Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02:22
_superboer_ schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 14:41:
Gister de Band 2 ontvangen via Amazon UK. Iemand een idee hoe ik de band kan gebruiken bij het skiën?
Sja ik zou gewoon de fietsmodus met GPS gebruiken in dit geval. Er is geen Ski tile, en ook in de Guided Workouts zijn nog geen ski programma's. De GPS meting zal verder prima zijn, enige nadeel is dat als je ook de fietsmodus wil gebruiken voor fietsen, al je PR's meteen verslagen worden want je zit al snel op 60/70 km/u als je de berg af suist ;)

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _superboer_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
DeNachtwacht schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 16:32:
[...]

Sja ik zou gewoon de fietsmodus met GPS gebruiken in dit geval. Er is geen Ski tile, en ook in de Guided Workouts zijn nog geen ski programma's. De GPS meting zal verder prima zijn, enige nadeel is dat als je ook de fietsmodus wil gebruiken voor fietsen, al je PR's meteen verslagen worden want je zit al snel op 60/70 km/u als je de berg af suist ;)
Dat zou inderdaad een tussenoplossing zijn. Ik heb m'n avondje Snowworld nu maar gewoon als een work out getracked. Hopelijk komt er nog een Tile voor. Is er ergens een mogelijkheid om suggesties aan Microsoft door te geven?

Ik heb nu Strava gelinkt aan MS health, is er een mogelijkheid om mijn oude activiteiten alsnog door te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrBuggyB
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-10 21:23
Inmiddels ook aan de Band2. Gps doet het echter niet. Anderhalf uur fietsen over de Veluwe en nog geen fix. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:09
BrBuggyB schreef op maandag 29 februari 2016 @ 00:30:
Inmiddels ook aan de Band2. Gps doet het echter niet. Anderhalf uur fietsen over de Veluwe en nog geen fix. Iemand een idee?
De eerste keer kan een gps fix lang duren, bij elk gps device, maar 1,5 uur is wel erg lang. Leg hem eens buiten neer en laat hem stil liggen zodat hij een fix makkelijker kan krijgen. Krijg je nog steeds geen fix, dan een garantieclaim indienen...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinFM
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-09 20:25
_superboer_ schreef op zondag 28 februari 2016 @ 22:23:
[...]

Ik heb nu Strava gelinkt aan MS health, is er een mogelijkheid om mijn oude activiteiten alsnog door te sturen?
Vorige week was er blijkbaar een storing, toen kwamen vier dagen mijn activiteiten wel in MS Health, maar werden ze niet doorgestuurd naar Runkeeper en Strava. Na een paar dagen was dat vanzelf weer gefixt.

In de tussentijd heb ik toen de Windows 10-app Xportband gebruikt om de data uit MS Health te halen (.gpx-bestandjes voor hardlooprondjes bijvoorbeeld). Die kon ik daarna importeren bij die andere sites. Het is wat omslachtig, maar het werkte prima. Misschien dat je daarmee iets kunt?

[ Voor 14% gewijzigd door RobinFM op 29-02-2016 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrBuggyB
Swerfer schreef op maandag 29 februari 2016 @ 07:12:
[...]

De eerste keer kan een gps fix lang duren, bij elk gps device, maar 1,5 uur is wel erg lang. Leg hem eens buiten neer en laat hem stil liggen zodat hij een fix makkelijker kan krijgen. Krijg je nog steeds geen fix, dan een garantieclaim indienen...
Dank _/-\o_ , paar minuutjes stil onder de blauwe hemel en eerste fix was een feit. Zal vanaf nu wel weer werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riCHey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
Mijn Band 2 begon ook te scheuren. :(.
Ook naar de Nederlandse Microsoft Store gebeld: men had hier geen ondersteuning op en weigerde mij te helpen... Dat was dus kort maar krachtig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_S
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-10 14:36
riCHey schreef op maandag 29 februari 2016 @ 17:41:
Ook naar de Nederlandse Microsoft Store gebeld: men had hier geen ondersteuning op en weigerde mij te helpen... Dat was dus kort maar krachtig...
Je kan gewoon via de support website melden, dan krijg je een ups code om hem te verzenden, had binnen een paar dagen een nieuwe.

www.duefotografi.nl Canon 5D I, II & IV | EF 17-40 F4.0 | 24-70 2.8 II | 35 1.4 II | EF 40 F2.8 | 50 F1.4 | EF 85 F1.8 | EF 70-200 F2.8 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaimaster
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-08 15:46
Meer mensen bij MS in de VS besteld?
Is nu 175 dollar zie ik: Get the new Microsoft Band.

Save $75 on the new Microsoft Band. $174.99* for a limited time.
https://www.microsoft.com/microsoft-band/en-us/buy-now

Nvm, dat kan alleen in de US..
Maar voor 150 pond in de Uk te bestellen:

De Microsoft Band 2 voor 150 pond ipv 200 pond

http://www.microsoftstore...and-2/productID.326158600

Get the new Microsoft Band.
£149.99 incl. VAT
(was: £199.99) save : £50.00

[ Voor 38% gewijzigd door Thaimaster op 01-03-2016 16:01 ]

Pizza!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riCHey
Ook als het een Band uit de VS is? Bij mij leek dat juist het probleem en ontaarde het in een topografisch spelletje over continenten en dat ik de band op hetzelfde continent moest inleveren voor reparatie.
Mocht je een duidelijk linkje hebben dan zou ik je daar zeer dankbaar voor zijn, ik zit er al twee dagen over te klieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
riCHey schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 20:03:
Ook als het een Band uit de VS is? Bij mij leek dat juist het probleem en ontaarde het in een topografisch spelletje over continenten en dat ik de band op hetzelfde continent moest inleveren voor reparatie.
Mocht je een duidelijk linkje hebben dan zou ik je daar zeer dankbaar voor zijn, ik zit er al twee dagen over te klieren.
Garantie gaat gewoon via de garantie claim website van Microsoft en dat komt er op neer dat je ten eerste 2 jaar garantie krijgt in tegenstelling tot de Amerikanen (EU wet) en dat de Band via UPS naar Duitsland en tegenwoordig geloof ik Roemenië of zo. Of de Band nou uit de USA of de UK komt...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
riCHey schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 20:03:
Ik heb dat mijn Band 1 vorig jaar wel zo gedaan. Band uit de VS, scherm ging stuk. Aangemeld op deze pagina (optie 3 kiezen). Je krijgt dan een UPS-label dat je kunt printen om de kaduuke Band op te sturen. Nog geen week later had ik een compleet nieuwe in de bus. Die kwam dan weer uit een service center in Duitsland.

Misschien dat de serviceafhandeling inmiddels is veranderd, maar dat kan ik me nauwelijks voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riCHey
Inderdaad... nu lukt het wel! Ik had deze pagina dus al een aantal keer gehad, maar ik kwam niet verder (de pagina bleef maar lopen). Nu dat UPS label nog: ik krijg een lege pagina uit de printer, terwijl Adobe keurig volgens instructies up to date is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wubbi
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 29-09 09:58
Ik heb mijn Band inmiddels een maand.Heb hem besteld bij Amazon UK. De levering ging zonder problemen. Ik gebruik de Band onder andere om mijn dagelijkse stappendoel bij te houden. Hier gebeurd iets vreemd, de stappen op mijn Band wijken regelmatig af van de stappen in de app. Ik heb nu 10.144 stappen op de Band (doel verpletterd zei de Band:). In de app komen maar 9.918 stappen ( nog een 1 minuut wandeling).
Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:03
Die van mij is ook begonnen met scheuren.

Vorige week opgestuurd. Nu nog steeds niet gehoord bij 2 weken later.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Wubbi schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 23:13:
Ik heb mijn Band inmiddels een maand.Heb hem besteld bij Amazon UK. De levering ging zonder problemen. Ik gebruik de Band onder andere om mijn dagelijkse stappendoel bij te houden. Hier gebeurd iets vreemd, de stappen op mijn Band wijken regelmatig af van de stappen in de app. Ik heb nu 10.144 stappen op de Band (doel verpletterd zei de Band:). In de app komen maar 9.918 stappen ( nog een 1 minuut wandeling).
Als je de Health app laat synchroniseren, trekt hij het aantal stappen dan niet gelijk?

Ik heb het wel andersom gehad. Ik kwam er later achter dat dat komt omdat mijn telefoon het stappentellen overneemt als ik de Band niet om heb (tijdens het laden of zo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wubbi
Swerfer schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 08:41:
[...]

Als je de Health app laat synchroniseren, trekt hij het aantal stappen dan niet gelijk?

Ik heb het wel andersom gehad. Ik kwam er later achter dat dat komt omdat mijn telefoon het stappentellen overneemt als ik de Band niet om heb (tijdens het laden of zo).
Nee het verschil blijft. Andersom werkt het bij mij weer niet. De Band ligt nu op de lader en ik heb op mijn Lumia 950Xl beweging aanstaan met Health als enige gebruiker. Een paar rondjes lopen met mijn telefoon levert geen extra stappen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Wubbi schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 10:02:
[...]

Een paar rondjes lopen met mijn telefoon levert geen extra stappen op.
Dat moet je wel aan hebben staan op je 950. Vanuit Health naar 'My Phone' of via settings naar Privacy -> Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wubbi
Swerfer schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 13:14:
[...]

Dat moet je wel aan hebben staan op je 950. Vanuit Health naar 'My Phone' of via settings naar Privacy -> Motion
Het staat aan. Op de app staat ingeschakeld en bij beweging staat dat MS Health hier gebruik van maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Bij mij is de band sinds gister ook zomaar begonnen te scheuren. Schandalig, ik heb de band al 2 keer eerder teruggestuurd vanwege een defecte batterij en nu begint de band zomaar uit het niets een scheurtje te ontwikkelen. Die band heb ik zo zuinig gebruikt dat er zelfs op de clasp nog niet één krasje te zien is...

Het zijn beide problemen waar de fora ook vol over staan, en na de eerdere batterijproblemen, heb ik het er nu ook wel behoorlijk mee gehad. Ik ga morgen bellen naar de klantenservice, en misschien ook voor jou een interessante te weten dat ze mij met dat "weigeren te helpen" niet af gaan schepen. Volgens de Europese garantiewetgeving geldt namelijk:
Wettelijk recht op een goed product
Je hebt wettelijk recht op een deugdelijk (goed) product. Dat betekent dat het product moet voldoen aan de verwachting die je ervan mag hebben. Gaat het product in die periode stuk, dan heb je recht op gratis reparatie of vervanging. Je moet het product wel normaal gebruikt hebben.

De eerste 6 maanden na aankoop maakt de wet het je gemakkelijk; als het product stuk gaat, hoef je niet zelf te bewijzen dat je het normaal gebruikt hebt. De bewijstlast ligt bij de verkoper. Je hebt dus recht op gratis reparatie of vervanging, tenzij de verkoper kan bewijzen dat je het product verkeerd gebruikt hebt.
Ik houd jullie op de hoogte...

[ Voor 4% gewijzigd door DeNachtwacht op 06-03-2016 12:21 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
Wubbi schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 19:41:
[...]

Het staat aan. Op de app staat ingeschakeld en bij beweging staat dat MS Health hier gebruik van maakt.
Hetzelfde probleem hier: L950, het staat aan (geen Band), geen stappen geteld.
Werkte een paar maanden geleden nog wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SED
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-09 20:43

SED

DeNachtwacht schreef op zondag 06 maart 2016 @ 12:18:
[...]

Bij mij is de band sinds gister ook zomaar begonnen te scheuren.
Je hebt wel bovengemiddeld veel pech met je banden. Gelukkig werkt de mijn nog steeds perfect.
Kun je eens een foto zenden van de scheur en de plaats waar dat gebeurt?

Copyright and left by SED...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefano
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-09 08:01

Stefano

Ondertitel Not Found

Kun je eens een foto zenden plaatsen van de scheur en de plaats waar dat gebeurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
SED schreef op zondag 06 maart 2016 @ 17:56:
[...]

Je hebt wel bovengemiddeld veel pech met je banden. Gelukkig werkt de mijn nog steeds perfect.
Kun je eens een foto zenden van de scheur en de plaats waar dat gebeurt?
Ik vraag me het af, soms heb ik inderdaad het gevoel dat je refurbished modellen teruggestuurd krijgt als je eenmaal een repair aanvraag hebt gedaan. Aan de andere kant kom ik ook gewoon ook wel erg veel klachten tegen, niet alleen hier maar ook op reddit en windowscentral blijft het toch wel klachten regenen hoor. Maarja, vraag is natuurlijk zie ik die zoveel meer omdat ik er zelf mee te maken heb of omdat ze er echt zijn?

foto zal ik zodirect even aan deze post toevoegen.

[ Voor 3% gewijzigd door DeNachtwacht op 06-03-2016 19:29 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riCHey
[...]

Het zijn beide problemen waar de fora ook vol over staan, en na de eerdere batterijproblemen, heb ik het er nu ook wel behoorlijk mee gehad. Ik ga morgen bellen naar de klantenservice, en misschien ook voor jou een interessante te weten dat ze mij met dat "weigeren te helpen" niet af gaan schepen. Volgens de Europese garantiewetgeving geldt namelijk
[...]
Succes... ik ben ook weer bezig met een nieuw kastje-muur-verhaal... ik sta ondertussen 30 minuten in de wacht, met tussendoor verschillende medewerkers van volgens mij over de hele wereld gehad te hebben... :(

Groet,

Richard

UPDATE: Ik heb mijn label, hij kan verstuurd!

[ Voor 3% gewijzigd door riCHey op 07-03-2016 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:06
[...]

Bij mij is de band sinds gister ook zomaar begonnen te scheuren. Schandalig, ik heb de band al 2 keer eerder teruggestuurd vanwege een defecte batterij en nu begint de band zomaar uit het niets een scheurtje te ontwikkelen. Die band heb ik zo zuinig gebruikt dat er zelfs op de clasp nog niet één krasje te zien is...

Het zijn beide problemen waar de fora ook vol over staan, en na de eerdere batterijproblemen, heb ik het er nu ook wel behoorlijk mee gehad. Ik ga morgen bellen naar de klantenservice, en misschien ook voor jou een interessante te weten dat ze mij met dat "weigeren te helpen" niet af gaan schepen. Volgens de Europese garantiewetgeving geldt namelijk:

[...]

Ik houd jullie op de hoogte...
Maar wie zegt dat het Nederlands (sterk beschermende consumenten-)recht van toepassing is? Volgens de Europese verdagen over recht en forumkeuze kan je als consument soms alsnog onder Nederlands recht beschermt worden.. maar in principe is er vrije keuze van recht/forum. Ik kan mij niet voorstellen dat Microsoft Store UK en/of een andere verkopende partij in hun algemene voorwaarden (die je netjes hebt aangevinkt) geen Engels recht van toepassing hebben verklaard. Dan heb je dus geen biet aan die leuke tekstjes op consumentenbond.nl

NB: daarbij gaat de jip en Janneke uitleg van de consument sowieso vrij kort door de bocht bij het uitleggen van consumenten beschermende bepalingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Bij mijn weten is dit Europees vastgesteld juist om internationale handel tussen de EU landen te bevorderen. Ook Groot Brittannië hoort daarbij. En ook niet onbelangrijk; ik heb die band telefonisch bij Microsoft Nederland besteld.

En tot slot vind ik je bewoordingen van jip en janneketaal niet sterk, de consumentenbond gaat zoiets heus niet op de site zetten als het niet zo is. Maar ik sta natuurlijk open voor betere juridische bronnen...

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SED

SED

Ik zit eigenlijk nog op die foto te wachten. Ben benieuwd waar dat zwakke punt zit en hoe dat uitpakt bij je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
riCHey schreef op maandag 07 maart 2016 @ 15:57:
[...]

Succes... ik ben ook weer bezig met een nieuw kastje-muur-verhaal... ik sta ondertussen 30 minuten in de wacht, met tussendoor verschillende medewerkers van volgens mij over de hele wereld gehad te hebben... :(

Groet,

Richard

Sinds vandaag is mijn band weer de post op. Ik moest hem naar Duitsland sturen. De 22ste van februari verzonden. Vanaf vandaag een nieuwe verstuurd. Morgen ontvang ik hem. Geen idee wat ik terug krijg. Het enige dat ik weet is dat het pakketje dat ik terug krijg een kilo zwaarder is dan dat ik heb verstuurd. We zullen zien of ik mijn oude met scheur terug krijg, een gloedjenieuwe of een refurbished one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
DeNachtwacht schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 00:30:
Bij mijn weten is dit Europees vastgesteld juist om internationale handel tussen de EU landen te bevorderen. Ook Groot Brittannië hoort daarbij. En ook niet onbelangrijk; ik heb die band telefonisch bij Microsoft Nederland besteld.

En tot slot vind ik je bewoordingen van jip en janneketaal niet sterk, de consumentenbond gaat zoiets heus niet op de site zetten als het niet zo is. Maar ik sta natuurlijk open voor betere juridische bronnen...
Consumentenbescherming zijn volgens mij, pin mij er niet op vast, richtlijnen van de EU die in nationale wetgeving geïmplementeerd zijn. UK heeft vast iets vergelijkbaars, maar het kan minder zijn en ik ben er niet in thuis. Aan richtlijnen kun je in sommige gevallen ook rechten ontlenen.. Maar al met al is het gewoon makkelijk als het Nederlands recht van toepassing is.

Heb je een koop gesloten met Microsoft nl, dan is dat ook zo.

Wat de consumenten bond schrijft klopt wel, maar enige nuance mag wel. Toepassing is afhankelijk van de omstandigheden en de cb presteert het meer als 'als x, dan y'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
SED schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 16:32:
[...]

Ik zit eigenlijk nog op die foto te wachten. Ben benieuwd waar dat zwakke punt zit en hoe dat uitpakt bij je.
https://onedrive.live.com...Mw&v=3&ithint=photo%2cjpg

Excuus, was het even vergeten.
Worsteneter schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 21:17:
Wat de consumenten bond schrijft klopt wel, maar enige nuance mag wel. Toepassing is afhankelijk van de omstandigheden en de cb presteert het meer als 'als x, dan y'
Ik ben ook geen expert op dit gebied maar volgens mij klopt wat je zegt toch niet. Dit klinkt voor ons inderdaad nog wat onwennig, maar ik weet dat die wetgeving vorig jaar is aangepast en het dus nog relatief nieuw is. Het is gewoon klip en klaar: als er aan te tonen is dat er met bijvoorbeeld zo'n band veel te wild is omgegaan, dan heb je natuurlijk geen recht op garantie. Maar door de bewijslast om te draaien is het voor consumenten nu een stuk makkelijker geworden hun recht te halen.

Wat je zegt over implementatie in nieuwe wetgeving weet ik sowieso van dat je redenering dan dus niet klopt. Het is inderdaad zo dat EU regelgeving van bovenaf aan de lidstaten wordt opgelegd om in de eigen wetgeving te implementeren (zogenaamde supranationale wetgeving). Maar het staat die lidstaten dan weer niet vrij om hier zelf nog even een eigen interpretatie van te maken. De wet moet ingevoerd worden, en met het implementeren in de eigen wetten en regels wordt dus bedoeld dat je dan dus eventueel eigen wetgeving eerst aanpast zodat het niet in strijd is met de nieuwe EU wet. Natuurlijk ook logisch, anders zou het alsnog een zootje worden van allemaal eigen interpretaties van de europese besluitvorming en heb je alsnog geen eenduidige wetten en regels.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
DeNachtwacht schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 21:58:
[...]

https://onedrive.live.com...Mw&v=3&ithint=photo%2cjpg

Excuus, was het even vergeten.

[...]

Ik ben ook geen expert op dit gebied maar volgens mij klopt wat je zegt toch niet. Dit klinkt voor ons inderdaad nog wat onwennig, maar ik weet dat die wetgeving vorig jaar is aangepast en het dus nog relatief nieuw is. Het is gewoon klip en klaar: als er aan te tonen is dat er met bijvoorbeeld zo'n band veel te wild is omgegaan, dan heb je natuurlijk geen recht op garantie. Maar door de bewijslast om te draaien is het voor consumenten nu een stuk makkelijker geworden hun recht te halen.

Wat je zegt over implementatie in nieuwe wetgeving weet ik sowieso van dat je redenering dan dus niet klopt. Het is inderdaad zo dat EU regelgeving van bovenaf aan de lidstaten wordt opgelegd om in de eigen wetgeving te implementeren (zogenaamde supranationale wetgeving). Maar het staat die lidstaten dan weer niet vrij om hier zelf nog even een eigen interpretatie van te maken. De wet moet ingevoerd worden, en met het implementeren in de eigen wetten en regels wordt dus bedoeld dat je dan dus eventueel eigen wetgeving eerst aanpast zodat het niet in strijd is met de nieuwe EU wet. Natuurlijk ook logisch, anders zou het alsnog een zootje worden van allemaal eigen interpretaties van de europese besluitvorming en heb je alsnog geen eenduidige wetten en regels.
Je weet het allemaal wel erg 'goed' voor iemand die er geen verstand van heeft. Consumentenbescherming is niet knip en klaar en de omgekeerde bewijslast geldt alleen voor de eerste 6 maanden. Daarnaast kunnen er wel degelijk verschillende implementaties ontstaan omdat bepalingen gelezen worden in de systematiek van de Wet maar ook omdat je bijvoorbeeld ook,méér bescherming mag bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SED

SED

Lstig te zien, maar zit dat scheurtje op ca 1 cm van de bezel? Mij valt namelijk op dat de bezel ca 1 cm doorloopt in de band. De Band 1 had als probleem dat precies op het punt waar de batterijbehuizing startte en de bezel stopte de band brak. ( al blijft hij dan gewoon werken en vastzitten.
In de Band 2 lijkt dat opgelost door de bezel door te laten lopen in de band maar ik kan me voorstellen dat wanneer je de band flink openbuigt bij aantrekken hier toch spanning ontstaat.
Ik heb dat sinds de band 1 als aandachtspunt meegenomen bij het aandoen.

[ Voor 0% gewijzigd door SED op 09-03-2016 16:25 . Reden: spatietiering ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Worsteneter schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:47:
[...]

Je weet het allemaal wel erg 'goed' voor iemand die er geen verstand van heeft. Consumentenbescherming is niet knip en klaar en de omgekeerde bewijslast geldt alleen voor de eerste 6 maanden. Daarnaast kunnen er wel degelijk verschillende implementaties ontstaan omdat bepalingen gelezen worden in de systematiek van de Wet maar ook omdat je bijvoorbeeld ook,méér bescherming mag bieden.
Sorry hoor maar wat is dit nu voor vreemde reactie.
Ten eerste heb je die 6 maanden uit mijn eigen post, dat is dus iets wat ik zélf juist aangaf.
Ten tweede mag je natuurlijk altijd méér bescherming bieden als bedrijf of land, er is nog nooit iemand geweest die daarover gaat klagen natuurlijk. Aan dit minimum van omgekeerde bewijslast van 6 maanden kan echter gewoon niet worden getoornd. En ja, ik weet inderdaad beroepshalve genoeg van EU wetgeving om te weten dat daar verder geen speld tussen te krijgen is.

Dus ik begrijp niet goed wat het punt is dat je nu wilde maken behalve nog even een weerwoord geven. Het lijkt me dus ook niet zinvol om hier verder op door te discussiëren. Het is nu duidelijk wat de consumentenbond voorschrijft, wat mensen hier verder mee doen ljikt me aan hen.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
DeNachtwacht schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 16:29:
[...]

Sorry hoor maar wat is dit nu voor vreemde reactie.
Ten eerste heb je die 6 maanden uit mijn eigen post, dat is dus iets wat ik zélf juist aangaf.
Ten tweede mag je natuurlijk altijd méér bescherming bieden als bedrijf of land, er is nog nooit iemand geweest die daarover gaat klagen natuurlijk. Aan dit minimum van omgekeerde bewijslast van 6 maanden kan echter gewoon niet worden getoornd. En ja, ik weet inderdaad beroepshalve genoeg van EU wetgeving om te weten dat daar verder geen speld tussen te krijgen is.

Dus ik begrijp niet goed wat het punt is dat je nu wilde maken behalve nog even een weerwoord geven. Het lijkt me dus ook niet zinvol om hier verder op door te discussiëren. Het is nu duidelijk wat de consumentenbond voorschrijft, wat mensen hier verder mee doen ljikt me aan hen.
Ik geef enkel aan dat:
- Consumentenbond is té jip en Janneke taal en behoefte heeft aan nuance.
- EU wetgeving moet geïmplementeerd worden en dat kan wel degelijk verschillen i.t.t wat jij zegt. De richtlijnen gaan uit van minimale harmonisatie in de nationale wetgeving en betreffen slechts minimumeisen. Elk land kan dit dus anders vormgeven en NL heeft een vrij beschermende regelgeving. Het gaat mij ook niet om het punt of mensen klagen over extra bescherming, maar dat de bescherming tussen UK en NL wel degelijk kan verschillen.
- Ik heb die 6 maanden helemaal niet in jouw post voorbij zien komen, maar die staat gewoon in de wet bij non-conformiteit in de artikelen 7:17 e.v. waarbij de 6 maanden termijn uit 7:18 lid 2 BW volgt.
- Fijn dat je denkt dat je beroepsmatig dermate veel juridische kennis hebt opgedaan om hier in te adviseren, maar ik heb de indruk dat je jezelf overschat.

Ik vind het wonderbaarlijk dat je meermaals aangeeft dat je er eigenlijk geen verstand van hebt (dat de richtlijnen er zijn om handel tussen UK en Nederland de stimuleren is natuurlijk flauwe kul) maar toch elke keer zo betweterig reageert. Kun je wel zeggen dat ik 'weerwoord' wil geven, maar het lijkt mij evident dat je geen idee hebt waarover je praat en derhalve dus niets toevoegt.. wellicht ergernis.

Wellicht daarom een goed idee om, zoals je aangaf, het hier bij te houden. Kan niet anders zeggen dan dat ik er een vervelend gevoel aan overhoud dat mijn pogingen tot duidelijkheid verschaffen overschreeuwd worden door een beetje consumentenbond-raad van jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrBuggyB
Waar gebruiken jullie cortana voor icm de band (en evt je phone en desktop/laptop)? En wat is de impact op de batterij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_S
  • Laatst online: 03-10 14:36
Er komt weer een nieuwe update aan

http://www.windowscentral...vr.it&utm_medium=facebook

www.duefotografi.nl Canon 5D I, II & IV | EF 17-40 F4.0 | 24-70 2.8 II | 35 1.4 II | EF 40 F2.8 | 50 F1.4 | EF 85 F1.8 | EF 70-200 F2.8 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Er is ook een nieuwe insider build, maar die maakt het syncen met de Band kapot. Met het wijzigen van de systeemtaal op de telefoon is het syncen weer gefixt. Ik ben van UK naar US geswitched...

Edit 1:

Ik ga eens kijken wat terugswitchen doet...

Edit 2:

Terugswitchen maakt het syncen weer kapot. Ik zit dus even vast aan US...

[ Voor 27% gewijzigd door Swerfer op 10-03-2016 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
riCHey schreef op maandag 07 maart 2016 @ 15:57:
[...]

Groet,

Richard

Heb jij al een update? Bij mij valt ook op dat het ineens een stuk minder makkelijk gaat. ik heb de band 2 keer eerder terug gestuurd naar microsoft door te bellen naar de Nederlandse Store. Nu heb ik een keer of 3 a 4 verschillende medewerkers gehad die me steeds naar verkeerde nummers door verwezen... ik had zelfs een keer bijna ruzie aan de telefoon omdat een callcenter medewerkster bloedserieus zei dat ik mijn band níet 2 x eerder had terug gestuurd omdat het niet zou kunnen :o

Uiteindelijk via wat doorverwijzingen bij Microsoft UK terecht gekomen en zij namen het wel in behandeling. Nu loop ik tegen het vreemde probleem aan dat het serial number van mijn band niet herkend wordt en ze kunnen hem pas laten terugsturen als die klopt. Nu heb ik foto's van mijn band + het doosje op moeten sturen en komt hij via een "higher level clearance" alsnog vrij ofzo.

Kortom het gaat nu ineens een stuk moeilijker dan de vorige twee keer.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wubbi
Swerfer schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 21:17:
Er is ook een nieuwe insider build, maar die maakt het syncen met de Band kapot. Met het wijzigen van de systeemtaal op de telefoon is het syncen weer gefixt. Ik ben van UK naar US geswitched...

Edit 1:

Ik ga eens kijken wat terugswitchen doet...

Edit 2:

Terugswitchen maakt het syncen weer kapot. Ik zit dus even vast aan US...
Ik heb hetzelfde, de Band wou na de insidersupdate niet meer koppelen met Health. Na het omzetten van de taal van NL naar US op mijn telefoon werkt de koppeling weer.

Ik hoop dat dit snel gefixed wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SED

SED

Ik stond op US ( ivm Cortana) maar terug naar NL werkt bij mij in ieder geval niet.
Dus nu een band waar ik niks mee kan. Band zegt zelf dat hij keurig gepaired is maar health zie them niet.

Via de PC sync app maar bijhouden voorlopig dus.

[ Voor 11% gewijzigd door SED op 11-03-2016 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
SED schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 17:24:
Via de PC sync app maar bijhouden voorlopig dus.
Bestaat er een app voor de PC dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wubbi
Wubbi schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 23:13:
Afgelopen dinsdag had ik dit weer. Ik had netjes ietsje meer dan 10.000 op de Band. In Health gaf hij echter 9.992 (grrr) aan. Dat heeft er de afgelopen dagen ook gestaan. Vandaag na de insidersupdate (fast ring) en de update van de Health wou de Band niet meer koppelen. Na het omzetten van de Taal op mijn 950XL is er weer een koppeling.
In Health zijn nu mijn stappen op 10.362. Of de andere dagen ook aangepast zijn weet ik niet maar deze viel natuurlijk op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• speedhaste
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 19:15
Swerfer schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 21:49:
[...]

Bestaat er een app voor de PC dan?
De windows (desktop) sync applicatie is hier te vinden:
https://www.microsoft.com...oad/details.aspx?id=44579

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Aha, een desktop app(lication), ik maar zoeken in de store...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Zo, mijn eerste UV Exposure van 1 uur en 7 minuten.

Wat mij opviel met de laatste update is dat als je een 'Run' maakt maar dan wandelt, dan krijg je af en toe een tril notificatie en de tekst 'Are you still running?'. Je hebt zover ik kon zien geen mogelijkheid om dat te beantwoorden, dus ik denk dat het een motivatie melding is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SED

SED

Een van de nieuwigheden van de laatste update is het automatisch in pauze vallen van bepaalde activiteiten zoals fietsen. Daar loop jij kennelijk ook tegenaan.
Kijk even op je Health app bij het puntje nieuwe opties. Automatisch pauzeren kun je vooraf inschakelen.

[ Voor 25% gewijzigd door SED op 12-03-2016 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
SED schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 18:08:
Een van de nieuwigheden van de laatste update is het automatisch in pauze vallen van bepaalde activiteiten zoals fietsen. Daar loop jij kennelijk ook tegenaan.
Kijk even op je Health app bij het puntje nieuwe opties. Automatisch pauzeren kun je vooraf inschakelen.
Daar had het niet mee te maken. Tijdens het wandelen kreeg ik de melding 'Are you still running', terwijl als ik even stil stond (stoplicht) dan ging hij keurig op pauze. Zijn dus 2 verschillende dingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riCHey
Telefonisch kun je het inderdaad gewoon vergeten om hem terug te sturen. Er wordt van alle kanten moeilijk gedaan en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Via die Band-website heb ik uiteindelijk een request kunnen invullen, en na nog meer knoeien ook het UPS-label gekregen. Toevallig had ik gister bericht dat er één onderweg naar mij terug is, nu maar afwachten...

Groet,

Richard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
riCHey schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 19:29:
Telefonisch kun je het inderdaad gewoon vergeten om hem terug te sturen. Er wordt van alle kanten moeilijk gedaan en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Via die Band-website heb ik uiteindelijk een request kunnen invullen, en na nog meer knoeien ook het UPS-label gekregen. Toevallig had ik gister bericht dat er één onderweg naar mij terug is, nu maar afwachten...

Groet,

Richard
Ik ben heel benieuwd, laat even weten of hij ongerepareerd terug is of dat het een nieuwe is.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
DeNachtwacht schreef op zondag 13 maart 2016 @ 15:49:
[...]

Ik ben heel benieuwd, laat even weten of hij ongerepareerd terug is of dat het een nieuwe is.
3 weken geleden mijn Band 2 ter reparatie aangeboden omdat de verbinding tussen de accu en de rest verbroken was. Keurig binnen de garantie een gloednieuwe ontvangen in een ruime week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Had jij het telefonisch gedaan?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrBuggyB
Ik krijg GPS op mijn band 2 toch nog steeds niet lekker aan de praat. Het duurt vaak 10 minuten voordat ik een fix heb, en vervolgens lijkt de ontvangst ronduit belabberd. GPS power saver staat uit.
Kijk eens naar de volgende screenshots van 2 fietstochtjes:
klik1
klik2
klik3
Daar klopt toch werkelijk geen bal van?!?

