Ik zie idd nu om welke 3 bestanden het gaat.
Het zijn bestanden met een vrije lange naam... Ben bang dat daar het probleem ligt?
Het zijn bestanden met een vrije lange naam... Ben bang dat daar het probleem ligt?
1
2
3
4
5
| Uploading XXXX to XXXX... 7818/7818MB, 99.99%, 2.20MB/s, 0 minutes left ERROR: The underlying connection was closed: A connection that was expected to b e kept alive was closed by the server. |
[ Voor 25% gewijzigd door pven op 06-12-2015 15:05 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
[ Voor 26% gewijzigd door kesj op 06-12-2015 15:16 ]
Zijn alle 3 zip bestanden van +/- 130 characters lang.Marcel_EA schreef op zondag 06 december 2015 @ 14:58:
Ik had ook problemen met grote bestandsnamen, dus dat zal het probleem met 99% zekerheid zijn.Marcel_EA schreef op zondag 06 december 2015 @ 14:58:
odrive ziet er interessant uit.Xzorby schreef op zondag 06 december 2015 @ 15:21:
Heb ondertussen ruim 500GB op mijn Stack staan en ik ben zeer tevreden. Upload via het programma odrive (https://www.odrive.com/) ging vlekkeloos en bijna altijd wel met de maximale snelheid van m'n aansluiting (~1.6 MB/s).
Ik weet niet of het blijvend gratis is, maar het bevalt heel goed. Ik gebruik het naast Stack voor twee Copy-accounts, twee Google Drive-accounts en Dropbox. Selectieve synchronisatie werkt perfect. Het enige dat ik mis is een overzicht van wat er recent is geüpdated (zoals bij Dropbox).kesj schreef op zondag 06 december 2015 @ 15:29:
[...]
odrive ziet er interessant uit.
Bevalt het goed en is het blijvend gratis?
Oei, daar blijf ik dan ver van weg.JPtjeeNL schreef op zondag 06 december 2015 @ 15:53:
Vond deze post over Odrive:
In the ToS: "By submitting, posting or displaying the Content you give odrive a worldwide, royalty-free, and non-exclusive license to reproduce, adapt, modify, translate, publish, publicly perform, publicly display and distribute any Content which you submit, post or display on or through the Service [...]"
Leek mij ook een mooie dienst.
Waar staat dat?JPtjeeNL schreef op zondag 06 december 2015 @ 15:53:
Vond deze post over Odrive:
In the ToS: "By submitting, posting or displaying the Content you give odrive a worldwide, royalty-free, and non-exclusive license to reproduce, adapt, modify, translate, publish, publicly perform, publicly display and distribute any Content which you submit, post or display on or through the Service [...]"
Leek mij ook een mooie dienst.
6. Your Content
As stated above, odrive does not store any of your content. odrive only gives you access to content that you have created, modified or transmitted by your use of Third Party Sources.
[...]
odrive does not claim any ownership rights to your Content. When you submit, post or display Content in odrive, we will use it only to provide the product to you.
[ Voor 55% gewijzigd door kesj op 06-12-2015 16:10 ]
Stond in een blog post: http://techcrunch.com/2014/10/17/odrive/Xzorby schreef op zondag 06 december 2015 @ 16:05:
[...]
Waar staat dat?
https://www.odrive.com/terms :
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door SlowDown op 06-12-2015 16:12 ]
Dan krijg ik de melding dat er enkele plugins van stack in gebruik zijn.SlowDown schreef op zondag 06 december 2015 @ 16:11:
@ kesj net als alle andere programma's die je weg wilt hebben, slepen naar de vuilnisbak.
Het zal wel een oude ToS zijn. De tekst lijkt 1:1 gekopieerd van de oude Google Docs ToS. In de nieuwe odrive ToS staat in ieder geval niks waar ik me zorgen over maak.JPtjeeNL schreef op zondag 06 december 2015 @ 16:11:
[...]
Stond in een blog post: http://techcrunch.com/2014/10/17/odrive/
Heb het verder nog niet nagekeken. Wellicht dat deze voorwaarden vroeger werden toegepast?
Er zijn wel alternatieven, zoals NetDrive, maar die zijn niet gratis/ongelimiteerd.Ik_ben_Mark3 schreef op zondag 06 december 2015 @ 16:16:
Wat is op dit moment de beste/snelste manier om stack te koppelen zonder sync. Dus puur als netwerkschijf.
De methode die TransIP zelf geeft? https://www.transip.nl/vr...erkschijf-toevoegen-mijn/
[ Voor 31% gewijzigd door Xzorby op 06-12-2015 16:25 ]
Opgelost.kesj schreef op zondag 06 december 2015 @ 16:08:
Iemand enig idee hoe ik de stack.app verwijder in OSX?
Als ik de app afsluit en via de finder probeer te deleten, krijg ik een melding dat dit niet kan omdat plugins ervan in gebruik zijn.
You won't catch me driving a racecar that I've build. - Colin Chapman
'k Heb dat met davfs gedaan, onder Linux, dan kan je 'm als volume mounten. Gaat goed, maar bij grote hoeveelheden bestanden zie ik de snelheid wel hard inkakken. Hij begon met 13MB/s maar dat zakt op gegeven moment in tot 2 a 3 MB/s. Misschien is het met tweaken van wat opties nog te verbeteren.Ik_ben_Mark3 schreef op zondag 06 december 2015 @ 16:16:
Wat is op dit moment de beste/snelste manier om stack te koppelen zonder sync. Dus puur als netwerkschijf.
De methode die TransIP zelf geeft? https://www.transip.nl/vr...erkschijf-toevoegen-mijn/
Saved by the buoyancy of citrus
Dat is niet zo gek, davfs maakt een soort lokale cache folder, waardoor, als jij een bestand schrijft naar die share map, hij hem eigenlijk lokaal wegschrijft en onder water hem upload.Cyphax schreef op maandag 07 december 2015 @ 09:26:
[...]
'k Heb dat met davfs gedaan, onder Linux, dan kan je 'm als volume mounten. Gaat goed, maar bij grote hoeveelheden bestanden zie ik de snelheid wel hard inkakken. Hij begon met 13MB/s maar dat zakt op gegeven moment in tot 2 a 3 MB/s. Misschien is het met tweaken van wat opties nog te verbeteren.
Oost west, 127.0.0.1 best!
Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.
Ik heb odrive nu ook geïnstalleerd. Ik dacht dat je hiermee netwerk drives kon aanmaken, maar dit is puur een online client?Xzorby schreef op zondag 06 december 2015 @ 15:21:
Heb ondertussen ruim 500GB op mijn Stack staan en ik ben zeer tevreden. Upload via het programma odrive (https://www.odrive.com/) ging vlekkeloos en bijna altijd wel met de maximale snelheid van m'n aansluiting (~1.6 MB/s).
Ik heb ondertussen bijna m'n complete muziekdatabase losgekoppeld, staat dus niet meer op m'n lokale schijf. Ik speel m'n muziek nu af uit de Stack, gemount als een netwerkschijf. Soms duurt het downloaden van een nummer naar cache een paar seconden in foobar2000, maar in een playlist speelt hij meestal vlekkeloos af (laadt op tijd in zodat er geen pauze tussen nummers zit).
Waar ik iets minder tevreden mee ben, maar wat volgens mij aan WebDAV ligt, is dat de modificatietijden van bestanden niet netjes overkomen. Daarnaast heeft hij moeite met bestandsnamen en/of mapnamen met accenten erin (de "ó" in Sigur Rós bijvoorbeeld). Dat maakt het moeilijk om achteraf backups te syncen met bijvoorbeeld FreeFileSync. Heeft iemand anders daar ook last van en/of een oplossing voor? Of ligt het probleem misschien bij odrive?
