[]===['''l'''l'''l'''])>----- PSN: Chantal_NL | Xbox: Chantal NL | Steam: Chantal_NL -----<(['''l'''l'''l''']===[]
gezien de foto denk ik inderdaad 1 + 1 is 2 in dit gevalChantal_NL schreef op donderdag 5 september 2024 @ 12:56:
[Afbeelding]
Misschien komt vanavond wel de Kögel DLC ?
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
yes artikel zag ik gister voorbij komen:ScuL schreef op donderdag 5 september 2024 @ 13:36:
Arkansas en 1.51 voor ATS komt uit op 16 september blijkt
https://blog.scssoft.com/
Oke dus die komt uit op mijn verjaargdag .ScuL schreef op donderdag 5 september 2024 @ 13:36:
Arkansas en 1.51 voor ATS komt uit op 16 september blijkt
Ben wel benieuwt er naar
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
SCS zou jou Arkansas dus cadeau moeten doen!ravw schreef op donderdag 5 september 2024 @ 15:57:
[...]
Oke dus die komt uit op mijn verjaargdag .
Ben wel benieuwt er naar
ach hoeft niet ik sponsoord ze graag maar het zou wel leuk zijn.FairPCsPlease schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 02:47:
[...]
SCS zou jou Arkansas dus cadeau moeten doen!
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Kansas en Nebraska kwamen daarna nog, maar die zijn eigenlijk best saai. 'The Great Plains' heet dat deel van de VS als ik het wel heb, het woord zegt het al: een plat en saai gebied grotendeels.Marzman schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 07:07:
Arkansas ziet er een stuk toffer uit dan Texas (daar ben ik gestopt met kopen voor ATS, ik weet niet of er nog andere dlc tussen zat). Een stuk meer gevarieerd.
Minimaal eis van 50 uur weet ik niet meer, daar zat ik al ruim overheen toen ik mij had aangesloten.Oxigeon schreef op donderdag 5 september 2024 @ 10:13:
[...]
Ik kan dit be-amen. Ben ook ooit lid geweest van deze VTC. Ben eruit gegaan/gezet omdat ik de rit niet had gereden in die 3 maanden tijd. Toen ik je vorige bericht zag wilde ik weer terugkeren maar zag dat de eis nu is dat je minimaal 50uur op de teller hebt staan. Dit zijn er bij mij maar 38.5.
Toendertijd was dit een leuke groep mensen waar je lekker mee samen kan spelen.
Dat is ook even een maandje knallen en je hebt er zo 50 uur in zitten.
Texas was en is een mooie DLC met grote steden als bijvoorbeeld Houston.Marzman schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 07:07:
Arkansas ziet er een stuk toffer uit dan Texas (daar ben ik gestopt met kopen voor ATS, ik weet niet of er nog andere dlc tussen zat). Een stuk meer gevarieerd.
Daarna heb je Oklahoma,Kansas en Nebraska nog gekregen, waarbij Oklahoma nog wel een prima map is, omdat dit de i-40 langer maakt en dus meer km's te vreten.
Nebraska was voor mij erg saai, vooral de steden in het noorden.
Arkansas is niet heel groot, maar ik zie alwel weer veel detail.
Maar ik koop toch standaard alle mappen voor meer content om doorheen te rijden en om de achievements weer op 100% te krijgen.
In ander nieuws
We gaan heel veel updates krijgen de komende weken.
16 September Arkansas
:fill(white):strip_exif()/f/image/hOXvKqE4PI9g8eB6Hm3XW2k5.png?f=user_large)
16 of 17 September
Kässbohrer trailer pack
:fill(white):strip_exif()/f/image/bDSA4Lx6so6cozsrG26kxphG.png?f=user_large)
Krone eTrailer (electric)
:fill(white):strip_exif()/f/image/wOiGdXRaDUSbOdygRlwiprNL.png?f=user_large)
12/13 September
Mack Pinnacle (Tijdens Arkansas stream aangegeven dat de truck waarschijnlijk nog voor Arkansas gelanceerd gaat worden)
/f/image/BtWtZrXWifRCbp6GPCxoLz3E.png?f=fotoalbum_large)
Tussen 10 en 13 september
ATS en ETS2 gaan over naar 1.51
Angelo NL / Global Cargo VTC
Oke ik hoop niet dat alles nu overhoop is in m'n controls straks..
Simpel.lord_fh schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 11:19:
hoe weet je dat van de update naar 1.151 ?
Maandag 16 September komt Arkansas, daarvoor moet de update naar 1.51 al gedaan zijn.
Want Arkansas zit niet voorbereid in 1.50
Ze gaan niet op maandag zowel 1.51 uitbrengen en de DLC.
Dan ga je zeker conflicten krijgen.
Dus ze gaan 1.51 sowieso deze week uitleveren.
Vaak worden update uitgeleverd op Dinsdag of Donderdag.
Ik verwacht daarom morgen de patch 1.51 in ATS en later in de week de MACK Pinnacle.
Dit komt niet als een verassing als je de laatste stream (Kögel trailer) had bekeken.lord_fh schreef op zondag 8 september 2024 @ 21:05:
https://blog.scssoft.com/...ontroller-config.html?m=1
Oke ik hoop niet dat alles nu overhoop is in m'n controls straks..
Het viel mij op dat er knoppen gekoppeld konden worden om te wisselen tussen de menu's tijdens het aanpassen van de trailer (Wisselen van paintjobs naar trailer parts etc, de bovenste balk)
Daar stond alleen in de stream BUTTON 13 en BUTTON 14.
Ben benieuwd wanneer ETS volgt naar 1.51. Zou dat volgende week zijn danPykow schreef op maandag 9 september 2024 @ 10:03:
[...]
Simpel.
Maandag 16 September komt Arkansas, daarvoor moet de update naar 1.51 al gedaan zijn.
Want Arkansas zit niet voorbereid in 1.50
Ze gaan niet op maandag zowel 1.51 uitbrengen en de DLC.
Dan ga je zeker conflicten krijgen.
Dus ze gaan 1.51 sowieso deze week uitleveren.
Vaak worden update uitgeleverd op Dinsdag of Donderdag.
Ik verwacht daarom morgen de patch 1.51 in ATS en later in de week de MACK Pinnacle.
[...]
Dit komt niet als een verassing als je de laatste stream (Kögel trailer) had bekeken.
Het viel mij op dat er knoppen gekoppeld konden worden om te wisselen tussen de menu's tijdens het aanpassen van de trailer (Wisselen van paintjobs naar trailer parts etc, de bovenste balk)
Daar stond alleen in de stream BUTTON 13 en BUTTON 14.
Het is geen kleine patch, het is een update van 1.50 naar 1.51.Skyaero schreef op maandag 9 september 2024 @ 10:45:
Wordt bij deze kleine patches ook je bestaande contract (kosteloos) geannuleerd? Want dan moet ik even wachten met updaten totdat ik mijn rit heb afgemaakt.
Als je kijkt welke voorbereidingen erin zitten, controller setup, reworks etc.
Bij iedere patch heb je een spel verandering en zal je opdracht geannulleerd worden.
Altijd in dezelfde week als ATS,vaak 1 tot 2 dagen later.Rohem schreef op maandag 9 september 2024 @ 10:44:
[...]
Ben benieuwd wanneer ETS volgt naar 1.51. Zou dat volgende week zijn dan
Tada 10 September en de update van ATS 1.51 is uitgekomen !
https://blog.scssoft.com/...simulator-151-update.html
Ik zag wel een vlog gisteravond over het verdwijnen van je voortgang in ATS vanwege deze update... Iets om goed in de gaten te houden.Pykow schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 10:13:
Zoals eerder aangegeven hier:
Tada 10 September en de update van ATS 1.51 is uitgekomen !
https://blog.scssoft.com/...simulator-151-update.html
Deze vlog dus..
The S in IOT stands for security.
Als je mods gebruikt, dan moet je mods die niet werken uitschakelenHMaster_II schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 10:58:
[...]
Ik zag wel een vlog gisteravond over het verdwijnen van je voortgang in ATS vanwege deze update... Iets om goed in de gaten te houden.
Deze vlog dus..
Ben je bezig met een ritje, dan moet je dit eerst afronden voordat je gaat upgraden naar 1.51
Verder is het nog nooit geweest dat je progress verliest en anders weer lekker een nieuw profiel starten.
Heb de Beta update nu zie ik steeds een grote witte flits in beeld.
Regen of zon of bewolkt of in 2K of in 4K het maakt niks uit het gaat niet weg.
Het gebeurd zo snel dat ik er geen screenshot van kan maken.
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
Ik ga er even vanuit dat je alle mods hebt uitgeschakeld anders zit daar het probleemmmxmmx schreef op woensdag 11 september 2024 @ 03:51:
Hallo
Heb de Beta update nu zie ik steeds een grote witte flits in beeld.
Regen of zon of bewolkt of in 2K of in 4K het maakt niks uit het gaat niet weg.
Het gebeurd zo snel dat ik er geen screenshot van kan maken.
Zelfs alle mods bleven gewoon werken, helemaal prima dus.
Ik vermoed morgen 17:00 uur...lord_fh schreef op woensdag 11 september 2024 @ 13:15:
Nu ets2 nog haha
Dat is bijna alle vorige keren ook zo geweest..
Heb geen modsPykow schreef op woensdag 11 september 2024 @ 11:05:
[...]
Ik ga er even vanuit dat je alle mods hebt uitgeschakeld anders zit daar het probleem
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
Kijk maar op social media het gaat inderdaad morgen gebeuren.Myquandro schreef op woensdag 11 september 2024 @ 14:29:
Ets2 zal morgen wel volgen. Als ik het mij goed herinner heeft ATS vaak de update op dinsdag en ETS2 op donderdag.
Want ze gaan morgen in rework duitsland rond rijden.
Ik had alleen nog verwacht de Mack pinnacle truck deze donderdag.
Maar we hebben Vrijdag nog
Ik ga inderdaad wachten op ProMods met updaten en op Steam instellen, via de Beta-functie om zelf een versie te kiezen, in 1.50 te blijven rijden tot het zover is. Met ATS ga ik naar 1.51 dan kan ik meedoen met de Cruising Arkansas Event die er ongetwijfeld komt, maar bij ETS 2 is er niet zo'n event nu die mij reden geeft meteen over te stappen.
pro tip, als je tenminste in Steam hebt ingesteld om geen games te updaten terwijl je een game aan het spelen bent: open ATS (of een ander spel) middels een bureaubladsnelkoppeling naar het spel zelf voordat je Steam opent en de ETS update komt in de wachtrij in plaats van gelijk te downloaden, zodat je de Beta-functie kunt gebruiken om terug te gaan naar 1.50 zonder dat het proces teruggedraaid hoeft te worden, want 1.51 is dan nog niet eens gestart, want staat in de wacht zolang ATS of een andere game geopend is.
[ Voor 28% gewijzigd door FairPCsPlease op 12-09-2024 10:28 ]
/f/image/x0hkrkme65tX40I6JYnDxcfQ.png?f=fotoalbum_large)
Merk wel dat de settings van mijn controller veranderd zijn, dat is minder, weer even wennen
[ Voor 48% gewijzigd door Albert020 op 12-09-2024 18:18 ]
Ik had eigenlijk verwacht dat de update er gisteren was, maar kon het wel verwachten dat het donderdag ging gebeuren.
Nu eens kijken of mijn bronnen nog kloppen dat we morgen de Mack Pinnacle truck gaan ontvangen
(nog voor Arkansas)
Dat weten we morgen in de loop van de dag via social media.
Of we krijgen 2 updates op 1 dag volgende week.
Ik ben weer benieuwd naar de nieuwe reworks in duitsland en paar kleine mods updaten.FairPCsPlease schreef op donderdag 12 september 2024 @ 10:21:
[...]
[...]
Ik ga inderdaad wachten op ProMods met updaten en op Steam instellen, via de Beta-functie om zelf een versie te kiezen, in 1.50 te blijven rijden tot het zover is. Met ATS ga ik naar 1.51 dan kan ik meedoen met de Cruising Arkansas Event die er ongetwijfeld komt, maar bij ETS 2 is er niet zo'n event nu die mij reden geeft meteen over te stappen.
pro tip, als je tenminste in Steam hebt ingesteld om geen games te updaten terwijl je een game aan het spelen bent: open ATS (of een ander spel) middels een bureaubladsnelkoppeling naar het spel zelf voordat je Steam opent en de ETS update komt in de wachtrij in plaats van gelijk te downloaden, zodat je de Beta-functie kunt gebruiken om terug te gaan naar 1.50 zonder dat het proces teruggedraaid hoeft te worden, want 1.51 is dan nog niet eens gestart, want staat in de wacht zolang ATS of een andere game geopend is.
Eigenlijk zou ik vandaag Promods spelen in TruckersMP voor een convoy.
Maar dat weet ik nog niet zeker
In de gamelog staat als laatste
1
2
3
4
5
6
7
| 00:11:46.538 : Creating save-game file (/steam/profiles/4A65726F656E56/save/autosave_drive_3/game.sii) ... 00:13:34.739 : Screenshot written: 'C:/Users/jeroe/Documents/Euro Truck Simulator 2/screenshot/ets2_20240912_171254_00.png'. 00:13:58.098 : Enforcing 'floor_reflection: false' in '/model/ui/garage/desktop_garage.pmd' scene - there are no parts to be customized for reflection. 00:14:19.344 : Enforcing 'floor_reflection: false' in '/model/ui/garage/desktop_garage.pmd' scene - there are no parts to be customized for reflection. 00:17:15.074 : [used_vehicles] 1 used truck offers have expired (25 offers valid) 00:17:25.981 : <ERROR> [gfx] Failed to create image, the resource name was undefined 00:17:30.280 : <ERROR> d:\buildbot\slaves\win_slave\final_build_ets2_151_windows_bin_steam_x64\build\prism\src\p3core\collections\arrays\arrays_base_impl.h(571): ??A?$array_t@Ur_texture_object_t@prism@@@prism@@QEAAAEAUr_texture_object_t@1@_K@Z: Index outside array boundaries: 4294967295 >= 16384 |
Na het screenshot maken heb ik nog ff gereden, maar plotseling crashte hij dus weer.
Iemand enig idee? Ja, ik heb wel wat mods, maar dat pad wat wordt aangegeven lijkt me op een ander issue te duiden want het spel staat daar (uiteraard) niet.
Het kunnen 2 dingen zijn.JeroenV_ schreef op donderdag 12 september 2024 @ 17:39:
Bij mij geeft de update voor ETS issues, nu al 3x een crash naar desktop.
In de gamelog staat als laatste
code:
1 2 3 4 5 6 7 00:11:46.538 : Creating save-game file (/steam/profiles/4A65726F656E56/save/autosave_drive_3/game.sii) ... 00:13:34.739 : Screenshot written: 'C:/Users/jeroe/Documents/Euro Truck Simulator 2/screenshot/ets2_20240912_171254_00.png'. 00:13:58.098 : Enforcing 'floor_reflection: false' in '/model/ui/garage/desktop_garage.pmd' scene - there are no parts to be customized for reflection. 00:14:19.344 : Enforcing 'floor_reflection: false' in '/model/ui/garage/desktop_garage.pmd' scene - there are no parts to be customized for reflection. 00:17:15.074 : [used_vehicles] 1 used truck offers have expired (25 offers valid) 00:17:25.981 : <ERROR> [gfx] Failed to create image, the resource name was undefined 00:17:30.280 : <ERROR> d:\buildbot\slaves\win_slave\final_build_ets2_151_windows_bin_steam_x64\build\prism\src\p3core\collections\arrays\arrays_base_impl.h(571): ??A?$array_t@Ur_texture_object_t@prism@@@prism@@QEAAAEAUr_texture_object_t@1@_K@Z: Index outside array boundaries: 4294967295 >= 16384
Na het screenshot maken heb ik nog ff gereden, maar plotseling crashte hij dus weer.
Iemand enig idee? Ja, ik heb wel wat mods, maar dat pad wat wordt aangegeven lijkt me op een ander issue te duiden want het spel staat daar (uiteraard) niet.
1. een mod die een map aanpast (bijvoorbeeld custom garage)
2. er kan ook een truck mod aanwezig zijn met parts die niet meer werken.
In ander nieuws.
Mijn bronnen hadden het juist
/f/image/ciFbG3lA2PReXBHUeVU9pozF.png?f=fotoalbum_large)
Custom garage mod of map mods heb ik niet, eigenlijk alleen maar carpacks van jazzycat en trafficmaniac, en wat mods voor lampen.Pykow schreef op donderdag 12 september 2024 @ 21:00:
[...]
Het kunnen 2 dingen zijn.
1. een mod die een map aanpast (bijvoorbeeld custom garage)
2. er kan ook een truck mod aanwezig zijn met parts die niet meer werken.
Qua truckmods was de fh 2022 niet compatible werd aangegeven, die mod heb ik verwijderd. Gebruikte die truck toch al niet meer en had m al verkocht.
De truck waarmee ik nu rij, een MAN, heb ik al even in de garage gezet en wat onderdelen verkocht/gekocht. Dat ging allemaal goed, en heb daar ook geen mods voor voor zover ik weet dus gebruik alleen standaard onderdelen. Gekke is dat de crash de 1e keer binnen 50 meter rijden was, de 2e en 3e keer duurde het veel langer.
[ Voor 5% gewijzigd door JeroenV_ op 12-09-2024 21:29 ]
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Tip van de dag, zorg voor in ieder geval 1 profiel (ik heb er 4JeroenV_ schreef op donderdag 12 september 2024 @ 21:28:
[...]
Custom garage mod of map mods heb ik niet, eigenlijk alleen maar carpacks van jazzycat en trafficmaniac, en wat mods voor lampen.
Qua truckmods was de fh 2022 niet compatible werd aangegeven, die mod heb ik verwijderd. Gebruikte die truck toch al niet meer en had m al verkocht.
De truck waarmee ik nu rij, een MAN, heb ik al even in de garage gezet en wat onderdelen verkocht/gekocht. Dat ging allemaal goed, en heb daar ook geen mods voor voor zover ik weet dus gebruik alleen standaard onderdelen. Gekke is dat de crash de 1e keer binnen 50 meter rijden was, de 2e en 3e keer duurde het veel langer.

'Niets is ooit gemakkelijk' - Zedd
Dan wordt het denk ik maar wachten op updates van de mods, en tot die tijd ATS spelen.JPD68 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 09:29:
[...]
Tip van de dag, zorg voor in ieder geval 1 profiel (ik heb er 4) dat helemaal vanilla (zonder mods) is. Dat crashes qua tijd nogal uiteenlopen heb ik ook meegemaakt. In de door jouw genoemde mods kunnen genoeg redenen zitten om iets te laten crashen
Daar heb ik geen issues, terwijl daar ook veel dezelfde mods in zitten.
Zo'n vanilla profiel snap ik qua nut om dit uit te sluiten, maar verder mis ik waarom je verschillende profielen zou willen hebben. Kan aan mij liggen natuurlijk, want ik speel maar in 1 profiel.
Waarom zou je meerdere profielen willen hebben?
1 vanilla profiel voor testenJeroenV_ schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 09:49:
[...]
Dan wordt het denk ik maar wachten op updates van de mods, en tot die tijd ATS spelen.
Zo'n vanilla profiel snap ik qua nut om dit uit te sluiten, maar verder mis ik waarom je verschillende profielen zou willen hebben. Kan aan mij liggen natuurlijk, want ik speel maar in 1 profiel.
1 profiel met ProMods, tevens met de RJL Scania T-series
1 profiel met een paar mods voor de beleving van het spel (Grimes/minimal advisor/Physics)
1 profiel met Vintage trucks (Mack R, DAF 241, MAN 520 ,SCANIA 112 enzovoort)
ieder gek zo zijn gebrek

'Niets is ooit gemakkelijk' - Zedd
Hahaha, ja ieder zijn ding. Ik hou het denk ik toch maar bij 1, of misschien dan nog een vanilla erbij.JPD68 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 09:55:
[...]
1 vanilla profiel voor testen
1 profiel met ProMods, tevens met de RJL Scania T-series
1 profiel met een paar mods voor de beleving van het spel (Grimes/minimal advisor/Physics)
1 profiel met Vintage trucks (Mack R, DAF 241, MAN 520 ,SCANIA 112 enzovoort)
ieder gek zo zijn gebrek
Inmiddels ben ik al een stapje verder; ben alle trucks in de lijst afgegaan, en diversen melden een missende mod. Heb dat allemaal gefixt nu, zal zo weer een stukje proberen te rijden.
Kwam zelfs diverse Volvo's, Mercedessen en MAN's tegen zonder koplampen, dus ergens is idd iets niet helemaal goed gegaan.
Jazzypack uitschakelen.JeroenV_ schreef op donderdag 12 september 2024 @ 21:28:
[...]
Custom garage mod of map mods heb ik niet, eigenlijk alleen maar carpacks van jazzycat en trafficmaniac, en wat mods voor lampen.
Alles wat aanpassing doet in de omgeving, Verkeer, weer, gebouwen moet je als eerst eruit halen.
Met meerdere profielen kan je mooi spelen met mods.JeroenV_ schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 09:49:
[...]
Dan wordt het denk ik maar wachten op updates van de mods, en tot die tijd ATS spelen.
Sommige mods werken niet samen of maken je game instabiel.
Bijvoorbeeld je hebt een mooie Volvo FH2022 mod gevonden en vervolgens wil je ook een Mercedes MP5 mod rijden. Ook al denk je 1 mod te gebruiken en de andere in je garage te hebben. Ze kunnen elkaar in de weg zitten.
Je wilt speciale cargo rijden, maar je hebt ook naar de lage kwaliteit mod van Jazzypack erin zitten.
Gegarandeerd dat dit elkaar gaat bijten.
Je wilt andere map combo's uitproberen, dan alleen promods.
Je speelt misschien TruckersMP en Singleplay en met vrienden op een Convoy dedicated server.
1 vanilla (zonder mods) profiel voor je achievements en nieuwe DLC's direct op te kunnen gebruiken
Dan heb ik voor meerdere events waar ik Convoy control (dus de route begeleiding doet) heb ik ook steeds een nieuwe profiel
genoeg redenen voor meerdere profielen.
Nou ja, in ieder geval kan ik weer rijden

gelijk maar als nieuwe truck gekocht ..
:strip_exif()/f/image/gYYuVin6IQ78tGVrTUtmZ8bt.jpg?f=fotoalbum_large)
Zo gelijk maar even een vrachtje opgepakt
:strip_exif()/f/image/OAvgH0n7lkc44mSzk8ARz8ri.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fwT6tEVEubOdRBu56beIeJ9U.jpg?f=fotoalbum_large)
Helaas nog niet de Convoy versie ...
Hoop dat ze ooit nog eens een classic packs gaan uit brengen van oude trucks in ETS2 en ATS
[ Voor 46% gewijzigd door ravw op 14-09-2024 02:12 ]

Vandaag maar ff rijden dus
Zet even de time versnelling aan.JeroenV_ schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 09:50:
Ik wilde hem gisteren na de livestream ook gelijk kopen, was alleen even vergeten dat ik 2 dagen geleden weer wat garages en trucks had gekocht, dus het geld was op![]()
Vandaag maar ff rijden dus
Je kunt wel op internet vinden hoe je dat kunt doen.
en wacht even een 10 min je heb genoeg geld om 4 trucks te kopen en heel wat garages
Had dat ooit eens gebruikt voor een timelapse te maken voor ETS2.
Alleen kreeg telefoon tussen door die 1 uur duurde ... dus ik heb nu geld bij ETS2 die ik nooit meer gaat op krijgen.

In ATS nog niet gebruikt.
Daar loop ik dus wel tegen het probleem aan dat ik snel zonder zit , maar ik had 400.000 er opstaan en mijn truck die ik reed verkocht dus het koste me niet veel .
[ Voor 12% gewijzigd door ravw op 14-09-2024 10:06 ]
Ik heb gisteravond maar de 1.50 versie teruggezet. Ritjes in ProMods gedaan en 4e garage afgevuld met truck en rijder.
Ik heb geen haast, maar thanks voor de tip.ravw schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 10:04:
[...]
Zet even de time versnelling aan.
Je kunt wel op internet vinden hoe je dat kunt doen.
en wacht even een 10 min je heb genoeg geld om 4 trucks te kopen en heel wat garages![]()
Had dat ooit eens gebruikt voor een timelapse te maken voor ETS2.
Alleen kreeg telefoon tussen door die 1 uur duurde ... dus ik heb nu geld bij ETS2 die ik nooit meer gaat op krijgen.![]()
In ATS nog niet gebruikt.
Daar loop ik dus wel tegen het probleem aan dat ik snel zonder zit , maar ik had 400.000 er opstaan en mijn truck die ik reed verkocht dus het koste me niet veel .
Het valt me sowieso op dat geld verdienen in ATS langzamer gaat dan in ETS, misschien ook omdat de ritten meestal een stuk langer zijn.
:strip_exif()/f/image/iNt3wXpAiIKQhuP62XIOlVrh.jpg?f=fotoalbum_large)
Zo me vracht netjes afgeleverd met de Mack
Nu de tweede , even wat klein spul
:strip_exif()/f/image/wTCvi5aP5SuZNyinEkFIiX4E.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 32% gewijzigd door ravw op 14-09-2024 22:04 ]
T werkt, maar ik merk niet echt iets van FPS verbetering door de 1.51 update, eerder dat het zwaarder is voor mijn 1070TI.
Desalnietemin, weer lekker gassen !
Ik denk dat die combi de reden is dat Motörhead het nummer Overkill schreef

Hoe bedoel je overkill (hij staat wel netjes vast met een spanbandje)FairPCsPlease schreef op maandag 16 september 2024 @ 10:30:
[...]
Ik denk dat die combi de reden is dat Motörhead het nummer Overkill schreef
![]() | ![]() | ![]() |
Signatures zijn voor boomers.
ja klopt en ook een beetje truckers humor.Maasluip schreef op maandag 16 september 2024 @ 11:40:
Het is slechte karma om leeg te rijden, daarom doen truckers dit.
Maar je ziet het vaker
Koop hem als bundel dat scheelt je weer wat euro centen (Dus met die forest dlc als je die al heb )
Toch wel erg mooi die nieuwe gebied
:strip_exif()/f/image/OjsW0F1ycNP8A5h0QP6FbWdl.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 141% gewijzigd door ravw op 16-09-2024 20:04 ]
Gisterenavond snel via mijn telefoon gekocht en niet gezien dat er een bundel was.ravw schreef op maandag 16 september 2024 @ 19:23:
Arkansas is uit voor ATS
Koop hem als bundel dat scheelt je weer wat euro centen (Dus met die forest dlc als je die al heb )
Toch wel erg mooi die nieuwe gebied
[Afbeelding]
Ach die paar euro voel je niet met het aantal uur dat je speelt.
Ik heb vanmorgen nog voor dat ik naar mijn werk vertrok, nog even 1,5 uur gespeelt.
5 Steden ontdekt en 4 leveringen gedaan die goed waren voor het Cruise Event.
Daarbij ook gelijk het knuffeldier vrijgespeeld
Tot dus ver kan ik zeggen dat het een zeer mooie DLC is en beter dan Nabraska en Oklahoma.
Maar dat heeft ook meer te maken met het gebied waarin we rijden.
Het voelt een beetje als Texas maar dan met veel bosgebied.
:strip_exif()/f/image/bJKZwpROr1H7ZCbMrgbW6VqC.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 69% gewijzigd door lord_fh op 17-09-2024 12:57 ]
Zou liever hebben dat alle moeite die hierin gestoken wordt naar versnelde maps(verbeteringen) zou gaan.
krijg er gewoon een beetje zelfde gevoel bij als al die paint job packs.. Sowieso, bundel al die paintjobs eens in 1 grote pack..
[ Voor 17% gewijzigd door GAIAjohan op 17-09-2024 13:39 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ik geloof dat het verhaal ging dat rond 2015 SCS heeft geprobeerd licenties te krijgen voor de trailers en de trailerbedrijven niet geïnteresseerd waren.GAIAjohan schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 13:38:
Zal wellicht aan mij liggen, maar al die trailer packs boeien me vrij weinig. Eigenlijk vind ik ze ook best prijzig.. Of er nu een Tirsan, Kässbohrer of Krone achter ligt, is voor mij echt dikke /care.
Vanaf 2018 was dat andersom, te beginnen met Krone. Het zou mij niet verbazen als de trailerbedrijven hier gewoon geld voor over hebben gehad.
Over twee dagen komt de eTrailer van Krone uit (mits je de DLC hebt): https://www.instagram.com/kronetrailer/reel/C_3cig-ijPe/
Of de staat van Iveco in-game.lord_fh schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 13:43:
Eens ! Van mij mogen ze ook sowieso is gas geven met nieuwe truck updates en uitbreidingen zoals de volvo fh die al eeuwen wordt gemeld als komt er aan...
Of probeer eens de licentie van die Ford truck te krijgen die je steeds meer ziet
Inderdaad de F-Max die in 2019 al Truck of the Year is geweestGAIAjohan schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 14:19:
[...]
Of de staat van Iveco in-game.
Of probeer eens de licentie van die Ford truck te krijgen die je steeds meer ziet
mooi ding trouwens ook ..Heb ze al eens in het echt gezien.
Maar zo als je schreef je ziet ze wel steeds meer.
En komt denk ik ook dat ze ook een Dealer in Nederland hebben zitten (vanaf dit jaar Mei dacht ik)
Hoe kun je die post überhaupt te zien krijgen? Als ik klik op 'optionele cookies weigeren' blijf ik tegen een cookiewall aankijken in plaats van de post te zien. Ik ga NIET klikken op alle cookies toestaan. Dat is toch verboden, een cookiewall van 'alles accepteren of je ziet niets'?Skyaero schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 14:06:
Over twee dagen komt de eTrailer van Krone uit (mits je de DLC hebt): https://www.instagram.com/kronetrailer/reel/C_3cig-ijPe/
Het mag inderdaad niet , maar goed vandaag ook al weer 2 keer gebeld door die telefoon terroristen. Wat ze ook niet meer mogen volgens de wet. Maar nog dagelijks van die verkopers die je bellen om je spullen aan te smeren.FairPCsPlease schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 18:38:
[...]
Hoe kun je die post überhaupt te zien krijgen? Als ik klik op 'optionele cookies weigeren' blijf ik tegen een cookiewall aankijken in plaats van de post te zien. Ik ga NIET klikken op alle cookies toestaan. Dat is toch verboden, een cookiewall van 'alles accepteren of je ziet niets'?
[ Voor 33% gewijzigd door lord_fh op 17-09-2024 19:17 ]
Oh, dat is mooi! Ik opende net dit topic om erover te klagen dat de DAF XD waar ik nu in rij een leuke truck is, maar dat ik het jammer vind dat hij er zo kaal en onaf uit ziet zonder zijskirts en de mogelijkheid om wielkasten te kiezen. Maar dat komt dus!
Ik heb net een update gehad van ETS 2Rivanov schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 19:58:
Alleen nog niet bekend wanneer? Of lees ik er compleet overheen.
Iets van 500 mb dus ik weet niet wat het is
[ Voor 9% gewijzigd door ravw op 17-09-2024 19:59 ]
Je hebt de DAF 2025 en Wielton update gehad...ravw schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 19:59:
[...]
Ik heb net een update gehad van ETS 2
Iets van 500 mb dus ik weet niet wat het is
Er zijn modificaties op de DAF trucks gekomen.
Wielton heb ik niet.HMaster_II schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 20:11:
[...]
Je hebt de DAF 2025 en Wielton update gehad...
Er zijn modificaties op de DAF trucks gekomen.
wacht even op ene beetje lagere prijs ... ik heb er twee gekocht van die trailer packs , gebruik ze zelde.
dus als ze eens leuk geprijsd zijn koop ik de restanden wel ..
DLC van landschappen en gebieden vind ik belangrijker
FairPCsPlease schreef op donderdag 12 september 2024 @ 10:21:
Ik moet een keuze maken... I can't have my cake and eat it.FairPCsPlease schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 19:48:
Oh, dat is mooi! Ik opende net dit topic om erover te klagen dat de DAF XD waar ik nu in rij een leuke truck is, maar dat ik het jammer vind dat hij er zo kaal en onaf uit ziet zonder zijskirts en de mogelijkheid om wielkasten te kiezen. Maar dat komt dus!

[ Voor 3% gewijzigd door FairPCsPlease op 17-09-2024 20:49 ]
Bespaar je de moeite om donkere screenshots te posten op Tweakers.ravw schreef op woensdag 18 september 2024 @ 00:43:
Even een zwaar transport met de MACK met begeleiding
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Bij het maken van een map worden er veel meer 3d modellen ontwikkeld en is er veel resources nodig.GAIAjohan schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 13:38:
Zal wellicht aan mij liggen, maar al die trailer packs boeien me vrij weinig. Eigenlijk vind ik ze ook best prijzig.. Of er nu een Tirsan, Kässbohrer of Krone achter ligt, is voor mij echt dikke /care.
Zou liever hebben dat alle moeite die hierin gestoken wordt naar versnelde maps(verbeteringen) zou gaan.
krijg er gewoon een beetje zelfde gevoel bij als al die paint job packs.. Sowieso, bundel al die paintjobs eens in 1 grote pack..
Daarnaast zijn trailer packs en merken die ze toevoegen, heel goed voor de conituiteit van SCS.
Inkomsten van licenties + inkomsten van de DLC, dit zorg er allemaal voor dat we hogere kwaliteit game hebben gekregen in de laatste jaren.
Wat is het verschil of je nu met een Volvo truck rijdt of met een Scania truck ?lord_fh schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 13:43:
Eens ! Van mij mogen ze ook sowieso is gas geven met nieuwe truck updates en uitbreidingen zoals de volvo fh die al eeuwen wordt gemeld als komt er aan...
Het is toch maar een vrachtwagen merk die voor een trailer zit en je van A naar B brengt.
Ow wacht eens even, dit is precies hetzelfde als de merk trailer die erachter hangt.
Je hebt een persoonlijke voorkeur en daar rij je graag mee.
Ekeri trailers zien er goed uit en hoop ik graag in de game te zien.
Ik ben wel blij met de echte merk trailers, want ze zien er gewoon goed uit en maakt je hele combininatie mooier.
Een mooie DAF ervoor en dan een SCS box trailers van lage kwaliteit, dat breekt de hele truck af in mijn ogen. het gaat om zijn geheel en je hoeft gelukkig niet alle DLC's te kopen haha.
Dat geld ook voor de trucks.Rivanov schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 13:45:
Die trailer packs boeien mij ook niks. 99% is al als mod verkrijgbaar.
Ze zijn nu bezig met Mercedes MP5, Volvo FH2020 en Iveco S-Way.
Allemaal als mod te verkrijgbaar, dus ja boeit dan ook niet of ze het in de game gaan uitbrengen.
Het is zeer goed van de game dat ze echte merken kunnen toevoegen aan hun game.Skyaero schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 14:06:
[...]
Ik geloof dat het verhaal ging dat rond 2015 SCS heeft geprobeerd licenties te krijgen voor de trailers en de trailerbedrijven niet geïnteresseerd waren.
Vanaf 2018 was dat andersom, te beginnen met Krone. Het zou mij niet verbazen als de trailerbedrijven hier gewoon geld voor over hebben gehad.
Dit is herkenning en inkomsten. De laatste jaren doen ze dit goed met ETS2.
Ford doet heel moeilijk met hun licenties en ziet ook nog niet de meerwaarde.GAIAjohan schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 14:19:
[...]
Of de staat van Iveco in-game.
Mercedes en FIAT waren ook lastig de afgelopen jaren.
Het nieuws dat we Iveco S-way gaan krijgen is stiekem heel goed en groot nieuws.
Ford F-max is nog niet zo groot door heel europa en gaan hun licentie nog niet commercieel inzetten in een game, terwijl er ook mods ervoor zijn die bovenaan in de workshop staan.
Reclame hebben ze toch al
Ik kies zelf voor 1.51 update momenteel en laat Promods wat meer links liggen.FairPCsPlease schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 20:48:
[...]
[...]
Ik moet een keuze maken... I can't have my cake and eat it.ProMods of DAF tweaken, allebei kan pas als ProMods geupdate is...
Ik rij veel in West-europa en dat is grotendeel al gereworked door SCS en ziet er heel goed uit.
Promods gebruik ik alleen nog maar bij speciale TMP convoys
maar ga niet downgraden meer.
Binnen paar uurtjes weer even de Achievements op 100% gebracht in ATS en uiteraard Cruising Arkansas volbracht met ook het ritje naar Pine Buff ofzo iets voor Bambi knuffel haha
:fill(white):strip_exif()/f/image/NQzWvP4tOVbjz7tnTqVD75Cl.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/4RgWulPlas2obkbFLBcVwZGN.png?f=user_large)
Ik probeer een andere truck aan te schaffen. Een DAF NGD XG+ 2021 kan ik nog wel via de online dealer selecteren en configureren, maar de 2025 versie hoef ik alleen maar aan te klikken en de boel klapt er uit...
Er frustrerend, als je niet weet welke mod nu de boosdoener is...
Dat kan je lezen in de game.log file.HMaster_II schreef op woensdag 18 september 2024 @ 12:22:
In 1.51 crasht mijn ets2 naar desktop. Ik zie geen rode-bollen bij mods, maar de boel crasht wel..
Ik probeer een andere truck aan te schaffen. Een DAF NGD XG+ 2021 kan ik nog wel via de online dealer selecteren en configureren, maar de 2025 versie hoef ik alleen maar aan te klikken en de boel klapt er uit...
Er frustrerend, als je niet weet welke mod nu de boosdoener is...
Direct na het crashen het bestand openen en onderin naar de laatste Warning en errors kijken.
Ik had een error in mijn K100-e vrachtwagen in ATS
Haterbilt peterbilt leek prima te werken, maar toen zag ik errors in de painjob.
Allemaal verwijderd.
Ik heb denk ik 4 uur Arkansas gespeeld en daarbij 1x een crash gehad door hoog waarschijnlijk een mod.
Daarnaast gelezen van DX12 al deels geactiveerd is in de game of in ieder geval in de source code.
Dus we gaan nu meer crashes krijgen met mods die niet altijd te verklaren zullen zijn vermoed ik.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Dan moet je het zo doen , alleen dat kan nog niet in ETS2/ATSiscara schreef op woensdag 18 september 2024 @ 09:33:
Ik heb ook de heavy cargo bundle (ets2) gekocht in de aanbieding, maar 70t in de regen, heuvelop trekt mijn DAFje van 420hp niet
https://www.facebook.com/reel/1633944647165775
Voor mij zit daar toch best een groot verschil tussen. In de truck leef/rijd je, verschillende motoren, versnellingsbakken, een merkgevoel.Pykow schreef op woensdag 18 september 2024 @ 09:56:
[...]
Wat is het verschil of je nu met een Volvo truck rijdt of met een Scania truck ?
Het is toch maar een vrachtwagen merk die voor een trailer zit en je van A naar B brengt.
Ow wacht eens even, dit is precies hetzelfde als de merk trailer die erachter hangt.
Ik ben wel blij met de echte merk trailers, want ze zien er gewoon goed uit en maakt je hele combininatie mooier.
Een mooie DAF ervoor en dan een SCS box trailers van lage kwaliteit, dat breekt de hele truck af in mijn ogen. het gaat om zijn geheel en je hoeft gelukkig niet alle DLC's te kopen haha.
Iets wat je bv bij caravans ook wel hebt, een Kabe is toch iets heel anders dan een Caravelair. Maar bij trailers? Ook achter de gewone auto zal het me roesten of het een Anssems of een Humbaur is. Je leeft er niet in, wat het toch een heel ander plaatje geeft m.i.
En hier ben ik het dus niet mee eens. De kwaliteit en compatibiliteit van het door SCS geleverde is gewoon consistenter/beter. En dat is nou net iets wat ik voor trailers net wat minder boeiend vind dan voor trucks.[...]
Dat geld ook voor de trucks.
Ze zijn nu bezig met Mercedes MP5, Volvo FH2020 en Iveco S-Way.
Allemaal als mod te verkrijgbaar, dus ja boeit dan ook niet of ze het in de game gaan]
Als Ford wil gaat die mod er ook direct af, daarom vind ik het vreemd dat Ford de meerwaarde voor het merk niet inziet, voor waarschijnlijk toch wat duiten en een mooiere in-game truck die binnenkomen door de licentie af te geven. Aan de mod verdienen ze niks..Ford doet heel moeilijk met hun licenties en ziet ook nog niet de meerwaarde.
Mercedes en FIAT waren ook lastig de afgelopen jaren.
Het nieuws dat we Iveco S-way gaan krijgen is stiekem heel goed en groot nieuws.
Ford F-max is nog niet zo groot door heel europa en gaan hun licentie nog niet commercieel inzetten in een game, terwijl er ook mods ervoor zijn die bovenaan in de workshop staan.
Reclame hebben ze toch al
Bij sommige racesims zijn modellen ook ingetrokken door de fabrikanten (ivm verlopen licentie), en kreeg ook de modding community met fabrikanten te maken.
Als laatste vraag ik me gewoon af waar de grens gaat liggen qua trailers. De grote merken zitten er nu wel in. In Nederland heb je dan nog van Eck, en uit Frankrijk heb je bv nog Chereau en Fruehauf. Maar wanneer hebben we voldoende merken?
[ Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 18-09-2024 16:00 ]
Zo te zien is niet iedereen het met je eens, Maar net zoals ik verschil zie tussen een Scania en een Volvo of DAF enz ... Zie ik ook wel degelijk verschil tussen een Krone, Schmitz en een bv een Kögel (koel)trailerPykow schreef op woensdag 18 september 2024 @ 09:56:
[...]
Wat is het verschil of je nu met een Volvo truck rijdt of met een Scania truck ?
Tanktrailers heb ik niet heel veel verstand van, maar ik zie wel dat die van Feldbinder veel mooier is dan de standaard SCS tanktrailers
Ik heb al jaren plezier van deze game en persoonlijk vind ik het dan ook geen probleem om een paar keer per jaar een paar eurootjes uit te geven aan een trailer pack ofzo, al is het maar om SCS te steunen, ik vind het namelijk super dat ze deze game zolang van allerlei updates blijven voorzien
[]===['''l'''l'''l'''])>----- PSN: Chantal_NL | Xbox: Chantal NL | Steam: Chantal_NL -----<(['''l'''l'''l''']===[]
Ik dacht dat de "gouden" regel was dat de vrachtwagens er altijd als nieuw bij moesten staan, ook al zijn ze helemaal aan gort gereden.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Mod/paintjob, voor zowel traffic als owned, dus soms zie je ineens een vieze auto rijden haharockhopper schreef op woensdag 18 september 2024 @ 23:19:
Is die vieze auto een mod/custom paint job?![]()
Ik dacht dat de "gouden" regel was dat de vrachtwagens er altijd als nieuw bij moesten staan, ook al zijn ze helemaal aan gort gereden.
En morgen hebben ze weer een "announcement" werd verteld....
https://blog.scssoft.com/...k-update-trailer.html?m=1
[ Voor 31% gewijzigd door lord_fh op 19-09-2024 19:56 ]
https://blog.scssoft.com/...date-driving-academy.html1.52 Update: Driving Academy
We are excited to share with you that a new game module for both Euro Truck Simulator 2 and American Truck Simulator will be introduced with the 1.52 update - Driving Academy. This free update will include sets of scenarios which we hope will teach our players a thing or two about driving and maneuvering a truck in a fun and captivating way.
Klinkt leuk, ik ben benieuwd wat ze gaan brengen. IJsrijden / gladde omstandigheden? Noodstop? Dubbele/triple aanhangwagen parkeren? Manoeuvreren door krappe dorpjes?
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Zal wel een beetje worden als Scania Truck Driving Simulator/rockhopper schreef op zondag 22 september 2024 @ 21:28:
[...]
Klinkt leuk, ik ben benieuwd wat ze gaan brengen. IJsrijden / gladde omstandigheden? Noodstop? Dubbele/triple aanhangwagen parkeren? Manoeuvreren door krappe dorpjes?
https://store.steampowere..._Truck_Driving_Simulator/
Of Trucks + Trailers
https://store.steampowered.com/app/302060/Trucks__Trailers/
Heb ze beide al lang op Steam
nu voor een paar euro kan je ze beide kopen.
[ Voor 4% gewijzigd door ravw op 22-09-2024 21:35 ]
Ik heb mijn eerste rondje gemaakt met de nieuwe Krone eTrailerlord_fh schreef op donderdag 19 september 2024 @ 19:56:
Krone e trailer is nu ook uit....
En morgen hebben ze weer een "announcement" werd verteld....
https://blog.scssoft.com/...k-update-trailer.html?m=1
Hij is net als de elektrische vrachtagens (Scania en Renault) alleen beschikbaar in de Market
Wat mij wel gelijk opviel is dat ook de koelmotor anders is (Deze lijkt op de Koelmotor van Tirsan)
Hoe heb je hem gevonden? Ik heb gezocht in de Vrachtmarkt en zag geen eTrailer?Chantal_NL schreef op maandag 23 september 2024 @ 07:03:
[...]
Ik heb mijn eerste rondje gemaakt met de nieuwe Krone eTrailer
[Afbeelding]
Hij is net als de elektrische vrachtagens (Scania en Renault) alleen beschikbaar in de Market
Wat mij wel gelijk opviel is dat ook de koelmotor anders is (Deze lijkt op de Koelmotor van Tirsan)
Als je de Krone DLC hebt zou hij in de Freight Market moeten verschijnen, als je een zeil- en/of koeltrailer hebt gekozen dan kan op door op het tandwieltje te drukken een ander type of kleur trailer kiezenFairPCsPlease schreef op maandag 23 september 2024 @ 07:48:
[...]
Hoe heb je hem gevonden? Ik heb gezocht in de Vrachtmarkt en zag geen eTrailer?
Als je een vracht hebt met een gekoelde trailer.FairPCsPlease schreef op maandag 23 september 2024 @ 07:48:
[...]
Hoe heb je hem gevonden? Ik heb gezocht in de Vrachtmarkt en zag geen eTrailer?
Ga naar het bedrijf, neem de opdracht aan en met het tandwiel kan je dan de trailer wijzigen naar de eTrailer in veel gevallen.
Dank! Ik zocht of ik de trailer zag in de lijst met opdrachten, ik wist niet dat je een opdracht kunt aanvaarden en trailer wijzigen.Pykow schreef op maandag 23 september 2024 @ 09:12:
[...]
Als je een vracht hebt met een gekoelde trailer.
Ga naar het bedrijf, neem de opdracht aan en met het tandwiel kan je dan de trailer wijzigen naar de eTrailer in veel gevallen.
Moet je dat doen op het moment dat je de vracht selecteert in de lijst of krijg je dat tandwiel te zien op het moment dat naar het bedrijf toe bent gereden en op het bedrijventerrein aankomt?