Ik heb de Band 2 aangeschaft, nadat ik 2 weken die van een vriend had geleend. Deze had bijna altijd binnen enkele seconden een fix en deed het prima. Is er een manier om de GPS te trainen o.i.d.? Of moet ik 'm terugsturen (ik ben bang voor gedoe, aangezien de GPS het wel doet, maar niet goed...). |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozart
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:58
BrBuggyB schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:25:
Ik krijg GPS op mijn band 2 toch nog steeds niet lekker aan de praat. Het duurt vaak 10 minuten voordat ik een fix heb, en vervolgens lijkt de ontvangst ronduit belabberd. GPS power saver staat uit.
Kijk eens naar de volgende screenshots van 2 fietstochtjes:
klik1
klik2
klik3
Daar klopt toch werkelijk geen bal van?!?

Ik heb de Band 2 aangeschaft, nadat ik 2 weken die van een vriend had geleend. Deze had bijna altijd binnen enkele seconden een fix en deed het prima. Is er een manier om de GPS te trainen o.i.d.? Of moet ik 'm terugsturen (ik ben bang voor gedoe, aangezien de GPS het wel doet, maar niet goed...). |:(
Zelf doe ik voordat ik ga sporten even een synchronisatie via de app op mijn telefoon. Dan wordt de informatie op de Band 2 bijgewerkt met de meest recente satelliet locaties, is mij verteld. Probeer dat eens.

PSN: PcDCch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrBuggyB
Mozart schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:28:
[...]

Zelf doe ik voordat ik ga sporten even een synchronisatie via de app op mijn telefoon. Dan wordt de informatie op de Band 2 bijgewerkt met de meest recente satelliet locaties, is mij verteld. Probeer dat eens.
Ik synchroniseer minstens 2x per dag, dus daar mag het niet aan liggen, lijkt me.
Ik heb via de hierboven genoemde site van Microsoft een Service Order aangemaakt. Gaat dus morgen op de post naar Duitsland. Hoop dat ik een werkend exemplaar retour krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SED

SED

Ik neem aan da tje een harde reset van de band al een keertje geprobeert had? Dat lost in de meeste gevallen GPS problemen op blijkt uit bijdragen bij Windows central of zoals hier bij Reddit.
https://www.reddit.com/r/...ems_to_find_a_gps_signal/

[ Voor 26% gewijzigd door SED op 14-03-2016 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Mozart schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:28:
[...]

Het werkt bij mij in ieder geval niet. Gewoon kwestie van GPS laten zoeken en wachten hiero. Vooral handig om dan buiten te staan.

Vandaag voor het eerst GPS gebruikt na de wintersport en hij moest wel 10 minuten zoeken, daarbij had ik al meermaals gesynchroniseerd over meerdere dagen. Maar de volgende keer vindt ie 'm weer veel sneller! Normaal duurt het een paar seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riCHey
Ik heb maandag een nieuwe ontvangen, werkt weer prima. Eigenlijk nog niet echt tijd gehad om er fanatiek mee te gaan spelen, maar volgens mij werkt hij in ieder geval prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Die van mij is vanmiddag eindelijk opgestuurd. Ben benieuwd. Volgens de callcentermedewerker heeft Microsoft inderdaad het retourbeleid recent aangepast als het gaat om scheurtjes in de band. Voorheen had je eigenlijk nooit garantie, nu schijnen ze coulanter te zijn. Ze durfde me echter (logisch) geen garanties te geven. Ik wacht het af...

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anneke_001
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 31-07 18:28
Gisteren heb ik de Windows 10 update op mijn Lumia 930 binnengehaald en geïnstalleerd. Aanvankelijk synchroniseerde de Microsoft Band 2 niet met te telefoon maar na herinstallatie van de Microsoft Health app werkt alles weer als vanouds. Mochten meer mensen met dit probleem te maken krijgen, dan is dit misschien een tip die kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
DeNachtwacht schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 21:52:
Die van mij is vanmiddag eindelijk opgestuurd. Ben benieuwd. Volgens de callcentermedewerker heeft Microsoft inderdaad het retourbeleid recent aangepast als het gaat om scheurtjes in de band. Voorheen had je eigenlijk nooit garantie, nu schijnen ze coulanter te zijn. Ze durfde me echter (logisch) geen garanties te geven. Ik wacht het af...
Ik had er ook éen met een scheur. Duurde echter wel lang voordat ik hem terug had. Ongeveer 2 weken. VInd het eigenlijk niet kunnen dat die zo makkelijk scheurt in de band voor een apparaat dat 300 euro kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrBuggyB
Ik heb zojuist mijn vervangingsexemplaar opgehaald. Ik had mijn Band 2 teruggestuurd wegens ondermaatse GPS. Ik had de Band een week of 3 en kreeg de GPS eigenlijk niet aan de praat. Nu krijg ik een vervanging en (heb 'm nog niet eens getest, ligt nu aan de lader) zie dat het overduidelijk een refurbished device is. Het sluitmechanisme is duidelijk veel gebruikt, aan de gebruikerssporen te zien.

Ik ken mijn rechten in deze totaal niet, maar ben hier eigenlijk best ontdaan over. Naast de principekwestie vindt ik het ook erg storend. Ik heb een maat M omdat L nét iets te groot was, oftewel met een M moet ik de sluiting vrij ruim open hebben staan. Ik draag 't scherm aan de binnenkant, dus de krassen op de sluiting aan de buitenkant zijn supergoed zichtbaar: klik :X

Wat vinden jullie hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
BrBuggyB schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 21:03:
Ik heb zojuist mijn vervangingsexemplaar opgehaald. Ik had mijn Band 2 teruggestuurd wegens ondermaatse GPS. Ik had de Band een week of 3 en kreeg de GPS eigenlijk niet aan de praat. Nu krijg ik een vervanging en (heb 'm nog niet eens getest, ligt nu aan de lader) zie dat het overduidelijk een refurbished device is. Het sluitmechanisme is duidelijk veel gebruikt, aan de gebruikerssporen te zien.

Ik ken mijn rechten in deze totaal niet, maar ben hier eigenlijk best ontdaan over. Naast de principekwestie vindt ik het ook erg storend. Ik heb een maat M omdat L nét iets te groot was, oftewel met een M moet ik de sluiting vrij ruim open hebben staan. Ik draag 't scherm aan de binnenkant, dus de krassen op de sluiting aan de buitenkant zijn supergoed zichtbaar: klik :X

Ik weet ook niet wat er in de voorwaarden staat, maar mijn sluiting (het buitenste deel dan) zit bij mij vol met krassen. Ik denk dat je er niet aan ontkomt al is het natuurlijk rot dat je nu al krassen zichtbaar hebt. Je zou contact kunnen opnemen met Microsoft (liefst UK, die doen minder moeilijk) en voorleggen dat je een vrijwel ongeschonden (?) Band hebt opgestuurd en een 'versleten' terug hebt gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:46

Radeon

Today is a good day to die

Daarvoor schrijf ik ook altijd het serienummer op als ik wat terug voor reparatie opstuur. Maar in jouw geval zal ik MS contacten hierover. Is natuurlijk niet netjes als je onbeschadigd product opstuurt en je dit terugkrijgt.

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaemonAngel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02 14:42
Vreemd dat zoveel mensen problemen hebben met de garantie afhandeling.
Ik heb mijn band ook een tijd geleden opgestuurd en heb hierover mijn ervaringen hier gedeeld en toegevoegd aan mijn review ook.

Ik vond het enorm vlot lopen en persoonlijk de beste garantie service die ik al gehad heb.
Het ging gewoon snel.
Bij alle andere fabrikanten ben ik altijd minsten meerdere weken mijn toestel kwijt geweest.

Ik heb het ook wel gewoon via de site gedaan.

Als je een gebruikte terug krijgt zou ik ze ook gewoon contacteren. Lijkt me sterk dat ze daar lastig over doen. Mijne was gewoon proper een nieuwe of toch zonder enige gebruikssporen (wel in een gewoon doosje, niet in een nieuwe verpakking).

---------------------------

Over het lopen met de band en de pauze of de vraag of ik nog aan het lopen ben heb ik geen ervaring. Ik heb nochtans ook een rood licht waar ik voor moet wachten en ik loop met mijn hond die af en toe stopt als hij moet poepen of plassen.
Dit zie ik wel mooi in het prentje van de looproute nadien waar mijn snelheid dan "slak" is :-)
Er is tegenwoordig wel de optie om de gps minder nauwkeurig te laten meten en hierdoor batterij te sparen. Misschien is het dat?
Of misschien heb jij echt een gigantisch traag rood licht xD

---------------------------------------------------

De gps connectie heeft die redelijk snel. Ik heb al wel eens gehad dat het trager was, maar dit was eerder een uitzondering.
Bergen zijn wel een moeilijke locatie voor een gps. Dit is gewoon door de aard van het satelliet locatie mechanisme. Je bergen blocken veel van je mogelijke satellieten. Je smartphone heeft er minder last van omdat deze andere info gebruikt ook, tenzij je alles uitzet en hem 100% op gps signaal laat locken dan gaat die ook last hebben plots.
Ik heb een dedicated gps van garmin met een uitstekende antenne, en deze doet er langer over om te locken. Hij wilt wel meer satellieten om een nauwkeurigere locatie te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Het probleem is volgens mij ook dat de garantie-afhandeling de laatste paar weken een stuk slechter is geworden. Ik heb mijn Band twee keer eerder opgestuurd en had toen binnen no time een nieuwe. Nu er een scheurtje in zat ben ik eerst veelvuldig niet of slecht geholpen door de Nederlandse klantenservice, tot ik bij de Engelse uiteindelijk terecht kwam.

Die doet er nog lang over, en grote vraag is nu of de gerepareerde die ik opgestuurd krijg niet dezelfde defecten heeft als ik hierboven lees. Gelukkig lijkt het er vooralsnog op dat ze mij een nieuwe hebben toegestuurd.

[ Voor 7% gewijzigd door DeNachtwacht op 23-03-2016 16:11 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaemonAngel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02 14:42
DeNachtwacht schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 14:51:
Het probleem is volgens mij ook dat de garantie-afhandeling de laatste paar weken een stuk slechter is geworden. Ik heb mijn Band twee keer eerder opgestuurd en had toen binnen no time een nieuwe. Nu er een scheurtje in zat ben ik eerst veelvuldig niet of slecht geholpen door de Nederlandse klantenservice, tot ik bij de Engelse uiteindelijk terecht kwam.

Die doet er nog lang over, en grote vraag is nu of de gerepareerde die ik opgestuurd krijg niet dezelfde defecten heeft als ik hierboven lees. Gelukkig lijkt het er vooralsnog op dat ze mij een nieuwe hebben toegestuurd.
Jij bent precies wel een fan van het terugsturen van je band :p
(sorry, suckt wel dat je zo vaak er problemen mee hebt gehad al, ik zit nog maar aan 1 vervanging).

Ik zou gewoon de engelse rechtstreeks contacteren.
Bellen gaat jammer genoeg niet want dat kan je niet van onze telefoonlijnen.
Wat ik deed was via de site en de formulieren en dan telkens via de chat als ik ze nodig had.
Ik vond ze echt enorm vriendelijk en hulpvol. Je moest wel vaak proberen om binnen te geraken.

Misschien dat ze de vraag naar nieuwe vervangingen niet meer kunnen bijhouden :p

Wat btw vaak is (niet bij microsoft daarom maar op andere plaatsen heb ik het al wel ervaren) is dat ze je eerst iets anders zoals een refurbished proberen te slijten, indien je hiermee akkoord gaat zijn zij gelukkig. Indien je aangeeft dat je een nieuw product verwacht of toch 1 zonder slijtage sporen, dan krijg je meestal wel gewoon hetgeen je recht op hebt.
En wie weet heeft de persoon die de refurbished producten behandeld gewoon niet goed opgelet en de krassen op de clasp gelaten voor wat het is.
Op zich mogen ze je band gewoon herstellen of je een refurbished sturen, maar dan moet het wel in degelijke staat zijn als ze je een refurbished sturen.

Gewoon de chat eens starten op de UK site en dit aangeven. Ben er zeker van dat ze het oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Mijn band is inmiddels weer vervangen dus het lijkt goed gekomen te zijn. Ik heb hem nog niet in mijn handen maar het zou een replacement unit zijn.

Er zit trouwens een mooie update aan te komen: ze hebben de social challenges van andere devices overgenomen en je kan dus tegen elkaar sporten enz. Het schijnt eind van deze week uit te rollen, leuk extra'tje voor als ik hem weer om mijn pols kan doen. Je kan in ieder geval niet zeggen dat microsoft het ding qua software ondersteuning laat versloffen ;)

Bron

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
BrBuggyB schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 21:03:

Ik heb de mijne inmiddels binnen en hiervoor geldt precies hetzelfde. Duidelijke gebruikssporen in de clasp maar verder ziet hij er als nieuw uit. Ik vermoed dat dit showroommodellen van beurzen zijn, of modellen die ter promotie zijn gebruikt bij presentaties enz. Ze staan hiermee in principe wel in hun recht; je krijgt immers een goed werkend vervangend device. Bij mij bevalt hij na 1 dag gebruik in ieder geval prima.

Wel is het idd zo dat het in jouw geval zuur is dat je die krasjes ziet; bij mij zie je er niks van. Ik zou gewoon nog eens bellen (met de engelse helpdesk) om te kijken of ze iets voor je kunnen doen?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenjiBlade
  • Laatst online: 16-01 18:40
En Mijn Band 2 heeft nu ook scheuren.
Ongeveer 1 cm van de bezel af aan beide kanten,. precies waar de band "binnen" 't rubber ophoudt.
Naar mijn weten heeft dit weinig te maken met intensieve workouts daar ik niet aan workouts/hardlopen etc doe.

Probeer al 2 dagen support te krijgen via de Chat omdat je geen callback aan kan vragen maar tot nu toe zonder geluk.
Kan wel de "Send my Microsoft Band in for service" optie nemen maar dan wordt ik geconfronteerd met €166.67 service charge.

Dus, voor een activity tracker met allemaal mooie workout opties waarvan t bandje na 2 maanden non intensieve kantoor werkzaamheden al scheurt moet ik €170,- betalen voor reparatie?
En als ik ineens wel besluit om mijn Strongman run activiteiten te gaan tracken met de Band 2? Mag ik iedere week een refurbished model om doen?

Het jammere van het hele verhaal is dat ik bijna geneigd ben die 170 te betalen. Simpel weg omdat het té moeilijk lijkt te zijn normaal support te vangen en de Band het in mijn ogen wel waard is.

Iemand tips?

EDIT:
Het geluk wil hebben dat toen ik hier typte, de chat open ging en ik nu een In-Warranty replacement krijg. Nu wachten op de UPS label.

[ Voor 6% gewijzigd door GenjiBlade op 30-03-2016 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Update die op build 2016 getoond werd is echt een update waar ik lang op gewacht heb!! Eindelijk kan je bepalen welke apps je notificaties van wilt krijgen en welke niet. Met flitsmeister is dat wel erg fijn dat ik die nu eindelijk kan uitzetten :D

[ Voor 15% gewijzigd door vali op 03-04-2016 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anneke_001
vali schreef op zondag 03 april 2016 @ 13:49:
Update die op build 2016 getoond werd is echt een update waar ik lang op gewacht heb!! Eindelijk kan je bepalen welke apps je notificaties van wilt krijgen en welke niet. Met flitsmeister is dat wel erg fijn dat ik die nu eindelijk kan uitzetten :D
Nou, op deze update heb ik dus niet gewacht. >:) Alweer een brakke update. :(
Op de optie om mijn activiteiten met FB vrienden te gaan delen, zit ik trouwens ook niet op te wachten, maar goed.
Wat is er aan de hand: sinds de laatste update ontvang ik in het berichtencentrum geen enkele melding meer, op Wordfeud na.
Geen NOS meldingen meer en geen Whatsapp.
Ik begin langzamerhand toch echt een beetje genoeg te krijgen van Windows Phone. :(

[ Voor 6% gewijzigd door Anneke_001 op 03-04-2016 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Anneke_001 schreef op zondag 03 april 2016 @ 22:24:
[...]

Nou, hier heb ik dus echt niet op gewacht. >:)
En op de optie om mijn activiteiten met FB vrienden te gaan delen, zit ik ook niet op te wachten.
Sinds de laatste update ontvang ik in het berichtencentrum geen enkele melding meer, op Wordfeud na.
Geen NOS meldingen dus en geen Whatsapp.
Ik begin langzamerhand toch echt een beetje genoeg te krijgen van Windows Phone. :(
Je wilt niet weten hoe irritant het is dat je telefoon nonstop trilt bij een flitser melding.. Delen op fb is nou ook niet wat ik veel zou gebruiken, maar ken genoeg mensen die (blijkbaar) dolgraag hun endomondo runswillen sharen.

Mja, ik heb geen problemen met notifications. Ontvang alles netjes en zie alles voorbij komen op mijn watch. Merkte wel na de watch update dat ik sms en mail meldingen opnieuw aan moest zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anneke_001
Bij mij staat in het berichtencentrum alles aan.
E-mail, FB messenger etc. werken prima, maar het berichtencentrum toont geen enkel teken van leven op Wordfeud meldingen na.
Ik heb de Microsoft Health app opnieuw geïnstalleerd en de Microsoft Band + Lumia 930 (W10) opnieuw opgestart, dit heeft geen effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fier0x
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-10 16:51
GenjiBlade schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 15:23:
...Dus, voor een activity tracker met allemaal mooie workout opties waarvan t bandje na 2 maanden non intensieve kantoor werkzaamheden al scheurt moet ik €170,- betalen voor reparatie?
En als ik ineens wel besluit om mijn Strongman run activiteiten te gaan tracken met de Band 2? Mag ik iedere week een refurbished model om doen? ...
Zeker wel zorgelijk, al die meldingen van de rubber bandjes die op diezelfde plaats scheuren. Misschien toch wel de achilleshiel van dit apparaat, dat je niet zelf een nieuw bandje kan kopen.En met dat zachte rubber is een kleine beschadiging waarschijnlijk al genoeg om tot een hele scheur te komen.

Aan de andere kant, wat betreft activiteiten buiten het kantoor, ik fitness 5 a 6 dagen in de week en draag mijn band iedere dag en het rubber is gelukkig nog goed (heb de band 2 sinds begin januari). Tot zover gaat het hier bij intensief gebruik dus wel goed. Een strongman run is misschien ook wel het andere uiterste, toch met modder, water? Ik denk dat de band daar misschien niet de beste kandidaat voor is.

Afwachten maar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GenjiBlade
Vorige week woensdag mijn Band 2 geshipped, zojuist melding gekregen dat er iets terug geshipped wordt.
Een nieuwe, refurbished, of mijn eigen kapotte band?

Tijd zal het leren!

Strongman is inderdaad wellicht het andere uiterste, maar ik kan er met m'n hoofd niet bij dat die van mij wél stuk is daar ik niet sport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Anneke_001 schreef op zondag 03 april 2016 @ 22:57:
E-mail, FB messenger etc. werken prima, maar het berichtencentrum toont geen enkel teken van leven op Wordfeud meldingen na.
Ik heb de Microsoft Health app opnieuw geïnstalleerd en de Microsoft Band + Lumia 930 (W10) opnieuw opgestart, dit heeft geen effect.
Vreemd :/ Welke W10M versie draai jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymoona
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-10 15:00
Ik gebruik de band2 nu sinds kerst. Eerst met een Windows Phone en later met een android.

Ik draag de band dag en nacht, behalve als hij even aan de oplader ligt. Ik loop er mee hard, speel badminton en werk op kantoor. Tot nu geen scheurtjes of krassen op het scherm. Natuurlijk doe ik hem wel af als ik ga klussen of andere activiteiten waarbij ik duidelijk risico loop op krassen.

Wat is nog mis aan features:
- een wandel log functie.
- een functie waarmee ik mijn phone terug kan vinden.
- toetsenboord in het nederlands + whatsapp tile.

https://f1nerd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirkxke
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-03 15:59
Ik heb vandaag ook een vervanging aangevraagd voor mijn band.
Tijdens het weekend ontdekt dat ik met 2 scheuren in mijn rubberen band zat.
1 links van het scherm, daar waar het het scherm stopt in het rubber en een 2de scheur aan de dikke kant van de clasp.

Retour label ligt klaar en morgen terug sturen die handel. Mijne is nog maar een paar maanden oud en tis al van dat :s
Voor 300€ vind ik de kwaliteit van de rubber best tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Nogmaals ook voor de mensen hier; bij een zichtbaar scheurtje de band direct af doen om te voorkomen dat hij uitscheurt en contact zoeken met de telefonische klantenservice van microsoft. Mocht de Nederlandstalige medewerker moeilijk doen, vraag je om doorverbonden te worden naar de technische helpdesk van Microsoft UK.

De garantie op scheuren is recent verruimd, blijkt op diverse topics op Windowscentral, ik heb hier ook zelf de vruchten van ondervonden. Je krijgt een z.g.a.n. refurbished exemplaar toegestuurd; tot nu toe ben ik er heel tevreden mee.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anneke_001
vali schreef op maandag 04 april 2016 @ 11:09:
[...]

Vreemd :/ Welke W10M versie draai jij?
Versie 1511
Besturingssysteembuild 10.0.10586.164

Vreemd genoeg doet Whatsapp het nu wel nadat ik alle schuifjes in het meldingencentrum heb uitgezet en daarna weer heb aangezet.
SMS berichten ontvang ik nu dubbel: in het berichtencentrum maar ook nog in de SMS tegel. Dit moet ik nog even aanpassen.

Wat me wel opvalt is dat de batterij het veel langer uithoudt na deze update.
Normaal gesproken moet ik de band na 13 uur opladen, nu kan ik een hele dag mee doen. Dat is dan wel weer fijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Erik__
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:06
Kijk, dat klinkt als vooruitgang :)

[ Voor 82% gewijzigd door __Erik__ op 05-04-2016 09:26 ]

Eos 600, Sigma 28-70, 50-200, 100 2.8, 430EZ
Eos 300D, 500D, 70D, 10-22, 15-85, 24, 50 1.4, 100 2.8, 100-400, 430EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
DeNachtwacht schreef op maandag 04 april 2016 @ 22:30:
Nogmaals ook voor de mensen hier; bij een zichtbaar scheurtje de band direct af doen om te voorkomen dat hij uitscheurt en contact zoeken met de telefonische klantenservice van microsoft. Mocht de Nederlandstalige medewerker moeilijk doen, vraag je om doorverbonden te worden naar de technische helpdesk van Microsoft UK.

De garantie op scheuren is recent verruimd, blijkt op diverse topics op Windowscentral, ik heb hier ook zelf de vruchten van ondervonden. Je krijgt een z.g.a.n. refurbished exemplaar toegestuurd; tot nu toe ben ik er heel tevreden mee.
Als je je Band via deze link aanmeldt voor service, hoef je zelfs helemaal geen MS-medewerker te overtuigen. Via optie 3 vraag je een UPS-label aan en met een weekje heb je een vervangende Band in huis. Of dat een nieuwe is of een refurbished kan ik nog niet zeggen. Ik kreeg pas net de melding dat ze mijn vervanger op de bus hebben gedaan, dus die zal later in de week wel worden bezorgd. (Vorige week donderdag afgegeven aan UPS).

Mijn Band 2 had ook een scheur in het rubber trouwens. Ik heb hem sinds november dag en nacht om gehad. Wel slecht dat zoveel Bands datzelfde probleem lijken te hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door RobinFM op 05-04-2016 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenjiBlade
GenjiBlade schreef op maandag 04 april 2016 @ 08:29:
Een nieuwe, refurbished, of mijn eigen kapotte band?
En ik ben weer de gelukkige eigenaar van een Band 2.
Refurbished, maar op een drietal krasjes na is dit absoluut niet te merken.

Super nice van Microsoft, eenmaal ik de chat support kreeg (Als ik voorgaande link volg zou ik moeten betalen vinden ze) ging alles gesmeerd. Binnen een week kosteloos een vervanging voor de scheuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
RobinFM schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 10:25:
[...]

Als je je Band via deze link aanmeldt voor service, hoef je zelfs helemaal geen MS-medewerker te overtuigen.
Het risico dat je loopt is dan wel dat je flinke kosten moet betalen als het toch niet onder garantie valt. Als je het telefonisch doet kan de medewerker daar iig meer over zeggen. 100% zekerheid heb je nooit maar een helpdeskmedewerker geeft je iig wel een indicatie of het opsturen zin heeft.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:13

TheVMaster

Moderator WOS
Ik had er al over gelezen, maar ehh....wauw....heb de Band 2 maanden en vanmorgen zie ik dat er ineens een scheur in zit....WTF ik heb hem of om mijn pols, of op een tafel liggen....maar even aanmelden voor garantie...

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/oTtlSeyHFpPRrFJxgVoa9phC/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekops
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16:50
Anneke_001 schreef op zondag 03 april 2016 @ 22:57:
Ik heb hetzelfde probleem, ik heb een Lumia 640 Versie 1511

Ik krijg geen enkele notificatie binnen, na de recente update van Health! Alles al geprobeerd. Heel vreemd.
Zal met een volgende update wel weer verholpen worden.

12 x 370wp, Solis S6-GR1P3.6K, 1 x Marstek Venus-E (153.212), HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirkxke
TheVMaster schreef op donderdag 07 april 2016 @ 08:38:
Ik had er al over gelezen, maar ehh....wauw....heb de Band 2 maanden en vanmorgen zie ik dat er ineens een scheur in zit....WTF ik heb hem of om mijn pols, of op een tafel liggen....maar even aanmelden voor garantie...

[afbeelding]
Mijne was op juist dezelfde plaats gescheurd, wel nog niet zo extreem als de jouwe...

Mijn vervangexemplaar is onderweg volgens MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Dirkxke schreef op donderdag 07 april 2016 @ 13:38:
[...]

Mijne was op juist dezelfde plaats gescheurd, wel nog niet zo extreem als de jouwe...

Mijn vervangexemplaar is onderweg volgens MS.
Het vreemde is dat ik, tot vanmorgen, niet eens in de gaten had dat er een scheur in zat. Nouja, gisteren zat hij er nog niet in ieder geval....heb hier al een retourlabel liggen. Ga hem vanmiddag even wegbrengen naar UPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
TheVMaster schreef op donderdag 07 april 2016 @ 08:38:
Dat had de mijne ook... scheurtje van een millimeter groeide in een week naar hoe erg het bij jou ook was...

Gisteren na zes dagen de vervangende Band binnengekregen... en die is alweer onderweg terug...

Een van de metalen ronde plaatjes onderop de clasp was er tijdens het transport gewoon vanaf gevallen. 8)7 Leuk hoor, die refurbished modellen, maar controleer ze dan wel even goed voor je ze naar klanten stuurt... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
RobinFM schreef op donderdag 07 april 2016 @ 19:35:
[...]

Dat had de mijne ook... scheurtje van een millimeter groeide in een week naar hoe erg het bij jou ook was...

Gisteren na zes dagen de vervangende Band binnengekregen... en die is alweer onderweg terug...

Een van de metalen ronde plaatjes onderop de clasp was er tijdens het transport gewoon vanaf gevallen. 8)7 Leuk hoor, die refurbished modellen, maar controleer ze dan wel even goed voor je ze naar klanten stuurt... |:(
OMG....ben heel benieuwd wat ik terug ga krijgen dan.....zit er niet op te wachten dat ik dat ding om de haverklap moet terugsturen....kon trouwens bij Amazon UK ook geen garantie formulier vinden om hem daarheen terug te sturen. Heb erg goeie ervaringen met Amazon DE (Xbox One), daar kreeg ik gewoon een spiksplinternieuwe teruggestuurd...met weer 2 jaar garantie.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anneke_001
ekops schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:19:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, ik heb een Lumia 640 Versie 1511

Ik krijg geen enkele notificatie binnen, na de recente update van Health! Alles al geprobeerd. Heel vreemd.
Zal met een volgende update wel weer verholpen worden.
Gisteren had ik het weer. >:)
De hele dag geen enkele notificatie op mijn band, ik heb echt geen idee waar het aan ligt. Ik heb weer wat geschoven met de schuifjes in de Heatlh app en een half uur later kreeg ik ineens 63 meldingen binnen nadat ik de MS band had opgeladen. Heel vreemd.
Weet iemand waar dat aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Erik__
Herken het geheel niet, draai dezelfde build versie op een 640xl, band compleet bijgewerkt tot de laatste versie.

Heb je harde reset van je telefoon gedaan?
Band gereset?
Band opnieuw gekoppeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirkxke
TheVMaster schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:04:
[...]

Het vreemde is dat ik, tot vanmorgen, niet eens in de gaten had dat er een scheur in zat. Nouja, gisteren zat hij er nog niet in ieder geval....heb hier al een retourlabel liggen. Ga hem vanmiddag even wegbrengen naar UPS.
Was bij de mijne ook.
Niets opgemerkt tot ik hem uitdeed om mijn handen te wassen.

Heb mijn nieuwe ondertussen terug om de pols. Lijkt me ook een gerefurbished model, maar dan wel zonder enige schade of krassen.
Deze batterij lijkt me ook langer mee te gaan als mijn vorige :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Laten we aan de andere kant niet vergeten dat Microsoft hier toch wel behoorlijk mee in de maag moet zitten. Ik vind het ook behoorlijk storend dat ik nu mijn 4e band om heb, nummer 1 en 2 met batterijproblemen, nummer 3 kreeg een scheur. Maar ze zijn wel alle drie keurig netjes vervangen, en wat dat betreft vind ik het wel goed dat Microsoft dit blijft doen. Natuurlijk heb je er recht op, maar realiseer je dat ze daar intern waarschijnlijk behoorlijke paniek hebben omdat al die geretourneerde bands ervoor zorgen dat het hele product Microsoft Band 2 ze behoorlijke verliezen laat draaien. Toch blijven ze garantie bieden, en over de software-updates hoeven we al helemaal niet te klagen.

Ze zullen hun les in ieder geval wel geleerd hebben...

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Erik__
Voor diegenen die scheuren in de band hadden: krijg je dan eentje terug met hetzelfde materiaal of is dat aangepast?

Anders zitten we over 3 à 4 maanden namelijk weer met ellende...

Mijne begint ook te scheuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SED

SED

Dit zou trouwens wel een heel nuttige toepassing zijn. Ben geintresserd.
http://mspoweruser.com/ma...microsoft-band-unlock-pc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirkxke
DeNachtwacht schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 13:35:
Laten we aan de andere kant niet vergeten dat Microsoft hier toch wel behoorlijk mee in de maag moet zitten. Ik vind het ook behoorlijk storend dat ik nu mijn 4e band om heb, nummer 1 en 2 met batterijproblemen, nummer 3 kreeg een scheur. Maar ze zijn wel alle drie keurig netjes vervangen, en wat dat betreft vind ik het wel goed dat Microsoft dit blijft doen. Natuurlijk heb je er recht op, maar realiseer je dat ze daar intern waarschijnlijk behoorlijke paniek hebben omdat al die geretourneerde bands ervoor zorgen dat het hele product Microsoft Band 2 ze behoorlijke verliezen laat draaien. Toch blijven ze garantie bieden, en over de software-updates hoeven we al helemaal niet te klagen.

Ze zullen hun les in ieder geval wel geleerd hebben...
Inderdaad. Als het over garantie gaat heb ik tot nu toe niets te klagen over MS.
Ik had eerst een L besteld, maar een M was eigenlijk de maat die ik nodig had. Hebben ze zonder enig probleem omgeruild.
Met de scheur, juist hetzelfde.
Gezien de hoeveelheid mensen die hier problemen hebben met de scheuren zal dit wereldwijd een behoorlijk aantal bands zijn die terug bij MS aankomen.
Hoop dat ze nog aanpassingen maken bij de band 2 om de scheuren te voorkomen. (andere soort rubber, interne aanpassing zodat het rubber niet meer zo onder spanning komt te staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anneke_001
__Erik__ schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 00:02:
Herken het geheel niet, draai dezelfde build versie op een 640xl, band compleet bijgewerkt tot de laatste versie.

Heb je harde reset van je telefoon gedaan?
Band gereset?
Band opnieuw gekoppeld?
Wel een harde reset van de telefoon maar dat hielp niet. Op dit moment werkt alles goed maar ik heb het gevoel dat het toch aan de W10 software op mijn telefoon ligt want die draait niet helemaal lekker.
Het zijn maar kleine dingen. Voorbeeldje: na het lezen en sluiten van een Whatsapp bericht, duurt het een paar seconden voordat de melding op mijn telefoon van het scherm verdwijnt. Soms hoor ik aan de piep dat er een Whatsapp bericht is, maar op het scherm duurt het dan nog 10 seconden voordat het bericht zichtbaar is. Heel vreemd.
Misschien moet ik de telefoon eens een keer opnieuw installeren.
Pagina: 1 ... 7 ... 17 Laatste