Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsvBest
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-03-2019
Frietsaus schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:17:
9 uur lijkt me wat ruim ingeschat door HP. Mijn eerste run, dus ja die kan beter worden maar hoeft niet, leverde ongeveer 6 a 7 uur op met 50% helderheid. 9u is wellicht haalbaar met de helderheid op bijna 0 en als je verder geen intensieve dingen doet, maar dat kan ik niet bevestigen.
Mm, dan is de accuduur van HP Spectre duidelijk langer. Daar wordt toch gemiddeld 9uur mee gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik zal de komende dagen nog even kijken of het beter wordt of dat dit het is. Het is voor mij in elk geval lang genoeg, dus ik heb er verder geen klacht over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
De ENVY 13-d010nd is niet meer te bestellen via de HP Store. Is dit gebruikelijk als er geen voorraad meer is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Als de voorraad op is kun je inderdaad niet bestellen bij HP. Voorraad wordt doorgaans wel weer vrij snel aangevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Frietsaus schreef op maandag 02 november 2015 @ 17:50:
Als de voorraad op is kun je inderdaad niet bestellen bij HP. Voorraad wordt doorgaans wel weer vrij snel aangevuld.
Duidelijk, bedankt voor de toelichting! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldBe
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08:58
Hmmm, HP geeft aan dat de 2 van de 3 producten morgen geleverd gaan worden en de laptop zelf staat op status unknown. Iemand dit ook meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:59
J0ey schreef op maandag 02 november 2015 @ 17:36:
De ENVY 13-d010nd is niet meer te bestellen via de HP Store. Is dit gebruikelijk als er geen voorraad meer is?
Gewoon bestellen via Coolblue. Hier is hij keurig op voorraad.

Ik kreeg eerst van HP de bevestiging dat de laptop op 16 november zou worden verzonden. Uiteindelijk had ik hem een dag later op 31 oktober al binnen. Voorraad schommelt blijkbaar nogal erg. Media Markt biedt hem ook al niet meer aan. Gewillig product?

[ Voor 9% gewijzigd door henidde op 02-11-2015 20:26 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
henidde schreef op maandag 02 november 2015 @ 20:25:
[...]

Gewoon bestellen via Coolblue. Hier is hij keurig op voorraad.

Ik kreeg eerst van HP de bevestiging dat de laptop op 16 november zou worden verzonden. Uiteindelijk had ik hem een dag later op 31 oktober al binnen. Voorraad schommelt blijkbaar nogal erg. Media Markt biedt hem ook al niet meer aan. Gewillig product?
Dat heeft inderdaad mijn voorkeur qua webshop, maar bij de HP Store komt die met 10% korting op €719,-. :P Zeker met de korting is het een populair product denk ik, apart dat die nu helemaal niet te bestellen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
J0ey schreef op maandag 02 november 2015 @ 20:34:
[...]

Dat heeft inderdaad mijn voorkeur qua webshop, maar bij de HP Store komt die met 10% korting op €719,-. :P Zeker met de korting is het een populair product denk ik, apart dat die nu helemaal niet te bestellen is.
Volgens mij is die 10% niet meer geldig. Die 10% korting was alleen voor producten boven de € 900, besteld in de maand oktober. In de maand oktober gold er wel een € 50 korting op de HP Envy 13-D010ND. Zoals gezegd zijn ze geloof ik allemaal verlopen. :X

Gelukkig zelf de HP Envy 13-D010ND voor € 749 weten te bemachtigen. Dubbel en dwars waard! _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door henidde op 02-11-2015 20:47 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Ik had al mijn vermoeden dat het nog wel eens een populair modelletje kon worden. Hij is zeker niet perfect en op een aantal vlakken te verbeteren, maar voor deze prijzen (zelfs zonder korting) zit je wel lekker hoor.

Bij HP heb je ook 10% studentenkorting, dat kan je bij Coolblue wel vergeten als je een student bent. Als ik helemaal geen korting kon krijgen had ik hem waarschijnlijk ook bij Coolblue gekocht, veel makkelijker als je een defect product ontvangt en bij andere garantiekwesties.

[ Voor 40% gewijzigd door Frietsaus op 02-11-2015 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
henidde schreef op maandag 02 november 2015 @ 20:45:
[...]

Volgens mij is die 10% niet meer geldig. Die 10% korting was alleen voor producten boven de € 900, besteld in de maand oktober. In de maand oktober gold er wel een € 50 korting op de HP Envy 13-D010ND. Zoals gezegd zijn ze geloof ik allemaal verlopen. :X

Gelukkig zelf de HP Envy 13-D010ND voor € 749 weten te bemachtigen. Dubbel en dwars waard! _/-\o_
Studentenkorting. :)

Hoe is jouw ervaring met de 4 GB RAM in de d010nd? Dat mijn enige twijfelpunt, ik ga er niet veel zware applicaties mee draaien maar 8 GB RAM was eigenlijk wel een eis. Helaas is dat al snel €200,- extra (en bij de Envy nog meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
J0ey schreef op maandag 02 november 2015 @ 20:58:
[...]

Studentenkorting. :)

Hoe is jouw ervaring met de 4 GB RAM in de d010nd? Dat mijn enige twijfelpunt, ik ga er niet veel zware applicaties mee draaien maar 8 GB RAM was eigenlijk wel een eis. Helaas is dat al snel €200,- extra (en bij de Envy nog meer).
Mwah, totaal geen moeite mee. Downloaden, Office 2016, uitpakken, films afspelen en YouTuben op 1440p gaat allemaal prima! Multitasken gaat dan prima! Heb nu denk ik één keer in drie dagen gehad dat het even niet zo vlot werkte allemaal. Dit was overigens tijdens het updaten en allerlei andere gekkigheden die ik er nog naast aan had staan. De ultrabook trekt het allemaal wel goed hoor! _/-\o_

Moet zeggen dat Windows 10 ook wel prima werkt! 8.0/8.1 was werkelijk waar een drama. Nu dus de stap van Windows 7 naar Windows 10 gemaakt. Like it!

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 20:53
Mijn laptop is vandaag verzonden en wordt morgen afgeleverd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldBe
spacecrap schreef op maandag 02 november 2015 @ 21:23:
Mijn laptop is vandaag verzonden en wordt morgen afgeleverd 8)
Heb je meer geluk dan mij, ik kreeg een mailtje waarin stond dat mijn printer en mouse zijn verzonden, laptop daarentegen staat op unknown.

Geniet ervan als ie binnen is!!!

(welke type heb jij besteld?)

[ Voor 4% gewijzigd door RonaldBe op 02-11-2015 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
Ik heb de HP Envy 13-D020ND gisteren besteld.

Balen dat die van jouw vertraagd is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Ik ben wel benieuwd hoe de backlight bleed is in de linker- en rechterbovenhoek als je hem binnen hebt spacecrap. Ik ben nog aan het overwegen om binnen de 14 dagen een keer om te ruilen om te kijken of ik een iets beter exemplaar kan bemachtigen.

[ Voor 37% gewijzigd door Frietsaus op 02-11-2015 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldBe
@Frietsaus, dat is toch wel balen, dacht dat de backlight bleed uiteindelijk nogal meeviel, maar het is dus toch een stoordingentje geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
Ik zal het zeker laten weten! Vind je het storend bij jouw laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
henidde schreef op maandag 02 november 2015 @ 21:04:
[...]

Mwah, totaal geen moeite mee. Downloaden, Office 2016, uitpakken, films afspelen en YouTuben op 1440p gaat allemaal prima! Multitasken gaat dan prima! Heb nu denk ik één keer in drie dagen gehad dat het even niet zo vlot werkte allemaal. Dit was overigens tijdens het updaten en allerlei andere gekkigheden die ik er nog naast aan had staan. De ultrabook trekt het allemaal wel goed hoor! _/-\o_

Moet zeggen dat Windows 10 ook wel prima werkt! 8.0/8.1 was werkelijk waar een drama. Nu dus de stap van Windows 7 naar Windows 10 gemaakt. Like it!
Bedankt voor je reactie, dat is hoopvol! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
RonaldBe schreef op maandag 02 november 2015 @ 21:55:
@Frietsaus, dat is toch wel balen, dacht dat de backlight bleed uiteindelijk nogal meeviel, maar het is dus toch een stoordingentje geworden.
Ja, op zich is de backlight bleed aan de rechterbovenhoek prima te doen daar heb ik geen last van. Maar ik heb linksboven een klein plekje die erg geel is en in het donker al zichtbaar is als je bijvoorbeeld een Spotify venster maximaliseert. Ik kan het laten zitten, maar binnen 14 dagen kan ik er ook wat aan doen. Verder is de laptop top dus ik denk dat het die moeite wel waard is.

Ik heb mijn losse beeldscherm ook twee keer moeten ruilen voor ik eentje had met een acceptabele bleed. Het is tijdrovend en vervelend om elke keer te klagen, maar uiteindelijk is het de moeite wel waard.

[ Voor 13% gewijzigd door Frietsaus op 02-11-2015 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:28
Die van mij is vandaag ook eindelijk binnen gekomen! Eerste indruk, mooi apparaat. Een heleboel aluminium dus het is niet zo'n iel klein dingetje als je misschien zou verwachten. Hij is dus wat zwaarder dan verwacht, maar dat vind ik eigenlijk alleen maar positief. Ik kom van een Elitebook, dus het verschil in formaat en gewicht is enorm. Bouwkwaliteit is prima in orde, maar het is niet zo perfect en degelijk als een elitebook. Backlightbleed is bij mij wel echt aanwezig, maar dat zie je alleen bij echt zwarte weergave. Een beetje rommelen aan de hoekjes helpt wel wat.

Ik heb er direct Ubuntu Gnome op gezet. Scaling is vanaf de installer al in orde en alles lijkt goed te werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weedy
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-12-2024
Frietsaus schreef op maandag 02 november 2015 @ 22:13:
[...]

Ja, op zich is de backlight bleed aan de rechterbovenhoek prima te doen daar heb ik geen last van. Maar ik heb linksboven een klein plekje die erg geel is en in het donker al zichtbaar is als je bijvoorbeeld een Spotify venster maximaliseert.
Kun je daar een foto van maken of is dat bijna niet te doen?

Ik heb alleen bij mijn huidige televisie wat last van backlightbleeding, maar daar erger ik me niet aan. Verder heb ik altijd geluk gehad wat betreft mijn monitoren etc. *even afkloppen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric01
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
Dank voor dit topic. Ik hou dit zeker in de gaten. Blijft jammer dat we in Nederland (tot nog toe) slechts uit een beperkt aantal modellen kunnen kiezen. De webstore van de HP site in de VS biedt de mogelijkheid om de Envy zelf samen te stellen. Bovendien is de Envy daar van minimaal 8 GB voorzien. Mijn voorkeur gaat ook uit naar de HP ENVY 13-d010nd, maar dan met 8 GB.

FYI: Het basismodel (FullHD, 8 GB, i5-6200U, 128 GB SSD) kost in de VS $799,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
Ik denk dat ik ga bellen met HP of dat hier niet ook mogelijk is, want dat maakt wel interressant (kun jezelf je ssd kopen) en heb je al wel de 8gb geheugen voor een mooie prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06:36
Axente schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:37:
Ik denk dat ik ga bellen met HP of dat hier niet ook mogelijk is, want dat maakt wel interressant (kun jezelf je ssd kopen) en heb je al wel de 8gb geheugen voor een mooie prijs.
Is al door een aantal hier nagevraagd, in ieder geval voorlopig niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
Ik heb HP gebeld over de mogelijkheden van het zelf samenstellen. Ze vertelden me dat de HP Store voorlopig deze 3 modellen blijft leveren, maar dat er wellicht andere beschikbaar komen via andere resellers...

Het openmaken van je laptop om een nieuwe SSD te plaatsten kost je je garantie :(

Ik heb Ubuntu GNOME inmiddels goed draaien op de Envy. Meteen geupgrade naar de 4.3 kernel voor betere Skylake ondersteuning, maar het valt me echt op hoe goed alles vrijwel out-of-the-box werkt!

[ Voor 9% gewijzigd door Mythling op 03-11-2015 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
Pepper92 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:42:
[...]

Is al door een aantal hier nagevraagd, in ieder geval voorlopig niet mogelijk.
Welp zou mooi zijn geweest

edit. garantie weg om ssd te vervangen? wtf?

[ Voor 34% gewijzigd door Axente op 03-11-2015 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Zolang je niks sloopt zien ze niks. De onderkant gaat er af zonder zegels te verbreken of wat dan ook. Bij reparaties even de originele SSD terugplaatsen en dan gaat niemand er moeilijk over doen.
Weedy schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 00:10:
[...]

Kun je daar een foto van maken of is dat bijna niet te doen?

Ik heb alleen bij mijn huidige televisie wat last van backlightbleeding, maar daar erger ik me niet aan. Verder heb ik altijd geluk gehad wat betreft mijn monitoren etc. *even afkloppen*
Heeft niet veel zin denk ik, dit laat het probleem veel erger lijken dan het is. De backlight bleed is ook niet eens heel veel, maar het is dat ene plekje die een beetje 'intens' is.

Ik heb toch besloten de omruilprocedure in gang te zetten, de technische support was het er mee eens dat het niet hoort maar kon niet garanderen dat een volgend exemplaar het minder heeft. Maar goed, ik heb inmiddels een label ontvangen en vrijdag gaat hij op de post. Dan zou ik ergens de week er na een nieuw exemplaar kunnen ontvangen volgens HP (mits op voorraad).

[ Voor 86% gewijzigd door Frietsaus op 03-11-2015 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Laatst online: 07:58
Mythling schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:54:
Ik heb HP gebeld over de mogelijkheden van het zelf samenstellen. Ze vertelden me dat de HP Store voorlopig deze 3 modellen blijft leveren, maar dat er wellicht andere beschikbaar komen via andere resellers...

Het openmaken van je laptop om een nieuwe SSD te plaatsten kost je je garantie :(

Ik heb Ubuntu GNOME inmiddels goed draaien op de Envy. Meteen geupgrade naar de 4.3 kernel voor betere Skylake ondersteuning, maar het valt me echt op hoe goed alles vrijwel out-of-the-box werkt!
Kijk helemaal top om te horen. Wellicht kan je een review schrijven met wat mooie foto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
Hebben jullie overigens ook een extra carepack aangeschaft?

... of zit er al standaard één á twee jaar bij in?

[ Voor 31% gewijzigd door spacecrap op 03-11-2015 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
ik zit te twijfelen tussen de HP ENVY 13-d020nd en de HP Spectre x360 13-4110nd, de enige verschillen die ik zie zijn het scherm en de processor. Wat zijn volgens jullie de voor en nadelen?

PS: Als dit niet de plek is, laat het me weten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewicht, accuduur, aantal pixels en de dikte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
Volgens mij moet je dan in het 'Laptop Aankoopadvies' forumdeel zijn :)

http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/122

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
spacecrap schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:02:
Hebben jullie overigens ook een extra carepack aangeschaft?

... of zit er al standaard één á twee jaar bij in?
Onder op mijne staat dat er 2 jaar garantie op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke top, dan vraag ik het daar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
Hij is binnen!

Voor het grootste deel een 'Jeeeej' , maar ook wel een beetje een 'neeej'.

Ik heb, met name in de rechter bovenhoek, last van backlight bleed. Eigelijk alleen als er echt zwart wordt weergegeven. Niet zoals bij Frietsaus dat het bij bijv. Spotify te zien is, maar wel als ik een 'backlight bleed test' afspeel op YouTube.

Weet nog niet of dit reden genoeg is om hem terug te sturen... kan niet goed beoordelen hoe storend het zal zijn (is het iets dat ik nu zie, omdat ik er op let of zal het echt gaan irriteren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpstaman
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-03 17:01
Begin me nu wel wat zorgen te maken over deze machine...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Jammer, maar jij hebt het in de rechterbovenhoek, ik met name in de linker. Dus er is vast wel een exemplaar die het niet heeft. Als alle exemplaren het op dezelfde plek hadden was er een serieus probleem geweest. Daarnaast heeft niet alleen de Envy er last van, de Spectre x360 die ik hiervoor kort heb gehad had eenzelfde gele plek linksonder.

De marge is echter niet groot, het panel is echt flinterdun en flexibel (heb het gezien) en aangezien HP de bezel echt strak tegen het scherm aan trekt (dit is eigenlijk best goed, het apparaat zit heel degelijk in elkaar) zorgt dat er makkelijk voor dat dit soort problemen ontstaan.

Backlight bleeding vind ik normaal overigens geen probleem hoor, omdat je het zelfs op de duurste schermen nog wel tegenkomt. Maar het moet niet storend zijn tijdens normaal gebruik.

Voor degenen die het willen zien, hier een foto:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ztrrSAt.png

Deze foto heeft wel wat uitleg nodig want:
- Deze foto maakt het veel erger dan het is...
- Het enige wat mij stoort is de plek in de cirkel, die is bij elk donker scherm zichtbaar
- Rechtsboven is bleed, maar deze valt nauwelijks op in tegenstelling tot de plek linksboven, dit had ik acceptabel gevonden als het links ook zo was
- Rechts- en linksonder is IPS glow, geen backlight bleed en dit zie je met je eigen ogen ook nauwelijks

Kortom, foto's maken heeft niet veel zin want het scherm ziet er zo wel heel belabberd uit. :+ Is niet zo hoor, je kunt het echter alleen beoordelen met je eigen ogen.

[ Voor 59% gewijzigd door Frietsaus op 03-11-2015 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
Bij mij is het toch wel wat meer dan dat:
Origineel:
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/dpk8ye.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/1y3exl.jpg
Rood gearceerde driehoek is bleeding. Je ziet het eigelijk enkel met echt zwart, maar als je bijv. een film kijkt is het storend.

Bij bijv. lichtere tinten (grijs zoals de UI van Spotify) dan is het niet zichtbaar.

[ Voor 9% gewijzigd door spacecrap op 03-11-2015 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Ja, ik kan me ook indenken dat heel veel mensen zich hier totaal niet aan storen hoor. Ach, volgende week heb ik toch geen laptop nodig kan hij mooi omgeruild worden. Ben ook wel benieuwd hoe het bij de volgende is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Dat ziet er niet erg mooi uit, is dit het 4K scherm? Op welke helderheid zijn deze foto's gemaakt? Ik kan me voorstellen dat het op 100% brightness in een donkere kamer goed opvalt maar dit lijkt me weer niet echt iets wat je vaak doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Het QHD+ scherm inderdaad, mijn foto is gemaakt op 100% helderheid. De lichtere backlight bleed zal je niet zien in normale omstandigheden, maar bij mij is het opvallende plekje overdag ook zichtbaar op donkere achtergronden. Voor de duidelijkheid, het scherm ziet er bij normaal gebruik echt niet zo uit als op de foto, dat zal spacecrap ook vast kunnen bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Bedankt voor je toelichting. Als het ook overdag zichtbaar is zou ik de laptop ook omruilen inderdaad.

Is er iemand met het Full HD model die op backlight bleeding kan controleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldBe
Joepie, hij is binnen, samen met de overige spullen. Net uitgepakt en het ziet er allemaal keurig uit, stekkertje erin en gaan...

Nu een proefabonnement office 365 downloaden en installeren, zodat we hem morgen direct mee kunnen nemen naar het werk. Vooralsnog nog geen backlight bleed gezien, heb als achtergrond de afbeelding met het groene koepeltentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
QHD+ scherm? Want als je geen merkbare bleed hebt dan is dat goed nieuws voor ons!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldBe
Heb de D020ND, is met QHD+ scherm. Is er een snelle check hoe ik dit eenvoudig kan controleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldBe
Helaas, net als bij spacecrap, rechtsboven een gelige waas, linksboven een klein hoekje en verder rechtsonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldBe
Net het licht uitgedaan, dan ziet het er nog stuk erger uit. Ik kijk het nog even aan, anders word het terugsturen en kijken of er een nieuwe lichting beter is.

Anders geld terug vragen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ojeewatnu
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 12-09 11:25
Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:05:
Hallo,
ik zit te twijfelen tussen de HP ENVY 13-d020nd en de HP Spectre x360 13-4110nd, de enige verschillen die ik zie zijn het scherm en de processor. Wat zijn volgens jullie de voor en nadelen?

PS: Als dit niet de plek is, laat het me weten ;-)
Ik heb het hele topic rond de Envy een tijdje gevolgd, de D020nd leek me een heel geschikte ultrabook.
Maar met die bleeding bevindingen heb ik ook zo mijn twijfels.

De Spectre x360-4110nd is ook wel een heel mooi vormgegeven laptop, ziet er wel wat specialer en verfijnder uit nog dan de Envy (en ja, het oog wil ook wat)
Verschil met de Envy 13-d020nd is verder denk ik ook de kwaliteit van het scherm, dat lijkt een stuk beter voor de Spectre x360 4110nd. Maar daar betaal je dan wel 200 euro extra voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Hoeft niet per se beter te zijn. De Spectre die ik had had ook vrij serieuze bleeding linksonder. Dat was het fullHD scherm. Al zal het daar denk ik wat meer exemplarisch zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de 020 gisteren binnengehad met Qhd+ scherm en heb aan de bovenkant zo goed als geen bleed, ik upload later wat foto's

Kan iemand mij vertellen welke bloatware van onder andere HP ik allemaal kan verwijderen?
wil in principe enkel de vingerafdruklezer, de B&O software en de functietoetsen software behouden.

erg mooi apparaat trouwens ! zeer tevreden mee, enkel accu lijkt niet extreem te zijn, maar dat was ook geen prioriteit voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:07
Gisteren is de 020 bij mij binnengekomen. Vanmiddag/vanavond ben ik in de gelegenheid om er naar te kijken. Kan dan ook aangeven in hoeverre er sprake is van (storende) backlight bleeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Top! Dat geeft hoop. Accu komt inderdaad niet veel verder dan 6 hooguit 7 uur. 9 uur zoals HP aangeeft wordt het niet.

Misschien dat ik eens een andere browser dan Chrome ga proberen om te kijken wat dat voor invloed heeft.

www.digitalcitizen.life/t...aptop-battery-last-longer

[ Voor 119% gewijzigd door Frietsaus op 04-11-2015 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
Net met HP gebeld. Vrijdag komt DHL hem ophalen voor vervanging. Naar alle waarschijnlijkheid mid-volgende week (normaliter is verwerking 2 dagen) een nieuw exemplaar retour :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij deze de gemaakte foto's van mijn beeldscherm van de 020.
alle foto's zijn gemaakt met de Samsung note 3 en bij een schermhelderheid van 100%

Afbeeldingslocatie: http://s2.postimg.org/gfognladx/20151104_072311.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s2.postimg.org/r525fum6t/20151104_072316.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s2.postimg.org/i4xjvnq39/20151104_072714.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s2.postimg.org/7bq1n58t1/20151104_103924.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s2.postimg.org/jswpab3yt/20151104_103931.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
En hoe ervaar jij het zelf? Het ziet er minder 'erg' uit als bij mij, maar dat kan door mijn crappy foto komen...

Bij het zwarte beeld, zie je echt een groenige waas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Stephan, het is moeilijk te beoordelen op foto's maar jouw scherm lijkt er stukken beter uit te zien dan die van ons. Alleen in de rechterbovenhoek zie ik hele lichte bleed, maar die zal denk ik echt niet opvallen. Aan de onderkant is denk ik IPS glow net als bij mij, dat valt niet echt te voorkomen met IPS beeldschermen. De ultieme test is, ga in het donker zitten en kijk een film: zie je dan storende bleed in donkere delen? Zo nee, dan heb je een goed scherm en dan hebben wij ook een beter perspectief met ruilen. :+

Geel is op het QHD+ scherm niet perfect, maar het is ook geen ramp. Is nu eenmaal een eigenschap van een RGBW scherm helaas.

[ Voor 4% gewijzigd door Frietsaus op 04-11-2015 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
Je reacties zijn elke keer heel verhelderend Frietsaus. Bedankt daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@frietsaus

rechts valt inderdaad nauwelijks op.
en er zitten 3 foto's bij van Django unchained ( waarvan 1 scherp) die ik in het donker heb gekeken en heb hierbij weinig last gehad van storende lichtvlekken of 'bleed'

ik merk overigens dat als je zachtjes op de hoeken drukt waarbij bleed of IPS bleed voorkomt dat het beter word. maar goed geen permanente oplossing natuurlijk.

denk dat ik mijn 020 houdt en hoop voor jullie dat jullie een beter exemplaar geleverd krijgen.

gaan jullie een matte screencover of iets dergelijks plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
Frietsaus schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:07:
Geel is op het QHD+ scherm niet perfect, maar het is ook geen ramp. Is nu eenmaal een eigenschap van een RGBW scherm helaas.
Het geel viel mij ontzettend mee! Was bang dat ik naar een potje mosterd moest kijken, maar kanariegeel was toch echt.... geel :D

en indd. de foto's van stephan geven de burger moed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://s29.postimg.org/3qh7qbjhf/20151104_072706.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s29.postimg.org/enijf368z/20151104_072712.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s29.postimg.org/6jafacjtv/20151104_072714.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Ja dat ziet er toch wel uitstekend uit. Ik ben benieuwd naar het volgende exemplaar voor mij.

Wat vinden jullie verder van het scherm? Scherpte, leesbaarheid van tekst, helderheid enzo?

[ Voor 33% gewijzigd door Frietsaus op 04-11-2015 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
Verder ben ik echt super tevreden... gisteren even een 4K film bekeken op youtube en dat was echt waanzinnig mooi!

Wel nog even wennen aan touchpad, want op de één of andere manier wil ik daar met twee handen op werken en dat gaat niet (heel vreemd, heb schijnbaar de gewoonte aangeleerd om constant met mijn vinger op de linkermuisknop van de pad te werken.... en dat kan dus niet aangezien het bij de Envy onderdeel is van de trackpad |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldBe
@stpehan, jouw scherm ziet er bijna hetzelfde uit als bij mij.

Lees in de opmerking van frietsaus dat onderin niet is te voorkomen, dus bij is het dan alleen rechtsboven wat echt zichtbaar is op een zwart scherm
Bij werken met office of iets anders heb je er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
spacecrap schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:29:
Wel nog even wennen aan touchpad, want op de één of andere manier wil ik daar met twee handen op werken en dat gaat niet (heel vreemd, heb schijnbaar de gewoonte aangeleerd om constant met mijn vinger op de linkermuisknop van de pad te werken.... en dat kan dus niet aangezien het bij de Envy onderdeel is van de trackpad |:( )
Hahahaha, heel herkenbaar. Behoorlijk irritant maar niet echt te voorkomen denk ik. Wellicht dat je wat kan proberen via de Synaptics driver. Op Ubuntu zijn de touchpad instellingen zeer beperkt dus daar kan ik weinig mee doen. Verder is het vooral een kwestie van wennen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Mijn Cashback is overigens helemaal goedgekeurd en ik kan het laten uitbetalen eind deze maand. Dus het werkt wel met studentenkorting. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weedy
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-12-2024
Frietsaus schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:23:
Mijn Cashback is overigens helemaal goedgekeurd en ik kan het laten uitbetalen eind deze maand. Dus het werkt wel met studentenkorting. :)
Dat is goed nieuws! Is dat inderdaad +/- € 45 zoals je eerder zei?

Dan levert de 10% korting en de cashback toch een hele mooie korting op, op een bedrag van € 1199.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Dat klopt, 44,nogwat. Nog even een backlight bleed vrij model krijgen en het is een top deal. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
haha, ik ontving ook de bevestiging en dacht exact hetzelfde. Maar heb er alle vertrouwen in dat het goed komt.
Frietsaus schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:16:
[...]
Onder op mijne staat dat er 2 jaar garantie op zit.
Nog even inhakend hierop... ik had mijn gegevens ingevuld en daar kwam uit dat ik maar 1 jaar garantie zou hebben... waar stond de garantietermijn bij jou op? (onderop de laptop zelf of de doos?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
HP geeft op de website aan "Garantie 1 jaar onderdelen, arbeid en haal- en brengservice", onderop de laptop staat "1y1y0y" wat ik interpreteer als 2 jaar. Nu zal HP waarschijnlijk wel wat moeilijk doen na 1 jaar, maar we hebben ook nog wat rechten in Europa gelukkig dus na 1 jaar krijg je nog wel dingen gedaan doorgaans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
Ik heb het even opgezocht.
1y1y0y staat voor 1 jaar onderdelen, 1 jaar arbeid en geen on-site services.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Ah, ja dat klinkt ook wel logisch. De rest van mijn verhaal blijft wel hetzelfde denk ik, laat je niet afschepen na 1 jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanmiddag 13-d010nd telefonisch besteld met 10% studentenkorting, kreeg er ook een gratis sleeve bij t.w.v. €30. Eerst werd er me verteld dat de laptop vanaf vandaag op voorraad zou zijn en dat ik hem uiterlijk maandag binnen heb. Na de bestelling stond er geschatte verzenddatum 7 december op mijn HP-account. Ik nog even bellen hoe het zit, dit keer werd er me verteld dat de laptop vrijdag op voorraad zal zijn en dat ik uiterlijk maandag geleverd krijg. Nou ja, hopelijk heb ik het maandag ook binnen. Ik ben wel erg benieuwd naar dat backlight bleeding, want ik kan me er ontzettend aan gaan storen. Verder zoals ik hier lees zijn de reacties over het algemeen positief. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Nice van die sleeve. Helaas zijn er nog niet veel ervaringen met het FHD beeldscherm, wij met bleeding hebben allemaal het QHD+ scherm. Wie weet valt het reuze mee bij het FHD model.

[ Voor 6% gewijzigd door Frietsaus op 04-11-2015 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 18:39:
Ik heb vanmiddag 13-d010nd telefonisch besteld met 10% studentenkorting, kreeg er ook een gratis sleeve bij t.w.v. €30. Eerst werd er me verteld dat de laptop vanaf vandaag op voorraad zou zijn en dat ik hem uiterlijk maandag binnen heb. Na de bestelling stond er geschatte verzenddatum 7 december op mijn HP-account. Ik nog even bellen hoe het zit, dit keer werd er me verteld dat de laptop vrijdag op voorraad zal zijn en dat ik uiterlijk maandag geleverd krijg. Nou ja, hopelijk heb ik het maandag ook binnen. Ik ben wel erg benieuwd naar dat backlight bleeding, want ik kan me er ontzettend aan gaan storen. Verder zoals ik hier lees zijn de reacties over het algemeen positief. Ben benieuwd!
Ik kreeg gisteren ook te horen dat die vandaag op voorraad zou zijn, blijkbaar niet. :P Leveren ze niet op zaterdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0ey schreef op woensdag 04 november 2015 @ 18:59:
[...]

Ik kreeg gisteren ook te horen dat die vandaag op voorraad zou zijn, blijkbaar niet. :P Leveren ze niet op zaterdag?
Volgens mij wel, misschien heb ik het zaterdag al binnen. Nou ja, ze zei uiterlijk maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
Frietsaus schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:16:
Zolang je niks sloopt zien ze niks. De onderkant gaat er af zonder zegels te verbreken of wat dan ook. Bij reparaties even de originele SSD terugplaatsen en dan gaat niemand er moeilijk over doen.

[...]

Heeft niet veel zin denk ik, dit laat het probleem veel erger lijken dan het is. De backlight bleed is ook niet eens heel veel, maar het is dat ene plekje die een beetje 'intens' is.

Ik heb toch besloten de omruilprocedure in gang te zetten, de technische support was het er mee eens dat het niet hoort maar kon niet garanderen dat een volgend exemplaar het minder heeft. Maar goed, ik heb inmiddels een label ontvangen en vrijdag gaat hij op de post. Dan zou ik ergens de week er na een nieuw exemplaar kunnen ontvangen volgens HP (mits op voorraad).
Welk nummer heb je gebeld of welk e-mailadres gebruikt? De website werkt hier niet echt mee..

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldBe
Qua bleed heb ik geen last ervan als ik aan het werk ben, maar zal vanavond een filmpje op YouTube bekijken.

Mijn cashback is ook goedgekeurd, al met al een extra korting van 47,95 euro, bovenop de 10% van HP.

Graag zou ik ook willen weten welke software er verwijderd kan worden in de zin als bloatware.

[ Voor 18% gewijzigd door RonaldBe op 04-11-2015 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
henidde schreef op woensdag 04 november 2015 @ 19:28:
[...]
Welk nummer heb je gebeld of welk e-mailadres gebruikt? De website werkt hier niet echt mee..
Het nummer van de store kun je bellen 020 655 1458, als optie 2 je ordernummer niet pakt kies je optie 1 en vraag je of je ze willen doorverbinden met optie 2. Dan leg je uit dat je een probleem hebt en wil omruilen, waarschijnlijk verbinden ze je dan met de technische support. Als technische support vaststelt dat er een hardwareprobleem is krijg je een casenummer. Dat geef je weer door aan de store via optie 2 en dan wordt alles in gang gezet. :)

@RonaldBe
Je kunt in elk geval de CyberLink software verwijderen en heel veel van HP kan ook weg. SimplePass kan handig zijn voor de vingerafdrukscanner en HP Support Assistant is handig voor driverupdates. HP Recovery zou ik ook laten staan, hiermee kun je recoveryschijven maken en je systeem herstellen.

Ik kreeg overigens net ook de activatiecode voor de 3 gratis games binnen. Counter-Strike had ik al maar goed.

[ Voor 23% gewijzigd door Frietsaus op 04-11-2015 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
Hierbij een foto van mij FHD-scherm met bleeding:

- deleted -

[ Voor 40% gewijzigd door henidde op 05-11-2015 19:50 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Ouch... de FHD bezitters zijn er dus niet vrij van. Al gaat het neem ik aan om de uiterste hoekjes? Want die grote gloed lijkt eerder op IPS glow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldBe
Is de backlight bleed een verschijnsel dat hoort bij dit type scherm? Enerzijds is het alleen zichtbaar op zwarte achtergronden, die je welisweer bijna niet gebruikt, in films wisselt het beeld behoorlijk.

Na het lezen van deze verhalen, moet ik wel bekennen te gaan twijfelen of ik ook moet bellen met support voor het omruilen van de laptop. Binnen hoeveel dagen zou dit moeten zijn?

Anders wacht ik namelijk op hopelijk positieve reacties van degene die deze procedure reeds hebben gestart.

@Frietsaus, thanks for info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
Frietsaus schreef op woensdag 04 november 2015 @ 19:40:
Ouch... de FHD bezitters zijn er dus niet vrij van. Al gaat het neem ik aan om de uiterste hoekjes? Want die grote gloed lijkt eerder op IPS glow.
Heb er alleen rechts last van als het scherm helemaal donker is. En dan uiteraard alleen de uiterste hoekjes.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldBe
Kan geen foto plaatsen, krijg melding over karma feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
Heb de laptop gisteren binnen gekregen en zojuist in gebruik genomen. Prachtig apparaatBen bang dat ik ook last heb van backlight bleed.

Afbeeldingslocatie: http://loverink.nl/bas/IMG_20151104_191109.jpg

Afbeeldingslocatie: http://loverink.nl/bas/IMG_20151104_191626.jpg

Moeilijk te zien, foto's gemaakt met mijn Samsung S5. Wat denken jullie. Volgens mij zit het vooral linksbovenin. Wat is aan te raden? Ik heb d'r zelf eigenlijk niet zoveel kijk op.

Daarnaast nog wat ontdekt. Als de Envy op tafel ligt, wiebelt deze een beetje. De laptop ligt dus niet helemaal vlak. Aan de linkerkant raakt de laptop de tafel niet. Meer die daar last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Backlight bleeding ziet er op een foto altijd anders (lees: dramatischer) uit dan in het echt. Uiteindelijk zal je zelf moeten bepalen of je 'em terug wilt sturen of niet.
RonaldBe schreef op woensdag 04 november 2015 @ 19:45:
Kan geen foto plaatsen, krijg melding over karma feature.
Kan wel, maar dan moet je je foto ergens anders hosten. Een fotoalbum bij Tweakers zelf is een karmafeature idd.

[ Voor 23% gewijzigd door S_Chief op 04-11-2015 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
SChief schreef op woensdag 04 november 2015 @ 20:01:
Backlight bleeding ziet er op een foto altijd anders (lees: dramatischer) uit dan in het echt. Uiteindelijk zal je zelf moeten bepalen of je 'em terug wilt sturen of niet.
Hier ben ik het 100% mee eens.
RonaldBe schreef op woensdag 04 november 2015 @ 19:42:
Is de backlight bleed een verschijnsel dat hoort bij dit type scherm? Enerzijds is het alleen zichtbaar op zwarte achtergronden, die je welisweer bijna niet gebruikt, in films wisselt het beeld behoorlijk.

Na het lezen van deze verhalen, moet ik wel bekennen te gaan twijfelen of ik ook moet bellen met support voor het omruilen van de laptop. Binnen hoeveel dagen zou dit moeten zijn?

Anders wacht ik namelijk op hopelijk positieve reacties van degene die deze procedure reeds hebben gestart.

@Frietsaus, thanks for info.
Je hebt 14 dagen de tijd volgens de wet koop op afstand. LCD schermen hebben er al snel last van, zeker als de constructie er omheen er op drukt. Bij deze HP is dat het geval, de bezel zit te strak tegen het panel aan.

[ Voor 57% gewijzigd door Frietsaus op 04-11-2015 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldBe
Krijg om de 10 minuten een melding dat mijn intel graphic driver windows 8r niet functioneert. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
Dat begreep ik inderdaad van jullie al. Ik heb juist het gevoel dat het op de foto's er minder erg uit ziet in mijn geval. Misschien moet ik er eens iemand naar laten kijken die er meer kijk op heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
RonaldBe schreef op woensdag 04 november 2015 @ 20:06:
Krijg om de 10 minuten een melding dat mijn intel graphic driver windows 8r niet functioneert. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Lees ik ook in het Spectre x360 topic. Surface Book schijnt er ook last van te hebben. Ligt in dit geval eerder aan Intel dan aan HP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
Nadeel van het retour sturen is dat ik dus de laptop een x-aantal dagen kwijt ben en dat ik alles weer moet resetten? Frietsaus; weet je ook of het mogelijk is om je eigen laptop eerst te houden?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Nee, je huidige moet eerst retour naar HP. Houd er dus wel rekening mee dat de kans vrij groot is dat het volgende exemplaar het ook heeft, maar wie niet waagt... :+

En wat betreft de Intel driver, draai even HP Support Assistent er waren een paar dagen terug een aantal updates voor Intel hardware waaronder de graphics volgens mij.

[ Voor 22% gewijzigd door Frietsaus op 04-11-2015 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
Frietsaus schreef op woensdag 04 november 2015 @ 20:09:
Nee, je huidige moet eerst retour naar HP.

En wat betreft de Intel driver, draai even HP Support Assistent er waren een paar dagen terug een aantal updates voor Intel hardware waaronder de graphics volgens mij.
Klote! Jij hebt de laptop eerst geformatteerd?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kilon
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-08 08:17
Ik ben ook in de markt voor een nieuwe laptop. In de komende weken zal ik ook wel een topic openen in LAA, maar dat terzijde. Gelukkig heb ik hem pas half januari nodig dus kan ik mooi deze problemen van de eerste gebruikers in de gaten houden.
Die backlight bleeding is toch best een serieus probleem gezien vrijwel iedereen hier er in meerdere of mindere mate last van heeft.
Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 18:39:
Krijg je die sleeve er altijd bij of is het omdat je de moeite nam telefonisch te bestellen of zo? Dat is namelijk toch een mooi voordeeltje nog bovenop de studentenkorting en cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
CashbackXL kan niet als je telefonisch bestelt. Het is of de sleeve dan of de Cashback. Aangezien de Cashback 5% is zou ik die pakken, daar koop je meerdere sleeves voor.

@henidde
Ik gebruik hem nog wegens tentamens, maar morgen of vrijdag breng ik hem naar DHL (slechte ervaringen vorige keer met laten ophalen, DHL kwam niet op de afgesproken tijd twee keer zelfs). Uiteraard zet ik hem eerst terug naar fabrieksinstellingen. Ik raad je aan om een image/clone van de schijf te maken en die bij ontvangst van de nieuwe terug te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kilon666 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 20:10:
Ik ben ook in de markt voor een nieuwe laptop. In de komende weken zal ik ook wel een topic openen in LAA, maar dat terzijde. Gelukkig heb ik hem pas half januari nodig dus kan ik mooi deze problemen van de eerste gebruikers in de gaten houden.
Die backlight bleeding is toch best een serieus probleem gezien vrijwel iedereen hier er in meerdere of mindere mate last van heeft.

[...]

Krijg je die sleeve er altijd bij of is het omdat je de moeite nam telefonisch te bestellen of zo? Dat is namelijk toch een mooi voordeeltje nog bovenop de studentenkorting en cashback.
Alleen als je telefonisch bestelt inderdaad. Online kan je nu volgens mij ook niet bestellen omdat de laptop niet op voorraad staat op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
bazzemans schreef op woensdag 04 november 2015 @ 20:06:
Dat begreep ik inderdaad van jullie al. Ik heb juist het gevoel dat het op de foto's er minder erg uit ziet in mijn geval. Misschien moet ik er eens iemand naar laten kijken die er meer kijk op heeft.
Als jij er geen last van hebt zou ik m lekker houden. Als er wel last van hebt stuur je m terug. Het maakt toch niet zo veel uit wat iemand anders er van vindt? Zo te zien heeft tot nu toe iedereen backlight bleed, de een wat meer dan de andere... Verwacht dus geen perfect exemplaar als je m inwisselt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
bazzemans schreef op woensdag 04 november 2015 @ 20:00:

Daarnaast nog wat ontdekt. Als de Envy op tafel ligt, wiebelt deze een beetje. De laptop ligt dus niet helemaal vlak. Aan de linkerkant raakt de laptop de tafel niet. Meer die daar last van hebben?
Heeft iemand anders dit ook? Dat de laptop niet helemaal plat ligt op een vlakke ondergrond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTorch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-06-2024
bazzemans schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:12:
[...]

Heeft iemand anders dit ook? Dat de laptop niet helemaal plat ligt op een vlakke ondergrond?
Nee... die van mij staat of ligt als een huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
MrTorch schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:50:
[...]

Nee... die van mij staat of ligt als een huis
Kleine toevoeging: alleen instabiel als het scherm is opengeklapt. Staat het dan ook gewoon als een huis?
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste