Eos 600, Sigma 28-70, 50-200, 100 2.8, 430EZ
Eos 300D, 500D, 70D, 10-22, 15-85, 24, 50 1.4, 100 2.8, 100-400, 430EXII
Hoe is de kwaliteit van de hartslag sensor bij het hardlopen? Ik merk dat dat bij een Fitbit bij mij dan gewoon niet meer klopt....tot 120 gaat het goed...daarna zakt ie alleen maar__Erik__ schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:58:
Heb ook totaal andere ervaringen: gebruik de band om woon/werk fietsen en hardlopen te monitoren, gps fix is altijd vlot, zowel met als zonder de L920 in de buurt, duurt max 15 seconden en dan kan ik starten met de aktiviteit.
Heb de indruk dat 't wel heel behoorlijk klopt, bij hardlopen train ik juist in verschillende hartslagzones, daar is het dus wel van belang, duur- en piekbelasting kloppen daar wel aardig.VFRRijder schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:27:
[...]
Hoe is de kwaliteit van de hartslag sensor bij het hardlopen? Ik merk dat dat bij een Fitbit bij mij dan gewoon niet meer klopt....tot 120 gaat het goed...daarna zakt ie alleen maar.
Hoe controleer ik: tel ik gewoon m'n pols, zeg maar op 3 momenten: direct na de belasting, na 1 minuut en na 2 minuten en daarnaast in rust, zitten allemaal in dezelfde orde van grootte als de band aangeeft.
Van wat ik begrijp van reacties van anderen is dat bij de hogere hardslag zones de band het meest nauwkeurig is als deze aan de buitenkant gedragen wordt. Bij lagere hardslag zones is de binnenkant geen probleem. Zelf draag ik dan ook de band met het scherm aan de buitenkant.VFRRijder schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:27:
[...]
Hoe is de kwaliteit van de hartslag sensor bij het hardlopen? Ik merk dat dat bij een Fitbit bij mij dan gewoon niet meer klopt....tot 120 gaat het goed...daarna zakt ie alleen maar.
Met fietsen een piek hardslag van 178 gehad afgelopen week op een hometrainer in de sportschool en vergeleken met een borstband die met de fietscomputer synced zaten er gemiddeld zo'n 3 hardslagen verschil tussen.
Ik heb hem in de sportschool om op de fiets, die loopt precies gelijk. Dus of allebei niet goed, maar ga er van uit dat ze allebei kloppen.VFRRijder schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:27:
[...]
zeker, zeker
Uhmm, de gps van je telefoon heft er niets mee te maken. Want zonder telefoon in de buurt doet de mijne het gewoon.DaemonAngel schreef op maandag 07 december 2015 @ 12:33:
Nee ik heb veel betere ervaringen renevanes.
Ik heb in mijn review gps ook aangehaald en die werkte perfect.
Wat wel kan zijn is omdat je gsm geen goede verbinding heeft met je band dat je sattelieten ook niet geupdate zijn op je band en dan duurt een lock langer
Leuke is wel trouwens, dat als hij nog geen signal heft, de band zegt dat je gerust kunt beginnen met paardrijden.
zeker, zeker
Ik had me misschien niet goed uitgedrukt.ozzynator schreef op maandag 07 december 2015 @ 16:39:
[...]
Uhmm, de gps van je telefoon heft er niets mee te maken. Want zonder telefoon in de buurt doet de mijne het gewoon.
Leuke is wel trouwens, dat als hij nog geen signal heft, de band zegt dat je gerust kunt beginnen met paardrijden.
De Band heeft een alleenstaande gps.
Maar dit betekent nog niet dat je telefoon niet kan helpen.
Als je gps weet waar hij moet zoeken voor de satellieten dan vind hij ook sneller een lock.
Even de vergelijking naar de Suunto Ambit.
Als je deze verbind met de computer dan gaat die zijn satellieten "updaten". Dit betekent gewoon dat hij de locatie gaat bijhouden en daar eerst zoekt.
Je merkt duidelijk een verschil wanneer ik dit lang niet gedaan heb versus net gedaan op vlak van snelheid van een gps lock.
