• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:40

NoFearCreations

3DPrint the world!

HMaster_II schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 11:39:
[...]

Op de "normale" servers kan ook wel een stuk gereden worden hoor, maar ik zou dan wel opteren voor locaties buiten de drukke zones. :P
Gewoon om te kijken hoe het was, ben ik gisteravond met een 4 assige dieplader uit Duisburg vertrokken voor Roemenie. 2200 spelers online, maar was eigenlijk prima te doen. Geen racers, en iedereen hield zich netjes aan de regels.

---RAWE CEEK!!!---

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:19

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Is er ondertussen al normaal auto verkeer in de MP versie? Ik vond dat altijd zo saai met die lege wegen dat ik dat niet vond opwegen tegen de ervaring van rijden in een wereld met anderen.
NoFearCreations schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 13:24:
[...]

Gewoon om te kijken hoe het was, ben ik gisteravond met een 4 assige dieplader uit Duisburg vertrokken voor Roemenie. 2200 spelers online, maar was eigenlijk prima te doen. Geen racers, en iedereen hield zich netjes aan de regels.
Je weet dat sinds de rework BeNeLux de ellendige spelers niet meer in Duisburg zitten maar in Innsbruck en de bergpassen daar omheen ?
Je kan nu sinds jaren weer eens normaal rijden in de omgeving.
Ircghost schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 13:27:
Is er ondertussen al normaal auto verkeer in de MP versie? Ik vond dat altijd zo saai met die lege wegen dat ik dat niet vond opwegen tegen de ervaring van rijden in een wereld met anderen.
Nee en dat gaat er ook nooit komen.
Soms is het verkeer bloed irritant en kan je het uitzetten of dan toch maar TMP spelen.
Eigenlijk heb ik maar een paar redenen waarom ik TMP rij.
1. Ik ben staff bij een geverifieerde VTC, dus dien ook bij tijds online te zijn om TMP
2. Evenementen/convoys van onze eigen VTC of het bezoeken van andere VTC convoys
3. Gebruik willen maken van de Dispatcher, dat werkt gewoon als een trein en zo iets heb je niet in singleplayer (ipv dat je dan savegames moet opslaan/laden etc)
Ik kan echt iedereen aanraden om de DLC te halen.
Ok de kwaliteit van de paintjobs zijn laag en soms past een bepaalde lamp of badge niet op iedere item (kunnen ze nog fixen)
maar overal, de beste DLC sinds maanden, heel veel opties die gewoon werken in game en geen mods voor nodig zijn.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cMCEMvR06hEI--J5OkDuG-9djnc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iKa55T2SfNPYYfsUHHsjZFno.png?f=fotoalbum_large

Angelo NL / Global Cargo VTC

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:40

NoFearCreations

3DPrint the world!

Pykow schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 09:20:
[...]

Je weet dat sinds de rework BeNeLux de ellendige spelers niet meer in Duisburg zitten maar in Innsbruck en de bergpassen daar omheen ?
Je kan nu sinds jaren weer eens normaal rijden in de omgeving.
Nee dat wist ik niet, vond het nog steeds best druk rondom Duisburg.

---RAWE CEEK!!!---

• HMaster_II
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 01-09 18:37
NoFearCreations schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 11:41:
[...]

Nee dat wist ik niet, vond het nog steeds best druk rondom Duisburg.
Op dit moment lijkt dat stuk Duisburg-Calais rustiger... De bergpas vanaf Innsbruck is wel een stuk drukker.
TruckersMP live Map

The S in IOT stands for security.

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-09 13:39
Gebruiken jullie mods die de graphics van ETS2 verbeteren? Welke kun je aanbevelen? Ik zat een beetje rond te neuzen op Youtube en kom best wel veel betaalde mods tegen. Een paar euro vind ik niet erg maar +/- bij 20 euro en soms wel meer ben ik wat terughoudend voordat ik het zou aanschaffen.

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

• collinneke
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 11-07 12:03
Ik zou snowymoon zeker aanbevelen kosten iets van 1 euro per maand en krijg je telkens de nieuwste updates.

• Van den Heuvel
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:54
Is het niet zo dat je met Snowymoon telkens fixed (skybox) settings moet kiezen en dat ‘ie dus geen dynamische dag-nacht cyclus heeft? Dat vind ik toch nog wel een nadeel. Verder ziet het er mooi uit.

• JPD68
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 31-08 09:06
WinterBase schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 15:31:
Gebruiken jullie mods die de graphics van ETS2 verbeteren? Welke kun je aanbevelen? Ik zat een beetje rond te neuzen op Youtube en kom best wel veel betaalde mods tegen. Een paar euro vind ik niet erg maar +/- bij 20 euro en soms wel meer ben ik wat terughoudend voordat ik het zou aanschaffen.
Heb de season mods van Grimes veel gebruikt, maar ben een beetje klaar met mods die net wel of net niet werken dus heb op een paar trucks uit de workshop en ProMods alles eraf gehaald.
De mods van Grimes zijn en grafisch beter en je kan een beetje met de seizoenen spelen.

'Niets is ooit gemakkelijk' - Zedd

Mochten jullie het gemist hebben.
Een groep mensen zijn bezig met een concurrentie op TruckersMP
genaamd: TrucklineMP
https://trucklinemp.com/vtc/@globalcargo/members

De grootste veranderingen die ze aangekondigd hebben zijn:
- Partners VTC's krijgen skins
- Ondersteuning van diverse mods en kijken naar de mogelijkheid om Local mods om te zetten tot mods zichtbaar voor iedereen
- Mogelijkheid tot het gebruik kunnen maken van console(zoals eventueel teleporteren)

Er loopt momenteel een closed Beta versie waar nu ongeveer iets meer dan 100 spelers aan deelnemen. Er komen vast nog wel nieuwe rondes om je aan te melden.
Ik zit zelf in de Beta en hun NDA is heel vaag zodat ik niet precies weet wat er wel of niet gedeeld mag worden. Maar alles wat nu al openbaar is, hebben wij nu ook al in de Beta kunnen proberen.

Concurrentie is goed voor TMP, omdat ze daar soms ook hele slechte keuzes hebben gemaakt.
Maar of TrucklineMP de oplossing gaat zijn is nog afwachten.
Ze komen nu nog niet eens in de buurt van TMP in de early fase, dus ben benieuwd hoe snel de ontwikkelingen zullen zijn. Er zijn nog cruciale stappen te zetten om TrucklineMP uberhaubt op grootschalig te kunnen gebruiken.

• Jeroenzer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-08 12:58
Ik heb het idee dat er sinds de meest recente update een FPS drop is.

Mijn configuratie van pc is als volgt

CPU: AMD 5800X
GPU: RX 7800XT 16GB
Mem: 32GB
Resolutie: 3440x1440 165hz

Applicatie staat geinstalleerd op een snelle M2 SSD
Ik heb instellingen van ETS2 op ultra staan, scaling op 400%

Ik zit rond 80FPS, als ik een stad binnen rij op 60-65FPS.
Dit is zonder mods

Als ik met grafische mods rij welke ik gebruik:
Snowy Moon
Brutal graphics and weather (ja kan samen met Snowymoon)

Dan zakt het naar 40-50FPS

Ik heb een tijdje niet gespeeld maar ik zat voor mijn gevoel een stuk hoger qua FPS.

Waar het op neer komt, moet ik met mijn configuratie hogere FPS kunnen halen?

Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....

• Skyaero
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Scaling naar 200%?
Jeroenzer schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 08:14:
Ik heb het idee dat er sinds de meest recente update een FPS drop is.

Mijn configuratie van pc is als volgt

CPU: AMD 5800X
GPU: RX 7800XT 16GB
Mem: 32GB
Resolutie: 3440x1440 165hz

Applicatie staat geinstalleerd op een snelle M2 SSD
Ik heb instellingen van ETS2 op ultra staan, scaling op 400%

Ik zit rond 80FPS, als ik een stad binnen rij op 60-65FPS.
Dit is zonder mods

Als ik met grafische mods rij welke ik gebruik:
Snowy Moon
Brutal graphics and weather (ja kan samen met Snowymoon)

Dan zakt het naar 40-50FPS

Ik heb een tijdje niet gespeeld maar ik zat voor mijn gevoel een stuk hoger qua FPS.

Waar het op neer komt, moet ik met mijn configuratie hogere FPS kunnen halen?
Zet je scaling maar eens lager.
Want je zegt dat je een tijdje niet gespeeld hebt.
Als je bijvoorbeeld nu door BeNeLux gaat rijden, merken sommige mensen al snel dat het een beetje inzakt met de FPS.
Door simpel weg 200% te draaien (dan zit je met jouw resulutie al op 4k te pompen), ziet de game er net zo mooi uit.

Andere tips die altijd werken is Spiegel kwaliteit gewoon lager zetten.
Ik zelf rij op 1440p op 150% scaling (vanwege TruckersMP waarbij ik soms wel met 150 man bij een convoy sta) en dan ook spiegel kwaliteit en resolutie wat lager.
Steady locked op 75fps, terwijl mijn monitor 144hz is.

Daarnaast is ETS2/ATS nog steeds aan het draaien op een verouderde engine.
De game spuugt maximaal 60 FPS eruit, ook al geeft je monitor aan dat je meer dan 60FPS er door heen gooit.
De engine gooit alle frames die boven de 60 zijn gerenderd eigenlijk gewoon de prullebak in en worden niet verwerkt.
Resultaat is of je nu met 60 FPS of 200 FPS aan het rijden bent het is net zo soepel.
Ik snap als je 40 fps aantikt dat je dan inderdaad even gaat tunen met je settings

Probeer ook eens te kijken of je de GPU zelf kunt locken op een 40/60FPS
Dat wil ook wel eens werken dan gaat die GPU niet alles er uit halen wat er in zit.
Dan houd die ruimte over voor andere dingen, ook je CPU is dan wat rustiger.
Weet niet of dit helpt maar je kunt het proberen.

60 FPS is meer dan zat voor het oog en je pc word er wel rustiger van.

[ Voor 11% gewijzigd door ravw op 09-07-2026 11:15 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Jeroenzer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-08 12:58
Thanks voor de tips/tricks, ik ga er vanavond even mee aan de slag als ik weer een ritje ga doen!

Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Iemand die freds vdo mod aan de praat heeft gekregen?

Johann Sebastian Bach

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-09 17:18
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=nrMN-jYwTPA]Om 17:00 een nieuwe video van de Nederlandse map! :)
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 20% gewijzigd door Milan1NL op 18-07-2026 16:53 ]

AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

Milan1NL schreef op zaterdag 18 juli 2026 @ 16:52:
[YouTube]

Om 17:00 een nieuwe video van de Nederlandse map! :)

***members only***
Die map gaat toch nooit uitkomen is al 2 jaar in ontwikkeling zover ik weet.
Waarschijnlijk weer een te kleine team helaas, waardoor het weinig content toevoegt of vol met fouten zit. Dit hebben we al gezien bij eerdere nederlandse projecten en recent de WSI addon.
en dan zeuren de makers dat eindgebruikers ongeduldig zijn, terwijl het daar niet alleen aan ligt.
Vaak onderschat de map-maker zelf hoeveel werk het is en gaat dan heel hard roepen dat het eraan komt en soms zelfs veel te vroeg. Hierdoor krijg je negatieve reacties en boeit niemand het meer wat het eind product zal zijn. Vervolgens verliest de map-maker zijn motivatie en legt de schuld bij andere neer. Eerst een goede basis neerleggen en dan pas promoten met beelden/screenshots/video's.

Welkom bij (software)development ;)

• Milan1NL
Pykow schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 09:29:
[...]

Die map gaat toch nooit uitkomen is al 2 jaar in ontwikkeling zover ik weet.
Waarschijnlijk weer een te kleine team helaas, waardoor het weinig content toevoegt of vol met fouten zit. Dit hebben we al gezien bij eerdere nederlandse projecten en recent de WSI addon.
en dan zeuren de makers dat eindgebruikers ongeduldig zijn, terwijl het daar niet alleen aan ligt.
Vaak onderschat de map-maker zelf hoeveel werk het is en gaat dan heel hard roepen dat het eraan komt en soms zelfs veel te vroeg. Hierdoor krijg je negatieve reacties en boeit niemand het meer wat het eind product zal zijn. Vervolgens verliest de map-maker zijn motivatie en legt de schuld bij andere neer. Eerst een goede basis neerleggen en dan pas promoten met beelden/screenshots/video's.

Welkom bij (software)development ;)
Heel toevallig heb ik elke dag contact met deze map maker. En de eerste publieke release is binnen 2 maand. En tevens bestaat het team uit 2 mensen. De map maker, & ik zelf als tester.

Wij willen laten zien dat het kan om met een klein team het tegenovergestelde kan waar maken. Ook heeft de map maker laten weten dat niet elke plaats in de map komt in verband met de map schaal.

Kan wel verklappen dat er leuke hidden secrets in de map zit. En goed gedetailleerd is.

AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

• HMaster_II
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 01-09 18:37
Milan1NL schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 18:27:
[...]

Heel toevallig heb ik elke dag contact met deze map maker. En de eerste publieke release is binnen 2 maand. En tevens bestaat het team uit 2 mensen. De map maker, & ik zelf als tester.

Wij willen laten zien dat het kan om met een klein team het tegenovergestelde kan waar maken. Ook heeft de map maker laten weten dat niet elke plaats in de map komt in verband met de map schaal.

Kan wel verklappen dat er leuke hidden secrets in de map zit. En goed gedetailleerd is.
Dit.... En ik heb ook contact af en toe met de map-maker. En vooral omdat ik in de regio gewoond heb en er nog geregeld kom, kan ik vertellen, dat er meer detail in zit dan je denkt. Ik heb zelf IRL stukken gereden die de maker 2 weken ervoor had laten zien en die stukken waren 95% overeenkomstig.

The S in IOT stands for security.

HMaster_II schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 14:30:
[...]

Dit.... En ik heb ook contact af en toe met de map-maker. En vooral omdat ik in de regio gewoond heb en er nog geregeld kom, kan ik vertellen, dat er meer detail in zit dan je denkt. Ik heb zelf IRL stukken gereden die de maker 2 weken ervoor had laten zien en die stukken waren 95% overeenkomstig.
We zullen het wel zien als de release er is.
Het is voor de map maker nu wel een voordeel dat de rework van Benelux echt goed is gelukt en dat er nu assets zijn die mooi gebruikt kunnen worden.

Zolang de vibe maar goed is in de map, dan kan het prima werken.

Wat ik helaas vaak niet gevonden krijg is een map addon die gewoon werkt op de base map.
in ATS bestaat dit wel, maar in ETS2 doet iedereen het met ProMods, terwijl ik niet voor een klein stukje extra een hele andere map wil downloaden.

Bijvoorbeeld in ATS heb je Frankenstyle Custom met hele mooie yards die je ook kan aanpassen.

• MarkEijnden
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 31-08 13:04
Hallo Truckers hier,

Ik zag de aanbieding op Steam vandaag (ETS2 voor €5) en ik twijfel al langer. Speel met veel plezier Farming Simulator en ETS2 komt toch wel vaak voorbij. Alleen twijfel ik, omdat ik denk ik niet alleen maar lange stukken wil rijden. Het leuke aan bijvoorbeeld een Farming Simulator vind ik dat je ook echt uitbreidt. Je boerderij wordt groter en je krijgt steeds grotere machines. Er zit dus echt een voortgang in. Dit zie ik zo snel niet terugkomen binnen ETS2. Zit dat er wel in?

Help deze gamer een weloverwogen keuze te maken! Thanks alvast.

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-09 15:49
Rijden is de kern @MarkEijnden . Je kan je stal van chauffeurs uitbouwen, en je vrachtwagens upgraden, maar het rijden blijft de kern. De features rond die chauffeurs zijn verre van zo uitgebreid als de boerderij die je in framing simulator uitbouwt.

|>

• Dirtyrockers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:28
MarkEijnden schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 11:17:
Hallo Truckers hier,

Ik zag de aanbieding op Steam vandaag (ETS2 voor €5) en ik twijfel al langer. Speel met veel plezier Farming Simulator en ETS2 komt toch wel vaak voorbij. Alleen twijfel ik, omdat ik denk ik niet alleen maar lange stukken wil rijden. Het leuke aan bijvoorbeeld een Farming Simulator vind ik dat je ook echt uitbreidt. Je boerderij wordt groter en je krijgt steeds grotere machines. Er zit dus echt een voortgang in. Dit zie ik zo snel niet terugkomen binnen ETS2. Zit dat er wel in?

Grote stukken rijden valt wel mee. Het is niet 1:1 de mappen standaard.

Progressie zit er zeker in. Je moet je bedrijf verder uitbouwen. Mensen inhuren. Vrachtwagens kopen. En met xp level je bijv dat je langere routes mag. Gevaarlijkere spullen.

Je moet geld verdienen om betere vrachtwagens aan te schaffen. Of om trailers te kopen.

• Rvde
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01-09 08:07
MarkEijnden schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 11:17:
Hallo Truckers hier,

Voor 5 euro.. Daar kun je je geen buil aan vallen! :)

• MarkEijnden
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 31-08 13:04
Rvde schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 11:28:
[...]

Alhoewel je daar gelijk in hebt kan het ook zomaar een van de vele games worden op de lijst die niet gespeeld wordt haha

• Rvde
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01-09 08:07
MarkEijnden schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 11:31:
[...]

Alhoewel je daar gelijk in hebt kan het ook zomaar een van de vele games worden op de lijst die niet gespeeld wordt haha
Oeps.. Dit is wel heel herkenbaar! :D

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:44
Rvde schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 11:28:
[...]

Maar stiekem wil je al gauw DLC erbij hebben, en dan blijft het niet bij die €5,-...

Zojuist toch maar eens mijn DLC aangevuld met de diverse "equipment" cargo-packs en de Nordic Horizons map-pack, toch weer ruim €30,- uitgegeven.

iRacing Profiel

• Chantal_NL
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 28-08 19:14

Chantal_NL

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ

Wild Chocolate schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 14:27:
[...]

Maar stiekem wil je al gauw DLC erbij hebben, en dan blijft het niet bij die €5,-...

Zojuist toch maar eens mijn DLC aangevuld met de diverse "equipment" cargo-packs en de Nordic Horizons map-pack, toch weer ruim €30,- uitgegeven.
Ja en dat is voor mij weer heel herkenbaar 😋

Elke aanbiedings ronde kocht ik gewoon weer iets (Gelukkig is er bijna elke maand wel een aanbieding) en op een gegeven moment heb je wat je wil hebben, en nu koop ik gewoon elke map DLC met de release

[]===['''l'''l'''l'''])>----- PSN: Chantal_NL | Xbox: Chantal NL | Steam: Chantal_NL -----<(['''l'''l'''l''']===[]

• Milan1NL
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t2LHfj3e8KFizvP_mY7fA1PfrDY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/NEp7gdI6blkgBRpYdwPaAg1c.png?f=user_large

Ik miste nog een paar DLC's voor ATS. En meteen SCS Software daarbij steun maar even gedaan :). Straks met de road trip dlc kan je weer leuk touren door het spel

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
Thrustmaster komt ook met een addon voor truck simulators.

SimTask Truck-40

Afbeeldingslocatie: https://www.thrustmaster.com/wp-content/uploads/2026/08/KeyArt_SimTaskTruck40AddOn-1920x1080-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://traxion.gg/wp-content/uploads/2026/08/3-12-1024x576.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door KBE91 op 27-08-2026 08:48 ]

Dat met die bussen wil ook niet echt opschieten. Kan er ook niks over vinden hoe het ervoor staat. Weet iemand hier iets meer?

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01:12
CyberCow schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 20:11:
Dat met die bussen wil ook niet echt opschieten. Kan er ook niks over vinden hoe het ervoor staat. Weet iemand hier iets meer?
Ergens de komende dagen/week verwacht ik eigenlijk een releasedatum voor ATS/road trip en hopelijk vrij snel daarna één voor ETS2/bussen.

Ik ben inmiddels wel klaar met alle previews en weet ik veel wat voor geneuzel.Beetje lekker maken, terwijl er eigenlijk gewoon verdomd weinig nieuws is.. Ik heb Illinois ook nooit gekocht omdat het op dat moment niet trok, en er geen event was, waarmee ATS voor mij al sinds Louisiana eigenlijk wel op zn gat ligt.

ETS had wel wat betere content met nordic horizons en Benelux, maar pff..

Ben eigenlijk vooral bang dat die road trip, maar ook de bussen vooral leuk zijn voor -even-, maar uiteindelijk niet zoveel toevoegen aan een truck sim.Net als bv de driving school.. leuk voor een keer, maar verder meh

3600Wp@ zuid

• phoney870
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 22:35
GAIAjohan schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 22:27:
Ergens de komende dagen/week verwacht ik eigenlijk een releasedatum voor ATS/road trip en hopelijk vrij snel daarna één voor ETS2/bussen.
Waarom verwacht je het binnenkort? Ik hoop er ook op , maar dat doe ik al maanden. Ik wil ook Rusland en andere dlc, maar er lijkt in de loop der tijd alleen maar meer coming soon dlc te komen en nergens een release datum of een road map, echt maanden en maanden hoor je vervolgens niks. En Rusland was toch al klaar meende ik, maar toen brachten ze hem niet uit en nu staat hij weer op coming soon.

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01:12
phoney870 schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 22:35:
[...]

Waarom verwacht je het binnenkort? Ik hoop er ook op , maar dat doe ik al maanden. Ik wil ook Rusland en andere dlc, maar er lijkt in de loop der tijd alleen maar meer coming soon dlc te komen en nergens een release datum of een road map, echt maanden en maanden hoor je vervolgens niks. En Rusland was toch al klaar meende ik, maar toen brachten ze hem niet uit en nu staat hij weer op coming soon.
Er zijn al achievements voor Road trip in ATS, schijnt het als ik de discussies op Steam lees.. Alhoewel die ik zie, hinten meer op South Dakota..
"Mount Rushmore State", "Great Faces, Great Places".

Rusland zie ik echt niet meer komen. Die staat al sinds vóór de oorlog op Coming Soon. :)

//edit:
Men zegt dat deze voor Road trip zouden moeten zijn:
Jack of All Trades
Worth the Detour
Keys in Hand
Interstate Legend
Not a Scratch
Nowhere to Rush

Ik twijfel.. Nowhere to Rush, ook weer een link met Rushmore? -> South Dakota
jack of all trades en keys in hand, zou ik weer zeggen: Yep

[ Voor 31% gewijzigd door GAIAjohan op 01-09-2026 23:04 ]

3600Wp@ zuid