Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Btw het is mij redelijk gelukt om ook de scherpte in VR te fixen en het ziet er nu echt heel erg mooi uit wat mij betreft! Mijn settings, mocht iemand er iets aan hebben:
Steam launch command: -openxr
OpenComposite OpenXR application
Virtual Desktop + SteamVR op m'n Quest 3
Ingame:
- Vsync: Off (I limited fps to 60 through Nvidia Control Panel)
- Scaling: 100%
- AA: TAA
- TAA Tuning: Adaptive clarity
- TAA Luma: 2.00
- SSAO: Disabled
- DOF: Off
- Sunshafts: Off
Config file:
uset r_manual_stereo_buffer_scale op 2.0, rest standaard gelaten
Tesla M3LR '21
Ik zei dat ik zou delen welke vaantjes ik kreeg. Ik heb de Trade Connections Event zojuist voltooid en mijn random vaantjes aanwinsten waren: Roemenië, Montenegro en Polen.FairPCsPlease schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 14:44:
[...]
Laten we elkaar in dit topic op de hoogte houden wat de daadwerkelijke oorlogsbuit aan vaandels vaantjes is.
Oke update, ik kwam erachter dat ets ongeacht de instelling van het spel, altijd uit gaat van de Windows resolutie bij opstarten game...lord_fh schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 20:35:
Ik heb mijn nieuwe pc en game hoekje in het nieuwe huis staan, ets2 aangeslingertd en het volgende loop ik tegen aan:
Pc spec:
I5 9600k @ 4.4ghz
32gb ram
Gtx 1070 ti (iets geklokt met afterburner)
Ssd m2.
Ik speel op een 32" 4k scherm (Windows draait op 4k resolutie)
Het volgende gebeurd: ik heb alles op het hoogst staan ingame, op 1920x1080 (fhd) , speelt dan soepel 60 fps +-
Maar wat wil het geval:
Als ik ets2 opstart, en hij is ingame dan heb ik 14-20 fps.... als ik bij instellingen 1 ding aanpas, dan is beeld ineens wat onscherper maar haal ik weer grwoon 60+ fps. Als ik het spel opstart weer, same problem: 14-20fps. Als ik dan bij de instellingen het beeld op 38xxx zet (dus 4k) dan blijft de fps gelijk.
Ergens lijkt het net of hij, ook al staat het op 1080 ingesteld, gewoon speelt in 4k , tot ik 1 ding verander al is het schaduw even op hoog ipv ultra, dan schiet alles naar hoge fps.
Meer mensen dit ervaren of weten waar ik dit in kan zoeken ?
Toen maar eens gaan spelen met de instellingen op 4k: schaling op 150%, smaa op laag, ambiant occlusion op uit, verder alles op hoogste gelaten, dacht alleen spiegel afstand op hoog ipv ultra, dan gaat hij tussen de 40 eb 55 fps (cpu nu op 4.5ghz, gpu geklokt met 150mhz en 500mhz).
Denk dat ik dat liever speel , dan 1080p met alles op hoogste., het is gewoon veel scherper op 4k haha. Alleen op 1080p natuurlijk wel meer fps... lastig...
Dank voor het delen van je settings!London schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 12:08:
Hij is fijn hé, die Renault. Vind hem super fijn rijden en de afwisseling is zeer welkom.
Btw het is mij redelijk gelukt om ook de scherpte in VR te fixen en het ziet er nu echt heel erg mooi uit wat mij betreft! Mijn settings, mocht iemand er iets aan hebben:
Steam launch command: -openxr
OpenComposite OpenXR application
Virtual Desktop + SteamVR op m'n Quest 3
Ingame:Overige graphics settings op high/ultra
- Vsync: Off (I limited fps to 60 through Nvidia Control Panel)
- Scaling: 100%
- AA: TAA
- TAA Tuning: Adaptive clarity
- TAA Luma: 2.00
- SSAO: Disabled
- DOF: Off
- Sunshafts: Off
Config file:
uset r_manual_stereo_buffer_scale op 2.0, rest standaard gelaten
Wat zijn de hardware specs van je PC?
12700k, RTX3080, 32GB ram als belangrijkste specsLeader98 schreef op maandag 3 juni 2024 @ 13:01:
[...]
Dank voor het delen van je settings!
Wat zijn de hardware specs van je PC?
Tesla M3LR '21
Speel nu op 4k, 150% scaling, alles op hoogste en alleen smaa taa en occlusion uit, steady 60fps (heb fps cap op 60 gezet)
:strip_exif()/f/image/Lb5zSqbN6A7rtMd19CYwXu3V.jpg?f=fotoalbum_large)
Ben benieuwd of pro mods al een beetje op weg is voor 1.50, ben erg geneigd dat te gaan installeren straks
Op de website van Promods staat het volgende:lord_fh schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 08:56:
Ben benieuwd of pro mods al een beetje op weg is voor 1.50, ben erg geneigd dat te gaan installeren straks
Ben bang dat het nog wel even gaat duren. 1.49 werkt wel goed, dus je kunt overwegen om die versie te halen zodat je nu al met Promods kunt rijden.Notice
SCS have released game version 1.50 for ATS & ETS2.
Many of you may expect a ProMods update to follow soon after. Unfortunately, we have to inform you this is going to take longer than we expected.
Due to critical technical problems that were very hard to pinpoint and solve, creating test builds, as well as testing itself got delayed by weeks. We are much further behind schedule than we anticipated because of this, so please be patient, this is going to take a while. At this point, a ProMods release before the end of May is very unlikely. Please be patient, we're doing our best to deliver you something good, and this time we can assure you it will be worth the wait.
⚠️ All currently released versions of ProMods will not work on ETS2 v1.50. Please return to ETS 2 v1.49 if you want to continue playing ProMods until the new version is out. ⚠️
Progress:
ProMods Europe (2.70) - in development
ProMods Middle East (2.70) - in development
ProMods Canada (1.3.0) - released
ProMods The Great Steppe (1.1.0) - released
ProMods Trailer & Company Pack (1.50) - in development
ProMods Cabin Accessories Pack (1.50) - in development
ProMods Classsic (1.50) - in development
ProMods Canada 1.3.0
is now available!
