Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Nieuwe trekker, is het geen plaatje <3 Scania S580 6x2 met taglift 8) die je dus niet gebruiken kunt want dan gaat ie steigeren

Alleen de V8 in die nieuwe Scania's klinkt als een natte krant, de nieuwe 6-cilinder klinkt veel leuker, maar de S500 heeft niet voldoende oompf voor dit soort 25 ton B-doubles

FastFred wijzigde deze reactie 04-09-2019 22:10 (76%)

Franse auto's gaan niet stuk, die staken gewoon

FastFred schreef op woensdag 4 september 2019 @ 22:05:
Nieuwe trekker, is het geen plaatje <3 Scania S580 6x2 met taglift 8) die je dus niet gebruiken kunt want dan gaat ie steigeren

[Afbeelding]

Alleen de V8 in die nieuwe Scania's klinkt als een natte krant, de nieuwe 6-cilinder klinkt veel leuker, maar de S500 heeft niet voldoende oompf voor dit soort 25 ton B-doubles
Mooie combinatie waar gaat de rit heen?
@CyberCow met deze combi zijn de keuzes wat beperkt, ik rij nu vooral heen en weer tussen Nederland/Duitsland en Scandinavië, zijn ritjes van 1200-2000km zo'n beetje.

Ik had net een ritje naar Zwolle, moest ik achteruit in parkeren bij het afleverpunt, dat was ff lastig. Ik pak vervolgens direct weer een lading mee naar het noorden van Zweden.

En wat doet ETS2 net als altijd als je een B-double rijd, juist de hele vrachtwagen omdraaien, dus stond ik met de neus tegen de gevel, kon ik weer achteruit manouvreren.... :P

• YdieresiS
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 13-12 15:51
FastFred schreef op woensdag 4 september 2019 @ 22:05:
Dat levert ook wel eens leuke plaatjes op hoor O-)

"Waar een wil is, ben ik weg!"

• geelers
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 17:55
Goedenavond allemaal,

Toen ETS2 uit kwam heb ik het op DVD gekocht en destijds draaide ik het op een AMD HD5850 1GB. Op het Autoweek forum begonnen met een draadje, leuke tijd voor circa 1,5 jaar.

Nu begint het toch weer te kriebelen sinds ik bij toeval iets over een -eerdere- ETS2 update las. Nu zit ik met een aantal vragen.

Zoals CyberCow liet zien is de uitbreiding van wegen enorm. Draait dit bij 1920x1080 met ProMods map een beetje normaal (zicht, textures, fps) op een AMD R280 2GB?

Kan ik via Steam met codes de DLC's installeren naast een DVD installatie? Of mag ik nu voor een nieuwe kopie van het spel + alle DC's 100 euro aftikken? 🙄

Weet iemand of het oudere ProMods v2.33 compitabel is met ETS2 v1.41? Destijds was v1.34 de meest recente, maar ik hoef de Baltische staten en Rusland niet te rijden. Voor nu tenminste. Dat scheelt weer 20 euro. Of werkt Promods v2.33 alleen met ETS2 v1.34? Met andere woorden, ben je min of meer verplicht beiden continu te blijven updaten?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
CyberCow schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 23:13:
[...]

Ja voor ProMods heb je wel alle map DLC's nodig. En voor de andere trouwens ook.
(...)
Een eerdere post van mij om de grote van de map te vergelijken. Inmiddels is jou map wel iets groter dan bij de eerste versie van 6,5 jaar terug. waarvan ik het plaatje heb gebruikt.

CyberCow in "[SIM] Euro Truck Simulator 2"

• mschol
  • Registratie: november 2002
  • Niet online
geelers schreef op donderdag 5 september 2019 @ 21:53:
Goedenavond allemaal,

Toen ETS2 uit kwam heb ik het op DVD gekocht en destijds draaide ik het op een AMD HD5850 1GB. Op het Autoweek forum begonnen met een draadje, leuke tijd voor circa 1,5 jaar.

Nu begint het toch weer te kriebelen sinds ik bij toeval iets over een -eerdere- ETS2 update las. Nu zit ik met een aantal vragen.

Zoals CyberCow liet zien is de uitbreiding van wegen enorm. Draait dit met ProMods map een beetje normaal (zicht, textures, fps) op een AMD R280 2GB?

Kan ik via Steam met codes de DLC's installeren naast een DVD installatie? Of mag ik nu voor een nieuwe kopie van het spel + alle DC's 100 euro aftikken? 🙄
heb je de game + DLCs op cd? dan kan je die mogelijk gewoon activeren op steam
je kan niet niet-steam en steam versies mixen (dus CD spel + steam DLC kan niet)
Weet iemand of het oudere ProMods v2.33 compitabel is met ETS2 v1.41? Destijds was v1.34 de meest recente, maar ik hoef de Baltische staten en Rusland niet te rijden. Voor nu tenminste. Dat scheelt weer 20 euro. Of werkt Promods v2.33 alleen met ETS2 v1.34? Met andere woorden, ben je min of meer verplicht beiden continu te blijven updaten?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

[...]
ik heb begrepen dat ze na een tijdje ook de assets (gebouwen ed uit andere DLC hebben gebruikt, dan moet je dus enogsinds up-to-date zijn om het te laten werken.

op steam kan je een versie wel "vast" zetten voor langere tijd zodat je ongestoord door kan trucken

[A] LEGO 76042 SHIELD Helicarrier

[@geelers de dvd versie van ETS2 kan je de code van inwisselen in Steam. Dit lukt ook met Going East! en Scandinavia. Vanaf France moet je een nieuwe versie kopen. Op de website van ProMods staat welke versie van ETS2 werkt met welke versie van ProMods. In Steam kan je niet eindeloos terug in versies dus je zult moeten vergelijken. Zonder Going East! moet je wel serieus een eind terug in versies. Voor de screenshot die je hebt gezien, daarvoor heb je ETS2 1.35 nodig met daarbij alle map mods.

Van je videokaart denk niet je alles op max kan zetten maar zeker nu met DirectX 11 ondersteuning is je systeembelasting niet veel meer geworden.

Mocht je toch alle map DLCs willen kopen is er de ETS2 Map Booster. Krijg je 15% korting maar volgens mij is die wel eens goedkoper geweest dan momenteel.

Zag dat Steam een nieuwe versie heeft gedownload van ETS2 maar niet van ATS. Weet niet wat het is maar moet toch eerst mijn oude rit afrijden.

Toch maar weer eens een keer wat kilometertjes maken. Dus eerst de rit afronden en daarna gaan updaten. Altijd mooi in de bergen rijden. Retarder en motorrem hebben het hier wel zwaar.

Na de rit de boel geupdate en werd ik weer in Rotterdam geplaatst. Zie niet wat er is veranderd maar het is dus nog steeds versie 1.35 en alle mods blijven het gewoon doen _/-\o_ .

CyberCow wijzigde deze reactie 06-09-2019 17:13 (54%)

• geelers
CyberCow schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 01:11:
Zonder Going East! moet je wel serieus een eind terug in versies.
Mocht je toch alle map DLCs willen kopen is er de ETS2 Map Booster. Krijg je 15% korting maar volgens mij is die wel eens goedkoper geweest dan momenteel.
Bedankt voor de tips van het inwisselen van originele game key op Steam en het boost pack. Hoewel dat tezamen de kosten al terug brengt van 100 naar 70 euro, vind ik het nog steeds veel geld voor een zes jaar oude game met deze graphics.

Wellicht maar eerst het origineel spelen en wachten op een goede aanbieding in Steam. Hoop alleen niet dat dat bijvoorbeeld tot Black Friday duurt.

geelers wijzigde deze reactie 06-09-2019 22:46 (34%)

geelers schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 21:12:
[...]

Bedankt voor de tips van het inwisselen van originele game key op Steam en het boost pack. Hoewel dat tezamen de kosten al terug brengt van 100 naar 70 euro, vind ik het nog steeds veel geld voor een zes jaar oude game met deze graphics.

Wellicht maar eerst het origineel kopen en wachten op een goede aanbieding in Steam. Hoop alleen niet dat dat bijvoorbeeld tot Black Friday duurt.
Je was toch in bezit van de DVD van ETS2. Die code kan je invoeren binnen Steam zodat je die kan toevoegen aan je Steam. Dat heb ik ook gedaan en werkt prima dat kost niets extra.

• TWCRay
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 14:11
@CyberCow bedankt voor de tip, 2u gegamed zonder uitval _/-\o_
Ben eens benieuwd hoe dit gaat bevallen. Jammer je zo weinig ritten ermee kan rijden en vanuit Nederland niet kan kiezen.

• geelers
CyberCow schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 21:21:
[...]

Je was toch in bezit van de DVD van ETS2. Die code kan je invoeren binnen Steam zodat je die kan toevoegen aan je Steam. Dat heb ik ook gedaan en werkt prima dat kost niets extra.
Excuus, dat zei ik ook in m'n eerste zin. In de laatste alinea moet het zijn: kopen = spelen

• FransJansen
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 13:02
Mooi dat ProMods de werkzaamheden ook in-Game aankondigt.
Dit kwam ik tegen op weg naar Glasgow

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” Mijn iRacing profiel | www.facebook.com/bcapaintings

• geelers
Dat is briljant, heel leuk gedaan. Veilige aanname dat ETS3 tot die tijd niet aan de orde is?
geelers schreef op zondag 8 september 2019 @ 22:32:
Dat is briljant, heel leuk gedaan. Veilige aanname dat ETS3 tot die tijd niet aan de orde is?
ETS3 mag niet eerst naar het miljoen voor de MAN euro 5.
Haha dat bord heb je te danken aan mij :)

ProMods ETS2 uitbreiding

@ScuL Is het ook daadwerkelijk de planning wat op het bord te lezen is? Vind het wel leuk bedacht.

dit ding is echt enorm

CyberCow wijzigde deze reactie 09-09-2019 14:29 (28%)

Ongeveer, in Duitsland staan ook van die borden echter daar hebben we onze belofte niet altijd waargemaakt. Het is eerder een schatting welke stukken eerst aan bod komen

ProMods ETS2 uitbreiding

ScuL schreef op maandag 9 september 2019 @ 18:03:
Ongeveer, in Duitsland staan ook van die borden echter daar hebben we onze belofte niet altijd waargemaakt. Het is eerder een schatting welke stukken eerst aan bod komen
Wel mooi om te weten dat de komende 3 jaar nog ontwikkelingen gaan plaatsvinden. Zolang ProMods het blijft maken ga ik het rijden :).

Kom dat op heel veel plaatsen tegen dat ik mijn vrachtwagen niet normaal kan parkeren. Hier is het zelfs onmogelijk want moet de voorkant door het hek rammen wat niet lukt. Is alleen met deze combinatie. Iemand enig idee hoe dit op kan lossen 8)7

Heb maar de trailer losgekoppeld en net zo vaak tegenaan rijden dat die op zijn plek stond en dan de vrachtwagen er maar voor zien te krijgen. Is nog best lastig met zoveel schade. Want af laten slepen dan gaat je trailer mee.

Na het lossen kies ik weer een nieuwe opdracht en staat mijn vrachtwagen half op het hek. Lijkt mij niet geheel de bedoeling.

Eindelijk de vrachtwagen kunnen starten kreeg ik deze met geen mogelijkheid van het hek af. Dan maar af laten slepen waarmee de chaos echt compleet is geworden.

Duurt wel even voordat dit is terugverdiend die schade.

Steam aanbiedingen viel mij op. Dus ben maar weer eens gaan shoppen. Als het dan virtueel geld moet kosten dan mag het ook wel een keer echte euro's zijn.

CyberCow wijzigde deze reactie 11-09-2019 15:59 (69%)

• geelers
CyberCow schreef op maandag 9 september 2019 @ 18:13:
Steam aanbiedingen viel mij op. Dus ben maar weer eens gaan shoppen. Als het dan virtueel geld moet kosten dan mag het ook wel een keer echte euro's zijn.
geelers schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 21:12:
[...]
Wellicht maar eerst het origineel spelen en wachten op een goede aanbieding in Steam. Hoop alleen niet dat dat bijvoorbeeld tot Black Friday duurt.
Dat was snel. Waar het volgen van een forum al niet goed voor is. Voor drie tientjes de Map Booster (5-pack) en Cargo (3-)Pack aangeschaft.
geelers schreef op woensdag 11 september 2019 @ 23:59:
[...]

[...]

Dat was snel. Waar het volgen van een forum al niet goed voor is. Voor drie tientjes de Map Booster (5-pack) en Cargo (3-)Pack aangeschaft.
Dus nu vol gas alles erin rammen en genieten van een enorme map. Leuk je het toch bent blijven volgen.

• FransJansen
@CyberCow
Ik heb dat ook een keer meegemaakt
Had gelukkig geen lading gepakt bij het losadres. Maar zag na het lossen mijn combinatie er ook zo bij staan.
Heb toen mijn truck gewisseld met een andere chauffeur.
Die er een rit mee laten doen en mijn truck weer terug gepakt.
Geen schade _/-\o_

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” Mijn iRacing profiel | www.facebook.com/bcapaintings

@CyberCow volgens mij is die trailer combi een mod, ik heb 'm ook wel eens gehad. Die situatie die jij omschrijft is weinig aan te doen omdat de map er niet op ingericht is.

FastFred wijzigde deze reactie 12-09-2019 09:49 (11%)

FastFred schreef op donderdag 12 september 2019 @ 09:49:
@CyberCow volgens mij is die trailer combi een mod, ik heb 'm ook wel eens gehad. Die situatie die jij omschrijft is weinig aan te doen omdat de map er niet op ingericht is.
Dat is het dus net. Deze combinatie is dus geen mod en zou gewoon moeten werken lijkt mij. Neem aan dat het spel word gemaakt om met alle combinaties die erin zitten mee te kunnen rijden.
Dan zijn de afleverpunten waar deze trailer niet past onderdeel van een mod.

• hjvg
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 12-12 20:17
CyberCow schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:42:
ProMods heeft toch het deel van Finland weer afgestoten toen Scandinavia DLC uitkwam.
promods gebruikt gedeelten van de dlc maar ook nog steeds hun eigen wegen/bedrijven/steden in dlc gebied

ik ben zelf laatste tijd ook weer meer ets2 aan het spelen op multiplayer. en nu ben ik aan het kijken naar een extra opzet pook voor mijn g27 zoiets als deze https://www.ebay.pl/itm/A...TS2-18-speed/273294247495

volgens mij is de 3 knop pook er ook rond de 100 euro maar zie hem nu even niet zo snel. iemand ervaring met zulke poken?
prijs van de pook zelf is redelijk maar over het algemeen maken de verzendkosten ze helemaal duur

FS19 server info http://des-clan.nl

• Suggs
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
hjvg schreef op donderdag 12 september 2019 @ 15:49:
[...]

promods gebruikt gedeelten van de dlc maar ook nog steeds hun eigen wegen/bedrijven/steden in dlc gebied

ik ben zelf laatste tijd ook weer meer ets2 aan het spelen op multiplayer. en nu ben ik aan het kijken naar een extra opzet pook voor mijn g27 zoiets als deze https://www.ebay.pl/itm/A...TS2-18-speed/273294247495

volgens mij is de 3 knop pook er ook rond de 100 euro maar zie hem nu even niet zo snel. iemand ervaring met zulke poken?
prijs van de pook zelf is redelijk maar over het algemeen maken de verzendkosten ze helemaal duur
Ik heb deze van hun: https://www.ebay.com/itm/...ksid=p2060353.m2749.l2649 voor 146 euro incl. verzenden. Ik had hem binnen een dag of 5 binnen en omdat het binnen de EU is heb je geen importheffingen. Bedenk wel dat hij geleverd wordt zonder adapter voor montage. Voor de montage heb ik deze besteld: https://www.bax-shop.nl/s...d-adapter-zink-geplateerd. Die past op de knop, maar voor de montage op de shifter heb ik de hulp ingeschakeld van teflontape. Bouwkwaliteit is prima en het voegt zeker wat toe aan het trucken. Overigens wordt hij ingame direct herkend. Het zal je niet verbazen, maar vind het een aanrader d:)b
Ze hebben ook een site (in het Pools): https://pphalmar.pl/

• FransJansen
Voor de hobbyisten onder ons.
Je kan de knoppen voor de shifter ook zelf maken.

Of bestel hem via China
https://s.click.aliexpress.com/e/pltYpwBQ

FransJansen wijzigde deze reactie 13-09-2019 18:27 (18%)

• hjvg
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 12-12 20:17
ik ben meer van het zwaardere vervoer en dan liefst ook nog wat binnen door

FS19 server info http://des-clan.nl

TEASER

Renault T range, of gewoon exhaust smoke DLC :P

https://twitter.com/SCSsoftware/status/1173986094284791810

Barfman wijzigde deze reactie 17-09-2019 20:20 (4%)

System | Racing is in my Blood

Mijn MAN is geen Euro6 en ook geen add blue. Maar met 9 ton op de klok maar pluimt beduidend minder.

CyberCow wijzigde deze reactie 18-09-2019 01:44 (3%)

Het gaat dan ook denk ik om het start geluid van de.....

System | Racing is in my Blood

Dat kan niet anders dat het de Range T is, alleen is ie nu al stuk, want 't is Renault, vandaar de rook :+

FastFred wijzigde deze reactie 18-09-2019 14:52 (8%)

FastFred schreef op woensdag 18 september 2019 @ 14:51:
Dat kan niet anders dat het de Range T is, alleen is ie nu al stuk, want 't is Renault, vandaar de rook :+
of een met een dikke V8 :9

Systeem:CM Elite 130,GA-B150N Phoenix Wifi,I5 6400,GTX 970 ,Crucial BX200 240GB, Samsung EVO 250GB,8 Gb KHF, Windows 10 Pro 64bits

Ik heb gisteren ATS maar weer eens aangeslingerd, die had ik zolang niet meer gestart. Washington DLC maar gekocht en direct een ritje heen gedaan, ook voor het eerst de Volvo VNL gezien, wat een gedrocht :X Interieur nog niet bekeken.

En nee, het kan me nog steeds niet boeien, ik heb in het gameplay menu de tractor stability en trailer stability op het laagst gezet en de vering op z'n zachts in de hoop dat het daar beter van wordt. Het rijd nog steeds voor geen meter, heb het idee dat ik met 60mp/h haaks rechtsaf kan slaan. Zelfs met 500pk is het huilen met de pet op. Als ik plank gas geef op een vlak stuk weg kan ik een kop koffie zetten voor ik van 52mp/h naar 55mp/h ga (met maar 35.000lbs aan vracht), 18 versnellingen zijn kut want je schakelt je een ongeluk. Oregon/Washington neem ik de boetes maar voor lief want om de haverklap ga je van 55 naar 60, naar 55, naar 65, naar 55, naar 60 omdat het gewoon zo-vre-se-lijk lang duurt voor je weer op gang bent. En dan heb je dat gehad, mag je weer stoppen bij een weegschaal. De maan heeft een kleinere draaicirkel dan zo'n trekker.

Nee, terug naar ETS2 vanavond :P Volgens mij zit ik nog steeds op de voorlaatste versie van Promods

FastFred wijzigde deze reactie 19-09-2019 09:38 (6%)

• Motaro
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 13-12 11:11

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

CyberCow schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 22:35:
Ben eens benieuwd hoe dit gaat bevallen. Jammer je zo weinig ritten ermee kan rijden en vanuit Nederland niet kan kiezen.

[Afbeelding]
je heb paar mods die maken zo dat je met over al vrachten op kan pakken

zelf rijd hier heel EU mee door en heb tot nu toe geen probleem gehad bij af lever

Motaro wijzigde deze reactie 19-09-2019 12:11 (24%)

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Motaro schreef op donderdag 19 september 2019 @ 12:08:
[...]

je heb paar mods die maken zo dat je met over al vrachten op kan pakken

zelf rijd hier heel EU mee door en heb tot nu toe geen probleem gehad bij af lever
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wat ik al zei de trailer die ik gebruikte dat was geen mod. Maar ben er inmiddels achter dat ProMods en die trailer niet zo heel lekker loopt. Het is ook origineel ingebouwd je alleen in Finland mag rijden met die combinatie. Dus daar is ook niets aan te doen. Eigenlijk maakt het ook niet uit want als ik dat ding steeds niet kan parkeren dan heeft het ook geen nut om ermee door te blijven rijden.

Jij gebruikt zeker de standaard map?
Gisteren toch nog ff een ritje gestart in ATS, maar het lukt me gewoon niet er van te genieten. ATS afgesloten, ETS2 opgestart, zo veel beter en ik snap nog steeds niet goed waarom dat is... :/

FastFred schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 08:31:
Gisteren toch nog ff een ritje gestart in ATS, maar het lukt me gewoon niet er van te genieten. ATS afgesloten, ETS2 opgestart, zo veel beter en ik snap nog steeds niet goed waarom dat is... :/
Europa is allemaal een stuk herkenbaarder. Dat maakt het voor mij ook leuker. Denk ook voor ETS2 leukere mods zijn te vinden dan voor ATS.
CyberCow schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 17:13:
[...]

Europa is allemaal een stuk herkenbaarder. Dat maakt het voor mij ook leuker. Denk ook voor ETS2 leukere mods zijn te vinden dan voor ATS.
Dat het herkenbaarder is, ja dat zeker wel
maar ik vind ATS persoonlijker vele malen beter , al is het alleen om de sfeer die in de game zit en ook de verschillende gebieden

Bij ETS rij ik nu vaak in het noord oost van Europa om het heel herkenbaar is meer zo als hier in het midden van het land is ...

maar het is denk ik bij mij ook is omdat ETS2 nu al wat jaren oud is en je wil toch wel eens wat nieuws , en ATS heeft altijd al en voorkeur gehad bij mij ..

De States trekken me meer dan Europa

Systeem:CM Elite 130,GA-B150N Phoenix Wifi,I5 6400,GTX 970 ,Crucial BX200 240GB, Samsung EVO 250GB,8 Gb KHF, Windows 10 Pro 64bits

• lameeuw
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 16:59

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Ieder z'n ding lijkt me. Ik heb in 2,5 jaar dat ik deze games speel 1900 uur in ETS2 zitten en 50 uur in ATS. In ETS2 alle map DLC, in ATS de laatste 2 nog niet gehaald.

Heeft bij mij ook te maken met de mogelijkheden van mijn pc, de GTX 1050ti trok ATS maar zeer matig, zodra ik een stadje in reed was het framedrops tot ver onder de 20 FPS en ja... dat maakt het natuurlijk niet leuk om te spelen. Nu tijdelijk een GTX 1650 die het al veel beter trekt. Binnenkort naar een 1660ti waarschijnlijk (budget gaming zeg maar) en dan zal ATS vaker draaien.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

lameeuw schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 20:58:
Ieder z'n ding lijkt me. Ik heb in 2,5 jaar dat ik deze games speel 1900 uur in ETS2 zitten en 50 uur in ATS. In ETS2 alle map DLC, in ATS de laatste 2 nog niet gehaald.

Heeft bij mij ook te maken met de mogelijkheden van mijn pc, de GTX 1050ti trok ATS maar zeer matig, zodra ik een stadje in reed was het framedrops tot ver onder de 20 FPS en ja... dat maakt het natuurlijk niet leuk om te spelen. Nu tijdelijk een GTX 1650 die het al veel beter trekt. Binnenkort naar een 1660ti waarschijnlijk (budget gaming zeg maar) en dan zal ATS vaker draaien.
Ik draai met mijn GTX 970 alles op maximaal in Full HD en het werkt allemaal perfect. Had niet verwacht een 1050ti zoveel trager kon zijn. Maar 1900 uur in 2,5 jaar dat is echt heel erg veel.

• lameeuw
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 16:59

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

CyberCow schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 21:30:
[...]

Ik draai met mijn GTX 970 alles op maximaal in Full HD en het werkt allemaal perfect. Had niet verwacht een 1050ti zoveel trager kon zijn. Maar 1900 uur in 2,5 jaar dat is echt heel erg veel.
Ja even uitgerekend... dat is per jaar zeg 1 maand 24/7 ETS2 dus gemiddeld... meer dan ik had verwacht.

Dat je GTX 970 het beter doet verbaasd mij niet zo heel veel. Ik had de standaard high settings ingesteld op de 1050ti tot ik op een gegeven moment de GTX 960 van mijn broertje kreeg die was overgestapt naar een RTX2060. Op de GTX 960 draaide ETS2 en vooral ATS een stuk beter. Soms wat framedrops maar niet onder de 50 FPS alleen stond het stroomverbruik van de 960 me minder aan. Nu alles op ultra op de 1650 en dat gaat bijna prima, ook nog wel wat framedrops in ATS maar veel minder.

Zit wat te twijfelen over de 1660ti want dan gaat het stroomverbruik weer wat meer omhoog dus ik wacht eerst maar eens af wat de aangekondigde 1650ti gaat doen maar ik vrees dat ik niet om een kaart met wat meer verbruik om kan op full HD als ik alles op ultra settings wil hebben zonder framedrops.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Bij mij loopt ATS juist merkbaar beter dan ETS2 (en ETS2 loopt in de DLC gebieden merkbaar beter dan in de oude gebieden).

2x GTX970 4GB :P Heb een nieuwe pc in mijn wenslijst staan met een i7-9700k en RTX2070, kan ik er weer een paar jaar tegen aan.

FastFred wijzigde deze reactie 23-09-2019 16:32 (28%)

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 17:43

Pykow

Pykow Gaming | BuG

ravw schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 17:33:
[...]

Dat het herkenbaarder is, ja dat zeker wel
maar ik vind ATS persoonlijker vele malen beter , al is het alleen om de sfeer die in de game zit en ook de verschillende gebieden

Bij ETS rij ik nu vaak in het noord oost van Europa om het heel herkenbaar is meer zo als hier in het midden van het land is ...

maar het is denk ik bij mij ook is omdat ETS2 nu al wat jaren oud is en je wil toch wel eens wat nieuws , en ATS heeft altijd al en voorkeur gehad bij mij ..

De States trekken me meer dan Europa
Ik hou niet zo van de amerikaanse trucks met hun lange neus en kleine raampjes.
Ik heb dan ook denk ik maar 20 uur in ATS zitten en veel meer in ETS2.

Het is erg jammer dat Spanje en Portugal nog niet in ETS2 zitten, dat zou voor mij persoonlijk echt een leuke toevoeging zijn. knip

exactor it wijzigde deze reactie 23-09-2019 21:32 (22%)
Reden: Off-topic

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

Hoe kan je nou zoveel te laat zijn op deze rit. De tijd die ervoor staat is dan echt dik onhaalbaar.

blijft mooi dat winterse landschap

al heb je soms wel eens een sneeuwstorm die het mooie zicht ernstig beperkt.

CyberCow wijzigde deze reactie 25-09-2019 17:23 (42%)

Renault T Range is uit :-) update now by Steam _/-\o_

Ik had verwacht dat het een DLC zou gaan worden met daarbij dat je die Renaults helemaal kon gaan tunen. Nu is het gewoon gratis als je een upgrade uitvoert. Wel netjes dat ze ook gratis nieuwe content blijven aanbieden.
ja inderdaad daar kunnen veel spelmakers nog wat van leren ipv van 100 DLC voor een hoofdprijs
om maar even niet over dovetailgames te beginnen met hun trainsim2019 :X :X
en de makers van Call of Duty

Ik vind het wel erg mooi dat ze het gewoon half half doen , soms een kleine DLC en dan weer een free stuff
maar dan ben je ook wel bereid om meer te kopen als het niet de hoofdprijs is

maar wat wel weer het geval is .. van ETS2 hebben ze geen GOTY versie :D
maar goed de compliment aan de makers O+

• YdieresiS
  • Laatst online: 13-12 15:51
ravw schreef op donderdag 26 september 2019 @ 13:20:
Renault T Range is uit :-) update now by Steam _/-\o_
Hier hoort natuurlijk ook een blog bij van SCS software:
https://blog.scssoft.com/2019/09/renault-trucks-t-range.html

"Waar een wil is, ben ik weg!"

Het zal wel niet gebeuren maar ik hoop dat ze een keer een DLC gaan uitbrengen waarbij je meer aanpassingen aan de MAN kan doen. Laatst die DLC gekocht van de Actros maar daar zitten aardig wat leuke dingen tussen.

En net wat @ravw zegt dat het af en toe een paar eurotjes betalen is voor wat nieuws en soms kost het ook helemaal niets. Dat is beter dan wat in sommige spellen is dat je eigenlijk wel iets moet kopen anders is het (haast) onmogelijk om verder door het spel heen te komen. Hoop ze nog lang door blijven gaan met het ontwikkelen van ETS2. De volgende DLC die aangeschaft gaat worden is denk ik: Road to the Black Sea.

• Player1S
  • Laatst online: 17:21

Player1S

Formerly known as L1nt

CyberCow schreef op donderdag 26 september 2019 @ 13:26:
Ik had verwacht dat het een DLC zou gaan worden met daarbij dat je die Renaults helemaal kon gaan tunen. Nu is het gewoon gratis als je een upgrade uitvoert. Wel netjes dat ze ook gratis nieuwe content blijven aanbieden.
Zou dat ook niet beetje een eis van de fabrikanten zijn?
Het bereik lijkt me groter bij gratis uitbreiding dan bij betaald. In het laatste geval laat menig speler het links liggen. Nu het gratis is kan iedereen hem in-game kopen.

Player1S: Mixer

Player1S schreef op donderdag 26 september 2019 @ 13:47:
[...]

Zou dat ook niet beetje een eis van de fabrikanten zijn?
Het bereik lijkt me groter bij gratis uitbreiding dan bij betaald. In het laatste geval laat menig speler het links liggen. Nu het gratis is kan iedereen hem in-game kopen.
Natuurlijk als het gratis is dan neemt iedereen het en bij een betaalde dan moeten mensen wel eens nadenken. Moet ook toegeven dat de Renault mij eigenlijk totaal niet boeit. Vind het maar lelijke vrachtwagens. Had liever gezien dat ze Kamaz erin zouden doen omdat er ook in Rusland gereden kan worden zonder mods. Ik weet niet in hoeverre een fabrikant er baat bij heeft dat hun auto's in een spelletje beschikbaar zijn. Vroeger was het in ETS1 ook dat de merknamen niet gebruikt mochten worden.
Ja maar dat van die merk namen was in ETS2 in het begin ook zo hoor ..

maar denk dat vele vrachtwagenbouwers toch wel in zien dat ETS2 behoorlijke achterban heeft en dat is toch wel weer reclame , en daarbij zal het ook wel met geld te maken ivm Merkrecht
dus misschien ook wel dat daarover afspraken gemaakt zijn... zo als geen zichtbare schade aan de auto's en dat soort dingen

wat ik op zich wel jammer vind , want een beetje old look na hoe lang je met de vrachtauto rijd en hoe voorzichtig je er mee bent zal wel leuk zijn

want nu kan je eigenlijk onbeperkt lang rijden met de trucks zonder dat je er wat van gaat merken
zal leuk zijn als de slijtage wel eens beter gaat worden, na mate je meer km rijd de auto ook sneller gerepareerd moet worden of uit eindelijk helemaal niet meer gerepareerd :D
dus dat je er zo iets aan over houd

>:) :X

• Player1S
  • Laatst online: 17:21

Player1S

Formerly known as L1nt

CyberCow schreef op donderdag 26 september 2019 @ 13:52:
Ik weet niet in hoeverre een fabrikant er baat bij heeft dat hun auto's in een spelletje beschikbaar zijn.
Volgens mij een stuk groter dan men denkt. Je merkt bij Farming Sim ook dat de grote namen er opeens in willen.
John Deere moest er eerst niks van hebben tot de boardroom toch de cijfertjes zag.
Onbewust zal de beschikbaarheid van zulke merken toch echt wel mee spelen. Best wel veel truckers en boeren die naast het echte werk, dit doen.

Reclame heeft hoe dan ook effect op ons mensen. Anders was het allang gestopt. Bedrijven hebben alleen nog niet altijd door dat hun aanwezigheid in games ook helpt. Zelfs voor een Truck of tractor merk.

Player1S: Mixer

Player1S schreef op donderdag 26 september 2019 @ 15:42:
[...]

Volgens mij een stuk groter dan men denkt. Je merkt bij Farming Sim ook dat de grote namen er opeens in willen.
John Deere moest er eerst niks van hebben tot de boardroom toch de cijfertjes zag.
Onbewust zal de beschikbaarheid van zulke merken toch echt wel mee spelen. Best wel veel truckers en boeren die naast het echte werk, dit doen.

Reclame heeft hoe dan ook effect op ons mensen. Anders was het allang gestopt. Bedrijven hebben alleen nog niet altijd door dat hun aanwezigheid in games ook helpt. Zelfs voor een Truck of tractor merk.
Gamontwikkelaars moeten toch juist de licenties kopen om de echte naam te mogen gebruiken? Ben wel met je eens als het een goed spel is het positieve reclame kan opleveren voor je merk.

• MR_VIPER
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 15:55

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

*empty*

MR_VIPER schreef op donderdag 26 september 2019 @ 18:27:
[...]

Heb je deze ook in andere resoluties?
Nee heb hem eens van het net geplukt :-)
maar op oude scania trucks of zo gezocht toen

CyberCow schreef op donderdag 26 september 2019 @ 16:08:
[...]

Gamontwikkelaars moeten toch juist de licenties kopen om de echte naam te mogen gebruiken? Ben wel met je eens als het een goed spel is het positieve reclame kan opleveren voor je merk.
Mond op mond reclame is het beste en kost geen geld , maar denk ook wel dat ze moeten betalen voor het merk recht
maar dat zal dan wel iets worden van 4 % van de gekochte product of zo
zo kan je ook zorgen dat je geen hoge bedragen betaald , alleen je maakt iets minder winst bij de verkoop

maar denk ook mede door het eerdere uitgebrachte truckssims dat ze wel een aardige naam hebben opgebouwd dus ze weten wel waar ze moeten zijn voor de bedrijven mee te krijgen ,
en je ziet dat steeds meer truck bedrijven en andere bedrijven die er mee te maken hebben ook hun toestemming geven om het uit te brengen
Dus hoe meer wij kopen hoe meer er in komt _/-\o_

Vind ETS2 en ATS gewoon echt super .. er komen nu ook meer trucksims aan maar die halen het nog lang niet bij deze 2 ..

maar het betekend wel dat andere ontwikkelaars nu ook gaan inzien dat trucksims dus echt wel aanslaat en je er best geld mee kan verdienen _/-\o_

hier een paar die binnen kort uit komen

Truckdriver
https://truckdriver.soedesco.com/

Alaskan Truck Simulator
https://store.steampowere.../Alaskan_Truck_Simulator/

On the road
https://www.aerosoft.com/...-simulator?number=AS14035

Truck Mechanic: Dangerous Paths
https://store.steampowere...Mechanic_Dangerous_Paths/

_/-\o_

naar die laatste zit ik zelf wel erg naar uit te kijken
en die van Alaskan

Laat maar komen die UTAH
Nieuwe screenshots _/-\o_ :9~ O+

:o :o hebben

https://blog.scssoft.com/

ravw wijzigde deze reactie 27-09-2019 18:34 (8%)

• krissie100
  • Registratie: januari 2014
  • Nu online
Wait, de gehele promods map in truckersmp!?!
Jammer dat ik al 3 jaar gebanned ban en ik nooit meer zal kunnen spelen, zelfs na 3 jaar willen ze mij nog niet unbannen en een kans geven... Kan jij me toevallig helpen haha :D

Kinguin (Goedkope Games) / H1Z1 Kinguin

krissie100 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 18:49:
[...]

Wait, de gehele promods map in truckersmp!?!
Jammer dat ik al 3 jaar gebanned ban en ik nooit meer zal kunnen spelen, zelfs na 3 jaar willen ze mij nog niet unbannen en een kans geven... Kan jij me toevallig helpen haha :D
hoe kan je gebannen worden door SCS :o
en dan zo lang , ach ik heb hier op GoT ooit eens een ban gehad , zonder echt een goede reden te hebben gehad ( was 1 jaar ) toen ik na een jaar weer aanvroeg om me weer te activeren , werd er gezegd dat die persoon nog boos was dus kreeg er een jaar er bij
En dat is dan een mod op GoT een jaar boos zijn en racistische uitlatingen doen , maar wel snel het PB weghalen .. als je even je uitleg vraagt waarom die uitlatingen gedaan zijn :D (is ook mijn enige ban geweest in 25 jaar dat ik al op internet zit .. dus het zegt meer over die mod dan over mij :D

ravw wijzigde deze reactie 27-09-2019 20:35 (42%)

Hebben andere er ook last van de laatste paar ritten onmogelijk binnen de tijd te halen zijn?

• krissie100
  • Registratie: januari 2014
  • Nu online
ravw schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 20:31:
[...]

hoe kan je gebannen worden door SCS :o
Well, niet doe scs, maar uiteraard door truckersmp, snap het ook niet, zijn zelfs opnames gemaakt door zeer serieuze truckers die ik best respecteer, maar heb uiteindelijk de permanent van gekregen door dat ik 'inhaalde' bij de europoort.
Ik reed in een auto en vlak achter een truck die ging vol in de remmen voor mij, dus moest en ontwijken en stond toen ongeveer stil baas de truck en ging er toen maar langs(geen tegenliggers) maar inhalen bij de europoort was toen abosluut verboden...

Kinguin (Goedkope Games) / H1Z1 Kinguin

krissie100 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 21:57:
[...]

Well, niet doe scs, maar uiteraard door truckersmp, snap het ook niet, zijn zelfs opnames gemaakt door zeer serieuze truckers die ik best respecteer, maar heb uiteindelijk de permanent van gekregen door dat ik 'inhaalde' bij de europoort.
Ik reed in een auto en vlak achter een truck die ging vol in de remmen voor mij, dus moest en ontwijken en stond toen ongeveer stil baas de truck en ging er toen maar langs(geen tegenliggers) maar inhalen bij de europoort was toen abosluut verboden...
LOL

ik kijk vaak van die online filmpjes van ETS 2 maar het lijkt gewoon een wreckfestijn
daarom waag ik me echt niet aan MP want je komt nooit heel aan bij je aflever punt :o

om maar even een voorbeeld te geven
YouTube: ★ IDIOTS on the road #55 - ETS2MP | Funny moments - Euro Truck Simul...

:+

YouTube: ★ BEST OF Idiots on the road - ETS2MP - Ep. 31-40 | Tony 747 - Best ...

ravw wijzigde deze reactie 27-09-2019 22:18 (9%)

Ja blablablabla :+

Heeft iemand al km's gemaakt in de Range T? En wat vinden we ervan?

Helaas even geen trucksim voor mij PC kamer word gestript en gaat veranderen
dus ik heb hem niet kunnen testen

>:)

CyberCow schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 13:54:
Weer een nieuw evenement voor Euro Truck Simulator 2 en American Truck simulator. Nog voor het goede doel ook nog.

https://blog.scssoft.com/...ribbon-charity-event.html
Als je geen zin heb kan je hem ook kopen 2 euro voor ETS 2 en 2 euro voor ATS
Natuurlijk gelijk even gedaan ... Het is voor een goed doel _/-\o_

Dit soort dingen waardeer ik wel , ga zo door SCS , zulke dingen mogen wel vaker komen _/-\o_

ravw wijzigde deze reactie 01-10-2019 19:14 (18%)

• Apejoekie
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 09-12 06:13
Weet iemand al wat een beetje de kortere ritjes zijn? Ik rijd ze samen met mijn zoon van 7 en zijn concentratieboog is niet zo groot.
Apejoekie schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 19:18:
Weet iemand al wat een beetje de kortere ritjes zijn? Ik rijd ze samen met mijn zoon van 7 en zijn concentratieboog is niet zo groot.
Als je mee wil doen met dit event en korte ritjes wil dan zijn deze die ik tot nu toe heb ontdekt.

Rotterdam - Lille (224 km)
Hamburg Osnabruck (238 km)
Rostock - Malmo (231 km)
Malmo - Kalmar (300 km)

Wil je normale ritten rijden dan kan je bij de gameplay instellingen het schuifje met de routelengte helemaal naar links toe schuiven waardoor je aanbod krijgt in kortere ritten.

• Apejoekie
Hij ligt nu op bed dus nu doe ik de langere ritten. Maar morgen is hij de middag vrij... en ik ook! Dus dan pak ik wat korte ritten.

Oh en in de herfstvakantie gaan we de buttonbox maken. Het gaat meer op een dashboard lijken inclusief startsleutel. Heb een kleine tablet al geprepareerd als digitaal dashboard....
Apejoekie schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 20:13:
Hij ligt nu op bed dus nu doe ik de langere ritten. Maar morgen is hij de middag vrij... en ik ook! Dus dan pak ik wat korte ritten.

Oh en in de herfstvakantie gaan we de buttonbox maken. Het gaat meer op een dashboard lijken inclusief startsleutel. Heb een kleine tablet al geprepareerd als digitaal dashboard....
Heb je daar ook foto's van want ben daar wel benieuwd na hoe dat er allemaal uitziet. De ritten voor het event ben ik mee bezig. Het rose van de trailer past niet bij het grijs van de MAN maar rijd er geen km/h langzamer door _/-\o_ .

• Apejoekie
Zodra we gaan bouwen gaan we foto's maken. En voor het dashboard zoek ik nog een mooie skin. De MAN zit er standaard in. Zo even een foto posten.

• Apejoekie
Hmmm... foto plaatsen gaat niet zomaar... dus dat komt later wel
Apejoekie schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 20:29:
Hmmm... foto plaatsen gaat niet zomaar... dus dat komt later wel
Foto's plaatsen doe ik altijd via imgur.com. Daar een accountje aanmaken en de foto's uploaden. Dan de link naar de foto kopiëren en hier plakken.

Snel gegaan dit keer het event. Heb het al gehaald. Dacht dat er 12 moest in ETS2 en 12 in ATS. Maar dat telt bij elkaar op :).

CyberCow wijzigde deze reactie 01-10-2019 22:06 (22%)

• jin
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 17:51
Ik krijg het maar niet voor elkaar om (Promod 2.41) + ROExtended 2.2 + YKS (Turkije) te laten draaien. wat ik ook doe blijft crashen, haal ik alles qua turkije uit mods , dan loopt het weer goed..

iemand de gouden tip qua files (versie?) en volgorde ?

advies van forum ROExtended al geprobeerd , geen succes tot nu toe...

Twitch

jin schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 07:19:
Ik krijg het maar niet voor elkaar om (Promod 2.41) + ROExtended 2.2 + YKS (Turkije) te laten draaien. wat ik ook doe blijft crashen, haal ik alles qua turkije uit mods , dan loopt het weer goed..

iemand de gouden tip qua files (versie?) en volgorde ?

advies van forum ROExtended al geprobeerd , geen succes tot nu toe...
Het zou wel moeten werken. Met ROExtended v2.1 draait het bij mij vrijwel zonder problemen. Er zijn een paar tankstations die niet goed worden weergegeven. In het verleden was er wel dat een bepaalde auto elkaar deed overlappen waardoor de boel vastliep. Heb net even voor je gezocht maar kan dat zo snel niet vinden helaas. Heeft het bij jou wel gewerkt met ROExtended 2.1? Vanmiddag zal ik wel even mijn laadvolgorde hier plaatsen al is dat wel met 2.1.

Edit: ik zie er ook een nieuwere versie is van Turkije map. Welke versie gebruik jij daarvan. Ik wil wel gaan proberen of ik het voor elkaar ga krijgen de boel start.

CyberCow wijzigde deze reactie 02-10-2019 08:33 (8%)

• jin
Ik heb de versie van roextended.ro geprobeerd. Yks192 is dat volgens mij. Alvast bedankt!

2.1 en oudedere promods heeft wel gewerkt. Maar heb alles geüpdate promods 2.41 en Roex 2.2 (die goed samenwerken)

jin wijzigde deze reactie 02-10-2019 08:50 (39%)

Twitch

• mschol
  • Registratie: november 2002
  • Niet online
Apejoekie schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 20:28:
Zodra we gaan bouwen gaan we foto's maken. En voor het dashboard zoek ik nog een mooie skin. De MAN zit er standaard in. Zo even een foto posten.
tof d:)b

welke buttons, electronica ed ga je gebruiken? allemaal zelfbouw(/soldeer)

[A] LEGO 76042 SHIELD Helicarrier

jin schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 08:48:
Ik heb de versie van roextended.ro geprobeerd. Yks192 is dat volgens mij. Alvast bedankt!

2.1 en oudedere promods heeft wel gewerkt. Maar heb alles geüpdate promods 2.41 en Roex 2.2 (die goed samenwerken)
Ik wist niet er een nieuwe Turkije uit was die heb ik dus nog niet getest. Versie ROExtended 2.2 ga ik niet kopen. Kan niet betalen met Ideal daar dus dan maar de gratis versie.

• Apejoekie
@Mschol: Ik heb kant en klare joystickset gekocht met USB printplaat en knoppen. Verder wat momentary switches besteld en op YouTube en filmpje bekeken hoe je het contactslot kan aansluiten op zo'n joystick printplaat.

Voor het event:
Rostock - Malmö is het makkelijkst wanneer het je om snelheid gaat, dan pak je de boot
@jin Ik weet niet wat er met die nieuwe versie van Turkije aan de hand is. Er staat bij dat die ook samen kan met de gratis versie van ROExtended. Als ik alleen ProMods 2,41, ROExtended 2.1 en Turkije 1.92 in wil laden met de juiste roadconnections dan loopt het bij mij ook vast. Ik gebruik verder geen andere mods dus daar kan het niet aan liggen. Helaas kan ik je hier dus niet mee helpen. Ik ga weer terug naar de standaard map voor het event van Pink Ribben. En als dat klaar is dan weer terug naar mijn oude lijst. Hoop dat iemand anders een andere oplossing heeft want de verbindingsweg van Turkije via Syria naar het midden oosten zat ik wel op te wachten. Zo'n onzin om voor dat kleine stukje helemaal de boot te moeten pakken.

hier mijn laadvolgorde met versienummers wat bij mij wel werkt:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
drholz's Soundpack v2.1.1.a1810
Flag Pack v1.0
Tomtom Bram
SiSl Mega Pack v2.6
TomTom Bram
the speed of snow
Arayas MEGAZoomPMME v1.35
Ai Traffic Pack by Jazzycat v10.9
ROS - The Great Stepp roadconnection v1.0
English City Names for ROS v7.5
Promzona 4 1.35 ROS_RM_PR
PM2.41 + RO2.1 roadconnection
YKSRSK171 - ProMods2.41 roadconnection
The Great Steppe - YKSRSK Azerbaijan roadconnection
YKSRSK - Southern Region roadconnection v2
YKSRKmapdef v1.7.1
Roextended 2.1 engnames v4
Roextended def map v2.1
Roextended model v2.1
Roextended assets v2.1
Roextended prefab v2.1
Rusmap (unofficial) map v1.9.0
Rusmap (unofficial) model 2
Rusmap (unofficial) model 1
ProMods ME def & map v2.41
ProMods ME assets v2.41
ProMods def v2.41
ProMods map v2.41
ProMods media v2.41
ProMods model 3 v2.41
ProMods model 2 v2.41
ProMods model v2.41
ProMods assets v2.41
RusMap (unofficial) def v1.9.0
YKSRKassets v1.7.1
Southern Region english names v7.8
Southern Region def en map v7.8
Southern Region model 1 v7.8
Southern Region model 2 v7.8
Southern Region model 3 v7.8
Russian Open Spaces v7.5
Russian Open Spaces map v7.5
Russian Open Spaces model v7.5
Russian Open Spaces vehicle v7.5
Russian Open Spaces vehicle truck v7.5
The Great Steppe def v1.2
The Great Steppe map v1.2
The Great Steppe model v1.2

• jin
@CyberCow bedankt voor het proberen. Ik ga ook maar even zonder turkije. Nog genoeg maps om te ontdekken

Twitch

jin schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 14:08:
@CyberCow bedankt voor het proberen. Ik ga ook maar even zonder turkije. Nog genoeg maps om te ontdekken
Bedoel er niet mee dat je het ZONDER turkije moet gaan rijden maar met de oude versie. Schijnbaar zit er toch iets niet helemaal lekker in die nieuwe versie. Weet niet of jij nog iets op een forum hebt gevonden van een andere laadvolgorde zodat dat ook geprobeerd kan worden.

• jin
Zal vanavond oude turkye proberen

Twitch

jin schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 14:35:
Zal vanavond oude turkye proberen
Ik heb net mijn oude dingen weer erin geplaatst maar het werkt bij mij niet meer. Mss met de update van gisteren is er toch meer veranderd waardoor een aantal mods niet meer werkt. Straks nogmaals eens proberen. Nadeel is wel het steeds een minuut of 6 inladen is waarin je niet kan zien of de boel vastzit.

edit: de problemen waardoor het niet meer starten heb ik gelukkig weer op kunnen lossen. Heb dat probleem eerder gehad met Open Spaces. De bestanden vehicle en vehicle truck zijn essentieel. Denk steeds dat het extra's zijn maar dat is dus niet zo. Na een kleine 7 minuten starten alles weer op zoals het ook de bedoeling is.

edit 2: heb het ook voor elkaar gekregen door de nieuwe versie van Turkije v1,92 in te laden. Heb nu dus de verbindingsweg door Syrie. Ben alleen de verbindingsweg vergeten tussen ProMods en ROextended. die hoort onder Promzona te staan. Dat ga ik straks uitproberen. Verwacht niet dat dit een probleem is. Ja dat werkt ook :).

laadvolgorde

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
drholz's Soundpack v2.1.1.a1810
Flag Pack v1.0
Tomtom Bram
SiSl Mega Pack v2.6
the speed of snow
Arayas MEGAZoomPMME v1.35
Ai Traffic Pack by Jazzycat v10.9
ROS - The Great Stepp roadconnection v1.0
English City Names for ROS v7.5
Promzona 4 1.35 ROS_RM_PR
PM2.41 + RO2.1 roadconnection
YKSRSK19-PromodsME RC
The Great Steppe - YKSRSK Azerbaijan roadconnection
YKSRSK - Southern Region roadconnection v2
YKSRK19Turkey
Roextended 2.1 engnames v4
Roextended def map v2.1
Roextended model v2.1
Roextended assets v2.1
Roextended prefab v2.1
Rusmap (unofficial) map v1.9.0
Rusmap (unofficial) model 2
Rusmap (unofficial) model 1
ProMods ME def & map v2.41
ProMods ME assets v2.41
ProMods def v2.41
ProMods map v2.41
ProMods media v2.41
ProMods model 3 v2.41
ProMods model 2 v2.41
ProMods model v2.41
ProMods assets v2.41
RusMap (unofficial) def v1.9.0
Southern Region english names v7.8
Southern Region def en map v7.8
Southern Region model 1 v7.8
Southern Region model 2 v7.8
Southern Region model 3 v7.8
Russian Open Spaces v7.5
Russian Open Spaces map v7.5
Russian Open Spaces model v7.5
Russian Open Spaces vehicle v7.5
Russian Open Spaces vehicle truck v7.5
The Great Steppe def v1.2
The Great Steppe map v1.2
The Great Steppe model v1.2

CyberCow wijzigde deze reactie 02-10-2019 17:28 (77%)

• jin
oke . ik heb met
ETS2 1.35 icm PROMODS 2.41, PROMODS ME ROEXTENDED 2.2 en YKS 1.6
werkend.

1.9.2 zal ik later wel eens proberen :) bedankt voor je hulp @CyberCow

Nog niet gekeken hoe ik van turkye naar ME kan, maar er altijd nog een Ferry

edit: Ik heb het nu ook met 1.9.2 en de connectie file YKSRSK19PMME2.41RCv2.scs

jin wijzigde deze reactie 02-10-2019 17:48 (33%)

Twitch

• jin
CyberCow schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 17:58:
Nu nog opzoek naar een verbindingsweg tussen Roextended en Southern Region.
http://www.roextended.ro/yksrsk.html

Road Connection YKSRSK-Southern Region V2

Placement: above both maps.

https://sharemods.com/nukwt4myycfw/YKSRSK-SR_RCv2.scs.html

Twitch

• jin
CyberCow schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 17:51:
Daar is de verbindingsweg uit YKSRSK19
[Afbeelding]
vanuit syrie kom ik niet in ME, er is een kleine grensovergang bij Hakka die dicht is ?

Twitch

jin schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 19:00:
[...]

vanuit syrie kom ik niet in ME, er is een kleine grensovergang bij Hakka die dicht is ?
Ow dan hebben ze het echt realistisch gemaakt. Ben je zo snel daarheen gereden of zit je thuishaven dichtbij?

• jin
CyberCow schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 19:02:
[...]

Ow dan hebben ze het echt realistisch gemaakt. Ben je zo snel daarheen gereden of zit je thuishaven dichtbij?
had een route gepland vanaf antalya naar ME gebied, die stuurde me via cyprus met 2 ferrys....

en als je inzoomt zie je echt een klein "dmz" met 2 grensovergangen die gesloten zijn.

Twitch

Pagina: 1 ... 113 ... 116 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True