Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• jin
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 20:11
CyberCow schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 19:10:
Ik klikte op Beiroet en kreeg wel de route over de grens heen.
je moet zuidelijker dan beiroet bij "tyre"

jin wijzigde deze reactie 02-10-2019 19:33 (37%)

Twitch

De grens tussen Israël en Libanon is IRL gesloten, en dat is in de ME mod dus ook zo. Er is wel iemand die een 3rd party fix ervoor heeft gemaakt, maar het is aan de gebruiker om te bepalen of je realistisch wil blijven of niet.

ProMods ETS2 uitbreiding

ScuL schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 08:55:
De grens tussen Israël en Libanon is IRL gesloten, en dat is in de ME mod dus ook zo. Er is wel iemand die een 3rd party fix ervoor heeft gemaakt, maar het is aan de gebruiker om te bepalen of je realistisch wil blijven of niet.
Ja dat is een dingetje ene kant wil ik wel zoals het ook daadwerkelijk is maar aan de andere kant dat stukje oversteken met teleport dat is ook wel verleidelijk. Dus beter dat het zo blijft dan heb je beide keuzes. Wat betreft die verbindingsweg in Syrië daar ben ik wel blij mee anders bleef je aan de gang met de boot voor een paar kilometers..

• mschol
  • Registratie: november 2002
  • Niet online
CyberCow schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 19:39:
[...]

Als je mee wil doen met dit event en korte ritjes wil dan zijn deze die ik tot nu toe heb ontdekt.

Rotterdam - Lille (224 km)
Hamburg Osnabruck (238 km)
Rostock - Malmo (231 km)
Malmo - Kalmar (300 km)

Wil je normale ritten rijden dan kan je bij de gameplay instellingen het schuifje met de routelengte helemaal naar links toe schuiven waardoor je aanbod krijgt in kortere ritten.
Stockholm - Parnu (219KM land, 284KM ferry) is ook een goeie :)

[A] LEGO 76042 SHIELD Helicarrier

• Maasluip
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 24-01 21:09

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

mschol schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 22:52:
[...]

Stockholm - Parnu (219KM land, 284KM ferry) is ook een goeie :)
Kassel - Duisburg 218 km, Kassel - Düsseldorf of Keulen zal ook wel zo iets zijn.
Kassel - Osnabrück was ook niet lang, Osnabrück - Amsterdam is 200 km.

Maasluip wijzigde deze reactie 04-10-2019 12:40 (12%)

Dat slof sigaretten met de pak melk - D/T-regels
Open Source landkaart

De 12 ritten is al mogelijk om in 2,5 uur te halen. Het aantal dat gehaald moet worden van een totaal van 1.000.000 ritten is al ruim over 1/3e heen dus zie dat wel goedkomen. Weet iemand wat de beloning is als die miljoen ritten behaald zijn?

• FransJansen
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 25-01 10:44
Deze week de 3D printer eens aan het werk gezet
Een shifterknop gemaakt voor mijn TH8

2 schakelaars en een encoder nog even de kabels netjes wegwerken en klaar.

Voor minder dan €10 (china)aan materiaal _/-\o_
Het 3D bestand: https://www.thingiverse.com/thing:3416045
De print: https://www.aliexpress.co...042311.0.0.32de4c4d1jOALX of https://www.conrad.nl/p/joy-it-sbc-zde-1-stuks-2102537
De schakelaars:https://www.aliexpress.co...042311.0.0.32de4c4d1jOALX of https://www.conrad.nl/p/g...an-continu-1-stuks-701343
En nog wat kleinmateriaal zoals beschreven bij het 3D bestand.

FransJansen wijzigde deze reactie 05-10-2019 12:57 (47%)

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” Mijn iRacing profiel | www.facebook.com/bcapaintings

• hjvg
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 20:05
@FransJansen voor 10 euro ziet dat er zeker goed uit. moet je natuurlijk wel een 3d printer hebben. heb zelf nu een dikke week ALMAR SKRS MAN shifter met 3 knoppen wil hem al niet meer missen.

veder hoop ik dat deze week de nieuwe promods uit komt zodat we die multiplayer kunnen gaan doen. is al tijd geleden dat ik promods heb gedaan helaas omdat ik altijd multiplayer rij. maar voor ik multiplayer gebruikte reed ik altijd promods. (ben ergens lichterlijk bang dat hij ongeveer gelijk met fs19 claas dlc uitkomt 22 oktober)

hjvg wijzigde deze reactie 06-10-2019 09:06 (9%)

FS19 server info http://des-clan.nl

• mschol
  • Niet online
CyberCow schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 12:49:
De 12 ritten is al mogelijk om in 2,5 uur te halen. Het aantal dat gehaald moet worden van een totaal van 1.000.000 ritten is al ruim over 1/3e heen dus zie dat wel goedkomen. Weet iemand wat de beloning is als die miljoen ritten behaald zijn?
12 ritten in 2,5 uur? dat lukt zelfs met de kortste route niet volgens mij: 12,5 min. per trip is te kort

• FransJansen
Zo de ritten van het event ook voltooid( met de Scania)
Nu even de Renault uit proberen.

Ook een toepasselijke skin gevonden voor deze maand

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” Mijn iRacing profiel | www.facebook.com/bcapaintings

• sgouman
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 20:48
2 Vragen:

Ik heb de routes van het evwent gevolgd maar heb geen boxing gloves gehad in mijn steam inventory.

Is erw al een mod voor adaptive cruise control dit zou wel heel erg handig zijn.

• hjvg
sgouman schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 20:13:
2 Vragen:

Ik heb de routes van het evwent gevolgd maar heb geen boxing gloves gehad in mijn steam inventory.
je moet 2 world of trucks ritten doen met pink ribon trailers. als je dit gedaan hebt op de website https://www.worldoftrucks.com/en/ inloggen met je account en dan kun je je boxing gloves claimen

• sgouman
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 20:48
gelukt dankje.

Weet iemand of er een mod is voor adaptive cruise control of is dit er niet voor ets2?

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

CyberCow schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 19:39:
[...]

Als je mee wil doen met dit event en korte ritjes wil dan zijn deze die ik tot nu toe heb ontdekt.

Rotterdam - Lille (224 km)
Hamburg Osnabruck (238 km)
Rostock - Malmo (231 km)
Malmo - Kalmar (300 km)
Bergen - Oslo. Normaal 581 km, maar met de boot naar Hirtshals, rijden naar Frederikshavn en de boot naar Oslo is het 146 km over de weg. :D

Open Source landkaart

Ook maar weer eens een rit gaan rijden. 8000km door vooral Russian Open Spaces. Het is niet de meest gedetailleerde mod maar heerlijk die hele lange stukken door de (besneeuwde) bossen heen.

