DeNachtwacht schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 14:51:
Het probleem is volgens mij ook dat de garantie-afhandeling de laatste paar weken een stuk slechter is geworden. Ik heb mijn Band twee keer eerder opgestuurd en had toen binnen no time een nieuwe. Nu er een scheurtje in zat ben ik eerst veelvuldig niet of slecht geholpen door de Nederlandse klantenservice, tot ik bij de Engelse uiteindelijk terecht kwam.
Die doet er nog lang over, en grote vraag is nu of de gerepareerde die ik opgestuurd krijg niet dezelfde defecten heeft als ik hierboven lees. Gelukkig lijkt het er vooralsnog op dat ze mij een nieuwe hebben toegestuurd.
Jij bent precies wel een fan van het terugsturen van je band

(sorry, suckt wel dat je zo vaak er problemen mee hebt gehad al, ik zit nog maar aan 1 vervanging).
Ik zou gewoon de engelse rechtstreeks contacteren.
Bellen gaat jammer genoeg niet want dat kan je niet van onze telefoonlijnen.
Wat ik deed was via de site en de formulieren en dan telkens via de chat als ik ze nodig had.
Ik vond ze echt enorm vriendelijk en hulpvol. Je moest wel vaak proberen om binnen te geraken.
Misschien dat ze de vraag naar nieuwe vervangingen niet meer kunnen bijhouden
Wat btw vaak is (niet bij microsoft daarom maar op andere plaatsen heb ik het al wel ervaren) is dat ze je eerst iets anders zoals een refurbished proberen te slijten, indien je hiermee akkoord gaat zijn zij gelukkig. Indien je aangeeft dat je een nieuw product verwacht of toch 1 zonder slijtage sporen, dan krijg je meestal wel gewoon hetgeen je recht op hebt.
En wie weet heeft de persoon die de refurbished producten behandeld gewoon niet goed opgelet en de krassen op de clasp gelaten voor wat het is.
Op zich mogen ze je band gewoon herstellen of je een refurbished sturen, maar dan moet het wel in degelijke staat zijn als ze je een refurbished sturen.
Gewoon de chat eens starten op de UK site en dit aangeven. Ben er zeker van dat ze het oplossen.