Welkom bij de nieuwe interface van ETS2 / ATS!
Zo zijn er nog veel meer keuzes gemaakt die echt NERGENS op slaan.
Bijvoorbeeld dat je niet meer met je muis je truck kan koppelen aan je trailer in het configuratie scherm.
Nee je moet nu een KEY binden (standaard F) om deze zelfde actie uit te voeren.
Oja en wij luisteren naar jullie Feedback, want iedereen mist in de nieuwe interface die 1 kleine regel waarin je zag hoeveel geld en een vrachtwagen icoontje wat kleurde hoeveel schade je hebt opgelopen.
Oja en Opdrachten venster was ook weg, daar kon je opeens niet meer naar to wisselen (Wat normaal 1 druk op de knop en je rechtsonder mooi kon wisselen tussen navigatie, services, opdrachtkaart etc)
Laten we dit fixen in 2 updates.
Zie hieronder:
1 hele regel in de interface om te laten zien hoeveel geld je hebt
1 hele regel in de interface om te laten zien hoeveel schade je hebt
en oja jullie willen je vracht even kunnen bekijken, laten we daarvoor een hele blok toevoegen.
Wil je dit even uit en aanzetten, mag je in een hele menu de widgets aan en uitzetten.
Dus de helft van je scherm is nu 1 groot interface geworden.
Maar wacht ik mag niet zeuren dat de helf van mijn rechterkant nu 1 grote interface menu is geworden.
Want er is nog ruimte genoen. Dus SCS bedenkt ook even om de RADIO widget toe te voegen:
Nee, ik mag echt niet zeuren want je kan het allemaal 1 voor 1 uitzetten en heel lastig weer aanzetten.
Goh hadden we toch maar een knop waarbij je door meerdere pagina's kon bladeren.
Wacht even ? vanaf 2012 tot 2025 was dit allemaal werkend!