Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
ravw schreef op zondag 03 januari 2016 @ 12:26:
[...]

ik vind toch dat er veel weg gelaten is in de laatste Trucksims

- politie die echt je opstaat te wachten als je wat fout heb gedaan , ( redbar boven in als je nog gezocht word)

- De weegbruggen

- 27 MC voor informatie te vragen over het verkeer of het weer.

- Hotels

- Geen tom tom als je begint , later wel te koop
dus je moet navigeren op de kaart
Zonnig Mexico en sneeuw in Canada... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Kan iemand mij het verschil tussen een tag en een mid lift uit leggen?
Ik weet alleen dat je met een tag lift scherpere bochten kan maken. Ik snap dat het iets te maken heeft met de lading, maar niet precies wat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op zondag 03 januari 2016 @ 13:28:
[...]

jazzycat AI All (trailer packs ) behalve Russische zooi , die geven bij mij fouten
promod , rusmap
Ligt denk ik aan de versies die je gebruikt want bij mij werkt het wel allemaal. Een paar pagina's terug heb ik een lijst neergezet met de mods die ik gebruik. Iemand anders had daarover wel gezegd de volgorde niet ideaal was maar die heeft dat niet meer verder uitgelegd wat beter is. Ik heb nog geen vastlopers gehad.

Hoe kan ik teruglinken naar een eerdere reactie??

De Brug bij Ewijk klopt in ProMods ook niet als je van zuid naar noord gaat dan heb je 3 brugdelen. De linker is voor tegemoetkomend verkeer in ProMods maar dat is nieuwe brug waar ze aan het werken zijn. Middelste deel is voor noordelijke richting in ProMods en in het echt is dit voor tegemoetkomend verkeer. Het Rechtergedeelte klopt wel. Verder wel leuk je zowat langs huis af kan rijden in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 12:41
ScuL schreef op zondag 03 januari 2016 @ 13:13:
[...]

Dit is inderdaad een gemis, SCS heeft veel belangrijke wegen weggelaten. Ook de aansluiting Köln-Arnhem ontbreekt nog, en bijv. de E40 Oostende-Brugge-Gent richting Duitsland. Wij zijn wel van plan deze toe te voegen maar omdat we tegelijkertijd zowel alle hoeken van Europa uitbreiden alswel bestaande gebieden verbouwen krijgen we niet de mogelijkheid om alles in 1x te doen. Noord-Frankrijk is een achtergesteld gebied waar nog heel wat werk te verzetten is imo.

Tours heeft een navigatiebug, je kunt gewoon op de snelweg blijven. Af en toe is borden volgen beter :)
Wbt péage, als het goed is moet daar helemaal geen telepéage zijn, waarschijnlijk is het een tolbestand conflict met Rusmap
Het is jammer, maar die uitbreidingen van de rest van Europa vind ik interessanter d:)b
Nu kijk ik vooraf idd ook zelf op de kaart, ritje San Sebastian-Toulouse wilde hij ook een noordelijke binnendoor route pakken terwijl zuidelijk via Pau gewoon via de snelweg kon. Dus het loont zeker om vooraf even te kijken.

€0 tolritjes via de telepeage ben ik trouwens niet meer tegengekomen, dus wellicht dat dit alleen op bepaalde trajecten voorkomt.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GluonC schreef op zondag 03 januari 2016 @ 13:48:
Kan iemand mij het verschil tussen een tag en een mid lift uit leggen?
Ik weet alleen dat je met een tag lift scherpere bochten kan maken. Ik snap dat het iets te maken heeft met de lading, maar niet precies wat. :P
Met een taglift kan je de achterste as van je truck optillen als de extra draagkracht niet nodig is, ja je kunt er een iets scherpere bocht mee maken maar je truck gaat er ook van steigeren bij het optrekken. Vooral als je een lading hebt, en dan hebben je voorwielen minder grip en dat is kut.

Midlift is waarbij je de middste as kunt optillen als je die niet nodig hebt. Dit kan volgens mij een aangedreven as of een extra stuuras zijn geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
FastFred schreef op zondag 03 januari 2016 @ 14:25:
[...]

Met een taglift kan je de achterste as van je truck optillen als de extra draagkracht niet nodig is, ja je kunt er een iets scherpere bocht mee maken maar je truck gaat er ook van steigeren bij het optrekken. Vooral als je een lading hebt, en dan hebben je voorwielen minder grip en dat is kut.

Midlift is waarbij je de middste as kunt optillen als je die niet nodig hebt. Dit kan volgens mij een aangedreven as of een extra stuuras zijn geloof ik
Duidelijk, dankjewel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05:52
ik heb nu de gewone ets2 gekocht.
als ik bv de north expansie haal of de andere .. zitten hier meer vrwachtwagens in?

en ook bv de weg leeuwarden-afsluitdijk? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrInfamous
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-09 10:04
neen in de expansie krijg je een groter stuk land waar je kan rijden, ik denk wel dat er nieuwe trailers en skins in zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aggressor schreef op zondag 03 januari 2016 @ 14:52:
ik heb nu de gewone ets2 gekocht.
als ik bv de north expansie haal of de andere .. zitten hier meer vrwachtwagens in?

en ook bv de weg leeuwarden-afsluitdijk? :P
Nieuwe trailers en Noorwegen, Zweden en Denemarken. Geen vrachtwagens.

De Afsluitdijk zit er standaard al in ;)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gnw2Sli.png
Dit slaat ook nergens op ben je een uurtje te laat over een rit van 60uur met niet bedervende lading verlies je 1/3 van je punten/geld. En dat terwijl je toch schadevrij de trailer netjes aan het dok stuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat verbeteringen in Nederland.. (ProMods 2.1)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/aAGjGFk.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AB8cpKs.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0RcyKrC.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qVVh0Sc.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NIxiuvd.png

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zag het net al op 't forum: Ziet er goed uit. :)

Ben benieuwd wanneer de nieuwe Hungary Map uitkomt.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
Maker van de Hungarymap had het over December, maar das niet gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
ScuL schreef op zondag 03 januari 2016 @ 21:41:
Wat verbeteringen in Nederland.. (ProMods 2.1)

