Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ben een nieuwe savegame begonnen met Promods en geen leningen, dus alleen maar quickjobs gedaan tot ik genoeg geld had voor een eigen auto. De hoogste km-stand die ik gezien heb in een vrachtwagen met quickjobs is 816.000 km :o

Gisteravond level 10 gehaald en een Scania Streamline R400 gekocht, direct met 12 versnellingen en retarder :D Nu aan het sparen voor een eigen trailer, die beginnen vanaf 44k maar ik wil direct een Krone kopen dus vanaf 54k

Oh, en ik heb gisteren per ongeluk een LZV lading meegenomen van 34 ton, dat schiet echt niet op met 400pk.

Ik hou er trouwens een aantal regels op na
  • als ik nog geen eigen vrachtwagen heb dan moet mijn volgende quickjob vertrekken uit de stad waar de laatste rit geëindigd is
  • nooit quicktravel
  • geen leningen
  • afslepen alleen als je vast zit/brandstof op is
  • alles dat op automatisch kan, staat niet op automatisch (lift assen, versnellingsbak, auto-retarder etc.)
  • na aanschaf van een vrachtwagen mag chassis, cabine, versnellingsbak en motor niet aangepast worden
  • na aanschaf van een trailer mag aantal assen en soort trailer niet aangepast worden

[ Voor 66% gewijzigd door FastFred op 11-03-2020 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 10:39:
Ben een nieuwe savegame begonnen met Promods en geen leningen, dus alleen maar quickjobs gedaan tot ik genoeg geld had voor een eigen auto. De hoogste km-stand die ik gezien heb in een vrachtwagen met quickjobs is 816.000 km :o

Gisteravond level 10 gehaald en een Scania Streamline R400 gekocht, direct met 12 versnellingen en retarder :D Nu aan het sparen voor een eigen trailer, die beginnen vanaf 44k maar ik wil direct een Krone kopen dus vanaf 54k

Oh, en ik heb gisteren per ongeluk een LZV lading meegenomen van 34 ton, dat schiet echt niet op met 400pk.

Ik hou er trouwens een aantal regels op na
  • als ik nog geen eigen vrachtwagen heb dan moet mijn volgende quickjob vertrekken uit de stad waar de laatste rit geëindigd is
  • nooit quicktravel
  • geen leningen
  • afslepen alleen als je vast zit/brandstof op is
  • alles dat op automatisch kan, staat niet op automatisch (lift assen, versnellingsbak, auto-retarder etc.)
  • na aanschaf van een vrachtwagen mag chassis, cabine, versnellingsbak en motor niet aangepast worden
  • na aanschaf van een trailer mag aantal assen en soort trailer niet aangepast worden
Dat met die quick jobs dat doet mij herinneren aan de tijd van vroeger ik nog geen eigen vrachtwagen kon betalen. Toch had dat ook wel iets om uit te kijken naar de volgende upgrade die je uit kon voeren op de vrachtwagen. Toen keer een hele nacht doorgereden om maar de volgende dag de MAN V8 vrij te kunnen spelen. Maar waarom laat je je vrachtwagen afslepen als de tank leeg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 21:37

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

CyberCow schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 14:10:
[...]

Maar waarom laat je je vrachtwagen afslepen als de tank leeg is?
Wat moet je anders? Geen quicktravel.

Misschien dat ik ook weer eens zo begin. De fun is er eigenlijk een beetje uit als je alles al hebt en het geld niet op raakt.
Zie ook mijn gespeel met heel veel schulden maken zodat je weer alles opnieuw moet opbouwen. Maar dan heb je je level nog.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maasluip schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 14:31:
[...]

Wat moet je anders? Geen quicktravel.

Misschien dat ik ook weer eens zo begin. De fun is er eigenlijk een beetje uit als je alles al hebt en het geld niet op raakt.
Zie ook mijn gespeel met heel veel schulden maken zodat je weer alles opnieuw moet opbouwen. Maar dan heb je je level nog.
Je kan kiezen bij hulpverlening ze wat brandstof komen brengen zodat je een weer een stuk vooruit kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
CyberCow schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 14:33:
[...]

Je kan kiezen bij hulpverlening ze wat brandstof komen brengen zodat je een weer een stuk vooruit kan.
Of gewoon op tijd gaan tanken 8)7 _/-\o_

Ik heb ooit het idee gehad om de kaart 100% te gaan rijden maar dat idee heb ik maar laten varen.
Pak nu gewoon op het losadres de eerste de beste vracht en dan zie ik wel waar ik weer uitkom.

Ondertussen dikke V8 met 750 pk en een containerchassis dus op de meeste locatie voldoende vracht te vinden.

Als ik een keer geen zin heb in een rit ga ik de trucks van mijn personeel een beetje aanpassen, d:)b

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FransJansen schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 14:43:
[...]

Of gewoon op tijd gaan tanken 8)7 _/-\o_

Ik heb ooit het idee gehad om de kaart 100% te gaan rijden maar dat idee heb ik maar laten varen.
Pak nu gewoon op het losadres de eerste de beste vracht en dan zie ik wel waar ik weer uitkom.

Ondertussen dikke V8 met 750 pk en een containerchassis dus op de meeste locatie voldoende vracht te vinden.

Als ik een keer geen zin heb in een rit ga ik de trucks van mijn personeel een beetje aanpassen, d:)b
Ik weet niet of je ook wel eens Russian Open Spaces hebt geprobeerd. Met een vrachtwagen met een kleine tank dan is het soms van pomp naar pomp rijden. Zeker als je een zware vracht hebt zoals een tank of een ander zwaar militair voertuig. De kaart naar 100% brengen dat is mij nog nooit gelukt. Ben ooit eens op 50% uitgekomen maar dan komt er weer wat nieuws uit en zak je weer 20%. Ook merk ik dat je heel vaak op dezelfde weg uitkomt. Ben denk ik al wel 1000x 8)7 door Brest (Wit-Rusland) gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

Ton37 schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 21:01:
[...]

