekocht en geïnstalleerd maar dit levert me dus een probleem op, zie de plaatjes.

[afbeelding]
[afbeelding]

De teksten in de menu's zijn meestal totaal onleesbaar, en af en toe werkt het weer normaal.
Het OS is volledig bijgewerkt, en dat gaat ook op voor ETS2 en heb de nieuwste versie van Promods, de mod heb ik geïnstalleerd volgens de handleiding op de website http://www.promods.net/viewtopic.php?f=28&t=3852
Zonder de Promods map heb ik dit probleem dus niet.
Gebruik je verder nog andere mods of alleen ProMods?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
CyberCow schreef op zondag 21 februari 2016 @ 16:15:
[...]

Frankrijk waar alleen het zuiden en westen ontbreken is land niet zoveel.
Ze gaan Frankrijk in zijn geheel doen. Dat wat ze al hadden gaan ze vernieuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Odessa schreef op zondag 21 februari 2016 @ 17:24:
[...]

Ze gaan Frankrijk in zijn geheel doen. Dat wat ze al hadden gaan ze vernieuwen.
Lekker zinvol dan. Het is toch allemaal prima zoals het is Doe dan eerst Spanje en Portugal en voeg er tussen nog wat dingen toe. Dan kunnen mensen als ze wat nieuws willen wat nieuws rijden Spanje/Portugal en hetgeen wat er nu is toch zonde om weg te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

BdK9001 schreef op zondag 21 februari 2016 @ 10:16:
Ik ben net in ETS in een halfuurtje spelen 4x gesneden en 3x in mn flank gereden door de AI - zowel trucks als auto's - ook staat het verkeer weer ouderwets stil bij invoegstroken omdat ze er niet tussen gelaten worden. Ik had het idee dat dit met 1.22 enigszins opgelost was, maar sinds Promods 2.01 lijkt het weer op het verkeer van 1.21 en eerder :( Of ben ik gewoon verwend met de AI van ATS?

Ik heb nu zo'n 85% van ATS ontdekt en het valt me op dat de meeste deliveries toch wel over dezelfde reeks wegen gaan, dus ik wil me tot Arizona uitkomt weer focussen op ETS2, maar ik word er gillend gek van dat ik met mn voet boven de rem moet rijden de hele tijd en constant zonder mijn fout beschadigde vrachten heb
Daarom heb ik schade ook uitstaan, De AI lijkt ook veel harder te kunnen remmen dan ik kan, dus als ze weer eens bot op de rem gaan op de snelweg, klap ik er vaak nog met 50 tegenop.

Afgelopen ritten waren zo desastreus dat ik zelfs maar de boetes heb uitgezet, ik wil best betalen voor te snel rijden, door rood rijden etc, maar moeten aftikken omdat iemand zijn auto/truck in de mijne parkeert, meerdere keren per rit, nah. Niet nu ik nog een best arme sloeber ben.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDommel
Naast Promods had ik in eerste instantie de soundfix mod draaien maar die heb ik als eerste verwijderd om te zien of het daaraan kon liggen maar dat maakte geen verschil.
Alleen de soundmix mod geeft dit probleem niet, dan werken de menu's normaal.
Ik heb ook getest met de TSM map 6.2.7 en dat leverde dezelfde problemen op dus die heb ik weer gewist.
Het probleem doet zich niet voor wanneer het spel net gestart is dan werkt het allemaal, pas als ik voor een volgende keer in het vrachtcentrum kom dan zijn de teksten onleesbaar en heel af en toe is het normaal maar wissel ik naar de volgende pagina dan is het weer onleesbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jalihaag
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-07 12:00
Heb je met de def file van promod het vinkje aan gezet voor het gebruik van de rusmap ?

Dit is de volgorde die ik heb.
Rusmap + Promods road connection.
Rusmap map
Rusmap model
Promod def
Promods map
Promods media
Promods models 2
Promods models 1
Promods assets
Rusmap def.

God heeft rare kostgangers. Jammer dat er ook zijn met een vrachtwagen rijbewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
CyberCow schreef op zondag 21 februari 2016 @ 15:12:
[...]

Jazzycat maar welke weet ik niet denk de normale. Heb ze namelijk allemaal door elkaar draaien.
Jazzycat heb ik ook, maar deze lading nog nooit tegengekomen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op zondag 21 februari 2016 @ 18:43:
[...]

Jazzycat heb ik ook, maar deze lading nog nooit tegengekomen helaas.
Ik ook pas 1x daarom vond ik het ook zeker wel de moeite waard om ermee te rijden. Kom wel regelmatig de Dakar vrachtwagen tegen als lading van het verkeer.

Volgorde van laden heb ik anders staan dan bovengenoemde. De rusmap alles bovenaan met de connectie tussen ProMods en Rusmap erboven. Alleen ProMods def staat tussen connectie en RusMap. Gebruik je wel van ETS versie 1.22?

Update:
Toch gelukt een stukje tekst te kopieëren.
Rusmap + Promods road connection.
ProMods def
Rusmap def
Rusmap model
Rusmas map
Promods map
Promods media
Promods models 2
Promods models 1
Promods assets

[ Voor 16% gewijzigd door CyberCow op 21-02-2016 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Welk deel: Heel Frankrijk en een grondige verbouwing van Parijs

;)
Fixed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar die vernieuwing van de bestaande delen van Frankrijk komen toch ook naar de niet-DLC versie?

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:01
Ik heb het ook gehad, volgens mij was de oplossing toen geen of juist wel DirectX te kiezen bij het starten. Ik vond deze link, met een hoop mensen met hetzelfde probleem, met een fix in de eerste post, geen idee of dat nog werkt ;)
http://www.promods.net/viewtopic.php?f=21&t=141

http://www.donorofniet.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Koenvh schreef op zondag 21 februari 2016 @ 20:09:
[...]