Klopt het dat het na de laatste update de nachten een stuk donkerder zijn geworden?

Net ETS2 opgestart en kreeg de melding dat het spel geupdate was. Weet er iemand wat er is veranderd? Ik kan niets ontdekken. Wel heb ik het idee dat mijn chauffeurs weer wat meer gaan verdienen. Er kwamen weer ritten langs van meer dan € 100.000,-.

Wat een geweldig spel blijft ETS2 ook. Zo mooi de afwisselende omgevingen.

CyberCow wijzigde deze reactie 09-10-2019 18:16 (67%)

• cracking cloud
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 24-01 12:48
CyberCow schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 21:01:
Net ETS2 opgestart en kreeg de melding dat het spel geupdate was. Weet er iemand wat er is veranderd? Ik kan niets ontdekken. Wel heb ik het idee dat mijn chauffeurs weer wat meer gaan verdienen. Er kwamen weer ritten langs van meer dan € 100.000,-.
Er zijn een paar kleine bugs gefixt volgens https://forum.scssoft.com/viewtopic.php?p=1235685#p1235685

• Barfman
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 20:26
American Truck Simulator Update 1.36 Open Beta

https://blog.scssoft.com/...simulator-ob-136.html?m=0

Er zijn core wijzigingen, inclusief een nieuwe manier van het saven van je profiel - maak dus een back-up van de profielen die u wilt behouden (maak voor de zekerheid een handmatige back-up).
Dus als je de beta gaat gebruiken kan je niet meer terug na 1.35 behalve wanneer je je hele profiel map saved zodat je later terug kan.

Grootste verandering is dat DX9 komt te vervallen en dat DX11 naar Full DX11.1 gaat met verbeterde anti-aliasing.

Verder wat nieuwe trailers:

Je kan nu ook zien waar je personeel allemaal uithangt :-)

Barfman wijzigde deze reactie 10-10-2019 20:01 (37%)

System | Racing is in my Blood

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Barfman schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 19:56:

[Afbeelding]
Oh, dat is leuk. Nu nog zien wat voor vrachtje je trailers aan het doen zijn en gewoon in-game je chauffeurs tegen komen.

Open Source landkaart

Eindelijk de 18WoS functionaliteit weer terug :)

ProMods ETS2 uitbreiding

Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe update. Denk wel dat het nog een hele tijd gaat duren voordat over kan gaan stappen. Eerst moeten weer alle mods geschikt worden want je kan helaas niet zeggen ohh rij ene keer nieuwe versie zonder mods en dan weer terug naar de oude met mods. We zullen het allemaal wel gaan zien :).

1.000.000km in profiel _/-\o_

@ScuL De nieuwe versie van ProMods die gaat komen voor welke versie van ETS2 is die gemaakt?

CyberCow wijzigde deze reactie 11-10-2019 17:18 (22%)

• Barfman
En we krijgen weer een gratis update erbij in 1.36 in de vorm van Corsica, regio van Frankrijk.

https://blog.scssoft.com/2019/10/corsica.html

Barfman wijzigde deze reactie 11-10-2019 17:32 (10%)

• psychodude
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 00:15
Ziet er goed uit. Blijft toch mooi om te zien hoe ook het oude vernieuwd blijft worden. Ik kijk uit naar de update in ieder geval! :)

• hjvg
yup leuk de nieuwe uitbereiding ben alleen bang dat dit de release van promods voor multiplayer vertraagd dat zou ik wel jammer vinden.

CyberCow schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 12:49:
@ScuL De nieuwe versie van ProMods die gaat komen voor welke versie van ETS2 is die gemaakt?
We zitten te tobben ermee omdat SCS erg troebele informatie afgeeft op het moment.
2.42 is ontworpen voor 1.35, en omdat multiplayer ook niet één twee drie op 1.36 zou kunnen werken is dat een veilige versie waarmee multiplayer NU - op dit moment - werkt.
Echter, voor 1.36 hebben we nog steeds geen open beta dus kunnen we ook niet testen hoe veel er aangepast moet worden.

We spelen met de gedachte om
A] 2.42 direct uit te geven, mogelijk nog dit weekend of volgende week met het risico dat 1.36 OB vlot komt en we duizenden klaagmails krijgen over incompatibliteit
B] 2.42 uit te stellen en te wachten totdat 1.36 open beta is voltooid voor een nieuwe versie dat kan dan nog 4 à 6 weken duren

In beide gevallen zijn er nauwelijks toevoegingen aan de mod, die komen pas in 2.50 aan bod.

ScuL wijzigde deze reactie 12-10-2019 00:59 (6%)

ProMods ETS2 uitbreiding

• Barfman
Ik zou mooi wachten tot 1.36 uit is, veel mensen gaan toch wel over op 1.36 zodra de bèta er is, en kunnen dan toch geen Promods gebruiken. De mensen die bij 1.35 blijven maken toch al gebruik van Promods 1.41
Zo voorkom je dat veel mensen in de problemen komen met de nieuwe 1.42 op 1.36

Barfman wijzigde deze reactie 12-10-2019 08:18 (16%)

• hjvg
ScuL schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 00:58:
[...]

We zitten te tobben ermee omdat SCS erg troebele informatie afgeeft op het moment.
2.42 is ontworpen voor 1.35, en omdat multiplayer ook niet één twee drie op 1.36 zou kunnen werken is dat een veilige versie waarmee multiplayer NU - op dit moment - werkt.
Echter, voor 1.36 hebben we nog steeds geen open beta dus kunnen we ook niet testen hoe veel er aangepast moet worden.

We spelen met de gedachte om
A] 2.42 direct uit te geven, mogelijk nog dit weekend of volgende week met het risico dat 1.36 OB vlot komt en we duizenden klaagmails krijgen over incompatibliteit
B] 2.42 uit te stellen en te wachten totdat 1.36 open beta is voltooid voor een nieuwe versie dat kan dan nog 4 à 6 weken duren

In beide gevallen zijn er nauwelijks toevoegingen aan de mod, die komen pas in 2.50 aan bod.
Duidelijk en inderdaad het blijft een lastige keuze.

ik hoop dat jullie voor keuze 1 gaan omdat zowel promods als mp weer aangepast dient te worden voor 1.36 als er wel kleine problemen naar voren komen in mp met 1.35 kunnen die in de volgende versie van promods (als het aan promods ligt) mee genomen worden wanneer promods gereed gemaakt word voor 1.36.
en ja er is veel onduidelijkheid komt er een beta en zo ja hoe lang.

