Laatst had ik deze nachtclub ontdekt in Rusland.

Changelog:
MAPFEATURES
- Corsica (Vive la France ! DLC)
MOD
- Detours
- Avoidance navigation pins
- New AI vehicles
- Drivers / Trucks / Trailer visible on manager maps
- DX11 full support (DX9 removed)
- Chinese and other non-Latin character input (IME)
- Anti-aliasing improvements (SMAA, electrical wires)
- Improved Tobii support and configuration page
- Sun profile changes (HDR)
- LP changes for AI (data-driven types, background texture data)
- Dash display UI elements (digital gauges, fuel consumption bar)
- Map editor history (undo/redo)
- Continuous selection of nodes
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Ik rij zelf ook in TruckersMP, maar voornamelijk solo. Ik probeerde daar op de forums de voordelen van een VTC te vinden, maar kon niet echt een uitleg gevonden krijgen. Zou jij die kort kunnen formuleren? Dan zou ik eventueel wel interesse hebben.hoi3344 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 01:10:
Mochten er mensen ook TruckersMP (dus online) rijden en een vloot (VTC) zoeken om te joinen. Stuur dan even een PM. :-)
Vooral dat je de map op bijv. 60% hebt en je weer een nieuwe map dlc kooptFastFred schreef op zondag 1 december 2019 @ 13:54:
@Flamingpie dat doe ik al sinds de release van ETS2Heb die obsessie bij geen enkele game begrepen dat je de story 100% moet hebben of de map 100% of alle extra's gehaald moet hebben etc.
Not only do we live among the stars, the stars live within - Neil Degrasse Tyson
[ Voor 19% gewijzigd door Powerblast op 05-12-2019 11:21 ]
Het leuke aan een VTC is dat je VTLOG installeert op je PC en dan worden je ritten bij gehouden. Daarnaast doen jouw ritten mee aan de VTC waar je in zit. Je verdient dus virtueel credits voor jouw VTC. Ook de ritten kunnen automatisch naar Discord gepost worden.Iehmoow schreef op donderdag 5 december 2019 @ 09:18:
[...]
Ik rij zelf ook in TruckersMP, maar voornamelijk solo. Ik probeerde daar op de forums de voordelen van een VTC te vinden, maar kon niet echt een uitleg gevonden krijgen. Zou jij die kort kunnen formuleren? Dan zou ik eventueel wel interesse hebben.
De promods servers zitten nog op 1.35. Promods moet eerst compatible gemaakt worden met 1.36 om dat weer werkend te krijgen. Je kunt jouw game downgraden via steam om weer promods te kunnen spelen. Hoe? Nou zo: https://truckersmp.com/kb/26Powerblast schreef op donderdag 5 december 2019 @ 11:19:
Zie ik er nu naast of zijn de promods servers van truckersmp weg? Lijkt erop dat truckersmp de update naar 1.36 al heeft doorgevoerd, maar promods nog niet. Had eigenlijk verwacht dat truckersmp daarom ook nog even ging wachten, of die aparte servers niet ging upgraden.
Was net een nieuw profiel begonnen om met een maatje online te trucken.
[ Voor 26% gewijzigd door hoi3344 op 05-12-2019 12:12 ]
Cool, heb je een DM gestuurd, zou het graag eens proberen. Wat kan het VTC dan overigens met die credits? Heeft het VTC aparte garages oid (buiten die van zijn chauffeurs?)?hoi3344 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 12:08:
Het leuke aan een VTC is dat je VTLOG installeert op je PC en dan worden je ritten bij gehouden. Daarnaast doen jouw ritten mee aan de VTC waar je in zit. Je verdient dus virtueel credits voor jouw VTC. Ook de ritten kunnen automatisch naar Discord gepost worden.
Het leuke aan een groep is het samen rijden. Af en toe organiseer je samen een avond dat je samen gaat rijden in een konvooi en dat is gewoon gezellig een beetje zeuren met elkaar en rijdenAltijd alleen rijden is ook maar zo saai. Verder heb je met de groep een gezamelijke interesse, ETS2, dus kun je daarover praten :-D
Ga naar eigenschappen/updates en klik dan op "Dit spel alleen updaten wanneer ik het opstart" en dan zal ETS2 niet meer automatisch updaten.CyberCow schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 15:29:
[...]
Goed dat je het laat weten. Steam heeft bij mij automatisch het spel naar de nieuwe versie geupdate. Kan ook niet vinden waar ik uit kan zetten het automatisch updaten. Nu snel terug naar de oude versie want anders dan kan ik mijn profiel niet meer in 1.35 gebruiken terwijl dat de versie is die mijn mods benodigd hebben.
Wat een rare bewoording dan dat ze dat ermee bedoelen. Ik dacht het dan geupdate zou worden op het moment ik het aanklik dat je dan eerst een tijd kon wachten totdat het opgestart is. Maar als dat de bewoording is van Steam om je update uit te stellen dan zal ik het daar maar op gaan zetten. Blijf toch geen voorstander van Steam al kom je er niet meer onderuit helaas.nocila schreef op donderdag 5 december 2019 @ 13:18:
[...]
Ga naar eigenschappen/updates en klik dan op "Dit spel alleen updaten wanneer ik het opstart" en dan zal ETS2 niet meer automatisch updaten.
Top :-D iedereen is welkomIehmoow schreef op donderdag 5 december 2019 @ 12:42:
[...]
Cool, heb je een DM gestuurd, zou het graag eens proberen. Wat kan het VTC dan overigens met die credits? Heeft het VTC aparte garages oid (buiten die van zijn chauffeurs?)?
ETS2 is van origine een SINGLEPLAYER spel.CyberCow schreef op donderdag 5 december 2019 @ 14:14:
Ben ik nou zo'n leek met ETS2 of waar gaat dit over?
VTC VTLOG
Wat een nette uitleg! Ik wist dat er een multiplayer editie was maar speel dat niet. Ik rij liever lekker alleen zonder alle onzin om mij heen van mensen die je expres van de weg knallen. Wat ik niet wist was dat er binnen het mulitplayer nog gemod werd door mensen met die rittenregistratie. Nu is het duidelijk voor mij en denk ik ook voor andere.hoi3344 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 14:28:
[...]
ETS2 is van origine een SINGLEPLAYER spel.
Echter is er een groep ontwikkelaars aan de slag gegaan om het ook multiplayer mogelijkheid te bieden.
Dit heet TRUCKERSMP. Door middel van deze mod kun je online spelen.
Hier zijn wel wat concessies, omdat je nu alleen nog maar echte spelers tegen komt en het overige verkeer uitgeschakeld is. Dit zal wel te veel server kracht kosten, omdat iedereen hetzelfde moet kunnen zien op zijn scherm.
Je kunt een transportbedrijf starten op het online gedeelte, dit heet een VTC, Virtual Trucking Company.
Vervolgens zijn er weer andere ontwikkelaars aan de gang gegaan om daar weer een koppeling op te schrijven voor bijvoorbeeld rittenregistratie. Zo heb je bijvoorbeeld vtlog, truckersbook en weet ik veel welke nog meer.
Op zo'n VTL (vtlog) heb je dus allerlei VTC's die online credits verdienen door ritten te rijden. Er wordt nauwkeurig een berekening gedaan van gereden km's, schade die je rijdt en of je waardevolle vracht rijdt. Dat resulteert in bepaalde credits. Zo heb je dus een ware strijd in wie het hoogst eindigt.
Dus:
ETS2 - Euro Truck Simulator 2
Promods - Een mod op ETS2 om de boel een stuk realistischer te maken en een veel grotere map
TruckersMP - Multiplayer rijden met jouw ETS2 game
VTL / Truckersbook - Ritten registratie van jouw gereden ritten.
Duidelijkj zo?
[ Voor 3% gewijzigd door CyberCow op 05-12-2019 18:05 ]
[ Voor 5% gewijzigd door FastFred op 06-12-2019 11:54 ]
denk dat dit ongeval door wind veroorzaakt is want je ziet het ook behoorlijk waaien en het is slecht weerFastFred schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 11:54:
@CyberCow Ik vind de tekst die er bij staat wat vreemd. Hoe verlies je de macht over het stuur als je 3km/h rijd? Je ziet ook duidelijk dat de achterste trailer begint te kantelen, dat is geen macht over het stuur verliezen, dat is gewoon je evenwicht verliezen bij een lading die 'topzwaar' is.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Tweakers vtc aanmaken. Ik ben voor.hoi3344 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 12:08:
[...]
Het leuke aan een VTC is dat je VTLOG installeert op je PC en dan worden je ritten bij gehouden. Daarnaast doen jouw ritten mee aan de VTC waar je in zit. Je verdient dus virtueel credits voor jouw VTC. Ook de ritten kunnen automatisch naar Discord gepost worden.
Het leuke aan een groep is het samen rijden. Af en toe organiseer je samen een avond dat je samen gaat rijden in een konvooi en dat is gewoon gezellig een beetje zeuren met elkaar en rijdenAltijd alleen rijden is ook maar zo saai. Verder heb je met de groep een gezamelijke interesse, ETS2, dus kun je daarover praten :-D
[...]
De promods servers zitten nog op 1.35. Promods moet eerst compatible gemaakt worden met 1.36 om dat weer werkend te krijgen. Je kunt jouw game downgraden via steam om weer promods te kunnen spelen. Hoe? Nou zo: https://truckersmp.com/kb/26
Angelo NL / Global Cargo VTC
't is geen tweakers vtc ^^, maar je bent vrij om te joinen. pm me dan even.
