Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FairPCsPlease
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
CyberCow schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 15:13:
Mooi dat de nieuwe versie uit is gekomen. Hoop snel ook RusMap, Southern Region, Great Steppe, Roextended en de Turkije map geupdate worden. Kijk er zeker naar uit. ProMods ziet er wel heel mooi uit.
De ontwikkelaar van The Great Steppe is ermee gestopt, om persoonlijke reden:
https://www.promods.net/viewtopic.php?p=314346#p314346

Hij schreef wel dat hij mensen kent die hij toestemming geeft bugs te fixen:
https://www.promods.net/viewtopic.php?p=314371#p314371

Maar bugfixen is nog wat anders dan een kaart aanpassen aan de hele nieuwe lighting system van 1.40. Ik heb zelf besloten maar verder te gaan zonder The Great Steppe en tijdelijk ook zonder The Southern Regions, zolang de bugs met ferries die niet actief zijn (opdrachten vanaf de Southern Regions naar de Mediterranee laten je helemaal om de Zwarte Zee rijden over land) en de vreemde tekens op de borden niet zijn opgelost.

Het goede nieuws: RusMap heeft ook al een 1.40 compatible versie uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Heb nu na 4 jaar dit spel ook weer opgepakt. Er zijn best wat wijzigingen met vrachtwagen parameters en eigen trailers, daar heb ik ook wat vragen over:
1) Schiet je jezelf niet in de voet als je een eigen trailer koopt omdat je daarmee dan ook nog maar één soort lading kunt vervoeren? Zonder eigen trailer kijk je gewoon wat er aangeboden wordt en pik je wat uit.
2) Heeft de configuratie van een truck ook invloed op de efficientie van je personeel? Ik heb 40+ man personeel die grotendeels rondrijden in de goedkoopste uitvoeringen trucks. Maar daarmee zijn ze nu niet persé geschikt voor heuvelachtig terrein (Noorwegen, Engeland) of zwaar transport. Ik kan al die trucks nu wel gaan aanpassen maar dan ben ik zo een miljoen verder :X

🖥️ | 🚗

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

@MadMarky Dat ligt er aan hoe je het spel speelt. Als je snel wilt expanden en veel geld verdienen kun je beter garages kopen met leningen en die vullen met goedkope trucks met drivers. Dan kom je op een moment dat geld niet meer uitmaakt hoe veel een trailer of configuratie kost voor een driver.

1. Je hebt iets andere jobs, voor die trailer. Je moet het leuk vinden om met die trailer te rijden, je kan hem ook customizen. Ik heb een paar trailers bij garages staan en een keer een trailer gekocht omdat een job voor een achievement toen pas verscheen.
2. Het schijnt sinds een van de updates wel verschil te maken. Het is lastig te controleren.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De nieuwe DAF is gespot, heeft SCS al aangekondigd wanneer ie in de game komt? :+

Afbeeldingslocatie: https://truckstar.nl/app/uploads/2021/03/DAF-spyshot-1-logo.jpg
bron: truckstar.nl

En ja hij lijkt verrekte veel op een Scania maar het is toch echt een DAF.

[ Voor 25% gewijzigd door FastFred op 29-03-2021 20:16 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Suggs
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
FastFred schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:14:
De nieuwe DAF is gespot, heeft SCS al aangekondigd wanneer ie in de game komt? :+

[Afbeelding]
bron: truckstar.nl

En ja hij lijkt verrekte veel op een Scania maar het is toch echt een DAF.
En de Actros
Afbeeldingslocatie: https://truckstar.nl/app/uploads/2020/09/mb-4-1024x683.jpg
En de Volvo
Afbeeldingslocatie: https://cdn.webshopapp.com/shops/76444/files/315872572/400x400x2/fox-parts-zonneklep-volvo-fh4-recht.jpg
Iveco S Way
Afbeeldingslocatie: https://www.iveco.com/Common/PublishingImages/2019SWAY/3-fancy-driver.jpg

Kon je vroeger nog de diverse merken uit elkaar houden, is dat nu haast niet meer te doen. Doet U mij maar de klassiekers tot de eind jaren 80.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:49
Ik vind die S way echt gruwelijk mooi, de huidige iveco vind ik niks en rijd ik echt nooit.
Wanneer komt die mercedes met die spiegels aan de binnenkant? Nou ja ... displays eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Of de Tesla truck :)

/▌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Tesla truck zou ik wel leuk vinden, vooral vanwege de dynamiek van opladen en hoe dat uitpakt op ritten en rij- en rusttijden.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Is dit een nieuwe random event van 1.40? Ik ben die ook nog nooit eerder tegengekomen, een paar politieauto's, een lambo (of ferrari, ik weet niet wat het is) en een helicopter.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VNIB8qvO4GE7ONk3ay32nvPo_ZY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a22Mlr11a77jt9Qcww3pkObf.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 31-03-2021 20:31 ]

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Potenscia
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 09-09 09:51
Marzman schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 20:29:
Is dit een nieuwe random event van 1.40? Ik ben die ook nog nooit eerder tegengekomen, een paar politieauto's, een lambo (of ferrari, ik weet niet wat het is) en een helicopter.
[Afbeelding]
Dit zat al in de eerste 1.40 beta builds en ik heb het misschien daarvoor ook nog wel gezien, dus ik vermoed niet dat dit nieuw is.

Wel een cool event trouwens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik denk niet dat ik hem eerder gezien heb, al was ik er nu ook al voorbij toen ik door had dat het bij elkaar hoorde ;)

Ik probeer al mijn steden geel te krijgen voor Iberia uitkomt. Ik dacht dat ik er bijna was, maar ik vergat dat ik bijna de hele uk nog moet :p

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Potenscia
Marzman schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 21:59:
Ik denk niet dat ik hem eerder gezien heb, al was ik er nu ook al voorbij toen ik door had dat het bij elkaar hoorde ;)

Ik probeer al mijn steden geel te krijgen voor Iberia uitkomt. Ik dacht dat ik er bijna was, maar ik vergat dat ik bijna de hele uk nog moet :p
Ik moet er nog wel wat. ~18 in UK, 58 in DLC's en nog wel een stuk of 20-30 in overige base map + Going East, dus ik ben nog wel even zoet voorlopig :) .

Heb ook RttBS binnengehaald met de 50% sale afgelopen week, dus ik denk dat ik wacht tot Iberia wat daalt in prijs, ik hoef me niet te vervelen namelijk.

[ Voor 0% gewijzigd door Potenscia op 31-03-2021 23:33 . Reden: Typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 15:38

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Dat event zit er al langer in. Al sinds ze de random events uitgebreid hebben enkele versies geleden. Naast de Lambo kun je hem ook zien met opgevoerde bijvoorbeeld een opgevoerde Renault.

*empty*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tup61
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 17-09 16:38
Marzman schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 21:59:

Herkenbaar, haha, ik heb ook wel de neiging om elke stad in een bepaalde regio bezocht te willen hebben maar ik maak er geen halszaak (meer) van. Elke stad van heel Europa gaat mij sowieso wat te ver...!

Ik heb ooit in ATS de hele map op 100% gekregen, gewoon omdat ik dat wilde, maar toen ik dat eenmaal gedaan had, heb ik het spel een hele tijd niet meer gespeeld want je wordt er echt stikchagerijnig van, ik tenminste wel. De hele lol van het ontspannen rondrijden help je om zeep omdat je per se elk hoekje en gaatje wilt 'raken'. Ben uren bezig geweest met al die verkeersknooppunten van alle kanten te berijden... gadjakkes, als ik er aan denk alleen al wordt ik het al zat...! Misschien speel ik daarom ook nooit meer ATS, haha! Uiteindelijk moest ik zelf een mod installeren om de allerlaatste 0,5% in beeld te krijgen: bleken er nog onbereden stukjes 'weg' te zitten bovenop een tankstation en dat soort onzin... Nee, de map 100% geel krijgen doe ik NOOIT MEER. Maar alle steden in een regio bezoeken vind ik nog wel leuk. ;)

Ik krijg trouwens meer en meer zin in Iberia! Ik rij de laatste dagen dus voor het eerst in de tot nu toe laatste DLC, Black Sea, Turkije, Bulgarije en zo, en dat ziet er allemaal toch echt wel mooier uit dan eerdere DLC. Veel meer detail, veel meer 'unieke' gebouwen, het lijkt allemaal veel echter... en met het nieuwe 1.40 lichtsysteem ziet het er zoooooo mooi uit allemaal! Echt hier en daar fotorealistisch! Dus ik kan niet wachten op Iberia die ik deze keer ook meteen ga kopen zonder te wachten op een aanbieding. Ik ga dan een nieuw spel starten en alléén maar daar rondrijden. Heerlijk. Heb er zin in!

(Wat dat nieuwe spel betreft: ik heb een basis savegame waarin ik start met een spliksplinternieuwe truck en 0 km gereden: om de paar weken laad ik die en begin ik ergens weer helemaal opnieuw met een 'schone' kaart. Ik heb eigenlijk nog nooit een savegame langer dan een paar maand gebruikt. ;))

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HMaster_II
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20:41
Hoi, beginnend ETS2 gamer hier.
Ik ben een maand bezig, heb mijn eerste profiel level-11 verklooid door het TruckersMP profiel erop te zetten ipv ernaast. |:(
Dus opnieuw begonnen met rijden. Nu wel met stuur en pedalen ipv keyboard.

Wat mij opvalt is dat sinds de update de nachten wel erg zwart zijn en je bijna geen hand voor ogen ziet (Daggerwin op Youtube had er ook al last van bij lossen in de nacht.) :X Ik hoop met een eigen 2e hands truck met een stuk of 8 bouwlampen voorop iets meer te kunnen zien.

Wel ben ik al bezig geweest met het skinnen van trailers. Eén van onze firma's heeft meerdere transporteurs die met verschillende varianten dekzeil rijden en die poog ik nu na te maken. Erg handig als je direct toegang hebt tot de logo's van de holding :+
Alleen niet grappig, dat de vertrekkend (pensioen) commercieel-directeur even een set voorbeelden uit een map toverde die "op de planning" stonden. Kan ik nog even een stuk of 10 extra skins maken. Ook van trekkers zelf. :X
Hopenlijk kan ik die ook in MP gebruiken :)

The S in IOT stands for security.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Je kan nog groot licht opzetten met K. Dan kun je iets verder vooruit kijken.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ik heb nog geen ETS2 gespeeld met de nieuwe belichting, daar had ik al de hele voorkant vol met extra verlichting gegooid. Bij ATS kan dat helaas niet en daar mis ik het toch wel.
Nou ja, niet echt, ik paste mijn rij- en rusttijden er al op aan dat ik alleen overdag reed.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb het nu ook niet op mijn Renault. Ik vind het niet zo mooi op die truck. Misschien kan ik er een paar op het dak kwijt.

Maar de laatste week heb ik ook vooral quickjobs gedaan. Dat is makkelijker om steden geel te krijgen.

In WOT jobs rijdt ik ook overdag. Als ik in het donker wakker wordt slaap ik gewoon even verder :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMaster_II
Mensen even een "minder-slimme" vraag.

Wat is nu het verschil tussen Cruise-Control en Retarder? En waarom nekt Retarder de CruiseControl funtice in ETS2???

Ik ben nu al weer lvl-10 "yeey" en wil graag via de Used-Trucks-Dealer (mod) kiezen tussen een Scania R 2016 zonder Retarder en DAF XF105 met Retarder. Beide hebben 410knollen maar de DAF heeft een dubbele achteras voor meer zwaardere load.
De Scania heeft wel meer stijl dan die DAF Baksteen-look, maar ik twijfel vanwege die Retarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

HMaster_II schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 10:20:
Mensen even een "minder-slimme" vraag.

Wat is nu het verschil tussen Cruise-Control en Retarder? En waarom nekt Retarder de CruiseControl funtice in ETS2???

Ik ben nu al weer lvl-10 "yeey" en wil graag via de Used-Trucks-Dealer (mod) kiezen tussen een Scania R 2016 zonder Retarder en DAF XF105 met Retarder. Beide hebben 410knollen maar de DAF heeft een dubbele achteras voor meer zwaardere load.
De Scania heeft wel meer stijl dan die DAF Baksteen-look, maar ik twijfel vanwege die Retarder.
De retarder is een motorrem die op de versnellingsbak zit, op de cruise control wordt die automatisch geactiveerd als je bergafwaards rijdt maar je kan hem ook handmatig gebruiken en dan kan hij de cruise control nekken (net als dat de handrem de cruise controll nekt ;) )

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tup61
En de cruise control is dus een systeem dat ervoor zorgt dat de truck automatisch op een ingestelde snelheid blijft rijden. Heel iets anders dan een retarder dus, ook al kan die laatste invloed hebben op de eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMaster_II
Nou, daar zit ik dus mee... Als ik via snelle market ineens een retarder truck krijg, werkt de cruis control ineens niet meer. ik las dat er meerdere mensen ook last van hadden.
Je krijgt dan een melding in beeld, dat de retarder aanstaat en je die kan plussen en minnen, maar de cruise kan je niet meer aankrijgen.
Hoe kan je dat voorkomen, om de cruise en retarder te laten werken? Of doe ik echt stomme dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Volgens mij moet je dan op b drukken om die retarder uit te zetten. Dat staat in de melding die je krijgt. Ik heb het ook wel eens, ik denk omdat ik azerty en qwerty door elkaar gebruik (daarom ben ik ook niet zeker dat het altijd b is :p )

[ Voor 41% gewijzigd door Marzman op 02-04-2021 10:37 ]

/▌

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 18:28
Is VR in versie 1.40 iets trager geworden?
Merk met dezelfde config nu wat hikjes waar ik tot nu een smooth ervaring had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HMaster_II schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 10:33:
Nou, daar zit ik dus mee... Als ik via snelle market ineens een retarder truck krijg, werkt de cruis control ineens niet meer. ik las dat er meerdere mensen ook last van hadden.
Je krijgt dan een melding in beeld, dat de retarder aanstaat en je die kan plussen en minnen, maar de cruise kan je niet meer aankrijgen.
Hoe kan je dat voorkomen, om de cruise en retarder te laten werken? Of doe ik echt stomme dingen?
De retarder is een extra rem die zonder wrijving werkt, geen kans op oververhitte remmen bij lange stukken bergafwaarts.Wikipedia: Retarder (mechanical engineering)

Zo'n retarder heeft meerdere standen die je handmatig kunt inschakelen, als die is ingeschakeld, werkt idd de cruise control niet.

In jou geval denk ik dat je de automatische retarder ingeschakeld hebt staan. Die activeert als de snelheid bijvoorbeeld 5km/h boven de ingestelde cruisecontrol snelheid komt. Moet je even naar zoeken in ik dacht de gameplay settings.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Vette trailer! Mooi alternatief als we niet op vakantie kunnen naar Spanje 8) 8)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:36
Ik ben een tijdje geleden omdat ik een nieuwe pc kreeg voor FS2020 volledig opnieuw begonnen met ETS/ATS. Maar door FS2020 te weinig tijd om goed rond te karren en wanneer ik dan af en toe een uurtje ga rijden dan moet ik vaak opnieuw beginnen, vanuit de garage, en heb wat weinig tijd om een goed kapitaal op te bouwen om de door mij gewenste configuratie's van truck en trailer te rijden. Nu heb ik wel een hoge lening genomen maar dat schiet ook nog niet op.

Is er een mod waarmee je iets meer geld kan lenen of simpelweg bij te schrijven op de rekening? Eentje die in te stellen is op bedrag en niet dat je in 1 x een miljoen rijker bent.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:05
@cbr600f4i
Zorg dat je een lening hebt waarmee je 1 of 2 bestuurders kan inhuren, en 2 vrachtwagens daarbij.

Als je dat hebt zoek je een quickjob uit met een lange overtocht met de boot.
Vervolgens board je de boot, ga je naar de overkant, rij je voor en achteruit en ga je weer terug.
Dit doe je een x of wat totdat al je leningen zijn afbetaald.
Haal een nieuwe lening voor een 5-garage, deze gooi je vol en ga je weer een quick job met ferry doen.
Heen en weer en heen en weer (de quick job betaald je ferry kosten), totdat je een net bedrag op de rekening hebt staan.
Rinse repeat.
Ja, het is een lelijke manier van geld verdienen.

Oh en zet de skillpoints van je drivers niet op “long distance” en niet op “eco driving”, dan duurt het langer voordat het geld rolt.

Mijn economy hangt zo rond de 3-5 mil, omdat ik soms maar 1 rit met een vrachtwagen doe en dan gewoon een nieuwe koop.
Of ik probeer een trailer uit, en vind het niks. Die gooi ik dan gewoon in een garage.

[ Voor 21% gewijzigd door Deshmir op 04-04-2021 16:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HMaster_II
Dit dus en kijk bijvoorbeeld voor de Used truck dealer mod. Die gebruik ik ook om sneller en goedkoper een truck aan te schaffen. Het is wel zoeken naar iets passends op een laag level.

Maar het scheelt wel een stuk. Ik ben nu eerst voor de Scania gegaan, omdat ik daar iets meer mee heb, maar ik ga wel denk ik de DAF erbij halen als ik even iets meer geld heb.
EN ik heb een eigen trailer nu met (eigen skin er op) Weet neit hoe ik hier een afbeelding kan plaatsen op snelle manier. Ik zie dat je met een eigen truck en trailer wel meer opbrengst haalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:36
Deshmir schreef op zondag 4 april 2021 @ 13:20:
@cbr600f4i
Zorg dat je een lening hebt waarmee je 1 of 2 bestuurders kan inhuren, en 2 vrachtwagens daarbij.

Als je dat hebt zoek je een quickjob uit met een lange overtocht met de boot.
Vervolgens board je de boot, ga je naar de overkant, rij je voor en achteruit en ga je weer terug.
Dit doe je een x of wat totdat al je leningen zijn afbetaald.
Haal een nieuwe lening voor een 5-garage, deze gooi je vol en ga je weer een quick job met ferry doen.
Heen en weer en heen en weer (de quick job betaald je ferry kosten), totdat je een net bedrag op de rekening hebt staan.
Rinse repeat.
Ja, het is een lelijke manier van geld verdienen.
Ik vind het mooi genoeg, bedankt voor de tip!! :)

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Nieuwe renault is online gekomen.
Wat screenshotjes gekregen van mijn neefje

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HL2QRzAcxp-jOF3VUTMHcerKc9o=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sW77RhY9iIuXYIcwW11w6KLH.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0uVosBnx_VMBEtDH9UfxDzQ-eJU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HPyd3v2yVdLIJg5rQeMmzUND.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/76lueU9RaNb7SQoBvuQ0mszS6tM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fotlvCqzYbt4KiMpod6w8eJq.jpg?f=fotoalbum_tile

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • +2 Henk 'm!
J.S. Bach schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:19:

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
ik heb hem ook al en ook bijna dezelfde kleur :*)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VpOukf_KIUGBklM8d3OSIm2-CLU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2kD8zv8ZyfhlsJOHfFlDne3p.jpg?f=fotoalbum_large

sta al in toulouse met een garage en daar bevind ik me dus ook
laat maar komen die spaanse DLC _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door ravw op 06-04-2021 12:54 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

voor mensen die diy / simpel een handige interface willen hebben ..

Afbeeldingslocatie: https://www.emartee.com/Images/websites/emartee.com/arduino_wiichuck_set.jpeg
https://create.arduino.cc...unchuk-wih-arduino-597254
als je de arduino in bovenstaande link vervangt door een "digispark board kan je alles vrij snel bij elkaar toevoegen

ik heb zelf mee gespeeld .. je kan de nunchuck gebruiken als een simple schakelpook met shift up/down.. of wat je zelf wilt ..

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

ravw schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:49:
[...]

ik heb hem ook al en ook bijna dezelfde kleur :*)
[Afbeelding]

sta al in toulouse met een garage en daar bevind ik me dus ook
laat maar komen die spaanse DLC _/-\o_
Ja hij ook ik heb er domweg geen tijd meer voor om het te spelen maar ik kijk stiekem nog wel eens mee.

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potenscia

Is die telefoon onderdeel van de auto of van de Cabin Accessoires DLC?

Dat ie de tijd weergeeft is namelijk wel handig, want ik speel zonder F3 advisor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dan ga ik vanavond mijn Renault ook maar inruilen en in Toulouse parkeren :)

Is het geluid hetzelfde als bij de vorige? Met zo'n metalige turbo. Ik vind die oudere Renault wel beter klinken.

[ Voor 13% gewijzigd door Marzman op 06-04-2021 14:14 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:55

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Kan iemand mij helpen? ik heb alle uitbreidingen voor ETS2, echter heb ik het gevoel dat er vaak maar weinig jobs te vinden zijn. In een gemiddelde stad heb ik vaak maar net 1 pagina vol aan jobs. Daarnaast komen bepaalde jobs nooit voor (ik gebruik het filter voor o.a. livestock en selecteer dan geen stad). Ik heb Promods trailers en companies geïnstalleerd, die heb ik natuurlijk verwijderd, maar ik zie helaas niks. Ook niet na meerdere dagen slapen..

hebben jullie ideeën? Online kom ik vooral dingen tegen over mensen die helemaal geen jobs hebben, maar niet weinig / bepaalde niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Via het menu? Want als je de jobs ingame vanuit het bedrijf waar je bent activeert heb je alleen die van dat bedrijf.

Je kan nog kiezen tussen gewone jobs en WOT jobs (en zelf gebruik ik voor achievements ook quickjobs omdat de startstad dan ook niet uitmaakt), Als je specifieke jobs voor een achievement zoekt met het filter kan het ook best dat die er niet tussen staat. Je kan dan proberen eens te slapen bij de normale jobs (bij wot jobs moet er echte tijd verstrijken).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Marzman schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 14:59:
Via het menu? Want als je de jobs ingame vanuit het bedrijf waar je bent activeert heb je alleen die van dat bedrijf.

Je kan nog kiezen tussen gewone jobs en WOT jobs (en zelf gebruik ik voor achievements ook quickjobs omdat de startstad dan ook niet uitmaakt), Als je specifieke jobs voor een achievement zoekt met het filter kan het ook best dat die er niet tussen staat. Je kan dan proberen eens te slapen bij de normale jobs (bij wot jobs moet er echte tijd verstrijken).
Via het menu, dus het grootste aanbod dat er dan is. Ik kijk in principe niet bij WOT, maar ook daar zag ik bijvoorbeeld geen livestock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ircghost schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 15:00:
[...]

Via het menu, dus het grootste aanbod dat er dan is. Ik kijk in principe niet bij WOT, maar ook daar zag ik bijvoorbeeld geen livestock.
Ah je hebt een nieuw profiel misschien? Dan moet je nog wat skills unlocken, adr, long distance, fragile cargo enzo.

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Vandaag was de officiële release, maar ik kon hem het hele weekend al gebruiken? Stond gewoon te koop bij de dealer. Had er niet speciaal een screenshot van gemaakt maar hij staat hier (zelfs 2x :D) op de foto bij een oepsie langs de snelweg. De mijne is in de originele launch kleuren.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SSEva6Jd2H1avoqwU00rj-Ht7AU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m6m4rECm2LGBrfUhbKbG0jd3.jpg?f=fotoalbum_large

🖥️ | 🚗

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik vond het al jammer dat ze dat na het weekend deden, maar ook met Iberia. Het was handiger als het net voor de paasdagen kwam dan hebben mensen wat meer tijd :p

Stond ook bij elke dealer trouwens zo'n renault met een rode lap er op? Ik heb maar bij één dealer gekeken en daar stond die niet (ik neem aan buiten op de parkeerplaats?) en ik had geen zin om speciaal naar een andere dealer toe te rijden.

@MadMarky Is dat niet gewoon de oude? De nieuwe heeft iets andere lampen :p

[ Voor 9% gewijzigd door Marzman op 06-04-2021 15:18 ]

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:43
Je kan nu via de nieuwe blog van scs meedoen aan een contest.
Je moet dus een design maken (templates kan je downloaden)

De eerste 5 winnaars krijgen een T150 steering wheel!
De ultimate winnaar is wel gaaf
And what about the ultimate winner, the one and only design that will win the community's final vote? Well for that person we have prepared something very special. Their design will actually be recreated by the team at Renault Trucks on one of their production trucks and revealed in a special event around Summer 2021 at Renault Trucks headquarters in Lyon, France. The creator of this design will get an expenses-paid VIP invitation to this special celebration, to be the star of the night, to see the truck, to test-drive it, and to enjoy a good time with people from SCS Software and Renault Trucks.*

The real truck in the winning design will thereafter be displayed as prominently at the Renault Trucks dealership in Lyon, France, as a monument to this amazing cross-over between virtual truckers and the automotive/trucking industry! Plus, we will bring this design into the game as an exclusive paint job as well!
https://blog.scssoft.com/...s-t-t-high-evolution.html

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Marzman schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 15:03:
[...]

Ah je hebt een nieuw profiel misschien? Dan moet je nog wat skills unlocken, adr, long distance, fragile cargo enzo.
Ben level 15 geloof ik en heb alle ADR vol en ook bij de rest behalve fuel minstens 2 blokjes. Dus dat is het ook niet ben ik bang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

MadMarky schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 15:06:
[...]

Vandaag was de officiële release, maar ik kon hem het hele weekend al gebruiken? Stond gewoon te koop bij de dealer. Had er niet speciaal een screenshot van gemaakt maar hij staat hier (zelfs 2x :D) op de foto bij een oepsie langs de snelweg. De mijne is in de originele launch kleuren.
[Afbeelding]
Dat is nog de oude versie nieuwe versie is een exclusieve line.....

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ircghost schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 15:33:
[...]

Ben level 15 geloof ik en heb alle ADR vol en ook bij de rest behalve fuel minstens 2 blokjes. Dus dat is het ook niet ben ik bang.
Dan weet ik het ook niet :p Misschien zit je in een klein dorp met maar een industrie?

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ircghost schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 15:33:
[...]

Kijk je in steden met een Arla of weet ik wat ze de boerderijen noemen. Daar heb je over het algemeen de livestock opdrachten. En dat is niet in elke stad.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tup61
Weet iemand hoe je kan uitvinden waar je was voordat een update je op een veilige plek zet...? Ik was bezig met het ontdekken van Bulgarije maar kan me echt niet meer herinneren waar ik het spel afgelopen weekend verlaten heb. Maar ik wil toch eigenlijk echt verder waar ik was gebleven... en dat gaat nu niet meer. Als ik een oude savegame laadt, wordt ik alsnog op een veilige plek gezet. Toch wel zwaar irritant... Iemand enig idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb die nieuwe Renault nu, meer dan een facelift is het niet :) Je kan eigenlijk ook gewoon bij je oude Renault het dashboard upgraden en de bumper en dan heb je hem ook (net als dat het 2013 dashboard er nog in zit als keuze).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X-JEjWkvkHgTx6dQsqnHUowSCRI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Rwbf6t3MstJfPsgy2kTJfULB.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qRVohWvDhLz1prX5nkHgQ0rKpmA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WQVjKcqhnnIff2jdjAHPc716.jpg?f=fotoalbum_large

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

tup61 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 19:36:
Weet iemand hoe je kan uitvinden waar je was voordat een update je op een veilige plek zet...? Ik was bezig met het ontdekken van Bulgarije maar kan me echt niet meer herinneren waar ik het spel afgelopen weekend verlaten heb. Maar ik wil toch eigenlijk echt verder waar ik was gebleven... en dat gaat nu niet meer. Als ik een oude savegame laadt, wordt ik alsnog op een veilige plek gezet. Toch wel zwaar irritant... Iemand enig idee?
Als het een WOT opdracht was kun je daar kijken waar je laatste rit gestopt is.

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

J.S. Bach schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 15:39:
[...]

Dat is nog de oude versie nieuwe versie is een exclusieve line.....
Ik heb goed gekeken, de koplampen zijn anders en heeft het dash nu wat rode streepjes. Vet man! 8)7
Ik dacht dat er een heel nieuw model Renault truck in de game kwam maar dit is echt :O

🖥️ | 🚗

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo me KW oook even een old skool kleurtje gegeven Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mkt3hhuBpi3GoPPrDg_EIr6QsbA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0tYb1qwLHRffLLNyvWsNtJPs.jpg?f=fotoalbum_large

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

MadMarky schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 21:41:
[...]

Ik heb goed gekeken, de koplampen zijn anders en heeft het dash nu wat rode streepjes. Vet man! 8)7
Ik dacht dat er een heel nieuw model Renault truck in de game kwam maar dit is echt :O
Ik had ook een grotere verandering verwacht. Wat ook raar is dat is dat het duurste dashboard nu ouderwetser is dan het rode streepjes dashboard.

Maar waarschijnlijk ging dit hetzelfde bij de andere updates. Het valt me nu op dat er ook een 2013 dashboard in zit. Eigenlijk is dat een beetje raar, dat je bij de dealer een nieuwe Renault kunt kopen met 2013 dashboard en lampen. Beter zouden ze dan gebruikte trucks in de game stoppen (ze hebben toch de modellen in de game) en dat je wat minder geld verdient en langer door moet sparen voor je eerste nieuwe truck. Maar waarschijnlijk is dat voor de Renault marketing weer wat minder aantrekkelijk. Die willen natuurlijk dat mensen zo snel mogelijk hun nieuwste truck rijden.

/▌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HMaster_II
Marzman schreef op woensdag 7 april 2021 @ 09:00:
[...]

Ik had ook een grotere verandering verwacht. Wat ook raar is dat is dat het duurste dashboard nu ouderwetser is dan het rode streepjes dashboard.

Maar waarschijnlijk ging dit hetzelfde bij de andere updates. Het valt me nu op dat er ook een 2013 dashboard in zit. Eigenlijk is dat een beetje raar, dat je bij de dealer een nieuwe Renault kunt kopen met 2013 dashboard en lampen. Beter zouden ze dan gebruikte trucks in de game stoppen (ze hebben toch de modellen in de game) en dat je wat minder geld verdient en langer door moet sparen voor je eerste nieuwe truck. Maar waarschijnlijk is dat voor de Renault marketing weer wat minder aantrekkelijk. Die willen natuurlijk dat mensen zo snel mogelijk hun nieuwste truck rijden.
Kijk even bij deze MOD's
Used Truck Dealer
Used Truck Dealer Addon
Zo kom ik aan de goedkope Scania 2016 R410 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tup61 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 19:36:
Ik weet niet of het werkt maar het is het proberen waard. Zet je versie eens terug en laad dan je savegame. Misschien dat je dan kan zien waar je was gebleven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Mooi man die Renault _O_ Echt een vette facelift en die knipperlichten zijn echt tof gemaakt.

Ik heb ff de Renault F1 truck gepakt om wat watermeloenen naar Istanbul te brengen :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YxXKfdw7Nl9VlurgbTJXm16jN-E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QfP8pBaB1TaGjltpyu85r06F.jpg?f=fotoalbum_large

Moet trouwens nog even kijken of ik Iberia gelijk ga kopen. Promods is mij wel heilig dus hoop eigenlijk dat die snel compatibility fixen met de expansion.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik ben wel blij met het geluid, ik vond de turbo te aanwezig bij de 520 PK motor en dat is nu niet meer.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:11
Ik speel nog even niet..

Morgen Iberia, en dan, even zonder ProMods, weer heerlijk rijden.. Nieuwe start..

Als Promods er daarna weer bij komt... *O*

Good times..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Hoe lang duurt integratie van ProMods met een nieuwe expansion ongeveer? Kan het mij zo niet heugen met voorgaande expansions. Kwestie van dagen, weken of zelfs maanden?

@ScuL

[ Voor 3% gewijzigd door London op 08-04-2021 07:45 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dolbyadt
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11:12
Ik wacht altijd tot Promods compatible is. Want zonder Promods wil ik niet meer. Promods voegt zoveel meer toe dat ik zonder niet meer wil. Normaal gesproken is Promods redelijk snel met hun updates. Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel werk het is om de update compatible te maken. Want In promods heb ik al het gedeelte in Spanje wat promods 2.52 al beschikbaar heeft ontdekt, Het ziet er echt geweldig mooi uit. En er zijn stukken bij dat je vrachtauto echt moeite heeft om de bergen over te komen echt geweldig mooi en realistisch gemaakt. _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Dolbyadt op 08-04-2021 10:00 ]

SolarEdge SE3000HD Wave Totaal 3600WP (ZO 180°) 35°Dak. Daikin Pefera FTXM35n - RXM35N 3,5Kw, LG S09ET Split Airco 2,5KW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dolbyadt schreef op donderdag 8 april 2021 @ 09:59:
Ik wacht altijd tot Promods compatible is. Want zonder Promods wil ik niet meer. Promods voegt zoveel meer toe dat ik zonder niet meer wil. Normaal gesproken is Promods redelijk snel met hun updates. Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel werk het is om de update compatible te maken. Want In promods heb ik al het gedeelte in Spanje wat promods 2.52 al beschikbaar heeft ontdekt, Het ziet er echt geweldig mooi uit. En er zijn stukken bij dat je vrachtauto echt moeite heeft om de bergen over te komen echt geweldig mooi en realistisch gemaakt. _/-\o_
Dat mis ik wel een beetje in de basegame en dlc, wat moeilijke stukken door de bergen. Alleen in Noorwegen-Finland ergens heb dat een keer gehad, maar dat was met een special transport en toen moest ik ook stoppen op de helling. En een tunnel in Italie bij een steengroeve die eenrichtingsverkeer en smal was.

Jammer dat ik geen promods kan installeren omdat ik Gforce Now gebruik. Misschien toch eens kijken hoe het spel draait op mijn laptop zelf (maar ik vermoed slecht).

[ Voor 14% gewijzigd door Marzman op 08-04-2021 10:41 ]

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dolbyadt
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11:12
@Marzman In Promods heb je ook mooi stukken autobaan en heuvels in het nieuw gedeelte van Duitsland en eigenlijk in bijna alle landen heb je veel meer variatie ten op zichte van basegame die ook al goed is. Maar Promods is uitgebreider en meer realistisch qua omgeving vooral meer verschillende omgevingen. :P
Marzman schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:30:
[...]

Dat mis ik wel een beetje in de basegame en dlc, wat moeilijke stukken door de bergen. Alleen in Noorwegen-Finland ergens heb dat een keer gehad, maar dat was met een special transport en toen moest ik ook stoppen op de helling. En een tunnel in Italie bij een steengroeve die eenrichtingsverkeer en smal was.

Jammer dat ik geen promods kan installeren omdat ik Gforce Now gebruik. Misschien toch eens kijken hoe het spel draait op mijn laptop zelf (maar ik vermoed slecht).

SolarEdge SE3000HD Wave Totaal 3600WP (ZO 180°) 35°Dak. Daikin Pefera FTXM35n - RXM35N 3,5Kw, LG S09ET Split Airco 2,5KW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HappyPinguin
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18:28
Ircghost schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 16:05:
Net reed ik met de nieuwe promods spanje in, toen kreeg ik al progress op steam achievements die nog verborgen zijn :P
De achievements zijn ondertussen te zien! Het zijn er zes:
  • Conquistador: Discover every city in Iberia (requires Iberia DLC)
  • Let's Get Shipping: Deliver cargo to all container ports in Iberia (requires Iberia DLC)
  • Taste the Sun: Deliver ADR cargo to all solar power plants in Iberia (requires Iberia DLC)
  • Fleet Builder: Deliver cargo to all shipyards in Iberia (requires Iberia DLC)
  • Iberian Pilgrimage: Complete a delivery from Lisbon, Seville, and Pamplona to A Coruña (requires Iberia DLC)
  • Grand Tour Guide: View cutscenes from all viewpoints in Iberia (requires Iberia DLC)

Acties:
  • +8 Henk 'm!
London schreef op donderdag 8 april 2021 @ 07:42:
Hoe lang duurt integratie van ProMods met een nieuwe expansion ongeveer? Kan het mij zo niet heugen met voorgaande expansions. Kwestie van dagen, weken of zelfs maanden?

@ScuL
ProMods 2.55 met Iberia compatibiliteit is nu bij de testers. Het zou niet te lang moeten duren.
Het betekent wel dat als je de Iberia DLC *niet* hebt dat je geen Spanje meer hebt. Als je wel Spanje wilt dan moet je of de DLC kopen, of terug gaan 2.52.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apejoekie
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 07-06-2022
Net de Stryder-it sim dash app gekocht (Pro) voor Ets2 en Ats. Voor 6,99 een mooie toevoeging. Heb geen buttonbox nodig dus ik gebruik hem puur als dashboard op een 8 inch tablet op mijn setup.

Als buttonbox werkt het prima en als dashboard geeft het net iets meer info dan op het computerscherm. Geeft de gegevens prima door, geen of weinig vertraging. Kan nu goed zien of mijn licht aan staat want sinds 1.40 was dat overdag niet te zien!

Mocht je 7 euro hebben liggen ;-) en een tablet dan is het een leuke toevoeging aan het spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Marzman schreef op woensdag 7 april 2021 @ 21:35:
Ik ben wel blij met het geluid, ik vond de turbo te aanwezig bij de 520 PK motor en dat is nu niet meer.
Ik gebruik een mod voor het geluid. Deze klinkt wel lekker imho.
https://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=211&t=298507
The sound mod includes two engine sounds: one for the DTI 11 engines and one for the DTI 13 engines. All interior sounds are included too.
The whole feature list:
sound mod completely built myself, but with the use of Kriechbaum´s sound samples
different engine sounds for the DTI 11 and DTI 13 engines
all realistic stick and switch sounds recorded by Kriechbaum and added myself into the sound
real air-gear sounds
real low-air-warning sound
real blinker sounds
real wiper sounds
En ik zit er helemaal klaar voor dus kom maar op met Iberia!! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Odessa schreef op donderdag 8 april 2021 @ 18:07:
[...]

En ik zit er helemaal klaar voor dus kom maar op met Iberia!! oOo
19 uur staat op hun website. Ik wacht wel tot ik hem kan spelen, dat zal niet vanavond zijn.

/▌

Acties:
  • +2 Henk 'm!
nog minder dan een uur dan spanje in ben al ene beetje warm aan het rijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jcy2jhLPpZn-z2roQqTLPrNT9Ns=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z92k9Ld1GASjghU5H70Y8Rku.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kSb5P_DDW5uZr07qesO8gtjDaL4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nDviq0fWU9KxTZgG5bjl6lgz.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 29% gewijzigd door ravw op 08-04-2021 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

ravw schreef op donderdag 8 april 2021 @ 18:21:
nog minder dan een uur dan spanje in ben al ene beetje warm aan het rijden

[Afbeelding]
Je weet dat je gereset wordt naar een veilige plaats toch zodra je de dlc gekocht hebt? ;)

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Marzman schreef op donderdag 8 april 2021 @ 18:22:
[...]

Je weet dat je gereset wordt naar een veilige plaats toch zodra je de dlc gekocht hebt? ;)
ja ik sta al dicht bij met een garage :9
dus dar word ik heen gedropt ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:05
Je kan toch gewoon een garage om de hoek kopen? Dan teleporten, en gelijk door naar het zuiden rijden :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
\Hij is online en te koop 18 euro

Ps let op voor 3 cent meer heb je ook livery's er bij

[ Voor 45% gewijzigd door ravw op 08-04-2021 19:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Gelijk gekocht _O_

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hopelijk wel met 3 cent meer en de livery's er bij :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tup61
Heb 'm ook! Het wachten op PayPal duurde langer dan het downloaden! ;) Ik ga rijden!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• strider1007
Hier ook meteen erbij gehaald. En spelen maar !

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Zo gelijk naar El prat gereden :-) kijken of die er in zat...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T-_dCKKBjUrMsyg4j2LH0ZptNOo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ohQhsii7RioB58xRFZzmjC2V.jpg?f=fotoalbum_large
dat belooft niet veel goeds

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i0kirsWjaUZae1ndKk4ndB9fSXY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xWa69pjEHevgRvrp9QpuWZOb.jpg?f=fotoalbum_large

Maar toch gevonden
zo nu de rest van de airports

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• strider1007
ravw schreef op donderdag 8 april 2021 @ 19:45:
Maar toch gevonden
Neehee, da's MSFS2020... _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bilbao, A coruna, Madrid, Lisbon , Malaga, Faro en Valencia ga ik toch even kijken of ze er in zitten LOL

Voor geld hoef ik niet meer te rjden die komt al met bakken binnen dus het is puur voor het land te verkennen

als da t gedaan is ga ik wel weer even een vrachtje rijden
zit bijna al aan de 2 miljoen met geld :o

[ Voor 30% gewijzigd door ravw op 08-04-2021 19:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

ravw schreef op donderdag 8 april 2021 @ 19:45:
Zo gelijk naar El prat gereden :-) kijken of die er in zat...

[Afbeelding]
dat belooft niet veel goeds

[Afbeelding]

Maar toch gevonden
Zie ik daar nou gewoon een KLM kist op de achtergrond staan? _/-\o_

Mooi gemaakt!

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

En met 1.40.3 alweer de derde update in een paar dagen tijd. Met al die irritante resets krijg ik toch nooit een opdracht afgerond |:(

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apejoekie
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 07-06-2022
Vanuit Montpellier maar Barcelona gereden en mijn eerste Spaanse garage gekocht. Morgen lekker in Spanje toeren!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gratis wassen bij een volle tank .. maar hoe krijg ik hem de wasstraat door

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lhsmVRH22HQv7wTZkF2OCfS3tUI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6JnWZ3h0CBQPtaB1Z1ZKDDrg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Leuk rij je even verkeer kom je ergens in een binen stad terecht ( La Coruna)
ben al lang blij dat ik geen trailer bij me heb ... ( einde van deze weg zit wel een afhaal punt voor vracht )

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yHhALriTYdfhqSM7nVIRGhLcJGA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8SzUWNPrafucCMzgAyLOsdwz.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O0DfECqhDq8Hjub_QUmPEpnfOyg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/An6qjSzY2H9osSjHNqBpxCTA.jpg?f=fotoalbum_large

Maar ben nu alleen aan de boven kant geweest van Barcelona naar Le Coruna _/-\o_
Maar wel meeestelijk deze DLC ... 9 van de 10 keer kun je niet eens de 90 aan houden omdat het verkeer gewoon dikwijls vast loopt , dus gemiddelt 60 km rij je wel

en dan die kleine straatjes soms ..
Rij dan met die nieuwe Renault en die sound mod , en raam open _/-\o_ :D
wat een gebrul lekker als je snachts door die kleine dorpen heen rijd .. ze zullen wel blij met me wezen :9~
doe net of ik geen spaans kunt verstaan :P

gewoon denken: tranquilo .. ben zo weer weg :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zo voor de mensen die nog twijvelen om deze addon te kopen ... niet doen dit is echt heel mooi .. je komt ogen te kort om van alles te zien

2 wat sfeer shots had even een hele korte vracht op gepakt

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/511K9QlzkIQyfmr7BWyLytIqqgs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VSL4mh7qsWBiSf5PQdekirfz.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XC5KuihYBT-FL8ngPATrfvmw6Rw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dAYxdCACXqKXNIu1jQtiUMmo.jpg?f=fotoalbum_large

alleen al het begin waar ik de lading heb opgepakt zo als ik al eerder hier boven heb beschreven ..... zodner is al zeer krap met er door heen komen maar met lading helemaal en we maken het een stukje moeilijker omdat het nog donker is ook maar zonder schade door gekomen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fuwsYWBl0hoUDiHufQmZAQY9JQo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GOe3cahwrzdvBWRYC5HaH4mO.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/382-tQO08a6gUtHeRZpTdWuqiNE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s44s12kQLdRNOn0IilghAgQe.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pOm6kAHeTYWY9pg1rXqZWpVpfoM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N3wwEzfalqvo7dYrBYcRcco6.jpg?f=fotoalbum_large

ga nu langs de westkust terug ( ben al in portogal - Porto)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Al een hele tijd geleden dat ik ETS2 aangeraakt heb. Meestal haak ik al af bij de gedachte dat ik mijn flight Sim controllers aan de kant moet schuiven en het stuurtje moet aansluiten :p maar vandaag na wat F1 te hebben gespeeld toch maar eens opgestart..

Om meteen weer tot de conclusie te komen dat ETS helemaal niet lekker speelt met een stuur zonder track ir.

Hmmm Xbox tijdje geleden verkocht dus controller heb ik helaas ook niet meer..maar toen bedacht ik mij zou VR werken? Snel de Quest 2 gepakt en OMG wat een heerlijke game is dit in VR zeg! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb de DLC ook gekocht, maar net even opgestart en het is nog niet toegevoegd aan Gforce Now. Ik hoop dat ze dat wel een beetje snel doen.

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

ravw schreef op donderdag 8 april 2021 @ 23:43:
Maar ben nu alleen aan de boven kant geweest van Barcelona naar Le Coruna _/-\o_
Maar wel meeestelijk deze DLC ... 9 van de 10 keer kun je niet eens de 90 aan houden omdat het verkeer gewoon dikwijls vast loopt , dus gemiddelt 60 km rij je wel
Dan is de renault hier wel krachtig genoeg dan :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Marzman schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 09:11:
[...]

Dan is de renault hier wel krachtig genoeg dan :)
ja wel dat haal die wel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Potenscia
Wat een heerlijke DLC. Ik kon het niet laten, helemaal niet met de 'gratis' Paint jobs vanwege de bundel.

Iberia is groot, heel realistisch, heeft veel nieuwe dingen (omgevingsgeluiden, viewpoints, moeilijke parkeerplekken, volledig gebouwd op nieuwe lighting), en is nog steeds oke om te draaien op m'n systeempje. Dit is echt een topper der toppers. Terecht 1e trending op Steam!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kloever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:45
Promods 2.52 laat het gebruik van de DLC niet toe blijkbaar. Ik heb de DLC net geinstalleerd maar ik zie geen steden. Volgens de ProMods Facebook moeten we wachten tot 2.55. Helaas.

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HMaster_II
Kloever schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 10:32:
Promods 2.52 laat het gebruik van de DLC niet toe blijkbaar. Ik heb de DLC net geinstalleerd maar ik zie geen steden. Volgens de ProMods Facebook moeten we wachten tot 2.55. Helaas.
Daarom wacht ik ook even met de aanschaf er van. Ik ben net een op 8% map, ik blijf nog wel even buiten Iberia. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Potenscia schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 09:41:
Wat een heerlijke DLC. Ik kon het niet laten, helemaal niet met de 'gratis' Paint jobs vanwege de bundel.

Iberia is groot, heel realistisch, heeft veel nieuwe dingen (omgevingsgeluiden, viewpoints, moeilijke parkeerplekken, volledig gebouwd op nieuwe lighting), en is nog steeds oke om te draaien op m'n systeempje. Dit is echt een topper der toppers. Terecht 1e trending op Steam!
Volgens mij heb ik 45 ct betaald voor de paint jobs. Er zat 50 procent korting op in de bundel. Ik weet niet hoe anderen aan de paintjobs komen voor 3 ct (maakt ook niet zo veel uit).

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Marzman schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 11:57:
[...]

Volgens mij heb ik 45 ct betaald voor de paint jobs. Er zat 50 procent korting op in de bundel. Ik weet niet hoe anderen aan de paintjobs komen voor 3 ct (maakt ook niet zo veel uit).
Ik heb toch echt 18,03 betaald met Spanje dlc en die twee paint dlc

De Spanje DLC betaalje los 17,99 en dan nog eens die 4 cent van die twee paints dlc :D
Ik heb het dan wel over de Iberian Haulage Bundle die ik dan genomen heb en die is met andere DLC maar die stonden er al in mijn DLC lijst als gekocht

net van de west kust ( Porto een vrachtje weggebracht naat de oost kust .. hier een foto van de tussen stop

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7Smo-HN_OPyGJx3oTIkYR3rvNv0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FmJevnLbiRBJ68vAR9NCt33J.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 55% gewijzigd door ravw op 09-04-2021 12:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Potenscia
Marzman schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 11:57:
[...]

Ik had alles al behalve Iberia en de Paint jobs, dus 17,99 + 2 x 0,49 = 18, 97
18,97 x 0,95 = 18,0215
Er zal wel ergens een cent bij komen, maar dit is hoe het zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

ravw schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:15:
[...]

Ik heb toch echt 18,03 betaald met Spanje dlc en die twee paint dlc

De Spanje DLC betaalje los 17,99 en dan nog eens die 4 cent van die twee paints dlc :D
Ik heb het dan wel over de Iberian Haulage Bundle die ik dan genomen heb en die is met andere DLC maar die stonden er al in mijn DLC lijst als gekochtnet van de west kust ( Porto een vrahctje weggebracht naat de oost kust .. hier een foto van de tussen stop

[Afbeelding]
Ik 18,93. Normaal neem ik die paintjobs niet, maar ik was een beetje impulsief en beinvloed door jouw 18,03 prijs ;) Well tof dat ze nieuwe bundels maken met viva la france erbij (al heb ik er niet zo veel aan).
Potenscia schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:27:
[...]

Ik had alles al behalve Iberia en de Paint jobs, dus 17,99 + 2 x 0,49 = 18, 97
18,97 x 0,95 = 18,0215
Er zal wel ergens een cent bij komen, maar dit is hoe het zit.
Ja dat had ik ook, nou ja die paintjobs eens bekijken. Als ze tof zijn haal ik ze misschien ook voor Nederland en Belgie. Volgens mij heb ik ook paintjobs van Road to the black sea uit een bundel en verder niks van landen.

Waarschijnlijk hebben wij een andere bundel als Ravw, ik zal die wel gemist hebben.

[ Voor 22% gewijzigd door Marzman op 09-04-2021 12:32 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!
toch raar ik heb toch minder betaald dus weet niet wat jullie gedaan hebben

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z-RSSEaS0rBH1ZXRSO2yaTDGKU0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BbUvpf3GFctRY6KGIvZHXk34.jpg?f=fotoalbum_large

hier gaat het dan overde Iberian Haulage Bundle

[ Voor 5% gewijzigd door ravw op 09-04-2021 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Voor die 90 cent :) Ik vind het belangrijker dat het snel in Gforce Now wordt gefixt. Heb daar een melding gemaakt in het forum en in de client. Schijnbaar heeft het de eerste uren na de release wel gewerkt, dat is altijd raar in Gforce Now.

/▌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:25

Entity

9000rpm

Gisteren ook maar gekocht, ook 18,03 euro voor betaald voor die bundle :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8gaTt1_efcXhiWNsWrtIAmlJpBA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bC8KOULt6jgU07ymDBT1fJFy.jpg?f=user_large

DLC ziet er goed uit op het eerste gezicht. Komende dagen maar eens op verkenning!

[ Voor 10% gewijzigd door Entity op 09-04-2021 12:56 ]

Pagina: 1 ... 131 ... 162 Laatste