Maar die vernieuwing van de bestaande delen van Frankrijk komen toch ook naar de niet-DLC versie?
Volgens de press release wel,

De DLC zal dus in principe alleen bestaan uit ongeveer half Frankrijk, als ze dat al helemaal doen. Immers, je krijgt ook echt niet compleet Scandinavië bij Scandinavia DLC, iets van de helft maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobinHood schreef op zondag 21 februari 2016 @ 21:09:
[...]

Volgens de press release wel,

De DLC zal dus in principe alleen bestaan uit ongeveer half Frankrijk, als ze dat al helemaal doen. Immers, je krijgt ook echt niet compleet Scandinavië bij Scandinavia DLC, iets van de helft maar.
ach hoe veel % het ook is , frankrijk zal ik niet snel komen , of het liefst zo hard mogelijk door heen rijden
want het is totaal niet een land waar ik graag komt of door heen wil gaan ...

maar helaas moet ik hem wel weer kopen anders kan ik straks geen promods instaleren ...

maar hoop dat ze snel gaan werken aan spanje of portugal dat ligt me meer

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Frankrijk lijkt mij persoonlijk wel weer mooi. Normandie en Cote d'Azur verkennen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koenvh schreef op zondag 21 februari 2016 @ 20:09:
[...]

Oh dat kan, ik vond SCS's nieuwsbericht daar een beetje vaag over moet ik zeggen...
Rivanov schreef op zondag 21 februari 2016 @ 21:41:
Frankrijk lijkt mij persoonlijk wel weer mooi. Normandie en Cote d'Azur verkennen. :)
En iedere km moeten stoppen om tol te betalen.... Nee, ik snap ook niet wat half Nederland in de zomervakantie in Frankrijk doet en wat er nu zo geweldig aan is...

Toch koop ik die DLC waarschijnlijk wel, maar dan ook vooral omdat we die waarschijnlijk nodig gaan hebben voor Promods

[ Voor 45% gewijzigd door FastFred op 21-02-2016 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Hebben meer mensen het probleempje dat bij de nieuwe ProMods Brest opeens verdwenen is als je Rusmap hebt?

De andere connecties heb ik wel, maar er zit een gat in mijn map bij Brest.

Heeft Rusmap ook een update gehad?

Edit: misschien moet ik wat vaker eerst een oplossing zoeken, en daarna om hulp vragen :+ Snelle zoektocht leverde op dat ik Rusmap voor PM moest laden, en tadaa, probleem opgelost.

[ Voor 29% gewijzigd door RobinHood op 22-02-2016 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op zondag 21 februari 2016 @ 21:42:
[...]

Oh dat kan, ik vond SCS's nieuwsbericht daar een beetje vaag over moet ik zeggen...

[...]

En iedere km moeten stoppen om tol te betalen.... Nee, ik snap ook niet wat half Nederland in de zomervakantie in Frankrijk doet en wat er nu zo geweldig aan is...

Toch koop ik die DLC waarschijnlijk wel, maar dan ook vooral omdat we die waarschijnlijk nodig gaan hebben voor Promods
Waarschijnlijk komt het door de vriendelijkheid van de Fransen :P :+

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dit levert me dus een probleem op, zie de plaatjes.

Het probleem ligt aan OpenGL.
ETS2 kan in twee modussen draaien; DirectX (alleen Windows) en openGL (Windows/Linux/OSX).

Bij het gebruik van mods kan OpenGL in de problemen komen bij het lezen van sommige gemodde textures en dan krijg je de tekstbug. De tekstbug komt sporadisch voor en alleen op bepaalde plekken.
Dit is al bijna 3 jaar een probleem in ETS2.

Ik heb dit regelmatig bij SCS aangekaart en nu is er een nieuwe developer die denkt een oplossing gevonden te hebben en die gaat in ETS2 1.23 verschijnen. Waarschijnlijk is dit tekstprobleem dan uiteindelijk opgelost en kunnen Mac/Linux gebruikers ook gewoon met mods spelen.

Note dat dit niet per se aan ProMods ligt, het kan met vrijwel iedere mod gebeuren waar textures zijn veranderd.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:45
Koenvh schreef op maandag 22 februari 2016 @ 01:34:
[...]

Waarschijnlijk komt het door de vriendelijkheid van de Fransen :P :+
Hahahaha sure.... :+ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12:57
Okee, nu ben ik het een beetje beu aan het worden!

Vaak als ik ATS aanslinger zijn de instellingen van m'n DFGT verklooit. Stuur in game draait als een malle rond en vaak ook zijn de gas en rempedaal omgewisseld.
Alle instellingen zijn ok, ingame alsook in de logitech profiler.
Na opnieuw opstarten van de pc werkt alles weer naar behoren.
Dit is alleen in ATS, met ETS2 had/heb ik dit probleem nooit.

Meer met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:04
ETS crasht bij mij steeds op een specifiek punt.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/C5ZSg4d.jpg?2
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/f2JDhh6.png?2

Hier aangegeven met punt 1.
Ik heb alleen Jazzycat en promods, beide (inclusief ETS) nieuwste versie.

Iemand een idee wat ik hieraan kan doen? :?

[ Voor 14% gewijzigd door soulcrusher op 22-02-2016 18:51 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
soulcrusher schreef op maandag 22 februari 2016 @ 18:25:

Iemand een idee wat ik hieraan kan doen? :?
Omrijden :P

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die ai bestuurders zijn echt super gedaan in ATS ....
heb al dingen gezien die ik nog nooit bij ETS ben tegen gekomen ..

lekker van die twijfellaars ... links af aangeven en dan voor gesorteerd staan , nee toch maar rechts af gaan .... richting aan geven naar rechts en weg wezen ..

in een scherpe onoverzichtelijk s bocht even door een ai voorbij gestoken worden en dan ook nog even die voor mijn rijd ........ en dan nog net zo even voor de tegen ligger voorbij vliegen ....

je krijgt de kriebels soms van die ai...

hier nog een mooi shotje

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/apdzqx.png

zo nu even mij nieuwe paint showen :) en wat kleine veranderingen aan mijn truck gedaan

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/16hkge8.png
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/330dawh.png

[ Voor 21% gewijzigd door ravw op 22-02-2016 19:32 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk antwoord maar jij zal daar ook al wel een tijdje overheen zitten met een vrachtwagen denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDommel
ScuL schreef op maandag 22 februari 2016 @ 02:31:
[...]

Het probleem ligt aan OpenGL.
ETS2 kan in twee modussen draaien; DirectX (alleen Windows) en openGL (Windows/Linux/OSX).

Bij het gebruik van mods kan OpenGL in de problemen komen bij het lezen van sommige gemodde textures en dan krijg je de tekstbug. De tekstbug komt sporadisch voor en alleen op bepaalde plekken.
Dit is al bijna 3 jaar een probleem in ETS2.

Ik heb dit regelmatig bij SCS aangekaart en nu is er een nieuwe developer die denkt een oplossing gevonden te hebben en die gaat in ETS2 1.23 verschijnen. Waarschijnlijk is dit tekstprobleem dan uiteindelijk opgelost en kunnen Mac/Linux gebruikers ook gewoon met mods spelen.

Note dat dit niet per se aan ProMods ligt, het kan met vrijwel iedere mod gebeuren waar textures zijn veranderd.
Bedankt voor de antwoorden die ik gekregen heb, het lijkt er dus op dat ik er nog even mee moet leven tot ETS 1.23 dit verschijnsel hopelijk oplost.
Ik zal wel de ProMods map blijven gebruiken want het voegt zo enorm veel toe dat ik dit ongemak maar op de koop toe neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
McDommel schreef op maandag 22 februari 2016 @ 20:04:
[...]

Bedankt voor de antwoorden die ik gekregen heb, het lijkt er dus op dat ik er nog even mee moet leven tot ETS 1.23 dit verschijnsel hopelijk oplost.
Ik zal wel de ProMods map blijven gebruiken want het voegt zo enorm veel toe dat ik dit ongemak maar op de koop toe neem.
Een echte ETS2 player weet toch precies wat ieder symbooltje betekent. Mocht het bij mij ineens in het Russisch zijn dan zal het me denk ik geeneens opvallen 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op maandag 22 februari 2016 @ 20:07:
[...]

Een echte ETS2 player weet toch precies wat ieder symbooltje betekent. Mocht het bij mij ineens in het Russisch zijn dan zal het me denk ik geeneens opvallen 8) .
heel herkenbaar :)

heb het ook eens gehad met een game die ik heel vaak deed , stond inderdaad in eens in een andere taal Russische , iemand die bij me was wees me er op of ik Russische kon omdat de taal daar op stond ... ik heel droog nee was me niet op gevallen dat hij daar opstond .... gelijk vragende ogen naar me , van wat ?

[ Voor 3% gewijzigd door ravw op 22-02-2016 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op maandag 22 februari 2016 @ 19:46:
[...]

Leuk antwoord maar jij zal daar ook al wel een tijdje overheen zitten met een vrachtwagen denk ik zo.
Op dit moment 163000 (ongeveer).

Mijn afstanden vallen over het algemeen wel mee. Ik speel het veel, maar niet per se lang ;)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koenvh schreef op maandag 22 februari 2016 @ 21:02:
[...]

Op dit moment 163000 (ongeveer).

Mijn afstanden vallen over het algemeen wel mee. Ik speel het veel, maar niet per se lang ;)
Ik dacht dat jij toen ook een profiel had met 800.000km. Neem aan dat je ook wel een favoriete vrachtwagen hebt en daar toch wel wat km mee had gereden. Had het niet verwacht bij jou. Wel kwam hier een keer een foto voorbij van iemand die had al 1.2 miljoen op de teller staan en zat in level 600. Ik heb met ETS2 echt periodes zo kan ik 3 uur op een dag rijden en dan weer een aantal weken niet. ATS ga ik niet aan beginnen heb helemaal niks met die Amerikaanse vrachtwagens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op maandag 22 februari 2016 @ 21:51:
[...]

Pluspunten voor de persoon die weet waar dat extra 'schild' voor is wat je voorop de neus van de W900 kunt zetten :)
dat worden vliegenvangers genoemd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RusMap 1.6.1 is uitgekomen. Heb deze gelijk maar getest en werkt prima samen met ProMods 2.0.1, OpenSpaces 2.4, Project Balkan 1.02, Egypt-addon :).

De volgorde van het inladen is wel veranderd. Dit is wat RusMap adviseert. Ik heb geen zin om het wiel opnieuw uit te vinden dus heb het ook op deze manier getest.

ProMods+RusMap_Road_Connection
RusMap 1.6.1 Map Package
RusMap 1.6.1Model Package
ProMods 2.0.1 Definition Package
ProMods 2.0.1 Map Package
ProMods 2.0.1 Media Package
ProMods 2.0.1 Models Package 2
ProMods 2.0.1 Models Package 1
ProMods 2.0.1 Assets Package
RusMap 1.6.1 Def Package

[ Voor 61% gewijzigd door CyberCow op 22-02-2016 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBoy59
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
CyberCow schreef op maandag 22 februari 2016 @ 21:20:
[...]

Wel kwam hier een keer een foto voorbij van iemand die had al 1.2 miljoen op de teller staan en zat in level 600.
Dat was ik dus ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo even de nieuwe rusmap geinstaleerd en gelijk maar een vrachtje doen ... alleen word gelijk van uit Rotterdam naar Lille gestuurd :(

even volgas over de zeeland brug heen

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/21bmbso.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op maandag 22 februari 2016 @ 22:22:
Zo even de nieuwe rusmap geinstaleerd en gelijk maar een vrachtje doen ... alleen word gelijk van uit Rotterdam naar Lille gestuurd :(

even volgas over de zeeland brug heen

[afbeelding]
Dan had je maar geen Renault moeten kopen. Die wil als eerste weer terug naar Frankrijk. Al dan niet voor onderhoud >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op maandag 22 februari 2016 @ 22:23:
[...]

Dan had je maar geen Renault moeten kopen. Die wil als eerste weer terug naar Frankrijk. Al dan niet voor onderhoud >:) .
:X :X :X houd heelwijs mijn mond.. maar dan had die beter kunnen wachten tot de nieuwe dlc er is

[ Voor 10% gewijzigd door ravw op 22-02-2016 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op maandag 22 februari 2016 @ 22:24:
[...]

:X :X :X houd heelwijs mijn mond.. maar dan had die beter kunnen wachten tot de nieuwe dlc er is
Goed zo }:O :) . Ahh tegen die tijd heeft de Renault alweer onderhoud nodig geen zorgen.

[ Voor 14% gewijzigd door CyberCow op 22-02-2016 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op maandag 22 februari 2016 @ 22:32:
[...]

Goed zo }:O :) . Ahh tegen die tijd heeft de Renault alweer onderhoud nodig geen zorgen.
ja dan niet te hopen dat ik in rusland staat ergens

maar wat me wel op valt is wat zijn die trailers kort in ETS als je ATS gewent ben zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-10 09:46
ravw schreef op maandag 22 februari 2016 @ 22:39:
[...]

ja dan niet te hopen dat ik in rusland staat ergens

maar wat me wel op valt is wat zijn die trailers kort in ETS als je ATS gewent ben zeg :)
Niet alleen de trailers. Ook de truck zijn in ATS een stuk langer. Ik was gisteren weer aan het trucken in ETS en kreeg aan het begin niks geparkeerd. Zo gewend aan ATS daar draai ik ze in met m'n ogen dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MichaelvD2203 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 22:43:
[...]

Niet alleen de trailers. Ook de truck zijn in ATS een stuk langer. Ik was gisteren weer aan het trucken in ETS en kreeg aan het begin niks geparkeerd. Zo gewend aan ATS daar draai ik ze in met m'n ogen dicht.
ja die zijn ook een stuk langer , grotere draaicirkel , maar nu je met ETS rijd is het allemaal wat gevoeliger met sturen en rijden

ik heb ook een realmod in ATS zitten dat de trucks nog wat real reageren ... Dus meer draaien aan het stuur

http://atsmods.lt/improved-truck-physics-mod-v-1-1/

Als je de W900 rijd moet je deze sound eens proberen _/-\o_ _/-\o_

http://atsmods.lt/cummins-n14-sound-mod-update-for-w900/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-10 09:46
ravw schreef op maandag 22 februari 2016 @ 22:56:
[...]

ja die zijn ook een stuk langer , grotere draaicirkel , maar nu je met ETS rijd is het allemaal wat gevoeliger met sturen en rijden

ik heb ook een realmod in ATS zitten dat de trucks nog wat real reageren ... Dus meer draaien aan het stuur

http://atsmods.lt/improved-truck-physics-mod-v-1-1/

Als je de W900 rijd moet je deze sound eens proberen _/-\o_ _/-\o_

http://atsmods.lt/cummins-n14-sound-mod-update-for-w900/
Ik rij eigenlijk alleen maar met vrienden in de MP :+ Dan werken die mods natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MichaelvD2203 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 23:06:
[...]

Ik rij eigenlijk alleen maar met vrienden in de MP :+ Dan werken die mods natuurlijk niet.
wel jammer want dat maakt ATS wel een stuk beter

ook die weer mods zijn prachtig

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/35jk0mf.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo eventjes de mods weer bijgewerkt van ETS2. Alle nieuwe Jazzycat en RusMap + ProMods alles weer uptodate :). een nieuwe versie van IWR is niet meer te vinden zonder te moeten sleutelen aan de tijden dat het donker word helaas.

Denk dat ik beter maar eventjes uit de buurt kan gaan met mijn lading. Anders gaat het goed mis met Ethyleen.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UktHKk8.png
En eentje voor het overzicht.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rtZ4ofa.png
En dan maar snel wegwezen :+ .

[ Voor 38% gewijzigd door CyberCow op 23-02-2016 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op maandag 22 februari 2016 @ 23:44:
Zo eventjes de mods weer bijgewerkt van ETS2. Alle nieuwe Jazzycat en RusMap + ProMods alles weer uptodate :). een nieuwe versie van IWR is niet meer te vinden zonder te moeten sleutelen aan de tijden dat het donker word helaas.

Denk dat ik beter maar eventjes uit de buurt kan gaan met mijn lading. Anders gaat het goed mis met Ethyleen.
[afbeelding]
[afbeelding]
BBQ uit de hand gelopen .... ppffff

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/5mio11.png
hier mijn laatste stukje naar Lille

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/2dahkxv.png

maar wat krijg ik een last van een Claustrofobie als ik met ETS bezig ben zeg .... even twee weken vol aan het ATS geweest ..

vraag me wel eens af wat de mensen uit de VS denken als ze ETS zullen gaan doen ..... zo ie zo al die kleine vrachtautos

heb nu een vrachtje richting Roemenië iets van 1500 km :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 00:40:
[...]

BBQ uit de hand gelopen .... ppffff

[afbeelding]
hier mijn laatste stukje naar Lille

[afbeelding]

maar wat krijg ik een last van een Claustrofobie als ik met ETS bezig ben zeg .... even twee weken vol aan het ATS geweest ..

vraag me wel eens af wat de mensen uit de VS denken als ze ETS zullen gaan doen ..... zo ie zo al die kleine vrachtautos. Ik kom vanuit Roermenië vanuit Bacău naar Rusland. Mocht je verdwalen en in Rusland belanden wel even toeteren he :P .

heb nu een vrachtje richting Roemenië iets van 1500 km :)
Blijf jij met jou lading ook maar niet te lang bij dat vuur staan. Maar gelukkig ben jij ver van Polen vandaan. Ik denk dat de mensen in de VS er moeite zat mee hebben. Ook alle slingerwegen dat zijn ze niet gewend om te sturen. Vraag me af met de Trucks van ATS hoe het zal vergaan in de ETS2 map.

[ Voor 6% gewijzigd door CyberCow op 23-02-2016 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-04 17:15
CyberCow schreef op maandag 22 februari 2016 @ 23:44:

[afbeelding]
[afbeelding]
Staat dat nog steeds in de fik? Die brandweer daar ken r ook vrij weinig van hé. Ik meen me toch te herinneren dat het een half jaar geleden ook in de hens stond!

Beetje statisch spel hoor dat ETS2 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op maandag 22 februari 2016 @ 21:56:
[...]

dat worden vliegenvangers genoemd :)
Geen idee hoe het ding heet, maar ze zorgen ervoor dat de luchtstroom over de cabine gegooid wordt, zodat je de voorruit niet compleet onder de dooie insecten hebt zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroon
McDommel schreef op maandag 22 februari 2016 @ 20:04:
Weet niet of het al genoemd was, maar bij mij hielp een paar keer van en naar de game Alt-tabben om de fonts weer goed te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TweakTweet schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 06:37:
[...]

Staat dat nog steeds in de fik? Die brandweer daar ken r ook vrij weinig van hé. Ik meen me toch te herinneren dat het een half jaar geleden ook in de hens stond!

Beetje statisch spel hoor dat ETS2 :+
Ja dat is wel zo dat het altijd overal maar hetzelfde is. Van de andere kant de map is zo groot dat je soms oude dingen weer aanvoelen als nieuw. Zo heb ik ook een keer een weg gehad stonden ineens midden op de weg een aantal koeien. Vond het wel grappig maar kan het niet meer vinden waar het was.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WsJgf7M.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:38

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

Die koeien zitten ergens in open spaces, vond ik ook erg grappig, maar geen idee meer waar het is

Kalm aan! En rap een beetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
CyberCow schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 12:12:
[...]

Ja dat is wel zo dat het altijd overal maar hetzelfde is. Van de andere kant de map is zo groot dat je soms oude dingen weer aanvoelen als nieuw. Zo heb ik ook een keer een weg gehad stonden ineens midden op de weg een aantal koeien. Vond het wel grappig maar kan het niet meer vinden waar het was.
[afbeelding]
En daar moet je dan gwn doorheen rijden ofso?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TweakTweet schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 12:38:
[...]

Hamburgers >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TweakTweet schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 12:38:
[...]

Ja daar kan je dwars doorheen rijden maar de kunst is natuurlijk om er goed tussendoor te sturen. Gelukkig zitten ze aan het asfalt vastgeplakt. Het is te doen want zielig he om koeien kapot te rijden }:O. Als ik beestjes wil kapot rijden dan probeer ik wel bij Brest bij de konijntjes >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 13:38:
[...]

Ja daar kan je dwars doorheen rijden maar de kunst is natuurlijk om er goed tussendoor te sturen. Gelukkig zitten ze aan het asfalt vastgeplakt. Het is te doen want zielig he om koeien kapot te rijden }:O. Als ik beestjes wil kapot rijden dan probeer ik wel bij Brest bij de konijntjes >:).
Ergens in het noorden zitten ook elanden :Y)
Je moet ze wel zoeken maar je hoort ze wel ...

[ Voor 4% gewijzigd door ravw op 23-02-2016 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 13:55:
[...]

Ergens in het noorden zitten ook elanden :Y)
Je moet ze wel zoeken maar je hoort ze wel ...
Die ben ik helaas nog niet tegengekomen maar zo zie je maar weer dat ETS2 ook al is het een aantal jaar oud toch vernieuwend kan zijn.

Daar word je echt moe van auto's die ineens zo hard remmen dat het lijkt of ze een parachuut eraan hebben hangen. Ja jammer van de X6 Maar ik kon niet meer remmen. Gelukkig kan de heli wat hebben en heeft die in ieder geval geen schade opgelopen.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QSmzUS3.png

[ Voor 30% gewijzigd door CyberCow op 23-02-2016 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het zijn bijna altijd de zelfde autos die het weer doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramzel DRnl
  • Laatst online: 27-10 15:36
Kleven ze niet op je achterbumper dan wel op je voorbumper :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 15:30:
Het zijn bijna altijd de zelfde autos die het weer doen
Ik heb niks tegen BMW rijders eigenlijk want dat zou ik ook een hekel aan mezelf moeten hebben. Maar het is wel typerend de X6 echt overdreven groot lomp hok denkt een vrachtwagen wel van de weg de kunnen drukken. Maar ja CyberCow eraf rijden gebeurd niet gouw.
Bramzel DRnl schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 15:39:
Liever aan de voorkant want dan heb ik schade aan de vrachtwagen en niet aan de trailer. In het echt zou ik het liever andersom hebben, geen zin in het ziekenhuis.

[ Voor 28% gewijzigd door CyberCow op 23-02-2016 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bramzel DRnl schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 15:39:
ach het kan ook anders

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/2qjh98y.jpg

even opduwen , mag wel een brede kont hebben maar mijn bumper is toch groter

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/rc5vsg.jpg

goed zo en nu weg wezen met je 25 mph

alleen wat ik nog wel vreemd vind bij ATS als het regent, en donker word , de ai rijd allemaal zonder licht maar doe ik dat dan mag ik weer de belasting gaan spekken

[ Voor 16% gewijzigd door ravw op 23-02-2016 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 17:15:
[...]

ach het kan ook anders

[afbeelding]

[afbeelding]

goed zo en nu weg wezen met je 25 mph

alleen wat ik nog wel vreemd vind bij ATS als het regent, en donker word , de ai rijd allemaal zonder licht maar doe ik dat dan mag ik weer de belasting gaan spekken
Beetje het tegenovergestelde van ETS2 waarin de ai altijd met verlichting rijd. Misschien moet jij maar extra groot licht aandoen voor het overige verkeer zodat iedereen wat kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroon
ravw schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 17:15:
zo één ging bij mij ook ineens vol in de ankers.. toen zat ie op m'n grill, daarna op m'n motorkap, dak, over de lading en weer netjes op de weg :D
(en dat alles voor een luizige 6%.. dat had ik er wel voor over :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik ben nu bezig met het vervoeren van uitgebreide statistische klei ...( Expanded clay aggretate) ... OKe ... wat vervoer je .....???

vanaf Lille naar Timisoara .. ( 1500 km , en het levert me 51,925 Euro op)

zeg dat dan dat het je bijna 52,000 euro oplevert , wat kan mij dat nou schelen wat ik vervoer als ik er maar goed aan verdien :) ... zo lang het maar legaal is O+

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2yotpwm.jpg

hier met vrachtje

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/2ls8mli.jpg

oja wat is het nu NL of DL ??

[ Voor 22% gewijzigd door ravw op 23-02-2016 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-10 20:52
Weer een ritje afgerond van Strasbourg naar Bayonne met mijn nieuw gepimte Scania 143M. Leuk wagentje ... voor een chauffeur die in dienst is. Mijn volgende rit gaat weer verder in mijn Scania R(JL) 8)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Z8wuClyJoU0RPn1D9hJ13DMZ/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 18:19:
ik ben nu bezig met het vervoeren van uitgebreide statistische klei ...( Expanded clay aggretate) ... OKe ... wat vervoer je .....???

vanaf Lille naar Timisoara .. ( 1500 km , en het levert me 51,925 Euro op)

zeg dat dan dat het je bijna 52,000 euro oplevert , wat kan mij dat nou schelen wat ik vervoer als ik er maar goed aan verdien :) ... zo lang het maar legaal is O+

[afbeelding]

hier met vrachtje

[afbeelding]

oja wat is het nu NL of DL ??
Ik denk dat het Duitsland is. Duitsland is groter dus de kans is groter :9.

Hoe kan dat een rit van 1500km en dan maar zo weinig verdienen? Op een rit van die afstand heb ik geen ladingen die minder opbrengen dan €75.000.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/h8KUih0.png

[ Voor 7% gewijzigd door CyberCow op 24-02-2016 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Je verdiensten worden ook per level hoger, dus daar kan het verschil al in zitten.

Maar er zit sowieso veel verschil in de opbrengsten/kilometer. net een paar ladingen rond de 44/km gedaan, maar nu zit ik weer opgescheept met eentje van 36/km ofzo.

Alsnog minimaal 10x meer dan een echte chauffeur verdient, dus mij hoor je niet klagen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobinHood schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 13:24:
Je verdiensten worden ook per level hoger, dus daar kan het verschil al in zitten.

Maar er zit sowieso veel verschil in de opbrengsten/kilometer. net een paar ladingen rond de 44/km gedaan, maar nu zit ik weer opgescheept met eentje van 36/km ofzo.

Alsnog minimaal 10x meer dan een echte chauffeur verdient, dus mij hoor je niet klagen :+
Dat klopt als ik in het echt dit had kunnen verdienen wat mijn imperium opbrengt was ik dat allang gaan doen. Ik heb nou iets van 540.000km gereden totaal en heb €520.000.000 op de bank staan. Er komt ook iedere week ongeveer €10.000.000 bij. Denk met de huidige vrachtwagenstal ik ongeveer 1.000 per kilometer verdien. Boetes ontwijk ik alleen maar om het realistisch te maken want naar geld hoef ik echt nooit meer te kijken.

Ik wist niet dat per level je inkomsten ook omhoog gingen dan ben ik eens benieuwd wanneer je in level 500 zit wat je dan wel niet verdient voor een rit. Mijn hoogste is €577.648 met 16.245xp over een afstand van 9.365km.

De langste rit is het niet geweest van mij maar die bracht minder op. Dat was maar €364.486 met 14.586xp over een afstand van 11.633km. Ik snap toch de logica achter de waardering niet 8)7. Is er we iemand die het begrijpt en het uit wil leggen? Ik hoor het graag :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBoy59
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
RobinHood schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 13:24:

Je vergeet de afschrijvingen wat betreft: vrachtwagen, verzekeringen, btw, diesel etc. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-10 18:21
CyberCow schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 13:38:
[...]

Dat klopt als ik in het echt dit had kunnen verdienen wat mijn imperium opbrengt was ik dat allang gaan doen. Ik heb nou iets van 540.000km gereden totaal en heb €520.000.000 op de bank staan. Er komt ook iedere week ongeveer €10.000.000 bij. Denk met de huidige vrachtwagenstal ik ongeveer 1.000 per kilometer verdien. Boetes ontwijk ik alleen maar om het realistisch te maken want naar geld hoef ik echt nooit meer te kijken.

Ik wist niet dat per level je inkomsten ook omhoog gingen dan ben ik eens benieuwd wanneer je in level 500 zit wat je dan wel niet verdient voor een rit. Mijn hoogste is €577.648 met 16.245xp over een afstand van 9.365km.

De langste rit is het niet geweest van mij maar die bracht minder op. Dat was maar €364.486 met 14.586xp over een afstand van 11.633km. Ik snap toch de logica achter de waardering niet 8)7. Is er we iemand die het begrijpt en het uit wil leggen? Ik hoor het graag :).
Vrij simpel, heeft gewoon met de waarde van de lading en de hoeveelheid skillpoints te maken. Daarom zal een breekbare lading, die snel bezorgd moet worden en met een paar ADR ranks ook vrijwel altijd het meeste opbrengen :)

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
Ik heb een Logitech Driving Force GT, maar telkens als mijn stuur "recht" staat gaat hij best wel hard trillen. Dit is best wel irritant omdat je daardoor niks anders meer hoort en constant een irritant geluid hoort.

Heeft iemand anders hier ook last van of een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Misschien de deadzone iets omhoog doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
RobinHood schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 15:06:
Misschien de deadzone iets omhoog doen?
Uhmm in Logitech Profiler of ETS2 zelf? en hoe wordt die instelling genoemd in ETS2 dan (Nederlands)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 14:53:
[...]

Vrij simpel, heeft gewoon met de waarde van de lading en de hoeveelheid skillpoints te maken. Daarom zal een breekbare lading, die snel bezorgd moet worden en met een paar ADR ranks ook vrijwel altijd het meeste opbrengen :)
Maar het aantal geld is niet gekoppeld aan het aantal XP wat ermee verdiend kan worden. Want als ik daar een deling overheen gooi dan klopt het alsnog niet. Is me eignelijk nooit zo opgevallen met die lading dat breekbaar enzo. Ga daar maar eens op letten :). Bedankt voor je uitleg.

Sorry voor dubbelpost ik dacht ik op wijzigen had gedrukt maar had op Quote gedrukt mijn excuus.

[ Voor 7% gewijzigd door CyberCow op 24-02-2016 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TweakTweet schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 15:30:
[...]

Uhmm in Logitech Profiler of ETS2 zelf? en hoe wordt die instelling genoemd in ETS2 dan (Nederlands)
Is het niet zo dat je het trillen van de motor veel te hoog hebt staan. Deadzone in het Nederlands heet de dode zone. Is in ETS te vinden onder instellingen/besturing en dan stukje naar beneden scrollen en daar kan je bij de stuur as de schuif iets verhogen voor de dode zone. De instelling voor het trillen van de motor staat onder force feedback en dan het schuifje van de engine.

Hoe het in de Logitech profiler ingesteld moet worden geen idee ik gebruik dat niet. Gebruik wel een Logitech stuur de G27 en zonder profiler nooit problemen.

Sorry voor dubbelpost ik dacht ik op wijzigen had gedrukt maar had op Quote gedrukt mijn excuus.

[ Voor 6% gewijzigd door CyberCow op 24-02-2016 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12:57
TweakTweet schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 15:04:
Ik heb een Logitech Driving Force GT, maar telkens als mijn stuur "recht" staat gaat hij best wel hard trillen. Dit is best wel irritant omdat je daardoor niks anders meer hoort en constant een irritant geluid hoort.

Heeft iemand anders hier ook last van of een oplossing?
Ingame?
Dan de slider van engine naar links, staat hier helemaal uit overigens. Nooit meegemaakt irl dat het stuur gaat trillen onder belasting van de motor.

Verder trilt mijn DFGT ook als ie in het midden staat en gewoon met bureaublad/internetten enz enz, dus standaard trek ik de voedingsstekker eruit.
Nog niet erachter gekomen wat nou precies het probleem is, maar irritant is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb een vraagje , hoe kan het zijn dat als ik met diverse trailers rijd dat de truck zo onstabiel is , (zeker bij die met die tractoren of graafmachines er op) bij elke stuur beweging ga je bijna op zijn kant , terwijl met andere trailers gewoon volgas door een bocht kan (ATS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18:41
ATS zijn amerikaanse trucks, langere wielbasis, lager zwaartepunt dus minder snel omver. Geen idee of de physics in de engine die SCS gebruikt zo realistisch zijn maar dat was het eerste wat in me opkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gummiebeer schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 16:54:
[...]

Ingame?
Dan de slider van engine naar links, staat hier helemaal uit overigens. Nooit meegemaakt irl dat het stuur gaat trillen onder belasting van de motor.

Verder trilt mijn DFGT ook als ie in het midden staat en gewoon met bureaublad/internetten enz enz, dus standaard trek ik de voedingsstekker eruit.
Nog niet erachter gekomen wat nou precies het probleem is, maar irritant is het wel.
Ik heb er nog nooit van gehoord dat het stuur gaat trillen als je totaal niet in een game zit. Dacht dat deze altijd werd afgesloten maar misschien is dit een oplossing voor je. Dan hoef je niet steeds aan de stekker te trekken wat voor zowel je stopcontact als voor je stekker niet bevorderlijk is.
Afbeeldingslocatie: https://d16m3dafbknje9.cloudfront.net/imagescaler/8966958645278-424-424.jpg
ravw schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 17:14:
ik heb een vraagje , hoe kan het zijn dat als ik met diverse trailers rijd dat de truck zo onstabiel is , (zeker bij die met die tractoren of graafmachines er op) bij elke stuur beweging ga je bijna op zijn kant , terwijl met andere trailers gewoon volgas door een bocht kan (ATS)
Zwaartepunt is hoger maar je zou verwachten je dan met vloeistoffen ook zo op de kant moet liggen.

[ Voor 48% gewijzigd door CyberCow op 24-02-2016 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
het gaat om deze trailer

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/2unxe2e.jpg

je zou toch zeggen dat het zwaarte punt hier behoorlijk laag is dus stabiel genoeg moet wezen
maar harder dan 30 MPH moet ik echt niet gaan sturen .....want dan gaat die zwabberen en gaat hij op zijn kant

[ Voor 24% gewijzigd door ravw op 24-02-2016 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 17:54:
het gaat om deze trailer

[afbeelding]

je zou toch zeggen dat het zwaarte punt hier behoorlijk laag is dus stabiel genoeg moet wezen
maar harder dan 30 MPH moet ik echt niet gaan sturen .....want dan gaat die zwabberen en gaat hij op zijn kant
Ja dat lijkt mij ook ja. Is ook niet dat de trailer extreem lang of smal is. Weet het ook niet wel raar daar heb je gelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:04
Gummiebeer schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 16:54:
[...]

Ingame?

Dit komt omdat je stuur steeds denkt dat hij een fractie dan links, dan rechts van het midden zit en dus steeds heen en weer wil corrigeren. Door de tolerantie tussen het tandwiel van de motor en het tandwiel van het stuur ratelt het zo omdat hij steeds tussen de tanden klettert. Hopelijk is dat enigszins duidelijk :9

Ik weet zo niet of je er wat aan kan doen, sommige dfgt's hebben er meer last van dan andere. Je kan proberen de FFB instellingen te verlagen in je profiler. Gain dacht ik dat het heet, of je kan center spring uitzetten of lager zetten.
Anders kun je proberen je stuur een fractie naar links of rechts te draaien.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
CyberCow schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 15:48:
[...]

Maar het aantal geld is niet gekoppeld aan het aantal XP wat ermee verdiend kan worden. Want als ik daar een deling overheen gooi dan klopt het alsnog niet. Is me eignelijk nooit zo opgevallen met die lading dat breekbaar enzo. Ga daar maar eens op letten :). Bedankt voor je uitleg.

Zo goed ben ik niet in rekenen, was gewoon mijn gedachte :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik weet niet wat er in mijn koffie heb gezeten maar .....

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/2aj5euf.jpg

en hier even met 30 mph door een bocht heen

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/302cl83.jpg

hup en daar liggen we weer

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/29zv21i.jpg

:( :(

maar goed save game geladen en weer door

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2nl8zyf.jpg

mooie luchten

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/30iaz3n.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/1z709jk.jpg

Altijd weer die Campers ......

[ Voor 29% gewijzigd door ravw op 24-02-2016 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

In ets2 heb je nog een slider voor trailerstability, mss daar eens mee spelen?

Of telkens als je omkukelt de free roam camera gebruiken en jezelf zo weer goed zetten.

Omkukelen lijkt wel moeilijker te zijn geworden in ETS2, al iets van 40k km erop zitten, maar nog geen enkele keer omver gegaan. Zelfs met 4x2's lukte het me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
RobinHood schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 18:50:

Of telkens als je omkukelt de free roam camera gebruiken en jezelf zo weer goed zetten.

Omkukelen lijkt wel moeilijker te zijn geworden in ETS2, al iets van 40k km erop zitten, maar nog geen enkele keer omver gegaan. Zelfs met 4x2's lukte het me niet.
Wat maakt het uit als hij autosaves gebruikt... ieder zn ding ofc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobinHood schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 18:50:

het is niet bij elke trailer . maar bij deze was hij gewoon super gevoelig , nu heb ik er een hondenhok achter hangen en gewoon niet los te krijgen of om te krijgen ...

Dit is een hondenhok

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2nusuog.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door ravw op 24-02-2016 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
soulcrusher schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 18:05:
[...]

Dit komt omdat je stuur steeds denkt dat hij een fractie dan links, dan rechts van het midden zit en dus steeds heen en weer wil corrigeren. Door de tolerantie tussen het tandwiel van de motor en het tandwiel van het stuur ratelt het zo omdat hij steeds tussen de tanden klettert. Hopelijk is dat enigszins duidelijk :9

Ik weet zo niet of je er wat aan kan doen, sommige dfgt's hebben er meer last van dan andere. Je kan proberen de FFB instellingen te verlagen in je profiler. Gain dacht ik dat het heet, of je kan center spring uitzetten of lager zetten.
Anders kun je proberen je stuur een fractie naar links of rechts te draaien.
Dat is precies mijn probleem, als je het zo uitlegt lijkt het ook erg logisch.

Dit is alweer mijn 2e DFGT en ik kan mij indd niet herinneren dat m'n vorige het ook zo erg had.
Ik zal morgen maar even wat spelen met de sliders in zowel Logitech Profiler als ETS2.

Het vervelendste is het op de snelwegen als ik gewoon rechtdoor rij, als ik hem dan een fractie naar links/rechts zet is het binnen een paar seconden weer zover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jalihaag
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-07 12:00
Even maar weer een paar plaatjes plaatsen.Promod

Afbeeldingslocatie: http://i1159.photobucket.com/albums/p636/jalihaag/Promod%20121/ets2_00002_zps2sa3wysm.png

Afbeeldingslocatie: http://i1159.photobucket.com/albums/p636/jalihaag/Promod%20121/ets2_00012_zpsrrwxp6he.png

Afbeeldingslocatie: http://i1159.photobucket.com/albums/p636/jalihaag/Promod%20121/ets2_00008_zpsqtopwynb.png

Afbeeldingslocatie: http://i1159.photobucket.com/albums/p636/jalihaag/Promod%20121/ets2_00004_zpsilfywm0a.png

Afbeeldingslocatie: http://i1159.photobucket.com/albums/p636/jalihaag/Promod%20121/ets2_00003_zpsdjywizsy.png

Afbeeldingslocatie: http://i1159.photobucket.com/albums/p636/jalihaag/Promod%20121/ets2_00006_zpshkacl0jy.png

Afbeeldingslocatie: http://i1159.photobucket.com/albums/p636/jalihaag/Promod%20121/ets2_00005_zpslbug7iuv.png

Afbeeldingslocatie: http://i1159.photobucket.com/albums/p636/jalihaag/Promod%20121/ets2_00007_zps9fzgda74.png

God heeft rare kostgangers. Jammer dat er ook zijn met een vrachtwagen rijbewijs.

Pagina: 1 ... 27 ... 162 Laatste