Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit even met een vaag probleem kan iemand mij even helpen , als ik C indrukt van de cruise cotrole , geeft hij aan dat de retarder word geactiveerd ??

terwijl bij de knoppen instelling wel C als cruise controle staat ingesteld heb daar niets aan veranderd

misschien iemand dit eerder gehad die een oplossing weet

Sorry het probleem is al opgelost zat hem in overweight trailers and cargo pack_by_Jazzycat v7.8.3

[ Voor 15% gewijzigd door ravw op 21-07-2019 00:00 ]

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 23:50:
Ik zit even met een vaag probleem kan iemand mij even helpen , als ik C indrukt van de cruise cotrole , geeft hij aan dat de retarder word geactiveerd ??

terwijl bij de knoppen instelling wel C als cruise controle staat ingesteld heb daar niets aan veranderd

misschien iemand dit eerder gehad die een oplossing weet

Sorry het probleem is al opgelost zat hem in overweight trailers and cargo pack_by_Jazzycat v7.8.3
Mooi om gelijk de oplossing hier te plaatsen. Dit is voor mij een reden om JazzyCat maar even links te laten liggen. Toevallig niet dat probleem met dat geluidje van mij niet opgelopen met een foutieve trailer mod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op zondag 21 juli 2019 @ 01:48:
[...]

Mooi om gelijk de oplossing hier te plaatsen. Dit is voor mij een reden om JazzyCat maar even links te laten liggen. Toevallig niet dat probleem met dat geluidje van mij niet opgelopen met een foutieve trailer mod?
nee die weet ik niet , maar ik had mijn mods allemaal uitgezet en toen was het weg
toen dacht ik die heavy trailers heb ik het laatste er bij gezet en vanaf dat moment is die vreemd aan het doen , dus verwijdert en nu doet alles het weer normaal _/-\o_

Even wat anders zijn hier ook mensen die On the road al spelen ?

https://store.steampowered.com/app/285380/On_The_Road/

en hoe is die , het lijkt me wel een leuk voor de afwisseling en het is wat betreft maar een klein stukje maar wel erg real weergegeven
en als ik het van het schrijven moet hebben , zijn de geluiden ook er goed in die game

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-05 09:45

Pykow

Angelo OTR

Is er een manier om een profiel te kopieren ?
ik wil met mijn hoofdaccount spelen, maar dan met promods aan.
Maar stel dat straks weer een update komt, dan wil ik met een gekopieerde profiel kunnen spelen, zonder mods

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op zondag 21 juli 2019 @ 11:33:
Maar stel dat straks weer een update komt, dan wil ik met een gekopieerde profiel kunnen spelen, zonder mods
Ik heb dat vroeger ook wel eens geprobeerd en het is mij niet gelukt omdat de naam steeds hetzelfde blijft. Kon het ook nergens vinden hoe je in je profiel de naam aan kan passen. Het is een wat omslachtige oplossing maar heb mijn profielmap gekopieerd naar een ander Windows account en daarin gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb dat vroeger ook wel eens geprobeerd en het is mij niet gelukt omdat de naam steeds hetzelfde blijft. Kon het ook nergens vinden hoe je in je profiel de naam aan kan passen. Het is een wat omslachtige oplossing maar heb mijn profielmap gekopieerd naar een ander Windows account en daarin gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Updates kan je negeren en wachten tot promods alles in orde heeft en dan pas je update draaien
ik vind het ook wel omslachtig maar het is niet anders ..
hoop dat er ooit nog eens een eind aan al die uitbreidingen komen , zo dat promods je gewoon altijd kan blijven draaien zonder dat je steeds moet wachten op ene nieuwe versie

daarom rijd ik nu ook zonder promods wacht wel even tot het een beetje rustig is met al die DLC en update bij onze grote vrienden O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ravw schreef op zondag 21 juli 2019 @ 13:28:
Updates kan je negeren en wachten tot promods alles in orde heeft en dan pas je update draaien
ik vind het ook wel omslachtig maar het is niet anders ..
hoop dat er ooit nog eens een eind aan al die uitbreidingen komen , zo dat promods je gewoon altijd kan blijven draaien zonder dat je steeds moet wachten op ene nieuwe versie

daarom rijd ik nu ook zonder promods wacht wel even tot het een beetje rustig is met al die DLC en update bij onze grote vrienden O+
ProMods werkt gewoon met de laatste versie van Euro Truck Simulator. Wees blij dat er steeds updates zijn. Moet er niet aan denken je nog steeds de eerste versie had waarbij je heel erg veel dingen zou missen die nu heel normaal lijken. Liftassen was iets waar mensen echt om liepen te zeuren en dat is er nou allemaal bijgekomen. Ik loop liever een middagje te vogelen om alle mods weer op een rijtje te kunnen zetten dan dat het niet vernieuwd blijft worden. En die paar map DLCs kosten ook de kop niet en zie dat als support.

Tip: ETS2 v1.35 + ProMods v2.41 + RusMap (unofficial) v1.9.0 en genieten maar.

Zelf nu weer aan een rit begonnen van Malmö (Zweden) naar Varna (Bulgarije). Denk dat dit een afstand is van zo'n 2700km.

Had ik dan ook voor een lege tank mijn vrachtwagen moeten laten afslepen. Dat kwam het realisme ook niet ten goede. Al vind ik €331 voor 50 liter ook wel aardig aan de prijs. En dat in Tsjechië.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/yHTqhH7.png
Maar heb geen keus dus het moet!

[ Voor 14% gewijzigd door CyberCow op 21-07-2019 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haha ik bedoel niet dat het niet goed is dat er veel uit komt , maar het is mer dat je eindelijk eens ene goede DLC heb , op ene mod , dat hij het maar weer een week doet , omdat de makers van ETS 2 weer eens een klein verandering moeten aan brengen , waardoor de mods dus weer gesloopt worden

heb je van die mods weer een update gaan ze bij de makers het weer om zeep helpen door een update uit te geven

wacht dan wat langer met bepaalde updates en geef ons elke help jaar een update die wat groter is dan steeds van die halve dingen

of meer gaan samen werk ..

en wat betreft over die benzine prijs

zet een garage in Rusland 0,56 eurocent voor ene liter , terwijl je bij andere gewoon bijna 2 euro betaald
dus voor dat je een rit gaat rijden van uit rusland even je tank vol gooien

ik stond ook even raar te kijken toen ik voor het eerst in rusland kwam , nu weet ik waarom die lui altijd dronken zijn aan de wodka , , die hoeven niet krom te liggen voor een beetje benzine en houden makkelijk geld over _/-\o_ :9~ O+

bij een volle tank van een 1100 liter benzine hier kan je daar twee kratten wodka er bij kopen , houd je nog geld over

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ravw schreef op zondag 21 juli 2019 @ 14:47:
haha ik bedoel niet dat het niet goed is dat er veel uit komt , maar het is mer dat je eindelijk eens ene goede DLC heb , op ene mod , dat hij het maar weer een week doet , omdat de makers van ETS 2 weer eens een klein verandering moeten aan brengen , waardoor de mods dus weer gesloopt worden

heb je van die mods weer een update gaan ze bij de makers het weer om zeep helpen door een update uit te geven

wacht dan wat langer met bepaalde updates en geef ons elke help jaar een update die wat groter is dan steeds van die halve dingen

of meer gaan samen werk ..

en wat betreft over die benzine prijs

zet een garage in Rusland 0,56 eurocent voor ene liter , terwijl je bij andere gewoon bijna 2 euro betaald
dus voor dat je een rit gaat rijden van uit rusland even je tank vol gooien

ik stond ook even raar te kijken toen ik voor het eerst in rusland kwam , nu weet ik waarom die lui altijd dronken zijn aan de wodka , , die hoeven niet krom te liggen voor een beetje benzine en houden makkelijk geld over _/-\o_ :9~ O+

bij een volle tank van een 1100 liter benzine hier kan je daar twee kratten wodka er bij kopen , houd je nog geld over
Dat samenwerken dat zou helemaal niet zo'n verkeerd idee zijn. ProMods had Frankrijk wat aangepakt krijg je daar een DLC van. Daarna naar het noordoosten van Europa en weer komt ETS met dat ze dat hebben aangepakt. Nu ook weer rondom de zwarte zee terwijl dat er nu al mods zijn waarin je in die omgeving komt. Ik weet van ProMods dat er wel een bepaalde samenwerking is maar toch hangen ze nog steeds in elkaars vaarwater zoals het voor mij lijkt als buitenstaander. Spanje en Portugal bemoeit helemaal niemand zich mee.

