Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Pizza_Boom
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 14:03
quote:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• Hmmbob
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 11:44
Een aanbod is precies dat; een bod. Nu ben jij aan zet. Kijk wat je netto in je portemonnee wil hebben aan het einde van de maand en dat wordt jouw tegenbod. En daarmee mag je, voor je gevoel, best hoog inzetten. Als je denkt in “ik wil (fictief) 3000-3500 hebben) dan ga je met je bod op 3500 zitten.

Grote stappen in salaris maak je alleen bij overstap, zoals nu. Go for it.

"Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys;
look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death." - Sun Tzu, The Art of War

• Sissors
  • Registratie: mei 2005
  • Nu online
Mwah, er zijn ook bedrijven die wel hun personeel fatsoenlijk blijven betalen, en die niet effectief je dwingen continue te blijven switchen om fatsoenlijk mee te groeien. Dat dit een aanbod is waar je nog over kan onderhandelen klopt natuurlijk. Tegelijk zou ik me wel afvragen wat dit betekend voor de toekomst: als ze nu al met een erg tegenvallend aanbod komen waar je nog makkelijk 'nee' op kan zeggen, wat gaan ze doen bij de jaarlijke salarisverhoging?

• Simply1337
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 11:08
quote:
Members only:

• BroederM
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 29-03 09:57
quote:
natasdiamon schreef op donderdag 6 september 2018 @ 14:58:
[...]

Valt wel mee, een nieuw, prima 1 slaapkamer appartement is ongeveer €1500-2000 per maand in een centrale locatie. Als je kijkt naar salaris versus huur is het te doen.
Ik hoop dat dit een beetje opscheppen is "valt mee"

Damn dude! 2000 euro voor 1 slaapkamer.
Ik zal wel weer de plattelands broeder zijn, maar zoveel betaal ik niet voor mijn hypotheek (!) in mijn vrijstaande boerderijtje op 30minuten van het Erasmus ziekenhuis (Rotterdam).

Ik zeg altijd "Het gaat er niet om wat je verdient per maand, maar om hoeveel je uit geeft".

Maar in jouw geval moet er aan toegevoegd worden: "voor wat je betaald, krijg je er voor terug wat je wil?"
Ik wil niet in een (wereld)stad wonen, maar ben jij wel gelukkig voor 2k in je stads flatje?

My life is in 2D, How about yours?

• FreakNL
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 09:08

FreakNL

Well do ya punk?

quote:
Jdome schreef op zondag 9 september 2018 @ 20:54:
***members only***

Zou graag wat meer uitdaging in mijn werk willen hebben. Komt regelmatig voor dat er helemaal niets te doen is. Desondanks ben ik op dit moment wel tevreden over het salaris.
Niets te doen bestaat niet. Echt niet. Behalve als je inderdaad alleen doet wat je gevraagd wordt. Maar daar moet je uit, zeker als je meer uitdaging wil.

Ik zie dat bij ons op de servicedeskmedewerkers ook, dan komen er geen calls binnen en is er zogenaamd niks te doen en gaan ze zitten YouTuben. Je kan ook pro-actief zijn en een problem oppakken (om maar wat een voorbeeld te noemen)...

• Scott
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 08:20

Scott

Ik ben, dus ik tweak

quote:
BroederM schreef op maandag 10 september 2018 @ 09:02:
[...]

Ik hoop dat dit een beetje opscheppen is "valt mee"

Damn dude! 2000 euro voor 1 slaapkamer.
Ik zal wel weer de plattelands broeder zijn, maar zoveel betaal ik niet voor mijn hypotheek (!) in mijn vrijstaande boerderijtje op 30minuten van het Erasmus ziekenhuis (Rotterdam).

Ik zeg altijd "Het gaat er niet om wat je verdient per maand, maar om hoeveel je uit geeft".

Maar in jouw geval moet er aan toegevoegd worden: "voor wat je betaald, krijg je er voor terug wat je wil?"
Ik wil niet in een (wereld)stad wonen, maar ben jij wel gelukkig voor 2k in je stads flatje?
Je hebt ook z'n salaris gezien? 33% van het brutoloon is een gebruikelijke richtlijn, met zijn 6500 euro per maand zit hij daar dus nog onder. Ik betaal ook een godsvermogen elke maand (in San Francisco), maar daar staat ook een riant salaris tegenover.

• Martinusz
  • Registratie: december 2006
  • Nu online
quote:
FreakNL schreef op maandag 10 september 2018 @ 09:05:
[...]

Niets te doen bestaat niet. Echt niet. Behalve als je inderdaad alleen doet wat je gevraagd wordt. Maar daar moet je uit, zeker als je meer uitdaging wil.

Ik zie dat bij ons op de servicedeskmedewerkers ook, dan komen er geen calls binnen en is er zogenaamd niks te doen en gaan ze zitten YouTuben. Je kan ook pro-actief zijn en een problem oppakken (om maar wat een voorbeeld te noemen)...
Of iets gaan leren :)
Niks te doen bestaat inderdaad niet, die zijn in studententijd blijven hangen denk ik :P

Float like a butterfly, sting like a bee.

• vincent.78
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 31-03 13:12
Aangezien ik geen financiële stappen kon maken bij dit bedrijf, ben ik op zoek gegaan naar iets nieuws. Ben er goed op vooruitgegaan, had dit eerder moeten doen 8)7 .
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 26
• Opleiding: HBO Informatica
• Werkervaring: 2.5 jaar (+2 jaar stage ervaring)
• (Woon) Locatie: Randstad

2. Wat doe je:
• Functie: full-stack ontwikkelaar
• Werkgever/branche: Detacheerder
• (Werk) Locatie(s): Voornamelijk randstad
• Uren/week: 40
• Reistijd: 30/90min. afhankelijk van locatie
• Werkdruk: Gemiddeld

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): € 4050
• Vakantiegeld: 8%
• Dertiende/veertiende maand: €
• Pensioeninleg per jaar: 5.6% van de pensioengrondslag
• Mobiliteit per jaar: is mogelijk tot €8400 p/j maar dan gaat er €400 bruto van je salaris af
• Overige: -

• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € +- 48.600
• Winstdeling/bonus: € 0
quote:
vincent.78 schreef op maandag 18 december 2017 @ 14:04:
Een kleine update na een jaar een dienst.
Was voorheen:

[...]

Zit nu op het volgende, wat is jullie mening hierover?
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 25
• Werkervaring: 1.5 jaar (wel 2 jaar stage ervaring)

2. Wat doe je:
• Functie: full-stack mean ontwikkelaar
• Reistijd: 45/90min. afhankelijk van locatie

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): € 2285 (+ 80 als je facturabel bent)
• Pensioeninleg per jaar: € 580
• Mobiliteit per jaar: € Standaard leaseauto + tankpas EU
• Overige: € 60 internetabonnement en mobiel

• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € +- 28.250
• Winstdeling/bonus: € 100 performancebeloning p/m, prognose is dat we niet het volledige bedrag uitgekeerd gaan krijgen :'(

• FireDrunk
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 12:48
Op zich een leuk salaris, maar een mobiliteitsvergoeding van 3600 (8400 - (12 *400)) euro per jaar is niet heel hoog... Of mis ik iets? Als je geen auto (van de zaak) rijdt is het prima, maar als je er iets voor wil leasen is het bar weinig?

Even niets...

• pl0xs
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 12:24
quote:
FireDrunk schreef op maandag 10 september 2018 @ 12:28:
Op zich een leuk salaris, maar een mobiliteitsvergoeding van 3600 (8400 - (12 *400)) euro per jaar is niet heel hoog... Of mis ik iets? Als je geen auto (van de zaak) rijdt is het prima, maar als je er iets voor wil leasen is het bar weinig?
Hij verdient nu 4050 zonder lease auto. Mocht hij een lease auto willen, is zijn budget 8400 per jaar (700 per maand), maar daalt zijn maandsalaris naar 3650 (4050 - 400).

• FireDrunk
Dat is dus feitelijk hetzelfde als 3600 euro mobiliteit en 4050 salaris. Of je het nou op je loonstrook ziet of niet.
(Even geen rekening houden met vakantie geld en pensioenopbouw, juist omdat het van zijn salaris afgaat).

Hij betaald gewoon het grootste gedeelte van zijn leaseauto zelf dus...

Even niets...

• qadn
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 07:21

qadn

Pinnacle of Perversion

quote:
FireDrunk schreef op maandag 10 september 2018 @ 12:47:
Dat is dus feitelijk hetzelfde als 3600 euro mobiliteit en 4050 salaris. Of je het nou op je loonstrook ziet of niet.
(Even geen rekening houden met vakantie geld en pensioenopbouw, juist omdat het van zijn salaris afgaat).

Hij betaald gewoon het grootste gedeelte van zijn leaseauto zelf dus...
Andersom, omdat hij geen leaseauto neemt krijgt hij extra geld.
Vind het salaris overigens überhaupt erg prima voor de ervaring enzo.

Te koop: Agfa clack; DM voor details.

• vincent.78
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 31-03 13:12
Voor die 700 per maand kan ik een lease auto rijden van ongeveer 35 a 40k aanschafwaarde. Maar de bijtelling is dan hoog, waardoor ik liever de 400 extra per maand neem en 0.19 per km declareer.
quote:
FireDrunk schreef op maandag 10 september 2018 @ 12:28:

• Kid Jansen
  • Registratie: oktober 2005
  • Niet online
quote:
Scott schreef op maandag 10 september 2018 @ 09:16:
Je hebt ook z'n salaris gezien? 33% van het brutoloon is een gebruikelijke richtlijn...
Kaal? Of met gemeentelijke belastingen en GWL meegenomen? Zit zelf op €4558, maar kan echt geen €1520 per maand aan een woning uitgeven, eerder €1100-1200. Anders zou ik inclusief 60% van m'n nettoloon per maand aan een woning kwijt zijn. Een kwart van bruto maandloon kaal lijkt me realistischer.

• geenstijl
  • Registratie: juli 2005
  • Niet online
quote:
geenstijl schreef op juli 2018:
Members only:
Members only:

• miena21
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 11:01
quote:
vincent.78 schreef op maandag 10 september 2018 @ 11:47:
Aangezien ik geen financiële stappen kon maken bij dit bedrijf, ben ik op zoek gegaan naar iets nieuws. Ben er goed op vooruitgegaan, had dit eerder moeten doen 8)7 .
1. Wie ben je:

2. Wat doe je:

3. Wat verdien je:
• Mobiliteit per jaar: is mogelijk tot €8400 p/j maar dan gaat er €400 bruto van je salaris af

[...]
goed salaris hoor in verhouding met je werkervaring!

• miena21
quote:
Hoog salaris! goed aanbod gehad inderdaad!

• Kyoshi
  • Laatst online: 27-03 20:57
Na iets minder dan een jaar een update:

1. Wie ben je:
• Leeftijd: 28 29
• Opleiding: MBO ICT, HBO Informatica, WO Japanse taal en cultuur
• Werkervaring: 2 3 jaar fulltime, 7 jaar parttime (12u/week)
• (Woon) Locatie: Gelderland

2. Wat doe je:
• Functie: Software Engineer
• Werkgever/branche: Finance
• (Werk) Locatie(s): Utrecht
• Reistijd: 45 min auto
• Werkdruk: gemiddeld

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): €3600 €3850
• Dertiende/veertiende maand: geen
• Pensioeninleg per jaar: geen
• Mobiliteit per jaar: leasebudget tot €900 per maand
• Overig: €200 per maand pensioenvergoeding, €30 onkostenvergoeding

• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): €56.760 €59.760
• Winstdeling/bonus: variabel, van €1500 tot €3500 per jaar

Na een zeer positieve beoordeling er ongeveer 300 euro op vooruit gegaan. Ik heb er een beetje een dubbel gevoel over. Ik weet niet of mijn salaris al goed was, en/of dat de beloning niet bij de beoordeling past. Wat denken jullie? :)

• AllSeeyinEye
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 13:21

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

8.5% vind ik niet slecht. Het is niet bijzonder hoog, maar zeker bovengemiddels als ik dat hier in het topic zo zie de afgelopen jaren. Daarnaast: je bent nog jong. Reken eens uit wat er gebeurt als je de komende 10 jaar 6 of 7 van zulke verhogingen zou krijgen! Naarmate je salaris hoger wordt, zal het percentage verhoging gaan dalen, simpelweg omdat dat zo werkt in Nederland.

[Voor 47% gewijzigd door AllSeeyinEye op 10-09-2018 17:46]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• M. Cannibale
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 10-03 17:23
quote:
Niveau eindbaas.

Een ogenschijnlijk onlogische combinatie, maar ik ben benieuwd wat jij merkt dat de voordelen ervan zijn voor jou om dit gestudeerd te hebben?

• Pizza_Boom
quote:
Hmmbob schreef op maandag 10 september 2018 @ 06:28:
Een aanbod is precies dat; een bod. Nu ben jij aan zet. Kijk wat je netto in je portemonnee wil hebben aan het einde van de maand en dat wordt jouw tegenbod. En daarmee mag je, voor je gevoel, best hoog inzetten. Als je denkt in “ik wil (fictief) 3000-3500 hebben) dan ga je met je bod op 3500 zitten.

Grote stappen in salaris maak je alleen bij overstap, zoals nu. Go for it.
Feitelijk heb je natuurlijk gelijk, maar de toezegging doen dat je een goede aanbieding voor iemand gaat maken en vervolgens met 50-60 euro bruto verhoging aan komen kakken. Als ik mijn pensioen erbij pak, ga ik er zelfs nog flink minder op vooruit. En dan nog durven zeggen dat ik mijn bruto bedrag er 3x netto op vooruit ga... Euhm, dat kunnen jullie niet weten, jullie weten niet wat de belastingdienst aan het einde van het jaar nog gaat doen. Het enige nettogetal dat jullie kennen, is het nettobedrag van mijn salaris dat jullie over maken. Maar of dat ook echt is wat ik mag houden?
En wat straalt dit nou uit. We willen je overnemen, maar het mag absoluut niets extra's kosten.
quote:
Sissors schreef op maandag 10 september 2018 @ 08:28:
Mwah, er zijn ook bedrijven die wel hun personeel fatsoenlijk blijven betalen, en die niet effectief je dwingen continue te blijven switchen om fatsoenlijk mee te groeien. Dat dit een aanbod is waar je nog over kan onderhandelen klopt natuurlijk. Tegelijk zou ik me wel afvragen wat dit betekend voor de toekomst: als ze nu al met een erg tegenvallend aanbod komen waar je nog makkelijk 'nee' op kan zeggen, wat gaan ze doen bij de jaarlijke salarisverhoging?
Dat vraag ik mij dus ook af. Er werd geschermd met mogelijke prestatieverhogingen... Is natuurlijk kul, maargoed. Heb gezegd dat ik daar an sich voor open sta, mits de basisvoorwaarden goed zijn. We gaan natuurlijk geen prestatieverhoging van 200 euro over een jaar nemen als ik nu maar 50 euro erbij krijg. Dan kan ik beter pleite gaan. Heb ik minstens 500 euro (en een leaseauto). Over dit aanbod hoefde ik geen seconde na te denken.

Members only:

[Voor 10% gewijzigd door Pizza_Boom op 10-09-2018 22:15]

• Kyoshi
quote:
AllSeeyinEye schreef op maandag 10 september 2018 @ 17:44:
8.5% vind ik niet slecht. Het is niet bijzonder hoog, maar zeker bovengemiddels als ik dat hier in het topic zo zie de afgelopen jaren. Daarnaast: je bent nog jong. Reken eens uit wat er gebeurt als je de komende 10 jaar 6 of 7 van zulke verhogingen zou krijgen! Naarmate je salaris hoger wordt, zal het percentage verhoging gaan dalen, simpelweg omdat dat zo werkt in Nederland.
Dat is nou precies waar ik mee zit, de vraag is of zulke verhogingen vaker te verwachten zijn. Als ik blijf met vast contract en voor 3 of 4 jaar een leaseauto neem ben ik bang dat die 8,5% uitgesmeerd wordt met (veel) lagere verhogingen de komende jaren. Ik zou ook eens kunnen kijken om een concreet ontwikkelingsplan op te stellen.
quote:
M. Cannibale schreef op maandag 10 september 2018 @ 21:31:
[...]

Niveau eindbaas.

Een ogenschijnlijk onlogische combinatie (behalve dat ik , maar ik ben benieuwd wat jij merkt dat de voordelen ervan zijn voor jou om dit gestudeerd te hebben?
Direct in mijn werk heb ik er geen voordelen bij, maar het is wel een wetenschappelijke opleiding met bijbehorende vaardigheden. Het kennen van een andere cultuur is een grote plus voor je eigen ontwikkeling, wereldbeeld, inlevingsvermogen, etc. Het doet overigens ook wonderen om om fancy woorden als 'doorzettingsvermogen' kracht bij te zetten :)

• Fable
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 13:03
quote:
In de bouw heb je de bedrijven ook voor het uitzoeken en voor iemand die geen ''junior'' meer is wordt makkelijk 3000 euro per maand betaald tegenwoordig.

• miena21
quote:
Kyoshi schreef op maandag 10 september 2018 @ 17:40:
Na iets minder dan een jaar een update:

1. Wie ben je:
• Leeftijd: 28 29
• Opleiding: MBO ICT, HBO Informatica, WO Japanse taal en cultuur
• Werkervaring: 2 3 jaar fulltime, 7 jaar parttime (12u/week)

2. Wat doe je:
• Functie: Software Engineer
• Werkgever/branche: Finance
• (Werk) Locatie(s): Utrecht
• Reistijd: 45 min auto

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): €3600 €3850
• Mobiliteit per jaar: leasebudget tot €900 per maand
• Overig: €200 per maand pensioenvergoeding, €30 onkostenvergoeding

• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): €56.760 €59.760
• Winstdeling/bonus: variabel, van €1500 tot €3500 per jaar

Na een zeer positieve beoordeling er ongeveer 300 euro op vooruit gegaan. Ik heb er een beetje een dubbel gevoel over. Ik weet niet of mijn salaris al goed was, en/of dat de beloning niet bij de beoordeling past. Wat denken jullie? :)
Ik denk dat je het prima voor elkaar hebt hoor, je zit wat mij betreft aan de hoge kant.
De hogere salarissen die hier voorbij komen zijn uitzonderlijk en vaak ver boven die van bijvoorbeeld salariskompas of verschillende CAO's. (Eerlijk gezegd heb ik er vaak ook mijn vraagtekens bij als iemand beweert 6K te verdienen met 5 jaar werkervaring)

• shizzle2009
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 15-10-2018
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 34
• Opleiding: HBO Bedrijfskundige Informatica, WO Master ICT in Business
• Werkervaring: 9 jaar fulltime
• (Woon) Locatie: Achterhoek

2. Wat doe je:
• Functie: Security Officer/Advisor (sinds een jaar, daarvoor ervaring als functioneel beheerder, cloud engineer, architect)
• Werkgever/branche: Healthcare
• (Werk) Locatie(s): Achterhoek
• Reistijd: 25 min auto enkele reis

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): €3200
• Vakantiegeld: 6%
• Mobiliteit per jaar: reiskostenvergoeding, gezien de afstand niet heel boeiend
• Overig: geen

• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): €39.000
• Winstdeling/bonus: geen

Moet wel melden dat ik met deze nieuwe carrierestap qua salaris achteruit ben gegaan. Reisafstand is wel een half uur korter.

• wheel
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 10:04
quote:
Sure? Wettelijk minimum is 8%... Secundair is niet zo best :/

• Kapteynn
  • Registratie: december 2013
  • Nu online

Kapteynn

Kapteyn -Silvermoon-

quote:
Ik denk dat er met jouw opleidingsniveau en werkervaring veel meer uit te slepen is. Ik ben 9 jaar jonger, heb de helft van jouw werkervaring en alleen MBO afgerond. Ons bruto salaris is nagenoeg gelijk en ik ben medior netwerkbeheerder. Volgens mij zou 4k bruto wel vrij reëel zijn in jouw geval.

• 3DDude
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 00:39

3DDude

I void warranty's

quote:
vincent.78 schreef op maandag 10 september 2018 @ 11:47:
1. Wie ben je:

2. Wat doe je:

3. Wat verdien je:

[...]
Je krijgt nog vakantiegeld dus kom ik op bijna ~ 52K?

PC - Intel i7 6700k 4.2Ghz :Asus Hero: 64GB DDR4 2667Mhz : 800GB Intel 750: 500GB Samsung 960 EVO: 480GB Crucial M500: AMD RX 480 8GB

• Tsurany
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online
quote:
Daar mag toch wel minimaal 1500 euro bruto bij. Vind dit wel een heel karig salaris.

• FireDrunk
Tis wel achterhoek, dus 1500 is misschien wat voorbarig.

Even niets...

• Wizzu
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 13-03 11:17
Misschien ben ik een vreemde eend in de bijt maar sinds kort ben ik overgestapt naar een meer ICT-achtige baan. Het leek het mij goed om het hier te delen, omdat ik benieuwd ben wat jullie op- en/of opmerkingen zijn.
  • Leeftijd: 27
  • Opleiding: MBO Laboratorium & Research + HBO Hogere Laboratorium Opleiding
  • Werkervaring: 1,5 jaar
  • Functie: Quality System Officer; betrekking tot laboratorium/leveranciers
  • Werkgever/branche: Healthcare, Farmaceutisch
  • Reistijd: 30 minuten
  • Werkdruk: Normaal
  • Maandsalaris (bruto): € 2500
  • Vakantiegeld: € 8%
  • Vakantiedagen: 30
  • Dertiende/veertiende maand: € Nee
  • Pensioeninleg per jaar: € Geen, maar word dit jaar geregeld.
  • Overige: Leaseauto (VW Polo 2017), Tankpas (Oneindig binnen EU), Laptop (Lenovo), vergoeding eigen persoonlijke mobiele telefoonkosten, 150 voucher telefonie, interne trainingen aangeboden en veel uitjes (BBQ, events, weekendje weg etc).

[Voor 7% gewijzigd door Wizzu op 11-09-2018 12:05]

• FireDrunk
Als de 1.5 jaar ervaring niet relevant was, is het geen slecht start salaris. Als het echt relevant is, zou er misschien een klein beetje meer bij kunnen, maar ik ken de healthcare totaal niet, dus misschien is het teveel speculatie.

Even niets...

• Wizzu
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 13-03 11:17
quote:
FireDrunk schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 12:00:
Als de 1.5 jaar ervaring niet relevant was, is het geen slecht start salaris. Als het echt relevant is, zou er misschien een klein beetje meer bij kunnen, maar ik ken de healthcare totaal niet, dus misschien is het teveel speculatie.
Van de anderhalf jaar was een half jaar maar relevante werkervaring.

• marshallq
  • Registratie: augustus 2001
  • Niet online
quote:
Erg mager, ik zou snel een gesprek aangaan binnen het bedrijf of wat anders gaan zoeken.

• Khayma
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 11:40
marshallq schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 12:03:
[...]

Erg mager, ik zou snel een gesprek aangaan binnen het bedrijf of wat anders gaan zoeken.
Geld is ook niet alles. En wij weten ook niet wat zijn werkzaamheden/verantwoordelijkheden zijn.

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 13:53

steveman

"Be curious"

Zag het laatst toevallig, maar nu dan ook een mailtje over gehad, salarissen vergelijken op SO.

https://stackoverflow.com...gn=salary-calculator-2018

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• nemesis2212
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 29-03 19:55
FireDrunk schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 11:54:
ja in de randstad verdien je gemiddeld meer dan in het oosten. Maar uiteindelijk komt het ook neer op je salaris onderhandeling in het sollicitatiegesprek en of je de max eruit hebt kunnen halen. maar voor een hbo ict en WO master business + 9 jaar ervaring verdien je inderdaad vrij weinig bruto. vakantiegeld van 6% is best stom. je wordt min of meer bestolen.

vast genoeg andere bedrijven die je veel meer willen bieden voor je ervaring.

• Tsurany
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online
FireDrunk schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 11:54:
Hij heeft een WO Master en 9 jaar ervaring. Er van uitgaande dat die ervaring inderdaad kwalitatief in orde is dan vind ik 3200 euro erg weinig. Bedenk je wel dat hier geen 13e maand bij zit, geen pensioen en geen andere secundaire voorwaarden.

Alleen al het compenseren van een 13e maand is snel 10% extra per maand. Dan nog compenseren voor het gebrek aan pensioen, ook al snel 10% extra per maand voor een eenvoudig pensioen. Dan zitten we dus al aan een 20% verhoging enkel om het ontbreken van secundaire voorwaarden te compenseren die in veel andere functies standaard zijn.

• Desipio
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 25-03 21:59
Desipio schreef op maandag 3 oktober 2016 @ 18:44:
Members only:
Members only:

• 3DDude
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 00:39

3DDude

I void warranty's

10% is slechts 383 euro en 90 cent.
8% = ~ 300 bruto.
kom je op ~ 4139

Kan je niet beter nu de zaken lopen, omdat jij al het werk doet vragen om een %? of aandelen/opties van het bedrijf? :)

Denk dat dat veel lucratiever is dan 300 bruto (150 netto..) erbij

Het ligt er wel aan voor hoeveel ze die oplossing verkopen natuurlijk maar stel jij gaat ergens anders werken. Hoe staat het dan met die oplossing?

PC - Intel i7 6700k 4.2Ghz :Asus Hero: 64GB DDR4 2667Mhz : 800GB Intel 750: 500GB Samsung 960 EVO: 480GB Crucial M500: AMD RX 480 8GB

• hyptonize
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 13:47

hyptonize

Mr. Awesome

3DDude schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 23:59:
Het ligt er wel aan voor hoeveel ze die oplossing verkopen natuurlijk maar stel jij gaat ergens anders werken. Hoe staat het dan met die oplossing?
Inderdaad. Volgens mij heeft @Desipio best een hoge bus factor binnen het bedrijf. Dat mag dan ook best wel goed beloond worden.

[Voor 3% gewijzigd door hyptonize op 12-09-2018 08:03]

• Desipio
Members only:

• SaraNostra
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 23-03 19:21
SaraNostra schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 10:31:
1. Wie ben je:
Leeftijd: 26
Opleiding: Informatica (WO)
Werkervaring: 5 jaar

2. Wat doe je:
Functie: Project Manager
Werkgever/branche: IT
(Werk) Locatie(s): Amsterdam
Uren/week: 40
Reistijd: 1 uur rijden
Werkdruk: Hoog

3. Wat verdien je:
Maandsalaris (bruto): €4050
Vakantiegeld: 8%
Dertiende/veertiende maand: Ja
Pensioeninleg per jaar: 5%
Mobiliteit per jaar: Auto van de zaak (ter waarde van 38.000 Euro)
Overige: trainingsbudget, laptop

Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): 55000 (zoiets)
Winstdeling/bonus: bonussen (fluctueert)
Iemand hier een mening over? Geen idee of het marktconform is, maar volgens mij is het best aan de hoge kant of heb ik het mis?

• EyeWitness
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 09:14
SaraNostra schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:23:
[...]

Iemand hier een mening over? Geen idee of het marktconform is, maar volgens mij is het best aan de hoge kant of heb ik het mis?
Gevoelsmatig een redelijk ok salaris. Daarentegen verwacht ik dat er nog wel ruimte omhoog over is als je 5 jaar relevantie werkervaring hebt (richting 4500, zeker icm. WO en hoge werkdruk).

[Voor 5% gewijzigd door EyeWitness op 13-09-2018 09:43]

• SaraNostra
EyeWitness schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:40:
[...]

Gevoelsmatig een redelijk ok salaris. Daarentegen verwacht ik dat er nog wel ruimte omhoog over is als je 5 jaar relevantie werkervaring hebt (richting 4500, zeker icm. WO en hoge werkdruk).
Juist. Zo dacht ik er dus ook over.

Dank!

• Hoijong
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 13:44
hyptonize schreef op woensdag 12 september 2018 @ 08:03:
[...]

Inderdaad. Volgens mij heeft @Desipio best een hoge bus factor binnen het bedrijf. Dat mag dan ook best wel goed beloond worden.
Heb je de wiki gelezen? Een lage bus-factor is onwenselijk en wil je juist zo hoog mogelijk hebben.
Bij een lage bus-factor ben je onmisbaar en dat is ongunstig voor iedereen.

Iemand met een lage bus-factor zou ik niet direct hoog belonen, maar eerder alles zo inregelen dat als de wiedeweerga die factor omhoog gaat.

Neemt niet weg dat je wel meer kunt eisen als je kostbaarder voor een werkgever bent.

• Mugwump
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 13:50
Hoijong schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:56:
[...]

Heb je de wiki gelezen? Een lage bus-factor is onwenselijk en wil je juist zo hoog mogelijk hebben.
Bij een lage bus-factor ben je onmisbaar en dat is ongunstig voor iedereen.

Iemand met een lage bus-factor zou ik niet direct hoog belonen, maar eerder alles zo inregelen dat als de wiedeweerga die factor omhoog gaat.

Neemt niet weg dat je wel meer kunt eisen als je kostbaarder voor een werkgever bent.
Dat ligt er maar net aan wat de oorzaak is van de 'lage busfactor'. Zoals de wiki aangeeft gaat het om: "the project stalls due to lack of knowledgeable or competent personnel". Ik heb collega's gehad die zichzelf volledig onmisbaar hadden gemaakt doordat ze kennis over processen weigerden over te dragen en allerhande eigengemaakte scriptingoplossingen hadden die voor anderen nooit te begrijpen waren omdat ze niet gedocumenteerd waren en echt enorm slecht in elkaar zaten. Klanten waren superblij met collega X, want die kon hun problemen altijd zo oplossen. Alleen was collega X ook zelf volledig verantwoordelijk voor het ontstaan van die problemen en het feit dat andere collega's er niets mee konden.

Op het project waar ik nu op zit hadden ook lange tijd een enorm lage busfactor in de zin dat mijn plotselinge vertrek de projectvoortgang redelijk lam zou leggen. Dat had echter te maken met een aantal devs die zeer zwaar ondermaats waren. Dat is uiteindelijk wel opgelost door die devs er gewoon uit te gooien (toch externen) en te vervangen door goede devs, maar dat heeft wel erg veel moeite gekost.

Ik ben zelf gewoon het liefst zo vervangbaar mogelijk, want dat betekent dat ik niet degene ben die z'n bed uit moet midden in de nacht of continu gebeld wordt op vakantie omdat collega's ergens niet uitkomen. :P

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim"

• Olaf van der Spek
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
[...]

Buiten NL? Vakantiegeld lijkt < 8%.

• SaraNostra
Olaf van der Spek schreef op donderdag 13 september 2018 @ 12:00:
[...]

Buiten NL? Vakantiegeld lijkt < 8%.
Moet eerlijk zeggen dat ik er net ben en nog niks heb gekregen, dus vakantiegeld een beetje random erin gezet, maar het is "gewoon" 8%.

Scherp.

• Huskes
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 11:42
Oude situatie
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 28
• Opleiding: MBO ICT Niveau 4
• Werkervaring: 8 jaar fulltime
• (Woon) Locatie: Limburg

2. Wat doe je:
• Functie: IT-Coördinator
• Werkgever/branche: Metaal
• (Werk) Locatie(s): Limburg
• Uren/week: 39 (38 is CAO metaal, echter 1 uur per week extra voor ADV dagen)
• Reistijd: 2 locaties. 1 locatie is 15 min, de andere is 45 min.
• Werkdruk: gemiddeld/hoog

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): €2800
• Dertiende/veertiende maand: Geen
• Pensioeninleg per jaar: geen idee
• Mobiliteit per jaar: Leaseauto €1025,- (gebaseerd op 45.000km p/j)
• Overig: Laptop, telefoon met abonnement.

• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 36.288 (excl. leaseauto)
• Winstdeling/bonus: Winstuitkering (was vorige jaar €850,- bruto)

Nieuwe situatie (vast contract gekregen)
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 29
• Opleiding: MBO ICT Niveau 4
• Werkervaring: 9 jaar fulltime
• (Woon) Locatie: Limburg

2. Wat doe je:
• Functie: IT-Coördinator
• Werkgever/branche: Metaal
• (Werk) Locatie(s): Limburg
• Uren/week: 39 (38 is CAO metaal, echter 1 uur per week extra voor ADV dagen)
• Reistijd: 2 locaties. 1 locatie is 15 min, de andere is 45 min.
• Werkdruk: gemiddeld/hoog

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): €3500
• Dertiende/veertiende maand: Geen
• Pensioeninleg per jaar: geen idee
• Mobiliteit per jaar: Leaseauto €1025,- (gebaseerd op 45.000km p/j)
• Overig: Laptop, telefoon met abonnement.

• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 45.360 (excl. leaseauto)
• Winstdeling/bonus: Winstuitkering (was vorige jaar €850,- bruto)

Ik ben dus op jaarbasis een goeie 9000 euro erop vooruit gegaan.
Ben heel blij met me nieuwe "onderhandelde" contract :)

• cytherea
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 08:38
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 36
• Werkervaring: 12 jaar
• (Woon) Locatie: Bij Leiden

2. Wat doe je:
• Functie: Lead Ontwikkelaar
• Werkgever/branche: Elektronisch voorschrijfsysteem, +/- 10 man
• (Werk) Locatie(s): 3 dagen thuis, 2 dagen kantoor in Amsterdam
• Reistijd: 3 dagen geen, 2 dagen 1 uur heen en 1 uur terug,
• Werkdruk: Rustig, rond releases wat drukker

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): € 5200,-
• Vakantiegeld: € 4992,-
• Dertiende/veertiende maand: € 5200,-
• Pensioeninleg per jaar: € 2328,-
• Mobiliteit per jaar: NS businesscard
• Overige: € 0

• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 72.592,-

Na jaren freelancen overgestapt naar loondienst, bevalt heel erg goed. Leuk team en ben nieuwe dingen aan het leren (Kubernetes, docker) en krijg veel verantwoordelijkheid in het nemen van beslissingen. We werken aan 1 product en vind de vakinhoudelijke kennis erg interessant. Al met al erg tevreden hoewel freelancen meer verdiende.

• Kyoshi
[...]

Ik heb het idee dat het gemiddeld is (een beetje the sky is the limit). Ik heb genoeg (junior) project managers gezien, en de meeste zijn overwerkt. Dat lijkt haast wel de norm, daartegenover zou dan moeten staan dat je flink meer verdient dan bij een functie met minder verantwoordelijkheid. Hoeveel uur werk je daadwerkelijk per week? Moet je ook in het weekend beschikbaar zijn? Reken dat alles eens terug naar zeg bruto 1000 euro minder en probeer zo een antwoord te vinden.

• Desipio
Mugwump schreef op donderdag 13 september 2018 @ 11:44:
[...]

Dat ligt er maar net aan wat de oorzaak is van de 'lage busfactor'. Zoals de wiki aangeeft gaat het om: "the project stalls due to lack of knowledgeable or competent personnel". Ik heb collega's gehad die zichzelf volledig onmisbaar hadden gemaakt doordat ze kennis over processen weigerden over te dragen en allerhande eigengemaakte scriptingoplossingen hadden die voor anderen nooit te begrijpen waren omdat ze niet gedocumenteerd waren en echt enorm slecht in elkaar zaten. Klanten waren superblij met collega X, want die kon hun problemen altijd zo oplossen. Alleen was collega X ook zelf volledig verantwoordelijk voor het ontstaan van die problemen en het feit dat andere collega's er niets mee konden.

Op het project waar ik nu op zit hadden ook lange tijd een enorm lage busfactor in de zin dat mijn plotselinge vertrek de projectvoortgang redelijk lam zou leggen. Dat had echter te maken met een aantal devs die zeer zwaar ondermaats waren. Dat is uiteindelijk wel opgelost door die devs er gewoon uit te gooien (toch externen) en te vervangen door goede devs, maar dat heeft wel erg veel moeite gekost.

Ik ben zelf gewoon het liefst zo vervangbaar mogelijk, want dat betekent dat ik niet degene ben die z'n bed uit moet midden in de nacht of continu gebeld wordt op vakantie omdat collega's ergens niet uitkomen. :P
Members only:

^ dit is dus regelrecht offtopic hier - niet verder op reageren

[Voor 1% gewijzigd door Rukapul op 13-09-2018 23:55]

• SaraNostra
Kyoshi schreef op donderdag 13 september 2018 @ 23:18:
[...]

Ik heb het idee dat het gemiddeld is (een beetje the sky is the limit). Ik heb genoeg (junior) project managers gezien, en de meeste zijn overwerkt. Dat lijkt haast wel de norm, daartegenover zou dan moeten staan dat je flink meer verdient dan bij een functie met minder verantwoordelijkheid. Hoeveel uur werk je daadwerkelijk per week? Moet je ook in het weekend beschikbaar zijn? Reken dat alles eens terug naar zeg bruto 1000 euro minder en probeer zo een antwoord te vinden.
Mwah, ik probeer wel gewoon aan mijn 40 uur te houden. Soms ga ik er iets overheen, maar daar kies ik dan zelf voor.

Weekend beschikbaar zijn? Neen.

• Repsect
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 11:35
Na flink te hebben onderhandeld er een behoorlijke verhoging uit weten te slepen:

Members only:

Al met al ben ik tevreden.

Signature

• headhunter1985
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 13:07
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 32
• Opleiding: HBO bouwkunde + post hbo
• Werkervaring: 7 jaar relevant + 1 jaar bij aannemer
• (Woon) Locatie: omgeving kop van Overijssel

Members only:

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

@headhunter1985
Met het basis salaris lijkt me niet zoveel mis. De secundaire voorwaarden houden niet echt over. Een beloning bij geen verzuim... :X

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Valandil
  • Laatst online: 12:16
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:33:
@headhunter1985
Met het basis salaris lijkt me niet zoveel mis. De secundaire voorwaarden houden niet echt over. Een beloning bij geen verzuim... :X
Wat is er mis met een beloning bij geen verzuim?
Er zijn genoeg mensen die soms jaren niet ziek zijn. Waarom zou je ze daarvoor niet belonen?
Ken bedrijven die verzuim straffen (bijvoorbeeld eerste ziektedag voor eigen rekening)... dat is pas bagger.

wijze woorden

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Valandil schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:41:
[...]

Er zijn genoeg mensen die soms jaren niet ziek zijn. Waarom zou je ze daarvoor niet belonen?
Ken bedrijven die verzuim straffen (bijvoorbeeld eerste ziektedag voor eigen rekening)... dat is pas bagger.
Dit maakt dat medewerkers die eigenlijk ziek zijn toch naar kantoor komen om de bonus niet mis te lopen. En daarmee anderen aansteken.

• SmurfLink
  • Registratie: juni 2016
  • Niet online
Valandil schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:41:
[...]

Het lijkt me dat dit is ingesteld om te voorkomen dat mensen zich onnodig ziekmelden.. maar als je niet bepaald vrijwillig ziek bent is het best zuur. Ik heb een hekel aan ziek zijn, maar als ik niet kan werken dan kan dat niet en blijf ik thuis. Dus dan krijg ik minder geld en dat is niet tof. Nu loop je het risico dat men om die bonus te behouden toch aan het werk gaan, andere collega's aansteken of zichzelf verder de vernieling in werken.

Vreemde constructie om geld te bieden voor iets waar we geen controle over hebben...

• miena21
Bonus in de vorm van geld voor niet ziek vind ik ook apart.

Ik zie liever een bonus is de vorm van ziektedagen of een loterij

• Valandil
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:42:
[...]

Dit maakt dat medewerkers die eigenlijk ziek zijn toch naar kantoor komen om de bonus niet mis te lopen. En daarmee anderen aansteken.
Dat ligt aan hoe de constructie is opgezet.
Kan me voorstellen dat je als je een keer ziek bent en de complete bonus misloopt, dat je dan achter je oren gaat krabben. Maar zoals ik het lees; staat er max 750,-.... dus er zit een constructie achter.

Medewerkers belonen voor een gezonde levensstijl (of niet ziek zijn) vind ik alleen maar goed.
En nee, je hebt het niet altijd in de hand, daarom moet de constructie ook dusdanig zijn dat als je ziek bent, je ook niet een enorme gemis hebt financieel omdat je je ziek te meldt.

wijze woorden

• Divak
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 13:52
Ik werk ook op kantoor bij een aannemer en de niet-ziek bonus is daar wel gebruikelijk. Daar kan ik mij wel iets bij voorstellen als je veel met bouwvakkers werkt. Het remt een hoop ziek-zwak-misselijk als het een keertje sneeuwt of regent. Ook op kantoor wordt het bij ons meegenomen.

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

SmurfLink schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:43:
[...]

Het lijkt me dat dit is ingesteld om te voorkomen dat mensen zich onnodig ziekmelden.. maar als je niet bepaald vrijwillig ziek bent is het best zuur. Ik heb een hekel aan ziek zijn, maar als ik niet kan werken dan kan dat niet en blijf ik thuis. Dus dan krijg ik minder geld en dat is niet tof. Nu loop je het risico dat men om die bonus te behouden toch aan het werk gaan, andere collega's aansteken of zichzelf verder de vernieling in werken.

Vreemde constructie om geld te bieden voor iets waar we geen controle over hebben...
Dit. En daarbij: als je personeel hebt dat zich onnodig ziek meldt dan is een dossier opbouwen en ze eruit knikkeren ook afdoende. Je wil als werkgever tenslotte gemotiveerd personeel hebben.

• Valandil
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:52:
[...]

Dit. En daarbij: als je personeel hebt dat zich onnodig ziek meldt dan is een dossier opbouwen en ze eruit knikkeren ook afdoende. Je wil als werkgever tenslotte gemotiveerd personeel hebben.
Was dat maar zo makkelijk.. geloof me; even dossier opbouwen en eruit knikkeren gaat niet heel gemakkelijk.
Daarnaast, is het een beloningsmechanisme en geen strafmaatregel. Werkgever kan er ook voor kiezen om helemaal niets te doen.

wijze woorden

• SmurfLink
  • Niet online
Valandil schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:55:
[...]

Was dat maar zo makkelijk.. geloof me; even dossier opbouwen en eruit knikkeren gaat niet heel gemakkelijk.
Daarnaast, is het een beloningsmechanisme en geen strafmaatregel. Werkgever kan er ook voor kiezen om helemaal niets te doen.
Maar toch voelt het als een straf... ziek zijn is al geen pretje, dat doe ik iig niet voor m'n lol, en dan word ik ook nog eens gekort op m'n bonus... dubbel straf.

• hyptonize

hyptonize

Mr. Awesome

SmurfLink schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:07:
[...]

Maar toch voelt het als een straf... ziek zijn is al geen pretje, dat doe ik iig niet voor m'n lol, en dan word ik ook nog eens gekort op m'n bonus... dubbel straf.
Hoezo wordt je gekort op je bonus? Je krijgt die standaard gewoon niet, enkel als je niet ziek bent. Dan wordt er toch niets gekort? Tenzij je het als onderdeel van je basispakket beschouwd, maar dat moet je ook gewoon niet doen. ¯\_(ツ)_/¯

• ElHeffey
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 15-01 09:23
SmurfLink schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:07:
[...]

...Ja, dan kan je net zo goed bij je werkgever aangeven dat je niet met die bonus wil meedoen omdat dit een bezwaard gevoel geeft in verschillende situatie. Dan ben je er van af ?

• headhunter1985
Per dag ziek is 75 minder bonus. Maar als je ziek bent ben je ziek, het is een extra.

• jongetje
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 13:40
headhunter1985 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:15:
Per dag ziek is 75 minder bonus. Maar als je ziek bent ben je ziek, het is een extra.
Ze kun je natuurlijk alles wat krom is recht praten. Het scheelt die persoon gewoon 75euro per ziekte dag of dat nu een labeltje bonus, extraatje, etc. krijgt is het natuurlijk gewoon geld. Vervolgens zit je daardoor met kreunende en puffende mensen op kantoor of op de bouw. Lijkt me ook niet een hele veilige situatie als je op de bouw werkt en je collega loopt te snotteren en is slap in zijn benen. Vervolgens duurt het veel langer voordat iemand hersteld als ie voor het geld maar op zijn werk gaat zitten en daardoor onder de streep veel minder productief is.

• SmurfLink
  • Niet online
hyptonize schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:12:
[...]

Hoezo wordt je gekort op je bonus? Je krijgt die standaard gewoon niet, enkel als je niet ziek bent. Dan wordt er toch niets gekort? Tenzij je het als onderdeel van je basispakket beschouwd, maar dat moet je ook gewoon niet doen. ¯\_(ツ)_/¯
Omdat het niet iets is waar ik controle over heb. Ik krijg geen bonus terwijl ik al gedwongen een dag thuis zit ziek te wezen, mijn collega is wel gezond en kan lekker werken en krijgt nog een bonus ook.

• headhunter1985
jongetje schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:26:
[...]

Ze kun je natuurlijk alles wat krom is recht praten. Het scheelt die persoon gewoon 75euro per ziekte dag of dat nu een labeltje bonus, extraatje, etc. krijgt is het natuurlijk gewoon geld. Vervolgens zit je daardoor met kreunende en puffende mensen op kantoor of op de bouw. Lijkt me ook niet een hele veilige situatie als je op de bouw werkt en je collega loopt te snotteren en is slap in zijn benen. Vervolgens duurt het veel langer voordat iemand hersteld als ie voor het geld maar op zijn werk gaat zitten en daardoor onder de streep veel minder productief is.
Ter info werk zelf niet op de bouw. Het is natuurlijk gewoon geld en ja had liever dit ook niet gehad. Maar laat mij er niet door weerhouden en niet voor simpele verkoudheid.

• BigSmurf
  • Registratie: december 2009
  • Niet online
Members only:

• Sjonson
  • Laatst online: 10:11
Voor veel mensen is de reistijd veel, maar ik reis al 11 jaar op en neer richting de randstad dus ik weet niet beter :)
Members only:

• jongetje
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 13:40
@Sjonson Mooi salaris. Maar wat is (en doet) een PMO Manager? Een Project Management Ondersteuner Manager?

• Olaf van der Spek
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
Sjonson schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 11:21:
Voor veel mensen is de reistijd veel, maar ik reis al 11 jaar op en neer richting de randstad dus ik weet niet beter :)
Is de trein niet iets?
Oh wacht..

[Voor 3% gewijzigd door Olaf van der Spek op 14-09-2018 12:14]

• Sjonson
jongetje schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 12:10:
@Sjonson Mooi salaris. Maar wat is (en doet) een PMO Manager? Een Project Management Ondersteuner Manager?
PMO staat voor Project Management Office.
Ik manage/stuur het PMO aan.

Daarnaast ben ik de right-hand man van de VP van Delivery. Generalist dus.
Budget Management, Resource Management, Governance, Compliance aan regel en wetgeving.
Long Range Planning etc

https://www.theprojectgroup.com/blog/en/wp-content/uploads/sites/2/2017/06/Figure-1-1.png
Bij mijn vorige werkgever lease auto, dan is de reistijd gemiddeld onveranderd, maar je hebt wel veel meer flexibiliteit. Nu ga ik met de trein en vanaf Schiphol nog met een bus.

• hyptonize

hyptonize

Mr. Awesome

Sjonson schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 12:38:
[...]

PMO staat voor Project Management Office.
Ik manage/stuur het PMO aan.

Daarnaast ben ik de right-hand man van de VP van Delivery. Generalist dus.
Budget Management, Resource Management, Governance, Compliance aan regel en wetgeving.
Long Range Planning etc

[Afbeelding]

[...]

Bij mijn vorige werkgever lease auto, dan is de reistijd gemiddeld onveranderd, maar je hebt wel veel meer flexibiliteit. Nu ga ik met de trein en vanaf Schiphol nog met een bus.
Wat een hippe termen allemaal. Zijn daar geen Nederlandse equivalenten voor?

• Sjonson
hyptonize schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 13:30:
[...]
Geen idee, ik werk in een omgeving waar we alleen maar engels spreken....

• miicker
  • Registratie: juni 2011
  • Niet online
hyptonize schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 13:30:
[...]
Bij ons is een PMO'er een veredelde assistent. Dan regel je bij projecten dat de juiste mensen samen zitten, lees: je maakt agendapunten in afspreken.
Deze site verwoord het op zich prima:
Een Project Management Office voorziet projecten, programma’s en portfolio’s van kennis, kunde, informatie en ondersteuning om de initiatieven goed te kunnen sturen, plannen en beheersen.

Dat zijn ook termen die je vind bij een assistent, alleen dan doe je het voor een project en niet voor één persoon.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• Mir64za
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 31-03 20:14
Leeftijd:22
Opleiding(en) Medewerker Beheer ICT Niveau 3 Medewerker Beheer ICT niveau 2
Certificaten: geen
Werkervaringen: 1,5jaar RMA Beheer en half jaar Servicedesk Medewerker

Vakantiegeld:8%
Vakantiedagen:25
13/14e maand of winstuitkering: n/a
Laptop:Nee
GSM:Nee
Leaseauto:Ja Volkswagen Polo met onbeperkt Kilometers maken en Tankpas
Werkweek:40 uur
Pensioenregeling: Volledig betaald door werkgever
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden:Korting op fitness abonnement 20 Euro per maand vergoeding voor eten en korting op collectief zorgverzekering
Land:Nederland
Regio:Noord-Brabant
Reistijd: Verschillend per werk plek
Maand Salaris bruto: €1700

[Voor 8% gewijzigd door Mir64za op 15-09-2018 18:34]

• Whojoo
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 22-11-2019
1. Wie ben je:
• Werkervaring: 2 jaar
• (Woon) Locatie: Amersfoort

2. Wat doe je:
• Functie: Fullstack software engineer
• Werkgever/branche: ontwikkel -en beheer bedrijf voor web applicaties
• (Werk) Locatie(s): Afhangend van project, ik zit bij de klant maar andere collega's op kantoor
• Reistijd: 25min tot een uur afhangend van de locatie van de klant

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): €2385
• Dertiende/veertiende maand: -
• Pensioeninleg per jaar: circa €360
• Mobiliteit per jaar: Te ingewikkeld.
• Overige: Auto van de zaak, mobiliteitsregeling en hardware budget

• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): €28810,80
• Winstdeling/bonus: Hangt af per jaar

• David Regeling
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 30-03 22:50

David Regeling

Tweelingtemmer

Whojoo schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 10:56:
1. Wie ben je:
• Werkervaring: 2 jaar
• (Woon) Locatie: Amersfoort

2. Wat doe je:
• Functie: Fullstack software engineer
• Werkgever/branche: ontwikkel -en beheer bedrijf voor web applicaties
• (Werk) Locatie(s): Afhangend van project, ik zit bij de klant maar andere collega's op kantoor
• Reistijd: 25min tot een uur afhangend van de locatie van de klant

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): €2385
• Dertiende/veertiende maand: -
• Pensioeninleg per jaar: circa €360
• Mobiliteit per jaar: Te ingewikkeld.
• Overige: Auto van de zaak, mobiliteitsregeling en hardware budget

• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): €28810,80
• Winstdeling/bonus: Hangt af per jaar
Hier moet toch nog wel wat meer in zitten qua salaris. Ik weet niet of je nog als junior zit ingeschaald?

Lies are obvious to read because the truth is already written

• Furion2000
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 13:53
jongetje schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 10:26:
[...]

Ze kun je natuurlijk alles wat krom is recht praten. Het scheelt die persoon gewoon 75euro per ziekte dag of dat nu een labeltje bonus, extraatje, etc. krijgt is het natuurlijk gewoon geld.....
Als je even rondom je heen kijkt is het grotendeels bedoelt voor de mensen die zich bij elke scheet ziekmelden en vervolgens gewoon bij iemand op de koffie gaat of zich ziekmelden omdat het kind ziek is. Wij zijn natuurlijk allemaal de perfecte werknemer, maar er is een erg grote groep die er veelvuldig misbruik van maakt. Het is grotendeels bedoelt voor de dagen dat dit misbruik plaats zou kunnen vinden en niet die x aantal dagen dat iemand echt ziek is. Vandaar als motivator en bonus en niet als een extra straf. Ik denk dat het wel werkt, want ik vind dat die slackers ook vaak op de centen zijn ;) . Maar inderdaad links of rechtsom kun je alles recht praten, want ik kan zelf zeggen dat je niet ziek zou worden als je beter voor je lichaam zou zorgen, maar zover wil ik niet gaan ;)

• assje
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 09:23
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:52:
[...]

Je kan dossier opbouwen wat je wilt maar de transitievergoeding blijft.

Ook al is e.e.a. versoberd het blijft geen pretje als werkgever, zeker met 50+ werknemers die al langer werkzaam zijn (zit je zo op de max. van €75k).

url="https://link.marktplaats.nl/m1393061238"]Te koop: Nissan Leaf Tekna €11.990,-[/url

• whoopy_
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 28-12-2019
Momenteel ben ik aan het afstuderen bij een bedrijf, waar ik mogelijk wel wil blijven. Aanbod

1. Wie ben je:
• Opleiding: WO Master
• Werkervaring: 3
• (Woon) Locatie: Groningen

2. Wat doe je:
• Functie: Data Scientist
• Werkgever/branche: IT
• (Werk) Locatie(s): Groningen
• Reistijd: 15 minuten
• Werkdruk: laag

3. Wat verdien je:
• Vakantiegeld: € 2400 (8%)
• Dertiende/veertiende maand: dertiende
• Pensioeninleg per jaar: onbekend
• Mobiliteit per jaar: nvt
• Overige: nvt

Persoonlijk lijkt mij dit erg laag en zou ik zeker 3000 moeten kunnen vragen. In de 1.5 jaar dat ik bij het bedrijf heb gewerkt veel waarde toegevoegd. Niet alleen door productie te draaien maar ook minder ervaren collega's helpen, meedenken over infrastructuur. Het is een relatief klein bedrijf (< 50 werknemers) waardoor je veel verantwoordelijkheid kan nemen. Dit heb ik naar mijns inziens ook gedaan.

[Voor 6% gewijzigd door whoopy_ op 16-09-2018 15:46]

• mat.hi.as
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 13:41
whoopy_ schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:44:

Persoonlijk lijkt mij dit erg laag en zou ik zeker 3000 moeten kunnen vragen. In de 1.5 jaar dat ik bij het bedrijf heb gewerkt veel waarde toegevoegd. Niet alleen door productie te draaien maar ook minder ervaren collega's helpen, meedenken over infrastructuur. Het is een relatief klein bedrijf (< 50 werknemers) waardoor je veel verantwoordelijkheid kan nemen. Dit heb ik naar mijns inziens ook gedaan.
Mee eens. Ik ben vergelijkbaar opgeleid en een aanbod van 2800 bruto na een halfjaar stage voor eenzelfde functie, dus zonder 3 jaar werkervaring. Wel omgeving Rotterdam ipv Groningen.

• c-nan
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 13:39
whoopy_ schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:44:
Momenteel ben ik aan het afstuderen bij een bedrijf, waar ik mogelijk wel wil blijven. Aanbod

1. Wie ben je:
• Opleiding: WO Master
• Werkervaring: 3
• (Woon) Locatie: Groningen

2. Wat doe je:
• Functie: Data Scientist
• Werkgever/branche: IT
• (Werk) Locatie(s): Groningen
• Reistijd: 15 minuten
• Werkdruk: laag

3. Wat verdien je:
• Vakantiegeld: € 2400 (8%)
• Dertiende/veertiende maand: dertiende
• Pensioeninleg per jaar: onbekend
• Mobiliteit per jaar: nvt
• Overige: nvt

Je bent aan het afstuderen maar hebt 3 jaar werkervaring. Zijn dat echte volle fulltime jaren of meer stages?

Indien dit je echte eerste vaste baan is is het niet heel laag.

• whoopy_
Polat06 schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:50:
[...]

Je bent aan het afstuderen maar hebt 3 jaar werkervaring. Zijn dat echte volle fulltime jaren of meer stages?

Indien dit je echte eerste vaste baan is is het niet heel laag.
Naast mijn studie minstens 20 uur per week gewerkt. In de zomervakanties vol tijd. Eigenlijk is het 4 jaar, maar om de redenen die je zelf al geeft hierboven heb ik er 3 van gemaakt. Want dat is het cumulatief wel. Of is het niet eerlijk om het zo op te schrijven?

• whoopy_
mat.hi.as schreef op zondag 16 september 2018 @ 15:49:
[...]

Mee eens. Ik ben vergelijkbaar opgeleid en een aanbod van 2800 bruto na een halfjaar stage voor eenzelfde functie, dus zonder 3 jaar werkervaring. Wel omgeving Rotterdam ipv Groningen.
Denk je dat 3000 dan onredelijk hoog is?

• mat.hi.as
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 13:41
whoopy_ schreef op zondag 16 september 2018 @ 16:27:
[...]

Denk je dat 3000 dan onredelijk hoog is?
Het is een tegenoffer. Het scheelt natuurlijk ook een hoop dat je al ingewerkt bent en jezelf al hebt bewezen. Het lijkt me in ieder geval niet onredelijk hoog, maar wel aan de hoge kant. Het is natuurlijk een tegenoffer, nog niet je uiteindelijke salaris :)

• Gropah
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 14:04

Gropah

Moderator Spielerij

Oompa-Loompa 💩

whoopy_ schreef op zondag 16 september 2018 @ 16:26:
[...]

Naast mijn studie minstens 20 uur per week gewerkt. In de zomervakanties vol tijd. Eigenlijk is het 4 jaar, maar om de redenen die je zelf al geeft hierboven heb ik er 3 van gemaakt. Want dat is het cumulatief wel. Of is het niet eerlijk om het zo op te schrijven?
Je werkt ongeveer 2 maand fulltime per jaar, rest 20 uur, maar dat komt niet neer op 3 jaar werkervaring. En is al die werkervaring relevant? En parttime werk als student is vaak ook wel anders dan parttime werk als afgestudeerde.

Maar dat neemt niet weg dat 2500, imo, aan de lage kant is voor een master student, zeker als je al je waarde hebt kunnen laten zien in je part time baan en er verder geen secundair voorwaarde bij zitten. 3000 is dan misschien weer wat veel, maar elkaar halverwege ontmoeten is reëel.

• Transportman
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 12:59
Furion2000 schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 15:33:
[...]

Als je even rondom je heen kijkt is het grotendeels bedoelt voor de mensen die zich bij elke scheet ziekmelden en vervolgens gewoon bij iemand op de koffie gaat of zich ziekmelden omdat het kind ziek is. Wij zijn natuurlijk allemaal de perfecte werknemer, maar er is een erg grote groep die er veelvuldig misbruik van maakt. Het is grotendeels bedoelt voor de dagen dat dit misbruik plaats zou kunnen vinden en niet die x aantal dagen dat iemand echt ziek is. Vandaar als motivator en bonus en niet als een extra straf. Ik denk dat het wel werkt, want ik vind dat die slackers ook vaak op de centen zijn ;) . Maar inderdaad links of rechtsom kun je alles recht praten, want ik kan zelf zeggen dat je niet ziek zou worden als je beter voor je lichaam zou zorgen, maar zover wil ik niet gaan ;)
Hoe je het ook draait is het een straf op ziek zijn, of het nou een bonus is bij niet ziek zijn of eerste dag voor eigen rekening. Als je het doet tegen mensen die zich bij iedere scheet ziek melden, moet je als werkgever ook wel even naar jezelf kijken. Dan klopt je aannamebeleid niet omdat je blijkbaar zulke slackers zomaar aanneemt of je hebt ongemotiveerd personeel rondlopen en wil niets aan de onderliggende oorzaak doen. Gemotiveerd personeel zal zich niet voor iedere scheet ziek melden en de afweging kunnen maken of het nodig is om zich ziek te melden.

Zelf heb ik ook zo een constructie, ik krijg 2 vakantiedagen extra als ik in het voorgaande jaar niet ziek ben geweest (en als ik een dag ziek ben gaat er een dag vanaf) en nu ben ik eigenlijk nooit ziek, maar als die dagen een keer op zijn en ik voel me op het randje van wel of niet werken, dan valt het kwartje op dat moment echt wel naar niet werken omdat het dan al niet meer uitmaakt, terwijl als die regeling er niet zou zijn, ik mogelijk wel zou gaan werken (of thuis werken). Wat dat betreft zie ik die regeling toch als een straf voor ziek zijn, en dan kan mijn werkgever er op wachten dat dat een keer terug komt.

• whoopy_
Gropah schreef op zondag 16 september 2018 @ 16:37:
[...]

Je werkt ongeveer 2 maand fulltime per jaar, rest 20 uur, maar dat komt niet neer op 3 jaar werkervaring. En is al die werkervaring relevant? En parttime werk als student is vaak ook wel anders dan parttime werk als afgestudeerde.

Maar dat neemt niet weg dat 2500, imo, aan de lage kant is voor een master student, zeker als je al je waarde hebt kunnen laten zien in je part time baan en er verder geen secundair voorwaarde bij zitten. 3000 is dan misschien weer wat veel, maar elkaar halverwege ontmoeten is reëel.
Het werk wat ik heb gedaan is altijd 100% relevant geweest voor het werk. Sterker nog, mijn baantje toen ik 22 was gebruikte methodieken die we nu weer gaan gebruiken bij mijn huidige werkgever.

Ik moet er nog maar even goed over nadenken dan. Elders heb ik een aanbod gekregen van ruim boven de 3000 en hoewel dat hoog was (bank sector) en het bedrijf mij iets minder trok moet ik toch maar eens met hen om tafel gaan zitten.

Bedankt voor jullie mening!

• Sissors
  • Nu online
Transportman schreef op zondag 16 september 2018 @ 16:51:
[...]

Hoe je het ook draait is het een straf op ziek zijn, of het nou een bonus is bij niet ziek zijn of eerste dag voor eigen rekening. Als je het doet tegen mensen die zich bij iedere scheet ziek melden, moet je als werkgever ook wel even naar jezelf kijken. Dan klopt je aannamebeleid niet omdat je blijkbaar zulke slackers zomaar aanneemt of je hebt ongemotiveerd personeel rondlopen en wil niets aan de onderliggende oorzaak doen. Gemotiveerd personeel zal zich niet voor iedere scheet ziek melden en de afweging kunnen maken of het nodig is om zich ziek te melden.

Zelf heb ik ook zo een constructie, ik krijg 2 vakantiedagen extra als ik in het voorgaande jaar niet ziek ben geweest (en als ik een dag ziek ben gaat er een dag vanaf) en nu ben ik eigenlijk nooit ziek, maar als die dagen een keer op zijn en ik voel me op het randje van wel of niet werken, dan valt het kwartje op dat moment echt wel naar niet werken omdat het dan al niet meer uitmaakt, terwijl als die regeling er niet zou zijn, ik mogelijk wel zou gaan werken (of thuis werken). Wat dat betreft zie ik die regeling toch als een straf voor ziek zijn, en dan kan mijn werkgever er op wachten dat dat een keer terug komt.
Als eerste kan je zo Googlen dat ZZP'ers veel minder ziektedagen hebben als werknemers. Drie keer raden hoe dat kan.

Vervolgens is het wel heel grappig dat jij mensen die zich snel ziek melden ongemotiveerde slackers noemt die hij in de eerste plaats al niet had moeten aannemen, en vervolgens je schrijft dat als jij niet die financiele prikkel krijgt je je redelijk snel ziek meldt terwijl je zelf stelt dat je eigenlijk wel had kunnen werken. Dan begrijp je nu precies waarom die prikkel door sommige werkgevers er is.

• Transportman
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 12:59
Sissors schreef op zondag 16 september 2018 @ 17:58:
[...]

Als eerste kan je zo Googlen dat ZZP'ers veel minder ziektedagen hebben als werknemers. Drie keer raden hoe dat kan.

Vervolgens is het wel heel grappig dat jij mensen die zich snel ziek melden ongemotiveerde slackers noemt die hij in de eerste plaats al niet had moeten aannemen, en vervolgens je schrijft dat als jij niet die financiele prikkel krijgt je je redelijk snel ziek meldt terwijl je zelf stelt dat je eigenlijk wel had kunnen werken. Dan begrijp je nu precies waarom die prikkel door sommige werkgevers er is.
Bijna al mijn collega's denken er hetzelfde over, zolang het net aan gaat (of eigenlijk, net niet meer) en ze die dagen nog hebben proberen ze door te werken, maar zodra hun dagen op zijn, geven ze ook aan dat ze dan echt wel uit gaan zieken als ze nog een keer ziek zijn. Ik ben nooit ziek dus ik reken die +2 dagen eigenlijk al mee, maar als ik dan een keer ziek ben en die +2 op heb gemaakt dan heb ik er ook absoluut geen moeite mee om goed uit te zieken in plaats van alweer aan het werk te gaan ondanks dat ik me niet helemaal lekker voel, juist omdat ik me door die "prikkel" eigenlijk gestraft voel.

• Napo
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 13:09

Napo

[Oo[:::|:::]oO]

Al die maatregelen creëren het gevoel dat ziek zijn een keuze is waarbij men de neveneffecten vergeet. Gevoelsmatig zet de werkgever de werknemer al op een 1-0 achterstand omdat er blijkbaar geen vertrouwen is in het inschattingsvermogen van de werknemer over zijn eigen gezondheid en de verantwoordelijkheid die hij - naar zijn eigen inschatting of na een consult bij een professional - dient te nemen om zelf zo spoedig mogelijk weer 100% te zijn en het meeste kan bijdragen aan de bedrijfsdoelstellingen.

[Oo[:::|:::]oO]

• Pizza_Boom
Pizza_Boom schreef op maandag 10 september 2018 @ 01:01:
Members only:
Members only:

• Xorgye
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 05-03 13:10
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 31
• Opleiding: HBO (Technische informatica)
• Werkervaring: 8 jaar
• (Woon) Locatie: Overijssel

2. Wat doe je:
• Functie: Software ontwikkelaar
• Werkgever/branche: Detachering
• Reistijd: 1,5-2 uur / dag, afhankelijk van de klant
• Werkdruk: Met vlagen, soms heel hoog maar ook rustigere perioden. Veel stress van reizen.

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): €3050
• Vakantiedagen: 29
• Pensioenregeling: Ja ze betalen iets bij, €80 euro/maand
• Lease auto: Zakelijk (leasebudget 950p/m incl brandstof)
• Dertiende/veertiende maand: Winstdeling (maandsalaris, wisselend of deze uitgekeerd wordt. Vorig jaar niet, dit jaar wel.)
• Overige: €100 euro/maand onkostenvergoeding

• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande, zonder lease auto want zakelijk): € +/- 39k?

Werkzaamheden: Flexibel maar vaak lead developer. K pak meestal de complexe problemen op van t team en/of de afdeling. K werk met C#, vaak back-end. Maar ook zeer ervaren SQL developer. Natuurlijk bij met laatste Azure kennis met CI/CD. En ervaren agile teamspeler: coach het team in groeien, ook op persoonlijk vlak.

Ik heb binnenkort weer de loon gesprekken en ik heb het gevoel dat ik een move kan maken. Ik ben nu 3 jaar in dienst. Men zei altijd dat ik technisch bovengemiddeld presteer, maar dat ik op persoonlijk vlak nog wat moet groeien. De laatste tijd heb ik veel groei laten zien op persoonlijk gebied.
En ik denk dat ik een move kan maken omdat ik het nu gewoon een slap excuus vindt dat ik 'persoonlijk minder sterk ben' omdat ik zie dat de klanten met mij weg lopen, dus mag ik ook wel gewaardeerd worden voor mijn technisch sterke capaciteiten.

[Voor 9% gewijzigd door Xorgye op 17-09-2018 01:13. Reden: werkzaamheden]

Pagina: 1 ... 98 99 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld om arbeidsvoorwaarden in relatie tot functie, werkzaamheden en achtergronden te delen.

Beperk vragen en bijbehorende reacties tot:
* redelijkheid van de arbeidsvoorwaarden gegeven het profiel
* verduidelijking van de arbeidsvoorwaarden en/of het profiel
Geen discussies! Daarvoor zijn andere topics.

Reageer je voor de 2e maal kort achter elkaar dan ben je waarschijnlijk offtopic aan het discussieren http://gathering.tweakers.net/global/smileys/wink.gif
Idem bij gebruik van ~~~[offtopic] tags.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True