FairPCsPlease schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 10:03:
Ik heb geupdate naar versie 1.59 (na eerst nog even op de oude te blijven om een lange ProMods rit vanaf IJsland te voltooien), maar de eerste kennismaking is een onaangename: na een DAF te hebben gekocht in oranje kleuren en een trailer erachter in oranje kleuren start ik vanaf mijn garage in Amsterdam en het eerste wat ik zie is een hamburgertent: Angry Burger. 100% Meat! staat er op de gevel. Yikes! :-(
Dus de update valt tegen omdat je liever TOFU voedsel eet en suplementen inneemt om gezond te blijven omdat je een burger tent ziet in een digitaal spelletje ?
Pfoe zwaar leven heb je

Angelo NL / Global Cargo VTC

• FairPCsPlease
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 11:59
Pykow schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 10:05:
[...]

Dus de update valt tegen omdat je liever TOFU voedsel eet en suplementen inneemt om gezond te blijven omdat je een burger tent ziet in een digitaal spelletje ?
Pfoe zwaar leven heb je
Een zwaar leven heb ik inderdaad vanwege (onder andere) het leed dat er geschied door de vee-industrie, maar dat ik hier zwaar aan til is niet zo, dat is eerder schertsend bedoeld, mijn post. Ik zie echt wel in dat er geen één dier gesneuveld is door de pixels op het scherm net zoals ik inzie dat mijn 'truck' rijdt op de stroom uit de zonnepanelen op mijn dak in plaats van dat die 'truck' kooldioxide uitstoot. Het was dat inzicht dat mij ook overhaalde om ETS2 te gaan spelen en zo'n fan te worden van trucken: dit hier is puur virtueel. :-)

*edit: maar ik waardeer het wel, de erkenning dat mijn leven inderdaad zwaar is, juist door de empathie met het leed dat bijvoorbeeld zoals in dit geval, de vee-industrie dat met zich mee brengt.

[ Voor 10% gewijzigd door FairPCsPlease op 08-05-2026 10:20 ]

• FairPCsPlease
*edit: het wordt wel snel leuker: van die mooie vrijliggende rode fietspaden waar ik zo van hou. :*)
Meer leuks: bij Stokes in Amsterdam een parkeervak dat wordt ingenomen door een elektrische scooter, twee fietsen en twee kinderstepjes. :)

• Dirk22
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:45
Vind het goed gelukt, erg blij met de upgrade en knap hoe ze het er allemaal hebben in gekregen :D
FairPCsPlease schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 10:09:
[...]

Een zwaar leven heb ik inderdaad vanwege (onder andere) het leed dat er geschied door de vee-industrie, maar dat ik hier zwaar aan til is niet zo, dat is eerder schertsend bedoeld, mijn post. Ik zie echt wel in dat er geen één dier gesneuveld is door de pixels op het scherm net zoals ik inzie dat mijn 'truck' rijdt op de stroom uit de zonnepanelen op mijn dak in plaats van dat die 'truck' kooldioxide uitstoot. Het was dat inzicht dat mij ook overhaalde om ETS2 te gaan spelen en zo'n fan te worden van trucken: dit hier is puur virtueel. :-)

*edit: maar ik waardeer het wel, de erkenning dat mijn leven inderdaad zwaar is, juist door de empathie met het leed dat bijvoorbeeld zoals in dit geval, de vee-industrie dat met zich mee brengt.
Kijk ik kan begrijpen dat Angry Burger zeer vervelend is om in de BeNeLux rework tegen te komen.
We zagen natuurlijk liever een oer hollandse traditie.
Mc Donalds met Plofkippen en volgespoten Rundvlees in een minder smaakvolle McKroket.

Ook inderdaad jammer dat er geen Fat-bikes toegevoegd zijn die blijkbaar altijd voorrang hebben als ze vanaf links komen.

Voor de belgen onder ons, was een Quick Drive-tru met onze v8 truck ook een mooie toevoeging geweest. waar we lekker onze Vee-producten kunnen kopen.

Maar ondanks al dit gemis, moet ik zeggen dat SCS een geweldige Rework heeft afgeleverd en ik kan je zelfs aanraden om Bijvoorbeeld vanaf Groningen naar Luxembourg city te gaan.
Fantastisch om te zien hoe de strakke wegen en het mooie asfalt in Nederland, overgaat naar versleten en beschadigde wegdek in zuid België richting de ardennen!

Angelo NL / Global Cargo VTC

• FairPCsPlease
Pykow schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 11:05:
Maar ondanks al dit gemis, moet ik zeggen dat SCS een geweldige Rework heeft afgeleverd en ik kan je zelfs aanraden om Bijvoorbeeld vanaf Groningen naar Luxembourg city te gaan.
Fantastisch om te zien hoe de strakke wegen en het mooie asfalt in Nederland, overgaat naar versleten en beschadigde wegdek in zuid België richting de ardennen!
Ben pas net begonnen aan mijn tweede rit (vanaf Osnabrück, omdat ik vanaf Amsterdam geen binnenlandse rit vond) die mij terug via Nederland naar Brussel zal voeren, via de A50. Ik ben benieuwd hoe mijn eigen regio geportretteerd is. In de oude versie vond ik het altijd al mooi, met de brug bij Valburg over de Waal te gaan en dan de A73 te kunnen pakken langs Nijmegen (dat er niet was, maar de snelweg wel) richting Duitsland.
FairPCsPlease schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 11:48:
[...]

Ben pas net begonnen aan mijn tweede rit (vanaf Osnabrück, omdat ik vanaf Amsterdam geen binnenlandse rit vond) die mij terug via Nederland naar Brussel zal voeren, via de A50. Ik ben benieuwd hoe mijn eigen regio geportretteerd is. In de oude versie vond ik het altijd al mooi, met de brug bij Valburg over de Waal te gaan en dan de A73 te kunnen pakken langs Nijmegen (dat er niet was, maar de snelweg wel) richting Duitsland.
De brug op de A50 die zat toch alleen in ProMods? Kan mij herinneren deze vroeger niet in het basisspel zat.

edit: Heb net over de brug gereden richting het zuiden. Maar helaas klopt de brug niet. Het is een 4 baans weg en geen 3. Jammer van die fout. De brug van ProMods die klopt wel :).

[ Voor 12% gewijzigd door CyberCow op 08-05-2026 15:37 ]

Pagina: 1 ... 167 168 Laatste