Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:05
tharonny schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 16:54:
[...]

Waar kan ik de steampunk dlc vandaan halen? Kan hem nog nergens vinden namelijk..
Staat gewoon netjes bij steam update nieuws. Ze zijn begonnen met het versturen van die dlc maar het kan nog tot 2 weken duren voordat iedereen deze krijgt. Komt uiteindelijk vanzelf binnen, geduld is een schone zaak...

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 16:47:
[...]

Antwoord op het eerste stukje: Volgens mij niet al heb ik RUSmap nog niet zo heel lang. Maar ik ben ook wel eens omgedonderd.

Mbt ATS: het is een stuk meer werken nu, geld stroomt niet binnen en je moet echt keuzes maken. Omdat geld verdienen binnen no-time supereasy is (mn ets profielen ben ik zelfs te lui om nog meer mensen aan te nemen/trucks te kopen, heb niet eens zoveel geld maar heeft toch geen nut) heb ik voor een andere benadering bij ATS gekozen, zal allemaal wat langer duren maar je hebt wel meer het gevoel dat je het allemaal zelf doet.
Ja dat is ook maar weet ook niet of ETS2 gemaakt is voor mensen met meer dan 400 echte uren erin. Alles word allemaal steeds meer en chauffeurs krijgen ook een 10 als bekwaam. Komt regelmatig ook voor dat een chauffeur van mij een rit heeft gehad van €150.000. Dus weer een vrachtwagen. Klopt wel als je echt rustig aan doet zoals jij doet in ATS je meer het gevoel krijgt het nog ergens over gaat. Maar dat zijn altijd dingen waarvan je achteraf denkt dat had beter gekunnen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tharonny schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 16:54:
[...]

Waar kan ik de steampunk dlc vandaan halen? Kan hem nog nergens vinden namelijk..
word automatisch geïnstalleerd , kijk bij je dlc die geïnstalleerd zijn

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonny
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-10 00:07
ravw schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 17:39:
[...]

word automatisch geïnstalleerd , kijk bij je dlc die geïnstalleerd zijn
Dat dacht ik ook al, maar hij staat nog niet in de lijst erbij. Aangezien je zei dat die te downloaden was dacht ik dat ik iets gemist had ;)

Maar we wachten dan rustig af

Intel i5 2500k, ADATA 8gb + Corsair 8gb 1333MHz, MSI R9 290x, ADATA HM 650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwammen
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:18
Heb de steampunk DLC gekregen, straks eens kijken ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-04 17:15
Begon me toch weer te vervelen op ETS, heb alles verkocht op twee garages na. Vervolgens een Mercedes Actros Megaspace met 625pk gekocht en twee werknemers een Mercedes Actros Normal gegeven met 425pk.

Nu nog ongeveer 1 ton over voor reparaties en buffertje, vindt het meteen leuker geworden.
Reed altijd Volvo maar Mercedes rijdt toch weer heel anders.

En na zolang het spel gespeeld te hebben leer je nog steeds wat, je kan de navigatie op het dashboard in je truck zelf ook switchen van mode/uitzetten. Dat wist ik nog niet haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TweakTweet schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 18:24:
Begon me toch weer te vervelen op ETS, heb alles verkocht op twee garages na. Vervolgens een Mercedes Actros Megaspace met 625pk gekocht en twee werknemers een Mercedes Actros Normal gegeven met 425pk.

Nu nog ongeveer 1 ton over voor reparaties en buffertje, vindt het meteen leuker geworden.
Reed altijd Volvo maar Mercedes rijdt toch weer heel anders.

En na zolang het spel gespeeld te hebben leer je nog steeds wat, je kan de navigatie op het dashboard in je truck zelf ook switchen van mode/uitzetten. Dat wist ik nog niet haha
Ja dat is wel leuk dat er soms nieuwe dingen bijkomen. Geloof dat het instellen van de navigatie iets is wat sinds 1.19 erbij is gekomen. Ik vind het wel jammer dat je daarop geen informatie kan zien hoeveel km je nog moet rijden op de route. Of nog mooier het scherm wat je met F5 t/m F8 kan bekijken daarop te projecteren.

Zonde om je garages te verkopen eigenlijk. Maar zo maakt ieder voor zichzelf toch er nog variatie in. Ik leen altijd geld voor een garage en als het geld is terugbetaald mag ik pas weer een nieuwe garage kopen. Ik heb een lening totaal niet nodig maar vind dat je een nieuwe vestiging niet met verdiend geld op moet bouwen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Yuri
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 04-10 17:56
Hoe stel je die navigatie in dan? Ik speel dit spel al sinds release en ik leer nog nieuwe dingen! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-10 21:10
Na mijn Scania T en 143M werd het tijd voor een nieuw juweeltje in de garage. Twijfelde tussen een dikke amerikaan of gewoon lekker bij mijn altijd vertrouwde merk blijven. Dat laatste is het geworden, een heerlijke Scania R(JL)520 gekocht van ruim 3ton. Helaas dat het geld op was en ik pas lvl19 ben want ik wil hem graag nog verder uitbreiden :9~

Onderweg naar Polen vanuit Denemarken met een lading glas.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SSNtY2qiqkD1qXU6PAkuGYJE/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
Psycho_Yuri schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 20:51:
Hoe stel je die navigatie in dan? Ik speel dit spel al sinds release en ik leer nog nieuwe dingen! :p
Bij settings kan je een knop instellen voor iets van "dashboard navigatie modus"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TweakTweet schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 22:39:
[...]

Bij settings kan je een knop instellen voor iets van "dashboard navigatie modus"
bij toetsen instellingen en dan even een knop aanwijzen inderdaad , ik heb V

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Yuri
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 04-10 17:56
Thanks!

Zijn er hier trouwens ook mensen die mods maken? Ik speel vaak met traffic mods, maar soms is het echt te de druk op kruispunten. Ik dacht, wat nou als de AI stopt met spawnen zodra je stilstaat? Zodat er vanzelf ruimte vrij komt bij een kruispunt oid. En zodra je weer begint met rijden dat de AI dan ook weer spawnt. hmmm
Even onder weg met een grote zware vracht

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/insuoy.jpg

Gisteren een 2e truck gekocht en mijn eerst chauffeur ingehuurd. Ik zal (de truck) vanavond even voorstellen.

Het is een Kenworth geworden, ik twijfel nog tussen Ken en Kenny, iemand?

• Sn3gG3l
FastFred schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 10:02:
Gisteren een 2e truck gekocht en mijn eerst chauffeur ingehuurd. Ik zal (de truck) vanavond even voorstellen.

