Je hebt een hekel aan die chauffeur zeker?
Renault komt inderdaad wel wat zwakjes uit de hoek.
Was ff terug wennen om met moeite een verhoogde oprit op te raken met die Renault van de quick job.
Was ff terug wennen om met moeite een verhoogde oprit op te raken met die Renault van de quick job.
Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy
Ik ben vandaag met de achievements bezig geweest.
Ik heb er drie gehaald:
'Werken met de elite, Behaal 100% productiviteit voor minimaal 5 grote garages op hetzelfde moment'
'Geoptimaliseerde productiviteit, Bereik minimaal 75% gemiddelde productiviteit in een garage bij 10 grote garages in je bedrijf.'
'Voor wat, hoort wat, Lever tenminste 250 ton aan vracht in totaal in 5 achtereenvolgende leveringen'
'Ik dacht dat dit zwaar zou zijn? Lever alle soorten zware transporten af' is nog lastig. Ik heb 6 van de 8, maar ik weet niet welke 6
De achievement 'Minimaxer' is ook een lastige denk ik. Je moet 10.000 km lang
alleen ritten tussen de 250 en 2000 km doen die ook ADR, FRAGILE en Just in time/very urgent zijn en alles moeilijk parkeren om die te halen
Ik heb er drie gehaald:
'Werken met de elite, Behaal 100% productiviteit voor minimaal 5 grote garages op hetzelfde moment'
'Geoptimaliseerde productiviteit, Bereik minimaal 75% gemiddelde productiviteit in een garage bij 10 grote garages in je bedrijf.'
'Voor wat, hoort wat, Lever tenminste 250 ton aan vracht in totaal in 5 achtereenvolgende leveringen'
'Ik dacht dat dit zwaar zou zijn? Lever alle soorten zware transporten af' is nog lastig. Ik heb 6 van de 8, maar ik weet niet welke 6
De achievement 'Minimaxer' is ook een lastige denk ik. Je moet 10.000 km lang
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik heb ook de hele tijd quickjobs zitten doen (zijn de enige met genoeg zware vracht die niet special transport is. Waarschijnlijk omdat je dan vanuit elke stad kunt vertrekken ipv vanuit de stad waar je bent.Moechy schreef op zondag 7 maart 2021 @ 14:14:
Renault komt inderdaad wel wat zwakjes uit de hoek.
/▌
Vandaag 3800 km gereden.
Vanavond om 20.00u vertrekken wij met een convooi vanuit amsterdam in truckersMP Promods naar wenen.
Mijn vtc bestaat vandaag 1 jaar en omdat te vieren hebben wij een rit gepland waar iedereen aan mee kan doen.
Vanavond om 20.00u vertrekken wij met een convooi vanuit amsterdam in truckersMP Promods naar wenen.
Mijn vtc bestaat vandaag 1 jaar en omdat te vieren hebben wij een rit gepland waar iedereen aan mee kan doen.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Gisteren nog een extra trailer bijgekocht.
Uitschuifbaar containerchassis met 3 assen.
Heb ook gelijk de mod met meer tuningopties en echte banden voor trailers geinstalleerd.
Maakt het toch net ietsje leuker om meer verlichting op je trailers te hangen.
Gelijk een nieuwe Iveco Hi-way gekocht en de garage in Luik uitgebreid dus er kan weer een nieuwe Chauffeur beginnen.
Bedrijfje in volle groei.
Uitschuifbaar containerchassis met 3 assen.
Heb ook gelijk de mod met meer tuningopties en echte banden voor trailers geinstalleerd.
Maakt het toch net ietsje leuker om meer verlichting op je trailers te hangen.
Gelijk een nieuwe Iveco Hi-way gekocht en de garage in Luik uitgebreid dus er kan weer een nieuwe Chauffeur beginnen.
Bedrijfje in volle groei.
[ Voor 22% gewijzigd door Moechy op 08-03-2021 16:17 ]
Ff dubbelpostje.
Het valt me op dat de snelheidsborden zwart zijn sinds vandaag.
Alsof ik de textures mis, iemand een idee'tje hoe dit zou kunnen komen?
Dus enkel de borden waar de max snelheid op staat.
Had hiervoor geen last, maar start vandaag het spel op en ineens zijn ze allemaal zwart.
Waarschijnlijk een mod die roet in het eten gooit zeker?
Net opnieuw opgestart met DirectX11(64-bit) en probleem lijkt van de baan.
Had hiervoor geen last, maar start vandaag het spel op en ineens zijn ze allemaal zwart.
[ Voor 10% gewijzigd door Moechy op 09-03-2021 11:43 ]
Beste is helaas even alle mods uitschakelen en dan kijken of het nog steeds is. Mocht je je profiel niet om zeep willen helpen kun je ook kijken of je bij een nieuw profiel met dezelfde mods het probleem ook hebt en dan in het nieuwe profiel gaan kijken of een mod het probleem is. Als je tenminste binnen het nieuwe profiel dezelfde problemen ervaart.Moechy schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 11:36:
Ff dubbelpostje.
*empty*
Ik kreeg vanmorgen wel een update van dik 200 Mb in Steam.. Er zal wel weer wat gewijzigd zijn...
Die van mij was 850MB, en dit is m:strider1007 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 13:19:
Ik kreeg vanmorgen wel een update van dik 200 Mb in Steam.. Er zal wel weer wat gewijzigd zijn...
Beta build 1.40.0.135:
* 0151252 - France - Lacq - Decal above ground
* 0151413 - France - Lacq - Sharp transition of textures
* 0151416 - France - Lacq - Texture
* 0151417 - France - Lacq - Missing curb
* 0151707 - France - Lacq - Hole in background
* 0151813 - France - A64 - disappearing trees
* 0151814 - France - A63 - disappearing sign
* 0143095 - France - A63 - Bordeaux to Bayonne - vegetation on the road
* 0143148 - France - A63 - Bordeaux to Bayonne - vegetation in object
* 0144736 - France - near Bayonne - Sharp transition of textures
* 0145272 - France - Bayonne - grass through wall
* 0148857 - France - near Bayonne - Sharp transition of textures
* 0151405 - France - near Bayonne - A63 - Remove grass
* 0151811 - France - A63 - small sign on big one
* 0151815 - France - A63 - disappearing trees
* 0152095 - France - A63 - Crash barrier connection
* 0152085 - France - Bayonne - Sharp transition of textures
* 0142911 - Germany reskin - A8 - Gap
* 0151631 - ducato/ai.pmd - Bad textures
* 0150843 - model.dlc_no_741 - wrong Luminance Output value
* 0133864 - wall_stone_01_blke - plopping shadow/details
* 0151053 - qashqai/police - low beam light on beacon
* 0150890 - qashqai/police - passenger not sitting on seat
* 0150704 - car/police - car color
* 0150867 - car/police - two people on one seat
* 0150848 - car/police - lod changes
* 0150830 - car/police - problematic beacon
* 0151522 - dagger/es_ai - ground shadow through wheel
* 0151556 - dagger/pt_ai - ground shadow through wheel
* 0151539 - dagger/es_ai - wheel color difference when changing LODs
* 0151559 - dagger/pt_ai - wheel color difference when changing LODs
* 0151050 - captur/police - low beam light on beacon
* 0150148 - captur/police - missing yellow line
* 0149960 - captur/police - problematic beacon
* 0150123 - captur/police - typo in name
* 0150131 - captur/police - sharp shadow
* 0150617 - DAF XF 106 - Swapped headlight flares position
* 0151517 - mover.mar_mvr - error: wrong Luminance Output value
* 0151050 - captur/police - low beam light on beacon
* 0151515 - model.dlc_balt_438 - <ERROR> [fs] Failed to open file*
* 0151513 - 'model.dlc_balt_580 - <ERROR> [fs] Failed to open file *
Startte opnieuw op en probleem is opgelost bij mij, dus zal wel goed zijn geloof ik.
Wanneer is de Beta afgelopen? Of is dat niet bekend?Potenscia schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 13:26:
[...]
Die van mij was 850MB, en dit is m:
Beta build 1.40.0.135:
[...]
@ScuL wachten jullie totdat de game uit Beta is voordat jullie met de ontwikkeling gaan starten?
[ Voor 0% gewijzigd door Hegeman op 09-03-2021 15:47 . Reden: Typo ]
In April komt Iberia uit, en 1.40 wordt daarvoor verwacht. Ik vermoed ergens eind maart/begin april, maar het zou ook halverwege april kunnen zijn. Er zijn nog wel wat bugs die verholpen moeten worden voordat ze 1.40 zullen uitgeven, dus ze zullen niet volgende week klaar zijn vermoed ik.Hegeman schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 15:43:
[...]
Wanneer gaat is de Beta afgelopen? Of is dat niet bekend?
ProMods 2.52 is al ruim 3 weken bij de testers, maar we kunnen niet releasen voordat 1.40 officiëel is omdat er altijd op het laatste moment nog dingen kunnen veranderenHegeman schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 15:43:
@ScuL wachten jullie totdat de game uit Beta is voordat jullie met de ontwikkeling gaan starten?
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Top dat jullie al zover zijn. Misschien heb je het al ooit geschreven en heb ik het gemist. Maar hoe vlot hebben jullie toegang tot nieuwe DLC's om aansluiting te kunnen vinden bij nieuwe regio's? Want ik vind dat jullie dat altijd redelijk vlot op orde hebben. Als jullie ook echt pas de start kunnen doen als DLC uit is dan is het echt doorwerken. Kudo's daarvoor.ScuL schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 21:25:
[...]
ProMods 2.52 is al ruim 3 weken bij de testers, maar we kunnen niet releasen voordat 1.40 officiëel is omdat er altijd op het laatste moment nog dingen kunnen veranderen
*empty*
DLC's krijgen we pas op het moment dat ze publiek zijn voor iedereen.. helaas. Het is altijd flink aanstampen ja
Het meest eigenaardige van update 1.40 is het nieuwe licht-systeem. Daardoor hebben we heel veel lampen/lichtmasten/lantaarnpalen en ook stoplichten moeten verbouwen.. monnikenwerk
Het meest eigenaardige van update 1.40 is het nieuwe licht-systeem. Daardoor hebben we heel veel lampen/lichtmasten/lantaarnpalen en ook stoplichten moeten verbouwen.. monnikenwerk
Als ik het goed heb gelezen en heb begrepen zijn jullie nu inderdaad bezig met de objecten die licht geven.ScuL schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 10:28:
DLC's krijgen we pas op het moment dat ze publiek zijn voor iedereen.. helaas. Het is altijd flink aanstampen ja
Daarna zouden jullie heel Spanje van wat er nu in Promods zit eruit "slopen"
Zodra de DLC beschikbaar komt, gaan jullie aan de slag om het zuiden van frankrijk van Promods, aan te sluiten met de wegen van SCS in Spanje.
In een toekomstige update daarna, gaan jullie het proberen te reanimeren waar dat mogelijk is, maar dat kon ook betekenen dat het helemaal niet meer terug komt.
Ik merk tevens dat Grand Utopia al werkt op 1.40.
Dat er Truck mods zijn die ook al redelijk snel overgezet zijn naar 1.40.
Het meeste werk zit het in het vervangen van lichtbronnen lijkt mij.
Ik hoop dat ook dat jullie nu mooi de tijd hebben om dit aan te pakken.
Zelf heb ik de beta nog niet gespeeld, omdat ik er niet om zit te springen.
Als ik hoor dat er overdag niet eens verlichting en reflectie te zien is onder viaducte, bruggen, tunnels en poorten, dan laat ik voor wat het is.
Ben ook heel eerlijk dat ik het op foto's en gameplay beelden het er gewoon niet mooier uit vindt zien.
Zelfs te donker op sommige momenten.
Ik heb het dan puur over de omgevingzelf. want hoe de lampen eruit zien is wel mooier op de trucks
Smaken verschillen maar ik vind 1.40 veeeeeeeeeeeeeel mooier dan hoe het was! Wereld van verschil! Ik zou echt niet meer terug willen! Ik vond vorige versies altijd wat 'cartoonish' en vlak en helemaal toen ik MSFS ging spelen viel ETS2 in het niet, maar nu is ETS2 opeens in de buurt van MSFS gekomen! Veel realistischer! Zoooooo veel beter en mooier! En ik hou van mooie graphics dus ik ben er blij mee!Pykow schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 17:25:
Ben ook heel eerlijk dat ik het op foto's en gameplay beelden het er gewoon niet mooier uit vindt zien.
Zelfs te donker op sommige momenten.
Ik heb het dan puur over de omgevingzelf. want hoe de lampen eruit zien is wel mooier op de trucks
Eens. In ATS zien zelfs New Mexico en Arizona er weer goed uit met deze verlichting.( California is helaas niet meer te reddentup61 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 18:13:
[...]
Smaken verschillen maar ik vind 1.40 veeeeeeeeeeeeeel mooier dan hoe het was! Wereld van verschil! Ik zou echt niet meer terug willen! Ik vond vorige versies altijd wat 'cartoonish' en vlak en helemaal toen ik MSFS ging spelen viel ETS2 in het niet, maar nu is ETS2 opeens in de buurt van MSFS gekomen! Veel realistischer! Zoooooo veel beter en mooier! En ik hou van mooie graphics dus ik ben er blij mee!
[ Voor 3% gewijzigd door Odessa op 10-03-2021 18:37 ]
En in ETS zeker dat de UK niet meer te redden is?
Ik ben met de Minimaxer achievement bezig. 4363 KM gedaan en 9159 XP, dus ik zit op schema en ben al bijna op de helft.
Ik ben met de Minimaxer achievement bezig. 4363 KM gedaan en 9159 XP, dus ik zit op schema en ben al bijna op de helft.
/▌
Ben wel benieuwd hoe de 1.40beta er uit gaat zien in Vr en of het qua FPS nog een beetje te doen is.
Dat gaat nog heel lang duren.Marzman schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 22:05:
En in ETS zeker dat de UK niet meer te redden is?
Ze hebben nu Duitsland rebuild (nieuwe textures)
ik verwacht wel dat Engeland, Nederland, Belgie ergens daarna aan de beurt zijn.
Maar dat gaat denk ik nog wel 1 jaar duren
Goed om te horen dat 1.40 zoveel beter is geworden. Ik blijf nog even bij 1.39. Hoop wel dat ze ooit nog eens wat eraan gaan doen dat het beeld op 2e scherm zo uitgerekt word. Vind dat echt jammer De spiegel zowel links als rechts moet even groot zijn vind ik. je hebt 2 schermen dus linker en rechterkant van de vrachtwagencabine. Of weet iemand hier een oplossing voor?

zie liever dit alleen dan zonder 2 sturen natuurlijk.

Ja,.. en nee.. ik vind ze leuk om te rijden. Maar het lukt mij niet om deze netjes te parkeren of om te draaien (ik weet dat het in principe niet nodig is in ATS omdat je bijna altijd gewoon recht vooruit kan parkeren). Maar hoe doen ze het keren / achteruit rijden met deze dingen in het echt? De achterste trailer doet bij mij altijd maar wat lijkt het.strider1007 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:38:
Heerlijk, dit soort ladingen...
[Afbeelding]
Ik zal nog even kijken, maar zo ziet het er niet uit bij mij in 1.40. Mijn spiegels lijken normaal. Heb je al geprobeerd je settings terug te zetten naar default om te kijken of je misschien iets verkeerd hebt staan voor 1.40?CyberCow schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:02:
Goed om te horen dat 1.40 zoveel beter is geworden. Ik blijf nog even bij 1.39. Hoop wel dat ze ooit nog eens wat eraan gaan doen dat het beeld op 2e scherm zo uitgerekt word. Vind dat echt jammer De spiegel zowel links als rechts moet even groot zijn vind ik. je hebt 2 schermen dus linker en rechterkant van de vrachtwagencabine. Of weet iemand hier een oplossing voor?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
--
Mijn grootste irritatie bij 1.4 is dat de (stop)lichten nu zoveel licht uitstralen dat de hele cabine letterlijk groen is als ik naast een stoplicht sta. Dus die bleed lijkt mij nog niet helemaal goed afgesteld..
[ Voor 10% gewijzigd door Ircghost op 11-03-2021 15:57 ]
Ik weet niet of het beter is, maar ik mijn setup als volgt (3 monitoren):CyberCow schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:02:
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Waarbij ik de volgende settings heb gebruikt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| uset r_multimon_exterior_in_aux "0" uset r_multimon_interior_in_main "1" uset r_multimon_rotation_aux "0" uset r_multimon_rotation_right "0" uset r_multimon_rotation_left "0" uset r_multimon_rotation_center "0" uset r_multimon_vert_offset_right "0" uset r_multimon_vert_offset_left "0" uset r_multimon_border_fov_right "0" uset r_multimon_border_fov_left "0" uset r_multimon_fov_vertical "0" uset r_multimon_fov_horizontal "65" uset r_multimon_mode "2" |
heb vanalles al geprobeerd maar met 3 monitoren jou dashboard loopt ook niet gewoon recht zoals het hoort.mamorunl schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:01:
[...]
Ik weet niet of het beter is, maar ik mijn setup als volgt (3 monitoren):
[Afbeelding]
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 uset r_multimon_exterior_in_aux "0" uset r_multimon_interior_in_main "1" uset r_multimon_rotation_aux "0" uset r_multimon_rotation_right "0" uset r_multimon_rotation_left "0" uset r_multimon_rotation_center "0" uset r_multimon_vert_offset_right "0" uset r_multimon_vert_offset_left "0" uset r_multimon_border_fov_right "0" uset r_multimon_border_fov_left "0" uset r_multimon_fov_vertical "0" uset r_multimon_fov_horizontal "65" uset r_multimon_mode "2"
Ik heb 3 monitoren, maar speel er altijd maar op 1.mamorunl schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:01:
[...]
Ik weet niet of het beter is, maar ik mijn setup als volgt (3 monitoren):
[Afbeelding]
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 uset r_multimon_exterior_in_aux "0" uset r_multimon_interior_in_main "1" uset r_multimon_rotation_aux "0" uset r_multimon_rotation_right "0" uset r_multimon_rotation_left "0" uset r_multimon_rotation_center "0" uset r_multimon_vert_offset_right "0" uset r_multimon_vert_offset_left "0" uset r_multimon_border_fov_right "0" uset r_multimon_border_fov_left "0" uset r_multimon_fov_vertical "0" uset r_multimon_fov_horizontal "65" uset r_multimon_mode "2"
Toen ik het 1x deed, kreeg ik dikke frame drops en witte lijnen in mijn scherm.
Ik heb dan ook 3x 1440p monitoren van 144hz en wordt aangestuurd met een RTX2080 nonTi
Nooit verder uitgezocht, maar is voor mij ook niet nodig.
Ik wil naast het rijden toch een Twitch Chat zien als ik aan het streamen ben.
Maar als ik niet stream, dan wil ik juist mijn Discord server zien, een Video en soms ook een live map van TruckersMP om te zien hoe druk het gaat worden.
2 monitoren heb ik wel minimaal nodig
Dit zijn de trailers, waarom ik weinig tot geen ATS speel.strider1007 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:38:
Heerlijk, dit soort ladingen...
[Afbeelding]
Waarom zo lange trailer als het ook gewoon op een normale dieplader kan.
Het is gelijk weer een dolly wat overbodig lang is.
In Europa vervoer je zelfde materiaal met een veel minder lange trailer.
Dan hebben de trucks ook nog eens een neus van 5km en een interieur uit het jaar 1950, met 600 metertjes.

Toen ik overging na 2 UHD monitoren heb ik ook mijn kabels moeten vervangen. standaard hdmi kabels die bij het scherm geleverd worden deden het niet. Ircghost in "[SIM] Euro Truck Simulator 2"Pykow schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 17:02:
[...]
Ik heb 3 monitoren, maar speel er altijd maar op 1.
Toen ik het 1x deed, kreeg ik dikke frame drops en witte lijnen in mijn scherm.
Ik heb dan ook 3x 1440p monitoren van 144hz en wordt aangestuurd met een RTX2080 nonTi
Nooit verder uitgezocht, maar is voor mij ook niet nodig.
Ik wil naast het rijden toch een Twitch Chat zien als ik aan het streamen ben.
Maar als ik niet stream, dan wil ik juist mijn Discord server zien, een Video en soms ook een live map van TruckersMP om te zien hoe druk het gaat worden.
2 monitoren heb ik wel minimaal nodigen ja 3e is overkill, maar wel handig/leuk haha.
[...]
Dit zijn de trailers, waarom ik weinig tot geen ATS speel.
Dan hebben de trucks ook nog eens een neus van 5km en een interieur uit het jaar 1950, met 600 metertjes.
Ik kreeg het eerst ook niet voor elkaar om 2 schermen aan te krijgen. Heb toen duurdere hdmi kabels gekocht en daarmee ging het wel. Nu werkt het op uitlijning na wel vloeiend.
@CyberCow heb je hier https://steamcommunity.co...ils/?l=dutch&id=628485050 al eens gekeken, ziet er wel redelijk recht en strak uit, alleen die rechter spiegel is wat scheef, maar lijkt wel wat beter dan jou setup.
Klopt. Erger ik me soms ook aan en heb het geprobeerd om het goed te krijgen, maar dat wou helaas niet. Dit is het beste wat ik kon krijgen. Die gigantische spiegel ben ik er wel door kwijt, dus dat vond ik wel fijn.CyberCow schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:25:
[...]
heb vanalles al geprobeerd maar met 3 monitoren jou dashboard loopt ook niet gewoon recht zoals het hoort.
dat komt omdat er in de VS geen regels zijn wat betreft lengte van de vrachtautoPykow schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 17:02:
[...]
Dit zijn de trailers, waarom ik weinig tot geen ATS speel.
hier in Europa mag je niet langer zijn dan ......
dus als je dan een neus zou gebruiken gaat het van de lading af .. en dat is juist wat je niet wil daarom rijden hier zo veel vrachtauto's zonder neusDe maximumlengte van: een vrachtauto of trekker is 12,00 meter. een aanhangwagen is 12,00 meter.
...
Verder moet je rekening houden met de volgende afmetingen:
de afstand tussen de achterzijde van de cabine en de achterzijde van de aanhangwagen is maximaal 16,40 meter.
de maximale laadlengte is beperkt tot 15,65 meter.
maar dat gaat veranderen
https://www.nieuwsbladtra...al-vanaf-2020-toegestaan/
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ze schrijven in hun nieuwspost op Steam: "Whilst we know many of you are very excited about this HUGE addition to American Truck Simulator, we cannot commit to a release date that is within the year."cracking cloud schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 19:02:
Texas is next! https://blog.scssoft.com/
[Afbeelding]
Ze zijn van plan hem dit jaar nog te releasen.
In het Nederlands: ze willen zich niet vastleggen op een release binnen het jaar, dus het kan ook na maart 2022 worden met andere woorden.
Oeps, ja nu zie ik het.FairPCsPlease schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 22:23:
[...]
Ze schrijven in hun nieuwspost op Steam: "Whilst we know many of you are very excited about this HUGE addition to American Truck Simulator, we cannot commit to a release date that is within the year."
In het Nederlands: ze willen zich niet vastleggen op een release binnen het jaar, dus het kan ook na maart 2022 worden met andere woorden.
Hmm. Ik heb mijn 3 schermen (3x1440p bij 27") in een soort van platgeslagen U om me heen staan en dat werkt prima.CyberCow schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:25:
[...]
heb vanalles al geprobeerd maar met 3 monitoren jou dashboard loopt ook niet gewoon recht zoals het hoort.
Geen idee of je op de screenshots een knik ziet of niet, maar het rijden met 3 schermen in een U vind ik heel veel toevoegen.
In fact, games als ETS/ATS, MSFS2020, etc, zijn de *reden* dat ik een paar jaar geleden voor 3 schermen ben gegaan. Het voegt enorm veel toe aan het spel, je zit er echt in.
Ná Scaoll. - Don’t Panic.
Gefeliciteerd met Minimaxer. Ik laat hem aan mij voorbij gaan, teveel moeite. Ook de Special Transport achievements vind ik teveel moeite, ik heb de DLC wel, maar het geeft me niet zoveel plezier als gewone ritten. Alle andere achievements heb ik al. Straks met Iberia weer nieuwe om te behalen.Marzman schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 00:30:
Ik heb de Minimaxer gehaald. Ik kwam in Italie nog een leuke politieauto tegen
En die Italiaanse politie-auto's, ja dat viel mij ook op. Kennelijk zijn politieagenten in Italië nogal grote macho's, of hebben ze iets kleins te compenseren

Ik vind die achievements wel leuk om te doen (het geeft een doel in het spel). Ik zit op 41, dus nog genoeg te doen.
Ik pak ook af en toe een afrit of tankstation mee als die nog niet geel is en met mijn eigen truck ga ik altijd langs de vraagtekens in steden (met quickjobs is dat lastiger). Ik zit bijna op 60 procent van de map, 100 procent zal ik misschien nooit halen. Van de UK moet ik nog bijna alles, ben daar alleen rond havensteden geweest. Maar de UK is ook niet heel interessant.
Ik pak ook af en toe een afrit of tankstation mee als die nog niet geel is en met mijn eigen truck ga ik altijd langs de vraagtekens in steden (met quickjobs is dat lastiger). Ik zit bijna op 60 procent van de map, 100 procent zal ik misschien nooit halen. Van de UK moet ik nog bijna alles, ben daar alleen rond havensteden geweest. Maar de UK is ook niet heel interessant.
[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 13-03-2021 10:03 ]
/▌
Haha! hier precies hetzelfde. Ik vind er echt helemaal niks aan om daar te rijden.Marzman schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 09:58:
Ik vind die achievements wel leuk om te doen (het geeft een doel in het spel). Ik zit op 41, dus nog genoeg te doen.
De achievement Michaelangelo verbaasde me, ik moet grond wegbrengen van een mijn en moest door een vrij lange hele smalle (eenrichtingsverkeer) tunnel 
Je moet dan zijn bij Marmo SpA in Livorno.
Je moet dan zijn bij Marmo SpA in Livorno.
[ Voor 10% gewijzigd door Marzman op 13-03-2021 14:09 ]
/▌
Ligt het nou aan mij of heeft de laatste beta update opeens een veel betere AA...? Ik vond al die dansende pixels in de verte (en soms dichtbij) altijd heel jammer van ETS2 maar ik rij nu voor het eerst rond met de laatste update en het lijkt enorm verbeterd...? 1.40 was al echt een heel stuk mooier maar nu wordt het écht mooi...! Zit hier super te genieten!
Net nog even in ATS gereden.. De dansende pixels lijken wel minder heftig te swingen, maar helemaal weg zijn ze bij mij nog niet..
Wel minder storend ! Op de goede weg, zeg maar ( pun intended..)
Wel minder storend ! Op de goede weg, zeg maar ( pun intended..)
UK is het oudste deel van de kaart, stamt uit de tijden van UK Truck Simulator.. (grote delen komen uit 2008 en eerder)lifeguard schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 12:06:
[...]
Haha! hier precies hetzelfde. Ik vind er echt helemaal niks aan om daar te rijden.
Hopelijk gaat de UK dan ook nog een keer flinke overhaul krijgenScuL schreef op zondag 14 maart 2021 @ 01:11:
[...]
UK is het oudste deel van de kaart, stamt uit de tijden van UK Truck Simulator.. (grote delen komen uit 2008 en eerder)
Ik heb inmiddels ook de keus gemaakt om te investeren in een fatsoenlijke setup om te kunnen simmen.
De Simlab GT1 Evo met Thrustmaster T300 RSGT staat inmiddels. De Samsung 49'' G9 Odyssey is onderweg evenals de stoel die bij de setup hoort. Dus ik zit nu nog op een gereedschapskist te simmen
[ Voor 9% gewijzigd door London op 14-03-2021 08:46 ]
Tesla M3LR '21
Ik heb bij ATS juist ineens onverklaarbare framedrops sinds laatste update. Normaal altijd rond de 60 fps, maar nu vaak drops naar 25/30tup61 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 18:54:
Ligt het nou aan mij of heeft de laatste beta update opeens een veel betere AA...? Ik vond al die dansende pixels in de verte (en soms dichtbij) altijd heel jammer van ETS2 maar ik rij nu voor het eerst rond met de laatste update en het lijkt enorm verbeterd...? 1.40 was al echt een heel stuk mooier maar nu wordt het écht mooi...! Zit hier super te genieten!
Was toch wel nieuwschierig hoe 1.40 eruit zal zien en of het een beetje draait. Moet zeggen het ziet er wel heel mooi uit maar moet de grafische instellingen wel lager zetten. Dat vnid ik dan weer jammer. Maar aan de andere kant het ziet er wel mooier uit en daar gaat het om. schaling van 400% naar 200% moeten zetten voor de rest alles op ultra gehouden.

[ Voor 7% gewijzigd door CyberCow op 14-03-2021 16:11 ]
Impressive
Op deze blog staan super veel screenshots met de verschillen voor (oude lichtsysteem) en na (nieuwe lichtsysteem).
https://blog.scssoft.com/...-new-lighting-system.html
Op deze blog staan super veel screenshots met de verschillen voor (oude lichtsysteem) en na (nieuwe lichtsysteem).
https://blog.scssoft.com/...-new-lighting-system.html
[ Voor 51% gewijzigd door Barfman op 14-03-2021 17:54 ]
Ik denk dat bedrijven liever gaan voor langere trailers dan langere neuzen op hun vrachtwagens.ravw schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 20:41:
[...]
dat komt omdat er in de VS geen regels zijn wat betreft lengte van de vrachtauto
hier in Europa mag je niet langer zijn dan ......
[...]
dus als je dan een neus zou gebruiken gaat het van de lading af .. en dat is juist wat je niet wil daarom rijden hier zo veel vrachtauto's zonder neus
maar dat gaat veranderen
https://www.nieuwsbladtra...al-vanaf-2020-toegestaan/
Meer LZV,HCT en B-Double, Tandems in europa.
in ATS heb je ook trailers die nergens opslaan.
een Truck met een lange neus met daarachter: 1e Dolly + 1 Dieplader waarop de lading staat + 2e dolly.
In europa (ETS2) vervoer je hetzelfde product met 1 semi-dieplader of langere dieplader.
Maar waarom ingodsnaam die dollies ervoor en erachter. Is gewoon steeds triple trailer.
Wat is het effect van zulke lange trailers ? Beter remmen als ze 130kmu rijden ?
1.40 is echt nog lang niet af.CyberCow schreef op zondag 14 maart 2021 @ 16:08:
Was toch wel nieuwschierig hoe 1.40 eruit zal zien en of het een beetje draait. Moet zeggen het ziet er wel heel mooi uit maar moet de grafische instellingen wel lager zetten. Dat vnid ik dan weer jammer. Maar aan de andere kant het ziet er wel mooier uit en daar gaat het om. schaling van 400% naar 200% moeten zetten voor de rest alles op ultra gehouden.
[Afbeelding]
Ik rij met een oranje truck en met de zon en weerkaatsing in de game, wordt mn truck gewoon roze.
Daarnaast zie je overdag niet je verlichting in donkere tunnels of wanneer het slecht weer wordt.
Pas om 20.00u ingame, zie je weer je eigen lampen.
Dat is in de huidige 1.39 en alle versies daarvoor veel beter.
Ja het is een vooruitgang op verschillende vakken, maar niet als je in de middag rijd. Het klopt gewoon niet.
Wayomming ofzo iets komt dit jaar.FairPCsPlease schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 22:23:
[...]
Ze schrijven in hun nieuwspost op Steam: "Whilst we know many of you are very excited about this HUGE addition to American Truck Simulator, we cannot commit to a release date that is within the year."
Texas is groot en komt zeker pas in 2022 en niet eerder.
Denk dat er net zo wachttijd op zit, dan met Iberia.
Nu ze delen van Frankrijk en Duitsland opnieuw hebben voorzien van nieuwe wegdek en wat gebouwen, dan hoop ik dat het volgende project UK gaat worden, maar ook Nederland en België mag geupdate wordenScuL schreef op zondag 14 maart 2021 @ 01:11:
[...]
UK is het oudste deel van de kaart, stamt uit de tijden van UK Truck Simulator.. (grote delen komen uit 2008 en eerder)
Zou mooi zijn dat Promods ook eens Nederland onderhanden neemt, vooral de op en afrit bij Amsterdam is irritant en komt niet over met de realiteit. Daar zit een draai in en als je van Amsterdam naar duitsland gaat (links aanhouden en dan een hele spiraal naar boven).
Zou ook wel grappig zijn als Utrech erbij kwam of tenminste er zit nog een kleine gat in Nederland dat opgevuld kan worden zoals de map EuroFresh dat doet met Aalsmeer.
(ok kwaliteit van de wegen zijn slecht)
Waarover ik mij soms wel verbaas is dat Polen in de basemap zo kaal is, als je dat vergelijkt met Promods.
@ScuL ik denk wel dat jullie blij zijn met de volgende DLC, heart of Russia.
Die gaan ze waarschijnlijk vanuit Pavlov, St. Petersburg maken en dat deel hebben jullie niet gemaakt.
Dus dan hoeven jullie niks weg te gooien, wat nu wel het geval is met Iberia DLC.
(mits jullie niet met een project bezig waren haha)
en oja ik heb in de wandelgangen gehoord dat jullie klaar zijn voor 1.40 ?
Maar dat jullie nu wachten omhet uit te leveren VOOR Iberia of NA Iberia.
Dacht zelfs te horen dat deze week een aankondiging hierover zal zijn.
Iberia komt eerste week April zover ik heb begrepen.
een SCS komt nog met het nieuws naar buiten deze week (Ik dacht afgelopen maandag)
PS. Ik kan er ook helemaal naast zitten, mijn bron is een man die zich via Discord voordeed als een admin bij het Promods team. Het was een Nederlander en kwam langs bij een VTC waarmee ik bevriend ben.
[ Voor 6% gewijzigd door Pykow op 17-03-2021 14:49 ]
NL is helemaal nog niet goed .. kom je bij Ams de tunnel uit ( schiphol ) zie je de eurmast al staan :-)
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Als je een vracht van zo'n 70-90 ton moet vervoeren, krijg je problemen met maximale belasting per as. Bij bijv. 80 ton heb je waarschijnlijk >=8 assen nodig (max asdruk van ~10 ton). Dit kan je doen door een heleboel kleine assen eronder (lowbed) of ernaast (lowloader) te plaatsen. Maar die kleine assen hebben waarschijnlijk een lagere asdruk (8 ton bijv.) waardoor je er meer dan 8 moet hebben. Ook krijg je dan één lange trailer en moet je dus (veel) meesturende assen hebben. In dit geval dus bijv. 10-12 assen op één trailerPykow schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 14:44:
in ATS heb je ook trailers die nergens opslaan.
een Truck met een lange neus met daarachter: 1e Dolly + 1 Dieplader waarop de lading staat + 2e dolly.
In europa (ETS2) vervoer je hetzelfde product met 1 semi-dieplader of langere dieplader.
Maar waarom ingodsnaam die dollies ervoor en erachter. Is gewoon steeds triple trailer.
Wat is het effect van zulke lange trailers ? Beter remmen als ze 130kmu rijden ?
Een andere aanpak is dus dat je meerdere stukjes trailer doet (articulated) die minder assen nodig hebben, omdat het grotere assen zijn. Hierdoor heb je bijv. maar 8-9 assen nodig. Om het stuurprobleem te voorkomen, want 8-9 is nog steeds veel, kan je ze ook anders plaatsen. Namelijk een paar net naast de vracht, dan een draaiende stang en weer een paar assen onder een ander stuk trailer. Hierdoor heb je stukjes trailer die elkaar volgen, waardoor sturende assen eigenlijk niet zo nodig zijn.
Tevens maakt de afstand tussen assen onderling ook nog uit. Bij oplossing nr. 2 heb je dus meer afstand tussen de assen.
Hier wat meer over aslasten: https://www.evofenedex.nl...s/aslasten-van-voertuigen
De VS zal ook wel zulk soort regels hebben.
Zal vast wel een regel zijn, maar in ETS2 kan je betonnen balken van 51t meenemen op een semi-dieplader wat bestaat uit 4+1 assen uitschuifbaar., maar er kan ook een tractor op van maar 34t.Potenscia schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 16:20:
[...]
Als je een vracht van zo'n 70-90 ton moet vervoeren, krijg je problemen met maximale belasting per as. Bij bijv. 80 ton heb je waarschijnlijk >=8 assen nodig (max asdruk van ~10 ton). Dit kan je doen door een heleboel kleine assen eronder (lowbed) of ernaast (lowloader) te plaatsen. Maar die kleine assen hebben waarschijnlijk een lagere asdruk (8 ton bijv.) waardoor je er meer dan 8 moet hebben. Ook krijg je dan één lange trailer en moet je dus (veel) meesturende assen hebben. In dit geval dus bijv. 10-12 assen op één trailer
Een andere aanpak is dus dat je meerdere stukjes trailer doet (articulated) die minder assen nodig hebben, omdat het grotere assen zijn. Hierdoor heb je bijv. maar 8-9 assen nodig. Om het stuurprobleem te voorkomen, want 8-9 is nog steeds veel, kan je ze ook anders plaatsen. Namelijk een paar net naast de vracht, dan een draaiende stang en weer een paar assen onder een ander stuk trailer. Hierdoor heb je stukjes trailer die elkaar volgen, waardoor sturende assen eigenlijk niet zo nodig zijn.
Tevens maakt de afstand tussen assen onderling ook nog uit. Bij oplossing nr. 2 heb je dus meer afstand tussen de assen.
Hier wat meer over aslasten: https://www.evofenedex.nl...s/aslasten-van-voertuigen
De VS zal ook wel zulk soort regels hebben.
Bij ATS voor dezelfde 34t krijg je gelijk een dolly met 9 assen en 3 trailers.
Wat mij ook opvalt is dat ik in ATS bijvoorbeeld met bevarage (dranken) maar 13ton meekrijg.
Dat ligt natuurlijk ook aan de trailer, want een normale trailer heeft in ATS maar 2 assen en daarna ga je gelijk naar hele lange trailers wat totaal overbodig is en juist het sturen veel lastiger maakt.
Totaal geen logica in te vinden.
Maar goed 13ton is prima, maar waarom komen de trucks dan geen meter vooruit ?
Ze rijden allemaal alsof ik 32t voedseltank achter een DAF 420pk heb hangen.
Het komt van zn plek, maar echt niet vloeiend en duurt heel lang voordat je op snelheid bent.
ETS2 rij ik regelmatig 4x2 DAF105 met 450pk en neem ik 23t met gemak overal naar toe.
Ja, de gewichten kloppen niet altijd inderdaad, maar de trailers zullen wel uit het echt zijn nagemaakt.
Trouwens, ik kan die 34t trekker niet vinden, maar een trekker van 34 ton is wel gigantisch denk ik.
Qua acceleratie heb ik geen referentie, heb namelijk geen ATS.
Trouwens, ik kan die 34t trekker niet vinden, maar een trekker van 34 ton is wel gigantisch denk ik.
450 PK in ETS lijkt inderdaad meer dan in ATS. Maar misschien is dat ook zo als je de rest van de specs bekijkt. Ik heb destijds vergeleken met een Scania V8 520 PK en een motor met ook iets meer dan 500 PK in ATS en die was zwakker. Misschien zijn de trucks in ATS ook zelf zwaarder (ze zijn ook groter).
/▌
De trucks zijn inderdaad groter en dat is een beetje mijn punt, waarom ik geen grote fan ben van de lego trucks in amerika. Ze zijn groot, maar komen geen meter vooruit.Marzman schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 21:15:
450 PK in ETS lijkt inderdaad meer dan in ATS. Maar misschien is dat ook zo als je de rest van de specs bekijkt. Ik heb destijds vergeleken met een Scania V8 520 PK en een motor met ook iets meer dan 500 PK in ATS en die was zwakker. Misschien zijn de trucks in ATS ook zelf zwaarder (ze zijn ook groter).
dan maar een truck zonder neus
Als ze dan toch een neus willen hebben, moeten ze Scania Torpedo, Daf XT eens importeren.
ik heb het over een lading van 34t wat je dus zou moeten kunnen dragen op een trailer met 4 assen.Potenscia schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 19:14:
Ja, de gewichten kloppen niet altijd inderdaad, maar de trailers zullen wel uit het echt zijn nagemaakt.
Neem bijvoorbeeld een Dozer mee ingame.
En als ik op de A12 langs Oud-Dijk rijd zie ik de Ikea bij Duiven al staan. Daar is niks aan te doen omdat de schaal van de map zo beperkt is.ravw schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 15:09:
NL is helemaal nog niet goed .. kom je bij Ams de tunnel uit ( schiphol ) zie je de eurmast al staan :-)
Over dat assen verhaal in ATS, leg mij eens uit wat dit ding erachter doet. Er zit zelfs een scharnierverbinding tussen. Die achterste dolly doet niks anders dan meerollen, die draagt geen gewicht

[ Voor 32% gewijzigd door FastFred op 18-03-2021 12:05 ]
Ik vind dat ook een beetje raar, maar ik gok wetgeving. Dat het op papier zo in orde is met het gewicht per as.FastFred schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 11:58:
[...]
En als ik op de A12 langs Oud-Dijk rijd zie ik de Ikea bij Duiven al staan. Daar is niks aan te doen omdat de schaal van de map zo beperkt is.
Over dat assen verhaal in ATS, leg mij eens uit wat dit ding erachter doet. Er zit zelfs een scharnierverbinding tussen. Die achterste dolly doet niks anders dan meerollen, die draagt geen gewicht
[Afbeelding]
/▌
Ze zullen in Amerika toch niet zo dom zijn dat ze aslast uitrekenen door het gewicht te delen door het aantal assen lijkt me? Ik dacht eerst iets met kreukelzone voor achterop komend verkeer. Maar of je nu 20ton of 50ton op je trailer hebt, met 50mp/h achterop een trailer knallen doet hoe dan ook flink pijn. En de as zit ook op dezelfde plek zowel op de trailer als op de dolly, er is niet meer of minder kreukelzone. Dat scharnierpunt geeft ook niet echt veel mee als je er recht achterop rijd.
In ETS2 zie je nog wel eens deze trailers. Dit is puur zodat de trekker niet het gewicht van de lading op z'n schotel krijgt. De trekker hoeft in dit geval echt alleen maar te trekken. Maar in ATS wordt dit vaak gedaan met een losse dolly die zijn eigen schotel heeft waar de daadwerkelijke trailer dan op aansluit.

Manouvreerbaarheid misschien, maar dat is eerder in Europa een probleem dan op die enorme wegen in Amerika
In ETS2 zie je nog wel eens deze trailers. Dit is puur zodat de trekker niet het gewicht van de lading op z'n schotel krijgt. De trekker hoeft in dit geval echt alleen maar te trekken. Maar in ATS wordt dit vaak gedaan met een losse dolly die zijn eigen schotel heeft waar de daadwerkelijke trailer dan op aansluit.

Manouvreerbaarheid misschien, maar dat is eerder in Europa een probleem dan op die enorme wegen in Amerika
[ Voor 76% gewijzigd door FastFred op 18-03-2021 12:27 ]
Ik denk dat dit er over gaat https://www.quora.com/Why...%C2%B0%20to%20the%20truck. , toch het gewicht per as. Met vier assen naast elkaar zou je geen bochten meer kunnen nemen zonder je banden te slopen (de drie in die trailer in je post is al veel als ze niet meesturen).FastFred schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 12:21:
Ze zullen in Amerika toch niet zo dom zijn dat ze aslast uitrekenen door het gewicht te delen door het aantal assen lijkt me? Ik dacht eerst iets met kreukelzone voor achterop komend verkeer. Maar of je nu 20ton of 50ton op je trailer hebt, met 50mp/h achterop een trailer knallen doet hoe dan ook flink pijn. En de as zit ook op dezelfde plek zowel op de trailer als op de dolly, er is niet meer of minder kreukelzone. Dat scharnierpunt geeft ook niet echt veel mee als je er recht achterop rijd.
[Afbeelding]
In Europa hebben we denk ik vaker meesturende wielen op de trailer zelf.
/▌
denk ook wel dat het iets met veiligheid te maken heeft ... zeker als de lading uit steekt of te zwaar is
dan heb je in europa een begeleidings auto nodig
en om dat in de VS de afstanden iets langer zijn en de lonen per km/ml worden betaalt , en vaak vele ook eigenaar van de truck zijn is het makelijk om dan dit er achter te plaatsen als waarschuwing ..
want als er daar in de regels staat dat een volg auto binnen een bepaalde afstand van vracht zich moet begeven , of de waarschuwings lichten .... nou dan plaatsen we er geen auto er achter ( is 2 keer feul 2 keer loon ) dan gooien we er gewoon een stukje trailer ar achter dat we aan de vereisde zitten van de afstand die normaal de volg auto minimaal moet zijn
En daar in tegen is het ook nog eens zo dat trukkers uit de andere land ( Can vs VS) mogen wel spullen ophalen in de andere land of brengen , maar ze mogen geen interne vrachten vervoeren in een ander land .. ( mits je een combi lading heb )
Dus kom je uit Canada en je rijd de grens over vande VS ... dan mag je alleen je vracht afgeven en moet weer terug ( of een lading die kant uit mee nemen )
maar het mag niet dat een Canadeese trucker nog even van Portland naar Santa barbara een vrachtje gaat brengen ( dit mag dus alleen gedaan worden door een trucker uit de VS )
En vergeet ook niet dat veel truckers die zelfstandig zijn ook een eigen trailer hebben ..
dus als jij een dieplader heb met 1 of 2 dolly's dan neem je die toch wel mee als je een zware lading moet halen , of je heb ze nog bij je van de vorige vracht
dan heb je in europa een begeleidings auto nodig
en om dat in de VS de afstanden iets langer zijn en de lonen per km/ml worden betaalt , en vaak vele ook eigenaar van de truck zijn is het makelijk om dan dit er achter te plaatsen als waarschuwing ..
want als er daar in de regels staat dat een volg auto binnen een bepaalde afstand van vracht zich moet begeven , of de waarschuwings lichten .... nou dan plaatsen we er geen auto er achter ( is 2 keer feul 2 keer loon ) dan gooien we er gewoon een stukje trailer ar achter dat we aan de vereisde zitten van de afstand die normaal de volg auto minimaal moet zijn
En daar in tegen is het ook nog eens zo dat trukkers uit de andere land ( Can vs VS) mogen wel spullen ophalen in de andere land of brengen , maar ze mogen geen interne vrachten vervoeren in een ander land .. ( mits je een combi lading heb )
Dus kom je uit Canada en je rijd de grens over vande VS ... dan mag je alleen je vracht afgeven en moet weer terug ( of een lading die kant uit mee nemen )
maar het mag niet dat een Canadeese trucker nog even van Portland naar Santa barbara een vrachtje gaat brengen ( dit mag dus alleen gedaan worden door een trucker uit de VS )
En vergeet ook niet dat veel truckers die zelfstandig zijn ook een eigen trailer hebben ..
dus als jij een dieplader heb met 1 of 2 dolly's dan neem je die toch wel mee als je een zware lading moet halen , of je heb ze nog bij je van de vorige vracht
[ Voor 8% gewijzigd door ravw op 18-03-2021 12:47 ]
Het zou kunnen, maar ook raar eigenlijk. De combinatie is te lang, we hebben een waarschuwingsauto nodig. Ok, laten we er een extra aanhanger achter hangen om de combinatie nog langer te maken om te waarschuwen voor de lengte 
In ATS zitten ook wel ritten met begeleidingsvoertuigen. Al zijn het er dan volgens mij inderdaad geen twee (ik ben niet helemaal zeker). Dus je zou best gelijk kunnen hebben.
In ATS zitten ook wel ritten met begeleidingsvoertuigen. Al zijn het er dan volgens mij inderdaad geen twee (ik ben niet helemaal zeker). Dus je zou best gelijk kunnen hebben.
/▌
den niet dat het voor de wenbaarheid is .. maar meer de temp van de bandenFastFred schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 12:21:
daar hebben ze in de VS wel even iets meer last van dan hier ...
vaak liggen de buiten tempraturen als een stuk hoger en wat denkje hoe warm een band word als je 3 a 4 uur rijd zonder 1 keer te stoppen , in europa krijg je met veel moeite al 1 uur lang op 90km pu te blijven rijden
Altijd wel iets waardoor je weer moet stoppen of dat je weer een slakke gang rijd
ook om de kosten te drukken , volg auto kost geld ........... en veel tijd ...Marzman schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 12:48:
Het zou kunnen, maar ook raar eigenlijk. De combinatie is te lang, we hebben een waarschuwingsauto nodig. Ok, laten we er een extra aanhanger achter hangen om de combinatie nog langer te maken om te waarschuwen voor de lengte
daarbij als je bedrijf in Tacoma zit en jij wil van ej baas een volg auto hebben maar je staat even in de keys met je vracht die je moet ophalen .... denk niet dat jij wil wachten tot de volgauto van het bedrijf helemaal vanuit Tacoma naar de Keys gereden is , tegen die tijd dat die aankomt sta jij vaak al weer bijna bij de aflever adress
dus het is een heel ander land en je moet heel anders denken ..
dingen die hier niet normaal zijn dat kan daar al ingeburgerd zijn en ook andersom ..
Ga hier maar eens 15 liter benzine betalen met je VISA kaart
staan ze je raar aan te kijken .. in de VS is dat al normaal dat je voor kleine bedragen een VISA kaart trekt
Over de stinger/booster/spreader achter een trailer.
Boosters
A Booster adds additional axle spread for legal hauling during restrictions and added weight capabilities during permit loads. The Booster Axle Assembly may use Mechanical, Air or Hydraulics to provide load transfer. Most commonly, Boosters are used in heavy hauling situations where weight regulations and specific axle loads are critical.
Het is dus om het gewicht over meerdere assen te verdelen.
Boosters
A Booster adds additional axle spread for legal hauling during restrictions and added weight capabilities during permit loads. The Booster Axle Assembly may use Mechanical, Air or Hydraulics to provide load transfer. Most commonly, Boosters are used in heavy hauling situations where weight regulations and specific axle loads are critical.
Die heb ik nog nooit gezien? is die nieuw in ATS?FastFred schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 11:58:
[...]
En als ik op de A12 langs Oud-Dijk rijd zie ik de Ikea bij Duiven al staan. Daar is niks aan te doen omdat de schaal van de map zo beperkt is.
[Afbeelding]
Ik begrijp het helemaal dat het voor zware vrachten wordt gebruikt.Knetic schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 15:46:
Boosters
Maar waarom kunnen wij in europa dit af met 1 dieplader en moeten ze door een extra dolly aanhangen.
onnodig lang en het maakt het rijden er niet makkelijker op.
Merk ook als ik op youtube kijk naar Truckers failures, dat het 99% van de gevallen fout fout met het insturen van zulke combinaties of zelfs hun normale trailers. Die draait gewoon niet lekker mee achter de truck. Dan zie je toch dat europa dit veel beter geregeld heeft.
Dit is precies wat ik bedoel. Waarom moet daarachter nog eens 4 meter aangeplakt worden en een extra as die niks doet.FastFred schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 11:58:
[...]
[Afbeelding]
Tempratuur kan een dingetje zijn inderdaad.ravw schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 12:52:
[...]
den niet dat het voor de wenbaarheid is .. maar meer de temp van de banden
vaak liggen de buiten tempraturen als een stuk hoger en wat denkje hoe warm een band word als je 3 a 4 uur rijd zonder 1 keer te stoppen , in europa krijg je met veel moeite al 1 uur lang op 90km pu te blijven rijden
Altijd wel iets waardoor je weer moet stoppen of dat je weer een slakke gang rijd
Maar hier rijden ze ook in het zuiden van spanje met 40 graden ook geen dollies
Ok, de afstanden zijn kleiner maar dan nog is het vreemd.
Ik denk ook wel dat het daar gewoon normaal is, maar voor mij als european is het echt niet te begrijpen.ravw schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 12:57:
[...]
ook om de kosten te drukken , volg auto kost geld ........... en veel tijd ...
daarbij als je bedrijf in Tacoma zit en jij wil van ej baas een volg auto hebben maar je staat even in de keys met je vracht die je moet ophalen .... denk niet dat jij wil wachten tot de volgauto van het bedrijf helemaal vanuit Tacoma naar de Keys gereden is , tegen die tijd dat die aankomt sta jij vaak al weer bijna bij de aflever adress
dus het is een heel ander land en je moet heel anders denken ..
dingen die hier niet normaal zijn dat kan daar al ingeburgerd zijn en ook andersom ..
Ga hier maar eens 15 liter benzine betalen met je VISA kaart
staan ze je raar aan te kijken .. in de VS is dat al normaal dat je voor kleine bedragen een VISA kaart trekt
Daarnaast betaal ik zelfs een snoepje van 80 cent nog met mn bankpas of creditcard. Heb bijna geen kleingeld op zak sinds de afgelopen jaren.
Sorry maar dat is echt klets. Je ziet in Amerika toch ook niet iedereen de hele dag met een lege aanhanger rond rijden om de last op de banden van de auto te verminderenravw schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 12:52:
[...]
den niet dat het voor de wenbaarheid is .. maar meer de temp van de banden

Bij situaties als het plaatje hieronder kan ik me dat nog voorstellen. Hier zie je een dolly direct achter de trekker die het gewicht van de trailer op zich neemt, op die manier krijgt de trekker niet het volle gewicht van de trailer + lading op z'n assen. Maar die achterste trailer kan niet veel toevoegen als het aankomt op verdelen van aslast.Knetic schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 15:46:
Boosters

Ik Googlede op 'lowloader ATS' en kwam eigenlijk niks tegen wat ik zocht, behalve deze, kan heel goed een mod zijnIrcghost schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:31:
[...]
Die heb ik nog nooit gezien? is die nieuw in ATS?
[ Voor 46% gewijzigd door FastFred op 18-03-2021 17:15 ]
Omdat we hier andere regels hebben met betrekking tot aslasten. De langste reguliere trailers die ze in Amerika hebben zijn 16.15 meter met 2 assen. In Europa hebben we 13.6 meter trailers met 3 assenPykow schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:52:
Ik begrijp het helemaal dat het voor zware vrachten wordt gebruikt.
Maar waarom kunnen wij in europa dit af met 1 dieplader en moeten ze door een extra dolly aanhangen.
onnodig lang en het maakt het rijden er niet makkelijker op.
Merk ook als ik op youtube kijk naar Truckers failures, dat het 99% van de gevallen fout fout met het insturen van zulke combinaties of zelfs hun normale trailers. Die draait gewoon niet lekker mee achter de truck. Dan zie je toch dat europa dit veel beter geregeld heeft.
Tel daarbij op dat een Amerikaanse trekker een enorm lange wielbasis heeft (*), er een enorme afstand tussen schotel en 1e as van de trailer zit en je hebt een recept voor niet kunnen manoeuvreren met zo'n ding.
Komt nog wel bij dat ze op die 53ft trailers (weet niet of kleinere dat ook hebben) men de mogelijkheid heeft om de assen naar voren of naar achter te bewegen. Maar dat is meer voor verdeling van aslast bedoeld dan om beter te manouvreren. Is ook de reden dat Amerikaanse trucks een aparte trailer handrem kunnen bedienen vanuit de cabine. Dan unlocken ze de assen op de trailer zodat ze kunnen schuiven, zetten de trailer rem erop en rijden de trekker vooruit of achteruit om de assen te verplaatsen.
(*) Ik probeer de totale lengte van een willekeurige Amerikaanse trekker te vinden maar het enige wat ik vind is de afmetingen van dat huis dat ze achterop hun trekker meeslepen

[ Voor 10% gewijzigd door FastFred op 18-03-2021 17:24 ]
Nederland komt zeker een keer aan de beurt, maar voorlopig nog even niet. Amsterdam moet flink op de schop en dat is een fors project. Sowieso de A10.Pykow schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 14:44:
Zou mooi zijn dat Promods ook eens Nederland onderhanden neemt, vooral de op en afrit bij Amsterdam is irritant en komt niet over met de realiteit. Daar zit een draai in en als je van Amsterdam naar duitsland gaat (links aanhouden en dan een hele spiraal naar boven).
Zou ook wel grappig zijn als Utrech erbij kwam of tenminste er zit nog een kleine gat in Nederland dat opgevuld kan worden zoals de map EuroFresh dat doet met Aalsmeer.
(ok kwaliteit van de wegen zijn slecht)
Utrecht past niet vanwege de manier waarop de overige wegen lopen, er is simpel geen ruimte.
Dat komt omdat we destijds met Poland Rebuilding hebben samengewerkt, maar niet al dat werk is van even goede kwaliteit.Waarover ik mij soms wel verbaas is dat Polen in de basemap zo kaal is, als je dat vergelijkt met Promods.
We hebben niks in Rusland gedaan en hebben daar ook geen plannen. De Russische community is nogal eigenzinnig en hebben ons al eerder "imperialisten" genoemd nadat we Murmansk hebben gemaakt. Volgens hen mogen "westerse" mensen niet werken aan Russisch grondgebied omdat we een fout idee hebben hoe het eruit ziet.@ScuL ik denk wel dat jullie blij zijn met de volgende DLC, heart of Russia.
Die gaan ze waarschijnlijk vanuit Pavlov, St. Petersburg maken en dat deel hebben jullie niet gemaakt.
Dus dan hoeven jullie niks weg te gooien, wat nu wel het geval is met Iberia DLC.
(mits jullie niet met een project bezig waren haha)
We hebben 2.52 RC (release candidate) verspreid aan onze testers, dat is in principe de laatste versie tenzij er nog veranderingen komen. Dus we liggen op schema om een update te hebben zodra 1.40 uit is.en oja ik heb in de wandelgangen gehoord dat jullie klaar zijn voor 1.40 ?
Maar dat jullie nu wachten omhet uit te leveren VOOR Iberia of NA Iberia.
Dacht zelfs te horen dat deze week een aankondiging hierover zal zijn.
Iberia komt eerste week April zover ik heb begrepen.
een SCS komt nog met het nieuws naar buiten deze week (Ik dacht afgelopen maandag)
PS. Ik kan er ook helemaal naast zitten, mijn bron is een man die zich via Discord voordeed als een admin bij het Promods team. Het was een Nederlander en kwam langs bij een VTC waarmee ik bevriend ben.
Iberia zal daar mee nog niet ondersteund worden, dat zal waarschijnlijk pas komen bij versie 2.55.
Als iemand zich voordoet als ProMods lid is het altijd fijn om namen te weten want mensen zeggen zo veel dingen

Serieus? Ik ben benieuwd of SCS daar tegenaan loopt. Al zitten ze in Oost Europa.ScuL schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 22:41:
[...]
We hebben niks in Rusland gedaan en hebben daar ook geen plannen. De Russische community is nogal eigenzinnig en hebben ons al eerder "imperialisten" genoemd nadat we Murmansk hebben gemaakt. Volgens hen mogen "westerse" mensen niet werken aan Russisch grondgebied omdat we een fout idee hebben hoe het eruit ziet.
Al kan ik me het ook wel weer voorstellen. Ik erger me ook altijd hoe Hollywood denkt dat de wereld buiten de VS er uit ziet. In Mexico is alls geel en in Europa is alles oud en kapot en grauw (misschien dat wij dat onbewust met Rusland doen, ik moet ook meteen aan grauwe flats enzo denken).
/▌
Als ik aan Rusland denk, dan denk ik ook aan vervallen gebouwen, veel groen tussen de steden.Marzman schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 06:00:
[...]
Serieus? Ik ben benieuwd of SCS daar tegenaan loopt. Al zitten ze in Oost Europa.
Al kan ik me het ook wel weer voorstellen. Ik erger me ook altijd hoe Hollywood denkt dat de wereld buiten de VS er uit ziet. In Mexico is alls geel en in Europa is alles oud en kapot en grauw (misschien dat wij dat onbewust met Rusland doen, ik moet ook meteen aan grauwe flats enzo denken).
Slecht wegdek en oude trucks en auto's langs de wegen.
Eigenlijk gewoon hoe Balasic See is gemaakt.
Daarnaast heeft SCS al delen van Rusland erin zitten, tenminste russisch grondgebied.
Bijvoorbeeld Petersburg, Khadalanski (ofzo iets)
Ben eigenlijk ook wel van mening dat Rusland geen Europa is.
Ze hadden veel beter tijd kunnen steken in Croatie, Griekeland tenminste in die hoek.
Dat is ook vaak mijn beeld over Rusland, maar ik kwam er laatst ook achter dat er veel mooie Russische steden zijn. Op een mooie manier groen, en mooi gebouwen:Marzman schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 06:00:
[...]
Serieus? Ik ben benieuwd of SCS daar tegenaan loopt. Al zitten ze in Oost Europa.
zoals deze stad: https://www.google.com/ma...3d53.2035649!4d50.1608276
Ik ben nog geen gaten in de weg tegen gekomen. Of wel eens een gedeelte waarin het asfalt slecht maar van die pot-holes nog niet.Pykow schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 09:15:
[...]
Als ik aan Rusland denk, dan denk ik ook aan vervallen gebouwen, veel groen tussen de steden.
Slecht wegdek en oude trucks en auto's langs de wegen.
Eigenlijk gewoon hoe Balasic See is gemaakt.
Daarnaast heeft SCS al delen van Rusland erin zitten, tenminste russisch grondgebied.
Bijvoorbeeld Petersburg, Khadalanski (ofzo iets)
Ben eigenlijk ook wel van mening dat Rusland geen Europa is.
Ze hadden veel beter tijd kunnen steken in Croatie, Griekeland tenminste in die hoek.
Ik denk dat SCS (begrijpelijkerwijs) ook kijkt naar waar de fanbase zit, en dus de omzet. Heel leuk om het gat in de map in de Balkan te denken, maar als je een veel grotere gebruikersgroep in Rusland hebt zitten is dat dus een interessantere doelgroep om voorrang te geven.Pykow schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 09:15:
[...]Ben eigenlijk ook wel van mening dat Rusland geen Europa is.
Bensimpel
Positieve meneer
Rusland (gedeelte) erbij is wel positief hoor, is nog steeds stukje Europees continent ook. Dus why not. Zou ook graag zien dat Oekraïne meer aandacht kreeg.
😆 - Denk ook eens om ;)
Heeft iemand hier een button box en/of modified shifter voor ETS/ATS? Zo ja waar gekocht? Heb wel wat opties maar die komen allemaal uit Amerika of Canada. Liever dan iets dichter bij huis.
Tesla M3LR '21
Ik heb mijn shifter hier vandaan.https://pphalmar.pl/London schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 16:36:
Heeft iemand hier een button box en/of modified shifter voor ETS/ATS? Zo ja waar gekocht? Heb wel wat opties maar die komen allemaal uit Amerika of Canada. Liever dan iets dichter bij huis.
Is Pools, het beste te bekijken met behulp van Google Translate. Ze hebben daar ook Button Boxen. Redelijk betaalbaar, snelle levering (vaak binnen een week) en lekkere Poolse snoepjes meegeleverd

Top! Hebben ook een EBay shop blijkbaar: https://www.ebay.nl/sch/i...ture&isRefine=true&_pgn=1Suggs schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 20:25:
[...]
Ik heb mijn shifter hier vandaan.https://pphalmar.pl/
Is Pools, het beste te bekijken met behulp van Google Translate. Ze hebben daar ook Button Boxen. Redelijk betaalbaar, snelle levering (vaak binnen een week) en lekkere Poolse snoepjes meegeleverd
Dank. Ga eens kijken wat ik wil!
Tesla M3LR '21
Wel even prijzen vergelijken. Volgens mij zijn ze via eBay duurder.London schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 21:10:
[...]
Top! Hebben ook een EBay shop blijkbaar: https://www.ebay.nl/sch/i...ture&isRefine=true&_pgn=1
Dank. Ga eens kijken wat ik wil!
Ik heb dit gekocht : https://m.nl.aliexpress.c....jpg_640x640Q90.jpg_.webp
Plus wat momentary switches in de kleur die ik wil, wat schakelaars en een MAN pook (link staat wat pagina's terug). Heb ook een contactslot waarmee je kunt staten, had op YouTube een filmpje gevonden en aansluiten is kinderspel.
Is echt plug and play plus dat je het kan vormgeven zoals jij wilt. En dat voor een fractie van de prijs!
Oh ja, de MAN shifter moest ik alleen de voorste knop er uit trekken en een weerstandje los maken. Dus bijna plug and play.
Plus wat momentary switches in de kleur die ik wil, wat schakelaars en een MAN pook (link staat wat pagina's terug). Heb ook een contactslot waarmee je kunt staten, had op YouTube een filmpje gevonden en aansluiten is kinderspel.
Is echt plug and play plus dat je het kan vormgeven zoals jij wilt. En dat voor een fractie van de prijs!
Oh ja, de MAN shifter moest ik alleen de voorste knop er uit trekken en een weerstandje los maken. Dus bijna plug and play.
Achja ik zit er zelf niet om te springen om daar naar toe te gaan.Bramzel DRnl schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 09:54:
[...]
Ik denk dat SCS (begrijpelijkerwijs) ook kijkt naar waar de fanbase zit, en dus de omzet. Heel leuk om het gat in de map in de Balkan te denken, maar als je een veel grotere gebruikersgroep in Rusland hebt zitten is dat dus een interessantere doelgroep om voorrang te geven.
Kom ook bijna nooit in die hoek. 1x in de 2 maanden misschien dat ik daar naar toe rij
Ik rij vrijwel iedere dag en ongeveer 50.000km per maand in ETS2.
99% van mijn tijd zit ik in Scandinavië, West europa, Polen en UK.
Daarom ook wel mooi dat Iberia erbij is gekomen en dat duitsland rebuild is.
Uiteraard nog steeds aan het hopen dat Benelux en UK wat verbeterd wordt met fijnere afritten rond Amsterdam en UK alle textures worden geupdate en dat sommige afslagen eens normaal verlopen ipv blind 1 baan als afrit en 1 baans door op een snelweg (Promods is het al een stuk beter)
Bij een gameupdate eindig je volgens mij altijd in je garage. Het is ook een mapupdate in Duitsland en Frankrijk. Misschien een andere update aan WOT alleen?
[ Voor 19% gewijzigd door Marzman op 23-03-2021 09:24 ]
/▌
Op YouTube hadden ze ook gepost dat "We are about to release 1.40 very soon"
Fingers crossed
edit: linkje
Fingers crossed
edit: linkje
[ Voor 30% gewijzigd door cracking cloud op 23-03-2021 09:40 ]
Zie net op steam iig een update van ATS staan scheduled voor 14:00u.
ETS maar gelijk in 1.39 compatibility gezet.
Edit: Net de update gedraaid en daarna beta uitgezet. Na uitzetten beta geen download. Ziet eruit dat 1.40.1 uit is voor ATS. Bij opstarten ook melding van upgraded to newer version.
Edit 2: https://blog.scssoft.com/...imulator-140-release.html
ETS maar gelijk in 1.39 compatibility gezet.
Edit: Net de update gedraaid en daarna beta uitgezet. Na uitzetten beta geen download. Ziet eruit dat 1.40.1 uit is voor ATS. Bij opstarten ook melding van upgraded to newer version.
Edit 2: https://blog.scssoft.com/...imulator-140-release.html
[ Voor 56% gewijzigd door MR_VIPER op 23-03-2021 11:00 ]
*empty*
Voor degenen die het nog niet doorhebben, er zijn flinke aanbiedingen voor ETS2. De oude kaarten gaan voor 70% (of iets van 72% in de bundle).
De timing van de aanbieding valt ongetwijfeld samen met de release van 1.40, aangezien dit geen normale Steam sale is
.
De timing van de aanbieding valt ongetwijfeld samen met de release van 1.40, aangezien dit geen normale Steam sale is
[ Voor 40% gewijzigd door Ircghost op 23-03-2021 09:44 ]
Ik hoop dat jullie gelijk hebben met 1.40
/▌
Ik ben de laatste tijd wat meer quickjobs gaan doen (is makkelijker om sommige achievements te halen) en dan kom je nog wel eens op plekken waar je niet geweest bent.Pykow schreef op maandag 22 maart 2021 @ 11:04:
[...]
Achja ik zit er zelf niet om te springen om daar naar toe te gaan.
Kom ook bijna nooit in die hoek. 1x in de 2 maanden misschien dat ik daar naar toe rij
Ik rij vrijwel iedere dag en ongeveer 50.000km per maand in ETS2.
99% van mijn tijd zit ik in Scandinavië, West europa, Polen en UK.
Daarom ook wel mooi dat Iberia erbij is gekomen en dat duitsland rebuild is.
Uiteraard nog steeds aan het hopen dat Benelux en UK wat verbeterd wordt met fijnere afritten rond Amsterdam en UK alle textures worden geupdate en dat sommige afslagen eens normaal verlopen ipv blind 1 baan als afrit en 1 baans door op een snelweg (Promods is het al een stuk beter)
Ik vind eigenlijk alles wel leuk om te rijden behalve de UK.
/▌
Voor ATS zijn er ook gelijkaardige aanbiedingen op Steam.Ircghost schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:43:
Voor degenen die het nog niet doorhebben, er zijn flinke aanbiedingen voor ETS2. De oude kaarten gaan voor 70% (of iets van 72% in de bundle).
De timing van de aanbieding valt ongetwijfeld samen met de release van 1.40, aangezien dit geen normale Steam sale is.
Voor ATS is hij schijnbaar uit. Vanavond even proberen, ETS2 zal dan ook wel komen.
/▌
Ik heb het idee dat het langzamer gaat met de kortingen. Utah zit nog steeds op 30 procent, had die al wel op 50 verwacht en dan 70 op het eind van het jaar (vergeleken met eerdere dlcs en afprijzingen). Misschien door Corona, dat het ook langer duurt om nieuwe dlc uit te brengen.Ircghost schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:43:
De timing van de aanbieding valt ongetwijfeld samen met de release van 1.40, aangezien dit geen normale Steam sale is.
/▌
In ETS2 de 1.40 beta uitgezet, wordt er bijna 2,5Gb opgehaald.. Downgrade naar 1.39... Nog even geduld dus.
ATS staat nu wel officieel op 1.40...
ATS staat nu wel officieel op 1.40...
Ik zag toevallig een dikke spike in mijn netwerktraffic. Blijkt ATS al geupdate te zijn.
Signatures zijn voor boomers.
Woooo eindelijk! Hopelijk snel Promods koppeling zodat ik Canada er weer bij heb!
Ga de laatste tijd lekkerder op ATS dan op ETS2 dus heel mooi dit.
Ga de laatste tijd lekkerder op ATS dan op ETS2 dus heel mooi dit.
Tesla M3LR '21
In ATS de update gedaan. Vind het wel raar dat mijn rit niet is afgebroken. Schijnbaar is er toch niet zo heel veel veranderd.
1.40 is voor ATS volgens mij meer alleen een engine update, waar voor ETS ook echt Duitsland etc is aangepast.CyberCow schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 13:26:
In ATS de update gedaan. Vind het wel raar dat mijn rit niet is afgebroken. Schijnbaar is er toch niet zo heel veel veranderd.
Volgens Reddit komt de nieuwe Renault T naar ETS2 op 6 april.
/▌