Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-10 19:14
Waarschijnlijk al 100x gevraagd en 100x beantwoordt, dus excuses voor de 101x vragen.

Kan ik ergens zien welke mod moeilijk doet? Bij mij crasht het spel af en toe als ik een aanpassing maak aan de truck. Dat kan zijn als ik bv de cabine aan wil passen maar ook als ik een paintjob wil doen of simpel een Navi wil inzetten. En het is af en toe, soms gaat het lang goed.

Ik ben alle mods nagelopen maar alles is up te date volgens steam workshop en wat niet van steam komt komt van het scs forum.

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12:57
Als in het mod-management geen meldingen komen zou ik de helft van de mods uitschakelen. Gaat het dan nog fout dan weet je dat het in de helft zit die nog aan staat. Zoniet, dan zit het in de helft die je had uitgezet.
Daar de helft van uitschakelen en kijken of het nog steeds fout gaat. Herhalen tot je de specifieke mod hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bekijk je game.log bestand om te zien met welke melding hij crasht

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-10 22:30

Pykow

Angelo OTR

Kloever schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 11:32:
Waarschijnlijk al 100x gevraagd en 100x beantwoordt, dus excuses voor de 101x vragen.

Kan ik ergens zien welke mod moeilijk doet? Bij mij crasht het spel af en toe als ik een aanpassing maak aan de truck. Dat kan zijn als ik bv de cabine aan wil passen maar ook als ik een paintjob wil doen of simpel een Navi wil inzetten. En het is af en toe, soms gaat het lang goed.

Ik ben alle mods nagelopen maar alles is up te date volgens steam workshop en wat niet van steam komt komt van het scs forum.
Game.log nakijken.
Op het moment dat je crashed, direct in de file kijken en helemaal naar beneden scrollen.
dan zie je de errors staan en kan je aflezen welke mod een conflict geeft.

Interieur mods zal je ook even als eerste moeten uitschakelen.
Er zijn genoeg mensen die beweren dat het werkt en up to date is, maar vaak bij trucks zit het in interieur mods die fout zijn.

Skins zit nooit het probleem en laat een game nooit crashen (tenminste nog nooit meegemaakt)
Ik zou dus beginnen met interieur mods / addons uitschakelen uit de mod lijst.
Daarna Custom trucks (denk aan ford f-max of welke truck je ook hebt)
Daarna tuning parts die je het minst gebruikt.
Vervolgens de overige tuning parts.

Persoonlijk lees ik altijd in de gamelog wat het probleem is.
Mocht het blijven crashen, dan begin ik gewoon met een nieuw profiel en bouw ik weer lekker een truck ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Pykow schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 16:04:
[...]

Mocht het blijven crashen, dan begin ik gewoon met een nieuw profiel en bouw ik weer lekker een truck ;)
Haha, mooi is dat hé. Op 1 of andere manier verveelt dat ook nooit. Met name in ATS heb ik al regelmatig opnieuw gestart. ProMods Canada erbij en gaan :9 Steeds een andere truck nemen ook.

In ETS2 heb ik nu wel een save die vrij ver is (miljoenen stromen binnen en kan alles kopen wat ik wil..). Misschien ook daar maar weer eens opnieuw beginnen en focussen op 1 merk ofzo 8)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

London schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 16:56:
[...]

Haha, mooi is dat hé. Op 1 of andere manier verveelt dat ook nooit. Met name in ATS heb ik al regelmatig opnieuw gestart. ProMods Canada erbij en gaan :9 Steeds een andere truck nemen ook.

In ETS2 heb ik nu wel een save die vrij ver is (miljoenen stromen binnen en kan alles kopen wat ik wil..). Misschien ook daar maar weer eens opnieuw beginnen en focussen op 1 merk ofzo 8)
soms denk ik. lekker opnieuw beginnen en geld verdienen en focussen op 1 merk en type trailers per garage.
Heel leuk idee en echt gemotiveerd om het zo te spelen.
Paar dagen later wil ik weer met de dikste truck en met mijn eigen gemaakte mods en skins rijden en kom ik weer geld tekort op dat ene profiel.

Dan rij ik ook nog voor een VTC (Virtueel Truck Company) Global Cargo en rijden we met events, convoys.
hebben we een interne tracker die mijn ritjes keurig in een logboek plaatst.
Stream ik minimaal 1x in de week mijn ritjes en mods op Twitch.

Te veel om op te noemen.

Ik hou er wel van om regelmatig wat mods te testen (Gratis en betaalde mods) en rij bijna iedere week met een andere truck. Scania, Daf, Volvo, Man, Renault T wissel ik contiue tussen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kloever
Pykow schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 16:04:
[...]

Game.log nakijken.
Op het moment dat je crashed, direct in de file kijken en helemaal naar beneden scrollen.
dan zie je de errors staan en kan je aflezen welke mod een conflict geeft.

Interieur mods zal je ook even als eerste moeten uitschakelen.
Er zijn genoeg mensen die beweren dat het werkt en up to date is, maar vaak bij trucks zit het in interieur mods die fout zijn.

Skins zit nooit het probleem en laat een game nooit crashen (tenminste nog nooit meegemaakt)
Ik zou dus beginnen met interieur mods / addons uitschakelen uit de mod lijst.
Daarna Custom trucks (denk aan ford f-max of welke truck je ook hebt)
Daarna tuning parts die je het minst gebruikt.
Vervolgens de overige tuning parts.

Ik zat net te kijken. Er zijn een lading errors. Bijvoorbeeld van de 50k addon. Zal die eens weg halen. Moet zeggen, ik draai 81 mods blijkbaar. Zal al die interieur dingen eens weg halen. Die Ford mod is al weg, dat was niks.

Grappige is, meestal gaat het goed en kan ik alles aanpassen. Maar nu ineens niet meer. Vanochtend wel de ME Addon van Promods erbij gezet.

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kloever
Mod gevonden. Ik was ook opnieuw begonnen en wou dit keer met een DAF Europa rond gaan. Keer wat anders dan een Scania. Maar voor de DAF zijn er geen goede mods blijkbaar. Ik had een mod gevonden die de Cab van de DAF aanpaste. Maar die weggehaald en alles werkt weer goed. Ook andere dingen zoals lichten werken weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knolpower!
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19-03 10:35
Is er toevallig iemand hier die voor ETS2 de ''Mighty Griffin Tuning Pack'' heeft?
Zo ja, werken deze onderdelen/tuning parts ook op de nieuwere Scania trucks?
Ik zag namelijk ook mensen voorbij komen met een S-U-P-E-R logo op hun Scania, maar weet niet zeker of dit in de tuning pack zit, of dat het een mod is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Knolpower! schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 14:18:
Is er toevallig iemand hier die voor ETS2 de ''Mighty Griffin Tuning Pack'' heeft?
Ik zag namelijk ook mensen voorbij komen met een S-U-P-E-R logo op hun Scania, maar weet niet zeker of dit in de tuning pack zit, of dat het een mod is
Ja, die heb ik, maar ik heb al een tijdje niet meer naar Scania gekeken. Zijn er nieuwe trucks? SUPER kan ik me niet herrinneren, je kan wel van die blauwe neondingen plaatsen maar ik weet zo niet wat de text is. Waarschijnlijk Scania of Griffin.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knolpower!
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19-03 10:35
Marzman schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 14:22:
[...]

Ja, die heb ik, maar ik heb al een tijdje niet meer naar Scania gekeken. Zijn er nieuwe trucks? SUPER kan ik me niet herrinneren, je kan wel van die blauwe neondingen plaatsen maar ik weet zo niet wat de text is. Waarschijnlijk Scania of Griffin.
Excuus, nieuw was het verkeerde woord, zijn ondertussen ook al van 2017 :+
Ik bedoelde de meest recent toegevoegde, Scania R-Series en S-Series.
Maar aangezien de DLC daarvoor al uit was gebracht, weet ik niet of het ook op die werkt

Edit: gevonden in een video dat die tuning pack ook werkt op de ''nieuwe'', alleen zie zelf nu toch niet zoveel meerwaarde van de tuning pack, wel bedankt voor het antwoord :)

[ Voor 12% gewijzigd door Knolpower! op 30-06-2022 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMaster_II
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08-10 12:33
Marzman schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 14:22:
[...]

Ik heb deze ook in mijn options staan voor de Scania.
Ik zou alleen even moeten kijken in welke mod dit zit. Het hoort bij de Scania V8 R en S trucks :) Ik heb alleen ETS2 al een paar maanden niet meer opgestart. :|

The S in IOT stands for security.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-10 11:19

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Knolpower! schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 14:18:
Dit zit niet in de Mighty Griffin Tuning Pack. Wel in veel losstaande mods voor Scania. Deze zijn dan op zowat alle Scania's the gebruiken. Sommige stand alone truck mods hebben dit er ook inzitten.

*empty*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• appie35
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-10 21:09
Sinds gisteren in het bezit van deze simulator. Hij was in de aanbieding op steam. Ik moet echt even wennen. (Hoop dit naast msfs2020 veel te spelen.) Ik heb m voornamelijk gekocht voor de vr ervaring. En die is redelijk goed.

Hoop hier veel te lezen en te leren.

Android gebruiken met een visuele beperking, kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmxmmx
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:20
Hoi ik ben nieuw hier en heb een vraag.

Als ik ETS 2 op start komt er een schermpje met een HDR melding.
Ik heb geprobeerd om een screenshot te maken maar dat wil niet.

Het schermpje meld dat ik de game in HDR af kan spelen en nog wat info en dan moet ik op de setting knop drukken dit schermpje staat er ongeveer 10 sec ik heb het met de muis geprobeerd en de afstand bediening van de TV maar het lukt me niet.

Iemand dit ook meegemaakt ? of kan ik ergens in windows 11 dit regelen ?

De LG 55 C1 tv staat ingesteld op HDR voor de duidelijkheid.

Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

mmxmmx schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 18:49:
Hoi ik ben nieuw hier en heb een vraag.

Als ik ETS 2 op start komt er een schermpje met een HDR melding.
Ik heb geprobeerd om een screenshot te maken maar dat wil niet.

Het schermpje meld dat ik de game in HDR af kan spelen en nog wat info en dan moet ik op de setting knop drukken dit schermpje staat er ongeveer 10 sec ik heb het met de muis geprobeerd en de afstand bediening van de TV maar het lukt me niet.

Iemand dit ook meegemaakt ? of kan ik ergens in windows 11 dit regelen ?

De LG 55 C1 tv staat ingesteld op HDR voor de duidelijkheid.
De game kent zelf geen HDR, dus dat regelt je tv.
De meeste mensen zeggen dat HDR het mooier maakt.

Ik heb een LG monitor met HDR en als ik de optie heb om deze uit te schakelen, dan doe ik dat persoonlijk.

Ik denk dat jouw TV bij games of full screen grafische app, HDR inschakkeld.

Misschien dat GAMEMODE aangaat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Pykow schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 13:05:
[...]

Ik heb een LG monitor met HDR en als ik de optie heb om deze uit te schakelen, dan doe ik dat persoonlijk.

Weet je dat zeker? Bij Stadia heb je namelijk voor 10 euro per maand Pro met HDR of de gratis versie zonder HDR (ook lagere resolutie, maar ik speel toch al niet op 4K)

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Marzman schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 13:23:
[...]

Weet je dat zeker? Bij Stadia heb je namelijk voor 10 euro per maand Pro met HDR of de gratis versie zonder HDR (ook lagere resolutie, maar ik speel toch al niet op 4K)
Blijkbaar sinds een update 1.38 met de nieuwe verlichting is er HDR toegevoegd
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CldWGBNbFAWybH2K-GhsLGRvOJ4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/l6KQCET7RrbzSQoB1njbGWN0.png?f=user_large

Ik moet alleen zeggen dat mijn LG monitor er niet op triggerd en HDR uit laat staan.
Bij Destiny 2 bijvoorbeeld, gaat HDR wel aan.
Werkt in ETS2 dus niet iets anders en staat bij mij ook gewoon aan.
Maar je kan het dus uitzetten bij de grafische settings in het spel zelf.

hoe stadia werkt met HDR en prijzen geen idee.
Ik speel ETS2 via Steam, dan heb je geen beperkingen en kan je ook lekker eigen mods maken en gebruiken. save-edits (save bestanden aanpassen) en truckersMP rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malle-piet
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 16:29
Ik weet dat je altijd met Paypal en stripe kon betalen bij Zeemods, ik zie nu ook apple pay google pay en mastercard, klopt dat? Er wordt op de website daar niets over geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

@Pykow Nee, dat maakt ook niet uit hoe stadia dat doet, maar het was meer dat Stadia dat softwarematig aan en uit kan zetten op dezelfde hardware en dat het dus een softwaresetting moet zijn :)

Ik speel de game in Gforce Now, had ook liever geen beperkingen (want promods lijkt me heel tof, als ze nou een dealtje maakte dat het een dlc werd ;) ) maar zonder Gforce Now zou ik een nieuwe pc moeten kopen.

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Malle-piet schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 13:47:
Ik weet dat je altijd met Paypal en stripe kon betalen bij Zeemods, ik zie nu ook apple pay google pay en mastercard, klopt dat? Er wordt op de website daar niets over geschreven.
Zeemods ondersteund zelfs iDeal tegenwoordig.
Dat is helemaal makkelijk
Marzman schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 15:06:
@Pykow Nee, dat maakt ook niet uit hoe stadia dat doet, maar het was meer dat Stadia dat softwarematig aan en uit kan zetten op dezelfde hardware en dat het dus een softwaresetting moet zijn :)

Ik speel de game in Gforce Now, had ook liever geen beperkingen (want promods lijkt me heel tof, als ze nou een dealtje maakte dat het een dlc werd ;) ) maar zonder Gforce Now zou ik een nieuwe pc moeten kopen.
Helaas kan promods nooit een DLC worden.
Licenties en rechten liggen totaal anders bij een mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malle-piet
@Pykow Zeemods ondersteund zelfs iDeal tegenwoordig.
Dat is helemaal makkelijk
Helaas ik kan de iDeal link niet vinden alleen Paypal Apple Pay Google pay MasterCard en visa

[ Voor 5% gewijzigd door Malle-piet op 16-07-2022 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmxmmx
Pykow schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 13:05:
[...]

Weet nu wat de melding was.
Auto HDR staat aan

Mijn LG TV de C1 uitvoering die 4K 120 hertz is geeft 10000 maal mooier HDR beeld dan mijn Asus monitor.

Dit was mijn beste aankoop ooit. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie35
Wat ik me wel afvraag is waarom zijn de op en afritten zo kort gemaakt. En dat nou gelijk zo'n voorrangsbord staat. Is hier een Mod voor of iets dergelijks

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

appie35 schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 17:46:
Wat ik me wel afvraag is waarom zijn de op en afritten zo kort gemaakt. En dat nou gelijk zo'n voorrangsbord staat. Is hier een Mod voor of iets dergelijks
promods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie35
Ik heb een Daf gekocht. Waar kan ik navigatie kopen en of toevoegen ik heb bij accessoires gekeken maar daar staat het ook niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-10 12:16

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

appie35 schreef op maandag 18 juli 2022 @ 12:54:
Ik heb een Daf gekocht. Waar kan ik navigatie kopen en of toevoegen ik heb bij accessoires gekeken maar daar staat het ook niet bij.
Kan je die niet gewoon aan en uitzetten via de overlay (F5 meen ik uit m'n hoofd)? Als je het onboard wilt, zal je waarschijnlijk je cockpit mogen upgraden naar een duurdere versie.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mmxmmx
Lang Ritje

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5jthhpaBioBQHxOQWAIuMbBNWTY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/olkbhlfrKClsci0fyyyfBroP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie35
rockhopper schreef op maandag 18 juli 2022 @ 12:57:
[...]

Kan je die niet gewoon aan en uitzetten via de overlay (F5 meen ik uit m'n hoofd)? Als je het onboard wilt, zal je waarschijnlijk je cockpit mogen upgraden naar een duurdere versie.
Bedankt, maar die overlay wil ik dus niet gebruiken. (zeker niet in vr) ik wil een los navigatie systeem kopen.

zoals bijv hier Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/er5Wd2h6p4qqLxZFUlfjdI-Om5Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/S5COk1yuW0JKqFvCbBeVrbzX.jpg?f=fotoalbum_large

kan dit zonder een Mod te instaleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mamorunl
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-10 21:50
Ja, die moet gewoon in de accessoires zitten. Het kan wel zo zijn dat je die dus alleen op bepaalde plekken kan zetten.

Daarnaast moet je volgens mij wel een navigatie hebben in het dashboard volgens mij. Heb je die niet rechts van die screenshot?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malle-piet
Kan iemand bevestigen dat je zeemods tegenwoordig middel ideal kan aanschaffen, ik zie en lees niet op de website van zeemods zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Je kan ook een losse tomtom kopen (ik denk dat die van de screenshot in de cabin assesoires dlc zit) maar de meeste trucks (alle? ik twijfel over de oudere trucks) hebben navigatie in het dashboard. Misschien moet je een duurder dashboard kopen.

[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 19-07-2022 07:02 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Malle-piet schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 05:57:
Kan iemand bevestigen dat je zeemods tegenwoordig middel ideal kan aanschaffen, ik zie en lees niet op de website van zeemods zelf
ja dat kan als je bij betalingen kijkt als je gaat orderen, staat er ideal, werkt prima :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malle-piet
@lord_fh ik krijg ditAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZjdGcGA9-y6ff_Q2QTD6I6lRUa4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tGy4PwozxoogKdssvFLshK9y.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb ook geen ideal (ik hoef hem ook niet, maar even gekeken), maar ik zit vanuit Belgie :)

Maar als een van die dingen Maestro is (zonder CSC code) kun je dat gebruiken, In Belgie linkt dat door naar bancontact, in nederland waarschijnlijk naar ideal. Ik heb laatst zo wat besteld. Maar als het alleen mastro en visa is voor echte creditcards kan het niet.

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
volgens mij als je op paypal klikt, kan je ideal doen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malle-piet
Het is gelukt, dank voor jullie input _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Malle-piet op 19-07-2022 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malle-piet
Ik dacht dat het na Kriechbaum niet beter kon, maar die Scania NG sound _/-\o_ Vanaovnd de ISX Cummins een proberen.

[ Voor 24% gewijzigd door Malle-piet op 19-07-2022 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-10 19:29

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

na al new spul toch weer terug bij streamline
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9frbQGPEm0dmTbjGRmY6-orgKYI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yf363MVytIwv6Nb8rQmcdKqE.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OvGgwDoAux9Mp3aJhlJst3CJVdA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xqPJhsEia5XyI0FxYOkEjwvW.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VHhjIMW0Ka_e5_NRV7dV-6Gf41E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/32LdxuDu5qdPm1xVPcVIN4bL.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CbXbRuF0JKW3pKrB1aqB7pauUOs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cfTfNykQ5mdUhmFWaFmv05YK.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f1_3zlAc-nfiT_VUrV3GPDvmHR0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KKhH9o8LahIAifyp4YAnUip5.png?f=fotoalbum_large

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-10 17:57

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ben hier ook weer eens mee begonnen, nadat ik mijn zelfbouw schakelpook weer eens iets verbeterd heb. Heb nu alleen dat als ik tijdens het rijden het stuur maar heel even los laat, de auto agressief begint te slingeren.
Wat kan ik hier aan doen?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pancake007
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 21-03-2024
NoFearCreations schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 21:32:
Ben hier ook weer eens mee begonnen, nadat ik mijn zelfbouw schakelpook weer eens iets verbeterd heb. Heb nu alleen dat als ik tijdens het rijden het stuur maar heel even los laat, de auto agressief begint te slingeren.
Wat kan ik hier aan doen?
Probeer eens door middel van ingame je stuur instellingen te resetten. Dat deed toen voor mij veel, niet alles maar wel een duidelijk verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmxmmx
Resizable bar werkt niet in ETS2 maar het beeld in HDR dwingen is fantastisch :)

FF over die oorlog die kan nog wel jaren duren en al die tijd koop ik geen enkele DLC meer.
Eerst Rusland en anders niks :)

Update : Resizable bar werkt wel maar ik moest blijkbaar de boel ff opnieuw opstarten er is volgens MSI afterburner 14gb video geheugen in gebruik en ik ga iets van 5 fps omhoog. Ik draai trouwens met een 3090 Vandaar die 14GB.

Ik moest met nvidia profile inspector RB forceren :)

Links boven in de hoek :
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/18r3ktdK/ets22.jpg

[ Voor 122% gewijzigd door mmxmmx op 23-07-2022 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Kom met m'n G25 en 2 buttonboxen nog steeds knoppen te kort. :9 Weet iemand welke de beste app is om extra knoppen op een tablet te gebruiken? Heb nog een tablet liggen met android kitkat erop volgens mij.

Zijn er hier nog truckers die online rijden, en een beetje serieus zijn? Rijdt vaak op Sim1 op TMP, maar zie er nog veel die overal 110 rijden en alle verkeersregels negeren.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G25 en knoppen te kort? Ik heb ook een G25, dit is hoe ik de knoppen heb. Al een tijdje terug gemaakt dit plaatje maar nog steeds hetzelfde.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OlxKNc2GNl_8SFM6-iDZ-7NaTS0=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lcRNV33n0fpOeC5B3A5QRdZH.jpg?f=fotoalbum_medium

Op het stuur gebruik ik de flippers als richtingaanwijzers en de 2 knoppen voorop het stuur om naar links en rechts te kijken. De reset voor de camera naar het midden heb ik op mijn toetsenbord zitten, zelfde voor alle functies die ik niet op het stuur of schakelpook heb zitten zoals motorstart, trailer aan/af koppelen, liftassen bedienen, handrem etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

FastFred schreef op maandag 25 juli 2022 @ 11:10:
G25 en knoppen te kort? Ik heb ook een G25, dit is hoe ik de knoppen heb. Al een tijdje terug gemaakt dit plaatje maar nog steeds hetzelfde.

[Afbeelding]

Op het stuur gebruik ik de flippers als richtingaanwijzers en de 2 knoppen voorop het stuur om naar links en rechts te kijken. De reset voor de camera naar het midden heb ik op mijn toetsenbord zitten, zelfde voor alle functies die ik niet op het stuur of schakelpook heb zitten zoals motorstart, trailer aan/af koppelen, liftassen bedienen, handrem etc.
Ik gebruik de originele pook van mijn G25 niet:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B_A4-YJsjxpgVPEVyFQ31wUNPLo=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XntPVUyMZcJXg8p354d2evrK.jpg?f=fotoalbum_medium

Maar heb nu met de app Sim Dashboard redelijk voor elkaar wat ik wil.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Bovenstaande setup al weer iets aangepast, nog ergonomischer en triple screen geprobeerd. Dik 2 uur bezig geweest om de schermen zo perfect mogelijk te krijgen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/apBdu3n52M1fGmGzUZcPvm1deYE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PUvFY9kG0NjXfgdTQjl2XwXo.jpg?f=user_large

Ook het stuur zwart gemaakt, wit begon redelijk wat slijtage te vertonen. Nu met Simdash en de buttonbox daar onder, heb ik meer dan genoeg knoppen. Komt als het goed is deze week ook een andere shifter binnen. Kijken of die beter/fijner is dan mijn zelfbouw versie.

Helaas is mijn 1070Ti net niet genoeg voor de triple screen setup in drukke steden. Op de snelweg gewoon 60 fps op Vsync, in drukke steden zakt hij tot bijna 20 fps, wat gewoon te laag is. Kijken welke AMD kaart een goede upgrade is, ook omdat Nvidia Surround een draak van een programme is, en Eyefinity een stuk beter schijnt te werken.

[ Voor 27% gewijzigd door NoFearCreations op 01-08-2022 20:32 ]

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

NoFearCreations schreef op zondag 24 juli 2022 @ 21:30:
Kom met m'n G25 en 2 buttonboxen nog steeds knoppen te kort. :9 Weet iemand welke de beste app is om extra knoppen op een tablet te gebruiken? Heb nog een tablet liggen met android kitkat erop volgens mij.

Zijn er hier nog truckers die online rijden, en een beetje serieus zijn? Rijdt vaak op Sim1 op TMP, maar zie er nog veel die overal 110 rijden en alle verkeersregels negeren.
Sim Dashboard.
voor 12 euro krijg je alle mogelijkheden.
ook voor meer games zoals Farming Simulator 19 / 22, ATS, iRacing, F1 games en nog veel meer.
NoFearCreations schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 20:28:
Bovenstaande setup al weer iets aangepast, nog ergonomischer en triple screen geprobeerd. Dik 2 uur bezig geweest om de schermen zo perfect mogelijk te krijgen.

[Afbeelding]

Ook het stuur zwart gemaakt, wit begon redelijk wat slijtage te vertonen. Nu met Simdash en de buttonbox daar onder, heb ik meer dan genoeg knoppen. Komt als het goed is deze week ook een andere shifter binnen. Kijken of die beter/fijner is dan mijn zelfbouw versie.

Helaas is mijn 1070Ti net niet genoeg voor de triple screen setup in drukke steden. Op de snelweg gewoon 60 fps op Vsync, in drukke steden zakt hij tot bijna 20 fps, wat gewoon te laag is. Kijken welke AMD kaart een goede upgrade is, ook omdat Nvidia Surround een draak van een programme is, en Eyefinity een stuk beter schijnt te werken.
Ik heb zelf ook 3 schermen, maar ik rij vrijwel altijd met 1 scherm.
hoe wil je duizende km's rijden zonder youtube,twitch of een film ernaast ;)
Ook als ik ga streamen is het vervelend om over 3 schermen te spelen.

Wel mooie setup.
ik gebruik zelf alleen mij G29 stuur met de knoppen erop.
Handrem, Ruitenwisser, ramen openen etc. doe ik gewoon via toetsenbord, daar zit je niet dagelijk aan.
Wil nog wel iets doen met de retarder.
Ik heb zelf een Elgato Streamdeck waar ik nog meer gebruik van zal willen maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ruitenwisser kan nu automatisch, scheelt toch weer een knop ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malle-piet
Ik ben niet zo van mods te kopen, maar die Scania Volvo en Cummins soundmods zijn wel heel realistisch, ik had ze nog niet zo gehoord, niets ten nadele van Kriechbaum die gratis mods maakt en erg goed ook nog, maar dit is toch wel wat anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-10 16:55
NoFearCreations schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 20:28:

[Afbeelding]

Nice met simdashboard en button box.

Ik ben dus 'bezig' met een buttonbox te maken, maar ligt al tijdje stil door tijdgebrek. Heb de nodige hardware al wel liggen. Controller board voor 64 controls, knoppen/switches/start sleutel. Moet eigenlijk beginnen aan de box zal om die in te delen en te vormen zodat het handig en slim is.

Ik wil eigenlijk zo veel mogelijk knoppen uit de game daar op beschikbaar maken. Zodat mijn G27 stuur vrij komt voor dingen die je direct bij het rijden nodig hebt.

Door mij headtracker heb ik de buttons op het stuur niet nodig om te kijken, dat scheelt een hoop!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Montana is uit!!

gelijk maar even gaan kijken met me nieuwe truck
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OFOGTPBRyvJwGPUD-XYQmpaP_bo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8wbmYE4o3bCzLPDbpLFAyaWj.jpg?f=fotoalbum_large

Zo Montana bereikt
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JR-0S2J87GSo8Gvs2cMe3Oep0OQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0swSd7Tls0lCOQMc1SccOyTE.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/psMCFc3Uh19mTcrkDPBhibnvWr4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xJkkf9ahiFir5CpK6iRtrg8q.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hE3kx5G9xqQVIzfC6RfuiiQKQ6g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u0fZUSaww8KGsMsQR7eVOeKN.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 56% gewijzigd door ravw op 04-08-2022 20:04 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g2wCyh3QQOb1NFz6ZTm-EHeYB0E=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IGFdOeqiSpMFnsiQ7Hk0zzm7.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-CvjTON07NBeAmulqAqeqBvz0UU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fbhTWTQApPZ3BESwo6AzQTWh.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q3pNsNjRh9LjDbP2EJM9a-Y09u8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TLXOdQBsjyjLCdey4Xe7XCbb.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QMAb9W6L2eIl0s-NvNmcO-4EsoM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hzadXHefoqVQA7he7gt30aM4.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yliBxudRaYK8ULid_D6-1bb8BQw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NtEf2anzmQFd9TMUPsD46WyV.jpg?f=fotoalbum_large

Dat was lekker rijden en een leuke rit , 2 keer moeten stoppen bij de weegbrug 1 keer om te tanken en te plassen
En voor de rest gas op de plank en de remmen vergeten _/-\o_
Dat zijn de manieren van rijden

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZMlINDa3NkIGkWBFDKbabJnL2cE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eJB7y8nJonG7VN0wTMTnPBxZ.png?f=fotoalbum_large

en event is voltooid

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb net een job gedaan uit die plaats van WOT maar waar kan ik hem zien dat ik hem gehaald heb
En wat moet je nou doen voor die Event

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xHmOEyZB04V8wWH1Ry953obov-E=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2V2oqACja6HeHregHhVPvmL9.jpg?f=user_large

En gelukkig deze niet nodig gehad
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4-eovdKNtv2A3BfdRflZGmQE6xw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nFc41pUOePnQS3ProKzQEdJ7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

M'n andere shifter binnen en aangepast:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-cn6HNPq_lhLLvGt624u5n4igiU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NfbtWPhMM0Ryp4Tyc8WFXtt2.jpg?f=user_large

Ben nog niet tevreden over de afwerking, maar voor nu werkt het prima. Ga opzoek naar een dunwandig staal/aluminium pijpje met een binnen diameter van 7.7mm. Schakelt wel een stuk zwaarder dan mijn zelfbouw shifter, dus dat is wel wennen.

Ben weer eens met een paar mods aan de gang gegaan, maar erg vervelend dat je in de steam workshop niet kan zien voor welke versie mods zijn. Ben al even opzoek naar een "Doubles Anywhere" mod voor 1.45, maar is niet te vinden. :?

Foto omdat het kan van de laatste combi:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/70wqed_U0B6xxRyE4VONXR2iR3E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Ix4G5ALBX52JyuzlZZm5pJEB.png?f=user_large
Met deze krijg ik nu in singleplayer geen ritten, omdat de Silo's uit de 1.45 update in geen enkele "Doubles anywhere" mod zitten.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
"Gargamel modus aan" Als zuinige Nederlander (lees koop DLC pas in de uitverkoop) HAAT ik deze tijdsgebonden achievements. "Gargamel modus uit"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En wat moet je nou doen voor die Event van Montana , heb al aardig wat ritten gedaan diverse steden ook maar krijg hem maar niet ?

Hoe haal je deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

ravw schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 11:35:
En wat moet je nou doen voor die Event van Montana , heb al aardig wat ritten gedaan diverse steden ook maar krijg hem maar niet ?

Hoe haal je deze?
Je persoonlijke doel?

Montana DLC is offering 15 charming new cities to explore, and we are offering a special reward for completing your personal goal, which will require you to deliver a job to or from at least 12 of them. All jobs for the event need to be 100 miles each (161 km) or more, and don't forget to check out the rules.

Dus je moet 12 steden bezoeken en zorgen dat je route niet minder dan 161 km is.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Marzman schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 11:39:
[...]

Je persoonlijke doel?

Montana DLC is offering 15 charming new cities to explore, and we are offering a special reward for completing your personal goal, which will require you to deliver a job to or from at least 12 of them. All jobs for the event need to be 100 miles each (161 km) or more, and don't forget to check out the rules.

Dus je moet 12 steden bezoeken en zorgen dat je route niet minder dan 161 km is.
oke

nou dan heb ik er denk ik nog 2 te gaan want ik heb ze bijna allemaal ontlocked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

ravw schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 11:52:
[...]

oke

nou dan heb ik er denk ik nog 2 te gaan want ik heb ze bijna allemaal ontlocked
Ik heb het spel nog niet gespeeld sinds de update en montana, maar je ziet toch altijd in dat scherm met die grote foto van je truck (ik weet niet hoe dat heet, pauzescherm :p ) bovenin hoe veel je er al hebt? Daar zal dan 10/12 staan? (meestal is dat in het geel).

[ Voor 8% gewijzigd door Marzman op 05-08-2022 11:57 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Marzman schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 11:54:
[...]

Ik heb het spel nog niet gespeeld sinds de update en montana, maar je ziet toch altijd in dat scherm met die grote foto van je truck (ik weet niet hoe dat heet, pauzescherm :p ) bovenin hoe veel je er al hebt? Daar zal dan 10/12 staan? (meestal is dat in het geel).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dQfJaHqhtpj5wQNE9JImOPSzNQA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wC8lknZK2VHadAklGJzo0zck.jpg?f=fotoalbum_large

nou heb ze allemaal maar geen GEIT :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

ravw schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 12:42:
[...]

[Afbeelding]

nou heb ze allemaal maar geen GEIT :o
Die moet je claimen bij world of trucks.
https://www.worldoftrucks.com/

Overigens zegt die acreenshot niet of je het hebt gehaald. Die 100 mijl is geen vereiste voor de achievement en wel voor de event.

[ Voor 12% gewijzigd door Marzman op 05-08-2022 12:55 ]

/▌

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Marzman schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 12:46:
[...]

Die moet je claimen bij world of trucks.
https://www.worldoftrucks.com/

Overigens zegt die acreenshot niet of je het hebt gehaald. Die 100 mijl is geen vereiste voor de achievement en wel voor de event.
Ik zie nog dat ik 2 vrachten moet doen dus dat doe ik maar even dan :o

Maar lekker,,, mussen vallen dood van het dak , airco staat aan , en wat mag ik vervoeren .......

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8uac75utOYh8EMG-bOV0NNR31xw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BwL0jftDawmhuaRRApnM9IMQ.jpg?f=fotoalbum_large

Kerstbomen !!! :X

Zo nu de laatste twee vrachtjes doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En KLAAR !!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PBy8S6xwYI_M6YzCQbtalH76mhg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vLJG90lN2YfXnmKDeqRENlLF.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fenway
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-10 19:38
Mocht je de geit nu nog steeds niet hebben, die is niet afhankelijk van je persoonlijke doel (12/15 steden), maar krijg je bij een rit van/naar Kalispell.
Oh, and we also have one more special reward for you. If you will take any External Contract or External Market job to or from the city of Kalispell, you will earn a Mountain Goat plush toy as a cabin accessory! While not listed as a state symbol, these "climbers" are quite often seen in the elevated rocky areas above the roads and we figured since Kalispell is the closest to the mountains you might feel like taking of these interesting fellas on a trip all around the US in your mighty truck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fenway schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 20:57:
Mocht je de geit nu nog steeds niet hebben, die is niet afhankelijk van je persoonlijke doel (12/15 steden), maar krijg je bij een rit van/naar Kalispell.

[...]
Ja je moet even in je EVENTS kijken op WOT
Daar stonden bij nog wel meer dingen die ik nog niet binnen gehaald had
Zo als die hard truck livery

maar Geit is al mee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iIeEKsyraSvfLhaWSNy3symTuqo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SYN4F9liB5FY1FH8JJtw09SE.jpg?f=fotoalbum_large

de livery van de beer heb ik ook al binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo maar eens met ETS2, een real livery genomen zoals ik ze hier vaak ziet rijden
Kon zo gauw even geen andere bekende vinden
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gv1r7SC67nhXR7ZL3xhcXwllxq0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T4zop87xdT6wVt1lc15rRfms.jpg?f=fotoalbum_large

Die met die zonnetjes er op ( brokken piloten) weet iemand nog de naam van dat bedrijf
Misschien nog iemand anders een real liv die mooi is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

ravw schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 22:32:
Zo maar eens met ETS2, een real livery genomen zoals ik ze hier vaak ziet rijden
[Afbeelding]

Die met die zonnetjes er op ( brokken piloten) weet iemand nog de naam van dat bedrijf
Waberer

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
oja .. zwabberen :9
Thx weet het weer
Nog even een mooi screenshot
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MMOUF_3-BdmjfapK8F34ofyeoA0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gQiMEMdIFng0g6oDQeJg7ZKQ.jpg?f=fotoalbum_large

even een klein stukje uit de buurt
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Opiymj_rzSM2Yej13QFIHhk5I6E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KJX6vgwSiuvVWhQvd2Urox7b.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 77% gewijzigd door ravw op 07-08-2022 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand die nog een mooie soundset weet voor de Scania R ?
En andere musthave mod

gebruik nu Promod + benzine pompen europa namen + en wat livery's
Pimp spullen hoef ik niet want ik wil zo real mogelijk rijden zo als de echte transportondernemers ook rijden.

Oja en real trailers heb ik ook al

Zit nu weer op de terug weg met een vracht naar Duitsland vanaf Turkije
Ergens in Macedonië
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UqynP9VUs0T5xQRckW09EJHsAaU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r0OqiVkuaFNBCrJBFrCkd2jE.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door ravw op 07-08-2022 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malle-piet
Ja, die soundmod van zeemods is te realistisch voor woorden, echt een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trapgat
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 08-08-2022
ATS gehaald, nadat ik ETS2 al wat gespeeld heb.
ATS bevalt me een stuk beter, veel "opener" landschap en minder rotondes.
Wel veel STOP borden en stoplichten, maar dat is een logisch gevolg.

Montana heb ik nog niet, eerst de rest (vanuit de sale opgepikt) maar spelen, genoeg content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 07:59
Persoonlijk ben ik een veel grotere fan van ATS dan ETS2. Het rijden in de USA geeft mij een veel relaxter gevoeld, dan het rijden in ETS2. Daarnaast spreken die Trucks mij ook veel meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

ZFLaSH schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 11:25:
Persoonlijk ben ik een veel grotere fan van ATS dan ETS2. Het rijden in de USA geeft mij een veel relaxter gevoeld, dan het rijden in ETS2. Daarnaast spreken die Trucks mij ook veel meer aan.
Ik vind het allebei wel leuk, alleen in ATS vergeet ik steeds dat de verkeersborden voorbij de kruising hangen en zie ik rood licht veel te laat. Ik zal daar maar geen auto huren :p

[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 08-08-2022 11:28 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
Haha,. ja dat snap ik wel. Heb gisteren eens ATS geprobeerd op mijn tripple setup. Met veel gepongel dat aan de gang gekregen, maar ik mis de immersie van VR enorm. Dus na een half uur snel weer de VR branch geinstalleerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Fenway schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 20:57:

[...]
ow dus we krijgen echt alleen maar 1 skin van het event ?
Ik dacht dat de geit er ook bij zat.
Ik had binnen 2,5 uur de 12 ritjes gedaan en daarna ATS niet meer aangeraakt ;)
Ben toch meer van Europa.
ravw schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 22:32:
[Afbeelding]

Kijk eens in de workshop bij deze man:
https://steamcommunity.co...opfiles/?appid=227300&p=1

Als Tilburger zie ik veel bekende ;)
P&M Express, BTT, GVT, Zandbergen, Versteijnen, Dollevoet.
en dan nog paar uit de regio zoals Kivit Drunen, De Groot Fresh group.
ravw schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 22:42:
Iemand die nog een mooie soundset weet voor de Scania R ?
En andere musthave mod

gebruik nu Promod + benzine pompen europa namen + en wat livery's
Pimp spullen hoef ik niet want ik wil zo real mogelijk rijden zo als de echte transportondernemers ook rijden.

Oja en real trailers heb ik ook al

Zit nu weer op de terug weg met een vracht naar Duitsland vanaf Turkije
Ergens in Macedonië
[Afbeelding]
Ik ben ook niet (altijd) van een kermis auto vol met lampjes en dingetjes, maar in real zie je ze ook zo rijden.
Kijk maar eens naar Geelgoed, Weeda, Stam Transport en nog veel meer.

Kriechbaum heeft een van de beste soundmods voor verschillende trucks.
Zeemods heeft ook mooie voor DAF, Scania en Volvo.
Wil je ATS, dan heeft hij nog veel betere.
Kost je wel geld bij zeemods.
Trapgat schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 11:22:
ATS gehaald, nadat ik ETS2 al wat gespeeld heb.
ATS bevalt me een stuk beter, veel "opener" landschap en minder rotondes.
Wel veel STOP borden en stoplichten, maar dat is een logisch gevolg.

Montana heb ik nog niet, eerst de rest (vanuit de sale opgepikt) maar spelen, genoeg content.
De nieuwe delen in ATS zijn erg mooi, maar New mexico enzo is echt 1 grote zandbak zonder content.
Ik raak er snel op uitgekeken.
ATS heb ik maar 161 uur opzitten met alle DLC's die maar te downloaden zijn en 41 achievements.
ETS2 daarin tegen heb ik 2,447 uur opzitten met 80 achievements (alleen 100% map verkenning ga ik geen moeite meer insteken)
Ik vindt ATS helemaal niet relax rijden.
Ik wordt knettergek van STOP borden en kruisingen waardoor je midden door dorpen of kleine steden gaat.
Waarom leggen ze er geen snelweg omheen ?

Oja en hoe meer banden, hoeveel meer gewicht is ook verschrikkelijk.
Daarom rij ik vaak met een Ekeri mod (krijg je semi europese trailer in ATS)

en dan heb je trucks meet 600pk die al moeite hebben met 25ton.
Dat noemen ze Heavy cargo en duurt een eeuwigheid om op snelheid te komen.

Ik rij dus zelf heel weinig ATS en ik vindt sommige truckers er wel echt heel bruut uitzien, maar rijden doet het van geen meter.

Geef mij maar ETS2 met mooie routes naar oostenrijk, spanje, italië, zweden.
Installeer ik Promods als ik het noorden van noorwegen wil opzoeken of een uitdaging zoek op ijsland.
Hoewel ik daar heel minimaal kom

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Pykow
Bedankt zal eens kijken naar die mods...
En ik rij juist wel liever in de VS ...
Mede ook dat er veel herkenbare dingen in zitten die je uit films en zo kent
Ja dat het saaie stukken zijn zo als NM , dat is in het echt ook zo
Maar daar in tegen Californië (West kust) en straks de Florida en Oostkust gaat het wel veel mooier worden.
De mooiste states komen er nog aan
Dat zijn de Mid / Oost staten.
Dan kan je je lol op met mooie omgevingen
Nu heb je inderdaad veel state gehad met Bergen / Bossen / zand .... 8)

Straks als in ETS het Oosten er aan komt zo als Rusland , zal je ook veel bomen gaan zien .....
Jammer dat die oorlog is uit gebruiken want had die kant al graag eens op gewild in ETS

Zelf hoop ik dat SCS Software Down under nog eens gaan maken en Africa / zuid america
Dat lijkt me wel erg gaaf om daar te rijden

[ Voor 8% gewijzigd door ravw op 08-08-2022 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
Pykow schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 14:11:
[...]

Ik vindt ATS helemaal niet relax rijden.
Ik wordt knettergek van STOP borden en kruisingen waardoor je midden door dorpen of kleine steden gaat.
Waarom leggen ze er geen snelweg omheen ?

Oja en hoe meer banden, hoeveel meer gewicht is ook verschrikkelijk.
Daarom rij ik vaak met een Ekeri mod (krijg je semi europese trailer in ATS)

en dan heb je trucks meet 600pk die al moeite hebben met 25ton.
Dat noemen ze Heavy cargo en duurt een eeuwigheid om op snelheid te komen.

Ik rij dus zelf heel weinig ATS en ik vindt sommige truckers er wel echt heel bruut uitzien, maar rijden doet het van geen meter.

Geef mij maar ETS2 met mooie routes naar oostenrijk, spanje, italië, zweden.
Installeer ik Promods als ik het noorden van noorwegen wil opzoeken of een uitdaging zoek op ijsland.
Hoewel ik daar heel minimaal kom
Zo zie je maar, smaken verschillen. Ik wordt gestressed van die kleine weggetjes in Europa en dan moet je ook nog rijden met cabovers. Totaal niet mijn ding

Ik geniet om lekker door Utah te rijden en een beetje om me heen te kijken. ATS is na een werkdag mijn ontstresser. ETS2 not so much.

Enige voordeel van ETS2, is dat het ietsjes beter in VR draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

ravw schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 14:31:
@Pykow

Zelf hoop ik dat SCS Software Down under nog eens gaan maken en Africa / zuid america
Zuid Amerika kunnen ze nog aan ATS koppelen, maar als ze een staat per jaar doen gaat het nog wel even duren :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Marzman schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 15:11:
[...]

Zuid Amerika kunnen ze nog aan ATS koppelen, maar als ze een staat per jaar doen gaat het nog wel even duren :p
laat maar komen die PE-3N in Peru _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik denk dat ze dan eerder Zuid Canada (in het Noorden woont niemand :p) gaan doen, maar voor de variatie zou Zuid Amerika een stuk toffer zijn.

[ Voor 27% gewijzigd door Marzman op 08-08-2022 15:17 ]

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Marzman schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 15:16:
Ik denk dat ze dan eerder Zuid Canada (in het Noorden woont niemand :p) gaan doen, maar voor de variatie zou Zuid Amerika een stuk toffer zijn.
Wonen er genoeg net als Alaska , alleen het probleem is .... wegen ..
daar doen ze alles met het vliegtuig of boten

Maar Peru en zo is gaaf , beetje van dit soort wegen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UchXDlHil5HaF_TT0SG-VuvNUuE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eouIODm6XuO0o8RUc3oFWKgZ.jpg?f=fotoalbum_large

laat maar komen die mistbanken en nacht rijden >:)

in Scania Truck Driving Simulator daar zit een uitdaging die je door dit soort gebieden laat rijden

YouTube: Scania Truck Driving Simulator: Dangerous Drives - Road of Death

[ Voor 52% gewijzigd door ravw op 08-08-2022 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

ravw schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 15:19:
[...]

Wonen er genoeg net als Alaska , alleen het probleem is .... wegen ..
daar doen ze alles met het vliegtuig of boten

Maar Peru en zo is gaaf , beetje van dit soort wegen

[Afbeelding]

laat maar komen die mistbanken en nacht rijden >:)
Ik zag wel dat ze voor Montana er iets dat lijkt (als je door spleetjes kijkt ;) ) in de map hebben gestopt (wordt een gestippelde gele lijn als je er over gereden hebt).

YouTube: The Most Challenging Road in ATS

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-10 12:16

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Marzman schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 15:11:
[...]

In het westen zijn staten fors, maar aan de oost-kust stellen veel staten weinig voor, dus het zal tegen die tijd wel wat sneller gaan (of in ieder geval een combi). Ik vermoed dat ze zuid-oost, mid-oost en new england doen voor de kust. Al weet je het nooit en melken ze het nog wat verder uit ;) .

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Marzman schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 15:28:
[...]

Ik zag wel dat ze voor Montana er iets dat lijkt (als je door spleetjes kijkt ;) ) in de map hebben gestopt (wordt een gestippelde gele lijn als je er over gereden hebt).

YouTube: The Most Challenging Road in ATS
Ja zo heb je veel van die paaseieren ..... :-) heb er al aardig wat gevonden ..
het is even zoeken maar wel leuk als je er ene heb gevonden.
Soms ben je er al 10 keer voor bij gereden ( net zo als die race track ) daar was ik al tig keer langs gereden ...Maar nooit de route er naar toe genomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Zit die racetrack in de default map? Ik ging er vanuit dat het een mod was :)

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Marzman schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 15:57:
Zit die racetrack in de default map? Ik ging er vanuit dat het een mod was :)
ja is gewoon in de basis game vlak bij Tucson

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nfG5IpfgCsozL2sWNelmsR_ehWM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bUmWlLFndr5PE5BKLNoHzXa2.jpg?f=user_large

bij de witte punt is het
Die weg er naar toe is ook niet aangegeven dus het is een blinde weg naar de race track

begin van die weg zit een vrachtafhaalpunt :)
Waar ik dus al aardig wat vrachten heb weggehaald

EN het is trouwens een prestatie in Steam als je hem vind , heb hem deze week gevonden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SbkxMHKvBGNfkapTPuvyO6e9kaw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9tF4iwg5DoMAiOx707WVJywt.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 76% gewijzigd door ravw op 08-08-2022 16:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

ravw schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 14:31:
@Pykow
Bedankt zal eens kijken naar die mods...
En ik rij juist wel liever in de VS ...
Mede ook dat er veel herkenbare dingen in zitten die je uit films en zo kent
Ja dat het saaie stukken zijn zo als NM , dat is in het echt ook zo
Maar daar in tegen Californië (West kust) en straks de Florida en Oostkust gaat het wel veel mooier worden.
De mooiste states komen er nog aan
Dat zijn de Mid / Oost staten.
Dan kan je je lol op met mooie omgevingen
Nu heb je inderdaad veel state gehad met Bergen / Bossen / zand .... 8)

Straks als in ETS het Oosten er aan komt zo als Rusland , zal je ook veel bomen gaan zien .....
Jammer dat die oorlog is uit gebruiken want had die kant al graag eens op gewild in ETS

Ik denk dat het kunnen herkennen van de wegen en gebieden een grote factor speelt met wat je leuk vindt ;)
Vanaf kinds af aan, al met de auto door europa geweest.
Denk aan Malaga zuid spanje en de hele oost kust van spanje.
Frankrijk richting bordeaux en de hele A7 naar het zuiden. Montpellier, Lyon, Dijon, parijs
Zwitserland en oostenrijk voor europese voetbalwedstrijden geweest. Zurich, bern st/gallen
Götenborg zweden tot aan Oslo Noorwegen geweest.
Kroatië tot aan Zagreb.
Dat is dan ook precies waar ik het meeste rij in Euro Truck Simulator 2 en bijna blind kan rijden.

Rusland DLC keek ik nooit naar uit, al vanaf de eerste aankondiging.
Rusland is geen europa voor mij en zal het nooit worden.
Voor mij is Polen de grens en dat geld ook voor Kroatië.
alles daaronder Roemenië tot aan Turkije is voor mij minder interessant.
Ik rij daar heel weinig naar toe in het spel.
Ik heb geen connectie met deze landen en datzelfde heb ik met USA.
ZFLaSH schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 15:08:
[...]

Zo zie je maar, smaken verschillen. Ik wordt gestressed van die kleine weggetjes in Europa en dan moet je ook nog rijden met cabovers. Totaal niet mijn ding

Ik geniet om lekker door Utah te rijden en een beetje om me heen te kijken. ATS is na een werkdag mijn ontstresser. ETS2 not so much.

Enige voordeel van ETS2, is dat het ietsjes beter in VR draait.
Zeker, de smaken verschillen en het is prachtig dat beide games goed uitgewerkt zijn.
Je ziet alleen wel dat ETS2 rebuilds nodig heeft in Engeland, Benelux, Zwitserland, polen en Tjechien.
Ik leg er graag geld voor neer, als ze dit gaan moderniseren.

Ik kan wel genieten van de omgevingen in ATS en het ziet er echt geweldig uit hoe ze het gemaakt hebben.
Maar Trucks zonder vermogen, veelste veel wielen voor maar een beetje gewicht en 1000 stoplichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb ook het meeste in Europa gereden, vind ATS wel leuk voor de afwisseling (en je kan ook wat harder rijden :p )

[ Voor 20% gewijzigd door Marzman op 08-08-2022 17:15 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Pykow
Die herkenning is zkeer leuk maar wat mij erg tegen staat in de ETS , is de afstanden ..

Voorbeeld je gaat van uit Rotterdam de benelux tunnel in en je staat je gelijk naast de kinderdijk. en aan de horizon zie je schiphol liggen
8)7

Dat maakt het mij juist minder herkenbaar
Ook omdat ik de meeste wegen hier wel ken in deze omgeving ... verwacht je wat er komt ..
en als het dan niet komt waar je wle op rijd als herkennings punt dan gaat de lol er snel van af ..
ja het is leuk dat ze het doen
Maar geef mij maar een wereld zoals MSFS
echte afstanden en ook alles goed herkenbaar

IK speel veel MSFS omdat het ook real afstanden en real time gedaan kan worden
NU dus ook een vlucht aan het doen van Heatrow naar Dubai.
Ruim 5 uur er mee bezig en ik ben er nog niet
Dit soort tijden wil ik dus ook hebben in ATS / ETS ....
Dus van Ams naar Rotterdam dat gewoon een uur over doen of zo _/-\o_
Laat maar komen de real tijd routes van de Route 66 in de VS
ik ga er wel voor zitten O+

Nog beter gaat met Microsoft / Asobo om de tafel zitten en maak een Word of trucks in deze engine _/-\o_
desnoods onderdeel van flighstim :9
m je vracht dan van uit Rotterdam naar Ams te bengen en dan verder via de lucht naar New York om daar je vracht verder te vervoeren via de weg naar Memphis of zo _/-\o_
mag ook per boot vervoeren naar de states

[ Voor 15% gewijzigd door ravw op 08-08-2022 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

ravw schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 16:15:
[...]

EN het is trouwens een prestatie in Steam als je hem vind , heb hem deze week gevonden

[Afbeelding]
Ja, als je voor de achievements gaat dan kom je wel op die leuke plekken :) In ETS2 heb je ook die mijn in Italie waar je door een smal donker tunneltje moet.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

ravw schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 17:23:
@Pykow
Die herkenning is zkeer leuk maar wat mij erg tegen staat in de ETS , is de afstanden ..

Voorbeeld je gaat van uit Rotterdam de benelux tunnel in en je staat je gelijk naast de kinderdijk. en aan de horizon zie je schiphol liggen
8)7
De schaal gaat in Nederland inderdaad heel snel, maar wel tof dat het er in zit. Mag van mij ook nog wel een update krijgen ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11:26
Heb na een half jaar het weer opgepakt, Iberia dlc erbij en gas op die lollie!
Maar is de AI weer suïcidaal geworden? Heb toch alweer heel veel momenten gehad waardoor ik flink moest uitwijken om een ongeluk te voorkomen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omgeving Belgrado
Weer terug naar Duitsland met ene vracht

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jmDX5btFdwA9qVIQaL7LgPp_4L0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0bX6aXulikfH3Du229wHQODI.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lCcn1QnS8b11TOvLsl3h3BpZQXc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oZouXgGAL4aHtO4JxmkBs7Es.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SK-zXs2Nis6ZNJcbGvV7HXw7zwQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iHCsEB5Y358LOgZvzedL0cdW.jpg?f=fotoalbum_tile

Nog 7 a 8 uurtjes ingame time en ik ben er weer

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p6rcsZMDg08C73wk469OILzU-qw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NWZ9Wvdvo8aJIue0DI6T2c9B.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IdLpL0pGS1222XsvhitSXvJZG_I=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3AL2lLLEg5ubMLJX7zAmvvmL.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 35% gewijzigd door ravw op 10-08-2022 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmxmmx
Was wel leuk geweest als we in ETS2 ook zo een Amerikaanse truck konden rijden het is nu net als of die hier niet te koop zijn in Europa. Tenminste ik denk het wel.

Iemand al die G923 getest ?
Wel 400€ dus dan moet het wel heel wat zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

mmxmmx schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 09:25:
[...]

Was wel leuk geweest als we in ETS2 ook zo een Amerikaanse truck konden rijden het is nu net als of die hier niet te koop zijn in Europa. Tenminste ik denk het wel.

Iemand al die G923 getest ?
Wel 400€ dus dan moet het wel heel wat zijn :X
Ze worden hier niet gebruikt door wetgeving over de lengte van de combinatie die anders is dan in de VS. Je ziet wel eens van die trucks maar dat zijn hobbyisten en niet mensen die voor hun beroep vrachten vervoeren (je kan gewoon minder meenemen met een langere truck). Er is wel iets veranderd geloof ik waardoor je nu die iets grotere DAF hebt.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

:( Dinsdag gekeken op Gforce Now, Montana was geinstalleerd. Nu is mijn vrouw werken (vandaag en het weekend) dus wilde ik die map wat verkennen en is het weer niet geinstalleerd. Dat is wel iritant op Gforce Now. Vroeger kon je het nog forceren door Steam op te starten ipv ATS maar dat hebben ze uitgeschakeld omdat mensen hier misbruik van maakten in de game Cyberpunk (geen idee wat precies).

/▌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

ravw schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 17:23:
@Pykow

8)7

Dat maakt het mij juist minder herkenbaar
Ook omdat ik de meeste wegen hier wel ken in deze omgeving ... verwacht je wat er komt ..
en als het dan niet komt waar je wle op rijd als herkennings punt dan gaat de lol er snel van af ..
ja het is leuk dat ze het doen
Maar geef mij maar een wereld zoals MSFS
echte afstanden en ook alles goed herkenbaar

IK speel veel MSFS omdat het ook real afstanden en real time gedaan kan worden
NU dus ook een vlucht aan het doen van Heatrow naar Dubai.
Ruim 5 uur er mee bezig en ik ben er nog niet
Dit soort tijden wil ik dus ook hebben in ATS / ETS ....
Dus van Ams naar Rotterdam dat gewoon een uur over doen of zo _/-\o_
Laat maar komen de real tijd routes van de Route 66 in de VS
ik ga er wel voor zitten O+

Nog beter gaat met Microsoft / Asobo om de tafel zitten en maak een Word of trucks in deze engine _/-\o_
desnoods onderdeel van flighstim :9
m je vracht dan van uit Rotterdam naar Ams te bengen en dan verder via de lucht naar New York om daar je vracht verder te vervoeren via de weg naar Memphis of zo _/-\o_
mag ook per boot vervoeren naar de states
Nederland is ook het verouderde gedeelte van de kaart en het is logisch dat je schiphol ziet tussen de plaatst Rotterdam en Amsterdam.
Logisch dat de moerdijk brug tussen rotterdam en de belgische grens ligt.
dat zijn toch ook echt bekende zaken.

JA het is heel erg verouderd.
Maar rij eens met promods, dan is nederland al wat beter.
maar je gaat nooit zo kleine kikkerland op een schaal 1 op 18 perfect krijgen ;)
Groningen > Maastricht is in het spel maar 10 minuten.

in ATS heb je hetzelfde probleem, je kan las vegas strip al bijna zien als je net de snelweg op draait. waar het vliegveld zit.
Alleen omdat je er niet vaak rijdt, vindt je het misschien minder storend.

Maar heb jij wel eens vanuit Nederland naar Zuid spanje gereden met de auto.
Je komt echt bij Lyon de bekende cityring tegen.
Montpelier aangepaste tolpoorten
Dijon waar je omheen moet rijden om niet op de city ring te komen.
Barcelona in de tunnel half onder de stad door.
Gekke kruising bij Valencia.

Ja BENELUX is verouderd en daar heb je Promods voor om de ring van Antwerpen te krijgen.
de ring bij Brussel met de bekende kruising naar luik / aken / luxemburg

of de route vanuit Bremen naar Oslo.
met de bekende elbtunnel.
De grens bij Malmö
De brug bij odense
Als je wilt de kust lijn bij Götenborg.

of kijk naar de route naar wenen.
voelt ook erg duits aan de hele route.
ja je mist wegwerkzaamheden door heel duitsland.
De nieuwe bergpassen.

inderdaad je moet niet kijken naar BENELUX, ENGLAND, ZWITSERLAND, POLEN.
Dat is verschrikkelijk verouderd, maar daar kom ik zelf vrijwel nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Pykow
mijn beschrijving over NL was met de nieuwste Promod .. zonder wil ik het niet eens proberen
Dan mis je inderdaad een hoop dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

ravw schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 16:46:
@Pykow
mijn beschrijving over NL was met de nieuwste Promod .. zonder wil ik het niet eens proberen
Dan mis je inderdaad een hoop dingen
Blijft een probleem dat NL echt verouderd is. maar goed het is ook maar paar KM.
je rijdt er weinig als je genoeg KM's maakt.

Pagina: 1 ... 141 ... 162 Laatste