[afbeelding]
Cadier en Keer, Berg en Terblijt :o :o
Is dit een hint dat Maastricht wellicht in 2.1 zou zitten? Is een mooie oude stad die ik graag aan de wereld van Promods toegevoegd zie worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maastricht als werkende stad wordt lastig gezien de nabijheid van Luik maar als scenery sowieso.. Je kunt je met dergelijke verkeersborden inbeelden dat je er bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op maandag 04 januari 2016 @ 01:55:
Maastricht als werkende stad wordt lastig gezien de nabijheid van Luik maar als scenery sowieso.. Je kunt je met dergelijke verkeersborden inbeelden dat je er bent :)
Je hebt op jou screenshots wel mooie zonsondergang. Is dat ook een toevoeging die bij 2.1 erbij zal zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramzel DRnl
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-09 19:25
Wellicht nog een interessante link voor de liefhebbers, ik gebruik deze guide af en toe nog wel eens om een bepaalde functionaliteit uit te zoeken:

http://guides.gamepressure.com/eurotrucksimulator2

Hij is enorm uitgebreid en bood me flink wat nieuwe inzichten ondanks dat ik ETS2 al een poosje speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Komt de A2 er in zijn nieuwe vorm in te zitten, dus als tunnel door Maastricht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik krijg net precies ineens een mailtje van Payloadz/Promods met een purchase linkje voor v2.0, béééétje te laat :P

[ Voor 4% gewijzigd door FastFred op 04-01-2016 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
Kreeg 'm gisteren ook. :+

/edit: Nice, m'n woonplaats op de verkeersborden in Promods 2.1 :)

[ Voor 58% gewijzigd door Rivanov op 04-01-2016 16:39 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nog helemaal geen mail gehad van ProMods de vorige keer geloof bij 1.98 kreeg ik wel een mailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bramzel DRnl schreef op maandag 04 januari 2016 @ 14:17:
Wellicht nog een interessante link voor de liefhebbers, ik gebruik deze guide af en toe nog wel eens om een bepaalde functionaliteit uit te zoeken:

http://guides.gamepressure.com/eurotrucksimulator2

Hij is enorm uitgebreid en bood me flink wat nieuwe inzichten ondanks dat ik ETS2 al een poosje speelde.
Hij is wel wat aan de oude kant... Ivedo, DAV, Vaillant, Majestic. Dat is wel erg lang geleden. :P

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton37
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23-08 14:46
FastFred schreef op maandag 04 januari 2016 @ 16:01:
Ik krijg net precies ineens een mailtje van Payloadz/Promods met een purchase linkje voor v2.0, béééétje te laat :P
Probeerde enkele dagen geleden via Paypal te betalen, maar de pagina bleef 'hangen'. De dag erop ook ;-(
Misschien is W10/Edge een probleem?? Betalen via IDEAL kon helaas ook niet.
Wacht nu maar even op 2.1. en probeer het dan wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramzel DRnl
Koenvh schreef op maandag 04 januari 2016 @ 17:13:
[...]

Hij is wel wat aan de oude kant... Ivedo, DAV, Vaillant, Majestic. Dat is wel erg lang geleden. :P
Klopt, maar toch ;) Voor beginnende truckers kan hij erg nuttig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haribo112 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 15:02:
Komt de A2 er in zijn nieuwe vorm in te zitten, dus als tunnel door Maastricht?
Volgens mij wel ja (er is anders geen ruimte)
Ton37 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 19:31:
[...]

Probeerde enkele dagen geleden via Paypal te betalen, maar de pagina bleef 'hangen'. De dag erop ook ;-(
Misschien is W10/Edge een probleem?? Betalen via IDEAL kon helaas ook niet.
Wacht nu maar even op 2.1. en probeer het dan wel weer.
Als je zelf een Paypal account aanmaakt op paypal.nl kun je daar tegoeden op storten via IDEAL.
Daarna kun je gewoon van Paypal naar Paypal overmaken zonder credit card of IDEAL.

Soms blijft het hangen door browsercombinaties, probeer in dat geval een andere browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:52
Ik heb mijn rekening gekoppeld. Loopt als een trein elke keer weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/21874626/2016-01-04_00002.jpg

Even 24 ton aan mijnbouwmachine van Reykjavik naar Nantes vervoeren met mijn favoriete truck. De Scania T van RJL biedt toch zo ontzettend veel tuningopties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jip_86 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 21:24:
Ik heb mijn rekening gekoppeld. Loopt als een trein elke keer weer :)
Een Fyra zeker? :+

Overigens is er bericht van Frank:
http://forum.scssoft.com/...=24305&start=1700#p493042

"Later". Heerlijk specifiek :P Jammer dat hij begonnen is met de wegen, nu loert er op de map constant een wegennet dat je wilt ontdekken :9

http://ets2.lt/en/bmw-x6m-hd-truck-team/
Zo te zien is er nu ook een werkende binnenspiegel. Misschien wel een leuke afwisseling, eens rijden met 130km/h :P

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Hungary map werkt ook met ProMods?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GluonC schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 00:23:
Hungary map werkt ook met ProMods?
Nee dat gaat niet werken het is een single map die moet je dus met een nieuw profile inladen netzo als de dutchmap

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Auto en camper... MOD gemaakt voor het NL publiek :D

[ Voor 25% gewijzigd door FSXnoob op 05-01-2016 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vedrano schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 12:39:
Auto en camper... MOD gemaakt voor het NL publiek :D
[video]
Klopt, lijkt me wel eens leuk voor de afwisseling :P

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 11:17
Koenvh schreef op maandag 04 januari 2016 @ 23:18:
[...]
Misschien wel een leuke afwisseling, eens rijden met 130km/h :P
Dat wil ik ook nog wel eens halen als ik een fatsoenlijke truck mee krijg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JayZeeTie schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 12:57:
[...]

Dat wil ik ook nog wel eens halen als ik een fatsoenlijke truck mee krijg :9
Ik rijd met de limiter, dus dat gaat 'm niet worden. Maar met die X6 wil ik wel eens voelen hoe 't is :P

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou wel leuk zijn maar een X6M moet niet klinken als een euro6 diesel met 12 versnellingen. Dan moet je er ook gewoon 8 hebben en een top van 250.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
  • Laatst online: 22-04 17:15
CyberCow schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 13:36:
Zou wel leuk zijn maar een X6M moet niet klinken als een euro6 diesel met 12 versnellingen. Dan moet je er ook gewoon 8 hebben en een top van 250.
Sounds zijn van binnen wel 'echt', is een auto geluid iig. Volgens mij niet gelijk aan de BMW in het echt maar beter dan de euro6 diesel met 12 versnellingen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01-09 22:00
Gellukig is het in ets2 niet zo glad als de straten, ookwel ijsbanen, buiten. Lekker trucken op m'n vrije dag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cranzai
-

[ Voor 100% gewijzigd door Cranzai op 05-01-2016 14:02 . Reden: Dubbelpost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk1994
  • Laatst online: 12-09 11:56
Cranzai schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 14:01:
Gellukig is het in ets2 niet zo glad als de straten, ookwel ijsbanen, buiten. Lekker trucken op m'n vrije dag.
In IJsland kan het anders ook aardig glad zijn hoor... Vooral de binnenweggetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cranzai schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 14:01:
Hier in het zuidoosten van het land bewolkt en de stoep is zowaar droog. Van gladheid is totaal geen sprake. In ETS is het weer ook overal anders :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breadje
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:00
Ik speel iniddels ook alweer een paar weken ETS samen met een aantal mods. (wat een ontspanning na een dag werken/vrouw/kind/etc etc ;))
Een van de mods die ik gebruik is jazzycats trailer mod. Erg mooi, maar nu heb ik in bijna 90% van de gevallen een dieplader met 'iets' erop achter mijn truck hangen. Is er iets aan te passen om de opdrachten die spawnen iets gevarieerder te maken? Ook in het AI verkeer komen met name de diepladers veel voor lijkt het nu, terwijl het een uitzondering zou moeten zijn naar mijn idee.
Bovenstaande even los van het feit dat het bijzonder is om een poolse trein van Cambridge naar Malmö te transporteren, maar dat kan ik nog wel door de vingers zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
breadje schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:08:
Ik speel iniddels ook alweer een paar weken ETS samen met een aantal mods. (wat een ontspanning na een dag werken/vrouw/kind/etc etc ;))
Een van de mods die ik gebruik is jazzycats trailer mod. Erg mooi, maar nu heb ik in bijna 90% van de gevallen een dieplader met 'iets' erop achter mijn truck hangen. Is er iets aan te passen om de opdrachten die spawnen iets gevarieerder te maken? Ook in het AI verkeer komen met name de diepladers veel voor lijkt het nu, terwijl het een uitzondering zou moeten zijn naar mijn idee.
Bovenstaande even los van het feit dat het bijzonder is om een poolse trein van Cambridge naar Malmö te transporteren, maar dat kan ik nog wel door de vingers zien...
Ik gebruik verschillende pakketen van Jazzycat en heb niet het idee ik altijd dezelfde lading heb. Misschien eens proberen om de laadvolgorde wat in te spelen of meer verschillende pakketen van Jazzycat aan elkaar te koppelen. Degene die je bovenaan zet in de laadvolgorde zal ook het meeste voorkomen.

Al_trafic pack by Jazzycat v3.3
Trailers cargo by Jazzycat v3.6.1
Painted BDF Trafic by Jazzycat v1.1
Rusian Trafic by Jaccycat v1.4.1
Military cargo by Jaccycat v1.7
*ik gebruik deze volgorde met daarboven alleen een sound mod.

Voor de winterliefhebbers ik ben onderweg naar Reykjavik een paar foto's

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9Vy8c0R.png
De afslag naar de tunnel toe net voor je de sneeuw inrijd op de noordelijke route.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2phUQiG.png
Net in de sneeuw met nog wat snelheid erin op weg naar de open vlakte.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9qitDyM.png
De lange open vlakte.

Vraagje: hoe kan ik een link maken naar een eerdere post van mij.

[ Voor 3% gewijzigd door CyberCow op 05-01-2016 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breadje
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:00
Ah, ik wist niet dat de volgorde ook de spwan kans beïnvloede. Ik zal als ik thuis ben eens spelen met de volgorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
breadje schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:08:
Ook leuk om een trein van 70ton naar Ijsland te moeten vervoeren, voor zover ik weet zijn daar geen spoorwegen. :9

Weet iemand of er ook een sneltoets is om de extra lichten en zwaailicht aan te doen?
Nu moet ik het steeds via F4 doen. Voor zover ik kon zien kon ik alleen de verschillende licht-modus en alarmlichten instellen.
Misschien is er een bepaalde mod voor ofzo die ik gemist heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GluonC schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:33:
[...]

Ook leuk om een trein van 70ton naar Ijsland te moeten vervoeren, voor zover ik weet zijn daar geen spoorwegen. :9

Weet iemand of er ook een sneltoets is om de extra lichten en zwaailicht aan te doen?
Nu moet ik het steeds via F4 doen. Voor zover ik kon zien kon ik alleen de verschillende licht-modus en alarmlichten instellen.
Je moet er niet teveel bij nadenken waarom je het vervoert je moet maar denken ik mag het vervoeren. Ik had laatst ook vanaf Lyon naar Novomoskovsk een trailer met afval ;)

Ik weet niet of er een mod voor is maar het viel mij ook op iedere keer als je het hebt afgesloten staan deze lampen weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramzel DRnl
Voor de zwaailichten kan je volgens mij wel een sneltoets instellen, onder 'Beacon'? Voor de 'Aux' lichten weet ik het zo niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk1994
  • Laatst online: 12-09 11:56
[...]

Ja die is er! Met L kun je je lampen regelen, maar dat wist je waarschijnlijk al. Met F kun je de gevarenlichten aan en uit doen. Met O kun je het zwaailicht aandoen. Zie http://guides.gamepressur...lator2/guide.asp?ID=17877 of de instellingen van je toetsenbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
[...]

en als je met een controller/stuur speelt kun je bij instellingen onder "Baken" de knop selecteren. Staat standaard de knop "O" op je toetsenbord geselecteerd zoals @henk1994 al zei

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GluonC
Helemaal overheen gekeken :D jullie zijn bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Soms is een zwaar gemodde game spelen al een spel op zich :P

Jazzy cat painted trucks en zijn laatste opleggerpack toegevoegd, nu rijden alle vrachtwagens die ik tegenkom solo en is er geen oplegger meer te bekennen.

Ik voel een avondje modconflictjagen opkomen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:30

MsG

Forumzwerver

Ben nu ook met mods aan het pielen, want vond de wegen zo leeg. Heb alleen base game, dus geen Promods voor mij. Ben nu aan het pielen met AI Traffic Mod for ETS 2 V1.22. Had eerst al even Traffic Density & Speed Limits for 1.22. Beide maken het in ieder geval een stukje drukker en leuker. Spel wordt er wel een stuk zwaarder van. Waar ik eerst met vsync aan 60fps haalde op z'n minst. Dropt ie nu soms zonder vsync naar 27 - 30. Misschien even wat dingen wat lager zetten. Die painted truck traffic lijkt me ook leuk.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MsG schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 17:43:
Ben nu ook met mods aan het pielen, want vond de wegen zo leeg. Heb alleen base game, dus geen Promods voor mij. Ben nu aan het pielen met AI Traffic Mod for ETS 2 V1.22. Had eerst al even Traffic Density & Speed Limits for 1.22. Beide maken het in ieder geval een stukje drukker en leuker. Spel wordt er wel een stuk zwaarder van. Waar ik eerst met vsync aan 60fps haalde op z'n minst. Dropt ie nu soms zonder vsync naar 27 - 30. Misschien even wat dingen wat lager zetten. Die painted truck traffic lijkt me ook leuk.
Al_trafic pack by Jazzycat v3.3
Trailers cargo by Jazzycat v3.6.1 part 1
Trailers cargo by Jazzycat v3.6.1 part 2
Trailers cargo by Jazzycat v3.6.1 eng
Painted BDF Trafic by Jazzycat v1.1 def
Painted BDF Trafic by Jazzycat v1.1 base
Rusian Trafic by Jaccycat v1.4.1 base
Rusian Trafic by Jaccycat v1.4.1 for rusian map
Military cargo by Jaccycat v1.7 base
Military cargo by Jaccycat v1.7 english

Hiermee krijg ik aardig gevulde wegen en gevarieerd vrachtaanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op het moment heb ik deze er allemaal in staan

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/24awspj.jpg

hier nog even een van mijn vrachtje nu

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/nlbwa9.jpg

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyberCow schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:21:
[...]

Vraagje: hoe kan ik een link maken naar een eerdere post van mij.
Ga naar de betreffende post en dan staat naast je nick de datum en tijd, rechtermuisknop, kopiëren en dan plakken in je post.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2016 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Mijn probleem is ook opgelost. De SCS trailerpatch bleek het probleem te zijn, heb nu een prima mengeling van company trucks met bijbehorende aanhanger en anonieme trucks met verschillende aanhangers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05:52
welke mods vinden jullie echt een aanrader?
ben nu bezig met mods..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 15:04
Aggressor schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 19:41:
ben nu bezig met mods..
de topicstart lijkt me een leuk beginpunt, [SIM] Euro Truck Simulator 2

mijn huidige truck

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8RGWHJOl.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Carfanatic op 05-01-2016 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Aggressor schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 19:41:
ben nu bezig met mods..
Beginnen met promods te downloaden.

Daarna kun je eigenlijk geen buil vallen aan alles wat Jazzycat maakt en Fred_be maakt ook puike trailerpacks.

Tja, en daarna kun je het zo gek maken als je zelf wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beetje druk snachts

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/4lpz76.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/23r0ry8.jpg

nog even in halen ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:27
Na de kleine update van de Hongarije map maar weer even een paar ritjes gedaan

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JbHOM8K.jpg

Blijft een leuke map om in te rijden. Alleen jammer dat er bij veel pick up points gras groeit :-(

Edit: Ik zag dat de startpost nog helemaal geen 'like' had, meteen maar even gedaan :)

[ Voor 16% gewijzigd door Nice Guy Eddie op 05-01-2016 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice Guy Eddie schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 20:19:
Na de kleine update van de Hongarije map maar weer even een paar ritjes gedaan

[afbeelding]

Blijft een leuke map om in te rijden. Alleen jammer dat er bij veel pick up points gras groeit :-(

Edit: Ik zag dat de startpost nog helemaal geen 'like' had, meteen maar even gedaan :)
Klopt... Of 't realistisch is, weet ik niet :P

Blijft een mooie map. Die afstanden zijn gewoon heerlijk :9

YouTube: Euro Truck Simulator 2 - Driving around in Hungary #2
Om even helemaal tot rust te komen :)

[ Voor 12% gewijzigd door Koenvh op 05-01-2016 22:05 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is het 's nachts ook druk:

Afbeeldingslocatie: https://farm2.staticflickr.com/1521/24106087255_7bab77b044_c.jpg

Ik heb in PM 2.0 vooral veel in Duitsland gereden (inmiddels 6000 km).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 23:27:

[afbeelding]

Schitterende MAN _/-\o_

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 23:27:

[afbeelding]

mooi en ook zo simpel ... niet uitgebouwd en gepaint ..gewoon lekker basic gehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramzel DRnl
Ah, ben jij dan LaFuAzz van het SCS forum? Wat een idioot mooie screens maak jij zeg!

Ik heb gisteren ook de Hongarije map geïnstalleerd, hij is heel gaaf gemaakt maar met die kleine vergoedingen is het wel even doorbijten geblazen met een nieuw profiel...

Mijn plan is om van m'n Hungary profile meer een distributie-profiel te maken, ben aan het sparen voor deze uitvoering van de RJL Scania (+ GTM P-series addon + Captital Logistics tandem addon):

Afbeeldingslocatie: https://c2.staticflickr.com/6/5769/23806074480_06d2a410fd_o.jpg

Ik vind het bij die tandems alleen zo jammer dat die kisten vastzitten aan de opbouw, zowel bij de truck als de trailer. Ik vind dat zo lelijk dat het mij er echt van weerhoud om met tandems te gaan rijden...

[ Voor 3% gewijzigd door Bramzel DRnl op 06-01-2016 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:59

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

Bramzel DRnl schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:14:
Ah, ben jij dan LaFuAzz van het SCS forum? Wat een idioot mooie screens maak jij zeg!

Ik heb gisteren ook de Hongarije map geïnstalleerd, hij is heel gaaf gemaakt maar met die kleine vergoedingen is het wel even doorbijten geblazen met een nieuw profiel...

Mijn plan is om van m'n Hungary profile meer een distributie-profiel te maken, ben aan het sparen voor deze uitvoering van de RJL Scania (+ GTM P-series addon + Captital Logistics tandem addon):

[afbeelding]

Ik vind het bij die tandems alleen zo jammer dat die kisten vastzitten aan de opbouw, zowel bij de truck als de trailer. Ik vind dat zo lelijk dat het mij er echt van weerhoud om met tandems te gaan rijden...
Die wil ik ook wel hebben! RJL maakt mooi spul, alleen erg jammer dat er geen compatibility is met de Cabin Accessoires DLC en dat je voor de 730pk V8 aangewezen bent op de motor van Bennekeben, die geen geluid heeft voor de engine brake
ravw schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 00:20:
[...]

mooi en ook zo simpel ... niet uitgebouwd en gepaint ..gewoon lekker basic gehouden
Haha, kom ik aan met mn extreem gepimpte Scania R van RJL 8)7 screenies komen later

Kalm aan! En rap een beetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je wel! Dat ben ik inderdaad :)
Erg leuk idee, deze mod zou wat extra realisme toevoegen: http://ets2.lt/en/load-mod-for-buses-and-pickups/
Dan hoef je niet de hele tijd met de trailer rond te rijden, zoals IRL ;)
BdK9001 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:19:
Haha, kom ik aan met mn extreem gepimpte Scania R van RJL 8)7 screenies komen later
Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
...

..., ben aan het sparen voor deze uitvoering van de RJL Scania (+ GTM P-series addon + Captital Logistics tandem addon):

[afbeelding]

Hoop ook dat SCS ooit wat doet met die tandem modellen die toen een keer gevonden zijn in een patch. Dat je een oplader truck hebt en dat je dan onder zo'n "doos" rijdt dat die achterop je truck komt. Dan staat er achter die "doos" op poten een aanhanger en dat je op die manier tandems laad. Weet alleen niet in hoeverre dit realistisch is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BdK9001 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:19:
Die wil ik ook wel hebben! RJL maakt mooi spul, alleen erg jammer dat er geen compatibility is met de Cabin Accessoires DLC en dat je voor de 730pk V8 aangewezen bent op de motor van Bennekeben, die geen geluid heeft voor de engine brake
Voor de Scania RJL is een aanvullende mod beschikbaar die hem 100% compatible maakt met de cabin accessiores DLC. Ik zal nog ff een linkje zoeken. Dit is ook een mooie aanvullende mod pack maar die ken je vast al :) Werkt ook op de 'gewone' RJL. Verder kun je ook de Kriechbaum V8 sound mod gebruiken. Deze is minstens zo goed als Bennekeben vind ik zelf. Ik zou gaan voor de bovenste link "with crackle"

Hier wat screens van mijn beestje 8)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/snf9JXOh.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Xq6wJyCh.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gLGXuglh.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/G8F6q1hh.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/A2O0RcZh.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
:9~ :9~ :9~ wat een geweldige skin, de longline lijkt op deze manier geweldig. Die lampen zijn ook mooi, niet te veel niet te weinig gewoon precies genoeg.

[ Voor 7% gewijzigd door Cranzai op 06-01-2016 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001

BdK9001

Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:47:
[...]

Voor de Scania RJL is een aanvullende mod beschikbaar die hem 100% compatible maakt met de cabin accessiores DLC. Ik zal nog ff een linkje zoeken. Dit is ook een mooie aanvullende mod pack maar die ken je vast al :) Werkt ook op de 'gewone' RJL. Verder kun je ook de Kriechbaum V8 sound mod gebruiken. Deze is minstens zo goed als Bennekeben vind ik zelf. Ik zou gaan voor de bovenste link "with crackle"

Epische plaatjes
Thanks voor de tips! Jouw Scania is echt prachtig, geweldige trailer ook, waar heb je die vandaan? GEVONDEN! Is wel erg toepasselijk als ik die er achter hang wanneer ik aan het exploren ben 8)

[ Voor 4% gewijzigd door BdK9001 op 06-01-2016 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:47:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Mooie longline en toepasselijke trailer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Cranzai schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:50:
[...]
:9~ :9~ :9~ wat een geweldige skin, de longline lijkt op deze manier geweldig. Die lampen zijn ook mooi, niet te veel niet te weinig gewoon precies genoeg.
BdK9001 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:54:
[...]
Thanks voor de tips! Jouw Scania is echt prachtig, geweldige trailer ook, waar heb je die vandaan? GEVONDEN! Is wel erg toepasselijk als ik die er achter hang wanneer ik aan het exploren ben 8)
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 10:04:
[...]
Mooie longline en toepasselijke trailer 8)7
Thnx :)

De skin is de Scania EXC Longline Blue Griffin en de trailer is de Scania logo's trailer

Wat betreft de Cabin Accessoires compatibility met RJL... ik was ff in de war; het is geen losse download maar deze zit standaard inbegrepen wanneer je de RJL mod download. Je hebt 2 .scs files: de RJL mod zelf én de DLC compatibility addon.

Nog een tip wanneer je RJL gebruikt icm met de accessores mod van Mole... gebruik de 6-series grill. Wanneer je de 5-series gebruikt crashed je game wanneer je bepaalde bars voor de grill selecteert. Daarnaast is de dikste motor op de 5-series de R620. De R730 is er enkel voor de 6-series.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2016 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Laatst online: 12-09 18:44
Jullie sporen me wel weer aan met al die foto's om dit weer een tijdje te gaan spelen :+. Moet alleen even heel veel mods updaten dus dat gaat nog even wat uitzoeken worden.. Misschien kom ik dan ooit eens op de 100% map gereden :).

[ Voor 5% gewijzigd door timmie271 op 06-01-2016 11:17 ]

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramzel DRnl
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:33:
Dank je wel! Dat ben ik inderdaad :)
Leuk! Ik las in je SCS-screenshot thread dat je ook wel wat aanvullende effecten en plugins gebruikt. Zo zag ik ook iets voorbij komen over SweetFX. Welke plugins zijn toegepast bij je laatste MAN shots? En heeft dat erg veel impact op de FPS?
Erg leuk idee, deze mod zou wat extra realisme toevoegen: http://ets2.lt/en/load-mod-for-buses-and-pickups/
Dan hoef je niet de hele tijd met de trailer rond te rijden, zoals IRL ;)
Dat had ik ook al bedacht ja, bij de Tandem mod van Flemming zit ook zo'n optie. Ik ben in dat profiel nu nog aan het sparen met Quick Jobs maar ga die mod zeker toepassen zodra de P er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik IWR, welke je hier kan vinden: http://forum.scssoft.com/...=169017&start=450#p433421
Als je deze met ProMods gebruikt, moet je in het ProMods def bestand de climate.sii en climate map verwijderen. Datzelfde geld ook als je het met Rusmap o.i.d. wil gebruiken.
Daarnaast gebruik ik SweetFX van Axelrol (in de shots heb ik hem een beetje aangepast), link: http://www.mediafire.com/...k8j4/SweetFX+for+1.20.rar
Voor bomen enzo gebruik ik FAEL Environment, een hele mooie mod waardoor je prachtige bomen in het spel krijgt: http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=34&t=159330
Als je hulp nodig hebt, stuur je me maar een PM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramzel DRnl
Thanks, ik zal er eens mee spelen! Ze zijn allemaal compatible met 1.22? En moet ik nog een bepaalde volgorde aanhouden t.o.v. ProMods/Rusmap?

[ Voor 32% gewijzigd door Bramzel DRnl op 06-01-2016 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IWR en FAEL boven de maps :)
Allemaal compatible met 1.22!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:36
Gisteren EINDELIJK 100% map achievement in mijn vanilla profiel gehaald! Moet nu alleen nog property magnate en een paar mega random Scandinavia DLC's. Ben erg blijk dat ik die achievement gehaald heb, nu hoef ik me nooit meer druk te maken met verkennen. Ga komende tijd lekker verder met mijn Promods profiel. Over IWR: is daar een update voor aangekondigd of is simpel IWR bovenaan plaatsen voldoende? Heb wenig zin om met bestanden te gaan klooien dus dan wacht ik liever op een update.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/396679215189053499/B180DC4F5BA59E8D58BDDA88E4E7921339606A6D/
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/360650962530210101/EEF74F0671404C5733917F4D4DF525AC65FCD332/
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/360650962537726860/F0068A7579530B38938C86052EE72AC2B3294993/

Ik houd mijn trucks ook het liefst zo standaard mogelijk. Alleen de Scania T bouw ik helemaal uit. Dat is ook mijn enigste truck die 100.000+ op de teller heeft staan.

Hoe zet ik iets in spoilers ? :>

[ Voor 51% gewijzigd door GluonC op 06-01-2016 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 11:41:
Ik gebruik IWR, welke je hier kan vinden: http://forum.scssoft.com/...=169017&start=450#p433421
Als je deze met ProMods gebruikt, moet je in het ProMods def bestand de climate.sii en climate map verwijderen. Datzelfde geld ook als je het met Rusmap o.i.d. wil gebruiken.
Daarnaast gebruik ik SweetFX van Axelrol (in de shots heb ik hem een beetje aangepast), link: http://www.mediafire.com/...k8j4/SweetFX+for+1.20.rar
Voor bomen enzo gebruik ik FAEL Environment, een hele mooie mod waardoor je prachtige bomen in het spel krijgt: http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=34&t=159330
Als je hulp nodig hebt, stuur je me maar een PM :)
Bij mij werkt het niet met IWR. Ik heb een ProMods def bestand waar climate.sii en climate map eruit zijn gehaald. welke volgorde met inladen gebruik jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Sn3gG3l schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 12:54:
Gisteren EINDELIJK 100% map achievement in mijn vanilla profiel gehaald! Moet nu alleen nog property magnate en een paar mega random Scandinavia DLC's. Ben erg blijk dat ik die achievement gehaald heb, nu hoef ik me nooit meer druk te maken met verkennen. Ga komende tijd lekker verder met mijn Promods profiel. Over IWR: is daar een update voor aangekondigd of is simpel IWR bovenaan plaatsen voldoende? Heb wenig zin om met bestanden te gaan klooien dus dan wacht ik liever op een update.
Damn, de 100% ga ik met de komst van ATS niet meer halen. Zit momenteel op 31% ofzo.
Ik zat voor de update van ProMods 2.0 en Russian Spaces op 45% ofzo. ProMods _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001

BdK9001

GluonC schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:00:
[...]

Damn, de 100% ga ik met de komst van ATS niet meer halen. Zit momenteel op 31% ofzo.
Ik zat voor de update van ProMods 2.0 en Russian Spaces op 45% ofzo. ProMods _/-\o_
Ik heb hetzelfde "probleem" :+ Het grappige is trouwens dat vrijwel iedereen me in eerste instantie vierkant uitlachte toen ik vertelde dat ik ETS2 speel, maar zodra ze 5 minuten hebben gereden vinden ze het helemaal geweldig :9
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 10:34:
[...]

Thnx :)

De skin is de Scania EXC Longline Blue Griffin en de trailer is de Scania logo's trailer

Wat betreft de Cabin Accessoires compatibility met RJL... ik was ff in de war; het is geen losse download maar deze zit standaard inbegrepen wanneer je de RJL mod download. Je hebt 2 .scs files: de RJL mod zelf én de DLC compatibility addon.

Nog een tip wanneer je RJL gebruikt icm met de accessores mod van Mole... gebruik de 6-series grill. Wanneer je de 5-series gebruikt crashed je game wanneer je bepaalde bars voor de grill selecteert. Daarnaast is de dikste motor op de 5-series de R620. De R730 is er enkel voor de 6-series.
Thanks! Ga het vanavond gelijk ff aanzetten allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
BdK9001 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:05:
[...]

Ik heb hetzelfde "probleem" :+ Het grappige is trouwens dat vrijwel iedereen me in eerste instantie vierkant uitlachte toen ik vertelde dat ik ETS2 speel, maar zodra ze 5 minuten hebben gereden vinden ze het helemaal geweldig :9

[...]

Thanks! Ga het vanavond gelijk ff aanzetten allemaal :)
Oja ik ken het hoor. Mijn vrienden zeggen ook altijd, wat vind je daar leuk aan, gaat dat niet ontzettend snel vervelen. Terwijl hun altijd degene zijn die zich vervelen. Sommige vrienden starten op 30min tijd 5 games op. Ik kan me makkelijk 2/3 uur vermaken met ETS2 :P. Nu word ETS heb ik het idee voornamelijk gespeeld door een oudere doelgroep, en ben ik met mijn 23 jaar nog een jonkie. De meeste jongens van mijn leeftijd willen alleen maar actie. Hou ik ook wel van hoor, lekker potje Arma of Squad (Simulatie, here we go again). Maar ETS2 is het meest gespeelde spel van mij op Football Manager na (die ik jaarlijks zo'n 1250+ uur speel. ETS2 heeft DayZ (226 uur) vorige week van de 2de plek verstoten. De teller staat nu op 253 uur. En ik heb zo'n gevoel dat ATS daar makkelijk overheen gaat. >:)

EDIT: Ik heb trouwens een hele rare bug. Ik kan geen schade meer oplopen. Al rijd ik met 90km/h ergens tegen aan, nog steeds heb ik 0% schade. Ik denk dat dit door een bepaalde mod komt, weet het eigenlijk wel zeker. Weet alleen niet welke en ik heb er zoveel geïnstalleerd, dat gaat nog een hels karwei worden om uit te vinden welke mod voor dat probleem zorgt.
Iemand die dit probleem herkent?

EDIT 2: Ben nu Sunday Night Truckin aan het kijken van afgelopen zondag. En op 03.08.10 hoor ik hem praten over een Coach sim. Miss een toekomstige DLC voor ETS2. Wat zou dat een mooie toevoeging zijn. _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door GluonC op 06-01-2016 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001

BdK9001

GluonC schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:13:
[...]

Oja ik ken het hoor. Mijn vrienden zeggen ook altijd, wat vind je daar leuk aan, gaat dat niet ontzettend snel vervelen. Terwijl hun altijd degene zijn die zich vervelen. Sommige vrienden starten op 30min tijd 5 games op. Ik kan me makkelijk 2/3 uur vermaken met ETS2 :P. Nu word ETS heb ik het idee voornamelijk gespeeld door een oudere doelgroep, en ben ik met mijn 23 jaar nog een jonkie. De meeste jongens van mijn leeftijd willen alleen maar actie. Hou ik ook wel van hoor, lekker potje Arma of Squad (Simulatie, here we go again). Maar ETS2 is het meest gespeelde spel van mij op Football Manager na (die ik jaarlijks zo'n 1250+ uur speel. ETS2 heeft DayZ (226 uur) vorige week van de 2de plek verstoten. De teller staat nu op 253 uur. En ik heb zo'n gevoel dat ATS daar makkelijk overheen gaat. >:)

EDIT: Ik heb trouwens een hele rare bug. Ik kan geen schade meer oplopen. Al rijd ik met 90km/h ergens tegen aan, nog steeds heb ik 0% schade. Ik denk dat dit door een bepaalde mod komt, weet het eigenlijk wel zeker. Weet alleen niet welke en ik heb er zoveel geïnstalleerd, dat gaat nog een hels karwei worden om uit te vinden welke mod voor dat probleem zorgt.
Iemand die dit probleem herkent?
Ik vind ETS echt puur genieten, hoewel ik me doorgaans extreem snel verveel, ik heb de afgelopen maand denk ik 5 uurtjes iets anders gespeeld dan ETS :*) ATS gaat bij mij ook heel wat uurtjes oplurpen inderdaad. Wat trouwens heel grappig is, is dat mijn neefje die ik 1-2x per jaar zie ook ETS2 speelt, zelfs met hetzelfde stuur als ik. Maarja, we zijn dan ook allebei dol op alles met wielen

Het schadeprobleem herken ik niet volledig, bij invisible walls krijg ik geen schade, maar had laatste 11% schade nadat ik een lullig verkeersbordje meepakt met mn trailer :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
BdK9001 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:23:
[...]

Ik vind ETS echt puur genieten, hoewel ik me doorgaans extreem snel verveel, ik heb de afgelopen maand denk ik 5 uurtjes iets anders gespeeld dan ETS :*) ATS gaat bij mij ook heel wat uurtjes oplurpen inderdaad. Wat trouwens heel grappig is, is dat mijn neefje die ik 1-2x per jaar zie ook ETS2 speelt, zelfs met hetzelfde stuur als ik. Maarja, we zijn dan ook allebei dol op alles met wielen
Het schadeprobleem herken ik niet volledig, bij invisible walls krijg ik geen schade, maar had laatste 11% schade nadat ik een lullig verkeersbordje meepakt met mn trailer :||
Nu hoor ik velen van jullie ook denken, geen schade, das lekker. Maar als ik een fout maak in het verkeer, wil ik er wel voor gestraft worden.
Echter zijn er ook genoeg situaties waar je er niks aan kan doen. Bepaalde rotondes met een lange trailer zijn gewoon niet te doen. Ik merkte het gister in Ijsland, en dan neem je al snel een verkeersbord mee ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft er nog iemand het probleem met Akureyri daar het spel crashed? Kom daar op geen mogelijkheid verder kan wel teleport doen maar dan sta ik gelijk aan het eind van me route. Het liefste zou ik kiezen voor een klein stukje verder te zetten maar ja dat gaat nou eenmaal niet. Gaat wel camera optie 9 en dan met de pijltjes heensturen.

[ Voor 9% gewijzigd door CyberCow op 06-01-2016 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001

BdK9001

GluonC schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:28:
[...]

Nu hoor ik velen van jullie ook denken, geen schade, das lekker. Maar als ik een fout maak in het verkeer, wil ik er wel voor gestraft worden.
Echter zijn er ook genoeg situaties waar je er niks aan kan doen. [B]Bepaalde rotondes met een lange trailer zijn gewoon niet te doen. Ik merkte het gister in Ijsland, en dan neem je al snel een verkeersbord mee ja.[B]
Ja er zijn nogal wat rotondes die zachtst gezegd een uitdaging vormen... Net als sommige kruisingen bij snelweg op-/afritten in Scandinavië, dat de bocht eigenlijk te krap is om fatsoenlijk te nemen zonder je trailer tegen de vangrail te schuren of het bordje in de middenberm omver te ploegen. Ik neem die nu meestal maar als hele trage vraagtekenbochten

Deze dus:
Afbeeldingslocatie: http://ets2.lt/wp-content/uploads/2014/05/traffic-jam.jpg

Het gaat dan om de bocht links in beeld, waar je krap naar rechts moet om de oprit op te gaan

[ Voor 5% gewijzigd door BdK9001 op 06-01-2016 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn3gG3l schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 12:54:
Er komt geen update meer, de huidige versie is van Supric, dat is niet de originele auteur. De originele auteur is er mee gestopt en updaten is niet nodig. Hij werkt gewoon zodra je geen andere mods hebt die het klimaat aanpassen.
GluonC schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:28:
[...]

Echter zijn er ook genoeg situaties waar je er niks aan kan doen. Bepaalde rotondes met een lange trailer zijn gewoon niet te doen. Ik merkte het gister in Ijsland, en dan neem je al snel een verkeersbord mee ja.
Waarschijnlijk heb je een mod die dat aanpast inderdaad, kijk eens in alle mods of ze een game_data.sii bestand hebben in de 'def' map.
Waarschijnlijk staat er ergens rond regel 130 (gebruik notepad++ om dat te achterhalen) het volgende:
truck_damage_coef: 0.0000 // truck damage coef per hit, impact speed squared modified by weights
trailer_damage_coef: 0.0000
truck_to_trailer_dmg: 0.0 // how much damage is transferred from truck to trailer (and vice versa)
Het origineel hoort zo te zijn:
truck_damage_coef: 0.0007 // truck damage coef per hit, impact speed squared modified by weights
trailer_damage_coef: 0.0007
truck_to_trailer_dmg: 0.2 // how much damage is transferred from truck to trailer (and vice versa)
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:40:
[...]

[...]

Waarschijnlijk heb je een mod die dat aanpast inderdaad, kijk eens in alle mods of ze een game_data.sii bestand hebben in de 'def' map.
Waarschijnlijk staat er ergens rond regel 130 (gebruik notepad++ om dat te achterhalen) het volgende:

[...]

Het origineel hoort zo te zijn:

[...]

Succes!
Sorry ik begrijp niet goed wat je bedoelt denk ik. Waar vind ik die 'def' map?
Ik kijk nu bij mijn documenten->ETS2->Mods, maar ik zie daar niks staan van een 'def' map?
Of hoor ik ingame te kijken? (ook daar kon ik geen 'def' map vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001

BdK9001

GluonC schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:56:
[...]

Sorry ik begrijp niet goed wat je bedoelt denk ik. Waar vind ik die 'def' map?
Ik kijk nu bij mijn documenten->ETS2->Mods, maar ik zie daar niks staan van een 'def' map?
Of hoor ik ingame te kijken? (ook daar kon ik geen 'def' map vinden)
Volgens mij bedoelt Key1999 de .def map die in het .scs bestand van de mod zit. .scs kun je gewoon openen met winrar of 7-zip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Aah nu zie ik het ja.
Ik zie bij ProMods 2.0 in de 'def' map game_date.sii staan. Moet ik deze ook openen? Want ik zie nergens iets van truck damage staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001

BdK9001

Die moet je ook openen, met kladblok ofzo, en dan scrollen tot je de door Key1999 genoemde regels tegenkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
[...]
Oja ik ken het hoor. Mijn vrienden zeggen ook altijd, wat vind je daar leuk aan, gaat dat niet ontzettend snel vervelen. Terwijl hun altijd degene zijn die zich vervelen. Sommige vrienden starten op 30min tijd 5 games op. Ik kan me makkelijk 2/3 uur vermaken met ETS2 :P. Nu word ETS heb ik het idee voornamelijk gespeeld door een oudere doelgroep, en ben ik met mijn 23 jaar nog een jonkie. De meeste jongens van mijn leeftijd willen alleen maar actie
Noem ik je al oud :9. Ik begon echt met spelen op mijn 17e (ben nu 18,5) echter heb ik nog teveel andere spellen om te spelen op de PC, Xbox 360 en One waardoor ik er niet meer aan toe kom om ETS2 te spelen :(. Ben al wel de mods bij elkaar aan het zoeken om het weer te gaan spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notepad++ is het handigst, dan kun je ook zien op welke regel je bent :)
CyberCow schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 12:59:
[...]

Bij mij werkt het niet met IWR. Ik heb een ProMods def bestand waar climate.sii en climate map eruit zijn gehaald. welke volgorde met inladen gebruik jij?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SZ8vZIu.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZNGPudv.png

Misschien heb je hier wat aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
En ik dacht dat ik al veel mods had aanstaan :o

@Key1999, ik heb het aangepast. Het stond indd nog allemaal op 0. Ik ga nu weer even trucken en hopen dat het schadeprobleem weg is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, inderdaad, ongeveer 15 gig, had vroeger meer..
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
timmie271 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 14:10:
[...]

Noem ik je al oud :9. Ik begon echt met spelen op mijn 17e (ben nu 18,5) echter heb ik nog teveel andere spellen om te spelen op de PC, Xbox 360 en One waardoor ik er niet meer aan toe kom om ETS2 te spelen :(. Ben al wel de mods bij elkaar aan het zoeken om het weer te gaan spelen :).
[...]

Oja ik ken het hoor. Mijn vrienden zeggen ook altijd, wat vind je daar leuk aan, gaat dat niet ontzettend snel vervelen. Terwijl hun altijd degene zijn die zich vervelen. Sommige vrienden starten op 30min tijd 5 games op. Ik kan me makkelijk 2/3 uur vermaken met ETS2 :P. Nu word ETS heb ik het idee voornamelijk gespeeld door een oudere doelgroep, en ben ik met mijn 23 jaar nog een jonkie. De meeste jongens van mijn leeftijd willen alleen maar actie. Hou ik ook wel van hoor, lekker potje Arma of Squad (Simulatie, here we go again).
Ik begon op mijn 14e, nu 16,5. Heb altijd al voorkeur gehad voor realistische simulators voornamelijk met vrachtwagen/auto's. Speelde eerst altijd NFS Most Wanted uit 2005 die helaas kapot is gegaan want dat was echt fantastische game voor deze tijd nog steeds vindt ik (voor die tijd al helemaal, snap niet hoe EA die game zo erg heeft kunnen verprutsen) daarna overgestapt naar 16 Steels of Wheel Haulin(ofzo :? :D ) daarna TDU2 wat achteraf gezien best slecht is, tegelijkertijd Scania Truck Driving simulator vervolgens ETS2 zonder DLC's en tot 2 maanden terug de demo gespeeld (steeds internet uit voor opstarten |:( 8)7 )
BdK9001 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:40:
[...]

Ja er zijn nogal wat rotondes die zachtst gezegd een uitdaging vormen... Net als sommige kruisingen bij snelweg op-/afritten in Scandinavië, dat de bocht eigenlijk te krap is om fatsoenlijk te nemen zonder je trailer tegen de vangrail te schuren of het bordje in de middenberm omver te ploegen. Ik neem die nu meestal maar als hele trage vraagtekenbochten

Deze dus:
[afbeelding]

Het gaat dan om de bocht links in beeld, waar je krap naar rechts moet om de oprit op te gaan
Ziet er lekkere druk uit daar met files, welke mod gebruik je daarvoor?
Ik zet namelijk in config de traffic op 5 later op 10 en ik merk helemaal niks :/

[ Voor 19% gewijzigd door TweakTweet op 06-01-2016 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
TweakTweet schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 14:30:
Ik begon op mijn 14e, nu 16,5. Heb altijd al voorkeur gehad voor realistische simulators voornamelijk met vrachtwagen/auto's. Speelde eerst altijd NFS Most Wanted uit 2005 die helaas kapot is gegaan want dat was echt fantastische game voor deze tijd nog steeds vindt ik (voor die tijd al helemaal, snap niet hoe EA die game zo erg heeft kunnen verprutsen) daarna overgestapt naar 16 Steels of Wheel Haulin(ofzo :? :D ) daarna TDU2 wat achteraf gezien best slecht is, tegelijkertijd Scania Truck Driving simulator vervolgens ETS2 zonder DLC's en tot 2 maanden terug de demo gespeeld (steeds internet uit voor opstarten |:( 8)7 )
Ik heb dan wel alle DLC's en speel ook met alle DLC, Promods en Poland rebuilding. Moet alleen even mijn Volvo onder het stof vandaan halen ergens in een van al die garages :9.

Pagina: 1 ... 12 ... 162 Laatste