Wacht even.
het zijn 10 verschillende LANDEN.
Weet je zeker dat je na de 2e rit hebt gekeken of deze meegeteld heeft.
Anders is je ritje Genève - Genua geteld in Zürich - Innsbruck. en heb je er ook 2.
Voor de personal goal worden ritjes naar of van zelfde landen niet geteld.
Het moeten echt 10 verschillende landen zijn.
In ATS beter te horen dan in ETS2 en gaat pas in na 15.000km en 20% of meer schade aan de chassie.
Als je WoTr rijdt, heb je zelfs de kenteken vanuit je World of Trucks account op je wagen zitten.
Maar het is al jaren zo, dat wanneer je wisselt naar een andere garage (of zelfs nu gaan snelrijzen) dat je een andere nummerplaat krijgt.
Dat je in Innsbruck nummerplaten ziet van naastgeleden landen is normaal. Die zijn al eerder aangemaakt door de game en rijden dan nog steeds met je mee.
Je krijgt 3 willekeurige pannets (vlaggetjes) waaronder er een KLEINE KANS aanwezig is, dat je de speciale Zwitserland versie gaat krijgen.
Ik had de pech van 1x Kosovo en 2x Zweden.
Uiteindelijk in de Community market de speciale Zwiterse gekocht. Wil mijn collectie toch compleet hebben.
Maar voor de duidelijkheid het is niet zo dat je ALTIJD de "specifieke" krijgt.
JPD68 schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 09:18:
Ik hoop dat ik dit evenement ga halen, eerst twee weken op vakantie en de laatste maanden lukt prioriteren ten faveure van ETS2 en ATS niet echt... En denk dat de directie hier in huis niet akkoord gaat met het meenemen van mijn gaming setup naar ons vakantiehuis

Je hebt tot 14 julY de tijd. Dat is ruim 2 maanden.
Ik heb er 2 avondjes over gedaan om ETS2 compleet te krijgen.
daarna nog 2 avondjes Nebraska Event + alle achievements
Daarnaast vanavond de JCB DLC.
Op 22 Januari hadden ze het al aangekondigd op Twitter, dus dat was geen verassing
https://x.com/SCSsoftware/status/1749426793537323298