als je voor optie 2 gaat wat ook begrijpelijk kan zijn. zullen ook veel mensen teleur gesteld zijn omdat er werd gezegd bij bekend making begin /half oktober bij een uitstel van 4 tot 6 weken gaan daar ook veel mensen over zeuren.

ik wens jullie succes bij de keuze

• Barfman
Eigenlijk vind ik dat mensen helemaal niet moeten zeuren voor gratis content, maar ja dat is denk mens eigen :9

Barfman schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 13:35:
Eigenlijk vind ik dat mensen helemaal niet moeten zeuren voor gratis content, maar ja dat is denk mens eigen :9
Zeker nooit met vrijwilligers gewerkt ?
Dat ze vrijwillig zijn wil niet gezegd vrij blijvend :X
In onze organisatie lopen vooral mensen die alles op vrij willige basis doen
Maar dat je dan niet mag zeuren over iets dat je gratis krijgt :o
Kom even een jaartje werken bij ons als vrij williger ... kijken of je het na en paar maanden nog zegt dat je niet mag klagen als je iets gratis krijgt
:X :X >:)

Systeem:CM Elite 130,GA-B150N Phoenix Wifi,I5 6400,GTX 970 ,Crucial BX200 240GB, Samsung EVO 250GB,8 Gb KHF, Windows 10 Pro 64bits

Barfman schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 19:56:
[Afbeelding]
Oh yes yes yes yes!!! :D :D

Ik hoop zo dat we dan ook onze eigen chauffeurs weer tegen kunnen komen zoals vroegah in 18WoS

Franse auto's gaan niet stuk, die staken gewoon

• flugelisoke
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 17:11
FastFred schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 11:36:
[...]

Oh yes yes yes yes!!! :D :D

Ik hoop zo dat we dan ook onze eigen chauffeurs weer tegen kunnen komen zoals vroegah in 18WoS
Dat is niet het geval, nog niet.
Neuh, maar het begin is er.

Zo ben ik ook nog steeds overtuigd dat we ooit bakwagens met aanhangers krijgen in ETS2, de beruchte swapbody posts van jaren geleden. Daar kleefden een aantal voorwaarden aan. Functionaliteit die nodig was om dit mogelijk te maken, namelijk:

- meerdere draaipunten: check
- trailer ownership: check

• Nivida_intel
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 23:23

Nivida_intel

In future permantly offline

Graag wat meningen, gewoon enkel pro-mods draaiende
Dit is mijn vaste auto waar ik nu richting 250k ga.
Jullie kijken waarschijnlijk ook naar mijn toekomst :) *O*

Nivida_intel wijzigde deze reactie 14-10-2019 22:56 (3%)

One day you'll leave this world behind, so live a life you will remember

• NoFearWizz
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 25-01 13:29
Nivida_intel schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 22:55:
[Afbeelding]
Graag wat meningen, gewoon enkel pro-mods draaiende
Dit is mijn vaste auto waar ik nu richting 250k ga.
Jullie kijken waarschijnlijk ook naar mijn toekomst :) *O*
Wordt dit je vrachtwagen IRL?

Steam | World of Trucks | World of Trucks Beta

• Nivida_intel
  • Laatst online: 23:23

Nivida_intel

In future permantly offline

FastFred schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 08:23:
Ik denk dat ie bedoelt dat ie vrachtwagen chauffeur wordt.
Nou dat ben ik al geweest, maar het is mijn toekomst

One day you'll leave this world behind, so live a life you will remember

Het event is met zijn alle weer gehaald nog 5 dagen voor het eind. Dacht je dan de DLC zou krijgen maar je krijgt niets meer dan een dobbelsteen voor aan het dak te hangen.

• Barfman
@CyberCow
EDit laat maar, verkeerd gelezen.

Je krijgt dus een:
Rewards:

Personal goal: Individual player contributions of 12 or more deliveries of Pink Ribbon goods will reward you with a personal World of Trucks Achievement and a unique pair of Pink-Ribbon embossed hanging Boxing Gloves as a Steam inventory item for Euro Truck Simulator 2 and American Truck Simulator.

Community goal: Once the community goal of 1,000,000 deliveries of Pink Ribbon goods is met, and if you have also achieved your Personal goal, you will also will receive an attractive pair of Pink-Ribbon-styled hanging Winning Dice as a Steam inventory item for Euro Truck Simulator 2 and American Truck Simulator.
Deze kan je ook als DLC kopen in steam en alle geld gaat dan naar het goede doel.

Barfman wijzigde deze reactie 15-10-2019 20:36 (163%)

@Barfman Ja ik had het niet echt goed in de gaten gehouden. Ging er min of meer vanuit het hetzelfde was als destijds bij de Goodyear actie. Ditmaal is het een goed doel en heb netjes mijn ritten gereden :).

• Barfman
Euro Truck Simulator 2 Update 1.36 Open Beta is beschikbaar.
Ook hier geld dat je een backup moet maken want je kan niet met een 1.36 save file terug naar 1.35.

Eiland Corsica
Omleiding bij ernstige ongelukken (ATS heeft dat al)
GPS plaatsen instellen waar u niet doorheen wilt rijden.
Optie om de chauffeurs, vrachtwagens en aanhangwagens op de kaart te zien.
Nieuwe AI-voertuigen.
Verbeteringen voor anti-aliasing

https://blog.scssoft.com/...simulator-2-beta-136.html

Barfman wijzigde deze reactie 15-10-2019 21:21 (4%)

Als de mods direct beschikbaar waren voor deze versie zou ik overgaan. Helaas is dat niet aan de orde en blijf ik voorlopig nog bij 1.35. Risico met profiel is mij ook te groot. Automatisch update ook maar even uitgeschakeld voor de zekerheid.

• Barfman
Ik ga wel over, heb toch verschillende profiels voor bijv. ProMods en RusMap. Maar heb ook een SCS default map profiel die ik al op 100% heb staan. Kan ik straks met de nieuwe map DLC gelijk weer naar de 100% toewerken >:)

We hebben een rappe blik geworpen op 1.36 en de conclusie getrokken dat we minstens een maand (of langer) nodig hebben om ProMods aan te passen. (o.a. vanwege edits in Hongarije en Marseille)

Om die reden komt 2.42 dus uit voor 1.35 - en is nu beschikbaar.
Even wachten tot het TMP team de servers aanslingert en multiplayer wordt een feit.

Als je geen trek hebt in multiplayer en jezelf een euro wil besparen kun je 2.42 dus overslaan en wachten op 2.45 voor 1.36.

