Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten08
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-05 18:24
Hier ook de intelliGLASS HD (case friendly) sinds kort. Super tevreden van en heel simpele installatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperA1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-11-2024
Deze TPU Case via ebay besteld: http://www.ebay.nl/itm/TP...VER-SILICON-/361427354698?

Hij is doorzichtig grijs maar zit prima, uitsparingen zijn goed, en was in 4 dagen geleverd. Voor iets minder dan 4 euro is dat helemaal niet gek. Aanrader voor een zachte siliconen/tpu case!

Ik had ook deze vergelijkbare TPU case gekocht: https://www.gsmpunt.nl/ho...nsparante-tpu-back-cover/
Deze was binnen 2 dagen voor 10 euro binnen, en is wel geheel transparant. Deze vind ik iets mooier icm mijn aluminium/silver 6p, hij zit ook prima, dus deze blijft er voorlopig omheen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsengel
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-06 14:18
De Dbrand skin vandaag al binnen gehad.
Bevestigen is goed te doen met het filmpje van Dbrand er zelf bij. Minpunt wat ik nu ondervind is de randen bij de USB C connector vind ik scherp terwijl ik daar met mijn vingers vaak zit. Foto's bij dit linkje http://imgur.com/a/XHmQM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag is de Dbrand skin aangekomen.
Dit is het resultaat echt super gaaf geworden.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/89R9BsVvHWUmLnf2ku3WHGm0/thumb.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

charrel

Cortisol4life..

Gewoon besteld via de site van dbrand? Krijg straks mijn 6p binnen, de copperskin ziet er wel erg sweet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

charrel schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 21:09:
Gewoon besteld via de site van dbrand? Krijg straks mijn 6p binnen, de copperskin ziet er wel erg sweet uit!
Ja via de site besteld. Is een weekje onderweg goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die ervaring heeft met een verus High Pro Shield Huawei Nexus 6P Case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wwwouter3333
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09-2022
Verwijderd schreef op zondag 31 januari 2016 @ 22:41:
Iemand die ervaring heeft met een verus High Pro Shield Huawei Nexus 6P Case?
Heb deze in bestelling, moet van ver komen dus kan nog even duren voordat hij binnen is. Zal dan mn ervaring delen.

Heb er nu de spigen ultra hybrid omzitten, welke opzich prima is. Ben alleen niet zo'n fan van een doorzichtige achterkant.

__

Inmiddels het hoesje binnen, ziet er mooi uit, ook om de telefoon. Achterkant is wel wat gladder dan de spigen hoes. Vind het wel jammer dat bijna het hele cameraglas aan de achterkant bedekt word, dat vond ik bij de spigen er mooier uit zien. Wat wel veel fijner is aan de verus is dat de volume knoppen en de aan en uitknop ook echt knoppen zijn, wat bij de spigen niet het geval was.
Conclusie: De verus neem ik in gebruik. Dus als iemand voor een zacht prijsje interesse heeft in de spigen ;)

[ Voor 54% gewijzigd door wwwouter3333 op 03-02-2016 16:09 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 17:38
Ha allemaal, ik heb net mijn 6P binnen. Met mijn One M7 (GPE natuurlijk :P) had ik op een gegeven moment een ' verstopte' 3,5 mm jack aansluiting. Ik heb momenteel een spigen case, maar daarbij zijn de jack en USB-C connectors niet beschermd. Heeft iemand hier specifiek nog bescherming voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoramH
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 10-08-2023
Ik heb de adopted case, in het zwart. Niks bijzonders mee, hij doet wat hij moet doen! Knopjes werken goed, hoesje zit netjes over de rand heen. Vingerscan werkt prima, maar voor wat extra gemak raad ik je aan na dat het hoesje er om zit je vinger opnieuw in te scannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-09 13:11
Ben ook even aan het zoeken naar een case, wat mij opvalt is de opening bij de camera. De ene case laat het camera gedeelte over de hele breedte vrij. De andere alleen het gedeelte waar de camera en flitser zit en niet de gehele breedte. Zitten er nog meer technische snufjes verborgen achter de uitstulping van de camera die hierdoor niet goed hun werk kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
ipje schreef op zondag 07 februari 2016 @ 15:08:
Ben ook even aan het zoeken naar een case, wat mij opvalt is de opening bij de camera. De ene case laat het camera gedeelte over de hele breedte vrij. De andere alleen het gedeelte waar de camera en flitser zit en niet de gehele breedte. Zitten er nog meer technische snufjes verborgen achter de uitstulping van de camera die hierdoor niet goed hun werk kunnen doen?
Als je de hele 'balk' bedoelt, daar zit ook de nfc in. Kan dus bij sommige materialen en diktes een probleem opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IM4N
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-09 10:48
jick schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 13:00:
Ha allemaal, ik heb net mijn 6P binnen. Met mijn One M7 (GPE natuurlijk :P) had ik op een gegeven moment een ' verstopte' 3,5 mm jack aansluiting. Ik heb momenteel een spigen case, maar daarbij zijn de jack en USB-C connectors niet beschermd. Heeft iemand hier specifiek nog bescherming voor?
Ik weet niet of je een aparte bescherming daar voor zoekt of een case die dat voor je doet?
Zelf gebruik ik mijn 6P met de Ringke Fusion case. Deze beschermt de headphonejack maar niet de USB-C connector.
Ohja het cameraglas gedeelte is ook bedekt behalve het gedeelte wat je natuurlijk nodig hebt om foto's te schieten. De randen en het camera gedeelte is van tpu om schokken te absorberen en het gedeelte waar de Nexus logo staat is van harde plastic.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/CiW9tYbhKEKXDAspQ516O1um/thumb.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door IM4N op 07-02-2016 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Heeft iemand een mooie leren pouch gevonden voor de Nexus 6p? Ik wil de telefoon kopen maar zoek nog een mooie hoes. Tot nu toe gebruik ik altijd gripis hoesjes, maar het lijkt erop dat die nog geen Nexus 6p hoes hebben gemaakt :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag deze zwarte pouch binnengekregen. Is maar 8,95 en heeft een goede pasvorm.

https://www.mobilesupplie...-met-trekkoord-zwart.html

Afbeeldingslocatie: https://www.mobilesupplies.nl/media/catalog/product/cache/1/image/700x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/h/o/hoesje-huawei-nexus-6p-met-trekkoord-zwart-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolfus
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:06
Besteld. Thanx :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch maar een wallet bij de Nexus 6P gekocht. Ben voor de KRUSELL MALMO WALLET CASE HUAWEI NEXUS 6P gegaan.
Super mooie wallet, een aanrader.

Update: Vandaag het hoesje retour moeten sturen omdat laser auto focus gebokkeerd was door het hoesje. Lekker handig dat ze hier geen rekening mee gehouden hebben.
wallet

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2016 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

Welke powerbank gebruiken jullie voor de Nexus? Want ben opzoek naar 1, alleen is USB C wel handig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-09 21:13
Grudgie schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 12:56:
Welke powerbank gebruiken jullie voor de Nexus? Want ben opzoek naar 1, alleen is USB C wel handig :P
Je kunt toch wel gewone powerbank gebruiken met usb uitgang? moet je alleen even zorgen voor een extra kabeltje. Gebruik zelf 2 Xiaomi Powerbanks 10.000mah voor mn Nexus 6 en Nexus 9, zou niet meer zonder kunnen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de Nillkin Huawei Nexus 6p wallet binnen gekregen.
Hoesje valt perfect om de nexus heeft en alle cut-out`s zijn goed, bij deze wallet dus geen last dat de laser niet vrij is.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kvwVGtHvmi9lEGIxNDtxiTZl/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:55

spartacusNLD

This is Sparta!!

http://www.mi.com/sg/pb16000/ of pricewatch: Xiaomi Powerbank 16000mAh

kijk niet verder! :)

[ Voor 7% gewijzigd door spartacusNLD op 21-02-2016 12:43 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclofosfamide
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:16
Kijk wél verder voor USB-C aansluiting, bijvoorbeeld hier. Ik twijfel zelf nog of ik deze aan ga schaffen.. nog weinig noodzaak in dagelijks leven voor een powerbank tot nu toe.

[ Voor 20% gewijzigd door cyclofosfamide op 21-02-2016 14:12 ]

| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |

• Timple
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:43

Timple

Ik heb deze autolader gevonden:

http://www.amazon.com/gp/product/B01AU34J30

Dit leek me voor mij de beste keuze omdat deze inclusief oplader is. Echter met een NL adres krijg ik deze niet besteld. Iemand hier nog een oplossing voor?

Amazon.de heeft hem niet en amazon.co.uk verzend deze ook niet naar mijn adres blijkbaar.

• bullitkatcher
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-09 23:21
cyclofosfamide schreef op zondag 21 februari 2016 @ 14:09:
[...]

Kijk wél verder voor USB-C aansluiting, bijvoorbeeld hier. Ik twijfel zelf nog of ik deze aan ga schaffen.. nog weinig noodzaak in dagelijks leven voor een powerbank tot nu toe.
Misschien dat dit iets voor jouw is? En nog voor een normale prijs ook.

**EDIT**
En hier nog een.

[ Voor 14% gewijzigd door bullitkatcher op 25-02-2016 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanO1990
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21-09 12:20
Ik ben geïnteresseerd in de Nexus 6P adopted case (met microfiber stukken erin verwerkt) Nu is deze al dagen niet op voorraad in de Google store, dus ik heb gebeld met ze. Het komt er op neer dat ze zelf ook niet weten wanneer deze weer te krijgen is. Afwachten dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclofosfamide
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:16
Timple schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:22:
Ik heb deze autolader gevonden:

http://www.amazon.com/gp/product/B01AU34J30

Dit leek me voor mij de beste keuze omdat deze inclusief oplader is. Echter met een NL adres krijg ik deze niet besteld. Iemand hier nog een oplossing voor?

Amazon.de heeft hem niet en amazon.co.uk verzend deze ook niet naar mijn adres blijkbaar.
Hoi,

Amazon.de heeft ze wel hoor, kijk maar:
Houder met lader

| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timple
  • Laatst online: 06:43

Timple

cyclofosfamide schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:53:
[...]

Hoi,

Amazon.de heeft ze wel hoor, kijk maar:
Houder met lader
Indeed! Heb ik toch verkeerd gekeken.

Evengoed geen verzending naar NL :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:25
Net als Purehz en spartacusNLD ben ik ook een grote fan van die Xiaomi powerbanks. Mijn favoriet is de 10000mAh die je, als de de deals een beetje in de gaten houdt, voor 10 euro in huis kan hebben. Stevig, mooi design, compact, laadt vrij snel en ze hebben er handige hoesjes voor.

Maar ik ben toch opzoek naar iets nieuws. Niet zozeer vanwege het gebrek aan een USB-C poort (dat lijkt mij zelfs onhandig voor de komende 1, 2 jaar) maar omdat ik graag een pokerbank zou kopen in dezelfde prijsklasse die met 3A of meer kan laden. Die Xiaomi powerbanks laden met maximaal 2.1A dacht ik.

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanO1990
Ik was lang aan het twijfelen of ik een back cover, of een DBrand skin op de achterkant van de 6P wilde hebben. Uiteindelijk heb ik gisteren een Spigen Ultra Thin case besteld. Nu kwam ik net op Reddit een combinatie van beide tegen; een DBrand skin op de Spigen case. Is er hier iemand die dit ook al gedaan heeft? Ik ga het sowieso proberen. Het is alleen nog even kijken welke skin het gaat worden :+

https://m.reddit.com/r/Ne...p_dbrand_spigen_thin_fit/

Edit: Vandaag heb ik dan ook mijn D-Brand sticker binnen gekregen! Wat een super snelle service vanuit Canada zeg.

D-Brand sticker op Spigen Thin fit case 1

D-Brand sticker op Spigen Thin fit case 2

D-Brand sticker op Spigen Thin fit case 3

[ Voor 34% gewijzigd door StephanO1990 op 04-03-2016 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-09 17:29
Ik zoek een lederen book cover (liefst zo dun mogelijk) met een sleep/wake up functie als ik te GSM gebruik.
Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
chundo schreef op zondag 06 maart 2016 @ 19:13:
Ik zoek een lederen book cover (liefst zo dun mogelijk) met een sleep/wake up functie als ik te GSM gebruik.
Iemand een suggestie?
Kost wat maar dan heb je waarschijnlijk ook wat https://store.google.com/product/adopted_folio_n6p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-09 17:29
Had ik gezien, vond hem ok, wil hem bestellen terwijl ie eigenlijk over mijn budget is, is ie enkel nog int bruin :-((((

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easygoin
  • Laatst online: 30-07 09:19

Easygoin

Loudness

Kost inderdaad wat, heb mijn adopted folio vanaf het begin (in het bruin). Ziet er erg netjes uit, enige nadeel wat ik ondervind is dat wanneer ik de voorkant naar achter klap om met twee handen te typen, de telefoon weer locked. (af en toe in een bepaalde positie) De magneet is te sterk..
Je leert er mee om gaan wel.

[ Voor 5% gewijzigd door Easygoin op 07-03-2016 21:46 . Reden: Af en toe, niet altijd. Betere verwoording ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Recluster
  • Laatst online: 24-10-2020
Klopt het dat die case er niet meer af te halen is?
http://epictutorials.com/google-nexus-6p-folio-case-review/

En heeft iemand ervaring met Tempered Glass wil namelijk de Verus High Pro Shield Huawei Nexus 6P Case kopen voor mijn nexus 6p maar vraag me dan af of het nog nodig is om er Tempered Glass op te doen en de vraag is dan wat is een goed merk zie op bol.com Just in Case Tempered Glass Huawei vraag me af of die dan goed is?

[ Voor 59% gewijzigd door Recluster op 08-03-2016 21:56 . Reden: vraag bij gekomen. ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01:14
Xiaomi heeft trouwens een USB Type-C powerbank:
http://www.androidauthori...ank-pro-announced-678302/

Ik weet alleen niet of die ook 5V/3A ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Kiwi schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 23:13:
Xiaomi heeft trouwens een USB Type-C powerbank:
http://www.androidauthori...ank-pro-announced-678302/

Ik weet alleen niet of die ook 5V/3A ondersteunt.
Oh, goeie tip! Dit zou best wel eens de opvolger kunnen worden van mijn Xiaomi 10000mah power bank. Ik vond hier nog wat meer informatie en zo even snel bekeken
  • USB-A én USB-C, waarbij laatstgenoemde ook dient als input
  • 42% minder diep, dus nu net zo slank als het 5000mah model
  • De bank is nu vol in 3,5 uur ipv 6 uur bij het oude model (-40%)
  • Problemen het met laden van low-power devices (Mi Band, Bluetooth headsets, etc) zijn opgelost
  • 18W charging power, al heb ik het idee dat ze input en output door elkaar halen
Maar zowel bij input als output vermelden ze 12V/9V/5V. Nu weet ik niet of ik het zo mag stellen, maar 18W / 5V = 3,6A charging power?

Al met al, laat maar komen! :*)

Afbeeldingslocatie: http://androidportal.zoznam.sk/wp-content/uploads/2016/03/07/mi-power-bank-pro-titulka-640x427.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easygoin
  • Laatst online: 30-07 09:19

Easygoin

Loudness

Nee, er is wel een hoop commotie over, maar hij is zeker er af te halen. De eerste keer is vrij lastig omdat de case dan echt nog stug is. Momenteel heb ik hem er zelf binnen 5 seconden uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Kleine update mbt die nieuwe powerbank van Xiaomi: blijkbaar kan die usb-c port niet gebruikt worden om je telefoon mee op te laden.

Op dit forum geeft iemand aan dat zijn nexus de batterij ging opladen, wat ie ook probeerde. In de Chinese gebruiksaanwijzing zou dan ook staan dat je alleen de USB-A connector kan gebruiken om je apparaten bij te laden. Verder vermoedt ie dat er slechts geladen wordt met 2A/5V, dus qua snelheid is het ook niet veel beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Laatst online: 21-09 16:19
StephanO1990 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:07:
Ik ben geïnteresseerd in de Nexus 6P adopted case (met microfiber stukken erin verwerkt) Nu is deze al dagen niet op voorraad in de Google store, dus ik heb gebeld met ze. Het komt er op neer dat ze zelf ook niet weten wanneer deze weer te krijgen is. Afwachten dus!
Daar was ik ook op aan het wachten. Hij is sinds deze week weer beschikbaar! Ik heb hem al binnen :)

https://store.google.com/product/adopted_case_n6p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanO1990
Er!k schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 16:45:
[...]

Daar was ik ook op aan het wachten. Hij is sinds deze week weer beschikbaar! Ik heb hem al binnen :)

https://store.google.com/product/adopted_case_n6p
Ik had het ook al opgemerkt! Echter omdat ik geen credit card heb moet ik nog even kijken hoe ik het ga regelen. Ik snap nog steeds niet dat ze voor dit gedeelte in de Google Play store geen Paypal accepteren.. Anyway, hoe bevalt de case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Laatst online: 21-09 16:19
StephanO1990 schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 09:36:
[...]

Ik had het ook al opgemerkt! Echter omdat ik geen credit card heb moet ik nog even kijken hoe ik het ga regelen. Ik snap nog steeds niet dat ze voor dit gedeelte in de Google Play store geen Paypal accepteren.. Anyway, hoe bevalt de case?
Heb hem nog in de verpakking zitten; wordt een verjaardagskado. Maar ik had wel zoiets; meteen bestellen nu ie er weer is. Ziet er aan de buitenkant erg solide uit. Hier staat ook nog een artikel over de case: http://www.androidcentral...6p-case-surprisingly-good

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedepe
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

renedepe

wheeeeelp!!!

Nu het weer eindelijk wat beter wordt, is het tijd om weer te gaan fietsen. Aangezien mijn huidige fiets houder specifiek voor de Nexus 5 is gemaakt, ben ik dus op zoek naar een nieuwe. Is er iemand die al ervaringen heeft met een fiets houder voor de Nexus 6P? Die hoor ik dan graag! :)

"water is pas een feest, als het langs de brouwerij is geweest"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .Memphis.
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-08 13:35
Misschien een domme vraag, maar weet er iemand een goedkope usb-c -> usb-c kabel te koop op ebay (of AliExpress e.d.)?

Ik kom telkens op 100en conversie kabels uit, usb c naar usb 2,3,mini,micro,... al wat je maar wil, maar vreemd genoeg geen enkele die gewoon aan 2 kanten usb-c aansluiting heeft...

In deze topic ook niets kunnen vinden behalve te dure exemplaren van google zelf of amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

.Memphis. schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 23:25:
Misschien een domme vraag, maar weet er iemand een goedkope usb-c -> usb-c kabel te koop op ebay (of AliExpress e.d.)?

Ik kom telkens op 100en conversie kabels uit, usb c naar usb 2,3,mini,micro,... al wat je maar wil, maar vreemd genoeg geen enkele die gewoon aan 2 kanten usb-c aansluiting heeft...

In deze topic ook niets kunnen vinden behalve te dure exemplaren van google zelf of amazon.
Tsja, of je dit te duur vind weet ik niet...

http://www.allekabels.nl/...41475/usb-c-kabel-31.html (0.5m, €12,95)

http://www.allekabels.nl/...41476/usb-c-kabel-31.html (1m, €14,95)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Memphis.
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-08 13:35
Dat is mij inderdaad toch te duur, een usb c naar usb 3.1 kabel heeft mij zo'n 4 euro gekost, getest en goedgekeurd voor Nexus, ik begrijp niet waarom een usb c naar usb c kabel meer zou moeten kosten, de technologie moet toch nog eenvoudiger zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CypherMK
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 18:41
Deze 2 kabels besteld bij coolblue:

http://www.pdashop.nl/pro...usb-c-kabel-1m-zwart.html
http://www.pdashop.nl/pro...8708.558980019.1443559073

Voldoen allebei NIET aan de eisen. Getest met CheckR. Er staat ook snelladen in mijn scherm met mijn 2A lader. Niet kopen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc01
  • Laatst online: 23:31
Zijn er nou al goede opladers ergens te krijgen tegen een normale prijs? Ik vind eur 30 voor de officiële Google lader wat overdreven (en die heeft een vaste kabel en geen tweede laadpoort).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 16:22
CypherMK schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 18:40:
Deze 2 kabels besteld bij coolblue:

http://www.pdashop.nl/pro...usb-c-kabel-1m-zwart.html
http://www.pdashop.nl/pro...8708.558980019.1443559073

Voldoen allebei NIET aan de eisen. Getest met CheckR. Er staat ook snelladen in mijn scherm met mijn 2A lader. Niet kopen dus.
Laat je ook even een 1-ster-review achter op de site van Coolblue en stuur je ze terug? Zolang je winkels niet op de hoogte stelt van het niet voldoen aan de kwalificaties zullen ze gewoon nog verkocht blijven worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Type-R
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-07 21:25

Type-R

One Minute Shakin

pc01 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 20:48:
Zijn er nou al goede opladers ergens te krijgen tegen een normale prijs? Ik vind eur 30 voor de officiële Google lader wat overdreven (en die heeft een vaste kabel en geen tweede laadpoort).
Choetech is goed spul:
http://www.amazon.de/dp/B0188HSVH0/

Hun 2meter lange C naar C kabels zijn geweldig:
http://www.amazon.de/dp/B017XDV2CQ/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CypherMK
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 18:41
StephanVierkant schreef op maandag 04 april 2016 @ 17:08:
[...]

Laat je ook even een 1-ster-review achter op de site van Coolblue en stuur je ze terug? Zolang je winkels niet op de hoogte stelt van het niet voldoen aan de kwalificaties zullen ze gewoon nog verkocht blijven worden.
Ik heb het coolblue doorgegeven, maar zover ik weet kan ik verder geen review plaatsen. Krijg je meestal een mail over als je daar besteld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-09 10:28

HetGezegde

Yes, you can!

pimsaint schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 09:24:
Kleine update mbt die nieuwe powerbank van Xiaomi: blijkbaar kan die usb-c port niet gebruikt worden om je telefoon mee op te laden.

Op dit forum geeft iemand aan dat zijn nexus de batterij ging opladen, wat ie ook probeerde. In de Chinese gebruiksaanwijzing zou dan ook staan dat je alleen de USB-A connector kan gebruiken om je apparaten bij te laden. Verder vermoedt ie dat er slechts geladen wordt met 2A/5V, dus qua snelheid is het ook niet veel beter...
Kan wel kloppen inderdaad. Want ook nergens in de beschrijving van Xiaomi staat dat dit wel het geval zou moeten zijn. Wel staat er dat 'ie Qualcomm Quick Charge 2.0 ondersteund. Zal dan voor de powerbank zelf zijn, neem ik aan? Daar hij in 40% minder tijd oplaadt dan z'n voorganger?

---
Iemand ervaring met een dbrand skin en de Spigen Rugged case (niet de smalle/dunne)?

En hoe krijg je die tekst van Nexus zo mooi?

[ Voor 6% gewijzigd door HetGezegde op 12-04-2016 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac2003
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:36
Die tekst plak je er zelf in. Worden extra inserts meegeleverd (zwart/zilver) om de tekst te plakken. Dit aangezien de uitlijning vanuit Huawei op elk toestel anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
HetGezegde schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 16:00:
[...]

Iemand ervaring met een dbrand skin en de Spigen Rugged case (niet de smalle/dunne)?
Yess, die Spigen zat er toevallig bij toen ik hem van iemand overnam!

Het een vrij dikke cover die flink over de randen van het scherm valt, waardoor ik in ieder geval niet bang ben om hem een keer uit m'n handen te laten vallen. Maar in tegenstelling tot stevige covers om mijn OnePlus heb ik bij deze niet het geval dat het veel extra bulk toevoegt.

Hoewel ik al flink aan 't neuzen was tussen verschillende covers voordat de 6p zelf had, denk ik dat ik deze cover lekker houd. In ieder geval een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde

HetGezegde

Yes, you can!

Ja ik heb m om precies dezelfde reden gekocht; licht opstaande randen om t scherm, dik en stevig.

Alleen ja.. de gehele schoonheid van de telefoon valt hiermee weg ): das wel jammer.

Maarrrr ik vroeg eigenlijk om deze case icm met een plakker/sticker/skin van DBrand.
Wat je vooral ziet is dat de lite variant wordt bekleed met een skin, maar deze dikkere, stevigere case niet. Past zo'n skin niet, of wat is de reden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:30

pinda powerrr

Slow down...

pimsaint schreef op zondag 17 april 2016 @ 07:56:
[...]

Yess, die Spigen zat er toevallig bij toen ik hem van iemand overnam!

Het een vrij dikke cover die flink over de randen van het scherm valt, waardoor ik in ieder geval niet bang ben om hem een keer uit m'n handen te laten vallen. Maar in tegenstelling tot stevige covers om mijn OnePlus heb ik bij deze niet het geval dat het veel extra bulk toevoegt.

Hoewel ik al flink aan 't neuzen was tussen verschillende covers voordat de 6p zelf had, denk ik dat ik deze cover lekker houd. In ieder geval een aanrader!
Is deze cover er "redelijk makkelijk" af te halen?

Ik heb nu nog een N5 met een originele cover, daar gaat het er af en er op doen vrij makkelijk. Reden dat ik dit vraag, is omdat ik ook een Brodit houder voor in de auto ga kopen. Als ik dan aan het rijden ben, is de telefoon gelijk mijn navigatie. Dus dan moet de cover weer los. Ben ik aan het werk oid dan heb ik bijna altijd de cover er omheen, mijn N5 is na bijna twee jaar nog steeds mooi :*)

Binnenkort heb ik een alu 64Gb versie, dus de accessoires kunnen ingeslagen worden! :P

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
HetGezegde schreef op zondag 17 april 2016 @ 10:23:
Maarrrr ik vroeg eigenlijk om deze case icm met een plakker/sticker/skin van DBrand.
Sorry, dan heb ik je helemaal verkeerd begrepen :+ Ik dacht dat je overwoog om die spigen case aan te schaffen.
pinda powerrr schreef op zondag 17 april 2016 @ 11:29:
[...]
iBood? ;)

Naar mijn idee is de cover er 'redelijk makkelijk' vanaf te halen. Ik kan met m'n twee duimen in één beweging de twee bovenste hoeken omslaan en dan is de cover los. Met één hand gaat het niet lukken, maar het gaat in ieder geval stukken makkelijker dan het loskrijgen dan de verus case die ik ooit om mijn 5x heen had zitten. Met die verus case kan je een smartphone trouwens gemakkelijk alle hoeken van de kamer laten zien ;)

Zoals hetgezegde al aangeeft gaat eigenlijk de hele schoonheid van de 6p verloren.. maar is er enige case die daar wel iets van over laat?

[ Voor 6% gewijzigd door pimsaint op 17-04-2016 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

pimsaint schreef op zondag 17 april 2016 @ 11:42:

iBood? ;)

Naar mijn idee is de cover er 'redelijk makkelijk' vanaf te halen. Ik kan met m'n twee duimen in één beweging de twee bovenste hoeken omslaan en dan is de cover los. Met één hand gaat het niet lukken, maar het gaat in ieder geval stukken makkelijker dan het loskrijgen dan de verus case die ik ooit om mijn 5x heen had zitten. Met die verus case kan je een smartphone trouwens gemakkelijk alle hoeken van de kamer laten zien ;)
Nee, Google store :)

Denk dat ik de Spigen maar bestel dan. Klinkt goed zoals jij het beschrijft. De adopted case van Google zelf lijkt me ook erg goed, maar ik wacht misschien nog liever even op de Live Case, dan kan ik een betere keuze maken.

Ik lees hier in dit topic overigens weinig ervaringen met de adopted case, wel mensen die het gekocht hebben, maar niet echt goede info die me over de streep trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde

HetGezegde

Yes, you can!

Heb zelf de adopted case gehad voor m'n N5X - prachtig! Case zit stevig, net als de Spigen. Gaat er even gemakkelijk/moeilijk af (gewoon niet te vaak doen).
Binnenkant is volgens mij gevoerd tegen krassen op je behuizing.

En dat stof erop voelt wel prima. Niet warm of irritant. Maar ik vraag me af hoe lang het blijft zitten voordat de randjes beginnen rafelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
pinda powerrr schreef op zondag 17 april 2016 @ 11:29:
[...]

Ik heb nu nog een N5 met een originele cover, daar gaat het er af en er op doen vrij makkelijk. Reden dat ik dit vraag, is omdat ik ook een Brodit houder voor in de auto ga kopen. Als ik dan aan het rijden ben, is de telefoon gelijk mijn navigatie. Dus dan moet de cover weer los. Ben ik aan het werk oid dan heb ik bijna altijd de cover er omheen, mijn N5 is na bijna twee jaar nog steeds mooi :*)
Weet niet of je de houder ook gaat gebruiken als oplader in de auto, mocht dit niet nodig zijn is dit ook een aanrader https://www.appelhoes.nl/...96GGdckuSH_L-waAlJo8P8HAQ hij is van een internetwinkel die hoofdzakelijk appel dingen verkoopt. Maar Android kan ook en het werkt perfect met oa de Nexus 6P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde

HetGezegde

Yes, you can!

En er zijn dan wel meer houders dan alleen die van Brodit die hun werk prima doen :)

Ik heb zelf een aantal houders (voor navigatie?). Kan ze niet direct vinden (langer geleden gekocht), maar lijken op dit:

http://www.ebay.nl/itm/Un...f5854c:g:isIAAOSwrklVRiLv

http://www.ebay.nl/itm/Un...6d81b5:g:4QwAAOSwnGJWSbmw

http://www.ebay.nl/itm/Ca...6c15fe:g:YBsAAOSwNphWYKj-

Of anders uit NL. Keuze genoeg:
http://www.pdashop.nl/category/59517/telefoonhouders.html

En dan weet je dat elk hoesje gebruikt kan worden. Hoesje erop en eraf is niet goed. Zeker niet als ze zo strak zitten als de Adopted en Spigen cases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

ipje schreef op zondag 17 april 2016 @ 16:12:
[...]

Weet niet of je de houder ook gaat gebruiken als oplader in de auto, mocht dit niet nodig zijn is dit ook een aanrader https://www.appelhoes.nl/...96GGdckuSH_L-waAlJo8P8HAQ hij is van een internetwinkel die hoofdzakelijk appel dingen verkoopt. Maar Android kan ook en het werkt perfect met oa de Nexus 6P.
HetGezegde schreef op zondag 17 april 2016 @ 16:25:
En er zijn dan wel meer houders dan alleen die van Brodit die hun werk prima doen :)

Ik heb zelf een aantal houders (voor navigatie?). Kan ze niet direct vinden (langer geleden gekocht), maar lijken op dit:

http://www.ebay.nl/itm/Un...f5854c:g:isIAAOSwrklVRiLv

http://www.ebay.nl/itm/Un...6d81b5:g:4QwAAOSwnGJWSbmw

http://www.ebay.nl/itm/Ca...6c15fe:g:YBsAAOSwNphWYKj-

Of anders uit NL. Keuze genoeg:
http://www.pdashop.nl/category/59517/telefoonhouders.html

En dan weet je dat elk hoesje gebruikt kan worden. Hoesje erop en eraf is niet goed. Zeker niet als ze zo strak zitten als de Adopted en Spigen cases.
With all do respect...maar die komen niet in de buurt van een Brodit houder :)

Ik gebruik al jaren Brodit houders voor de verschillende telefoons die ik heb gehad en ze werken perfect. Goede pasvorm en inderdaad gelijk laden. Dat is erg handig als je veel rijdt en soms navigatie gebruikt. De houder zit op een ideale plek in mijn auto, zodat ik ook goed het scherm zie voor navigeren, heb al heel wat vakanties zo gereden. Daarnaast is alle bekabeling compleet weggewerkt, dat is wel zo netjes.
Ik heb dus geen splinternieuwe leasebak met allerlei toeters en bellen...

Ik gebruik de app Google Play: Car dashdroid-Car infotainment en daar staan mijn snelkoppelingen in naar allerhande dingen die handig zijn tijdens het rijden. Snelkoppelingen naar personen die ik vaak bel, navigatie, file info enz.
App start automatisch op bij verbinding met de carkit en als er voeding is, werkt allemaal vanzelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielbakker98
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 07-03 15:31
Hallo,

Heb nu rond de 3 maanden mijn Nexus 6p. Werkt perfect, Af en toe loopt de batterij wat snel leeg of krijg heel af en toe een melding ... Is gestopt. Maar dit terzijde.

Ik heb een glasplaat je over mn scherm, en deze heeft een groot nadeel. Het rondje die uitgescheden is voor de sensor zit te dicht op de sensor waardoor mn telefoon denkt dat ie 24/7 bij mijn oor zit. Jk zoek een nieuw glasplaatje die dit niet heeft, waardoor ik normaal kan bellen en normaal spraakopames van Wapp kan luisteren.

Gr Daniel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Iemand ervaring met een goedkope tempered glass protector van Aliexpress?
Ik zit momenteel in Azië dus Amazon/Bol.com is even geen optie.

Er staan inderdaad genoeg ervaringen hier in het topic, maar ik ben specifiek opzoek naar een protector die een beetje vingerafdruk bestendig is. Ze claimen het allemaal maar helaas heb ik er steeds eentje te pakken die mijn vingerafdrukken maar wat graag bewaart :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 23:07
i wil eigenlijk nog een kleine Power bank bij mn P6 hebben eentje die je in zomer ook makkelijk in je zak stopt als reserve voor noodgevallen. 5200 mha zoek ik dat moet genoeg zijn inck laadverlies.
ik heb al een gewone10000mha powerbank maar die vind ik net te zwaar om hele dag mee te zeulen.
als ik dit topic lees kan ik beter voor een gewone lader gaan klopt dat? ik zie alleen hele grote laders met usb c en dan moet je nog afwachtten of ze je telefoon wel extra snel opladen. of is er toch wat leuks te krijgen en betaalbaar natuurlijk.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Ik denk dat de Xiaomi 5000 powerbank wel wat voor je is. Prijs schommelt rond de €12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc01
Voor 4 euro (en 1 maand wachten) ben ik benieuwd of deze werkt:
http://www.ebay.com/itm/131664413282

Ik laat het weten over een paar weken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

pc01 schreef op zondag 01 mei 2016 @ 10:26:
Voor 4 euro (en 1 maand wachten) ben ik benieuwd of deze werkt:
http://www.ebay.com/itm/131664413282

Ik laat het weten over een paar weken :)
Goedkope adapters uit China zou ik niet zo snel vertrouwen. Er zijn genoeg verhalen bekend van rokende adapters en zelfs huizen die affikken. Gevalletje goedkoop, is duurkoop.

Koop dan een Anker lader , verkrijgbaar in verschillende uitvoeringen. Dan weet je zeker dat het goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc01
Mooi, die ziet er goed uit ! Ik had gewoon geen zin om 30 euro uit te geven voor de officiële google lader; terwijl ze die in Amerika in de reviews al duur noemen voor lokaal $25. Heb je die anker lader toevallig zelf geprobeerd & weet je dat ie de nexus 6p snel kan laden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Ik heb al twee jaar zo'n Anker laadstation. Deze kan laden tot 2Ah per poort tegelijk! Dat is niet zo snel als de officiële lader, maar gaat nog steeds snel zat. Er zijn ook andere versies met meer vermogen. Kijk even rond op Amazon.de en zoek op "Anker ladegerät" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 23:07
pinda powerrr schreef op zondag 01 mei 2016 @ 00:09:
Ik denk dat de Xiaomi 5000 powerbank wel wat voor je is. Prijs schommelt rond de €12
die ziet er goed uit denk dat dat hem wordt thnx

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Beetje stil hier :z

Wellicht om de topicstart aan te vullen, ik heb wat kabels gekocht en deze zijn allemaal goed bevonden :) Zover ik kon lezen in recensies kwamen ze goed uit de bus en ik heb ze zelf ook getest met de CheckR app en ook die ging prima. Nu heb ik tenminste een beetje reserve kabels om mee te laden :)

Anker PowerLine USB-C auf USB 3.0 Kabel (0.9 m) mit 56k Ohm Pull-Up Widerstand für USB Type-C Geräte 7,99
http://www.amazon.de/Anke...oh_aui_detailpage_o00_s00

USB Type C Kabel, [Upgrade Version V1.1] TeckNet® USB-C auf USB 3.0 Kabel (1 m) für USB Type-C Geräte €6,01
http://www.amazon.de/Upgr...oh_aui_detailpage_o00_s01

USB Type C Kabel, TeckNet® USB-C auf USB 3.0 Kabel (15CM) €5,29
http://www.amazon.de/Teck...oh_aui_detailpage_o00_s01

Verder ook erg blij met de Spigen Thin Fit case
Maakt de telefoon niet nodeloos groter, staat netjes en geeft iets meer grip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde

HetGezegde

Yes, you can!

pinda powerrr schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:00:
Beetje stil hier :z

Wellicht om de topicstart aan te vullen, ik heb wat kabels gekocht en deze zijn allemaal goed bevonden :) Zover ik kon lezen in recensies kwamen ze goed uit de bus en ik heb ze zelf ook getest met de CheckR app en ook die ging prima. Nu heb ik tenminste een beetje reserve kabels om mee te laden :)

Anker PowerLine USB-C auf USB 3.0 Kabel (0.9 m) mit 56k Ohm Pull-Up Widerstand für USB Type-C Geräte 7,99
http://www.amazon.de/Anke...oh_aui_detailpage_o00_s00

USB Type C Kabel, [Upgrade Version V1.1] TeckNet® USB-C auf USB 3.0 Kabel (1 m) für USB Type-C Geräte €6,01
http://www.amazon.de/Upgr...oh_aui_detailpage_o00_s01

USB Type C Kabel, TeckNet® USB-C auf USB 3.0 Kabel (15CM) €5,29
http://www.amazon.de/Teck...oh_aui_detailpage_o00_s01

Verder ook erg blij met de Spigen Thin Fit case
Maakt de telefoon niet nodeloos groter, staat netjes en geeft iets meer grip.
Ook deze werkt prima:
Tronsmart 3.3feet/1M USB Type C Male to USB 2.0 Male Sync/Charging Cable for Type-C Supported Devices Google Nexus 5X / 6P LG G5 HTC 10 Lumia 950
http://www.geekbuying.com...harging-Cable-358585.html

Getest met CheckR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac2003
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:36
Mijn RhinoShield pakketje blijft helaas liggen, dus maar te koop aangeboden.
Wellicht dat een mede-tweakerhier interesse in heeft voor een gereduceerde prijs.

V&A aangeboden: RhinoShield CrashGuard Bumper Huawei Nexus 6P - donkerblauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
Ik ben aan het zoeken voor een wallet case voor mijn 6P, maar de meeste die ik vind die lijken de voorkant helemaal te hebben afgesloten zodat je de notificaties niet kan zien. Weet iemand een goede wallet case waarbij je gewoon nog wel je notificaties kan zien als de case dicht is en liefst ook met een opening bij de luidspreker (zodat je hem dicht kan hebben als je muziek aan wilt hebben)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
  • Laatst online: 22:30
Ben ondertussen met m'n 2e spigen neo hybrid case bezig.
De 1e begon na 2 maanden te verkleuren in de hoeken.
Kreeg netjes een nieuwe van de webshop waar ik hem gekocht heb maar helaas deze begint weer te verkleuren.
Precies in de hoeken bij de camerabar.
Zie niets dat erop wijst dat het van de telefoon afkomt.
Meer mensen met een spigen neo hybrid ? En verkleurt deze ook?
Foto's zijn wat onscherp best lastig focussen op iets bijna doorzichtigst :)

Afbeeldingslocatie: http://www.stichtingqualityevents.nl/afbeeldingen/spigen1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.stichtingqualityevents.nl/afbeeldingen/spigen2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.stichtingqualityevents.nl/afbeeldingen/spigen3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
HetGezegde schreef op maandag 14 december 2015 @ 19:55:
Weet iemand of er matte Tempered Glass Screen Protectors bestaan? Ik houd ervan dat er geen weerspiegeling op m'n scherm is.

Of zijn er speciale TGSPs die minder licht weerkaatsen?

Kan ook nergens iets vinden over welke nu t beste is. Vooral veel reclame en marketing gezeur.
En van de bekendere merken is nog niet veel voor de N6P geproduceerd..
Heb je al iets gevonden qua aanbod van een matte TGSP? Ik helaas nog niet, dus voorlopig gebruik ik nog steeds de folie variant met een matte afwerking. Als er een TG variant is, dan zou ik die iig direct bestellen.
ComTech schreef op zondag 05 juni 2016 @ 18:54:
Ben ondertussen met m'n 2e spigen neo hybrid case bezig.
De 1e begon na 2 maanden te verkleuren in de hoeken.
Kreeg netjes een nieuwe van de webshop waar ik hem gekocht heb maar helaas deze begint weer te verkleuren.
Precies in de hoeken bij de camerabar.
Zie niets dat erop wijst dat het van de telefoon afkomt.
Meer mensen met een spigen neo hybrid ? En verkleurt deze ook?
Foto's zijn wat onscherp best lastig focussen op iets bijna doorzichtigst :)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Die verkleuring lijkt mij gewoon de eigenschap van het gebruikte plastic. Hoeveel vervangingen je ook krijgt, ze zullen allemaal door de normale "wear & tear" op die plek verkleuren.

[ Voor 42% gewijzigd door ralph075 op 10-06-2016 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde

HetGezegde

Yes, you can!

ralph075 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 09:41:
[...]

Heb je al iets gevonden qua aanbod van een matte TGSP? Ik helaas nog niet, dus voorlopig gebruik ik nog steeds de folie variant met een matte afwerking. Als er een TG variant is, dan zou ik die iig direct bestellen.
Nope nog niet helaas. Zou geniaal zijn.

Ben ook opzoek naar een Camera Case, zoals deze bij de iPhone:

Afbeeldingslocatie: http://g-search3.alicdn.com/bao/uploaded/i2/1062318742/TB2SUw4jVXXXXXrXpXXXXXXXXXX_!!1062318742.jpg_240x240q50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recluster
  • Laatst online: 24-10-2020
Goede avond!

Heb een vraagje! Ik ben op zoek naar kabel voor usb->aux voor de nexus 6P iemand tips?
En heeft iemand mogelijk een goede kabel voor op te laden kan er nog wel 1 extra gebruiken!

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:55
*knip*. Daar hebben we de V&A voor.

[ Voor 93% gewijzigd door rens-br op 06-10-2016 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Laatst online: 01-09 13:28
Kleine vraag. De officiële accessoires van de N6P zijn uit de store van Google verdwenen, maar kent iemand andere online winkels waar ze nog wel te vinden zijn? Ik kom ze nergens meer tegen, en ik ben eigenlijk op zoek naar de officiële covers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielbakker98
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 07-03 15:31
https://www.bol.com/nl/p/...57891404-9200000054299577

mensen enig idee of deze aan de eisen voldoet? kan deze snelladen?

mijn oplader is kapot, en mijn telefoon kan niet meer aan(Rood lampje blijft knipperen). ik vind de originele oplader van google wel erg duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvanstraalen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-08 14:13
beantherio schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 13:50:
Kleine vraag. De officiële accessoires van de N6P zijn uit de store van Google verdwenen, maar kent iemand andere online winkels waar ze nog wel te vinden zijn? Ik kom ze nergens meer tegen, en ik ben eigenlijk op zoek naar de officiële covers.
Ook ik ben opzoek naar de officiële cover. Heb jij inmiddels kunnen achterhalen waar deze te vinden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Laatst online: 01-09 13:28
wvanstraalen schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 16:29:
[...]

Ook ik ben opzoek naar de officiële cover. Heb jij inmiddels kunnen achterhalen waar deze te vinden zijn?
Nee, nog niet. Ik vrees dat we aangewezen zijn op Ebay. Maar mocht iemand nog een tip hebben dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worrum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 15:00
Heeft iemand het originele hoesje alweer weten te vinden? Mijne is kapot gegaan na een kleine val, er zit een breuk in het smalle plastic deel van de visor. Ik heb contact gehad met Google, en die gaven aan dat deze uit de store gehaald was, maar wisten niet of deze nog weer terug kwam. Nu geeft zoeken op Google 2 winkels (waarbij ze verdacht veel op elkaar lijken), maar deze vertrouw ik niet echt qua prijs/originaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09 10:53
Hmm helaas is mijn USB C adapter defect, geen idee hoe, werkt ineens niet meer, haal 'm altijd netjes uit de muur als er niet geladen wordt, en ding is nog nooit de slaapkamer uit geweest, maar goed.

De usb C naar usb C kabel werkt dus naar behoren, ik ben nu opzoek dus naar een muur adapter met usb C, ik kan alleen weinig vinden. Iemand hier misschien tips? Wil er nou ook geen €40,- plus aan uitgeven oid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Goog
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 07:28
co2301 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 08:01:
Hmm helaas is mijn USB C adapter defect, geen idee hoe, werkt ineens niet meer, haal 'm altijd netjes uit de muur als er niet geladen wordt, en ding is nog nooit de slaapkamer uit geweest, maar goed.

De usb C naar usb C kabel werkt dus naar behoren, ik ben nu opzoek dus naar een muur adapter met usb C, ik kan alleen weinig vinden. Iemand hier misschien tips? Wil er nou ook geen €40,- plus aan uitgeven oid.
http://m.ebay.com/itm/Gen...751fff3d45e%257Ciid%253A6

Had er zelf 1 gekocht met adapter, maar die kan ik niet vinden. Heb de oplader zelf vanaf juli en hij werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
El Goog schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 08:59:
[...]

http://m.ebay.com/itm/Gen...751fff3d45e%257Ciid%253A6

Had er zelf 1 gekocht met adapter, maar die kan ik niet vinden. Heb de oplader zelf vanaf juli en hij werkt perfect.
Thanks, uiteindelijk een nexus 5x LG lader gevonden via bol.com, was helaas wel 18€ ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruw ER
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23-07 15:19
co2301 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 08:01:

Mijn nexus 6p usb c lader ging ook kapot. Teruggebracht naar de mediamarkt en anderhalve week later een nieuwe ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
Ruw ER schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 10:53:
[...]

Mijn nexus 6p usb c lader ging ook kapot. Teruggebracht naar de mediamarkt en anderhalve week later een nieuwe ontvangen.
Mijne nexus is van de zaak, dus dat gaat helaas niet op. Gelukkig die 5x lader kunnen vinden, USB c naar micro adapter duurt tergend lang met opladen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:19
Ik heb een Nexus 6P en zoek nog een snel-oplader omdat de orginele is kwijt geraakt.
Ik heb verschillende opladers geprobeerd maar zonder succes (er komt geen 'snel opladen" in beeld).
Dit gebeurd zelfs met oplader welke 4,5A zijn en als specificatie sneloplader hebben.

Dit terwijl een Nexus 5x wel snel opladen in beeld weergeeft.

iemand met een goede suggestie (en liefst niet al te duur natuurlijk).

[ Voor 8% gewijzigd door pitchdown op 16-08-2017 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

pitchdown schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 16:20:
Ik heb een Nexus 6P en zoek nog een snel-oplader omdat de orginele is kwijt geraakt.
Ik heb verschillende opladers geprobeerd maar zonder succes (er komt geen 'snel opladen" in beeld).
Dit gebeurd zelfs met oplader welke 4,5A zijn en als specificatie sneloplader hebben.

Dit terwijl een Nexus 5x wel snel opladen in beeld weergeeft.

iemand met een goede suggestie (en liefst niet al te duur natuurlijk).
Ik gebruik een Anker powerport 60W, waar ook een USB C aansluiting op zit. Die ondersteund ook snelladen.
Anker heeft ook losse laders die powercharge ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw_gotcha
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 21:36
ik herb via banggood kabels en een oplader van blitzwolf gekocht. goedkoop en prima spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincentvc92
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13-07 22:35
Tweakers, zit hier al even met de handen in het haar naar een dom kabeltje te zoeken voor file transfer van Nexus6P naar laptop.
Sinds ik mijn bijgeleverde USB-C to USB-A kabeltje kwijt ben wil ik een nieuwe bestellen via bol.com (ga daar ineens ook nieuw hoesje kopen) + Liefst morgen in huis geleverd

Volstaat een kabel als deze?
https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch

Is dit wel degelijk USB 3.1 ? Heeft USB 3.1 voor filetransfer uberhaupt effect op Nexus6P?

Andere suggesties meer dan welkom.

thnx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiwi
vincentvc92 schreef op zondag 3 september 2017 @ 16:14:
Tweakers, zit hier al even met de handen in het haar naar een dom kabeltje te zoeken voor file transfer van Nexus6P naar laptop.
Sinds ik mijn bijgeleverde USB-C to USB-A kabeltje kwijt ben wil ik een nieuwe bestellen via bol.com (ga daar ineens ook nieuw hoesje kopen) + Liefst morgen in huis geleverd

Volstaat een kabel als deze?
https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch

Is dit wel degelijk USB 3.1 ? Heeft USB 3.1 voor filetransfer uberhaupt effect op Nexus6P?

Andere suggesties meer dan welkom.

thnx
De Nexus 6P heeft geen USB 3.1 maar USB 2.0, type kabel zal dus vrij weinig uitmaken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolfus
Kiwi schreef op zondag 3 september 2017 @ 16:27:
[...]

De Nexus 6P heeft geen USB 3.1 maar USB 2.0, type kabel zal dus vrij weinig uitmaken denk ik.
Typefoutje neem ik aan? Is 3.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:01
Rudolfus schreef op zondag 3 september 2017 @ 17:59:
[...]

Volgens dit niet:
Q: Does the Nexus 5X have USB 3.1?
Nope! Nexus 5X and Nexus 6P supports USB 2.0

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
Rudolfus schreef op zondag 3 september 2017 @ 17:59:
[...]

Voor zover ik weet is het gewoon 2.0, in ieder geval 2.0 transfer speeds.
Dat wordt hier ook bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolfus
Ik had in deze openingspost gekeken [Huawei Nexus 6P] Ervaringen & Discussie maar dat klopt dus niet blijkbaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:27
Even schaamteloos mijn advertentie plaatsen, want ik denk dat veel Nexus 6P gebruikers het interessant vinden:

V&A aangeboden: Huawei Nexus6P accesoires (case, tempered glass 2x, slickwrap...

Het is een 'bundel' met 2x tempered glass screen protector, Spigen ruged armor case en back-sticker + kleine extra's. Ik heb er niets meer aan, aangezien mijn telefoon naar het Google kerkhof is gegaan ;w

YouTube: MotorcycleGeek

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste