Lord-The-Gamer (L-T-G)
Met de release van ATS begint hij bij mij toch ook te kriebelen een stuur te halen. Fikse investering voor een paar spellenpwillemske schreef op zondag 14 februari 2016 @ 22:39:
Zo, ik heb de knoop doorgehakt en een Logitech G920 met H-shifter gekocht, ruim 400 euro dus hopen dat het eerste stuurtje goed bevalt
daarom is ETS2 er ook al af , die wegen in ETS2 wat smalle wegen vergeleken met ATS zeker om de bochten te nemenSparksNL schreef op zondag 14 februari 2016 @ 23:02:
Ik vermaak me erg goed met ATS. Voelt ETS2 als een downgrade als je ATS gewend bent? Met name op graphics niveau, lopende mensen, gedetailleerde stadjes etc?
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ja en Nee, Ats is voortgeborduurd op ETS2. Dus ja ATS ziet er over het algemeen beter uit dan ETS2. Maar de game ziet er nog steeds prima uit. Vooral de onderdelen van de originele game (zonder DLC dus) zien er grafisch wat minder uit maar dat is na mijn inziens niet echt storend.SparksNL schreef op zondag 14 februari 2016 @ 23:02:
Ik vermaak me erg goed met ATS. Voelt ETS2 als een downgrade als je ATS gewend bent? Met name op graphics niveau, lopende mensen, gedetailleerde stadjes etc?

Zo even mijn truck een ander kleurtje gegeven

jammie lekker een broodje hamburger

of toch maar bier of koffie
voor de reclame boorden
http://atsmods.lt/usa-billboards/
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Als je geen mods gebruikt denk ik wel, alhoewel er wel een stuk meer trucks zijn. Maar met ProMods en RusMap denk ik dat je je prima vermaakt.SparksNL schreef op zondag 14 februari 2016 @ 23:02:
Je zou eerst de demo van ETS2 kunnen downloaden met een oude versie van ProMods om te kijken of je het wat vindt.
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Ik heb nu enkel de base game, dus geen expansions. Kun je dan ook gewoon aan de gang met ProMods? Op de website kun je dan een oudere versie van ProMods downloaden, maar werkt deze ook met de nieuwste versie van ETS2 (steam)?TweakTweet schreef op maandag 15 februari 2016 @ 06:36:
[...]
Als je geen mods gebruikt denk ik wel, alhoewel er wel een stuk meer trucks zijn. Maar met ProMods en RusMap denk ik dat je je prima vermaakt.
Je zou eerst de demo van ETS2 kunnen downloaden met een oude versie van ProMods om te kijken of je het wat vindt.
Nee voor Promods heb je de dlc nodig.SparksNL schreef op maandag 15 februari 2016 @ 12:30:
[...]
Ik heb nu enkel de base game, dus geen expansions. Kun je dan ook gewoon aan de gang met ProMods? Op de website kun je dan een oudere versie van ProMods downloaden, maar werkt deze ook met de nieuwste versie van ETS2 (steam)?
Mocht je de normale game hebben dan kan je daaraan Promods toevoegen. Als je ETS2 start dan staat in het hoofdscherm linksboven welke versie je gebruikt. Kijk daarna op deze website van ProMods http://www.promods.net/compat.php om te zien welke versie je nodig hebt. Aan de rechterkant staat een link om de versie te downloaden.SparksNL schreef op maandag 15 februari 2016 @ 12:30:
[...]
Ik heb nu enkel de base game, dus geen expansions. Kun je dan ook gewoon aan de gang met ProMods? Op de website kun je dan een oudere versie van ProMods downloaden, maar werkt deze ook met de nieuwste versie van ETS2 (steam)?
Ik weet niet wat de nieuwste versie is van Steam maar heb niet gehoord er daar al een nieuwere is dan 1.22. Versie 1.22 werkt met de nieuwste versie van ProMods 2.0. En als je dan toch bezig bent is het zeer aan te bevelen om RusMap 1.6 er ook maar aan toe te voegen. Zeker de moeite waard.
Heb je toch een oudere versie van ETS2 dan zijn daar ook mogelijkheden voor RusMap. Vanaf 1.17 werkt RusMap 1.5.2. Daarvoor weet ik het niet maar kan nooit kwaad om het te proberen.
In de compatibiliteitslijst staat toch echt dat versie je voor ProMods 2.0, oftewel ETS2 versie 1.22, diverse uitbreidingen (DLC) moet hebben. Of ik kijk helemaal verkeerd, of je hebt toch echt de uitbreidingen nodigCyberCow schreef op maandag 15 februari 2016 @ 12:37:
[...]
Mocht je de normale game hebben dan kan je daaraan Promods toevoegen. Als je ETS2 start dan staat in het hoofdscherm linksboven welke versie je gebruikt. Kijk daarna op deze website van ProMods http://www.promods.net/compat.php om te zien welke versie je nodig hebt. Aan de rechterkant staat een link om de versie te downloaden.
Ik weet niet wat de nieuwste versie is van Steam maar heb niet gehoord er daar al een nieuwere is dan 1.22. Versie 1.22 werkt met de nieuwste versie van ProMods 2.0. En als je dan toch bezig bent is het zeer aan te bevelen om RusMap 1.6 er ook maar aan toe te voegen. Zeker de moeite waard.
Heb je toch een oudere versie van ETS2 dan zijn daar ook mogelijkheden voor RusMap. Vanaf 1.17 werkt RusMap 1.5.2. Daarvoor weet ik het niet maar kan nooit kwaad om het te proberen.
Ik heb er een klein beetje overheen gelezen maar je hebt wel de Going East en Scaninavia add-on nodig. Dat klopt maar helemaal niet meer aan gedacht er ook nog mensen zijn die daar niet over beschikken mijn excuus ervoor.SparksNL schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:12:
[...]
In de compatibiliteitslijst staat toch echt dat versie je voor ProMods 2.0, oftewel ETS2 versie 1.22, diverse uitbreidingen (DLC) moet hebben. Of ik kijk helemaal verkeerd, of je hebt toch echt de uitbreidingen nodig
In dat geval beide uitbreidingen ook maar meteen aangeschaft. Op g2play zijn ze ong. 7 euro per stuk, dus dat valt mee. Ook maar meteen een mooi (instap)stuurtje (Thrustmaster T150) aangeschaft, die komt altijd wel van pasCyberCow schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:38:
[...]
Ik heb er een klein beetje overheen gelezen maar je hebt wel de Going East en Scaninavia add-on nodig. Dat klopt maar helemaal niet meer aan gedacht er ook nog mensen zijn die daar niet over beschikken mijn excuus ervoor.
Kan je dan niet misschien beter de Logitech Driving Force GT kopen? Is goedkoper, ook compatibel met PS en in mijn ogen beter...SparksNL schreef op maandag 15 februari 2016 @ 15:43:
[...]
In dat geval beide uitbreidingen ook maar meteen aangeschaft. Op g2play zijn ze ong. 7 euro per stuk, dus dat valt mee. Ook maar meteen een mooi (instap)stuurtje (Thrustmaster T150) aangeschaft, die komt altijd wel van pas
Zeker weet ik het ook niet, maar aangezien je hem nog kan annuleren/terugsturen zou ik het in overweging nemen als je dat nog niet gedaan had.
de driving force GT is inderdaad een betere keuze . ik gebruik hem zelf ook nog altijd en heb hem destijd nieuw gekocht voor 150 euro en veel sites verkopen dit stuur nog voor ongevereer die prijs . een goed stuur en een heerlijke force feedbackTweakTweet schreef op maandag 15 februari 2016 @ 16:28:
[...]
Kan je dan niet misschien beter de Logitech Driving Force GT kopen? Is goedkoper, ook compatibel met PS en in mijn ogen beter...
Zeker weet ik het ook niet, maar aangezien je hem nog kan annuleren/terugsturen zou ik het in overweging nemen als je dat nog niet gedaan had.
psn: taker-mart
Kijk dat zijn dan de echte virtuele truckers. Als het ene niet goed is dan maar alles erbij aanschaffen. Hoe meer asfalt hoe beter het is. Veel plezier ermee en als je ETS2 leuk vind dan krijg je zeker geen spijt van je aankopen. Ik heb er ook nooit spijt van gehad en sinds december ook in het bezig van Scandinavia. Ik kon het wel eerder kopen maar wist ik niets meer om te vragen voor mijn verjaardag.SparksNL schreef op maandag 15 februari 2016 @ 15:43:
[...]
In dat geval beide uitbreidingen ook maar meteen aangeschaft. Op g2play zijn ze ong. 7 euro per stuk, dus dat valt mee. Ook maar meteen een mooi (instap)stuurtje (Thrustmaster T150) aangeschaft, die komt altijd wel van pas
Het stuur daar hoor ik ook veel positieve reacties van de Logitech. Ik heb niet dat stuur maar uit ervaring weet ik dat Logitech zijn drivers wel op orde heeft.
Logitech zn drivers op orde? Lol. Ik heb een g19 keyboard en een g27. Allebei prima producten maar als er iets ruk is, is het de software. Zowel programma voor mn toetsenbord als logitech profiler voor het stuur hebben regelmatig de neiging om spontaan ermee op te houden. Kwalitatief zijn het zeer goede producten imo, maar qua software en ondersteuning...CyberCow schreef op maandag 15 februari 2016 @ 18:09:
[...]
Kijk dat zijn dan de echte virtuele truckers. Als het ene niet goed is dan maar alles erbij aanschaffen. Hoe meer asfalt hoe beter het is. Veel plezier ermee en als je ETS2 leuk vind dan krijg je zeker geen spijt van je aankopen. Ik heb er ook nooit spijt van gehad en sinds december ook in het bezig van Scandinavia. Ik kon het wel eerder kopen maar wist ik niets meer om te vragen voor mijn verjaardag.
Het stuur daar hoor ik ook veel positieve reacties van de Logitech. Ik heb niet dat stuur maar uit ervaring weet ik dat Logitech zijn drivers wel op orde heeft.
Ik heb nog nooit problemen ondervonden met de G27 van mij. Heb ook een Logitech muis de MX Master en dat gaat prima samen. In veel games zie je de G27 als voorbeeldstuur afgebeeld en kan je de knoppen netjes instellen. Weinig compatibiliteitsproblemen. Geluk daarbij is denk ik ook het hele bekende producten zijn. Ervaring met gaming toetsenborden heb ik niet dus dat kan totaal anders zijn.Sn3gG3l schreef op maandag 15 februari 2016 @ 18:25:
[...]
Logitech zn drivers op orde? Lol. Ik heb een g19 keyboard en een g27. Allebei prima producten maar als er iets ruk is, is het de software. Zowel programma voor mn toetsenbord als Logitech profiler voor het stuur hebben regelmatig de neiging om spontaan ermee op te houden. Kwalitatief zijn het zeer goede producten imo, maar qua software en ondersteuning...
Kenworth W900
Ik zie nog wat leuker nieuws in de blog..
On second thought, it's not really a good idea to intimidate people coming fresh to the game with crippling fines. Fines are now considerably lower in the early stages of the game, they grow larger only as the player's skill/level grows.
We have also made the detection code for speeding more forgiving, giving the player more time to adjust to a new speed limit. We definitely do not want to make players feel like the game is unfair!
-
Ik eis mijn geld terug van mijn oude boetesEdd schreef op maandag 15 februari 2016 @ 19:04:
[...]
Ik zie nog wat leuker nieuws in de blog..
[...]
Hier de nieuwe KW

alleen die WV moet eens naar zijn bodemplaten kijken want die bestuurder zit niet echt gemakkelijk
[ Voor 24% gewijzigd door ravw op 15-02-2016 19:50 ]
Ik heb speciaal deze gekocht omdat de T150 ook compatible is met de PS4. Die van Logitech is dat volgens mij niet. Al met al bevalt hij me prima! Het rijden zelf is wat wennen als je ATS gewend bent, alles is wat smaller, met name de truck cockpitTweakTweet schreef op maandag 15 februari 2016 @ 16:28:
[...]
Kan je dan niet misschien beter de Logitech Driving Force GT kopen? Is goedkoper, ook compatibel met PS en in mijn ogen beter...
Wel irritant dat ik in Engeland bij de eerste de beste rotonde vast sta omdat een vrachtwagen alle rijstroken heeft vastgezet en ook niet meer verder rijdt... Dan maar de beuk erin
ja je kan ook even je game saven en dna op nieuw laden dan zijn even die AI rijders wegSparksNL schreef op maandag 15 februari 2016 @ 19:55:
[...]
Wel irritant dat ik in Engeland bij de eerste de beste rotonde vast sta omdat een vrachtwagen alle rijstroken heeft vastgezet en ook niet meer verder rijdt... Dan maar de beuk erin
en inderdaad als je van ATS weer terug gaat naar ETS is alles veel krapper en kleiner inderdaad .. daarom heb ik ETS2 er afgegooid het voelt gewoon vreemd aan als je die grote bakbeesten gewent bent
[ Voor 20% gewijzigd door ravw op 15-02-2016 19:58 ]
even steam opnieuw opstartenbartus1989 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 20:10:
Zijn er hier meer truckers waarbij ATS na de update aangeeft dat de Kenworth T680 DLC ontbreekt en niet wil laden?
ik heb met die T6xx nu rode randen om de raamlijsten dus ik verwacht wel een update van de makers .. in game in hij weg , alleen in de garage zie je rode randen
[ Voor 24% gewijzigd door ravw op 15-02-2016 20:15 ]
game files controleren ?bartus1989 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 20:10:
Zijn er hier meer truckers waarbij ATS na de update aangeeft dat de Kenworth T680 DLC ontbreekt en niet wil laden?
het geluid mag van mij wel wat beter ... vooral die jake brakesbartus1989 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 21:28:
Wat een geweldige truck die Kenworth!
Het geluid, het dashboard helemaal goed.
[afbeelding]
als ik de Jake brakes aanzetten moeten mijn buren hun bed uit getrild worden maar in ATS en ETS is het wat tam ...
zo horen ze te klinken ( na 0:20)
YouTube: Freightliner Argosy C-16 Cat, loud jake brake
trouwens de knop voor schakelaar motor rem is niet ingesteld in ATS
ik heb hem niet op automatische staan , maar moet met R dus actieveren
trailer rem staat bij mij op Q
en de vertraging verhogen en verlagen staat op de muiswiel
Misschien morgenavond even wat snelle opdrachten met de W900 doen.
Gisteravond merkte ik eigenlijk toch wel dat ik met 84% van de kaart ontdekt te hebben, ik het nu toch wel gezien heb en eigenlijk weer terug wil naar ETS2, in ieder geval tot dat Arizona er is
Die W900 is echt gaaf inderdaad , helaas met nieuwe cabine ipv van de old one.FastFred schreef op maandag 15 februari 2016 @ 21:56:
Geen tijd gehad om te trucken vanavond, maar wel gauw even de W900 bekeken, duidelijk te zien dat ze hier het meeste tijd ingestoken hebben, veel meer aanpassingen mogelijk qua uiterlijk.
Misschien morgenavond even wat snelle opdrachten met de W900 doen.
Gisteravond merkte ik eigenlijk toch wel dat ik met 84% van de kaart ontdekt te hebben, ik het nu toch wel gezien heb en eigenlijk weer terug wil naar ETS2, in ieder geval tot dat Arizona er is
maar ik blijf zelf wel ATS rijden tot ik full geleveld ben , dan kan je straks gelijk grote ritten doen en je mede werkers ook
anders kan je dadelijk wachten met Arizona naar het eind te rijden omdat je niet hoog genoeg geleveld ben.
Zit nu op level 17 en heb Lange Afstand op level 4 dacht ik, dus dat komt wel goed.
dat vind ik met die paints ook zo vreemd pas bij level 12 a 13 komen er wat leuke paints los , waarom niet gelijk alles aan paints open gooien dan kan je van af het begin als je een eigen truck koopt ook de kleur nemen die je wilFastFred schreef op maandag 15 februari 2016 @ 22:01:
Hopelijk krijg ik dan ook eens een truck met met de Allison 6-speed, want wat er nu zo bijzonder is aan die 6-bak dat je er zo'n hoog level voor nodig hebt snap ik nog niet helemaal.
Zit nu op level 17 en heb Lange Afstand op level 4 dacht ik, dus dat komt wel goed.
Gebruikte "vroegah" voor de IJslandse sneeuw een Volvo met 6x6, was een mod van Ohaha volgens mij, die werkte behoorlijk fijn, ging een stuk sneller dan 6x4 en 8x4 trucks.Barfman schreef op maandag 15 februari 2016 @ 22:02:
Nou lekker weer, rij ik ergens in Siberie een rit van Wit Rusland a 4800 km over het ijs, moet ik weer de kant op, kom ik de heuvel niet meer op door de gladheid. Er zijn ook geen andere manieren om de vracht af te leveren, dus ben waarschijnlijk al mijn poen kwijt die ik kon verdienen 128.000 euro
[afbeelding]
Ben ook maar weer eens begonnen met ETS2, natuurlijk moest ik weer een nieuw profiel beginnen
People as things, that’s where it starts.
Ja ik kan nu niet switchen naar een ander onderstel of truck, die heb ik nog niet en bovendien moet ik dan mijn rit opgeven, zit er wel in trouwensRobinHood schreef op maandag 15 februari 2016 @ 22:11:
[...]
Gebruikte "vroegah" voor de IJslandse sneeuw een Volvo met 6x6, was een mod van Ohaha volgens mij, die werkte behoorlijk fijn, ging een stuk sneller dan 6x4 en 8x4 trucks.
Ben ook maar weer eens begonnen met ETS2, natuurlijk moest ik weer een nieuw profiel beginnenDenk dat ik nu 4 of 5x overnieuw ben begonnen, speel het nu maar zonder geld te lenen voor trucks, dan gaat het allemaal wat langzamer.
Tja, Open Spaces hèBarfman schreef op maandag 15 februari 2016 @ 22:17:
[...]
Ja ik kan nu niet switchen naar een ander onderstel of truck, die heb ik nog niet en bovendien moet ik dan mijn rit opgeven, zit er wel in trouwens
Met mijn Volvo met 5xx pk red ik het prima door Duitsland, Frankrijk, Italië, Zweden en zelfs IJsland en Roemenië
Ben benieuwd wat ik nu mag aftikken in ATS, maar dat ga ik niet testen
Het blijft een leuk spel, al is de grootte van de map nog wat aan de kleine kant. Twee skillpoints voor lange afstanden en je bent al aan de andere kant
[ Voor 22% gewijzigd door Koenvh op 15-02-2016 23:46 ]
🠕 This side up
Verwijderd
Hoop dat iemand mij kan helpen..
Ik heb de Thrustmaster T150 en wil daar dus ATS spelen.
Bij de instellingen ziet het spel wel dat hij er is, alleen kan ik hem ingame niet gebruiken? Wie kan mij helpen??
Thnx.
Als je je verplaatst met de Free Roaming Camera, moet het wel lukken, dan moet je wel eerst developer mode aanzetten:Barfman schreef op maandag 15 februari 2016 @ 22:17:
[...]
Ja ik kan nu niet switchen naar een ander onderstel of truck, die heb ik nog niet en bovendien moet ik dan mijn rit opgeven, zit er wel in trouwens
http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=11&t=61852
Daar staat onder andere uitgelegd hoe je developer mode aanzet en hoe de camera werkt:
Free roaming camera
By pressing the 0 (Zero) on the top row of numbers on your keyboard you enter the "developer camera" mode. This mode lets you (just like in photo editor mode) move your camera around the world freely.
Using the numpad (the collection of numbers on the far right of your keyboard) 8, 4, 5, 6 you can move Forwards, Sideways left, Backwards and Sideways right in the world.
Pressing 9 or 3 you can move up and down in the world.
Using your mouse you can look around.
This is useful for taking screenshots of your truck, especially when you have FXAA injectors active as the photo editor will not do so well with that.
But it's also useful when you need to get your truck out of a bind.
Say there's an AI glitch where the AI gets stuck at an intersection and refuses to move.
Entering developer camera mode you can look at where the traffic is stuck and you can also move the camera past that location, close to the road surface and pointing in the direction you want to be traveling.
Then by pressing F9 your truck (and trailer) will be teleported to that location. Thus saving you from having to restart the game.
Latin capital letter y with diaeresis
Ik heb toevallig gisteren hetzelfde stuurtje gekocht, maar dan voor ETS2. Ik had dezelfde problemen. Kwestie van de nieuwste drivers en firmware downloaden en installeren. Vergeet tevens niet dat de schakelaar op PS3 moet staan, niet op PS4, dat was bij mij het probleem uiteindelijk (las dit op de website).Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 00:27:
Goeiedag,
Hoop dat iemand mij kan helpen..
Ik heb de Thrustmaster T150 en wil daar dus ATS spelen.
Bij de instellingen ziet het spel wel dat hij er is, alleen kan ik hem ingame niet gebruiken? Wie kan mij helpen??
Thnx.
Trouwens leuk om te horen er meer mensen rijden in OpenSpaces. Ik heb het idee het hier niet heel erg populair is. Vanaf welke stad kom je gereden eigenlijk? Ik ben ook al een tijdje bezig met een rit uit open spaces maar weinig tijd gehad om deze rit tot nu toe af te maken. Mijn rit is van Tobolsk naar Cardif.Barfman schreef op maandag 15 februari 2016 @ 22:02:
Nou lekker weer, rij ik ergens in Siberie een rit van Wit Rusland a 4800 km over het ijs, moet ik weer de kant op, kom ik de heuvel niet meer op door de gladheid. Er zijn ook geen andere manieren om de vracht af te leveren, dus ben waarschijnlijk al mijn poen kwijt die ik kon verdienen 128.000 euro
[afbeelding]
http://sharemods.com/3abl...peed_of_the_snow.rar.html
Trouwens leuk om te horen er meer mensen rijden in OpenSpaces. Ik heb het idee het hier niet heel erg populair is. Vanaf welke stad kom je gereden eigenlijk? Ik ben ook al een tijdje bezig met een rit uit open spaces maar weinig tijd gehad om deze rit tot nu toe af te maken. Mijn rit is van Tobolsk naar Cardif.
Helaas kon ik niet eerder antwoorden want tweakers gaf aan in een read-only modus te verkeren.
Kalm aan! En rap een beetje!
We zijn eigenlijk veel te veel verwend met ProMods. Maar het klopt wel dat het allemaal lange rechte stukken zijn en het detailniveau niet super is. Ik vind het juist leuk om uren en en uren te kunnen rijden met 1 dezelfde lading. Dan ontkom je niet aan OpenSpaces. Het inhalen dat is wel een ramp betrap mezelf er ook wel eens op dat ik maar in ga halen ook al kan het eigenlijk niet en hopen dat de tegenligger op tijd in de remmen gaat. Meestal doen ze dat ook wel gelukkig. Het starten van ETS2 duurt wel een eeuwigheid maar dat geeft mooi de tijd om even wat te drinken erbij te pakken.BdK9001 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:10:
Ik zat ook in OpenSpaces, maar heb uiteindelijk besloten om het er toch maar uit te halen. De heuvels zijn veel en veel te steil - om maar niet te spreken van hoe vaak exact dezelfde heuvelcombinaties voorkomen langs een route - en het is er zo druk dat inhalen haast onmogelijk is ondanks dat de AI 15 km/u onder de limiet rijdt. Scheelt ook weer de nodige wachttijd bij het starten van ETS
de basis is rond de 110.000 ( je kan toch kijken als je bij een dealer langs rijdSn3gG3l schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 16:51:
Ben ook erg benieuwd naar die nieuwe Kenworth, ding zal alleen wel smak geld kosten en aangezien ik zonder leningen bezig ben zal dat nog wel ff duren. Misschien maar eens een quick job pakken met dat ding!
Oh dat valt nog redelijk mee. Ben nu aan het sparen voor een nieuwe truck voor mijn toekomstige werknemer. Misschien ff doorsparen en dan zo'n truck voor mezelf kopen en dan mijn oude Peterbilt naar een ander. Al heb ik nu al een hekel aan die neuzen en deze lijkt idd wel hugeravw schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 16:56:
[...]
de basis is rond de 110.000 ( je kan toch kijken als je bij een dealer langs rijd
http://atsmods.lt/w900-by-scs-mega-sound-pack/
ik vond hem standaard juist heel erg loom en wat tam , nu hoor je tenminste wat als je gas geeft en voor al die Jake brakes hoor je nu echt lekker.Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 18:20:
Geweldige mod van Kriechbaum en ik vind 'm standaard al heel behoorlijk klinken. Prachtig om te zien ook hoe snel die gasten met topmods komen zo kort na release.
maar het is zeker mooi dat ze al snel met goede mods komen , voordeel dat vele hebben is dat het zelfde engine is al ETS2 en dan kunnen ze snel over stappen
Ik heb al aardig wat mods er in zitten

Ben nu onderweg van San Diego naar Jackpot ( ruim 900 mi )
Ik weiger naar Eureka te gaan ... wat een rot stuk weg zit daar voor

Zo hier aankomst in Jackpot midden in de nacht , lekker een rustig dorpje ..... ( krijg spontaan zin om even mijn Jake aan te zetten )
en voor wie nog een mooie mod zoekt
http://atsmods.lt/iwr6-to-ats/
en dan deze twee er bij
http://atsmods.lt/realistic-ai-traffic-mod/
http://atsmods.lt/headlights-balance-v1-2/
En deze is ook goed
http://atsmods.lt/improved-truck-physics-mod-v-1-1/
[ Voor 36% gewijzigd door ravw op 16-02-2016 22:37 ]
🠕 This side up
Verkoop hem en koop die KW W900Koenvh schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 22:24:
Zo, nu level 10, dus mijn truck heeft weer wat extra's gekregen:
[afbeelding]
ik vermaak me nu al veel meer dan ik met ETS2 ooit gedaan heb.
heb er al meer dan 38 uur op zitten bij ATS en dat is met ETS2 in 3 jaar tijd 130 uur
Hoop ook snel dat ze die andere state uitbrengen
hoop dat ze Arizona , new Mexico , Utah en dan nog Colorado uitbrengen en dan als extra Oregon en Washington........
ach doe ze allemaal maar ... ik wil miles vreten
Vrachtjes van Portland naar Orlando of zo ....... 9 a 10 dagen in game time rijden
[ Voor 23% gewijzigd door ravw op 16-02-2016 22:54 ]
Coast to Coast holy shit daar kijken ik naar uit. Maar helaas nog een tijd wachtenravw schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 22:43:
[...]
Verkoop hem en koop die KW W900je weet niet wat je mist en dan die mods er bij die ik eerder heb gegeven.
heb er al meer dan 38 uur op zitten bij ATS en dat is met ETS2 in 3 jaar tijd 130 uur
hoop dat ze Arizona , new Mexico , Utah en dan nog Colorado uitbrengen en dan als extra Oregon en Washington........
Vrachtjes van Portland naar Orlando of zo ....... 9 a 10 dagen in game time rijden
Ik heb de KW W900 geprobeerd. Leuk ding, maar:ravw schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 22:43:
[...]
Verkoop hem en koop die KW W900je weet niet wat je mist en dan die mods er bij die ik eerder heb gegeven.
- Ouderwets uiterlijk
- Chroom en lampjes, overal
- Draaicirkel van de maan
- Ik zie niks voor me
Nah, ik blijf bij Peterbilt
Overigens vind ik ETS2 nog steeds leuk. ATS is op dit moment nieuw, dus rijd ik er veel in, maar dat zal ook wel afnemen. ETS2 in combinatie met ProMods en Rusmap, of Hungary map, blijven toch geweldig. Daar kan ik tenminste ook nog langere stukken rijden, zonder constant langs dezelfde plekken te komen.
Als ik moest kiezen, zou het zeker ETS2 worden.
🠕 This side up
Natuurlijk, die Amerikaanse trucks zijn leuk, en door de woestijn heen rijden zal ook vast leuk zijn, maar ATS is nog zo klein.
Misschien leuk voor over een jaartje ofzo, als de map wat groter geworden is.
Waarom niet beide? Ik speel nu ATS, en dat is zeker leuk, maar ik wissel ook af met ETS2.RobinHood schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 23:17:
Daarom heb ik ook ETS2 weer aangeslingert in plaats van ATS te kopen: juist het kilometervreten over telkens een nieuwe weg vind ik leuk, en met ProMods en Rusmap is ETS2 gewoon gigantisch.
Natuurlijk, die Amerikaanse trucks zijn leuk, en door de woestijn heen rijden zal ook vast leuk zijn, maar ATS is nog zo klein.
Misschien leuk voor over een jaartje ofzo, als de map wat groter geworden is.
Overigens kan ik de DelanClip + PS3 Eye van harte aanbevelen, mocht je een goedkoop alternatief voor TrackIR willen. Het is echt een verademing, en voelt heel natuurlijk.
🠕 This side up
Ik wacht wel tot ATS ooit eens in de sale is, heb SCS inmiddels wel genoeg gespekt door ETS2 + alle DLC's te kopen
Zo, mooi werk zeg. Achievement unlockedBdK9001 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 08:17:
Ook het parkeren vereist nog enige oefening, zeker op de plekken waar je weinig ruimte hebt om te manoeuvreren, maar ik hoop dit niveau toch wel snel te bereiken
Speel nu zelf ATS en ETS een beetje om en om. De ene week het één, de andere week het ander.
Headtracking voegt idd een hele laag extra toe. Ben zelf nog steeds tevreden met mijn ghetto headtracking mt een smartphone en opentrack maar zit nu zeker te kijken naar delan of een track ir.Koenvh schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 23:44:
[...]
Waarom niet beide? Ik speel nu ATS, en dat is zeker leuk, maar ik wissel ook af met ETS2.
Overigens kan ik de DelanClip + PS3 Eye van harte aanbevelen, mocht je een goedkoop alternatief voor TrackIR willen. Het is echt een verademing, en voelt heel natuurlijk.
En ik ben eigenlijk alleen maar ETS2 aan het spelen. ATS doet een heleboel dingen goed, zand afleveren bij wegwerkzaamheden, ijs bij de supermarkt, autos bij een dealer. Daar is echt goed over nagedacht.
Ziet er prachtig uit en er zijn zoveel details dat het soms eigenlijk teveel details zijn
Maar er zijn een paar dingen die me echt storen. Het lijkt meer een arcade game, afstanden voelen totaal niet realistisch aan (niet dat dat in ETS2 zo heel realistisch is maar ATS slaat echt door), 600 mijl is bij wijze van spreken een paar minuten rijden.
Het andere wat me stoorde was het supersnelle ritme waarin dag en nacht elkaar afwisselen.
ATS zit bomvol potentie en geef het een jaar (of twee) kijken wat er in die tijd door SCS en mapmakers nog wordt toegevoegd maar tot nu toe is ETS2 nog steeds de koning van de trucksims voor mij.
Was niet nodig geweest ik denk dat je de vuilstort in Novomokovsk bedoeld. Daar kan je wel naar boven karren ook met een kleine motor maar moet je de versnellingsbak op handmatig zetten en in een lichte versnelling naar boven kruipen zonder dat de wielen gaan spinnen. Het moet lukken ik heb het eerst ook moeten doen toen ik nog een 6 pittertje had. Nu met de achtpitter gaat het wel wat makkelijker dat klopt.Barfman schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 09:26:
Het is gelukt met teleporting, helaas kwam ik bij de bestemming aan op een vuilnis stort plaats waar ik bijna 90 graden omhoog moest om te lossen. Dit ging dus weer niet en heb maar besloten om deze opdracht te skippen (nog oud savepoint bewaard). Leuk dat openspaces, maar niet echt realistisch.
Mooie review zoals je het schrijft. Ik vind Europese vrachtwagens mooier omdat het allemaal wat herkenbaarder is. Maar komt er dus op neer als je niet teveel let op waar je de vracht moet leveren je bij ETS2 meer variatie krijgt. Natuurlijk zijn we verwend met de ProMods en andere geweldige mods maar toch.martijnm71 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 12:52:
[...]
Headtracking voegt idd een hele laag extra toe. Ben zelf nog steeds tevreden met mijn ghetto headtracking mt een smartphone en opentrack maar zit nu zeker te kijken naar delan of een track ir.
En ik ben eigenlijk alleen maar ETS2 aan het spelen. ATS doet een heleboel dingen goed, zand afleveren bij wegwerkzaamheden, ijs bij de supermarkt, autos bij een dealer. Daar is echt goed over nagedacht.
Ziet er prachtig uit en er zijn zoveel details dat het soms eigenlijk teveel details zijn
Maar er zijn een paar dingen die me echt storen. Het lijkt meer een arcade game, afstanden voelen totaal niet realistisch aan (niet dat dat in ETS2 zo heel realistisch is maar ATS slaat echt door), 600 mijl is bij wijze van spreken een paar minuten rijden.
Het andere wat me stoorde was het supersnelle ritme waarin dag en nacht elkaar afwisselen.
ATS zit bomvol potentie en geef het een jaar (of twee) kijken wat er in die tijd door SCS en mapmakers nog wordt toegevoegd maar tot nu toe is ETS2 nog steeds de koning van de trucksims voor mij.
[ Voor 47% gewijzigd door CyberCow op 17-02-2016 13:26 ]
En als ik ze dan vertel dat ik liever ETS2 speel, op de Hungary map, level 29 ben na 85 uur dan vragen ze me of ik knettergek ben geworden.
Ik heb in het begin de Dutch map geprobeerd maar het detailniveau was me te ondermaats en de map te klein. Al is Nederland in het echt ook zeker niet groot maar de herkenbaarheid is dan wel weer leuk je door je eigen woonplaats heen kan rijden.martijnm71 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 13:35:
Denk dat herkenbaarheid inderdaad ook een erg grote rol speelt. De Amerikanen (en Australiërs!) in mijn gamevrienden groep vinden het geweldig om met dikke Kenworths te rijden.
En als ik ze dan vertel dat ik liever ETS2 speel, op de Hungary map, level 29 ben na 85 uur dan vragen ze me of ik knettergek ben geworden.
Dat is bij ETS2 ook goed, maar met die trailer packs is het meestal dat ze altijd de cargo vol gooien.martijnm71 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 12:52:
[...]
Kijk bijv. naar http://atsmods.lt/doll-vario-3-axle-trailer-v-1-0/ toen moest ik ook een hooimachine afleveren bij wegwerkzaamheden
De mod makers hebben daar nog niet goed over gedacht, ook niet Jazzycat
Hopelijk komt dat eens goed
Hmm, zou na Arizona dan Oregon aan de beurt zijn? Zou op zich wel mooi zijn als er een mod komt die dit stuk alvast bij de kaart voegt, officieel hoort het namelijk wel bij Californië.Ircghost schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 14:46:
Volgens mij was deze nog niet gepost:
[video]
Niet teveel bij nadenken het gaat om het rijden. Je bent maar 0.001% van de tijd bij de eindbestemming waar je je kan ergeren over de onlogische vracht.JohnnyBoy59 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 14:55:
[...]
Dat is bij ETS2 ook goed, maar met die trailer packs is het meestal dat ze altijd de cargo vol gooien.
Kijk bijv. naar http://atsmods.lt/doll-vario-3-axle-trailer-v-1-0/ toen moest ik ook een hooimachine afleveren bij wegwerkzaamheden![]()
De mod makers hebben daar nog niet goed over gedacht, ook niet Jazzycat
Hopelijk komt dat eens goed
Had laatst ook een keer ik een vrachtwagen met vuilnis moest brengen van Reykjavik naar Novomokovsk. Wel heel duur vuil want verdiende er bijna 2 ton op
Mooi Oranje is niet lelijk toch. Je bedoeld deze toch?BdK9001 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 15:11:
Haha, die vuilnisrit heb ik ook een keer gehad inderdaad. Met een veel te lelijke vuilniswagen-trailer overigens
Wel een beetje lui van je truck om zo duidelijk uit te gaan liggen rusten
Ik kijk niet zo nauw eerlijk gezegd. De lading kon toch niet kapot. Maar in OpenSpaces komt het wel eens voor je uren geen rustplek hebt en als je daar geen rekening mee houd dan ga je een keer eraf. En dat was hier ook gebeurd. Maar ik moet maar zo denken als dat niet was gebeurd had ik nu geen foto gehad van de vuilniswagenBdK9001 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 15:44:
Haha, vaal oranje gaat op zich wel als kleur, maar ik vond de achterkant toch wel erg ongedetailleerd en het hele apparaat deed me erg aan de vuilniswagen uit GTA San Andreas denken.
Wel een beetje lui van je truck om zo duidelijk uit te gaan liggen rusten
Ik heb het geprobeerd, maar met 21 ton achter me lukte het niet, helaas pindakaas 😋CyberCow schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 13:23:
[...]
Was niet nodig geweest ik denk dat je de vuilstort in Novomokovsk bedoeld. Daar kan je wel naar boven karren ook met een kleine motor maar moet je de versnellingsbak op handmatig zetten en in een lichte versnelling naar boven kruipen zonder dat de wielen gaan spinnen. Het moet lukken ik heb het eerst ook moeten doen toen ik nog een 6 pittertje had. Nu met de achtpitter gaat het wel wat makkelijker dat klopt.
[...]
Mooie review zoals je het schrijft. Ik vind Europese vrachtwagens mooier omdat het allemaal wat herkenbaarder is. Maar komt er dus op neer als je niet teveel let op waar je de vracht moet leveren je bij ETS2 meer variatie krijgt. Natuurlijk zijn we verwend met de ProMods en andere geweldige mods maar toch.
Dus vanzelf sprekend is ETS 2 veel beter voorzien van mods , maar ik heb nu ook al dik 40 mod in ATS staan .. waar ik bij ETS 2 weken op heb zitten wachten voor dat de redelijke goede mods kwamen ..
en dat veel mensen dat het rijden te snel gaat , als ze het in de zelfde tempo gaan doen als in ETS 2 , dan moet je na gaan dat je van Amsterdam naar Warsaw gaat ( tijd van ETS2) en in ATS alleen van Las vegas naar San francisco rijd dat in de tijd duur van ETS2 , dan straks niet te bedenken hoe lang ej dan bezig ben van Portland naar San diego, dat zal de zelfde tijd worden als nu van ams naar het einde van rusmaps ........... dan straks niet de tijd willen zien van portland naar orlando
als er meer states komen dan zal het allemaal anders gaan worden , dan komen de uber ritten van zelf wel weer
en ja het is veel woestijn , maar dat is gewoon het land , alleen hoop wel dat ze de interstate nog goed gaan maken , dat zal een heel hoop goed doen .. ipv nu steeds die slinger wegen hebben.
Europa is geen USA mensen ... europa is helemaal volgebouwd op enkele dingen na , maar dat is in de USA wel even wat anders
[ Voor 5% gewijzigd door ravw op 17-02-2016 19:08 ]
Geblaat vind ik wel erg negatief klinken, verschillende mensen hebben verschillende meningen en belangrijk is dat je die mening ook respecteert.ravw schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 19:06:
dat ge blaat over ETS2 en ATS wel of niet goed is , je heb het hier over een game die net uit is tegenover een game die al meer dan 3 jaar bestaat
Dus vanzelf sprekend is ETS 2 veel beter voorzien van mods , maar ik heb nu ook al dik 40 mod in ATS staan .. waar ik bij ETS 2 weken op heb zitten wachten voor dat de redelijke goede mods kwamen ..
en dat veel mensen dat het rijden te snel gaat , als ze het in de zelfde tempo gaan doen als in ETS 2 , dan moet je na gaan dat je van Amsterdam naar Warsaw gaat ( tijd van ETS2) en in ATS alleen van Las vegas naar San francisco rijd dat in de tijd duur van ETS2 , dan straks niet te bedenken hoe lang ej dan bezig ben van Portland naar San diego, dat zal de zelfde tijd worden als nu van ams naar het einde van rusmaps ........... dan straks niet de tijd willen zien van portland naar orlando
als er meer states komen dan zal het allemaal anders gaan worden , dan komen de uber ritten van zelf wel weer
en ja het is veel woestijn , maar dta is gewoon het land , alleen hoop wel dat ze de interstate nog goed gaan maken , dat zal een heel hoop goed doen .. ipv nu steeds die slinger wegen hebben
Wat jij afgrijselijk vind lijkt mij echt geweldig om te doen. Laat mij maar een paar avonden rijden om ergens te komen, zoals het nu is is het (naar mijn mening) meer een arcade racespel. En nee arcaderacespellen zijn niet slecht ze zijn alleen niet iedereens smaak.
En Europa volgebouwd? Ook daar ben ik niet mee eens, valt allemaal reuze mee. Kijk maar eens naar Zweden, bepaalde stukken Duitsland, Alpen, Spanje. Om maar eens wat te noemen.
ATS is geen slechte game, ATS is alleen een game die ik in deze vorm niet zo leuk vind als ETS2, das een heel verschil en geen geblaat
[ Voor 8% gewijzigd door martijnm71 op 17-02-2016 19:13 ]
Petra heeft 370pk, een Eaton Fuller 13-speed, aerodynamica ding op de cabine, extra spiegels op de motorkap, spiegels en voorbumper in carrosseriekleur en een 200 gallon tank. Hier heb ik zelf niet in gereden, de vrachtwagen is rechtstreeks in Fresno bezorgd, waar chauffeur Wilma al stond te wachten om de sleutels in ontvangst te nemen.
Daarmee is mijn garage vol en ben ik nu aan het sparen voor de upgrade naar 5 plekken á $100.000
Ik heb vanavond ook eens wat snelle opdrachten in de nieuwe W900 gedaan, en dat is fucking bruut. Wat een ding
Ook ben ik trouwens eens wat paintjobs gaan bekijken om te zien wat voor livery ik op mijn trucks wil hebben, die zijn nu allemaal nog wit namelijk. Ik vond de kleurencombinatie die ik op al mijn 90 trucks in ETS2 had ook wel erg gaaf, dus misschien ga ik daar iets mee doen.
Mijn huidige ETS2 company livery is een van de standaard paints in de game. Alle vrachtwagens in mijn vloot hebben exact dezelfde paintjob.
[ Voor 29% gewijzigd door FastFred op 17-02-2016 22:22 ]
horn zijn er wel alleen modsrolandos582 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 23:15:
Wel jammer dat er geen andere horns / zwaailampen zijn in ATS zoals in ETS2
en je heb gewoon de normale horn en de luchthorn ( alleen die is nog niet aangewezen als toets)
Zwaailampen heb ik wel gezien dus ze zijn er wel
zo hier weer even wat screens van mij van een kort ritje

Hmmm misschien met andere trucks. Mods zijn leuk maar useless als anderen ze niet hebben. Dan horen ze het normaal.ravw schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 23:36:
[...]
horn zijn er wel alleen mods
en je heb gewoon de normale horn en de luchthorn ( alleen die is nog niet aangewezen als toets)
Zwaailampen heb ik wel gezien dus ze zijn er wel
zo hier weer even wat screens van mij van een kort ritje
Wat is eigenlijk de snelste truck atm. Met max upgrades
Is die snelheid hier ook gecapped op max 70? Pfff kan dat niet harder?
[ Voor 6% gewijzigd door rolandos582 op 18-02-2016 00:03 ]
Da's nog steeds 110km/h anders, vele malen harder dan men in Europa magrolandos582 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 23:54:
[...]
Hmmm misschien met andere trucks. Mods zijn leuk maar useless als anderen ze niet hebben. Dan horen ze het normaal.
Wat is eigenlijk de snelste truck atm. Met max upgrades
Is die snelheid hier ook gecapped op max 70? Pfff kan dat niet harder?
Zojuist begonnen aan een rit van Luga (RU) naar Liège (BE)... Weer wat kilometers maken. ETS2 blijft met mods toch geweldig, zo ontzettend veel wegen
🠕 This side up
Maar het voelt zo traag. En met 650pk moet dat toch harder kunnenKoenvh schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 00:27:
[...]
Da's nog steeds 110km/h anders, vele malen harder dan men in Europa mag
Zojuist begonnen aan een rit van Luga (RU) naar Liège (BE)... Weer wat kilometers maken. ETS2 blijft met mods toch geweldig, zo ontzettend veel wegen
Bovendien zijn de wegen in Amerika veel langer, dus duurt het ook langer.
Console activeren en "warp 2" invoeren.. Dan heb je voorlopig niets te klagenrolandos582 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 00:43:
[...]
Maar het voelt zo traag. En met 650pk moet dat toch harder kunnen![]()
🠕 This side up
Maar dat is niet legit zekerKoenvh schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 01:23:
[...]
Console activeren en "warp 2" invoeren.. Dan heb je voorlopig niets te klagen
Racegame kopen en die gaan spelenrolandos582 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 00:43:
[...]
Maar het voelt zo traag. En met 650pk moet dat toch harder kunnen![]()
Ja nee
Maarja, EU2 en US1 zijn zonder limit. 140-150kmph
[ Voor 8% gewijzigd door rolandos582 op 18-02-2016 07:34 ]
Ik dacht zelf aan deze kaart MSI GeForce GTX 750 Ti 2GB Gaming
Mensen ervaring met deze kaart of een betere alternatief hebben in die prijsklasse.
Mijn ETS2 PC::
Processor: QuadCore Intel Q6600, 3000 MHz (9 x 333)
Moederboard; Gigabyte GA-P35-DS4
Geheugen: GeIL DDR2-800 (8GB)
Voeding: be quiet! Straight Power 600W
SSD: 2X Samsung SSD 850 EVO 250GB
Scherm: Acer S243HLA 24 inch
[ Voor 18% gewijzigd door Barfman op 18-02-2016 15:51 ]
Maar wat voor pc heb je verder staan
Sinds versie 1.22 waarin ze het gras en bomen compleet hebben anders gemaakt heb ik wel gemerkt dat de systeemvereisten wel wat hoger zijn geworden. Weet niet of je met een 660 op ultra het nog steeds speelbaar kan hebben. Verder doet de rest van de configuratie in ETS2 wel het verschil maken daar heb je gelijk in.ravw schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:01:
Met een gtx 660 ging het ook op ultra
Maar wat voor pc heb je verder staan
Sorry, speel op 1920x1080 32bpp 59Hzpwillemske schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 12:45:
Welke resolutie??
En de rest van je systeem dat je nu hebt ?
Heb me post even aangepast met mijn ETS2 PC gegevens.MichaelvD2203 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 15:43:
[...]
En de rest van je systeem dat je nu hebt ?
Ja windows 10 zet mijn monitor automatisch op 60Hz, is het misschien beter om hem op 50Hz te zetten?CyberCow schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 15:45:
Even een offtopic vraagje waarom zou iemand op 59Hz spelen. ETS vraagt ook nogal wat van de processor en volgens mij in mindere maten ook van je HD/SSD zeker als je mods gebruikt.
Compatibiliteit denk ik. Oudere monitoren ondersteunen misschien geen 60hz.CyberCow schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 15:45:
Even een offtopic vraagje waarom zou iemand op 59Hz spelen. ETS vraagt ook nogal wat van de processor en volgens mij in mindere maten ook van je HD/SSD zeker als je mods gebruikt.
ETS is niet een heel zwaar spel en het cpu gebruik is ook niet heel hoog. HDD/SSD is alleen voor het laden van de game niet zo over hoe het draait.
Zou moeten werken maar zou bijna willen aanraden gelijk het hele systeem te upgraden. Cpu mobo en RAM zijn inmiddels zwaar verouderd.Barfman schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 12:44:
Ben eigenlijk opzoek naar een videokaart die dit spel op hoog maar liever op ultra kan spelen voor mijn ETS2 Computer boven. Er zit nu een Gainward 8800GTS 512MB in, en daar zit ik rond de 30FPS in de steden op hoog met een paar settings op gemiddeld, resolutie = 1920x1080 32bpp 59Hz
Ik dacht zelf aan deze kaart MSI GeForce GTX 750 Ti 2GB Gaming
Mensen ervaring met deze kaart of een betere alternatief hebben in die prijsklasse.
Mijn ETS2 PC::
Processor: QuadCore Intel Q6600, 3000 MHz (9 x 333)
Moederboard; Gigabyte GA-P35-DS4
Geheugen: GeIL DDR2-800 (8GB)
Voeding: be quiet! Straight Power 600W
SSD: 2X Samsung SSD 850 EVO 250GB
Scherm: Acer S243HLA 24 inch
http://atsmods.lt/new-states-map/
60Hz is de standaard van je monitor zoals dat van de meeste zo is. Lijkt mij het beste om deze dan ook gewoon op 60Hz te laten staan. Of je moet problemen ondervinden met je beeld.Barfman schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 15:48:
[...]
Ja windows 10 zet mijn monitor automatisch op 60Hz, is het misschien beter om hem op 50Hz te zetten?
Leuk een rit in ATS van een aantal 1000km. Hoop dat ze voor ETS2 nog een keer een rit maken naar Japan waarmee je in echte tijd 30 uur aan het rijden bent. Hoe langer de rit hoe mooier ik het vind