Mogelijks dus dat je telefoon je band wel helpt met het sneller vinden van een lock door zijn eigen gps of door internet. Dno, dit is maar een gokje omdat de andere persoon een slechte lock heeft en een gsm die niet mee werkt.
[ Voor 25% gewijzigd door DeNachtwacht op 08-12-2015 21:51 ]
youtube.com/@hisrep
- controls voor je muziekspeler (twee keer de powerknop op je Band indrukken en de controls komen tevoorschijn (back, play/pause, next en volume))
- en er zit nu een Activity Alert in die je een seintje kan geven als het tijd wordt weer wat te bewegen...
Verwijderd
Nu maar hopen dat ze snel meer features toevoegen want er is nog veel mogelijk. Bijv. Notificaties op het glance scherm, net zoals je dat op je telefoon hebt. Mij een wonder dat dat er nog niet in zit...
youtube.com/@hisrep
Garantie is geen probleem, terugsturen voor een maatruiling weet ik niet...BrutalCoding schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 14:15:
Even een vraagje, ik zie dat vele het ermee eens zijn dat je het beste kan bestellen in de UK maar nu kan iemand het voor me meenemen vanuit de VS, geen verzendkosten en ook geen invoerkosten komen er dus bij. Wat ik me alleen af vraag is, stel dat ik voor garantie het op moet sturen naar Microsoft, kan dat dan naar UK? Of stel dat ik de verkeerde band maat heb (dom, I know), zou omruilen dan ook via UK kunnen zonder verzendkosten etc? Thanks, ik ga hoe dan ook deze band kopen!
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Het is echt wel spot on als je het papier afprint en even je arm meet.
Je hebt ook best wel veel ruimte om hem te vergroten of verkleinen.
Ze raden wel aan 1 groter te gaan als je net op de rand zit
Ja, hier ook! Alle email komt binnen, ook de "niet windows" gerelateerde accounts!Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 20:16:
Nieuwe update geeft de Email notificaties gemaakt die ik niet kreeg !!!!!!! Yeahaa werkt als een zonnetje nu met Windows 10 op Lumia 640 LTE !!!
Dat is toch weer een hele verbetering!
(Lumia 930, Windows 8.1)
Ik begreep dat deze update voor alle platformen was, maar schijnbaar is dit niet het geval of ik krijg om een andere reden de update nog niet binnen. Iemand anders die ook de band met een iPhone gebruikt en de update wel of ook nog niet krijgt?
Trouwens kunnen jullie de toetsenbord gebruiken van dat ding en zo ja, werkt dit zonder een Windows telefoon? Werkt het alleen bij een SMS of kan er meer worden beantwoord? Just curious here
@BrutalCoding: het toetsenbord werkt inderdaad alleen met SMS. Wat mij betreft slopen ze die functie er echter meteen uit; je wil geen gepriegel op zo'n klein schermpje als je ook een telefoon in je zak hebt. Het sterke van de Band 2 vind ik nu juist dat het de onzin dingen van een smartwatch (allerlei spelletjes op je iWatch scherm
Wat mij betreft moet de filosofie van de Band (2) zijn:
- het meten van allerlei gegevens die je op je smartphone of de website kan bekijken
- het geven van beperkte notificaties
[ Voor 15% gewijzigd door DeNachtwacht op 11-12-2015 21:01 ]
youtube.com/@hisrep
Over gegevens gesproken, is er iemand hier die de band gebruikt voor krachttraining? Ik las online namelijk dat de aangegeven calorievebranding tijdens het rennen etc accuraat zijn maar voor gewichtheffen zou de meting onbetrouwbaar uitkomen, en laat dat krachttrainen nou net de reden zijn dat ik zo'n band wil aanschaffenDeNachtwacht schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 20:56:
Wat mij betreft moet de filosofie van de Band (2) zijn:
- het meten van allerlei gegevens die je op je smartphone of de website kan bekijken
- het geven van beperkte notificaties

Ik heb helemaal geen toetsenbord, ook niet bij sms.BrutalCoding schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 20:08:
Trouwens kunnen jullie de toetsenbord gebruiken van dat ding en zo ja, werkt dit zonder een Windows telefoon? Werkt het alleen bij een SMS of kan er meer worden beantwoord? Just curious here
Gezien de kleine omvang van het scherm en het geringe aantal sms-jes dat ik ontvang, vind ik dat in het geheel geen geen bezwaar.
