Ja sinds 2 maanden heb ik ook alle DLC's en ProMods, Rusmap. Volvo ook mijn favoriete merk hoewel ik het interieur van de Daf ook wel mooi vindt hoor! Blijft lastig kiezen. Ga vrijdag als ik weer tijd heb ook maar die nieuwe BMW X6M proberen, ziet er erg goed uit (blijf toch ook van houden om in auto's te rijden;)timmie271 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 14:38:
[...]
Ik heb dan wel alle DLC's en speel ook met alle DLC, Promods en Poland rebuilding. Moet alleen even mijn Volvo onder het stof vandaan halen ergens in een van al die garages.
Verwijderd
Ik ben begonnen met ETS1 toen ik 12 was. Ben nu 16. Probeer eens Test Drive Unlimited 1. Ik speelde het toen ik klein was al, erg realistisch (vooral als je een stuurtje hebt). Ik heb een paar maanden geleden TDU2 gekocht, vier uur gespeeld maar ik vind het maar een flop.TweakTweet schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 14:30:
[...]
[...]
Ik begon op mijn 14e, nu 16,5. Heb altijd al voorkeur gehad voor realistische simulators voornamelijk met vrachtwagen/auto's. Speelde eerst altijd NFS Most Wanted uit 2005 die helaas kapot is gegaan want dat was echt fantastische game voor deze tijd nog steeds vindt ik (voor die tijd al helemaal, snap niet hoe EA die game zo erg heeft kunnen verprutsen) daarna overgestapt naar 16 Steels of Wheel Haulin(ofzo![]()
) daarna TDU2 wat achteraf gezien best slecht is, tegelijkertijd Scania Truck Driving simulator vervolgens ETS2 zonder DLC's en tot 2 maanden terug de demo gespeeld (steeds internet uit voor opstarten
![]()
)
[...]
Ziet er lekkere druk uit daar met files, welke mod gebruik je daarvoor?
Ik zet namelijk in config de traffic op 5 later op 10 en ik merk helemaal niks
Ik heb al paar maanden geleden 100% gehaald en de rest. Maar valt niet mee:Sn3gG3l schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 12:54:
Gisteren EINDELIJK 100% map achievement in mijn vanilla profiel gehaald! Moet nu alleen nog property magnate en een paar mega random Scandinavia DLC's. Ben erg blijk dat ik die achievement gehaald heb, nu hoef ik me nooit meer druk te maken met verkennen. Ga komende tijd lekker verder met mijn Promods profiel. Over IWR: is daar een update voor aangekondigd of is simpel IWR bovenaan plaatsen voldoende? Heb wenig zin om met bestanden te gaan klooien dus dan wacht ik liever op een update.

en al 795 uur gespeeld

[ Voor 6% gewijzigd door JohnnyBoy59 op 06-01-2016 14:55 ]
En ik heb al 1.272.063 km op mijn tellerGluonC schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 12:55:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik houd mijn trucks ook het liefst zo standaard mogelijk. Alleen de Scania T bouw ik helemaal uit. Dat is ook mijn enigste truck die 100.000+ op de teller heeft staan.
Hoe zet ik iets in spoilers ?

[ Voor 4% gewijzigd door JohnnyBoy59 op 06-01-2016 14:52 ]
Een echte X6M? Zo ja, dan kom ik wel even langs om er een rondje in te crossenTweakTweet schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 14:41:
[...]
Ja sinds 2 maanden heb ik ook alle DLC's en ProMods, Rusmap. Volvo ook mijn favoriete merk hoewel ik het interieur van de Daf ook wel mooi vindt hoor! Blijft lastig kiezen. Ga vrijdag als ik weer tijd heb ook maar die nieuwe BMW X6M proberen, ziet er erg goed uit (blijf toch ook van houden om in auto's te rijden;)
Ik heb wel es geprobeerd met een auto in ETS2 te rijden maar het probleem is dat het daar niet voor gemaakt is. Als je met 150 door een bocht gaat lig je op je zij (met 60 ofzo ook al dacht ik). Dus daar ben ik uitiendelijk mee gestopt. Zelf probeer ik nog steeds een LZV mod te vinden die ook echt werkt.
Map /Public is verwijderd staat er bij mij bovenin, kan dat kloppen?JohnnyBoy59 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 14:44:
[...]
En ik heb al 1.272.063 km op mijn teller![]()
https://www.dropbox.com/home/Public?preview=kmeters.png
[ Voor 15% gewijzigd door timmie271 op 06-01-2016 14:45 ]
Gamertag: timmie271
Haha!timmie271 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 14:44:
[...]
Een echte X6M? Zo ja, dan kom ik wel even langs om er een rondje in te crossen.
Ik heb wel es geprobeerd met een auto in ETS2 te rijden maar het probleem is dat het daar niet voor gemaakt is. Als je met 150 door een bocht gaat lig je op je zij (met 60 ofzo ook al dacht ik). Dus daar ben ik uitiendelijk mee gestopt. Zelf probeer ik nog steeds een LZV mod te vinden die ook echt werkt.
Ja dat weet ik, bijvoorbeeld de Jeep Grand Cherokee, ziet er goed uit maar werkt voor geen meter. De BMW X6M (kleine week oud) is echter veel aandacht aan besteed en ziet er heel stabiel uit. wel echt HR 3D model dus vreet volgens mij FPS, en leuk dat je d'r een caravan achter kan hangen.
Ja TDU1 vind ik toch net iets te low graphics. Vermaak me prima met ETSVerwijderd schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 14:42:
[...]
Ik ben begonnen met ETS1 toen ik 12 was. Ben nu 16. Probeer eens Test Drive Unlimited 1. Ik speelde het toen ik klein was al, erg realistisch (vooral als je een stuurtje hebt). Ik heb een paar maanden geleden TDU2 gekocht, vier uur gespeeld maar ik vind het maar een flop.
Mag ik het linkje naar de mod?TweakTweet schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 14:49:
[...]
Haha!
Ja dat weet ik, bijvoorbeeld de Jeep Grand Cherokee, ziet er goed uit maar werkt voor geen meter. De BMW X6M (kleine week oud) is echter veel aandacht aan besteed en ziet er heel stabiel uit. wel echt HR 3D model dus vreet volgens mij FPS, en leuk dat je d'r een caravan achter kan hangen.
(Mag overigens al vaak zat in een 5 serie rijden
Verwijderd
Ja ETS is geweldig. Maar soms snak ik (lol) naar een auto.
TDU ziet er bijzonder goed uit voor zijn tijd vind ik.
Met een auto rij ik het liefst in de echte wereldVerwijderd schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 14:51:
Al rij ik ook heel veel in forza horizon 2
[ Voor 7% gewijzigd door timmie271 op 06-01-2016 14:53 ]
http://ets2.lt/en/bmw-x6m-hd-truck-team/#more-114415timmie271 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 14:51:
[...]
Mag ik het linkje naar de mod?
(Mag overigens al vaak zat in een 5 serie rijdenhelaas zonder 6 cilinder maar die kost ook meer geld)
Ik ben nog maar 16,5

Is al aangepasttimmie271 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 14:44:
Map /Public is verwijderd staat er bij mij bovenin, kan dat kloppen?
Verwijderd
timmie271 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 14:52:
[...]
Met een auto rij ik het liefst in de echte wereld.
Al rij ik ook heel veel in forza horizon 2.
^^ ditTweakTweet schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 14:52:
[...]
http://ets2.lt/en/bmw-x6m-hd-truck-team/#more-114415
Ik ben nog maar 16,5maaarrr over een half jaartje begin ik met rijden hoor haha
Ik ben een hardcore PC gamer
[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2016 14:54 ]
ziet er heel goed uit ja maar geluid is slecht, stuurt niet realistisch, en de snelheden zijn ook niet realistisch. Als je netjes wilt rijden kom je niet vooruit. omdat 50 km/h op 15 km/h lijkt ofzo. Vind ik dan heVerwijderd schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 14:51:
Ik heb sinds april vorig jaar mijn rijbewijs en ben van eind juniTweakTweet schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 14:52:
[...]
Je mag overigens al beginnen met lessen op je 16,5 en afrijden vanaf je 17e he
ff lekker offtopic zo
Verwijderd
De snelheden zijn inderdaad niet realistisch. Ik vind het sturen juist realistisch. Het liefst rijdt ik op hardcore, dan is het onmogelijk sommige auto's onder controle te houden. Bij TDU2 kwam ik met 20 nauwlijks de bocht door.TweakTweet schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 14:54:
[...]
ziet er heel goed uit ja maar geluid is slecht, stuurt niet realistisch, en de snelheden zijn ook niet realistisch. Als je netjes wilt rijden kom je niet vooruit. omdat 50 km/h op 15 km/h lijkt ofzo. Vind ik dan he
Jaja klopt, maar wil pas beginnen als ik ook mag afrijden anders heb je het gevoel van ''ik moet lessen omdat ik nog niet mag afrijden" en bovendien heb ik er nu nog geen tijd voor hahatimmie271 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 14:54:
[...]
Ik heb sinds april vorig jaar mijn rijbewijs en ben van eind juni.
Je mag overigens al beginnen met lessen op je 16,5 en afrijden vanaf je 17e he. Al zul je er op een gegeven moment wel klaar mee zijn dat er verplicht iemand naast je moet zitten.
ff lekker offtopic zo
Geen idee, is slechts een plaatje van google. Ik gebruikte eerst wel een traffic mod voor meer verkeer, maar die gaf problemen bij tolpoortjes, rotondes en veel kruisingen achter elkaar. Sinds 1.22 is de AI wel een stuk beter geworden, nu kun je daadwerkelijk ritsen ipv file op de rechterbaan, terwijl links er langs racetTweakTweet schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 14:30:
[...]
Ziet er lekkere druk uit daar met files, welke mod gebruik je daarvoor?
Ik zet namelijk in config de traffic op 5 later op 10 en ik merk helemaal niks
Kalm aan! En rap een beetje!
Verwijderd
Ik heb een verkeersmod die goed werkt in 1.22, naar mijn mening precies goed, niet teveel, niet te weinig. Ik heb ook de snelheden van o.a. de truck aangepast naar realistische snelheden (in principe in ieder land 80 op de snelweg etc).
Link: http://www79.zippyshare.com/v/YoVRlPaA/file.html
Ik ben niet de auteur maar dit is een aangepaste versie.
Ik ga hem binnenkort proberen, bedankt.Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 15:22:
Ik heb een verkeersmod die goed werkt in 1.22, naar mijn mening precies goed, niet teveel, niet te weinig. Ik heb ook de snelheden van o.a. de truck aangepast naar realistische snelheden (in principe in ieder land 80 op de snelweg etc).
Rijden de AI trucks dan ook netjes 80 ipv 70-75? Weinig zo hinderlijk als op de autobahn met inhaalverbod achter een truck geplakt zitten die een stuk trager gaatVerwijderd schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 15:22:
Verwijderd
Ik heb ingesteld dat ze 80 gaan, maar soms zijn ze iets trager. Vooral als ze in lange rijen achter elkaar rijden, maar dat is in het echt ook zo. Ik maak misschien nog aanpassingen, dan worden de snelheden 82 zodat er iets meer speling is.

Op het feit na dat je hem niet kan repareren is ie best wel leuk.
Hou er alleen rekening mee dat het remmen en accelereren niet zo snel als bij een echte BMW X6m50d. Hij trekt zelfs op vanuit de 4e versnelling

Daarnaast zitten er nog wel wat foutjes in het interieur en exterieur + een paar bugjes. Als je over een drempel rijd stuitert je achterkant nog een paar keer na wat niet helemaal de bedoeling is lijkt mij
Met 150 door een bocht blijft ie overigens wel redelijk op de wel liggen maar dan moet je niet iets geks gaan doen.
Ik zeg geen verkeerde mod voor als je een auto wilt in ETS2. vele malen beter dan de jeep grand cherokee die ik wel es eerder gereden heb.
Hopelijk verpesten ze hem niet en blijven ze m ontwikkelen. Over die versnellingen had ik wat gelezen dat je de andere versnellingsbak moet kiezen. En hoezo kan je m niet reparereN?timmie271 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 15:50:
[afbeelding]
Op het feit na dat je hem niet kan repareren is ie best wel leuk.
Hou er alleen rekening mee dat het remmen en accelereren niet zo snel als bij een echte BMW X6m50d. Hij trekt zelfs op vanuit de 4e versnelling.
Daarnaast zitten er nog wel wat foutjes in het interieur en exterieur + een paar bugjes. Als je over een drempel rijd stuitert je achterkant nog een paar keer na wat niet helemaal de bedoeling is lijkt mij.
Met 150 door een bocht blijft ie overigens wel redelijk op de wel liggen maar dan moet je niet iets geks gaan doen.
Ik zeg geen verkeerde mod voor als je een auto wilt in ETS2. vele malen beter dan de jeep grand cherokee die ik wel es eerder gereden heb.

Ik heb de 8 gear bak die er officieel in hoort te zittenTweakTweet schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 15:54:
[...]
Hopelijk verpesten ze hem niet en blijven ze m ontwikkelen. Over die versnellingen had ik wat gelezen dat je de andere versnellingsbak moet kiezen. En hoezo kan je m niet reparereN?
Kon hem pas repareren nadat ik mijn vracht had gelost en tussen trucks had gewisseld. Kan zijn dat ik gewoon even pech had daarmee en dat het normaal niet gebeurt.
Waar je alleen echt aan moeten wennen is dat als je de rem intrapt hij een heeeeeeele lange remweg heeft..
Oke dus er zijn nog wel wat verbeterpunten. Dan moet ik de remsterkte maar even hoger zetten als ik met de Dikke BMW ga rijdentimmie271 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 15:57:
[...]
Ik heb de 8 gear bak die er officieel in hoort te zitten.
Kon hem pas repareren nadat ik mijn vracht had gelost en tussen trucks had gewisseld. Kan zijn dat ik gewoon even pech had daarmee en dat het normaal niet gebeurt.
Waar je alleen echt aan moeten wennen is dat als je de rem intrapt hij een heeeeeeele lange remweg heeft..
Is het dan geen idee om de braking intensity wat hoger te zetten als je in deze rijdt? Mijn ervaring met BMW is toch wel dat je uit je stoel gekatapulteerd wordt zodra je op de rem ademt - iets wat pijnlijk duidelijk is als je eerst 2 weken in een originele kever hebt gereden en daarna in de BMW van een klant je voet op de rem legt: klant lag van zn stoel aftimmie271 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 15:57:
[...]
Ik heb de 8 gear bak die er officieel in hoort te zitten.

Trekt de M variant met 8 bak wel een beetje lekker door? heb ooit een zwakkere diesel variant van de X6 gereden, maar die ging toch niet zo graag vooruit, deed qua geluid de bijnaam PC-Hooft-tractor wel goed aan
TweakTweet schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 16:01:
[...]
Oke dus er zijn nog wel wat verbeterpunten. Dan moet ik de remsterkte maar even hoger zetten als ik met de Dikke BMW ga rijden
Kan je balkje nog verder naar rechts schuiven dan op het scherm staatBdK9001 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 16:03:
[...]
Is het dan geen idee om de braking intensity wat hoger te zetten als je in deze rijdt? Mijn ervaring met BMW is toch wel dat je uit je stoel gekatapulteerd wordt zodra je op de rem ademt - iets wat pijnlijk duidelijk is als je eerst 2 weken in een originele kever hebt gereden en daarna in de BMW van een klant je voet op de rem legt: klant lag van zn stoel af![]()
Trekt de M variant met 8 bak wel een beetje lekker door? heb ooit een zwakkere diesel variant van de X6 gereden, maar die ging toch niet zo graag vooruit, deed qua geluid de bijnaam PC-Hooft-tractor wel goed aan
Alle 8 traps automaten van BMW zijn hetzelfde
En dat de remmen in het echt wel duidelijk sterker zijn dan nu in het spel weet ik ook nadat ik hem pas half intrapte en al oeps dacht
[ Voor 4% gewijzigd door timmie271 op 06-01-2016 16:09 ]
Aah vandaar, ik rijd met een stuurtje, dus ik heb m tussen de 25-30% staan. Wil de eerst voor een xbox-controller gaan, maar vond toen in V&A een stuurtje voor de prijs van een nieuwe controller, toen was de keus makkelijk gemaakttimmie271 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 16:07:
Kan je balkje nog verder naar rechts schuiven dan op het scherm staat? Heb hem altijd al op Max gehad omdat ik met een Xbox Controller speel.
Alle 8 traps automaten van BMW zijn hetzelfde. En zelfs onze 4 pitter met 6 bak (auto) trekt sneller op.
En dat de remmen in het echt wel duidelijk sterker zijn dan nu in het spel weet ik ook nadat ik hem pas half intrapte en al oeps dacht.
Moet wel zeggen dat digitaal rijden extreem raar aanvoelt als ik net uit de auto kom, je mist toch een hoop fysieke feedback dan. Zo is opzij kijken en goed op de weg blijven een stuk makkelijker als je daarvoor je evenwichtsorgaan kunt inzetten
[ Voor 14% gewijzigd door BdK9001 op 06-01-2016 16:13 ]
Dan zeker ja.BdK9001 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 16:11:
[...]
Aah vandaar, ik rijd met een stuurtje, dus ik heb m tussen de 25-30% staan. Wil de eerst voor een xbox-controller gaan, maar vond toen in V&A een stuurtje voor de prijs van een nieuwe controller, toen was de keus makkelijk gemaakt
Ik heb hier 2 Xbox 360 controllers en 2 Xbox One controllers liggen dus dan is dat goedkoper
Dank jullie wel voor de link naar die BMW+Caravan
. Lijkt me een keer leuk dat te proberen.
Ik heb de Mod gedownload, uitgepakt in in de MOD-map gezet en via de MOD manager geactiveerd.
Maarre..., wat moet ik doen om erin te kunnen gaan rijden
Ik heb de Mod gedownload, uitgepakt in in de MOD-map gezet en via de MOD manager geactiveerd.
Maarre..., wat moet ik doen om erin te kunnen gaan rijden
Naar de IVECO dealer en kopen maar!Ton37 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 16:26:
Dank jullie wel voor de link naar die BMW+Caravan. Lijkt me een keer leuk dat te proberen.
Maarre..., wat moet ik doen om erin te kunnen gaan rijden![]()
ik speel ook met de Xbox Controller, maar heb toch wel de rem intensiteit vrij laag staan. Vond het een beetje gek om bij licht indrukken van de rem al heel snel stil te staan.timmie271 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 16:07:
Kan je balkje nog verder naar rechts schuiven dan op het scherm staat? Heb hem altijd al op Max gehad omdat ik met een Xbox Controller speel.
Had een keer een rood licht over het hoofd gezien, terwijl er iemand de kruising over stak en als je dan de rem vol intrekt dendert de truck gewoon rechtdoor. Voelt in ieder geval realistisch.
World of Trucks ~ Steam ~ CR: clan Kronenjagers (#8QGLP089)
Heb ik eigenlijk alleen last van bij hele lage snelheden, verder trek ik de trigger bijna nooit helemaal inscorpion-biker schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 16:42:
[...]
ik speel ook met de Xbox Controller, maar heb toch wel de rem intensiteit vrij laag staan. Vond het een beetje gek om bij licht indrukken van de rem al heel snel stil te staan.
Had een keer een rood licht over het hoofd gezien, terwijl er iemand de kruising over stak en als je dan de rem vol intrekt dendert de truck gewoon rechtdoor. Voelt in ieder geval realistisch.
Vol remmen of volgas dat gebruik ik eigenlijk ook nooit. Doe je in het echt ook niet alleen bergop of met een noodstop.timmie271 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 17:17:
[...]
Heb ik eigenlijk alleen last van bij hele lage snelheden, verder trek ik de trigger bijna nooit helemaal in.
wat is het verschil tussen
Realistic Physics Mod v10.0 (by KacaK)
http://ets2mods.com/pl/pa...0-0-official-version.html
en
ultra realistic physics mod 5.0
http://ets2.lt/en/ultra-realistic-physic-mod-v-5-0/
en
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ik denk dat Ultra Realistic Physic Mod v 5.0 recenter is. Als ik de filmpjes op youtube bekijk tenminste. Die eerste is van 2014. Die laatste 31 okt. 2015ravw schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 17:35:
wat is het verschil tussen
en
Weet iemand trouwens of er ook een mod is die het mogelijk maakt om helemaal rond te kunnen kijken in je cabine? Geeft me toch weer een net wat realistischer gevoel.
[ Voor 14% gewijzigd door GluonC op 06-01-2016 20:14 ]
Vol remmen heb ik nog nooit gedaan in echt (ETS2 alleen door die rare AI).CyberCow schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 17:34:
[...]
Vol remmen of volgas dat gebruik ik eigenlijk ook nooit. Doe je in het echt ook niet alleen bergop of met een noodstop.
Vol gas gebruik in ETS2 best veel om een beetje snel op snelheid te komen. In het echt gebruik ik het ook overigens om ff lekker vlot in te halen ofzo

Kennelijk moet je toch de 6 bak pakken bij de BMW, die trekt een stuk sneller op en het is in ieder geval mogelijk om de 231km/h te halen. Ik zat daarna echter wel bij het tolmannetje op schoot

[ Voor 24% gewijzigd door timmie271 op 06-01-2016 21:41 ]
Ik heb nu 22.5 GB aan mods geïnstalleerd maar ik merk nu toch wel dat hij niet meer zo soepel loopt als in het begin. Ik moet mijn settings steeds lager zetten. Is er geen manier om mijn FPS ingame te bekijken?
Morgen misschien maar eens een grote schoonmaak gaan houden. Vele truck mods gebruik ik iig niet meer. Ik rijd toch liever met de standaard trucks (op de Scania T na)
Enigste probleem is dat ik niet weet welke ik mods ik moet verwijderen buiten al die truck mods. Het maakt het spel zoveel realistischer.
Morgen misschien maar eens een grote schoonmaak gaan houden. Vele truck mods gebruik ik iig niet meer. Ik rijd toch liever met de standaard trucks (op de Scania T na)
Enigste probleem is dat ik niet weet welke ik mods ik moet verwijderen buiten al die truck mods. Het maakt het spel zoveel realistischer.
Als het de steamversie is kun je via steam een FPS counter inschakelen.GluonC schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 21:41:
Ik heb nu 22.5 GB aan mods geïnstalleerd maar ik merk nu toch wel dat hij niet meer zo soepel loopt als in het begin. Ik moet mijn settings steeds lager zetten. Is er geen manier om mijn FPS ingame te bekijken?
Fraps kun je gebruikenGluonC schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 21:41:
[ Voor 3% gewijzigd door timmie271 op 06-01-2016 21:43 ]
Nou euh dat kan best gezellig zijn! Riep het tolmannetje toevallig ook "DIKKE BMW WAAAHHH"?....timmie271 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 20:50:
[...]
Vol remmen heb ik nog nooit gedaan in echt (ETS2 alleen door die rare AI).
Vol gas gebruik in ETS2 best veel om een beetje snel op snelheid te komen. In het echt gebruik ik het ook overigens om ff lekker vlot in te halen ofzo.
[afbeelding]
Kennelijk moet je toch de 6 bak pakken bij de BMW, die trekt een stuk sneller op en het is in ieder geval mogelijk om de 231km/h te halen. Ik zat daarna echter wel bij het tolmannetje op schoot![]()
.
Zou zomaar kunnenTweakTweet schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 21:48:
[...]
Nou euh dat kan best gezellig zijn! Riep het tolmannetje toevallig ook "DIKKE BMW WAAAHHH"?....

Aah mooi zo. Ik haal dus 30 fps. Dat is hoger als ik had verwacht 
EDIT: Zodra ik een stad binnen rijd, haal ik nog maar 15-22

EDIT: Zodra ik een stad binnen rijd, haal ik nog maar 15-22
[ Voor 32% gewijzigd door GluonC op 06-01-2016 22:36 ]
Ja nouja dan mag je ook niet verwachten dat ie recht blijft staan denk ik.timmie271 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 21:50:
[...]
Zou zomaar kunnen. Paar km erna lag ik overigens wel op de kop omdat met 200 door de bocht toch iets teveel van het goede was
.
Zo net voor het eerst even de ANWB moeten bellen ..
kwam niet meer voor uit en alles was tot 85% beschadigd ...
Maar was in niet de enige die een foutje gemaakt had

Maar heb nog wel een mooie shot

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Dat is echt niet normaal meer zoveel kilometers. Welk level ben je dan inmiddels wel niet aanbeland? Ik dacht dat ik veel km had met 1 vrachtwagen maar jij nog 3x zoveel.JohnnyBoy59 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 14:44:
[...]
En ik heb al 1.272.063 km op mijn teller![]()
[afbeelding]
Wow, 85%ravw schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 22:23:
Zo net voor het eerst even de ANWB moeten bellen ..kwam niet meer voor uit en alles was tot 85% beschadigd ...
Te dicht bij die brandende tanker gestaanBdK9001 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 13:42:
[...]
Wow, 85%Das niet mis, onderhoud te lang uitgesteld, of flink ergens tegenaan gereden?

*empty*
Ik had al een beetje schade maar reed ook met 70 km tegen een klein paaltje aanBdK9001 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 13:42:
[...]
Wow, 85%Das niet mis, onderhoud te lang uitgesteld, of flink ergens tegenaan gereden?
Iets verder op bij die tanker daar krijg je een soort van versmalling en daar staan 2 kleine paaltjes aan weers kanten ... die had ik dus even niet gezien dat de weg nog iets smaller was dan het doen geloven
Net een interview gehad met een transport/koeriers bedrijf, dan begin je toch weer zin in ETS te krijgen haha. Niet dat ik vrachtwagenchauffeur wil worden hoor maar toch, leuke interviews zijn dat. Maarja ik moet nog even wachten tot morgenmiddag voor ik weer tijd heb!
Ik heb pas geleden eens 100% gered, ik reed in een tunnel achter een andere vrachtwagen en ben met een 10km/h verschil achter op zijn trailer geknald, 100% schade aan de trekker en 32% aan de trailer.
Ik heb met een Scania R al eens een proef gedaan hoever ik kan komen voor dat de motor uitvalt zonder onderhoud en ongelukken. Ik geloof dat ik 23% algemeen heb gehaald (percentages per onderdeel weet ik niet meer)
Ik heb met een Scania R al eens een proef gedaan hoever ik kan komen voor dat de motor uitvalt zonder onderhoud en ongelukken. Ik geloof dat ik 23% algemeen heb gehaald (percentages per onderdeel weet ik niet meer)
[ Voor 8% gewijzigd door FastFred op 07-01-2016 15:22 ]
Ik heb ook wel eens een onzichtbare muur gehad en daar klapte ik op zowel de truck als de trailer 100% schade. De vrachtwagen is vanaf 20% wel heel veel aan het uitvallen.FastFred schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 15:21:
Ik heb pas geleden eens 100% gered, ik reed in een tunnel achter een andere vrachtwagen en ben met een 10km/h verschil achter op zijn trailer geknald, 100% schade aan de trekker en 32% aan de trailer.
ja en dan de kosten om hem te laten maken , daar heb je een goedkope nieuwe truck voorFastFred schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 15:21:
De reparatiekosten liepen toen richting de 180.000 geloof ik.
Nu is dat met meer dan 500 miljoen niet echt een probleem meer natuurlijk.
Nu is dat met meer dan 500 miljoen niet echt een probleem meer natuurlijk.
Gameplay filmpje uit de ATS Beta, leuk om te zien. Tot dusver echt 'ETS2 in Amerika', maar ik heb natuurlijk geen idee hoe oud deze beta is. En al blijft het zo, dikke prima wat mij betreft 
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=24xWm4ZgLGY]
Qua speelwereld zal hij iets kleiner zijn dan ETS2 origineel schat ik zo, als ik http://thetruesize.com/ er even bij pak en California over Europa leg. Desalniettemin genoeg om ons weer even bezig te houden!
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=24xWm4ZgLGY]
Qua speelwereld zal hij iets kleiner zijn dan ETS2 origineel schat ik zo, als ik http://thetruesize.com/ er even bij pak en California over Europa leg. Desalniettemin genoeg om ons weer even bezig te houden!
Hoelang zal het duren voordat de volledige ATS map met een mod in ETS2 gezet kan worden, of is dat niet realistisch dat dat gaat gebeuren?
Ik heb niet echt een idee hoe map mods werken maar het zou me niks verbazen dat het een relatief simpele copy paste gaat worden. Maar misschien heeft SCS dit ook in de gaten en hebben ze 1 of andere beveiliging ingebouwd.TweakTweet schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 15:50:
Hoelang zal het duren voordat de volledige ATS map met een mod in ETS2 gezet kan worden, of is dat niet realistisch dat dat gaat gebeuren?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Hoop wel dat die nog heel wat aangepast wordBramzel DRnl schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 15:42:
Gameplay filmpje uit de ATS Beta, leuk om te zien. Tot dusver echt 'ETS2 in Amerika', maar ik heb natuurlijk geen idee hoe oud deze beta is. En al blijft het zo, dikke prima wat mij betreft
[video]
- landschappen zien er leeg uit
- 2 trucks maar
- sound is te mager
- grafx gaan terug naar 4 jaar geleden ....
maar het is een beta dus nog even afwachten of hopen snel op een paar Super mods
en dan wachten tot iemand deze als mod toevoegd aan ATS.

Ik heb ETS2 met alle DLC gekocht bij de Steam Sales. Ben voorlopig nog wat aan het ontdekken enz, en heb al een Brutal HD mod kunnen installeren.
Nu vraag ik me af hoe ik een auto in het spel krijg waarmee ik kan rijden, bvb de BMW X6. Kan iemand me helpen, ik heb de 1.22 (steam) versie. Alvast bedankt
Nu vraag ik me af hoe ik een auto in het spel krijg waarmee ik kan rijden, bvb de BMW X6. Kan iemand me helpen, ik heb de 1.22 (steam) versie. Alvast bedankt
Dat denk ik wel, want deze staat op SCS's eigen Youtube kanaal en daar zijn al 3 of 4 trucks in te zien in plaats van 2. En deze is bijna een jaar oud al weer.ravw schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:23:
[...]
Hoop wel dat die nog heel wat aangepast word
- 2 trucks maar
- sound is te mager
maar het is een beta dus nog even afwachten of hopen snel op een paar Super mods
[ Voor 3% gewijzigd door FastFred op 07-01-2016 16:46 ]
Ik hoop ook dat ze standaard een flinke lijst met Amerikaanse radiozenders in de internetradio zetten, zou het "route 66" gevoel wel flink versterken
JAAAAA!!!scorpion-biker schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:28:
en dan wachten tot iemand deze als mod toevoegd aan ATS.
[afbeelding]
Dat lijkt me helemaal geweldig, ik mag dan wel 25 zijn, maar Cars vind ik helemaal geweldig, sowieso is 'The world of Cars' echt fantastisch (daarmee bedoel ik dus ook de films Planes en Planes: Fire and Rescue)
http://ets2.lt/en/bmw-x6m-hd-truck-team/Matey schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:38:
Ik heb ETS2 met alle DLC gekocht bij de Steam Sales. Ben voorlopig nog wat aan het ontdekken enz, en heb al een Brutal HD mod kunnen installeren.
Deze downloaden, uitpakken, zet m in je mod folder bij documenten, start ETS2, mod manager, activeer de bmw en ga naar De IVECO dealer. En dan rijden maar!
Als je even zoekt in het topic, vindt je wel wat berichten over de bmw. BijvoorbeeldMatey schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:38:
TweakTweet schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 14:52:
[...]
dank je wel TweakTweet en scorpion-biker.
In het vervolg zoek ik wel even dan :-) Vanavond eens proberen hoe een auto rijdt in ets2.
In het vervolg zoek ik wel even dan :-) Vanavond eens proberen hoe een auto rijdt in ets2.
Dat is de laatste update van de nieuwe Scania Streamline R730 kale wagen.CyberCow schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 13:41:
[...]
Dat is echt niet normaal meer zoveel kilometers. Welk level ben je dan inmiddels wel niet aanbeland? Ik dacht dat ik veel km had met 1 vrachtwagen maar jij nog 3x zoveel.
In mijn account staat op 2.874.289 km en in level 602.
Maar dat is alleen voor de base, oost en noord.
Ik heb ook 2 account's met daarin PM, TSM en Rusmap maar die heb ik pas geleden helemaal verwijderd door fouten en dus opnieuw opgestart.
Dat is echt niet normaal meer zoveel km. Zal je ook al wel bezig zijn aan je tweede stuur of valt het mee. Ik denk dat jij bijna net zoveel km heb gereden als de rest hier bij elkaar opgeteld. Wel mooi dat er zulke liefhebbers zijn van ETS.JohnnyBoy59 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 18:08:
[...]
Dat is de laatste update van de nieuwe Scania Streamline R730 kale wagen.
In mijn account staat op 2.874.289 km en in level 602.
Maar dat is alleen voor de base, oost en noord.
Ik heb ook 2 account's met daarin PM, TSM en Rusmap maar die heb ik pas geleden helemaal verwijderd door fouten en dus opnieuw opgestart.
[ Voor 10% gewijzigd door CyberCow op 07-01-2016 18:43 ]
Landschappen leeg komt denk ik vooral omdat het woestijn is, afgezien van rotsen, zandkorrels en een cactus is het daar wat leger dan in een niet woestijn zullen we maar zeggenravw schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:23:
[...]
Hoop wel dat die nog heel wat aangepast word
- 2 trucks maar
- sound is te mager
auto wrakken , karkassen , oude woningen , en zo kan je nog wel even door gaan om het op te vullen .. historische dingen van de wildwest herinneringen , oliepompen of wat daar nog van over ismartijnm71 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 19:19:
[...]
Landschappen leeg komt denk ik vooral omdat het woestijn is, afgezien van rotsen, zandkorrels en een cactus is het daar wat leger dan in een niet woestijn zullen we maar zeggen
Das waarravw schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 19:42:
[...]
auto wrakken , karkassen , oude woningen , en zo kan je nog wel even door gaan om het op te vullen .. historische dingen van de wildwest herinneringen , oliepompen of wat daar nog van over is
ghost towns en dat soort dingen zou ook mooi zijn

Die zullen er vast wel zijn, maar een hele woestijn vol is ook wat overdreven. Je mag de werkelijkheid best iets mooier maken maar het moet wel geloofwaardig blijven...
ja dat begrijp ik , maar het zal wel goed komen met UTS en zeker als de mods komenBramzel DRnl schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 20:30:
Die zullen er vast wel zijn, maar een hele woestijn vol is ook wat overdreven. Je mag de werkelijkheid best iets mooier maken maar het moet wel geloofwaardig blijven...
misschien iemand die Route 66 ( Chicago to LA) of misschien later ook eens denken aan highway 41 (Miami to Copper Harbor MI) ( Als ze hem er al niet in hebben zitten )
Is mijn 3e stuurCyberCow schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 18:42:
[...]
Dat is echt niet normaal meer zoveel km. Zal je ook al wel bezig zijn aan je tweede stuur of valt het mee. Ik denk dat jij bijna net zoveel km heb gereden als de rest hier bij elkaar opgeteld. Wel mooi dat er zulke liefhebbers zijn van ETS.
ETS2 werkt dan ook verslavend en vooral met de nieuwe PM
ik doe het nog steeds met mijn G25 (gekocht in 2008 )JohnnyBoy59 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 20:47:
[...]
Is mijn 3e stuur![]()
ETS2 werkt dan ook verslavend en vooral met de nieuwe PM
Toch maar eens eventjes de Scania showen

Vooral hoeveel spierballen de R730 heeft
Locomotiefje van 70 ton was geen problem, behalve omhoog op klaverbladen, dan verloren de voorwielen teveel grip...

Het was eigenlijk de bedoeling dat de ronde Hella's bovenop en de twee mistlampen net boven de bumper allemaal rechthoekige Hella's met een kapje zouden worden, maar helaas bleven die niet wit, maar kregen de kleur van de truck.
Ik heb ook de Scania dashboard mod gevonden, die verandert hoe het infoscherm op je dashboard oogt

Vooral hoeveel spierballen de R730 heeft

Het was eigenlijk de bedoeling dat de ronde Hella's bovenop en de twee mistlampen net boven de bumper allemaal rechthoekige Hella's met een kapje zouden worden, maar helaas bleven die niet wit, maar kregen de kleur van de truck.
Ik heb ook de Scania dashboard mod gevonden, die verandert hoe het infoscherm op je dashboard oogt

Mijn eerste stuur is van de vorige eeuwravw schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 20:50:
[...]
ik doe het nog steeds met mijn G25 (gekocht in 2008 )
Ik heb nu een G27 sinds een paar jaar
Te lang geen screenshotje geplaatst. Na twee jaar mijn eerste Volvo vervangen voor ehm tja weer een Volvo. Dit maal de Ohaha versie.
En net als vroeger toen ik op de vrachtwagen zat heeft ook deze truck een naam gekregen. Red Pearl heet ze.
En net als vroeger toen ik op de vrachtwagen zat heeft ook deze truck een naam gekregen. Red Pearl heet ze.

Ik hoorde vandaag tijdens een interview met iemand weer de directeur zeggen "we hebben voor 2 nieuwe Scania trucks gekozen omdat de chauffeurs die erop moeten rijden Scania gek zijn." (als 1 van de meerdere redenen) Maar waarom is iedereen Scania gek? Ik zelf vind ze niet mooi i.v.m. Volvo bijv. En het interieur vind ik ook vrij saai. Is het dan alleen de prestaties waarom iedereen er gek van is? Of gewoon; Scania is HET vrachtwagenmerk.
Dat Vraag ik me nou af, ben benieuwd wat de echte truckers daar voor verklaring voor hebben.
Dat Vraag ik me nou af, ben benieuwd wat de echte truckers daar voor verklaring voor hebben.
[ Voor 3% gewijzigd door TweakTweet op 07-01-2016 21:49 ]
het is de laatste jaren dat de chauffeurs de Volvo FH de beste auto vinden .. rijgedrag en werk plekTweakTweet schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 21:48:
Ik hoorde vandaag tijdens een interview met iemand weer de directeur zeggen "we hebben voor 2 nieuwe Scania trucks gekozen omdat de chauffeurs die erop moeten rijden Scania gek zijn." (als 1 van de meerdere redenen) Maar waarom is iedereen Scania gek? Ik zelf vind ze niet mooi i.v.m. Volvo bijv. En het interieur vind ik ook vrij saai. Is het dan alleen de prestaties waarom iedereen er gek van is? Of gewoon; Scania is HET vrachtwagenmerk.
maar de DAF XF105 is vaak uit geroepen dat het de beste leefruimte heeft
Lijkt me niet. Ik denk dat het met comfort te maken heeft, je zit immers toch wat uren in zo'n vrachtwagen/TweakTweet schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 21:48:
🠕 This side up
Nope, net als gewone autos bepalen persoonlijke dingen de voorkeur. Heb als chauffeur zowel Scania, Volvo en DAF gereden en ofschoon er niets mis is met Scania en DAF voelde Volvo voor mij altijd als thuiskomen.TweakTweet schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 21:48:
Stoelen vond ik fijner, bed lag lekkerder, kastjes logischer. Maar goed mijn collega wou bij wijze van spreken nog niet dood gezien worden in een straal van 100 meter van een Volvo.
Ik heb alle merken veelvuldig gereden en elk mer heeft zo zijn voor en nadelen. Dat er eg veel chauffeurs (soms best extreem, tatoeages etcetera) fan zijn van scania komt over het algemeen gewoon door het imago dat Scania vroeger had. (nu nog wel maar wat minder) Vroeger was een Scania echt het beste wat er was. King of the road voelde soms zelfs best letterlijk. ;-)TweakTweet schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 21:48:
de oude VabisAtlAntA schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 22:04:
[...]
Vroeger was een Scania echt het beste wat er was. King of the road voelde soms zelfs best letterlijk. ;-)

YouTube: scania ls76 med maskintrailer
[ Voor 15% gewijzigd door ravw op 07-01-2016 22:09 ]
Dacht meer aan zoiets:ravw schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 22:07:
[...]
de oude Vabis![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
YouTube: scania ls76 med maskintrailer

die is ook mooi maar de 111 of de 112 met of zonder T
[ Voor 3% gewijzigd door ravw op 07-01-2016 22:19 ]
Oke oke, ja in ETS vind ik Volvo ook het best al moet ik zeggen dat ik al heeeel lang geen Scania meer heb gereden. Komt vooral door het 'lelijke' interieur, moet je toch de hele tijd tegen aan kijken. Maatgoed ik moet het maar weer eens proberen, zoek nog de perfecte truck waar ik kilometers mee wil gaan maken.
Grappig, dit heb ik met auto's precies hetzelfde ik heb in best veel verschillende (luxe-)auto's gereden, maar Volvo voelt voor mij toch het fijnst, perfecte stoelen, nuttige opties en niet te veel opsmuk. En als je een beetje gas geeft gaan ze vaak ook als de brandweer. Wil als volgende auto graag een C30, maar die is 300kg zwaarder dan m'n Focus, en nog kleiner ook...martijnm71 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 21:59:
[...]
Nope, net als gewone autos bepalen persoonlijke dingen de voorkeur. Heb als chauffeur zowel Scania, Volvo en DAF gereden en ofschoon er niets mis is met Scania en DAF voelde Volvo voor mij altijd als thuiskomen.
Stoelen vond ik fijner, bed lag lekkerder, kastjes logischer. Maar goed mijn collega wou bij wijze van spreken nog niet dood gezien worden in een straal van 100 meter van een Volvo.
Wel leuk dat zelfs digitale vrachtwagens zo persoonlijk zijn als voorkeur voor real-life voertuigen.
Verwijderd
Ik vond net deze mod, een mooi begin voor meer realisme:
http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=34&t=198442
http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=34&t=198442
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2016 23:34 ]
Leuk om te zien inderdaad. Na Volvo komt Mercedes met de Actros op de tweede plek, mooi om te zien en rijdt irl ook best lekker (al was dat een speelritje van een half uurtje bij de dealerBdK9001 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 23:14:
[...]
Grappig, dit heb ik met auto's precies hetzelfde ik heb in best veel verschillende (luxe-)auto's gereden, maar Volvo voelt voor mij toch het fijnst, perfecte stoelen, nuttige opties en niet te veel opsmuk. En als je een beetje gas geeft gaan ze vaak ook als de brandweer. Wil als volgende auto graag een C30, maar die is 300kg zwaarder dan m'n Focus, en nog kleiner ook...
Wel leuk dat zelfs digitale vrachtwagens zo persoonlijk zijn als voorkeur voor real-life voertuigen.
Maarja Volvo is natuurlijk ook best wel een redelijk luxe merk. iig hoger segment dan vele merken. Zometeen onze V60 ophalenBdK9001 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 23:14:
[...]
Grappig, dit heb ik met auto's precies hetzelfde ik heb in best veel verschillende (luxe-)auto's gereden, maar Volvo voelt voor mij toch het fijnst, perfecte stoelen, nuttige opties en niet te veel opsmuk. En als je een beetje gas geeft gaan ze vaak ook als de brandweer. Wil als volgende auto graag een C30, maar die is 300kg zwaarder dan m'n Focus, en nog kleiner ook...
Nice, geniet er van! Heerlijke wagenTweakTweet schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 07:59:
[...]
Maarja Volvo is natuurlijk ook best wel een redelijk luxe merk. iig hoger segment dan vele merken. Zometeen onze V60 ophalen
Ik heb 4 jaar als studentchauffeur gewerkt, dus meestal wel luxebakken, binnen dat segment is Volvo toch wel mijn favoriet, met de XC90 bovenaan.
Qua vrachtwagens ben ik alleen bijrijder geweest helaas, op een Daf 85, CF85 en LF65 en een Volvo FM. Dit waren allemaal vuilniswagens, met 3 man er op-, waarbij het dashboard van de Volvo erg vervelend is voor degene die in het midden zit. Good times...
BdK9001 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 21:12:
[afbeelding]
De top favoriete trucks voor mij zijn toch:
Scania (omdat de linkerspiegels zonder aanpassingen aan stoel of camerahoeken te zien zijn op je scherm en omdat V8)
DAF (zelfde reden en hele fijne versnellings verhoudingen)
Volvo (zelfde reden, mooie trucks, maar vind het dashboard niks)
Mercedes (geen mooie trucks, op de nieuwe Actross na, maar die is me te stil en voelt aan als 300pk, ook met de meest krachtige motor)
MAN/Iveco/Renault (lastig om vanaf de nulstand van de first person view de spiegels te zien, zwakke motoren, lelijke trucks, saai motorgeluid etc.)
[ Voor 36% gewijzigd door FastFred op 08-01-2016 09:21 ]
Is prima leesbaar, het grootste voordeel is dat je cruisecontrol snelheid op vrijwel alle schermen te zien is. Enige dat ik mis is de resterende afstand in de tank, maar dat is met een snelle blik in het hoofdmenu ook wel te zien, alleen minder realistisch. Hoewel aantal liters x3 meestal wel een goede inschatting is
Als ik rij wil ik zoveel mogelijk vanuit de cabine doen, ik open het game menu ook alleen voor het zoeken van een nieuwe vracht en het managen van m'n vloot, anders niet.
Alleen achteruit rijden met een trailer doe ik vanuit third person view. Ik kan het vanuit first person wel, maar is me teveel gedoe, moet wel leuk blijven natuurlijk
Helaas druk met werk en na m'n werk ben ik in mijn nieuwe huis aan het klussen, dus van km's vreten komt niet veel, vanavond even een paar uurtjes weer, maar morgen al weer niet...
Alleen achteruit rijden met een trailer doe ik vanuit third person view. Ik kan het vanuit first person wel, maar is me teveel gedoe, moet wel leuk blijven natuurlijk
Helaas druk met werk en na m'n werk ben ik in mijn nieuwe huis aan het klussen, dus van km's vreten komt niet veel, vanavond even een paar uurtjes weer, maar morgen al weer niet...
Ik ook, is een stuk leuker, parkeren probeer ik altijd 1st person maar soms verneuk ik mezelf dusdanig dat ik niet aan 3rd ontkomFastFred schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 09:24:
Als ik rij wil ik zoveel mogelijk vanuit de cabine doen, ik open het game menu ook alleen voor het zoeken van een nieuwe vracht en het managen van m'n vloot, anders niet.
Alleen achteruit rijden met een trailer doe ik vanuit third person view. Ik kan het vanuit first person wel, maar is me teveel gedoe, moet wel leuk blijven natuurlijk![]()

Ik ben ook nog op zoek naar een manier om de route advisor niet constant uit zichzelf te laten verschijnen bij van alles en nog wat, of in ieder geval om de locatie aan te passen, want hij zit nu erg prominent voor mn navigatie