Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JPD68
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 08:27
Marzman schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 14:50:
Volgens mij moet je die vooral kopen als je het leuk vind om een trailer te hebben die matched bij je truck. Ik heb er toen ze kwamen een paar gekocht, maar er daarna niet meer naar gekeken. Ik heb geen idee of de AI drivers ze gebruiken.
Klopt, daarom ooit deze gemaakt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uF0VnY_IcuUgOJEksEv49Cksn6U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VecdBPDlvAaC6R06HQtU3vS0.jpg?f=fotoalbum_large

'Niets is ooit gemakkelijk' - Zedd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mmxmmx
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 16:45
Heb problemen met de regensensor die werkt niet.

Iemand anders ook dit probleem?

Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _eLMo_
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
mmxmmx schreef op maandag 13 november 2023 @ 00:06:

Aangezet in options en dan in stand 1 gezet met P? Wat normaal interval is wordt dan regensensor.

SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sharkey79
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-09 14:38
mmxmmx schreef op maandag 13 november 2023 @ 00:06:

Gisteren nog gespeeld in zowel de normale als de beta release, en werkte gewoon. Maar ik vind wel dat het wel lang duurt voor hij daadwerkelijk aan springt. Net als dat ik ook vind dat ie nog net 1 of 2 keer langer mag door wissen als het droog is O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:16
The Kansas DLC for American Truck Simulator will be released on November 30th, 2023!

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPD68
strider1007 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 09:49:
The Kansas DLC for American Truck Simulator will be released on November 30th, 2023!

*O*
Had wel begin volgend jaar gemogen van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmxmmx
Deze nieuwe GPU-drivers is iets mis mee. 546.17
Als ik aan het spelen ben slaat de GPU gewoon telkens 2 seconden over
en dat voelt dus als een soort stuttering.

Ga ff met wat settings spelen ff kijken of we dat eruit krijgen.

Ik speel Euro truck Simulator 2 en Red Allert 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:51
mmxmmx schreef op zondag 19 november 2023 @ 17:20:
Deze nieuwe GPU-drivers is iets mis mee. 546.17
Als ik aan het spelen ben slaat de GPU gewoon telkens 2 seconden over
en dat voelt dus als een soort stuttering.

Ga ff met wat settings spelen ff kijken of we dat eruit krijgen.

Ik speel Euro truck Simulator 2 en Red Allert 2
Heb nog getest in ETS 2 maar ik heb hier ook last van gehad in BF2042, lijkt alsof spel 2-3 sec blijft hangen...

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chantal_NL
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 16-09 15:40

Chantal_NL

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ

Morgen is er een Live Stream van SCS
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/sD1hgCJZ/DAF-XD-21-11-23.jpg

Dat lijkt mij heel duidelijk de nieuwe DAF XD 😁

Ik verwacht dus morgen een update met deze "nieuwe" DAF

[]===['''l'''l'''l'''])>----- PSN: Chantal_NL | Xbox: Chantal NL | Steam: Chantal_NL -----<(['''l'''l'''l''']===[]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ondertussen is de Daf XD uit voor de mensen die hem willen hebben ..
gratis

Hoop dat ze nog eens komen met wat oude classic vrachtwagens DLC.
Zoals de oude Dafs en Scania Volvo en zo.
Daf 2800 /3300 tijdperk mag ook iets daarvoor wezen

[ Voor 55% gewijzigd door ravw op 21-11-2023 21:22 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chantal_NL

Chantal_NL

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ

ravw schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 21:18:
gratis

Ik hoop ook wel dat ze met een DLC met klassieke vrachtwagens komen
Voor mij dan graag de Scania 2 en 3 serie (112, 142 en 113 en 143 incl. de Steamline)
en een 4 serie is ook goed, en dan met het juiste interieur met het bed aan de voorkant

Uiteraard ook de andere merken DAF 3600ATI, Volvo F10F12/F16 enz ...

Maar afgelopen weekend heb ik een rondje gereden in versie bèta 1.49 en wat mij opviel is dat juist alle oudere types verdwenen zijn bij de truckdealers en alleen maar gebruikt te koop zijn (zoals de DAF 105 en de Scania van voor 2016) dus ik weet niet of dat gaat gebeuren, of je kan ze alleen gebruikt kopen (wat natuurlijk wel reëel is) maar dan heb je wel gelijk een vrachtwagen met veel kilometers en reparatie

Dus als iemand nog een wat ouder model wil kopen doe dat dan voor de update naar versie 1.49

[]===['''l'''l'''l'''])>----- PSN: Chantal_NL | Xbox: Chantal NL | Steam: Chantal_NL -----<(['''l'''l'''l''']===[]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPD68
Chantal_NL schreef op woensdag 22 november 2023 @ 07:05:
[...]

Voor mij dan graag de Scania 2 en 3 serie (112, 142 en 113 en 143 incl. de Steamline)
en een 4 serie is ook goed, en dan met het juiste interieur met het bed aan de voorkant

Maar afgelopen weekend heb ik een rondje gereden in versie bèta 1.49 en wat mij opviel is dat juist alle oudere types verdwenen zijn bij de truckdealers en alleen maar gebruikt te koop zijn (zoals de DAF 105 en de Scania van voor 2016) dus ik weet niet of dat gaat gebeuren, of je kan ze alleen gebruikt kopen (wat natuurlijk wel reëel is) maar dan heb je wel gelijk een vrachtwagen met veel kilometers en reparatie

Dus als iemand nog een wat ouder model wil kopen doe dat dan voor de update naar versie 1.49
Het is natuurlijk logisch als het spel de realiteit een beetje gaat volgen. Die generatie trucks is al lang niet meer nieuw te koop. Wat de klassiekers betreft, het wereldwijde web staat er vol mee. Rij al tijden in een Scania 2 Series, hier en daar wat schoonheidsfoutjes, maar voor mij goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

ravw schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 21:18:
gratis

Vanaf de 230 PK motor? Dat kan wel een uitdaging worden met sommige vrachten.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Marzman schreef op woensdag 22 november 2023 @ 11:05:
[...]

Niet alleen met vracht , wat dacht je van de bergen
Plat Europa gaat nog wel maar die bergen :o
Maar goed vroeger deden ze het ook ;)
Alleen toen was de vrachten niet zo zwaar is nu

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• JPD68
ravw schreef op woensdag 22 november 2023 @ 11:26:
[...]

Niet alleen met vracht , wat dacht je van de bergen
Plat Europa gaat nog wel maar die bergen :o
Maar goed vroeger deden ze het ook ;)
Alleen toen was de vrachten niet zo zwaar is nu
Dus kiezen wat je vervoert... doe dit al jaren met veel plezier. Voor Heavy Transport heb ik gewoon de dikste Volvo in de garage staan... maar kom daar eigenlijk nooit aan toe.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chantal_NL

Chantal_NL

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ

Marzman schreef op woensdag 22 november 2023 @ 11:05:
[...]

Gisteren een rondje gereden met de XD

Maar alleen de MX-11 motor zit in de game, de kleinere PX7 motor (nog) niet

Dus in de game is het vanaf 299PK tot de 449PK

Ik mis wel een goede sound, dus ik als ik even tijd heb maar ff de Kriechbaum sound compatibel maken voor de XD 😁
JPD68 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 10:16:
[...]

Dus kiezen wat je vervoert... doe dit al jaren met veel plezier. Voor Heavy Transport heb ik gewoon de dikste Volvo in de garage staan... maar kom daar eigenlijk nooit aan toe.
Ja precies, het is een distributie truck

Mijn main truck is een Scania 660S

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:11

Pykow

Angelo OTR

Chantal_NL schreef op woensdag 22 november 2023 @ 07:05:
[...]

Koop voor weiniggeld een gebruikte scania of daf ;) ook al is die helemaal kapot
Ga naar de Scania of DAF garage.
Kies voor Mijn configuratie bovenaan.
je kan vervolgens een splinternieuwe Streamline of 105 kopen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Pykow op 24-11-2023 08:21 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb met die XD Daf een Volvo graafmachine 330 km meegezeuld door Turkije (ga ik niet meer doen, dat gaat te langzaam, toevallig was dat de eerste vracht van 200+ km en die had ik nodig voor de event :p ) en volgens de weegbruggen in het spel was de combinatie 60T. Volgens WOT is de vracht echter 26T (opgezocht op Google en dat klopt, dat ding weegt 26 ton), maar dan kom je toch niet aan 60 TON voor de combinatie?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bfoqntOFuQtZXtuMkzA5nAty41E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/S98hrKQ1Dw0OTiN1sTcjl91z.png?f=user_large

Wel een leuk ding die DAF, ik houd hem denk ik klein maar wel met een krachtigere motor dan die 299 PK. Wel met slaapcabine maar zonder verhogingen en Aerodynamica.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mb37fX8Nx7zNz_HaCCPdp008_Nk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H2bLQz8R1qU4hGPn85cdJRSH.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 19% gewijzigd door Marzman op 24-11-2023 17:17 ]

/▌

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chantal_NL

Chantal_NL

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ

Marzman schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 16:26:
Ik heb met die XD Daf een Volvo graafmachine 330 km meegezeuld door Turkije (ga ik niet meer doen, dat gaat te langzaam, toevallig was dat de eerste vracht van 200+ km en die had ik nodig voor de event :p ) en volgens de weegbruggen in het spel was de combinatie 60T. Volgens WOT is de vracht echter 26T (opgezocht op Google en dat klopt, dat ding weegt 26 ton), maar dan kom je toch niet aan 60 TON voor de combinatie?
[Afbeelding]

Wel een leuk ding die DAF, ik houd hem denk ik klein maar wel met een krachtigere motor dan die 299 PK. Wel met slaapcabine maar zonder verhogingen en Aerodynamica.
[Afbeelding]
Nu denk ik dat het tegenvalt wat zo'n lege dieplader al weegt,
maar de DAF en Trailer zouden dan leeg al samen 34 ton zijn, dat is idd wel erg veel

Ik heb nog een uitgepakte DEF van de dlc_schwarzmuller op mijn PC staan,
bij de 3 assige lowloader staat "trailer_mass: 8800", maar dat is waarschijnlijk zonder accessoires,
de DAF zal hooguit hetzelfde wegen ... denk ik

Ik ben ook met een 299PK versie op pad :*)
Maar ik ben wel voor een hoog Dak incl. Spoiler gegaan, ik heb er nog geen skin voor, dus hij is gewoon rood
Ook heb ik er nog gewoon ouderwetse spiegels op gezet (behalve die op de hoek van de cabine)

Al met al vind ik het best een leuke update, zeker leuk om een keer met de nieuwe DAF XD te rijden,
ook al wil ik ook wel upgraden naar een grotere motor ...

Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/2263683717034529947/C953B23F625702F275C64ED95B8CA58492846C28/?imw=5000&imh=5000&ima=fit&impolicy=Letterbox&imcolor=%23000000&letterbox=false

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:41
Aangezien Steam nu weer sale heeft heb ik ook maar ATS gekocht incl alle map dlc.
Scheelt toch behoorlijk, was nu €75 kwijt voor alles.
Zal het denk ik niet gelijk gaan spelen omdat ik nog volop bezig ben met ETS, maar je kan m maar alvast hebben toch (even goedpraten voor mezelf O-) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:25
Gisteren ook ATS in de sale gekocht. Voor die € 4,99 kon ik 'm niet laten liggen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
Rivanov schreef op maandag 27 november 2023 @ 10:08:
Gisteren ook ATS in de sale gekocht. Voor die € 4,99 kon ik 'm niet laten liggen.
Nu alleen de € 104,00 euro aan DLC nog.. >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenV_
strider1007 schreef op maandag 27 november 2023 @ 10:49:
[...]

Nu alleen de € 104,00 euro aan DLC nog.. >:)
Dat hoeft niet zoveel te kosten, ik heb het spel gisteren gekocht met alle maps, heavy cargo etc voor €75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPD68
ETS2 1.49 vandaag? Vind het zelf een beetje hinderlijk al die updates. Verschillende mods werken dan even niet en zonder die mods vind ik het rijden gewoon minder.
Nu maar hopen dat de modders niet met kerstvakantie zijn en dat SCS dat voorlopig wel gaat O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenV_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerkhanite
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-09 19:32

Aerkhanite

Snapt er geen reet van

Met mijn nieuwe game PC toch weer ETS2 + ProMods + al die andere overhauls want als je toch bezig bent...

Nu nog een wiel. Wat is een beetje "goed" (niet entry-level, maar bang-for-buck) wiel + schakelaar + pedalen tegenwoordig? Vroeger zo'n 50€ setje van de mediamarkt maar dat ding was bagger. De Steam Controller voldoet voor nu, gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
  • Laatst online: 18:28
Aerkhanite schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 15:46:
Met mijn nieuwe game PC toch weer ETS2 + ProMods + al die andere overhauls want als je toch bezig bent...

Nu nog een wiel. Wat is een beetje "goed" (niet entry-level, maar bang-for-buck) wiel + schakelaar + pedalen tegenwoordig? Vroeger zo'n 50€ setje van de mediamarkt maar dat ding was bagger. De Steam Controller voldoet voor nu, gelukkig.
Iedereen die ik spreek zweert bij de Logitech G29. Zelf geen ervaring mee, is me te duur. Een shifter durf ik je niet te zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20:45
JPD68 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 09:47:
ETS2 1.49 vandaag? Vind het zelf een beetje hinderlijk al die updates. Verschillende mods werken dan even niet en zonder die mods vind ik het rijden gewoon minder.
Nu maar hopen dat de modders niet met kerstvakantie zijn en dat SCS dat voorlopig wel gaat O-)
Je kan altijd weer downgraden naar de vorige versie en die voorlopig aanhouden totdat de mods weer zijn bijgewerkt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
JPD68 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 09:47:

We zijn bezig met ProMods. Dit wordt een "linea recta" update zonder nieuwe content puur een alleen om compatibiliteit te bereiken

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenV_

Ik gebruik een T300RS, had die al voor de PS5.
Heb ook gekeken naar een G29, maar voordeel van de Thrustmaster is dat deze geen tandwielen maar riemen gebruikt. Is een heel stuk stiller in gebruik.

---
Gisteren met de nieuwe update gereden, het heeft toch wel wat die maan en sterren 8)
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/2dH06F4/GAC6-Dov-Ww-AAXEPI.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zou kijken voor een goede 2e hands G27 of G29. Heel fijn stuur heb zelf de G27 10 jaar gehad. Inmiddels kapotgegaan helaas. De G27 en G29 zijn wel wat luidruchtig maar wel degelijk. Is denk ik een betere keus dan een nieuw stuur met een vergelijkbare prijs.

Ik gebruik nu een stuur waarmee ik ook daadwerkelijk de stuuruitslag van een echte vrachtwagen heb wat het nog realistischer maakt. Nu ook als ik de vrachtwagen ergens stilzet gaat mijn stuur ook niet automatisch naar de middenstand. Als dit dingen zijn waar je waarde aan hecht dan even verdierlijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sharkey79

Ik heb zelf nu de Thrustmaster T128. Draaihoek van 900 graden, veel knoppen, Hybride Force Feedback, LEDs voor toeren, verkrijgbaar in een versie voor PC + Xbox of PC + Playstation (mocht dat een factor voor je zijn) en... "maar" € 150,-. Als ik 1 nadeel moet noemen, het platform voor de pedalen is aan de kleine kant. Maar wel volledig compatibel met het Thrustmaster ecosysteem (dus uitbreidbaar met andere pedalen, shifter en/of handrem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmxmmx
Heb de Thrustmaster omdat de kabel van de pedalen er aan de zijkant uitkomt en die van G29 aan de achterkant.
Maar omdat je vaak de rem behoorlijk in moet trappen wordt het pedalen platvorm tegen een balk geplaatst en dan komt die kabel in het gedrang en dat heb je dus met de Thrustmaster niet.

Ben zeer tevreden met dit Thrustmaster stuur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• strider1007
Rev up your virtual engines, because on November 30th, American Truck Simulator is introducing the Farm Machinery DLC alongside the release of the Kansas DLC. Get ready to swap highways for harvests as farming takes center stage in this exciting new update.

Navigate virtual landscapes while hauling everything from tractors to spreaders. With two in-game brands, Owl & Greenler, transport unique cargos and a range of trailers to agriculture industries across the states. And don't hit the road without decking out your cabin with themed accessories!

This DLC includes:

Cargo:
Sprayer
Crawler Tractor
Forage Harvester
Fertilizer Spreader
Grain Trailer
Autonomous Tractor
Hay Baler
Seeding Unit
Disc Harrow

Cabin Accessories:
Lunch Kit
Scarecrow
Straw Hat
Plush Autonomous Tractor
Harvester Toy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPD68
cracking cloud schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 20:06:
[...]

Je kan altijd weer downgraden naar de vorige versie en die voorlopig aanhouden totdat de mods weer zijn bijgewerkt.
Wat ik gebruik is gelukkig al ge-update op Grimes na. Vandaag komt ook nog Kansas voor ATS uit. We hoppen van Event naar Event zo.

• JPD68
ScuL schreef op woensdag 29 november 2023 @ 07:20:
[...]

We zijn bezig met ProMods. Dit wordt een "linea recta" update zonder nieuwe content puur een alleen om compatibiliteit te bereiken
Dat is goed nieuws. Het is natuurlijk een kwestie van prioriteit, maar aan ProMods ben ik het afgelopen halfjaar niet eens toegekomen door alle events en updates. Helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strider1007
En de Kansas DLC is uit ! € 11,99.

Voor het eerst dat ik carpacks van JC uit moest zetten om de boel aan de gang te krijgen.. Voor alles is er een eerste keer..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenV_
Als je eerder de Great Plains Calling! Bundle had gekocht (zoals ik), is Kansas te koop voor €10.19.
Stond een linkje onder in Steam waardoor ik het zag ;)

Heb ook gelijk maar de Farm Machinery gekocht, die is gisteren ook verschenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Erg jammer dat die DLC met het vervoer van landbouwvoertuigen alleen te gebruiken is in ATS. Het had mij mooi geleken om door oost Europa te rijden met de machines als lading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:51

G29 is een prima optie. Ik heb deze zelf gekocht als opvolger van mn g27.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mmxmmx
Wat ik tegen kwam :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V7T1osm1pr30O2bCiq4RETv0s-M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uyXQqwkgK498FjM0dn9FpKZX.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 84% gewijzigd door mmxmmx op 04-12-2023 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grappig detail en ook zeker een respectabele kilometerstand voor een vrachtwagen die relatief nieuw is. Misschien kom je nog wel ergens een kerststal tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmxmmx
CyberCow schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 14:29:
Grappig detail en ook zeker een respectabele kilometerstand voor een vrachtwagen die relatief nieuw is. Misschien kom je nog wel ergens een kerststal tegen
Ja ik speel dit ook wel heel veel :)
Ik word er rustig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FairPCsPlease
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 22:47
Eerlijk gezegd vind ik Kansas nogal saai, maar ik heb volgens mij nog nooit zo efficiënt een Event gereden: ik heb nu al 10 van de 14 steden gehad in slechts 5 ritten. Ik hoop voor de voltooiing ervan nog 2 van die dubbele ritten te kunnen vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 17:25
Ik zie dat voor ETS2 Promods is uitgekomen voor 1.49 _O_

Vanavond als ik thuis ben uit werk direct downloaden, als iemand die af en toe eens een uurtje speelt heb ik geen miljoenen op de bank staan en doe ik nog altijd quick jobs, dus de used trucks dealer is een hele leuke toevoeging voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzup!
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:38
Helaas crasht ProMods 1.49 bij het laden elke keer... Ook wanneer ik enkel de ProMods mod activeer dus zonder enkele andere mod. Zonder mods start het wel op. Nooit eerder gehad met ProMods, jammer.

Waarschijnlijk iets mis gegaan bij het uitpakken... excuus

[ Voor 14% gewijzigd door Wazzup! op 06-12-2023 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Vld1989 schreef op woensdag 6 december 2023 @ 11:27:
Ik zie dat voor ETS2 Promods is uitgekomen voor 1.49 _O_

Vanavond als ik thuis ben uit werk direct downloaden, als iemand die af en toe eens een uurtje speelt heb ik geen miljoenen op de bank staan en doe ik nog altijd quick jobs, dus de used trucks dealer is een hele leuke toevoeging voor mij :P
Ik speel ook niet zo veel meer maar heb 1000 miljoen op de bank staan. Het gaat snel als je het maximale aantal drivers hebt (er zullen er wel een paar afgevallen zijn omdat ik niet opgelet heb bij truckwissels en als ze geen truck hebben nemen ze ontslag).

Wel leuk dat ze alle opties toevoegen die moderne auto''s (of trucks :p ) ook hebben. Als hij straks ook nog zelf binnen de lijntjes kan bijven dan kun je gewoon weglopen van je pc terwijl je truck door rijdt :p

Kansas sla ik even over, ik ben ook bang dat ik het saai ga vinden (had ik ook al bij Texas).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 17:25
Marzman schreef op woensdag 6 december 2023 @ 13:14:
[...]

Ik speel ook niet zo veel meer maar heb 1000 miljoen op de bank staan. Het gaat snel als je het maximale aantal drivers hebt (er zullen er wel een paar afgevallen zijn omdat ik niet opgelet heb bij truckwissels en als ze geen truck hebben nemen ze ontslag).

Wel leuk dat ze alle opties toevoegen die moderne auto''s (of trucks :p ) ook hebben. Als hij straks ook nog zelf binnen de lijntjes kan bijven dan kun je gewoon weglopen van je pc terwijl je truck door rijdt :p

Kansas sla ik even over, ik ben ook bang dat ik het saai ga vinden (had ik ook al bij Texas).
Ik heb het spel denk ik ook al zo'n beetje vanaf het begin in Steam staan, maar ik heb jarenlang dat ik niet speel en als ik het dan weer terug oppak zijn er zoveel vernieuwingen qua ProMods en updates geweest dat ik eigenlijk altijd met een nieuw profiel start.

Inmiddels ben ik weer een maand of 3-4 vrij regelmatig bezig (de aanschaf van een stuur heeft daar flink bij geholpen!), maar ben nu level 15 met 80k op de bank en 2 keer de allergoedkoopste Iveco's die door 2 chauffeurs gebruikt worden (die overigens regelmatig verliesmakende jobs hebben) :P Zelf doe ik nog quick jobs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Eindelijk ook ETS2 Balkan gekregen. Sinterklaas wel lief geweest voor mij gisteren. Ook gelijk de trailerpakketen van Tirsan, Wielton (Leuke kameel in logo) en Feldbinder. En om het allemaal wat mooier te bestikkeren ook de Modern Lines Paint Jobs eraan toegevoegd.

Eerste Rit naar de Balkan naar Nis: Nog 14 ritten te gaan voor het behalen van het evenement.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lrpAt0e.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Heb je de andere event al? Het kan ook in 8 ritten denk ik, het is meestal van en naar dat telt.

/▌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:42
Zo hé lekker mistig ineens..
Zo heb ik het nog nooit gezien voorheen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dP2_JDY9NI1VklAOTz4OUk0NDlg=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tACQ50J5DJyuYRO3OgpcN6ZU.jpg?f=fotoalbum_medium

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Marzman schreef op woensdag 6 december 2023 @ 16:14:
Heb je de andere event al? Het kan ook in 8 ritten denk ik, het is meestal van en naar dat telt.
Die andere heb ik al lang. Het was even wachten of Sinterklaas mij de Balkan versie wilde geven. Wist het anders ook niet. Wel raar ben nu in Nis en er is geen enkele rit beschikbaar waar ik voor het evenement wat aan heb. We gaan het zien blijft leuk om rond te rijden.
GAIAjohan schreef op woensdag 6 december 2023 @ 16:16:
[Afbeelding]
Ja het is wel een enorme verbetering. De regen is ook een stuk realistischer. Eerder nooit het gevoel gehad de ruitenwissers sneller te moeten zetten dan de intervalstand. Ook de maan erbij is een leuke toevoeging. Jammer dat nog steeds de zon aan de verkeerde kant opkomt en ondergaat. Maar blijven hoop houden.

[ Voor 43% gewijzigd door CyberCow op 06-12-2023 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cracking cloud
Meer mensen waarbij de zoom bug in promods weer optreedt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Marzman schreef op woensdag 6 december 2023 @ 13:14:
[...]

Ik heb maar 3000 uur in het spel zitten en speel het bijna dagelijks met een VTC (Virtueel Truck Company) met andere mensen.

Kansas is inderdaad een redelijk saaie DLC. Veel plat en rechte wegen.
Texas vindt ik zelf een mooie DLC met El Paso, Houston een hele grote stad en het verlengt de snelweg 10. Vanaf Brownsville naar Canada over de 10 en de 5.
CyberCow schreef op woensdag 6 december 2023 @ 15:52:
Eindelijk ook ETS2 Balkan gekregen. Sinterklaas wel lief geweest voor mij gisteren. Ook gelijk de trailerpakketen van Tirsan, Wielton (Leuke kameel in logo) en Feldbinder. En om het allemaal wat mooier te bestikkeren ook de Modern Lines Paint Jobs eraan toegevoegd.

Eerste Rit naar de Balkan naar Nis: Nog 14 ritten te gaan voor het behalen van het evenement.
[Afbeelding]
West Balkan is een mooie DLC met veel uitdagende los plaatsen.
Tirstan is een zeer mooie trailer DLC.
Feldbinder moet je de paintjobs niet gebruiken zoals Sunrise. Deze zijn scheef
Wielton heeft een leuke dumper trailer.
Modern lines heeft mooie trailer paintjobs erbij zitten.

We gaan nog Kögel trailers krijgen en Volvo 2020.
Binnenkort de Kerststream, waardoor we hier meer nieuws over gaan krijgen.
Vandaag is ook de Michelin Fan pack uitgekomen voor American truck.
GAIAjohan schreef op woensdag 6 december 2023 @ 16:16:
[Afbeelding]
Het weer effect ziet er veel beter uit met 1.49, het is weer een grote stap.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FairPCsPlease
Cruising Kansas Event voltooid, dit zijn de beloningen:

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WrqWvTTF9FMpErcpeqF_X79Hksg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kxnKAaDOXR9M7B4tdL08RzAB.jpg?f=fotoalbum_large

Sunflower Sunset paintjob

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_qm2Ta0gtTlXQlsxtLaNAZmhMGk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LMwmpw7RVi5YskoBkHfiMPoe.jpg?f=fotoalbum_large

Tiger Salamander knuffel

[ Voor 34% gewijzigd door FairPCsPlease op 10-12-2023 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FairPCsPlease schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 12:43:
Cruising Kansas Event voltooid, dit zijn de beloningen:

[Afbeelding]

Sunflower Sunset paintjob

[Afbeelding]

Tiger Salamander knuffel
Ohh ik doe hier niet aan mee. Zelf vind ik het altijd leuker om verrast te worden wat de beloning is. Weet niet of meer mensen dat hebben anders een spoiler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FairPCsPlease
CyberCow schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 17:42:
[...]

Ohh ik doe hier niet aan mee. Zelf vind ik het altijd leuker om verrast te worden wat de beloning is. Weet niet of meer mensen dat hebben anders een spoiler?
Daar heb ik niet aan gedacht. Als meer mensen vinden dat dat een spoiler is, wil ik dat wel doen (alleen hoe werk dat in de forumsoftware?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:33

Fuelke

Forza Ferrari

FairPCsPlease schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 19:42:
[...]

Daar heb ik niet aan gedacht. Als meer mensen vinden dat dat een spoiler is, wil ik dat wel doen (alleen hoe werk dat in de forumsoftware?).
code:
1
[spoiler]Tekst die je zwart wil maken[/spoiler]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:10
@FairPCsPlease in aanvulling op @Fuelke ,dat werkt ook voor plaatjes.

iRacing Profiel

Acties:
  • +5 Henk 'm!
ProMods 2.68 is inmiddels al een paar dagen beschikbaar en nu The Great Steppe ook.
We zijn nog steeds bezig met Canada, dat duurt wat langer door het inbouwen van het nieuwe PACCAR center precies over de grens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Is het een bug dat de adaptive cruisecontrol in 1.49 steeds remt? Ik kom bijna niet voorbij een open hek (langzaam kruipend) en op de snelweg sta ik nu ook weer stil zonder dat ik de reden zie.

/▌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FairPCsPlease
Fuelke schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 21:26:
[...]

code:
1
[spoiler]Tekst die je zwart wil maken[/spoiler]
Wild Chocolate schreef op zondag 10 december 2023 @ 00:28:
@FairPCsPlease in aanvulling op @Fuelke ,dat werkt ook voor plaatjes.
Gedaan. Dank voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FairPCsPlease
ScuL schreef op zondag 10 december 2023 @ 03:12:
ProMods 2.68 is inmiddels al een paar dagen beschikbaar en nu The Great Steppe ook.
We zijn nog steeds bezig met Canada, dat duurt wat langer door het inbouwen van het nieuwe PACCAR center precies over de grens
Mooi, dan kan ik de landverbinding met Road to Asia weer tot stand brengen (helaas is wel dat vervloekte Rusland daarvoor ook nodig om in de kaart op te nemen, deze week bracht ik er een vracht, waarbij ik de savegame ervan noemde 'rit om de Russen empathie te leren' ;) ). Trouwens wel heel mooi gebied, dat grensgebied tussen het noorden van Noorwegen en het noordpuntje van Rusland (omgeving Nikel en Murmansk). Is dat gedaan door ProMods of door de maker van RusMap?

[ Voor 14% gewijzigd door FairPCsPlease op 10-12-2023 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkey79
Marzman schreef op zondag 10 december 2023 @ 06:42:
Is het een bug dat de adaptive cruisecontrol in 1.49 steeds remt? Ik kom bijna niet voorbij een open hek (langzaam kruipend) en op de snelweg sta ik nu ook weer stil zonder dat ik de reden zie.
Ik heb inderdaad het zelfde gemerkt. Vooral dat laatste gebeurd in 1.49 vaker. Ben er daardoor ook volledig afgestapt.
Ik blijf het ook jammer vinden dat je de stand (aan+afstand/uit) niet visueel kan zien tijdens het rijden want dan kan je zelf veel beter bepalen wanneer je het aan of uit wil (bijv. op de snelweg uit en op landsweggetjes met verkeer voor je aan). Er is immers een toets toe te wijzen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FairPCsPlease schreef op zondag 10 december 2023 @ 07:52:
Trouwens wel heel mooi gebied, dat grensgebied tussen het noorden van Noorwegen en het noordpuntje van Rusland (omgeving Nikel en Murmansk). Is dat gedaan door ProMods of door de maker van RusMap?
Vanaf de Noorse grens tot aan Murmansk is door ons gedaan. Nikel ook.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Sharkey79 schreef op zondag 10 december 2023 @ 19:09:
[...]

Ik heb inderdaad het zelfde gemerkt. Vooral dat laatste gebeurd in 1.49 vaker. Ben er daardoor ook volledig afgestapt.
Ik blijf het ook jammer vinden dat je de stand (aan+afstand/uit) niet visueel kan zien tijdens het rijden want dan kan je zelf veel beter bepalen wanneer je het aan of uit wil (bijv. op de snelweg uit en op landsweggetjes met verkeer voor je aan). Er is immers een toets toe te wijzen...
Ik heb nu de detectie op alleen voertuigen getzet en het daarna niet meer gehad.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkey79
Marzman schreef op zondag 10 december 2023 @ 22:07:
[...]

Ik heb nu de detectie op alleen voertuigen getzet en het daarna niet meer gehad.
Het is al even geleden dat ik verder met die instelling gespeeld heb, maar ik dacht dat die detectie alleen voor EBS was. Die optie had ik al vrij snel uit gezet, maar ook EBS heb ik helemaal uit gezet omdat deze ook ingreep als er een auto vanuit een zijstraat klaar stond(!) om in te voegen... Maar dan nog heb ik met alleen ACC regelmatig (is relatief natuurlijk... In ieder geval vaak genoeg om te irriteren) zonder reden ineens afrem op de snelweg.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Vandaag kreeg ik een extra award bij Steam omdat ik de stad Podgorica heb bezocht. Zijn er nog meer steden waarbij een speciale beloning te behalen valt?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qeortBv.png

• mmxmmx
ETS2 is offline hier

• Chantal_NL

Chantal_NL

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ

Mogelijk een update voor het aankomende Kerst Event ?

Ik begreep dat er dan waarschijnlijk ook winter weer en/of sneeuw komt

We zullen zien 😁

• mmxmmx
Chantal_NL schreef op donderdag 14 december 2023 @ 10:13:
[...]

We zullen zien 😁
Ja daar dacht ik ook net aan
Leuk ben erg benieuwt. Hoorde ook dat de winter niet standaard in het spel blijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FairPCsPlease
CyberCow schreef op woensdag 13 december 2023 @ 15:47:
Vandaag kreeg ik een extra award bij Steam omdat ik de stad Podgorica heb bezocht. Zijn er nog meer steden waarbij een speciale beloning te behalen valt?

[Afbeelding]
Dit is de enige beloning bij de West Balkans (zie https://blog.scssoft.com/2023/10/west-balkans-release.html):
"Also, if you complete any job using external contracts TO or FROM the city of Podgorica, you will get this adorable Hermann's tortoise which you can take along on your adventures."

Ik herinner mij zo'n speciale beloning echter ook van één van de American Truck Simulator DLC's, maar ik kan mij niet herinneren welke stad. Als ik het nog kan vinden, zal ik mijn post editen met de vondst.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

mmxmmx schreef op donderdag 14 december 2023 @ 10:15:
[...]

Ja daar dacht ik ook net aan
Leuk ben erg benieuwt. Hoorde ook dat de winter niet standaard in het spel blijft.
Misschien wel als ze noord scandinavie gaan toevoegen (na griekenland?). Misschien een beetje om te testen daarvoor al?

/▌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FairPCsPlease
Chantal_NL schreef op donderdag 14 december 2023 @ 10:13:
[...]

We zullen zien 😁
Wat zojuist gestart is: https://blog.scssoft.com/...interland-event-2023.html

Lees zelf maar na, mijn computer hangt altijd bij het maken van de 'steam profiles' backup in de Documenten/ETS folder (vanwege mijn gewoonte heel veel savegames te maken) na een update, dus ik kan even niets zometeen terwijl de game update.

*edit: nu mijn spel klaar is met updaten, ben ik ingestapt in een vrachtwagen in mijn garage in Helsinki, als er al winterweer te zien zou zijn, dan daar toch zeker:

nope, sneeuwen doet het alleen op de het laadscherm, volgens mij is het ook nu nog altijd 21 juni in de game (weet ik zeker als ik zou gaan rusten, het is nu 12:00 's-middags in mijn game, maar heb nu eigenlijk geen tijd meer om er verder naar te kijken en de nacht af te wachten of het dan nog licht is in Finland).

Mijn tip: tijd voor de Frosty Mod! https://ets2.lt/en/frosty-winter-weather-mod-v9-7/

[ Voor 32% gewijzigd door FairPCsPlease op 14-12-2023 11:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPD68
Nog een event en door tijdgebrek wordt het balkan evenement al lastig om te halen. Moet nog 5 of 6 ritjes. Daarna Kansas en Kerst.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

JPD68 schreef op donderdag 14 december 2023 @ 11:30:
Nog een event en door tijdgebrek wordt het balkan evenement al lastig om te halen. Moet nog 5 of 6 ritjes. Daarna Kansas en Kerst.
BIj mij weet ik ook niet of ik het ga halen. Ik hoop dat ze de event verlengen :p Ik ben al aan het zoeken naar 200 km ritjes van en naar steden die ik nog niet gedaan heb zodat het dubbel telt :p Moet er nog 8 ofzo (ook niet goed te zien denk ik in de game, alleen voor west balkans kun je dat duidelijk zien).

/▌

• Chantal_NL

Chantal_NL

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ

FairPCsPlease schreef op donderdag 14 december 2023 @ 11:26:
[...]

Wat zojuist gestart is: https://blog.scssoft.com/...interland-event-2023.html

Lees zelf maar na, mijn computer hangt altijd bij het maken van de 'steam profiles' backup in de Documenten/ETS folder (vanwege mijn gewoonte heel veel savegames te maken) na een update, dus ik kan even niets zometeen terwijl de game update.

*edit: nu mijn spel klaar is met updaten, ben ik ingestapt in een vrachtwagen in mijn garage in Helsinki, als er al winterweer te zien zou zijn, dan daar toch zeker:

nope, sneeuwen doet het alleen op de het laadscherm, volgens mij is het ook nu nog altijd 21 juni in de game (weet ik zeker als ik zou gaan rusten, het is nu 12:00 's-middags in mijn game, maar heb nu eigenlijk geen tijd meer om er verder naar te kijken en de nacht af te wachten of het dan nog licht is in Finland).

Mijn tip: tijd voor de Frosty Mod! https://ets2.lt/en/frosty-winter-weather-mod-v9-7/
Ja zeker leuk 😁

Ik ben nu op werk maar vanavond even updaten

Die wintermod heb ik vorig jaar ook gebruikt,
Ik weet niet of bij jou download link ook de extra’s zitten

Ik download hem via de officiële site
https://grimesmods.wordpr...rosty-winter-weather-mod/

Daar kun je o.a. ook frosty wheels en slippery roads downloaden

Maar misschien zitten die er bij die link ook wel bij, bv die iets wittere wielen is best een leuke extra

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Erg mooi gemaakt het kerstevenement. Mooi ook met in de sneeuw rijden en dat het ook daadwerkelijk gladder is. Heb een paar plaatjes gemaakt voor de kerstsfeer erin te krijgen. Ik ga hier wel een aantal dagen mij enorm mee vermaken :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6pXxaa1.jpg
Opweg naar de sneeuw

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6xkbYn1.jpg
Donkere nacht voor kerst

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5u9CyX2.png
Altijd gezellig een ijsbaan

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YjaCHFV.jpg
En natuurlijk mag de kerstboom ook niet ontbreken

[ Voor 7% gewijzigd door CyberCow op 14-12-2023 15:53 ]

• FairPCsPlease
Dat is wat ik eigenlijk ook had moeten posten, maar ik heb door tijdgebrek vanmiddag niet goed opgelet en slechts even heel snel gezocht in mijn browsersuggesties en toen kwam die ander boven drijven. Dank voor de juiste link!

• cracking cloud
Winter mod + kerstmuziek + promods + VR is echt wel top genieten. Over de donkere Noorse bergweggetjes scheuren (niet dus, want dan lig je in de kreukels) terwijl buiten de sneeuw naar beneden dwarrelt en in de cabine de kerstmuziek speelt. Heerlijk!

• Rivanov
CyberCow schreef op donderdag 14 december 2023 @ 15:40:
Erg mooi gemaakt het kerstevenement. Mooi ook met in de sneeuw rijden en dat het ook daadwerkelijk gladder is. Heb een paar plaatjes gemaakt voor de kerstsfeer erin te krijgen. Ik ga hier wel een aantal dagen mij enorm mee vermaken :)

[Afbeelding]
Opweg naar de sneeuw

[Afbeelding]
Donkere nacht voor kerst

[Afbeelding]
Altijd gezellig een ijsbaan

[Afbeelding]
En natuurlijk mag de kerstboom ook niet ontbreken
Waar staat die kerstboom? :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FairPCsPlease
Ik heb (omdat ik al heel vroeg wakker werd) nu net de tijd genomen om mij in de Winterland Event te verdiepen en daar lees ik deze regel in https://blog.scssoft.com/...interland-event-2023.html

Christmas Winterland directions

Access to Winterland is available using a portal, which materialises after you've accepted any event cargo. Find it on the map and navigate to it. Look for the sparkles!

When leaving Winterland through a portal, you can either deliver a cargo to it's destination, or travel to a random city for a new job to Winterland.

Ik aarzel daarom om de Grime's Frosty Weather Mod te installeren, ik wil eerst even kijken of SCS's versie van sneeuw en winter dus wél te zien is, als je een Event rit accepteert en zo'n 'portal' vind? Misschien hebben ze daar dan hun winterweer geïmplementeerd?
CyberCow schreef op donderdag 14 december 2023 @ 15:40:

[Afbeelding]
Opweg naar de sneeuw
Is dat dan die portal waar de omschrijving die ik quote naar verwijst? Ik ga ernaar op zoek!

[ Voor 23% gewijzigd door FairPCsPlease op 15-12-2023 05:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb het nog niet gedaan, maar volgens mij moet je door zo'n portal voor kerstvrachten (any event cargo). Waarschijnlijk tijdens het ophalen van de vracht, de GPS zal de weg wel wijzen?

Het ziet er wel heel tof uit.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ik snap er nog weinig van haha. Ben in Klagenfurt en heb daar zo'n Christmas trailer opgehaald (via External Contracts). Maar vervolgens wordt ik nergens naar toe verwezen via GPS?

De route gaat van Klagenfurt > Chocolate Factory (WL). Maar geen flauw idee hoe ik daar dan kom? Snap er weinig van. :+

[ Voor 33% gewijzigd door Rivanov op 15-12-2023 07:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fenway
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:03
Je moet zodra je de event trailer hebt aangekoppeld zelf even op de kaart zoeken naar dichtsbijzijnde portal om de route te plannen. Op de portal zie je dan wat sneeuwvlokken dwarrelen, daar stoppen en de instructies volgen.

Je kan t ook zien in trailer van SCS:
YouTube: World of Trucks - Christmas Winterland Online Event

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Fenway schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 08:23:
Je moet zodra je de event trailer hebt aangekoppeld zelf even op de kaart zoeken naar dichtsbijzijnde portal om de route te plannen. Op de portal zie je dan wat sneeuwvlokken dwarrelen, daar stoppen en de instructies volgen.

Dat is het 'm juist. Ik zie helemaal niets op mijn map.
Misschien omdat ik een profiel gebruik met een custom savegame? Zal eens een default profile nemen.

/edit: Nu met een ander profiel zie ik wel de "swirls"

[ Voor 17% gewijzigd door Rivanov op 15-12-2023 08:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPD68
Marzman schreef op donderdag 14 december 2023 @ 11:39:
[...]

BIj mij weet ik ook niet of ik het ga halen. Ik hoop dat ze de event verlengen :p Ik ben al aan het zoeken naar 200 km ritjes van en naar steden die ik nog niet gedaan heb zodat het dubbel telt :p Moet er nog 8 ofzo (ook niet goed te zien denk ik in de game, alleen voor west balkans kun je dat duidelijk zien).
Yep, afstanden zijn vaan 400+ en dan ben ik al snel een uurtje druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Fenway schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 08:23:

En wat zit er achter de portal? Een kleinere winter map? Lijkt me dat ze niet de hele map en dlc's hebben verkerst?

Ga wel een paar ritjes doen denk ik, maar de events zal ik niet genoeg tijd voor hebben.

/▌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chantal_NL

Chantal_NL

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ

Marzman schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 09:26:
[...]

En wat zit er achter de portal? Een kleinere winter map? Lijkt me dat ze niet de hele map en dlc's hebben verkerst?

Ga wel een paar ritjes doen denk ik, maar de events zal ik niet genoeg tijd voor hebben.
Gisteravond heb ik even snel gekeken, maar je kan idd door zo’n portal gaan …

Niet realistisch, maar erg leuk gedaan, je komt dan in een beetje heuvelachtig winterlandschap

Behoorlijk glibberen en glijden, en heuvel op moest mijn 660S er toch wel aan trekken 😁

Vanavond heb ik iets meer tijd
FairPCsPlease schreef op donderdag 14 december 2023 @ 18:03:
[...]

Dat is wat ik eigenlijk ook had moeten posten, maar ik heb door tijdgebrek vanmiddag niet goed opgelet en slechts even heel snel gezocht in mijn browsersuggesties en toen kwam die ander boven drijven. Dank voor de juiste link!
Geen probleem, maar ik ga nu zelf eerst het event bekijken voordat ik deze mod ga gebruiken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skyaero
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Door de portal kom je in Winterland, een kleine besneeuwde map met vijf "steden", elk met 1 laad/los bedrijf en elkm met een viewpoint. Je kunt zowel cargo brengen en halen.

Kersten zijn zo'n een paar honderd km elk en leveren ongeveer 4 tot 6 duizend euro op. In tegenstelling tot voorgaande jaren, doe je het dus niet voor het geld.

Ik heb nu vier van de vijftien ritten gedaan. Ik denk dat ik er bij 15 ook wel klaar mee ben. Winterland is leuk om te verkennen. Maar de korte ritjes en steeds door de portal te moeten wordt wat saai

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenV_
Mee eens ja, ik ga ook tot de 15 en stop er dan wel mee.
De kaart is een beetje te klein om uitdagend te blijven, en geen ander verkeer is ook saai.

Wist je trouwens dat je ook over het ijs kunt rijden? Bij de Post office waar je je vracht haalt kun je van de boothelling naar beneden het ijs op. Scheelt heel wat tijd dan naar het portal om terug te keren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmxmmx
Weer een kruis maar geen kerststalletje

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wNsW03K8dupb_Q1VE2r04NrrKlY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Xo1cC9Ext5spqHwQkVBu77me.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chantal_NL

Chantal_NL

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ

Ik heb de 15 ritjes er op zitten, en deze sneeuwpop op mijn World of Trucks profiel 😁
Afbeeldingslocatie: https://www.worldoftrucks.com/img/achievements/xmas23.png

Ondertussen is ook de eerste community reward beschikbaar ...
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://www.worldoftrucks.com/img/delivery_events/xmas23/community_progress_1.jpg

Het winterlandschap i.c.m. het noorderlicht ziet er mooi uit
Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/2264811780178732384/3BCF9424D05C6D1B356FF41D7BE12D192BAE9F12/?imw=5000&imh=5000&ima=fit&impolicy=Letterbox&imcolor=%23000000&letterbox=false
Even kijken of ik hier nog wat kerstinkopen kan doen ...
Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/2264811780181745164/973229EC71A5700C2911D23A06A13141A968CC90/?imw=5000&imh=5000&ima=fit&impolicy=Letterbox&imcolor=%23000000&letterbox=false
Ik hoop dat ze dit winterweer in latere updates (North Scandinavia DLC?) gaan toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

mmxmmx schreef op zondag 17 december 2023 @ 01:19:
Weer een kruis maar geen kerststalletje

[Afbeelding]
Ik denk dat dit kruis daar altijd staat, ik kwam er ook eentje tegen (een kleinere) met een Jezus er aan (in Bulgarije denk ik).

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skyaero
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Wat mij overigens opviel is dat elke keer dat je door een portal heen gaat, al je schade wordt gerepareerd en de brandstoftank wordt volgetankt. Dat is dan wel weer lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmxmmx
Niks te zien hier :o

[ Voor 95% gewijzigd door mmxmmx op 17-12-2023 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
  • Laatst online: 18:28
Skyaero schreef op zondag 17 december 2023 @ 16:13:
Wat mij overigens opviel is dat elke keer dat je door een portal heen gaat, al je schade wordt gerepareerd en de brandstoftank wordt volgetankt. Dat is dan wel weer lekker.
Ik dacht eerst dat het aan mij lag 8)7 Maar dat gebeurt inderdaad. Wel leuk kerstcadeautje o<:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 22:16

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Wat, had ik helemaal voor niets getankt voordat ik mijn trip deed.
Wat moet ik nu met mijn 100 miljoen op de bank? :(

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chantal_NL

Chantal_NL

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ

Ik rij zelf niet zoveel in ATS, maar voor de liefhebbers is de nieuwe Kenworth T680 online

https://blog.scssoft.com/...ears-anniversary.html?m=1

Het is best een mooie truck, misschien toch maar kopen 😁

https://youtu.be/MqxUotz2QoE?si=QJvHmAKImvSaRySj

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Chantal_NL schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 15:11:
Ik rij zelf niet zoveel in ATS, maar voor de liefhebbers is de nieuwe Kenworth T680 online

https://blog.scssoft.com/...ears-anniversary.html?m=1

Het is best een mooie truck, misschien toch maar kopen 😁

https://youtu.be/MqxUotz2QoE?si=QJvHmAKImvSaRySj
Ik begin zelf steeds meer ATS te rijden met wat mods.
Niet te veel, maar net wat ander geluid, lampjes en trucks,
Haterbilt, Razerbilt en Kenworth K100 (cabover).
Ik moet zeggen dat deze nieuwe truck er erg goed uit ziet.

Even voor de mensen die het gemist hebben.
Kenworht T680 100th year edition is gehaast uitgegeven.
Omdat Kenworth in het jaar 2023 de mijlpijl 100 jaar heeft behaald, moest deze editie nog dit jaar uitkomen.
Dit was ook de reden, waarom we gisteren na de stream niet direct de truck hebben ontvangen.
Ook de tuningopties en alle paintjobs zijn nog niet toegepast.
In de komende maanden gaan we steeds wat updates krijgen hierop.
(vergelijkbaar met Tristan die ook steeds meer paintjobs erbij kreeg en bugfix)

dan nog een nieuwtje.
Vanavond om 18.00u (19-12-2023) is de grote kerst stream live.
Wil je alle nieuwtjes weten van SCS ETS2 en ATS dan moet je deze stream volgen.
CEO Pavel gaat ons in en outs geven wat er op de planning staat.

Als laatst is er morgen WOENSDAG 20-12-2023 nog een nieuwe live stream.
Gerucht gaat dat we de nieuwe volvo gaan krijgen (helaas ook weer ZONDER tuning opties)
onze virtuele truckershartje gaat even sneller kloppen deze dagen ;)

Pagina: 1 ... 150 ... 162 Laatste