Ben een nieuwe savegame begonnen met Promods en geen leningen, dus alleen maar quickjobs gedaan tot ik genoeg geld had voor een eigen auto. De hoogste km-stand die ik gezien heb in een vrachtwagen met quickjobs is 816.000 km
Gisteravond level 10 gehaald en een Scania Streamline R400 gekocht, direct met 12 versnellingen en retarder
Nu aan het sparen voor een eigen trailer, die beginnen vanaf 44k maar ik wil direct een Krone kopen dus vanaf 54k
Oh, en ik heb gisteren per ongeluk een LZV lading meegenomen van 34 ton, dat schiet echt niet op met 400pk.
Ik hou er trouwens een aantal regels op na
Gisteravond level 10 gehaald en een Scania Streamline R400 gekocht, direct met 12 versnellingen en retarder
Oh, en ik heb gisteren per ongeluk een LZV lading meegenomen van 34 ton, dat schiet echt niet op met 400pk.
Ik hou er trouwens een aantal regels op na
- als ik nog geen eigen vrachtwagen heb dan moet mijn volgende quickjob vertrekken uit de stad waar de laatste rit geëindigd is
- nooit quicktravel
- geen leningen
- afslepen alleen als je vast zit/brandstof op is
- alles dat op automatisch kan, staat niet op automatisch (lift assen, versnellingsbak, auto-retarder etc.)
- na aanschaf van een vrachtwagen mag chassis, cabine, versnellingsbak en motor niet aangepast worden
- na aanschaf van een trailer mag aantal assen en soort trailer niet aangepast worden
[ Voor 66% gewijzigd door FastFred op 11-03-2020 11:56 ]