Hallo mede tweakers!
Ik lees veel klachten in dit topic over TransIp. Met name de prijs en de kwaliteit van de app. Ik zou hier graag wat meer info over willen omdat ik juist een overstap NAAR TransIP stack overweeg.
Reden: ik zit met mijn vrouw momenteel met onze huishoud data (fotos, videos, financiele documenten etc) bij OneDrive van microsoft met een 1 TB abbo. Heeft altijd prima gewerkt, maar nu opeens, synced onze shared folder (waar we alles in doen) niet meer met mijn pc en kan ik hem alleen nog online openen (veel mensen hebben hier last van en microsoft doet er niks aan, zie dit huge support topic:
https://answers.microsoft...-9b56-c9205d5e0092?page=1)
Dit probleem vernachelt dus compleet onze workflow.
Plus daarnaast de berichten dat MS zomaar je account kan blokkeren als ze vinden dat je ongepaste foto's doet uploaden. Nu is dit niet de hoofdreden, maar er staan wel wat fotos in onze drive van toen mijn vrouw is bevallen, die misschien als ongepast zouden kunnen worden geflaged.
Anyway, ik zoek dus alternatieven waarbij:
1. De app goed moet werken, ik moet een shared folder(s) lokaal in sync kunnen houden over meerdere pc's / laptop's van mij en mijn vrouw.
2. Support daadwerkelijk bestaat en iets doet met je problemen en je niet zomaar kan blokkeren zonder tegenwoord.
3. Je data veilig is opgeslagen (deze spreekt voor zich uiteraard)
TransIp leek me wel aan deze eisen te voldoen. Sure, 7.50 per maand is niet niks, maar als verder alles goed werkt heb ik hier niet zo'n problemen mee.
Dus, kan iemand mij hierover informeren?