Dat kan inderdaad. Let wel op dat het snelladen dan niet gaat werken. Daarvoor heb je ook een geschikte USB poort met minimaal 3 A in de auto.renedepe schreef op donderdag 17 december 2015 @ 08:23:
[...]
Ah, dat bedoelde ik inderdaad. Dan hoef ik dus alleen een kabel te kopen. Dankjewel!
Ik heb die kabel getest door Kiwi besteld bij ali. Die van mij geeft alleen bij CheckR aan dat hij niet goed is en anderen hebben hier ook last van. Bestel dus met risico! Er zit verschil in.
Komt niet zo goed uit de bus? Wat bedoel je daarmee? Heb je hem zelf al getest?Aggressor schreef op maandag 14 december 2015 @ 22:39:
verus komt niet zo goed uit de bus
ik vond hem zelf ook wel mooi
Ik vind het namelijk wel goed...
test bedoel ikpredator0235 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 22:20:
[...]
Komt niet zo goed uit de bus? Wat bedoel je daarmee? Heb je hem zelf al getest?
Ik vind het namelijk wel goed...
Maar ik kwam hem tegen op xda ergens ...
En toen kreeg deze case een hele slechte beoordeling..
persoon vind ik de case ook mooi!
-edit-
gevonden... Overall: 2/10 The loose fit is of the plastic bumper, retaining tabs breaking after less than a week, the poor feel of the buttons and overly small cutouts ruin a nice looking case. Do yourself a favor and don't buy this case!
http://forum.xda-develope...-diztronic-tudia-t3247746
(stukje naarbeneden scrollen)
[ Voor 69% gewijzigd door Aggressor op 17-12-2015 22:25 ]
Ik heb contact gehad met de verkoper. Één van mijn kabels kwamen inderdaad ook niet door de CheckR app. Verkoper gaf aan dat ze nog geen toestellen hadden gehad om te testen, maar hadden nu een 5X waardoor ze konden testen. Ze hebben de oude kabels uit de verkoop gehaald en bieden nu nieuwe aan met de 56k resistor die nodig is in deze kabels. Ik heb netjes mijn geld teruggekregen. Hoefde voor mij niet per se, maar wel goede service!The Unbelievabl schreef op donderdag 17 december 2015 @ 18:10:
Ik heb die kabel getest door Kiwi besteld bij ali. Die van mij geeft alleen bij CheckR aan dat hij niet goed is en anderen hebben hier ook last van. Bestel dus met risico! Er zit verschil in.
Vreemd.. dan heb ik geluk gehad! Heb er maar 1 besteld en deze is volgens Checkr goedJTH4 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 22:31:
[...]
Ik heb contact gehad met de verkoper. Één van mijn kabels kwamen inderdaad ook niet door de CheckR app. Verkoper gaf aan dat ze nog geen toestellen hadden gehad om te testen, maar hadden nu een 5X waardoor ze konden testen. Ze hebben de oude kabels uit de verkoop gehaald en bieden nu nieuwe aan met de 56k resistor die nodig is in deze kabels. Ik heb netjes mijn geld teruggekregen. Hoefde voor mij niet per se, maar wel goede service!
Dit zegt dan ook weer 1 persoon uit 1 test...Aggressor schreef op donderdag 17 december 2015 @ 22:22:
[...]
test bedoel ik
Maar ik kwam hem tegen op xda ergens ...
En toen kreeg deze case een hele slechte beoordeling..
persoon vind ik de case ook mooi!
-edit-
gevonden... Overall: 2/10 The loose fit is of the plastic bumper, retaining tabs breaking after less than a week, the poor feel of the buttons and overly small cutouts ruin a nice looking case. Do yourself a favor and don't buy this case!
http://forum.xda-develope...-diztronic-tudia-t3247746
(stukje naarbeneden scrollen)
Ik heb niks van zijn nadelen... raar maar waar.
De verus case is trouwens gemodificeerd door die USB C problemen en bij mij past ie er uitstekend in (ik heb dus een versie 2.0 zou men kunnen zeggen?)
Verder voelen de buttons bij mij wel stevig aan om op te drukken, hangt er geen plastic los en zit die ring er mooi rond. Ook in combinatie met een TGSP werkt hij perfect.
Enig nadeel zou kunnen zijn dat je hem er zeer moeilijk terug af krijgt (zoals het hoort als je een perfect fit wilt...)
Sorry maar ik kan niet akkoord gaan met die review
Nuja, ik heb geen aandelen bij Verus maar ik bedoel maar dat je je niet mag viseren op 1 post...
EDIT: En ja, bij mij werkt de vingerafdruk scanner perfect, misschien had die persoon zeer dikke vingers...

[ Voor 4% gewijzigd door predator0235 op 18-12-2015 11:27 ]
Ik denk dat is handig die autolader..... De verzendkosten zijn even duur als de lader zelfcyclofosfamide schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:56:
Na alles op een rijtje gezet te hebben de volgende keuzes gemaakt:Eens kijken of dit allemaal naar mijn zin is. Voldoende € weer gespendeerd in een uurtje....
- Natuurlijk zonet mijn Nexus 6P Zwart 32GB opgehaald
- Screenprotectors: intelliARMOR, zowel de Case Friendly als de Max-coverage versie
- Case: Spigen Rugged Armor
- USB Type-A naar Type-C kabels: kiwi's advies, dus bij Ali
- Autolader van Vinsic, Google approved
Alvast jullie dank voor het voorwerk en adviezen
Dan maar iets langzamer laden
Ben eigenlijk opzoek naar een paar USB kabels, dat snel laden word ondersteunt is natuurlijk mooi meegenomen. Zoek er eentje van een meter en eentje van 2meter als het kan en het liefst gewoon zwarte zonder poespas. Ook een extra (snel)lader is welkom.
Nu zag ik een Google document voorbij komen waarin diverse kabels vermeld staan en of ze ondersteunt worden wat betreft snel laden. Nu zie ik hier alleen ebay en amazone voorbij komen. Zijn er geen shops dichterbij huis die snel leveren? Zit er eigenlijk niet op te wachten om weken te wachten op spulletjes.
Waar bestellen jullie je spullen voor je 6P?
Nu zag ik een Google document voorbij komen waarin diverse kabels vermeld staan en of ze ondersteunt worden wat betreft snel laden. Nu zie ik hier alleen ebay en amazone voorbij komen. Zijn er geen shops dichterbij huis die snel leveren? Zit er eigenlijk niet op te wachten om weken te wachten op spulletjes.
Waar bestellen jullie je spullen voor je 6P?
"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"
Heb Anker kabels bestelt bij amazon.de (gewoon zoeken op anker usb-c)
Na een paar dagen al in huis, dus geen weken en zeer schappelijk geprijsd...
Zijn geschikt voor snelladen.
Na een paar dagen al in huis, dus geen weken en zeer schappelijk geprijsd...
Zijn geschikt voor snelladen.
Net een leuk lijstje gemaakt op amazon.de, kom ik uit bij betalen. Geen paypal? Alleen duitse/oostenrijkse bank en credit kaart. Bummer!
"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"
Helaas bij mij alle 4 niet goed. De verkoper heeft gezegd dat ze nieuwe kabel naar mij gaat sturen, maar ik weet niet of het er 4 zijn of eentje. Tsja, altijd een gokje bij die Chinese webshops.JTH4 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 22:31:
[...]
Ik heb contact gehad met de verkoper. Één van mijn kabels kwamen inderdaad ook niet door de CheckR app. Verkoper gaf aan dat ze nog geen toestellen hadden gehad om te testen, maar hadden nu een 5X waardoor ze konden testen. Ze hebben de oude kabels uit de verkoop gehaald en bieden nu nieuwe aan met de 56k resistor die nodig is in deze kabels. Ik heb netjes mijn geld teruggekregen. Hoefde voor mij niet per se, maar wel goede service!
Ik heb sinds kort een nexus 6p.
Ik heb vanmorgen de thread doorlopen.
Ik zoek nog de volgende zaken:
- Screenprotector
- Bumper
- USB C --> A converter
- USB C autolader
Is dit alles via 1 shop goedkoop te verkrijgen? Eventueel alles via aliexpress te verkrijgen?
Ik heb vanmorgen de thread doorlopen.
Ik zoek nog de volgende zaken:
- Screenprotector
- Bumper
- USB C --> A converter
- USB C autolader
Is dit alles via 1 shop goedkoop te verkrijgen? Eventueel alles via aliexpress te verkrijgen?
Even ter info: ik heb de Spigen rugged armor case in combinatie met Intelli Glas (max coverage, 2-pack). Het glas valt eigenlijk precies binnen de case. Ik had er alleen toch een stofje onder zodat ik het glas er weer af moest halen, waardoor het nu in de hoek niet helemaal goed vast zit. Het is niet storend dus ik laat het even zitten. Ik heb in ieder geval nog 1 glas achter de hand.
Case had ik bij amazone.de besteld en het glas gewoon op de Intelli site. Beide ongeveer een week levertijd.
Ik las wel de tip om het in de badkamer te doen, eerst hete douche aanzetten waardoor er geen stofjes meer in de lucht zweven, en dan erop plakken. Had ik wel moeten doen.
Case had ik bij amazone.de besteld en het glas gewoon op de Intelli site. Beide ongeveer een week levertijd.
Ik las wel de tip om het in de badkamer te doen, eerst hete douche aanzetten waardoor er geen stofjes meer in de lucht zweven, en dan erop plakken. Had ik wel moeten doen.
Het wordt nog erger.. ik heb een DOAMichele_M_ schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 17:51:
[...]
Ik denk dat is handig die autolader..... De verzendkosten zijn even duur als de lader zelf![]()
Dan maar iets langzamer laden

| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |
Mijn Vinsic deed het gelukkig wel! met fast charging, al moet je wel geen extra usb kabel er in stoppen als je de volledige snelheid wil.cyclofosfamide schreef op zondag 20 december 2015 @ 20:24:
[...]
Het wordt nog erger.. ik heb een DOADus zojuist terug gestuurd.... gelukkig nog een verloopkabel naar USB-C voor in de auto
Van mijn kant nog een paar tips!
Sinds donderdag de RavPower 3A powerbank in gebruik, werkt echt fantastisch, laadt net zo snel op als via het stopcontact ('charging rapidly') en heb er nu al een keer of 4 mee kunnen laden. Kan opgeladen worden via usb C of microusb, en naast de usb-c poort zitten er nog 2 'normale' usb poorten op waarvan 1 ook nog QuickCharge van Qualcomm ondersteund (voor de echte technies die nu al meerdere QC apparaten hebben).
Ding is echter wel redelijk aan de prijs (50 euro).
Verder een aantal USB-CtoC kabels besteld op eBay. Als ik het goed heb spelen hier niet de problemen als bij de USBA>C kabels (toch?) en anders zullen we dat snel zien.
Ook een Dbrand skin gekocht, carbon fiber. Voelt fantastisch aan en voorkomt krassen op de achterkant, topspul.
Kleine samenvatting van al mijn aankopen tot nu toe:
Vinsic Autolader --> 10 euro
OnePlus MicroUSB>USB-C converter --> 10 euro, gerefund gekregen, dus 0 euro
Xiaomi MicroUSB>USB-C converter --> 2 euro
Kabels die Kiwi aanraadde (3) --> 10 euro
RavPower Powerbank ---> 50 euro
Dbrand skin + nexus cutout ---> 10 euro
Verschillende usb-C kabels ---> 15 euro
al met al dus al een flink bedrag aan accessoires uitgegeven.
Sinds donderdag de RavPower 3A powerbank in gebruik, werkt echt fantastisch, laadt net zo snel op als via het stopcontact ('charging rapidly') en heb er nu al een keer of 4 mee kunnen laden. Kan opgeladen worden via usb C of microusb, en naast de usb-c poort zitten er nog 2 'normale' usb poorten op waarvan 1 ook nog QuickCharge van Qualcomm ondersteund (voor de echte technies die nu al meerdere QC apparaten hebben).
Ding is echter wel redelijk aan de prijs (50 euro).
Verder een aantal USB-CtoC kabels besteld op eBay. Als ik het goed heb spelen hier niet de problemen als bij de USBA>C kabels (toch?) en anders zullen we dat snel zien.
Ook een Dbrand skin gekocht, carbon fiber. Voelt fantastisch aan en voorkomt krassen op de achterkant, topspul.
Kleine samenvatting van al mijn aankopen tot nu toe:
Vinsic Autolader --> 10 euro
OnePlus MicroUSB>USB-C converter --> 10 euro, gerefund gekregen, dus 0 euro
Xiaomi MicroUSB>USB-C converter --> 2 euro
Kabels die Kiwi aanraadde (3) --> 10 euro
RavPower Powerbank ---> 50 euro
Dbrand skin + nexus cutout ---> 10 euro
Verschillende usb-C kabels ---> 15 euro
al met al dus al een flink bedrag aan accessoires uitgegeven.
Specifiek welk type RavPower powerbank heb je gekocht? Deze toevallig?
http://www.ravpower.com/2...charger-QC2.0-type-c.html
Ps Dbrand skin is bij mij ook onderweg (matte white met X-only cutout). Weet nog niet of ik 'm ga gebruiken...ben eerst benieuwd naar de touch&feel vd skin.
http://www.ravpower.com/2...charger-QC2.0-type-c.html
Ps Dbrand skin is bij mij ook onderweg (matte white met X-only cutout). Weet nog niet of ik 'm ga gebruiken...ben eerst benieuwd naar de touch&feel vd skin.
[ Voor 145% gewijzigd door dafmay op 21-12-2015 18:05 ]
Ok top
Ik ga eens kijken. Ps waar heb jij 'm gekocht?
Zojuist m'n intelliarmor protector binnen. mooi ding! ik had de case friendly versie, die is dus iets meer naar binnen gesneden zodat je een case kan gebruiken. Maar denk dat je met de max coverage + spigen case net zo ver komt.
Daarom heb ik van intelliarmor's review offer gebruik gemaakt:
-Zet een review op hun site
-krijg een coupon voor iets van dezelfde waarde
-coupon blijkt ook iets van 2 euro duurder te mogen selecteren
-duo pack max coverage protectors besteld voor verzendkosten
:-)
Daarom heb ik van intelliarmor's review offer gebruik gemaakt:
-Zet een review op hun site
-krijg een coupon voor iets van dezelfde waarde
-coupon blijkt ook iets van 2 euro duurder te mogen selecteren
-duo pack max coverage protectors besteld voor verzendkosten
:-)
Amazon.co.uk, was hij €49,zoveel. Amazon.fr was duurder evenals .dedafmay schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 09:17:
Ok topIk ga eens kijken. Ps waar heb jij 'm gekocht?
Maandag besteld en woensdag in huis, topservice dus.
Buiten amazon nog nergens kunnen ontdekken, dus als je geen CC hebt zul je even geduld moeten hebben.
Onder met mom van domme vragen.... Werkt quickcharge met andere 'krachtigere' laders zoals bijv die van de iPad?
Zelfs als niemand me gelooft, ben ik de koning in mijn hoofd....
Ik heb de laadkabel (usb-c) van mijn Macbook een keertje aangesloten op de Nexus 6P maar snelladen doet het zeker niet...niet zo snel in ieder geval als met de Nexus 6P laadkabel.
[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 22-12-2015 15:38 ]
Wellicht al vaker gevraagd, maar search levert niet veel op.
Als je een thuislader hebt met USB C aansluiting, dan heb je niet de problemen die USB A naar C geven toch? Ik heb graag op meerdere plekken laders klaar 'liggen', maar om nou 3 maal de lader uit de google store te halen á 30 euro, meh.
Als je een thuislader hebt met USB C aansluiting, dan heb je niet de problemen die USB A naar C geven toch? Ik heb graag op meerdere plekken laders klaar 'liggen', maar om nou 3 maal de lader uit de google store te halen á 30 euro, meh.
USB-C naar USB-C heeft nooit problemen, omdat dat gewoon direct doorgetrokken kabels zijn, bij USB-A naar USB-C is dit niet het geval.
Top.Kiwi schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 22:50:
USB-C naar USB-C heeft nooit problemen, omdat dat gewoon direct doorgetrokken kabels zijn, bij USB-A naar USB-C is dit niet het geval.
Alleen een usb c thuislader vinden is moeilijker dan gedacht
uhm.. ja?
denk dat je vraag is, heeft iemand deze in gebruik en zo ja, hoe bevalt deze?
http://www.bol.com/nl/p/s...7-black/9200000051276779/
http://www.bol.com/nl/p/s...l-clear/9200000051276703/
http://www.bol.com/nl/p/v...-silver/9200000050268998/
twijfel tussen deze 3 cases. Hebben mensen deze? heb de verus en de spigen rugged al wel vaker voorbij zien komen, maar ze schelen 15 eu van elkaar.. doet die 15 eu er toe?
als laatste twijfel ik nog tussen een glas plaatje of een plastic ding over mn scherm, is zo'n glas plaatje niet heel dik?
groeten.
http://www.bol.com/nl/p/s...l-clear/9200000051276703/
http://www.bol.com/nl/p/v...-silver/9200000050268998/
twijfel tussen deze 3 cases. Hebben mensen deze? heb de verus en de spigen rugged al wel vaker voorbij zien komen, maar ze schelen 15 eu van elkaar.. doet die 15 eu er toe?
als laatste twijfel ik nog tussen een glas plaatje of een plastic ding over mn scherm, is zo'n glas plaatje niet heel dik?
groeten.
Ik heb sinds enkele dagen de Spigen Rugged Armor, bevalt goed tot nu toe en doet wat het moet doen. Ik denk alleen dat ik me ga ergeren aan de uitsparing voor de usb-c connecter. Hier ligt m`n pink op zeg maar om het toestel te ondersteunen en dan voel ik de uitsparing en een lichte irritatie.
Ik heb ook de spigen rugged armor sinds gisteren.
Ik moet wel nog erg wennen aan een dikkere telefoon en de stugheid.
Zonder bumper is de telefoon toch echt een stuk prettiger.
Zijn er geen bumpers waarbij de fysieke knoppen te gebruiken zijn?
Ik moet wel nog erg wennen aan een dikkere telefoon en de stugheid.
Zonder bumper is de telefoon toch echt een stuk prettiger.
Zijn er geen bumpers waarbij de fysieke knoppen te gebruiken zijn?
Dit herken ik.Dzine schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:01:
[...]
Zie mijn post een paar pagina's terug. Erg blij met deze Spigen, goede bescherming en laat het design redelijk goed doorkomen. Klein puntje is wel minder gevoel in de volume knoppen zoals bij wel meer cases die de knoppen bedekken.
Ik ben serieus aan het overwegen om de case daarom wat aan te passen door de knoppen covers uit te boren.
Het liefst zou ik de power en volumeknop zonder case kunnen benaderen. Maar op welke case kom je dan?
Dat hebben idd veel cases.
wat The_Cyberspace zegt over de usb c oplader uitsparing, hebben meer mensen daar last van, dat ie daarom minder fijn in de hand ligt of?
wat The_Cyberspace zegt over de usb c oplader uitsparing, hebben meer mensen daar last van, dat ie daarom minder fijn in de hand ligt of?
[ Voor 74% gewijzigd door danielbakker98 op 25-12-2015 13:20 ]
Ik ga denk ik maar gewoon voor deze twee:
http://www.bol.com/nl/p/s...l-clear/9200000051276703/ --> spigen ultra hybrid case. Is een doorzichtige case, niet heel uitgebreid.
http://www.bol.com/nl/p/s...12cover/9200000050239245/ --> een goedkope screenprotector.. doet wss toch wel wat ie moet doen.
heb nog een bol.com kaart van 25 eu(van werkt) liggen dus als het me niet bevalt kan ik altijd nog een andere 'zelf' betalen..
http://www.bol.com/nl/p/s...l-clear/9200000051276703/ --> spigen ultra hybrid case. Is een doorzichtige case, niet heel uitgebreid.
http://www.bol.com/nl/p/s...12cover/9200000050239245/ --> een goedkope screenprotector.. doet wss toch wel wat ie moet doen.
heb nog een bol.com kaart van 25 eu(van werkt) liggen dus als het me niet bevalt kan ik altijd nog een andere 'zelf' betalen..
Hallo Daniel.danielbakker98 schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 14:06:
Ik ga denk ik maar gewoon voor deze twee:
persoonlijk zou ik liever voor een glass tempered screenprotector gaan.
Voelt veel beter aan dan een plastic screenprotector.
hint: kijk bij mijn V&A advertenties. (ik heb mijn nexus 6p weggedaan)
Ik heb een gloednieuwe intelliGLASS HD - Nexus 6P Screen Protector (Case Friendly) liggen.
Ga deze niet gebruiken.
Stuur mij even een PM indien je interesse hebt.
Ga deze niet gebruiken.
Stuur mij even een PM indien je interesse hebt.
Zijn er al mensen die een Dbrand skin hebben of gebruiken? Zoja wat zijn jullie ervaringen?
Ik heb net mijn mat-white Dbrand skin binnen, maar twijfel of ik 'm op mijn 6P wil gaan aanbrengen. Ik vind het lastig inschatten hoe het eruit komt te zien en zal aanvoelen, en hoe de skin zich over tijd houdt (gaat het krullen/afbladderen door gebruik van sleeve... enz.)
Voor mensen die belangstelling hebben in een pounch voor de Nexus 6P, ik heb deze aangeschaft en bevalt uitstekend. Ieder zijn voorkeur als het gaat om bescherming, dus laat deze discussie maar achterwege.
https://drive.google.com/...UWUZYek0/view?usp=sharing
Aangeschaft via :
https://www.etsy.com/nl/l...a3a455881be9d%3A214771160
Aangeschaft via :
Deze had ik ook gezien.ipje schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 12:59:
Voor mensen die belangstelling hebben in een pounch voor de Nexus 6P, ik heb deze aangeschaft en bevalt uitstekend. Ieder zijn voorkeur als het gaat om bescherming, dus laat deze discussie maar achterwege.
Aangeschaft via :
Mooi ding...niet goedkoop.
Ik koop zelf altijd mijn sleeves via Etsy (shop : Filzstueck). Uitstekende kwaliteit en service! Ik heb deze voor mij 6P :
https://www.etsy.com/uk/l...6-nexus-6p-leather-sleeve
Wel met witte liner
https://www.etsy.com/uk/l...6-nexus-6p-leather-sleeve
Wel met witte liner
[ Voor 13% gewijzigd door dafmay op 26-12-2015 15:59 ]
Ik heb zelf altijd al skins gehad, eerst Slickwraps, nu dbrand. Ik vond dbrand net iets fijner, het wordt opgestuurd als brief ipv 'pakket' waardoor het niet nog een maand bij de douane kan blijven liggen.Grudgie schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 01:24:
Zijn er al mensen die een Dbrand skin hebben of gebruiken? Zoja wat zijn jullie ervaringen?
Voor de 6p ben ik gegaan voor een 'black titanium' achterkant, met de full nexus insert, colored x. De camera insert is mat zwart. Verder heb ik op mijn spigen case een white carbon achterkantje geplakt voor extra effect. dit met enkel de x uitgesneden. (was een pakketje bij dbrand van MKBHD, zitten ook rode en zwarte achterkantjes bij)

Ik ben op zoek naar een card reader voor de Nexus P maar zie door het bomen het bos niet meer. Iemand een tip?
Ik heb mijn spigen case teruggestuurd.
Ik vind de 6P zoveel prettiger in de hand liggen bij gebruik dan met de spigen case.
De telefoon vind ik dan echt te groot worden en de charme van het toestel is niks meer te zien.
Er is nog een tempered screenprotector en een pouch onderweg ter bescherming.
Ik denk dat het lastig gaat worden om een hele dunne bumper/case te vinden welke ook nog eens transparant is.
Is het plaatsen van een alleen een tempered screenprotector een optie of wordt dit heel lelijk?
Misschien is dit nog een optie? https://www.mobilesupplie...ard-case-transparant.html
of deze : http://www.hoesjescovers....KLg3Mne_skCFWnlwgod-k0HJA
Iemand verder nog suggesties?
Ik vind de 6P zoveel prettiger in de hand liggen bij gebruik dan met de spigen case.
De telefoon vind ik dan echt te groot worden en de charme van het toestel is niks meer te zien.
Er is nog een tempered screenprotector en een pouch onderweg ter bescherming.
Ik denk dat het lastig gaat worden om een hele dunne bumper/case te vinden welke ook nog eens transparant is.
Is het plaatsen van een alleen een tempered screenprotector een optie of wordt dit heel lelijk?
Misschien is dit nog een optie? https://www.mobilesupplie...ard-case-transparant.html
of deze : http://www.hoesjescovers....KLg3Mne_skCFWnlwgod-k0HJA
Iemand verder nog suggesties?
[ Voor 18% gewijzigd door pitchdown op 28-12-2015 15:43 ]
een suggestie is let op dat je de goeie screen protector koopt, zojuist geleerd uit een ander topic hier, zie afbeelding
http://cellprosfresno.com...Lifetime-Warranty-0-1.jpg ivm een sensor die daar zit.
http://cellprosfresno.com...Lifetime-Warranty-0-1.jpg ivm een sensor die daar zit.
Ik heb zojuist deze binnen: intelliGLASS HD - Nexus 6P Screen Protector (Case Friendly)
http://www.intelliarmor.c...ass-screen-protector.html
Angezien ik toch voor de 5X ben gegaan kan ik iemand hier blij mee maken? Graag PM.
http://www.intelliarmor.c...ass-screen-protector.html
Angezien ik toch voor de 5X ben gegaan kan ik iemand hier blij mee maken? Graag PM.
Ik vind de spugen case(doorzichtig) wel fijn in de hand liggen. De achterkant lijkt wel een stuk groter. Iedere mobiel is natuurlijk mooier en fijner zonder case..
De casefriendly is bedoeld voor als je een hoesje om je 6p hebt. Er zit dan iets meer ruimte aan de randen. Het is trouwens een glass en geen folie protector. Laat me weten. Anders gaat deze retour zender.TheJVH schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 09:57:
Ik wel, wat is het verschil tussen de case friendly versie en de andere?
Nope, ik verwacht niet dat ik een case eromheen ga dragen en dan is die rand niet echt mooi. Maar thanks voor het aanbieden iig
.
Zojuist deze kabel binnen gekregen. Cheap en werkt perfect. Gecheckt met checkr app en is veilig.
http://www.ebay.com/itm/U...geName=ADME:X:AAQ:US:1123
voor niet eens 2 euro een goede kabel. Ga er gelijk meer bestellen.
Duurde wel 4 weken voor ik hem had dat is wel wat minder.
Ik heb de USB type c to USB a plug cable mee besteld uit de google store. Ik heb thuis en op het werk overal USB laders liggen van 2.1 A
Om MN Nexus te laden via deze kabel is toch geen probleem? Duurt alleen wat langer aangezien de lader geen 3 A kan leveren.
Om MN Nexus te laden via deze kabel is toch geen probleem? Duurt alleen wat langer aangezien de lader geen 3 A kan leveren.
Bedankt voor de tip! Betreft het de "Black 4021 1M"? Je link geeft namelijk meerdere kabels aanDareFace schreef op woensdag 30 december 2015 @ 14:43:
Zojuist deze kabel binnen gekregen. Cheap en werkt perfect. Gecheckt met checkr app en is veilig.
Ik had de witte besteld maar heb vanmiddag nog 3 zwarte bij besteld.RJ-NL schreef op woensdag 30 december 2015 @ 16:23:
[...]
Bedankt voor de tip! Betreft het de "Black 4021 1M"? Je link geeft namelijk meerdere kabels aan
Deze heb ik sinds vandaag ook (de bruine). Prima pouch alhoewel ie wel erg strak er om zit. Maar dat zal zich na verloop van tijd wel vormen neem ik aan.ipje schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 12:59:
Aangeschaft via :
Klopt, na een week gaat het soepeler, werking van het leer.beantherio schreef op woensdag 30 december 2015 @ 20:54:
[...]
Deze heb ik sinds vandaag ook (de bruine). Prima pouch alhoewel ie wel erg strak er om zit. Maar dat zal zich na verloop van tijd wel vormen neem ik aan.
Vandaag deze kabels binnen gekregen, $1.98 op aliexpress.
Volgens de CheckR app voldoen ze aan de specs.
Denk dat ik er nog een paar ga bestellen.
Eerder had ik deze adapter gekocht die voldoet NIET aan de specs volgens CheckR!
Volgens de CheckR app voldoen ze aan de specs.
Denk dat ik er nog een paar ga bestellen.
Eerder had ik deze adapter gekocht die voldoet NIET aan de specs volgens CheckR!
The_Cyberspace schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 05:20:
[...]
Ik ben reuze benieuwd! Zou je me op de hoogte willen houden?
Ik heb hem een paar dagen geleden binnen gekregen, maar nog niet kunnen testen.
Vandaag dus wel, en hij komt inderdaad door de CheckR test heen.
Bedankt voor je terug koppeling!
Kon het nie laten en ook maar besteld paar dagen na jouw post
Heb em zelf ook sinds een paar dagen binnen en hier komt ie er idd ook doorheen. Nu nog een oplader erbij. Maar das iets voor volgend jaar
Kon het nie laten en ook maar besteld paar dagen na jouw post
Heb em zelf ook sinds een paar dagen binnen en hier komt ie er idd ook doorheen. Nu nog een oplader erbij. Maar das iets voor volgend jaar
[ Voor 3% gewijzigd door the_cyberspace op 31-12-2015 22:45 ]
Ok dank beiden voor de feedback...en nog de beste wensen voor 2016

Iemand een case voor de 6p die het makkelijk maakt om te gaan joggen met deze telefoon?
Ik weet het is niet makkelijk om te joggen met een mini tablet 😁
Ik weet het is niet makkelijk om te joggen met een mini tablet 😁
Iemand al een orzly usb-c kabel via ebay besteld?
deze:
http://www.ebay.nl/itm/Or...m:mvhaMcgTZ3HHVi5nuxu3Tyg
of deze een (4 stuks).
http://www.ebay.nl/itm/Or...c7612b:g:BFAAAOSwnH1WXIDd
Ik heb ooit 1 gekocht van 2 meter maar dat is een platte beetje slappe kabel.
Die vind ik niet fijn.
Maar zie bij de 1e link op de plaatjes dat ie rond is (net zoals de orginele).
deze:
of deze een (4 stuks).
Die vind ik niet fijn.
Anoniem: 525748
Welke cases gebruiken jullie voor de nexus? Ik zat zelf te denken aan de zwarte adopted van Google zelf, lekker strak
Wou eerst een book type case maar die van Google had geen magneet sluiting...
dafmay in "[Huawei Nexus 6P] Accessoires"Anoniem: 525748 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 12:07:
Welke cases gebruiken jullie voor de nexus? Ik zat zelf te denken aan de zwarte adopted van Google zelf, lekker strakWou eerst een book type case maar die van Google had geen magneet sluiting...
m'n intelliARMOR zit er op hoor, maar ik geloof dat ik één van de duurste screenprotectors heb van Nederland.... Volgens de douane was het pakketjes €25,22 waard, waardoor er 21% BTW over moest betalen én de aangifte kosten er nog eens over heem... kortom: €18,30 moeten betalen bij ontvangst!
Gewoon_Joram: ik gebruik de Spigen Rugged Armor
Gewoon_Joram: ik gebruik de Spigen Rugged Armor
[ Voor 5% gewijzigd door cyclofosfamide op 09-01-2016 18:33 ]
| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |
Laatst de 4pack besteld en reeds in gebruik. Kabels zijn stevig, rond (zoals op de foto) en doen wat je ervan verwacht...ComTech schreef op maandag 04 januari 2016 @ 21:12:
Iemand al een orzly usb-c kabel via ebay besteld?
deze:
of deze een (4 stuks).
Die vind ik niet fijn.
Heeft er iemand al een goed werkende auto-houder aangeschaft?
Ik zoek er 1 liefst met om in de gril te monteren.
Ik zoek er 1 liefst met om in de gril te monteren.
En dan ben ik benieuwd of iemand al een fijne, dunne, kwalitatief goede wallet case (met plek voor 1 (credit)card gevonden heeft. Mag best wat meer kosten, gaat me meer om kwaliteit en zo dun mogelijke case.
Dit is hier niet de bedoeling.
[ Voor 84% gewijzigd door RoD op 17-01-2016 17:04 ]
Dit is hier niet de bedoeling.
[ Voor 83% gewijzigd door RoD op 17-01-2016 17:03 ]
*knip*
[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 17-01-2016 17:04 ]
Voor wie nog op zoek is naar een desktop dock. De Kidigi Omni dock werkt heel goed. Ik heb 'm zelf niet bij Kidigi besteld, maar hier op eBay.
Was eerst huiverig of het wel voldeed aan de USB type-C specs, maar de verkoper gaf zelf aan dat het ging om de nieuwe batch die daar wel aan voldoet. Heb 'm nog getest met de CheckR app en het voldoet aan de specs. Ik gebruik mijn 6P zelf met de Ringke Fusion case. Aangezien je de USB-C aansluiting omhoog en omlaag kan verstellen is het ook te gebruiken met een case.

Dus voor wie de Kidigi Omni dock goedkoper wilt halen, je kan 'm gewoon op eBay halen voor 18,50 euro inclusief verzending ipv 33 euro exclusief verzendkosten.
Was eerst huiverig of het wel voldeed aan de USB type-C specs, maar de verkoper gaf zelf aan dat het ging om de nieuwe batch die daar wel aan voldoet. Heb 'm nog getest met de CheckR app en het voldoet aan de specs. Ik gebruik mijn 6P zelf met de Ringke Fusion case. Aangezien je de USB-C aansluiting omhoog en omlaag kan verstellen is het ook te gebruiken met een case.

Dus voor wie de Kidigi Omni dock goedkoper wilt halen, je kan 'm gewoon op eBay halen voor 18,50 euro inclusief verzending ipv 33 euro exclusief verzendkosten.
Bedankt voor de tip! Direct besteldIM4N schreef op zondag 17 januari 2016 @ 17:01:
Voor nog op zoek is naar een desktop dock. De Kidigi Omni dock werkt heel goed. Ik heb 'm zelf niet bij Kidigi besteld, maar hier op eBay.
[afbeelding]
Ik gebruik zelf deze:cyclofosfamide schreef op maandag 11 januari 2016 @ 23:20:
En dan ben ik benieuwd of iemand al een fijne, dunne, kwalitatief goede wallet case (met plek voor 1 (credit)card gevonden heeft. Mag best wat meer kosten, gaat me meer om kwaliteit en zo dun mogelijke case.
http://nillkin.org/access...llkin-huawei-nexus-6p-qin
http://www.bol.com/nl/p/n...s-zwart/9200000054261462/
Nadelen zijn wel dat deze geen sluiting heeft en als je hem helemaal openklapt de uitsparing van de microfoon aan de achterkant afdekt waardoor je gemuffled overkomt. Voor het overige best een mooi hoesje en dun.
Dankje kwiebus, die Nilkin ziet er mooi uit. Heb ondertussen deze laten aanrukken uit Duitsland en zit er nu net 2 dagen omheen.Lekker dun en goedkoop. Ben benieuwd hoe lang deze het volhoudt.
Zojuist de Dbrand Coper skin met zebra Wood full Nexus cutout. Lijkt me erg mooi, iemand een idee wat de levertijden naar Nederland zijn?
Laatst een Dbrand besteld, die was binnen 5 dagen binnen als ik me niet vergis. Zeer hoge kwaliteit skins
Bij mij duurde het een keer 2 weken en de tweede keer 3. Was wel in combinatie met Black Friday en feestdagen, dus zal nu wel wat sneller zijn.
Anoniem: 527676
Gisteren een Dbrand skin besteld voor mijn nieuwe Nexus 6.Als die binnen is volgt foto en ervaring
Vandaag via ali deze binnen gekregen : http://nl.aliexpress.com/...4S-5S-5C/32331427306.html
Pakt wel op het raam, maar niet op het dasboard.
Voor het geld geen slecht ding.
Pakt wel op het raam, maar niet op het dasboard.
Voor het geld geen slecht ding.
Hier ook de intelliGLASS HD (case friendly) sinds kort. Super tevreden van en heel simpele installatie!
Deze TPU Case via ebay besteld: http://www.ebay.nl/itm/TP...VER-SILICON-/361427354698?
Hij is doorzichtig grijs maar zit prima, uitsparingen zijn goed, en was in 4 dagen geleverd. Voor iets minder dan 4 euro is dat helemaal niet gek. Aanrader voor een zachte siliconen/tpu case!
Ik had ook deze vergelijkbare TPU case gekocht: https://www.gsmpunt.nl/ho...nsparante-tpu-back-cover/
Deze was binnen 2 dagen voor 10 euro binnen, en is wel geheel transparant. Deze vind ik iets mooier icm mijn aluminium/silver 6p, hij zit ook prima, dus deze blijft er voorlopig omheen zitten.
Hij is doorzichtig grijs maar zit prima, uitsparingen zijn goed, en was in 4 dagen geleverd. Voor iets minder dan 4 euro is dat helemaal niet gek. Aanrader voor een zachte siliconen/tpu case!
Ik had ook deze vergelijkbare TPU case gekocht: https://www.gsmpunt.nl/ho...nsparante-tpu-back-cover/
Deze was binnen 2 dagen voor 10 euro binnen, en is wel geheel transparant. Deze vind ik iets mooier icm mijn aluminium/silver 6p, hij zit ook prima, dus deze blijft er voorlopig omheen zitten.
De Dbrand skin vandaag al binnen gehad.
Bevestigen is goed te doen met het filmpje van Dbrand er zelf bij. Minpunt wat ik nu ondervind is de randen bij de USB C connector vind ik scherp terwijl ik daar met mijn vingers vaak zit. Foto's bij dit linkje http://imgur.com/a/XHmQM
Bevestigen is goed te doen met het filmpje van Dbrand er zelf bij. Minpunt wat ik nu ondervind is de randen bij de USB C connector vind ik scherp terwijl ik daar met mijn vingers vaak zit. Foto's bij dit linkje http://imgur.com/a/XHmQM
Gewoon besteld via de site van dbrand? Krijg straks mijn 6p binnen, de copperskin ziet er wel erg sweet uit!
Ja via de site besteld. Is een weekje onderweg goed te doen.charrel schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 21:09:
Gewoon besteld via de site van dbrand? Krijg straks mijn 6p binnen, de copperskin ziet er wel erg sweet uit!
Heb deze in bestelling, moet van ver komen dus kan nog even duren voordat hij binnen is. Zal dan mn ervaring delen.Anoniem: 428875 schreef op zondag 31 januari 2016 @ 22:41:
Iemand die ervaring heeft met een verus High Pro Shield Huawei Nexus 6P Case?
Heb er nu de spigen ultra hybrid omzitten, welke opzich prima is. Ben alleen niet zo'n fan van een doorzichtige achterkant.
__
Inmiddels het hoesje binnen, ziet er mooi uit, ook om de telefoon. Achterkant is wel wat gladder dan de spigen hoes. Vind het wel jammer dat bijna het hele cameraglas aan de achterkant bedekt word, dat vond ik bij de spigen er mooier uit zien. Wat wel veel fijner is aan de verus is dat de volume knoppen en de aan en uitknop ook echt knoppen zijn, wat bij de spigen niet het geval was.
Conclusie: De verus neem ik in gebruik. Dus als iemand voor een zacht prijsje interesse heeft in de spigen
[ Voor 54% gewijzigd door wwwouter3333 op 03-02-2016 16:09 . Reden: Aanvulling ]
Ha allemaal, ik heb net mijn 6P binnen. Met mijn One M7 (GPE natuurlijk
) had ik op een gegeven moment een ' verstopte' 3,5 mm jack aansluiting. Ik heb momenteel een spigen case, maar daarbij zijn de jack en USB-C connectors niet beschermd. Heeft iemand hier specifiek nog bescherming voor?
Ik heb de adopted case, in het zwart. Niks bijzonders mee, hij doet wat hij moet doen! Knopjes werken goed, hoesje zit netjes over de rand heen. Vingerscan werkt prima, maar voor wat extra gemak raad ik je aan na dat het hoesje er om zit je vinger opnieuw in te scannen.
Ben ook even aan het zoeken naar een case, wat mij opvalt is de opening bij de camera. De ene case laat het camera gedeelte over de hele breedte vrij. De andere alleen het gedeelte waar de camera en flitser zit en niet de gehele breedte. Zitten er nog meer technische snufjes verborgen achter de uitstulping van de camera die hierdoor niet goed hun werk kunnen doen?
Als je de hele 'balk' bedoelt, daar zit ook de nfc in. Kan dus bij sommige materialen en diktes een probleem opleveren.ipje schreef op zondag 07 februari 2016 @ 15:08:
Ben ook even aan het zoeken naar een case, wat mij opvalt is de opening bij de camera. De ene case laat het camera gedeelte over de hele breedte vrij. De andere alleen het gedeelte waar de camera en flitser zit en niet de gehele breedte. Zitten er nog meer technische snufjes verborgen achter de uitstulping van de camera die hierdoor niet goed hun werk kunnen doen?
Ik weet niet of je een aparte bescherming daar voor zoekt of een case die dat voor je doet?jick schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 13:00:
Ha allemaal, ik heb net mijn 6P binnen. Met mijn One M7 (GPE natuurlijk) had ik op een gegeven moment een ' verstopte' 3,5 mm jack aansluiting. Ik heb momenteel een spigen case, maar daarbij zijn de jack en USB-C connectors niet beschermd. Heeft iemand hier specifiek nog bescherming voor?
Zelf gebruik ik mijn 6P met de Ringke Fusion case. Deze beschermt de headphonejack maar niet de USB-C connector.
Ohja het cameraglas gedeelte is ook bedekt behalve het gedeelte wat je natuurlijk nodig hebt om foto's te schieten. De randen en het camera gedeelte is van tpu om schokken te absorberen en het gedeelte waar de Nexus logo staat is van harde plastic.

[ Voor 7% gewijzigd door IM4N op 07-02-2016 16:00 ]
Heeft iemand een mooie leren pouch gevonden voor de Nexus 6p? Ik wil de telefoon kopen maar zoek nog een mooie hoes. Tot nu toe gebruik ik altijd gripis hoesjes, maar het lijkt erop dat die nog geen Nexus 6p hoes hebben gemaakt
.
Anoniem: 735373
Ik heb vandaag deze zwarte pouch binnengekregen. Is maar 8,95 en heeft een goede pasvorm.
https://www.mobilesupplie...-met-trekkoord-zwart.html
https://www.mobilesupplie...-met-trekkoord-zwart.html

Toch maar een wallet bij de Nexus 6P gekocht. Ben voor de KRUSELL MALMO WALLET CASE HUAWEI NEXUS 6P gegaan.
Super mooie wallet, een aanrader.
Update: Vandaag het hoesje retour moeten sturen omdat laser auto focus gebokkeerd was door het hoesje. Lekker handig dat ze hier geen rekening mee gehouden hebben.
Super mooie wallet, een aanrader.
Update: Vandaag het hoesje retour moeten sturen omdat laser auto focus gebokkeerd was door het hoesje. Lekker handig dat ze hier geen rekening mee gehouden hebben.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 527676 op 13-02-2016 09:11 ]