Zojuist Stack geactiveerd.
Maar het is gruwelijk langzaam (webdav), zoniet onbruikbaar.
Toevallig net ook de invite gehad en alles aangezwengeld. Ook hier hetzelfde probleem.mesa57 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 15:05:
Zojuist Stack geactiveerd.
[ Voor 18% gewijzigd door Marzman op 11-12-2015 15:14 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
mesa57 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 15:53:
Ik laat 'm nog even draaien. Teracopy zegt nog 1706 dagen nodig te hebben om 150 Gb te kopieëren.
Prima toch? is ie in 2020 klaarmesa57 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 15:53:
Ik laat 'm nog even draaien. Teracopy zegt nog 1706 dagen nodig te hebben om 150 Gb te kopieëren.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Helemaal niemand met dit probleem?.SnifraM schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 18:27:
Meer mensen die met CloudSync op DSM 6 problemen hebben met Stack?
Steeds als ik mijn Synology aan Stack koppel en probeer te laten synchroniseren gaat mijn stack na een paar minuten offline. Zowel via de URL als via de Windows client kan mijn stack niet meer benaderd worden (internal server error 500).
TransIP support geeft hierop aan dat er meer dan 20 connecties opgezet worden en hij er daarom uit klapt en dat de Synology daar de oorzaak van is. Zodra ik mijn Synology weer loskoppel van Stack komt mijn stack weer online na een aantal minuten dus dat vermoeden lijkt te kloppen.
Op DSM 5.x had ik hier geen last van. Ook als ik alle clients (laptop, iphone, pc) loskoppel trekt mijn Synology hem steeds onderuit. Iemand een idee hoe je een max aantal connecties kunt instellen op Synology?
Toevoeging:
met netstat vanaf mijn synology zie ik 2 established connections.
lol+lol=hihi
Het is inderdaad wel aardig dat het via verschillende kanalen werkt:sjorremans schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 10:25:
Wel bizar dat jullie allemaal snelheidsproblemen hebben. Nu moet ik zeggen dat ik nog niet echt grote bestanden heb geupload, foto collectie is net klaar en ben nu bezig met mijn MP3 verzameling. Veelal kleine bestanden maar ook wel grotere bestanden van 300 tot 500 mb.
WinSCP haalt de volledige snelheid (1.500 KB/s) van mijn lijn, zowel de kleine bestanden als de grotere bestanden.
Dat lijkt mij echt een probleem van je app, een pdf is een pdf en waar het vandaan komt zou geen verschil moeten gevenMikeOO schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 13:55:
Ik heb een aantal ebooks nu op de Stack gezet en als ik via de IOS app deze PDF open dan kan ik deze nooit full screen openen. De menubalk van Stack blijf altijd zichtbaar.
Iemand een tip hoe je deze wel full screen kan lezen. Ik kan de ebooks natuurlijk op de iPad zelf zetten maar leek mij juist handig met de aankomende vakantie om de boeken daar te plaatsen en net waar ik zin in heb deze dan te downloaden via de app en dan kan ik deze direct lezen.
Dat begrijp ik maar de PDF kun je dus alleen bereiken via de app van TransIP op de iPad als deze in de cloud staat en zover ik nu weet en die heeft dus dat nadeel.sig69 schreef op zondag 13 december 2015 @ 02:03:
[...]
Dat lijkt mij echt een probleem van je app, een pdf is een pdf en waar het vandaan komt zou geen verschil moeten geven
Als je niet de ingeboude viewer gebruikt (meer een preview) maar het gewoon eerst download en dan met de van toepassing zijnde app opent heb je geen enkele restrictie.MikeOO schreef op zondag 13 december 2015 @ 08:12:
Vandaar ook mijn vraag of er nog andere opties zijn om deze documenten te bereiken in de cloud via de iPad waardoor je deze wel full screen kan bekijken.
[ Voor 19% gewijzigd door CaptJackSparrow op 13-12-2015 08:23 ]
Dat is mij ook duidelijk. Alleen als je het document opent om deze eerst te moeten downloaden en daarna moet gaan zoeken via een andere app waar het document staat dat werkt niet echt lekker.CaptJackSparrow schreef op zondag 13 december 2015 @ 08:16:
[...]
Als je niet de ingeboude viewer gebruikt (meer een preview) maar het gewoon eerst download en dan met de van toepassing zijnde app opent heb je geen enkele restrictie.
De performance van mijn betaalde account (geen zin om te wachten op een invite) komt overeen met de ervaringen in dit topic.wuppie007 schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 18:50:
[...]
Maar dat de snelheden die gehaald worden lang niet de maximale is van de aansluiting. In principe is dit toch ook een soort "beta" (diegene die de gratis variant gebruiken) naar mijn idee. En moeten ze het nog stabiel krijgen mét hogere snelheid.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Wat ik begrijp is dat je beter de website va n TransIP in de gaten kan houden.The Eagle schreef op zondag 13 december 2015 @ 14:51:
Tijdje terug een invite aangevraagd maar vooralsnog blijft het stil vanuit TransIP
Ik wacht nog steeds met smart, maar iemand enig idee hoe vraag en aanbod zich verhouden en wanneer ik iets kan verwachten?
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Zo zag het er iig uit op stack monday:Rob schreef op zondag 13 december 2015 @ 16:01:
[...]
Wat ik begrijp is dat je beter de website va n TransIP in de gaten kan houden.
Maar dan vraag ik mij af: waar komen de invites precies te staan op de site (ze zeggen op de homepage, maar waar?)
Valt wel mee, 8GB nu. Mij valt op dat met kleine files de snelheid <1kB/s blijft, terwijl grotere files juist rapper gaan. Ga nu wat muziek uploaden, haal 50-100kB/s...Mr_gadget schreef op zondag 13 december 2015 @ 13:41:
Wel grappig dat iedereen aan het klagen is over de snelheid maar ondertussen zijn we allemaal ettelijke terabytes aan het uploadenwel logisch dat het traag is.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Klopt, webdav is bij mij ook gewoon onbruikbaar (Mac OS)ANdrode schreef op zondag 13 december 2015 @ 11:50:
[...]
De performance van mijn betaalde account (geen zin om te wachten op een invite) komt overeen met de ervaringen in dit topic.
Website: acceptabel
Webdav (dav2fs): timeouts, traag, onbruikbaar.
Dat was te verwachten, dat is namelijk een bekend probleem van ownCloud. Zelf gebruik ik mijn Stack voornamelijk voor het overzetten van backups via davfs2 in de nacht, die komen uiteindelijk allemaal wel aan. Hoe snel het precies gaat weet ik dus niet, maar uiteindelijk lukt het wel.jordje schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 15:09:
[...]
Een enkele file van 2,5GB ging echter met 80MB/s. Een map met een paar honderd bestanden van <1MB per stuk gaat langer dan een dag duren...
[ Voor 9% gewijzigd door Tralapo op 14-12-2015 10:31 ]
Ze zijn wel heel snel bij TransIp.MikeOO schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 13:55:
Ik heb een aantal ebooks nu op de Stack gezet en als ik via de IOS app deze PDF open dan kan ik deze nooit full screen openen. De menubalk van Stack blijf altijd zichtbaar.
Iemand een tip hoe je deze wel full screen kan lezen. Ik kan de ebooks natuurlijk op de iPad zelf zetten maar leek mij juist handig met de aankomende vakantie om de boeken daar te plaatsen en net waar ik zin in heb deze dan te downloaden via de app en dan kan ik deze direct lezen.
Goed dat je het even hebt gemeld, ik heb er ook één weten te scoren. Ze kunnen 'm alleen nog niet opleveren.Verwijderd schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:58:
Net een invite weten te scoren via het CP, er waren er nog 33 over!
[ Voor 6% gewijzigd door SwooX op 14-12-2015 14:33 . Reden: Stack geactiveerd ]
Once again open up your bag of tricks!
Dat is lekker! Geen stack gescoord omdat ik voor het bedrijf waarvoor ik werk een VPS heb besteld.joppe113 schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:07:
top, ook 1 gescoort
Gewoon transip even bellen en opgelost. Doen ze niet zo moeilijk over hoordmotshagen schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:31:
[...]
Dat is lekker! Geen stack gescoord omdat ik voor het bedrijf waarvoor ik werk een VPS heb besteld.
Privé een account aangemaakt een invite aangeklikt.
Nu zeggen ze dat ik onder twee accounts een stack heb gemaakt en dat dus niet mag.
Mijn collega heeft daarna nog een account gemaakt en heeft er wel één.
Tijdelijk even een VPN of Proxy gebruiken, dan komt het helemaal goed!dmotshagen schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:31:
[...]
Dat is lekker! Geen stack gescoord omdat ik voor het bedrijf waarvoor ik werk een VPS heb besteld.
Privé een account aangemaakt een invite aangeklikt.
Nu zeggen ze dat ik onder twee accounts een stack heb gemaakt en dat dus niet mag.
Mijn collega heeft daarna nog een account gemaakt en heeft er wel één.
Alles uitgelegd en heb er ook één gekregen. Helemaal top!TVH7 schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:40:
[...]
Gewoon transip even bellen en opgelost. Doen ze niet zo moeilijk over hoor
Het werkt prima. Alleen bedenkt WebDAV CloudBackup dat er twee mappen worden aangemaakt waarin de backup wordt geplaatst. Elke backuplocatie begint dus met QNAP/CloudBackup. De map die je aangeeft in WebDAV CloudBackup komt daaronder. Beetje jammer, maar zeker niet onoverkomelijk en al helemaal niet als je daar ruim €200 per jaar voor kunt besparen!trekker22 schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 15:42:
[...]
vandaag ook een invite kunnen activeren. en wilde kijken of dit een vervanging is voor Amazon S3 backup waar ik toch bijna 20 euro per maand voor moet aftikken.
maar dit lukt kennelijk nog niet zo goed?
ja ik wil er ook serieus naar kijken. Ik wacht ff af of de snelheid zich gaat stabiliseren en dan duik ik er weer in!MDXTweaker schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 10:28:
[...]
Het werkt prima. Alleen bedenkt WebDAV CloudBackup dat er twee mappen worden aangemaakt waarin de backup wordt geplaatst. Elke backuplocatie begint dus met QNAP/CloudBackup. De map die je aangeeft in WebDAV CloudBackup komt daaronder. Beetje jammer, maar zeker niet onoverkomelijk en al helemaal niet als je daar ruim €200 per jaar voor kunt besparen!
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door bbrother op 15-12-2015 11:53 . Reden: typo ]
Ik gebruik het dan ook niet om kosten op een disk te besparen, maar voor backup doeleinden in de cloud voor het geval dat mijn huis affikt oid.mesa57 schreef op maandag 14 december 2015 @ 12:27:
Als ik de pc 's-nachts aan moet laten staan voor backup's, dan kan ik voor de stroomkosten vrij snel een 2TB schijf aanschaffen.
helaas zijn mijn foto's alleen al ruim 2,6TB, die gaan naar KPN Backup online, maar een gratis 1TB sla ik niet af!idef1x schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 12:07:
[...]
Ik gebruik het dan ook niet om kosten op een disk te besparen, maar voor backup doeleinden in de cloud voor het geval dat mijn huis affikt oid.
[ Voor 4% gewijzigd door GroeneThee op 15-12-2015 12:17 ]
Ik hou niet zo van de omschrijving "fair use" als ze niet beschrijven wat fair use dan is. 10GB, 100GB,etc?GroeneThee schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 12:16:
[...]
helaas zijn mijn foto's alleen al ruim 2,6TB, die gaan naar KPN Backup online, maar een gratis 1TB sla ik niet af!
[ Voor 57% gewijzigd door SmokingCrop op 15-12-2015 17:16 ]
[ Voor 12% gewijzigd door SmokingCrop op 16-12-2015 01:09 ]
In de Stack-software de meest linkse tab aanklikken (met je gebruikersnaam). Op de knop met de puntjes rechts naast de map klikken en vervolgens "verwijderen sync" aanklikken.TimmieN schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 21:19:
Ik probeer zojuist om mijn OS X foto bibliotheek te uploaded naar Stack, maar dan worden de foto's net zo hard weer gedownload tegelijkertijd naar MacintoshHD/user/stack.
Dan kom ik dus met een extra kopie van mijn foto's op mijn eigen HD te zitten. Heb alle instellingen al nagelopen, maar zie niet waar ik die optie dat alle bestanden automatisch gedownload worden weer uitgezet kan worden.
Heb ook al de Stack software verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd, maar dit bracht helaas geen oplossing.
Thanks, heb het nu volgens mij goed ingesteld staan.niels j schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 21:42:
[...]
In de Stack-software de meest linkse tab aanklikken (met je gebruikersnaam). Op de knop met de puntjes rechts naast de map klikken en vervolgens "verwijderen sync" aanklikken.
[ Voor 84% gewijzigd door TimmieN op 16-12-2015 10:05 ]
Downloaden doe ik niet zo vaak, maar paar testjes gedaan en trek dan toch ruim 10 MB/s. Upload van 4GB files gaat ook met ruim 10 MB/s. Maar, dit laatste lukt alleen als ik het upload via de web browser. De Stack applicatie werkt alleen droevig. Files van groter dan 10GB die probeer ik bijvoorbeeld niet meer. Al weet ik dat ze hard bezig zijn om dit ook op te lossen.SmokingCrop schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 19:58:
hm, duidelijk niet echt geschikt voor snelheid (toch al niet in de piekuren).
Download van een 3GB windows installatie iso aan 0,5 à 2,5 MBps..
De upload ging dan wel aan m'n volledige snelheid van 1 à 1,1 MBps (al is dat een lage uploadsnelheid los van Stack). Maar dat ging ook niet perfect. Bij de desktop applicatie gaf hij een 'File is locked' error en bij het uploaden via de browser was er ook even een conflict, maar dat was dan wel nog opgelost geraakt.
Later nog eens in een daluur proberen, anders laat ik het wel even rusten. Misschien dat het binnen een paar maand/jaar beter wordt (OneDrive was in het begin ook niet goed bij mij, nu heb ik daar geen problemen meer mee). Heb toch nog tot 2017 m'n Onedrive actief. Als het tegen dan nog niet goed is, dan wordt het wellicht iets anders zoals bv Mega.nz waar ik makkelijk continu 8 à 10 MBps haal. Anyways, dat is nog wel even. Tegen dan zullen er wel weer nieuwe zaken zijn.
edit: zal het voorlopig maar puur als back-up zien.
Robert Elsinga =8-) | IT security, Scouting, zendamateur (PC5E, WC5E) | www.elsinga.net/robert, www.pc5e.nl
De wijzen komen uit het Oosten!
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nee.Gonadan schreef op woensdag 16 december 2015 @ 14:43:
Ondertussen heb ik al enkele weken niet meer gelezen hier maar het lijkt nog steeds voornamelijk over snelheid te gaan. Of heb ik toch daadwerkelijk interessante ontwikkelingen gemist?
Wat kan dat? bestandstijden intact laten of ook directorytijden? En wat zijn 'bijna' read only back-ups?Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2015 @ 15:39:
rsync kan dat dacht ik. Je kan ook 'bijna' read only back-ups maken.
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2015 17:05 ]
Robert Elsinga =8-) | IT security, Scouting, zendamateur (PC5E, WC5E) | www.elsinga.net/robert, www.pc5e.nl
Volgens mij kan Beyond Compare van Scooter Software dat. Ik weet het niet meer zeker en zal het morgen proberen.CaptJackSparrow schreef op woensdag 16 december 2015 @ 15:05:
Heeft iemand een beetje een goed beeld van de uploadmethoden die de timestamp van bestanden intact laat? WinSCP houdt die origineel maar niet de foldertijden. Dat laatste zal denk ik geen enkele methode doen maar als iemand anders weet hoor ik dat graag.
[ Voor 14% gewijzigd door NoepZor op 16-12-2015 19:49 ]
De wijzen komen uit het Oosten!
elsinga schreef op woensdag 16 december 2015 @ 17:09:
Ik ben druk bezig grote bestanden aan het uploaden en zodra ze geupload zijn worden ze ook weer gedownload... Ook CloudSync doet dus iets met timestamps wat niet klopt...
TimmieN schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 21:19:
Ik probeer zojuist om mijn OS X foto bibliotheek te uploaded naar Stack, maar dan worden de foto's net zo hard weer gedownload tegelijkertijd naar MacintoshHD/user/stack.
Dan kom ik dus met een extra kopie van mijn foto's op mijn eigen HD te zitten. Heb alle instellingen al nagelopen, maar zie niet waar ik die optie dat alle bestanden automatisch gedownload worden weer uitgezet kan worden.
Heb ook al de Stack software verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd, maar dit bracht helaas geen oplossing.
niels j schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 21:42:
[...]
In de Stack-software de meest linkse tab aanklikken (met je gebruikersnaam). Op de knop met de puntjes rechts naast de map klikken en vervolgens "verwijderen sync" aanklikken.
Dit moet denk ik je issue oplossen.TimmieN schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 22:01:
[...]
Thanks, heb het nu volgens mij goed ingesteld staan.
[afbeelding]
Ga van de week er weer even naar kijken.
Dat is meer een 'bug' vanuit windows, die snelheid. Zie hier: https://www.transip.nl/vr...werkschijf-onder-windows/TarikG schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:10:
Net 6GB overgezet. Snelheid is perfect !!!
[afbeelding]
Apart het heeft max 30 min geduurd...wuppie007 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:43:
[...]
Dat is meer een 'bug' vanuit windows, die snelheid. Zie hier: https://www.transip.nl/vr...werkschijf-onder-windows/
Niet:CaptJackSparrow schreef op woensdag 16 december 2015 @ 15:05:
Ik besloot op een gegeven moment maar even te wachten op een upgrade naar VDSL2 toen die geregeld was. Die is nu rond en ik lijk gewoon mijn maximale upstreamcapaciteit te kunnen benutten die momenteel 4x zo hoog is als de 1Mb die ik had en misschien nog zal stijgen afhankelijk van wat het DLM de komende dagen nog gaat doen.![]()
Heeft iemand een beetje een goed beeld van de uploadmethoden die de timestamp van bestanden intact laat? WinSCP houdt die origineel maar niet de foldertijden. Dat laatste zal denk ik geen enkele methode doen maar als iemand anders weet hoor ik dat graag.
Misschien kunnen we gezamenlijk een lijstje genereren van software die dat wel en die dat niet doet. Lijkt me wel nuttig.
1
| "C:\Program Files (x86)\WinSCP\winscp.com" /command "open https://username:password@username.stackstorage.com/remote.php/webdav/" "synchronize remote D:\test\ Backup/test/" "exit" |
There is no place like 127.0.0.1
Het lokaal kopieeren heeft 30minuten geduurd
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
6 Gb in 30 minuten is ..... 204Mb per minuut.Rob schreef op donderdag 17 december 2015 @ 12:45:
[...]
Het lokaal kopieeren heeft 30minuten geduurd
Daarna is hij begonnen met syncen (en daar is hij waarschijnlijk nog mee bezig)
En dat is 3.4MB/s (en dat is wat iedereen zo'n beetje haalt)DvE schreef op donderdag 17 december 2015 @ 12:52:
[...]
6 Gb in 30 minuten is ..... 204Mb per minuut.
Was ook meer aan TarikG gericht dan aan jouRob schreef op donderdag 17 december 2015 @ 13:05:
[...]
En dat is 3.4MB/s (en dat is wat iedereen zo'n beetje haalt)
Ik had niet meegekregen dat het om 6GB ging, ik had het grafiekje gezien die de snelheid liet zien van de kopieerslag
Dit zit er ook goed uitpennywiser schreef op donderdag 17 december 2015 @ 17:29:
Dat is die nu ook ongeveer kijk maar in taakbeheer.
Winscp is alleen behoorlijk traag met het uploaden. GoodSync lijkt wat dat betreft (naar de Synology van mijn vader) sneller te zijn.Dannisi schreef op donderdag 17 december 2015 @ 11:32:
[...]
Niet:
GoodSync
BestSync
Syncovery
AllwaysSync
FreeFileSync
Wel:
ISyncU (wel een vrij onduidelijk en simpel programma, lijkt geen commandline opties te hebben)
WinSCP
WinSCP heb ik nu via de commandline laten syncen
code:
1 "C:\Program Files (x86)\WinSCP\winscp.com" /command "open https://username:password@username.stackstorage.com/remote.php/webdav/" "synchronize remote D:\test\ Backup/test/" "exit"
[ Voor 10% gewijzigd door Dannisi op 19-12-2015 05:39 ]
There is no place like 127.0.0.1
Wat is traag? Ik haal hier de maximale uploadsnelheid van 15 Mbit/s met WinSCPTortelli schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 20:51:
[...]
Winscp is alleen behoorlijk traag met het uploaden. GoodSync lijkt wat dat betreft (naar de Synology van mijn vader) sneller te zijn.
Is zo'n commandline overigens te automatiseren als taskschedule?.
Ik ga 950 - 1000KB/s (met mijn 200 / 20Mbit verbinding) naar Stack met WinSCP.traxxion schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 10:24:
[...]
Wat is traag? Ik haal hier de maximale uploadsnelheid van 15 Mbit/s met WinSCP
[ Voor 5% gewijzigd door Tortelli op 19-12-2015 16:14 ]
[ Voor 91% gewijzigd door maxgaav op 20-12-2015 20:25 ]
[ Voor 16% gewijzigd door kesj op 20-12-2015 12:19 ]
Ah, was vergeten te melden dat ik OSX draai.pennywiser schreef op zondag 20 december 2015 @ 12:03:
Met de Windows client app, kan je "toevoegen mapsync verbinding" doen.
Weet je of er ook een gratis alternatief voor IF is?maxgaav schreef op zondag 20 december 2015 @ 15:20:
@ kesj Vandaar dat ik IF gebruik.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Probeer is via het web.Sando schreef op zondag 20 december 2015 @ 21:14:
Ik dacht even dat ik de oplossing voor het vervallen van mijn storage bij Dropbox gevonden had. Uploaden van grote bestanden gaat snel, sneller dan die limiet op Dropbox.
Maar kleine bestanden, zoals projecten met git, gaan echt idioot ongelovelijk traag.
Ik ben nu al een halve dag bezig met één gigabyte aan kleine bestanden. Gewoon rsyncen naar een server doet daar een paar minuten over.
Ik vermoed dat dit een beperking is van de OwnCloud backend, en dat hier geen oplossing voor gaat komen. Iemand andere inzichten?
WebDAV op Ubuntu.
1000/1000 verbinding hier.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq