Ik ben niet teleurgesteld over die representatie
. Nu ben ik niet vanuit Seattle gereden, maar vanuit Vancouver, en toen eerst de Canadese grote parken (Jasper, Banff, Glacier, voor we naar Yellowstone trokken.).
Met name hoe Glacier NP in ATS zit, vind ik errug nice.
Overigens zit ook het Crane Flat gas station van Yosemite heel nice in ATS. De herkenbaarheid ervan is zo enorm, zeker als je daar toevallig een foto hebt dat je er zelf tankt
Ook Promods heeft dergelijke zaken.. Het tankstation op IJsland op het zuidelijke deel van 1 waar niks in de buurt is, is zo 1
. Gewoon een lelijk prefab gebouw dat alles in 1 is: Dorpswinkel, slaapplek, benzinestation, eetpaleis.
Ook Canada heeft veel van dergelijke gebouwen, maar dan wat minder lelijk prefab dan op IJsland
Vind zelf dat ETS2 pas de laatste jaren daar echt beter in begint te worden.
Iig, have fun de komende 3,5week
Met name hoe Glacier NP in ATS zit, vind ik errug nice.
Overigens zit ook het Crane Flat gas station van Yosemite heel nice in ATS. De herkenbaarheid ervan is zo enorm, zeker als je daar toevallig een foto hebt dat je er zelf tankt
Ook Promods heeft dergelijke zaken.. Het tankstation op IJsland op het zuidelijke deel van 1 waar niks in de buurt is, is zo 1
Ook Canada heeft veel van dergelijke gebouwen, maar dan wat minder lelijk prefab dan op IJsland
Vind zelf dat ETS2 pas de laatste jaren daar echt beter in begint te worden.
Iig, have fun de komende 3,5week
[ Voor 15% gewijzigd door GAIAjohan op 29-08-2025 11:52 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west