• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:11
AtlAntA schreef op woensdag 30 december 2015 @ 23:42:

Haha dat staat al sinds de zomer in de fik daaro :p
Ik hoop al jaren dat ze een systeem bedenken waarbij na een update de wegwerkzaamheden eens een keer wijzigen. Het lijkt me geweldig om vanuit Polen eens een keer via een mooi, nieuw knooppunt richting rusland te kunnen gaan...

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
Wat is de beste manier om Spanje en Portugal toegevoegd te krijgen? Of is dat helemaal niet mogelijk? Mijn World Map is namelijk blanco daar.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• BdK9001
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:59

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

Ik zou trouwens graag een manier hebben om te zien hoe ver een bepaald punt op de route is, zodat ik beter kan inschatten waar ik moet gaan rusten. Soms lijkt het alsof het volgende tankstation prima te halen is, maar zit ik alsnog meer dan een halfuur over mn limiet... #boetes

Kalm aan! En rap een beetje!

• MrInfamous
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-09 10:04
en het ergste wat er kan gebeuren is dat je in slaap valt en schade aan je truck&trailer hebt :)

• scorpion-biker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 10:04
Met de tips van gisteren mijn truck 100m voorbij de onzichtbare muur geteleporteerd. En op de terugweg reed ik er uiteraard weer tegenaan :F . Voorlopig dus maar geen transporten naar of langs Portsmouth meer.

Daarna mooie rit van Amsterdam naar Reyðarfjörður in ijsland gereden. Maar met de overtocht kosten en ruim € 9000 schade door het schampen van een andere vrachtauto op de andere baan |:( , leverde dit helaas weinig op.

ets2-ams-rey-20151230

Dit weekend maar vooral even kijken naar instellingen en mods.
Het spel speelt goed op de huidige (standaard) instellingen, 3.840 x 2.160 resolutie, maar wel met maar 25% scaling. Vooral kijken of het soepel blijft lopen als ik de scaling op 100% zet.

(Dell M3800, NVidia Quadro K1100M, i7-4712HQ, 16GB met Windows 10 64-bit)

Ik had de Improved Weather Reloaded geprobeerd, tegelijk met promods 2 en AI traffic pack en toen crashte het spel. Dus even uitzoeken hoe en wat.

World of Trucks ~ Steam ~ CR: clan Kronenjagers (#8QGLP089)

ward3112 schreef op donderdag 31 december 2015 @ 10:22:
en het ergste wat er kan gebeuren is dat je in slaap valt en schade aan je truck&trailer hebt :)
daarom heb ik slapen uit staan , ik slaap wel in het echt :) en als het uit komt in het spel zelf de nacht ritten zijn soms zo doodvermoeiend , zelf met old skool house aan ..

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• MrInfamous
Heb net men pc terug al is men ssd wel geformatteerd waardoor ik mijn saves kwijt ben :(
Nu heb ik juist met de betalende link promods gedownload en uitgepakt maar in de map van ets2 staat het mod foldertje er niet meer. Iemand die kan helpen?

Gevonden! Ik moest eerst een profiel maken en de mod manager even openen 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door MrInfamous op 31-12-2015 11:27 ]

• BdK9001

BdK9001

Als het goed is staat deze in %user%\Documents\Euro Truck Simulator 2\

Het spel al een keer gestart? Sommige games maken pas na de eerste start dit soort mappen en bestanden aan. Als dat niks uithaalt, gewoon lekker zelf maken :)

• MrInfamous
Ja inderdaad dat was het probleem :) De game dacht da ik een newbie was die nog niet eens wist dat ets2 mods kan bevatten :P

• MrInfamous
Haha bedankt! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
martijnm71 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 19:19:
[...]
is dit ook je laadvolgorde, want bij de maps zitten daar toch een paar tussen die iets anders zitten dan ''officieel'' wordt aanbevolen, geen problemen dat de game crasht bij het binnenrijden van rusmap?
Dit is ook de laadvolgorde. Wat hier bovenin de lijst staat staat ook in mijn mod manager bovenaan. Ik ondervind geen problemen maar wat vind jij dan een betere volgorde? Bij mij is het nog niet vastgelopen toen ik de vrachtwagen om te testen in Moscow had neergegooit.
scorpion-biker schreef op donderdag 31 december 2015 @ 10:23:
Met de tips van gisteren mijn truck 100m voorbij de onzichtbare muur geteleporteerd. En op de terugweg reed ik er uiteraard weer tegenaan :F . Voorlopig dus maar geen transporten naar of langs Portsmouth meer.

Daarna mooie rit van Amsterdam naar Reyðarfjörður in ijsland gereden. Maar met de overtocht kosten en ruim € 9000 schade door het schampen van een andere vrachtauto op de andere baan |:( , leverde dit helaas weinig op.

[afbeelding]

Dit weekend maar vooral even kijken naar instellingen en mods.
Het spel speelt goed op de huidige (standaard) instellingen, 3.840 x 2.160 resolutie, maar wel met maar 25% scaling. Vooral kijken of het soepel blijft lopen als ik de scaling op 100% zet.

(Dell M3800, NVidia Quadro K1100M, i7-4712HQ, 16GB met Windows 10 64-bit)

Ik had de Improved Weather Reloaded geprobeerd, tegelijk met promods 2 en AI traffic pack en toen crashte het spel. Dus even uitzoeken hoe en wat.
Ik ben daar bijna twee dagen mee bezig geweest en volgens mij gaat dat niet werken. Ook met de tip voor climate.sii eruit te vissen uit de promods def werkt niet. Zou daarmee wachten totdat er een nieuwe versie van IWR uitkomt.

@ward3112 GEFELICITEERD met je verjaardag.

[ Voor 60% gewijzigd door CyberCow op 31-12-2015 12:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Dit is wel een gave truck..Kost maar $22. Als ik wist dat je geen problemen zou krijgen met de cargo zou ik hem nog kopen ook :$

• Tr4il
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-08 10:19
Ziet er wel heel netjes uit ja, maar $22 vind ik veels te veel geld. De base game heb je nu voor €4 op Steam, dit is 4x zoveel!

Tadaaa

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

CyberCow schreef op donderdag 31 december 2015 @ 12:30:
Ik ben daar bijna twee dagen mee bezig geweest en volgens mij gaat dat niet werken. Ook met de tip voor climate.sii eruit te vissen uit de promods def werkt niet. Zou daarmee wachten totdat er een nieuwe versie van IWR uitkomt.
Ook de climate folder uit promods vissen en IWR hoger in de mod manager zetten ;)
Als je FAEL gebruikt die tussen ProMods en IWR in stoppen.

Gefeliciteerd Ward3112!

• BdK9001

BdK9001

Odessa schreef op donderdag 31 december 2015 @ 12:44:
Dit is wel een gave truck..Kost maar $22. Als ik wist dat je geen problemen zou krijgen met de cargo zou ik hem nog kopen ook :$
Oeh, dat is wel heel gaaf, hoop dat dat nog doorgevoerd gaat worden met meerdere merken in een toekomstige update of DLC - heb best een beetje geld over voor extra typen trucks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bramzel DRnl
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-09 19:25
Ik vind het ook wel heel veel geld hoor, zeker als je bedenkt dat er betere mods voor niks worden aangeboden. Dan moet je wel heel erg fan zijn van specifiek dat model om het aan te schaffen.

Vandaag heerlijk met een 6x6 Ural de ongerepte natuur van IJsland verstoord. Ik heb het al meerdere keren gezegd, maar ik roep het nog maar een keer; wat is ProMods 2.0 gaaf zeg :D

Yep, hiermee moet het wel lukken
Afbeeldingslocatie: http://www.bramknot.nl/zooi/ets2/polar1.jpg

Sneeuwvlucht, 'gewoon' rook die horzontaal over de weg waait maar het effect is adembenemend
Afbeeldingslocatie: http://www.bramknot.nl/zooi/ets2/polar2.jpg

Van de sneeuw naar de toendra
Afbeeldingslocatie: http://www.bramknot.nl/zooi/ets2/polar3.jpg

Over ongebaande paden en poelen
Afbeeldingslocatie: http://www.bramknot.nl/zooi/ets2/polar4.jpg

En dan is zo'n XC90 toch net niet afdoende
Afbeeldingslocatie: http://www.bramknot.nl/zooi/ets2/polar5.jpg
Bramzel DRnl schreef op donderdag 31 december 2015 @ 14:49:
Ik vind het ook wel heel veel geld hoor, zeker als je bedenkt dat er betere mods voor niks worden aangeboden. Dan moet je wel heel erg fan zijn van specifiek dat model om het aan te schaffen.

Vandaag heerlijk met een 6x6 Ural de ongerepte natuur van IJsland verstoord. Ik heb het al meerdere keren gezegd, maar ik roep het nog maar een keer; wat is ProMods 2.0 gaaf zeg :D

Yep, hiermee moet het wel lukken
[afbeelding]

Sneeuwvlucht, 'gewoon' rook die horzontaal over de weg waait maar het effect is adembenemend
[afbeelding]

Van de sneeuw naar de toendra
[afbeelding]

Over ongebaande paden en poelen
[afbeelding]

En dan is zo'n XC90 toch net niet afdoende
[afbeelding]
Waar is dat die laatste plaatjes? En bij welke mod? Wel super mooi daar.

Verwijderd

Topicstarter
Odessa schreef op donderdag 31 december 2015 @ 12:44:
[video]
Ik ben in principe niet tegen betaalde mods maar deze prijs vind ik wel een beetje te gek. Ik zie niet echt in wat er zo bijzonder aan is tov bepaalde andere kwalitatief goed mods, die gratis zijn. Grootste probleem is de compatibiliteit; je moet er maar op vertrouwen dat de mod doorontwikkelt blijft worden en compatible blijft.

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:36
Verwijderd schreef op donderdag 31 december 2015 @ 15:25:
[...]

Ik ben in principe niet tegen betaalde mods maar deze prijs vind ik wel een beetje te gek. Ik zie niet echt in wat er zo bijzonder aan is tov bepaalde andere kwalitatief goed mods, die gratis zijn. Grootste probleem is de compatibiliteit; je moet er maar op vertrouwen dat de mod doorontwikkelt blijft worden en compatible blijft.
Alsof je mijn gedachten kon lezen :D Volledig mee eens!

Steam: Sneggel Origin: Waus82

SCS is ook gewoon bezig met hun eigen rigid trucks, zie SCS's blogpost over de Scandinavische kentekenplaten waar de tekst "rigids are alive" in zat verstopt. Plus dat iemand hier in dit topic al eens een of ander scs bestand aangepast had, waarna de vrachtwagen zonder bak al te rijden was. Dus waarom je dan 22 dollar uit zou geven voor iets dat binnenkort misschien al wel standaard in de game zit snap ik niet.

• Rivanov
Spanje hoort toch in Promods te zitten? Ik heb Spanje er helaas niet inzitten terwijl Promods geactiveerd is. Zie ik iets over het hoofd?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:44
Rivanov schreef op donderdag 31 december 2015 @ 16:31:
Spanje hoort toch in Promods te zitten? Ik heb Spanje er helaas niet inzitten terwijl Promods geactiveerd is. Zie ik iets over het hoofd?
Er zit afaik 1 grensplaats van Spanje in. Of zouden er bij promods 2.0 meer in moeten zitten?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Rivanov
ProMods 2.0 contains the following new content:

Thousands of virtual kilometers of new roads to explore.
68 new cities, spread over 16 countries.
5 new major city rebuilds.
7 new countries: Andorra, Latvia, Lithuania, Moldova, Romania, Spain and Ukraine.

• TweakTweet
  • Laatst online: 22-04 17:15
Rivanov schreef op donderdag 31 december 2015 @ 16:39:
ProMods 2.0 contains the following new content:

Thousands of virtual kilometers of new roads to explore.
68 new cities, spread over 16 countries.
5 new major city rebuilds.
7 new countries: Andorra, Latvia, Lithuania, Moldova, Romania, Spain and Ukraine.
Alleen Andorra helemaal onderaan is Spanje

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Voor iedereen die American Truck Simulator volgt op steam en het spel de eerste week naar de release koopt, is er een klein extraatje :)
''In exchange for the "follow," we are ready to give you an exclusive gift: a set of unique Steampunk-themed truck paintjobs. It's perfectly OK if you buy the game in a retail box or any alternate digital channel - so long as you follow the game's official Steam community announcements and activate your game on Steam during the week after its release, you are eligible for this bonus.''.

• Bramzel DRnl
CyberCow schreef op donderdag 31 december 2015 @ 15:06:
[...]

Waar is dat die laatste plaatjes? En bij welke mod? Wel super mooi daar.
Alle screenshots zijn gemaakt op de besneeuwde met 4x4 gemarkeerde binnenwegen van IJsland in ProMods 2.0. De vrachtwagen is de Ural 43202.
Rivanov schreef op donderdag 31 december 2015 @ 16:31:
Alleen Irun en San Sebastian zitten er in. Barcelona hadden ze ook zo goed als klaar, maar daar hadden ze American Truck Simulator bestanden voor gebruikt die al in ETS2 waren gepatcht, en dat had SCS liever niet. Dus die zal vast niet lang na de release van ATS worden toegevoegd denk ik.
GluonC schreef op donderdag 31 december 2015 @ 17:28:
Voor iedereen die American Truck Simulator volgt op steam en het spel de eerste week naar de release koopt, is er een klein extraatje :)
''In exchange for the "follow," we are ready to give you an exclusive gift: a set of unique Steampunk-themed truck paintjobs. It's perfectly OK if you buy the game in a retail box or any alternate digital channel - so long as you follow the game's official Steam community announcements and activate your game on Steam during the week after its release, you are eligible for this bonus.''.
maak je maar geen zorgen die komt er van af de eerste min hier binnen :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Bramzel DRnl schreef op donderdag 31 december 2015 @ 17:33:
[...]

Alle screenshots zijn gemaakt op de besneeuwde met 4x4 gemarkeerde binnenwegen van IJsland in ProMods 2.0. De vrachtwagen is de Ural 43202.

[...]

Alleen Irun en San Sebastian zitten er in. Barcelona hadden ze ook zo goed als klaar, maar daar hadden ze American Truck Simulator bestanden voor gebruikt die al in ETS2 waren gepatcht, en dat had SCS liever niet. Dus die zal vast niet lang na de release van ATS worden toegevoegd denk ik.
Grappig het een onderdeel van ProMods is. Had die weg nog niet gereden maar denk als ik terugkom uit Stockholm ik probeer die kant op te karren.

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01-09 22:00
TweakTweet schreef op donderdag 31 december 2015 @ 16:43:
[...]

Alleen Andorra helemaal onderaan is Spanje
Wil niet vervelend doen maar andorra is voor zover ik weet een onafhankelijk land :P
https://nl.wikipedia.org/wiki/Andorra

[ Voor 3% gewijzigd door Cranzai op 31-12-2015 18:00 ]

• GluonC
Cranzai schreef op donderdag 31 december 2015 @ 17:58:
[...]

Wil niet vervelend doen maar andorra is voor zover ik weet een onafhankelijk land :P
https://nl.wikipedia.org/wiki/Andorra
Hij zegt toch ook niet dat het niet zo is?
Ik denk dat je het verkeerd leest.
Hij bedoelt denk ik te zeggen, ze hebben alleen Andorra toegevoegd, en onderaan Andorra liggen 2 Spaanse steden. Of ik zit fout :9
GluonC schreef op donderdag 31 december 2015 @ 19:51:
[...]

Hij zegt toch ook niet dat het niet zo is?
Ik denk dat je het verkeerd leest.
Hij bedoelt denk ik te zeggen, ze hebben alleen Andorra toegevoegd, en onderaan Andorra liggen 2 Spaanse steden. Of ik zit fout :9
Andorra is in het oosten en de Spaanse steden zijn aan de westkant vanaf Pau naar Spanje.
Je kunt bij Andorra ook Spanje in (alleen moet je dan meteen weer rechtsomkeert).
FastFred schreef op donderdag 31 december 2015 @ 16:42:
Er zitten een of twee stadjes in Spanje tegen de grens met Zuid Frankrijk en thats it.
Er komt meer Spanje aan, maar het gedeelte in het westen was nog niet "af" genoeg en het gedeelte rond Barcelona kunnen we inderdaad nog niet publiceren omdat we daar assets uit ATS hebben gebruikt, en SCS niet wilde dat we die publiceerden voordat ATS uit was.
AtlAntA schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 19:53:
Ligt het nou aan mij of loopt er bij Dover een stuk weg door de zee?? De rest van de map klopt wel.
Dit is een probleem in het spel, de wereldkaart klopt niet met de achtergrond in de map-editor. Als je in de map-editor kijkt zul je zien dat die weg gewoon op het land ligt. Zelfde bij Letland. We wilden dit nog corrigeren maar kregen er de tijd niet voor.
Bramzel DRnl schreef op maandag 28 december 2015 @ 10:11:

ScuL en collega's, diepe buiging en grote dankbaarheid voor wat jullie weer hebben geflikt!
Anonymoussaurus schreef op maandag 28 december 2015 @ 19:24:
Wanneer gaat SCS Software nou eens een keer zulke dingen doen zoals ProMods doet en al die andere mod-makers!?! :( zoals zandwegen, sneeuw, grote bergen waar je kan rijden, enzovoorts, enzovoorts..

Ik weiger namelijk om mods te gebruiken.
Jammer, wij hebben een mod gemaakt die poogt de beleving van SCS te evenaren, danwel te verbeteren. We werken nu met een team van 31 man waardoor we bijna net zo groot zijn als SCS zelf :P Echter alles is gebaseerd op hobbyisme en daardoor kunnen foutjes voorkomen, we lossen ze echter direct op zodra we ze vinden. Persoonlijk (maar ik ben niet objectief) zie ik geen enkele reden waarom iemand dit spel nog met de vanilla map zou spelen :D
CyberCow schreef op woensdag 30 december 2015 @ 13:01:
Dat promods def bestand aanpassen dat gaat me niet lukken. Probeer dat bestand in te lezen in die SCS extractor. Krijg even een console scherm en daarna is het weer weg zonder dat het uitgepakt word. Vroeger heeft dit wel gewerkt. Schiet allemaal weer lekker op.
Je kunt het def bestand openen met Winzip/WinRAR/7-zip, niet met scs_extractor.
Ik raad overigens af om de klimaat bestanden uit onze def weg te halen, die staan daar namelijk voor een reden (het weer in IJsland bijvoorbeeld). Beter haal je het klimaatbestand uit de weathermod die het conflict geeft.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 december 2015 @ 15:25:
[...]

Volkomen met je eens, maar het is een model van Turbosquid, dat garandeert ongelofelijk hoge kwaliteit. En onspeelbaarheid met een doodgewone game pc.

Edit: en natuurlijk iedereen een gelukkig Nieuwjaar gewenst!

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2015 22:24 ]

• Odessa
  • Niet online
ScuL schreef op donderdag 31 december 2015 @ 22:04:
Persoonlijk (maar ik ben niet objectief) zie ik geen enkele reden waarom iemand dit spel nog met de vanilla map zou spelen :D
FPS en bugs :+

• Cranzai
Heb vandaag mijn eerste ritje in promods gedaan van Berlijn naar Hamburg. Alleen op dat kleine stukje al enorm veel details. Rij irl ook wel vaak door Duitsland en die reclame borden van: "Einer ist abgelenkt...." voegt enorm toe aan het realisme. Verder zijn de Bauhaus en de Ikea ook erg goed gedaan. Puik werk promods team.

[ Voor 5% gewijzigd door Cranzai op 31-12-2015 22:59 ]

@ScuL bedankt voor je uitleg met dat bestand ik vond het bijzonder realistisch de tijden dat het donker werd. Het is dan wel zo je in Ijsland in de zomer rijd en daar normaliter geen sneeuw ligt. Maar bijzonder mooi en wacht dan wel tot IWR met een nieuwe versie komt die misschien wel met ProMods samen gaat werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DE ALLERBESTE WENSEN AAN IEDEREEN HIER!!! MAAK ER EEN LEUK JAAR VAN MET VEEL LEUKE ETS KILOMETERS!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gelukkig nieuwjaar iedereen! :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vGUF3h5h.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Gelukkig nieuwjaar iedereen en het allerbeste voor 2016!
Ik ga beginnen aan mijn eerste rit van 2016 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Allemaal de beste wensen en een veilig trucking jaar

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/donbj4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 15:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Iedereen een goed 2016 toegewenst, laten we hopen dat ATS ons veel vreugde gaat brengen en dat de vrachten nooit op zullen raken. Amen. :)

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:36
Beste wensen aan alle truckers en mogen jullie vele veilige kilometers maken :D

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op donderdag 31 december 2015 @ 23:15:
@ScuL bedankt voor je uitleg met dat bestand ik vond het bijzonder realistisch de tijden dat het donker werd. Het is dan wel zo je in Ijsland in de zomer rijd en daar normaliter geen sneeuw ligt. Maar bijzonder mooi en wacht dan wel tot IWR met een nieuwe versie komt die misschien wel met ProMods samen gaat werken.
Er kan wel degelijk sneeuw liggen in IJsland in Juni. 1 van onze teamleden is er onlangs in Mei geweest en hij reed toen nog door sneeuwmuren van 2 meter hoog :)

Nog beste wensen voor 2016, het is hier al bijna 2 januari. :P

[ Voor 5% gewijzigd door ScuL op 01-01-2016 06:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 06:32:
[...]

Er kan wel degelijk sneeuw liggen in IJsland in Juni. 1 van onze teamleden is er onlangs in Mei geweest en hij reed toen nog door sneeuwmuren van 2 meter hoog :)

Nog beste wensen voor 2016, het is hier al bijna 2 januari. :P
Ja maar jij zit in New Zeeland toch? Ik had andere dingen ervaren met Ijsland. Maar zeker dat de sneeuw daar wel thuis hoort want het is daar niet warm en iets anders ook prachtig. Ik heb best wel een hekel aan kerst verjaardag maar jullie met het ProMods team hebben mij er mooi doorheen gesleept. Echt super mooi!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
het jaar begint al weer lekker

had mooi mijn truck aangepast van 4 naar 6 wielen gegaan en nog wat kleine veranderingen gedaan ..

en lekker weer een opdracht aangenomen van ruim 2000 km en de auto vol getankt
dus was wel even zoet , ben ik nog niet op een kwart van mijn route ...... rood lichtje op mijn dashboard :(
tank leeg bijna ...... wtf heb net getankt en ik kan toch minimaal 2000 km rijden op een tank ....

aaagh wacht even door dat ik een nieuwe as geplaatst had is mijn diesel opslag meer dan de helft kleiner geworden ............. dus kon weer op zoek naar een pomp ... :X :X }:O

[ Voor 3% gewijzigd door ravw op 01-01-2016 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion-biker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 10:04
Beste wensen allemaal

World of Trucks ~ Steam ~ CR: clan Kronenjagers (#8QGLP089)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 12:59:
het jaar begint al weer lekker

had mooi mijn truck aangepast van 4 naar 6 wielen gegaan en nog wat kleine veranderingen gedaan ..

en lekker weer een opdracht aangenomen van ruim 2000 km en de auto vol getankt
dus was wel even zoet , ben ik nog niet op een kwart van mijn route ...... rood lichtje op mijn dashboard :(
tank leeg bijna ...... wtf heb net getankt en ik kan toch minimaal 2000 km rijden op een tank ....

aaagh wacht even door dat ik een nieuwe as geplaatst had is mijn diesel opslag meer dan de helft kleiner geworden ............. dus kon weer op zoek naar een pomp ... :X :X }:O
Daarom knal ik gewoon rond met mijn MAN met een tankinhoud van 1250liter. Zelfs daarmee heb ik nog wel eens dat ik vergeet te tanken en op het nippertje de pomp kan halen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/C9rsK1r.png
Dit lukt ook nooit meer bij de pomp aankomen met een afgeslagen motor. Was ook bang ik zou doorschieten gelukkig is dat niet gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat heb jij je view laag staan Cybercow? Lijkt wel haast alsof je in een auto zit zo laag achter het stuur dat je zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 13:55:
Wat heb jij je view laag staan Cybercow? Lijkt wel haast alsof je in een auto zit zo laag achter het stuur dat je zit?
ik heb hem ook zo laag staan ....

maar hoe zou het volgens jou dan moeten om het "echt" over te laten komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrInfamous
CyberCow schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 13:09:
[...]

Daarom knal ik gewoon rond met mijn MAN met een tankinhoud van 1250liter. Zelfs daarmee heb ik nog wel eens dat ik vergeet te tanken en op het nippertje de pomp kan halen.

[afbeelding]
Dit lukt ook nooit meer bij de pomp aankomen met een afgeslagen motor. Was ook bang ik zou doorschieten gelukkig is dat niet gebeurd.
Wow zo'n lage dieselprijs was dit in Polen?
En zijn de dieselprijzen gebasseerd op de echte prijzen?

Beste wensen voor 2016 overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 14:36:
[...]

ik heb hem ook zo laag staan ....

maar hoe zou het volgens jou dan moeten om het "echt" over te laten komen
Misschien komt het omdat ik achterlijk lang ben, maar die paar keer dat ik achter het stuur van een vrachtwagen gezeten heb, zit je toch echt een heel stuk hoger en kijk je ook eerder op het stuur neer dan dat je er tegen aan kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
FastFred schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 13:55:
Heel persoonlijk natuurlijk, toen ik nog in het echt vrachtwagenchauffeur was zat ik ook graag laag terwijl een collega in dezelfde truck voor mijn gevoel met zijn kop tegen het plafond zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ward3112 schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 14:52:
[...]

Beste wensen voor 2016 overigens
De lage dieselprijs is in Rusland en de prijs kan nog lager zijn als je bij je eigen garage gaat tanken :). De prijs in Rusland is een heel stuk lager dan in Nederland. Prijzen veranderen natuurlijk met de dag maar in verhouding is het in de landen wel gelijk. In ETS blijft de prijs staan zoals deze is en is niet afhankelijk van de realiteit. http://www.brandstofprijzen.info/brandstofprijzen-europa.php voor de brandstofprijzen te bekijken.

In het echt in de vrachtwagen zit je idd wel een stukje hoger en meer op je stuur. Ik heb gekozen voor de stoel zo laag te zetten en redelijk ver naar voren omdat ik het mooi vind om het interieur te bekijken. Het heeft verder geen voor of nadelen.

[ Voor 59% gewijzigd door CyberCow op 01-01-2016 17:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TweakTweet
  • Laatst online: 22-04 17:15
Vandaag met de Ural door Ijsland gecruised. Alle 4x4 weggetjes afgegaan. De helft met een trailer erachter voor de uitdaging maar daarna gelost om lekker over de wegen te crossen mett de Ural.
Echt een aanrader!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6GqQ9S3RIxvoR5SgWzf0weZ7/thumb.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/InlwizQYqYibhGHI9sxOgOjx/full.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/CW6RQaiMhLqprSopItlsfokI/full.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Een echte Hollandse morgen :)
Afbeeldingslocatie: https://farm6.staticflickr.com/5674/23479318403_8103c57fa9_c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fijn, 1500km gereden, crashed de game consequent bij het laatste stukje richtinh Timisoara, Roemenië :(

Ik ga de trailer droppen in Arad en dan de vracht annuleren, dan kan de klant m daar ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FastFred schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 19:30:
Fijn, 1500km gereden, crashed de game consequent bij het laatste stukje richtinh Timisoara, Roemenië :(

Ik ga de trailer droppen in Arad en dan de vracht annuleren, dan kan de klant m daar ophalen :)
In Arad ga je ook een CTD beleven, ik waarschuw je maar vast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 19:31:
[...]

In Arad ga je ook een CTD beleven, ik waarschuw je maar vast ;)
:( ik las 't te laat, thx anyway

EDIT

Damn, was zo bezig met die crashes in Roemenië dat ik compleet vergeten ben een screenshotje te maken van de 380.000km, nu alweer 2000km verder en onderweg naar het topje van Finland :D

Oh, en ten westen van Praag op een provinciale weg zit een spoorwegovergang die niet open gaat, terwijl er geen trein aan komt, eerst nog braaf gewacht, toen geprobeerd er door de berm over het spoor langs te komen maar dat wil niet, moest 7 uur omrijden...

En ik ben nog ergens twee rotondes tegen gekomen die niet helemaal klopten, ben vergeten waar en heb geen screenshots gemaakt...

[ Voor 57% gewijzigd door FastFred op 01-01-2016 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ProMods weet al van de bugs, dit is misschien een handige lijst om ze te vermijden :)
Merkte het toen ik bij Köln tegen een invisible wall aanreed, ik vond het wel handig om het te weten zodat ik mijn route anders kan plannen.
De lijst van bekende bugs: http://www.promods.net/viewtopic.php?f=29&t=7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
De details in promods blijven mij verbazen,
spoiler:
op de A2 van Poznań naar Lódz zelfs een digitaal reclamebord. The little things.....

[ Voor 8% gewijzigd door Cranzai op 02-01-2016 18:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BdK9001

BdK9001

Cranzai schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 18:27:
De details in promods blijven mij verbazen, op de A2 van Poznań naar Lódz zelfs een digitaal reclamebord. The little things.....
Er zitten veel leuke verrassingen in, ook al een paar pechgevallen op de vlucht strook en zelfs een auto tegen een telegraafpaal. In IJsland ligt ook ergens een vrachtwagen op zijn kant met de lading overal verspreid.

Het lijkt wel pasen met zoveel easter eggs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zometeen maar weer 's wat kilometers maken met een welverdiend biertje er bij.

Ben bij m'n nieuwe huis de hele dag bezig geweest het oude behang van de muur te halen, maar het stoom apparaat was stuk, dus hebben alles met het handje moeten doen.... :( Bij de Multimate ook wat lampfittingen en lampen gehaald zodat ik in ieder geval kan zien wat ik aan het doen ben :)

[ Voor 18% gewijzigd door FastFred op 02-01-2016 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Ik zat even op Steam te kijken bij ETS2...Dit viel me nu pas op. Niet slechts zeg
User reviews: Overwhelmingly Positive (50,459 reviews)
En deze "review" vond ik wel grappig..
Euro Truck Simulator 2 isnt a game you play. its a game that consumes you. its a drug. you dont buy this game knowing that you will loose your social life. but ETS2 takes what it wants. my entire family has abandoned me. all thats left is my fleet of 50 trucks. my girlfriend crys from our bed "turn off the game, its time to go to sleep" she dosnt understand. its not a game. I run a Multi-Million doller International trucking empire, sleeping is for the noobs. this game recieves a perfect 10/10 from me, i have lost everything i have ever loved. but, i do have 20 Volvo trucks now....
FastFred schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 19:09:
Bij de Multimate ook wat lampfittingen en lampen gehaald zodat ik in ieder geval kan zien wat ik aan het doen ben :)
Zeer verstandig. Voor je het weet is heel je huis per ongeluk roze . :+

[ Voor 16% gewijzigd door Odessa op 02-01-2016 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Z'n kennis van de Engelse taal is wel om te janken :P

EDIT: argh, fuck you :( hahaha

[ Voor 24% gewijzigd door FastFred op 02-01-2016 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
*O* :)F Beste wensen voor 2016!!!!! :)B *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrInfamous
Wow mooie screenshots kunnen trekken onderweg naar Bergen (NO)
Wou ze niet open en bloot zetten omdat sommigen de volgende foto's misschien als spoiler kunnen opvatten, gaat over stuk richting Bergen in Noorwegen

https://drive.google.com/...1fETpbKTS4TnpTNkFTWTRxeTA

https://drive.google.com/...1fETpbKTS4bXBzUEhuLUhfNGM

https://drive.google.com/...1fETpbKTS4R1JIdHJJdmota2M

Edit: de links werken nu wel :)

[ Voor 3% gewijzigd door MrInfamous op 02-01-2016 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:48
dit spel lijkt me ook wel iets,

welke heb ik dan nodig of welke moet ik kopen? ik zie zoveel versies? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrInfamous
Aggressor schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 20:36:

Door de steam sales is dit voor het moment een heel goede deal voor de game met alle dlc's:
http://store.steampowered.com/sub/64904/?snr=1_5_9__403

Of je kan de gewone game kopen: hier die van €4 http://store.steampowered.com/app/227300/?snr=1_5_9__205

maar als je voor het tweede kiest zou ik er toch nog echt dit bij nemen: http://store.steampowered.com/app/227300/?snr=1_5_9__205
de 2 extra map packs die daarbij zitten zijn echt de moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aggressor schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 20:36:

East + North Expansions á € 9,17. Vroeg of laat wil je ook Promods gaan gebruiken en dan heb je die DLC's nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
ok dankjewel...

maar de expansions zie ik niet in de steam pack ? deze moeten nog los?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hier zitten beide map DLC's in...

http://store.steampowered.com/sub/68366/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
ja zie het, en dan moet ik nog Euro Truck Simulator 2 los halen.
en Scandinavië ook nog of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oh k*t, my bad, daar zit ETS2 idd nog niet in. Dat is dan + 4 euro O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
en mijn laatste vraag, dan moet de scandinavie expansion ook nog?
en de paints zijn ook wel aan te raden?

pff wel moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
Ik heb zelf base-game, going east, scandinavie en heavy duty cargo. Die laatste is optioneel want daar zijn wel mods voor maar vind de paintjobs in dat pack wel nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cranzai schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 18:27:
De details in promods blijven mij verbazen,
spoiler:
op de A2 van Poznań naar Lódz zelfs een digitaal reclamebord. The little things.....
om maar niet te spreken over sommige wegen .... je ingewanden moeten daarna wel even bij elkaar gezocht worden :)
Cranzai schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 21:34:
Ik heb zelf base-game, going east, scandinavie en heavy duty cargo.
dat is ook minimaal wat je nodig heb , of ook wel maximaal , Promod en Rusmap er over heen en je bent de eerste maanden wel zoet :D

[ Voor 29% gewijzigd door ravw op 02-01-2016 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
ravw schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 21:38:
[...]

dat is ook minimaal wat je nodig heb , of ook wel maximaal , Promod en Rusmap er over heen en je bent de eerste maanden wel zoet :D
Precies, de meeste dingen zijn wel mods voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
CyberCow schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 17:47:
[...]

In ETS blijft de prijs staan zoals deze is en is niet afhankelijk van de realiteit. http://www.brandstofprijzen.info/brandstofprijzen-europa.php voor de brandstofprijzen te bekijken.

[...]
Weet niet hoe die brandstofprijzen opgeslagen worden in Ets maar als zo'n website bestaat dan zou een modder toch makkelijk dynamische brandstofprijzen kunnen maken?

[ Voor 21% gewijzigd door Cranzai op 03-01-2016 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cranzai schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 21:45:
[...]

Precies, de meeste dingen zijn wel mods voor
en 3 februari komt ook snel dichtbij :)

ik wacht er al op

Get your kicks on Route sixty-six.:)

[ Voor 7% gewijzigd door ravw op 02-01-2016 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
ravw schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 21:54:
[...]

en 3 februari komt ook snel dichtbij :)

ik wacht er al op

Get your kicks on Route sixty-six.:)
Heb nog niet echt plannen en verwachtingen voor ats, eerst maar een paar keer squirrel kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cranzai schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 21:56:
[...]

Heb nog niet echt plannen en verwachtingen voor ats, eerst maar een paar keer squirrel kijken.
nee deze ga ik blind kopen de VS ligt mij meer dan Europa :)

ben alleen benieuwd hoe groot hij gaat worden tegen over ETS2
hoop echt lange ritten wat nu longhauls zijn moeten dan korte ritten worden.

dus ritten van 300 KM moeten verleden tijd zijn , eerder 3000 a 6000 km :) of liever nog miles
en dan ook met diesel , slaap en honger er bij :) lekker naar die verlaten eet tentjes toe :)

[ Voor 18% gewijzigd door ravw op 02-01-2016 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
ravw schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 21:59:
[...]

dus ritten van 300 KM moeten verleden tijd zijn , eerder 3000 a 6000 km :) of liever nog miles
en dan ook met diesel , slaap en honger er bij :) lekker naar die verlaten eet tentjes toe :)
Hahaha Honger zie ik wel zitten, lekker hamburgers kanen in zo'n 70's diner vreetschuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cranzai schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 22:04:
[...]

Hahaha Honger zie ik wel zitten, lekker hamburgers kanen in zo'n 70's diner vreetschuur
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ jij snap helemaal hoe het leven werkt en donutsen en Coffee voor on the road mee

hoop ook dat ze weer die 27mc toevoegen die ze in Long haul ook hadden , dat je de info kan opvragen wat je te wachten staat onder weg , wat betreft weer een drukte .. dat mis ik nu wel heel erg ..

kan ook zijn geweest in 18 Wheels of Steel

[ Voor 28% gewijzigd door ravw op 02-01-2016 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozymandias1965
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 31-03 08:07
ravw schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 22:06:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ jij snap helemaal hoe het leven werkt en donutsen en Coffee voor on the road mee

hoop ook dat ze weer die 27mc toevoegen die ze in Long haul ook hadden , dat je de info kan opvragen wat je te wachten staat onder weg , wat betreft weer een drukte .. dat mis ik nu wel heel erg ..

Ik heb ook al een idee voor een leuke mod in ATS. Ze mogen langs de wegen meteen mijn favoriete Amerikaanse restaurant bouwen: Cracker Barrel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ozymandias1965 schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 22:15:
[...]

Ik heb ook al een idee voor een leuke mod in ATS. Ze mogen langs de wegen meteen mijn favoriete Amerikaanse restaurant bouwen: Cracker Barrel.
zeker wel

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/k368ae.jpg
wel even Ben & Jerry's inslaan als ik langs kom

[ Voor 9% gewijzigd door ravw op 02-01-2016 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aggressor schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 21:32:
en mijn laatste vraag, dan moet de scandinavie expansion ook nog?
en de paints zijn ook wel aan te raden?

pff wel moeilijk
De pack waar ik eerder naar linkte + de basegame á 3,99. Dan heb je alles qua map content. Paintjob DLC's zijn altijd wel leuk om te hebben maar geen must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 12:28:
[...]

Ja maar jij zit in New Zeeland toch? Ik had andere dingen ervaren met Ijsland. Maar zeker dat de sneeuw daar wel thuis hoort want het is daar niet warm en iets anders ook prachtig.
Jep dat klopt ik woon hier nu bijna een jaar, ben in 2009 uit Nederland vertrokken en daartussen in Engeland gewoond.
ward3112 schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 14:52:
[...]

Ik heb de prijzen geloof ik in Maart 2014 met de "marktprijs" gesynchroniseerd.
Het gelijk zetten van prijzen is niet zo eenvoudig omdat niet alleen de definities van het spel moeten worden aangepast maar ook de graphics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 22:06:
[...]

In 18 WoS Across America zat het ook, helemaal grijs gespeeld. Het ergste wat ik mis in ETS2, wat Across American wel had, was dat je de vrachtwagens van je werknemers tegen kon komen onderweg, dat was geweldig.

[ Voor 12% gewijzigd door FastFred op 03-01-2016 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:52
Dat zou cool zijn ja. Dan heeft het ook zin om ze allemaal dezelfde kleurstelling te geven zodat ze herkenbaar zijn. Het kan nu wel maar voegt vrij weinig toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 12:41
Mijn ETS crashte de afgelopen tijd steeds als ik mijn profiel selecteerde en dan tijdens het laden naar de game liep het spul vast. Gisteren eindelijk de moeite genomen om eens alle mods te verwijderen en dan nog eens op te starten. Toen werkte alles weer *O*
Vervolgens de nieuwe Promods en Rusmap erop en ook nu werkt het nog, dus voorlopig maar hier even mee rondrijden.

Eerste rit maar meteen even een bestemming gekozen waar ik heel goed bekend mee ben: Bayonne. Misschien ook weer niet zo'n goed idee, want dan ontdek je dingen die in het echt toch weer wat anders zijn. Zo vind ik het bijvoorbeeld vreemd dat een belangrijkste route als de Belgische E17/Franse A1 er niet in zit, als je vanaf Antwerpen naar Parijs wil gaat dit normaal gesproken via Gent en Lille. Maar in de game wordt je via Brussel gestuurd en moet je een stuk binnendoor naar Parijs of via Reims over de autoroute.
Bij Tours werd ik door de navigatie dwars door de stad gestuurd ipv gewoon, ik moet nog even uitzoeken of dit altijd zo gaat of dat ik zelf iets verkeerd deed.
Klopt het trouwens ook dat als je op de Autoroute door de Telepeage ipv een normaal poortje gaat dat je €0 tol hoeft te betalen? Of volgt net als in het echt de rekening dan later pas?

Helaas was het al donker toen ik met enkele wagen Irun en San Sebastian ging verkennen, dus daar heb ik de omgeving nog niet zo goed kunnen verkennen. Nu maar weer een nieuwe mooie rit uitzoeken, ik kom daar vast nog wel een keer terug.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op zondag 03 januari 2016 @ 01:32:
[...]

In 18 WoS Across America zat het ook, helemaal grijs gespeeld. Het ergste wat ik mis in ETS2, wat Across American wel had, was dat je de vrachtwagens van je werknemers tegen kon komen onderweg, dat was geweldig.
ik vind toch dat er veel weg gelaten is in de laatste Trucksims

- politie die echt je opstaat te wachten als je wat fout heb gedaan , ( redbar boven in als je nog gezocht word)

- De weegbruggen

- 27 MC voor informatie te vragen over het verkeer of het weer.

- Hotels

- Geen tom tom als je begint , later wel te koop
dus je moet navigeren op de kaart

Ben hem nu weer even aan het spelen ... moest wel even wennen aan de remweg van die dingen ze lijken haast niet te stoppen ....... tot ik weer door had dat je de motor rem moet gebruiken om snel stil te staan :)

maar wat is het toch weer werken tegen over ETS 2 .. het verkeer ... druk druk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op zondag 03 januari 2016 @ 12:26:
[...]

ik vind toch dat er veel weg gelaten is in de laatste Trucksims

- politie die echt je opstaat te wachten als je wat fout heb gedaan , ( redbar boven in als je nog gezocht word)

- De weegbruggen

- 27 MC voor informatie te vragen over het verkeer of het weer.

- Hotels

- Geen tom tom als je begint , later wel te koop
dus je moet navigeren op de kaart

Ben hem nu weer even aan het spelen ... moest wel even wennen aan de remweg van die dingen ze lijken haast niet te stoppen ....... tot ik weer door had dat je de motor rem moet gebruiken om snel stil te staan :)

maar wat is het toch weer werken tegen over ETS 2 .. het verkeer ... druk druk
Hotels zijn wel aanwezig maar je kan daar niet anders dan je vrachtwagen op de parkeerplaats zetten en bij het hotel in je vrachtwagen slapen. Bij een hotel zou dat ook niet anders zijn net als bij de boot daar zie je ook vrij weinig van.

Je navigatie is wel jammer dat je dat extra schermpje er haast wel bij moet zetten omdat de onboard navigatie niet echt duidelijk is. Liever een opgedeeld scherm zoals in de auto met een kaart en een pijltje. Of eventueel je informatieschermpje daar wat meer routeafstanden aan toevoegen. Routepijltje, afstand tot bestemming, verwachte aankomsttijd. In de echte vrachtwagen heb je ook deze mogelijkheden om te bekijken.

De instellingen van de remweg zijn standaard nogal optimistisch. Heb deze ook op ongeveer 30% gezet. Een auto kan je niet bijhouden met remmen als deze aardig hard in de blokken gaat.

Ik heb nog niet eerder een vrachtwagen sim gehad waarin de politie je aan kan houden maar het lijkt mij best wel irritant. Nu rijd het overige verkeer ook alle kanten op en de politie gaat die je rammen om helemaal niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Richard117 schreef op zondag 03 januari 2016 @ 12:11:
Zo vind ik het bijvoorbeeld vreemd dat een belangrijkste route als de Belgische E17/Franse A1 er niet in zit, als je vanaf Antwerpen naar Parijs wil gaat dit normaal gesproken via Gent en Lille. Maar in de game wordt je via Brussel gestuurd en moet je een stuk binnendoor naar Parijs of via Reims over de autoroute.
Bij Tours werd ik door de navigatie dwars door de stad gestuurd ipv gewoon, ik moet nog even uitzoeken of dit altijd zo gaat of dat ik zelf iets verkeerd deed.
Klopt het trouwens ook dat als je op de Autoroute door de Telepeage ipv een normaal poortje gaat dat je €0 tol hoeft te betalen? Of volgt net als in het echt de rekening dan later pas?
Dit is inderdaad een gemis, SCS heeft veel belangrijke wegen weggelaten. Ook de aansluiting Köln-Arnhem ontbreekt nog, en bijv. de E40 Oostende-Brugge-Gent richting Duitsland. Wij zijn wel van plan deze toe te voegen maar omdat we tegelijkertijd zowel alle hoeken van Europa uitbreiden alswel bestaande gebieden verbouwen krijgen we niet de mogelijkheid om alles in 1x te doen. Noord-Frankrijk is een achtergesteld gebied waar nog heel wat werk te verzetten is imo.

Tours heeft een navigatiebug, je kunt gewoon op de snelweg blijven. Af en toe is borden volgen beter :)
Wbt péage, als het goed is moet daar helemaal geen telepéage zijn, waarschijnlijk is het een tolbestand conflict met Rusmap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramzel DRnl
Als ik vertrek nadat ik een lading heb opgepikt loop ik altijd handmatig even de route langs, je kan met name op langere stukken vaak een uur of 2 winnen als je wat met de route speelt. En dan kom je ook 'problemen' zoals bij Tours tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op zondag 03 januari 2016 @ 12:42:
[...]

Ik heb nog niet eerder een vrachtwagen sim gehad waarin de politie je aan kan houden maar het lijkt mij best wel irritant. Nu rijd het overige verkeer ook alle kanten op en de politie gaat die je rammen om helemaal niks?
als je in ETS2 door rood rijd , krijg je een melding dat je een boete heb gehad ...

bij Long haul is het gelijk een rood gezocht streepje en overal staat wel ergens politie opgesteld als die je opmerkt krijg je sirenes te horen en dan pas wat er aan de hand is ....

je kan ook gaan slapen of proberen te ontwijken van de politie , wat op de highway niet lukt daar staan ze vaak langs de weg of zo rijden langs , heb je een rode warning dan houden ze je aan :(

net ook even met long haul bezig geweest , kon gelijk weer op nieuw beginnen ... game over de boete van afsnijden was hoger dan ik in de pocket had zitten dus bye bye truck en je mag weer een nieuwe game starten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
en wat zijn echt leuke mods? of must have mods

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aggressor schreef op zondag 03 januari 2016 @ 13:26:
en wat zijn echt leuke mods? of must have mods
jazzycat AI All (trailer packs ) behalve Russische zooi , die geven bij mij fouten
promod , rusmap

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op zondag 03 januari 2016 @ 13:13:
[...]

Dit is inderdaad een gemis, SCS heeft veel belangrijke wegen weggelaten. Ook de aansluiting Köln-Arnhem ontbreekt nog, en bijv. de E40 Oostende-Brugge-Gent richting Duitsland. Wij zijn wel van plan deze toe te voegen maar omdat we tegelijkertijd zowel alle hoeken van Europa uitbreiden alswel bestaande gebieden verbouwen krijgen we niet de mogelijkheid om alles in 1x te doen. Noord-Frankrijk is een achtergesteld gebied waar nog heel wat werk te verzetten is imo.

Tours heeft een navigatiebug, je kunt gewoon op de snelweg blijven. Af en toe is borden volgen beter :)
Wbt péage, als het goed is moet daar helemaal geen telepéage zijn, waarschijnlijk is het een tolbestand conflict met Rusmap
ik hoop dat er ooit nog eens de verbinding van Schiedam naar Delf zuid er in komt :)
dit nieuwe stukje A4 - MD ( keteltunnel ) is denk ik toch het duurste stukje rijksweg van nederland .. heeft bijna 60 jaar geduurd voor het er was .. ( ik woon er naast en heb de bouw van af het begin af aan mee gemaakt )

Pagina: 1 ... 11 ... 162 Laatste