ScuL wijzigde deze reactie 15-10-2019 23:52 (5%)

ProMods ETS2 uitbreiding

ScuL schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 23:52:
We hebben een rappe blik geworpen op 1.36 en de conclusie getrokken dat we minstens een maand (of langer) nodig hebben om ProMods aan te passen. (o.a. vanwege edits in Hongarije en Marseille)

Om die reden komt 2.42 dus uit voor 1.35 - en is nu beschikbaar.
Even wachten tot het TMP team de servers aanslingert en multiplayer wordt een feit.

Als je geen trek hebt in multiplayer en jezelf een euro wil besparen kun je 2.42 dus overslaan en wachten op 2.45 voor 1.36.
Heeft 2.42 nog andere voordelen t.o.vv 2.41. Bijvoorbeeld bugs verholpen of wat extra wegen? Ik gebruik geen multiplayer.
Bugs verholpen ja, verder niks aangepast behalve het Scania demo centre. Dus de vraag is of het de moeite waard is als je geen MP wilt spelen :)

ProMods ETS2 uitbreiding

Ik zit nog op ETS2 1.34 met Promods. Misschien wordt het eens tijd om te updaten.

Ik ben erg angstig voor de upgrade naar 1.36 met dat profiel enzo. Ik wil mijn profiel niet kwijt waar ik bijna 1300 uur in heb zitten :X

• mschol
  • Niet online
FastFred schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 08:27:
Ik zit nog op ETS2 1.34 met Promods. Misschien wordt het eens tijd om te updaten.

Ik ben erg angstig voor de upgrade naar 1.36 met dat profiel enzo. Ik wil mijn profiel niet kwijt waar ik bijna 1300 uur in heb zitten :X
backuppen voor je naar 1.36 gaat dus :P

Ja, maar als dat mis gaat (profiel uit 2012) kan ik dus niet verder met dat profiel als ik naar de laatste versie van ETS2 wil.

FastFred schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 13:02:
Ja, maar als dat mis gaat (profiel uit 2012) kan ik dus niet verder met dat profiel als ik naar de laatste versie van ETS2 wil.
Dat kan wel dan moet je je profielmap voordat je gaat updaten een kopie van maken. Daarna kan je het spel updaten naar de nieuwe versie. Wil je niet meer terug naar 1.35 dan kan je in je profiel blijven rijden. Je voortgang van 1.35 of eerder word netjes meegenomen naar de nieuwe versie. Vind je het niets dan spel weer afsluiten en dan je profiel (map met hexedecimaal getal) uit 1.36.bak halen en terugplaatsen in je profiel map. Of de map profiel waar je eerder een back-up van hebt gemaakt terugplaatsen in Documenten. Het zou dan allemaal weer als vanouds moeten werken Ik heb het nog niet getest maar zo zou het moeten werken. Binnen een uur kom ik met een update want ik ga het proberen met mijn profiel. Is die weg dan is die weg zit toch maar een paar uurtjes in ATS :).

Tip: maak een backup van je hele profielmap zodat je je nooit kan vergissen.

De map die ik heb geselecteerd is van de huidige versie. Als je van 1.36 weer terug gaat dan zal deze map als je geen back-up heb gemaakt .bak zijn gaan heten. Daarom even kopie maken zodat je geen verkeerde namen kan krijgen bij het terugzetten.

Zoals eerder gezegd ga ik maar even het profiel testen in ATS want het risico met ETS2 is mij een beetje te groot om mijn profiel te kunnen verliezen.

edit 1: testen van ATS in 1.36

Het is in de nieuwe versie 1.36 van ATS nog mogelijk om als DX9 op te starten. Zie hier het voordeel niet van aangezien DX11 al goed werkte onder 1.35. DX11 ben er wel van onder de indruk hoe mooi alles eruit ziet. Zeker met die nieuwe anti analysing je ziet wel dat het allemaal net wat strakker is geworden. Ben wel onder de indruk van hoe het eruit ziet. Ik gebruik zelf een ASUS GTX 970 op normale kloksnelheid en haal nagenoeg overal 60fps met alles op het maximale met een schaling van 125%. Dat valt mij niet tegen want in 1.35 redden ik dit net niet.

vind het detailniveau wel echt mooi.

stukje door de straten heen

edit 2: terug naar versie 1.35

Eigenwijs als ik altijd ben toch maar eens geprobeerd ATS terug te zetten naar versie 1.35 zonder de profielenmap aan te passen. kreeg direct foutmeldingen bij het starten van ATS dat ik moet upgraden naar de nieuwe versie en kon op geen enkele manier ook maar iets proberen in te laden. Daarna de profielenmap maar weer teruggeplaatst vanuit de back-up en ATS nogmaals gestart. Bij het automatisch opslaan waren er tijdens het testen inmiddels 2 auto-save bestanden bijgekomen. Deze kon ik niet inladen maar waar ik was geëindigd met 1.35 kon dat wel. Ben niets kwijt en weer terug op 1.35. Er word wel een map aangemaakt de naam 1.36.bak daar staat wel je oude profiel in maar mijn ervaring is dat dit niet altijd 100% garantie bied. Dus beter een externe back-up maken.

Conclusie:

Bij de overgang van ETS 2 of ATS van versie 1.35 naar 1.36 hou er rekening mee dat je echt niet terug kan. Het terugplaatsen van je oude profiel zodat je daarmee weer verder kan dat werkt wel goed. Ik ben ieder geval niets verloren.

CyberCow wijzigde deze reactie 16-10-2019 14:38 (74%)

• Barfman
Ik maak altijd een backup van de hele Euro Truck Simulator 2 op de mod folder na, (is niet nodig). Als je dan weer terug gaat dan heb je ook je laatste instellingen weer terug, want na een update willen er ook wel eens extra nieuwe opties in de config.cfg staan in de hoofdmap, en soms ook je controllers die niet herkend worden.

• stijn014
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 25-01 11:01
(jarig!)
Kan het zijn dat voor de charity event er niet overal ladingen zijn? Hij stuurt me naar Nantes en daar is dan niets.

• thenoice
  • Laatst online: 14-01 20:38
Kan je ergens zien welk stukje weg je nog niet gereden hebt? Ik zit nu op 99,99% maar die laatste honderdste kan ik niet vinden....
Ja, het stukje weg dat je nog niet gereden hebt is grijs ipv geel :+ Succes! :+

Je kunt de kleur van de wegen die je wel of al niet ontdekt hebt aanpassen, dus kun je ontdekte wegen wit laten kleuren en niet ontdekte wegen rood ofzo, dan valt ie misschien wat beter op

• thenoice
Waar kan je dat aanpassen? Rood op wit is inderdaad wat duidelijker :).

• Flamingpie
  • Registratie: juni 2019
  • Niet online
thenoice schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 19:48:
Kan je ergens zien welk stukje weg je nog niet gereden hebt? Ik zit nu op 99,99% maar die laatste honderdste kan ik niet vinden....
Herkenbaar. Ik heb het uiteindelijk gered (in ATS!) met mod uit de Steam workshop. Kan even niet checken welke het was maar het was zoiets als deze:

https://steamcommunity.co...iledetails/?id=1181611184

Met die mod werd ALLES op de map uitgeschakeld BEHALVE de onontdekte plekjes: dat waren meestal heeeeeeeeeeel erg kleine plekjes op soms gekke plekken (zoals bovenop een reclamebord :o 8)7 ). Zonder die mod had ik ATS nooit op 100% gekregen...!

Met alleen maar de onontdekte wegen een andere kleur maken, red je het hoogstwaarschijnlijk niet omdat de onontdekte plekjes vaak achter een icoontje van het een of ander zitten (wegnummers, tankstations, etc.): die moeten dus ook allemaal uitgeschakeld worden en deze mod doet dat.

EDIT
Voor ETS heb je (bijvoorbeeld) deze:
https://steamcommunity.co...filedetails/?id=719282383

Flamingpie wijzigde deze reactie 17-10-2019 11:37 (21%)

• flugelisoke
Hebben jullie een idee om een zo random mogelijke rit te rijden? Zodat het meer lijkt dat je van de planning een rit krijgt ipv dat je zelf uit de lijst maar weer iets uitzoekt.

• FransJansen
Gewoon naar het eerste de beste laadadres rijden en de bovenste rit pakken,
Met of zonder eigen tralier
Altijd een verassing _/-\o_

• flugelisoke
FransJansen schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 12:15:
Wat ik nu doe is een random nummer generator, de eerste voor de lijstsortering, bijv nummer 5 in de lijst is sorteren op bedrijf ( weet het niet zeker maar bijvoorbeeld ). Dan het tweede nummer random genereren voor de rit in de lijst, bijvoorbeeld ritje nummer 10. En dan maar zien waar we naartoe mogen.

Verder houd ik er sinds vandaag letterlijk een bloknote met pen bij om de rit handmatig op te schrijven, kenteken, trailer, van waar naar toe, welke lading, km stand en vertrek-, aankomsttijden.

Geeft net wat meer immersion als je in je truck even aan het schrijven bent terwijl de motor al draait.

Hebben jullie nog van deze leuke dingen om het allemaal wat realistischer te maken?

• mamorunl
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 23:45
flugelisoke schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 17:28:
[...]

Wat ik nu doe is een random nummer generator, de eerste voor de lijstsortering, bijv nummer 5 in de lijst is sorteren op bedrijf ( weet het niet zeker maar bijvoorbeeld ). Dan het tweede nummer random genereren voor de rit in de lijst, bijvoorbeeld ritje nummer 10. En dan maar zien waar we naartoe mogen.

Verder houd ik er sinds vandaag letterlijk een bloknote met pen bij om de rit handmatig op te schrijven, kenteken, trailer, van waar naar toe, welke lading, km stand en vertrek-, aankomsttijden.

Geeft net wat meer immersion als je in je truck even aan het schrijven bent terwijl de motor al draait.

Hebben jullie nog van deze leuke dingen om het allemaal wat realistischer te maken?
Ik heb hier van die CMR documenten liggen. Heb toen ik nog een printer had wel iedere keer voor iedere rit een kopie van de lege gemaakt en die ingevuld. Was ook wel grappig om te doen.

• flugelisoke
mamorunl schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 17:57:
[...]

Ik heb hier van die CMR documenten liggen. Heb toen ik nog een printer had wel iedere keer voor iedere rit een kopie van de lege gemaakt en die ingevuld. Was ook wel grappig om te doen.
Haha nice man! :D

• thenoice
super, bedankt voor de link. Dat wordt nog weer een hele rit voor 4 vergeten stukjes, verspreid door het hele gebied haha.

• Flamingpie
  • Niet online
thenoice schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 20:46:
[...]

super, bedankt voor de link. Dat wordt nog weer een hele rit voor 4 vergeten stukjes, verspreid door het hele gebied haha.
Ik heb voor die laatste paar meters, die bij mij ook heel verspreid lagen, toch echt gewoon de 'teleport' gebruikt hoor: er zijn grenzen... ;)
Ik snap echt niet dat mensen het voor elkaar krijgen om overal op de hele map geweest te zijn. Als ik een rit ga rijden dan kom ik meestal toch echt op dezelfde stukken steeds uit.
@CyberCow jij hebt ook 400 mapmods aan elkaar geknoopt heb ik soms het idee. Jij komt nooit aan 100% Zelf heb ik alleen Promods en kom niet boven de 70% uit. Ik doe er ook geen moeite voor, ik pak gewoon een trailer die er mooi uitziet of ik pak een bestemming waar ik al een tijdje niet meer geweest ben of die langs een mooie route loopt.

• Flamingpie
  • Niet online
CyberCow schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 16:28:
Ik snap echt niet dat mensen het voor elkaar krijgen om overal op de hele map geweest te zijn. Als ik een rit ga rijden dan kom ik meestal toch echt op dezelfde stukken steeds uit.
Het is een doel (spel) op zich: ik heb op plekken gereden waar ik gewoonlijk met opdrachten niet kom: je moet echt regelmatig omrijden etc. om die 100% te halen. Dat gaat je never nooit niet lukken als je alleen maar opdrachten rijdt.
@FastFred 400 map mods is wel een beetje overdreven (als het kon dan had ik dat dan wel weer gedaan). het klopt wel de mappen steeds veranderenwaardoor het wisselend blijft hoeveel procent ik daadwerkelijk heb ontdekt. 70% vind ik nog heel hoog ik kom nooit boven de 50% uit. Weet niet hoe dat ik het altijd voor elkaar krijg maar ik moet vaak weer in Rotterdam beginnen om vervolgens naar Rusland te rijden en daar dan te blijven. Soms eens een keer naar Polen maar west Europa dat is alleen als de vrachtwagen is teruggezet. De weg in Brest (Wit-Rusland) die kan ik echt dromen daar. Ben daar denk ik al wel 100x geweest.

Omrijden doe ik alleen als ik anders met de boot/trein/vliegtuig moet gaan. Het is een vrachtwagenspel en dan ga ik als het enigszins kan niet met ander vervoer. Naar Ijsland is dat natuurlijk niet op een andere manier mogelijk.

