Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:23
Vanochtend de folio binnen gekregen. Mooi ding! De prijs is relatief hoog maar dat geld zie je er wel aan af: het ding ziet er goed uit, voelt premium aan en past als gegoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-06 22:13
LionkingNL schreef op woensdag 02 december 2015 @ 23:02:
[...]

Helemaal mee eens. Vandaag eveneens de intelliarmor protector ontvangen. Simpele montage geen luchtbellen en geen verschil met aanraakgevoeligheid. Levertijd was met goedkoopste verzendoptie 9 werkdagen.
Hoe zijn de cutouts bij jou? Lees dat bij sommige mensen ze vanaf de rand lopen bij de speakers.

Heb zelf een intelliArmor protector besteld via Aliexpress en zit nu pas op de boot volgens mij. Dus ben nieuwsgierig hoe het eruit ziet :)

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:10
Vanaf de speakerlijn een U vorm naar beneden, het totaal lijkt op een tetris blok zeg maar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leviathius
Aaah dat is wel jammer, had gehoopt op van die echte uitgesneden vakjes zeg maar. Maarja, het is in ieder geval goede protectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
en goede werking, meest belangrijke nog wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dzine
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-06 12:29
Cassiuskleij schreef op woensdag 02 december 2015 @ 18:05:
Ik zit een beetje te twijfelen voor welke bescherming ik zou moeten gaan. Voor de case zit ik te denken aan de spigen ultra hybrid crystal clear. Vind ik wel een mooi ding! Iemand van jullie er tevreden over?
Zie mijn post een paar pagina's terug. Erg blij met deze Spigen, goede bescherming en laat het design redelijk goed doorkomen. Klein puntje is wel minder gevoel in de volume knoppen zoals bij wel meer cases die de knoppen bedekken.
Ik ben serieus aan het overwegen om de case daarom wat aan te passen door de knoppen covers uit te boren.

Zelfs als niemand me gelooft, ben ik de koning in mijn hoofd....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoosW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:12
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/3Vl5LH1FsoXg17XfOLlywqIo/medium.jpg
Na wat gepiel de Toast skin er keurig om heen, voelt prettig in de hand, en maakt de telefoon minder glibberig als het kale aluminium.
Ik ben er erg tevreden over, al vond ik het jammer dat ik er nu pas achter kwam dat je op verzoek ook 'costum' afbeeldingen op de achterkant kunt laten infresen, had ineens ideeen die iets beter hadden geweest als het standaard hexagon patroon dat ik gekozen heb, ook mooi, maar met mijn achternaam wist ik wel iets beters te bedenken ;)

Hier de link voor een wat grotere foto als je m beter wilt bekijken:
http://static.tweakers.ne...soXg17XfOLlywqIo/full.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door RoosW op 03-12-2015 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LionkingNL
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19-06 17:10
Leviathius schreef op donderdag 03 december 2015 @ 10:19:
[...]

Hoe zijn de cutouts bij jou? Lees dat bij sommige mensen ze vanaf de rand lopen bij de speakers.

Heb zelf een intelliArmor protector besteld via Aliexpress en zit nu pas op de boot volgens mij. Dus ben nieuwsgierig hoe het eruit ziet :)
De protector is beeldvullend tot ongeveer een mm van de rand van de 6p. Twee cut outs voor de speakers die strak aansluiten. Bovenste heeft een u vormige uitsparing aan de rechter onderzijde voor de nabijheid sensor.

Op weg naar een duurzaam leven: goed geïsoleerd, 9500wp PV, Daikin warmtepomp en Hyundai Ioniq Electric + Kia e-Soul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 711605

Vandaag hebben wij onze flip cases binnen gekregen via Aliexpress, 3,50 euro ongeveer per stuk, werken super goed voor nu, toestel past er goed in. Sluiting goed en uitsnijdingen achterzijde prima.
Ik ben er blij mee.
De glazen bescherming van intelliarmor is ook binnen. 18 nov. Verzonden en gisteren ontvangen. Ik kende alleen folie, maar dit werkt super, ook het aanbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassiuskleij
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-05 11:06
Kwam in het ervaringen topic een probleem tegen waar iemand tegen aan liep met zn screenprotector. Hij had er een youtube video van gemaakt namelijk deze:
YouTube: WARNING! Nexus 6P screen protector issue

Nu wil ik ook zo'n protector kopen maar wil wel eerst weten of ik niet tegen hetzelfde probleem aan ga lopen, iemand ervaring met deze protector www.knaldeals.com/product...ra-clear-arc-edge-1111164

[ Voor 8% gewijzigd door Cassiuskleij op 03-12-2015 20:30 . Reden: Link werkte niet ]

psn id: cassiuskleij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
Bitbull schreef op woensdag 02 december 2015 @ 16:28:
[...]

In deze YouTube video is te zien hoe de case betrekkelijk eenvoudig weer kan worden verwijderd: YouTube: Nexus 6p Folio Case Review - AN EPIC FAILURE!
Tikkeltje hysterische video: het valt allemaal wel mee. Het is inderdaad een wat stugge case, maar ik wist het toestel er binnen een minuut en zonder beschadigingen uit te krijgen. Mijn manier is wel ietsje anders als de aanpak in de video: ik begin rechts onderaan en vervolgens rechts bovenaan (en met de flap achterover gevouwen om het toestel goed vast te kunnen houden). Als je regelmatig je case wilt vervangen dan is ie wel wat minder geschikt want stug is ie zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12:26
Cassiuskleij schreef op donderdag 03 december 2015 @ 20:29:
Kwam in het ervaringen topic een probleem tegen waar iemand tegen aan liep met zn screenprotector. Hij had er een youtube video van gemaakt namelijk deze:

Nu wil ik ook zo'n protector kopen maar wil wel eerst weten of ik niet tegen hetzelfde probleem aan ga lopen, iemand ervaring met deze protector www.knaldeals.com/product...ra-clear-arc-edge-1111164
Geloof wel dat die een proximity cutout heeft, echter op Ebay kan je er voor een derde van de prijs kopen die even goed zijn... Moeten ze wel leveren natuurlijk, mijn protector is ergens verloren gegaan denk ik..; al 9 dagen niets uit Engeland, heb dan een 2de in Engeland besteld, ben benieuwd of die gaat aankomen voor woensdag... Anders bestel ik nog in Duitsland op Ebay (kost nog steeds maar de helft of minder daar ;)) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hubhib
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-06 22:33
Cassiuskleij schreef op donderdag 03 december 2015 @ 20:29:

Ik heb diezelfde screenprotector er net bij mij opgeplakt. Hij heeft een cutout voor de proximity sensor, dus dat werkt. Hij blijft echter niet geweldig plakken bij de randjes, dus misschien zo nog even met de föhn erover heen.

Ryzen 7 9800X3D | ROG STRIX B650E-F | RTX 5080 AMP | 32GB G.Skill 6000Mhz C30 | Noctua NH-U12A | Samsung 990 Pro 1TB | Samsung 990 Pro 2TB | WD Red Plus 6TB | O11 Dynamic Evo | Corsair RM1000x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassiuskleij
  • Laatst online: 29-05 11:06
hubhib schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:52:
[...]

Ik heb diezelfde screenprotector er net bij mij opgeplakt. Hij heeft een cutout voor de proximity sensor, dus dat werkt. Hij blijft echter niet geweldig plakken bij de randjes, dus misschien zo nog even met de föhn erover heen.
Ow nou Top! Ga die dan toch bestellen denk ik. Bedankt voor de replies jongens!

psn id: cassiuskleij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GermanPivo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:53
Vandaag 5 stuks van deze USB C 3.1 naar USB 2.0 binnen gekregen. In de Sheet stond dat ze geschikt waren en dat zijn ze volgend CheckR ook. ;)
In ieder geval prima kabels de kabels op de plekken waar ik nu een micro-usb heb liggen te vervangen. :)

9040 Wp | Zendure 11,5 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DareFace
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-06 00:32
Heb gisteren deze http://www.ebay.com/itm/-/131628771184 screen protector binnen gekregen.
Plakt er perfect op en heeft ook een cutout voor de sensor. Voor een prikkie dus een goede screenprotector.
Kan die iedereen aanraden. Ook nog snel binnen gekregen ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
DareFace schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 19:10:
Heb gisteren deze http://www.ebay.com/itm/-/131628771184 screen protector binnen gekregen.
Plakt er perfect op en heeft ook een cutout voor de sensor. Voor een prikkie dus een goede screenprotector.
Hoe snel binnen gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolfus
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:10
Krijg mijn 6P maandag of dinsdag binnen :-).
Zit echter met een prangende vraag.
Is een screenprotector nu echt nodig met Gorilla Glass 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luapper
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-06 19:39
Rudolfus schreef op zondag 06 december 2015 @ 10:43:
Krijg mijn 6P maandag of dinsdag binnen :-).
Zit echter met een prangende vraag.
Is een screenprotector nu echt nodig met Gorilla Glass 4?
Mijn N6P werkt prima zonder screenprotector. :+

Heb nog op geen enkele telefoon een screenprotector gehad tot nu toe, en nooit problemen ervaren. Hooguit wat oppervlakkige krasjes die je bij gebruik niet ziet.

Keuze die je zelf moet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolfus
Luapper schreef op zondag 06 december 2015 @ 11:26:
[...]

Mijn N6P werkt prima zonder screenprotector. :+

Keuze die je zelf moet maken.
Blijft uiteraard altijd een eigen keuze.
Lijkt me alleen met de nieuwe generatie schermen steeds minder nodig terwijl ik hier toch heel veel mensen zie die er een opplakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:53
Ik gebruik zelf ook nooit een screenprotector op mijn smartphones. Totaal geen noodzaak imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
Ik gebruik ook al jaren geen screenprotector meer. Vind het ondingen en is wat mij betreft niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Gorilla Glass 4 kan beter tegen vallen, maar minder tegen krassen. Een tempered glass screen protector merk je vrijwel niets van en is erg goed voor de resale-value van je telefoon.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
DareFace schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 19:10:
Is die edge to edge? Heb je er een foto van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DareFace
ong 2 weken
Senaxx schreef op maandag 07 december 2015 @ 00:29:
[...]

Is die edge to edge? Heb je er een foto van?
Edge to edge als in 1mm van de rand af?
Foto heb ik vanavond of morgen pas voor je. Kan er nu geen een maken.

[ Voor 23% gewijzigd door DareFace op 07-12-2015 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Laatst online: 12:44
zit er ook nog verschil in tussen de 1 pack en 2 pack?
aangezien de prijs hetzelfde is?

http://www.intelliarmor.com/shop-by-device/nexus-6p.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-06 17:22
Ik heb goede ervaringen met nillkin 9h screenprotectors. Hier blijf ik ook deze ronde bij.
Ik heb bij twee verschillende chinese ebay verkopers eentje besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
nevermind...verkeerde topic ;)

[ Voor 90% gewijzigd door dafmay op 08-12-2015 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuldjan
  • Laatst online: 08-09-2023
Aggressor schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:16:
zit er ook nog verschil in tussen de 1 pack en 2 pack?
aangezien de prijs hetzelfde is?

http://www.intelliarmor.com/shop-by-device/nexus-6p.html
de duo pack is full coverage, de enkele pack is case friendly. ik heb gisteren de case friendly besteld, maar ga waarschijnlijk ook de full coverage nog eens halen om te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minimum92
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-12-2023
De Spigen hoesjes zijn sinds vandaag op voorraad bij Knaldeals. Ik heb alvast maar een Thin-Fit besteld waar ik mijn dbrand skin op ga bevestigen, naar het goede voorbeeld van een aantal Reddit users. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Tip voor degene die nog een case zoeken.
Bij bol.com is de spigen rugged armor case maar 14,95!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
BigF25 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 12:26:
Tip voor degene die nog een case zoeken.
Bij bol.com is de spigen rugged armor case maar 14,95!
Dank voor de tip. Ik vraag mij af of zo'n case wellicht nog krassen of andere beschadigingen kan opleveren aan de achterkant van de phone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
dafmay schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 13:24:
[...]

Dank voor de tip. Ik vraag mij af of zo'n case wellicht nog krassen of andere beschadigingen kan opleveren aan de achterkant van de phone?
Wellicht als er iets tussen komt anders zou het niet mogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
BigF25 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 13:29:
[...]

Wellicht als er iets tussen komt anders zou het niet mogen
Ok dank. Heb 'm besteld, eens zien of het iets is. Heb sowieso een sleeve onderweg van Etsy...dat vind ikzelf prettiger als bescherming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
dafmay schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 13:36:
[...]

Ok dank. Heb 'm besteld, eens zien of het iets is. Heb sowieso een sleeve onderweg van Etsy...dat vind ikzelf prettiger als bescherming.
me 2, ben benieuwd hoe hij gaat bevallen, meeste mensen zijn er wel over te spreken iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
BigF25 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 13:45:
[...]

me 2, ben benieuwd hoe hij gaat bevallen, meeste mensen zijn er wel over te spreken iig
Inderdaad. En ik weet dat de Spigen cases erg gewild zijn en zeer goede bescherming bieden (muv het scherm uiteraard). Ze zien er ook wel stoer uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
Ik heb nu een Verus High Pro Shield, en zeker zeer mooi en degelijk!

Verder eindelijk mijn protector aangekregen (na 2x heraanbrengen, stofje onder gekropen toch eindelijk gelukt). Megaglad en sluit perfect aan (behalve 2 mm waar ik em terug omhoog moest peelen).
Voor de geïnteresseerden, het is een Ultimate Shield Nexus 6P Tempered Glass protector, echt goede kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

Begoos pouch nu een paar dagen gebruikt, handig ding voor als de telefoon echt beschermt moet zijn maar ik ga hem denk ik toch niet dagelijks gebruiken.
Ik twijfel nog een beetje qua hoesje, ik heb expres de witte versie gekocht om hoe hij er uit ziet. Als ik er dan een hoesje om ga doen voelt dat een beetje raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbie_88
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-02 07:54
Als ik de flap van mijn folio case (amber) helemaal om klap gaat het scherm uit omdat de telefoon het magneetje aan de achterkant registreert. Hebben jullie hetzelfde probleem?

Ik vind het een erg mooie hoes, maar hierdoor is hij voor mijn niet echt bruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minimum92
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-12-2023
It is done! Graphite Nexus 6P in een Spigen Thin Fit met daarop mijn dbrand skin! De bovenste rand langs de camera is niet helemaal naar wens, maar ik moet het hier eerst maar mee doen. Over een week of 5/6 komt mijn Evolutive Labs Crash Guard met screenprotector hopelijk binnen.

Klik op de foto voor groot formaat
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iV5FaJs.jpg?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Ik heb zojuist de Spigen Rugged Armor case binnen. Lijkt goede bescherming te bieden (niet voor het scherm uiteraard). Ook biedt de case extra grip!

Persoonlijk vind ik het doodzonde van de mooie alu bouw, look&feel van de telefoon, dus ik ga de case verder niet gebruiken...

[ Voor 8% gewijzigd door dafmay op 09-12-2015 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
voor de mensen die de Spigen Rugged Armor hebben en de Nexus 6P Verus Case.

welke vinden jullie beter?
En met de intellishield verkopen ze een 2pack glas protector en 1 case friendly..
Met de 2pack full coverage .. past er dan nog wel een case omheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Heb vandaag de Spigen rugged binnen gekregen, erg goede fit, mooi & goede grip. Gebruik hem wel, zonde van de alu bouw en look inderdaad maar goed, gotta keep it nice!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 14:11
Net een order geplaatst bij intelliarmor. Nu ben ik een mooi ontwerp aan het maken bij dbrand alleen kan ik dan wel een kleur kiezen voor de voorkant? Er zit toch een stukje glas overeen. Hoe hebben de mensen met een dbrand dit gedaan?

• Aggressor
welke protector heb je besteld bij intelliarmor?
ze hebben namelijk 2 versies, casefriendly en de gewone

-edit-

heeft iemand https://store.google.com/product/adopted_case_n6p al geprobeerd?

[ Voor 30% gewijzigd door Aggressor op 10-12-2015 09:40 ]

• Wackmack
Aggressor schreef op donderdag 10 december 2015 @ 09:38:
welke protector heb je besteld bij intelliarmor?
ze hebben namelijk 2 versies, casefriendly en de gewone

-edit-

heeft iemand https://store.google.com/product/adopted_case_n6p al geprobeerd?
intelliGLASS HD - Nexus 6P Screen Protector (Max Coverage) 2 Pack, deze heb ik besteld

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Ik gebruik nu een kleine 2 weken de Spigen Thin Fit case. In principe een prima case, een nadeel wat ik nu pas constateer is dat de boven- en onderkant van het toestel niet beschermd zijn. Hierdoor kunnen er daar kleine krasjes ontstaan, erg jammer.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:56

Soullie

Planeshift

BigF25 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 21:32:
Heb vandaag de Spigen rugged binnen gekregen, erg goede fit, mooi & goede grip. Gebruik hem wel, zonde van de alu bouw en look inderdaad maar goed, gotta keep it nice!
Ik heb deze case ook sinds gisteren.
Erg mooie fit.

• Zuldjan
Zojuist een bestelling geplaatst bij amazon.de.

-Anker usb c - usb c kabel 1 meter > EUR 6,99
-Vinsic autolader usb c 3a > EUR 10,90
-Spigen Thin fit > EUR 11,99

kabel en lader zijn compatible met fast charging, en goedgekeurd volgens de reviews. Ik ben benieuwd!

Nu alleen nog maar wachten dbrand skins, intelliarmor, en nu deze bestelling 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Zuldjan op 10-12-2015 12:55 ]

• HetGezegde
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-06 22:22

HetGezegde

Yes, you can!

Whoow, dat intelliarmor is echt wel duur. Is het daarmee echt beter beschermd? En is het bubbelvrij? Want als je er maar eentje krijgt...

Een matte, simpele, $1 screenprotector beschermd imho ook tegen krassen. Het plastic krast wel, maar dat is zo weer vervangen.

SCREENPROTECTOR:
Ik heb goede ervaringen met deze:
http://www.ebay.nl/itm/6-...91a94a:g:-VYAAOSw5VFWM4LO

(heb dezelfde voor m'n huidige Nexus 5X) - de sensor om de lichtsterkte van de omgeving te meten is ook overplakt; alleen merk ik sowieso dat deze sensor niet heel precies is en vaak het scherm doet oplichten of donkerder doet maken, terwijl ik op dezelfde plaats zit; is met protector niet anders.

CASE:
Ook goede ervaring (inmiddels 2 weken) met de Adopted serie van vilt (fiber). Voelt erg prettig aan; maakt wat dikker maar niet overdreven. Voelt erg stevig voor wat rubber/plastic.

VERLOOPSTUKJE:
http://www.ebay.nl/itm/36...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

werkt prima! (ondersteund geen "Quick charging"

KABEL/ADAPTER:
https://eud.dx.com/produc...ck-844406567#.VmnIBvnhCUk

Geen "Quick charging" i.c.m. verloopstukje; wel met USB -> Type C kabel (welke geverifieerd is met CheckR).

[ Voor 19% gewijzigd door HetGezegde op 10-12-2015 19:44 ]

• Aggressor
HetGezegde schreef op donderdag 10 december 2015 @ 19:22:
Whoow, dat intelliarmor is echt wel duur. Is het daarmee echt beter beschermd? En is het bubbelvrij? Want als je er maar eentje krijgt...

Een matte, simpele, $1 screenprotector beschermd imho ook tegen krassen. Het plastic krast wel, maar dat is zo weer vervangen.

SCREENPROTECTOR:
Ik heb goede ervaringen met deze:
http://www.ebay.nl/itm/6-...91a94a:g:-VYAAOSw5VFWM4LO
hallo er zit wel verschil in tussen een glass tempred screenprotector en folie he... |:(

• HetGezegde

HetGezegde

Yes, you can!

Aggressor schreef op donderdag 10 december 2015 @ 22:05:
[...]

hallo er zit wel verschil in tussen een glass tempred screenprotector en folie he... |:(
1. Prijsverschil
2. Kwaliteitsverschil
3. ..?

Is het echt beter? Is het fijn? Zijn er matte? Een gewone kun je altijd goedkoop vervangen + werkt soort van plakkerig waardoor, bij goed aanbrengen, geen stof/zand tussen de twee oppervlakken zitten.

• Aggressor
nou geloof me .. glass tempered screenprotector voelt veel beter aan.
En stel je laat de telefoon vallen, dan gaat meestal eerst de glass tempred screenprotector kapot.

• HetGezegde

HetGezegde

Yes, you can!

Aggressor schreef op donderdag 10 december 2015 @ 22:28:
nou geloof me .. glass tempered screenprotector voelt veel beter aan.
En stel je laat de telefoon vallen, dan gaat meestal eerst de glass tempred screenprotector kapot.
Het is dus meer tegen vallen en stoten. Eens in verdiepen dan (: want er zijn nogal wat verschillende merken.

Ik wacht even af wat de ervaringen zijn hierzo i.c.m. een Spigen Rugged case (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
12 dollar vind ik nog wel mee vallen.
als je zagg neemt zit je op 35 dollar/euro voor een glass tempered screenprotector.

en waarom wordt er zoveel geboden op een officiële nexus case?? :O

http://www.ebay.nl/itm/Ne...uaIAAOSwNphWZ8KZ#shpCntId

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Mijn intelliarmor is al onderweg. Bestel hier https://www.gsmpunt.nl/ho...mor-case-huawei-nexus-6p/ en dan ben ik voor €25,- klaar, niet gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
persoonlijk vind ik de Nexus 6P Official Case Adopted ook heel mooi
HetGezegde schreef op donderdag 10 december 2015 @ 23:38:
[...]

Het is dus meer tegen vallen en stoten. Eens in verdiepen dan (: want er zijn nogal wat verschillende merken.

Ik wacht even af wat de ervaringen zijn hierzo i.c.m. een Spigen Rugged case (:
En het voelt gewoon veel anders aan, in het begin deed ik er ook altijd plastic screenprotectors op.
Tot iemand anders mij een glass tempered screenprotector aanraadde.

[ Voor 78% gewijzigd door Aggressor op 11-12-2015 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuldjan
Glass screenprotectors voelen in mijn mening aan als het glas van je telefoon zelf, waar een plastic screenprotector vaak stroef is, en niet heel fijn aanvoelt. een goede glazen protector zie je ook niet zitten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riyuma
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 07-05-2022
Vond deze wel nice:
http://www.amazon.co.uk/N...one-Crystal/dp/B00NTQ2NNE

Stevige clear case, gemaakt van een soort flexibel silicone. Zitten extra stevigheids nopjes in de hoeken voor extra bescherming. En je kan de mooiheid van de nexus bewonderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde

HetGezegde

Yes, you can!

Aggressor schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 08:10:
12 dollar vind ik nog wel mee vallen.
als je zagg neemt zit je op 35 dollar/euro voor een glass tempered screenprotector.
Maar prijsverschil = kwaliteitsverschil?
Ik zou het niet weten.

--
Spigen Rugged Armor besteld, komt morgen binnen (bij knaldeals.com want de rest heeft niets voorradig).

--
Wat denken jullie van deze?
http://www.ebay.nl/itm/10...8520a7:g:0BMAAOSwFGNWR8jH

en http://www.ebay.nl/itm/10...bd591b:g:O4cAAOSw7hRWOjFl

Sensor voor schermhelderheid is uitgespaard :)

[ Voor 28% gewijzigd door HetGezegde op 11-12-2015 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
HetGezegde schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 16:17:
[...]

Maar prijsverschil = kwaliteitsverschil?

[...]

Ik zou het niet weten.

--
Spigen Rugged Armor besteld, komt morgen binnen (bij knaldeals.com want de rest heeft niets voorradig).

--
Wat denken jullie van deze?
http://www.ebay.nl/itm/10...8520a7:g:0BMAAOSwFGNWR8jH

en http://www.ebay.nl/itm/10...bd591b:g:O4cAAOSw7hRWOjFl

Sensor voor schermhelderheid is uitgespaard :)
de tweede heb ik gekocht en is perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde

HetGezegde

Yes, you can!

BigF25 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 17:06:
[...]

2x besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
[...]

heb je toevallig ook een foto van hoe deze eropzit?
geen last van halo's of dat ie in de hoek omhoog gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Aggressor schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 18:17:
[...]

heb je toevallig ook een foto van hoe deze eropzit?
geen last van halo's of dat ie in de hoek omhoog gaat?
Geen foto helaas, geen bubbels of hoeken die omhoog gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
BigF25 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 21:01:
[...]

Geen foto helaas, geen bubbels of hoeken die omhoog gaan
OKi :) als je toch later een foto kunt maken.. graag ! ik ben benieuwd

-edit-

En wie heeft er allemaal een IntelliArmor glass tempred screenprotector op zitten ?

Tevreden? en hoe lang was de levertijd?

[ Voor 77% gewijzigd door Aggressor op 11-12-2015 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:32
Ik. Super tevreden. Nog nooit een TGSP hiervoor gehad, maar dit is echt 100 keer beter dan zo'n plastic stikker. Plaatsen is ook veel makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTH4
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-05 21:59
Aggressor schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 21:04:
[...]

En wie heeft er allemaal een IntelliArmor glass tempred screenprotector op zitten ?

.

Levertijd was een dag of tien, maar toen werden net de aangepaste versies met de juiste cut-out nog gemaakt, vandaar dat het wat vertraging op liep. Verder een prima screenprotector. Zit er keurig op en installatie was een peuleschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LionkingNL
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19-06 17:10
Aggressor schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 21:04:
[...]

OKi :) als je toch later een foto kunt maken.. graag ! ik ben benieuwd

-edit-

Ik heb IntelliArmor erop zitten . Zit perfect en heeft de juiste cut out. Levertijd was 7 werkdagen.

Op weg naar een duurzaam leven: goed geïsoleerd, 9500wp PV, Daikin warmtepomp en Hyundai Ioniq Electric + Kia e-Soul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolfus
Zuldjan schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:54:
Zojuist een bestelling geplaatst bij amazon.de.

-Anker usb c - usb c kabel 1 meter > EUR 6,99
-Vinsic autolader usb c 3a > EUR 10,90
-Spigen Thin fit > EUR 11,99

kabel en lader zijn compatible met fast charging, en goedgekeurd volgens de reviews. Ik ben benieuwd!

Nu alleen nog maar wachten dbrand skins, intelliarmor, en nu deze bestelling 8)7
Mijn setje (Vinsic+ Anker C><C) zojuist binnengehad. :)
Zal morgen ff checken hoe lang/snel het laden hiermee duurt/gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-06 20:34

spartacusNLD

This is Sparta!!

[...]

net 2 besteld. hoe gaat deze protector om met cases? werkt dat goed?

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
spartacusNLD schreef op zondag 13 december 2015 @ 16:08:
[...]

net 2 besteld. hoe gaat deze protector om met cases? werkt dat goed?
Gebruik hem icm de spigen rugged case, gaat prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
Heb hier een Verus High Pro Shield in combinatie met de Ultimateshield glass protector (14€ verzending inclusief) en werkt inderdaad zeer goed!

Kan enkel beamen dat een plastic protector of tempered glass een wereld van verschil is voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easygoin
  • Laatst online: 18-04 17:00

Easygoin

Loudness

robbie_88 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 12:59:
Als ik de flap van mijn folio case (amber) helemaal om klap gaat het scherm uit omdat de telefoon het magneetje aan de achterkant registreert. Hebben jullie hetzelfde probleem?

Ik vind het een erg mooie hoes, maar hierdoor is hij voor mijn niet echt bruikbaar.
Mijn folio case (amber) doet dit ook. Erg lastig, omdat ik graag bij grote lappen tekst met twee handen wil typen. Het gebeurd echter niet iedere keer dat ik de folio om klap... Als ik iets schuif met de 'klep' achter de telefoon doet hij dit vaak alsnog.
Voor zover ik heb kunnen vinden en proberen kan ik helaas geen oplossing vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_cyberspace
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

the_cyberspace

Prutser :)

Iemand hier ervaring met desktop docks die tegelijkertijd de 6P opladen? Zat aan zoiets te denken: Kidigi Omni Case

Weet dat deze dock geen snel laden doet zoals de originele lader wel doet, maar das geen groot gemis, wel jammer.

"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde

HetGezegde

Yes, you can!

Weet iemand of er matte Tempered Glass Screen Protectors bestaan? Ik houd ervan dat er geen weerspiegeling op m'n scherm is.

Of zijn er speciale TGSPs die minder licht weerkaatsen?

Kan ook nergens iets vinden over welke nu t beste is. Vooral veel reclame en marketing gezeur.
En van de bekendere merken is nog niet veel voor de N6P geproduceerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14:18
The_Cyberspace schreef op maandag 14 december 2015 @ 19:06:
Iemand hier ervaring met desktop docks die tegelijkertijd de 6P opladen? Zat aan zoiets te denken: Kidigi Omni Case

Weet dat deze dock geen snel laden doet zoals de originele lader wel doet, maar das geen groot gemis, wel jammer.
Ik heb die Kidigi docking, werkt erg prima en is van goede kwaliteit. Houdt zich echter niet aan de USB-C standaard, dus ik zou hem niet gebruiken als lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_cyberspace
  • Niet online

the_cyberspace

Kiwi schreef op maandag 14 december 2015 @ 20:16:
[...]

Ik heb die Kidigi docking, werkt erg prima en is van goede kwaliteit. Houdt zich echter niet aan de USB-C standaard, dus ik zou hem niet gebruiken als lader.
Dan moet ik dus opzoek gaan naar een vervanger helaas. Wil hem ook graag gebruiken als lader namelijk, hoeft niet perse snel laden te zijn.

Iemand nog tips? :)

edit: ik lees in een topic op xda dat de usb connector te klein is, is dat bij jouw ook zo Kiwi?

[ Voor 10% gewijzigd door the_cyberspace op 14-12-2015 20:59 ]

"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde

HetGezegde

Yes, you can!

The_Cyberspace schreef op maandag 14 december 2015 @ 20:31:
[...]

Dan moet ik dus opzoek gaan naar een vervanger helaas. Wil hem ook graag gebruiken als lader namelijk, hoeft niet perse snel laden te zijn.

Laten printen door bijv. Shapeways?
http://www.thingiverse.com/thing:1137852

Zie ook de remixes onderaan (: eigen, gecertificeerde kabel erin (beetje lijm?) en klaar. Voldoet aan de normen en ziet er nog eens Tweaker waardig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedepe
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-06 20:37

renedepe

wheeeeelp!!!

predator0235 schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:44:
Heb hier een Verus High Pro Shield in combinatie met de Ultimateshield glass protector (14€ verzending inclusief)
Waar heb je deze vandaan voor die prijs als ik vragen mag?

"water is pas een feest, als het langs de brouwerij is geweest"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
renedepe schreef op maandag 14 december 2015 @ 21:24:
[...]

Waar heb je deze vandaan voor die prijs als ik vragen mag?
ik bedoelde uiteraard de ultimate shield :)
De verus was 29.99 bij knaldeals, maar ook zeker geen minuut spijt van... ideale vorm rond de nexus :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
verus komt niet zo goed uit de bus :(
ik vond hem zelf ook wel mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14:18
The_Cyberspace schreef op maandag 14 december 2015 @ 20:31:
[...]

edit: ik lees in een topic op xda dat de usb connector te klein is, is dat bij jouw ook zo Kiwi?
Bij mij is de connector niet te klein, past perfect.

Overigens goed nieuws, ik had ze een mailtje gestuurd over de Type-C compliance, en kreeg dit terug
Dear Robin,

Please provide me your postal address and I will replace you a new 2.0 version dock with the correct (56K ohm) pull up resistor.

Thanks

Clement
De nieuwe versie lijkt het dus wel te ondersteunen, ik ga het uittesten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_cyberspace
  • Niet online

the_cyberspace

Kiwi schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 00:27:
[...]De nieuwe versie lijkt het dus wel te ondersteunen, ik ga het uittesten :)
Ik ben reuze benieuwd! Zou je me op de hoogte willen houden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luapper
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-06 19:39
Welke houder gebruiken jullie voor de 6P?

Ik zit te kijken naar deze:
http://www.pdashop.nl/pro...ml#product_specifications

Maar ik ben bang dat de houder de powerbutton of de volumeknoppen belemmert.

Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawtain
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-05 22:26
Luapper schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 14:40:

Iemand ervaring hiermee?
Er staat dat de telefoonbreedte max. 7 cm is, maar de N6P is zonder case al 7,7 cm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
The_Cyberspace schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 05:20:
[...]

Ik ben reuze benieuwd! Zou je me op de hoogte willen houden? :)
+1

Ja...houd ons aub op de hoogte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
HetGezegde schreef op maandag 14 december 2015 @ 20:46:
[...]

Laten printen door bijv. Shapeways?
http://www.thingiverse.com/thing:1137852

Zie ook de remixes onderaan (: eigen, gecertificeerde kabel erin (beetje lijm?) en klaar. Voldoet aan de normen en ziet er nog eens Tweaker waardig uit.
Die is eigenlijk best wel nice. Op school hebben we sinds kort 4 3D printers staan die we mogen gebruiken. Eens kijken of ze deze willen printen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde

HetGezegde

Yes, you can!

Leviathius schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 17:00:
[...]

Die is eigenlijk best wel nice. Op school hebben we sinds kort 4 3D printers staan die we mogen gebruiken. Eens kijken of ze deze willen printen :D
Stilstaan is niet goed voor 3D printers :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
Voor diegenen die de folio gebruiken en moeite hebben om het toestel weer uit de case te halen: ik denk toch dat de meest handige manier is om eerst links onder te "bevrijden", vervolgens links boven om vervolgens het toestel eruit te "schuiven".

Ik denk dat ik deze case toch voorlopig maar even opzij leg: het is een mooi en praktisch ding maar het is niet handig dat het toestel er zo moeilijk uit te halen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DareFace
Luapper schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 14:40:

Iemand ervaring hiermee?
Ik heb deze http://www.pdashop.nl/pro...ersal-passive-holder.html gratis bij me 6p gehad en die werkt perfect.
Als je hem iets onder de volume knoppen klemt zit hij echt goed vast. Plus een voordeel is dat hij lekker compact is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravo053
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10-05 08:51
DareFace schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 18:39:
[...]

Ik heb deze http://www.pdashop.nl/pro...ersal-passive-holder.html gratis bij me 6p gehad en die werkt perfect.
Als je hem iets onder de volume knoppen klemt zit hij echt goed vast. Plus een voordeel is dat hij lekker compact is
^
Deze werkt inderdaad prima! Heb m zelf ook lange tijd gebruikt voor mijn vorige telefoon, maar in de zomer wil de lijm/plak laag nog wel eens los laten door de warmte. Uiteindelijk bleef ie niet meer goed zitten en heb ik hem vervangen door deze [url="http://http://www.dx.com/p/universal-car-air-vent-mount-holder-for-iphone-4s-5-black-344174#.VnBfdxrhDdQ"]mount[/url]. De 6P past er prima tussen, wel even opletten dat je volume knoppen en/of on/off button niet klem komen te zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclofosfamide
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:00
Na alles op een rijtje gezet te hebben de volgende keuzes gemaakt:
  • Natuurlijk zonet mijn Nexus 6P Zwart 32GB opgehaald
  • Screenprotectors: intelliARMOR, zowel de Case Friendly als de Max-coverage versie
  • Case: Spigen Rugged Armor
  • USB Type-A naar Type-C kabels: kiwi's advies, dus bij Ali
  • Autolader van Vinsic, Google approved
Eens kijken of dit allemaal naar mijn zin is. Voldoende € weer gespendeerd in een uurtje....
Alvast jullie dank voor het voorwerk en adviezen _/-\o_

| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Very nice! :) En nu alles lekker bekijken en genieten van het nieuwe toestel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-06 16:23
Zijn er ook al shops die compatible usb-c kabels / laders levert op korte termijn? Ik zie eigenlijk alleen de amazon's / eBay's etc.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclofosfamide
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:00
renzo4000 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 13:25:
Zijn er ook al shops die compatible usb-c kabels / laders levert op korte termijn? Ik zie eigenlijk alleen de amazon's / eBay's etc.
Als je zoekt op de webshops op deze door Google goedgekeurde kabels/laders/etc, dan zit je goed. Autolader van hierboven bijvoorbeeld staat er ook tussen.

| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedepe

renedepe

wheeeeelp!!!

Moet ik mijn autolader nu ook al vervangen?? Ik dacht dat het alleen om kabels ging. Wat kan er nu mis zijn aan een autolader dan?

• mcaran
  • Laatst online: 31-01-2022
Mijn Nexus 6P moest retour omdat ik een van de gebogen toestellen had gekregen. In de winkel (Coolblue) hadden ze nog eentje staan (nieuw in doos en gesealed). Deze bleek ook gebogen te zijn. Je kan het zelf testen door de 6P op het scherm te leggen. Als de toestel is gebogen zal deze gaan kantellen.

Daarom heb ik nog 2 accesoires over:

1) Spigen Rugged Armor Black Case gekocht bij knaldeals.nl (2-3 dagen gebruikt en in perfecte staat)
2) IntelliARMOR Case friendly screenprotector (onderweg uit de VS en zal over een week in NL moeten zijn)

Stuur een PM als interesse hebt en anders gaan ze beide retour.

• mcaran
  • Laatst online: 31-01-2022
renedepe schreef op woensdag 16 december 2015 @ 18:06:
Moet ik mijn autolader nu ook al vervangen?? Ik dacht dat het alleen om kabels ging. Wat kan er nu mis zijn aan een autolader dan?
Hmmm aantal amperen...Type aansluiting (USB Type C)... ;)

• JTH4
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-05 21:59
renedepe schreef op woensdag 16 december 2015 @ 18:06:
Hoeft uiteraard niet als je een geschikte usb a naar usb c kabel hebt.

• renedepe

renedepe

wheeeeelp!!!

JTH4 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 08:14:
[...]

Hoeft uiteraard niet als je een geschikte usb a naar usb c kabel hebt.
Ah, dat bedoelde ik inderdaad. Dan hoef ik dus alleen een kabel te kopen. Dankjewel!

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste