Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-04 17:15
Zo dat zijn mooie plaatjes, waar is dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jalihaag
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-07 12:00
TweakTweet schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 21:01:
[...]

Zo dat zijn mooie plaatjes, waar is dat?
Noorwegen in de buurt bij Bergen.

God heeft rare kostgangers. Jammer dat er ook zijn met een vrachtwagen rijbewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19:59
soulcrusher schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 18:05:
[...]

Dit komt omdat je stuur steeds denkt dat hij een fractie dan links, dan rechts van het midden zit en dus steeds heen en weer wil corrigeren. Door de tolerantie tussen het tandwiel van de motor en het tandwiel van het stuur ratelt het zo omdat hij steeds tussen de tanden klettert. Hopelijk is dat enigszins duidelijk :9

Ik weet zo niet of je er wat aan kan doen, sommige dfgt's hebben er meer last van dan andere. Je kan proberen de FFB instellingen te verlagen in je profiler. Gain dacht ik dat het heet, of je kan center spring uitzetten of lager zetten.
Anders kun je proberen je stuur een fractie naar links of rechts te draaien.
Duidelijk verhaal, bedankt :)

Los van dat liep ik weer tegen een irritatiepunt aan toen ik net ATS aanslingerde. Na een half uur rijden komt de combinatie moeilijk op gang, net alsof er een rem aanloopt. Als ik dan van cabine naar volgcamera ga zie ik de remlichten branden :? Rempedaal is niet stiekem actief als ik in de instellingen kijk. Na herstarten van het profiel is alles weer okee, voor een paar minuten dan.. :X
Morgen nog even testen in ETS2 of het daar ook gebeurd. Mocht dat ook zo zijn dan wordt het toch een mailtje richting Logitech ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-04 17:15
Gummiebeer schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 21:16:
[...]

Los van dat liep ik weer tegen een irritatiepunt aan toen ik net ATS aanslingerde. Na een half uur rijden komt de combinatie moeilijk op gang, net alsof er een rem aanloopt. Als ik dan van cabine naar volgcamera ga zie ik de remlichten branden :? Rempedaal is niet stiekem actief als ik in de instellingen kijk. Na herstarten van het profiel is alles weer okee, voor een paar minuten dan.. :X
Morgen nog even testen in ETS2 of het daar ook gebeurd. Mocht dat ook zo zijn dan wordt het toch een mailtje richting Logitech ben ik bang.
Dat had ik ook met mn eerste DFGT, gevalletje gebroken kabel die af en toe weer aan elkaar kwam ofzo. Hij ging zo snel contact maken en vervolgens weer verbreken dat de computer het registreerde als constant remmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo mijn Renault maar ingewisseld voor een Daf XF (95 530pk) :)

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2iw0bc0.png

en gelijk maar richting IJsland rijden..

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/142eob6.png

[ Voor 4% gewijzigd door ravw op 24-02-2016 22:40 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-10 09:46
Dit is nog is goed nieuws : http://blog.scssoft.com/2...kshop-support-coming.html

Maakt het een stuk makkelijker om mods te installeren en up to date te houden.

d:)b Voor SCS

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-10 06:55
Steam workshop ondersteuning in de volgende update _/-\o_ _/-\o_

Edit: Spuit11 :+

[ Voor 5% gewijzigd door DutchCrownNL op 25-02-2016 17:24 ]

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

He he het werd een keer tijd

alleen nu uitzoeken welke updates ik nu heb installeert heb en kijken of ze terug komen in Steam workshop ..

hopelijk promods ook en rusmap

eindelijk kan ik me mods map dan verwijderen van mijn back up schijf

[ Voor 17% gewijzigd door ravw op 25-02-2016 17:27 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

MichaelvD2203 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 17:23:
Dit is nog is goed nieuws : http://blog.scssoft.com/2...kshop-support-coming.html

Maakt het een stuk makkelijker om mods te installeren en up to date te houden.

d:)b Voor SCS
Ik krijg zo wel steeds meer het idee dat alles overgaat naar Steam. Ben daar helemaal niet blij mee maar zal er maar mee moeten gaan leren leven. Wel super handig je voortaan lekker alles up to date kan houden en niet zoals nu met een whiteboard dingen uit gaan vogelen voor de juiste volgorde en alles nazoeken op de versies.
ravw schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 17:27:
He he het werd een keer tijd

alleen nu uitzoeken welke updates ik nu heb installeert heb en kijken of ze terug komen in Steam workshop ..

eindelijk kan ik me mods map dan verwijderen van mijn back up schijf
Doe dan ook gelijk Jazzycat erbij als ze toch bezig zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door CyberCow op 25-02-2016 17:28 ]

CyberCow schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 17:27:
[...]

Ik krijg zo wel steeds meer het idee dat alles overgaat naar Steam. Ben daar helemaal niet blij mee maar zal er maar mee moeten gaan leren leven. Wel super handig je voortaan lekker alles up to date kan houden en niet zoals nu met een whiteboard dingen uit gaan vogelen voor de juiste volgorde en alles nazoeken op de versies.

[...]

Doe dan ook gelijk Jazzycat erbij als ze toch bezig zijn.
ja eigenlijk alles hoop ik dat die overgezet gaan worden
dan heb je dat gezeik ook niet meer dat alles maar weer opgezocht moet worden of je de nieuwste versie en de vragen hier wat is de nieuwste versie van ...... :)

nu nog steam cloud met save games er bij en klaar ben je :)

[ Voor 4% gewijzigd door ravw op 25-02-2016 17:38 ]

ravw schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 17:33:
[...]

ja eigenlijk alles hoop ik dat die overgezet gaan worden
dan heb je dat gezeik ook niet meer dat alles maar weer opgezocht moet worden of je de nieuwste versie en de vragen hier wat is de nieuwste versie van ...... :)

nu nog steam cloud met save games er bij en klaar ben je :)
Ik heb het liefste alles in eigen beheer. Lijk wel heel erg ouderwets maar vind dat gewoon fijner. Mocht ik een keer geen internet verbinding hebben of wat dan ook kan ik nog verder. Bij een update gaat Steam dat automatisch doen iets wat ik niet wil. Niet alle mods zijn overal voor geschikt. Ook kan je bij Steam niet de locatie kiezen waar je de spellen geïnstalleerd wil hebben iets wat ik bijzonder jammer vind. Niet alles hoeft vanaf de SSD te draaien.

• MichaelvD
CyberCow schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 17:42:
[...]

Ik heb het liefste alles in eigen beheer. Lijk wel heel erg ouderwets maar vind dat gewoon fijner. Mocht ik een keer geen internet verbinding hebben of wat dan ook kan ik nog verder. Bij een update gaat Steam dat automatisch doen iets wat ik niet wil. Niet alle mods zijn overal voor geschikt. Ook kan je bij Steam niet de locatie kiezen waar je de spellen geïnstalleerd wil hebben iets wat ik bijzonder jammer vind. Niet alles hoeft vanaf de SSD te draaien.
Ik weet niet maar ik hebben spellen van steam op zowel m'n SSD als op m'n HDD ?
CyberCow schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 17:42:
[...]
Ook kan je bij Steam niet de locatie kiezen waar je de spellen geïnstalleerd wil hebben iets wat ik bijzonder jammer vind. Niet alles hoeft vanaf de SSD te draaien.
dat kan wel :)

https://support.steampowe...ef=7418-YUBN-8129&l=dutch

Ik heb hem zelf gewoon op D:\ installeert , en zal hij dat daar dan ook op installeren, niet alles moet je op C:\ installeren

ja kan ook naar steam . instellingen en dan downloads , systeem mappen :)

[ Voor 7% gewijzigd door ravw op 25-02-2016 17:47 ]

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Lang, lang geleden kon dat idd niet echt, volgens mij, maar inmiddels kun je wel gewoon per spel bepalen waar naartoe gaat.

Maar, met mijn 1TB SSD is dat niet echt een moeilijke keuze :+ Al duurt het laden van al die mods nog steeds vrij lang :/

People as things, that’s where it starts.

MichaelvD2203 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 17:44:
[...]

Ik weet niet maar ik hebben spellen van steam op zowel m'n SSD als op m'n HDD ?
Dus het kan tegenwoordig wel je de locatie kiest waar het spel geïnstalleerd moet worden. Nooit kunnen vinden misschien is Steam ook wel beter geworden in de jaren. Zal binnenkort eens een keer proberen.
RobinHood schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 17:46:
Lang, lang geleden kon dat idd niet echt, volgens mij, maar inmiddels kun je wel gewoon per spel bepalen waar naartoe gaat.

Maar, met mijn 1TB SSD is dat niet echt een moeilijke keuze :+ Al duurt het laden van al die mods nog steeds vrij lang :/
Ik praat over Steam van een jaartje of 3 a 4 geleden. Daarna eraf geknald want was er helemaal klaar mee en nooit meer opnieuw geïnstalleerd. ETS2 heb ik ook netjes via de website van SCS gekocht dus lekker zonder Steam. Vind het alleen wel jammer ik die heavy cargo en cabine accessoires niet erbij kan installeren.

1TB SSD voor die prijs kopen de meeste mensen een mooie videokaart.

[ Voor 47% gewijzigd door CyberCow op 25-02-2016 17:49 ]

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Steam is zeker beter geworden, paar jaar terug vond ik het ook maar meh, maar inmiddels is het gewoon echt een volwassen platform, met ook veel meer instelmogelijkheden.

En die 1TB SSD was tweedehands, nog steeds duurder dan mijn, eveneens, tweedehands R9 290, maar, die SSD zal wss langer in mijn pc blijven dan de 290.

[ Voor 31% gewijzigd door RobinHood op 25-02-2016 17:52 ]

• MichaelvD
CyberCow schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 17:46:
[...]

Dus het kan tegenwoordig wel je de locatie kiest waar het spel geïnstalleerd moet worden. Nooit kunnen vinden misschien is Steam ook wel beter geworden in de jaren. Zal binnenkort eens een keer proberen.
Het zit een beetje verstopt maar als je naar instellingen gaat en dan downloads kun je Steam Library folders maken en dan kunnen bij het installeren tussen de verschillende locaties kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
zie hier

naar steam . instellingen en dan downloads , systeem mappen

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2lo0ljs.jpg

Maar als ik het goed begrijp is het voortaan wel mogelijk om per spel te kiezen waar deze geïnstalleerd moet worden. Als dat zo is dan is de grootste ergernis van Steam wel de mond gesnoerd.

• MichaelvD
CyberCow schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 17:56:
Maar als ik het goed begrijp is het voortaan wel mogelijk om per spel te kiezen waar deze geïnstalleerd moet worden. Als dat zo is dan is de grootste ergernis van Steam wel de mond gesnoerd.
Klopt je maakt verschillende op verschillende locaties library's/bibliotheken aan die je bij het installeren van elk spel apart kan kiezen.
RobinHood schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 17:48:
Steam is zeker beter geworden, paar jaar terug vond ik het ook maar meh, maar inmiddels is het gewoon echt een volwassen platform, met ook veel meer instelmogelijkheden.

En die 1TB SSD was tweedehands, nog steeds duurder dan mijn, eveneens, tweedehands R9 290, maar, die SSD zal wss langer in mijn pc blijven dan de 290.
Lol hoop niet dat ik ooit alles wat ik nu heb aan HD moet vervangen door is SSD schijven ......

ik heb 1 SSD van 250 , 2t HD intern , 250 gb , 500 gb en 1T aan externe HD , 5 X 8gb gig USB sick en 1 van 16gb GIG .........

ppfff dat is wel door de jaren heen verzameld en ook bezet :)

MichaelvD2203 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 17:58:
[...]

Klopt je maakt verschillende op verschillende locaties library's/bibliotheken aan die je bij het installeren van elk spel apart kan kiezen.
Lekker offtopic maar ik vond het altijd te bizar voor woorden ik niet kan beslissen over mijn eigen computer waar alles opgeslagen moet worden. Gelukkig is dat probleem verholpen en misschien toch maar eens met Steam gaan proberen. Weet dat het kan met een niet Steam versie daar aan te melden. Profiel kan gewoon bewaard blijven bij een eventuele overstap naar Steam.

@ravw: Ook een ITer met een passie voor ETS2! Ik heb door de jaren heen ook hardware bij elkaar gesprokkeld en steeds maar weer eens een keertje wat vernieuwen. Schijven bij mij aanwezig en bijna ook allemaal vol HD 1TB, 2TB 3TB en SSD 500GB.

[ Voor 16% gewijzigd door CyberCow op 25-02-2016 18:03 ]

• MichaelvD
CyberCow schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 18:00:
[...]

Lekker offtopic maar ik vond het altijd te bizar voor woorden ik niet kan beslissen over mijn eigen computer waar alles opgeslagen moet worden. Gelukkig is dat probleem verholpen en misschien toch maar eens met Steam gaan proberen. Weet dat het kan met een niet Steam versie daar aan te melden. Profiel kan gewoon bewaard blijven bij een eventuele overstap naar Steam.
Soms moet je gewoon even offtopic maar het komt vanaf steam workshop dus dat maakt het weer ontopic (een beetje :P ) :D

Klopt inderdaad aangezien de save games opgeslagen worden in de Documenten map.
CyberCow schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 18:00:
[...]

ja waarom niet ( savegames staan op C:\ )

en waarom geen beheer op ej eigen pc , je moet steam niet instaleren op C:\ , wat veel mensen doen , maar alles wat geen microsoft is gaat lekker naar de D:\ toe en de Downloads naar E:

Als je dus steam neer zet op een D:\ dan zal hij daar ook de games neer zetten .. automatisch ...
maar goed iedereen ram maar op oke zonder dat ze even de Dir en X:\ aanpassen

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-10 14:21
Toch wel geinig dat ATS. Heb nu alle plaatsen unlocked en dus kan ik ook overal ritjes starten.
Nu 3 garages in bezit die verspreid zijn.

Maar ik vind wel dat ze snel met uitbreidingen mogen komen om meer content te geven aan spelers. Want de map is nu best klein en als je kijkt naar mogelijkheden heb je genoeg plek.
MichaelvD2203 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 18:04:
[...]

Klopt inderdaad aangezien de save games opgeslagen worden in de Documenten map.
en dit hoeft ook niet eens meer als je onder windows werkt , bij W10 is het makkelijk te veranderen :)

je kan als je wil de C:\ bijna leeg houden zonder dat er veel zooi op komt.

vaak hoor ik mensen ook klagen dat alles zo traag en slecht loopt, als ik dan vraag , maak jij ej pc wel eens schoon of heb je wel genoeg ruimte op je C:\ staan .....

Dan kijken ze me vaak vreemd aan , en als ze dan hier komen kijken ze raar op dat alles zo snel loopt
collega's ook , keer op keer naar de pc boer omdat hun pc weer keuren heeft of vast loopt ...
en maar klagen dat windows zo slecht is en dat het niet werkt dat windows 10 (of de virussen de schuld geven ) lees de 15 zoekbalken die ze hebben bij firefox IE of wat dan ook :)

terwijl ik lekker ongestoord de hele avond , ATS , ETS2 , en tussen door nog even lekker op de PC tv aan het kijken ben soms nog even wat skype aan op de achter grond :)
nice nice en morgen weer mensen aan horen dat ze de hele avond bezig zijn geweest om een probleem op te lossen .........

hier 1 probleem , format en back up in 25 min heb ik mijn pc weer terug zo als die gisteren stond :)
problemen oplossen doe ik niet aan , het moet lopen zo niet weg er mee, en schoon aan beginnen, laatste format is retail versie van 8,1 naar windows 10 geweest

[ Voor 71% gewijzigd door ravw op 25-02-2016 18:22 ]

• JohnnyBoy59
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
ravw schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 18:09:
[...]

en dit hoeft ook niet eens meer als je onder windows werkt , bij W10 is het makkelijk te veranderen :)

je kan als je wil de C:\ bijna leeg houden zonder dat er veel zooi op komt.

vaak hoor ik mensen ook klagen dat alles zo traag en slecht loopt, als ik dan vraag , maak jij ej pc wel eens schoon of heb je wel genoeg ruimte op je C:\ staan .....

Dan kijken ze me vaak vreemd aan , en als ze dan hier komen kijken ze raar op dat alles zo snel loopt
collega's ook , keer op keer naar de pc boer omdat hun pc weer keuren heeft of vast loopt ...
en maar klagen dat windows zo slecht is en dat het niet werkt dat windows 10 (of de virussen de schuld geven ) lees de 15 zoekbalken die ze hebben bij firefox IE of wat dan ook :)

terwijl ik lekker ongestoord de hele avond , ATS , ETS2 , en tussen door nog even lekker op de PC tv aan het kijken ben soms nog even wat skype aan op de achter grond :)
nice nice en morgen weer mensen aan horen dat ze de hele avond bezig zijn geweest om een probleem op te lossen .........

hier 1 probleem , format en back up in 25 min heb ik mijn pc weer terug zo als die gisteren stond :)
problemen oplossen doe ik niet aan , het moet lopen zo niet weg er mee, en schoon aan beginnen, laatste format is retail versie van 8,1 naar windows 10 geweest
Op mijn C staat windows
Op mijn D staan programma's
Op mijn E staan spellen
Op mijn F mijn documenten(map), foto's en muziek e.d.
Op mijn G staan andere bestanden
Maar je kunt dus zelf kiezen waarin jij opslaat
JohnnyBoy59 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 18:39:
[...]

Op mijn C staat windows
Op mijn D staan programma's
Op mijn E staan spellen
Op mijn F mijn documenten(map), foto's en muziek e.d.
Op mijn G staan andere bestanden
Maar je kunt dus zelf kiezen waarin jij opslaat
ja maar vele doen het niet zo

gooien alles in de standaard zo als het programma het wil ...

zo gelijk even een fotos plaatsen van ATS

zo even pedal to the metal met het hondenhok :)

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/ml30it.jpg

• JohnnyBoy59
  • Niet online
Ik ga deze week ook weer ff ATS en ETS2 rijden.
Laatste 2 weken samen met Viper2 bezig geweest wat betreffende de Peterbilt 389.
Zo mijn KW W900 verkocht en even een Volvo 670 gekocht

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2uhwshu.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/125hvsg.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/14312er.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2mg2v87.jpg

Helaas geen Volvo meer , kan geen trailers er achter krijgen dus even een save game terug gegaan :(

[ Voor 39% gewijzigd door ravw op 25-02-2016 21:26 ]

Voor de mensen die echt geen flauw idee hebben waar al die metertjes in hun Peter voor zijn. Het is dan wel een Peterbilt 389 in de video, maar dat zal voor de 579 niet heel veel verschillen. Interesting stuff van 8:50 tot 12:29

[ Voor 8% gewijzigd door FastFred op 25-02-2016 20:52 ]

ravw schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 17:27:

Dat zit er niet in..

ETS2 Steam Workshop:
- ondersteunt voorlopig überhaupt geen map mods
- kan geen mods groter dan 1GB ondersteunen (wij zitten inmiddels op bijna 5GB)
- er mogen geen realistische logos of merken in de mod zitten

Daar komt nog bij dat mods op dit moment alleen gratis kunnen zijn waardoor een kleine betaling als 50 of 99 cent voor de moeite ons niet meer bereiken en dat ons weer opzadelt met kosten waar geen baten voor zijn

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Handig, dus ook truckmods mogen niet in de workshop? Net als trailermods?

Volgens mij zijn dat zo'n beetje de meest populaire mods... Waarom heb je dan een workshop?

• rolandos582
JohnnyBoy59 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 19:23:
Ik ga deze week ook weer ff ATS en ETS2 rijden.
Laatste 2 weken samen met Viper2 bezig geweest wat betreffende de Peterbilt 389.
Dat is die met 650pk toch? Die heb ik ook, best interressant ding. Zonder lading rij ik zo 160 ermee op de snelweg. Met lading is 140 meestal wel zo'n beetje de max.

Maar goeiedag wat draait deze truck traag, je moet echt met 20 door een bocht anders haal je hem 100% niet. Dat had ik met andere trucks minder/niet.
ScuL schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 22:13:
[...]

Dat zit er niet in..

ETS2 Steam Workshop:
- ondersteunt voorlopig überhaupt geen map mods
- kan geen mods groter dan 1GB ondersteunen (wij zitten inmiddels op bijna 5GB)
- er mogen geen realistische logos of merken in de mod zitten

Daar komt nog bij dat mods op dit moment alleen gratis kunnen zijn waardoor een kleine betaling als 50 of 99 cent voor de moeite ons niet meer bereiken en dat ons weer opzadelt met kosten waar geen baten voor zijn
dat word dus helemaal niets met die workshop als ze al geen logo's en merken mogen doen
niet dat het dan wel weer te omzeilen valt :)

dan zou je promods er wel op kunnen gooien maar wel je real logo's of merken , dan moet je op promods site wezen tegen een kleine vergoeding kan ej daar een update krijgen voor real merken en logo's :)

betaling is binnen

en bestand grote hoeft ook gene probleem te wezen , je ziet het vaak in flightsim gebeuren , hak het in delen maak dan de mods niet groter dan 1 gig , en dan heb je promods , oost , promod west , promod zuid en noord .... word dan alleen bij full installatie de banen door getrokken ipv blocked ..... aan het einde van de windstreken :)

[ Voor 15% gewijzigd door ravw op 25-02-2016 22:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:00
Sneeuw is ook leuk :D

Eerst even opwarmen:
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/8432656de98c07e080d66639eb921656.jpg

Daarna het echte werk:
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/4c9486feb358389bbaf7744ae53591c0.jpg
jip_86 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 23:11:
Sneeuw is ook leuk :D

Eerst even opwarmen:
[afbeelding]

Daarna het echte werk:
[afbeelding]
dat is wel een heel verschil met mij

ik rij lekker met een zonnig dagje mijn vracht weg , opslagtanks

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/69jeop.png

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/2iv1qbn.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
voor de mensen die het gebruiken de nieuwe Piva weather is uit (voor ATS en ETS2 )

http://ets2mods.org/other/piva-weather-3-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Hoe goed is Piva vergeleken met IWR? Omdat IWR nu eol is, en somehow de zon in het noorden laat ondergaan, zoek ik wel iets van een vervanging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobinHood schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 02:16:
Hoe goed is Piva vergeleken met IWR? Omdat IWR nu eol is, en somehow de zon in het noorden laat ondergaan, zoek ik wel iets van een vervanging.
ik zou zeggen probeer het , het is gratis dus bevalt het je niet kan ej altijd weer terug naar je oude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/318998465878761459/09A71FD8B33D12B1B41206F972C6DE24C419F693/

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/318998465878760505/41F09BC9118BF3F5BB95CE15FE93D715735B91B2/

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/318998465878761022/ED0662518B3B7676C9A705C1DCEE38264AC118A5/

Mijn truck in ATS met 3 asser. Blijven mooi die 3 dubbele, even wat langer. Ze mogen van mij ook dubbele trailers toevoegen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcRvB
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-07 20:04

MarcRvB

A.k.a. Koning Malloot

Topicstarter
Hallo truckers

Nog steeds druk met school maar ik heb de laatste tijd ook wat ATS gespeeld

Ik heb echter een heel naar probleem met mijn G27

Ik heb pas het stuur veranderd van 900 graden naar 200 graden met de logitech profile software om zo makkelijker te sturen in project cars. Tijdens het spelen liep mijn pc vast. Ik herstarte mijn PC en ik kan die profiler niet meer openen.

Ik besloot dus om het programma te verwijderen maar de uninstall bestand was nergens te bekennen en via CMD wil het ook niet zo lukken (hij staat in de program lijst en zegt dat hij hem heeft verwijderd maar op configuratiescherm staat die logitech profile software er nog steeds)

Ook door alle bestanden gezocht zonder resultaat en heb geprobeerd om al die bestanden te verwijderen.

Ten slotte heb ik geprobeerd om het programma te herinstalleren. Helaas zonder succes :-( . Wie kan mij helpen in deze situatie?

Fotoalbum van ETS2 en C:S: https://secure.tweakers.net/gallery/485171/fotoalbum

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MarcRvB schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:58:
Hallo truckers

Nog steeds druk met school maar ik heb de laatste tijd ook wat ATS gespeeld

Ik heb echter een heel naar probleem met mijn G27

Ik heb pas het stuur veranderd van 900 graden naar 200 graden met de logitech profile software om zo makkelijker te sturen in project cars. Tijdens het spelen liep mijn pc vast. Ik herstarte mijn PC en ik kan die profiler niet meer openen.

Ik besloot dus om het programma te verwijderen maar de uninstall bestand was nergens te bekennen en via CMD wil het ook niet zo lukken (hij staat in de program lijst en zegt dat hij hem heeft verwijderd maar op configuratiescherm staat die logitech profile software er nog steeds)

Ook door alle bestanden gezocht zonder resultaat en heb geprobeerd om al die bestanden te verwijderen.

Ten slotte heb ik geprobeerd om het programma te herinstalleren. Helaas zonder succes :-( . Wie kan mij helpen in deze situatie?
CCleaner het register laten opschonen, en dan opnieuw proberen te installeren.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
Gummiebeer schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 21:16:
[...]

Gisteren 2 uur ETS2 gespeeld en geen problemen ondervonden. Echter na 5 minuten ATS stak het probleem de kop weer op. Ook draaide het stuur 200 graden in plaats van de ingestelde 900 graden. :(

Ik kan dus twee dingen doen, opnieuw drivers instaleren of ATS opnieuw instaleren. Het ligt in ieder geval niet aan het stuur lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gummiebeer schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:46:
[...]

Gisteren 2 uur ETS2 gespeeld en geen problemen ondervonden. Echter na 5 minuten ATS stak het probleem de kop weer op. Ook draaide het stuur 200 graden in plaats van de ingestelde 900 graden. :(

Ik kan dus twee dingen doen, opnieuw drivers instaleren of ATS opnieuw instaleren. Het ligt in ieder geval niet aan het stuur lijkt mij.
Het kan zijn dat de sensor voor het pedaal vuil is geworden en daardoor niet alles meer goed registreert. Ik heb hetzelfde gehad met mijn G27. Helaas moet je dan wel alle potmeters schoonmaken, en moet dus alles uit elkaar.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Koenvh schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:39:
CCleaner het register laten opschonen, en dan opnieuw proberen te installeren.
Wil je nooit meer van die enge dingen zeggen?? CCleaner maakt meer stuk dan het oplost. Alleen de functies voor verwijderen van bestanden zijn goed, de 'register cleaner' moet je totaal van af blijven. Ga dan liever handmatig in regedit zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haribo112 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 13:11:
[...]

Wil je nooit meer van die enge dingen zeggen?? CCleaner maakt meer stuk dan het oplost. Alleen de functies voor verwijderen van bestanden zijn goed, de 'register cleaner' moet je totaal van af blijven. Ga dan liever handmatig in regedit zoeken.
Je weet dat je een back-up kunt maken hè? ;)
Daarnaast is het bij mij nog nooit fout gegaan.

Mocht je zin en tijd hebben om handmatig het register door te spitten: Vooral doen, maar ik laat dat automatisch doen :)

Je kunt 'm ook alleen laten scannen en dan alleen verwijzingen naar Logitech Profiler laten verwijderen.

[ Voor 8% gewijzigd door Koenvh op 26-02-2016 13:35 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcRvB

MarcRvB

A.k.a. Koning Malloot

Topicstarter
K'zal vanavond even kijk of het werkt met die CCleaner

Maar als ik het handmatig wil doen, Waar kan ik die register data vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBoy59
  • Niet online
MarcRvB schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 13:36:
K'zal vanavond even kijk of het werkt met die CCleaner

Maar als ik het handmatig wil doen, Waar kan ik die register data vinden?
Uitvoeren en dan regedit invullen en op ok klikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:01
Koenvh schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 23:22:
Ook groeten vanuit regenachtig Hongarije:
[afbeelding]ets2_01824 by Koen Vh, on Flickr
Is dit al die nieuwe update?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
Rivanov schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:02:
[...]

Is dit al die nieuwe update?
Er is een tijdje terug een kleine update uitgekomen om de boel 1.22 compatible te krijgen. Helaas nog geen nieuwe steden maar wat ik heb begrepen is dat ze erg hard werken aan nieuwe verkeersborden en een heleboel andere kleine details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martijnm71 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:10:
[...]

Er is een tijdje terug een kleine update uitgekomen om de boel 1.22 compatible te krijgen. Helaas nog geen nieuwe steden maar wat ik heb begrepen is dat ze erg hard werken aan nieuwe verkeersborden en een heleboel andere kleine details.
Correct. Het nieuwe gedeelte (wat al op de kaart te zien is maar nog niet te gebruiken) en dit:
Afbeeldingslocatie: http://kepfeltoltes.hu/160207/859294057009_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Afbeeldingslocatie: http://kepfeltoltes.hu/160207/1075586131019_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://forum.scssoft.com/...=24305&start=1750#p513952

En zeg nou zelf, dat ziet er toch ook schitterend uit? :D

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Koenvh schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:54:
[...]

Correct. Het nieuwe gedeelte (wat al op de kaart te zien is maar nog niet te gebruiken) en dit:
[afbeelding]
[afbeelding]
http://forum.scssoft.com/...=24305&start=1750#p513952

En zeg nou zelf, dat ziet er toch ook schitterend uit? :D
Ik zal mijn pc alvast geestelijk voorbereiden op de marteling 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ziet er fantastisch uit. Ben vroeger met m'n ouders veel in Hongarije op vakantie geweest (8 jaar achterelkaar). Stonden altijd op een camping in Torokbalint (20km onder Budapest). Lijkt me geweldig om daar rond te rijden en dingen te herkennen. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:49:
Ziet er fantastisch uit. Ben vroeger met m'n ouders veel in Hongarije op vakantie geweest (8 jaar achterelkaar). Stonden altijd op een camping in Torokbalint (20km onder Budapest). Lijkt me geweldig om daar rond te rijden en dingen te herkennen. :)
Wat weerhoud je? Hungary map is al beschikbaar, alleen de update met nieuwe bewegwijzering nog niet ;)
Törökbálint zit er overigens in :P

[ Voor 3% gewijzigd door Koenvh op 26-02-2016 15:59 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcRvB

MarcRvB

A.k.a. Koning Malloot

Topicstarter
Die borden :9~ :9~ :9~

Heeft promods ook niet zulke borden in hun map met zoveel labels?

Las trouwens ook dat ze meer vegatatie toevoegen in de huidige map en nieuwe modellen

[ Voor 31% gewijzigd door MarcRvB op 26-02-2016 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Koenvh schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:58:
[...]

Wat weerhoud je? Hungary map is al beschikbaar, alleen de update met nieuwe bewegwijzering nog niet ;)
Törökbálint zit er overigens in :P
Ah is de bewegwijzering de enige update. Hungary heb ik al wel geinstalleerd, maar niet echt verder in gegaan omdat ik zat te wachten op de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 16:06:
[...]

Ah is de bewegwijzering de enige update. Hungary heb ik al wel geinstalleerd, maar niet echt verder in gegaan omdat ik zat te wachten op de update.
Nou ja, ook nog een deel ten oosten van Budapest, maar daar ligt Törökbálint niet :P

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Haha nee inderdaad. ;)
Dit weekend toch maar eens induiken.

Komt er mogelijk nog een keer een koppeling Promods met Hungary? Want nu kun je 'm alleen standalone draaien toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 16:08:
Haha nee inderdaad. ;)

Komt er mogelijk nog een keer een koppeling Promods met Hungary? Want nu kun je 'm alleen standalone draaien toch?
Kan niet omdat het een andere schaal is. Hetzelfde als bij de Nederlandse map ook niet gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 16:08:
Haha nee inderdaad. ;)

Nee, want dan heeft Hongarije het formaat van heel West-Europa :P :+

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:24

KrazyJay

Rivanov schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:49:
Dat is precies de reden dat ik deze mod ook graag speel. Ik stond daar ook altijd met mijn ouders en broer, voor een jaar of 11... Alleen die berg (okay, heuvel) bij de camping is plat in het spel... (weet nog goed hoe een Groninger zijn stoere zwarte Golf 2 aan gort reed omdat hij vergeten was te remmen/sturen onderaan en het toch wel vlot ging. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
LOL. Jij stond ook op Fortuna Camping?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-10 20:52
Hoe werkt dat Stand - alone draaien? 'Gewoon' al je map mods deactiveren en de Hongarije map activeren en dan een nieuw profiel aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JayZeeTie schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 16:23:
Hoe werkt dat Stand - alone draaien? 'Gewoon' al je map mods deactiveren en de Hongarije map activeren en dan een nieuw profiel aanmaken?
Nieuw profiel, bij mods Hongarije activeren en dan bij kaart europe.mbd naar magyar.mbd omzetten.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 16:20:
LOL. Jij stond ook op Fortuna Camping?
Ik begrijp dat je een zwarte Golf 2 hebt gehad? :+
Ik ben er nooit geweest overigens.

[ Voor 11% gewijzigd door Koenvh op 26-02-2016 17:02 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Meer mensen die in Finland crashes hebben (A9 en A4?) kom niet richting Jyskavalla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:07
martijnm71 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 17:28:
Meer mensen die in Finland crashes hebben (A9 en A4?) kom niet richting Jyskavalla.
Ik zie geen A9 of A4 (wel E75). Maar gisteren en daarnet nog daar in de buurt geweest en het hele ritje naar het noorden gemaakt, maar geen crashes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Koenvh schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 17:02:
[...]

Ik begrijp dat je een zwarte Golf 2 hebt gehad? :+
Ik ben er nooit geweest overigens.
Haha nee ik heb geen zwarte Golf gehad. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zo hier mijn laatste stukje van de reis

nog even de veerboot naar IJsland pakken en dan gaan we de sneeuw in :)
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2n7nmu.png

en daar zijn we dan in de sneeuw
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/30923rm.png

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/1izvgl.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Nice Guy Eddie schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 19:08:
[...]

Ik zie geen A9 of A4 (wel E75). Maar gisteren en daarnet nog daar in de buurt geweest en het hele ritje naar het noorden gemaakt, maar geen crashes.
Was ik al bang voor, tijd om de vervelende mod te vinden die dit veroorzaakt dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MarcRvB schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 16:02:
Die borden :9~ :9~ :9~

Heeft promods ook niet zulke borden in hun map met zoveel labels?

Las trouwens ook dat ze meer vegatatie toevoegen in de huidige map en nieuwe modellen
Jep wij verbeteren waar we kunnen ook alle bebording..

Hier een voorbeeld
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/J3Qx7WD.jpg
martijnm71 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 21:13:
[...]

Was ik al bang voor, tijd om de vervelende mod te vinden die dit veroorzaakt dus.
Kan evt de Real Company mod zijn

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
ScuL schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 22:43:
[...]

Jep wij verbeteren waar we kunnen ook alle bebording..

Hier een voorbeeld
[afbeelding]

[...]

Kan evt de Real Company mod zijn
Ah, merci, eens kijken of ik die aan heb staan, zou het echt niet weten.

Rare is dat de ik weg al eerder heb gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcRvB

MarcRvB

A.k.a. Koning Malloot

Topicstarter
Na wat prutsen met de register data van logitech gaming profiler is dat programma was het programma er nog steeds.

Ik verbaasde me iedere keer dat bij het verwijderen een .msi bestand miste. dus ik googlen naar die msi bestand en blijkbaar had iemand zijn .msi file geupload ( https://forums.logitech.c...ndows-10-x64/td-p/1429967 ) Na het downloaden van die file kan configratiescherm die profiler eraf knallen.
Ten slotte heb ik profiler opniew geinstalerd en daarna deed die het.

Nu kan ik eindelijk 900 graden sturen :D

Maar goed even wat foto's van mijn avontuur in ATS so far:

En hier is mijn eerste truck. Is het geen schatje <3 :D
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/EC4UT7hnFzWgotmgLzEA1HT0/full.jpg?nohitcount=1

Dit was ergens in Nevada. Deed me een beetje denken aan Sandy Shores van GTA V
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/urwml3pglouibF0u9l1nC0rV/full.jpg?nohitcount=1

En toen was ik terug in de tijd. De tijd waarin coca cola $0.10 koste. :+
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/eAK6ItSCKEU1ahPcwZ1pCVif/full.jpg?nohitcount=1

*ademt uit zijn neus* Ahhhhhhh bomen, paddestoelen en... zeelucht...
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/nw7cqe9P3gMggqzOxOfDwhQX/full.jpg?nohitcount=1

Welcome to the hotel....
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/hEb8de0GO97T0xLFqZizFpVh/full.jpg?nohitcount=1

Wat een mooie lucht O+
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/BbNZP32Xo7SAzqmKcz0e7LPs/full.jpg?nohitcount=1

Tijd voor wat vermaak.
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/65tnvZ7Ola0dEc81dCcRlbSR/full.jpg?nohitcount=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Update van mijn kant over mijn Finland problemen, na het verwijderen van Pivas weermod bleek alles weer te werken zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jalihaag
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-07 12:00
Nederlands Trailer Pack 30 stuks. Voor ETS 2 Werkt in 1.22.X
Credit trailers:Coolliner_By_NewS_V3 .Skins by jalihaag.

https://mega.nz/#!h9VFSTZ...fwogOWgAg-3g5ufTDvJXHvgrc

Afbeeldingslocatie: http://i1159.photobucket.com/albums/p636/jalihaag/th_12711314_840540536055461_3574121634985279490_o%201_zpsyubzehvs.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1159.photobucket.com/albums/p636/jalihaag/th_12710843_840540529388795_9039636587515749173_o_zpssoceg6vh.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1159.photobucket.com/albums/p636/jalihaag/th_12698510_840540706055444_6765729145222440146_o_zps3wm3eihn.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1159.photobucket.com/albums/p636/jalihaag/th_12698305_840540596055455_5600455604994723715_o_zpscyl1dgaq.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1159.photobucket.com/albums/p636/jalihaag/th_12698298_840540652722116_8080139233161168957_o_zpsflt9bdn1.jpg

Dit zijn een paar voorbeelden.

God heeft rare kostgangers. Jammer dat er ook zijn met een vrachtwagen rijbewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martijnm71 schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 15:35:
Update van mijn kant over mijn Finland problemen, na het verwijderen van Pivas weermod bleek alles weer te werken zoals het hoort.
ja die geeft wel eens meer problemen , maar het is ook net waar je hem neer zet tijdens het inladen

hier even een screenshot van mij .... mijn Daf even aangepast

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/xf0med.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
Koenvh schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:53:
[...]

Het kan zijn dat de sensor voor het pedaal vuil is geworden en daardoor niet alles meer goed registreert. Ik heb hetzelfde gehad met mijn G27. Helaas moet je dan wel alle potmeters schoonmaken, en moet dus alles uit elkaar.
Hoe is het dan te verklaren dat ik met ETS2 totaal geen problemen heb? Daarnet weer 2 uur gereden zonder vage dingen. Ik denk dat het toch een ATS dingetje is die bij sommige problemen geeft.

Maar na een tijdje ATS is ETS2 toch wel weer veel beter met alle mods 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gummiebeer schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 22:23:
[...]

Hoe is het dan te verklaren dat ik met ETS2 totaal geen problemen heb? Daarnet weer 2 uur gereden zonder vage dingen. Ik denk dat het toch een ATS dingetje is die bij sommige problemen geeft.

Maar na een tijdje ATS is ETS2 toch wel weer veel beter met alle mods 8)
Deadzone. Op die manier negeer je de eerste subtiele input.

Overigens kun je je controls.sii van ETS2 naar ATS kopiëren. ;)

ATS is trouwens erg leuk, maar ik ben blij dat ik er maar €15 voor betaald heb. De map is wel erg klein, vooral als uitbreidingen allemaal DLC gaan worden. Drie bolletjes bij Long Distance en je kunt al de hele kaart over.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
ETS2 all the way hier, ATS staat nog op de pc, zet het zo af en toe aan en vraag me dan na 5 minuten spelen af wat ik aan het doen ben en slinger ETS2 aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-10 18:21
Koenvh schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 23:27:
[...]

ATS is trouwens erg leuk, maar ik ben blij dat ik er maar €15 voor betaald heb. De map is wel erg klein, vooral als uitbreidingen allemaal DLC gaan worden. Drie bolletjes bij Long Distance en je kunt al de hele kaart over.
Volledig mee eens. Ben ook al weer aardig op ATS uitgekeken. Teveel 35 miles zones, eentonig landschap en vaak dezelfde wegen waarover je moet rijden. Hoop dat er snel meer uitbreiding komt.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
Koenvh schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 23:27:
[...]

Dan ga ik dat nog proberen om controls over te zetten en hopen dat het dan is opgelost.

En hier ook weer meer ETS2 want ATS heb ik nu ook wel weer gezien, erg klein allemaal nog op dit moment.
Nu bezig met een lange rit van 3000km :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toen ATS uitkwam iedereen gelijk jaah geweldig dit en dat maar langzaamaan komt iedereen weer terug op het nest. Hoop voor iedereen wel dat ATS nog wel een wat grotere map krijgt en als er een mod komt om beide aan elkaar kan koppelen dan daar maar eens een rondje gaan rijden. Weet er iemand wat er nieuw gaat komen bij ETS2 v1.23?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op zondag 28 februari 2016 @ 12:15:
Toen ATS uitkwam iedereen gelijk jaah geweldig dit en dat maar langzaamaan komt iedereen weer terug op het nest. Hoop voor iedereen wel dat ATS nog wel een wat grotere map krijgt en als er een mod komt om beide aan elkaar kan koppelen dan daar maar eens een rondje gaan rijden. Weet er iemand wat er nieuw gaat komen bij ETS2 v1.23?
ATS is ook geweldig, maar ETS2 ook. Voordeel van ETS2 is dat het vele malen volwassener is.

Als eenmaal de mods voor ATS komen (Mexico oid) zie ik mezelf ook nog wel ATS spelen. Nadeel is dat SCS veel staten als DLC uit wil brengen, op die manier gaat een modder zich daar niet meer aan wagen. :/

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koenvh schreef op zondag 28 februari 2016 @ 12:18:
[...]

ATS is ook geweldig, maar ETS2 ook. Voordeel van ETS2 is dat het vele malen volwassener is.

Als eenmaal de mods voor ATS komen (Mexico oid) zie ik mezelf ook nog wel ATS spelen. Nadeel is dat SCS veel staten als DLC uit wil brengen, op die manier gaat een modder zich daar niet meer aan wagen. :/
Dat is ook iets wat ze bij ETS2 ook verkeerd aanpakken. Volgens mij zijn er twee hele populaire modders Promods en TSM. Als ze nou beter contact met deze mensen zouden houden dan heeft iedereen er wat aan. Denk zonder een ProMods ik ETS2 allang in de schap had gezet maar nu niet. SCS heeft er veel aan te danken want ATS was lang niet zo populair geweest als ETS2 bij iedereen al vergeten was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op zondag 28 februari 2016 @ 12:21:
[...]

Dat is ook iets wat ze bij ETS2 ook verkeerd aanpakken. Volgens mij zijn er twee hele populaire modders Promods en TSM. Als ze nou beter contact met deze mensen zouden houden dan heeft iedereen er wat aan. Denk zonder een ProMods ik ETS2 allang in de schap had gezet maar nu niet. SCS heeft er veel aan te danken want ATS was lang niet zo populair geweest als ETS2 bij iedereen al vergeten was.
Klopt, al is het met ProMods ook wel lastig om nog uit te breiden :P
Opnemen in de standaard map kan niet door verschillende werkwijzen...

Ik denk niet dat er echt een oplossing is, maar jammer is het wel.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koenvh schreef op zondag 28 februari 2016 @ 12:24:
[...]

Klopt, al is het met ProMods ook wel lastig om nog uit te breiden :P
Opnemen in de standaard map kan niet door verschillende werkwijzen...

Ik denk niet dat er echt een oplossing is, maar jammer is het wel.
De oplossing zou zijn een samenwerking. Stel dat SCS Frankrijk gaat maken naar het zuiden toe. En ProMods zich mag bemoeien met Spanje. Dan maakt SCS een verbindingsweg naar Spanje en vanaf daar gaat ProMods verder. Zorgen ze dat de verbindingswegen er een koppeling komt. Hetzelfde kan je doen naar het oosten toe. SCS borduurd verder op hetgeen ProMods heeft gemaakt in Roemenië/Moldavië levert ProMods een verbindingsweg aan naar Bulgarije zodat SCS daar mee verder gaat. Dan heb je in het begin wel eens het voorkomt je een hele lange verbindingsweg heb maar dan weet je dat aan het einde er weer wat moois aankomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Ik zou het dan eerder doen dat SCS gewoon "niks" meer doet aan de map, omdat de modders er toch al zijn geweest, en de kwaliteit van PM is ook veel beter dan wat SCS maakt. Geef mapmodders gewoon eens in de zoveel tijd nieuwe assets zodat ze kunnen blijven verbeteren etc.

Ondertussen kan SCS dan werken aan nuttigere dingen: beter weer, veel betere AI, meesturende trailers. meer trucks etc. Die dingen zullen modmakers nauwelijks in de weg zitten, maar wel flinke verbeteringen aan de game zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnnyBoy59 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 13:38:
[...]

Uitvoeren en dan regedit invullen en op ok klikken
Degene die zo'n vraag stelt, adviseer ik zeker niet in het register te gaan editen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2016 @ 12:48:
[...]

Degene die zo'n vraag stelt, adviseer ik zeker niet in het register te gaan editen.
Regedit en dan CTRL + F en typ je: logitech en vervolgens op zoeken. Alles wat die vind druk op Delete en herhaal deze stappen totdat het register meld er geen resultaten meer gevonden zijn ;) >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op zondag 28 februari 2016 @ 12:40:
[...]

De oplossing zou zijn een samenwerking. Stel dat SCS Frankrijk gaat maken naar het zuiden toe. En ProMods zich mag bemoeien met Spanje. Dan maakt SCS een verbindingsweg naar Spanje en vanaf daar gaat ProMods verder. Zorgen ze dat de verbindingswegen er een koppeling komt. Hetzelfde kan je doen naar het oosten toe. SCS borduurd verder op hetgeen ProMods heeft gemaakt in Roemenië/Moldavië levert ProMods een verbindingsweg aan naar Bulgarije zodat SCS daar mee verder gaat. Dan heb je in het begin wel eens het voorkomt je een hele lange verbindingsweg heb maar dan weet je dat aan het einde er weer wat moois aankomt.
Theoretisch een leuk plan, in de praktijk gaat dat denk ik niet werken. SCS wil niet afhankelijk worden van ProMods, want ze hebben beide een hele andere stijl. SCS zou nooit een weg zoals in IJsland maken, waar je niet met een automaat omhoog komt. Daarnaast gebruiken ze ook geen prefabs van FLD.

Het zou leuk zijn, maar ik verwacht dat daar nog best wat haken en ogen aan zullen zitten.
RobinHood schreef op zondag 28 februari 2016 @ 12:45:
Ik zou het dan eerder doen dat SCS gewoon "niks" meer doet aan de map, omdat de modders er toch al zijn geweest, en de kwaliteit van PM is ook veel beter dan wat SCS maakt. Geef mapmodders gewoon eens in de zoveel tijd nieuwe assets zodat ze kunnen blijven verbeteren etc.

Ondertussen kan SCS dan werken aan nuttigere dingen: beter weer, veel betere AI, meesturende trailers. meer trucks etc. Die dingen zullen modmakers nauwelijks in de weg zitten, maar wel flinke verbeteringen aan de game zullen zijn.
Maar vergis je niet hoe veel mensen dit spel spelen zonder mods, ook voor die mensen is SCS er.

Overigens ben ik wel met je eens dat er wat kernzaken verbeterd kunnen worden. De AI werkt niet altijd even geweldig, en de drukte is niet echt constant. Daarnaast reageren ze vaak nogal, onhandig, om het zacht uit te drukken :X 8)7

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Maar ik denk dat voor mensen die zich niet wagen aan het modden van ETS2, de standaard map al voldoende is. Immers, het plaatsen van mods is vreselijk makkelijk. Al kan het natuurlijk nog makkelijker met een soort van installer, die eigenlijk gewoon de boel in de juiste map uitpakt, maar dan met mooie schermpjes :+

Ik denk dat van alle kerntaken ik een betere AI wel het liefste zie, naast een compleet nieuwe graphics engine, want die is gewoon zo slecht. Natuurlijk, echte bestuurders maken ook foutjes, maar ik ken weinig automobilisten een complete truck bij het invoegen over het hoofd zien, en dus vrolijk de flank van die vrachtwagen inrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobinHood schreef op zondag 28 februari 2016 @ 13:00:
Maar ik denk dat voor mensen die zich niet wagen aan het modden van ETS2, de standaard map al voldoende is. Immers, het plaatsen van mods is vreselijk makkelijk. Al kan het natuurlijk nog makkelijker met een soort van installer, die eigenlijk gewoon de boel in de juiste map uitpakt, maar dan met mooie schermpjes :+

Ik denk dat van alle kerntaken ik een betere AI wel het liefste zie, naast een compleet nieuwe graphics engine, want die is gewoon zo slecht. Natuurlijk, echte bestuurders maken ook foutjes, maar ik ken weinig automobilisten een complete truck bij het invoegen over het hoofd zien, en dus vrolijk de flank van die vrachtwagen inrijden.
De Steam Workshop komt eraan, in beperkte vorm dan.
Daarnaast is het ook nog updaten, want elke versie van SCS breekt wel iets :P

Ik denk wel dat SCS rekening moet houden met modders, maar uiteindelijk toch gewoon doorzetten. Ze willen de map uitbreiden, maar met ProMods lukt dat anders lastig. Daarnaast is de ProMods versie van Scandinavië nu vele malen beter.

Die AI is wel onhandig, ja. Het licht gaat op oranje, en de AI begint met rijden. Grafisch zou ik graag wat meer FPS zien.

Kortom: Nog genoeg te verbeteren :*) Tijd voor ETS3? :P

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobinHood schreef op zondag 28 februari 2016 @ 13:00:

Dan moet jij op zondag maar niet al te veel op te weg komen met de vrachtwagen. Dan zal je merken het nog aardig tegenvalt hoe goed de mensen opletten. Wat mij vooral het meeste stoort is dat het verkeer aan het einde van de invoegstrook stil gaat staan waardoor je niet in kan gaan voegen. Je moet dan remmen en knalt er weer een auto achterop je en weer 2% schade. Dat mogen ze van mij wel aanpassen het verkeer wat meer doet ritsen of desnoods naar de linkerbaan gaat indien er iemand in wil gaan voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:38

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

Dat stilstaan op de invoegstrook was heel even weg in een van de eerste subversies van 1.22, maar inmiddels doen ze dat weer... Ook de situatie in dat filmpje van KoenVH kom ik vaker tegen dan me lief is, helaas zorgen de meeste trafficmods weer voor andere problemen...

Kalm aan! En rap een beetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breakske
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 03-03-2021
Met alle respect.. Jij rijd met een geladen vrachtwagen op een verkeerslicht af zonder merkbaar te vertragen?
Je zou er van moeten uitgaan dat je ten alle tijden kan stoppen voor zoiets, een verkeerslicht is namelijk voorspelbaar, je wéét dat dit kan gebeuren!
Op de letter genomen begint de AI inderdaad al te rijden, daar niet van..
Als je dit niet zou toepassen in RL verkeer, dan heb je alle dagen 'tig ongelukken hoor!

Grtz.
Koenvh schreef op zondag 28 februari 2016 @ 13:10:
[...]

De Steam Workshop komt eraan, in beperkte vorm dan.
Daarnaast is het ook nog updaten, want elke versie van SCS breekt wel iets :P

Ik denk wel dat SCS rekening moet houden met modders, maar uiteindelijk toch gewoon doorzetten. Ze willen de map uitbreiden, maar met ProMods lukt dat anders lastig. Daarnaast is de ProMods versie van Scandinavië nu vele malen beter.

Die AI is wel onhandig, ja. Het licht gaat op oranje, en de AI begint met rijden. Grafisch zou ik graag wat meer FPS zien.

Kortom: Nog genoeg te verbeteren :*) Tijd voor ETS3? :P

Breakske https://www.worldoftrucks.com/en/online_profile.php?id=807827

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion-biker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-10 21:30
(jarig!)
Ik had het idee dat het met de meest recente update weer erger is geworden met de AI. Een vrachtauto komt vlak voor me de weg op en ik klap er boven op en bam 100% schade!
Toen heb ik toch maar even een autosave terug geladen ;-)

Op een volgende rit een auto uit de tegenovergesteld richting die afslaat en mijn rijbaan oversteekt vlak voor mn neus.
En idd. stilstaan op de invoegstrook, ook een leuke....

World of Trucks ~ Steam ~ CR: clan Kronenjagers (#8QGLP089)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Breakske schreef op zondag 28 februari 2016 @ 18:55:
Met alle respect.. Jij rijd met een geladen vrachtwagen op een verkeerslicht af zonder merkbaar te vertragen?
Je zou er van moeten uitgaan dat je ten alle tijden kan stoppen voor zoiets, een verkeerslicht is namelijk voorspelbaar, je wéét dat dit kan gebeuren!
Op de letter genomen begint de AI inderdaad al te rijden, daar niet van..
Als je dit niet zou toepassen in RL verkeer, dan heb je alle dagen 'tig ongelukken hoor!

Grtz.

[...]
Toch knap dat dit een van de weinige ongelukken is dan. ;)

Overigens reed ik met 60km/h, en het licht ging op oranje. Dan heb je twee opties: Doorrijden of afremmen. Afremmen zou bijna een noodstop worden dus ik reed door. (Al is het een video van een jaar geleden dus precies weet ik het niet meer).

En dan die Peugeot. Hij remt eerst af, en rijdt daarna toch door. Tja, sorry, maar als ik al rekening moet gaan houden dat iemand op vijf meter van m'n motorkap er toch nog voor wil. :/

Nee, sommige dingen kun je verwachten, maar dit hoort daar niet bij. Je kunt moeilijk 22 ton aan vrachtwagen vragen of die eventjes binnen 5 meter van 60km/h naar 0 wil gaan. Preventief afremmen heeft ook geen effect, want tenzij je 30km/h rijdt ben je alsnog te laat.
Als hij iets eerder ingestuurd had kon ik 'm nog wel ontwijken, maar hij raakt nu de zijkant.

"je wéét dat dit kan gebeuren!" vind ik dat ook in dit geval niet op zijn plaats. Je moet ook nog enigszins op je medeweggebruiker kunnen vertrouwen. Mensen doen domme dingen, maar over het algemeen zijn ze wel voorspelbaarder dan de AI.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion-biker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-10 21:30
(jarig!)
Afgelopen week mn bestelde DIY EDTracker binnen gekregen en in elkaar gezet. Ik vind het een erg leuke toevoeging aan het realisme van het rijden.
Eerst had ik de tracker direct (als joystick) ingesteld bij ETS2, vervolgens toch maar OpenTrack gebruikt. De laatste zorgt toch voor een betere hoofdbeweging ingame vind ik. Meer mensen hier die de EDTracker gebruiken?

Daarnaast mezelf getrakteerd op een nieuwe Scania RJL, weer heerlijk gereden :-D

Ik heb ook ff geprobeerd met de hshifter te rijden. Eerst geprobeerd met ranged, maar dan blijf je schakelen, dus daarna Range-Splitter setup gebruikt, maar dat is wel ff wennen.
Welke setup gebruiken jullie?

World of Trucks ~ Steam ~ CR: clan Kronenjagers (#8QGLP089)

Pagina: 1 ... 28 ... 162 Laatste