ProMods Canada 1.3.0 has been available since Monday May 27th.
This is a compatibility update for ATS version 1.50.
[ Voor 44% gewijzigd door strider1007 op 04-06-2024 10:44 ]
https://promods.net/viewtopic.php?t=46868
Hopelijk binnen een paar weken, maar eerlijkheid gebied te zeggen dat dit één van de meest frustrerende updates ooit was5 January 2024 - ProMods Europe 2.70 alpha 1 released to senior testers
13 January 2024 - ProMods Europe 2.70 alpha 2 released to senior testers
23 January 2024 - ProMods Europe 2.70 alpha 3 released to senior testers
18 February 2024 - ProMods Europe 2.70 alpha 4 released to senior testers
17 March 2024 - ProMods Europe 2.70 alpha 5 released to senior testers
4 May 2024 - ProMods main development version switched to version 1.50
5 May 2024 - ProMods Europe 2.70 beta 1 released to senior and junior testers
14 May 2024 - ProMods Europe 2.70 beta 2 released to senior and junior testers
21 May 2024 - ProMods Europe 2.70 beta 3 released to senior and junior testers
28 May 2024 - ProMods Europe 2.70 beta 4 released to senior and junior testers
4 June 2024 - ProMods Europe 2.70 release candidate 1 released to senior and junior testers
...development continues...
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Landen die ik heb aangedaan zijn:
Frankrijk
Duitsland
Oostenrijk
Polen
Tsjechië
Slowakije
Slovenië
Luxenburg
Nederland
Litouwen
Ik heb hem vorige week voltooid, maar wel door mijn truck en trailer af en toe naar een ander hoofdkwartier te verkassen om dan in dat land naar ritten te zoeken. Ik doe ritten het liefst met mijn eigen trailer, maar heb sommige landen ook wel gedaan als vracht zonder eigen trailer, omdat je dan meestal een grotere keus hebt uit bestemmingen.CyberCow schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 19:59:
Het evenement bij ETS2 is wel een langdurige. Ook het gezamenlijke doel nog niet is behaald. Ik heb het vandaag wel gehaald. Zijn er nog meer mensen die het al behaald hebben? En hebben jullie willekeurige ritjes geregen of aansluitende?
Ik heb dit evenement inmiddels ook voltooid. Allemaal aansluitende ritten, maar zo nu en dan wel een kort ritje naar een buurland om vanuit daar weer naar Zwitserland te rijden. Zwitserland is trouwens erg mooi geworden, ook in Oostenrijk had ik nog veel nieuwe wegen te ontdekken. Het verschil in afwerking met de oude gebieden (waaronder Nederland) wordt zo steeds groter.CyberCow schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 19:59:
Het evenement bij ETS2 is wel een langdurige. Ook het gezamenlijke doel nog niet is behaald. Ik heb het vandaag wel gehaald. Zijn er nog meer mensen die het al behaald hebben? En hebben jullie willekeurige ritjes geregen of aansluitende?
Landen die ik heb aangedaan zijn:
Frankrijk
Duitsland
Oostenrijk
Polen
Tsjechië
Slowakije
Slovenië
Luxenburg
Nederland
Litouwen
Mijn rijtje:
Denemarken
Frankrijk
Duitsland
Oostenrijk
Slovenië
Italië
Verenigd Koninkrijk
Nederland
Bosnië en Herzegovina
Kroatië
En ik kwam er achter, dat de WoT vrachten niet over 2 echte dagen te verdelen zijn. 2 ritten gedaan met 0uur over op de teller terwijl ik halverwege was.
Ik ga ook over op de Eigen truck only, want ik heb nog maar 1 vestiging in Duisburg.
The S in IOT stands for security.
WoT telt de bezorgtijd als de tijd van de gamer, niet de tijd van de spelwereld (wat de normale opdrachten wel doen). Maar als je over tijd bent, krijg je wel een boete voor te laat zijn, maar tellen de ritten nog wel mee in Events heb ik eerder gemerkt, dus raak ik er niet meer zo gestrest over als ik het niet haal.[b]HMaster_II in "[SIM] Euro Truck Simulator 2 / American Truck Simulator"
En ik kwam er achter, dat de WoT vrachten niet over 2 echte dagen te verdelen zijn. 2 ritten gedaan met 0uur over op de teller terwijl ik halverwege was.
[ Voor 3% gewijzigd door FairPCsPlease op 06-06-2024 16:54 ]
Wollie / Wolly Radio addon toevallig als mod geïnstalleerd staan ?Rivanov schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 13:38:
Weet iemand toevallig hoe ik dit kan oplossen?
[Afbeelding]
Je ziet de map "background" op de achtergrond van m'n GPS. Dit zie ik niet op het ingebouwde navigatiescherm van de truck, maar wel op de accessoire navigator.
Dan krijg je namelijk deze achtergrond en is soms per truck anders.
Tja ik let er niet zo meer op, want het gaat al jaren mis met de kenteken plaat en dat je niet de juiste krijgt.GAIAjohan schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 12:13:
[...]
Dan gaat er nog steeds iets mis..
Donderdagavond van Bern naar Edirne(TR) gereden. -> Deze telde mee. nr3/10
Gisteravond /vanochtend van Pleven(BG) naar Zürich gereden -> Niet meegeteldDus sta nog steeds op 3/10
[Afbeelding]
//edit:
Nu staat hij inmiddels wel op 4/10.
[...]
Nogmaals, ik ben niet gewisseld van garage... Ik reed met mijn Spaanse truck van Zürich naar Innsbruck. Maar toen ik in het menu keek zaten er ineens Zwitserse platen op mijn truck, terwijl in 'garages' hij natuurlijk nog steeds in Spanje geregistreerd stond met de Spaanse plaat.
Ik heb geen custom WOT plaat ingesteld, dus dan moet ik gewoon de Spaanse platen krijgen.
Daarom negeer ik het maar of heb ik gewoon mijn WoTr erop zitten na paar keer snelrijzen of opnieuw gestart te hebben van de game.
ik heb 3 monitoren en paar keer gespeeld op 3 monitoren.ScuL schreef op maandag 27 mei 2024 @ 07:54:
[...]
Ja dat is erg handig, super bedankt.
Ik denk dat ik toch naar 3 screens neig ondanks de bezels.
Het is met 3 screens namelijk goed mogelijk om nog te streamen (alleen het middelste scherm) waar dat met een ultrawide erg lastig wordt (tenzij je Elgato 4K koopt en vervorming accepteert).
had daarbij wel wat screenthering (of dat er strepen doorheen kwamen)
Maar grootste gemis was gewoon een extra scherm om toch nog even een stream of youtube op aan te kunnen zetten. ik doe toch iets meer multitasken dan alleen rijden.
Dit is inderdaad een ETS2 engine probleem.lord_fh schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 20:35:
Ik heb mijn nieuwe pc en game hoekje in het nieuwe huis staan, ets2 aangeslingertd en het volgende loop ik tegen aan:
Pc spec:
I5 9600k @ 4.4ghz
32gb ram
Gtx 1070 ti (iets geklokt met afterburner)
Ssd m2.
Ik speel op een 32" 4k scherm (Windows draait op 4k resolutie)
Het volgende gebeurd: ik heb alles op het hoogst staan ingame, op 1920x1080 (fhd) , speelt dan soepel 60 fps +-
Maar wat wil het geval:
Als ik ets2 opstart, en hij is ingame dan heb ik 14-20 fps.... als ik bij instellingen 1 ding aanpas, dan is beeld ineens wat onscherper maar haal ik weer grwoon 60+ fps. Als ik het spel opstart weer, same problem: 14-20fps. Als ik dan bij de instellingen het beeld op 38xxx zet (dus 4k) dan blijft de fps gelijk.
Ergens lijkt het net of hij, ook al staat het op 1080 ingesteld, gewoon speelt in 4k , tot ik 1 ding verander al is het schaduw even op hoog ipv ultra, dan schiet alles naar hoge fps.
Meer mensen dit ervaren of weten waar ik dit in kan zoeken ?
Net zoals Vsync aan staat, maar ga je alt-tab gebruiken dan staat het in de settings aan, maar wordt het niet meer toegepast.
Daarom vaak dit soort settings aanpassen op de videokaart zelf bij 3d toepassingen.
1080p resolutie op een 4K monitor lijkt mij sowieso niet scherp en fijn te zijn. Ieder zijn keus.
Vergeet ook niet, sinds 1.50 is de game wat zwaarder geworden om te draaien op veel systemen.
Mooie setup, ik ben aan het wachten op een leuke aanbieding en voorraad bij GT Omega.lord_fh schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 08:56:
Rig staat zo goed als compleet, gister de eerste meters gemaakt, alleen alle mods nog even erin krijgen haha.
Speel nu op 4k, 150% scaling, alles op hoogste en alleen smaa taa en occlusion uit, steady 60fps (heb fps cap op 60 gezet)
[Afbeelding]
Waarschijnlijk vanaf 14 juni weer te bestellen.
Wil voor het eerst nu een vaste rig hebben voor ETS2/ATS en casual racen.
Het gaat wat krap worden op mijn game kamer, maar als ik goed gemeten heb, moet het passen.
Ben zelf niet handig om eigen rig te bouwen van hout hahaha.
Renault T E-tech heb ik 1 groot probleem mee.
Ik kom bijna niet tot stilstand en moet veel harder remmen.
om dit op te lossen heb ik Motorem aanstaan (wat ik weer uit zet tijdens het parkeren)
Remmen staat zelfs bij mij op 120% remsterkte, maar de Renault krijg ik niet goed tot stilstand.
Uiteraard met een save edit de truck eigen kunnen maken.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik gebruik een 55inch LG C1 4K 120hertz TV.ScuL schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 14:20:
Heeft iemand hier ervaring met ATS/ETS en een 34" of zelfs 49" ultra-wide screen?
Ziet dat er een beetje uit of zijn 3 monitoren een betere oplossing?
En ik wil nooit meer anders echt niet.
Heb er wel 1100€ voor betaald.
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
En voor YouTube en andere zaken tijdens het rijden heb ik een vierde monitor als upper monitor.
:strip_exif()/f/image/5PkLyPhV9Q4LMOnCuKigwES1.jpg?f=fotoalbum_large)
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
(ik gebruik de traffic density mod dus ik zoek echt puur een mod die autos qua merken enzo toevoegd)
kijk eens naar de Jazzycat mods.lord_fh schreef op maandag 10 juni 2024 @ 14:41:
ik zoek echt puur een mod die autos qua merken enzo toevoegd
https://ets2.lt/en/ai-traffic-pack-by-jazzycat-v21-8/
En Jazzycat heeft veel meer goede mods
[ Voor 7% gewijzigd door ravw op 10-06-2024 14:46 ]
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Zoals @ravw al aangeeft, de AI Traffic mods van Jazzycat zijn in mijn optiek de beste mods hiervoor.lord_fh schreef op maandag 10 juni 2024 @ 14:41:
iemand toevallig een tip voor Traffic in ETS 2 1.50 ? ik heb nu "een" traffic addon, en daarmee bedoel ik dat er dus allemaal cola autotjes enzo rijden, alleen die specificieke cola busjes, daarbij zie ik witte en paarse blokjs... die werkt dus blijkbaar niet zo lekker.
(ik gebruik de traffic density mod dus ik zoek echt puur een mod die autos qua merken enzo toevoegd)
Ik heb een streamdeck en al een hele tijd alleen de standaard handelingen (verlichting, start, parkeren, ruitenwisser, enz.) hier aan toegevoegd. Ik wil dit uitbreiden met de nieuwe handelingen (oa adaptive cruise control), maar ik kom letters en cijfers tekort en ctrl-letter wordt niet herkent.
Ook de lijsten met functies, die ik kan vinden op internet, zijn al wat jaren oud en missen wat functies.
Je hebt ook een plug-in voor je StreamDeck.jbbrans schreef op maandag 10 juni 2024 @ 18:24:
Is er iemand die een complete lijst heeft met de mogelijke knoppen? En een manier om toetsenbord combinaties toe te voegen?
Ik heb een streamdeck en al een hele tijd alleen de standaard handelingen (verlichting, start, parkeren, ruitenwisser, enz.) hier aan toegevoegd. Ik wil dit uitbreiden met de nieuwe handelingen (oa adaptive cruise control), maar ik kom letters en cijfers tekort en ctrl-letter wordt niet herkent.
Ook de lijsten met functies, die ik kan vinden op internet, zijn al wat jaren oud en missen wat functies.
https://www.mods.studio/stream-deck
Opnieuw gestart met alles, en bonken met die ouwe 4 serie 😁😁 (incl. Zeemods 164l audio)
:strip_exif()/f/image/RNap73fF4OlIL2GtVSdaw6xE.jpg?f=fotoalbum_large)
De 1070ti en geklokte 9600k houden het op 60fps lock zo goed als, maar als ik een reworked DE stadje inga wil hij wel naar hoge 40ers gaan, maar dat is prima, vind de steden die gedaan zijn door scs wel echt opgeknapt. Ben benieuwd als straks de update van scs er is die de performance moet verbeteren, mijn 1070ti ook wat beter laat lopen
[ Voor 18% gewijzigd door lord_fh op 10-06-2024 22:10 ]
Weet iemand om te zien wat de voortgang is van de community goals: 20,000,000 tonnes of cargo to or from Switzerland en 125,000,000 miles to or from any city in Nebraska? Wat is er nog ver van het doel en verdient dus een bijdrage, zware vrachten van/naar Zwitserland in ETS2 of juist lange ritten van/naar Nebraska in ATS?
Bovenaan bij de knoppen de modifier aanzetten (Ik doe het zelf met rechter CTRL)jbbrans schreef op maandag 10 juni 2024 @ 18:24:
Is er iemand die een complete lijst heeft met de mogelijke knoppen? En een manier om toetsenbord combinaties toe te voegen?
Vervolgens ga je naar een optie waarbij je een toets wilt instellen.
Houdt de Rechter CTRL ingedrukt met een extra letter en klaar.
Vervolgens in de Streamdeck Shortkey toevoegen met dezelfde toets(combinatie)
Zo gebruik ik mijn streamdeck voor heel veel zaken en heb ik mijn toetsenbord vrijwel nooit nodig.
Ik kan mijn ramen open/dicht doen links en rechts. Gebruik ik CTRL erbij, dan gebruik ik ze weer voor de luchtvering voor en achter omhoog en naar beneden te zetten.
in ATS heb ik de toets B van Moterrem aangepast naar Toggle Moterrem (1x klikken)
Knop daarboven op mijn streamdeck is dan weer het verhogen of verlagen van de motorrem kracht.
Roze auto's in het verkeer kan komen door een verouderde mod.lord_fh schreef op maandag 10 juni 2024 @ 22:07:
Ik ben er nog niet achter wat de roze witte busjes veroorzaakt maar ik weet iig wat het zeker niet is, verder crashte het spel af en toe, bleek dat ik "Daniels random events" mod nog gebruikte, die voort laatst is geüpdatet half 2023 ... opgelost dus nu, de mod is eruit
![]()
Opnieuw gestart met alles, en bonken met die ouwe 4 serie 😁😁 (incl. Zeemods 164l audio)
[Afbeelding]
De 1070ti en geklokte 9600k houden het op 60fps lock zo goed als, maar als ik een reworked DE stadje inga wil hij wel naar hoge 40ers gaan, maar dat is prima, vind de steden die gedaan zijn door scs wel echt opgeknapt. Ben benieuwd als straks de update van scs er is die de performance moet verbeteren, mijn 1070ti ook wat beter laat lopen
Ik heb het probleem met Truck mods uit 1.49.
Ze lijken te werken, maar in het verkeer zie je conflicten ontstaan als roze auto's op afstand of roze spiegels. Ik had het bijvoorbeeld in ATS met Kenworth W900 Outlaw.
De truck zelf werkt perfect, maar het gaf wel een conflict.
Ik heb slecht nieuws voor je.
Er is al wat gesleuteld aan de engine en daarom krijg je nu in 1.50 verschillende performance.
Bij mij is het soepeler geworden, maar bij andere juist niet. Ik vermoed dat dit gelijk blijft.
Er zijn heel veel mensen die verkeerd nieuws delen over de "nieuwe Engine" en dat het allemaal soepeler gaat worden.
Ja voor de mensen die 150FPS halen en drops hebben naar 100FPS en daardoor stutters ervaren, gaat het soepeler worden.
Maar had je in 1.49 en lager al FPS drops in nieuwe steden, dan blijft dit hetzelfde of klein beetje slechter worden.
Nieuwe reworks zijn geweldig en het is nu wachten op de aankondiging van BeNeLux.
Ze hebben het tijdens de streams al een keer aangegeven, maar nog niet 100% officieel in een blogpost.
Volgende rework (naast nog paar steden in Duitsland) gaat zijn BeNeLux OF Tjechië
We weten dat er al 10 man op dit project zitten en dat er nieuwe bomen assets zijn gemaakt voor benelux.
De creator van RusMap is overleden.
https://www.reddit.com/r/..._creator_has_passed_away/
https://www.worldoftrucks.com/en/FairPCsPlease schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 09:06:
Weet iemand om te zien wat de voortgang is van de community goals: 20,000,000 tonnes of cargo to or from Switzerland en 125,000,000 miles to or from any city in Nebraska? Wat is er nog ver van het doel en verdient dus een bijdrage, zware vrachten van/naar Zwitserland in ETS2 of juist lange ritten van/naar Nebraska in ATS?
JBX is een totaal ander type mod dan Promods.lord_fh schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 09:51:
Gebruikt er iemand JBX graphics mod toevallig.en kan vertellen of dat 30 dollar waard is ? Of kan ik beter gewoon op promods wachten ?
JBX is een graphics mod die skyboxes toevoegt en via graphic filters de game wat mooier maakt. Promods is een mapuitbreiding.
Mijn inziens is JBX (en ook PNG) niet de $ 30 waard. Er zijn verschillende gratis mods die hetzelfde doen.
- Realistic Brutal Graphics and Weather van Kass
- De season mods van Grimes
- Weather 3.1 van juninho
Met name de Weather 3.1 mod van juninho is erg goed. Heeft tevens een 2K, 4K, 8K en 16K versie.
Er staan nog andere mods op het SCS forum. Have a look.
https://forum.scssoft.com/viewforum.php?f=34
[ Voor 11% gewijzigd door Rivanov op 12-06-2024 10:00 ]
kijk thanks! ga ik straks eens even voor zittenRivanov schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 09:58:
[...]
JBX is een totaal ander type mod dan Promods.
JBX is een graphics mod die skyboxes toevoegt en via graphic filters de game wat mooier maakt. Promods is een mapuitbreiding.
Mijn inziens is JBX (en ook PNG) niet de $ 30 waard. Er zijn verschillende gratis mods die hetzelfde doen.
Met name de Weather 3.1 mod van juninho is erg goed. Heeft tevens een 2K, 4K, 8K en 16K versie.
dat viel mij ook al op inderdaad nu ik wat meer speel weer (was al dik jaar geleden oid) , vooral zonsopgang enzo zijn mooiRivanov schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 10:33:
Maar de noodzaak voor de graphics mods wordt wel steeds kleiner. Recentelijk heeft SCS het lightning model flink op de schop genomen waardoor de vanilla graphics er al een stuk beter uit zien.
Maar de seizoenen mis ik nog wel, vandaar dat hier meestal de mods van Grimes draaien.Rivanov schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 10:33:
Maar de noodzaak voor de graphics mods wordt wel steeds kleiner. Recentelijk heeft SCS het lightning model flink op de schop genomen waardoor de vanilla graphics er al een stuk beter uit zien.
'Niets is ooit gemakkelijk' - Zedd
Idem hier.JPD68 schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 14:36:
[...]
Maar de seizoenen mis ik nog wel, vandaar dat hier meestal de mods van Grimes draaien.
Weather 3.1 van juninho heeft ook een extra add-on om de Grimes Season Mods samen te gebruiken met zijn Weather mod.
Met de oorlog in Oekraine heeft hij ook een deel van zijn RusMap aangepast.HMaster_II schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 09:49:
Ik kwam op Reddit onderstaande tegen.
De creator van RusMap is overleden.
https://www.reddit.com/r/..._creator_has_passed_away/
Delen van Oekraine, heeft hij in de RusMap als Rusland aangeduid.
Nou zal hij niet alleen verantwoordelijk zijn hiervoor, maar hierdoor ben ik wel anders gaan kijken naar deze map creator.
Wat heeft een Graphics mod te maken met een map mod ?lord_fh schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 09:51:
Gebruikt er iemand JBX graphics mod toevallig.en kan vertellen of dat 30 dollar waard is ? Of kan ik beter gewoon op promods wachten ?
Zal ik op vakantie gaan of vanavond toch de was opvouwen ?
Persoonlijk vindt ik PNG een mooie mod en beter dan JBX, maar je moet je afvragen of je hier wel geld aan wilt uitgeven. Ik heb diverse paid mods zoals Standalone trucks, Tuning parts en ook geld uitgegeven aan PNG en JBX. Maar ik merk dat ik de graphic mods en minst gebruik.Rivanov schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 09:58:
[...]
JBX is een totaal ander type mod dan Promods.
Ik tune wat in de Nvidea settings met de kleuren en filters en dat is prima voor mij persoonlijk.
Er zijn inderdaad ook gratis mods die het al een stukje mooier maken, maar het zijn ook de mods die als eerst je game laten vastloppen.
Nee geen last van - RTX 4090 OCJPD68 schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 08:57:
Heeft iemand ook last van rode vlekken in beeld? Heb dit nu twee keer gezien, al even op het SCS-forum gezocht maar zo snel niet een antwoord gevonden. Het gebeurde een keer bij het aankoppelen van een trailer en een keer bij het links afslaan bij een verkeerslicht (dat op groen stond). Zal kijken of ik er een screenshot van kan maken als het weer gebeurd.
nieuw profiel starten en geen enkele mods installeren (of alleen XP + money boost)JPD68 schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 08:57:
Heeft iemand ook last van rode vlekken in beeld? Heb dit nu twee keer gezien, al even op het SCS-forum gezocht maar zo snel niet een antwoord gevonden. Het gebeurde een keer bij het aankoppelen van een trailer en een keer bij het links afslaan bij een verkeerslicht (dat op groen stond). Zal kijken of ik er een screenshot van kan maken als het weer gebeurd.
Rij wat rond en kijk of je hetzelfde probleem hebt.
Heb een vanilla profiel voor dit soort zaken. Maar het komt zo zelden en random voor (gisteren in 2 uur speeltijd geen enkele keer) dat testen een langdurige kwestie wordt. Eerst de Events maar even voltooien.Pykow schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 11:23:
[...]
nieuw profiel starten en geen enkele mods installeren (of alleen XP + money boost)
Rij wat rond en kijk of je hetzelfde probleem hebt.
Trekt voor geen meter en de optiknoei doet z'n naam eer aan, ook heuvel op lekker in het groene gebied schakelen manmanman haha , genieten 😁
:strip_exif()/f/image/PyVhj1D4aKKOk2dwqqtPCgG1.jpg?f=fotoalbum_large)
Toch naait de pc na 45 minuten vast in het spel en doet dan een pc reset, geen idee of dat aan het spel ligt of de pc maargoed, vervolgens doet ie het in principe weer, misschien iets terug klokken
https://snowymoon.io/
Op dit moment nog superieur t.o.v. de SCS oplossing.
Heeft ook een DLSS implementatie, voor diegene die met single-screen rijden. (multimon en VR worden niet ondersteund voor DLSS)
Waarschijnlijk heb je mods actief die niet 1.50 compatible zijn.Robinho96 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 14:30:
Ik weet niet hoe ik dit kan oplossen, maar ik heb sinds vandaag het probleem dat sommige textures niet ingeladen worden bij ATS (te zien in onderstaande foto):
[Afbeelding]
Weten jullie wat dit zou kunnen zijn?
Had in de mod manager gekeken en daar stond niets incompatible bij. Heb ook niet echt speciale mods actief (enkel reële brandstofprijzen enzo van die dingen)Rivanov schreef op zondag 16 juni 2024 @ 14:55:
[...]
Waarschijnlijk heb je mods actief die niet 1.50 compatible zijn.
Als een mod niet is aangepast aan 1.50 dan is de kans op roze/paarse texturen enorm groot.
(Dit is ook één van de redenen waarom de ProMods update zo lang duurt)
Dus bij deze..
Deze zijn mijn actieve mods:
/f/image/TDCDIdkrRwigkm4gsFiZm4fc.png?f=fotoalbum_large)
Edit: Zelfs met alle mods uitgeschakeld blijf ik dit hebben.
Edit 2: Nvm, dacht dat ik ze bevestigd had, maar was blijkbaar niet zo.

[ Voor 16% gewijzigd door Robinho96 op 16-06-2024 16:10 ]
Laat maarRobinho96 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:03:
En hoe zie ik of deze incompatible zijn of niet?
Deze zijn mijn actieve mods:
[Afbeelding]
Edit: Zelfs met alle mods uitgeschakeld blijf ik dit hebben.
Edit 2: Nvm, dacht dat ik ze bevestigd had, maar was blijkbaar niet zo.Nu werkt het wel.
[ Voor 24% gewijzigd door mmxmmx op 16-06-2024 16:25 ]
Niet alle modmakers doen de moeite om de compatibele versies vast te leggen in het manifest bestand.Robinho96 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 16:03:
En hoe zie ik of deze incompatible zijn of niet?
Het manifest bestand zorgt ervoor of je de mod kunt laden in de mod manager.
Als dat dus wordt verzuimd kan het zijn dat je een mod laadt die niet bedoeld is voor de huidige versie.
Correctie. DLSS werkt wel met multimonitor.Rivanov schreef op zondag 16 juni 2024 @ 13:41:
De TAA implementatie van Snowymoon is weer gratis gemaakt.
https://snowymoon.io/
Op dit moment nog superieur t.o.v. de SCS oplossing.
[YouTube: |ETS2 1.50| Temporal Anti-Aliasing (TAA) v10.2]
Heeft ook een DLSS implementatie, voor diegene die met single-screen rijden. (multimon en VR worden niet ondersteund voor DLSS)
Daar reken maar niet op.strider1007 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 07:59:
En dit komt... Morgen ? Whishfull thinking, ik weet het, maar wat dagdromen kan geen kwaad, toch?...
volledige changelog
- Critical bug fixes versus 2.68
- Croatia: Dubrovnik, Ploče
- Georgia: ახალციხე (Akhaltsikhe), ბათუმი (Batumi) improved, ბორჯომი (Borjomi), ხაშური (Khashuri), ქუთაისი (Kutaisi), ფოთი (Poti) improved, ძენი (Zeni)
- Greece: Εύζωνοι (Evzonoi)
- Greenland: Nuuk
- Guernsey: St. Peter Port
- Hungary: Kecskemét, rebuilt M5
- Ireland: Kilkenny, Waterford
- Jersey: St. Helier (rebuilt)
- Latvia: Gulbene (rebuilt)
- Macedonia: Битола (Bitola) (expanded)
- Montenegro: Bar
- Norway: Grong, Namsskogan, Verdalsøra, Vevelstad
- Romania: Bucharest (rebuilt)
- Turkey: Türkgözü
- Ukraine: Сарни (Sarny)
- UK (England): Heysham (improved)
- UK (Northern Ireland): Antrim, Ballymena, Belfast (rebuilt), Larne (rebuilt), Newry
plus:
- France: New signs in Corsica
- France: New border checks at Calais, Roscoff, Marseille, Perpignan and the Channel Tunnel
- France: Rebuilt A11/A28 junction
- Italy: Improved signs and fuel stations
- Lithuania: Improved fuel stations
- Norway: Project E6 integration
- Poland: New S61 from Kisielnica to Budzisko
- Romania: Improvements to A2 and other major roads
- UK (Northern Ireland): Northern Ireland Rebuild integration
- West Balkans DLC merge
- SCS Switzerland merge
- SCS Scania Demo Centre merge
[ Voor 98% gewijzigd door ScuL op 17-06-2024 13:27 ]
Daarna hopelijk voldoende tijd tot de volgende release om Promods 2.70 te gaan verkennen. De geruchten gaan dat het gereleased is

komt soon https://polandrebuilding.pl/en/downloadMyquandro schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 23:23:
1.50 is al uit. En een rebuild van Polen is voorlopig onwaarschijnlijk. Ze zijn nu nog bezig met delen van Duitsland en daarna komen hoogstwaarschijnlijk de Benelux en Tsjechië.
Ben nu de E6 in Noorwegen aan het volgen. Prachtig!

[ Voor 75% gewijzigd door Rivanov op 21-06-2024 06:50 ]
Via teleport (Developer command) ook heel even sneaky naar Nuuk geweest om te verkennen. Ook erg mooi gemaakt.
Hier laat MrGermanTruck ook het e.e.a. zien.
[ Voor 65% gewijzigd door Rivanov op 21-06-2024 07:55 ]
Het heeft een reden waarom het zoveel jaar heeft geduurd voordat die weg compleet was... Erg complex landscape. Al het lof voor Noorwegen gaat naar een 15-jarige jongen uit Bodegraven, hij heet Joes en heeft enorm talent.Rivanov schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 06:46:
Complimenten @ScuL !
Ben nu de E6 in Noorwegen aan het volgen. Prachtig!
Soms trap ik de rem vol in en gebeurt er niks.
Wauw! Fantastisch.ScuL schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 00:23:
[...]
Het heeft een reden waarom het zoveel jaar heeft geduurd voordat die weg compleet was... Erg complex landscape. Al het lof voor Noorwegen gaat naar een 15-jarige jongen uit Bodegraven, hij heet Joes en heeft enorm talent.
Ben nu met een save game 4 keer voorbij dit punt gereden en 4 keer het zelfde probleem.
ETS 2 + Promods
Nu weet ik niet of dit een promods probleem is of een ETS 2 probleem , maar heb dit nog niet eerder gehad.
YouTube: Polizei angry ETS 2
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Nee, dat is géén ProMods issue.. Het zit in ETS2 zelf. En ik heb geen extra "Random events" mod draaien.ravw schreef op zondag 23 juni 2024 @ 11:47:
LOL die Polizei gebruikt wel grof geschut als ze je niet mogen.
Ben nu met een save game 4 keer voorbij dit punt gereden en 4 keer het zelfde probleem.
ETS 2 + Promods
Nu weet ik niet of dit een promods probleem is of een ETS 2 probleem , maar heb dit nog niet eerder gehad.
Ik ben op dat zelfde punt bij dat zelfde incident ook aangevlogen door dezelfde Politie Mercedes-combi. Ik heb de glicht maar beschreven als een exploderende oplegger band.

Fijn is het niet, wnat je schrikt je de pleuris als die wagen als projectiel wordt gebruikt.
De eerste keer gelijk 40% schade ..in het filmpje ook iets van 24%HMaster_II schreef op maandag 24 juni 2024 @ 12:39:
[...]
Nee, dat is géén ProMods issue.. Het zit in ETS2 zelf. En ik heb geen extra "Random events" mod draaien.
Ik ben op dat zelfde punt bij dat zelfde incident ook aangevlogen door dezelfde Politie Mercedes-combi. Ik heb de glicht maar beschreven als een exploderende oplegger band.![]()
Fijn is het niet, wnat je schrikt je de pleuris als die wagen als projectiel wordt gebruikt.
ben er nu voorbij gekomen met 7% schade , heb gewoon gewacht tot er een bus tussen mij en die politie auto gooi punt kwam .. maar die werd dus ook opzij gegooid maar had wel minder schaden .. gebruikte dus die Bus als schild
Inderdaad de eerste keer schrik je echt wel.
Maar gisteren wel het Event afgerond. Alleen niet de meest bijzondere vaantjes gekregen. Nederland / Denemarken en Slovenië was de opbrengst.
De enige manier waarop dit zou kunnen is als een AI voertuig spawnt op de plek waar al een ander object aanwezig is. Het physics model werpt dan het nieuwe AI voertuig op zijn kant omdat de plek al "bezet" is.ravw schreef op zondag 23 juni 2024 @ 11:47:
ETS 2 + Promods
Het zou dus een bug moeten zijn in het ontwerp van het random event en niet in de map.
Had Rusland, niet iets om heel trots mee rond te rijden. Gebruik die rewards nooit, de meeste verkoop ik op Steam.HMaster_II schreef op maandag 24 juni 2024 @ 14:04:
Het lukt mij iedere keer na grondige reparaties/onderhoud om meteen de eerst volgende rit meteen schade te veroorzaken / krijgen. Gisteren te zware lading op een dieplader en een bocht niet goed inschatten in het donker. Hele combinatie eerst linker vangrail in darn scharen rechts de berm in. 15% diepladerschade en 2% schade aan de dumper op de trailer. En dan ben je net op 25% van de rit...
Maar gisteren wel het Event afgerond. Alleen niet de meest bijzondere vaantjes gekregen. Nederland / Denemarken en Slovenië was de opbrengst.
Dit gebeurd vaker en Promods staat er ook wel bekend om dat AI soms zeer gekke dingen doet.ravw schreef op zondag 23 juni 2024 @ 11:47:
ETS 2 + Promods
Er was zelfs ergens een haven, waarbij de auto's moeten ritsen en als je daar even blijft stil staan, dan vliegen de auto's door elkaar heen en schieten ze soms 100 meter door de lucht.
Dit heeft er mee te maken dat Promods zicht focused op de weg layout en niet altijd rekening kan houden met de AI verkeer. Bijvoorbeeld een afslag die te kort wordt gemaakt omdat het in real-life ook zo is, maar de AI kan dan de mist in gaan.
Luchtvering omhoog met diepladers wanneer je een terrein afrijd die onverhard is kan helpen.HMaster_II schreef op maandag 24 juni 2024 @ 14:04:
Het lukt mij iedere keer na grondige reparaties/onderhoud om meteen de eerst volgende rit meteen schade te veroorzaken / krijgen. Gisteren te zware lading op een dieplader en een bocht niet goed inschatten in het donker. Hele combinatie eerst linker vangrail in darn scharen rechts de berm in. 15% diepladerschade en 2% schade aan de dumper op de trailer. En dan ben je net op 25% van de rit...
Grotere bochtmaken.
Niet alle combi/ trucks zijn gemaakt voor zware vrachten. 4x2 daf105 met een lowbed erachter is geen goede optie.
Rij met een stuurwiel of controller zodat je geleidelijk kan sturen en niet te scherp naar links of rechts gaat met 1 knopje, dan gaat je cabine ook stabieler.
Rusland is nooit uitgekomen als DLC.JPD68 schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 09:06:
[...]
Had Rusland, niet iets om heel trots mee rond te rijden. Gebruik die rewards nooit, de meeste verkoop ik op Steam.
Rewards van World of Trucks gebruik ik wel met regelmaat.
bijvoorbeeld Fia Race Trucks, roos van valentijn, gold pennats, Halloween of Kerst versiering.
Dat is meestal wel leuker (meer uitdagingPykow schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 11:21:
[...]
Niet alle combi/ trucks zijn gemaakt voor zware vrachten. 4x2 daf105 met een lowbed erachter is geen goede optie.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Het vaantje van Rusland ....Pykow schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 11:21:
Rusland is nooit uitgekomen als DLC.
Rewards van World of Trucks gebruik ik wel met regelmaat.
bijvoorbeeld Fia Race Trucks, roos van valentijn, gold pennats, Halloween of Kerst versiering.
Je kunt die reward dus claimen als je ook je persoonlijk doel al hebt bereikt (vracht van/naar alle steden in Nevada met een World of Trucks rit).
Zelf ben ik vooral ETS2 WoT ritten aan het doen om de Transport Connection community goal verder te helpen, door korte ritjes met zware vrachten van/naar Zwitersland te rijden.
[ Voor 38% gewijzigd door FairPCsPlease op 26-06-2024 16:16 ]
Ik zal daar ook eens een stel voor gaan doen. Ik sta nu in Kassel leeg zonder trailer. Zal eens een rit naar Zwitserland oppakken.
Wel lastig als je de traffic mod weer aanzet. Meteen 3x zo lang wachten bij stoplichten en opletten bij opritten op snelwegen.
Deze settings kwam ik gisteren tegen in de Youtube-video van A. P. 101 Gaminglord_fh schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 10:16:
wat is eigenlijk een beetje realistisch om in te stellen qua vrachtwagen stabiliteit, cabine vering, trailer stabiliteit, remkracht etc. , vind dat lastig inschatten
Mischien heb je hier iets aan?
/f/image/QMPzRkNX6bEzcPXIgONYcv4D.png?f=fotoalbum_large)
Deze bedoel je? CRUISING NEBRASKA PROGRESS - COMPLETED!FairPCsPlease schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 16:12:
De community goal voor de Cruising Nevada Event is bereikt: https://www.worldoftrucks.com/en/ (een doos-schildpad hanger voor in je truck: Wikipedia: Box turtle)
Je kunt die reward dus claimen als je ook je persoonlijk doel al hebt bereikt (vracht van/naar alle steden in Nevada met een World of Trucks rit).
Zelf ben ik vooral ETS2 WoT ritten aan het doen om de Transport Connection community goal verder te helpen, door korte ritjes met zware vrachten van/naar Zwitersland te rijden.
100% driveshaft torque? Dat heb ik wel eens geprobeerd maar dat is rijden alsof je chassis balken van gekookte spaghetti gemaakt zijn. Totaal niet realistisch.HMaster_II schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 11:39:
[...]
Deze settings kwam ik gisteren tegen in de Youtube-video van A. P. 101 Gaming
[Afbeelding]
Moeten dat niet tien verschillende landen zijn? Want daardoor worden bij mij de ritjes steeds langer, maar als dat niet hoeftFairPCsPlease schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 16:12:
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Dat is alleen voor de personal goal. Voor de community goal is de enige restrictie dat de levering van Zwitserland naar elk ander land gaat of andersomMarzman schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 13:10:
[...]
Moeten dat niet tien verschillende landen zijn? Want daardoor worden bij mij de ritjes steeds langer, maar als dat niet hoeft
Klopt. Ik had 100 in mijn hoofd, maar dat is mijn verwarring met de 100 mijl van de Nebraska Event, wat ik weer verwarde met Nevada. Ik vrees dat sommige van mijn ritten daardoor tevergeefs waren en niet mee telden. Mijn hoofd is toe aan de zomervakantie. Nog 1 week, dan is het zover.HMaster_II schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 10:12:
Die ritjes moeten minimaal 200 kilometer zijn toch?
Ik zal daar ook eens een stel voor gaan doen. Ik sta nu in Kassel leeg zonder trailer. Zal eens een rit naar Zwitserland oppakken.
Wel lastig als je de traffic mod weer aanzet. Meteen 3x zo lang wachten bij stoplichten en opletten bij opritten op snelwegen.
*edit: het valt mee, alleen Lyon-Geneve (172km) telt niet mee doordat ik mij vergistte in het minimum aantal benodigde km's voor de event.
[ Voor 9% gewijzigd door FairPCsPlease op 27-06-2024 15:27 ]
Was dit niet voor ATS de settings en niet voor ETS2 ?HMaster_II schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 11:39:
[...]
Deze settings kwam ik gisteren tegen in de Youtube-video van A. P. 101 Gaming
[Afbeelding]
Driveshaft is echt iets wat je in amerika onstabiel ziet zijn op die oude en lange trucks
YouTube: Euro Truck Simulator 2 - Scania S BEV
[ Voor 22% gewijzigd door CyberCow op 02-07-2024 19:19 ]
O leuk hij is er al, ik was zelf al bezig geweest om de elektrische motor van Renault aan te passen voor een Scania 40S en 45S maar die accu’s en dat andere/speciale dashboard kan ik natuurlijk nooit zelf maken …CyberCow schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:18:
Daar is die dan wat iedereen al verwachte een elektrische Scania
YouTube: Euro Truck Simulator 2 - Scania S BEV[YouTube: Euro Truck Simulator 2 - Scania S BEV]
Hij is als aparte DLC zie ik, vanavond gelijk maar ff testen 😄
[]===['''l'''l'''l'''])>----- PSN: Chantal_NL | Xbox: Chantal NL | Steam: Chantal_NL -----<(['''l'''l'''l''']===[]
Ja dit probleem is bekend bij Promods.JAtech schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 22:31:
Goedenavond,
Ik loop tegen een een probleem aan in Rotterdam.
Een stukje weg op de map blijf op niet ontdekt staan op de map, maar in de navigatie in de vrachtauto is deze wel ontdekt. Ik gebruik Promods 2.70 met ETS 1.50.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Heeft iemand anders ook dit probleem?
Je kan ook geen 100% map explore krijgen op Promods.
Ik heb een maatje die altijd voor 100% wilt gaan op ATS en ETS2.
Zelfs op ETS2 zonder mods kan je alleen maar 100% halen als je Console open hebt staan en gaat teleporteren. sommige wegen zitten achter kruizen of je moet zelfs bovenop een tankstation je truck zetten.
Er zijn wel truckjes om 100% explore achievement te krijgen.
Mijn explore stond op 98.6% en toen kwam er weer een map DLC en reworks.
Toen heb ik maar een truckje uitgevoerd om de laatste achievement te krijgen.
Het is eigenlijk geen echte DLC, maar dat is de makkelijkste manier om bij te houden hoeveel spelers de truck "rijden" of activeren.Chantal_NL schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 10:20:
[...]
O leuk hij is er al, ik was zelf al bezig geweest om de elektrische motor van Renault aan te passen voor een Scania 40S en 45S maar die accu’s en dat andere/speciale dashboard kan ik natuurlijk nooit zelf maken …
Hij is als aparte DLC zie ik, vanavond gelijk maar ff testen 😄
Bij mij zat de truck er gelijk standaard in.
Persoonlijk vind ik de renault e-Tech een betere truck.
De Scania BEV is gewoon de standaard Scania met een piepende stofzuiger ipv een normalse stofzuiger geluid.
Ik had dan minimaal een moderne interieur verwacht en niet de standaard wood design.