Ken ofc! Ken Kenny in de Kenworth :P

Verwijderd

Topicstarter
FastFred schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 10:02:

Je andere heet toch Pete? Dan zou ik Kenny doen :)

• moosterbaan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-05 14:40

moosterbaan

Gamerstag: cusmar21

Ik speel nu al een tijdje ET2 en sinds gisteren het is ATS gekocht, maar er blijft nog 1 ding mij irriteren. Mischien dat ik het niet goed kan vinden, of dat ik gewoon iets wil wat niet kan.

Als je de navigatie hebt dan staat dat rechts onder in het scherm. Vaak over de dashboard navigatie. Is er een mogelijkheid om deze te verplaatsen? Ik heb namelijk niet gevonden waar ik dat moet doen.
Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 12:32:
[...]

Je andere heet toch Pete? Dan zou ik Kenny doen :)
David in de Daf
Victor in de Volvo
Reindert in de Renault
Mandy in de MAN
Merel in de Mercedes
Ivo in de Iveco

;)

• JohnnyBoy59
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
moosterbaan schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 12:37:
Ik speel nu al een tijdje ET2 en sinds gisteren het is ATS gekocht, maar er blijft nog 1 ding mij irriteren. Mischien dat ik het niet goed kan vinden, of dat ik gewoon iets wil wat niet kan.

Als je de navigatie hebt dan staat dat rechts onder in het scherm. Vaak over de dashboard navigatie. Is er een mogelijkheid om deze te verplaatsen? Ik heb namelijk niet gevonden waar ik dat moet doen.
Voor ATS:
http://atsmods.lt/new-route-advisor/

Voor ETS2:
http://ets2.lt/en/route-a...ection-v-4-0-ets2-v1-22~/

• moosterbaan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-05 14:40

moosterbaan

Gamerstag: cusmar21

• BdK9001
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:31

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

Zou je dan ook willen testen of ie goed werkt met de notificatie voor de weegbruggen? Ik heb de route advisor meestal uit, maar vergeet m vaak aan te zetten bij een weegbrug, waardoor ik al de nodige boetes heb

Kalm aan! En rap een beetje!

Ik wist dat ik er eentje was vergeten.

David in de Daf
Victor in de Volvo
Reindert in de Renault
Mandy in de MAN
Merel in de Mercedes
Ivo in de Iveco
Sara in de Scania

Nu is die compleet. Kan niemand commentaar geven dat er geen vrouwen op de vrachtwagen mogen netjes 3 om 3 >:) .

;)

[ Voor 12% gewijzigd door CyberCow op 11-02-2016 14:17 ]

• JohnnyBoy59
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
CyberCow schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 14:16:
[...]

Ik wist dat ik er eentje was vergeten.

David in de Daf
Victor in de Volvo
Reindert in de Renault
Mandy in de MAN
Merel in de Mercedes
Ivo in de Iveco
Sara in de Scania

Nu is die compleet. Kan niemand commentaar geven dat er geen vrouwen op de vrachtwagen mogen netjes 3 om 3 >:) .

;)
Ik wel want het is 4 om 3 O-)
Wat een ezel dat het mij niet lukt om tot 7 te tellen. Denk zo maar eens de vrachtwagen aan de kant gooien en even slapen. Maar je hebt gelijk moeten ze eigenlijk nog een merk erbij zetten zodat het weer helemaal eerlijk kan zijn.

voorbeeld:

Kim in de Kamaz

Dan is het man vrouwprobleem bij deze ook opgelost :9

[ Voor 10% gewijzigd door CyberCow op 11-02-2016 15:34 ]

• Breakske
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 03-03-2021
Daar het tijd word voor een nieuwe pc, zou deze iets zijn? http://www.medion.com/be/...pc-x5366-f-510020797.html
Had eerder al iets laten samenstellen in een lokale shop, vond die nog al aan de prijs.
Heb het gevoel dat die winkels overal de max prijs tellen..
Als je in de folders kijkt lijkt het of je bij iedere pc weer iets tekort komt, geheugen/video-kaart, etc..
De reviews over medion zijn nogal wisselend, afwegend negatief, iemand ervaring met Medion hier?
Het is toch enkel voor Sims te spelen, met (véél :P ) mods, foto bewerking en de reguliere zaken waarvoor een pc zoal dient.
Thanks!

[ Voor 34% gewijzigd door Breakske op 11-02-2016 16:07 ]

Breakske https://www.worldoftrucks.com/en/online_profile.php?id=807827

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:59
ETS2 3

Dit word leuk met in parkeren.... 8)7
Breakske schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 16:00:
Daar het tijd word voor een nieuwe pc, zou deze iets zijn? http://www.medion.com/be/...pc-x5366-f-510020797.html
Had eerder al iets laten samenstellen in een lokale shop, vond die nog al aan de prijs.
Als je in de folders kijkt lijkt het of je bij iedere pc weer iets tekort komt, geheugen/video-kaart, etc..
De reviews over medion zijn nogal wisselend, afwegend negatief, iemand ervaring met Medion hier?
Het is toch enkel voor Sims te spelen, met (véél :P ) mods, foto bewerking en de reguliere zaken waarvoor een pc zoal dient.
Thanks!
De processor is een geweldig ding dat is zeker waar maar een Geforce GTX960 vind ik toch wat magertjes. Neem aan dat de pc een aantal jaar mee moet gaan en denk op dit moment het voor ETS2 en ATS wel aan de ondergrens zit van prestaties in de videokaart. Ik heb momenteel even geen tijd om een pc samen te stellen maar voor 1300 euro zijn er volgens mij veel betere oplossingen te verkrijgen. Bespaar desnoods wat op de Processor en kies desnoods voor een I5 en een wat betere videokaart. In deze prijsklasse is heel wat mogelijk.

Wat betreft Medion ik ben er niet kapot van eerlijk gezegd. Je krijgt vaak zoveel onzin dingen mee geïnstalleerd en maken volgens mij gebruik van AsRock moederbordjes en mindere kwaliteit voedingen. Ze melden ook niet wat ze gebruiken terwijl dit ook belangrijke onderdelen zijn. Alleen het zijn geen verkooplokkertjes de voeding en moederbord.

Hoop dat je hier wat aan hebt en mocht ik straks tijd hebben zal ik eens kijken wat ik samen kan stellen.

• SurfBoy
CyberCow schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 16:47:
[...]

De processor is een geweldig ding dat is zeker waar maar een Geforce GTX960 vind ik toch wat magertjes. Neem aan dat de pc een aantal jaar mee moet gaan en denk op dit moment het voor ETS2 en ATS wel aan de ondergrens zit van prestaties in de videokaart. Ik heb momenteel even geen tijd om een pc samen te stellen maar voor 1300 euro zijn er volgens mij veel betere oplossingen te verkrijgen. Bespaar desnoods wat op de Processor en kies desnoods voor een I5 en een wat betere videokaart. In deze prijsklasse is heel wat mogelijk.

Wat betreft Medion ik ben er niet kapot van eerlijk gezegd. Je krijgt vaak zoveel onzin dingen mee geïnstalleerd en maken volgens mij gebruik van AsRock moederbordjes en mindere kwaliteit voedingen. Ze melden ook niet wat ze gebruiken terwijl dit ook belangrijke onderdelen zijn. Alleen het zijn geen verkooplokkertjes de voeding en moederbord.

Hoop dat je hier wat aan hebt en mocht ik straks tijd hebben zal ik eens kijken wat ik samen kan stellen.
Ik heb vorig jaar een i5 4460 + gtx 970 strix voor rond de 1000 euro kunnen samenstellen, dit was dan nog eens met een redelijk luxe moederbord van zo'n 100 euro en een noctua koeler van 65 euro, maar dit kwam omdat ik gewoon een stil systeem wilde hebben. :+

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-10 19:46

Pykow

Angelo OTR

CyberCow schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 16:47:
[...]

Ik stel zelf liever mijn PC altijd samen en laat hem in elkaar zetten door de webshop zelf.
Ik heb 2 gamePC's samengesteld en laten installeren door Azerty

GTX960 is prima voor ETS2 en ATS.
Zelf heb ik een 3 jaar oude PC met een GTX770 4GB (ik weet nu even niet welke Processor, want ik ben er al een tijdje niet mee bezig).
Ik draai ETS2 keurig op hoge settings. Ik kan GTA V op High/Ultra settings afspelen zonder moeite op 60 FPS of meer.

Zelfs Overwatch Closed beta draait hier als een zonnetje.

Mijn laptop is een MSI GE72 2QC Apache Pro met een GTX 960M.
Met deze laptop heb ik nog niet echt gegamed (vooral zakelijk)
Maar CS:GO, TF2 draaien goed op High settings rond de 80 FPS, maar bij CS:GO begint hij erg hard te blazen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Breakske
Dank je wel beide!
Ik dacht dat ETS2 etc vooral veel geheugen en processor gebruikte.
Bedoel maar heb huidig een Nvidea gtx650, 2GB kaart, in game gezien gebruikt die bijlange geen 2GB, misschien afhankelijk van de overige componenten?
Intel quad core Q6600, 2.4 GHZ
RAM 4GB
32bit (lees; schaam...)
Bij medion word inderdaad niet vermeld wat er precies inzit, voeding, moederbord, merk videokaart etc..

Ik had volgende laten samenstellen;
CPU Intel Core i7-4790 (8M Cache, 3.60 GHz) LGA1150 BOX 1 387,01 387,01
Gigabyte GA-Z97X-SLI moederbord 1 127,11 127,11
Kingston Memory 8GB DDR3 2 51,45 102,90
Gigabyte GV-N970IXOC-4GD NVIDIA GeForce GTX 970 4GB 1 407,94 407,94
Samsung 850 EVO - SSD - 250 GB - internal - 2.5" 1 129,00 129,00
WD Black 2 TB - internal - 3.5" - SATA-600 - buffer: 64 MB - 7200 RPM 1 153,95 153,95
Lite-On IHAS124 SuperMulti DVD-Rewriter 1 15,95 15,95
Eminent 3.5'' Internal Multi Cardreader 1 12,99 12,99
Case Corsair Carbide 200R Black 1 86,95 86,95
Power Supply Corsair CX600 V2 1 83,45 83,45
Corsair H55 Liquid CPU Cooler 1 84,45 84,45
"Klaar voor gebruik" ASSEMBLAGE B2C (LBCS) 1 75,00 75,00
Meerprijs Samsung 850 EVO SSD 500 GB i.p.v. 250 GB : + € 95
Windows 10, 64 bit.
Voor €1787..
Maar, mag ik dit hier wel plaatsen? Hoewel het vooral over ETS en ATS gaat wil ik dit topic niet bevuilen :?

Bedankt alvast!!

SurfBoy schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 16:52:
[...]

Ik heb vorig jaar een i5 4460 + gtx 970 strix voor rond de 1000 euro kunnen samenstellen, dit was dan nog eens met een redelijk luxe moederbord van zo'n 100 euro en een noctua koeler van 65 euro, maar dit kwam omdat ik gewoon een stil systeem wilde hebben. :+
Zoiets zou ik dan eerder voor gaan. En als je dan toch de 1200 euro wel wil uitgeven misschien de keus maken voor de 980 ipc de 970. Maar wat ook al iemand opmerkt dit is een ETS2 topic en geen pcbuild.
Breakske schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 17:14:
Dank je wel beide!
Bedoel maar heb huidig een Nvidea gtx650, 2GB kaart, in game gezien gebruikt die bijlange geen 2GB, misschien afhankelijk van de overige componenten?
RAM 4GB
32bit (lees; schaam...)
Bij medion word inderdaad niet vermeld wat er precies inzit, voeding, moederbord, merk videokaart etc..

WD Black 2 TB - internal - 3.5" - SATA-600 - buffer: 64 MB - 7200 RPM 1 153,95 153,95
Windows 10, 64 bit.
Voor €1787..
Maar, mag ik dit hier wel plaatsen? Hoewel het vooral over ETS en ATS gaat wil ik dit topic niet bevuilen :?

Bedankt alvast!!
Ben je van plan een kant-en-klare pc te kopen, of zelf te gaan bouwen? Zelf bouwen is veel voordeliger.
CyberCow schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 17:17:
[...]

Zoiets zou ik dan eerder voor gaan. En als je dan toch de 1200 euro wel wil uitgeven misschien de keus maken voor de 980 ipc de 970. Maar wat ook al iemand opmerkt dit is een ETS2 topic en geen pcbuild.
Een 980.. 20 fps meer, waar je maar liefst 250 euro meer voor betaalt. Als je een GTX 9xx serie neemt. Moet je de 970 of 980ti nemen. Beste prijs/kwaliteit verhouding.

[ Voor 13% gewijzigd door Anonymoussaurus op 11-02-2016 17:18 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• SurfBoy
Dank je wel beide!
RAM 4GB
32bit (lees; schaam...)

Windows 10, 64 bit.
Voor €1787..

Bedankt alvast!!
Misschien zou je even beter naar het desktop aankoopadvies forum kunnen gaan, maar als ik dit even snel lees zie ik 3 dingen die opvallen.
1. Je CPU. Tegenwoordig heb je voor gamen geen I7 nodig. Een I5 volstaat prima.
2. Je mobo. Overklokken heeft totaal geen zin voor gamen. Tevens heb je ook een niet overklokbaar mobo geselecteerd en van een generatie ouder. Tegenwoordig is Z-170 er al weer.
3. Je koeling. Je zou beter voor een koeler van 30 euro kunnen gaan. Deze zijn over het algemeen stiller dan een waterkoeler van 80 euro.

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-09 22:54
Anonymoussaurus schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 17:17:
[...]

Ben je van plan een kant-en-klare pc te kopen, of zelf te gaan bouwen? Zelf bouwen is veel voordeliger.

[...]

Een 980.. 20 fps meer, waar je maar liefst 250 euro meer voor betaalt. Als je een GTX 9xx serie neemt. Moet je de 970 of 980ti nemen. Beste prijs/kwaliteit verhouding.
De 980ti heeft exact dezelfde prijs/performance verhouding als de 980. Mensen realiseren dat niet.

Je kosten plaatje klopt ook niet. De 980 is 150,- tot 200 duurder dan een 970.
Het is inderdaad een hoop meer geld dan een 970, maar je hebt niet het 3.5GB probleem en 15% meer performance. Echter ben ik het wel eens dat je meestal beter voor de 970 kan gaan, maar dan zou ik eerder voor de 390 kiezen.

Zelf heb ik laatst een 980 gekocht voor 489.- (OC edition van MSI). Dat vond ik het meer dan waard!
Shodan schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 17:34:
[...]

De 980ti heeft exact dezelfde prijs/performance verhouding als de 980. Mensen realiseren dat niet.

Je kosten plaatje klopt ook niet. De 980 is 150,- tot 200 duurder dan een 970.
Het is inderdaad een hoop meer geld dan een 970, maar je hebt niet het 3.5GB probleem en 15% meer performance. Echter ben ik het wel eens dat je meestal beter voor de 970 kan gaan, maar dan zou ik eerder voor de 390 kiezen.

Zelf heb ik laatst een 980 gekocht voor 489.- (OC edition van MSI). Dat vond ik het meer dan waard!
Nee. Bij de 980ti krijg je veel meer performance tov de 980, dan de 980 tov de 970.

Lol. Dat mensen nog steeds het niet snappen.. de 970 heeft gewoon netjes 4GB hoor :). Alleen is 500mb daarvan wat trager (op papier). Echter, uit onderzoek blijkt dat het in de praktijk geen enkele negatieve invloed heeft.

Anonymoussaurus schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 17:37:
[...]

Nee. Bij de 980ti krijg je veel meer performance tov de 980, dan de 980 tov de 970.

Lol. Dat mensen nog steeds het niet snappen.. de 970 heeft gewoon netjes 4GB hoor :). Alleen is 500mb daarvan wat trager (op papier). Echter, uit onderzoek blijkt dat het in de praktijk geen enkele negatieve invloed heeft.
Ik gebruik momenteel een 970 en heb er aardig wat plezier aan beleeft. Ben wel van een 550 naar een 970 gegaan. Toen de 970 uitkwam er was een ware run op en heel veel mensen hebben de kaart gekocht. Ga je echt van de benchmark uit dan kan je wel narigheden aan de kaart merken maar in de praktijk is het een perfecte kaart. De 980 is natuurlijk sneller maar ook duurder. De 980TI is nog sneller en nog duurder. Waar gaat het heen het moet ook leuk blijven. Je kan wel 2000 euro meer uitgeven voor een pc om 10 beeldjes per seconden meer te hebben. Of je neemt met iets minder genoegen en je koopt volgend jaar bij een aanbieding een dikke videokaart voor een habbekrats. Maar het 4gb probleem van de 970 zou me daar niet zo druk over maken. Het is niet voor niets dat het een tijdje heeft geduurd voordat het werd ontdekt door een overclocker.

• Breakske
Bedankt iedereen voor de toch al nuttige info!
@ CyberCow en SurfBoy, ik zal me netjes voorstellen in het pc-build topic ;-)

Breakske schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 17:51:
Bedankt iedereen voor de toch al nuttige info!
@ CyberCow en SurfBoy, ik zal me netjes voorstellen in het pc-build topic ;-)
Niks te danken mocht het een dikke pc worden zien we hier de plaatjes in 4K wel terug neem ik aan :). Ik kom bijna nooit meer in PCbuilder topic maar zal er weer eens keertje gaan snuffelen.

• Breakske
Als het zover komt, beloofd! _/-\o_

EDIT; Game PC max €1300

[ Voor 40% gewijzigd door Breakske op 11-02-2016 18:40 ]

CyberCow schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 17:46:
[...]

Ik gebruik momenteel een 970 en heb er aardig wat plezier aan beleeft. Ben wel van een 550 naar een 970 gegaan. Toen de 970 uitkwam er was een ware run op en heel veel mensen hebben de kaart gekocht. Ga je echt van de benchmark uit dan kan je wel narigheden aan de kaart merken maar in de praktijk is het een perfecte kaart. De 980 is natuurlijk sneller maar ook duurder. De 980TI is nog sneller en nog duurder. Waar gaat het heen het moet ook leuk blijven. Je kan wel 2000 euro meer uitgeven voor een pc om 10 beeldjes per seconden meer te hebben. Of je neemt met iets minder genoegen en je koopt volgend jaar bij een aanbieding een dikke videokaart voor een habbekrats. Maar het 4gb probleem van de 970 zou me daar niet zo druk over maken. Het is niet voor niets dat het een tijdje heeft geduurd voordat het werd ontdekt door een overclocker.
Reageer je niet op het verkeerde persoon?

Anonymoussaurus schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 17:58:
[...]

Reageer je niet op het verkeerde persoon?
Nee in het eerste deel reageer ik op de verschillen tussen de 980 en de 980TI. Ja daar zijn de verschillen groter maar het prijsverschil is ook groter dan tussen de 970 en de 980. En daarna bevestig ik hetgeen wat jij ook al zegt over het 4gb probleem met als aanvulling ik deze kaart gebruik dus dat uit eigen ervaring ook concludeer. Het was ook zeker geen aanval of een verwijt op hetgeen wat jij zei.

Hup en nu iedereen weer de vrachtwagen in :)

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
CyberCow schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 18:07:
[...]

Hup en nu iedereen weer de vrachtwagen in :)
Ja baas, komt goed baas, altijd baas

:+

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Dank je wel beide!
RAM 4GB
32bit (lees; schaam...)
Ik zou alleen even wat ram ( 8 gig ) kopen en dan gaan voor een GTX970 4 gig dan ben je klaar ..Dus voor nog geen 400 euro kan je al klaar zijn , zou het lekker zo laten voor de rest

en daarbij weer genoeg over pcs nu weer verder met ATS :0

• Breakske
ravw schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 19:15:
[...]

Ik zou alleen even wat ram ( 8 gig ) kopen en dan gaan voor een GTX970 4 gig dan ben je klaar ..Dus voor nog geen 400 euro kan je al klaar zijn , zou het lekker zo laten voor de rest

en daarbij weer genoeg over pcs nu weer verder met ATS :0
Thanks ;Game PC max €1300

Breakske schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 16:00:
Thanks!
Prima bak, Medion is ook helemaal geen slecht spul. Let wel, het is een goeie 4 jaar geleden dat ik voor het laatst in een pc winkel heb gewerkt en dus een Medion pc aangeraakt heb :P

Echter wat ik vaak hoor is dat garantie afhandeling soms wat moeizaam gaat, als je gezeur hebt moet je namelijk aan een 17 jarige VMBO'er achter de kassa uitleggen wat er mis is enzo... Heb ik van horen zeggen

Wil je echt waar voor je geld: zelf een pc bouwen stelt geen drol voor en dan heb je voor een pc van dat geld ook wel een GTX970 4GB of een vergelijkbare AMD kaart.

Anyway, back on topic

Meet Kenny! Kenny is een Kenworth T680, heeft 370pk, een Eaton Fuller 13-speed, extra spiegels (niet op de screenshots), witte bumper, aerodynamica ding op het dak, witte spiegels (niet op de screenshot) en sideskirts in carrosserie kleur.

Ik ben Kenny zelf op gaan halen bij de KW dealer in LA, eerste vrachtje gepakt en daarmee naar thuisbasis in Fresno gereden, waar ik de sleutels overhandigd heb aan Johan, mijn eerste werknemer.

Met 2 mijl op de klok even langs de kant gezet in LA, onderweg naar zijn eerste vrachtje
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/cXAdZX1PmS1pvzPvixLihyCj/medium.jpg

Eerste vracht
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/x22dJN5xz4d9rxw4JUKXQhVR/medium.jpg

Eerste aflevering, in Fresno
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/7Xo404AkPcmUojrHhC8bhieZ/medium.jpg

En nu ga ik zelf weer vrachtjes rond brengen in Pete, want ik heb niet eens genoeg geld voor een volle tank diesel :+

Ik denk trouwens dat ik al mijn toekomstige trucks een naam ga geven en die naam dan op het kentekenplaatje achter de voorruit zet :)

[ Voor 39% gewijzigd door FastFred op 11-02-2016 21:00 ]

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-09 22:54
Anonymoussaurus schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 17:37:
[...]

De 980ti geeft 30% meer performance... Maar kost ook 30% meer. prijs / performance is dus identiek en net zo goed of slecht als de 980. De stap vanaf 970 en 980 kost veel, maar die van de 980 naar 980ti kost nog meer. Simpel uit te rekenen. Nogmaals, men realiseert dit niet, men maakt hierin een denkfout.

De 970 heeft inderdaad dus het 3.5GB probleem, als je meer gebruikt heb je daar last van stotteringen en frameverlies dit is wel degelijk een issue indien je meer dan die 3.5GB gebruikt. Echter vragen de meeste spellen dit (nog) niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TweakTweet
Zoo hee, dan doe je echt iets goed fout. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramzel DRnl
  • Laatst online: 02-10 22:14
Gelukkig, een van m'n favoriete mods uit ETS2 is overgezet naar ATS ;)

http://atsmods.lt/dispatcher-for-ats/

Deze mod vervangt alle grote zwevende groene pijlen door mannetjes (en vrouwtjes). Ondanks het feit dat je over ze heen moet rijden om ze te activeren doet het toch minder afbreuk aan het gevoel dan die grote zweefpijlen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ook mooi voor het maken van foto's. Dat vind ik altijd zo storend... wil je een mooi shot maken, zit er zo'n groene icon in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat die mod over de hokjes bij bijvoorbeeld het tanken of als je de auto ergens moet parkeren om te gaan slapen? Of gaat dit over de pijlen die er staan als je een bepaalde weg in wilt rijden wat niet kan? Kan het er even niet uit opmaken en die website doet het niet op de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramzel DRnl
  • Laatst online: 02-10 22:14
Beide. Hij vervangt de pijlen bij tanken/parkeren en dergelijke en verbergt de barrieres bij wegen waar je niet in mag rijden. Opletten op de kaart dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 13:25:
Gaat die mod over de hokjes bij bijvoorbeeld het tanken of als je de auto ergens moet parkeren om te gaan slapen? Of gaat dit over de pijlen die er staan als je een bepaalde weg in wilt rijden wat niet kan? Kan het er even niet uit opmaken en die website doet het niet op de telefoon.
dit zijn de plaatsen waar de stopplek aangegeven word bij de pomp , los/laad , en weeg bruggen

dus zeg het groene vakje waar je moet wezen om goed te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-08 09:02

Frans92

VFR800

Hoe zie je eigenlijk of je een weegbrug op moet in ATS?
Ik heb nu drie vrachtjes vervoerd, maar heb nog geen weegbrug hoeven gebruiken.

XBL: DonFrans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:31

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

Als je m moet gebruiken verschijnt er een extra balk boven je route advisor, met daarin een stoplicht. Wanneer je de weegbrug op moet verschijnt dit ook nog extra bij de meldingen (onder F8).

Ik speel echter met route advisor pop-up uitgeschakeld omdat dat ding te pas en te onpas omhoog komt, dus ik moet m altijd handmatig tevoorschijn toveren als er een weegbrug aankomt

Kalm aan! En rap een beetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:58

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

BdK9001 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 14:24:
Als je m moet gebruiken verschijnt er een extra balk boven je route advisor, met daarin een stoplicht. Wanneer je de weegbrug op moet verschijnt dit ook nog extra bij de meldingen (onder F8).

Ik speel echter met route advisor pop-up uitgeschakeld omdat dat ding te pas en te onpas omhoog komt, dus ik moet m altijd handmatig tevoorschijn toveren als er een weegbrug aankomt
Ik hoop dat ze het nog gaan implementeren dat dit gewoon in de cabine te zien is. Als ik het mij goed herinner gaat er een lichtje knipperen op een receiver bij die trucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo hier weer even een paar screens van mijn laatste rit

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/5wz58n.png

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2yw8h38.png

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2j1r8r5.png

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2aj96oi.png

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2cnf69c.png

Zo en vlak voor het einde werd het eindelijk droog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-08 09:02

Frans92

VFR800

BdK9001 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 14:24:

Bedankt voor de uitleg. Ik ga vanmiddag even rijden en misschien kom ik het dan tegen.

XBL: DonFrans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-09 14:18
Frans92 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 14:04:
Hoe zie je eigenlijk of je een weegbrug op moet in ATS?
Ik heb nu drie vrachtjes vervoerd, maar heb nog geen weegbrug hoeven gebruiken.
Je krijgt vanzelf een melding als je moet wegen zitten vaak naast snelwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik had niet eens door dat er weer een ATS demo beschikbaar is via Steam, dus die ga ik dit weekend maar eens proberen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
Ircghost schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 15:27:
Ik had niet eens door dat er weer een ATS demo beschikbaar is via Steam, dus die ga ik dit weekend maar eens proberen :).
Jup alleen California. ( Maar dat zijn nogsteeds zeer veel kilometers. )

Ik heb hem gewoon gekocht. Was tevreden met ets 2 en de developers zijn zeer open over hun plannen. Veel lof en daarom mogen ze mijn 20 € hebben _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ircghost schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 14:31:
[...]

Ik hoop dat ze het nog gaan implementeren dat dit gewoon in de cabine te zien is. Als ik het mij goed herinner gaat er een lichtje knipperen op een receiver bij die trucks.
In het echt wordt dit volgens mij gedaan d.m.v. een verkeerslicht langs de snelweg die op groen/rood staat of met een of ander matrix bord.

Waar ik op hoop is dat ze nog met verschillende aslasten moet gaan werken, en dus ook verschuifbare assen om het gewicht te verdelen (maximale aslast enzo). Maar dat zie ik nog niet heel gauw gebeuren. Laat ze eerst maar concentreren op meer trucks en meer staten er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MichaelvD2203 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 15:42:
[...]

Jup alleen California. ( Maar dat zijn nogsteeds zeer veel kilometers. )

Ik heb hem gewoon gekocht. Was tevreden met ets 2 en de developers zijn zeer open over hun plannen. Veel lof en daarom mogen ze mijn 20 € hebben _/-\o_
het zijn een van de weinigen def die luisteren naar hun klanten en hier ook samen aanwerken om het voor de games zo mooi mogelijk te maken

ook de prijzen en vrij stuff vind ik altijd wel normaal bij hun , als je dan kijkt naar (EA , UBI)
want ATS is mede dankzij de ETS 2 veel verkocht omdat vele gebruikers er wel van uit gaan dat het goed zit , en zit het niet goed dan maken ze het wel zo dat het weer goed komt :)

Een van de weinige def die ik zeer hoog heb staan , net zo als CD project red ( The Witcher serie ) Blizzard ( Diablo en Warcraft , Starcarft )
dat is vaak blindelings kopen .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

FastFred schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 16:04:
[...]

In het echt wordt dit volgens mij gedaan d.m.v. een verkeerslicht langs de snelweg die op groen/rood staat of met een of ander matrix bord.

Waar ik op hoop is dat ze nog met verschillende aslasten moet gaan werken, en dus ook verschuifbare assen om het gewicht te verdelen (maximale aslast enzo). Maar dat zie ik nog niet heel gauw gebeuren. Laat ze eerst maar concentreren op meer trucks en meer staten er bij.
Klopt er staan lichtsignalen en matrix borden. Maar als ik het mij goed herinner wordt er daarnaast dus ook een signaal uitgestuurd waarop iets in de cabine reageert. Weet alleen niet meer of dat audio of visueel was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oja, en of je je moet melden bij een weegstation, is afhankelijk van of er volk is. Soms zijn ze gewoon simpelweg gesloten. Ze zijn dus niet altijd bemand en dan kun je er gewoon langs karren.

....denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 13:56:
[...]

dit zijn de plaatsen waar de stopplek aangegeven word bij de pomp , los/laad , en weeg bruggen

dus zeg het groene vakje waar je moet wezen om goed te staan
Ik ga het van de week wel even proberen. Het ziet er altijd veel te makkelijk uit met parkeren omdat je eigenlijk alleen het hok in de gaten hoeft te houden als je daar met de wielen maar indraait. Je hoeft het niet in te schatten of je wel of niet nog naar achteren kan gaan.

Wel lijkt het me lastig dat je niet weet waar dat je nou kan tanken. Niet bij alle pompen kan je tanken of hebben ze daar een oplossing voor. Net als waar je de vrachtwagen moet parkeren dat kan ook niet willekeurig. Wat wel jammer is dat je de poppetjes als je gaat doorheen moet rijden dan. We zullen het zien en anders dan gaat de mod er weer uit. Zo simpel is het ook weer :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

FastFred schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 16:24:
Oja, en of je je moet melden bij een weegstation, is afhankelijk van of er volk is. Soms zijn ze gewoon simpelweg gesloten. Ze zijn dus niet altijd bemand en dan kun je er gewoon langs karren.

....denk ik
Klopt! Ze staan behoorlijk vaak gewoon uit en dan rijden de vrachtwagens gewoon gezellig door :). Interessant detail: in het echt wordt al heel ver van te voren aangegeven of er een weigh station is en of die open is of niet. in ATS begint die zeker net van te voren? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ircghost schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 16:45:
[...]

Klopt! Ze staan behoorlijk vaak gewoon uit en dan rijden de vrachtwagens gewoon gezellig door :). Interessant detail: in het echt wordt al heel ver van te voren aangegeven of er een weigh station is en of die open is of niet. in ATS begint die zeker net van te voren? :P
ja als je het boord krijgt met weegpunt dan vlak daarna krijg je de melding dat je moet ....

maar er zijn er bij die geven het net iets te laat aan .. dus je moet dan betalen omdat je er niet op ben geweest.

ik zit met een klein probleem , mijn truck met aanhanger is nu net een uurtje niet meer normaal door een bocht heen te krijgen , hij valt al om bij 25 mph .. hoe kan ik dit verhelpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
Weet iemand of de gratis Steampunk dlc altijd beschikbaar blijft voor je als je je heb aangemeld bij de Steam groep? Of is dit tijdelijk? Ik wil namelijk nog even wachten met de aanschaf want ETS2 bevalt mij nog te goed en ik heb wat andere uitgaven deze maand.

[ Voor 8% gewijzigd door Saybia op 12-02-2016 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij moest je, naast het volgen op Steam, ATS ook binnen een week na release activeren op Steam. Denk niet dat je de DLC alsnog krijgt wanneer je 'm later koopt.

Edit: even opgezocht...

In exchange for the "follow," we are ready to give you an exclusive gift: a set of unique Steampunk-themed truck paintjobs. It's perfectly OK if you buy the game in a retail box or any alternate digital channel - so long as you follow the game's official Steam community announcements and activate your game on Steam during the week after its release, you are eligible for this bonus.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2016 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Waar kun je die steampunk dlc vinden?? Ik heb hem niet bij de dlc lijst zien staan van ats...

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Die krijg je vanzelf; gisteren verscheen die ook spontaan bij mij in de lijst.

Een update op wat Roadrunner zegt:
Meanwhile, we also owe you news concerning the state of Steampunk DLC. We are gifting it now to loyal Steam followers of American Truck Simulator as promised. Our "robot" code has been processing the gifts for a few days already actually, we are however throttled by some technical issues. So far, we have managed to add the DLC to the Steam library of 53,000 players, there is still some 110,000 more DLCs to issue currently. Please have patience with us, the DLC content will automatically appear in your game shortly. As the execution on our side was not as swift as we had hoped, we are not yet limiting your chances to earn the DLC for free. Anybody following the game on Steam until and as of today will still qualify to receive it. You don't have to worry also if your game was a store pre-order and the box is yet to arrive; so long as you follow the game in time, the DLC will be added to it even if you activate the game a week or two from now.
Gepost op 9 feb, dus het is nog mogelijk om de game te activeren tot en met de 23e, maar het was wel nodig om de game al te 'volgen' op 9 februari.
http://steamcommunity.com...detail/975396708500394931

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
ravw schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 16:14:
[...]

het zijn een van de weinigen def die luisteren naar hun klanten en hier ook samen aanwerken om het voor de games zo mooi mogelijk te maken

ook de prijzen en vrij stuff vind ik altijd wel normaal bij hun , als je dan kijkt naar (EA , UBI)
want ATS is mede dankzij de ETS 2 veel verkocht omdat vele gebruikers er wel van uit gaan dat het goed zit , en zit het niet goed dan maken ze het wel zo dat het weer goed komt :)

Een van de weinige def die ik zeer hoog heb staan , net zo als CD project red ( The Witcher serie ) Blizzard ( Diablo en Warcraft , Starcarft )
dat is vaak blindelings kopen .....
Games van Paradox Interactive gaan er bij mij ook wel in. Hebben over al een verschillende developers een zelfde soort policy: Duidelijk zijn naar je klanten over je product. En niet zoals de grootte jongens 2 jaar terug wat aankondigen met een prachtige gameplay trailer en daarna de kwaliteit lekker terugschroeven.

Maar inderdaad een van de redens waarom ik ATS op het moment dat ie op steam beschikbaar kwam heb gekocht. Het blog een beetje half in de gaten gehouden. Vind het de 20 € meer dan waard inmiddels al bijna 20 uur inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MichaelvD2203 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 18:59:
[...]

Games van Paradox Interactive gaan er bij mij ook wel in. Hebben over al een verschillende developers een zelfde soort policy: Duidelijk zijn naar je klanten over je product. En niet zoals de grootte jongens 2 jaar terug wat aankondigen met een prachtige gameplay trailer en daarna de kwaliteit lekker terugschroeven.

Maar inderdaad een van de redens waarom ik ATS op het moment dat ie op steam beschikbaar kwam heb gekocht. Het blog een beetje half in de gaten gehouden. Vind het de 20 € meer dan waard inmiddels al bijna 20 uur inzitten.
ja inderdaad Paradox heeft ook goede titels en ook vaak dat die ook wel luisteren naar de mensen ... ATS op steam van het begin ook gelijk gekocht (26 uur er nu al in zitten ) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:34
Altijd leuk als iedereen tegelijk denkt voorrang te hebben in ATS Online :z

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/30oitPgOwnbMgN92vvTIBDic/full.png

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
DutchCrownNL schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 21:50:
Altijd leuk als iedereen tegelijk denkt voorrang te hebben in ATS Online :z

[afbeelding]
Die plek is echt een ramp ja. Moeilijk sturen als je ''rechtdoor'' wil daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
Bedankt Roadrunner en CaptainPanda. Eens even kijken of ik toch nog ergens iets vrij kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag mijn TrackIR alternatief (DelanClip + gemodificeerde PS3 Eye) ontvangen... 't Is gaaf, maar nog wel erg wennen :P

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:34
MichaelvD2203 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 22:01:
[...]

Die plek is echt een ramp ja. Moeilijk sturen als je ''rechtdoor'' wil daar.
Klopt, en stukje terug is het nog smaller, en wil iedereen maar doorrijden in de hoop dat _O-

Moet wel zeggen dat het rond dat gebied (Oxnard) altijd erg druk is :o

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
MichaelvD2203 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 18:59:
[...]

Mee eens, het ATS part dan. Ik ben zelf niet zon fan van amerikaanse trucks maar ets al grijs gespeeld (en na ats vast weer meer spelen) Heb ATS dan ook voornamelijk gekocht in het kader van 'ff weer wat anders' en ook als support na SCS. Zie hier mensen laatste tijd vaak klagen over SCS en modders de hemel in prijzen. Tuurlijk wordt de houdbaarheidsdatum door mods een stuk langer en de beleving beter. Maar als ik naar ETS kijken en de hoeveelheid gratis updates en prijzen van de dlc dan mogen we niet klagen denk ik. Heb zelf ATS bij https://de.gamesplanet.com/ gekocht. Toch alweer 16 uurtjes gespeeld. Vind het wel een leuke game maar word moe van die coppers en die woestijnen :p Binnenkort toch weer terug naar ETS gok ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-10 14:18
Net ook ATS aangeschaft, maar krijg er nog niet het gevoel bij wat ik bij ETS2 wel heb.
Al heb ik het idee dat, dat komt doordat ATS nog vanilla is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bartus1989 schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 13:54:
Net ook ATS aangeschaft, maar krijg er nog niet het gevoel bij wat ik bij ETS2 wel heb.
Al heb ik het idee dat, dat komt doordat ATS nog vanilla is...
er zijn al heel wat mods uit om dat de verhelpen

http://atsmods.lt/
http://atsmods.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
Eindelijk de doe het zelf headtracker met de smartphone aan de praat gekregen en gehouden, voegt erg veel toe aan de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-10 14:18
Thnx!
Met een spychics mod voelt het allemaal al wat fijner. En een extra truck is natuurlijk ook leuk!

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2iuredl.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
Koenvh schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 22:13:
Vandaag mijn TrackIR alternatief (DelanClip + gemodificeerde PS3 Eye) ontvangen... 't Is gaaf, maar nog wel erg wennen :P
Die delanclip valt reuze mee qua prijs zeg. Zat zelf naar een track IR te kijken maar dit ziet er ook wel goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo hier weer even een paar screens

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/282nmed.png

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/2u71401.png

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/2eb9xqr.png

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/120pa9d.png

[ Voor 27% gewijzigd door ravw op 14-02-2016 02:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martijnm71 schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 16:53:
[...]

Die delanclip valt reuze mee qua prijs zeg. Zat zelf naar een track IR te kijken maar dit ziet er ook wel goed uit.
Mij bevalt hij (tot nu toe, heb 'm net een dag :P) prima. Ik heb de camera + DelanClip combinatie gekocht. Zelf voor de oplossing gekozen met klittenband aan de headset en DelanClip, en dat werkt erg gemakkelijk.

Ik gebruik 'm in combinatie met OpenTrack.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
hmmmm, daar had ik geen rekening mee gehouden 8)7 |:(
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VOpySB1KFvoaGNUiSz5Yso3N/full.png

Logica _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0uHjvNn1GcIvZXhicH87CnbK/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo ben weer onder weg :)

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/11m3nsj.png

er is een nieuwe trailer skin pack uit

http://atsmods.lt/real-tr...d-logos-v1-0-by-joshkerr/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk, die weegstations... Je hebt nooit een te zware lading, dus ze doen vrij weinig. Enige boete die je krijgt is als de melding weer eens te laat komt :(

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koenvh schreef op zondag 14 februari 2016 @ 15:26:
Leuk, die weegstations... Je hebt nooit een te zware lading, dus ze doen vrij weinig. Enige boete die je krijgt is als de melding weer eens te laat komt :(
wacht maar als je straks ritten krijgt die lang duren waarbij je haast heb , dan wil je die krengen echt niet hebben om er elke keer te stoppen ... heb al 1 order misgelopen omdat ik te laat was , 2 x moeten stoppen bij die weegdingen , en 1 keer voor te tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op zondag 14 februari 2016 @ 15:30:
[...]

wacht maar als je straks ritten krijgt die lang duren waarbij je haast heb , dan wil je die krengen echt niet hebben om er elke keer te stoppen ... heb al 1 order misgelopen omdat ik te laat was , 2 x moeten stoppen bij die weegdingen , en 1 keer voor te tanken.
Ach ja, da's gewoon vervelend.

Echter gaat het er bij mij vooral om dat je niet ervoor kunt kiezen een te zware lading te nemen, en het risico te nemen O-), en dat de melding te laat komt (ik was al voorbij de afrit). Als ik daadwerkelijk zwaardere ladingen mee kon nemen met het risico van een boete, zou het veel interessanter worden. :P

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koenvh schreef op zondag 14 februari 2016 @ 15:40:
[...]

Ach ja, da's gewoon vervelend.

Echter gaat het er bij mij vooral om dat je niet ervoor kunt kiezen een te zware lading te nemen, en het risico te nemen O-), en dat de melding te laat komt (ik was al voorbij de afrit). Als ik daadwerkelijk zwaardere ladingen mee kon nemen met het risico van een boete, zou het veel interessanter worden. :P
ik neem gewoon mee wat ik aan geboden krijgt :) maar kan je zien dat je lading te zwaar is dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
ravw schreef op zondag 14 februari 2016 @ 15:46:
[...]

ik neem gewoon mee wat ik aan geboden krijgt :) maar kan je zien dat je lading te zwaar is dan
Niet dat is juist het punt :P Die weeg stations doen helemaal niks behalve dat je van de snelweg af moet en stil moet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Het zou mooi zijn als je dan ook gewoon naar een andere weg moet gaan, omdat je truck te zwaar is. Dat zou mooi zijn als ze ATS gaan updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SurfBoy schreef op zondag 14 februari 2016 @ 20:32:
Het zou mooi zijn als je dan ook gewoon naar een andere weg moet gaan, omdat je truck te zwaar is. Dat zou mooi zijn als ze ATS gaan updaten.
Dat zou inderdaad leuk zijn :P

Ik hoop dat een mod team ATS aanpakt en verbetert. Op dit moment is het een veelbelovend spel, maar zonder de meeste mods nog enigszins kaal. Alleen California en Nevada is ook niet veel, het meeste heb ik onderhand wel gezien :P

Allicht over drie jaar heel Amerika? :)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik krijg zo langzamerhand het idee dat mensen het in het begin wel leuk vinden overal die weegpoortjes maar het naar een tijdje wel op je zenuwen gaat werken. Net als de tolpoortjes overal waar je weer een eeuwigheid moet wachten tot je erdoor kan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-10 20:38
CyberCow schreef op zondag 14 februari 2016 @ 20:48:
Ik krijg zo langzamerhand het idee dat mensen het in het begin wel leuk vinden overal die weegpoortjes maar het naar een tijdje wel op je zenuwen gaat werken. Net als de tolpoortjes overal waar je weer een eeuwigheid moet wachten tot je erdoor kan rijden.
Welkom in Amerika. Je kan veel zeggen over ATS maar in verhouding komt dat wel overeen met de werkelijkheid.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op zondag 14 februari 2016 @ 20:48:
Die tolpoortjes vind ik nog niet zo'n probleem, want die zijn er in het echt ook. De weegstations hebben echter geen consequenties, mits je ze gebruikt als er een melding komt... Dát vind ik jammer. Als ze er zijn, laat me dan ook een te zware lading mee kunnen nemen.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cbr600f4i schreef op zondag 14 februari 2016 @ 20:59:
[...]

Welkom in Amerika. Je kan veel zeggen over ATS maar in verhouding komt dat wel overeen met de werkelijkheid.
Wacht maar tot de Docking bays gaan invoeren .... halve dag wachten is geen uitzondering
ze zitten er wel in bij ATS , maar nog niet werkend , ben er wel langs gereden ... (fresno) dacht ik zit er grote

Hoop dat ze als de map wat groter is ook gaan invoeren dat je dan diverse centrale punten heb waar je je vracht mag ophalen en kijken waar je dan heen wil of welke rit je wil gaan doen ....

[ Voor 18% gewijzigd door ravw op 14-02-2016 22:22 ]

Pagina: 1 ... 24 ... 162 Laatste