Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16-09 13:00
Iemand trouwens enig idee hoe de resolutie van de spiegelbeelden te doen verhogen? Alle ingame settings staan op maximaal, heb in de config file ook geprobeerd om te volgende waarden omhoog te schroeven naar 2.0 en 4.0:
uset r_mirror_scale_y "1.0"
uset r_mirror_scale_x "1.0"

Maar de resolutie van de spiegelbeelden blijft dramatisch laag. Met name bij de spiegels aan de linkerhand is dit opvallend.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wiIvLzB.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mamorunl
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 00:56
psychodude schreef op zondag 7 juli 2019 @ 13:11:
Iemand trouwens enig idee hoe de resolutie van de spiegelbeelden te doen verhogen? Alle ingame settings staan op maximaal, heb in de config file ook geprobeerd om te volgende waarden omhoog te schroeven naar 2.0 en 4.0:
uset r_mirror_scale_y "1.0"
uset r_mirror_scale_x "1.0"

Maar de resolutie van de spiegelbeelden blijft dramatisch laag. Met name bij de spiegels aan de linkerhand is dit opvallend.

[Afbeelding]
Lijkt me niet een probleem van alleen je spiegels als ik de rest van het plaatje bekijk. De cijfers op je dashboard zijn ook amper te lezen en de bomen zien er nou ook niet geweldig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychodude schreef op zondag 7 juli 2019 @ 09:37:
[...]

Andere browser al geprobeerd?

Het is hoe dan ook een vrij archaïsch download systeem. Kwestie van geduld, meerdere redownloads verder en uiteindelijk circa 9 gb verder bij stoppende downloads had ik zelf alle delen goed binnen.

Het is jammer dat het promods team hierin niet de meerwaarde van torrent ziet. Met een eigen tracker en vroegtijdige toegang voor top seeders zou de download ervaring dusdanig veel beter kunnen.
Precies. Ik vind het prima om m'n adblocker uit te zetten maar je wordt op deze manier gedwongen om te betalen. En nee, gaat mij niet om die lullige 99 cent maar gaat bij mij om het principe. Vind het gewoon een niet-nette manier van een gratis alternatieve download.

Torrent is inderdaad wel nice, want dan heb je toch kei veel seeders binnen een poep en een scheet.

@ScuL Als ik voor 1 euro wil downloaden, moet ik dan een account maken op die site? Hoe krijg ik de downloadlink als ik via PayPal heb betaald?

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kloever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 07:53
@ScuL Als ik voor 1 euro wil downloaden, moet ik dan een account maken op die site? Hoe krijg ik de downloadlink als ik via PayPal heb betaald?
Zo snel je op de link klikt word je doorverwezen naar PayPal. Als je betaald hebt kom je terug en krijg je een link. Een account is opzich niet nodig, al raad ik wel een Promods account aan.

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:01
Anonymoussaurus schreef op maandag 8 juli 2019 @ 00:41:
[...]

Precies. Ik vind het prima om m'n adblocker uit te zetten maar je wordt op deze manier gedwongen om te betalen. En nee, gaat mij niet om die lullige 99 cent maar gaat bij mij om het principe. Vind het gewoon een niet-nette manier van een gratis alternatieve download.

Torrent is inderdaad wel nice, want dan heb je toch kei veel seeders binnen een poep en een scheet
Persoonlijk vind ik het al een wonder dat ze überhaupt een gratis download mogelijkheid geven voor het enorme werk dat ze verrichten, en eerlijk is eerlijk, zonder Promods had ik ets2 een stuk minder vaak opgestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 12:32

Pykow

Angelo OTR

Ik heb ProMods al een tijdje niet meer geinstalleerd staan en speel eigenlijk nu zonder mods.
De reden dat ik zonder mods speel, is omdat het bij iedere update soms een maand kan duren en je weer op een andere profiel tijdelijk moet spelen en dat is jammer.

Wat ook een nadeel is bij Promods is dat je een account nodig hebt.
Waarom niet direct simpel een download knop op de hoofdpagina zonder in te hoeven loggen.
Steeds weer wachtwoord opnieuw aanvragen etc is (voor een lui chauffeur) vervelend.

Momenteel kan ik niet eens inloggen, want ik weet mijn wachtwoord,gebruikersnaam en e-mailadres niet die ik heb gebruikt ;)
Dat je 1 euro moet neerleggen voor een grote mod is niks mis mee.

[ Voor 9% gewijzigd door Pykow op 08-07-2019 09:22 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
mamorunl schreef op zondag 7 juli 2019 @ 14:48:
[...]

Lijkt me niet een probleem van alleen je spiegels als ik de rest van het plaatje bekijk. De cijfers op je dashboard zijn ook amper te lezen en de bomen zien er nou ook niet geweldig uit.
De letters op het dashboard vertekenen een beetje doordat de FOV iets vergroot staat, op default FOV is dit beter. Maar met iets bredere FOV kan ik beide spiegels binnen mijn gezichtsveld houden als ik dit wil op mijn huidige monitor. Ik heb geen head tracking, en rond kijken met de muis terwijl ik aan het rijden ben om mijn andere spiegel te zien vind ik irritant. Kan natuurlijk de HUD spiegels gebruiken, maar vind dat minder leuk in de realisme factor.

Voor wat betreft de bomen, tsja. Alles staat op maximale settings met 300 scaling. 400 Trekt mijn hardware momenteel niet om het spel speelbaar te houden. Overigens, ook dan gaan de bomen er niet anders uit zien. Dit is zowel op mijn PC als mijn laptop. In zowel ETS2 als ATS zien de bomen er soortgelijk uit. Dus ik beschouw dit gewoon als 'zo het hoort'. Indien de bomen er bij jou grandioos veel beter uit zien, zie ik graag een screen en hoor ik met liefde wat voor een settings jij hiervoor hebt gebruikt. Maar ook als ik op world of trucks bijvoorbeeld naar screens kijk van mensen, is het allemaal niet veel anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pykow schreef op maandag 8 juli 2019 @ 09:18:
Ik heb ProMods al een tijdje niet meer geinstalleerd staan en speel eigenlijk nu zonder mods.
De reden dat ik zonder mods speel, is omdat het bij iedere update soms een maand kan duren en je weer op een andere profiel tijdelijk moet spelen en dat is jammer.

Waarom niet direct simpel een download knop op de hoofdpagina zonder in te hoeven loggen.
Steeds weer wachtwoord opnieuw aanvragen etc is (voor een lui chauffeur) vervelend.

Momenteel kan ik niet eens inloggen, want ik weet mijn wachtwoord,gebruikersnaam en e-mailadres niet die ik heb gebruikt ;)
Dat je 1 euro moet neerleggen voor een grote mod is niks mis mee.
Gewoon je spel niet updaten en wachten tot Promods een update uit geeft. Ik heb het hele weekend gereden maar had geen zin om te updaten naar de nieuwe Promods dus rij ook nog pre-DX11.

Als ETS2 een update krijgt en je start de game dan krijg je in het profielselectie menu een popup die zegt dat er een nieuwe versie is, dan sluit ik af, en selecteer in Steam de vorige versie, ff wachten tot Steam ETS2 bijgewerkt heeft naar de vorige versie en spelen maar.

Wat betreft gebruikersnaam en wachtwoord: gebruik KeePass of een ander vergelijkbaar programma als wachtwoordkluis. De versleutelde database kun je delen via Dropbox, zo heb je je wachtwoorden altijd bij je, op je computer, op je telefoon (KeePassDroid voor Android). Hoef je maar 1 sterk wachtwoord te onthouden.

En ja, ik betaal de 99 cent voor Promods altijd, het is het meer dan waard. Zonder Promods was ik al lang opgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 12:32

Pykow

Angelo OTR

FastFred schreef op maandag 8 juli 2019 @ 09:47:
[...]

Gewoon je spel niet updaten en wachten tot Promods een update uit geeft. Ik heb het hele weekend gereden maar had geen zin om te updaten naar de nieuwe Promods dus rij ook nog pre-DX11.

Als ETS2 een update krijgt en je start de game dan krijg je in het profielselectie menu een popup die zegt dat er een nieuwe versie is, dan sluit ik af, en selecteer in Steam de vorige versie, ff wachten tot Steam ETS2 bijgewerkt heeft naar de vorige versie en spelen maar.

Wat betreft gebruikersnaam en wachtwoord: gebruik KeePass of een ander vergelijkbaar programma als wachtwoordkluis. De versleutelde database kun je delen via Dropbox, zo heb je je wachtwoorden altijd bij je, op je computer, op je telefoon (KeePassDroid voor Android). Hoef je maar 1 sterk wachtwoord te onthouden.

En ja, ik betaal de 99 cent voor Promods altijd, het is het meer dan waard. Zonder Promods was ik al lang opgehouden.
Uiteindelijk mijn gebruikersnaam en e-mailaders gevonden.
Kreeg vervolgens 20 mails met 20 verschillende tijdelijke wachtwoorden ;)
Het is nu gelukt en promods team is 1 euro rijker.

Ik gebruik LastPass en dat werkt prima, maar ik heb al maanden niet meer ingelogd bij Promods ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:46
Hoe zit het met de performance van Promods met dx11? Speel ETS2 al tijden zonder Promods vanwege de lange laadtijden en belabberde framerate in steden. Misschien toch weer eens een kans geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Carfanatic van wat ik gelezen heb in dit topic ga je er in fps op vooruit met DX11, hoe dat in combi met Promods gaat weet ik niet en heb ik hier ook nog niet gelezen.

[ Voor 33% gewijzigd door FastFred op 08-07-2019 13:28 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Carfanatic schreef op maandag 8 juli 2019 @ 13:24:
Hoe zit het met de performance van Promods met dx11? Speel ETS2 al tijden zonder Promods vanwege de lange laadtijden en belabberde framerate in steden. Misschien toch weer eens een kans geven.
Ik speel het nou in DX11 en heb mijn schaling van 300% weer kunnen verhogen naar 400%. Het is echt een enorme verbetering. Wat laadtijden daar heb ik momenteel geen last meer van. Vanaf het moment dat ik mijn profiel aanklik tot het hoofdmenu duurt 20 seconden. Dat vind ik best wel netjes want ik gebruik best wel veel mods waardoor ik een enorm gebied heb om doorheen te rijden.

ProMods 2.41
RusMap 1.9.0
Roextended 2.1
Yksrsk 1.7.1
The great steppe 1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Carfanatic overigens duurt de eerste keer opstarten van Promods na een update wel enorm lang, dan heb ik gewoon tijd om de wasmachine uit te pakken ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Laatst online: 16-09 14:05
CyberCow schreef op maandag 8 juli 2019 @ 14:10:
[...]

Ik speel het nou in DX11 en heb mijn schaling van 300% weer kunnen verhogen naar 400%. Het is echt een enorme verbetering. Wat laadtijden daar heb ik momenteel geen last meer van. Vanaf het moment dat ik mijn profiel aanklik tot het hoofdmenu duurt 20 seconden. Dat vind ik best wel netjes want ik gebruik best wel veel mods waardoor ik een enorm gebied heb om doorheen te rijden.

ProMods 2.41
RusMap 1.9.0
Roextended 2.1
Yksrsk 1.7.1
The great steppe 1.2
Wow! Ik rij alleen met Promods & Rusmap, maar dit kan er dus ook nog bij. Vanavond maar eens even downloaden, vind 't heerlijk om in het oosten te rijden! Lekkere lange wegen en flink doortrappen zonder elke 2 minuten bij een tolweg te staan. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bartus1989 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 11:50:
[...]

Wow! Ik rij alleen met Promods & Rusmap, maar dit kan er dus ook nog bij. Vanavond maar eens even downloaden, vind 't heerlijk om in het oosten te rijden! Lekkere lange wegen en flink doortrappen zonder elke 2 minuten bij een tolweg te staan. :)
Zoals altijd is het maar weer vogelen wat de beste laadvolgorde is geef ik die ik na alle tevredenheid gebruik. Ben nog geen fouten of vastlopers tegengekomen.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
Arayas SuperZoom with Promods v1.35
SiSl Mega Pack 2.6
PPM2.41_RM1.9.0_v1.35_roadconnection
PM2.41-RO2.1RC (road connection)
The Great Steppe - YKSRSK Azerbaijan road connection
Roextended eng names v4
Roextended def map v2.1
Roextended model v2.1
Roextended assets v2.1
Roextended prefab v2.1
Rusmap (unofficial) map v1.9.0
Rusmap (unofficial) model 2
Rusmap (unofficial) model 1
ProMods def v2.41
ProMods map v2.41
ProMods media v2.41
ProMods model 3 v2.41
ProMods model 2 v2.41
ProMods model v2.41
ProMods assets v2.41
RusMap (unofficial) def v1.9.0
YKSRKmapdef v1.7.1
YKSRKassets v1.7.1
The Great Steppe def v1.2
The Great Steppe map v1.2
The Great Steppe model v1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:40

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Hebben jullie al een idee wat Google Stadia voor ETS en ATS gaat betekenen vwb mods?
Als ETS en ATS überhaupt voor Stadia gaan uitkomen natuurlijk.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
Jorgen schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 14:08:
Hebben jullie al een idee wat Google Stadia voor ETS en ATS gaat betekenen vwb mods?
Als ETS en ATS überhaupt voor Stadia gaan uitkomen natuurlijk.
De Google Stadia lineup is in eerste instantie vrij beperkt. En op dit moment staat ETS2 en ATS er niet op. Het is nog onbekend hoe snel de Google Stadia lineup zich zal gaan uitbreiden. Ook is er nog te weinig informatie bekend in bredere zin hoe Google Stadia zich zal gaan opstellen voor wat betreft mod support. Naast mod support, is het ook nog niet duidelijk of simulation peripherals (in het begin) goed samen zullen gaan met Stadia.

Ik denk dan ook dat er nog te veel vraagtekens zijn om dit te beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychodude schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 14:59:
[...]

De Google Stadia lineup is in eerste instantie vrij beperkt. En op dit moment staat ETS2 en ATS er niet op. Het is nog onbekend hoe snel de Google Stadia lineup zich zal gaan uitbreiden. Ook is er nog te weinig informatie bekend in bredere zin hoe Google Stadia zich zal gaan opstellen voor wat betreft mod support. Naast mod support, is het ook nog niet duidelijk of simulation peripherals (in het begin) goed samen zullen gaan met Stadia.

Ik denk dan ook dat er nog te veel vraagtekens zijn om dit te beantwoorden.
Waar ik mij dan eerder zorgen om maak is dat het dan via Stadia gaat lopen en de content die binnen Steam is aangeschaft waar ik nooit een code van heb gehad dan te komen vervallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Laatst online: 16-09 14:05
CyberCow schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 13:20:
[...]

Zoals altijd is het maar weer vogelen wat de beste laadvolgorde is geef ik die ik na alle tevredenheid gebruik. Ben nog geen fouten of vastlopers tegengekomen.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
Arayas SuperZoom with Promods v1.35
SiSl Mega Pack 2.6
PPM2.41_RM1.9.0_v1.35_roadconnection
PM2.41-RO2.1RC (road connection)
The Great Steppe - YKSRSK Azerbaijan road connection
Roextended eng names v4
Roextended def map v2.1
Roextended model v2.1
Roextended assets v2.1
Roextended prefab v2.1
Rusmap (unofficial) map v1.9.0
Rusmap (unofficial) model 2
Rusmap (unofficial) model 1
ProMods def v2.41
ProMods map v2.41
ProMods media v2.41
ProMods model 3 v2.41
ProMods model 2 v2.41
ProMods model v2.41
ProMods assets v2.41
RusMap (unofficial) def v1.9.0
YKSRKmapdef v1.7.1
YKSRKassets v1.7.1
The Great Steppe def v1.2
The Great Steppe map v1.2
The Great Steppe model v1.2
Thanks!! Het was even klooien maar ben heerlijk met m'n Stralis 360 naar Ural onderweg. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bartus1989 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 20:55:
[...]

Thanks!! Het was even klooien maar ben heerlijk met m'n Stralis 360 naar Ural onderweg. _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/P9Q8F74.png
Er klopt op één punt iets niet maar als dat alles is dan maar een stukje omrijden. Goede reis! Vanaf waar rij je en hoeveel kilometer is dat? Zelf onderweg naar Baku vanaf Kopenhagen.

ben er:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/e5GwHtw.png

[ Voor 16% gewijzigd door CyberCow op 09-07-2019 22:26 . Reden: afbeelding vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kloever schreef op maandag 8 juli 2019 @ 08:50:
[...]

Zo snel je op de link klikt word je doorverwezen naar PayPal. Als je betaald hebt kom je terug en krijg je een link. Een account is opzich niet nodig, al raad ik wel een Promods account aan.
krissie100 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 09:14:
[...]

Persoonlijk vind ik het al een wonder dat ze überhaupt een gratis download mogelijkheid geven voor het enorme werk dat ze verrichten, en eerlijk is eerlijk, zonder Promods had ik ets2 een stuk minder vaak opgestart.
Jullie hebben helemaal gelijk. Is erg simpel en heb gewoon voor die ene euro de mod gekocht.'

DirectX 11-versie draait hier trouwens als een tierelier. Max settings met een 970. ~50-60 fps.

[ Voor 6% gewijzigd door Anonymoussaurus op 10-07-2019 02:09 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mamorunl
Ik heb net ook maar even weer de sprong genomen en nog even een paar korte ritjes gedaan om alles te testen. Promods + trailers pack gekocht en met mijn trouwe volvo kort ritje gedaan en uiteindelijk vlak voor een Scania dealer uitgekomen. Toch maar even binnen gewandeld en nu rijd ik dus in een nieuwe Scania S xD Had ik niet verwacht als Volvo fan zijnde, maar t rijdt toch wel erg lekker moet ik zeggen.

Ook cool van al die nieuwe features die ze hebben toegevoegd zoals ruitenwissers langzamer laten lopen. Ook gemerkt dat het spel veel soepeler loopt nu met DX11. Niet meer van die misselijkmakende inhaalslagen continu. Mini-sprintjes dat hij weer alles moet inhalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:16

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

De snelle ruitenwisser is nieuw. Interval en normaal was er altijd al.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh hebben we in 1.35 4-standen? Uit - interval - stand 1 - stand 2 ?

Ik moet maar eens gaan updaten denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:16

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ja. Heel irritant eigenlijk want stand 2 heb ik eigenlijk nog nooit nodig gehad en nu moet je twee keer drukken om de ruitenwisser uit te zetten.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maasluip schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 11:33:
Ja. Heel irritant eigenlijk want stand 2 heb ik eigenlijk nog nooit nodig gehad en nu moet je twee keer drukken om de ruitenwisser uit te zetten.
Het is nu ook mogelijk om een knop in te stellen om een stand terug te gaan van de ruitenwisser zodat je niet het hele menu door hoeft te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Maasluip schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 11:33:
Ik heb een mod voor realistisch regen en dan komt standje 2 toch echt enorm van pas. :P maar ik snap je punt idd, voegen ze een extra stand toe maar de regen is niet veranderd standaard dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
FastFred schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 13:27:
Toen het nog 'uit - stand 1 - stand 2' was had ik stand 2 geregeld nodig hoor.
Uhm ja, maar het is nu, uit-interval(oude stand 1)-stand 1(oude stand 2) - stand 2, bij stand 2 gieren de ruitenwissers over het raam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is dat voor irritant geluid wat je om de zoveel seconden hoort net of er een telefoon afgaat in de cabine. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@FastFred nee het is echt het rinkelen van een telefoon wat je hoort. Kan niet de luchtdruk zijn want dan heb ik ook de melding op het dashboard staan en dat is niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welke wagen rij je mee? Nog steeds die afgetrapte versleten MAN?

[ Voor 9% gewijzigd door FastFred op 10-07-2019 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 14:10:
Welke wagen rij je mee? Nog steeds die afgetrapte versleten MAN?
Zeker de goed onderhouden betrouwbare MAN TGX18.680 met 845.789 km op het klokje. Gebruik wel de mod van Sisl voor een hond op mijn stoel te plaatsen. Maar als ik die mod deactiveer heb ik nog steeds dat geluid. Ga het ook proberen op te nemen en dan hier te plaatsen.

[ Voor 5% gewijzigd door CyberCow op 10-07-2019 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is dat een geluid dat er sinds de update in zit? Vanavond als ik tijd heb maar eens proberen of ik dat ook heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 14:22:
Is dat een geluid dat er sinds de update in zit? Vanavond als ik tijd heb maar eens proberen of ik dat ook heb.
Ik heb het een aantal jaar eerder ook gehad en ineens is het weg. Het klopt dat het sinds de nieuwe versie is.

Heb er maar een filmpje van gemaakt (heel gedoe van AVI naar MP4 maar dat is een andere discussie)
https://1drv.ms/v/s!As5XumcccAN1ggoseH7v3OjaSk4l

[ Voor 18% gewijzigd door CyberCow op 10-07-2019 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
CyberCow schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 14:31:
[...]

Ik heb het een aantal jaar eerder ook gehad en ineens is het weg. Het klopt dat het sinds de nieuwe versie is.

Heb er maar een filmpje van gemaakt (heel gedoe van AVI naar MP4 maar dat is een andere discussie)
Spraak tomtom aan? Klinkt als het geluid dat tegenwoordig in het spel zit als je te hard gaat, kan je uitzetten bij audio en dan in het stukje met de navigatiestem

[ Voor 15% gewijzigd door krissie100 op 10-07-2019 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
krissie100 schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 15:52:
[...]

Spraak tomtom aan? Klinkt als het geluid dat tegenwoordig in het spel zit als je te hard gaat, kan je uitzetten bij audio en dan in het stukje met de navigatiestem
ja die heb ik wel aanstaan. maar toen dat er nog niet was heb ik het ook en keer gehad dat dit steeds hoorde. Gebruik trouwens die van Koenvh. Snelheidswaarschuwing doe ik niet aan want ik weet ook wel dat ik geen 90 maar 80 op de snelweg mag.

Maar zal eens proberen als ik de spraak tomtom uitschakel dus heel de mod weg of dan nog steeds hoor.
edit: bij het opstarten van het spel direct weer het geluid. Dus daar zit het probleem niet in.

Op het moment dat het geluid zich af begon te spelen direct op F1 gedrukt om het spel te pauzeren. In logboek kan ik niets vinden.
code:
1
2
3
00:13:59.613 : <WARNING> Driver job generation failed.
00:14:07.778 : pause
00:14:17.079 : pause

Hier zit simpelweg te weinig tijd tussen.

[ Voor 41% gewijzigd door CyberCow op 10-07-2019 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
CyberCow schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 15:56:
[...]

ja die heb ik wel aanstaan. maar toen dat er nog niet was heb ik het ook en keer gehad dat dit steeds hoorde. Gebruik trouwens die van Koenvh. Snelheidswaarschuwing doe ik niet aan want ik weet ook wel dat ik geen 90 maar 80 op de snelweg mag.

Maar zal eens proberen als ik de spraak tomtom uitschakel dus heel de mod weg of dan nog steeds hoor.
edit: bij het opstarten van het spel direct weer het geluid. Dus daar zit het probleem niet in.

Op het moment dat het geluid zich af begon te spelen direct op F1 gedrukt om het spel te pauzeren. In logboek kan ik niets vinden.
code:
1
2
3
00:13:59.613 : <WARNING> Driver job generation failed.
00:14:07.778 : pause
00:14:17.079 : pause

Hier zit simpelweg te weinig tijd tussen.
Misschien toch niet snelheidsindicatie via een mod?

[ Voor 66% gewijzigd door psychodude op 10-07-2019 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychodude schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 16:28:
[...]

Misschien toch niet snelheidsindicatie via een mod?
Nee dat kan het zeker niet zijn want zoals in mijn vorige post. Toen ik had geprobeerd om gesproken navigatie uit te schakelen dus ook in de mod manager ging het geluid gelijk af terwijl ik stilstond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pancake007
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 21-03-2024
Toevallig een tacho mod/sdk?
Gebruik je trucksbook?

[ Voor 30% gewijzigd door Pancake007 op 10-07-2019 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet je zeker dat de telefoon niet gewoon gaat @CyberCow ? :P

(Overigens heb ik de snelheidsindicatie uit staan, en de TomTom heeft ook geen spraakbericht daarvoor, dus die is hetzelfde als in het standaardspel)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee de mods die ik gebruik zijn hier te vinden.

CyberCow in "[SIM] Euro Truck Simulator 2"

Plaats maar een link anders word het zo'n lange post.
Koenvh schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 16:37:
Weet je zeker dat de telefoon niet gewoon gaat @CyberCow ? :P

(Overigens heb ik de snelheidsindicatie uit staan, en de TomTom heeft ook geen spraakbericht daarvoor, dus die is hetzelfde als in het standaardspel)
Dan is jou mod dus ook uit te sluiten. Had ook wel erg jammer gevonden want vind het echt een hele fijne mod.

[ Voor 55% gewijzigd door CyberCow op 10-07-2019 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dacht post had aangevuld maar excuus voor dubbelpost.

[ Voor 91% gewijzigd door CyberCow op 10-07-2019 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mamorunl
FastFred schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 11:10:
Oh hebben we in 1.35 4-standen? Uit - interval - stand 1 - stand 2 ?

Ik moet maar eens gaan updaten denk ik :P
Ja, en dus de knoppen om hem langzamer te zetten, dat was waar ik op doelde :P
[...]

Dat klinkt alsof je je gordel niet om hebt :+ Maar in alle waarschijnlijkheid is het inderdaad gewoon je snelheidsoverschrijding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mamorunl schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 20:08:
[...]

Ja, en dus de knoppen om hem langzamer te zetten, dat was waar ik op doelde :P

[...]

Dat klinkt alsof je je gordel niet om hebt :+ Maar in alle waarschijnlijkheid is het inderdaad gewoon je snelheidsoverschrijding.
Nee dat is het echt niet want die staat uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:40
Kan ook gewoon een foute sound mod zijn, bijv een voice navigatie waar een verkeerde sound in zit, of een conflict met een andere sound van een mod.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Barfman schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 09:41:
Kan ook gewoon een foute sound mod zijn, bijv een voice navigatie waar een verkeerde sound in zit, of een conflict met een andere sound van een mod.
Ik gebruik alleen de mod van Koenvh voor de Nederlandse spraak. Maar ik heb ook geprobeerd met deze mod eruit te halen. Zelfs uit de mod map maar dan nog krijg ik dat geluid. Voor de rest heb ik nog nooit sound mods gebruikt. Dus dit sluit ik helemaal uit.

Heeft er nou niemand hetzelfde probleem als dat ik ervaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mamorunl
CyberCow schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 13:23:
[...]

Ik gebruik alleen de mod van Koenvh voor de Nederlandse spraak. Maar ik heb ook geprobeerd met deze mod eruit te halen. Zelfs uit de mod map maar dan nog krijg ik dat geluid. Voor de rest heb ik nog nooit sound mods gebruikt. Dus dit sluit ik helemaal uit.

Heeft er nou niemand hetzelfde probleem als dat ik ervaar?
Nee, maar wie rijd er nou ook in een MAN :+ Alle gekheid aside, wanneer treed het probleem op? Continu of alleen bij een bepaalde actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mamorunl schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 14:45:
[...]

Nee, maar wie rijd er nou ook in een MAN :+ Alle gekheid aside, wanneer treed het probleem op? Continu of alleen bij een bepaalde actie?
Het is totaal willekeurig dat het optreed. Of ik te hard rij of niet maakt niets uit. Soms met stilstaan. Heb ook al een keer geprobeerd toen ik het geluid hoorde om daarna om te keren stuk terug te rijden weer te keren en daarna zelfde stuk hoor je het niet. Ik heb echt geen flauw idee waar het vandaan komt. In het logboek is er trouwens niets van te vinden. Ook het aantal fps daalt of stijgt niet tijdens het geluid. En wat betreft de MAN wat een geweldige vrachtwagen is dat. Al moet ik wel zeggen als de nieuwe Actros erin had gezeten vanaf het begin was ik daarmee begonnen. Helaas was die in 2012 nog niet beschikbaar. Dus nu eerst maar de MAN naar de 1.000.000km brengen.

Beide in bezit deze MAN:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IJ5uIzS.png

En de Actros:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/B7W1ttU.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil mijn 6x2/4 580pk V8 Streamline met midlift ook naar de miljoen rijden maar het duurt me eigenlijk te lang, er staat nu bijna 640.000km op. Ik vind mijn Scania S500 veel lekkerder rijden.

Dillema's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mamorunl
Ik heb net eens geprobeerd om het geluid te herproduceren. Het snelheidsgeluid is een ander geluid, maar heeft wel de goede interval.

Ik heb ook gemerkt dat de nieuwe scania allerlei dingetjes erbij heeft als je motorschade hebt. Is dat misschien aan de hand bij die MAN?

Edit: ook dat is het niet. Dan wordt gewoon het dashboard rood met een opmerking 'seek service'.

[ Voor 15% gewijzigd door mamorunl op 11-07-2019 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 15:33:
Ik wil mijn 6x2/4 580pk V8 Streamline met midlift ook naar de miljoen rijden maar het duurt me eigenlijk te lang, er staat nu bijna 640.000km op. Ik vind mijn Scania S500 veel lekkerder rijden.

Dillema's :P
1 miljoen kilometer is ook wel heel erg veel dat klopt. Je moet het zo zien het spel is schaal 1:19 dus 1.000.000/19=52.632 echte kilometers. Ik weet nog niet wat ik doe als ik de miljoen heb gehaald al vind ik mijn Actros zowel van binnen als van buiten mooier. De nieuwe MAN euro 6 valt mij behoorlijk tegen en die gaat er dus ook niet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

ben je niet te zwaar beladen voor de trekker ? of trailerrem aan gezet?

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pancake007
Het is het geluid van je lucht.
In ieder geval, de daf heeft het als je te weinig lucht in je ketels hebt, dit geluid.
Verder, wel heel apart gewoon random dit geluid. Ik had een rage quit gedaan 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 17:53:
[...]

ben je niet te zwaar beladen voor de trekker ? of trailerrem aan gezet?
Het geluid krijg ik ook als er geen trailer achter hangt. Heb voor de zekerheid nog gekeken of mijn assen niet vergrendeld heb maar ook dat is niet het geval.
Pancake007 schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 18:31:
Het is het geluid van je lucht.
In ieder geval, de daf heeft het als je te weinig lucht in je ketels hebt, dit geluid.
Verder, wel heel apart gewoon random dit geluid. Ik had een rage quit gedaan 😂
Bedoel je de lucht in de remmen? Daarvoor zit een indicator en als te weinig remdruk heb dan krijg ik ook wel een piepje maar dat is anders.

[ Voor 39% gewijzigd door CyberCow op 11-07-2019 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pancake007
Ah, ik weet vanuit het 'echte' leven dat soortgelijk dan ook krijgt. Vaak genoeg wakker door geworden 😂.
Of het is adblue, ook dat geluid maar zonder gekheid, ik weet het niet. Lijkt of het ergens verkeerd gedeft is. Ook in mp, dit geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pancake007 schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 19:10:
Ah, ik weet vanuit het 'echte' leven dat soortgelijk dan ook krijgt. Vaak genoeg wakker door geworden 😂.
Of het is adblue, ook dat geluid maar zonder gekheid, ik weet het niet. Lijkt of het ergens verkeerd gedeft is. Ook in mp, dit geluid?
Mijn volgens fastfred afgetrapte versleten MAN is een euro5 en heeft geen adblue dus ook dat kan het niet zijn. Heeft nou echt niemand dit probleem ook?

Multiplayer doe ik niet omdat het mijn profiel sloopt. Wil het aantal spelspeelweken ook bijhouden en met multiplayer is dat niet.

[ Voor 11% gewijzigd door CyberCow op 11-07-2019 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breakske
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 03-03-2021
@ CyberCow, ik heb een tijdje lang gereden met een mod truck, 'Stanleys DaF', die maakte exact hetzelfde geluid bij het starten, voor de luchtdruk opbouw dus, het duurde dan enkele seconden.
Nooit bij het rijden of in andere toestanden opgemerkt.
Bij andere Trucks heb ik dit geluid ook nooit gehad, volgens mij toch een (overblijfsel van??) een mod?
Moet wel eerlijk zeggen dat ik de laatste weken enkel in de US aan het rijden ben, kan dus zijn dat ik iets gemist heb..
In het verleden had ik ook regelmatig diverse probs met oa MP, alsook met mods, maar sinds ik met verschillende profielen speel, eigg niet meer.
Ééntje vanilla, tegenwoordig met soundmods en selfmade skins, ééntje voor MP, ééntje voor Promods met een hele hoop aan mods, ééntje voor Hungary map en ééntje voor alleen maar skins en bepaalde mods uit te proberen voor gebruik. : )

Breakske https://www.worldoftrucks.com/en/online_profile.php?id=807827

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pancake007
CyberCow schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 19:48:
[...]

Mijn volgens fastfred afgetrapte versleten MAN is een euro5 en heeft geen adblue dus ook dat kan het niet zijn. Heeft nou echt niemand dit probleem ook?

Multiplayer doe ik niet omdat het mijn profiel sloopt. Wil het aantal spelspeelweken ook bijhouden en met multiplayer is dat niet.
Hehe, wel respect dat je er zolang mee rijd.

Ik weet niet wat het is, maar zal eens rondvragen voor je. Dit vergalt je plezier behoorlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

CyberCow schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 19:48:
[...]

Gok dat het gewoon te maken heeft met de hoge kilometerstand :+ Ouderdomskwaaltje :o

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Estoque
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15-09 13:40

Estoque

Turbobrick Owner

Het is het notificatiegeluidje van de MAN.
Deze treed in echte vrachtwagens op als je te snel een versnellingsbak-stand hebt gekozen, je gordel niet om hebt, de vrachtwagen al in versnelling hebt gezet en de deur nog niet dicht is etc.

Kun je niet gewoon in de mod-files het geluidje deleten?

Respect to the man in the icecream van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Estoque kan me niet voorstellen dat al deze functionaliteit in ETS2 zit eerlijk gezegd.

Zal dit weekend eens gaan testen met zo'n MAN TGX @CyberCow al eens dezelfde vrachtwagen in een vanilla profiel geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Breakske schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 23:02:
@ CyberCow, ik heb een tijdje lang gereden met een mod truck, 'Stanleys DaF', die maakte exact hetzelfde geluid bij het starten, voor de luchtdruk opbouw dus, het duurde dan enkele seconden.
Nooit bij het rijden of in andere toestanden opgemerkt.
Bij andere Trucks heb ik dit geluid ook nooit gehad, volgens mij toch een (overblijfsel van??) een mod?
Moet wel eerlijk zeggen dat ik de laatste weken enkel in de US aan het rijden ben, kan dus zijn dat ik iets gemist heb..
In het verleden had ik ook regelmatig diverse probs met oa MP, alsook met mods, maar sinds ik met verschillende profielen speel, eigg niet meer.
Ééntje vanilla, tegenwoordig met soundmods en selfmade skins, ééntje voor MP, ééntje voor Promods met een hele hoop aan mods, ééntje voor Hungary map en ééntje voor alleen maar skins en bepaalde mods uit te proberen voor gebruik. : )
Dat heb ik al eerder aangegeven dat het niet is voor de luchtdruk want dat geeft een ander geluid. Ik zou niet weten wat voor soort mod dit zou kunnen veroorzaken. Ik heb ook al alle mods geopend om te kijken of er ergens een mapje staat met sound maar dat kan ik ook niet vinden. Ik vind het allemaal maar raar.
FastFred schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 11:27:
@Estoque kan me niet voorstellen dat al deze functionaliteit in ETS2 zit eerlijk gezegd.

Zal dit weekend eens gaan testen met zo'n MAN TGX @CyberCow al eens dezelfde vrachtwagen in een vanilla profiel geprobeerd?
Ik ben zeer benieuwd of bij jou hetzelfde op zal treden. Ik heb nog niet in een vanilla profiel geprobeerd maar dat kan ik straks wel eens proberen. Mocht het dan niet zo zijn dan moet het in één van de mods zitten. Maar wat ik voor kan stellen dat er niemand is die dezelfde mods gebruikt als ik.

[ Voor 19% gewijzigd door CyberCow op 12-07-2019 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mamorunl
@CyberCow Ik heb net ook even de luchtdruk gecontroleerd, dat geluid is ook anders dan in je filmpje. De interval en dergelijke komen het meeste overeen met de waarschuwing voor te snel rijden. Wellicht dat een mod dat geluidje heeft overschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mamorunl schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 14:38:
@CyberCow Ik heb net ook even de luchtdruk gecontroleerd, dat geluid is ook anders dan in je filmpje. De interval en dergelijke komen het meeste overeen met de waarschuwing voor te snel rijden. Wellicht dat een mod dat geluidje heeft overschreven.
Maar ik krijg dat geluid ook als ik niet te snel rij. En als een mod dat kan overschrijven zou ik dat dan uit die mod kunnen slopen? Baal echt van dit tijdens het rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pancake007
Als je weet, of en welke mod het is is dat wel te doen 👍.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik gebruik voor mijn DAF een dashboard mod van Piva. Als ik de truck start maakt hij dat geluid. Begin van filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Odessa schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 18:18:
Ik gebruik voor mijn DAF een dashboard mod van Piva. Als ik de truck start maakt hij dat geluid. Begin van filmpje
[YouTube: DAF Euro6 custom dashboard]
Dat is wel het geluid maar ik gebruik die mod niet en heb die ook nog nooit gebruikt. Hoor je altijd dat geluid als je de vrachtwagen start of soms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
@CyberCow Telkens als je hem start. Ik zag in een lijstje dat je pas hier geplaatst had ook alleen maar map mods des te vreemder dat dit geluid bij jou zo zit te vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Odessa schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 19:13:
@CyberCow Telkens als je hem start. Ik zag in een lijstje dat je pas hier geplaatst had ook alleen maar map mods des te vreemder dat dit geluid bij jou zo zit te vervelen.
Dat klopt gebruik alleen map mods, die stem van Koenvh en Sisl cabinedingen die grote hond op de stoel. Eerst gebruikte ik ook alle pakketen van JazzyCat maar daar zal het toch niet aan kunnen liggen?

Iedereen bedankt die probeert mee te denken bij het probleem met het geluid.

Mijn wagenpark:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MUHDMec.png

[ Voor 13% gewijzigd door CyberCow op 12-07-2019 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mamorunl
sisl cabinedingen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pancake007
Sisl cabine accessoires ;)

Heeft ook trailer skins voor traffic.
Maar daar ligt het niet aan, gebruik ze beiden en nergens last van.
Enige, wat ik niet gebruik is navigatie stemmen, misschien die eens uit? Al moet ik zeggen, toen ik koen's mod gebruikte, daar geen last van had.

Ps: nog steeds gelukkig met ets local radio. Thanks @Koenvh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pancake007 schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 23:32:
Sisl cabine accessoires ;)

Heeft ook trailer skins voor traffic.
Maar daar ligt het niet aan, gebruik ze beiden en nergens last van.
Enige, wat ik niet gebruik is navigatie stemmen, misschien die eens uit? Al moet ik zeggen, toen ik koen's mod gebruikte, daar geen last van had.

Ps: nog steeds gelukkig met ets local radio. Thanks @Koenvh
Ja dan kan het niet aan het accessoires pack liggen. Wat betreft de navigatiestem deze had ik van de week al uitgeschakeld en zelfs uit mijn mod map gehaald zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pancake007
Als je het geluid afspeelt, staat er dan niks in je console scherm toevallig?
(Anders, weet ik het echt niet meer.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pancake007 schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 08:44:
Als je het geluid afspeelt, staat er dan niks in je console scherm toevallig?
(Anders, weet ik het echt niet meer.)
Dat heb ik ook geprobeerd en ook in logboek. Er staat wel heel vaak bij mij dat rijder geen rit kan vinden maar dat komt doordat ik ook garages heb in russian open spaces. Maar het lijkt mij dat die dan altijd moet piepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pancake007
Nee, dat heeft er niks mee te maken. Had gehoopt dat er iets van een melding stond, waardoor we verder kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Alle mods uit en één voor één inschakelen al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:40
@CyberCow
Het beste is om ff een nieuw profiel te maken met een geld mod zodat je de MAN kan kopen en dan dezelfde mods 1 voor 1 aan zetten. Ben zelf op vakantie dus kan het helaas niet testen voor je.

[ Voor 3% gewijzigd door Barfman op 14-07-2019 08:34 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Pykow schreef op maandag 8 juli 2019 @ 09:18:
Zonder account is niet te harden qua piracy. We hebben een aantal systemen ingezet die ons op deze manier beschermen. Bovendien weten wij wie onze fans zijn & kunnen wij beter communiceren.
Idem mbt Torrents.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breakske
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 03-03-2021
[quote]CyberCow schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 13:46:
[...]

Dat heb ik al eerder aangegeven dat het niet is voor de luchtdruk want dat geeft een ander geluid. Ik zou niet weten wat voor soort mod dit zou kunnen veroorzaken. Ik heb ook al alle mods geopend om te kijken of er ergens een mapje staat met sound maar dat kan ik ook niet vinden. Ik vind het allemaal maar raar.

Dat had ik ook zo verstaan, ik wilde je gewoon meegeven hoe het bij mij was, in de hoop dat je een oplossing zou vinden. Hoe k*t je probleem ook is, als je er bij stilstaat dat niemand dit probleem heeft moet het wel haast één of ander overblijfsel zijn van een mod of miss een soort van error van diverse mods tesamen?
Ik hoop echt dat je eruit komt, zodat je met je MAN, waar je al zolang naar streeft, de 1.000.000 km kunt halen!
Beste groeten. _/-\o_

Breakske https://www.worldoftrucks.com/en/online_profile.php?id=807827

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo vandaag maar eens de baltic sea DLC gekocht voor 10 euro ;-)

En gelijk even twee ritten gedaan door het hele gebied heen , wel erg maar maar het voelt wel aan of als je omgeving provincie Gelderland rijd ( boorden weggelaten )

Of dit een plus punt is maar kreeg wel vaak het gevoel van dat het wel heel bekent was wat betreft het terrain en de infrastructuur

[ Voor 8% gewijzigd door ravw op 16-07-2019 20:20 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand weet wat voor monument dit is

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/nVst0Pp3/20190716202322-1.jpg

ligt in de buurt van Luga ( USSR)

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/k4zz07qf/20190716202346-1.jpg

[ Voor 196% gewijzigd door ravw op 16-07-2019 20:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Zo ook maar even een "nieuwe"aanwinst gekocht in ATS

the good Old MACK (Rubber Duck)

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/T2qw9dmJ/20190716222643-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/wTj6Qh99/20190716222716-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/mg0B4JCr/20190716223009-1.jpg

hier even vrij rijden en kreeg een oproep dat een oude bekende trucker met pech staat dus of ik hem even wilde komen ophalen en hem even naar zijn Garage wil slepen
Ach geen probleem voor het oude beestje :9 :9 O+

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/RFdkWD6K/20190716223955-1.jpg

Ondertussen aan gekomen op de bestemming

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/hvnDJ1WT/20190717014919-1.jpg

kreeg gelijk een vraag of ik een paar nieuwe trucks wilde wegbrengen naar het noorden _/-\o_
moest wel even wat aanpassen aan het oude beestje anders was het te zwaar maar nu gaan we toch op weg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/qqprBByG/20190717015852-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/7Ys4Dk6g/20190717020152-1.jpg

het is maar een klein ritje van 14 uur >:)

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/XYt0Gk9q/20190717020216-1.jpg

het is echt een gaaf ding die Mack... alleen erg traag met wegrijden maar een maar op gang _/-\o_

[ Voor 48% gewijzigd door ravw op 17-07-2019 02:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo klaar met de rit

en nog een mooie landschap foto kunnen maken onder weg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/9z3b6Dj1/20190717145402-1.jpg

Nu weer een nieuwe rit van ruim 2000 Mi door bijna alle states heen op 1 na _/-\o_ :9~

Dus van Washington naar New Mexico :o en dan nog het uiterste puntje van het oosten :-)
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/BZxXG8sF/20190717152947-1.jpg

dat zal wat worden straks als alle states er zijn ... van oost naar west rijden 8)

[ Voor 28% gewijzigd door ravw op 17-07-2019 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:31

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

ravw schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 15:27:
dat zal wat worden straks als alle states er zijn ... van oost naar west rijden 8)
"Straks" klinkt alsof het al binnen een paar jaar gaat lukken. Ik ben bang dat in het huidige tempo het eerder 2030 wordt ofzo.
Maar toegegeven, het lijkt me ook zeer gaaf om helemaal vanaf de Florida keys naar Alaska te rijden, tegen de Russische grens aan, dan cross Canada naar Newfoundland om vervolgens weer af te dalen naar Californië. It's nice to have a dream..

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rockhopper schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 23:14:
[...]

"Straks" klinkt alsof het al binnen een paar jaar gaat lukken. Ik ben bang dat in het huidige tempo het eerder 2030 wordt ofzo.
Maar toegegeven, het lijkt me ook zeer gaaf om helemaal vanaf de Florida keys naar Alaska te rijden, tegen de Russische grens aan, dan cross Canada naar Newfoundland om vervolgens weer af te dalen naar Californië. It's nice to have a dream..
ach ik heb nog iets van 18 jaar te gaan tot mijn pensioen , dus als ze tegen die tijd klaar zijn dan hoeft ik ook geen vrije dagen op te offeren en kan ik aan 1 stuk door rijden :D :D _/-\o_

Zo vanavond even mijn fov goed ingesteld , want ik vond het allemaal wat klein aanvoelen en ik wilde het nu toch eens op ware grote zien ...

heb het dus nu zo ingesteld staan.

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/L6FcB0Zd/20190718000554-1.jpg

Komt al veel beter over
kan nu ook alles gewoon normaal aflezen van het scherm zonder moeite

_/-\o_ zou nog een tikje "groter" of dichter bij moeten met de view , maar goed dan zie je echt heel weinig maar het zou dan wel op ware grote zijn

[ Voor 29% gewijzigd door ravw op 18-07-2019 00:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zo mijn eerste dag van deze rit zit er op

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/BZxXG8sF/20190717152947-1.jpg

eerst een hapje eten en dan slapen , dan de volgend e ochtend weer de reis voorzetten

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/wj40qHzn/20190718000910-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/Hsp2bjsf/20190718104932-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/63JVqpmb/20190718202700-1.jpg

]Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/JzsjQXwd/20190718203444-1.jpg

Nu nog 20 uur rijden in het voor uitzicht dus met een beetje geluk in de late avond mijn vracht afleveren O+

Dus dat word trappen met dat hok :9 :9

[ Voor 25% gewijzigd door ravw op 18-07-2019 20:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• voske
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-09 23:58
ravw schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 15:27:

Nu weer een nieuwe rit van ruim 2000 Mi door bijna alle states heen op 1 na _/-\o_ :9~

(...)

Het aardige is dat die route van ruim 2000 mijl ineens zo’n 300-400 mijl korter wordt op het moment dat zowel voor Utah als voor Idaho een DLC is uitgekomen. In dat opzicht zou het voor de hand liggen dat na Utah Texas zou volgen, want dat is de enige manier om ritten van meer dan 2000 mijl in het spel te houden.

Overigens geeft de fanmade concept map (te vinden op https://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=178&t=274910) een aardig idee van hoe de kaart eruit kan komen te zien.

Be yourself, no matter what they say ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Zo mijn laatste 8 uur te gaan :-) rijd nu op een gedeelte wat vroeger bekent stond als Route 66

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/KzFNxjTm/20190719112105-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/Gttvmymn/20190719113316-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/SsNMgM8Y/20190719114359-1.jpg
Bright light city gonna set my soul........................................

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/FsWNSJFn/20190719121328-1.jpg

Hier in Flagstaff ... O+ O+

Well, if you ever plan to motor west........east O+
Jack, take my way, it's the highway, that's the best.......Beast
Get your kicks on Route 66

Zo nu nog 8 uur te gaan in game dus we hebben nog wel even
gelijk maar in flagstaff gebruikt gemaakt van mijn tank vol te gooien en even wat rond te lopen om wat leuke dingen te bekijken onder een hapje en drankje om vervolgens weer de weg op gegaan te zijn

[ Voor 4% gewijzigd door ravw op 19-07-2019 12:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zo hier het laatste gedeelte , met een zware regen bui over me heen gehad , dacht eerst dat ik in Texas reed maar het was toch echt in de buurt van New Mexico

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/tJQ3z8YT/20190719201829-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/0QqjXvdL/20190719202045-1.jpg

Toch nog maar even een rust plaats opgezocht want ik heb nog 2 uurtjes te rijden en het is midden in de nacht en heb nog ruim twee dagen om het spul te leveren _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/5tWfb3Yz/20190719203710-1.jpg

om na het ontbijt weer op pad en aangezien ik toch langs het museum komt van Billy the Kid kan ik daar ook even een bezoekje aan brengen , hebben we dat ook weer gehad :-)

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/sgmRCrrk/20190719203831-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/yYnfVYDy/20190719204814-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/PJ15mRwd/Billy-the-Kid.jpg

Zo en dan na het bezoek zijn hebben we de vracht afgeleverd en kunnen we weer naar een volgende klus zoeken _/-\o_

En wel weer bijna 88.000 Dollar op mijn rekening mogen bij schijven O+

[ Voor 4% gewijzigd door ravw op 19-07-2019 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Ik heb sinds gister 2x 1080P 144hz schermen, maar ik krijg het niet voor elkaar om het werkend te krijgen in ets2, heb Nvidia surround aangezet en op google een lijstje gekopieerd voor multimon config, maar ik krijg wanneer ik het spel start alleen op beeld 2 (rechterbeeld) en wanneer ik in de vrachtwagen zit heb ik ook alleen beeld op scherm 2 mag een rare uitgezoomde weergave, iemand die het wel werkend heeft en makkelijk de goeie codes kan geven oid? Dankje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mamorunl
krissie100 schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 12:26:
Ik heb sinds gister 2x 1080P 144hz schermen, maar ik krijg het niet voor elkaar om het werkend te krijgen in ets2, heb Nvidia surround aangezet en op google een lijstje gekopieerd voor multimon config, maar ik krijg wanneer ik het spel start alleen op beeld 2 (rechterbeeld) en wanneer ik in de vrachtwagen zit heb ik ook alleen beeld op scherm 2 mag een rare uitgezoomde weergave, iemand die het wel werkend heeft en makkelijk de goeie codes kan geven oid? Dankje :p
Ik heb drie schermen, het enige wat ik hoefde te doen is Nvidia Surround aanzetten en dan ziet hij het als 1 monitor, dus dan pakt ETS2 ook die volledige resolutie. Wellicht dat je daar nog even kunt kijken, dat hij wel de goede resolutie heeft gepakt (de nieuwe dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo nu onder weg met een vracht vanuit Nederland naar de baltic omgeving

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/vH11WSH9/20190720125544-1.jpg

heb nu bij zo wel ATS als ETS2 2 garages vol met werklui dus er rijden er nu 9 rond. hopelijk komt het geld nu een beetje snel binnen

[ Voor 27% gewijzigd door ravw op 20-07-2019 18:09 ]

Pagina: 1 ... 107 ... 162 Laatste