Acties:
  • +7 Henk 'm!

• mmxmmx
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 16:45
Zons ondergang

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W3f84dgJxDdZlwPnk5FMSGfAnmg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m3Nd33MVkISz5MWvaigYaGIX.jpg?f=fotoalbum_large

Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

ETS2 ook maar weer eens geïnstalleerd en een nieuwe profile gemaakt. Dit keer alleen Volvo's in de garage :) HQ in Zürich, lekker centraal.

Nog tips voor must have mods? Buiten de best bestede euro iedere update, uiteraard (Promods) :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!
London schreef op woensdag 20 december 2023 @ 20:58:
ETS2 ook maar weer eens geïnstalleerd en een nieuwe profile gemaakt. Dit keer alleen Volvo's in de garage :) HQ in Zürich, lekker centraal.

Nog tips voor must have mods? Buiten de best bestede euro iedere update, uiteraard (Promods) :)
Ik gebruik al jaren Jazzycat cars. Dan rijden er auto's rond met echte merknamen en vaak hoe nieuwer hoe meer gedetaileerd.

• Conducteur
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 30-01-2024
Wat is de beste truck om te kopen als beginner? Heb zelf nog geen trucks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Conducteur schreef op donderdag 21 december 2023 @ 13:28:
Vroeger ging ik voor de oude volvo, nu kun je waarschijnlijk beter een used truck kopen (waarschijnlijk die zelfde volvo voor minder geld ;) ).

Je kan natuurlijk ook gewoon de truck kopen die je zelf leuk vind (bij mij was de reden de upgradebaarheid en het display in de truck wat toen het meest duidelijkst was af te lezen).

[ Voor 21% gewijzigd door Marzman op 21-12-2023 13:56 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Conducteur schreef op donderdag 21 december 2023 @ 13:28:
Ik speel altijd een uurtje of twee om ongeveer de helft van de 'net eentje duurder dan goedkoopste' te kopen. Dat is dan geen dikke Mercedes, maar gewoon een degelijke Volvo of Renault, waarvan ik de rest (de tweede helft) met een lening doe.

Tot je wat moeilijkere vrachten hebt vrijgespeeld heb je geen hele hoge vermogens nodig, en je routes zullen op het begin ook meestal vrij kort zijn. Tegen de tijd dat het nut heeft om een betere vrachtwagen te kopen heb je je lening afbetaald en genoeg geld gespaard om een vergelijkbaar deel van een duurdere + een garage op een gunstige locatie te betalen, en rolt er ook wat meer geld binnen waardoor je makkelijker een grotere lening kunt betalen. De eerste truck schuif ik dan door naar een medewerker, dan heb je binnen no-time je garage en je tweede vrachtwagen afbetaald.

Kijk vooral niet te veel naar de leuke snufjes als een infotainmentsysteem met navigatie. Een paar extra lampjes kan wel handig zijn, maar verder kom je met een stock vrachtwagen al een heel eind.

• Conducteur
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 30-01-2024
Oké, bedankt. Ik zal is de gebruikte vrachtwagens bekijken. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:41
CyberCow schreef op donderdag 21 december 2023 @ 07:16:
[...]

Ik gebruik al jaren Jazzycat cars. Dan rijden er auto's rond met echte merknamen en vaak hoe nieuwer hoe meer gedetaileerd.
Die heb ik ook sinds kort ja, maakt het verkeer een stuk gevarieerder.
Ik gebruik ook 2 packs van TrafficManiac
- classic cars ; naam zegt genoeg
- sport cars ; naam zegt ook genoeg, leuk om af en toe een Ferrari, Pagani etc te zien rijden
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/gv7TCrN/ets2-20231209-135458-00.png
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/K0CJcrV/ets2-20231215-202611-00.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FairPCsPlease
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17:31
Nieuws over de Christmas Winterland Event:

Er hoeft nog maar 1 community tier te worden gehaald.

Als je je persoonlijke doel hebt behaald, kun je nu door in te loggen op World of Trucks je 4 cabine accessoires in kerststijl claimen.

Samen op naar de 5e en laatste!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JPD68
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 08:27
FairPCsPlease schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 09:52:
Nieuws over de Christmas Winterland Event:

Er hoeft nog maar 1 community tier te worden gehaald.

Als je je persoonlijke doel hebt behaald, kun je nu door in te loggen op World of Trucks je 4 cabine accessoires in kerststijl claimen.

Samen op naar de 5e en laatste!
Ga er vanmiddag aan beginnen, moet lukken voor 14 januari 2024 *O*
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/91QrKMXiNxO1tIYVU4nXjm74tE4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/egFBwhv4Y4AcXrRbjNcxLfbH.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 29% gewijzigd door JPD68 op 22-12-2023 15:12 ]

'Niets is ooit gemakkelijk' - Zedd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Na een hele tijd Diablo 4 wilde ik weer eens wat anders spelen dus ETS2 maar weer eens geïnstalleerd. Had blijkbaar nog een save op mijn PC staan waar ik level 9 was, in ieder geval een begin dus! 'Vroeger' Altijd ETS2 gedaan met toetsenbord en muis maar tegenwoordig gelukkig een controller, dat rijd toch wel veel fijner!

Ondertussen 25k KM verder, en level 20. Eigen vrachtwagen en trailer en ondertussen ook 2 chauffeurs in dienst. Toch stiekem wel relaxed zo paar uurtjes sturen met de radio aan. Alleen sommige landen kom ik echt liever niet meer xD heb al paar keer dikke boete gehad omdat binnen 5 meter je ineens van 90 naar 30 moet, in het donker.. ja dat is geen doen..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1-VzQB9Pa1M1F58AzEiV60Ha4-0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wOn3EldwcTkdb1srPCjHDBOP.png?f=fotoalbum_large

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chantal_NL
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 16-09 15:40

Chantal_NL

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ

Iedereen bedankt !! Alle doelen van de community rewards van het Kerstevent zijn al bereikt ...
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://www.worldoftrucks.com/img/delivery_events/xmas23/community_progress_5.jpg

Met het event meedoen en je rewards claimen kan nog tot 14 Januari
https://www.worldoftrucks.com/

[]===['''l'''l'''l'''])>----- PSN: Chantal_NL | Xbox: Chantal NL | Steam: Chantal_NL -----<(['''l'''l'''l''']===[]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JPD68
Chantal_NL schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 06:00:
Iedereen bedankt !! Alle doelen van de community rewards van het Kerstevent zijn al bereikt ...
spoiler:

Met het event meedoen en je rewards claimen kan nog tot 14 Januari
https://www.worldoftrucks.com/
Het is een vrij makkelijk en snel event, met een beetje geluk dit weekend afgerond en dan op naar Kansas.

En van mij mag het dan wel even klaar zijn met de events. Dan kan ik werken aan mijn andere doelen, zoals alle steden van ETS2 inclusief alle DLC's bezoeken en alle trucks in ATS bezitten en minimaal 10.000 miles mee gereden hebben. Om het over Promods en Vintage trucks maar helemaal niet te hebben O-)

Uitganspunten bij alles, niet snel reizen, dus aaneengesloten routes rijden.

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Voor wie heimwee heeft naar de ProMods gebieden van vroeger is er nu een kerstcadeautje

Meer info op blog.promods.net

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FairPCsPlease
ScuL schreef op zondag 24 december 2023 @ 10:42:
Voor wie heimwee heeft naar de ProMods gebieden van vroeger is er nu een kerstcadeautje

[YouTube: Introducing ProMods Classic]

Ooohhh! Erg verleidelijk om na mijn vanilla profile, ProMods profile en World of Trucks profile een schoon en nieuw vierde Pro Mods Classic profile aan te maken! Dag sociaal leven, dag werkleven, dag buitenwereld! ;w ;) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:42
Anderen ook het probleem dat er nauwelijks external contracts naar Kansas gaan?

[ Voor 3% gewijzigd door GAIAjohan op 24-12-2023 23:07 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Erg leuk filmpje en herinnert mij aan de keer dat ik Ijsland ontdekte. Echt prachtig was dat. Ook het zoeken naar het monster van Loch Ness. Dat dat alweer zoveel jaar geleden is. Waar blijft de tijd maar al jaren trouwe gebruiker van ProMods en verveelt nooit. Jammer je ProMods niet kan gebruiken tijdens de events.

Iedereen fijne kerstdagen en maak er wat moois van.

[ Voor 3% gewijzigd door CyberCow op 25-12-2023 14:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Helaas is er voor ons geen enkele mogelijkheid om te beïnvloeden wat SCS met hun World of Trucks servers uitspookt, daardoor is ondersteuning van WoT events op map mods dus technisch onmogelijk

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chantal_NL

Chantal_NL

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ

FairPCsPlease schreef op zondag 24 december 2023 @ 13:20:
[...]

Ooohhh! Erg verleidelijk om na mijn vanilla profile, ProMods profile en World of Trucks profile een schoon en nieuw vierde Pro Mods Classic profile aan te maken! Dag sociaal leven, dag werkleven, dag buitenwereld! ;w ;) _/-\o_
En toch is dat precies wat ik nu heb gedaan

Afgelopen tijd was ik heel erg druk, maar heb nu sinds gisteren een ...
- Main profiel (Normale SCS Map)
- TruckersMP Profiel (ik rij zelden online, maar profiel zonder mods is ook handig om een mod te testen)
- Promods (incl, Middle East, The Great Steppe en alle andere extra's)
- ProMods Classic Profiel

Van de 10 jaar ProMods rij ik nu nog maar 3 jaar met jullie mee, en ik heb nu de eerste ritjes gemaakt in Classic Map

Ik mag nu mijn eerste vrachtwagen kopen, maar ik twijfel nog welke ... Misschien is een Classic Truck wel leuk

[]===['''l'''l'''l'''])>----- PSN: Chantal_NL | Xbox: Chantal NL | Steam: Chantal_NL -----<(['''l'''l'''l''']===[]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JPD68
Met enige vertraging, want de kerstdagen hakten er wat harder in dan gehoopt, het Christmast Event voltooid in ATS. Op zich leuk, maar 5 ritjes waren ook genoeg geweest. Nu op naar Kansas, nog een kleine maand voor, dat moet ondanks het gebrek aan tijd en vooral ook energie toch gaan lukken.

Alvast Happy Virtual Trucking in 2024 :9B

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GAIAjohan
ATS heeft de expansie naar het oosten er flink in zitten.
Na al Arkansas te hebben gedropt, nu ook Missouri:
https://store.steampowere...122044560918240?l=english

Van de Dakota’s ontbreekt nog ieder spoor, Nebraska komt er wel aan, wat ook wel te zien is als je in het noorden van Kansas rijdt

[ Voor 15% gewijzigd door GAIAjohan op 31-12-2023 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPD68
GAIAjohan schreef op zondag 31 december 2023 @ 13:08:
ATS heeft de expansie naar het oosten er flink in zitten.
Na al Arkansas te hebben gedropt, nu ook Missouri:
https://store.steampowere...122044560918240?l=english

Van de Dakota’s ontbreekt nog ieder spoor, Nebraska komt er wel aan, wat ook wel te zien is als je in het noorden van Kansas rijdt
Gezien de inhoud en frequentie van de nieuwe DLC's zou een 'pakket' aan staten in een nieuwe DLC wenselij zijn. Ook omdat het landschap veel grootschaliger en minder divers is dan Europa.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAIAjohan
JPD68 schreef op maandag 1 januari 2024 @ 10:49:
[...]

Gezien de inhoud en frequentie van de nieuwe DLC's zou een 'pakket' aan staten in een nieuwe DLC wenselij zijn. Ook omdat het landschap veel grootschaliger en minder divers is dan Europa.
Klopt, ik vermoed dat dat met North en South Dakota ook gaat gebeuren.. die regio is zo uitgestrekt…
En op zich had het van mij met Oklahoma, Nebraska en Kansas ook wel mogen gebeuren..

Maar ik vraag me nu ook wel af: gezien de Dakota’s niet zijn aangekondigd, gaan ze eerst alles t/m Florida misschien doen, en dan naar boven toe?

Wmb zouden ze de volgende packs uit mogen brengen:

1. Zuid-oost met daarin: Louisiana, Mississippi, Alabama, Georgia, south Carolina, Florida
2. Central-east Iowa, Illinois, Kentucky, Tennessee, North Carolina, Virginia
3. Great Lakes + Dakota’s: North Dakota, South Dakota, Minnesota, Wisconsin, Indiana, Michigan, Ohio, West Virginia
4. North east: al die kleine staatjes in het noord oosten + de nog missende grote staten als New York, Pennsylvania en Maine.

En ja, die mogen dan best een stuk duurder worden, maar denk vooral dat het veel meer waarde toevoegt.
En ja voor SCS is per staat een flink stuk winstgevender natuurlijk

off zouden ze echt zo ver gaan: Delaware: €10,99. Rhode island: €10,99 :+

En compatibiliteit vraag ik me ook erg af..
Ik bedoel: wat gebeurt er nu als je ATS vanilla hebt en Kansas erbij koopt? Hoe ga je vanuit Kansas naar Californië?

[ Voor 52% gewijzigd door GAIAjohan op 01-01-2024 11:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:39
Na een aantal jaren ets2 weer eens geïnstalleerd en gestart.
Wist nog dat ik met promods vroeger wat gedaan had maar verder niets.
Het kriebelt om toch al die kaarten bij te kopen om zo stukken verder te kunnen rijden.
En dan weer promods erop omdat dit toch iets meer naar de realiteit gaat

PSN: McMillan0984

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik heb nu de basis game en going east. Ik denk dat ik vanavond toch eens Scandinavië aan ga schaffen. Heb ondertussen al best wat uurtjes zitten sturen, en de nordics trekken mij ook IRL wel.

Heb ondertussen 2 garage's. 1 is max uitgebouwd en vol en de andere heeft nu 1 chauffeur. Hele wagenpark bestaat uit Volvo FH's. Basis versie is 114k, best te doen. Ik weet dat ik vroeger iedereen een 'oude' DAF XF gaf, maar die zit niet meer in de game voor zover ik kan zien. Dat was toen de goedkoopste vrachtwagen.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ben vorige week na ik denk bijna 2 jaar weer begonnen met trucken in ETS2. ETS2 van 1.40 naar 1.49 geupdate, nodige map DLC's gekocht, Promods geupdate, netjes 1 euro betaald uiteraard, stuurtje weer aan het bureau, mijn savegame die ik al sinds release van ETS2 heb weer gestart en karren maar, heerlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 12:02

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Ik vergeet vaak mijn savegames te backuppen. Dus heb geen save game meer van ETS2. Moet ik weer opnieuw beginnen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyaero
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Wordt toch in de Steam Cloud opgeslagen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 12:02

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Nog nooit gemerkt, mijn laatste keer dat ik het gespeeld heb ligt ook ergens in 2021. Dus zal het binnenkort weer merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Laatst online: 16-09 22:16

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Dat moet je volgens mij instellen.
Maar het is altijd leuk om weer eens opnieuw te beginnen.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HMaster_II
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12:32
In de nieuwste update zitten ook Automatische verlichting en Automatisch groot licht functies.
De eerste is wel handig, als je weer eens vergeet licht aan te doen en meteen een boete krijgt voor het niet voeren van licht in het schemering. De groot licht optie is een leuke optie.

Eerst mijn skinpack afmaken en dan weer eens rijden.

The S in IOT stands for security.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:10
HMaster_II schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 11:20:
In de nieuwste update zitten ook Automatische verlichting en Automatisch groot licht functies.
De eerste is wel handig, als je weer eens vergeet licht aan te doen en meteen een boete krijgt voor het niet voeren van licht in het schemering. De groot licht optie is een leuke optie.

Eerst mijn skinpack afmaken en dan weer eens rijden.
Het blijft wel opletten geblazen, ik heb nog regelmatig dat na een overnachting of bij hervatten van het spel, mijn licht niet meer op automatisch staat. Dan rijd je dus weer gewoon zonder licht.

Cloudopslag schijnt niet automatisch aan te staan, als je voor een bepaalde datum met het spel begonnen bent. Ik kwam daar onlangs achter toen ik (voor het eerst op deze computer) het speel weer eens verder dacht te spelen. Ik had een level van >75 en ook meer dan 60% van de kaart ontdekt (die achievement heb ik nog!), maar kon weer helemaal opnieuw beginnen. Aan de ene kant wel geinig, maar toch ook wel balen :(
Zit inmiddels op level 25 en een kleine 25% van de kaart herontdekt (met alle map-DLC's).

Wat me opvalt t.o.v. een paar jaar geleden:
Ik kies altijd de moeilijke parkeeroptie (en dat kan nu automatisch :P ), maar die is in sommige gevallen echt moeilijk geworden! Gister nog voor een dok waar een paar containers dwars voor het dok stonden, zodat je er alleen met een draai achteruit in kon komen. En een bouwterrein waar je ergens achteraan een smal stuk overdwars moet parkeren (die is me nog niet gelukt). Of dok met aan weerszijden obstakels. Op zich leuk, maar soms tegen het onrealistische aan...

Adaptive cruisecontrol en noodremwaarschuwing, die laatste werd ik vrij snel zat, dus uitgezet. Vind de AAC soms erg vroeg gaan afremmen (om vervolgens niet door te remmen wanneer het wèl nodig is...).

Er zijn echt weggetjes gekomen waar je amper doorheen kan, voorheen was alles ruim zat.

Één ding wat ik echt irritant vind, is dat mijn Steam Controller lijkt te "kleven" bij kleine input. Terwijl ik deadzones overal op 0 heb staan, en in de configuratietool zie ik de kleinste input gewoon direct. Maar bij kleine/langzame stickbewegingen reageert ETS soms niet. Inmiddels heb ik het idee dat het aan de Steam kant zit, en niet zozeer bij ETS 2. Ik heb ook een stuur, maar speel graag 's avonds op de bank in de woonkamer, casual met de controller...

Maar al met al nog steeds een leuk spel, en leuk om te zien dat er nog zo actief aan doorontwikkeld wordt. Daarmee blijven de DLC's wat mij betreft ook de moeite waard om te kopen. Je ziet dat er duidelijk werk in zit vanuit SCS.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel dus als sinds release ETS2. En ik heb vorige week voor de allereerste keer een boete gekregen omdat ik de lichten niet aan had. Maar met dat "nieuwe" licht model zie je overdag/bij schemer ook geen lichtbundel meer, dat was vroegah wel....

[ Voor 5% gewijzigd door FastFred op 05-01-2024 14:33 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!
FastFred schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 14:32:
Ik speel dus als sinds release ETS2. En ik heb vorige week voor de allereerste keer een boete gekregen omdat ik de lichten niet aan had. Maar met dat "nieuwe" licht model zie je overdag/bij schemer ook geen lichtbundel meer, dat was vroegah wel....
Ik rij gewoon altijd met lichten aan.
Dus ik zal ze niet snel vergeten.
Zo dra ik de motor start zet ik ze al aan. dus dat is gewon altijd of het nu dag of nacht is maakt niet uit.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmxmmx
ravw schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 23:42:
[...]

Ik rij gewoon altijd met lichten aan.
Dus ik zal ze niet snel vergeten.
Zo dra ik de motor start zet ik ze al aan. Dus dat is gewon altijd of het nu dag of nacht is maakt niet uit.
Ja ik rijd standaard met groot licht.
Tegenliggers gaan dan wel zijnen maar daar wen je wel aan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mmxmmx schreef op zondag 7 januari 2024 @ 21:00:
[...]

Ja ik rijd standaard met groot licht.
Tegenliggers gaan dan wel zijnen maar daar wen je wel aan :+
Groot licht gebruik ik maar weinig , alleen in ATS wel als er weer van die woestijn ritten zijn waar niets te zien valt
In ETS 2 zie je vaak wel genoeg
Maar dat Seinen heb ik ook wel gehad , in het begin dacht ik he vreemd auto bestuurders groeten mij :-)
Maar was puur om het grote licht :9 :o

Ik probeer met de trucksims net zo te doen als in het echt , volgens mij is het in sommige landen verplicht om ook met licht aan te rijden als trucker dus vandaar dat ik het dan maar altijd doet

[ Voor 15% gewijzigd door ravw op 07-01-2024 21:36 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HMaster_II
Ik mis nog een ding uit de echte wereld. Het seinen als een andere truck ingehaald wordt. Zodat je weet dat je weet dat de ruimte er is om terug te gaan naar de andere rijstrook. Net als het daarna bedanken via de knipperlichten.
Dat zou wel een extra beleving geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20:45
Haha mijn vrienden en ik doen dit altijd in convoy (en soms ook niet want dan rammen we elkaar bewust van de weg 😁)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zo ook weer eens onderweg van Rotterdam naar Neurenberg met een lading dakpannenAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E8KRGcHiF_9r5FWVt0f4DUOXhP0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XLRtCAZxZsuaL7KEQRcJDkvZ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3GjfxECO0h6xI1-a7_xe-En6w2A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kWrHvUWTV9zOkl5hW2H1moME.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DWdAYep0_8nUNhe8C-YwHcw_6y4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rCc6oxwdlb4kCnoau3XGFyiA.jpg?f=fotoalbum_large

Nog iets van 4 uur te gaan in game

[ Voor 20% gewijzigd door ravw op 16-01-2024 14:06 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Zo nu even tijd voor ATS
Nieuwe aanwinst met eigen trailer naar Seattle vanuit Vernal om oud papier weg te brengen.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T0brQGz9eQeX1ekSelV2xT5UPi8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bD5jxtM0S49Ela3jdAteSiqQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Daar sta je dan met je lading banden die naar Oakland moeten vanuit Seattle ...... Kan geen kant meer op
of de hele weg terug achter uit gaan rijden...... keren gaat niet mijn trailer is langer dan de brug breed is :o
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6l2cNTSSRh6aCec-bxrJo12ATYw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QuVnfJcNtPIMk9b6IgMWi4Ej.jpg?f=fotoalbum_large

Heel die omgeving staat vast met ongelukken .... was toch even een stukje achter uit gereden... dus even maar een andere route uitgezet ... nu via een andere brug over de Colombia river overgestoken en dus ga ik nu meer langs de kust rijden
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5Y5xsE1IzoTkDb7bDR_Jlx63z9g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sbHB7BZTnKq9JUfSw5xKtgpb.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 34% gewijzigd door ravw op 17-01-2024 22:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo maar even een heavy gedaan _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2M6e-wwEGawLnqFO9v8_GNtGY6w=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Xch9QNjzdAGfqV9bBENrIc6t.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fDi_3sGIge_Us63Ycg4ttaFVRgU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lTdWwPtUwyk59N6BJkr61uav.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kq-HvP0n-h_vlxeo6f9N18ax_6Q=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TCQ6r7CiDVhKpHGEQ2gRZbHQ.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TgR_KILLER
ravw schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 21:57:
Daar sta je dan met je lading banden die naar Oakland moeten vanuit Seattle ...... Kan geen kant meer op
of de hele weg terug achter uit gaan rijden...... keren gaat niet mijn trailer is langer dan de brug breed is :o
[Afbeelding]

Heel die omgeving staat vast met ongelukken .... was toch even een stukje achter uit gereden... dus even maar een andere route uitgezet ... nu via een andere brug over de Colombia river overgestoken en dus ga ik nu meer langs de kust rijden
[Afbeelding]
Kreeg dat soort ongein voor mijn gevoel iets 'te' vaak. Ook al stond het al best laag. dus uiteindelijk maar uitgezet. Op een ritje van paar honderd KM een paar keer de snelweg totaal afgesloten. En uiteindelijk had ik een stuk snelweg afgesloten wat het laatste stukje was richting een stad waar ik heen moest. Was er klaar mee xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TgR_KILLER schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 22:45:
[...]

Kreeg dat soort ongein voor mijn gevoel iets 'te' vaak. Ook al stond het al best laag. dus uiteindelijk maar uitgezet. Op een ritje van paar honderd KM een paar keer de snelweg totaal afgesloten. En uiteindelijk had ik een stuk snelweg afgesloten wat het laatste stukje was richting een stad waar ik heen moest. Was er klaar mee xD
Ach het heeft wel wat .. des noods rijd ik 2 dagen om .. als ik er maar komt ....
Heb nu ook weer een stuk of 2 foto opdrachten klaar en 6 van die videos geunlocked :*)
En Seattlemol Prestatie gehaald :+
Dus soms loont het wel even een een heel stuk omrijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
ravw schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 23:25:
[...]

Ach het heeft wel wat .. des noods rijd ik 2 dagen om .. als ik er maar komt ....
Heb nu ook weer een stuk of 2 foto opdrachten klaar en 6 van die videos geunlocked :*)
En Seattlemol Prestatie gehaald :+
Dus soms loont het wel even een een heel stuk omrijden
Naja ik rij niet zo lang in ETS haha. Mijn ritten duren max 8 uur, dus dan 2 dagen om rijden dan verdien ik er niks meer aan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FairPCsPlease
Dit is vast één van de langste ritten die je kunt maken in Euro Truck Simulator 2, dankzij ProMods en Road to Asia, met The Great Steppe en RusMap als verbindende factoren; van Thailand naar IJsland:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qPGtaNgup0xm4-OqMzvud49EnIo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WnCs2CqWeBSubw8oQWvbGjlp.jpg?f=fotoalbum_large

Ik ga het echter niet doen, is me een beetje al te gortig. Ik pak de boot naar Noord-Korea ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FairPCsPlease schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 15:54:
Dit is vast één van de langste ritten die je kunt maken in Euro Truck Simulator 2, dankzij ProMods en Road to Asia, met The Great Steppe en RusMap als verbindende factoren; van Thailand naar IJsland:

[Afbeelding]

Ik ga het echter niet doen, is me een beetje al te gortig. Ik pak de boot naar Noord-Korea ;)
Zodra er in ATS een verbinding is tussen Chicago -> LA dan ga ik zeker wel de Route 66 route rijden.
Gewoon handmatig invoeren
Saint Louis (waar de Mississippi wordt overgestoken), Oklahoma City, Amarillo, Santa Fe, Albuquerque en San Bernardino.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cFZ7T5c6Kt4F9WcohRU_6yMlBYM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/h6zAMIM0B3ULqIJbcqgz6wCb.png?f=fotoalbum_large

Laat maar komen die DLC en dan gaan
En ook ga ik zeker wel van LA naar NY met de truck
Lijkt me gave ritten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FairPCsPlease
ravw schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 16:29:
ook ga ik zeker wel van LA naar NY met de truck
Lijkt me gave ritten
Nadeel van extreem lange ritten vind ik, dat ikzelf althans dat uitgesmeerd over de tijd rijdt, zoiets krijg ik niet in een-twee dagen uitgereden en als ik het spel (of één van de meerdere profielen daarbinnen als ik in een ander bezig ben) een tijdje laat liggen, kan het zijn dat je bij opstarten de melding krijgt 'de kaart is geupdate, bestaande leveringen zijn afgebroken'. Hoe langer de rit, hoe meer sessies, hoe groter de kans dat het onderbroken wordt door een game-update bij het starten van een nieuwe sessie. Daarom ben ik ook altijd huiverig voor langere ritten of werken aan een achievement als een beta is gelanceerd, dan duurt het meestal niet lang of de game zelf krijgt een update. Mini-updates breken de ritten meestal niet, maar de grotere vaak wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FairPCsPlease schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 18:18:
[...]

Nadeel van extreem lange ritten vind ik, dat ikzelf althans dat uitgesmeerd over de tijd rijdt, zoiets krijg ik niet in een-twee dagen uitgereden en als ik het spel (of één van de meerdere profielen daarbinnen als ik in een ander bezig ben) een tijdje laat liggen, kan het zijn dat je bij opstarten de melding krijgt 'de kaart is geupdate, bestaande leveringen zijn afgebroken'. Hoe langer de rit, hoe meer sessies, hoe groter de kans dat het onderbroken wordt door een game-update bij het starten van een nieuwe sessie. Daarom ben ik ook altijd huiverig voor langere ritten of werken aan een achievement als een beta is gelanceerd, dan duurt het meestal niet lang of de game zelf krijgt een update. Mini-updates breken de ritten meestal niet, maar de grotere vaak wel.
Die ritten rij ik wel in een stuk uit .
Soms met een onderbreking van even wat anders doen.
maar dan snel weer dezelfde dag verder.
Ik ben het wel gewent die lange zit uren.
Doe ook geregeld lange vluchten met MSFS :*)

Net weer even een leuk vrachtje aan genomen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sud60lXFigAkIsIar2OHwfbdzOg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/czsBM5GcyiNnmsjq6YDunve5.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N6H-fI9RhnynateRA9pfpajN_lE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WGtq3S8xuYHMm7kvdYY5goi1.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 22% gewijzigd door ravw op 19-01-2024 21:16 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:10
Zo, inmiddels alweer op level 35, dus bijna alle blokjes weer vol... (Zie mijn eerdere post, opnieuw begonnen omdat mijn savegame weg was).

Mijn "tactiek" is nu om elke keer wanneer ik 1 Miljoen heb, een grote garage te kopen, en daar 5 oranje DAF's met chauffeurs in te plaatsen. Zachtjes aan (nu 7 garages zo draaien en 1 garage voor mijzelf en mijn vrachtwagens) nu elke paar (midellange) ritten zo ver dat ik weer een garage kan openen. Tussendoor ook een paar keer in plaats daarvan een vrachtwagen met trailer gekocht. Vind het wel leuk om van elk merk een (knappe!) vrachtwagen te hebben, en daar dan een bijpassende trailer bij kopen.

De Volvo had ik al een tijdje, na mijn kerstpaintjob een wat serieuzere paintjob gekozen. Sinds kort een eigen, uitschuifbare dieplader erbij:
Hier nog in kerstuitvoering:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eYIk62i8SNrtjC1DI2dpk9FXfOQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QkRPTMua2yw80FHq06bzyti9.png?f=fotoalbum_large

Na wat upgrades, nog geen eigen trailer, wel gelijk een voorbeeld van niet recht-toe-recht-aan inparkeren om een lading af te leveren:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kmm0IUjiOhFGja7lVR6ULjQ-Vjk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sYsnE7riRSk0f6mlulpelZgX.png?f=fotoalbum_large

En nu dan de eigen dieplader, in bijpassende kleurstelling:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zIgLMO8trw8QjQtMYQj__aRxkLA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/z7MzfiNmdcjz2JUaOgvRWYH8.png?f=fotoalbum_large
Bedacht me wel, dat ik nog even verschroomde velgen op de trailer moet zetten...

Ook een oranje DAF met drooggoedtrailer (kleuren zijn exact gelijk, maar door 3-tone erg afhankelijk van de lichtval:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Nqo7wjlJrjj_a3zYqycl2R8Prt4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jCOxj5U48Ykwfk0JvAHxl43O.png?f=fotoalbum_large
Die B-doubles (met 2x3 assen, waarvan 2x1 sturend), vind ik trouwens prettig rijden. Ze hebben bijna niet de neiging om normale bochten en rotondes krapper te nemen dan de truck. Alleen haaks afslaan vergt wat extra aandacht.

En de meest recente aanwinst, een MAN met B-Double koeltrailer:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U7sRwvCYpREiMH--0neGhYiF_Qk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sQChQddcRLubk3MKGFI3UkDM.png?f=fotoalbum_large

Nog even verzinnen wat de volgende wordt. Kon zomaar eens een Scania V8 met tanktrailer worden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPD68
Eindelijk ook het Kansas Event afgerond, was nog een beste kluif om opdrachten te vinden. Uiteindelijk was ik het zat en ben ik zonder vracht naar het laatste stadje gereden om vanaf daar het event te voltooien. Nu maar eens kijken hoe het ProMods gaat in ETS2. Al heel lang niet meer mee gereden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Wel mooi uitzicht zo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QAzsqZ-Q-Ihqk5KRTi4a0BW6KEg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y1v8vTpPZttrBgNvke0Uq4hR.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TRYr8HAB9CYt6Vv8WzU-kWrGXBM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GqFCr1gkFsLdqQeJcP1meDnH.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mvZd1GzOWzy4NmnyaAXVOovY4sE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/emRP7oRWoSAk4pjrSiyH4vei.jpg?f=fotoalbum_tile

Ergens in Polen op weg naar Wenen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2mDKAlvb_Sxp2c891HB1wnIfRAQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2RhLIh81Ybm5ZVff1LCJmsi1.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 13% gewijzigd door ravw op 22-01-2024 18:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juk
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 05-03-2024

Juk

Lijkt me een mooi spel.
Waar is het betrouwbaar te downloaden? (laptop)
Ik heb ergens gekeken (weet even niet meer waar) en die had het over een download tijd van 8 uur. Ik denk dat klopt niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitssz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21:47
Steam is het makkelijkste.
ETS2: https://store.steampowere...0/Euro_Truck_Simulator_2/
ATS: https://store.steampowere...American_Truck_Simulator/

[ Voor 30% gewijzigd door Mitssz op 22-01-2024 21:35 ]

Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmxmmx
Maasluip schreef op donderdag 29 april 2021 @ 09:51:
Ik rij meestal ook veel te hard. Tegenwoordig ATS met een wat sterkere motor en de cruise zo rond 110 mph. Ik merk wel dat de physics dat niet leuk vinden want als je met die snelheid te laat in een bocht remt dan lig je ondersteboven.
Dus misschien toch nog maar weer eens een normale motor pakken.
Je kan de ladingen sorteren op gewicht oplopend en of aflopend en dan heb je dus ladingen van 1 ton bloemen en zo en dan vlieg je minder snel uit de bocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chantal_NL

Chantal_NL

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ

Juk schreef op maandag 22 januari 2024 @ 21:33:
Lijkt me een mooi spel.
Waar is het betrouwbaar te downloaden? (laptop)
Ik heb ergens gekeken (weet even niet meer waar) en die had het over een download tijd van 8 uur. Ik denk dat klopt niet?
Zoals hierboven al aangegeven op Steam

Een Tip … De basis game van ETS2 en ATS zijn op Steam met grote regelmaat in de aanbieding voor €4,99

Zeker de moeite waard om de game een keer te proberen

(en er is van beide games ook een Demo beschikbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juk
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 05-03-2024

Juk

Chantal_NL schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 12:55:
[...]

Zoals hierboven al aangegeven op Steam

Een Tip … De basis game van ETS2 en ATS zijn op Steam met grote regelmaat in de aanbieding voor €4,99

Zeker de moeite waard om de game een keer te proberen

(en er is van beide games ook een Demo beschikbaar)
Top.
Zijn het grote programma's om te downloaden en heb je er een super goede videokaart etc voor nodig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Juk schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 13:53:
[...]

Top.
Zijn het grote programma's om te downloaden en heb je er een super goede videokaart etc voor nodig?
Nee valt wel mee de basis game is niet zo groot en deze game is niet zo zwaar voor je GPU ...
Wel als je later veel mods en andere dlc er bij neemt , dan word het wel iets ander verhaal
Maar met een high end systeem van 4 jaar oud kan je hem wel makkelijk spelenAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ilbC6ct7DE8GSOYif6nPIhnsTLI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4yGkaTgYCFu4HsnNtzrumDMt.jpg?f=user_large

ze geven aan dat 25 GB opslag nodig is dus het is niet zo groot.

* Vanaf 1 januari 2024 ondersteunt de Steam-client alleen Windows 10 en latere versies.
Dus als je windows 7 heb gaat Steam niet werken

[ Voor 53% gewijzigd door ravw op 23-01-2024 14:17 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Zo ben er bijna
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iM-VxhIItms5k87zInyTVHQbX1g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vTJfpS7QKtIfO8KlUyOnXK6r.jpg?f=user_large

Toch wel een lekker stukje rijden dacht ik

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fctq79C2P9bXA3YjO7A5l_ciw1E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LdOHLndzIjf1XzZymYyZW44e.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X0Ixxx2jkBeBlZjQ0o85oe2CRxA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T552pSrKONZcG1gmJRTGjiZK.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 36% gewijzigd door ravw op 28-01-2024 23:23 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Chantal_NL

Chantal_NL

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ

ravw schreef op zondag 28 januari 2024 @ 23:22:
Zo ben er bijna
[Afbeelding]

Toch wel een lekker stukje rijden dacht ik
...
Dat is zeker een stukje rijden, ik rij meestal niet zulke hele lange ritten,
Ik zie dat je er wel veel geld mee kan verdienen :P

Momenteel rij ik in ETS2 / ProMods Classic in Ijsland,
Op dat profiel ben ik nog maar een beginner met 1 vrachtwagen, en dat is deze Rode Scania 420R
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/9F3kJc4H/Rode-Super-Ijsland-in-Pro-Mods-Classic.png
En ik rij in dat profiel met weinig mods, wel een paar mods waar ik echt niet zonder kan en verder wil ik daar alleen een aantal zelfgemaakt mods gebruiken

Ik weet niet of er hier nog meer Tweakers zijn die zelf weleens een mod maken of aanpassen ?
Zelf ben ik momenteel bezig in Mods Studio 2 om traffic mods te maken

Best een leuk programma, ik heb zelf een aantal trailers gemaakt en die zie je dan in het verkeer en als je wil ook in de Freight Market

Zo heb ik ook een zelf verzonnen Tweakers Truck incl. Trailer gemaakt ...
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/ryhH25Yc/Tweakers-Scania-730-S-in-Traffic.png
Zo ziet het er dan uit in het verkeer

Ik ben alles nog aan het uitproberen, en vooral de frequentie hoe vaak je de trailers in het verkeer ziet rijden, vandaar dat het nog testversie 0.9 is, maar misschien zijn er mede Tweakers die dit ook wel leuk vinden om te proberen ?

Download mijn "Tweakers Truck en Trailer in Traffic" Mod
https://www.mediafire.com...+in+Traffic+v0.9.scs/file

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPD68
Chantal_NL schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 18:59:
[...]

Dat is zeker een stukje rijden, ik rij meestal niet zulke hele lange ritten,
Ik zie dat je er wel veel geld mee kan verdienen :P

Momenteel rij ik in ETS2 / ProMods Classic in Ijsland,
Op dat profiel ben ik nog maar een beginner met 1 vrachtwagen, en dat is deze Rode Scania 420R
[Afbeelding]
En ik rij in dat profiel met weinig mods, wel een paar mods waar ik echt niet zonder kan en verder wil ik daar alleen een aantal zelfgemaakt mods gebruiken

Ik weet niet of er hier nog meer Tweakers zijn die zelf weleens een mod maken of aanpassen ?
Zelf ben ik momenteel bezig in Mods Studio 2 om traffic mods te maken

Best een leuk programma, ik heb zelf een aantal trailers gemaakt en die zie je dan in het verkeer en als je wil ook in de Freight Market

Zo heb ik ook een zelf verzonnen Tweakers Truck incl. Trailer gemaakt ...
[Afbeelding]
Zo ziet het er dan uit in het verkeer

Ik ben alles nog aan het uitproberen, en vooral de frequentie hoe vaak je de trailers in het verkeer ziet rijden, vandaar dat het nog testversie 0.9 is, maar misschien zijn er mede Tweakers die dit ook wel leuk vinden om te proberen ?

Download mijn "Tweakers Truck en Trailer in Traffic" Mod
https://www.mediafire.com...+in+Traffic+v0.9.scs/file
Maak alleen mijn eigen skins, veelal eenvoudig, soms wat ingewikkelder. Mods Studio 2 is een fijn programma, neem de ontwikkelaar heeft ook een vrij actieve Discord, mocht je die nog niet gevonden hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HMaster_II
Ik gebruik het liefst PaintJob Packer. Dat vind ik fijner werken met snelle aanpassingen.

Ik heb ModStudio2 gebruikt, maar die geeft problemen met he maken van de export. Ik zou graag de traffic versie willen gaan gebruiken, maar dat is volgende fase.

Ben op dit moment bezig om de trailers die voor mijn werkgever in de rondte rijden na te maken. Ik heb toegang tot de logo's en font's. Alleen sommige afbeeldingen op enkele trailers zijn lastiger te vinden. Daar neem ik wat vrijheid. De trucks zelf zijn deels met bedrijfslogo's en deels in de kleuren van de transportonderneming. Ook daar neem ik wat meer vrijheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chantal_NL

Chantal_NL

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ

JPD68 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 09:55:
[...]
Maak alleen mijn eigen skins, veelal eenvoudig, soms wat ingewikkelder. Mods Studio 2 is een fijn programma, neem de ontwikkelaar heeft ook een vrij actieve Discord, mocht je die nog niet gevonden hebben.
Ik zal eens kijken, maar volgens mij is mijn Discord account verlopen, ik deed er niets mee ...

Ja ik ook, Het heeft toch wel iets leuks om te rijden met je eigen skin, ook die 420 (en de andere Super motoren) heb ik ook zelf gemaakt, de badges heb ik uit een andere mod gehaald die kan ik helaas niet zelf maken
HMaster_II schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 12:25:
Ik gebruik het liefst PaintJob Packer. Dat vind ik fijner werken met snelle aanpassingen.

Ik heb ModStudio2 gebruikt, maar die geeft problemen met he maken van de export. Ik zou graag de traffic versie willen gaan gebruiken, maar dat is volgende fase.
...
O ik heb (nog) geen problemen gehad met exporteren, tot op heden werkt hij prima, ik heb versie 2023.02

Dat is top, Als je toegang hebt tot de logo's en font's, ik vind het ook leuk om bestaande vrachtwagens na te maken en soms is het lastig om exact de juiste kleur of het juiste lettertype te vinden

PaintJob Packer die kon ik nog niet,
bedankt voor de tip, ik heb hem gelijk gedownload en ga hem zeker proberen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FairPCsPlease
Er is een Valentijns Event gestart: Hauling Hearts

https://blog.scssoft.com/...-hearts-online-event.html

De doelen (voor een mooi gedichtje volg je zelf de link maar O+ ):

"Using External Contracts, with a World of Trucks-connected profile in Euro Truck Simulator 2, American Truck Simulator or both, the community goal is to achieve 600,000 deliveries of Valentine Presents cargo, from any city in any trucking territory.

When a player completes 14 deliveries of Valentine Presents cargo across any trucking territories in either game, it will complete their personal goal.

Rewards:
  • Personal: Players that complete 14 or more deliveries of Valentine Presents cargo will gain a unique World of Trucks Achievement as well as a Winged Heart cabin item as a Steam inventory item for Euro Truck Simulator 2 and American Truck Simulator.
  • Community: When the community goal of achieving 600,000 deliveries of Valentine Presents cargo from any city is met and if the player has also achieved their personal goal, then they will receive a Trucker's Rose hanging item as a Steam inventory item for their cabin.
  • "

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAIAjohan
Nieuwe lighting model is nu volledig uit?
ATS ziet er ineens nogal anders uit qua lighting bij mij.
Verlichting en schaduws over de hele truck lijken vernieuwd.. Ook in het menu.

Ik heb helaas niet echt goed before en after screenshot, maar before:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H0L5kHuDcpaDOOR4ZChQva4jsUw=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4mzBI5mArlq8OGBKW7wLb9Nc.jpg?f=fotoalbum_medium

After
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DFoE8PkzVMw50hAGjWv2IiqIUTI=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rWeAXjI7x8nED7eLxMupLi8Q.jpg?f=fotoalbum_medium
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iElbI_j-7tG068bCFBYxCVWqD2o=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bk8I9yq3QKI8OvTYITGDspGl.jpg?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andreas01
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11:04
GAIAjohan schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 21:23:
Dat zou dan te maken hebben met de 1.49 update denk ik? Deze heeft HDR skyboxes geïntroduceerd, wat denk ik het meeste effect heeft op de screenshots die jij deelde.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:11

Pykow

Angelo OTR

GAIAjohan schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 21:23:

Ik heb helaas niet echt goed before en after screenshot, maar before:
[Afbeelding]

After
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik vermoed dat je nog niet hebt gereden in versie 1.49.
Ze hebben toen de skybox aangepast en vooral in de nacht kan je nu meer zien (minder donker dan voorheen)
Er staat momenteel nog geen nieuwe lighting model op het menu.

Als eerst krijgen we met versie 1.50 een nieuwe Engine die de ontwikkelaars meer mogelijkheden gaat geven. Echter zijn er nu HEEL VEEL geruchten online die niet waar zijn.
SCS Software heeft officieel aangegeven dat versie 1.50 de nieuwe engine zal bevatten en de CEO Pavel was blij te zien dat ze dezelfde game behouden.
In heel simpele taal wilt dat dus zeggen dat de game exact hetzelfde eruit ziet en zal werken met een vernieuwde code op de achtergrond en dat is heel goed!

We gaan pas in de loop van 2025 waarschijnlijk echt de kracht zien van de nieuwe engine en nog zeker niet dit jaar (of ze gaan ons verassen haha)

Ik stond persoonlijk ervan op te kijken dat SCS een officiele nieuws bericht plaatst over wilde geruchten.
https://blog.scssoft.com/...re-wild-speculations.html

Er wordt inderdaad HEEL VEEL onzin online verspreid, zoals dat de game DLLS volledig gaat ondersteunen in 1.50 en dat we Tandem trailers eraan komen en dat SCS met nieuwe games bezig is met bussen etc.
Dit is allemaal niet waar.

Even voor de meesten hier die het nieuws gemist hebben, hieronder de gevonden en aangekondigde updates/content:

Euro Truck Simulator 2:
Voorjaar 2024
- Volvo 2021 model (niet de aero editie)
- Volvo 2012 Rework met interieur opties
- Zwitserland Rework
- Germany Rework (Rond duisburgm dusseldorf)
- Versie 1.50 met nieuwe engine

Zomer 2024 of najaar
- Kögel trailer pack
- JCB trailer pack
- Griekenland map DLC

Voorjaar 2025
- Mercedes MP5 vrachtwagen

Gevonden content geen datum
- Benelux (Nederland, België en Luxemburg) rework (eerste assets zijn gevonden in de map editor)
- MAN Tuning parts (aangekondigd voorjaar 2023)

American Truck Simulator
Voorjaar 2024
- Californië rework phase 3 (Laatste stream zichtbaar)
- Versie 1.50 met nieuwe Engine

Zomer/Najaar 2024
- Mack Pinacle classic truck
- Arkansas Map DLC
- Missouri Map DLC
- Californië rework phase 4 (laatste versie)

Betrouwbare geruchten:
- JCB pack komt ook naar ATS
- Peterbilt tuning pack voor de oude truck

Alle andere projecten die ook tijdens de Kerst stream voorbij zijn gekomen is nog geen datum/periode bekend.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Mooi dat ze nu met ETS2 inzetten op 2 extra gebieden. Griekenland en het lang verwachte noorden van Scandinavië

Greece:
https://store.steampowere...ruck_Simulator_2__Greece/

Nordic Horizons
https://blog.scssoft.com/...c-horizons-expansion.html

Gaat nog wel even duren maar ben zeer benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
CyberCow schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 20:15:
Mooi dat ze nu met ETS2 inzetten op 2 extra gebieden. Griekenland en het lang verwachte noorden van Scandinavië

Greece:

Nordic Horizons

je kunt ze beide al op Steam in je wenslijst zetten.
Heb ze al een tijdje er instaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Pykow schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 10:35:
[...]

Ik vermoed dat je nog niet hebt gereden in versie 1.49.
Ze hebben toen de skybox aangepast en vooral in de nacht kan je nu meer zien (minder donker dan voorheen)
Juist wel want anders had ik bv het Kansas event niet kunnen halen. Het enige wat verder tussendoor gebeurd is, is dat m’n videokaart driver volledig alles in de vernieling geholpen had, en ik deze dus volledig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FairPCsPlease
GAIAjohan schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 20:46:
[...]

Juist wel want anders had ik bv het Kansas event niet kunnen halen.
Die Events zijn wel een hele slimme manier om mensen de volle prijs te laten betalen voor uitbreidingen op het spel. Bij alle andere spellen wacht ik een jaar of langer op sales, zowel voor de spellen zelf als voor DLC's, maar de map DLC's van ETS2 en ATS koop ik altijd direct, want alleen dan kan je aan de Event mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 19:28
CyberCow schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 20:15:

Greece:

Nordic Horizons

Had er eigenlijk al lang in moeten zitten, maar inderdaad erg cool dat dit er aan komt. Nu nog Ierland :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jorah_Newstone schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 08:48:
[...]

Had er eigenlijk al lang in moeten zitten, maar inderdaad erg cool dat dit er aan komt. Nu nog Ierland :9
Inderdaad , en die Russische DLC , mag nu toch ook wel eens uit gegeven worden.
Dat die toen niet door ging nadat rusland een land binnen was gevallen.
Dat begrijp ik nog wel maar het is nu bijna 2 jaar aan de gang .
En ik hoop dat als ze klaar zijn met europa , dat ze een andere wereld deel gaan doen :-)
Down under of zo _/-\o_
Zuid America

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik hoop eigenlijk dat als Ierland nog komt, Groot Brittannië ook eindelijk een update krijgt

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo vanavond even wat valentijn ritten gedaan .. ben nu met de 7de bezig
Morgen weer verder
Dacht laat ik nu maar eens mee gaan doen met die opdrachten , de laatste keer niet gedaan

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ja het zijn soms net echte,mensen ( gelet op het kenteken wel begrijpelijk)
Even snel de file voorbij gaan :(
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v9NZskXHDe6Edarg5_QnwGGU4qE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Yy8uU3yzcNfK1PhMVmGB9MRw.jpg?f=fotoalbum_large

En nog een mooie zonsondergang Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/222JuEQdy92fGHZSMeu4miUicmg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gSq6moSCfU3GouXvvTYAUtDW.jpg?f=fotoalbum_large

Zo net van de boot en nu nog het laatste stukje dan heb ik vracht 8 ook af van de valentijn apdrachten
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lLQzIqcVYYHYajHhYK75u0uUMdM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VvZoxiLwzM9HYG3FKEo7j6np.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 61% gewijzigd door ravw op 09-02-2024 15:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zo hier na nog 3 van die vrachten met Valentijn dingen en dan mag ik mijn kussen als hartje ophalen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gTOLnA724AOsEstKrZbMtwmXWzU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pmQFFBJqjOIVaU4tOvbaQgLh.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eMOMr6tKC_TlM3yMNOTPUFXjnXQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2Ij7YByXdJMZSBWly70d65LV.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0hMdu6WphwzYNsX4_bVmabZlJ3k=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Lhl2ZPJDOvEm6A4iLoXYwjx8.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chantal_NL

Chantal_NL

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ

ravw schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 21:50:
Zo hier na nog 3 van die vrachten met Valentijn dingen en dan mag ik mijn kussen als hartje ophalen
Zo dan ben je al flink onderweg ...

Ik heb nu net vanochtend mijn eerste ritje gedaan ...
Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/2326741179265418027/29081E0E49275B1C5A18F93D15646508FBC97FBB/?imw=5000&imh=5000&ima=fit&impolicy=Letterbox&imcolor=%23000000&letterbox=false
Dit event is wel een leuk moment om mijn nieuwe Volvo D17 motor(en) te testen
Ik ben nu onderweg met de 780, dat moet genoeg zijn :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ja lekker zet even heel de boel vast
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A_x2OAKSYehcPryWVrnma4V7XTA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fkXEoSR1veuLTyeIXaJCm5Ez.jpg?f=fotoalbum_large

Ach dan maar via het gras er langs.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yWHJOTFpYgMpJEIacoFH6xTgFrA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lmrQjMGFuyfg1oML2SKCcEof.jpg?f=fotoalbum_large

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 19:28
GAIAjohan schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 09:43:
Ik hoop eigenlijk dat als Ierland nog komt, Groot Brittannië ook eindelijk een update krijgt
Ohja zeker, GBR is nu ook vergeleken met de nieuwe expansions wel erg karig te noemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JA maar even een bescheiden truckje gekocht vergeleken met die Scania V8

Nog wel met 450 PK erin
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NGosloph47gUBFJ7s5OILIMvOzs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VzKOQ2sRmGU8aPYJfH4yVk2Y.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GHuO8EiJsRY9Y3MH2Tx21SEU7ss=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3xzWGP8oH0cFkSDwpVsOnhZV.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6_K6Pu0jW6LyW1-hYmhRmHmgrso=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zLYIvz2OX9Jay3mtAH3MBdwK.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andreas01
ravw schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 17:59:
JA maar even een bescheiden truckje gekocht vergeleken met die Scania V8

Nog wel met 450 PK erin
...
Ik heb ook nog even de nieuwe DAF uitgeprobeerd. Leuk vrachtwagentje, maar ik denk dat ik toch weer terug ga naar mijn Scania :9 overigens heb ik de laatste tijd vooral ATS gespeeld, dit spel heb ik echt herontdekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Andreas01 schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 18:39:
[...]

Ik heb ook nog even de nieuwe DAF uitgeprobeerd. Leuk vrachtwagentje, maar ik denk dat ik toch weer terug ga naar mijn Scania :9 overigens heb ik de laatste tijd vooral ATS gespeeld, dit spel heb ik echt herontdekt.
Ik zelf vind ATS ook iets beter dan ETS2 ...
Maar komt ook dat ik meer herkenning ziet in die staten en history van het land dan Europa.
Ik zelf ben ook veel met MSFS 2020 bezig en vlieg ook erg veel in de VS / minder in Europa
Dus je gaat dingen daar ook wel herkennen.
Hoop dat snel illinois af is en dat we dan de oude Route 66 kunnen gaan rijden _/-\o_
Want dat lijkt me wel eens leuk om te doen.
Misschien eens met een Convoy achtig iets
Maar een rit van LA naar NY lijkt me ook wel gaaf om in 1 keer te rijden
Maar dat zal pas over een paar jaar zijn als alle staten er zijn , en hopelijk ook dat ze Alaska nog eens er bij gaan doen.

[ Voor 11% gewijzigd door ravw op 10-02-2024 19:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
:9 ook weer klaar

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rXb7xBzNr9E_fhu89wwJdau47vE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LwUHuOOWPxPuCwQGa8mFtb6C.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0vYNYWh8XBJbqqfdKprUGlX-XLo=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/ax2oFeiDbNGKsKKVZlSryaJE.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h-tyMcQHnz7GVg0IGiO5bpDfqTs=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/C5MOC7qnH0CpgFeNECKuFYyQ.png?f=fotoalbum_tile

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X19q2wnfFRYjBFTcQD_B1lN7Shc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wrDdDUZE5AMHRVlHVvqzt5w6.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eFMM9eHuD9sxnKVzPg-G0O_Qdxc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sw3N2FUvJKKgimrDA6pnycK1.jpg?f=fotoalbum_tile

_/-\o_

[ Voor 80% gewijzigd door ravw op 11-02-2024 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmxmmx
Upgrade gedaan.
Van het Trustmasterstuurtje naar de Logitech G923-racestuur.

Na een jaar of wat is dit Trustmaster stuurtje wat gammel vergeleken bij de
Logitech G923-racestuur

Komt Dinsdag binnen.

PS
Heb paar jaar gelden de Logitech G920-racestuur gehad vandaar dat ik dat weet.

Weet iemand hier hoe moeilijk de rem werkt op Logitech G923-racestuur ?

[ Voor 28% gewijzigd door mmxmmx op 11-02-2024 16:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPD68
mmxmmx schreef op zondag 11 februari 2024 @ 16:17:
Upgrade gedaan.

Logitech G923-racestuur

Komt Dinsdag binnen.

PS
Heb paar jaar gelden de Logitech G920-racestuur gehad vandaar dat ik dat weet.

Weet iemand hier hoe moeilijk de rem werkt op Logitech G923-racestuur ?
Heb een G29 maar de rem werkt prima. Doel je op een specifiek probleem?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tup61
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 16:38
Interessant... Hopelijk brengt die DLC ons wat dichter bij zoiets als dit. _/-\o_

Wel jammer dat het nog wel 2 jaar kan duren...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17:39
Gelukkig bestaat er nog Promods ☺️

AMD Ryzen 7 9700X | MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X 12G OC (in 2026 upgraden) | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Andreas01
mmxmmx schreef op zondag 11 februari 2024 @ 16:17:
Upgrade gedaan.

Logitech G923-racestuur
Welke Thrustmaster had je dan als ik vragen mag? Mijn ervaring gaande van een G27 naar een T300 was juist andersom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik doe het trucken nog altijd gewoon met een G25, bevalt me echt goed. Sterker nog toen mijn G25 stuk ging jaren geleden, weet niet meer wat ie had, heb ik gewoon weer een 2e hands G25 gekocht. Heb er nu 2, 1 op reserve :+

Heb laatst de boel eens helemaal geupdate en ben weer gaan trucken. Adaptive cruise even geprobeerd maar snel weer uitgezet, werkte totaal niet soepel omdat de AI geen snelheid houden kan, die doen iedere keer gassen, remmen, gassen, remmen als ze in een treintje rijden. En dan doet de adaptive cruise dat ook, stront irritant.

Het automatische remsysteem gebruik ik wel, die is nog realistisch ook die gaat om de haverklap af om niks :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FastFred schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 20:56:
Ik doe het trucken nog altijd gewoon met een G25, bevalt me echt goed. Sterker nog toen mijn G25 stuk ging jaren geleden, weet niet meer wat ie had, heb ik gewoon weer een 2e hands G25 gekocht. Heb er nu 2, 1 op reserve :+
Hier ook nog met de G25 :-)
Lekker old skool

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Milan1NL
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LqBUEqQC_Vjo5qpibgzz8LrqGZg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tRqDeufXNKBwykr4AYJKksfJ.png?f=fotoalbum_large

Na lange tijd ETS2 weer eens opgestart met een kort ritje Rotterdam > Amsterdam..

AMD Ryzen 7 9700X | MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X 12G OC (in 2026 upgraden) | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMaster_II
Milan1NL schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 23:39:
[Afbeelding]

Na lange tijd ETS2 weer eens opgestart met een kort ritje Rotterdam > Amsterdam..
Is dat een eigen skin of een mod? Gezien het kenteken op de trialer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan1NL
HMaster_II schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 12:37:
[...]

Is dat een eigen skin of een mod? Gezien het kenteken op de trialer.
Deze mod is dat: https://fredsmods.gumroad.com/l/fuel?layout=profile

• mmxmmx
ravw schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 09:00:
[...]

Inderdaad , en die Russische DLC , mag nu toch ook wel eens uit gegeven worden.
Dat die toen niet door ging nadat rusland een land binnen was gevallen.
Dat begrijp ik nog wel maar het is nu bijna 2 jaar aan de gang .
En ik hoop dat als ze klaar zijn met europa , dat ze een andere wereld deel gaan doen :-)
Down under of zo _/-\o_
Zuid America
Ik had toen al meteen voorspeld dat die oorlog wel 10 jaar zou duren en of ze dan 10 jaar wachten met die map dlc ?

Wat een dom gedoe is dit. :?

• mmxmmx
Andreas01 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 20:33:
[...]

Welke Thrustmaster had je dan als ik vragen mag? Mijn ervaring gaande van een G27 naar een T300 was juist andersom.
THRUSTMASTER T248 Race stuur voor PC, PS4 & PS5 ;)

mmxmmx schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 11:10:
[...]

Ik had toen al meteen voorspeld dat die oorlog wel 10 jaar zou duren en of ze dan 10 jaar wachten met die map dlc ?

Wat een dom gedoe is dit. :?
Dat je hem niet uit geeft , op het moment dat zo iets gebeurd , oke.
Maar nu is het bij de meeste mensen niet eens hot meer.
Ik zeg ook gewoon uit geven die DLC
Want volgens mij is het grootste gedeelte van die map ook Ukraine
En hoe langer je wacht hoe minder het nog op Ukraine zal lijken.
IVM de schade door de oorlog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mmxmmx
JPD68 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 12:52:
[...]

Heb een G29 maar de rem werkt prima. Doel je op een specifiek probleem?
Moest heel hard trappen om die rem ingedrukt te krijgen toen der tijd.

Heb inmiddels het stuur en ben zeer tevreden en ook met de rem :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Andreas01
ravw schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 11:16:
[...]

Dat je hem niet uit geeft , op het moment dat zo iets gebeurd , oke.
Maar nu is het bij de meeste mensen niet eens hot meer.
Ik zeg ook gewoon uit geven die DLC
Want volgens mij is het grootste gedeelte van die map ook Ukraine
En hoe langer je wacht hoe minder het nog op Ukraine zal lijken.
IVM de schade door de oorlog.
Dat is niet juist, Oekraïne zit voor zover ik weet niet in de DLC, het bevat alleen Rusland. SCS Software wilt voorkomen dat een release aanvoelt als steun voor Rusland. Ik denk ook dat de kwestie iets anders aanvoelt in Tsjechië vergeleken met hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Andreas01 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 11:46:
[...]

Dat is niet juist, Oekraïne zit voor zover ik weet niet in de DLC, het bevat alleen Rusland. SCS Software wilt voorkomen dat een release aanvoelt als steun voor Rusland. Ik denk ook dat de kwestie iets anders aanvoelt in Tsjechië vergeleken met hier.
Oke
Jammer dat de Oekraine er niet bij zit
Maar goed als je van uit hun land het bekijkt is het wel weer begrijpelijk.
Ze kunnen dat toch ook kenbaar maken dat het geen steun is aan de russen.
Het is maar een DLC , was het nu iets van C&C dlc geweest waar je als Rus kon spelen.. ( O wacht even die zit er al in) maar dan is het nog te begrijpen.
Maar goed we zullen wel zien wanneer het uit komt.
Misschien de DLC naam veranderen , ipv Heart of Russia , naar Hauling to the East. 8)

Pagina: 1 ... 151 ... 162 Laatste