[ Voor 20% gewijzigd door FastFred op 09-12-2019 08:24 ]
Je kan na het editten van knoppen toch zien in welk mapje een bestand zit dat dan recent gewijzigd moet zijn?FastFred schreef op maandag 9 december 2019 @ 08:17:
Ik heb gister ETS2 weer geïnstalleerd en ik dacht even een nieuw vanilla profiel te starten. Na de initiële rit heb ik afgesloten en wilde ik de controls en config files van mijn 1.34 profiel over zetten zodat alle knoppen weer op de plek zitten waar ik ze gewend ben.
Maar in ieder profiel staan 3 mappen en in iedere map staan control en config bestanden. Welke moet ik nu precies overzetten? Ik heb ze uit alle 3 mappen al overgezet maar alles blijft op default staan in het spel. Heb nu handmatig een paar knoppen ingesteld maar het rijd nog niet zoals ik gewend was...
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Ik denk dat je steam online profiel hebt aan staan, dan saved hij je profiel setting online.FastFred schreef op maandag 9 december 2019 @ 08:17:
Ik heb gister ETS2 weer geïnstalleerd en ik dacht even een nieuw vanilla profiel te starten. Na de initiële rit heb ik afgesloten en wilde ik de controls en config files van mijn 1.34 profiel over zetten zodat alle knoppen weer op de plek zitten waar ik ze gewend ben.
Maar in ieder profiel staan 3 mappen en in iedere map staan control en config bestanden. Welke moet ik nu precies overzetten? Ik heb ze uit alle 3 mappen al overgezet maar alles blijft op default staan in het spel. Heb nu handmatig een paar knoppen ingesteld maar het rijd nog niet zoals ik gewend was...
[ Voor 3% gewijzigd door FastFred op 10-12-2019 09:09 ]
Ja was leuk gisteren avond, lekker gereden.hoi3344 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 13:21:
Vreemd. normaliter is het de .cfg file.
Inmiddels hebben Iehmoow en Pykow de VTC gejoint. Pykow heeft gisteren al een konvooitje meegemaakt :-)
Zijn er nog meer mensen die single- of multiplayer spelen en graag in een VTC willen met een groep vol mensen met dezelfde hobby/interesse ? Let me know :-)
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Respect to the man in the icecream van!
Schade aan de vrachtwagen of trailer? Of gebruik je een bepaalde mod die niet helemaal compatibel is met jou versie van ETS2?Estoque schreef op donderdag 12 december 2019 @ 21:31:
Ik word gek van ETS2.
Nieuwe PC
Nieuwe installatie
Nieuwe savegame
Fanatec CSL met H-shifter geinstalleerd, alles ingesteld. Maar ik blijf maar lucht verliezen in ETS2.
Lucht draaien heeft geen zin, want je verliest het gelijk.
Air-simulation staat uit, en voor de rest staat alles gewoon nog standaard.
Iemand enig idee?
[ Voor 14% gewijzigd door hoi3344 op 13-12-2019 17:16 ]
Kijk eens vier berichten boven jehoi3344 schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 15:06:
Voor diegene die het nog niet wist! Promods heeft een nieuwe versie gereleased die compatible is met 1.36.x !
Happy Trucking!
🠕 This side up
Soms denk ik. Ja laat ik ATS spelen. Heb ook alle DLC's. Maar ik voel hem gewoon niet.
Het was dus een mod die dwars zat. Bedankt!CyberCow schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 12:47:
[...]
Schade aan de vrachtwagen of trailer? Of gebruik je een bepaalde mod die niet helemaal compatibel is met jou versie van ETS2?
Respect to the man in the icecream van!
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
Dit zijn mijn ATS trucks, ook een met een platte neusPykow schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 17:43:
[...]
Soms denk ik. Ja laat ik ATS spelen. Heb ook alle DLC's. Maar ik voel hem gewoon niet.
Ik hou van de europese trucks met een platte neus. Ik vindt de ramen ook zo klein in ATS.
Ook doen de trucks mij denken aan OLD TIMERS.
en ik rij dan echt liever in een volvo, daf of scania.
Binnenkort vast weer een world of truck event.FransJansen schreef op zondag 15 december 2019 @ 12:45:
Nog een week en dan vakantie, Mijn truck alvast in de juiste kleurstelling gezet.![]()
![]()
[Afbeelding]
Gisteren op een test profiel (Zonder stuur ingesteld enzo even geprobeerd, maar ik ben nu al verkocht). Dus binnenkort met mijn volledige profiel deze kopen.
[ Voor 72% gewijzigd door FastFred op 16-12-2019 15:00 ]
[ Voor 21% gewijzigd door Anonymoussaurus op 17-12-2019 15:34 ]
Signatures zijn voor boomers.
Hier ook het geval, misschien omdat er iets nieuws komt van ETS2 / ATS. Ik vermoed dat het cadeau-rondrijden pakjes bezorgen festijn bijna begint zoals ieder jaar. Het kan zijn dat de developer een last second bug heeft gevonden en alles even op pauze heeft gezet...Maasluip schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 18:04:
Ik heb (volgens mij sinds de steam launcher een flinke overhaul heeft gekregen) altijd dat als er een update van ETS2 of ATS is dat er een knop "Update" komt met ernaast "UPDATE QUEUED".
In mijn properties heb ik staan "Always keep this game up to date" en de steam launcher is altijd open.
Waarom update steam mijn spellen niet meer automatisch? Is dit een bug? Hebben meer mensen hier last van?
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Ja die heb ik zelf gedownload en betaald. Ik distribueer niks.FastFred schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 17:38:
@Anonymoussaurus heb jij Promods zelf gedownload? Daar heb je namelijk een Promods.net account voor nodig. Daarvoor moet je je e-mail adres invullen.
eb bij m'n profiel op ProMods (niet eens mijn profiel maar die van een vriend) niet eens m'n email-adres staan (is die van een vriend van mij dus) en tóch heb ik een mail gekregen van ProMods.
Als je de betaalde versie hebt gebruikt en zelf betaald met paypal bijvoorbeeld, dan word dat mailadres ook gebruikt inderdaad. Geen idee of er ook een afmeldknop was.Anonymoussaurus schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 18:50:
[...]
Ja die heb ik zelf gedownload en betaald. Ik distribueer niks.
Also: H
[...]
Dat bleek ook achteraf. Er zijn blijkbaar 2 vakjes die je aan kan vinken. Echter, als je hyped bent en snel die link wilt openen om de bestanden te downloaden, dan vallen die twee boxes totaal niet op. Ik vind dat het opt-in moet zijn, niet opt-out, want heb er niet om gevraagd.mamorunl schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 19:16:
[...]
Als je de betaalde versie hebt gebruikt en zelf betaald met paypal bijvoorbeeld, dan word dat mailadres ook gebruikt inderdaad. Geen idee of er ook een afmeldknop was.
Hoi, ja dat staat in de voorwaarden tijdens de registratie.Anonymoussaurus schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 15:32:
Wel een beetje vervelend en raar... Heb bij m'n profiel op ProMods (niet eens mijn profiel maar die van een vriend) niet eens m'n email-adres staan (is die van een vriend van mij dus) en tóch heb ik een mail gekregen van ProMods. Vermoedelijk omdat ik een poosje terug de betaalde variant heb gekocht van ProMods. Stond daar ook in dat ProMods mij emails mogen sturen? Beetje raar dat als m'n email wordt gebruikt voor nieuwsbrieven terwijl het volgens mij alleen bedoeld was om de packages naar te sturen (of URL's). En ja, je kan je er voor afmelden maar vind dit toch een beetje vervelend dat het op zo'n manier moet.
Alhoewel, volgens mij zijn het vinkjes die je uit kon vinken bij het downloaden van de ZIP's. Ik vind eigenlijk dat dit gevraagd mag worden bij het betalen. Of iig wat explicieter benadrukt mag worden.
@ScuL Weet jij dit?
[ Voor 14% gewijzigd door ScuL op 18-12-2019 01:40 ]
dat mag afaik niet onder de GDPRScuL schreef op woensdag 18 december 2019 @ 01:38:
[...]
Hoi, ja dat staat in de voorwaarden tijdens de registratie.
[Afbeelding]
Er zijn 2 mailing lists.
1 voor donateurs en mensen die de paylink hebben gebruikt
1 voor alle forum gebruikers
De eerste lijst krijgt vrijwel direct een mailtje, de tweede lijst een dag of 2/3 later vanwege de omvang.
Gemiddeld gezien gaan er iedere release zo'n 800,000 emails de deur uit.
Het is mogelijk dat mensen dus op 2 verschillende adressen een mailtje ontvangen.
[ Voor 10% gewijzigd door mschol op 18-12-2019 07:42 . Reden: typo ]
helaas, dat is geen reden je er niet aan te houdenScuL schreef op woensdag 18 december 2019 @ 07:25:
Ik bevind me niet in de EU
duidelijk ja..en heb maling aan GDRP
Maar je levert wel diensten/producten in de EU, dus je hebt je wel degelijk aan de GDPR te houden.ScuL schreef op woensdag 18 december 2019 @ 07:25:
Ik bevind me niet in de EU en heb maling aan GDRP
Je download dus Promods met het Promods account van je vriend maar betaalt vervolgens met je eigen Paypal account?Anonymoussaurus schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 19:18:
[...]
Dat bleek ook achteraf. Er zijn blijkbaar 2 vakjes die je aan kan vinken. Echter, als je hyped bent en snel die link wilt openen om de bestanden te downloaden, dan vallen die twee boxes totaal niet op. Ik vind dat het opt-in moet zijn, niet opt-out, want heb er niet om gevraagd.
Maar is dat dan de schuld van Promods dat jij dat niet gezien hebt?Anonymoussaurus schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 19:18:
[...]
Dat bleek ook achteraf. Er zijn blijkbaar 2 vakjes die je aan kan vinken. Echter, als je hyped bent en snel die link wilt openen om de bestanden te downloaden, dan vallen die twee boxes totaal niet op. Ik vind dat het opt-in moet zijn, niet opt-out, want heb er niet om gevraagd.
[ Voor 68% gewijzigd door FastFred op 18-12-2019 12:59 ]
Wow, sorry dat ik het zeg hoor, maar dat had ik dus echt niet verwacht van een toffe gozer (niet dat ik je persoonlijk ken ofzo) als jou die volgens mij CEO is van ProMods, zo'n mooi product neerzet en dan dit zegt. Vind het een erg cocky antwoord. Erg spijtig om te horen dat het hoofd van een organisatie hard gezegd schijt te hebben aan andermans privacy en de privacywetgeving. Wie weet wat ProMods met mijn betalingsgegevens doet, puur omdat jij schijt hebt aan de privacywetgeving. Wij maar geld overmaken aan jullie voor een tof product, maar wie weet wat jullie met onze betalingsgegevens doen.ScuL schreef op woensdag 18 december 2019 @ 07:25:
Jullie voldoen aan bijna alle punten, behalve punt 3.
- de betrokkene iets heeft gekocht (dus voor iets heeft betaald); en
- de digitale nieuwsbrief alleen producten en/of diensten bevat die soortgelijk zijn aan wat de betrokkene heeft gekocht; en
- de betrokkene duidelijk op de hoogte is gebracht dat hij na aankoop een nieuwsbrief gaat ontvangen; en
- de betrokkene nog vóór het moment van aankoop de mogelijkheid heeft gehad om zich te verzetten tegen het ontvangen van die nieuwsbrief.
Wat er in de GDPR-wet staat over de e-mail opt-in
- In de GDPR-wet staat dat de e-mail opt-in een duidelijke en bevestigende actie moet zijn
- De e-mail opt-in moet gescheiden zijn van andere algemene voorwaarden en het mag geen voorwaarde zijn
- Het is verboden om de e-mail opt-in checkbox automatisch aan te vinken
- Je hebt gescheiden e-mail opt-in’s nodig als je de data op verschillende manieren verwerkt. Bijvoorbeeld als er na het inschrijven voor een nieuwsbrief de data wordt doorgestuurd naar een derde partij
- In je database voor e-mailmarketing moet je de e-mail opt-in duidelijk bijhouden om de gegeven toestemming te kunnen aantonen als dit nodig is
- De GDPR-wet geeft de Europese burger het recht om de e-mail opt-in te kunnen intrekken. Je moet je contacten duidelijk laten weten hoe ze zich kunnen uitschrijven
Correct.FastFred schreef op woensdag 18 december 2019 @ 11:49:
Je download dus Promods met het Promods account van je vriend maar betaalt vervolgens met je eigen Paypal account?
Zie hierboven.Maar is dat dan de schuld van Promods dat jij dat niet gezien hebt?
[ Voor 10% gewijzigd door Anonymoussaurus op 18-12-2019 19:33 ]
Sarcasme kun je niet op een beeldscherm kwijt... ( Zei hij hoopvol )ScuL schreef op woensdag 18 december 2019 @ 07:25:
Jaja... Zo lust ik er ook nog een paar.strider1007 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 19:52:
[...]
Sarcasme kun je niet op een beeldscherm kwijt... ( Zei hij hoopvol )
De klant moet op de hoogte zijn gesteld dat zijn of haar email gebruikt kan worden voor een nieuwsbrief of reclame.Anonymoussaurus schreef op woensdag 18 december 2019 @ 19:28:
[...]
Wow, sorry dat ik het zeg hoor, maar dat had ik dus echt niet verwacht van een toffe gozer (niet dat ik je persoonlijk ken ofzo) als jou die volgens mij CEO is van ProMods, zo'n mooi product neerzet en dan dit zegt. Vind het een erg cocky antwoord. Erg spijtig om te horen dat het hoofd van een organisatie hard gezegd schijt te hebben aan andermans privacy en de privacywetgeving. Wie weet wat ProMods met mijn betalingsgegevens doet, puur omdat jij schijt hebt aan de privacywetgeving. Wij maar geld overmaken aan jullie voor een tof product, maar wie weet wat jullie met onze betalingsgegevens doen.
ProMods als organisatie levert een product (ProMods mod in de vorm van een bestand) aan alle landen (tenzij jullie iets blacklisten), dus jullie moeten je wel daaraan houden.
Ook al wil je dat niet, je hebt niks te willen; je moet.
https://ictrecht.nl/2018/...-zit-het-met-regelgeving/
[...]
Jullie voldoen aan bijna alle punten, behalve punt 3.
Echter: https://www.frankwatching...n-klaar-voor-de-gdpr-wet/
[...]
[...]
Correct.
[...]
Zie hierboven.
[ Voor 99% gewijzigd door Ozymandias1965 op 20-12-2019 09:26 ]
Wat een rare post is dit zeg. Het eerste ben ik totaal met je eens als de privacyregels je niet bevallen hoe ProMods ermee omgaat je het maar niet moet downloaden. Het laatste waarom iemand zijn gegevens kwijt moeten raken omdat ze het niet eens zijn met een modmaker?Ozymandias1965 schreef op donderdag 19 december 2019 @ 08:42:
Wees allemaal blij met een mooie map zoals Promods waar veel mensen veel tijd in steken om iedereen iets gaafs te geven.
Zit niet te zeiken en als het je niet bevalt download je Promods niet en geef je niet je emailadres op.
Ik kijk weer uit naar de volgende update van Promods, ScuL.
En aan al die mensen die zitten te janken over een paar regeltjes..... Ik hoop dat jullie game maar vaak mag crashen en jullie savegames mogen verdwijnen.
Zou je wachtwoord veranderen. Volgens mij heeft een klein kind je account overgenomen. Niet te geloven hoe laag het niveau hier af en toe kan zijnOzymandias1965 schreef op donderdag 19 december 2019 @ 08:42:
Wees allemaal blij met een mooie map zoals Promods waar veel mensen veel tijd in steken om iedereen iets gaafs te geven.
Zit niet te zeiken en als het je niet bevalt download je Promods niet en geef je niet je emailadres op.
Ik kijk weer uit naar de volgende update van Promods, ScuL.
En aan al die mensen die zitten te janken over een paar regeltjes..... Ik hoop dat jullie game maar vaak mag crashen en jullie savegames mogen verdwijnen.
[ Voor 15% gewijzigd door CyberCow op 19-12-2019 18:18 ]
[ Voor 67% gewijzigd door cbr600f4i op 19-12-2019 22:06 ]
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
[ Voor 33% gewijzigd door CyberCow op 19-12-2019 22:19 ]
Moet nog veel ontdekken in black sea DLC.cbr600f4i schreef op donderdag 19 december 2019 @ 19:46:
Wow, Iberia, eindelijk
https://store.steampowere...ruck_Simulator_2__Iberia/
edit: en Idaho
[ Voor 9% gewijzigd door Pykow op 20-12-2019 00:04 ]
Je hebt de DLC wel geïnstalleerd? (normaal gesproken gebeurt dit automatisch, maar je weet het maar nooit) Ik zal morgen eens bij mijn ATS kijken, wil daar ook een paar ritjes maken voor de xmas event.CyberCow schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 00:10:
Gisteren de map DLCs gekocht voor ATS maar ik krijg maar geen ritten naar de andere DLCs. Heb wel de melding gekregen dat ze zijn toegevoegd. Ook zie ik wel puntjes staan op de kaart.Is ook te zien aan het aanbod van ritten wat ik heb gesorteerd op routeafstand hoog-laag. Iemand een idee wat er mis kan zijn gegaan.
[Afbeelding]
Ja ze zijn geinstalleerd. Dat is ook op het plaatje te zien de plaatsen in de staat staan. Maar krijg geen ritten die kant op.rockhopper schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 01:56:
[...]
Je hebt de DLC wel geïnstalleerd? (normaal gesproken gebeurt dit automatisch, maar je weet het maar nooit) Ik zal morgen eens bij mijn ATS kijken, wil daar ook een paar ritjes maken voor de xmas event.
Staan ze er wel als je gerust hebt (in het spel, niet in het echte levenCyberCow schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 01:58:
[...]
Ja ze zijn geinstalleerd. Dat is ook op het plaatje te zien de plaatsen in de staat staan. Maar krijg geen ritten die kant op.
🠕 This side up
Wat bedoel je met gerust. Ik heb 17 ritten gereden en blijf maar in het hoekje van Californië uitkomen. Op de map zijn de plaatsen en de wegen gewoon te zien.Koenvh schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 02:00:
[...]
Staan ze er wel als je gerust hebt (in het spel, niet in het echte leven)?
Ik bedoel slapen in het spel op een rustplek (dat icoontje met een bed). Dat resette de job market (nu nog steeds geloof ik)CyberCow schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 02:02:
[...]
Wat bedoel je met gerust. Ik heb 17 ritten gereden en blijf maar in het hoekje van Californië uitkomen. Op de map zijn de plaatsen en de wegen gewoon te zien.
[ Voor 6% gewijzigd door Koenvh op 20-12-2019 02:04 ]
🠕 This side up
Ja dat werkt gewoon. Of weegbrug of wat dan ook. Ben alleen nog niet in DLC gebied geweest. Wat heeft dat rusten en icoon er eigenlijk mee te maken?Koenvh schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 02:03:
[...]
Ik bedoel slapen in het spel op een rustplek (dat icoontje met een bed)
Het spijt me zeer, maar juist die ongebreidelde automatische toevoeging aan mailinglijsten en de grote weerstand daar tegen (ja, heb je dat echt niet meegekregen? Niemand wil automatisch op een mailinglijst komen) is de reden van die wet.ScuL schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 01:06:
Ik zal er nog een post aan wijden om het iets netter te verwoorden dan. Excuses voor de crue reactie maar die komt ook deels uit onbegrip. Ik woon inmiddels al 11 jaar niet meer in Nederland en kan de privacyparanoia van de laatste jaren echt heel erg slecht begrijpen. Als iets je stoort heb je de mogelijkheid je daarvan af te melden.
Vaak is het met voorwaarden dat je ze goed moet lezen voordat je ze moet accepteren. Het standaard aanzetten van het vinkje voor de nieuwsbrief vind ik persoonlijk ook niet heel erg netjes. De gegevens worden toch al opgeslagen van de mensen die het downloaden dus daarin zit weinig verschil. Het ontvangen van een mailtje als er een nieuwe versie is dat werkt na mijn idee ook niet en heb het daarom maar weer uitgezet.ScuL schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 01:06:
Ik zal er nog een post aan wijden om het iets netter te verwoorden dan. Excuses voor de crue reactie maar die komt ook deels uit onbegrip. Ik woon inmiddels al 11 jaar niet meer in Nederland en kan de privacyparanoia van de laatste jaren echt heel erg slecht begrijpen. Als iets je stoort heb je de mogelijkheid je daarvan af te melden. Niets op het internet is privé, overal waar je iets plaatst laat je sporen achter, dat is inherent aan het medium. Zelfs als een account wordt verwijderd blijft de data nog jarenlang in allerlei caches achter.
We voldoen aan alle lokale wetten wat betreft nieuwsbrieven en privacy en alle gegevens die beheerd worden staan veilig en secuur. Maar het meest belangrijke is nog wel dat 1) ProMods geen bedrijf is en 2) we technisch gezien geen product verkopen, dat mag ook niet volgens de voorwaarden van SCS. Payloadz is de dienstverlener die alle betaalde e-mail adressen verzameld en die bevinden zich in de VS. Hun database wordt via een API naar ons toe doorgesluisd zodat we de e-mail adressen kunnen toevoegen aan de nieuwsbrief. De gebruiker wordt verwittigd van de automatische opt-in tijdens registratie en heeft ten aller tijde de mogelijkheid tot een opt-out. De EU-wetgeving heeft dus geen enkele toepassing op onze activiteiten. Betalingsgegevens beheren we sowieso niet en daar hebben we ook geen toegang toe, dat staat allemaal bij PayPal & Payloadz. En zelfs dan kunnen we geen bankrekeningen of credit cards bekijken. Fysieke adresgegevens worden ook niet gedeeld. Alleen e-mail + transactienummer + het bedrag.
Als je inzage wilt in welke gegevens er worden bijgehouden kun je een e-mail sturen met verzoek (ook volgens de wet) en kan ik een screenshot retourneren met die gegevens. Dat is verder weinig interessants.
Nu dan genoeg off-topic.
Voor wat betreft het laatste nieuws. Het was voor ons al een lange tijd bekend dat Spanje en Portugal in de volgende DLC zouden komen vandaar dat onze activiteiten aldaar stevig zijn terug geschroefd. Het komende jaar zullen we nog een klein stukje Spanje toevoegen maar dan blijft het dan ook bij totdat de DLC af is.
In de tussentijd zijn we hard bezig met het integreren & aanpassen van de Black Sea DLC.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ze laten van SCS altijd eerst weten dat er wat gaat komen. Dan kan je er vanuit gaan het ongeveer een jaar gaat duren. Halverwege volgend jaar zal je steeds meer informatie en screenshots ervan krijgen en zal het wel ergens rond november/december zijn je de DLC kan kopen. Dat is nog ieder jaar zo geweest dus ga ik er maar vanuit het nu niet anders zal zijn.ravw schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 13:23:
even een vraagje die nieuwe dlc Iberia wanneer komt die uit , want op steam word ik er niets wijzer van
oke maar dat word dus heel Spanje en PortugalCyberCow schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 13:32:
[...]
Ze laten van SCS altijd eerst weten dat er wat gaat komen. Dan kan je er vanuit gaan het ongeveer een jaar gaat duren. Halverwege volgend jaar zal je steeds meer informatie en screenshots ervan krijgen en zal het wel ergens rond november/december zijn je de DLC kan kopen. Dat is nog ieder jaar zo geweest dus ga ik er maar vanuit het nu niet anders zal zijn.
Pin point accuracy!CyberCow schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 13:32:
[...]
Ze laten van SCS altijd eerst weten dat er wat gaat komen. Dan kan je er vanuit gaan het ongeveer een jaar gaat duren. Halverwege volgend jaar zal je steeds meer informatie en screenshots ervan krijgen en zal het wel ergens rond november/december zijn je de DLC kan kopen. Dat is nog ieder jaar zo geweest dus ga ik er maar vanuit het nu niet anders zal zijn.
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Ja alleen de eerste 2 niet maar daarna is mooi lijstje en klopt duscbr600f4i schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 23:27:
[...]
Pin point accuracy!![]()
Release date Scandinavia DLC: 06/05/2015
Release date Vive la France DLC: 05/12/2016
Release date Italy DLC: 05/12/2017
Release date Baltic DLC: 20/11/2018
Release date Black Sea DLC: 05/12/2019
Update UK met ierland erbij ?rockhopper schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 02:18:
Wat zou er na Iberia komen? midden oosten? griekenland / turkije / israel?
Je kunt toch zelf een skin maken voor truck en trailer.Pykow schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 06:23:
[...]
Update UK met ierland erbij ?
Wat ik ook hoop is dat je ooit stickers en letters op je trailer of truck kunt plaatsen.
Voor zo DLC heb ik veel geld voor over
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
Dit stond er op steamCyberCow schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 01:09:
[...]
Ja alleen de eerste 2 niet maar daarna is mooi lijstje en klopt dus.
Volgens mij kan je met deze tool een logo dus ook tekst op je trailer of truck maken.Pykow schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 06:23:
[...]
Update UK met ierland erbij ?
Wat ik ook hoop is dat je ooit stickers en letters op je trailer of truck kunt plaatsen.
Voor zo DLC heb ik veel geld voor over
[ Voor 14% gewijzigd door Barfman op 21-12-2019 11:31 ]
PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]
Klopt, dat is expres geloof ik, omdat het anders moeilijk te zien was (als je speelt op een 15" laptop kan het nogal lastig zijn of het een licht voor linksaf is, of voor alle richtingen)pretpik schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 13:38:
[...]
Wat mij opviel is dat de pijlen van de verkeerslichten vrij groot zijn van ver af, hebben jullie dit ook?
[Afbeelding]
🠕 This side up
Ik wou gisteren met de snelle manier downloaden maar toen het op betalen aankwam ging dat niet via paypal.CyberCow schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 14:35:
Is er een probleem met het downloaden van ProMods? Zie dat de servers wel redelijk belast zijn maar kan geeneens het def-bestand aanmaken.
Noord-Scandinavie, Ierland, Slovenie, Balkan, Griekenland min of meer eventueel met een beetje geluk in die volgorde lijkt mij waarschijnlijkerrockhopper schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 02:18:
Wat zou er na Iberia komen? midden oosten? griekenland / turkije / israel?
[ Voor 5% gewijzigd door cbr600f4i op 21-12-2019 22:21 ]
die ventilator gaat toch niet je andere fan "bevechten" he?Apejoekie schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 21:39:
Enige tijd geleden heb ik hier gemeld dat ik een dashboard ging bouwen met behulp van wat joystick boards en buttons. Op dit moment heb ook het werkend en is de console bekleed met echte dashboardbekleding . Ik moet zeggen, het ziet er geinig uit. Het is meteen een stand voor de laptop en ik heb er een ventilator ingebouwd om de laptop extra Twan koelen. De ventilator schakelt aan een uit op temperatuur via een W1209 thermostaat die gevoed wordt met een aparte voeding.
Ik heb nog functie knoppen over een moet die nog toewijzen. Ik ga nog een pook en console maken met extra buttons zodat ik eenvoudig kan switchen van automaat naar sequentieel.
Kan niet anders zeggen dan dat het een extra dimensie heeft aan het spel! Nu nog ff de kerstopdrachten voltooien met het dashboard. Helaas is het inbouwen van de tablet (nog) niet gelukt maar wie weet wat er nog komt.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq