Ik heb gisteren ATS maar weer eens aangeslingerd, die had ik zolang niet meer gestart. Washington DLC maar gekocht en direct een ritje heen gedaan, ook voor het eerst de Volvo VNL gezien, wat een gedrocht

Interieur nog niet bekeken.
En nee, het kan me nog steeds niet boeien, ik heb in het gameplay menu de tractor stability en trailer stability op het laagst gezet en de vering op z'n zachts in de hoop dat het daar beter van wordt. Het rijd nog steeds voor geen meter, heb het idee dat ik met 60mp/h haaks rechtsaf kan slaan. Zelfs met 500pk is het huilen met de pet op. Als ik plank gas geef op een vlak stuk weg kan ik een kop koffie zetten voor ik van 52mp/h naar 55mp/h ga (met maar 35.000lbs aan vracht), 18 versnellingen zijn kut want je schakelt je een ongeluk. Oregon/Washington neem ik de boetes maar voor lief want om de haverklap ga je van 55 naar 60, naar 55, naar 65, naar 55, naar 60 omdat het gewoon zo-vre-se-lijk lang duurt voor je weer op gang bent. En dan heb je dat gehad, mag je weer stoppen bij een weegschaal. De maan heeft een kleinere draaicirkel dan zo'n trekker.
Nee, terug naar ETS2 vanavond

Volgens mij zit ik nog steeds op de voorlaatste versie van Promods
[
Voor 6% gewijzigd door
FastFred op 19-09-2019 09:38
]