• Barfman
thenoice schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 21:29:
Waar kan je dat aanpassen? Rood op wit is inderdaad wat duidelijker :).
Je kan ook zelf alle kleuren aanpassen met deze handige app, maakt er gelijk een mod van.

https://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=34&t=275025

FransJansen schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 12:15:
Zo doe ik het ook waar ik iets afgeleverd heb , daar ga ik zoeken naar leuke vrachtjes , des noods rij ik naar een plaats verder zonder vracht ... of ik zoek op welke vrachten er in de buurt zijn die ik leuk vind en die ga ik dan wel ophalen en weg brengen

Iemand trouwens al een idee wanneer die nieuwe Map DLC uit komen voor ATS en ETS2?
welke datums?

Systeem:CM Elite 130,GA-B150N Phoenix Wifi,I5 6400,GTX 970 ,Crucial BX200 240GB, Samsung EVO 250GB,8 Gb KHF, Windows 10 Pro 64bits

• Tyoi
  • Laatst online: 21-01 12:25

Tyoi

CMDR Rhysode

Weet iemand of het ook mogelijk is (met een mod?) om de trailers te 'ownen' waarop de zwaardere vrachten staan? Zoals de locomotive van 61t of de concrete beams van 51t?

Jazzycat heeft wel een mod met trailers voor zwaardere vrachten, maar niet de zwaarste. Ik heb wel een mod gevonden (Goldhoffer nogiets) met de trailers waar ik naar op zoek ben maar met die trailers ziet er alleen uit alsof je de locomotive erop hebt staan, uiteindelijk is het gewoon een curtainslider. Tevens is de trailer niet leeg wanneer je de vracht hebt afgeleverd.

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

• FransJansen
Tyoi schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 15:40:
Weet iemand of het ook mogelijk is (met een mod?) om de trailers te 'ownen' waarop de zwaardere vrachten staan? Zoals de locomotive van 61t of de concrete beams van 51t?

Jazzycat heeft wel een mod met trailers voor zwaardere vrachten, maar niet de zwaarste. Ik heb wel een mod gevonden (Goldhoffer nogiets) met de trailers waar ik naar op zoek ben maar met die trailers ziet er alleen uit alsof je de locomotive erop hebt staan, uiteindelijk is het gewoon een curtainslider. Tevens is de trailer niet leeg wanneer je de vracht hebt afgeleverd.
Kwam op het SCS forum wel een post tegen maar is nog w.i.p.

https://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=36&t=259752

Ziet er wel veelbelovend uit 8)

• NoFearCreations
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 19:05
Wil na een jaar of 2 weer is ETS2 opstarten, wordt uitgenodigd voor een potje MP. Maar ik heb alleen de base game en Going East. Volgens mij heb je alle DLC nodig als je ProMods+MP wilt doen? Bij elkaar bijna €70,-, of kan ik ze ergens goedkoper vinden?

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | RoG R280 Platinum 3GB | 12GB DDR3 | Windows 10.1 |

• Barfman
Ja heb je nodig voor MP en op dit moment is de Map Booster het goedkoopste 69,65€

• NoFearCreations
Dat is dan jammer, vind ik veels te duur voor een spel wat ik misschien maar ff weer ga spelen.

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | RoG R280 Platinum 3GB | 12GB DDR3 | Windows 10.1 |

• Ton37
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 19-01 17:55
Hi, even een vraag over het toevoegen van 'Cars'/personenauto's. Mijn kleinkid wil dit graag gaan besturen en heeft niets met vr.auto's ;-).. Ik heb wel eens gezien dat dit kan? Ik denk dat ik op een Mod uitkom? Kan iemand mij enigszins op weg helpen of en dan graag hoe ik dit kan realiseren. Dus een 'dikke' personenauto met bijbehorend geluid. Bvd. mvg. Ton
NoFearCreations schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 21:09:
Dat is dan jammer, vind ik veels te duur voor een spel wat ik misschien maar ff weer ga spelen.
Eventjes wachten... Ik verwacht dat er binnenkort weer een sale komt rond Halloween, en dan zou alles zo maar 70% korting kunnen hebben.

Waarom vandaag doen wat je morgen ook kunt uitstellen?

NoFearCreations schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 20:43:
Wil na een jaar of 2 weer is ETS2 opstarten, wordt uitgenodigd voor een potje MP. Maar ik heb alleen de base game en Going East. Volgens mij heb je alle DLC nodig als je ProMods+MP wilt doen? Bij elkaar bijna €70,-, of kan ik ze ergens goedkoper vinden?
Barfman schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 21:00:
Ja heb je nodig voor MP en op dit moment is de Map Booster het goedkoopste 69,65€
Goedkoopste via Steam ja... Hij vroeg of het goedkoper kon en dat kan zeker. Sommigen lijken de dwang te hebben alleen maar bij Steam te bestellen, waar de marges veel te hoog liggen (voor Steam zelf; niet de maker).

https://www.instant-gamin...?q=Euro+Truck+Simulator+2. Hier haal ik m'n games meestal. Zeer goede service, instant levering (letterlijk and no pun intended) en goedkoop. Is geen zwarte markt, maar grijs.

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• Barfman
Blijft wel een grijs gebied, en uiteindelijk verdienen de makers hier nog minder aan. Ook wordt er steeds strenger gecontroleerd op dit soort sites, en de kans dat je key een keer ongeldig is wordt ook steeds groter.

• mschol
  • Niet online
gewoon wachten, binnenkort wel weer een keer in de sale:
Leaked upcoming @steam_games 2019 sale dates:

🎃 Halloween Sale: October 28 - November 1
🍂 Autumn Sale: November 26 - December 3
🎅 Winter Sale: December 19 - January 2

Map Booster krijgt inderdaad forse korting tijdens de Halloween sale, dus hou Steam in de gaten :)

ProMods ETS2 uitbreiding

• NoFearCreations
ScuL schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 07:41:
Map Booster krijgt inderdaad forse korting tijdens de Halloween sale, dus hou Steam in de gaten :)
Fikse korting op €70,- moet voor mijn dan wel 80/90% zijn.

• mamorunl
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 23:45
NoFearCreations schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 14:01:
[...]

Dan hou je nog 14 euro over voor al die content...

• Barfman
Denk dat je beter MP kan laten zitten voor wat het is, 80/90% gaat hem nooit worden.

• NoFearCreations
Heb Going East al, en zag op een key site de andere 3 al voor net geen €20.

• mschol
  • Niet online
mamorunl schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 14:25:
[...]

Dan hou je nog 14 euro over voor al die content...
ik zou daar als ontwikkelaar niet op kunnen draaien... hoe @NoFearCreations daar wel van zou kunnen leven zou ik wel eens willen weten O-) ;)

• nocila
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 25-01 10:43
Ik ga binnenkort een nieuwe computer laten samenstellen en daarop natuurlijk weer ETS2 op installeren.
Is het voldoende op mijn gebackupte profiel daar weer in te zetten of is dat niet voldoende, moet ik van nog meer dingen een backup maken en terug zetten.
nocila schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 15:36:
Ik ga binnenkort een nieuwe computer laten samenstellen en daarop natuurlijk weer ETS2 op installeren.
Is het voldoende op mijn gebackupte profiel daar weer in te zetten of is dat niet voldoende, moet ik van nog meer dingen een backup maken en terug zetten.
Ik weet niet waar dat jij je profiel opslaat. Volgens mij kan het ook zijn dat het in je Steam word opgeslagen. Wat je wel kan doen is even Euro Truck Simulator 2 starten en met je profiel in te loggen.
Daarna naar Documenten gaan en in de Euro Truck Simulator map staat een map met profiles. Open die map en kijk dan naar de datum van laatst gewijzigd. Is dat huidige datum/tijd dan weet je dat je een lokaal profiel gebruikt. Het is wat omslachtig maar zo weet je het met alle zekerheid. Maak dan een Back-up van heel je profielen map. Ik weet niet of je veel wijzigingen hebt aangebracht anders ook maar de config file en de controls file een back-up van maken. De map met de mods heeft meestal geen zin als je al een tijdje niet meer hebt gespeeld want die mods die blijven ook aan het veranderen.

Bij mij loopt het ook allemaal niet meer lekker. Ik wilde mijn rit afmaken en dat is volgens mij in Roextended 2.1. Dus ik rij dat gebied in en kreeg op gegeven moment dat de boel ineens muurvast zat. Nog een keer geprobeerd maar weer op hetzelfde punt dat het misgaat. Met teleport de vrachtwagen een stuk verder plaatsen en vanaf daar weer proberen. Na een aantal meter weer precies hetzelfde. Waar kan dit probleem inzitten. Hieronder een stuk van het log na de teleport. Daarvoor heeft denk ik geen toegevoegde waarde om te posten. Mocht die informatie toch belangrijk zijn laat het maar weten dan post ik het hele log via pastebin

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
00:04:15.391 : [actor] Teleported from [47940.3;100.0;3375.5] to [47978.6;100.6;3410.1]
00:05:10.038 : <ERROR> [parked_vehicle] "No suitable vehicle model found!" (49501.2;100.0;3668.5)
00:05:58.512 : <WARNING> [instancing] Unable to register new cluster for '/model/vegetation/grass/grass_green2.pmd', its number of instances (67503) exceeds per-cluster limit (65535)
00:05:58.513 : <ERROR> Unable to register instance cluster(s) for item 0x29ed7148a30000df.
00:06:35.020 : <WARNING> [instancing] Unable to register new cluster for '/model/vegetation/grass/grass_green2.pmd', its number of instances (71778) exceeds per-cluster limit (65535)
00:06:35.021 : <ERROR> Unable to register instance cluster(s) for item 0x29f0c0a093c00000.
00:06:56.397 : Creating save-game file (/home/profiles/44616E6E79/save/autosave_drive_4/game.sii) ...
00:07:00.929 : pause
00:07:19.334 : pause
00:08:43.036 : <WARNING> [model] Model geometry '/vehicle/truck/upgrade/interior_decors/curtains/lightsdblue.sisl_tr.pmg' has incorrect file version 506d6714 - expected version 506d6715. Converting...
00:08:43.068 : <WARNING> [model] Model geometry '/vehicle/truck/upgrade/interior_decors/toyseat/dog.sisl_tr.pmg' has incorrect file version 506d6714 - expected version 506d6715. Converting...
00:08:43.069 : <WARNING> [model] Model geometry '/vehicle/truck/upgrade/interior_decors/toystand/compassdef_base.sisl_tr.pmg' has incorrect file version 506d6714 - expected version 506d6715. Converting...
00:08:43.071 : <WARNING> [model] Model geometry '/vehicle/truck/upgrade/interior_decors/toystand/compassdef_needle.sisl_tr.pmg' has incorrect file version 506d6714 - expected version 506d6715. Converting...
00:11:38.405 : <ERROR> f:\build_bot\ssd_win_slave\final_build_ets2_135_windows_bin_steam_x64\build\prism\src\p3core\collections/arrays/arrays_base_impl.h(491): ??A?$array_t@PEAVnode_item_t@prism@@@prism@@QEAAAEAPEAVnode_item_t@1@_K@Z: Index outside array boundaries.

CyberCow wijzigde deze reactie 25-10-2019 16:04 (52%)

• Mikoe
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 00:50
Ik heb me afgelopen weken verdiept in het streamen. Ik doe het puur voor de fun en ik hoef er niet van te leven. Vandaag, weet nog niet hoelaat ik online kom, speel ik ets2 met een nieuw profiel. Ik heb geen microfoon of webcam enzo, dus begin lekker basic haha. Mijn twitch kanaal staat in mijn signature.

Twitch

• Motaro
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 24-01 11:18

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

Tyoi schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 15:40:

bij Jazzycat max 65T als tanks vervoer maar waren mod vroeger die 100T ging maar daar ging spel niet goed mee om. heb zelf paar keer gehad bij die mods een dik 8x4 heel raar ging doen die mods waren vaak niet goed gedaan

jammer genoeg zijn bijna geen zwaar transport mods. had mod willen zien die special transport DLC trailers kon laten kopen en op alleen maar paar pleken vracht kon op pakken zo als nu. maar bij jazzycat haal je nu leopard tank op bij DHL lol

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• lameeuw
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 19:11

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

NoFearCreations schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 14:01:
[...]

Op dit moment de ETS2 / ATS onderdelen in de Halloween Sale. Ik heb voor ETS2 al wat ik zocht (ofwel alle mappacks, deze zijn nu met 20 tot 70 % korting te halen), voor ATS nu Oregon met 50 % korting en Washington met 20 % korting opgehaald, evenals de Forest Machinery met 50 % korting... Toch weer een leuke update met al met al 11 euro korting.

ETS2 heb ik niet specifiek naar gekeken maar is wel even voorbij gekomen en het pakket waar je het min of meer over hebt zou je toch voor een 20 euro ongeveer voor elkaar moeten kunnen krijgen.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

• Tackleberry
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 24-01 23:27
Bedankt voor de tip, meteen aangeschaft voor BTBS. Ook even de Halloween Special aangeschaft voor Heavy Cargo Pack en Special Transport. Vervolgens uiteraard ook even Promods weer helemaal up to date gemaakt. Nu weer tijd maken voor kilometers... :D

• Motaro

Motaro

met 27 Ton hout van ierland naar duitsland

https://i.postimg.cc/8P6rmVhG/ets2-20191101-130427-00.png

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• nocila
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 25-01 10:43
CyberCow schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 15:52:
[...]

Ik weet niet waar dat jij je profiel opslaat. Volgens mij kan het ook zijn dat het in je Steam word opgeslagen. Wat je wel kan doen is even Euro Truck Simulator 2 starten en met je profiel in te loggen.
Daarna naar Documenten gaan en in de Euro Truck Simulator map staat een map met profiles. Open die map en kijk dan naar de datum van laatst gewijzigd. Is dat huidige datum/tijd dan weet je dat je een lokaal profiel gebruikt. Het is wat omslachtig maar zo weet je het met alle zekerheid. Maak dan een Back-up van heel je profielen map. Ik weet niet of je veel wijzigingen hebt aangebracht anders ook maar de config file en de controls file een back-up van maken. De map met de mods heeft meestal geen zin als je al een tijdje niet meer hebt gespeeld want die mods die blijven ook aan het veranderen.

Bij mij loopt het ook allemaal niet meer lekker. Ik wilde mijn rit afmaken en dat is volgens mij in Roextended 2.1. Dus ik rij dat gebied in en kreeg op gegeven moment dat de boel ineens muurvast zat. Nog een keer geprobeerd maar weer op hetzelfde punt dat het misgaat. Met teleport de vrachtwagen een stuk verder plaatsen en vanaf daar weer proberen. Na een aantal meter weer precies hetzelfde. Waar kan dit probleem inzitten. Hieronder een stuk van het log na de teleport. Daarvoor heeft denk ik geen toegevoegde waarde om te posten. Mocht die informatie toch belangrijk zijn laat het maar weten dan post ik het hele log via pastebin

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
00:04:15.391 : [actor] Teleported from [47940.3;100.0;3375.5] to [47978.6;100.6;3410.1]
00:05:10.038 : <ERROR> [parked_vehicle] "No suitable vehicle model found!" (49501.2;100.0;3668.5)
00:05:58.512 : <WARNING> [instancing] Unable to register new cluster for '/model/vegetation/grass/grass_green2.pmd', its number of instances (67503) exceeds per-cluster limit (65535)
00:05:58.513 : <ERROR> Unable to register instance cluster(s) for item 0x29ed7148a30000df.
00:06:35.020 : <WARNING> [instancing] Unable to register new cluster for '/model/vegetation/grass/grass_green2.pmd', its number of instances (71778) exceeds per-cluster limit (65535)
00:06:35.021 : <ERROR> Unable to register instance cluster(s) for item 0x29f0c0a093c00000.
00:06:56.397 : Creating save-game file (/home/profiles/44616E6E79/save/autosave_drive_4/game.sii) ...
00:07:00.929 : pause
00:07:19.334 : pause
00:08:43.036 : <WARNING> [model] Model geometry '/vehicle/truck/upgrade/interior_decors/curtains/lightsdblue.sisl_tr.pmg' has incorrect file version 506d6714 - expected version 506d6715. Converting...
00:08:43.068 : <WARNING> [model] Model geometry '/vehicle/truck/upgrade/interior_decors/toyseat/dog.sisl_tr.pmg' has incorrect file version 506d6714 - expected version 506d6715. Converting...
00:08:43.069 : <WARNING> [model] Model geometry '/vehicle/truck/upgrade/interior_decors/toystand/compassdef_base.sisl_tr.pmg' has incorrect file version 506d6714 - expected version 506d6715. Converting...
00:08:43.071 : <WARNING> [model] Model geometry '/vehicle/truck/upgrade/interior_decors/toystand/compassdef_needle.sisl_tr.pmg' has incorrect file version 506d6714 - expected version 506d6715. Converting...
00:11:38.405 : <ERROR> f:\build_bot\ssd_win_slave\final_build_ets2_135_windows_bin_steam_x64\build\prism\src\p3core\collections/arrays/arrays_base_impl.h(491): ??A?$array_t@PEAVnode_item_t@prism@@@prism@@QEAAAEAPEAVnode_item_t@1@_K@Z: Index outside array boundaries.

Het is eigenlijk heel simpel; gewoon de hele ETS2 map op de data schijf zetten en na het opnieuw installeren van ETS2 deze weer in de documenten map zetten, na wel eerst de bestaande ETS2 map verwijdert te hebben.
Het zou voor mij namelijk zonde zijn om alles kwijt te raken aangezien ik zowat 11 miljard bij elkaar heb gefietst en bijna 100% van de wegen heb bereden in de ProMods map en ook bij alle bedrijven ben geweest en dat in 3 jaar tijd.

O ja dit is de huidige combi waar ik mee rij in ETS2.

Mijn voorkeur voor Volvo komt omdat ik daar voor het eerst mee reed, dit is een F86 combi.

En het kenteken van de bovenste foto komt van deze Steyr combi waar ik jaren mee gereden heb.

nocila wijzigde deze reactie 03-11-2019 22:23 (7%)

• Carfanatic
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 16:07
De Renault T maar weer ingeruild voor een DAF

• Motaro

Motaro

Promods moet meer van dezen wegen in spel stopen en meer offroad

platland in england :*) link recht omhoog omlaag op smal weg is gewoon heerlijk

is in 3440x1440

• strider1007
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 20:55
Yeah.. 07-11 releasedate Utah, zie Steam...

Nog geen prijsinfo, maar alle andere staten kostten 11,99..

• strider1007
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 20:55
Voorbereidende update...

Changelog:

MAP

Santa Cruz (CA) revamped
Flagstaff (AZ) revamped
California speed limit improvements
Oregon and New Mexico speed limit and general sign improvements
New Special Transport routes (Utah DLC)

VEHICLES

Grain hopper trailer (ownable)
Bulk feed trailer (ownable)
Frac-tank trailer

FEATURES

Avoid pins for GPS navigation
New AI vehicles + all police paint jobs corrected
Drivers / Trucks / Trailer visible on manager map
DirectX 11 full support (DirectX 9 removed)
Chinese and other non-Latin character input (IME)
Anti-aliasing improvements (SMAA, electric-wires)
New loading screens

MOD

Sun profile changes (HDR)
License plate changes for AI (data-driven types, background texture data)
Dashboard display UI elements (digital gauges, fuel consumption bar)
Map editor history (undo/redo)
Continuous selection of nodes

• geelers
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 18:29
Motaro schreef op maandag 4 november 2019 @ 21:47:
Promods moet meer van dezen wegen in spel stopen en meer offroad

platland in england :*) link recht omhoog omlaag op smal weg is gewoon heerlijk
UK is inderdaad mooi, al kom ik er nooit. Misschien toch eens doen. Je racet mooi naar boven zo. Heb je de 750?
Pagina: 1 ... 114 ... 118 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True