Je hebt inderdaad gelijk. Source toevoegen was geen probleem, heb toen niet meer getest of aspelen werkte. Maar nu net even geprobeerd en hij speelt inderdaad niets af. Zowel niet via Kodi als gewoon in Windowsj1nx schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:20:
Ik probeer STACK als webdav source onder Kodi/XBMC toe te voegen. Het toevoegen als source is uiteindelijk wel gelukt, echter multimedie direct afspelen vanaf STACK via davfs werkt niet.
Muziek gaat in princiepe goed. Als is het wel traag om de folder in eerste instantie te openen aangezien Kodi/XBMC dan de bestanden gaat indexeren en I/O is niet super snel.
Video, speelt met geen mogelijkheid af. Lokaal via laptop, davfs mount, en af spelen met VLC geeft geen melding en duurd oneindig lang. (Denk dat hij op de achtergrond gewoon het gehele bestand aan het cache is eerst)
Beetje googlen zegt mij dat davfs en video streaming niet altijd geheel vanzelf spekend is. Andere met dezelfde issues? Is er wat bekend bij Transip? Zo niet dan kunnen we misschien de dicussie met hun openen over de support ervan.
[ Voor 30% gewijzigd door Markos op 07-12-2015 11:54 ]
Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.
Robert Elsinga =8-) | IT security, Scouting, zendamateur (PC5E, WC5E) | www.elsinga.net/robert, www.pc5e.nl
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Mooi uitgedruktelsinga schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:18:
Hier alweer een tijdje een upload in de orde van 4KB/s. Zo traag als dikke str*nt in een trechter bij min zeven.
Hm, ging dat wel snel?Gitarist schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:32:
Ik ben dagen bezig geweest om een bestand van ± 10GB in m'n Stack te gooien, maar telkens kreeg ik een foutmelding (time-out). Ik deed dit vanaf m'n MacBook met de stack-app geïnstalleerd en Stack dus gemount alszijnde een disc.
Uiteindelijk is het gelukt door de file via een browser te uploaden
Dus vooralsnog ben ik nog niet echt tevreden
Sorry, ik was wat onduidelijk in mijn post. Ik heb in een tijdsbestek van een paar dagen (gelukkig niet continuePerkouw schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:34:
[...]
Hm, ging dat wel snel?
Ik heb nu voor de zekerheid de bestanden maar weer opgesplitst naar kleinere files. Maar ook dat mag niet baten helaas.
Morgen anders ook die files nogmaals proberen via het web. Heb zo'n vermoeden dat ik de 80GB er voorlopig nog niet doorheen ga krijgen.
Via het web werkte grootte files bij mij ook. Alleen is de snelheid zo belabberd dat ik weer ben gaan splitten. Helaas zonder succes.Ik_ben_Mark3 schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:49:
Ik heb mijn installatie mappen juist ingepakt omdat hij zo mega traag was met kleine bestanden. Maar toen kreeg ik uiteindelijk ook regelmatig de foutmelding dat het niet was gelukt.
Ik heb het overigens niet via de netwerkmap geupload, maar via WinSCP en Cyberduck. Maar grote bestanden (8+ GB) stopte dan vaak inderdaad toch halverwege of op het eind. Uiteindelijk heb ik deze grotere zip-files (ja geen rar) via de browser wel kunnen uploaden.
[ Voor 8% gewijzigd door placemaster op 07-12-2015 17:18 ]
Verwijderd
[ Voor 76% gewijzigd door sig69 op 07-12-2015 18:24 ]
[ Voor 3% gewijzigd door BartB. op 07-12-2015 18:47 ]
Hoeveel kleine files heb je? Heb over het weekend ~6GB aan files geupload, waarvan met name de ~1GB aan git code repos 2 dagen duurde.... grote files gaan stukken sneller.placemaster schreef op maandag 07 december 2015 @ 17:17:
Ik heb eigenlijk weinig tot geen problemen met Stack.![]()
Ik heb inmiddels bijna 700GB aan data overgezet. Dit alles met een cloud sync verbinding (webdav) via mijn Synology. Diverse files in grootte verschillend van 1kb tot 10GB.
Zodra alles gesynct is verwijder ik de connectie. Alles blijft er dan mooi op staan.
Ik heb niet veel data die veel wijzigt.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Ik heb deze problemen ook. Daarnaast kan hij enorm veel type files niet uploaden. Sommige zijn 1GB groot, andere slechts een paar MB. Vindt het een waardeloze opslag. Telkens error. TransIP zelf kan via hun support ook niet veel doen.daniellammers schreef op zondag 06 december 2015 @ 22:33:
Ik krijg constant: connection closed...
Iemand oplossing?
Ik upload geen uitzonderlijk grote bestanden (mp3's (14mb p/s, word documenten <1mb p/s)
Je kan geen netwerk drives aanmaken. Het werkt ongeveer gelijk aan andere clients, zoals die van Dropbox, met het bijkomende voordeel dat je makkelijk in explorer kiest welke mappen/bestanden je synct of weer onsynct, en het feit dat je meerdere dingen kan koppelen (Dropbox, Google Drive, Copy, etc. - en van elke service ook nog eens meerdere accounts).Ik_ben_Mark3 schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:49:
[...]
Ik heb odrive nu ook geïnstalleerd. Ik dacht dat je hiermee netwerk drives kon aanmaken, maar dit is puur een online client?
Huh? Waarom zouden ze dat doen?FreestyleFrl schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:52:
Ik wacht nog wel even met 'stacken'. Na 3 dagen uploaden met mijn fantastische uploadsnelheid werd mijn stack zo ergens rond dag 10 weer gewiped. Ik mag dus weer vrolijk opnieuw beginnen.
50-50 is de verhouding ongeveer.Brent schreef op maandag 07 december 2015 @ 20:03:
[...]
Hoeveel kleine files heb je? Heb over het weekend ~6GB aan files geupload, waarvan met name de ~1GB aan git code repos 2 dagen duurde.... grote files gaan stukken sneller.
Is al vaker gemeld, maar dat kan vanaf DSM 6.Mr_gadget schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:16:
Ik had al wat gelezen over mensen die Cloud sync van Synology gebruiken. Kan je ook een share naar een map op de stack synchroniseren? Ik heb een backup share op mijn Synology die ik wil synchroniseren. Maar misschien wil ik ernaast nog andere dingen zetten dus dan zou syncen naar een folder handig zijn.
Bij een webupload wordt de lastmodified time waarschijnlijk verkeerd gezet, winscp doet het wel goed.Perkouw schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:45:
Bijzonder dit. Laatste files van nog steeds de 80GB batch geüpload via het web. Start ik daarna de applicatie. Gaat die doodleuk deze files downloaden van Stack m.a.w over het origineel heen. Heel bijzonder dit...
[ Voor 9% gewijzigd door .SnifraM op 08-12-2015 18:30 ]
lol+lol=hihi
Zou je verbeterd nader kunnen verklaren? Dus hoeveel voorheen hoeveel nu. Ben wel nieuwsgierig, en kan het op dit moment even niet zelf testen...Joshoon schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 17:30:
Gisteren telefoon gehad van TransIP met het bericht dat er verbeteringen zijn doorgevoerd waardoor de snelheid een stuk beter moet zijn.
Ze hebben mij verzocht dit te testen, en ik merk inderdaad een verbeterde upload snelheid!
Voorheen in de middag 50 tot max 400kb/s (Vaak zelfs niet hoger dan 100), en nu 800 tot 1,5mb/s (Zit voornamelijk op 1,3mb/s)TVH7 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:56:
[...]
Zou je verbeterd nader kunnen verklaren? Dus hoeveel voorheen hoeveel nu. Ben wel nieuwsgierig, en kan het op dit moment even niet zelf testen...
[ Voor 8% gewijzigd door sjorremans op 09-12-2015 13:51 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik teken nergens meer voor
Als je een lookup doet van de dns records zie je dat er een heleboel verschillende nodes zijn.Quakie schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:00:
Ach bij mij is het ook vreemd....
admin account haalt tegen de 11MB..
vandaag 2 gebruikers aangemaakt en die halen 5.5MB
apart...zelfde nas, zelfde lijn, blijkbaar niet dezelfde stack???
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| C:\Users\japie>nslookup jaapie.stackstorage.com Server: google-public-dns-a.google.com Address: 8.8.8.8 Non-authoritative answer: Name: jaapie.stackstorage.com Addresses: 2a01:7c8:ab00:2::4 2a01:7c8:ab00:2::7 2a01:7c8:ab00:2::6 2a01:7c8:ab00:2::3 2a01:7c8:ab00:2::2 2a01:7c8:ab00:2::5 149.210.197.228 149.210.197.6 149.210.197.54 149.210.197.5 149.210.197.55 149.210.197.53 149.210.197.7 |
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Je hebt kans dat het nog steeds niet echt snel gaat.Erulezz schreef op woensdag 09 december 2015 @ 16:02:
Ben in ieder geval blij dat STACK echt gescheiden is met hun andere diensten.. Want als mijn VPS zo traag zou zijn zou ik echt niet blij zijnIk ga straks weer eens proberen om een 19 GB .zip te uploaden. Vorige week maar opgegeven.
Jazker. Elk bestand wat je kan bedenken.Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 20:42:
Kan ik ook muziekbestanden uploaded naar stack ?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| ~$* .~lock.* ~*.tmp ]*.~* ]Icon\r* ].DS_Store ].ds_store ]Thumbs.db ].TemporaryItems ].Trashes ].DocumentRevisions-V100 .fseventd .apdisk .htaccess .*.sw? desktop.ini *.part *.filepart *.crdownload *.kate-swp *.gnucash.tmp-* .sync.ffs_db |
Heeft je computer al een netwerkverbinding wanneer het loginscript tijdens inloggen draait? Anders even 10-20s wachten, en dan inloggen.XenoMorpH schreef op donderdag 10 december 2015 @ 01:11:
Heb Stack als Netwerkschijf ingesteld, alles prima.
Echter wanneer ik dus op de schijf wil, dan vraagt hij dus om 2x (jawel 2x) om mijn credentials. Nu staat er bij de uitleg van transip zelf dat je dit met een simpele .bat bestandje kunt automatiseren en dat je dus niet meer hoeft in te loggen. Juiste schijfletter, loginnaam pw etc en het bestandje in de windows opstart folder zetten en wordt uitgevoerd bij opstart.....gebeurd niets.
Iemand een iedee hoe dit wel werkende te krijgen, zonder dat ik telkens bij opstart van de pc moet aanmelden? (ja, alle benodigde vinkjes zijn aangevinkt).
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
Klopt, staat hij ook in, echter bij het openen van de schijf wordt alsnog 2x om de credentials gevraagd. Alles staat wel ingevuld, maar "Mijn referenties onthouden" staat dan uitgevinkt. Deze opnieuw aanvinken en dan inloggen werkt dan ook wel.pennywiser schreef op donderdag 10 december 2015 @ 06:59:
Kan dat niet met password vault in Windows?
dat kan alleen met het logonscript. Heb ik hier beschrevenXenoMorpH schreef op donderdag 10 december 2015 @ 01:11:
Heb Stack als Netwerkschijf ingesteld, alles prima.
Echter wanneer ik dus op de schijf wil, dan vraagt hij dus om 2x (jawel 2x) om mijn credentials. Nu staat er bij de uitleg van transip zelf dat je dit met een simpele .bat bestandje kunt automatiseren en dat je dus niet meer hoeft in te loggen. Juiste schijfletter, loginnaam pw etc en het bestandje in de windows opstart folder zetten en wordt uitgevoerd bij opstart.....gebeurd niets.
Iemand een iedee hoe dit wel werkende te krijgen, zonder dat ik telkens bij opstart van de pc moet aanmelden? (ja, alle benodigde vinkjes zijn aangevinkt).
roelbb
Vreemd, ik had juist het idee dat een en ander wel beter loopt, continu 3,5MB/sPerkouw schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:25:
Vandaag de stoute schoenen aangetrokken en een 37 GB file in de queue gezet. Via de Stack applicatie op Windows haal ik nu maximaal ~ 500 KB/s....ouch. Stabiel is het echter ook niet. Gemiddeld zit ik net boven de 200 KB/s.
Ben hier nu ruim 3 uur bezig voor zo'n 2 GB. Do the math...sig69 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:50:
[...]
Vreemd, ik had juist het idee dat een en ander wel beter loopt, continu 3,5MB/s
Gevolgd door een foutmelding op 100%Ik ga maar eens een andere webdav library proberen, eens kijken of dat helpt
Tnx hiervoor, echte een vraagje....roelbb schreef op maandag 02 november 2015 @ 09:54:
[...]
opgelost met een logon script.
map aanmaken en deze sharen als "Netlogon"
in deze map het volgende bestand aanmaken:
logon.bat
net use <driveletter>: https://<stackname>.stackstorage.com/remote.php/webdav /user:<username> <password>
in de windows home versie is eenmalig commando nodig:
open CMD als administrator, dan :
net user <username> /scriptpath:logon.bat
in de pro versie
open de MMC
user properties
profile
script: logon.bat
[ Voor 16% gewijzigd door XenoMorpH op 10-12-2015 17:36 . Reden: typo's ]
Ik krijg ook regelmatig een foutmelding op 100%, echter staat het bestand vervolgens wel op de stack opgeslagen.sig69 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:50:
[...]
Vreemd, ik had juist het idee dat een en ander wel beter loopt, continu 3,5MB/s
Gevolgd door een foutmelding op 100%Ik ga maar eens een andere webdav library proberen, eens kijken of dat helpt
Ik heb het laatst 63 GB gebackupt met duplicati. Dat duurde toen bijna 31 uur. Dus gemiddeld zo'n halve mb per seconde, terwijl ik 2.5 kan halen. Volgens mij kan ik met duplicati ook de blokgrootte nog veranderen wat misschien ook nog invloed heeft. Omdat hij eerst een blok maakt van x mb en dat upload.Perkouw schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:25:
Vandaag de stoute schoenen aangetrokken en een 37 GB file in de queue gezet. Via de Stack applicatie op Windows haal ik nu maximaal ~ 500 KB/s....ouch. Stabiel is het echter ook niet. Gemiddeld zit ik net boven de 200 KB/s.
En wat beviel je dan niet?sig69 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 14:09:
Ik heb duplicati geprobeerd maar vond het erg brak.
Ik doe nu gemiddeld 250 KB/s sinds vanochtend. (253 KB/s to be precise). Via het web lijkt nog steeds de beste optie, enig nadeel is dat je dus files groter dan 10GB daarmee niet naar Stack kan verhuizen.wuppie007 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 13:58:
[...]
Ik heb het laatst 63 GB gebackupt met duplicati. Dat duurde toen bijna 31 uur. Dus gemiddeld zo'n halve mb per seconde, terwijl ik 2.5 kan halen. Volgens mij kan ik met duplicati ook de blokgrootte nog veranderen wat misschien ook nog invloed heeft. Omdat hij eerst een blok maakt van x mb en dat upload.
Misschien trouwens wel een tip voor iedereen. Gebruik duplicati icm met stack. Ik laat hem iedere maand een backup maken, en iedere twee weken incrementeel.
Weet ik niet meer precies, is al even geleden. Het deed niet helemaal wat ik wilde in ieder geval. Ik weet wel dat ik de 2.0 beta nog heb geprobeerd in de hoop dat die beter was maar die heb ik direct weer verwijderd. Hebben ze er ineens een (superlelijke) webinterface omheen gebakken..
[ Voor 6% gewijzigd door sig69 op 10-12-2015 14:34 ]
1
2
| Uploading XXX to XXX, (834MB)... 320/834MB, 38.36%, 4.24MB/s, 2 minutes left |
Robert Elsinga =8-) | IT security, Scouting, zendamateur (PC5E, WC5E) | www.elsinga.net/robert, www.pc5e.nl
[ Voor 96% gewijzigd door Perkouw op 11-12-2015 10:09 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq