• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:28

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Barfman schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 12:44:
Ben eigenlijk opzoek naar een videokaart die dit spel op hoog maar liever op ultra kan spelen voor mijn ETS2 Computer boven. Er zit nu een Gainward 8800GTS 512MB in, en daar zit ik rond de 30FPS in de steden op hoog met een paar settings op gemiddeld, resolutie = 1920x1080 32bpp 59Hz

Ik dacht zelf aan deze kaart MSI GeForce GTX 750 Ti 2GB Gaming
Mensen ervaring met deze kaart of een betere alternatief hebben in die prijsklasse.
Ik heb zelf net de pricewatch: Gigabyte GV-N950OC-2GD gekocht en waar ik voorheen 20 fps op 150% en verder alles low en off draaide (met een pricewatch: Asus GT630-SL-2GD3-L) haal ik nu 30 fps met alles op de hoogste stand. Monitor is 1920x1200.
Een GTX 750 Ti is volgens de benchmarks gemiddeld toch 30% langzamer dan een GTX 950, dus trek je conclusies. Maar in die prijsklasse kom je niet verder dan een GTX 750 Ti.

[ Voor 4% gewijzigd door Maasluip op 18-02-2016 17:01 ]

Signatures zijn voor boomers.

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:18
MichaelvD2203 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 15:57:
[...]

Compatibiliteit denk ik. Oudere monitoren ondersteunen misschien geen 60hz.

ETS is niet een heel zwaar spel en het cpu gebruik is ook niet heel hoog. HDD/SSD is alleen voor het laden van de game niet zo over hoe het draait.

[...]

Zou moeten werken maar zou bijna willen aanraden gelijk het hele systeem te upgraden. Cpu mobo en RAM zijn inmiddels zwaar verouderd.
Heb net 2 maanden terug mijn andere PC beneden geupgrade dus deze moet nog even wachten :P
Heb beneden ook even gespeeld op ultra, dus nu wil ik boven ook dezelfde kwaliteit haha. Beneden kan ik alleen niet vaak gamen i.v.m vrouwtje en kind die regelmatig gebruik van die PC maken.
Maasluip schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 16:20:
[...]

Ik heb zelf net de pricewatch: Gigabyte GV-N950OC-2GD gekocht en waar ik voorheen 20 fps op 150% en verder alles low en off draaide (moet eens kijken wat voor kaart dat was) haal ik nu 30 fps met alles op de hoogste stand. Monitor is 1920x1200.
Een GTX 750 Ti is volgens de benchmarks gemiddeld toch 30% langzamer dan een GTX 950, dus trek je conclusies. Maar in die prijsklasse kom je niet verder dan een GTX 750 Ti.
Ik ga dan toch even kijken naar die GTX 950 als die 30% sneller is dan de GTX 750. Hij is dan wel 50 euro duurder, maar ik mag tot max 200 heb ik net afgesproken thuis :9

System | Racing is in my Blood

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:08

Edd

Barfman schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 16:37:
Heb net 2 maanden terug mijn andere PC beneden geupgrade dus deze moet nog even wachten :P
Heb beneden ook even gespeeld op ultra, dus nu wil ik boven ook dezelfde kwaliteit haha. Beneden kan ik alleen niet vaak gamen i.v.m vrouwtje en kind die regelmatig gebruik van die PC maken.
Dan is de oplossing toch simpel?? PC omwisselen?? O-)

-

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-10 09:46
Barfman schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 16:37:
[...]

Omwisselen ? :P

• Barfman
Edd schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 16:43:
[...]

Dan is de oplossing toch simpel?? PC omwisselen?? O-)
Haha, denk dat ze dat niet fijn vinden. Heb hem juist beneden staan omdat hij als Plex Media Server en wat andere dingen fungeert, die PC van boven trok dat niet lekker meer met 1080p streamen.

rolandos582 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 07:34:
[...]

Ja nee 8)7 maar als je 650pk hebt, mag je toch verwachten dat je op zo'n lange freeway hard mag gaan.
Maarja, EU2 en US1 zijn zonder limit. 140-150kmph
Multiplayer... Zeg dat dan :P
Daar blijf ik sowieso vandaan, dus geen idee. Ik wil m'n mods niet missen.

Anders werkt warp wel, versnelt de tijd, dus niet alleen de vrachtwagen.

🠕 This side up

Koenvh schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 17:18:
[...]

Multiplayer... Zeg dat dan :P
Daar blijf ik sowieso vandaan, dus geen idee. Ik wil m'n mods niet missen.

Anders werkt warp wel, versnelt de tijd, dus niet alleen de vrachtwagen.
Met warp 4 dan de richtingaanwijzer of de ruitenwisser aanzetten word je helemaal gek.
Weer hetzelfde verhaal als met Scandinavie dus. Zijn ze van het ProMods team en SCS weer in dezelfde vijver aan het vissen. Wel mooi om te zien dat ETS2 wel doorgaat ook al is er nu ATS bijgekomen.
CyberCow schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 17:37:
[...]

Weer hetzelfde verhaal als met Scandinavie dus. Zijn ze van het ProMods team en SCS weer in dezelfde vijver aan het vissen. Wel mooi om te zien dat ETS2 wel doorgaat ook al is er nu ATS bijgekomen.
Tja, met ProMods kom je daar bijna niet omheen (tenzij ze Ierland eens zouden maken :P)

🠕 This side up

Koenvh schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 17:55:
[...]

Tja, met ProMods kom je daar bijna niet omheen (tenzij ze Ierland eens zouden maken :P)
Je kan nog verder de balkan ingaan of richting Turkije/Griekenland of is SCS daar ook al mee bezig?

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-10 18:21
CyberCow schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 18:06:
[...]

Je kan nog verder de balkan ingaan of richting Turkije/Griekenland of is SCS daar ook al mee bezig?
En oekraine!

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Spanje of Portugal zou ook wel leuk zijn
zou wel eens leuk zijn om nu eens met een Daf te rijden van faro naar ams , ipv met de Bc1900 :)

[ Voor 55% gewijzigd door ravw op 18-02-2016 18:19 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

CyberCow schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 18:06:
[...]

Volgens mij wel, maar dan kom je alsnog door ProMods gebied. Daarnaast zal dat minder populair zijn dan Frankrijk.
Zit ook al in ProMods, en lig enigszins uit de route, want dan heb je alleen een connectie via Hongarije.
ravw schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 18:15:
Hoe kom je Spanje in zonder Zuid-Frankrijk? :P

🠕 This side up

Koenvh schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 18:19:
[...]

Hoe kom je Spanje in zonder Zuid-Frankrijk? :P
met de BC1900 of B737 :) daar moet ej niet te lang willen blijven ..... veel te duur en te veel lekkere ...... dames
maar
net ook weer even ETS2 geinstaleerd en opgestart maar dat is wennen met de weggetjes als je ATS gewent ben.

wie trouwens nog een leuke HORN pack zoekt voor ATS

http://atsmods.lt/horn-pack/

[ Voor 71% gewijzigd door ravw op 18-02-2016 18:29 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
ravw schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 18:15:
Yep! En ik ga er ook van uit dat SCS dat ook wel van plan is na Frankrijk.. Gaat weer geweldig worden :)

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:01
Kan iemand me vertellen hoe oud dit spel inmiddels is? Volgens mij al een paar jaar oud, toch? Hoe kan het dan in hemelsnaam zo zijn dat er nog (lelijke) bugs in ETS2 zitten?

Zojuist een rit van een uur gehad, door Zwitserland heen richting Duitsland. Een kleine 10 min (ingame tijd) voor aankomst, rijdend met 80km/u over een brug, kom ik uit het niets tot stilstand op de plek waar de brug overgaat tot de normale weg.... Alsof er een onzichtbare drempel lig waar ik niet overheen kom. Paar keer steken, andere voertuigen botsen tegen me aan, kom ik na blijven proberen over de onzichtbare drempel heen.

Bij aankomst krijg ik te horen dat 40% van de vracht beschadigd is. Resultaat: dikke boete, oftewel geen winst en ook nog eens XP inleveren i.p.v. verdienen. En dat allemaal na een rit van een uur... fantastisch.
Zo lekker druk op de weg :)

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/98ttlk.png

leuk zo met die nieuwe Ai mod lekker veel verkeer in de omgeving en ook in de steden nu ook eindelijk eens wat drukker

http://atsmods.lt/realistic-ai-traffic-mod/

zo hier nog een van de andere kant

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2e2qddi.png

[ Voor 14% gewijzigd door ravw op 18-02-2016 20:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
SparksNL schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 19:53:
Kan iemand me vertellen hoe oud dit spel inmiddels is? Volgens mij al een paar jaar oud, toch?
Oktober 2012 :)
CyberCow schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 17:37:
[...]

Juist, de enige oplossing voor ons is dat de DLC als vereiste gaan stellen en het volledig integreren met het werk van Kutchek. Anders komen we namelijk bij de Spaanse grens scheef uit.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• Barfman
Maasluip schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 16:20:
[...]

Ik heb zelf net de pricewatch: Gigabyte GV-N950OC-2GD gekocht en waar ik voorheen 20 fps op 150% en verder alles low en off draaide (met een pricewatch: Asus GT630-SL-2GD3-L) haal ik nu 30 fps met alles op de hoogste stand. Monitor is 1920x1200.
Ik heb uiteindelijk de MSI GTX 950 GAMING 2G besteld, later upgrade ik de rest wel :-)
Heb mijn Q6600 ook overgeclockt naar 3.4 en loopt al 5 maanden prima.
Ik zal in ieder geval er wel op vooruit gaan met ETS2.

[ Voor 4% gewijzigd door Barfman op 18-02-2016 21:24 ]

Zit ej met een hongerige maag en dan ook nog eens een uur achter zo'n truck

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2wfnvxg.png

en voor de mensen die het herkennen

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/fkwcpi.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

ScuL schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 20:32:
[...]

Juist, de enige oplossing voor ons is dat de DLC als vereiste gaan stellen en het volledig integreren met het werk van Kutchek. Anders komen we namelijk bij de Spaanse grens scheef uit.
Krijgen we dan weer de situatie dat er tussen die DLC en de nieuwe PM maanden tijd zit?

Ik wordt langzamerhand toch wel een beetje simpel van SCS eigenlijk. Ik snap dat SCS eigenlijk geen kant meer uit kan omdat PM overal wel zit, maar van Scandinavie heb ik begrepen dat ze ook niet bepaald meewerken met modmakers.

Terwijl juist mods als PM ETS2 zo goed maken, een beetje samenwerking lijkt mij dan wel handig.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobinHood schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 00:16:
[...]

Krijgen we dan weer de situatie dat er tussen die DLC en de nieuwe PM maanden tijd zit?

Ik wordt langzamerhand toch wel een beetje simpel van SCS eigenlijk. Ik snap dat SCS eigenlijk geen kant meer uit kan omdat PM overal wel zit, maar van Scandinavie heb ik begrepen dat ze ook niet bepaald meewerken met modmakers.

Terwijl juist mods als PM ETS2 zo goed maken, een beetje samenwerking lijkt mij dan wel handig.
Ja om heel eerlijk te zijn hebben ze schijt aan wat wij doen, de samenwerking was op het begin wel OK (ik heb zelf veel bijgedragen aan Scandinavië en het hele wegennet hebben ze grotendeels van ons overgenomen). Maar ondanks dat we nog wel met elkaar praten gaan ze gewoon hun eigen weg.

Het klopt inderdaad dat het ons een x aantal maanden gaat kosten om de France DLC in ProMods te integreren en het slechte nieuws is dat het werk aan nieuwe gebieden dan grotendeels stilstaat omdat we de mankracht dan daar op moeten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Tijd voor een ProMods Truck Simulator :+

Wel balen dat andere projecten dan vertraging oplopen, heb interessante dingen gezien, vooral de dingen in Scandinavie trekken mij omdat je daar echt lange afstanden kan trucken zonder iedere 5 minuten een stad tegen te komen.

En natuurlijk nog meer DLC om te kopen, jeej :/ Heb Scandinavia echt alleen maar gekocht voor ProMods, zal met France [zal wel nog kleiner zijn dan Scandinavia denk ik] dat ook maar moeten doen.

Eigenlijk best slim van SCS, ze weten dat PM vreselijk populair is, ze weten dat PM eigenlijk wel moet voortborduren op nieuwe DLC, dus zo hebben ze iig al heel wat DLC verkocht.

Zou echt veel liever hebben dat ze de AI eens onderhanden nemen, en ATS had imo echt wel een betere engine mogen krijgen.

[ Voor 48% gewijzigd door RobinHood op 19-02-2016 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobinHood schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 01:01:

Zou echt veel liever hebben dat ze de AI eens onderhanden nemen, en ATS had imo echt wel een betere engine mogen krijgen.
Ja en nee .....

Ja mooiere effecten en dingen , maar nee dan moeten de modders weer alles omgooien , nu zijn ze bekent met de engine en kunnen ze alles sneller omgooien of sneller maken

Dat ze van 32 naar 64 Bit zijn gegaan vidn ik al heel wat , nu nog drx 12 en dan kunnen we weer genieten
maar de mappen mag van mij ook wel groter en ook meer zo als die Hongaarse map ..

en dat ook de vracht autos vies worden , nu kom ik na 4 uur in de woestijn rijden er uit of als ik uit een show room vandaan komt ....... en dan ook wasstraten er in gooien :)

slijtage aan de trucks hoe ouder ze worden hoe sneller er problemen er komen met storingen en uitvallen ..

[ Voor 19% gewijzigd door ravw op 19-02-2016 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 00:34:
[...]

Ja om heel eerlijk te zijn hebben ze schijt aan wat wij doen, de samenwerking was op het begin wel OK (ik heb zelf veel bijgedragen aan Scandinavië en het hele wegennet hebben ze grotendeels van ons overgenomen). Maar ondanks dat we nog wel met elkaar praten gaan ze gewoon hun eigen weg.

Het klopt inderdaad dat het ons een x aantal maanden gaat kosten om de France DLC in ProMods te integreren en het slechte nieuws is dat het werk aan nieuwe gebieden dan grotendeels stilstaat omdat we de mankracht dan daar op moeten zetten.
Maar toch vind ik het niet zo vreemd dat ze toch hun eigen weg gaan. Zoals ook te zien bij Scandinavië maken ze een aantal andere ontwerpkeuzes. Wel jammer dat alles weer samengevoegd moet worden, maar het zal vast mooi worden met de nieuwe assets.
RobinHood schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 01:01:
Tijd voor een ProMods Truck Simulator :+

Wel balen dat andere projecten dan vertraging oplopen, heb interessante dingen gezien, vooral de dingen in Scandinavie trekken mij omdat je daar echt lange afstanden kan trucken zonder iedere 5 minuten een stad tegen te komen.

En natuurlijk nog meer DLC om te kopen, jeej :/ Heb Scandinavia echt alleen maar gekocht voor ProMods, zal met France [zal wel nog kleiner zijn dan Scandinavia denk ik] dat ook maar moeten doen.

Eigenlijk best slim van SCS, ze weten dat PM vreselijk populair is, ze weten dat PM eigenlijk wel moet voortborduren op nieuwe DLC, dus zo hebben ze iig al heel wat DLC verkocht.

Ik denk niet dat SCS op die manier redeneert. Ik denk eerder dat Frankrijk een populair land is, en daarom goed zal verkopen... En allicht willen ze Spanje in, zoals in ETS1.

Die AI mag wel verbeterd worden inderdaad... Ik krijg veel te veel voorrang. Daarnaast mag de AI wel wat assertiever zijn.

Ook zijn framedrops in steden nog altijd aanwezig, dus dat is ook nog een verbeterpunt.

Toch is ETS2 sinds versie 1.2 etg verbeterd. Ik ken weinig spellen die zo goed bijgehouden worden.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Om Pavel te citeren wilden ze niet aan Zuid-Europa (Spanje/Portugal/Italië) omdat in die landen de piracy hoogtij viert en ze daarom niet veel zullen verkopen via de legale weg. Maar nu Frankrijk "af" wordt komen er meer opties natuurlijk.

Wat betreft de assets heb je gelijk Koen, zonder de Scandinavië assets hadden we Finland en IJsland nooit zo mooi kunnen maken. De nieuwe assets van Frankrijk zullen ons ongetwijfeld ook enorm helpen in andere landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:45
Na een tijdje in de demo gespeeld te hebben, gisteren ook maar ATS aangeschaft. Nu nog bezig met de quickjobs, wil geld verzamelen voor mijn eerste vrachtwagen en niets lenen en kan nu mooi kijken welke vrachtwagen ik dan wil hebben. Tot nu toe gaat mijn voorkeur uit naar deze:

Afbeeldingslocatie: https://scs-wotr-gallery.s3.amazonaws.com/view/D22/000000000019522D.jpg

Er zijn wel een aantal dingen die me opvallen. Achteruit inparkeren is voor mij een stukje lastiger dan in ETS2. De omgevingen zijn mooi en er zijn leuke details op te merken. Zo zag ik gisteren een roestige oude truck in de berm staan (helaas geen screen van gemaakt). De AI is iets verbeterd, al heb ik nog wel eens wat aanrijdingen. En het enige waar ik me echt aan stoor zijn de veel te korte opritten op de snelweg en de AI die je daar geen ruimte geeft als je wilt invoegen, moet daar vaak een stukje vluchtstrook mee pakken. En het is me af en toe niet duidelijk wanneer de snelheid van een stuk weg verandert, maar dat zal voornamelijk komen omdat ik de Amerikaanse bebording niet zo goed ken.

Ben nu nog aan het spelen met toetsenbord, we zijn aan het verbouwen en mijn computer ruimte is nog niet klaar. Maar ik kan niet wachten tot mij Driving Force GT weer uit de opslag komt en ik daarmee kan gaan trucken.

Al met al bevalt ATS me prima tot nu toe.

Vanavond verder rijden met deze combinatie:
Afbeeldingslocatie: https://scs-wotr-gallery.s3.amazonaws.com/view/342/0000000000195243.jpg
De Kenworth bevalt me eigenlijk wel. Maar eens kijken bij de dealer wat die moet gaan kosten in mijn start setup :)
ravw schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 18:28:
[...]
Ik heb al aardig wat mods er in zitten

[afbeelding]
Heb je er geen last van dat bepaalde mods elkaar in de weg zitten. Je hebt een aantal verschillende logo en billboards mods. Ik ben op zoek naar goede mods hiervoor, om echte bedrijfsnamen en dergelijke erin te krijgen, maar ik wil conflicten voorkomen in de mod lijst. Kun je aangeven welke van de company mods de betere zijn? En zijn de logo's op de gebouwen en de minimap dan ook aangepast?

[ Voor 24% gewijzigd door YdieresiS op 19-02-2016 08:43 ]

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

Promods 2.01 is ook beschikbaar. vandaag maar even op één systeem installeren

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Promods 2.0.1 changelog fixed 873 bugs:

http://www.promods.net/changelog/201.txt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jep en dan vragen mensen waarom het zo lang moest duren :P 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Het staat vast wel ergens in die lijst, maar zijn de problemen in Roemenie opgelost? Ik had daar 2 dealers die niet verbonden waren aan een merk, dus in het truckdealer scherm moet ik heel ver weg blijven van Roemenie anders crasht de boel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
ScuL schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 06:13:
Om Pavel te citeren wilden ze niet aan Zuid-Europa (Spanje/Portugal/Italië) omdat in die landen de piracy hoogtij viert en ze daarom niet veel zullen verkopen via de legale weg. Maar nu Frankrijk "af" wordt komen er meer opties natuurlijk.

Wat betreft de assets heb je gelijk Koen, zonder de Scandinavië assets hadden we Finland en IJsland nooit zo mooi kunnen maken. De nieuwe assets van Frankrijk zullen ons ongetwijfeld ook enorm helpen in andere landen.
Is het strategisch dan niet beter om alleen in te zetten op het verbeteren van gebieden nadat de DLC voor dat gebied uit is. (zoals jezelf al zegt)

Maar vooral als jullie toch nieuwe gebieden willen toevoegen echt met zekerheid iets te kiezen waar SCS niet naar toe gaat, dan denk ik aan buiten Europa en buiten de VS,Canada en misschien ook Australie zou wel eens op de wishlist van SCS kunnen staan.
Dan in plaats van die gebieden dus te richten op Zuid-Oost Azie (Indonesie, Maleisie, Thailand, tot en met Macau en Nepal.), of India met de nodige AI aanpassing of Midden en Zuid Amerika + Caribisch gebied.
Dan creeer je ook weer nieuw materiaal wat later weer ergens anders voor te gebruiken is en stimuleer je weer mensen om meer typen trucks/mods te maken.

En anders net zoals IJsland het gebruiken van een andere schaal waardoor het logisch blijft om het te gebruiken ookal heeft SCS ook iets in die regio. (Ik geniet echt van IJsland en had eigenlijk heel Europa wel op die schaal willen hebben eerlijk gezegd, ipv 13 afslagen per minuut zoals in het Ruhrgebied bv)

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 10:46:
Waarom zaten er dan überhaupt fouten in? :+

Zonder dollen, fijn dat 't nu grotendeels is opgelost. Ik wacht alleen wel tot deze rit af is, anders word ik weer "preventief teruggezet". :/

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 10:46:
Bedankt voor het weer verbeteren van een meesterwerk wat jullie al hadden met ProMods. Ik ga mijn rit afmaken en dan nieuwe versie erin en weer lekker rondhobbelen. Succes met het verder bouwen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Holy macaroni wat een changelog! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 14:41:
[...]

Holy macaroni wat een changelog! _/-\o_
Ben ook halverwege maar gestopt met lezen :P Gisteren binnen getrokken maar kan denk ik pas zondag voor het eerst trucken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als de vrachtwagen er zo bij gaat liggen is dat een moment om te zeggen einde rit en kan ik de nieuwe ProMods erin gaan zetten. Hoop op een rit naar Ijsland kan ik gelijk testen of Akureyri nu wel weer werkt.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VbNAq2Q.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBoy59
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
CyberCow schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 16:51:
Als de vrachtwagen er zo bij gaat liggen is dat een moment om te zeggen einde rit en kan ik de nieuwe ProMods erin gaan zetten. Hoop op een rit naar Ijsland kan ik gelijk testen of Akureyri nu wel weer werkt.

[afbeelding]
Zo heeft mijn truck ook wel eens zo gelegen.
Maar bij mij werkt Akureyri wel :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerdpolder
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-10 11:45
tip v.d. week: GA (IN NOORWEGEN) NIET OP DE NATUUR LETTEN!!
(voor de rit had ik geen schade)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qQH98S0h.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door sjoerdpolder op 19-02-2016 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyBoy59 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 17:16:
[...]

Zo heeft mijn truck ook wel eens zo gelegen.
Maar bij mij werkt Akureyri wel :*)
Mooi zo dat het daar weer werkt kan ik ook weer eens een keer mijn garage bezoeken.
sjoerdpolder schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 17:39:
[afbeelding]
De prachtige natuur is een beetje schade toch wel waard >:) .

Heeft er iemand ervaring met trailerpakket van Promods in welke volgorde moet het geladen worden? Gaat het goed samen met Jazzycat pakketten?

[ Voor 23% gewijzigd door CyberCow op 19-02-2016 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mocht iemand ETS2 Telemetry Server voor ATS willen gebruiken:
https://github.com/mike-koch/ets2-telemetry-server/

Wordt later gemerged met de originele versie van Funbit.

[ Voor 5% gewijzigd door Koenvh op 19-02-2016 17:59 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:14
sjoerdpolder schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 17:39:
[afbeelding]
Tip van de week: Druk eens wat vaker op de Quick save knop! Als je dan crasht of schade rijd kun je gewoon ff de save game laden en weer verder trucken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JayZeeTie schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 17:59:
[...]

Tip van de week: Druk eens wat vaker op de Quick save knop! Als je dan crasht of schade rijd kun je gewoon ff de save game laden en weer verder trucken.
Dat zou niet nodig moeten zijn :P

Gewoon ogen op de weg houden. :*)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ben 2 maal gecrashed het laatste jaar en dat was 2x vanwege een glitch.

Vind het altijd vreemd hoe mensen hem zovaak op z`n kant krijgen.

(nu rijd ik ook altijd met de 90km/u begrenzer erop. Weet niet hoe jullie dat doen.)

[ Voor 23% gewijzigd door enchion op 19-02-2016 18:15 ]

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JayZeeTie schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 17:59:
[...]

Dat is niet echt realistisch. In het echt kan dat ook niet als je een foutje maakt. Als ik schade rij dan heb ik gewoon pech en heb ik een rit voor niks gereden jammer dan geen punten geen geld maar wel lekker kunnen rondhobbelen.

Eindelijk heb ik een keer de Dakarvrachtwagen als mijn lading. Nu dus onderweg met 2x een MAN. Helaas kan ik niet met die andere gaan rijden maar blijft een mooi plaatje. Jammer is wel dat het van Rotterdam naar Parijs is en niet een rit van 8000km. Al heeft Parijs ook wel iets met de Dakarvrachtwagen.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fjob7RF.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-04 17:15
CyberCow schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 17:47:
[...]

Heeft er iemand ervaring met trailerpakket van Promods in welke volgorde moet het geladen worden? Gaat het goed samen met Jazzycat pakketten?
Ja heb hem er meteen weer vanaf gehaald. Prima mod hoor, echt perfect alleen je laadt tijd verviervoudigd ofzo. Ook het alleen al opstarten van de game naar het beginmenu waar je je profiel kan selecteren duurt een eeuwigheid.

Is een bekend probleem dat ze proberen op te lossen zei ScuL geloof ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TweakTweet schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 18:35:
[...]

Ja heb hem er meteen weer vanaf gehaald. Prima mod hoor, echt perfect alleen je laadt tijd verviervoudigd ofzo. Ook het alleen al opstarten van de game naar het beginmenu waar je je profiel kan selecteren duurt een eeuwigheid.

Is een bekend probleem dat ze proberen op te lossen zei ScuL geloof ik.
Dan laat ik die mod er nog maar even tussenuit. Als ik ETS2 opstart kan ik al rustig wat te drinken halen en dan is die klaar. Wil niet ook nog brood moet gaan maken voordat ik kan gaan rijden.

Companies ga ik er wel proberen tussen te krijgen. Ben benieuwd maar bedankt voor je antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBasch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:05
CyberCow schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 17:47:
Hier is de volgorde te vinden van een aantal verschillende mods:
http://www.squirrel.tv/forums/index.php?topic=918.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YdieresiS schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 07:54:

Heb je er geen last van dat bepaalde mods elkaar in de weg zitten. Je hebt een aantal verschillende logo en billboards mods. Ik ben op zoek naar goede mods hiervoor, om echte bedrijfsnamen en dergelijke erin te krijgen, maar ik wil conflicten voorkomen in de mod lijst. Kun je aangeven welke van de company mods de betere zijn? En zijn de logo's op de gebouwen en de minimap dan ook aangepast?
Ik heb alleen real company bij het inlog scherm en als bedrijven die langs de weg zitten , niet waar je vracht op haal

Dus net zo als die pompen , texaco , BP en zo
en veel pakketten van real trailers

weer een beetje opgeschoond

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/qz0lqq.jpg

hier twee sfeer foto van een nacht rit

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/2vww6fb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/29bo6iu.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door ravw op 19-02-2016 22:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zojuist heb ik een skin voor ETS2 Telemetry Server gemaakt:
http://www.mediafire.com/...lgfcquo9oq/speed_beep.zip

Het is de standaard skin, maar dan met een geluid op het moment dat je meer dan 4km/h te hard rijdt. Tevens begint het dashboard rood te knipperen. Een video ter illustratie:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ORSZhn2fhas]

Kunnen sommigen wel gebruiken :P

Hoe snel hij begint te reageren kun je instellen. Open daarvoor dashboard.js en verander if(times < 1){ naar bijvoorbeeld if(times < 200){

Dit loopt niet op alle apparaten gelijk qua tijd helaas. Dit komt in de toekomst nog wel, nadat Funbit 'm geüpdatet heeft.

[ Voor 25% gewijzigd door Koenvh op 20-02-2016 00:00 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobinHood schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 10:57:
Het staat vast wel ergens in die lijst, maar zijn de problemen in Roemenie opgelost?
Jep
enchion schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 10:58:
[...]

En anders net zoals IJsland het gebruiken van een andere schaal waardoor het logisch blijft om het te gebruiken ookal heeft SCS ook iets in die regio. (Ik geniet echt van IJsland en had eigenlijk heel Europa wel op die schaal willen hebben eerlijk gezegd, ipv 13 afslagen per minuut zoals in het Ruhrgebied bv)
IJsland is op dezelfde schaal als de rest van Europa gebouwd (1:19). IJsland is een groot land..
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:08
Frankrijk ziet er goed uit, kan niet wachten tot die uitkomt

http://blog.scssoft.com/

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:45
Toch maar een lening afgesloten voor mijn eigen truck, wilde toch graag mijn eigen weg gaan:
Afbeeldingslocatie: https://scs-wotr-gallery.s3.amazonaws.com/view/040/0000000000196040.jpg

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
Ineens ontstond er een file, dus ik met veel moeite de andere baan op waar het verkeer wel af en toe stukjes door reed.

Dit was de oorzaak:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gJOBaezstkzisFXuAkmM6oVG/full.png
Wel een beetje slordig geparkeerd hoor!
En ook nog een kijkersfile aan de andere kant ontstaan, gekkenhuis!!

Daarachter was het ook flink opgelopen:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MsyY5oFxHAGqID3rKth3Rx3B/full.png

Het is op de Nederlandse wegen vanochtend een chaos maar op die van Zweden kunnen ze er ook wat van zeg:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VrFFdb70dlhY5QXXZaqfnNmc/full.png

Ditmaal is de oorzaak dat er een of andere debiel dacht dat het een drie baans snelweg was |:( 8)7
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/x5TAr1DZ77HllkPjqNnhR1i4/full.png

!!!VRAAG: Heeft er iemand misschien een mod waardoor je je rechter spiegel beter kan zien? Dus dat als je naar rechts kijkt in je cabine dat hij dan dichterbij de rechter spiegel komt.!!!!

[ Voor 40% gewijzigd door TweakTweet op 20-02-2016 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
enchion schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 18:14:
Ben 2 maal gecrashed het laatste jaar en dat was 2x vanwege een glitch.

Vind het altijd vreemd hoe mensen hem zovaak op z`n kant krijgen.

(nu rijd ik ook altijd met de 90km/u begrenzer erop. Weet niet hoe jullie dat doen.)
Simpel, twee schermen en een zooi bier, rij zelf ook altijd op de limiter maar wil nog wel eens mis gaan als is het niet vaak. Ben inmiddels ook heer en meester in tegen sturen en op de rechter of linker kant van mn combi rijden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

TweakTweet schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 10:22:
Ineens ontstond er een file, dus ik met veel moeite de andere baan op waar het verkeer wel af en toe stukjes door reed.

Dit was de oorzaak:
[afbeelding]

Daarachter was het ook flink opgelopen:
[afbeelding]

Het is op de Nederlandse wegen vanochtend een chaos maar op die van Zweden kunnen ze er ook wat van zeg:
[afbeelding]

Ditmaal is de oorzaak dat er een of andere debiel dacht dat het een drie baans snelweg was |:( 8)7
[afbeelding]

!!!VRAAG: Heeft er iemand misschien een mod waardoor je je rechter spiegel beter kan zien? Dus dat als je naar rechts kijkt in je cabine dat hij dan dichterbij de rechter spiegel komt.!!!!
Is een keer op F2 rammen niet afdoende? Dan krijg je je rechter spiegel gewoon in beeld.

Overigens heb ik wat jij vraagt wel eens gezien in de Ohaha Volvo mod, maar ik vond het niet lekker werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
RobinHood schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 11:20:
[...]

Is een keer op F2 rammen niet afdoende? Dan krijg je je rechter spiegel gewoon in beeld.

Overigens heb ik wat jij vraagt wel eens gezien in de Ohaha Volvo mod, maar ik vond het niet lekker werken.
Nee dat vindt ik toch niet zo realistisch. wil echt gebruik maken van beide spiegels. Nu probeer ik altijd m'n truck zo te zetten zodat ik alles in de linker spiegel kan doen, maar het gebruik van 2 spiegels lijkt me leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-10 18:41
TweakTweet schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 11:25:
[...]

Nee dat vindt ik toch niet zo realistisch. wil echt gebruik maken van beide spiegels. Nu probeer ik altijd m'n truck zo te zetten zodat ik alles in de linker spiegel kan doen, maar het gebruik van 2 spiegels lijkt me leuker.
Dan wordt het tijd voor een headtracker. Afhankelijk van hoe handig je bent kun je dat doe het zelf doen of er een kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk1994
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:25
Welke mod gebruik jij voor de opstoppingen? En gaan ze dan ook weer vanzelf rijden? Wat ik soms heb is dat er een ongeluk gebeurt, en dat ze dan niet verder kunnen rijden omdat ze elkaar in de weg zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henk1994 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 13:56:
Welke mod gebruik jij voor de opstoppingen? En gaan ze dan ook weer vanzelf rijden? Wat ik soms heb is dat er een ongeluk gebeurt, en dat ze dan niet verder kunnen rijden omdat ze elkaar in de weg zitten.
de beste AI mod vind ik deze

http://atsmods.lt/realistic-ai-traffic-mod/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk1994
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:25
Thanks, maar dat is voor ATS en niet voor ETS2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBoy59
  • Niet online

Dit was de oorzaak:
[afbeelding]
In ATS kunnen ze ook slecht parkeren hoor, dus niet alleen in ETS2 :(
Afbeeldingslocatie: http://www.reanimatieleren.nl/images/users/John/ats_00008.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henk1994 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 14:13:
[...]

Thanks, maar dat is voor ATS en niet voor ETS2
oke , zal voor ets ook wel een zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TweakTweet
henk1994 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 13:56:
http://ets2.lt/en/traffic-jam-v3-2/
Ik gebruik deze. Zo af en toe is er dan langzaam rijdend verkeer of stilstaand en dan gaat het meestal na een tijdje weer rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Ik vind het kleine beetje AI verkeer wat er is al afschuwelijk, gewoon vrolijk invoegen in mijn truck/lading. Ik wil niet weten wat er gebeurd met nog meer AI verkeer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobinHood schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 15:01:
Ik vind het kleine beetje AI verkeer wat er is al afschuwelijk, gewoon vrolijk invoegen in mijn truck/lading. Ik wil niet weten wat er gebeurd met nog meer AI verkeer :+
ik vind het hoe drukker hoe beter :) ... die ik net plaatste is zeker heel mooi gedaan , meer auto's dan trucks en snachts iets minder druk op de wegen alleen rond steden is het dan wel druk

Hier even een 2 foto's van mijn kant met mijn nieuwe vracht :)

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/wtsk0n.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/29fs6dc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-10 18:41
JohnnyBoy59 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 14:20:
[...]

In ATS kunnen ze ook slecht parkeren hoor, dus niet alleen in ETS2 :(
[afbeelding]
Das niet raar parkeren, das West Coast style. Vette lowrider, heel erg lowwwwwwrider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-10 08:02
Ik gebruik de lone hud mirror (70%) mod voor de rechterspiegel, al tijden, misschien heb je er iets aan..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:54

MsG

Forumzwerver

TweakTweet schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 11:25:
[...]

Neem hier eens een kijkje: Het TrackIR-alternatieventopic met mijn DIY-trackir kan ik echt leuk in de spiegels kijken en zelfs uit het raam achter me, aan 1 kant.

[ Voor 8% gewijzigd door MsG op 20-02-2016 18:50 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:56
ik ben verbaasd dat dit spel nog zo populair is hier :)
Ik speel het zonder mods, is gewoon leuk even te spelen als je niks te doen hebt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
Gummiebeer schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 18:12:
[...]

Ik gebruik de lone hud mirror (70%) mod voor de rechterspiegel, al tijden, misschien heb je er iets aan..
Heb je toevallig een linkje? Kan hem echt nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:50
Gewoon Lone Hud intypen in de zoekbox op atsmods.lt ;)

http://atsmods.lt/?s=lone+hud

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heb even een vraagje ... heb een vaag probleem met ATS .. mijn klok loopt achter uit en die van het dashboard is anders dan die van de nav :S

hoe kan ik dit verhelpen ?

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/14in3ip.png

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/2yvm6n5.png

[ Voor 24% gewijzigd door ravw op 20-02-2016 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 21:12:
heb even een vraagje ... heb een vaag probleem met ATS .. mijn klok loopt achter uit en die van het dashboard is anders dan die van de nav :S

hoe kan ik dit verhelpen ?

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat is wel een hele rare eigenlijk. Dacht dat die twee aan elkaar gekoppeld waren maar schijnbaar niet. Ik zou het echt niet weten. Wel een voordeel dat je zo nooit ergens te laat zult zijn :).

Ik zou wel eens willen weten of het mogelijk is om het schermpje met daarin navigatie/routeinformatie/schade/info ook op een Android Lollipop besturingsssysteem kan krijgen en het ook te bedienen is. Heeft iemand het werkend gekregen. Ik kan het alleen maar vinden voor de Apple producten. Zou het wel handig vinden om mijn telefoon naast me neer te leggen en dat blokje van het scherm af te hebben.

[ Voor 24% gewijzigd door CyberCow op 20-02-2016 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
Rivanov schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 20:35:
Gewoon Lone Hud intypen in de zoekbox op atsmods.lt ;)

http://atsmods.lt/?s=lone+hud
Oh maar ten eerste moet het voor ETS2 zijn i.p.v. ATS en dat is ook niet wat ik bedoel.

Ik wil zegmaar dat als ik naar rechts kijk in mijn cabine dat de camera dichterbij de rechterspiegel komt. Dus bij wijzen van spreken in het uiterste geval dat ik op de bijrijdersstoel kom te zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 21:20:
[...]

Dat is wel een hele rare eigenlijk. Dacht dat die twee aan elkaar gekoppeld waren maar schijnbaar niet. Ik zou het echt niet weten. Wel een voordeel dat je zo nooit ergens te laat zult zijn :).

Ik zou wel eens willen weten of het mogelijk is om het schermpje met daarin navigatie/routeinformatie/schade/info ook op een Android Lollipop besturingsssysteem kan krijgen en het ook te bedienen is. Heeft iemand het werkend gekregen. Ik kan het alleen maar vinden voor de Apple producten. Zou het wel handig vinden om mijn telefoon naast me neer te leggen en dat blokje van het scherm af te hebben.
kijk hier maar eens

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/14d39xf.png

die tijd die onder instaat loopt dus af

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 21:20:
[...]

Nee, nog niet mogelijk. Wat je ziet is een schermopname die geprojecteerd wordt

Enige wat erop lijkt is ETS2 Telemetry Server :)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koenvh schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 21:36:
[...]

Nee, nog niet mogelijk. Wat je ziet is een schermopname die geprojecteerd wordt

Enige wat erop lijkt is ETS2 Telemetry Server :)
ze hadden ook beter die nav zo kunnen doen dat je hem op een tweede beeld scherm er bij kan doen

dus loskoppelen van het scherm en dan naar een ander scherm slepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:08

Edd

ravw schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 21:35:
[...]

kijk hier maar eens

[afbeelding]

Dat klopt toch? Je bedoelt dat ETA?
Dat is de verwachte tijd dat je aankomt op je bestemming. De echte tijd staat bovenin, naast het envelopje wat na een paar keer nooit meer oplicht ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Edd op 20-02-2016 21:39 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 21:38:
[...]

ze hadden ook beter die nav zo kunnen doen dat je hem op een tweede beeld scherm er bij kan doen

dus loskoppelen van het scherm en dan naar een ander scherm slepen
Zolang ETS2 die informatie niet beschikbaar maakt gaat dat lastig ;)

Positie is beschikbaar, maar niet de kaart zelf. Die valt ook niet te exporteren. :/

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edd schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 21:38:
[...]

Dat klopt toch? Je bedoelt dat ETA?
Dat is de verwachte tijd dat je aankomt op je bestemming. De echte tijd staat bovenin, naast het envelopje wat na een paar keer nooit meer oplicht ;)
oke thx vond het al vreemd ...

ik kijk elke keer bij mijn opdrachten hoe veel tijd ik nog over had om spoed klussen te behalen :)
Koenvh schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 21:40:
[...]

Zolang ETS2 die informatie niet beschikbaar maakt gaat dat lastig ;)

Positie is beschikbaar, maar niet de kaart zelf. Die valt ook niet te exporteren. :/
helaas jammer ik heb hier nog een 26 inc TS scherm staan ( werkloos) .. had mooi geweest als ze dat nog eens gingen doen :)

[ Voor 30% gewijzigd door ravw op 20-02-2016 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBoy59
  • Niet online
ravw schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 21:35:
[...]

kijk hier maar eens

[afbeelding]

De tijd die terug loopt is goed hoor.
Dat is de tijd die je nodig hebt om bij de losplaats bij te komen.
ravw schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 21:46:
[...]

oke thx vond het al vreemd ...

ik keer elke keer bij mijn opdrachten hoe veel tijd ik nog over had om spoed klussen te behalen :)

[...]

helaas jammer ik heb hier nog een 26 inc TS scherm staan .. had mooi geweest als ze dat nog eens gingen doen :)
Ik was dus te laat :X

[ Voor 36% gewijzigd door JohnnyBoy59 op 20-02-2016 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyBoy59 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 21:47:
[...]

De tijd die terug loopt is goed hoor.
Dat is de tijd die je nodig hebt om bij de losplaats bij te komen.
De tijd die loopt zeker terug in hoeveel tijd het nog duurt voordat je er bent. Echter de eerste waarde die word gegeven is de te verwachten aankomst tijd. En je ziet bij hem dat de aankomst tijd 10 uur eerder is dan de huidige tijd. Er zit volgens mij een verschil in de tijd met melden tussen AM en PM. Want 55 mile = ongeveer 115km en dat is binnen 2 uur wel te halen. Neem aan bij ATS de te verwachten snelheid ook op 61km/h staat.

@ Ravw. Probeer anders je klok eens om te testen op 24uurs weergaven om te kijken of de tijd dan wel klopt. Als ik nu van jou AM er PM van zou maken dan vind ik de tijd nog wel reëel lijken.

[ Voor 12% gewijzigd door CyberCow op 20-02-2016 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 21:51:
[...]

De tijd die loopt zeker terug in hoeveel tijd het nog duurt voordat je er bent. Echter de eerste waarde die word gegeven is de te verwachten aankomst tijd. En je ziet bij hem dat de aankomst tijd 10 uur eerder is dan de huidige tijd. Er zit volgens mij een verschil in de tijd met melden tussen AM en PM. Want 55 mile = ongeveer 115km en dat is binnen 2 uur wel te halen. Neem aan bij ATS de te verwachten snelheid ook op 61km/h staat.
ja heb vaak genoeg dat ik bij vertrek , 2 uur speling heb met een spoedvracht , en als ik aankom zit ik in eens 4 uur onder die tijd :) dus lekker door gereden dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 21:54:
[...]

ja heb vaak genoeg dat ik bij vertrek , 2 uur speling heb met een spoedvracht , en als ik aankom zit ik in eens 4 uur onder die tijd :) dus lekker door gereden dus
Ja dat heb ik ook vaak gehad vooral met de hele lange ritten +7000km. Dan heb je in het begin meer dan 100 uur extra tijd maar moet slapen nog vanaf. Dan ga je rijden en loopt de aankomsttijd weer terug en met slapen trek je dat wel weer redelijk recht. Al moet wel zeggen met slapen erbij is 60km/h gemiddeld geen doen met de begrenzer aan op 90km/h. Heb je het al geprobeerd door je klok even op 24uurs te zetten en kijken welke aankomsttijd er dan aangegeven word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Bij mij blijkbaar nope, heb PM 2.01 erop gezet, en nog steeds crasht de game als ik de truckdealer van Boekarest wil selecteren.

Maar, het modden in ETS2 blijft toch wel leuk, mod it till you break it :+ Nu ook weer, leuke DAF mod erin gezet, crasht mijn game als ik een DAF dealer open, blijkbaar toch geen goede mod :+

En als ik ingame op ~ ram zie ik iets in het rood over een billboard, dus ook daar zit iets niet helemaal lekker :P

Ach, het houdt je bezig :P

Ah, mijn Range T mod zorgt ook voor een crash, gaat lekker zo :/

Sterker nog, hij crasht nu in iedere truckdealer. Fuck :(

[ Voor 9% gewijzigd door RobinHood op 20-02-2016 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 21:59:
[...]

Ja dat heb ik ook vaak gehad vooral met de hele lange ritten +7000km. Dan heb je in het begin meer dan 100 uur extra tijd maar moet slapen nog vanaf. Dan ga je rijden en loopt de aankomsttijd weer terug en met slapen trek je dat wel weer redelijk recht. Al moet wel zeggen met slapen erbij is 60km/h gemiddeld geen doen met de begrenzer aan op 90km/h. Heb je het al geprobeerd door je klok even op 24uurs te zetten en kijken welke aankomsttijd er dan aangegeven word?
zal straks even kijken zit nu even Smokey.And.The.Bandit te kijken :) ( dvd )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobinHood schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 22:12:
[...]

Bij mij blijkbaar nope, heb PM 2.01 erop gezet, en nog steeds crasht de game als ik de truckdealer van Boekarest wil selecteren.
Upload je game.log op een filesharingdienst en maak een topic op ons forum onder Gameplay Issues en iemand zal je helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

ScuL schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 22:20:
[...]

Upload je game.log op een filesharingdienst en maak een topic op ons forum onder Gameplay Issues en iemand zal je helpen
Zoals je kan lezen is dat momenteel niet mijn enige probleem :+ Zodra ik uberhaubt weer truckdealers kan openen ga ik wel naar het PM forum :P

Ah, het eerste probleem is opgelost: het niet kunnen openen van Truckdealers had wss te maken met een brakke truckmod.

Nu kijken of mijn Range T het mss toch doet :P

[ Voor 18% gewijzigd door RobinHood op 20-02-2016 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:50
TweakTweet schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 21:27:
[...]

Oh maar ten eerste moet het voor ETS2 zijn i.p.v. ATS en dat is ook niet wat ik bedoel.

Ik wil zegmaar dat als ik naar rechts kijk in mijn cabine dat de camera dichterbij de rechterspiegel komt. Dus bij wijzen van spreken in het uiterste geval dat ik op de bijrijdersstoel kom te zitten
Die mod is ook voor ETS, maar werkt ook gewoon in ATS.

Echter, wat jij wil weet ik niet of dat kan.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er iemand die dit werkend heeft gekregen. Het lijkt mij hetgeen wat ik wilde hebben. Ik heb nu alleen MAN vrachtwagen skin voor de tellers maar de bedoeling is om navigatie op de telefoon te projecteren.

Als ik dit download dan krijg ik alleen maar losse bestanden waar ik niks mee kan. Heb het geprobeerd om het op de telefoon te zetten maar dat werkt ook niet.

http://mikekoch.me/ets2-mobile-route-advisor/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:15
TweakTweet schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 21:27:
[...]

Ik denk dat je hier wat aan hebt! :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
CyberCow schreef op zondag 21 februari 2016 @ 00:14:
Is er iemand die dit werkend heeft gekregen. Het lijkt mij hetgeen wat ik wilde hebben. Ik heb nu alleen MAN vrachtwagen skin voor de tellers maar de bedoeling is om navigatie op de telefoon te projecteren.

Als ik dit download dan krijg ik alleen maar losse bestanden waar ik niks mee kan. Heb het geprobeerd om het op de telefoon te zetten maar dat werkt ook niet.

http://mikekoch.me/ets2-mobile-route-advisor/
Je moet eerst de server en de android app installeren: http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=41&t=171000
Daarna plaats je de map in de server/Html/skins folder

[ Voor 4% gewijzigd door Barfman op 21-02-2016 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Barfman schreef op zondag 21 februari 2016 @ 02:09:
[...]

Je moet eerst de server en de android app installeren: http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=41&t=171000
Daarna plaats je de map in de server/Html/skins folder
Ohhh bedankt nou werkt het. Maar als ik het forum beter had gelezen had het mij wat moeite kunnen besparen. De map van ProMods word namelijk niet ondersteund. En als ik moet kiezen tussen navigatie op de telefoon en ProMods dan is voor mij die keus heel snel gemaakt. Misschien er ooit iets komt je kan kiezen voor navigatie op mobiel het een 1 op 1 is van het scherm in ETS2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-10 16:34
Dit is een tip! http://ets2.lt/en/daf-xf-95-space-cab-euro-3/

Geweldig truck.

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/29ylc1z.png

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/f2tcl.png

Lekker sober uitgevoerd in 380PK, lekker ouderwets trappen met een handbak.

[ Voor 86% gewijzigd door bartus1989 op 21-02-2016 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:12

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

Ik ben net in ETS in een halfuurtje spelen 4x gesneden en 3x in mn flank gereden door de AI - zowel trucks als auto's - ook staat het verkeer weer ouderwets stil bij invoegstroken omdat ze er niet tussen gelaten worden. Ik had het idee dat dit met 1.22 enigszins opgelost was, maar sinds Promods 2.01 lijkt het weer op het verkeer van 1.21 en eerder :( Of ben ik gewoon verwend met de AI van ATS?

Ik heb nu zo'n 85% van ATS ontdekt en het valt me op dat de meeste deliveries toch wel over dezelfde reeks wegen gaan, dus ik wil me tot Arizona uitkomt weer focussen op ETS2, maar ik word er gillend gek van dat ik met mn voet boven de rem moet rijden de hele tijd en constant zonder mijn fout beschadigde vrachten heb

Kalm aan! En rap een beetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zo ben ook maar weer is begonnen met ETS , gelijk maar even een nieuwe truck gekocht en een rit genomen van 2000 km :) ( met Uien )

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/x5txqg.png

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/4v0kmv.png

Pagina: 1 ... 26 ... 162 Laatste