Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-10 09:40
Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:16:
[...]

en zou je dan beter niet voor de samsung s6 gaan? maarja, het is en blijft samsung (touchwiz :r )
Andere launcher of thema en nog beter is een custom rom. Draait fantastisch hier.

[ Voor 17% gewijzigd door Garret1410 op 29-10-2015 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dageeknerd
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-10 10:32
Ik had mijn hoop na het falen van de nexus 5x gezet op deze, ik ga toch voor een G4 met google now launcher denk ik. Om nou elke dag met een lader te gaan lopen zit ik ook niet op te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:17
Huh?? Ik heb nu al een invite binnen? Dat is wel erg snel zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-10 22:11
Ik heb een invite gehad waar ik eigenlijk niets mee ga doen. Als ik iemand er een plezier mee kan doen? Laat het even weten. En Pm dan ook meteen even hoe ik de invite bij je krijg, gezien de invite aan mijn account vast zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tintilla
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-10 20:53
Hier ook een invite ontvangen, als niemand van mijn vrienden hem hoeft dan bied ik um ook aan.

SFE 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:21
De invites zijn persoonlijk jongens, je kan ze niet overdragen. Je moet hem binnen 72 uur claimen en dan 5 november kan je hem kopen.

Ik heb ook een invite gehad en geclaimed, niet voor mezelf maar voor mn moeder :) Die stond op het punt een Z3 compact te kopen maar aangezien die al een tijdje uit is lijkt het me beter om voor een nieuw model te gaan aangezien ze er wel een tijd mee wil doen.

Ben zelf een happy OPO gebruiker dus heb er wel vertrouwen in.

[ Voor 53% gewijzigd door Bartske op 29-10-2015 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14:05
Ik wacht af... Ik zit nog te twijfelen of ik deze wil. Zit momenteel met de OnePlus One. Toch kriebelt het behoorlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Invite delen is niet mogelijk??
Amders mag iemand die van mij ook wel hebben. ;)
Vanochtend meteen ingeschreven maar ben er nog niet uit of ik m echt wil, eerst de reviews afwachten en wellicht m'n huidige telefoon 'opmaken' voordat er een vervanger komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:53

DarkSide

theres no place like ::1

Kans is dat hetzelfde truckje als met de OP2 te doen is met de invites?
Zo heb ik ook iemand mijn persoonlijke OP2 invite gegeven.

Ik hou voorlopig mijn OP1. De 2 vond ik toch niet interessant voor het geld.
De X is wel interessant maar geen opvolger voor mijn 1.
Tenzij deze nu stuk gaat oid.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiago
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-09 23:03
Hier ook invite ontvangen en geclaimd. 5 november bestellen dan maar.

 Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB ---  iPhone 12 Blue --- Med600X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga hem denk ik halen wanneer ik een invite krijg... Heb nu een oneplus maar vind hem te groot. Deze is perfect! 5", AMOLED, €269, prachtig design.. Dit is wat mij betreft wat de Nexus 5X had moeten zijn.. Smaken verschillen, maar vind 'm persoonlijk vele malen mooier dan de iPhone 6(s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:24
Drossie schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 20:11:
Kan iemand me, behalve het formaat, de verschillen tussen de Oneplus Two en oneplus X eens vertellen? I
Tegenwoordig staan 2 OnePlus toestellen ook in de pricewatch.

http://tweakers.net/price.../456653;466692/categorie/

Verschil wat er niet in staat (kon het in ieder geval zo snel niet vinden) is dat de Oneplus Two ook te verkrijgen is met 64GB intern geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:07
PCSO schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 20:17:
[...]
Verschil wat er niet in staat (kon het in ieder geval zo snel niet vinden) is dat de Oneplus Two ook te verkrijgen is met 64GB intern geheugen.
Het 64 GB model heeft ook 4 GB RAM overigens. ;)

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Dit is volgens mij het toestel waar ik op zit te wachten. Middensegment 5"max met dualsim. en dan ook nog amoled, en multicolor notifyled.

Wat is oxygen voor een schil?

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:19

LankHoar

Langharig tuig

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Pinin schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 21:17:
Dit is volgens mij het toestel waar ik op zit te wachten. Middensegment 5"max met dualsim. en dan ook nog amoled, en multicolor notifyled.

Wat is oxygen voor een schil?
OxygenOS is een beetje als CyanogenMod maar dan wat minder feature-rijk. Moet wel gezegd worden dat er steeds meer features komen. Vrij stock Android dus, maar wel met de nodige extra features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilion
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-10 16:20
De OnePlus X zou Bluetooth 4.0 hebben, waar ik het volgende over lees:
"Bluetooth and 4G (LTE) famously don’t get on: their signals interfere degrading one another’s performance and draining battery life. Bluetooth 4.1 eliminates this by coordinating its radio with 4G automatically so there is no overlap and both can perform at their maximum potential. Given most phones will come with 4G next year this is a vital improvement." (bron)

Iemand die hier iets meer kan vertellen over het feit dat 4G en Bluetooth 4.0 elkaar zouden tegenwerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devani
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-09 23:33
Lang getwijfeld over mijn volgende toestel, maar ik ben om. Goede looks met voor mij voldoende specs en een nette prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm zou dit een goede vervanger zijn qua specs voor mijn Iphone 5? Ik wil er wel 1 hebben waar ik voorlopig vooruit mee kan en vind dat het schermformaat zeker niet groter mag zijn dan 5inch.

Ik heb geen zin om weer de discussie iOS vs Android op te wekken, dus graag alleen op specs beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:19

LankHoar

Langharig tuig

Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 09:57:
hmmm zou dit een goede vervanger zijn qua specs voor mijn Iphone 5? Ik wil er wel 1 hebben waar ik voorlopig vooruit mee kan en vind dat het schermformaat zeker niet groter mag zijn dan 5inch.

Ik heb geen zin om weer de discussie iOS vs Android op te wekken, dus graag alleen op specs beoordelen.
Prijs/kwaliteit verhouding? Zeker weten, meer bang for the buck kan ik me momenteel niet voorstellen.

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
LankHoar schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 10:10:
[...]

Prijs/kwaliteit verhouding? Zeker weten, meer bang for the buck kan ik me momenteel niet voorstellen.
Idd, en qua snelheid zit het ook wel goed aangezien het vrijwel stock Android is! En Oled is gewoon een dikke upgrade vanaf een iPhone 5!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilion
DennusB schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 10:17:
[...]

Idd, en qua snelheid zit het ook wel goed aangezien het vrijwel stock Android is! En Oled is gewoon een dikke upgrade vanaf een iPhone 5!
Ik denk dat de camera ook wel een grote vooruitgang is:
  • Van 8 naar 13 megapixel (rear)
  • Van 1.2 naar 5 megapixel (front)
  • Focus waarschijnlijk? (welke van de OnePlus X behoorlijk snel moet zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayerrp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-04 23:11
Ik denk dat ik ook een vervanger voor m'n HTC One heb gevonden.
Wil namelijk perse niet groter dan 5", speel amper games, dus het snelste van het snelste hoeft ook niet.
Gewoon een telefoon waar ik lekker een tijdje (goedkoop) meer vooruit kan icm een sim-only.

Kwam trouwens een leuk filmpje tegen met wat shots van de ingebouwde camera : Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klinkt als een goede deal. Ik moet zeggen dat ik geen verstand heb als t gaat om processors & RAM.

De OPX heeft een Qualcomm Snapdragon 801 quad-core @ 2.3 GHz Adreno 330 GPU en 3GB RAM. Is dit een beetje ok en een lekkere upgrade tov mijn Iphone 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 10:40:
klinkt als een goede deal. Ik moet zeggen dat ik geen verstand heb als t gaat om processors & RAM.

De OPX heeft een Qualcomm Snapdragon 801 quad-core @ 2.3 GHz Adreno 330 GPU en 3GB RAM. Is dit een beetje ok en een lekkere upgrade tov mijn Iphone 5?
zijn natuurlijk 2 verschillende OS-en. En IOS is wat beter gericht op de hardware dan Android.
Maar de 5 is inmiddels ook al wat ouder natuurlijk

hier staat een simpele vergelijking
http://smartphones.specou...e-iPhone-5-vs-OnePlus-One

De SD801 is ook alweer een "oudje". Maar voordeel van de moderne CPU's is dat ze van zichzelf al snel zijn. een SD808/810 of straks 820 is natuurlijk sneller. Maar de dagelijke performance is prima met een 801.
MIjn OPO doet het nog prima en kom geen performance tekort waardoor ik zou moeten upgraden naar een nieuwe telefoon.

De OPX is daarom denk een goede deal. Leuke specs die meer dan prima zijn voor dagelijks gebruik voor een hele leuke prijs. Je gaat al gauw meer betalen voor andere telefoons, die vaak dan zelfs nog een SD6xx hebben bv.

Je zou zeker vooruitgaan tov een iphone 5

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:22
JeroenC87 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 08:14:
De OnePlus X zou Bluetooth 4.0 hebben, waar ik het volgende over lees:
"Bluetooth and 4G (LTE) famously don’t get on: their signals interfere degrading one another’s performance and draining battery life. Bluetooth 4.1 eliminates this by coordinating its radio with 4G automatically so there is no overlap and both can perform at their maximum potential. Given most phones will come with 4G next year this is a vital improvement." (bron)

Iemand die hier iets meer kan vertellen over het feit dat 4G en Bluetooth 4.0 elkaar zouden tegenwerken?
Ik lees dat de upgrade van BT 4.0 > 4.1 softwarematig zou kunnen (o.a. hier)
Als dit daadwerkelijk zo is, waarom kiezen fabrikanten tegenwoordig dan niet standaard voor de nieuwste versie die de chip ondersteunt?
Is het aannemelijk dat je d.m.v. een custom rom wél BT 4.1 zou kunnen verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:05
Wat ik me afvraag. Op de Oneplus site staat dat je 72 uur hebt om te claimen, en 24 uur om te kopen, maar de verkoop start pas 5 November. Bedoelen ze dan 24 uur vanaf de 5e of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMaxedTank
  • Laatst online: 16:47
pixels66 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:14:
Wat ik me afvraag. Op de Oneplus site staat dat je 72 uur hebt om te claimen, en 24 uur om te kopen, maar de verkoop start pas 5 November. Bedoelen ze dan 24 uur vanaf de 5e of wat?
Ja, mijn invite verloopt over 9 dagen en 7 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeltjuh
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Heeft iemand al ergens informatie gezien over de ondersteuning van beide simslots voor 3G/4G?
Wat ik wil weten, is of beide slots dit ondersteunen, of dat de 2e sim permanent op GPRS zit, zoals bij veel dual-sim toestellen het geval is.

Ik hoef niet op beide sims tegelijkertijd 3G/4G actief te hebben, zolang ik maar kan kiezen op welke van de twee het actief is.

Op de OPT is naar ik meen dit laatste mogelijk, maar dat biedt natuurlijk geen garantie......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Ja inderdaad, die info zal gelden voor de invites na 5 November vermoed ik.. Mijn invite loopt ook 9 dagen.. Heerlijk, ik bestel hem direct op de 5e!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barista
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:07
Hier word ik wel enthousiast van! Mooi design, goed formaat, strakke specs.
Maar een vraag: Heeft iemand ervaring met de GPS van Oneplus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Barista schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:26:
Hier word ik wel enthousiast van! Mooi design, goed formaat, strakke specs.
Maar een vraag: Heeft iemand ervaring met de GPS van Oneplus?
Ik heb alleen ervaring met de GPS van de OPO, en die werkt voor mij erg goed. ICM agps heb ik altijd binnen 5 sec een fix, en gebruik hem ook veel voor hardlopen te tracken en hij verliest eigenlijk nooit z'n signaal (loop in een stedelijk gebied met veel gebouwen). Hoe dat bij deze is weet ik niet natuurlijk maar het lijkt me dat ze er geen slechtere ondersteuning voor inbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barista
Bartske schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:31:
[...]

Ik heb alleen ervaring met de GPS van de OPO, en die werkt voor mij erg goed. ICM agps heb ik altijd binnen 5 sec een fix, en gebruik hem ook veel voor hardlopen te tracken en hij verliest eigenlijk nooit z'n signaal (loop in een stedelijk gebied met veel gebouwen). Hoe dat bij deze is weet ik niet natuurlijk maar het lijkt me dat ze er geen slechtere ondersteuning voor inbouwen.
Ik snap dat er geen antwoord zou volgen specifiek voor de OnePlus X. Maar ik had ooit gelezen dat Chinese smartphones soms wat moeilijkheden hiermee hadden. Fijn om te lezen dat dit bij OnePlus niet het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:50
Ik had mijn zinnen gezet op één van de nieuwe nexus toestellen maar dit kan wel eens een hele mooi opvolger worden voor mijn iPhone 5.

Heeft iemand een idee hoe het gesteld is met de batterijduur? Die van de OP2 was namelijk niet zo heel denderend in verhouding tot de grootte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indiaan706
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:15
Hoe laat hadden de mensen die de invite al binnen hebben zich aangemeld?
Ik heb me gisteren rond het middaguur ingeschreven maar heb nog niks gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Indiaan706 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:43:
Hoe laat hadden de mensen die de invite al binnen hebben zich aangemeld?
Ik heb me gisteren rond het middaguur ingeschreven maar heb nog niks gehoord.
11:16 hier, een vriend heeft zich om 12:00 ingeschreven en ook nog niks gehoord. Ik denk niet dat je tot de invites die nu in omloop zijn afgelopen zijn wat krijgt (en ze zien hoeveel mensen ook daadwerkelijk bestellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Miki schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:40:
Ik had mijn zinnen gezet op één van de nieuwe nexus toestellen maar dit kan wel eens een hele mooi opvolger worden voor mijn iPhone 5.

Heeft iemand een idee hoe het gesteld is met de batterijduur? Die van de OP2 was namelijk niet zo heel denderend in verhouding tot de grootte.
nog weinig over te zeggen. Echte reviews zijn er niet.
Wel is de 801 zuiniger dan de 810. En de OPO doet het goed, met een groter scherm (en batterij).
Maar een kleiner scherm en amoled zal ook helpen. Verwacht zelf dat de X het prima een dag volhoudt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betekent dit dat ik een invite heb? Als ik het zo lees, dan sta ik op de lijst om een invite te krijgen.....

You’re on the list!

Thanks for your interest in the OnePlus X. You'll be notified once you get an invite. In the meantime, you can get more invites to share by spreading the love with friends via

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Precies hoe het er staat. Je staat op de wachtlijst en kunt meer invites verdienen door sharing (die dan ook een invite kunnen aanvragen).

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:52:
Betekent dit dat ik een invite heb? Als ik het zo lees, dan sta ik op de lijst om een invite te krijgen.....

You’re on the list!

Thanks for your interest in the OnePlus X. You'll be notified once you get an invite. In the meantime, you can get more invites to share by spreading the love with friends via
Uuhm lees eens wat het bericht zegt? Je krijgt een email als je een echte invite krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stansfield
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09-2023
DarkSide schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 10:47:
[...]

zijn natuurlijk 2 verschillende OS-en. En IOS is wat beter gericht op de hardware dan Android.
Maar de 5 is inmiddels ook al wat ouder natuurlijk

hier staat een simpele vergelijking
http://smartphones.specou...e-iPhone-5-vs-OnePlus-One

De SD801 is ook alweer een "oudje". Maar voordeel van de moderne CPU's is dat ze van zichzelf al snel zijn. een SD808/810 of straks 820 is natuurlijk sneller. Maar de dagelijke performance is prima met een 801.
MIjn OPO doet het nog prima en kom geen performance tekort waardoor ik zou moeten upgraden naar een nieuwe telefoon.

De OPX is daarom denk een goede deal. Leuke specs die meer dan prima zijn voor dagelijks gebruik voor een hele leuke prijs. Je gaat al gauw meer betalen voor andere telefoons, die vaak dan zelfs nog een SD6xx hebben bv.

Je zou zeker vooruitgaan tov een iphone 5
Ik heb ook niet al te veel verstand van de chips en ram enz. Maar is dit ook voldoende om het makkelijk 2 of 3 jaar uit te houden met de telefoon bij normaal gebruik (geen games). Zonder dat hij zo hinderlijk langzaam wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

De SD801 is nu nog steeds snel (vind ik).Maar is al oud.
Dus of die over 3 jaar nog steeds snel is, is vind ik, lastig te zeggen. Geen idee wat voor updates er uit komen die straks meer gaan vragen van de CPU.
Wel heb ik liever een SD801 dan een nieuwere SDS6xx.

En als je niet bang bent voor rooten en CR's dan je dat altijd nog dien.
Die weten meestal nog wel wat extra's uit een oude telefoon te halen.
Zelf vind ik 3 jaar erg veel voor een telefoon.
Maar in deze prijsklasse kan je bijna niet stuk gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Het is hier NIET de bedoeling om te vragen om invites. Lees daarbij aub ook even de topicwaarschuwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 10:40:

Mijn reactie in je topic die meteen gesloten werd:

"Qua support.. Mwah, dan ben je bij Apple beter af. Zowel software als garantie. Prijs/kwaliteit natuurlijk de OnePlus X. Qua specs.. Ik gebruik nu de OnePlus One, de specs van de One en de X lijken behoorlijk op elkaar. Dat ding is nog steeds heel snel, De processor is ook in deze tijd nog steeds een snelle een. Camera van de OnePlus One was al zeer degelijk, en nu wordt er gebruik gemaakt van een nieuwere en beter presterende, als we Carl Pei mogen geloven. Scherm is een AMOLED van Samsung, je kunt dus een goed ogend scherm verwachten. Batterij lijkt mij ook prima in orde, je zal er hoogstwaarschijnlijk niet op achteruit gaan. AMOLED, een 1080p 5" scherm en een snapdragon 801 lijkt mij een zeer fijne combinatie.

Add-up: Je kunt er vanuit gaan dat hij lekker snel is, de camera gaat goed presteren, software is vrij stock Android en hij ziet er natuurlijk ontzettend mooi uit.

Ik denk dat het een leuke vervanger is, en al helemaal om van iOS naar Android te gaan."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilion
Zanzarismo schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:13:
[...]

Ik lees dat de upgrade van BT 4.0 > 4.1 softwarematig zou kunnen (o.a. hier)
Als dit daadwerkelijk zo is, waarom kiezen fabrikanten tegenwoordig dan niet standaard voor de nieuwste versie die de chip ondersteunt?
Is het aannemelijk dat je d.m.v. een custom rom wél BT 4.1 zou kunnen verkrijgen?
Zou wel raar zijn als ze dan bijna 2 jaar later nog steeds BT4.0 beschikbaar maken en niet direct BT4.1. Of dit zou al een beperking moeten zijn van de 5.1.1 ROM van Oxygen OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:50
Heeft iemand nagedacht over een eventuele toekomstige update naar Android 6.0 en de SD801? De SD801 is namelijk een 32bit soc zonder encryptie rekenkracht en laat Android 6.0 standaard encryptie hebben. De Nexus 6 had er vorig jaar ook last van(lag enzo) en heeft dezelfde soc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:10

SD5k

>4&X

Miki schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:59:
Heeft iemand nagedacht over een eventuele toekomstige update naar Android 6.0 en de SD801? De SD801 is namelijk een 32bit soc zonder encryptie rekenkracht en laat Android 6.0 standaard encryptie hebben. De Nexus 6 had er vorig jaar ook last van(lag enzo) en heeft dezelfde soc.
Android 6.0 heeft niet standaard encryptie aan staan, dat is afhankelijk van het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilion
Miki schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:59:
Er zijn toch ook al Android 6.0 ROMS voor de OnePlus One (welke dezelfde SD801 heeft, dus dat lijkt me geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
  • Laatst online: 15-10 14:40
Ik dacht dat er in de Reddit-AMA gezegd werd dat Android 6.0 naar dit toestel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:03
Het ontwerp is prachtig. Duidelijk geïnspireerd op de iPhone 4, wat ik persoonlijk een van de mooiste iPhones vind. Dit zou weleens een mooie opvolger van m'n Nexus 4 kunnen worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvonW
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-10 16:45
Yes, dit gaat hem worden voor mij.

Ik heb momenteel nog een Moto G uit 2013. Deze doet het eigenlijk nog prima maar de kleine niet uit te bereiden opslagruimte en crappyass camera beginnen toch vervelend te worden. Ik was naar een nieuwe motorola G 2015 met 2 gig ram aan het kijken maar nu besloten om toch maar voor deze te gaan. Net me toch maar ingeschreven om kans te maken op een aanschaf :P

Ik hoop dat er binnenkort wat goede camera reviews uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:44
Ik dacht exact hetzelfde!
Ook een Moto G first gen hier en dit lijkt een prima opvolger...

Hopelijk komt ie snel beschikbaar!

Enne, is de garantie afhandeling wel goed geregeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrabpPeople
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:13
Ik heb me ook ingeschreven voor een invite. Erg mooie telefoon, die eigenlijk alles wel lijkt te hebben wat ik nodig heb. Zo jammer van de toch eigenlijk kleine accu. Zonde. Maar wie weet is hij in de praktijk meer dan voldoende!

Ik wacht de reviews even af wat dat betreft, maar het zal toch wel even duren voor ik een invite krijg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:30
Het enige waar ik een beetje bang voor ben is het enorme gebrek aan hoesjes voor oneplus telefoons... toestel is een kado voor mijn vrouw maar die wil per se altijd een wallet case en dan ook nog met een of ander hip printje of whatever... maar als ik kijk naar zelfs de opo dan is daar echt niks voor te vinden.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Phusebox schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 09:17:
Het enige waar ik een beetje bang voor ben is het enorme gebrek aan hoesjes voor oneplus telefoons... toestel is een kado voor mijn vrouw maar die wil per se altijd een wallet case en dan ook nog met een of ander hip printje of whatever... maar als ik kijk naar zelfs de opo dan is daar echt niks voor te vinden.
Oneplusone wallet case op google levert toch aardig wat resultaten op. Dat ze voor de oneplusx niet te vinden zijn lijkt me logisch.

[ Voor 5% gewijzigd door EWK op 31-10-2015 09:29 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:30
EWK schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 09:28:
[...]

Oneplusone wallet case op google levert toch aardig wat resultaten op. Dat ze voor de oneplusx niet te vinden zijn lijkt me logisch.
Mwah niet echt. Voor een telefoon die al zo lang op de markt is vind ik het aanbod maar zeer beperkt. Kijk ik naar de bekendere merken dan is van die telefoons gewoon minimaal het tienvoudige aan keuze.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:28

BPP

Phusebox schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 09:44:
[...]

Mwah niet echt. Voor een telefoon die al zo lang op de markt is vind ik het aanbod maar zeer beperkt. Kijk ik naar de bekendere merken dan is van die telefoons gewoon minimaal het tienvoudige aan keuze.
Op NLse sites misschien. Want het is simpelweg een toestel dat hier niet wordt verkocht in een winkel. Ebay staat vol met OPO hoesjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LCD_viewer
  • Niet online
Lijkt mij echt een heel gaaf toestel, ben alleen benieuwd of er een volledig ondersteunende cyanogenmod rom komt.

Zit alleen nog in dubio of ik met de invite die ik heb, de glazen of de keramische versie neem, er is nog niet echt een duidelijke specificatie hoeveel steviger het is. Ik vindt het er wel subliem uitzien dat toestel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicBomer
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-09 17:04
LCD_viewer schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 09:49:
Lijkt mij echt een heel gaaf toestel, ben alleen benieuwd of er een volledig ondersteunende cyanogenmod rom komt.

Zit alleen nog in dubio of ik met de invite die ik heb, de glazen of de keramische versie neem, er is nog niet echt een duidelijke specificatie hoeveel steviger het is. Ik vindt het er wel subliem uitzien dat toestel! :)
Dit staat op androidworld.nl:
Naast de standaardversie van glas en metaal is er ook een limited edition van kermamiek beschikbaar. Het proces om deze versie te maken neemt 25 dagen in beslag aldus het persbericht van OnePlus. Het behuizing is hierdoor krasbestendig en heeft een hardheid van 8,5H op de schaal van Mohs (en dat is hard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:27
Hard als in krasbestendig of breukbestendig? Dat zijn wel twee heel verschillende dingen...

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Een aantal offtopicreacties zijn verwijderd. Lees aub de topicwaarschuwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:17
dreamscape schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 12:45:
Hard als in krasbestendig of breukbestendig? Dat zijn wel twee heel verschillende dingen...
Dat heeft niks met elkaar te maken, in de vorm zoals jij het vraagt.
Als je wilt dat je telefoon krasbestendig is, moet het materiaal inderdaad hard zijn. (indrukken van het oppervlakte t.o.v. de kracht die uitgeoefend wordt c.q. druk)
Als je wilt dat die breukbestandig is dan wil je dat het materiaal taai is (en niet hard, in dit geval zou dat bros zijn).

Tevens vind ik de schaal van mohs een beetje raar om te gebruiken, want de meeste moderne telefoons hebben een hardheid die vergelijkbaar is met kwarts, iets zachter wellicht. Dat betekend doorgaans dat sleutels en naalden geen krassen kunnen toedienen. Volgens wikipedia is kwarts 7. En deze telefoon zit dus op 8,5. Wat eigenlijk wel heel hard is. Maar zo heel veel heb je er ook niet aan. Wanneer stop je je telefoon samen met je diamanten of andere juwelen (niet die juwelen) in je broekzak. Misschien dat je horloge krassen zou kunnen geven, maar ik denk het niet. Wordt ook vrij krap in je broek.
Op het werk zou ik het mij nog kunnen bedenken met extreem harde spanen of iets dergelijks, maar dat is maar een uitzondering en de meeste mensen nemen daar gewoon geen mobiel mee. En je scherm overlijdt dat eerder dan je achterkant.

Daarbij denk ik, wel relevant aan je vraag, dat het uiterst fragiel is. Keramiek is altijd fragiel(er).
Nou zijn er keramieken die wel tegen elastische vervorming kunnen. Maar ik betwijfel of oneplus one daar over beschikt + kan produceren (of laten produceren).
Als we de keramieksoort weten kunnen we er al een hele hoop meer over zeggen.
Doorgaans wordt keramiek gebruikt voor zijn slijtvastheid, isolatie eigenschappen of juist zijn breekbaarheid. Iets wat alle 3 niet echt heel nodig is bij een mobiel.

Begrijp mij niet verkeerd, ik wacht heel ongeduldig op de oneplus x om de eerste review te lezen en vervolgens meteen te kopen als die bevalt (hij kan nu al niet meer tegenvallen).
Het amoled scherm en het formaat is echt een ideale combo voor mij in dit geval (ik hoop ook op een extra goede accuduur die positief uit valt door het gebruik van amoled).
En een FM-receiver. Iets kleins, maar het is wel echt een verademing (en fm is er toch nog wel 5 jaar :p ).

[ Voor 8% gewijzigd door alaintje op 31-10-2015 14:41 ]

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ.daCosta
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-07 15:11
You’re not French? Happens to the best of us. Don’t fret though – we have 7 other pop-up events all around the world lined up for the coming weeks. We will have two OnePlus experience zones in Mumbai and Delhi, and 5 pop-up stores where you will be able to buy a limited amount of OnePlus X devices invite-free. The schedule can be found here. And what’s more, our friends in Finland and the Netherlands will have something quite different to look forward to soon (no ™).

Ik ben benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
LCD_viewer schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 09:49:

Heb je geen speciale invite nodig voor de keramische versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:40

sphere

Debian abuser

Mooi toestel maar jammer dat je weer moet kiezen tussen dual sim en micro SD.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

sphere schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:47:
Mooi toestel maar jammer dat je weer moet kiezen tussen dual sim en micro SD.
Ja, maar het is al meer dan veel andere toestellen hebben

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
RJ.daCosta schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 14:53:
You’re not French? Happens to the best of us. Don’t fret though – we have 7 other pop-up events all around the world lined up for the coming weeks. We will have two OnePlus experience zones in Mumbai and Delhi, and 5 pop-up stores where you will be able to buy a limited amount of OnePlus X devices invite-free. The schedule can be found here. And what’s more, our friends in Finland and the Netherlands will have something quite different to look forward to soon (no ™).

Ik ben benieuwd :D
En waar lees je bovenstaande ? =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
In de oneplus blog op ik dacht, reddit.. Link via hun Facebook pagina naar laatste blog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ.daCosta
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-07 15:11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCKenzy99
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-10 22:03
Is het nou een probleem dat het een 32 bit processor is. Heb je daar last van(over een jaar of 2)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezio Auditore
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-07 10:52
Lijkt me een fantastisch toestel!
Ik was van plan een Xiaomi Mi4c of een Jiayu S3 te kopen, maar ik ben nu gaan twijfelen.
Waarom zou ik (op het design na) voor de Oneplus X kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barista
MCKenzy99 schreef op zondag 01 november 2015 @ 17:55:
Is het nou een probleem dat het een 32 bit processor is. Heb je daar last van(over een jaar of 2)?
Over een jaar, nee. Over twee jaar? Dan wil je sowieso wel weer een nieuwe telefoon. Welke je ook koopt. Zelf een HTC One S van 3.5 jaar oud. Na 2 jaar ga je kijken: wat is er nog meer te krijgen. Na 3 jaar is de traagheid van je mobiel gewoon pure romantiek.

Juist 't voordeel van de oneplus x is de aanschafprijs. Dan kun je over 2 jaar gewoon weer de nieuwste oneplus van dat moment halen... En uiteindelijk kosten je die twee mobieltjes je in twee jaar dan evenveel als één telefoon nu (bijvoorbeeld S6, Z5 Compact of Lumia 950).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCKenzy99
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-10 22:03
Barista schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:46:
[...]
En uiteindelijk kosten je die twee mobieltjes je in twee jaar dan evenveel als één telefoon nu (bijvoorbeeld S6, Z5 Compact of Lumia 950).
goed punt ;) , ben zo iemand die altijd bang is dat het te langzaam zal zijn, vooral dan omdat de 801 2 jaar oud is, maar eigenlijk is het nog gewoon een ruim toerijkende chip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 21:35
De OP is aangepast aan de aankondiging. Als er nog iemand meer / leuke informatie linkjes of afbeeldingen heeft. Stuur mij dan even een PM.

--

Ik vind het echt een prachtig toestel. Heb momenteel een OPO dus het is nog niet echt nodig om deze aan te schaffen. Maar mijn vriendin is op zoek naar een nieuw toestel en ze is de OPX aan het overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StWesleyT
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-05 18:27
OPX, wat een betaalbaar apparaat. Superleuk en een aantal speciale dingetjes.
Enige ECHTE nadeel voor mij is dat ie aan de kleine kant is (ben opo&op2 gewend, en hoopte eigenlijk op een 5.6-5.7"), voor de rest is batterij aan de kleine kant, al moet ie wel bij normaal gebruik een dag mee moeten kunnen.
AMOLED, supervet evenals dualsim/nano&sd, FM. En keramiek (eind november beschikbaar) is een grappige gimmick. Hopelijk dat de breekbaarheid (zoals besproken) meevalt.

Wat betreft de meeting heb ik intern een aantal berichten ontvangen dat er ergens mid-Nov een meeting in onze hoofdstad wordt gehouden.

Hopelijk wordt het gezellig, ik ben er in ieder geval bij!

Qmotion MiniMaatPC2050. PSN: StWesleyT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:29
De OPX lijkt mij eindelijk een goede opvolger voor m'n 4 jaar oude HTC Sensation XE. Ik werd een beetje zat van al die debiel grote telefoons van minimaal 5,5", als je daarnaast ook een beetje normale (qua specs) telefoon wil. Nu is er eindelijk een telefoon die 5" is (liever had ik 4,5-4,7 gehad, maar ok), goed is qua specs én betaalbaar.
Ik ga er zeker eentje bestellen d:)b

Ja ik weet het, Sony heeft nu de Z5 Compact en die is 'klein' (imo normaal formaat) en highend. Maar die is me veel te duur..

[ Voor 15% gewijzigd door Tankiej op 02-11-2015 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit gaat de opvolger worden van mijn Nexus 5! Ik weet niet of 't mag, 't is tenslotte niets commercieels.. maar mijn eerste gedachten van deze telefoon heb ik op mijn blog geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostsozee
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-09 16:45
Ik heb even snel door het topic gescrold en gezocht, maar niks kunnen vinden over wel/niet optische beeldstabilisatie.

Dit was voor mij een gemis bij de One, weet iemand of de X wel optische beeldstabilisatie heeft?

http://speedtest.net/result/2130203198.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:44
Ik heb ook een invite gereserveerd voor de 1+X.

Heb nu een 1+1 64GB en vind 'm super. Zou graag voor de 1+2 zijn gegaan maar de vingerafdruk scanner is voor mij overbodig en doet afbreuk aan het strakke uiterlijk dat de 1+1 wel had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf donderdag dus te bestellen. Weet iemand wanneer je 'm kunt verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2412
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-10 11:26
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:41:
Ik neem aan dat niet iedereen die een invite heeft gereserveerd tegelijk een invite krijgt. In de Oneplus blogs wordt aangegeven dat men in de eerste maand invites verspreid maar hier zijn geen aantallen of garanties gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilion
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:41:
Ik meen ergens gelezen te hebben dat dit 3 weken kon duren (weet alleen even niet meer waar..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeroenC87 schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:46:
[...]

Ik meen ergens gelezen te hebben dat dit 3 weken kon duren (weet alleen even niet meer waar..).
Ahh okee. Daarna toch nog even wachten dus, haha.
michel2412 schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:46:
[...]

Ik neem aan dat niet iedereen die een invite heeft gereserveerd tegelijk een invite krijgt. In de Oneplus blogs wordt aangegeven dat men in de eerste maand invites verspreid maar hier zijn geen aantallen of garanties gegeven.
Ja klopt, maar de invite heb ik zelf ook al binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stansfield
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09-2023
Ik twijfel nog tussen deze en de Nexus 5x. Hoe zit dat precies met de chips:
De Oneplus X heeft 2.3 gigahertz Snapdragon 801 quad-core processor, 3 gigabyte ram.
De Nexus 5X heeft Qualcomm Snapdragon 808 (8992) met 2 gigabyte ram.

Welke is nou sneller en zou het over een jaar of 2 of 3 nog makkelijk kunnen volhouden qua snelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2412
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:48:
[...]

Ahh okee. Daarna toch nog even wachten dus, haha.

[...]

Ja klopt, maar de invite heb ik zelf ook al binnen!
Dat is wel snel dan! Gefeliciteerd, ik wacht er nog op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

michel2412 schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:49:
[...]

Dat is wel snel dan! Gefeliciteerd, ik wacht er nog op :P
Haha dank je! Ik had tijdens de launch al geregistreerd toen de webpagina online kwam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2412
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:52:
[...]

Haha dank je! Ik had tijdens de launch al geregistreerd toen de webpagina online kwam..
Oke, ik pas een dag later.

We zullen zien!

ben erg benieuwd naar de accu duur, als die een beetje in de buurt komt van mijn xperia z2 ga ik hem zeker kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostsozee
Mijn One+1 heeft ooit een kopstoot gemaakt vanaf het bed met de grond waarbij de bediening kapot was gegaan. De slechte afhandeling van OnePLus was voor mij de reden om niet met ze verder te gaan, maar de met de X wil ik ze een 2e kans gegeven.

Ik wil echter voorkomen dat die ook zo makkelijk stuk valt. Lang verhaal kort: welke covers denken jullie dat het meeste bescherming bieden?

https://oneplus.net/accessories?device=x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

michel2412 schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:54:
[...]

Oke, ik pas een dag later.

We zullen zien!

ben erg benieuwd naar de accu duur, als die een beetje in de buurt komt van mijn xperia z2 ga ik hem zeker kopen.
Heb nu de Nexus 5, iets grotere accu dus ik hoop ook iets betere batterij. Maar de Nexus 5 + Marshmallow is wel gruwelijk met Elemental X kernel.

Met die Oneplus X ga ik toch eens kiezen voor design haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joostsozee schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:56:
Mijn One+1 heeft ooit een kopstoot gemaakt vanaf het bed met de grond waarbij de bediening kapot was gegaan. De slechte afhandeling van OnePLus was voor mij de reden om niet met ze verder te gaan, maar de met de X wil ik ze een 2e kans gegeven.

Ik wil echter voorkomen dat die ook zo makkelijk stuk valt. Lang verhaal kort: welke covers denken jullie dat het meeste bescherming bieden?

https://oneplus.net/accessories?device=x
Die houten covers zien er leuk uit, maar ik ben niet zo van de cases. Tot nu toe altijd lederen 'pouches' gehad, aangezien covers het ontwerp en dus uiterlijk van mijn telefoon vergallen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostsozee
Ja, dat heb ik ook. Mijn instelling is altijd 'de mobiel is een gebruiks voorwerp en heeft een design mee gekregen wat o.a. de reden is dat ik het koop' om er dan een hoesje o.i.d. over heen te doen vind ik gewoon raar. Dan kan je design net zo goed niet mee nemen in je zoektocht, maar helaas is een kappote telefoon, hoe mooi ook, niet heel bruikbaar, en dat is toch het belangrijkst.

Dus... Sillicone of Carbon cover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2412
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:58:
[...]

Die houten covers zien er leuk uit, maar ik ben niet zo van de cases. Tot nu toe altijd lederen 'pouches' gehad, aangezien covers het ontwerp en dus uiterlijk van mijn telefoon vergallen haha.
Dat vind ik dus ook, er zijn geen andere achterkantjes beschikbaar toch? Dus ipv glas een andere, ik merk namelijk met mijn Xperia Z2 dat glas krasgevoelig en vooral erg vingerafdruk gevoelig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joostsozee schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:00:
Ja, dat heb ik ook. Mijn instelling is altijd 'de mobiel is een gebruiks voorwerp en heeft een design mee gekregen wat o.a. de reden is dat ik het koop' om er dan een hoesje o.i.d. over heen te doen vind ik gewoon raar. Dan kan je design net zo goed niet mee nemen in je zoektocht, maar helaas is een kappote telefoon, hoe mooi ook, niet heel bruikbaar, en dat is toch het belangrijkst.

Dus... Sillicone of Carbon cover?
Als ik 't goed heb, zit er standaard een silicon cover bij! Dus carbon als extraatje kan geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Hopelijk komt dit er ook voor de onex:

https://blog.oneplus.net/...all-new-customer-service/

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt goed inderdaad. Mocht die meteen aan te schaffen zijn, dan pik ik die ook mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Vast wel: ;) These services will also be extending to the OnePlus X, upon its sale in the respective regions.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-10 11:03
Interessant toestel, hoe zien jullie deze in verhouding tot de WileyFox Storm? Ik heb al beetje rond zitten Googlen, maar het is qua specs continu beetje stuivertje wisselen lijkt het.

De Storm heeft wel NFC en is ARMv8, de X weer een betere camera en dual channel geheugenbus.
Beiden dualsim én SD-slot, al offer je bij de X je dualsim-mogelijkheid er voor op. Storm heeft standaard al 32GB opslag. Wel 3 tientjes duurder, X is weer completer bij levering (met cover en stroomadapter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Admin schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:17:
Interessant toestel, hoe zien jullie deze in verhouding tot de WileyFox Storm? Ik heb al beetje rond zitten Googlen, maar het is qua specs continu beetje stuivertje wisselen lijkt het.

De Storm heeft wel NFC en is ARMv8, de X weer een betere camera en dual channel geheugenbus.
Beiden dualsim én SD-slot, al offer je bij de X je dualsim-mogelijkheid er voor op. Storm heeft standaard al 32GB opslag. Wel 3 tientjes duurder, X is weer completer bij levering (met cover en stroomadapter).
Voor mij zijn 't twee compleet andere toestellen. Ik kies de Oneplus X vanwege 't formaat (5 inch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
michel2412 schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:02:
[...]

Dat vind ik dus ook, er zijn geen andere achterkantjes beschikbaar toch? Dus ipv glas een andere, ik merk namelijk met mijn Xperia Z2 dat glas krasgevoelig en vooral erg vingerafdruk gevoelig is.
Sandstone case is er ook. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-10 11:03
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:22:
[...]

Voor mij zijn 't twee compleet andere toestellen. Ik kies de Oneplus X vanwege 't formaat (5 inch).
Dat zijn toch alle telefoons ;)

Ik zie wel wat parallellen, met name qua prijs natuurlijk, en gewoon redelijke specs voor niet al teveel geld. Ook levert WileyFox z'n toestellen met Cyanogen, waar zagen we dat eerder...

Moet zeggen dat 5" me ook meer aanspreekt dan 5,5"
Pagina: 1 2 ... 31 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Accessoires: [OnePlus X] Het grote accesoires topic
- Levertijden & Prijzen: [OnePlus X] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom roms: [OnePlus X] Rooten & Custom ROM's
- RMA: [OnePlus] RMA & Support