Het steeds kleine aanpassingen waardoor al je mods niet meer werken dat is wel irritant. Zowel voor ons als de speler als voor de maker. Heb je weer iets moois gemaakt en wil je het uitbrengen kan je het weer helemaal gaan aanpassen voor paar kleine dingetjes. Dat is ook met die Egypte add-on steeds als die af was moest die weer aangepast worden. De maker heeft helaas toen de handdoek in de ring gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja kijk dat mod bouwers de handdoek in de ring gooien dat begrijp ik best ....
ik zal ook niet leuk vinden als ik een hele land gemaakt zou hebben waar veel tijd in zit, dat de makers dan dat hele land even als betaald uit gaan brengen , dat had wel even wat vriendelijker gekund

Je zou haast denken als je toch weet van elkaar dat iemand met een heel land bezig is , dan laat je dat toch even met rust , zo als spanje en portugal , ja die blijven maar zwart

het zal wel een reden hebben waarom ze die niet willen doen , en daar bij zit ik ook niet te wachten om daar op de snelweg te rijden met alleen maar bussen voor me die weer eens naar de españolas Playas gaan :o :( ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pancake007
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 21-03-2024
ravw schreef op zondag 21 juli 2019 @ 01:54:
[...]

nee die weet ik niet , maar ik had mijn mods allemaal uitgezet en toen was het weg
toen dacht ik die heavy trailers heb ik het laatste er bij gezet en vanaf dat moment is die vreemd aan het doen , dus verwijdert en nu doet alles het weer normaal _/-\o_

Even wat anders zijn hier ook mensen die On the road al spelen ?

https://store.steampowered.com/app/285380/On_The_Road/

en hoe is die , het lijkt me wel een leuk voor de afwisseling en het is wat betreft maar een klein stukje maar wel erg real weergegeven
en als ik het van het schrijven moet hebben , zijn de geluiden ook er goed in die game
Persoonlijk, kan ik aan on the road niet wennen.
Zowel, qua besturing en graphics al is het wel geinig dat je kunt uitstappen. Al is dat, dat je of ineens staat of erin zit.

Eigenlijk, ook niet te vergelijken ets heeft al zoveel jaren voorsprong natuurlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
ravw schreef op zondag 21 juli 2019 @ 15:56:
Ja kijk dat mod bouwers de handdoek in de ring gooien dat begrijp ik best ....
ik zal ook niet leuk vinden als ik een hele land gemaakt zou hebben waar veel tijd in zit, dat de makers dan dat hele land even als betaald uit gaan brengen , dat had wel even wat vriendelijker gekund

Je zou haast denken als je toch weet van elkaar dat iemand met een heel land bezig is , dan laat je dat toch even met rust , zo als spanje en portugal , ja die blijven maar zwart

het zal wel een reden hebben waarom ze die niet willen doen , en daar bij zit ik ook niet te wachten om daar op de snelweg te rijden met alleen maar bussen voor me die weer eens naar de españolas Playas gaan :o :( ;w
Dat SCS geen rekening kan houden met alle mod bouwers dat snap ik wel. Maar SCS heeft heel erg veel aan ProMods te danken. Denk dat heel veel mensen al waren afgehaakt als er geen ProMods was geweest. Ik heb destijds Italie gekocht omdat het moest om alles te kunnen blijven gebruiken. Zelf ben ik daar nog nooit heengereden en ga dat ook echt niet doen. Ik heb een enorm hekel aan het land en dat speelt zelfs door in dit spel. Mooiste zou ik vinden als ze Scandinavië wat meer wegen gaan doen. Zo mooi daar de bergen.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/45KRswn.png
Pancake007 schreef op zondag 21 juli 2019 @ 16:00:
[...]

Persoonlijk, kan ik aan on the road niet wennen.
Zowel, qua besturing en graphics al is het wel geinig dat je kunt uitstappen. Al is dat, dat je of ineens staat of erin zit.

Eigenlijk, ook niet te vergelijken ets heeft al zoveel jaren voorsprong natuurlijk.
Bij ETS2 en ATS kan je ook uitstappen. Enige verschil is dat je geen poppetje naast de vrachtwagen ziet staan. Dit noemen ze *kuch* console :*).

[ Voor 16% gewijzigd door CyberCow op 21-07-2019 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja dat van die spaghetti vreters ( al is het al van wegen die TOL wegen ) :( snap ik , dat heb ik ene beetje met die stokbrood vreters
maar ook met de VK kom ik niet graag ...

ik ben nu toch wel vaak in het oosten van europa te vinden in ETS2
beetje het gebied van de baltic sea en dan naar beneden , stukje DDR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op zondag 21 juli 2019 @ 16:35:
ja dat van die spaghetti vreters ( al is het al van wegen die TOL wegen ) :( snap ik , dat heb ik ene beetje met die stokbrood vreters
maar ook met de VK kom ik niet graag ...

ik ben nu toch wel vaak in het oosten van europa te vinden in ETS2
beetje het gebied van de baltic sea en dan naar beneden , stukje DDR
De weg van Nederland richting Rusland met die irritante drempel in Brest. Die weg kan ik echt dromen daar kom je echt veel te vaak. Oost Europa is gewoon groter dus je komt daar meer dan hier in het westen. Na een update dan staat de vrachtwagen weer in Rotterdam en begint het liedje weer opnieuw. Vandaag maar eens geprobeerd Southern Region 7.9 maar eens toe te voegen. Helaas is de download al corrupt en werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op zondag 21 juli 2019 @ 16:38:
[...]

De weg van Nederland richting Rusland met die irritante drempel in Brest. Die weg kan ik echt dromen daar kom je echt veel te vaak. Oost Europa is gewoon groter dus je komt daar meer dan hier in het westen. Na een update dan staat de vrachtwagen weer in Rotterdam en begint het liedje weer opnieuw. Vandaag maar eens geprobeerd Southern Region 7.9 maar eens toe te voegen. Helaas is de download al corrupt en werkt het niet.
lol die drempel in Brest _/-\o_ ( ze zouden er een boord bij moeten zetten ( verplicht helm te dragen ) puur voor de fun ( kopstoot tegen het dak

hier heb je mijn map

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/Pq39c4s1/20190721163842-1.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/W3xKp143/20190721163848-1.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/prNGbc05/20190721163852-1.jpg

helaas is dit mijn 3de profile al als ik mijn profile nog had van de eerste ETS2 dag en ik had daar nu alles nog van liggen had ik denk ik wel de hele map nu al een beetje vol gehad

heb de eerste jaar van ETS2 nog een "warez' versie gehad , tot hij op steam kwam , toen gelijk gekocht en alles wat daar bij hoort ook de andere trucksims van de makers behalve ETS ... maar die ga ik dnek ik ook puur voor nostalgie nog eens aanschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op zondag 21 juli 2019 @ 16:47:
[...]

lol die drempel in Brest _/-\o_ ( ze zouden er een boord bij moeten zetten ( verplicht helm te dragen ) puur voor de fun ( kopstoot tegen het dak

hier heb je mijn map

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

helaas is dit mijn 3de profile al als ik mijn profile nog had van de eerste ETS2 dag en ik had daar nu alles nog van liggen had ik denk ik wel de hele map nu al een beetje vol gehad

heb de eerste jaar van ETS2 nog een "warez' versie gehad , tot hij op steam kwam , toen gelijk gekocht en alles wat daar bij hoort ook de andere trucksims van de makers behalve ETS ... maar die ga ik dnek ik ook puur voor nostalgie nog eens aanschaffen
Wat zonde om je profiel te verliezen maar je kan dan toch altijd terug gaan naar de versie van voor een upgrade. Zie dat je niet echt heel veel nog hebt ontdekt maar dat komt door je 3e profiel. Gelukkig heb ik nog mijn eerste profiel die alweer dateert van december 2012. warez 8)7 verzie voor een spel wat na 6,5 jaar nog steeds vernieuwd word dat zou verboden moeten worden!!! Ohh wacht dat is het gelukkig al.

edit: is het mogelijk om een extra zoomniveau aan te maken waarin je hele kaart zichtbaar is?

[ Voor 3% gewijzigd door CyberCow op 21-07-2019 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op zondag 21 juli 2019 @ 16:53:
[...]

Wat zonde om je profiel te verliezen maar je kan dan toch altijd terug gaan naar de versie van voor een upgrade. Zie dat je niet echt heel veel nog hebt ontdekt maar dat komt door je 3e profiel. Gelukkig heb ik nog mijn eerste profiel die alweer dateert van december 2012. warez 8)7 verzie voor een spel wat na 6,5 jaar nog steeds vernieuwd word dat zou verboden moeten worden!!! Ohh wacht dat is het gelukkig al.
ja het was toen niet anders ;-) een format en vergeten je saves over te zetten
en ik denk dat vele begonnen zijn op Warez omdat hij niet overal als cd / DVD te koop was
maar ik zie dat soort dingen toch ook als demo en vaak als ik een game lang speelt koop ik hem toch wel

............sommige spellen wel meerdere malen gekocht zo wel CD , DVD , standaar versie , dlc , GOTY versie en op steam weer het zelfde Steam versies :+
denk dat ik hem nu wel in alle vormen heb liggen en ja wle pas nog een DLC van uit gebracht en we zijn weer bezig met die game ( titan quest )...............

ik had daar ook een heel hoog level , nu ziet ik weer vlak voor de 30 met beide
En ja zo iets , maar ik was toen ook veel bezig met longhaul en die games

hier mijn map van ATS wel het eerste pro :9 (of ook al weer tweede ?)
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/jSK1jjzg/20190721165436-1.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/rmvn2yV9/20190721165447-1.jpg

maar het zijn vaak de zelfde routes die ik rijd wil binnen kort gewoon eens zonder trainer gaan rijden en dan per staat alles gaan verkennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op zondag 21 juli 2019 @ 16:53:
[...]

edit: is het mogelijk om een extra zoomniveau aan te maken waarin je hele kaart zichtbaar is?
zo ik niet weten , zou wel mooi zijn zeker als straks de hele ATS map er is en ETS 2

maar ik moet wel zeggen dat de toevoeging van die stem navigatie wel heel fijn is _/-\o_

want nu zit je op de goede baan , vaak gebeurde het me nog wel eens dat ik de verkeerde baan nam en dus heel eind om moest rijden , maar nu weinig nog verkeerd gereden , ja gisteren nog 1 x in Las Vegas :+
Maar goed daar kon de Nav niets aan doen ...... :o

[ Voor 38% gewijzigd door ravw op 21-07-2019 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ETS2 een update krijgt dan kun je in Steam gewoon de vorige versie van ETS2 terugzetten zodat je door kunt blijven spelen met Promods ;)

En als Promods met een update komt dan update je ETS2, daarna Promods updaten en dan verder trucken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik dacht als ik nou eens bij zo'n zoombestand er een 8e camerapositie bijmaak dan zal het allemaal wel goedkomen. Nou dat was het niet want ik kreeg zelfs mijn profiel niet meer gestart. Dus bij de 7e positie de camera heel ver uit laten zoomen. Dat werkt maar of dat nou zo handig is om iemand te laten zien waar je bent geweest dat vraag ik mij weer af. Maar goed hier ben ik overal al geweest:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XhM4bNR.png

Southern Region 7.9 nu ook werkend gekregen met toegangsweg naar YKSRSK (Turkije). Altijd mooi om de map weer groter te kunnen maken. Helaas sta ik nou wel weer in Rotterdam maar je moet er maar iets voor over hebben.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/F3Dcwlb.png

edit: het lijkt net of die wegen niet aansluiten maar dat doen ze wel. Denk dat het komt omdat ik met dat zoomgebeuren aan het stoeien ben.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DxttJZr.png

[ Voor 34% gewijzigd door CyberCow op 21-07-2019 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoop dat er nog eens iemand de oude route 66 map gaat maken dus alleen die route want die lijkt me wel erg mooi en dan zeker de hele omgeving zo real mogelijk na maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pancake007
CyberCow schreef op zondag 21 juli 2019 @ 16:04:
[...]

Bij ETS2 en ATS kan je ook uitstappen. Enige verschil is dat je geen poppetje naast de vrachtwagen ziet staan. Dit noemen ze *kuch* console :*).
hehe bijdehand :D

Scheelt dat poppetje zie je bij on the road ook niet ;) haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo heb net een ritje gedaan met een %$&% IVECO .... maar snel dat ding maar weer verkocht , dat is toch geen vrachtauto ,dat lijkt meer op een uit de kluit gewassen bestel auto

maar goed heb nu wel weer een mooie Volvo op de kop weten te tikken , met een mooie special paint er op van eigen bodem :-)

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/x8c74BtV/20190721202504-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:29
Dit werkt perfect: http://www.squirrel.tv/forums/index.php?topic=1075.0

Zelf heb ik een standaard profiel zonder map mods, en daar speel ik altijd op. Ik heb dat profiel gedupliceerd en daar voeg ik dan alle map mods aan toe.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo mijn eerste vrachtje met de Volvo word een leuke

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/3xqf6tzg/20190721205416-1.jpg

mag het ietsje meer wezen :o :o :o :o :X :X

tot ziens .. mensen tot de kerst dan maar weer _/-\o_ :X

kan wel gelijk weer op zoek gaan naar een nieuwe truck als ik deze klaar heb :D

[ Voor 17% gewijzigd door ravw op 21-07-2019 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op zondag 21 juli 2019 @ 21:02:
Zo mijn eerste vrachtje met de Volvo word een leuke

[Afbeelding]

mag het ietsje meer wezen :o :o :o :o :X :X

tot ziens .. mensen tot de kerst dan maar weer _/-\o_ :X

kan wel gelijk weer op zoek gaan naar een nieuwe truck als ik deze klaar heb :D
Dat is wel een mooie rit. Rij je dan ook door Turkije of ga je een heel eind met de boot? Let erop op Cyprus rijden ze links ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op zondag 21 juli 2019 @ 21:15:
[...]

Dat is wel een mooie rit. Rij je dan ook door Turkije of ga je een heel eind met de boot? Let erop op Cyprus rijden ze links ;).
Ik ga niet Turkije in want daarvoor stap ik al op de boot

de route die ik moet rijden
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/DySby58j/20190721212047-1.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/4ymnyNN7/20190721212114-1.jpg
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op zondag 21 juli 2019 @ 21:24:
[...]

Ik ga niet Turkije in want daarvoor stap ik al op de boot

de route die ik moet rijden
[Afbeelding]
[Afbeelding]
:D
Mooie rit @ravw ben daar ook wel eens geweest. Heb er gelijk maar een garage gekocht. Deze brengt helaas niet heel erg veel op.

Hoe kan het dat sommige .scs bestanden niet te openen zijn. Ik wil namelijk in Prozoma zoom wil ik het zoomniveau aan gaan passen maar krijg steeds dezelfde melding. Het maakt niet uit of ik het met winzip/winrar/7-zip. krijg de melding "kan <bestand> niet openen als archief"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op zondag 21 juli 2019 @ 22:06:
[...]

Mooie rit @ravw ben daar ook wel eens geweest. Heb er gelijk maar een garage gekocht. Deze brengt helaas niet heel erg veel op.

Hoe kan het dat sommige .scs bestanden niet te openen zijn. Ik wil namelijk in Prozoma zoom wil ik het zoomniveau aan gaan passen maar krijg steeds dezelfde melding. Het maakt niet uit of ik het met winzip/winrar/7-zip. krijg de melding "kan <bestand> niet openen als archief"
Uitpakken dat bestand niet als ZIP laten staan in je map MOD gooien en , in game aanvinken :D
of wil je het bestand aanpassen? staat hij niet op readonly ?

PS zit nu al vlak voor de grens van Oostenrijk( even op een parkeerplek vlak na de Nurnberg ) _/-\o_
Maar promod doet wel hele mooie dingen
de laatste keer dat ik hem gebruikt heb is denk ik een jaar geleden

[ Voor 19% gewijzigd door ravw op 21-07-2019 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan deze mod wel uitpakken uit het rar bestand maar niet het scs bestand openen in 7zip om het aan te passen. Het gaat om de volgende mod:
PROMZONA_4_Promods_Zoom (link: https://sharemods.com/rdm...A_4_Promods_Zoom.rar.html)

Verder heb ik het eindelijk weer voor elkaar om mijn map enorm groot te hebben.
ProMods 2.41
RusMap 1.9.0
Great steppe 1.2
Southern Region 7.9
Roextended 2.1
YKSRK 1.7.1
Russian Open Spaces 7.5

En alles is met elkaar verbonden. En het start nog snel op en niet zoals voorheen een minuut of 8 moeten wachten. Al ruim een jaar niet zoveel wegen meer gehad. Ik ben weer blij :):)

[ Voor 6% gewijzigd door CyberCow op 21-07-2019 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dat lang opstarten was bij mij ook en reden dat Ik heb alle ik veel mods weg heb gedaan , ook promods

maar nu is hij netzo snel als een ETS only met DLCs

Ik heb alle DLC mappen en promods , die andere ken ik niet maar zijn die ook nog een beetje mooi en leuk om door te rijden ?

[ Voor 33% gewijzigd door ravw op 21-07-2019 23:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barfman
CyberCow schreef op zondag 21 juli 2019 @ 22:50:
Ik kan deze mod wel uitpakken uit het rar bestand maar niet het scs bestand openen in 7zip om het aan te passen. Het gaat om de volgende mod:
PROMZONA_4_Promods_Zoom (link: https://sharemods.com/rdm...A_4_Promods_Zoom.rar.html)

Verder heb ik het eindelijk weer voor elkaar om mijn map enorm groot te hebben.
ProMods 2.41
RusMap 1.9.0
Great steppe 1.2
Southern Region 7.9
Roextended 2.1
YKSRK 1.7.1
Russian Open Spaces 7.5

En alles is met elkaar verbonden. En het start nog snel op en niet zoals voorheen een minuut of 8 moeten wachten. Al ruim een jaar niet zoveel wegen meer gehad. Ik ben weer blij :):)
Je moet dan met D.A.R.T unlocker het bestand openen, heb ik even voor je gedaan.
PROMZONA_4_Promods_Zoom.zip - 83 KB

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ravw schreef op zondag 21 juli 2019 @ 23:01:
Ja dat lang opstarten was bij mij ook en reden dat Ik heb alle ik veel mods weg heb gedaan , ook promods

maar nu is hij netzo snel als een ETS only met DLCs

Ik heb alle DLC mappen en promods , die andere ken ik niet maar zijn die ook nog een beetje mooi en leuk om door te rijden ?
Ik weet niet of je het als een vraag bedoelde maar heb het maar even nagekeken. Bij het profiel starten zonder mods met inloggen bij world of trucks duurt het bij mij 11 seconden. Bij het profiel met de mods die ik net heb gezegd duurt het wel langer en dat is 27 seconden.
Barfman schreef op zondag 21 juli 2019 @ 23:06:
[...]

Je moet dan met D.A.R.T unlocker het bestand openen, heb ik even voor je gedaan.
PROMZONA_4_Promods_Zoom.zip - 83 KB
Ik heb geprobeerd om het aan te passen en dat is ook wel gelukt maar dan ben ik de achtergrond weer kwijt. Heb ook niet zo heel veel zin om dat helemaal uit te zoeken maar ben wel blij dat ik nu weet met wat voor programma ik het door kan breken. Bedankt voor je oplossing!

Het lijkt wel of het ETS2 het wist dat ik weer snel een keer naar Ijsland toe wilde gaan. Zie er nou een rit tussenstaan van waar vandaan ik kom. Teleport doe ik niet aan dus moet het van het geluk hebben.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WLRJTIM.png

[ Voor 39% gewijzigd door CyberCow op 22-07-2019 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo eindelijk klaar met mijn rit
echt een hele mooie rit geweest , alleen het laatste gedeelte met die tol wegen en grenscontroles .. goede dag zeg ... dan merk je wel waarom de vrachtwagen bestuurders de grenzen willen open houden , je staat soms uren te wachten voor je een keer er door heen kan , en dan weer wachten voor een tol weg die daar na gelijk begint

maar wel erg mooi , probeer morgen even een filmpje te maken van alle screenshots die ik gemaakt heb van dag tot dag _/-\o_

heb al weer een nieuwe vracht op gepikt naar Italie het is maar een kort ritje twee keer met de boot over en dan ben ik er al bijna ....

maar nu slapen :X :O

[ Voor 11% gewijzigd door ravw op 22-07-2019 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op maandag 22 juli 2019 @ 01:58:
Zo eindelijk klaar met mijn rit
echt een hele mooie rit geweest , alleen het laatste gedeelte met die tol wegen en grenscontroles .. goede dag zeg ... dan merk je wel waarom de vrachtwagen bestuurders de grenzen willen open houden , je staat soms uren te wachten voor je een keer er door heen kan , en dan weer wachten voor een tol weg die daar na gelijk begint

maar wel erg mooi , probeer morgen even een filmpje te maken van alle screenshots die ik gemaakt heb van dag tot dag _/-\o_

heb al weer een nieuwe vracht op gepikt naar Italie het is maar een kort ritje twee keer met de boot over en dan ben ik er al bijna ....

maar nu slapen :X :O
Zo mooi hoe iemand op kan gaan in een spelletje het haast echt lijkt. Die grenscontroles daar dat is een ramp. Volgens mij heeft dat ook te maken met overschakeling van mod. Ben eens benieuwd naar het filmpje. Wat betreft je volgende rit je kan ook navigatiepunten aangeven dat je er via land heengaat. In tijd is dat meestal wel haalbaar. ETS2 is zonde om steeds je laadscherm te zien met een scheepshoorn door je speakers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
CyberCow schreef op maandag 22 juli 2019 @ 07:13:
[...]

Zo mooi hoe iemand op kan gaan in een spelletje het haast echt lijkt. Die grenscontroles daar dat is een ramp. Volgens mij heeft dat ook te maken met overschakeling van mod.
ach je krijgt echt een beetje dit gevoel er van

YouTube: Sittin at the dock all day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-05 13:58
Ik heb de game in de sale gekocht, het is op zich een prima game, lekker relaxt tijdverdrijf. Ik stoor mij alleen ontzettend aan het lage motorgeluid.. het klinkt eigenlijk voor geen meter. Een beetje windgeruis, en heel ver weg ergens op de achtergrond hoor ik de motor. Ik kan ook geen enkele mod/tool vinden die dit specifiek kan aanpassen. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Divak schreef op maandag 22 juli 2019 @ 12:33:
Ik heb de game in de sale gekocht, het is op zich een prima game, lekker relaxt tijdverdrijf. Ik stoor mij alleen ontzettend aan het lage motorgeluid.. het klinkt eigenlijk voor geen meter. Een beetje windgeruis, en heel ver weg ergens op de achtergrond hoor ik de motor. Ik kan ook geen enkele mod/tool vinden die dit specifiek kan aanpassen. Iemand tips?
Kan het niet aan je vrachtwagen liggen. Ik rij zelf met een oude MAN euro5 en deze heeft ook een vrij laag geluid. De nieuwe Actros is bijvoorbeeld fluister stil. Je kan ook de geluidsinstellingen aanpassen wat je wel en niet goed wil horen. Heb je al met een andere vrachtwagen geprobeerd hoe de geluidsbeleving dan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-05 13:58
CyberCow schreef op maandag 22 juli 2019 @ 13:05:
[...]

Kan het niet aan je vrachtwagen liggen. Ik rij zelf met een oude MAN euro5 en deze heeft ook een vrij laag geluid. De nieuwe Actros is bijvoorbeeld fluister stil. Je kan ook de geluidsinstellingen aanpassen wat je wel en niet goed wil horen. Heb je al met een andere vrachtwagen geprobeerd hoe de geluidsbeleving dan is?
Nee, nog niet, ben nog maar net begonnen met de game.
Misschien is met de ramen open rijden ook nog een idee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Divak schreef op maandag 22 juli 2019 @ 13:21:
[...]

Nee, nog niet, ben nog maar net begonnen met de game.
Misschien is met de ramen open rijden ook nog een idee :D
Het openen van de ramen heb ik nog niet kunnen ontdekken maar heb je daar een mod voor gevonden. Die zou ik dan wel weer willen hebben al is het maar om het overige verkeer wat realistischer te kunnen horen. Verder veel plezier met ETS2. Heb je alleen de basisgame gekocht of ook nog DLC's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Divak schreef op maandag 22 juli 2019 @ 12:33:
probeer deze mod eens

https://steamcommunity.co...filedetails/?id=790091076

die is voor alle trucks ik rijd er zelf ook mee :-) het is al een stukje beter dan basic

of je zou die met open pipe sound is moeten doen , Actros met V8 sound

YouTube: Actros v8

[ Voor 10% gewijzigd door ravw op 22-07-2019 14:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ravw schreef op maandag 22 juli 2019 @ 13:52:
[...]

probeer deze mod eens

https://steamcommunity.co...filedetails/?id=790091076

die is voor alle trucks ik rijd er zelf ook mee :-) het is al een stukje beter dan baisc
Ga deze ook maar eens proberen misschien gaat dat rare geluid er dan wel uit bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op maandag 22 juli 2019 @ 13:57:
[...]

Ga deze ook maar eens proberen misschien gaat dat rare geluid er dan wel uit bij mij.
pak deze dan ook mee , fill it up sound , beter dan standaard

https://steamcommunity.co...821&searchtext=tank+sound

geeft toch dat beetje net extra O+

net zo als deze beter Rain effects

https://steamcommunity.co...1787041596&searchtext=rai

Wil je ene beetje engelse humor op je NAV hebben en die ook nog eens goed verstaanbaar is _/-\o_

https://steamcommunity.co...id=1767139383&searchtext=

[ Voor 46% gewijzigd door ravw op 22-07-2019 14:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@ravw ik heb ze nog niet geprobeerd want ik was veel te bang dat ik teruggezet zou worden in Rotterdam omdat ik eindelijk weer eens een keer een rit had naar het mooie Ijsland. Ga deze zo downloaden en proberen. Ben inmiddels in Ijsland.

Altijd mooi door de Schotse heuvels te rijden. Helaas was het nog donker.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/16kl7WV.png

Daar is de schemer en kan ik nog net genieten van de eindeloze grasvlaktes. Hier al met de zee ernaast zodat je weet dat de boot niet lang meer gaat duren.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xbtD2Ud.png

Daar zijn we dan in Ijsland.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aEtkXmF.png

Typerend voor Ijsland de gekleurde houten huisjes.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/c1tkVh7.png

Dit is echt één van de mooiste gebieden van heel ETS2. Met dank aan ProMods want anders had je dit niet gehad.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HgWvqHz.png

De eindbestemming is in zicht. Nog een paar kilometer.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0gkMVVc.png

En daar sta ik dan op de eindbestemming. Benieuwd of dieper Ijsland nog een rit is.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LJD8LGm.png

Maar eerst even uit laten betalen. Want heb die €€€ zo hard nodig.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wDdQNsI.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over dat slapen , ik heb me nu voorgenomen om dan in game snachts te gaan slapen en alleen maar met ochtend, middag en avond licht te gaan rijden niet meer in het donker

je mist zo veel van de mooie dingen
bij de boot zorg ik ook dat ik vaak laat aankomt
en in game altijd rond 12 / 1 uur in de middag even tanken of een rust plaats zoeken voor hapje eten en benen strekken _/-\o_

die rit van gisteren duurde iets meer dan 4 uur rijden (real time) , dus als je dan even tijdens de break en slapen, ej zelf voorzien van een plas en drink pauze

[ Voor 37% gewijzigd door ravw op 22-07-2019 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op maandag 22 juli 2019 @ 14:30:
Over dat slapen , ik heb me nu voorgenomen om dan in game snachts te gaan slapen en alleen maar met ochtend, middag en avond licht te gaan rijden niet meer in het donker

en in game altijd rond 12 / 1 uur in de middag even tanken of een rust plaats zoeken voor hapje eten en benen strekken _/-\o_
Gewoon meer kilometers rijden de volgende keer is het niet donker als je er komt. Zo denk ik erover. Probeer altijd alles zo efficiënt mogelijk in te delen op het vermijden van de boot na dan. Ik wil rondrijden en niet gaan wachten met de boot. Helaas is er geen rit dieper Ijsland in dus moet maar weer hele andere kant op gaan. Gelukkig meer dan de helft van de tijd door Scandinavië. Wel weer een beste rit.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mNJSnC4.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
CyberCow schreef op maandag 22 juli 2019 @ 13:57:
[...]

Heb je nou nog steeds last van dat geluidje >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Barfman schreef op maandag 22 juli 2019 @ 15:42:
[...]

Was mijn Steam wachtwoord kwijt had eerst gezocht of ik deze mod los kon vinden. Ga het nu testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:56
ravw schreef op maandag 22 juli 2019 @ 14:30:

die rit van gisteren duurde iets meer dan 4 uur rijden (real time) , dus als je dan even tijdens de break en slapen, ej zelf voorzien van een plas en drink pauze
Ik probeer zelf ook zoveel mogelijk op de dag te rijden. Maar de vermoeidheidsklok loopt niet synchroon met de nacht / slaapduur. Je krijgt ongeveer 14 uur tot weer vermoeid. Dan 8 uur slaap, geen 10. Kunt er wel doorheen trekken, maar krijg je op een gegeven moment weer zeer flauw boetes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Barfman schreef op maandag 22 juli 2019 @ 15:42:
[...]

Omdat het geluid niet altijd optrad heb ik eerst een hele tijd moeten rijden. Die nieuwe mod geeft wel een totaal ander geluid aan mijn vrachtwagen. hierdoor hoog ik mijn richtingaanwijzers haast niet meer en dat irritante gegaap is weer terug. Het geluidje lijkt wel weg te zijn. Mooiste zou zijn om dat gegaap eruit te slopen en het geluid van de richtingaanwijzers iets luider weer te krijgen. Keer de mod slopen. Het is mijn eerste mod via steam moet het allemaal nog uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychodude schreef op maandag 22 juli 2019 @ 17:54:
[...]

Ik probeer zelf ook zoveel mogelijk op de dag te rijden. Maar de vermoeidheidsklok loopt niet synchroon met de nacht / slaapduur. Je krijgt ongeveer 14 uur tot weer vermoeid. Dan 8 uur slaap, geen 10. Kunt er wel doorheen trekken, maar krijg je op een gegeven moment weer zeer flauw boetes.
die heb ik uit staan , vind ik ook niet real :-)
ik doe net in het echt ene beetje de tijden aan houden dus je rust dan wel uit , het is niet dat 2400 km on afgebroken gaat rijden :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!
CyberCow schreef op maandag 22 juli 2019 @ 18:39:
[...]
Mooiste zou zijn om dat gegaap eruit te slopen
https://steamcommunity.co...791&searchtext=yanw+sound

_/-\o_ :D

bij steam mods altijd even aanvinken als favorieten en dan abonneren
dan kan je hem altijd bij je eigen favorieten terug vinden en met weg halen druk je ze beide weer aan _/-\o_

jammer dat jazzycat en andere mods niet komen , zal mooi wezen als promods daar ook zou komen maar die is helaas iets te groot voor opslag bij steam

en het voordeel daarvan is weer bij steam komt er een nieuwe versie uit dan word hij geupdate , dus niet elke keer zoeken naar de nieuwe versie's

voor die richting aanwijzers (engelsewoord blinkers) is ook wel een mod te krijgen

de Sound Fixes Pack v19.18 is ook ene mooie

ben ook weer onderweg van catanzaro naar salzburg met Snijbloemen _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/nr9Rjbtn/20190722201027-1.jpg

zo hier de reever aangesloten en gecontroleerd of alles goed werkt
jeps mooi dan kunnen we nu mooi op weg
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/WzV83DSw/20190722201159-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/wTT5GYrM/20190722201645-1.jpg

8) ............. wat hoor ik daar ... een bonkend geluid
ojee , zuiden van italie en een onbekende trailer op halen :o ( iets met vluchtelingen , hoop het niet dan zijn ze nu bevroren
dan hebben we nu denk ik wel diepvries vlees uit somalia als lading :X :X

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/Z5PTBXTP/20190722201853-1.jpg
maar even gestopt maar gelukkig niets iets om me zorgen te maken was een spanband die los hing :9 dus we kunnen weer verder :+

[ Voor 88% gewijzigd door ravw op 22-07-2019 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op maandag 22 juli 2019 @ 19:47:
[...]

https://steamcommunity.co...791&searchtext=yanw+sound

_/-\o_ :D

bij steam mods altijd even aanvinken als favorieten en dan abonneren
dan kan je hem altijd bij je eigen favorieten terug vinden en met weg halen druk je ze beide weer aan _/-\o_

jammer dat jazzycat en andere mods niet komen , zal mooi wezen als promods daar ook zou komen maar die is helaas iets te groot voor opslag bij steam

en het voordeel daarvan is weer bij steam komt er een nieuwe versie uit dan word hij geupdate , dus niet elke keer zoeken naar de nieuwe versie's

voor die richting aanwijzers (engelsewoord blinkers) is ook wel een mod te krijgen

de Sound Fixes Pack v19.18 is ook ene mooie
Wil eigenlijk dit soort dingen met zo weinig mogelijk mods doen. Denk dat irritante geluid ook een overblijfsel is van een hele oude mod. Mijn profiel moet nog langer mee dus hoopte op een instelling maar helaas dat is niet zo. Met gapen ga ik eens proberen. Toch bedankt voor je advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op maandag 22 juli 2019 @ 20:22:
[...]

Wil eigenlijk dit soort dingen met zo weinig mogelijk mods doen. Denk dat irritante geluid ook een overblijfsel is van een hele oude mod. Mijn profiel moet nog langer mee dus hoopte op een instelling maar helaas dat is niet zo. Met gapen ga ik eens proberen. Toch bedankt voor je advies.
dat is ook een van de redenen dat ik mijn hele ETS 2 save weg schrijf naar een andere deel van de pc .. mocht het fout gaan dan zet ik de oude save terug
en mocht mijn HD het begeven dan heb je ze ook niet meer ( of je moet hem in cloud hebben staan dan kan je wel weer verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Oke, nieuwe Weather Mod voor ETS2 is uit, prachtige mod en zeker een aanrader.

SIMPLIFIED FEATURES (as of this version (1.0.0ob-220719)):
  • Over 250 skybox/skydome textures in mostly 8 and up to 16K quality
  • Every single skybox/skydome texture comes with individual and the most realistic visuals, as currently possible within the game limitations
  • Improved, custom and realistic cloud shadows
  • Realistic sun visuals (including custom flare)
  • Improved skybox model (higher poly, seamless textures)
  • Improved alpha channels for realistic cloud masking (sun does not shine through clouds anymore)
  • Enhanced visuals during rainy weather (new rain streaks, no shining sun through cloudy skies, fog, rainbows, rain intensity variations)
  • Realistic and soft bloom settings
  • New sound effects (rain and thunder)
  • Some improved ground textures
  • More realistic light flares and light behaviour / visuals
  • Improved particles
  • Total overhaul of night visuals incl. realistic and correct nightsky and star positions
  • Realistic looks of the moon
  • New loading screens
NaturaLux - ETS 2 Edition (Enhanced Graphics and Weather)

Afbeeldingslocatie: https://live.staticflickr.com/65535/48351060406_b96d64a475_c.jpg

Afbeeldingslocatie: https://live.staticflickr.com/65535/48351194517_c893b12d0f_c.jpg

Afbeeldingslocatie: https://live.staticflickr.com/65535/48351192132_774e80a1fb_b.jpg

[ Voor 78% gewijzigd door Barfman op 23-07-2019 00:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ja maar waar kan ik de download link vinden , kom niet door die inlog van hun site heen ?
heb het antwoord steeds fout ?

hier nog even twee mooie screenshot

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/DZFWfc6C/20190723005251-1.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/HW6JHXy2/20190723010107-1.jpg

[ Voor 46% gewijzigd door ravw op 23-07-2019 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:48
CyberCow schreef op maandag 22 juli 2019 @ 20:22:
[...]

Ik ben zelf een 100% vanilla rijder, ik gebruik vrijwel nooit mods. Op een of andere manier voelt het toch niet helemaal "echt" ofzo. En bespaart een hoop crashes en fps drops.

En met de SCS maps die steeds beter en beter worden heb ik eigenlijk niets te klagen :9

Maar...... erg knap werk Promods!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
@ravw ik heb gewoon het woord Weather gebruikt.

[ Voor 4% gewijzigd door Barfman op 23-07-2019 09:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Barfman schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 09:01:
@ravw ik heb gewoon het woord Weather gebruikt.
die heb ik dus ook gebruikt maar gaf fout dus nog maar eens proberen
Zo het is me gelukt maar el twee keer moeten aanmelden , gebruiksvriendelijk is alles behalve dat

maar oke na dat je de bestanden binnen heb en de mods aangevinkt heb is het wel _/-\o_ met het rijden

Alleen moet wel zeggen , je moet een goede PC hebben wil je dit nog een beetje lekker laten lopen , nu voor het eerst hoor ik mijn fans lopen van mijn graka :o

dus hij was dus nu echt warm aan het worden maar goed het resultaat mag er wel wezen

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/tJnhDxyF/20190723100028-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/vBgz2jt1/20190723100136-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/VNT9tgPz/20190723100526-1.jpg
net de tunnel uit bij de A4 ( die hier op nog geen 50 meter van mijn huis ligt :D

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/sgLGH26c/20190723100701-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/vHkGp6yc/20190723101303-1.jpg
O+

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/vHFshwtV/20190723101643-1.jpg

[ Voor 68% gewijzigd door ravw op 23-07-2019 10:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Eindelijk weer eens een keer een enorme rit voor de boeg. Net geen 10.000km al gaat dit wel een paar dagen duren.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kM0tpzi.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/o1S5N1D.png

[ Voor 13% gewijzigd door CyberCow op 23-07-2019 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 13:34:
Eindelijk weer eens een keer een enorme rit voor de boeg. Net geen 10.000km al gaat dit wel een paar dagen duren.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
dat bedrag voor een zooi pallets weg te rijden :o
zijn ze belegt met 24 k goud :X
maar wel een lekkere lange rit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 13:58:
[...]

dat bedrag voor een zooi pallets weg te rijden :o
zijn ze belegt met 24 k goud :X
maar wel een lekkere lange rit
Wat er op die pallets staat kan het daglicht niet verdragen. Dus dan komt er te staan lege pallets. Iedereen weet wel beter :). Heb dat altijd leuk gevonden van die mega lange ritten maar dat kan alleen met Russian Open Spaces. Afgelopen jaar moeten kiezen tussen ProMods en Open Spaces en eindelijk werkt het weer gezamenlijk.

[ Voor 21% gewijzigd door CyberCow op 23-07-2019 14:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
CyberCow schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 14:00:
[...]

Wat er op die pallets staat kan het daglicht niet verdragen. Dus dan komt er te staan lege pallets. Iedereen weet wel beter :). Heb dat altijd leuk gevonden van die mega lange ritten maar dat kan alleen met Russian Open Spaces. Afgelopen jaar moeten kiezen tussen ProMods en Open Spaces en eindelijk werkt het weer gezamenlijk.
Net zo iets als in Ausie even een graafmachine invoeren

YouTube: Politie Australië vindt 384 kilo cocaïne op röntgenfoto | NU.nl
:o :o

Straatwaarde tegen gehouden van 87 miljoen euro. :'( daar gaat me vakantie

Zo hier een stukje van mijn rit naar zweden toe door Duitsland heen

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/SNCDD8Ny/20190723142231-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/jSqPPJD3/20190723142652-1.jpg
hier de nacht rust

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/fTn6zMVR/20190723142806-1.jpg
zo vroeg weer op de weg op de boot te halen

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/25bq7drG/20190723144017-1.jpg
aankomst bij de veer

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/P5d9DKzG/20190723144314-1.jpg

Aankomst in Denmark

[ Voor 30% gewijzigd door ravw op 23-07-2019 16:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
zo hier wel een paar leuke screens in danmark

een agentje die levens moe is
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/0N6n8rhb/20190723221847-1.jpg

en spanbandjes vergeten ? :X :X

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/VkJntpgh/20190723222443-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk fimpje , te zien hoe het allemaal begon om bij ETS 2 en ATS aan te komen .. alle truck sims die hier in voorkomen heb ik dus ook gespeeld
en nog wel meer truck sim zoals Rig’n’Roll

YouTube: History 18 Wheel Of Steel/Truck Simulator (2002-2016)

[ Voor 8% gewijzigd door ravw op 24-07-2019 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
voor wie nog ene beetje afwisseling wil hebben met trucks hier staan een paar mooie bij ..

http://www.ets2world.com/...lator-2-mods/ets2-trucks/

ook vele oude modellen van volvo , daf en zo en vele ook voor 1,35 _/-\o_
heb er al weer een paar binnen gehaald en bekeken maar top spul zit er bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pancake007
Top. Vanavond eens kijken dan.
Sowieso, de f12 mod blijf ik regelmatig nog gebruiken. Jammer, dat van de eerste fh nergens een template is.

Gisteren, vol enthousiasme de airco op de pc gericht. Naturelex gedownload na een rompslomp van registreren en linkjes klikken om tot 2x toe een corrupte main mod te hebben. Meer hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pancake007 schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 06:19:
Top. Vanavond eens kijken dan.
Sowieso, de f12 mod blijf ik regelmatig nog gebruiken. Jammer, dat van de eerste fh nergens een template is.

Gisteren, vol enthousiasme de airco op de pc gericht. Naturelex gedownload na een rompslomp van registreren en linkjes klikken om tot 2x toe een corrupte main mod te hebben. Meer hier last van?
nee hier ging het wel goed alleen dat registreren ging bij mij lastig maar ben er wel door gekomen .. :-)
je moet die eerste file ook wel hebben (met promod bestand en rus map , maar die zal je nu wel hebben

vind het wel een hele verbetering
alleen voor een mod zo veel werk doen , maar goed het is het wel waard

om gelijk een voorbeeldje te geven , denk dat ik toch maar even wacht met mijn vrachtje weg brengen

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/9MkhQtj6/20190726092134-1.jpg

:X

[ Voor 14% gewijzigd door ravw op 26-07-2019 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pancake007
Haha ziet er erg gaaf eruit!

Ja heb alles, maar bleef met unzippen corrupt aangeven. Ik heb maar de handdoek in de ring gegooid, voor het ongeduld in kickt en alles buiten ligt 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gaan jullie ook nog de kant van de oekraine op
zal mooi wezen om dan een gedenk teken neer te zetten op de plek van de ramp van de MH17
en ook zou ik een keer richting pripyat en zo willen gaan (voor de niet kenners (chernobyl)

en wanneer komt die addon uit van promods

[ Voor 16% gewijzigd door ravw op 26-07-2019 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekraïne is nog steeds in ontwikkeling, momenteel in de richting van Lviv. Middle-East Add-on is nu uit :)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 20:35:
Oekraïne is nog steeds in ontwikkeling, momenteel in de richting van Lviv. Middle-East Add-on is nu uit :)
Moet je nieuw Def bestand aanmaken voor deze add-on?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nope dat is alleen voor de main pack. Het ME pack heeft een eigen def bestand
Bovendien, als je de mod laad moet ME een hogere prioriteit hebben dan de rest van ProMods zodat de veerverbindingen in Griekenland & Cyprus goed geladen worden.

[ Voor 51% gewijzigd door ScuL op 26-07-2019 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 20:50:
Nope dat is alleen voor de main pack. Het ME pack heeft een eigen def bestand
Bovendien, als je de mod laad moet ME een hogere prioriteit hebben dan de rest van ProMods zodat de veerverbindingen in Griekenland & Cyprus goed geladen worden.
als het goed is dan doet ETS 2 dat zelf als je alle mods uitschakelt en dan alles tegelijk tijd weer aan ...

maar ik kan het mis hebben , bij mij heeft het al 2 keer een probleem opgelost

klopt het dat die addon maar 9 mb is ?

[ Voor 3% gewijzigd door ravw op 26-07-2019 21:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TWCRay
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:29
Cool @ScuL ! Net zoals vroeger op het midden oosten rijden met een Scania 1-serie oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TWCRay schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 21:02:
Cool @ScuL ! Net zoals vroeger op het midden oosten rijden met een Scania 1-serie oOo
old skool :9

of met de oude Vabis (voorloper van de Torpedo

[ Voor 11% gewijzigd door ravw op 26-07-2019 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/MKMcdDLP/20190726213933-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/d3zVzbfW/20190726214329-1.jpg

:X :X :X

nu hopen snel op die Black sea DLC

alleen waarom zit ik nu steeds in de lucht te kijken als ik daar rijd :X :X

[ Voor 28% gewijzigd door ravw op 26-07-2019 21:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ravw schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 20:58:
[...]

klopt het dat die addon maar 9 mb is ?
Ja uitgepakt bijna 100, we gebruiken flinke compressie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pancake007
Gaaf!

De Middle East, is wel gaaf trouwens.

YouTube: Promods Middle East

[ Voor 92% gewijzigd door Pancake007 op 27-07-2019 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja die weg langs de dead sea :o lijkt geen einde aan te komen
maar die ME is heel gaaf , leuk dat het aangegeven word dat je op het laagste niveau van de wereld bevind

>:) :X ( doordenkertje ) >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pancake007
Klopt haha
Heerlijk met een ouwe vrachtwagen erlangs. Beetje het old school gevoel.

Nu met een 3300 van Valencia naar Jeruzalem.

( 😂😂😂 Mooi doordenkertje )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pancake007 schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 13:01:
Klopt haha
Heerlijk met een ouwe vrachtwagen erlangs. Beetje het old school gevoel.

Nu met een 3300 van Valencia naar Jeruzalem.

( 😂😂😂 Mooi doordenkertje )
Lol ik rij nu net naar barcelona vanuit leipzig wel met een MAN Euro 6 bak anders kom je nergens meer binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pancake007
Haha, geluk dat mijn baas het betaald. :-)
Wel een mooie rit, die je hebt! Ook binnendoor in Frankrijk, om de tol te ontwijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pancake007 schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 13:20:
Haha, geluk dat mijn baas het betaald. :-)
Wel een mooie rit, die je hebt! Ook binnendoor in Frankrijk, om de tol te ontwijken?
dat kijk ik straks wel eerst naar de franse grens rijden ..

Ik heb nu wel 14 mede truckers rijdne waaronder andere in rotterdam gesponsord word door DAF _/-\o_
Ze hadden nog wat oude dingen staan dus die wilde ze kwijt

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/wTZDqxM0/20190727132654-1.jpg

Dortmund is net aangekocht en alles uit rotterdam verhuist naar die garage om vervolgens weer verse truckers in dienst te nemen waar ze ervaring op kunnen doen

nu nog eens kijken of ik in ME een garage kan krijgen en in Spanje

, lekker snel geld verdienen ;-) door gewoon automatisch steeds je eigen truck automatisch te verplaatsten naar de garage zonder zelf te hoeven rijden , wel even een ruimte leeg houden als je dat gaat doen _/-\o_
al twee keer gehad als je afstand heel ver is dat je gewoon 100.000 extra bij geschreven krijgt door dat de andere dan wel door blijven rijden
tikt soms snel aan

Zou nog eens leuk zijn als je met dat geld nu ook eens leuke huizen kon kopen ,vakantie plekje
O+

lijkt me wel wat voor een nieuwe DLC holiday inn
of een "tourbus' route die alleen tussen de hoofdsteden gaat , die je kan rijden

:+ of in de VS juist de hoofdsteden van de states met een grayhound bus , of old skool bus :D

[ Voor 48% gewijzigd door ravw op 27-07-2019 13:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pancake007
haha, die jongens hebben mooi spul nog!
Beetje r'dam vol roet gooien :)

haha, klopt ja of 1x mp starten, bulk je ook ineens van het geld hehe

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/O6TXpps.png?1

Binnendoor in Frankrijk, beetje Henk Wijngaard op en een dikke knie van het double clutchen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pancake007 schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 13:38:
haha, die jongens hebben mooi spul nog!
Beetje r'dam vol roet gooien :)

haha, klopt ja of 1x mp starten, bulk je ook ineens van het geld hehe

[Afbeelding]

Binnendoor in Frankrijk, beetje Henk Wijngaard op en een dikke knie van het double clutchen
dikke knie heb ik al en dat is niet van het DC :| :X
maar van 2 weken geleden een valpartij mee gemaakt , het nadeel als je twee wielen rijd .. je kan wel eens hard op je bek gaan met olie en water

over henk gesproken

YouTube: Henk Wijngaard Grootste Hits Deel 1
YouTube: Henk Wijngaard Grootste Hits Deel 2

gisteren trouwens in polen

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/7Yj9hnbv/20190726193213-1.jpg

:P

[ Voor 37% gewijzigd door ravw op 27-07-2019 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pancake007
Dat is minder prettig.
Sterkte ermee. ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Eerst de rit afmaken voordat aan het midden oosten mag beginnen. Al raak je in de bossen wel snel de weg kwijt in de sneeuw.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QWP06D2.png

De (oude) MAN heel ver van huis met zijn 2x4 vind die het niet zo heel leuk.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cgkuc0y.png

haven bijna in zicht.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kb2DuvA.png

En daar ben ik dan eindelijk!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rYCkVae.png

Schadevrij is in Open Spaces geen doen met die slechte wegen sneeuwbergen en stukken over de rotsen moeten gaan. Bijna €40.000 minder kan ik wel mee leven. Was wel weer een ouderwets mega lange rit. Toch een uur of 13 over gedaan.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/t7yiaZq.png

[ Voor 32% gewijzigd door CyberCow op 27-07-2019 21:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pancake007
Ik dacht dat ik gek was met 5k km jobs, maar jij maakt het wel heel lang haha.
Wel gaaf, 9k km te rijden zeg..

Gisteren maar even een pitstop gemaakt met een maatje.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vNdaDgm.jpg?1
en meteen maar eens een echte mannen sticker van de midden oosten chauffeurs erop geplakt.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ecbu8yc.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hier ook met een oud beestje onder weg om een vracht op te pikken en richting polen te gaan

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/bJ8GTfQP/20190728095035-1.jpg

mijn langste route is dacht ik iets van 3500 km geweest :D

Hoop dat ze bij SCS ooit eens een DLC gaan uitbrengen met veel oudere trucks en trailers :9~

en dan met trucks uit deze tijd

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/sx3KhLnH/C49y-MVNWIAELm7i.jpg

Dit was de eerste truck waar ik ooit als kleine jonge heb in gezeten :-)
moet nog ergens foto's hebben , zal ze eens opzoeken

[ Voor 68% gewijzigd door ravw op 28-07-2019 10:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/Jn7SwKJX/20190728102706-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/NFSnHcn8/20190728102904-1.jpg
arme beestje gelijk zwaar werk leveren bij zijn eerste vracht ..

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/13HLvLVS/20190728103637-1.jpg
maar we zijn onder weg nu naar polen
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/DZjj9Xqy/20190728114037-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/FFfX9r1n/20190728115024-1.jpg
Zo hier even rusten voor de nacht
Word er nog een paal bijna de grond uit gereden door een Duitser :o

Wel even wennen aan die oude cabine , wel leuk dat het ook echt old skool is
voor de RAW s maar 1 lampje , ipv een voor L en een voor R :9~
ook de waarschuwing voor overbelasten van de truck :o

[ Voor 43% gewijzigd door ravw op 28-07-2019 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Altijd weer een gedoe als er weer iets nieuws bijkomt. ETS2 start niet meer bij mij als ik Middle East toevoeg. Is dit een enorme bug waar ik niets aan kan doen of gaat het ergens anders mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12-05 19:31
Wss een mod die niet samenwerkt met de ME addon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barfman
CyberCow schreef op zondag 28 juli 2019 @ 12:46:
Altijd weer een gedoe als er weer iets nieuws bijkomt. ETS2 start niet meer bij mij als ik Middle East toevoeg. Is dit een enorme bug waar ik niets aan kan doen of gaat het ergens anders mis.
Is niet met alle mappen compatible:
Dit is de load order met promods en rusmap.

Promods Middle East Definition+Map
Promods Middle East Assets
Promods 2.41 + Rusmap 1.90 connector V4
Promods Definition Package
Rusmap Definition Package
Rusmap Map Package
Rusmap Models Package 1
Rusmap Models Package 2
Promods Map Package
Promods Assets Package
Promods Media Package
Promods Models Package 1
Promods Models Package 2
Promods Models Package 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schakel eens alle mods in 1 keer uit en zet hem dan in 1 keer allemaal aan , en start dan eens het spel op .. vaak wil di3e dan wel gaan maar zo niet is het een probleem tussen twee mods die niet samen werken , even in je game.crash log kijken of je wat kan zien

Acties:
  • +2 Henk 'm!
De update van Local Radio voor het Midden-Oosten is nu beschikbaar :)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo mijn laatste gedeelte van de rit naar polen

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/4yKw6sWx/20190728184346-1.jpg
Zo na wakker geworden te zijn even een ontbijt en dan weer op weg want de klant wacht op zijn kolen

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/G2tjRbwx/20190728184902-1.jpg
ja je kan het oud beestje , kop op gas met die lolly :D 8)

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/T1R5x9DM/20190728184949-1.jpg
En ja wel voorbij , heeft even geduurd maar goed we zijn er voorbij _/-\o_
maar na dat stukje wat een slechte wegen zeg , veel hobbers , het oude beestje vond het niet fijn

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/d1QJtS4B/20190728190931-1.jpg
Zo bijna bij de klant

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/JhP9K75N/20190728191220-1.jpg
zo nu nog even die bak ergens neer gooien en klaar ..... 8)

Staat er een pool te blaten tegen me ... iet over een ATI 3600 }:O ... dacht WTF moet ik met zo'n oude grafische kaart voor mijn PC moet die rotzooi niet :?

zegt die ja maar hij is net nieuw , al was die 5 jaar oud ik moet dat ding niet .. zeg die ruilen voor je scania :o begreep ik uit hand gebaren

wat een grafische kaart ruilen voor ene truck ......... :X iets te veel wodka gedronken jonge man , maar mag het nu ook in het engels , want pools .. nee dat snap ik niets van

zegt die vent heb nog een mooie Daf Ati 3600 staan voor een mooie prijs je je kan hem ruilen voor je scania want ik doe er niets meer mee :*)

toch eerst maar even kijken , naar die 3600 ati voor dat ik hem een hand geeft , je weet maar nooit met die polen die verkopen zelfs hun moeder nog als het geld oplevert

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/9MTXkqg3/20190728192840-1.jpg

nou hier is hij dna de Daf Ati 3600
inc Euro 2 motor _/-\o_

nu wil ik hem wel ene handje geven want daar ga ik wel mee Accord 8)

Zo nu maar even snel een vrachtje op pikken en weg wezen >:)
Voor dat hij zich bedenkt :9
Even een klein ritje ;)
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/W1WcX0r4/20190728195659-1.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/xdXD7qy3/20190728195728-1.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/nz78F5Ws/20190728201743-1.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/1XHj4Zrz/20190728211303-1.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/xdzpMm3h/20190728211645-1.jpg

Voor wie deze daf ook rijd heb hier ene mooi Soundje er voor ;-)

https://www.modland.net/e...3600-ati-stock-sound.html

[ Voor 11% gewijzigd door ravw op 28-07-2019 21:22 ]

Pagina: 1 ... 108 ... 161 Laatste