Wat verdient de ICT'er / GoT'er? (deel 13) Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 100 Laatste
Acties:
  • 2.034.357 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeser
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-06 01:52
Pater schreef op woensdag 18 november 2015 @ 00:00:
Sloeser, het valt me op dat je maar 2,5 jaar werkervaring hebt. Hoe dat zo?

Het salaris is niet om naar huis te schrijven, ik verdiende in 2004 met mijn startsalaris al 2.200 euro en dat was voor een 38 uur werkweek. Overigens vind ik de 13e maand en winstuitkering wel heel magertjes! Bij elkaar 3,8%, dat is een half maandsalaris bruto.
Ik heb zo rond 2000 wel 2,5 jaar lang een eigen webdevelopment bedrijfje gehad, maar dat was puur simpel HTML met een beetje css. Daarna veel niet-relevante baantjes gehad, en zo'n 6 jaar geleden de draad weer opgepakt en ditmaal wel doorgezet..

Maar dat lage salaris was toen ik een jaar geleden begon dan ook iets waarvan ik vond dat ik niet mocht klagen, ik was immers een simpele junior met weinig echte ervaring (geen OOP bijvoorbeeld). In dit jaar ben ik veel waardevoller voor hen geworden, maar ze doen erg moeilijk over een verhoging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-06 19:40

Pater

Terry Tate

Je hebt altijd drie keuzes als iets je niet aanstaat: i) verander het, ii) accepteer het of iii) ga weg.

Mijn ervaring met bedrijven is dat loyaliteit vaak nou net niet hetgene is wat beloond wordt. Het helpt voor je eigen courantie om eens met een ander bedrijf te gaan praten, al was het alleen al voor je eigen onderhandelingspositie met het huidige bedrijf.

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cue_
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-10-2023
Kleine verhoging gehad na functioneringsgesprek / lag contractueel ook vast (sinds januari weer terug bij deze baas)

Leeftijd: 29
Opleiding(en): HBO Bedrijfskundige Informatica
Certificaten: Oracle Administration 1 (en nog enkele onrelevante)
Werkervaring: 2 jaar bij andere baas binnen de BI , 3 jaar in dit vak (bij dezelfde baas),1 jaar consultancy
Werkgever: Transportbedrijf
Huidige functie: Supervisor Applicationengineers

Vakantiegeld: 8%
Vakantiedagen: 29
13/14e maand of winstuitkering: Nop
Laptop: Ja
GSM: Ja
Leaseauto: Nee (ook niet nodig)
Werkweek: 40 uur
Pensioenregeling: Ja
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: TvT, standbydienst 2 maandelijks 100 euro netto Storingsdienst geef ik meestal weg, internetvergoeding 25 euro netto, reiskosten a 50 euro netto en collectiviteitsvergoeding zorgverzekering
Land: Nederland
Regio: Oosten
Reistijd: kwartier bussen

Maand salaris (bruto): 3950 4143
Maand salaris (netto): 2591,28 2644,42

Tevreden? Ja, eerder voor deze baas gewerkt en miste het werk toen ik weg was. De overstap heeft me flink in salaris laten groeien. Daarbij blijft de uitdaging in het werk, collegas zijn erg leuk en het supervisor gedeelte is wennen, maar komt langzaamaan ook wel goed.
Daarbij hebben ze mijn verhuizing betaalt en nu ook wat cursussen die op de persoonlijkheid zijn gefocust (welke ik zelf graag wilde doen) Persoonlijkheidscursussen gevolgd, volgens mij niet eens een contract voor getekend. En staan nog twee (werkgerelateerde) opleidingen in t vooruitzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aconitum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-11-2024
Bruto 500 p/m erbij en netto nauwelijks 50 p/m 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cue_
  • Laatst online: 26-10-2023
Ow wacht.. typfout.. :@
Oud moest zijn: 3950 (heb t aangepast in de post)

[ Voor 23% gewijzigd door Cue_ op 18-11-2015 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomm13
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-07-2024
Leeftijd: 26
Opleiding(en): Universitair Beta
Werkervaring: 3 maanden
Werkgever: klein, nieuw bedrijf
Huidige functie: Trader

Vakantiegeld: 8% van jaarsalaris
Vakantiedagen: 25
Extra: Bonus en winstdeling, zeer prestatieafhankelijk. >15% jaarsalaris,<45% jaarsalaris
Laptop: Nee
Leaseauto: Nee
Pensioenregeling: Ja, 50/50
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden:
Reistijd: <0,5 uur

Maand salaris (bruto): 2500

Voor een eerste baan goed; bonus maakt het verschil tussen prima verdienen en erg goed verdienen. Er zit veel potentie in het bedrijf en de sfeer is heel goed, dat is het belangrijkste. Ik vermoed dat het verschil tussen universitair en HBO na 7-10 jaar werkervaring pas echt zichtbaar wordt in het salaris. Is dit de ervaring van meer mensen? Het valt mij ook op hoe snel de salarissen in het algemeen stijgen in de eerste paar jaar.

[ Voor 31% gewijzigd door Tomm13 op 18-11-2015 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _vision
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10-02 23:38
Tomm13 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 20:42:
Ik vermoed dat het verschil tussen universitair en HBO na 7-10 jaar werkervaring pas echt zichtbaar wordt in het salaris. Is dit de ervaring van meer mensen?
In het begin is er gemiddeld gezien ook al een verschil. Ieder jaar wordt hier onderzoek naar gedaan en de gemiddelde HBO-er heeft een startsalaris van 2200 en een WO-er 2500 naar mijn weten (Elsevier doet dit bijv. ieder jaar). Ook al is dat niet altijd makkelijk te vergelijken in combinatie secundaire arbeidsvoorwaarden als pensioenregelingen, bonussen, lease-auto e.d. Gaat hier dus alleen om primaire arbeidsvoorwaarden.

Het verschil wordt over het algemeen wel groter na flinke jaren werkervaring inderdaad. Vooral bij grote organisaties zijn er functies en salarisschalen waarbij je zonder WO-papiertje niet in aanmerking komt.

• Jeroen V
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-05 10:35

Jeroen V

yadda yadda yadda

Tomm13 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 20:42:
Ik vermoed dat het verschil tussen universitair en HBO na 7-10 jaar werkervaring pas echt zichtbaar wordt in het salaris. Is dit de ervaring van meer mensen? Het valt mij ook op hoe snel de salarissen in het algemeen stijgen in de eerste paar jaar.
Ik heb eerder het idee dat na die periode de opleiding minder van belang is, en de persoon en de opgedane kennis meer van belang is.

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-06 11:47
Jeroen V schreef op donderdag 19 november 2015 @ 07:04:
[...]
Ik heb eerder het idee dat na die periode de opleiding minder van belang is, en de persoon en de opgedane kennis meer van belang is.
Dat idee heb ik ook, al verschilt het flink per sector. In de IT en wellicht ook sales waar deze persoon in zit ligt het sterk aan je eigen inzet, motivatie, skills e.d. Kijk je naar de gezondheidszorg hoeft een HBO'er niet te rekenen op salaris van iemand met een master (mits ze beiden werk uitvoeren naar hun opleidingsniveau).

• Pascal_X
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-01-2024
Hierbij ook eens mijn lijstje:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 16% gewijzigd door Pascal_X op 27-02-2016 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eppo16
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-02 21:09
Bijna 2 jaar werkzaam voor een detacheerder waarbij ik non stop facturabel ben. Echter een (mooi) aanbod gehad van zowel de detacheerder als de opdrachtgever.

Detacheerder huidige vorm
Leeftijd: 25
Opleiding(en): MBO ICT beheerder niv 3
Certificaten: Itil V3, MOS 2010 (allemaal), 70-680 Windows 7, 70-687 Windows 8.1 (bezig met 70-688 Windows 8.1 (MCSA) eind dit jaar afgerond
Werkervaring: 2 jaar
Werkgever: Detacheerder
Huidige functie: Servicedesk medewerker

13/14e maand of winstuitkering: Nee
GSM: Nee
Leaseauto: Nee, 0,19 per km (750-850 per maand netto)
Regio: Utrecht
Reistijd: 60 min
Contract: 6 maand

Maand salaris (bruto): 1700 (ex km vergoeding)

Aanbod detacheerder:
Vakantiedagen: 25 dagen
Leaseauto: Km vergoeding a 0,19 per km (750-850 per maand)
Contract: vast

Maand salaris (bruto): 1950 (ex km vergoeding)

Aanbod opdrachtgever:
Vakantiedagen: 160 uur
13/14e maand of winstuitkering: Ja, 13e maand met gratis fitness en OV pas
Leaseauto: Ik kom in aanmerking voor km vergoeding, hoogte nog niet bekend
Werkweek: 36 uur, 4*9
Januari: Aantal dagen thuis werken
Contract: 1 jaar

Maand salaris (bruto): 2150 (ex km vergoeding)

Een mooie stap of juist niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastaRhymez
  • Niet online
eppo16 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 07:54:
Bijna 2 jaar werkzaam voor een detacheerder waarbij ik non stop facturabel ben. Echter een (mooi) aanbod gehad van zowel de detacheerder als de opdrachtgever.

Certificaten: Itil V3, MOS 2010 (allemaal), 70-680 Windows 7, 70-687 Windows 8.1 (bezig met 70-688 Windows 8.1 (MCSA) eind dit jaar afgerond

Aanbod detacheerder:

Aanbod opdrachtgever:

Zeker een mooie stap!
Ook goed te zien dat je huidige opdrachtgever zo tevreden over je is, dat ze je willen overnemen!!!

Denk niet dat je twijfelt of je bij detacheerder of opdrachtgever gaat werken 😝

4x9 uur tov 5x8 uur
2150 pm tov 1950 pm
13e maand tov niks
Onbekende km vergoeding (wel OV pas) tov 0,19 km

Ik zou het wel weten...

Anyhow, gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:40

KhaZ

Alfa Romeo

Soms is de reiskostenvergoeding max €150 ofzo, ik zou dit eerst nakijken voordat je een beslissing neemt.

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eppo16
Per dag is het 180-200 km (retour) wat natuurlijk wel aantikt met mijn huidige auto. Ik twijfel een beetje ivm km vergoeding.

13e maand is leuk maar gaat (vaak) veel belasting vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
eppo16 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:10:
Per dag is het 180-200 km (retour) wat natuurlijk wel aantikt met mijn huidige auto. Ik twijfel een beetje ivm km vergoeding.

13e maand is leuk maar gaat (vaak) veel belasting vanaf.
Van een 13e maand gaat evenveel belasting af als de 12e, 11e, 6e.. Non-argument dus, sprookje waar mensen zichzelf gek mee praten. Belasting gaat namelijk per jaar, niet per maand.

En ja, die kilometers tikken aan. Alleen je legt het maar 4x af in plaats van de huidige 5, dus dat is ook even 20% minder kosten voor je op dat vlak.

>4500 euro bruto meer per jaar, lagere reiskosten, en elke week een extra vrije dag (4x9 ipv 5x8, effectief dus 52 extra vrije dagen).. Eens met Basta, lijkt me een vrij makkelijke keuze.

[ Voor 5% gewijzigd door Xanaroth op 20-11-2015 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:40

KhaZ

Alfa Romeo

Die lagere reiskosten is niet zeker, het wordt nu bijna volledig vergoed. Stel het wordt niet meer volledig vergoed, (voorbeeld: ze vergoeden max €150/mnd, en de kosten zijn €800) dan mis je €650/mnd. Dan heb je het over €7800 per jaar..!! Weg loonsverhoging en 13e maand.

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
KhaZ schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:16:
Die lagere reiskosten is niet zeker, het wordt nu bijna volledig vergoed. Stel het wordt niet meer volledig vergoed, (voorbeeld: ze vergoeden max €150/mnd, en de kosten zijn €800) dan mis je €650/mnd. Dan heb je het over €7800 per jaar..!! Weg loonsverhoging en 13e maand.
Klopt, in het slechtste geval wordt het mogelijk break-even draaien voor beide aanbiedingen op puur financieel vlak. Echter:
- Effectief 52 extra vrije dagen kun je een hoop leuks mee doen. Letterlijk. Wat zou jij zeggen als je een aanbieding krijgt voor dezelfde vergoeding maar 52 extra vrije dagen/jaar.
- Loon stijgt (CAO, jaarlijkse beoordeling, volgende carrierestappen), maar reiskostenvergoedingen niet. Dus als het niet dit jaar een duidelijk verschil geeft in wat hij werkelijk kan besteden, komt dat er volgend jaar wel.

Voor 200km/dag is 800 euro per maand wel bizar veel trouwens als vervoerskosten, dan zou hij bewust niet alleen een onzuinige maar ook benzine auto moeten kiezen. Een beetje zuinige benzine red tegenwoordig makkelijk 1:20, diesel zelfs 1:25. Redelijkere kostenpost is 600 euro/maand, kan nog wel lager afhankelijk van de auto keuze.
Bovendien is er de OV pas, dus 0,- vervoerskosten is gewoon mogelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Xanaroth op 20-11-2015 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptholemy
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 29-05 21:13
Xanaroth schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:13:
[...]

Van een 13e maand gaat evenveel belasting af als de 12e, 11e, 6e.. Non-argument dus, sprookje waar mensen zichzelf gek mee praten. Belasting gaat namelijk per jaar, niet per maand.
Volgens mij klopt dat niet. Bij mij is er sprake van een aparte Perc. LH bijz.tarief voor vakantiegeld en 13e maand en dat ligt hoger dan de 42% die ik normaal betaal. (44.32 % oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eppo16
Met de oog op thuis werken wat naar verwachting, 1/2 keer per maand voorkomt scheelt dat ook. Echter de leuke dingen zoals vakanties, uitjes enzovoort gebruik je nu (deels) de kilometer vergoeding voor. Er zijn meerdere opties mogelijk om het aantal uren per week in te vullen.

Het OV is voor mij geen doen, dat is bijna 2 uur tov 1 uur met de auto (enkele reis).

Wat wel een bijkomend voordeel is dat je per jaar 30-50 per maand verhoging krijgt van je loon. Bij goed presteren is het mogelijk dit te verdubbelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
ptholemy schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:27:
[...]

Volgens mij klopt dat niet. Bij mij is er sprake van een aparte Perc. LH bijz.tarief voor vakantiegeld en 13e maand en dat ligt hoger dan de 42% die ik normaal betaal. (44.32 % oid)
Dat gebeurt soms, afhankelijk van je HR organisatie, bij de uitbetaling. Dan wordt dat het volgende jaar gewoon verrekend via de belastingaangifte en krijg je geld terug (danwel hoef je minder bij te betalen).

De belastingdienst ziet namelijk enkel een 'bruto jaarloon' en hoe dat is opgebouwd wat betreft loon/vakantiegeld/bonus/13e maand/winstdeling.. is totaal irrelevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:25

Seraphin

Meep?

ptholemy schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:27:
[...]

Dat is niet hoe het werkt. Vakantiegeld en 13e maand worden op het moment van uitbetalen soms tegen een ander tarief door de werkgever verwerkt. Echter zodra je je belastingaangifte invult kijkt de belastingdienst gewoon naar je totale inkomen over het jaar, daarin wordt geen onderscheid gemaakt tussen vakantiegeld, 13e maand (of 14e, of 15e) bonus, whatever.

Dus je betaald uiteindelijk niets extra's over dat soort bedragen.

Vwb reiskosten: 200km per dag, obv 4 dagen per week is een ruime 200 euro aan brandstofkosten (geen rekening houdend met extra onderhoud aan de auto). Kortom daar schiet je waarschijnlijk wat bij in qua vergoeding. Ik denk echter dat dat ruimschoots word gecompenseerd in de overige voorwaarden.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakietweak
  • Laatst online: 12-06 11:35
Members only: title

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eppo16
Seraphin schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:37:
[...]

Dat is niet hoe het werkt. Vakantiegeld en 13e maand worden op het moment van uitbetalen soms tegen een ander tarief door de werkgever verwerkt. Echter zodra je je belastingaangifte invult kijkt de belastingdienst gewoon naar je totale inkomen over het jaar, daarin wordt geen onderscheid gemaakt tussen vakantiegeld, 13e maand (of 14e, of 15e) bonus, whatever.

Dus je betaald uiteindelijk niets extra's over dat soort bedragen.

Vwb reiskosten: 200km per dag, obv 4 dagen per week is een ruime 200 euro aan brandstofkosten (geen rekening houdend met extra onderhoud aan de auto). Kortom daar schiet je waarschijnlijk wat bij in qua vergoeding. Ik denk echter dat dat ruimschoots word gecompenseerd in de overige voorwaarden.
Ik weet het antwoord al wat ik ga doen:-)

Bedankt allen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterx1234
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 11:59
Leeftijd:41
Opleiding(en):Have, MBO plus
Certificaten:, MCSE 2000/2003, Itil, Unix (Aix), IBM mainframe system admin, Server 2008 (2 certificaten) ( meeste certificaten zijn van een tijd terug, momenteel bezig met CISSP)
Werkervaring: 15 jaar
Werkgever:groot international bedrijf
Huidige functie:IT security ENgineer

Vakantiegeld:8%
Vakantiedagen:28
13/14e maand of winstuitkering:nee
Laptop:ja
GSM:nee, wel simkaart
Leaseauto:nee
Werkweek:40
Pensioenregeling:ja, weet niet precies hoeveel
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden:geen
Land:NEderland
Regio: Zuid Holland
Reistijd: 20 min met de bus

Maand salaris (bruto):4900

Ik heb mijn MCSE certificaten, maar laatste jaren werk ik voornamelijk in een Unix/Linux omgeving.
Ik werk hier iets meer dan een jaar en daarvoor verdiende ik bij een ander bedrijf 4400 bruto.
Merk wel dat ik goed verdien als ik ga vergelijken met andere mensen. Heb een aantal gesprekken gehad met recruiters en viel me op dat mijn salaris toch best hoog is.
Opzich is het een prima salaris, maar vergeet niet : hoe meer je verdiend, hoe meer belastingen je betaalt.
Netto vind ik dat het dan meevalt, maar ik heb weinig secundaire arbeidsvoorwaarden.
Tevreden ? Niet echt, ik betaal nu veel meer belastingen en heb geen/weinig secundaire arbeidsvoorwaarden.
Liever had ik iets minder salaris, maar dan wel een lease auto , opleidingen etc..
wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timag
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-06 16:29
Jeroen V schreef op donderdag 19 november 2015 @ 07:04:
[...]

Dit en ook dat mensen met een universitaire achtergrond sneller en verder doorgroeien. Dat betekent dan dat het zich lastiger laat vergelijken omdat ze heel andere functies vervullen. Als de één na 10 jaar senior developer is en de ander CIO worden ze niet eens meer met elkaar vergeleken. Die laatste categorie zie ik in dit topic ook niet of nauwelijks posten.
misterx1234 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:04:
Opzich is het een prima salaris, maar vergeet niet : hoe meer je verdiend, hoe meer belastingen je betaalt.
Netto vind ik dat het dan meevalt, maar ik heb weinig secundaire arbeidsvoorwaarden.
Tevreden ? Niet echt, ik betaal nu veel meer belastingen en heb geen/weinig secundaire arbeidsvoorwaarden.
Liever had ik iets minder salaris, maar dan wel een lease auto , opleidingen etc..
wat denken jullie?
Ik denk dat je je niet teveel moet blindstaren op hoeveel belasting je betaalt. Serieus meer verdienen is nog altijd serieus meer overhouden onder de streep, ondanks dat mensen hier altijd net doen alsof je geld moet toeleggen bij een hoog salaris. Dat is gewoon onzin. Je moet het toch betalen en erover mopperen helpt daar niets tegen, daar heb je alleen jezelf mee.

Dat gezegd hebben zijn er een aantal secundaire voorwaarden die belastingvriendelijk zijn, zoals bijvoorbeeld vergoeding van internet, sportschool etc. Een lease-auto is lastiger, omdat dat heel erg van je situatie en je visie op wat een geschikte auto is afhangt. Dit zijn zaken die je altijd kan aandragen bij je werkgever, een deel van die dingen maken het ook voor hen goedkoper.

[ Voor 51% gewijzigd door timag op 20-11-2015 11:28 . Reden: 2e reactie toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Niet online
Leeftijd:36
Opleiding(en): HBO Informatica
Certificaten:, MCSE 2000/2003, MCITP, Bunch of other spul IT gerelateerd, CEH, nu bezig met CISSP
Werkervaring: 15 jaar
Werkgever: MKB
Huidige functie: IT security Officer/Manus of all

Vakantiegeld:8%
Vakantiedagen:25
13/14e maand of winstuitkering:nee
Laptop:ja
GSM:ja
Leaseauto:ja
Werkweek:40
Pensioenregeling:ja, 8% eigen inleg
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden:geen
Land:NEderland
Regio: Midden
Reistijd: 20 min met auto

Maand salaris (bruto): 5000

Specs: 9800X3D, RTX 5080, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_S
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-06 20:12
Pascal_X schreef op donderdag 19 november 2015 @ 19:07:
Hierbij ook eens mijn lijstje:

Opleiding(en): WO Bouwkunde
Certificaten: -
Werkervaring: 2 jaar relevant
Werkgever: grote aannemer
Huidige functie: werkvoorbereider
Heb je bewust op een werkvoorbereidingsfunctie gesolliciteerd met een WO opleiding?

www.duefotografi.nl Canon 5D I, II & IV | EF 17-40 F4.0 | 24-70 2.8 II | 35 1.4 II | EF 40 F2.8 | 50 F1.4 | EF 85 F1.8 | EF 70-200 F2.8 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal_X
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-01-2024
JP_S schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 12:18:
[...]

Heb je bewust op een werkvoorbereidingsfunctie gesolliciteerd met een WO opleiding?
ja dat heb ik bewust gedaan. Als je net van de universiteit komt (en geen relevante werkervaring hebt) wilde ik eerst wat van de werkvloer meekrijgen.

Wel bewust bij een grote aannemer gesolliciteerd en in het bijzonder bij een afdeling die volop in ontwikkeling is. Er zijn daarmee volop ontwikkelmogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:57

RvL

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier een update heb geplaatst. Ik heb een nieuw aanbod gekregen en ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Members only:

Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-06 12:08
Ik vind bovenal je oude salaris ondermaats.

Met je nieuwe aanbod loop je in de pas, van wat ik ooit verdiende bij een andere grote detacheerder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
vinom schreef op zondag 01 november 2015 @ 15:19:
Members only:
mattie_333 schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:48:
[...]

Ik denk dat je bij een andere detacheerder minimaal €500 meer kan verdienen en dan heb je geen eigen bijdrage voor je auto. Al met al is dit natuurlijk waarschijnlijk het salaris waar je mee gestart bent bij je huidige detacheerder? Een verhoging van €500 is helaas niet realistisch in de meeste gevallen. :-(
Gelukkig wel! Ik ga binnenkort starten bij een andere detacheerder!
Members only:

[ Voor 3% gewijzigd door vinom op 21-11-2015 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 594061

vinom schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 20:16:
[...]

[...]

Gelukkig wel! Ik ga binnenkort starten bij een andere detacheerder!
Members only:
Grote sprong vooruit! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210411

Zoals velen voor mij, na een aantal jaren meelezen, ook hier mijn lijstje.

Leeftijd: 30
Certificaten: Prince2, TMap, ISF, CISSP
Werkervaring: +/- 5 jaar (inclusief 1,5 jaar duale studie)
Huidige functie: Informatiebeveiliging consultant

Vakantiegeld: Ja, 1 keer per jaar uitgekeerd. 8%
Vakantiedagen: 23
13/14e maand of winstuitkering: Ja, jaarlijkse bonus en maandelijkse prestatie bonus.
Laptop: Ja, Lenove T440
GSM: Nee, wel vergoeding voor een telefoon en een SIM kaart met abo (FUP).
Leaseauto: Ja, Volvo V40, inclusief brandstofvergoeding in het buitenland
Werkweek: 32 uur
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: NS businesscard, persoonlijk budget van 35,- p/m
Reistijd: Naar hoofdkantoor 45 min. Naar klanten kan dat heel erg verschillen.

Maand salaris (bruto): 2030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-06 15:58
eppo16 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 07:54:

Aanbod detacheerder:

Aanbod opdrachtgever:

160 uur vakantie... er vanuitgaande dat je 8 uur per dag werkt zijn dat 20 dagen... Is ook niet heel erg veel. (wettelijk minimum) of kun je daar uren compenseren met tijd voor tijd?

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mythio
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-06 15:26
Anoniem: 210411 schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:35:
Zoals velen voor mij, na een aantal jaren meelezen, ook hier mijn lijstje.

Certificaten: Prince2, TMap, ISF, CISSP
Werkervaring: +/- 5 jaar (inclusief 1,5 jaar duale studie)
Huidige functie: Informatiebeveiliging consultant

Vakantiegeld: Ja, 1 keer per jaar uitgekeerd. 8%
Vakantiedagen: 23
13/14e maand of winstuitkering: Ja, jaarlijkse bonus en maandelijkse prestatie bonus.
Laptop: Ja, Lenove T440
GSM: Nee, wel vergoeding voor een telefoon en een SIM kaart met abo (FUP).
Leaseauto: Ja, Volvo V40, inclusief brandstofvergoeding in het buitenland
Werkweek: 32 uur
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: NS businesscard, persoonlijk budget van 35,- p/m
Reistijd: Naar hoofdkantoor 45 min. Naar klanten kan dat heel erg verschillen.

Maand salaris (bruto): 2030
Hoeveel bonus krijg je gemiddeld? Je basis salaris is erg laag, zelfs als je de auto meerekend. Je zou makkelijk richting de 2500-3000 moeten kunnen met jouw ervaring en certificering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210411

Mythio schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:43:
[...]

Hoeveel bonus krijg je gemiddeld? Je basis salaris is erg laag, zelfs als je de auto meerekend. Je zou makkelijk richting de 2500-3000 moeten kunnen met jouw ervaring en certificering.
Maandelijks zo'n 100 euro bruto extra. Jaarlijkse bonus is rond de 1000 bruto. Ik weet dat het niet veel is, maar ik heb het wel naar mijn zin. Hiervoor heb ik voor een Big 4 kantoor gewerkt en toen heb ik al snel besloten dat ik voor werkplezier in plaats van geld ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythio
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-06 15:26
Dat is ook belangrijk inderdaad :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• annuh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-06 20:03
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-06 13:26

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Is het, om vergelijken makkelijker te maken, wellicht een idee als gewoon het bruto jaarsalaris wordt vermeld in plaats van het maandsalaris? In dat geval kan je namelijk ook met de internationale tweakers vergelijken (indien die hun globale belastingdruk erbij vermelden). Nu moet je toch steeds zelf gaan omrekenen, kijken of er wel/geen 13e maand / bonus / winstuitkering etc is.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptholemy
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 29-05 21:13
AllSeeyinEye schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:20:
Is het, om vergelijken makkelijker te maken, wellicht een idee als gewoon het bruto jaarsalaris wordt vermeld in plaats van het maandsalaris? In dat geval kan je namelijk ook met de internationale tweakers vergelijken (indien die hun globale belastingdruk erbij vermelden). Nu moet je toch steeds zelf gaan omrekenen, kijken of er wel/geen 13e maand / bonus / winstuitkering etc is.
Of als aanvulling naast kaal maandsalaris bruto OOK het totaal bruto jaarsalaris. Ik ben voor :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12-06 14:38
Leeftijd: 24 jaar
Opleiding(en): Secundair Onderwijs + Extra Opleiding "Verkoop"
Certificaten: Geen
Werkervaring: 4,5 jaar
Werkgever: Autobedrijf
Huidige functie: Verkoop

Vakantiegeld: Ja
Vakantiedagen: 20 dagen
13/14e maand of winstuitkering: 13e maand
Leaseauto*: Ja, met tankkaart
Werkweek: 38u/week, vaak 40-42u/week
Pensioenregeling: Nee
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: /
Land: België
Regio: Vlaams-Brabant
Reistijd**: 15 min heen, 10 min terug.

Maandsalaris (bruto): +- 4250.

Ik werk op commissie waardoor het per maand weleens kan schelen, maar ik zit ongeveer rond deze salaris.

Ik heb niet te klagen voor mijn leeftijd, denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh1fty88
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-06 10:40
Huidig:

Leeftijd: 27 jaar
Opleiding(en): MBO Medewerker ICT Beheer Niv4
Certificaten: MCSA 2012R2
Werkervaring: 6 jaar
Werkgever: Garagebedrijf
Huidige functie: IT Beheerder

Vakantiedagen: 23 dagen
13/14e maand of winstuitkering: nvt
Werkweek: 38u/week
Pensioenregeling: Ja, 50:50
Regio: Venlo
Reistijd: 25 min (enkel)

Maandsalaris (bruto): +- 2400.

Nieuwe werkgever (Begin 2016)
Werkgever: IT
Huidige functie: IT Beheerder/Manager

Vakantiedagen: 26 dagen
13/14e maand of winstuitkering: nog overeen te komen (redelijk nieuw bedrijf)
Leaseauto: Ja, met tankkaart
Werkweek: 32u/week
Regio: Eindhoven
Reistijd: 45 min (enkel)

Mooie vooruitgang en veel nieuwe mogelijkheden binnen het nieuw bedrijf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-06 16:03

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Unslaught schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:08:
Huidig:

Werkgever: Garagebedrijf
Huidige functie: IT Beheerder

Vakantiedagen: 23 dagen
13/14e maand of winstuitkering: nvt
Werkweek: 38u/week
Regio: Venlo
Reistijd: 25 min (enkel)

Nieuwe werkgever (Begin 2016)
Werkgever: IT
Huidige functie: IT Beheerder/Manager

Vakantiedagen: 26 dagen
13/14e maand of winstuitkering: nog overeen te komen (redelijk nieuw bedrijf)
Leaseauto: Ja, met tankkaart
Werkweek: 32u/week
Regio: Eindhoven
Reistijd: 45 min (enkel)

Mooie vooruitgang en veel nieuwe mogelijkheden binnen het nieuw bedrijf!
Kijk bij dit aanbod even naar je netto ontvangensten, je verliest een eventuele reiskosten vergoeding en gaat bijtelling betalen over die auto als je hem ook prive gaat gebruiken. Als je prive gaat rijden met deze auto kun je er netto op achteruitgang, maar op de lange termijn wellicht vooruit omdat je geen aanschaf-. afschrijving- en onderhoudskosten meer hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
LoCuTuS2000 schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:54:
[...]

Kijk bij dit aanbod even naar je netto ontvangensten, je verliest een eventuele reiskosten vergoeding en gaat bijtelling betalen over die auto als je hem ook prive gaat gebruiken. Als je prive gaat rijden met deze auto kun je er netto op achteruitgang, maar op de lange termijn wellicht vooruit omdat je geen aanschaf-. afschrijving- en onderhoudskosten meer hebt.
Eens, een lease-auto klinkt leuk, maar lager netto besteedbaar bedrag per maand betaald je rekeningen verder niet.
Dus goed afwegen en uiteenzetten of je de bijtelling wel op kan vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinasappel
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 00:22
jmignolet schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:01:

Ik werk op commissie waardoor het per maand weleens kan schelen, maar ik zit ongeveer rond deze salaris.

Het is een goed salaris, maar met 20 vakantiedagen en geen pensioen.... dan is het omgerekend zo'n 3400 euro ongeveer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420148

sinasappel schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:59:
[...]

Het is een goed salaris, maar met 20 vakantiedagen?!?!.... dan is het omgerekend zo'n 3400 euro ongeveer...
Hij werkt in Belgie, niet in NL. Vakantiedagen zijn per land anders. In Taiwan krijg je er bijvoorbeeld 0 in je eerste jaar, 7 in het volgende, en dan een paar dagen per gewerkt jaar erbij ;)

"In België krijgt u vakantiedagen als u in het voorafgaande jaar heeft gewerkt
en daardoor in België vakantierechten heeft opgebouwd. Werknemers
hebben in een kalenderjaar recht op maximaal 4 weken vakantie met behoud
van loon en vakantiegeld. Hoeveel vakantiedagen dat precies zijn, hangt af
van het arbeidscontract. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
[...]

houd er ook rekening mee dat het van 38 uur naar een 32 uur werken gaat.
Ziet er financieel uit als een kleine vooruitgang. (netto zal je er ligt op achteruit gaan).

maar daar tegenover heb je wel 3 dagen weekend of ga je een studie volgen?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987

mag je niet mee klagen. Maar je inkomen is dan ook sterk afhankelijk van wat je aan auto's verkoopt..

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Puur uit interesse welk automerk verkoop je ?

I don't hate you, I nothing you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyVi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-06 16:31
Leeftijd: 31
Opleiding(en): MBO 4 ICT Beheerder
Certificaten: datacommunicatie en netwerk technicus (Dirksen) en een hoop koper en glasvezel en andere interne trainingen. En bezig met CCNA.
Werkervaring: 10
Werkgever: Grote telecom aannemer
Huidige functie: Service Technicus/Telecom specialist, onderhoud en verhelpen storingen aan radio en andere HF stations, en los storingen op in transmissie apparatuur in pops en datacenters.
Vakantiedagen: 26 en per een aantal verplichte.
Laptop: HP Elitebook i5 en 8GB ram
GSM: ja 4g sim en basic model van me werk maar gebruik eigen telefoons.
Leaseauto: Nee, wel bedrijfs auto
Werkweek: 39 uur op papier maar soms meer soms minder
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Reiskostenvergoeding eerst 60km per voor me zelf de rest krijg ik vergoeding voor loopt al snel op tot 300 bruto extra.
Regio: Vooral de randstad maar vaak er buiten.
Reistijd: Varieert
Salaris: 3100 bruto plus gemiddeld 300 Reiskostenvergoeding, plus Storingsdienst vergoeding gemiddeld 200 bruto zonder gewerkte uren mee gerekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
AllSeeyinEye schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:20:
Lijkt me goed inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12-06 14:38
koentjuh1987 schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:05:
[...]

mag je niet mee klagen. Maar je inkomen is dan ook sterk afhankelijk van wat je aan auto's verkoopt..
Klopt. Misschien moest ik het er even bij geschreven hebben, maar we hebben uiteraard ook een vast inkomen. Deze is ongeveer 1650 netto, dus ik denk pakweg 2300 bruto, echt een schatting.

Momenteel gaat dit per maand nog vrij goed, maar je weet maar nooit in de autosector.
ipazza schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:30:
[...]

Puur uit interesse welk automerk verkoop je ?
Citroentjes. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frazzy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-05 15:01
Hallo Allemaal,

Ik krijg van iedereen in mijn omgeving te horen dat ik te weinig verdien. Ik heb echter geen idee wat ik waard ben en ik zit nu wel op een plek waar het heel gezellig is. (is mij ook veel waard)

Ik ben front-end developer bij een klein bedrijf. Binnen dit bedrijf bouw ik complete websites met Umbraco inclusief alle logica in partial views (C# / Razor) die daarbij komt kijken. Verder neem ik een deel projectmanagement voor mijn rekening voor de klanten waarvoor ik bezig ben.

De talen waar ik ervaring mee heb zijn:
HTML 5
CSS 3
Javascript
C#
Jquery
AngularJS (orienterend en af en toe aanpassingen binnen Umbraco)

Ik werk dagelijks met:
Umbraco
Visual studio 2013

Ik kan nieuwe databases klaar zetten Umbraco installeren en alle instellingen in IIS goed zetten zodat ik zelfstandig een nieuwe site kan neerzetten.

Ik ben nu 3 jaar werkzaam als front-end developer en ik ben 33 jaar oud.

Ik werk 4 dagen in de week en krijg netto inclusief pensioen 1376 euro overgemaakt en krijg vakantiegeld.

Heeft iemand een realistische indicatie voor wat ik waard ben? Want ik heb hier helemaal geen gevoel bij en als ik op iedereen om mij heen af moet gaan hoor ik allemaal bedragen zonder onderbouwing.

Als jullie nog meer vragen hebben dan hoor ik het graag.
Super bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:12
Welke regio zit je?

Je zit wel erg laag, maar zonder je code te zien kan ik niet zeggen op welk nivo je zit. Maar 1500-1800 netto zou je wel moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:57
418O2 schreef op maandag 23 november 2015 @ 20:05:
Welke regio zit je?

Je zit wel erg laag, maar zonder je code te zien kan ik niet zeggen op welk nivo je zit. Maar 1500-1800 netto zou je wel moeten krijgen.
Merk op dat hij 32 u/wk werkt, daarmee valt hij in jouw range.

Wat was je opleiding?

Verder is 3 jaar wel weinig ervaring voor iemand van 33, dat kan ook meespelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-06 09:23

itsalwaysme

Graast voor DB

Dat is ongeveer 3K bruto per maand bij 40 uu per week, als ik het goed reken. Voor iemand met 3 jaar ervaring is dat een net salaris.

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-06 17:10
itsalwaysme schreef op maandag 23 november 2015 @ 20:35:
Dat is ongeveer 3K bruto per maand bij 40 uu per week, als ik het goed reken. Voor iemand met 3 jaar ervaring is dat een net salaris.
1376 euro voor 32 uur = 1720 euro voor 40 uur, dat is bij lange na geen 3000 euro bruto. Eerder 2200-2400 euro bruto.

Op zich niet heel slecht betaald, maar (afhankelijk van de regio) zou je aardig wat meer kunnen verdienen.

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-06 09:23

itsalwaysme

Graast voor DB

Hahn schreef op maandag 23 november 2015 @ 20:38:
[...]

1376 euro voor 32 uur = 1720 euro voor 40 uur, dat is bij lange na geen 3000 euro bruto. Eerder 2200-2400 euro bruto.

Op zich niet heel slecht betaald, maar (afhankelijk van de regio) zou je aardig wat meer kunnen verdienen.
Ooh, rekenfoutje ;) Je hebt gelijk.

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
  • Laatst online: 15-06 12:08
Je nettoloon is lastig vergelijken. Bruto is beter. Verder mis ik informatie zoals opleiding en andere werkervaring. Gooi gewoon je staatje neer in het "Wat verdient" topic en vraag daar om feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdjeCageman
  • Laatst online: 12-06 14:42
Leeftijd: 28
Certificaten: Nee, mogelijkheid komt wel, ben net een half jaar bezig hier.
Werkervaring: 1,5
Werkgever: internationaal bedrijf in auto-testapparatuur
Huidige functie: Software engineer kortweg: ASP.NET MVC
Vakantiedagen: 200 uur dacht ik?.
Laptop: Nop
GSM: Nop.
Leaseauto: Nop
Werkweek: 39u (40u + 1 vrije dag per 8weken)
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Nop
Regio: Brabant.
Reistijd: 30min
Salaris: 2300 (per 1dec: 2600) + 120 reiskosten (bijna altijd op het fietsje)

Even nieuwsgierig of dit marktconform is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frazzy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-05 15:01
@Catch22
Regio Eindhoven

@Pirke
Na een faillissement in 2010 heb ik mijzelf omgeschoold en ik ben nu halverwege een bachelor Bedrijfskundige Informatica
Daarvoor had ik een natuursteenbedrijf.

@t_captain
Bij bruto salaris op mijn loonstrook geeft in oktober aan 16896,00 cumulatief. oftewel 1689,60 per maand?

De reden van het hier plaatsen is de opmerking dat er geen discussie mag plaatsvinden in het "wat verdient" topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh1fty88
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-06 10:40
[...]

Bedankt voor je opmerking/tip, auto wordt een youngtimer (in de toekomst wel een nieuwe leaseauto).
Dus bijtelling is nagenoeg niets omdat deze op de dagwaarde is! komt neer op zo'n €50 per maand voor privé gebruik.

Eigen auto heb ik nu €300 per maand aan kosten aan (onderhoud, afschrijving etc.) Deze is ook alweer 13 jaar oud. dus ga er nagenoeg niet op achteruit qua auto.

Financieel ga ik er wel degelijk op vooruit met deze constructie.
koentjuh1987 schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:03:
[...]

houd er ook rekening mee dat het van 38 uur naar een 32 uur werken gaat.
Ziet er financieel uit als een kleine vooruitgang. (netto zal je er ligt op achteruit gaan).

maar daar tegenover heb je wel 3 dagen weekend of ga je een studie volgen?
3 dagen weekend :)

[ Voor 43% gewijzigd door Sh1fty88 op 24-11-2015 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
EdjeCageman schreef op maandag 23 november 2015 @ 21:10:
Certificaten: Nee, mogelijkheid komt wel, ben net een half jaar bezig hier.
Werkervaring: 1,5
Werkgever: internationaal bedrijf in auto-testapparatuur
Huidige functie: Software engineer kortweg: ASP.NET MVC
Vakantiedagen: 200 uur dacht ik?.
Laptop: Nop
GSM: Nop.
Leaseauto: Nop
Werkweek: 39u (40u + 1 vrije dag per 8weken)
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Nop
Regio: Brabant.
Reistijd: 30min
Salaris: 2300 (per 1dec: 2600) + 120 reiskosten (bijna altijd op het fietsje)

Even nieuwsgierig of dit marktconform is.
Slecht is het niet, maar ik dacht wel dat developers wat hoger in salaris-schaal zaten eerlijk gezegd. Ik heb geen idee of mijn beeld daarvan niet klopt of dat je toch later zit dan de markt..

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Ik heb even dit topic gemengd met een ander topic. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Krisp op 24-11-2015 11:53 ]

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeuomorf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-11-2023
Members only:

[ Voor 96% gewijzigd door Skeuomorf op 04-08-2016 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Bij 32 uur per week zou je netto best 2000 mogen verdienen in die regio. Iets hoger ook wel. Dus misschien is het tijd om te gaan kijken naar iets nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• annuh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-06 20:03
Members only:

[ Voor 11% gewijzigd door annuh op 24-11-2015 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Laatst online: 13-06 11:47
annuh schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 12:14:
Members only:
Ja, gezien de locatie, branche en ervaring zit je redelijk conform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 22:25

Seraphin

Meep?

Frazzy schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 08:33:

@t_captain
Bij bruto salaris op mijn loonstrook geeft in oktober aan 16896,00 cumulatief. oftewel 1689,60 per maand?
Aangenomen dat je in Mei 8% vakantiegeld hebt ontvangen, zou je bruto maandsalaris obv het bovenstaande op 1541 (1927 obv 40u) uitkomen. Grootste vraag blijft met welk werk- en denkniveau je huidige functie te vergelijken valt, maar obv eerdere posts in het topic op soortgelijke functies op MBO4 niveau en hoger denk ik dat je aan de onderkant van de bandbreedte zit.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdjeCageman
  • Laatst online: 12-06 14:42
DennusB schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 10:02:
[...]

Slecht is het niet, maar ik dacht wel dat developers wat hoger in salaris-schaal zaten eerlijk gezegd. Ik heb geen idee of mijn beeld daarvan niet klopt of dat je toch later zit dan de markt..
Mijn huidige salaris is zeker onder de maat. In princiepe is het natuurlijk hoe goed je jezelf voelt met het salaris. Toen ik werd aangenomen heb ik het salaris van m'n vorige werkgever (startersloon) meegenomen, niet slim vertel mij wat :X
Dus die verhoging per 1 dec was ook wel nodig, maar of het nu marktconform te noemen is weet ik niet volgens mij, mijn manager en loonwijzer.nl zou ik rond de 2800,- moeten verdienen. En op deze topic zie ik af en toe zulke grote verschillen tegenkomen wat me ook niet echt een goed beeld geeft. Vandaar mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostyGunman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-06 21:36
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:52
Dat je de tijd en ruimte krijgt voor een PhD is ook wat waard toch? Dat is een stukje investering van het bedrijf in jou. Ik neem aan dat je daarna wel sterk in salaris stijgt.

[ Voor 18% gewijzigd door MrAngry op 24-11-2015 15:16 ]

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostyGunman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-06 21:36
MrAngry schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 15:15:
Dat je de tijd en ruimte krijgt voor een PhD is ook wat waard toch? Dat is een stukje investering van het bedrijf in jou. Ik neem aan dat je daarna wel sterk in salaris stijgt.
Mee eens, alleen is de tijd die ik soms voor de PhD krijg klein en ben ik daarmee ook zo ongeveer full time werknemer in plaats van phd student die ook een baan heeft. Sowieso heb alle job-zaken voorrang boven de phd. Maar je hebt zeker een punt, ik ben me ervan bewust :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentje115
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04-2023
FrostyGunman schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 15:19:
[...]

Mee eens, alleen is de tijd die ik soms voor de PhD krijg klein en ben ik daarmee ook zo ongeveer full time werknemer in plaats van phd student die ook een baan heeft. Sowieso heb alle job-zaken voorrang boven de phd. Maar je hebt zeker een punt, ik ben me ervan bewust :)
Ik heb ook een door de bedrijfswereld gesponserde PhD afgerond; het heeft mij 6 jaar gekost. Mijn salaris was 3k-3.5k; en ik praat over 10 jaar geleden (Belgie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-06 14:23
Opleiding(en): MBO 4 ICT Beheerder, HBO Communicatie propedeuse
Certificaten: ITIL V3
Werkervaring: 4 jaar
Werkgever: Zorggroep (1500 werknemers)
Huidige functie: Servicedeskmedewerker
Vakantiedagen: 24 en per een aantal verplichte.
Werkweek: 36 uur op papier maar bijna altijd 40 uur
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Reiskostenvergoeding
Regio: Midden-Nederland
Reistijd: 20 minuten
Salaris: 1357 Euro bruto :/

Op dit moment werk ik al een half jaar op deta-vast basis bij de zorggroep. Ben momenteel in afwachting van een aanbod om daar in vaste dienst te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
Willem30 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:08:

Op dit moment werk ik al een half jaar op deta-vast basis bij de zorggroep. Ben momenteel in afwachting van een aanbod om daar in vaste dienst te komen.
Dat salaris zit een paar procent onder het minimumloon! (1507 op fulltime basis, huidige minimum is 1524 bruto/maand). Oftewel, iedereen die ongeschoold werkt doet verdient al beter dan je..

Lijkt me dat je daar heel snel weg moet, en er dan gegarandeerd in loon op vooruit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Moet zeggen dat ik momenteel ook niet tevreden ben over de beloning voor het werk ben bij mijn werkgever maar dit is echt schandalig. :X

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unusable
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 05-06 15:55
Opleiding(en): HBO Bedrijfswiskunde
Certificaten: Databases en SQL, Scrum certificering (bezig voor Java OCA/OCP certificering)
Werkervaring: 1 jaar werkervaring bij een bank
Werkgever: 1 jaar nu detachering (2 jaar nu aan het werk)

Huidige functie: IT Engineer (DevOps + TIBCO)
Vakantiegeld: Ja 8 %
13/14e maand of winstuitkering: 13e maand: 8,333 %
GSM: Ja + abonnement (ca. 10 eu p/m)
Leaseauto: Ja Ford Focus 2012 (€60,- boven norm)
Werkweek: 40 uur op papier: 36 uur bij klant + 4 uur zelfstudie (certificering)
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Auto privé gebruik heel Europa
Regio: Noord
Reistijd: ca. 2 uur per dag

Maand salaris (bruto): €2750,-

Is dit een beetje marktconform?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huarru
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-06 13:38
Unusable schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:57:
Opleiding(en): HBO Bedrijfswiskunde
Certificaten: Databases en SQL, Scrum certificering (bezig voor Java OCA/OCP certificering)
Werkervaring: 1 jaar werkervaring bij een bank
Werkgever: 1 jaar nu detachering (2 jaar nu aan het werk)

Huidige functie: IT Engineer (DevOps + TIBCO)
Vakantiegeld: Ja 8 %
13/14e maand of winstuitkering: 13e maand: 8,333 %
GSM: Ja + abonnement (ca. 10 eu p/m)
Leaseauto: Ja Ford Focus 2012 (€60,- boven norm)
Werkweek: 40 uur op papier: 36 uur bij klant + 4 uur zelfstudie (certificering)
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Auto privé gebruik heel Europa
Regio: Noord
Reistijd: ca. 2 uur per dag

Maand salaris (bruto): €2750,-

Is dit een beetje marktconform?
Ziet er prima uit voor je leeftijd en werkervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:17

TFHfony

Professional Weirdo

..

[ Voor 99% gewijzigd door TFHfony op 01-12-2015 16:10 ]

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VorCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-06 21:15
TFHfony schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:10:
OK, ik voel mij een beetje een oude lul als ik die leeftijden hier voorbij zie komen, maar goed ;-)

Leeftijd: 41
Welcome to the oldies/40's club, al lig jij 1 jaar voor op mij. :+

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024

Je laat je wel redelijk uitknijpen naar mijn idee. Ik ben zonder werkervaring een jaar of 2/3 terug met een hoger salaris begonnen terwijl ik in dezelfde regio zit. Als de zorggroep je een mooi aanbod kan doen zou ik daar op in gaan en als ze dat niet doen verder solliciteren en bovenal je certificeren. Dat is en een stok achter de deur voor extra salaris (zeker binnen de detachering) en kan voor jou een doorgroei mogelijk maken en of dat dan binnen de zorggroep,detachering of een ander bedrijf is maakt niet heel veel uit.

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Nu online
Members only:

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

• _vision
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10-02 23:38
Members only:
Als startsalaris zou dit nog kunnen, maar na 3 jaar relevante (neem ik aan) werkervaring zit er wel meer in. Zeker met een WO diploma op zak. Volgens mij is het gemiddelde startsalaris van een WO informaticus zo'n 2500 euro per maand (jaarlijks onderzoek Elsevier).

Het kan natuurlijk dat PHP niet zo 'hot' is, maar dat kan ik niet inschatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hesperus
  • Laatst online: 02-04 22:02
Opleiding(en): MBO NIVEAU 3 ICT
Certificaten: - ITIL v3, MS certificaten zoals XP/Vista/7 en AD 2008
Werkervaring: 7 jaar
Werkgever: Telco (gedetacheerderd)
Huidige functie: 1e , 2e lijns en wat administratief

Vakantiegeld: Ja, 8%
13/14e maand of winstuitkering:13e maand & bonus over winst: Nee

Laptop: Ja Dell Latitude 7000 + Ipad Air 2 64 GB
GSM: Ja - Iphone 6 64 GB ,FUP met data en voice
Leaseauto: Ja , Ford Focus 25K
Pensioenregeling: Plusregeling bij Stipp
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Ja
vaste onkosten vergoeding: 30 EUR
Regio: Den Haag
Reistijd: 120 minuten - heen en terug
Studiemogelijkheden: Zoals examen en boeken vergoed

Maand salaris (bruto): 2350bruto

Weet niet echt of dit redelijk is gezien mijn leeftijd en mijn werkzaamheden.
Af en toe naar het buitenland geweest voor de zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VERNederlander
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:23
Members only:
Zoals iemand anders ook al aangeeft, ik vind dit een startsalaris voor een WO-opleiding Inf. Met drie jaar ervaring zou ik wel verwachten dat je naar rond 3000 bruto maandsalaris gegroeid zou zijn. Daarnaast zijn je secundaire arbeidsvoorwaarden ook zuinigjes, dus ik zou je aanbevelen om eens rond te gaan kijken.

Ik kan geen oordeel vellen over het niveau van je huidige functie in relatie tot je opleiding, als dit relatief laag is, kan ik me het salaris enigszins voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VorCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-06 21:15
Hesperus schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:44:
Opleiding(en): MBO NIVEAU 3 ICT
Certificaten: - ITIL v3, MS certificaten zoals XP/Vista/7 en AD 2008
Werkervaring: 7 jaar
Werkgever: Telco (gedetacheerderd)
Huidige functie: 1e , 2e lijns en wat administratief

13/14e maand of winstuitkering:13e maand & bonus over winst: Nee

Laptop: Ja Dell Latitude 7000 + Ipad Air 2 64 GB
GSM: Ja - Iphone 6 64 GB ,FUP met data en voice
Leaseauto: Ja , Ford Focus 25K
Pensioenregeling: Plusregeling bij Stipp
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Ja
vaste onkosten vergoeding: 30 EUR
Regio: Den Haag
Reistijd: 120 minuten - heen en terug
Studiemogelijkheden: Zoals examen en boeken vergoed

Maand salaris (bruto): 2350bruto

Weet niet echt of dit redelijk is gezien mijn leeftijd en mijn werkzaamheden.
Af en toe naar het buitenland geweest voor de zaak.
Het is niet veel je bruto salaris als je alleen kijkt naar je leeftijd en ervaring. Aan de andere kant heb je best wel redelijk veel secundaire zaken erbij.

Ik denk zelf dat het salaris past bij je huidige functie. Gezien je ervaring en certificeringen is het misschien wel een idee om eens te gaan kijken naar een volgende functie die daarmee ook een hoger salaris mee brengt.

De reistijd is neem ik even aan inclusief files?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Leeftijd: 31
Opleiding(en): MBO niveau 2 ICT, MBO 2 en 3 detailhandel
Certificaten: - ECDL
Werkgever: -
Huidige functie: Systeem/netwerkbeheer
13/14e maand of winstuitkering:13e maand
Laptop: Dell E5440
GSM: nee
Leaseauto: nee
Pensioenregeling: ja
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden:
vaste onkosten vergoeding: 120 EUR
Regio: Hoofdorp
Reistijd: 30 minuten
Salaris: netto 1700+-

bedrijfsnaam noem ik maar even niet om persoonlijke redenen.
Ben zo dom geweest om na niveau 2 te stoppen met studie en in de detailhandel te gaan werken waar ik diploma's voor ben gaan halen.
Echter na 3 winkelketens 6 ontslagrondes waarvan ik 2 keer te l*l was dacht ik tijd voor de ICT wereld.
Het is momenteel geen vetpot maar ik kan goed rondkomen doordat ik ook nog wat andere inkomsten heb.

[ Voor 7% gewijzigd door HADES2001 op 27-11-2015 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Ik weet niet zeker of dit het juiste topic is, maar ik ga binnenkort bij IBM aan de slag en heb maandag contractonderhandelingen en dus zal ook het loon ter sprake komen.

Ik start als Young Graduate Trainee (+- 2 maanden training) en zal als IT Business Analyst aan de bak gaan 40u per week.

Heb slechts een HBO Business Administration bachelor en heb geen idee wat een beetje een leuk startersloon is met weinig ervaring.

Ik hoop op een 2500-3000 bruto inkomen; is dit reëel? IBM heeft wel aardig wat geld in omloop immers :+
Qua secundaire arbeidsvoorwaarden hoop ik op iets als een laptop of fikse korting op een laptop.

Edit: Zeer slechte bron, niet reëel

[ Voor 3% gewijzigd door stin00 op 27-11-2015 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-06 23:00

DeluxZ

Livin' the good life

Lijkt me sterk dat je dat krijgt als ik je verhaal zo lees. Je bent net van school af? Leeftijd? Wat is weinig ervaring?

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeveloperNL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-06-2024
stin00 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 12:58:
Ik weet niet zeker of dit het juiste topic is, maar ik ga binnenkort bij IBM aan de slag en heb maandag contractonderhandelingen en dus zal ook het loon ter sprake komen.

Ik start als Young Graduate Trainee (+- 2 maanden training) en zal als IT Business Analyst aan de bak gaan 40u per week.

Heb slechts een HBO Business Administration bachelor en heb geen idee wat een beetje een leuk startersloon is met weinig ervaring.

Ik hoop op een 2500-3000 bruto inkomen; is dit reëel? IBM heeft wel aardig wat geld in omloop immers :+
Qua secundaire arbeidsvoorwaarden hoop ik op iets als een laptop of fikse korting op een laptop.
Ze hebben veel geld, maar ook veel nieuwe kandidaten ;) Ik denk dat het instap salaris laag is (2100-2300), maar dat je snel stappen zal maken de eerste 2 jaar (richting 2600-2800). Als je net van school komt is salaris ook niet top prioriteit. Het is belangrijker dat je veel trainingen kan doen en veel relevante ervaring kan opdoen en ik dat je bij IBM daar goed op je plek zit. Bedragen zijn indicatie, maar volgens mij werken veel grote it bedrijven/detacheerders zo met trainee's. Laptops worden meestal verschaft (hoe kan je anders je werk doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalZero
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:02
Denk eraan dat je als trainee bij een dergelijke club eerder tussen de 1850~2250 als startersloon krijgt.

Salaris is nu nog niet leidend, focus op training en netwerken wel.

Opper-prutser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Ik had inderdaad een wat discutabele bron gevonden voor starterssalarissen in de IT; een startersloon van om en nabij de 1800-2000 bruto is inderdaad reëler.
Het was ook een misvatting om IBM direct aan het IBM servicecenter te linken, ik werd zojuist al door de recruiter gebeld.. Ik had toch wat meer research moeten doen :+
FatalZero schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 14:59:
Denk eraan dat je als trainee bij een dergelijke club eerder tussen de 1850~2250 als startersloon krijgt.

Salaris is nu nog niet leidend, focus op training en netwerken wel.
Salaris is voor mij ook geen onderhandelingspunt moet ik zeggen, ik ben inderdaad meer gefocust op het snel leren en trainingen volgen om hopelijk aan de verwachtingen van IBM CIC te voldoen en iets te kunnen toevoegen.

Ik heb ook geen harde IT achtergrond met een BA dus moet snel veel bijleren.
Dank voor de antwoorden, heb zin om aan de slag te gaan!

[ Voor 4% gewijzigd door stin00 op 27-11-2015 15:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-06 15:40
_vision schreef op donderdag 26 november 2015 @ 18:17:
Als startsalaris zou dit nog kunnen, maar na 3 jaar relevante (neem ik aan) werkervaring zit er wel meer in. Zeker met een WO diploma op zak. Volgens mij is het gemiddelde startsalaris van een WO informaticus zo'n 2500 euro per maand (jaarlijks onderzoek Elsevier).

Het kan natuurlijk dat PHP niet zo 'hot' is, maar dat kan ik niet inschatten.
Gezien z'n salaris zit 'ie bij een doorsnee PHP 'web design' bedrijfje dat vooral op kosten concurreert. M.i. gooi je dan gewoon je masters weg: je kunt met een dergelijke opleiding ook bij een grote integrator aan de slag.

Heck; er zijn consulting bedrijven die mij, ongeacht mijn ervaring, niet willen hebben omdat ik geen master heb. Als je toch wat van je carriere wil maken ga daar dan kijken.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikver
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-06 15:49

erikver

Ik zeg...

Per 1-1-16 gepromoveerd :)

Members only: title

Life's not a Krentenbol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSynn
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-06 12:48
Detachering uit gegaan :)

Leeftijd: 34
Opleiding(en): Bsc Informatiekunde, bezig met Msc BPMIT
Certificaten: ITIL, PSM 1
Werkervaring: 8
Werkgever: Vliegveld
Huidige functie: Technisch Coordinator

13/14e maand of winstuitkering: 0-12%
Laptop: -
GSM: Iphone 6 FUP eigen bijdrage 20,-
Leaseauto: -
Werkweek: 36
Pensioenregeling: 60% wg / 40% wn
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Opleiding betaald, aan-/verkoop dagen, collectiviteit zorg, 1% inzetbaarheidsbudget (sport/opleiding/loopbaan coach/...)
Land: NL
Regio: NH
Reistijd: 30-45min enkel

Maand salaris (bruto): 4550,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382732

Leeftijd: 47
Opleiding(en): HTS Informatietechniek, diverse bedrijfsopleidingen
Certificaten: geen
Werkervaring: 23 jaar
Werkgever:
Huidige functie: solution architect

Vakantiedagen: 30
13/14e maand of winstuitkering: prestatieafhankelijke flexsalaris
Laptop: ja
GSM: ja
Leaseauto*: ja
Pensioenregeling: ja
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: collectieve ziektekostenverzekering
Land: NL
Regio: NL
Reistijd**: 1 uur

Maandsalaris (bruto): 6200.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xerohumoris
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:22
Opleiding(en): Ba Geneeskunde
Certificaten: Niets relevans
Werkervaring: NvT
Werkgever: contract met 3 instellingen. Laat de naam even achterwege.
Huidige functie: Junior Co-assistent

Vakantiegeld: -
Vakantiedagen: 1 week vrij na 5 werken
13/14e maand of winstuitkering: -
Laptop: -
GSM: -
Leaseauto*: -
Werkweek: Contact 46 Werkelijk meer
Pensioenregeling: -
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Als diensten na 19 uur zijn krijg je eten van de baas.
Regio: NvT
Reistijd**: Ongeveer 60 minuten

Maandsalaris (bruto): € 0,00 Ook geen basisbeurs.
Collegegeld: € 1900+/j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugl
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07:49
Bijna zelfde hier. ...
......knip.....

[ Voor 92% gewijzigd door Gugl op 09-04-2018 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerohumoris
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:22
Gugl schreef op maandag 30 november 2015 @ 22:44:
Bijna zelfde hier. ...

Nog 1,5 jaar te gaan. ....
Ik helaas nog wat langer. Ben pas afgelopen oktober begonnen met mijn JuCo. Waar ik studeer is dat onderdeel van de Master.
Pagina: 1 ... 3 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld om arbeidsvoorwaarden in relatie tot functie, werkzaamheden en achtergronden te delen.

Beperk vragen en bijbehorende reacties tot:
* redelijkheid van de arbeidsvoorwaarden gegeven het profiel
* verduidelijking van de arbeidsvoorwaarden en/of het profiel
Geen discussies! Daarvoor zijn andere topics.

Reageer je voor de 2e maal kort achter elkaar dan ben je waarschijnlijk offtopic aan het discussieren Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/smileys/wink.gif
Idem bij gebruik van ~~~~~~~~~~~~~~~[offtopic] tags.