Ze zijn alleen via Snelle opdrachten nog te rijden of met mods kan je ze in eigenbeheer krijgen.
Alleen je kan ze dan ook weer niet tanken of je moet zelf de motor wijzigen. Dan is het geen electric meer.
Lijkt bij Scs niet de hoogste prioriteit te hebben om dit anders aan te leveren.
Er zijn nog te weinig tankstations met elektrische laadpalen.
GarBaGe schreef op maandag 11 mei 2026 @ 10:43:
Zijn hier mensen die een Moza Trucking Bundle in hun Sim Rig gebruiken voor ETS/ATS?
Hoe zwaar is dan de base die je gebruikt?
Ik zie een bundle met een R5, maar ook gezien de diameter van je truck wiel zo groot is (in verhouding tot de kleinere diameter race sturen), wil je (denk ik) juist wat meer kracht.
Ik zat wat te twijfelen tussen R9 of R12, maar hoor graag wat jullie hebben en wat jullie ervaring is met zo'n groot stuurwiel.
Ik weet van heel veel mensen dat de R5 helemaal prima is in de TSW Bundel.
Je voelt genoeg oneffenheden in het stuur en zeker voor een Simulator game.
(Je gaat de truck wheel alleen gebruiken in Trucks en Bus games)
Het heeft er ook mee te maken waar je vandaan komt.
Ik ken dus veel mensen die van Logitech af komen of van een instap model Thrustmaster.
Het is al prachtig dat je stuur meer dan 900 graden kan draaien.
Daarnaast zou ik zeker niet voor de R12 gaan als je de base NIET vastschroeft.
De R5 heeft al veel meer kracht dat een Logitech G wheel even als vergelijking.
Verder ligt het helemaal aan de gebruiker of hij er het geld voor over heeft.
Er zijn ook opties zoals de HORI truck wheel, dat ik alleen kan aanraden als je echt alleen maar het stuur gaat gebruiken voor Trucking of bussen en tja net als Logitech G serie is de kwaliteit misschien niet meer het beste zoals het geweest was.