Ieder zijn ding, gewoon ook mooi en functioneel. Zelf had ik nog een oud deelbaar toetsenbord liggen. De knoppen/functies voldoen om het 'rijden' met ETS comfortabel te maken. Een hand aan het stuur en de andere hand kan 'snel' schakelen/knoppen gebruiken, naast de knoppen die geprogrammeerd zijn op de G20. Voor mij voldoende functionaliteit ;-))[Afbeelding]
en
unezra schreef op zondag 26 januari 2020 @ 15:10:
Dus maar even hier de vraag. :)
Welke knob-replacement voor mijn G29 shifter is snel te leveren, betaalbaar en goed genoeg voor iemand die af en toe eens een rondje ETS/ATS wil doen?
idee ?
(printplaatje met wat draadjes van chinawebshop ) bestel er 8 a 9 losse toggle schakelaars ..
- toggle telt voor 2 schakelaars, heb je dus 4 draadjes nodig .. 2 witte in het midden en de rode aan de buitenkant(en)

[Tutorial] DIY simulatie / game easy button box als voorbeeld .. ik had 8 a 9 knopjes die je kon progammeren.. als voorbeeld.

Als je de moer hebt die past (2 componentenlijm voor metaal?) .. kan je met klei/hout/gips de vorm die je prettig vind erop bouwen.. dan met auto reparatie epoxy laatste laagje (ook te koop bij bouwmarkt) .. klein potje verf/spuitlak (action) en klaar ben je ..

Je kan ook proberen bluetooth headset (volume knop en) proberen of je die kan toewijzen binnen ETS/ATS als Hoog/Laag voor of andere doeleinden..

Er zijn ook apps voor je gsm/tablet ROGCAT ? geloof ik die had een pictogram voor toewijsbare knop(jes)

schroef je "knob" eraf .. kijk welke moer(en) passen op je pook,

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

CyberCow schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 14:51:
[...]

Ik weet niet of je ook wel eens Russian Open Spaces hebt geprobeerd. Met een vrachtwagen met een kleine tank dan is het soms van pomp naar pomp rijden. Zeker als je een zware vracht hebt zoals een tank of een ander zwaar militair voertuig. De kaart naar 100% brengen dat is mij nog nooit gelukt. Ben ooit eens op 50% uitgekomen maar dan komt er weer wat nieuws uit en zak je weer 20%. Ook merk ik dat je heel vaak op dezelfde weg uitkomt. Ben denk ik al wel 1000x 8)7 door Brest (Wit-Rusland) gereden.
Momenteel zit ik op 85.xx% map verkenning met alle DLC's. Gaat nu echt langzaam.
Even voor het idee. Als je bijna heel de base map op 90% hebt zitten en je koopt daarna alle DLC's dan zit je op 18% verkenning. Is echt een hell of a job. Maar ik ga het wel proberen te halen.

Ook moet ik nog maar 8 achievements. Waarbij ze allemaal haalbaar zijn.
Zelfs voor 1 achievement ongeveer 40 minuten gewacht voordat ik het kon leveren met minder dan 30 minuten in game resterend.

HELP:

ik heb moeite met het behalen van de achievement Propery magnate ?
ik heb ze allemaal bezocht en gekocht.182 garages (met alle DLC's)

[ Voor 6% gewijzigd door Pykow op 12-03-2020 20:03 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
Pykow schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 19:56:
[...]

Momenteel zit ik op 85.xx% map verkenning met alle DLC's. Gaat nu echt langzaam.
Even voor het idee. Als je bijna heel de base map op 90% hebt zitten en je koopt daarna alle DLC's dan zit je op 18% verkenning. Is echt een hell of a job. Maar ik ga het wel proberen te halen.

Ook moet ik nog maar 8 achievements. Waarbij ze allemaal haalbaar zijn.
Zelfs voor 1 achievement ongeveer 40 minuten gewacht voordat ik het kon leveren met minder dan 30 minuten in game resterend.

HELP:

ik heb moeite met het behalen van de achievement Propery magnate ?
ik heb ze allemaal bezocht en gekocht.182 garages (met alle DLC's)
Weet niet of je ProMods gebruikt maar er was een topic over op het forum
https://www.promods.net/viewtopic.php?t=9385

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Heb misschien ooit promods aangehad op dit profiel, maar dat heb ik nu al denk ik 1 jaar niet meer aangehad op dit profiel.
Dus ik begrijp het niet helemaal.

Heb nu alle garages bezocht en ook een truck in gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Er gaat een WoTr event aankomen
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Wv2APbH.png

ook zal SCS vanaf thuis werken
https://blog.scssoft.com/...g-to-difficult-times.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zou wel leuk zijn om weer eens een evenement te hebben. Moet zeggen laatste tijd heel weinig Euro Truck Simulator gespeeld maar verwacht daar de komende weken wel genoeg tijd voor te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 12:55:
Zou wel leuk zijn om weer eens een evenement te hebben. Moet zeggen laatste tijd heel weinig Euro Truck Simulator gespeeld maar verwacht daar de komende weken wel genoeg tijd voor te hebben.
genoeg tijd heb ik nu wel voor 3 weken ... ben vandaag met de mededeling naar huis gestuurd van we gaan op save en dicht
dus misschien binnen kort me stuur maar weer eens oppakken

dus kom maar op met die nieuwe evenementen :9

[ Voor 5% gewijzigd door ravw op 17-03-2020 12:58 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
Idd zit ook thuis, ben een beetje richting het oosten aan het rijden,
Kwam een Lada special tegen in de buurt van Budapest _O- _O-
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s9SmNkHzM862VmmIHX0RvHDzj3c=/f/image/NkKlnSnRwREtMMmRHKqYyQ07.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AlLC67P8Jxt1kPjqIxaVp52E_Lk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ptwdpTcrHv91B1gi1PCC9vW0.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 12% gewijzigd door FransJansen op 17-03-2020 16:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FransJansen
FastFred schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 08:52:
He Frans, blijf jij wel een beetje in je rijstrook, niet zo slingeren he ;)
Op Links en Door!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 18-09 13:52
Is er trouwens een mod waarbij je met een kasten/zeilentrailer tegen een dock moet rijden totdat je niet meer verder kan (zoals in het echt)? In ETS2 moet je nu in de bepaalde plek rijden zonder dat de trailer tegen het dock aan staat en er 1 meter ofzo tussen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mamorunl
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-09 20:25
Jeanke117 schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 15:09:
Is er trouwens een mod waarbij je met een kasten/zeilentrailer tegen een dock moet rijden totdat je niet meer verder kan (zoals in het echt)? In ETS2 moet je nu in de bepaalde plek rijden zonder dat de trailer tegen het dock aan staat en er 1 meter ofzo tussen zit.
De dock models lopen nog even door. Die windzeilen die je aan de zijkant ziet, daar zit een onzichtbare muur tussen. Dus 100% tegen het dock rijden lukt al niet. Als je in die lichtgevende vorm staat, sta je er al bijna tegenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 18-09 13:52
mamorunl schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 16:14:
[...]

De dock models lopen nog even door. Die windzeilen die je aan de zijkant ziet, daar zit een onzichtbare muur tussen. Dus 100% tegen het dock rijden lukt al niet. Als je in die lichtgevende vorm staat, sta je er al bijna tegenaan.
Jammer. Is veel realistischer om zachtjes tegen het dock te rijden om te laden/lossen.
\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
Even een nieuwe trailer aan de collectie toegevoegd.
Australian Drake TiltnSlide

https://steamcommunity.co...id=2007548355&searchtext=

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0Ga_IGfpi5wWkcoJAcd_LMkJjQ8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eAqQsH36ET3tbRpP2jbsrO7R.jpg?f=fotoalbum_large

En meteen maar even testen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KI2GByZiYsmrueFBtS924u4m7XU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vSvUvDAoT0VPxTnuNEKdrgwY.jpg?f=fotoalbum_large

Best een indrukwekkend ding d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
CyberCow schreef op zondag 22 maart 2020 @ 16:58:
Mag hopen je een sterke trekker ervoor hebt 43 ton is een best gewicht.
Denk dat dat wel gaat lukken d:)b

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6BSemj0CNU5ILK4Mr0Wv8Jint5M=/f/image/g40Fv6ELjqQZdsObrkMny0Oe.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Zo ik ben nu naast Global Transport ook een eigen VTC begonnen.
Zie het meer als een zusters bedrijf hiervan op dit moment.
VTC = Virtual trucking company oftewel een virtuele transport bedrijf voor ETS2.

https://www.instagram.com/tilburglogistiekvtc/

Zoek eigenlijk nog mensen die ervaring hebben met Trucksbook en ook een mooie discord bot voor hebben.
Helaas kom ik deze informatie momenteel nog niet tegen.

Ook het maken van skins ben ik bezig, heb er nu 1 die ik verder wil uitwerken.
Maar moet ook eens kijken hoe ik een trekker kan gaan skinnen. zal wel hetzelfde werken.

Eerder ben ik via Tweakers in contact gekomen met de VTC wereld.
zitten leuke bedrijven tussen en je hebt VTLOG,Trucksbook en sommige zelfs een eigen track en trace systeem.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nieuw truck is aanstaande , ATS :-)

YouTube: Not to be sniffed at...

The Mack

Ah, breaker one-nine, this here's the Rubber Duck

en ze zijn nu met twee DLC voor ATS

Colorado

https://store.steampowere...ruck_Simulator__Colorado/

Idaho

https://store.steampowere...n_Truck_Simulator__Idaho/

_/-\o_ :9~ O+

[ Voor 71% gewijzigd door ravw op 28-03-2020 21:12 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:02
Hmm.. Ik krijg de melding:

Sorry, the page you were looking for in this blog does not exist.

Ah, als je de allerlaatste 't' achter aan de link weg haalt werkt hij wel. ***.html in plaats van ***.htmlt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
strider1007 schreef op maandag 30 maart 2020 @ 20:03:
[...]

Hmm.. Ik krijg de melding:

Sorry, the page you were looking for in this blog does not exist.

Ah, als je de allerlaatste 't' achter aan de link weg haalt werkt hij wel. ***.html in plaats van ***.htmlt
gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer dat pas vandaag doorkrijg dat er weer een nieuw evenement is. Gaan we zo maar eens de Actros aanslingeren.

Dit vind CyberCow dan weer leuk }:O }:O }:O

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/N2GYxkx.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Ips9SGo.png

[ Voor 41% gewijzigd door CyberCow op 31-03-2020 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
Leuk event, maar zolang WoT niet samenwerkt met ProMods is het voor mij niet te doen om een aantal ritten te rijden hiervoor.
Meeste locaties komen niet overeen en dan kun je niet verder.

Had een vracht opgepikt in Engeland en dan via Hull weer naar Europa, maar via WoT kun je de oversteek niet maken van Hull naar Rotterdam.
Dan blijf je in Hull staan( je wordt terug gezet naar de laatst bekende positie van WoT)

edit: Ga verder in ATS ( daar heb ik geen mapmods in gebruik) _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door FransJansen op 05-04-2020 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
fijn, midddenin een wot contract (1000+ miles) connection lost met wot

beter komen ze zo weer online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apejoekie
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 07-06-2022
Zondagavond viel de verbinding met WoT de hele tijd weg. Was onderweg met een asfalt vergruizer vanuit St-Petersburg naar Lyon... die km's wil je niet kwijtraken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Euhmmm ik kreeg net een berichtje van mijn vader
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zVqf9XK.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Ni6jTCV.png

MAP
• 4 French cities reskinned (See here for more details)

VEHICLES
• Food tank trailer (ownable)
• Food tank (ownable) for Schwarzmüller DLC

FEATURES
• FMOD implementation with all existing sounds and few improvements
• Openable windows on all trucks (featuring FMOD)
• AI movement and sound behavior improved (featuring FMOD)
• Walking camera in truck or trailer configuration screen (plus new garage scene)
• Added technical inspection of vehicles on mandatory weigh stations (illegal trailer, damaged vehicle).
• Added progressive speeding fines.
• Updated hi-res loading screen pictures
• Colour feedback support for ASUS ROG Strix (ASUS Aura Ready)

TOBII EYE TRACKING
• Eye-tracking pause key function fixed
• Automatic eye-tracking pause while the game is paused/in UI
• Settings hotkey visibility in UI

MOD
• Ingame sounds completely reimplemented for FMOD
• Engine power range data (instead of boost value)
• Exhaust gas temp gauge animation
• AI data tweak (engine power instead of torque and gearbox, vehicle_mass override for trailers)

Doen jullie het digitaal dan ga ik morgen weer met mijn Volvo FH 540 op pad naar billund
spoiler:
over die volvo gesproken die mag ook wel eens een update krijgen. Die ziet er echt brak uit....

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Let wel op dat je met de Public Beta 1.37 niet online meer kan spelen met TruckersMP.

Maak je gebruik van Trucksbook, dan moet je save_format aanpassen naar 2.
Dan zal trucksbook wel weer werken.

Daarnaast ben ik zelf niet zo te spreken over 1.37.
Geluid is inderdaad nog steeds hetzelfde, zijn gelukkig alweer mods beschikbaar die werken.
Je moet echt niet denken dat het geluid beter is.
Het is inderdaad wat anders, want je hoort meer ruimtelijk geluid, maar vrachtwagen klinken nog steeds als slechte opgevoerde stofzuigers.

aanpassingen in de franse steden is minimaal, zijn meer side seeings ipv dat de wegen aangepast zijn.
illegal trailer heb je in europa niks aan, zit alleen in turkije.
Food tank , had toch liever fueltanks gehad voor LPG, benzine, chemicalien etc.

Maar goed het is ook een open beta en het is bekend dat ze veel problemen hebben nog met de FMOD geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Apejoekie schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 10:51:
Zondagavond viel de verbinding met WoT de hele tijd weg. Was onderweg met een asfalt vergruizer vanuit St-Petersburg naar Lyon... die km's wil je niet kwijtraken.
ik kon uiteindelijk rond 0:30 ofzo mijn rit afmaken.., daarna maar snel m'n bed opgezocht, was alweer veel later dan gepland :X
maar wel gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
Pykow schreef op woensdag 8 april 2020 @ 16:29:
Let wel op dat je met de Public Beta 1.37 niet online meer kan spelen met TruckersMP.
Ook ProMods werkt nog niet met 1.37

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op woensdag 8 april 2020 @ 16:29:

het is bekend dat ze veel problemen hebben nog met de FMOD geluid.
dat begrijp ik dan niet , is het niet gewoon alleen een geluid bestand over zetten over de oude heen en klaar ... want dat moet toch niet zo moeilijk zijn
, maar goed nu heb ik wel makkelijk praten van uit mijn privé gevangenis 8) 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 18:46

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Heb de boel eens geupdate naar de open beta maar wat maakt de volvo waar ik altijd mee rijdt ineens een.... euhm... laat ik zeggen takke herrie.... ook de claxon lijkt niet bepaald op wat ik had / had verwacht.... Ik hoop dat ze daar toch nog aardig wat werk aan gaan doen. Roampies naar beneden is wel grappig, maar om te zegen dat het een grote toegevoegde waarde heeft... Smaken verschillen zeg maar.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op donderdag 9 april 2020 @ 17:25:
[...]

dat begrijp ik dan niet , is het niet gewoon alleen een geluid bestand over zetten over de oude heen en klaar ...
Kort antwoord: Nee.

FMOD werkt fundamenteel anders, en dat kost tijd.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
Vandaag even tijd gehad om ProMods 2.45 te installeren.(ETS2 Versie1.36)
nu compatibel met Road to the Black Sea DLC.
Ook de Middle-East Add-On Pack v2.45 geinstalleerd.
nu op weg naar het oosten _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZNmeStnr9hDRhzNMDFxuRo0iJ4Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iRrHvHHTsz4DOopA64d7E7OP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinho96
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:41
FransJansen schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 11:56:
Vandaag even tijd gehad om ProMods 2.45 te installeren.(ETS2 Versie1.36)
nu compatibel met Road to the Black Sea DLC.
Ook de Middle-East Add-On Pack v2.45 geinstalleerd.
nu op weg naar het oosten _/-\o_

[Afbeelding]
Van waar naar waar ben je onderweg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
Klein ritje(merendeel boot)
Thessaloniki naar Beiroet.
Even kijken of de ferry nog werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mamorunl
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-09 20:25
FransJansen schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 14:11:
Klein ritje(merendeel boot)
Thessaloniki naar Beiroet.
Even kijken of de ferry nog werkt
Even voor als je naar het slachthuis gaat: ze eten geen zwijn.

Het is toch ook te gek wat je voor geld niet alles doet.

[ Voor 9% gewijzigd door mamorunl op 11-04-2020 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
De ferry werkt, helaas gaat het na Jericho mis.
op de (90) zak je door de weg, ook op de route via Amman gebeurt hetzelfde.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kjzo0DORV3uqqmY3HMleB-uW45s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oCieeIdwwjCs88cApeWGI0y5.jpg?f=fotoalbum_large

de weg verdwijnt en de game loopt vast :(
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IUwJAFDJn0dZoXKdADNaufwxC9c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4e56EdiwdKWtFPerpuBNIeBf.jpg?f=fotoalbum_large

Wordt weer zoeken waar het aan kan liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gebruik je de "Open border" mod voor Israël/Libanon? Die is nog niet geüpdate

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft er iemand enig idee welke map mods samenwerken met de nieuwe ProMods. Laatste tijd heel weinig ETS2 kunnen doen dus ben er even totaal uit. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikoe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07:23
@Koenvh
Ik heb de nieuwste versie (3.0) geïnstalleerd. Bij ETS2 werkt hij perfect, alleen bij ATS crasht ie. Zodra ik een opdracht heb geaccepteerd en in de wagen zit en dan ALT-TAB doe, dan crasht ATS. Heb het met chrome en edge geprobeerd, maar gebeurt bij allebei. De plug-in verwijderd en toen werkte alles wel gewoon. Toen versie 2.5 geïnstalleerd en die blijft wel gewoon goed werken zonder crash. Dus weet niet waar het dan aan kan liggen, maar denk aan de overlay op je scherm. Want bij 3.0 komt er niks te staan als je van zender veranderd (zolang je geen ATL-TAB gebruikt, crasht ie niet). Bij versie 2.5 heb je die overlay wel gewoon. Mijn Engels is niet super, dus doe het maar ff op deze manier haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Mikoe Ik heb het vaker gehoord, maar ben er nog niet achter wat het probleem is. Plus ik heb er zelf geen last van, dus ik weet niet goed waar het aan ligt. Het heeft iets te doen met de implementatie van de overlay. Bij de meeste mensen verdwijnt 't probleem na een herstart, wat 't nog merkwaardiger maakt (dat gedeelte is in v3.0.0 niet aangepast). In settings.json kun je de overlay uitschakelen, dan gaat de crash in ieder geval weg.

[ Voor 27% gewijzigd door Koenvh op 15-04-2020 19:03 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 22:10
Wellicht al gevraagd, maar heeft iemand een goede instelling voor de Fanatec DD1? Ik heb wat gevonden maar vind de FFB wat matig. Als ik de FFB te hoog zet trilt het stuur erg. Alles staat overigens in 2.5 mode

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Even teasen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
Yikes ! Interessant !

Eind deze week, neem ik aan ? ;)

[ Voor 4% gewijzigd door strider1007 op 21-04-2020 11:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Haha de enige zekerheid die ik kan geven is dat dit nog wel een aantal maanden gaat duren :) Sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
Geen probleem. Jullie kennende is het het wachten zeker waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
zo ook weer even bezig met ETS2
gelijk even de laatste nieuwe DLC testen en mijn nieuwe RTX2070 :-) ........
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/QtjSZXmC/20200422115538-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/zvbtXqbr/20200422115236-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/mrk663Lk/20200422115519-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/65HrbkyV/20200422115851-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/Xvx49k2v/20200422120443-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/SRb4h1RD/20200422120523-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/zfqRJpbD/20200422121340-1.jpg

mmmm dlc leuk en mooi .... RTX 2070 ... :o :o :o :o tot op heden full open en geen 1 hapering _/-\o_ :D
dat is lang geleden dat ik met ETS2 zonder 1 hapering heb gereden 8)

en voor de mensen die hem nog niet kennen :-)

F1 driver Lando Norris Plays Euro Truck Simulator 2

YouTube: YouTube
en ook

Charles Leclerc plays Euro Truck Simulator

YouTube: Charles Leclerc plays Euro Truck Simulator

en hier nog een

YouTube: Charles Leclerc plays Euro Truck Simulator

_/-\o_ _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door ravw op 22-04-2020 13:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strider1007
Ik krijg een update van ATS binnen... Onder meer een nieuwe sound-engine voor motorvolume..

En vanaf 28-04 MACK als dealership erbij.. oOo

Changelog oa op steam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja die Mack is erg gaaf , helaas niet mijn type Mack maar goed heb liever de oude versie uit de film Convoy

Maar heb net ook weer een ritje af

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/43hT8TD8/20200423131618-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/bNvWChbQ/20200423131653-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/QMqqZBZV/20200423132401-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/Pfv2P5mV/20200423133155-1.jpg

??? we naderen de Turkse grens ...... wat klopt er hier niet ????

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/cHxGd8Kz/20200423133345-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/vTxqyQvj/20200423134104-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/qRscxzjp/20200423134326-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/wxWR8XtS/20200423134924-1.jpg

Zo dit was het dan wel weer

[ Voor 8% gewijzigd door ravw op 23-04-2020 14:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

strider1007 schreef op donderdag 23 april 2020 @ 10:55:
Ik krijg een update van ATS binnen... Onder meer een nieuwe sound-engine voor motorvolume..

En vanaf 28-04 MACK als dealership erbij.. oOo

Changelog oa op steam.
Had liever een Ford F-max in ETS2 gekregen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strider1007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo vandaag maar eens promods gespekt .. :-)

en kijken wat er allemaal veranderd is ..mijn laatste versie was geloof ik 241
dus het werd wel eens tijd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

ravw schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 10:50:
Zo vandaag maar eens promods gespekt .. :-)

en kijken wat er allemaal veranderd is ..mijn laatste versie was geloof ik 241
dus het werd wel eens tijd
Is maar 1 versie dat je hebt gemist. 243
244 is nooit geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-09 21:52
Ziet er goed uit! :)

De meer bosrijke omgevingen hebben binnen ATS sterk mijn voorkeur. En dit stukje van Canada kijk ik dan ook zeker naar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychodude schreef op maandag 27 april 2020 @ 11:16:
[...]

Ziet er goed uit! :)

De meer bosrijke omgevingen hebben binnen ATS sterk mijn voorkeur. En dit stukje van Canada kijk ik dan ook zeker naar uit.
ja vind het ook vaak wel mooi om te rijden , maar helaas nog geen RTX effecten dan zou het helemaal mooi zijn

Nu ik vaker games speel met RTX valt de games zonder toch echt wel tegen :X
het is net of je een stap van jaren terug doet met de grafx

Binnen kort een VR er bij en ik kan helemaal niet meer terug

[ Voor 21% gewijzigd door ravw op 27-04-2020 12:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
ravw schreef op maandag 27 april 2020 @ 11:57:
[...]

ja vind het ook vaak wel mooi om te rijden , maar helaas nog geen RTX effecten dan zou het helemaal mooi zijn

Nu ik vaak games speel met RTX valt de games zonder toch echt wel tegen :X
het is net of je een stap van jaren terug doet met de grafx
Heb zelf geen RTX kaart, dus ook geen gemis in dat geval voorlopig :+.

Ben wel benieuwd wat voor een grafische updates met 1.38 gaan komen, vermoed persoonlijk alleen niet dat RTX daar 1 van zal zijn. Ik heb persoonlijk in ieder geval wel op out of the box hogere resolutie en meer skyboxes, betere algehele belichting, verbeterde weerseffecten en impact van weer op wegdek (grafisch), dirt decals, etc. En met een beetje ijdele hoop vermoedelijk, maar ook veel van de vegetatie met name in ETS2 is ook wel redelijk aan vervanging toe.

Zelfs zonder RTX denk ik dat er daarin toch nog echt veel winst te behalen is op het gebied van grafisch pracht en praal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychodude schreef op maandag 27 april 2020 @ 12:10:
[...]

Welke kaart speel je nu dan ?
de GTX 10 serie heeft software matige RTX als de game het ondersteund
Ik heb hier een 'oude" GTX 1660 Super liggen ( 1 maand oud die niets doet ) en die had ook bij bepaalde game RTX >:)
(daarom ook de overstap voor maar naar een echte RTX kaart om alles wat RTX is te kunnen spelen

les hier meer erover
https://gamersnet.nl/518664/rtx-ondersteuning-gtx-gpus/
psychodude schreef op maandag 27 april 2020 @ 12:10:
[...]

Ben wel benieuwd wat voor een grafische updates met 1.38 gaan komen, vermoed persoonlijk alleen niet dat RTX daar 1 van zal zijn. Ik heb persoonlijk in ieder geval wel op out of the box hogere resolutie en meer skyboxes, betere algehele belichting, verbeterde weerseffecten en impact van weer op wegdek (grafisch), dirt decals, etc. En met een beetje ijdele hoop vermoedelijk, maar ook veel van de vegetatie met name in ETS2 is ook wel redelijk aan vervanging toe.

Zelfs zonder RTX denk ik dat er daarin toch nog echt veel winst te behalen is op het gebied van grafisch pracht en praal.
Ja maar ze lopen tegen een verouderen engine aan .... dat is het nadeel ,ze moeten bijan alles nu gaan herschrijven
ik zou ook de voorkeur hebben dat ze over gaan stappen naar de Unreal engine .. maar ja geld he

Daarin tegen ze hebben een goed inkomsten bron dus waarom veranderen .... met de kast dat het helemaal weg valt , nu weten ze hoe ze alles uit de engine moeten halen en ook kunnen verbeteren
Met een nieuwe engine van een andere maker is dat toch wel weer anders

maar ik vind ETS 2 en ATS er wel steeds beter er uit gaan zien ... DRX 11 heeft al wat goede dingen gedaan

je merk wel dat de FPS ook beter worden ... waar ik normaal bij ETS 2 samen met Promods op sommige stukken veel te veel terugval had van fps ..... blijft het nu goed ,,, het is gisten bij en rit van 3 uur niet 1 hapering geweest of terug val :o _/-\o_

Oke mede ook dat ik nu met een RTX 2070 oc aan het gamen bent ....
maar je merk wel de vooruit gang in het soepel draaien van de game
deze heeft nu alles op full open staan inc 400% en Def bestand van promods op utra high pc systeem
en dat op 32inc ( 2560-1440)

[ Voor 13% gewijzigd door ravw op 27-04-2020 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
ravw schreef op maandag 27 april 2020 @ 12:25:
[...]

Welke kaart speel je nu dan ?
de GTX 10 serie heeft software matige RTX als de game het ondersteund
Ik heb hier een 'oude" GTX 1660 Super liggen ( 1 maand oud die niets doet ) en die had ook bij bepaalde game RTX >:)
(daarom ook de overstap voor maar naar een echte RTX kaart om alles wat RTX is te kunnen spelen

les hier meer erover
https://gamersnet.nl/518664/rtx-ondersteuning-gtx-gpus/
Een GTX 1660 Ti. Weet dat het aan te zetten is, maar performance is om te huilen :p. Sowieso was voor mij die performance impact ook met de 20xx serie reden om nog niet in te stappen op RTX maar af te wachten op wat de 30xx gaat brengen. Ik game namelijk op een 3840x1200 resolutie, qua performance hit een beetje tussen 4K en HD in, maar i.t.t. 4K niet terug te schalen tot een HD resolutie om performance winst te behalen. De meerprijs om dan te gaan voor een high end 20xx kaart vond ik een stap te ver :9.
ravw schreef op maandag 27 april 2020 @ 12:25:
Ja maar ze lopen tegen een verouderen engine aan .... dat is het nadeel ,ze moeten bijan alles nu gaan herschrijven
ik zou ook de voorkeur hebben dat ze over gaan stappen naar de Unreal engine .. maar ja geld he

Daarin tegen ze hebben een goed inkomsten bron dus waarom veranderen .... met de kast dat het helemaal weg valt , nu weten ze hoe ze alles uit de engine moeten halen en ook kunnen verbeteren
Met een nieuwe engine van een andere maker is dat toch wel weer anders

maar ik vind ETS 2 en ATS er wel steeds beter er uit gaan zien ... DRX 11 heeft al wat goede dingen gedaan

je merk wel dat de FPS ook beter worden ... waar ik normaal bij ETS 2 samen met Promods op sommige stukken veel te veel terugval had van fps ..... blijft het nu goed ,,, het is gisten bij en rit van 3 uur niet 1 hapering geweest of terug val :o _/-\o_

Oke mede ook dat ik nu met een RTX 2070 oc aan het gamen bent ....
maar je merk wel de vooruit gang in het soepel draaien van de game
deze heeft nu alles op full open staan inc 400% en Def bestand van promods op utra high pc systeem
en dat op 32inc ( 2560-1440)
De engine keuze is uiteraard maar slechts ten dele bepalend voor het grafisch pracht en praal dat een game te bieden heeft. Ik denk dan ook niet zozeer dat een overstap naar bijvoorbeeld de unreal engine daarin echt veel zou uitmaken zonder het aanpakken van de essentials. De gebruikte assets zullen er binnen de unreal engine niet plots echt veel anders uit gaan zien, en grafisch mooiere assets kunnen natuurlijk ook gewoon binnen een andere engine toegepast worden.

Een belangrijk 'probleem' van een spel als dit is natuurlijk gewoonweg map size. Het is gigantisch. Je verandert dat allemaal niet even zomaar.

De huidige aanpak van blijven onderhouden en uitbreiden kan ik zelf echter goed waarderen. Ja, je kunt er voor kiezen om over te stappen naar een nieuwe engine, een ETS3 te maken. Maar je begint qua gameplay ervaring natuurlijk echt weer een flinke stap terug. Periodiek bestaande content een facelift geven, engine op blijven poetsen, etc. is daarin voor mij persoonlijk een keuze die ik meer kan waarderen.

Persoonlijk denk ik dat een echte ETS3 eigenlijk alleen zinnig is indien de map design geautomatiseerd kan worden conform de ontwikkelwijze van FS2020. Enkel en alleen grafisch pracht en praal maar terug naar een map size van bijvoorbeeld Duitsland en de Benelux gaat vermoed ik niet kunnen rekenen op veel succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:45
Update voor ATS 1.37

Een Amerikaanse legende de Mack Anthem® is gearriveerd!. De geheel nieuwe Mack Anthem® voor American Truck Simulator is nu verkrijgbaar bij je lokale in-game dealer met een verscheidenheid aan aanpassingsmogelijkheden.

https://blog.scssoft.com/...k-anthem-has-arrived.html

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In Sacramento zit een dealer van Mack

Ik heb hem al gekocht ..... geluid is :9~ :9~ :9~

[ Voor 7% gewijzigd door ravw op 29-04-2020 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

ravw schreef op woensdag 29 april 2020 @ 00:29:
In Sacramento zit een dealer van Mack

Ik heb hem al gekocht ..... geluid is :9~ :9~ :9~
geluid is weer niet realistisch :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op woensdag 29 april 2020 @ 13:23:
[...]

geluid is weer niet realistisch :'(
nee maar maakt wel meer herrie >:)
je hoort hem nu binnen in de cab wel

maar ver van real

maar goed wat dacht je hier van een rit van gisteren avond :o :o
( in game 8:00 AM)
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/VNB2WWRX/20200429001451-1.jpg

Wie het ziet mag het zeggen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Je staat op de maan of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee , die lichtbol is de zon >:)

kijk eens naar de hemel vol met sterren en donker en op de weg gewoon licht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ja, dat bedoel ik ;) Er lijkt geen atmosfeer te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 19:59

NoFearCreations

3DPrint the world!

Na een hele tijd dit niet meer hebben aangeraakt, vandaag maar weer eens geinstalleerd. Gelijk promods gedownload. Nu zoek ik 2 soort mods. Een scania mod, die heel veel accesoires toevoegt, mooi 8 cilinder open pijp geluid en een dik interieur.

En een zwaar transport toevoeging, die je ook op heel moeilijk bereikbare plekken laat komen.

Is er zo iets?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een afgang is dat geworden zeg die wedstrijd van die foto's van Renault trucks

voor de mensen die niet weten waar ik het over heb

https://store.steampowere.../view/4394893199169564038

Alleen maar inzendingen van de Renault T waren welkom , er is met geen 1 woord in de beschrijving daarover gerept ... :-(

Ik zelf had met een Magnum mee gedaan , maar als je dan ook ziet welke foto's er uit gekozen zijn , dan sta ik ook wel te kijken wie beoordeelt die foto's , zelf hier op het forum zie ik ze soms al vele mooier er uit komen ..
en zelf dat er gezegd is dat het uit ETS2 moet wezen , dus niet de achtergrond bewerken met een fotosoepje .. wat dus bij enkele geplaatste duidelijk zichtbaar is :F

en als je dan weet dat ik zelf deze screenshot opgestuurd had

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/Dz6XDRpw/20200425165041-1.jpg

en als je dan nu ziet wat er geplaatst is voor de eindstreep

Nee ik vind dit zelf een grote afgang van SCS , het had beter geweest als ze dit veel duidelijker waren geweest en je ziet ook de dislikes toenemen ...

Heel jammer maar dit vind ik toch ook wel een min puntje van SCS
hopelijk dat ze dit de volgende keer beter gaan doen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Beetje vage "wedstrijd" inderdaad. Nou rijdt ik altijd met Volvo dus toen ik zag alleen Renault toegestaan haakte ik al af.

Bedacht me later dat ik wel een keer die Renault T had geprobeerd:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xILDKatzrOhlLESY84x-vz_IyNY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tF0A9sv6hSuCruOho3BJdgKc.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SwB-qhQGuwEnKoqZQG_aT8ofXpA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XO8NxwWqFHSXUc6rSFtdGYDL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Euro Truck Simulator 2 1.37 Release

bye bye promod :-(

wachten op een nieuwe versie

Acties:
  • +1 Henk 'm!
downgrade is altijd een optie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
ravw schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 12:57:

ATS tot promods weer bij is voor mij. Leuke afwisseling tussen de twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychodude schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 14:37:
[...]

ATS tot promods weer bij is voor mij. Leuke afwisseling tussen de twee.
:9 jeps ..... dat is ook een manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaAresX
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 13:43
ETS maar weer eens afgestoft na lange tijd. Ik mis een aantal map expansions maar ik wil eerst weer een hoger level hebben voordat ik ze ga kopen.

Wat is het handigste/makkelijkste/meest rendabele om snel te levelen? Vroeger was dat gewoon afstanden rijden, maar scheelt het bijvoorbeeld ook of je eigen trailer hebt etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThaAresX schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 19:51:
ETS maar weer eens afgestoft na lange tijd. Ik mis een aantal map expansions maar ik wil eerst weer een hoger level hebben voordat ik ze ga kopen.

Wat is het handigste/makkelijkste/meest rendabele om snel te levelen? Vroeger was dat gewoon afstanden rijden, maar scheelt het bijvoorbeeld ook of je eigen trailer hebt etc?
waarom wachten met die DLC ... je kan ook met hele korte ritten door europa gaan ....

en je moet dus zo snel mogelijk je lange afstanden levelen ... maar je kan bevoorbeeld , van AMs naar Brussel , van Brussel , naar Hamburg ... Hamburg Praag , Praag richting het oostblock of richting de Turken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

ThaAresX schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 19:51:

Zorgen dat je dringende leveringen, hoge waarde leveringen hebt. Die leveren punten op voor het levelen. Een eigen trailer werkt volgens mij alleen voor het geld.
Wat je kunt doen is een trailer kopen waar je de goede leveringen mee rijdt. Volgens mij zijn medische supplies best goed om te rijden. Als je dan een gekoelde dichte trailer hebt kun je die rijden. En dan maakt het voor de punten volgens mij niet eens uit dat je een korte hebt, maar dat weet ik even niet meer zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 19-09 21:28

Player1S

Probably out in the dark

ooooof Gister stuur binnen gekregen en vandaag even getest. Wat speelt dat fijner dan een controller zeg!! Ik ga weer kilometers maken!

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ravw schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 12:57:

Of gewoon 1.36 blijven spelen tot Promods weer bij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaAresX
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 13:43
Player1S schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 10:04:
ooooof Gister stuur binnen gekregen en vandaag even getest. Wat speelt dat fijner dan een controller zeg!! Ik ga weer kilometers maken!
Haha ik speel nog met toetsenbord! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dippie94
  • Laatst online: 17-05 15:43
Player1S schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 10:04:
Absoluut. Ik heb sinds anderhalve week ook een stuur. Ik ben weer helemaal verslaafd aan ETS2 en ATS... :9
Ik rijd nu in ETS een Scania S met LZV (nadeel is dat ik met die trailer alleen in Nederland, Duitsland en Scandinavië kan rijden, maar in combinatie met ProMods zijn er nog genoeg vrachten/wegen te rijden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
ThaAresX schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 10:32:
[...]

Haha ik speel nog met toetsenbord! 8)7
:o

maar goed, je moet wel de ruimte hebben voor een stuurtje.. ik heb een G27 op een wheel stand pro en dat neemt toch best wat ruimte in..
het liefst zou ik een dedicated plek willen hebben, maar daar heb ik echt geen ruimte voor helaas..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hier weer even een kleine rit van mij met de Actros , van Van Nederland uit vertrokken naar Frankrijk

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/c4Zc2655/20200508025504-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/VLRF81xs/20200508025926-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/DZLqYKQT/20200508031548-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/MHw1Crtj/20200508032510-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/BQqxNkXr/20200508032743-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/qvq2HKcQ/20200508115545-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/155qDFdP/20200508115802-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal

Ik heb een vraagje hopelijk weten jullie daar antwoord op. Ik zit er aan te denken om een stuur te kopen voor euro truck simulator 2. Alleen ik weet niet of dit stuur werkt ik wil graag de speedlink drift o z racing wheel zwart oranje kopen. Kan die op euro truck simulator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
@Max2003

Als je die vraag in google stelt is het antwoord : Ja.

Meerdere reacties van mensen die hulp krijgen bij het oplossen van hun vragen.

[ Voor 4% gewijzigd door strider1007 op 12-05-2020 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 14:35:
Hallo allemaal

Ik heb een vraagje hopelijk weten jullie daar antwoord op. Ik zit er aan te denken om een stuur te kopen voor euro truck simulator 2. Alleen ik weet niet of dit stuur werkt ik wil graag de speedlink drift o z racing wheel zwart oranje kopen. Kan die op euro truck simulator?
Werkt prima met ETS2. Ben er zelf ooit mee begonnen (kinderen gebruiken dat ding nu af en toe nog) maar..... ding heeft maar een bereik van 180 graden. Ben al redelijk snel overgestapt naar een Thrustmaster T150 aangezien die een 1080 graden bereik heeft waarmee het rijden meteen een stuk realistischer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Verwijderd zal ongetwijfeld werken maar dat stuur heeft zoals @lameeuw maar een bereik van 180 graden, terwijl auto's en vrachtwagens een bereik van 900graden hebben.

Ik zou dus iets meer uitgeven voor een stuur dat 900 graden kan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@FastFred

Hallo fastfred

Hoeveel kost zo’n stuur van 900 graden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 16:56:
@FastFred

Hallo fastfred

Hoeveel kost zo’n stuur van 900 graden?
Als je het kunt veroorloven , niet gaan voor een low price dingetje ... Maar ga voor en merk stuur en ook rond de a 200 a 300 euro ..
ik had jaren geleden bij de aanschaf van mijn Logitech G25 ook zo iets van AUW !!! :(

Maar nu bijna 13 jaar later zit ik nog steeds met het zelfde stuur en werk het nog steeds goed
En daar heb ik toch al heel wat uren er mee op zitten wat betreft ETS2 ,ATS , Rfactor ect ect

De aanschaf zal iets pijn doen even maar op de lange duur ga je er alleen plezier van hebben ....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

ravw schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 17:47:
[...]

Als je het kunt veroorloven , niet gaan voor een low price dingetje ... Maar ga voor en merk stuur en ook rond de a 200 a 300 euro ..
ik had jaren geleden bij de aanschaf van mijn Logitech G25 ook zo iets van AUW !!! :(

Maar nu bijna 13 jaar later zit ik nog steeds met het zelfde stuur en werk het nog steeds goed
En daar heb ik toch al heel wat uren er mee op zitten wat betreft ETS2 ,ATS , Rfactor ect ect

De aanschaf zal iets pijn doen even maar op de lange duur ga je er alleen plezier van hebben ....
Iets goedkoper is de Thrustmaster T150 die ik heb, ongeveer 150 a 175 euro maar zover ik heb kunnen vinden indertijd de goedkoopste optie met 900+ graden bereik. Ligt natuurlijk maar net aan je budget, maar ik speel er AC, Dirt, ETS2 en ATS mee en dat bevalt mij persoonlijk prima.Moet het met een bijstandsuitkering doen dus het was een behoorlijke hap voor mijn doen.

Waar je natuurlijk ook op moet letten is bevestigingsmethode, je moet goed kijken wat er voor je mogelijk is, zuignappen werkt meestal niet zo heel lekker want dan moet je al snel een glazen tafel hebben, een klem systeem moet je bureau / tafel maar net de mogelijkheden voor bieden tenzij je een aparte setup ervoor hebt of inricht.

[ Voor 14% gewijzigd door lameeuw op 12-05-2020 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Verwijderd Ikzelf heb een Logitech Driving Force GT. Was toen ik 'em tweedehands kocht rond de 70 euro en letterlijk een paar keer gebruikt. Dit was toch ruim 5/6 jaar geleden en werkt nog steeds. Gebruik hem nog steeds paar keer per week. Erg tevreden over. Bereik is ook 900 graden. Alleen een sequentiële pook en dus ook geen koppeling.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Pagina: 1 ... 119 ... 162 Laatste