Alleen Engels wordt op het moment ondersteund voor het toetsenbord bij sms. Persoonlijk vind ik het toetsenbord ook geen meerwaarde hebben omdat het gepriegel is en alleen bij sms...Anneke_001 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 23:30:
[...]
Ik heb helemaal geen toetsenbord, ook niet bij sms.
Gezien de kleine omvang van het scherm en het geringe aantal sms-jes dat ik ontvang, vind ik dat in het geheel geen geen bezwaar.
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Nog steeds geen update via iOs, laatste was van 3 december.DeNachtwacht schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 20:56:
@speedhaste: je moet eerst de Microsoft Health app updaten. Bij mijn weten is dat ook voor iPhone. Daarna kan je de Band 2 via de Health app een firmware update geven
Ik heb toen op een windows pc de band sync tool geïnstalleerd en daar kreeg ik meteen de nieuwe update.
Hmm dat is wel vreemd. Ik heb zelf geen iPhone maar als je gewoon online in de Apple store kijkt zie je toch echt de meest recente versie van 12 december bij mij: https://itunes.apple.com/...t-health/id912580285?mt=8speedhaste schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 12:50:
[...]
Nog steeds geen update via iOs, laatste was van 3 december.
Ik heb toen op een windows pc de band sync tool geïnstalleerd en daar kreeg ik meteen de nieuwe update.
Gewoon even openen op de iPhone dat linkje lijkt me, dat zou moeten werken...
[ Voor 7% gewijzigd door DeNachtwacht op 12-12-2015 14:05 ]
youtube.com/@hisrep
Nu heb ik de update ook in de apple store, vanochtend was die er nog niet bij mij.DeNachtwacht schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 14:04:
[...]
Hmm dat is wel vreemd. Ik heb zelf geen iPhone maar als je gewoon online in de Apple store kijkt zie je toch echt de meest recente versie van 12 december bij mij: https://itunes.apple.com/...t-health/id912580285?mt=8
Gewoon even openen op de iPhone dat linkje lijkt me, dat zou moeten werken...
Thanks
Tevens de music controls getest en werken goed met de iPhone
Ik haal gemiddeld zo'n 24 uur op een lading.
Gebruik gps: +/- 20 min per dag.
Tiles: Sleep, FB Messenger, Notifications, Cycling, Running, Calendar, Calls
Kleur: Blauwe tiles & achtergrond
Settings: Haptic low, screen brightness low, Daily Heart Rate on, Watch Mode: Rotate on, activity tracker off (sinds laatste firmware), UV tile off
Is dit nou normaal met mijn settings of toch erg laag? Ik heb net mijn homescreen&tiles al op zwart gezet, misschien maakt dat nog wat uit. Verder verdenk ik FB Messenger als energieslurper met flink wat berichtjes per dag. Wat zijn jullie ervaringen?
[ Voor 9% gewijzigd door DeNachtwacht op 12-12-2015 21:51 ]
youtube.com/@hisrep
Geeft ie ook een signaal als je te ver verwijderd bent van je gsm ?
Want das voor mij min of meer toch een must, daar ik die al eens regelmatig vergeet
Edit: opvallende wijziging in de tweeakters Pricewatch... de status van de Band 2 is gewijzigd van Prijs Onbekend naar Wordt Verwacht... een foutje of niet?
[ Voor 16% gewijzigd door DeNachtwacht op 13-12-2015 10:46 ]
youtube.com/@hisrep

It's never easy.....
Heb de officiele app ervoor, ben netjes ingelogged, heb in die app aangegeven dat ik messages wil delen, op de band staan zowel facebook als twitter aan.
Kortom, rara, wat zou het kunnen zijn?
Ik doe aan krachttraining voornamelijk en heb de band daar eens gebruikt.BrutalCoding schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 22:04:
[...]
Over gegevens gesproken, is er iemand hier die de band gebruikt voor krachttraining? Ik las online namelijk dat de aangegeven calorievebranding tijdens het rennen etc accuraat zijn maar voor gewichtheffen zou de meting onbetrouwbaar uitkomen, en laat dat krachttrainen nou net de reden zijn dat ik zo'n band wil aanschaffen
Ik gebruik hem nu niet meer omdat hij in maat M niet hoog genoeg mijn arm op kan voor uit de weg te zitten van mijn polsondersteuning en ik knalde best vaak met de halter tegen de band.
Daarbuiten is het niet echt zinnig. Ik heb meer dan een uur zwaar getraind en had nog geen 200 kcal verbrand -.- Dit leek me redelijk sterk. Of misschien is het correct, no idea.
Hij houdt je hartslag wel bij maar stappen slaagt natuurlijk op niets want hij telt reps als stappen.
Zou fijn zijn als ze die app wat update en hij die stappen dus vertaald naar reps...
Of je zinnige dingen er laat aanduiden (zoals hoeveel sets je zit en je pauze tussen sets kan laten aftellen).
Kort gezegd, niet interessant voor een echte krachttraining bij te houden.
Die crossfit achtige stuff misschien wel want je kan van die schema's er op zetten voor rond te springen enzo. Maar met gewichten training is het geen toevoeging.
Wat wel leuk is dat ik meldingen kan zien tijdens het trainen zonder mijn gsm te moeten pakken en je je muziek kan bedienen (nu recent officiëel via een update ervoor via een app).
Is aangehaald in mijn review ook btw
Niemand leest die
Ik had je review gelezen hoorDaemonAngel schreef op maandag 14 december 2015 @ 11:54:
[...]
Is aangehaald in mijn review ook btw
Niemand leest die
Voor de rest, jammer dat de calorieën verbruik niet echt helemaal klopt. 200kcal lijkt me niet echt realistisch..of je moet lange pauzes houden tussen de reps door lol.
Zit zo zwaar te twijfelen of ik dit ding moet halen of een smartwatch, aan de ene kant wil ik gewoon dit ding gebruiken voor het bijhouden van mijn verbrande calorieën tijdens het (kracht)trainen en aan de andere kant wil ik gewoon meldingen kunnen ontvangen zonder mijn telefoon uit m'n zak te halen (en wellicht nog meer doen ermee, zoals elke Tweaker).
Als het zo is zoals jij het zegt, dat de calorieën die verbrand zijn nauwelijks kloppen dan laat ik het maar even zitten denk ik totdat het hopelijk goed komt.
Geen van die zaken kan rekening houden met je spiermassa en dus de hoeveelheid kcal je verbrand tijdens een activiteit correct weergeven. Het is altijd maar een indicatie.
De andere zaken vind ik dan weer wel interessanter.
Haha, thanks
Snap 'r niks van, zojuist komen er 'inene' een tweetal updates van Facebook door...__Erik__ schreef op maandag 14 december 2015 @ 00:58:
Ik krijg sinds mijn harde reset van de band en telefoon de facebook en twitter tegel niet meer aan de praat
Heb de officiele app ervoor, ben netjes ingelogged, heb in die app aangegeven dat ik messages wil delen, op de band staan zowel facebook als twitter aan.
Kortom, rara, wat zou het kunnen zijn?

(en nee, ik krijg er meer langs op 'n dag
Erg leuke apps!
Nou, lijkt hier op:__Erik__ schreef op maandag 14 december 2015 @ 16:10:
[...]
Snap 'r niks van, zojuist komen er 'inene' een tweetal updates van Facebook door...![]()
(en nee, ik krijg er meer langs op 'n dag)
Als de Facebook app op m'n L920 open staat, krijg je geen enkele notificatie binnen, als de app afgesloten is krijg je wel notificaties binnen. Toch komt niet alles door, ben er nog niet achter wat nou daar de clou van is.
Twitter krijg ik sowieso niet binnen, volgens mij omdat ik daar standaard ingelogged ben met een ander account, zal eens switchen naar hetzelfde account als m'n windows phone account, vermoedelijk komt er dan wél wat binnen.
Nope, niet ontdekt, nog sterker kan 'm ook niet vinden... Kortom, linkje?Anneke_001 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 19:09:
Heeft iemand de Band Store al ontdekt?![]()
Erg leuke apps!
Verwijderd
Ik heb net besteld. Prijs in Euro is dan ~ €235, afhankelijk van de wisselkoers.
Ik ben benieuwd!
youtube.com/@hisrep
Ik loop veel hard met de band 1 en daar heel tevreden over qua functie. Duurzaamheid daarin tegen is echt matig. Hoop dat band 2 dit beter doet.
Sorry voor de late reactie, heb het topic doorgelezen omdat ik ook in de verleiding raak door de aanbieding van MSSwerfer schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 11:13:
Slapend verbrand je ongeveer je lichaamsgewicht aan calorieën per uur, terwijl stilzitten (tv kijken, lezen) ongeveer de helft aan calorieën verbrand. Zie http://www.gezondheidsnet...calorieen-verbranden-leuk
Maar... je leest de tekst in die link verkeerd. Bij slapen noemen ze het energieverbruik per uur maar bij TV kijken of lezen hebben ze het ineens over een half uur. Slapen of TV kijken zou dus ongeveer evenveel calorieën moeten tellen. Dat is ook logisch, want dat is ongeveer je BMR (basal metabolic rate, hoeveel energie je lichaam in rust verbruikt). Als de band dus inderdaad maar 40 calorieën per uur aangeeft en je bent niet bijzonder klein en dun, dan lijkt me dat echt niet te kloppen. Ook klopt er weinig van als je tijdens slapen twee keer je bmr zou verbranden.
Ter vergelijking, mijn garmin forerunner 15 staat nou op 1347 calorieën terwijl hij gewoon stil op mijn bureau gelegen heeft (zo'n 12 uur). Nou ben ik ook nogal groot dus daarom is dat zo hoog, maar 40 per uur is echt weinig.
Ik twijfel trouwens ook nog over de maat... gister heb ik mijn pols gemeten en kwam ik op 186mm, vandaag nog eens en nou meet ik 180mm. Daarbij zit het lint strak, maar niet zo strak dat het af begint te knellen... Aangezien iedereen zegt dat hij groot uitvalt, dan toch maar de medium? Het lijkt me belangrijk dat hij strak kan zitten voor het sporten, maar ik vind het soms ook wel fijn om een horloge iets losser te zetten dus het zou jammer zijn als ik echt tegen de max aan zit van de medium...
Gamertag: FinrazielNL
Wat is jullie ervaring?
Kun je als je hem via Amazon besteld in de UK makkelijk terugsturen?
finraziel schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 12:16:
[...]
Sorry voor de late reactie, heb het topic doorgelezen omdat ik ook in de verleiding raak door de aanbieding van MS
Maar... je leest de tekst in die link verkeerd. Bij slapen noemen ze het energieverbruik per uur maar bij TV kijken of lezen hebben ze het ineens over een half uur. Slapen of TV kijken zou dus ongeveer evenveel calorieën moeten tellen. Dat is ook logisch, want dat is ongeveer je BMR (basal metabolic rate, hoeveel energie je lichaam in rust verbruikt). Als de band dus inderdaad maar 40 calorieën per uur aangeeft en je bent niet bijzonder klein en dun, dan lijkt me dat echt niet te kloppen. Ook klopt er weinig van als je tijdens slapen twee keer je bmr zou verbranden.
Ter vergelijking, mijn garmin forerunner 15 staat nou op 1347 calorieën terwijl hij gewoon stil op mijn bureau gelegen heeft (zo'n 12 uur). Nou ben ik ook nogal groot dus daarom is dat zo hoog, maar 40 per uur is echt weinig.
Ik twijfel trouwens ook nog over de maat... gister heb ik mijn pols gemeten en kwam ik op 186mm, vandaag nog eens en nou meet ik 180mm. Daarbij zit het lint strak, maar niet zo strak dat het af begint te knellen... Aangezien iedereen zegt dat hij groot uitvalt, dan toch maar de medium? Het lijkt me belangrijk dat hij strak kan zitten voor het sporten, maar ik vind het soms ook wel fijn om een horloge iets losser te zetten dus het zou jammer zijn als ik echt tegen de max aan zit van de medium...
youtube.com/@hisrep
Windows Phone --> Windows store. In het zoekvenster typ je in: band store. Dan krijg je een lijst met apps te zien en daar staat de "band store" tussen. Het is een paars icoontje met in het midden een wit tasje.__Erik__ schreef op donderdag 17 december 2015 @ 23:42:
[...]
Nope, niet ontdekt, nog sterker kan 'm ook niet vinden... Kortom, linkje?
(Nokia Lumia 930)
Gevonden, thanks!Anneke_001 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 17:40:
[...]
Windows Phone --> Windows store. In het zoekvenster typ je in: band store. Dan krijg je een lijst met apps te zien en daar staat de "band store" tussen. Het is een paars icoontje met in het midden een wit tasje.
(Nokia Lumia 930)
De sluiting is wel gevoelig voor krasjes.
[ Voor 10% gewijzigd door Anneke_001 op 20-12-2015 01:07 ]
Ik heb hem vooralsnog niet nodig, geen krassen en ik draag het scherm naar binnen.hydrargyrum schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 23:19:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de screenprotector? Ik heb vandaag de mijne besteld, maar is het echt nodig om de screenprotector aan te brengen op de band 2, aangezien deze gorilla glass 3 heeft.
Kleine spam, zojuist gemaakt: productreview: Microsoft Band (2015) Medium review door DeNachtwacht
youtube.com/@hisrep
Scherm naar binnen, dat is andersom dan een traditionele horloge, toch?DeNachtwacht schreef op zondag 20 december 2015 @ 14:17:
[...]
Ik heb hem vooralsnog niet nodig, geen krassen en ik draag het scherm naar binnen.
Dan ga ik er denk ik ook geen screenprotector opplakken
Ja. Je moet natuurlijk gewoon standaard even wat beter opletten met zo'n device om je pols, want langs een muur schuren oid dan is het gewoon sowieso krassen, of je nou een screenprotector erop hebt of niet.hydrargyrum schreef op zondag 20 december 2015 @ 15:39:
[...]
Scherm naar binnen, dat is andersom dan een traditionele horloge, toch?
Dan ga ik er denk ik ook geen screenprotector opplakken
En laten we eerlijk zijn, als jij een mooi Hugo Boss horloge koopt van €250 doe je er ook geen screenprotector op; je doet er gewoon voorzichtig mee.
youtube.com/@hisrep
Refund ivm huidige aanbieding?murdock01 schreef op zondag 20 december 2015 @ 21:10:
Ik heb me band 2 vorige maand gekocht maar na een korte chat met de ms store een refund gehad van het verschil van me band en me zagg screen protector is volledig terug betaald. Erg netjes
Wat bedoel je nou eigenlijk?murdock01 schreef op zondag 20 december 2015 @ 21:10:
Ik heb me band 2 vorige maand gekocht maar na een korte chat met de ms store een refund gehad van het verschil van me band en me zagg screen protector is volledig terug betaald. Erg netjes
It's never easy.....
Hoe heb je dat gedaan? Ik heb gebeld naar MS NL en ook het geld terug gekregen maar 30 pond is bij mijn weten nog steeds zo rond de €41.Laat maar ik lees dat je ook geld voor een screenprotector terug kreeg.
Ter info; ik heb de band sinds twee weken maar moest hem vorige week ter reparatie opsturen en dan bestel je feitelijk meteen een nieuwe band. Mijn "2e band bestelling" was dus dinsdag 15 januari. Dat is misschien dus mazzel geweest voor die refund.
Wel zuur trouwens met het wisselen van die pond, de eerste band kostte €292, de tweede kostte door een koersdrop ineens maar €281. Maar helaas... de refund op de eerste is inmiddels ook binnen en die gaat dan natuurlijk tegen de actuele koers... je raadt het al €282 terug gekregen.
Maar anyway ik ben blij met die £30 terug, dan komt mijn Band dus op een mooie acceptabele €240 ergens. Goede service van microsoft!
[ Voor 59% gewijzigd door DeNachtwacht op 21-12-2015 10:34 ]
youtube.com/@hisrep
www.duefotografi.nl Canon 5D I, II & IV | EF 17-40 F4.0 | 24-70 2.8 II | 35 1.4 II | EF 40 F2.8 | 50 F1.4 | EF 85 F1.8 | EF 70-200 F2.8 II
Ik heb gewoon gebeld met Microsft NL maar kreeg wel een Engelstalige medewerker aan de lijn omdat de Nederlandse medewerkers in gesprek waren. Het vreemde vind ik ook dat ik nog geen bevestiging van het terugbetalen gezien heb, maar dit zou volgens hem normaal zijn en op de creditcard terug komen binnen 7 werkdagen.JP_S schreef op maandag 21 december 2015 @ 13:10:
via welke store hebben jullie refund gehad? Microsoft nl zegt dat ze dit niet kunnen doen?
Kijk bottom line is dat je 30 dagen niet goed geld terug hebt dus je kan die telefonisch medewerker gewoon voor de keus stellen wil je samen met mij nu een retourprocedure in gang zetten en dat ik meteen een nieuwe bestel voor de actieprijs, of doe je even klantvriendelijk
youtube.com/@hisrep
Thanks,DeNachtwacht schreef op maandag 21 december 2015 @ 14:55:
[...]
Ik heb gewoon gebeld met Microsft NL maar kreeg wel een Engelstalige medewerker aan de lijn omdat de Nederlandse medewerkers in gesprek waren. Het vreemde vind ik ook dat ik nog geen bevestiging van het terugbetalen gezien heb, maar dit zou volgens hem normaal zijn en op de creditcard terug komen binnen 7 werkdagen.
Kijk bottom line is dat je 30 dagen niet goed geld terug hebt dus je kan die telefonisch medewerker gewoon voor de keus stellen wil je samen met mij nu een retourprocedure in gang zetten en dat ik meteen een nieuwe bestel voor de actieprijs, of doe je even klantvriendelijk
Een linkje naar dit topic deed wonderen
www.duefotografi.nl Canon 5D I, II & IV | EF 17-40 F4.0 | 24-70 2.8 II | 35 1.4 II | EF 40 F2.8 | 50 F1.4 | EF 85 F1.8 | EF 70-200 F2.8 II
youtube.com/@hisrep
Zoals afgesproken heb ik uw dossier met nr....... geëscalleerd naar onze financiele dienst om een price match aan te vragen.
Hartelijk dank voor uw belangstelling in onze producten.
Heb gisteren deze reactie gehad, eentje besteld begin november (levering 20 november) en eentje begin december. Ik wacht even af wat het gaat worden.
Besteld op 20 oktoberJP_S schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:58:
Wanneer heb je hem besteld?
Maar vond dat de leverdatum wel in de buurt van de begindatum van de aktie lag, MS vindt van niet, geeft ook verder niks, kan er prima mee leven.
Hoe zit dat met die refund actie, wat heb ik gemist?
Copyright and left by SED...
Er is niet veel te rufunden als je hem voor 169 pond (UK) of 199 dollar (US) gekocht hebt. Het punt was dat ik hem voor 199 pond (UK) heb aangeschaft vorige week, en toen ineens die actie kwam. En met mij hier nog een aantal. Dan kun je t verschil terug vragen.SED schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 18:08:
Net via Amazon de Band 2 binnen. Past perfect in M met pols van 175mm. Knelt niet en alles werkt prima zo te zien.
Hoe zit dat met die refund actie, wat heb ik gemist?
youtube.com/@hisrep
youtube.com/@hisrep
Goed helder scherm.
Hmm dat is vreemd, iemand een idee of daar een setting van is ergens? Ik kan hem iig niet vinden op Windows 10 Mobile. Heb jij een anders OS toevallig waar je de MS Health app op hebt?SED schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 18:54:
Hier trilt hij eenmaal bij binnenkomen van een gesprek en eenmaal bij gemiste oproep bijv.
youtube.com/@hisrep
youtube.com/@hisrep
youtube.com/@hisrep
Bij mij blijft hij trillen als ik gebeld wordt zolang hij overgaat zoals de trilfunctie op je telefoon. dus duidelijk merkbaar dat het telefoon is.
Heb 't vanmorgen maar eens nageteld:__Erik__ schreef op woensdag 23 december 2015 @ 00:15:
Letten jullie wel eens op het aantal trappen wat je loopt? Ik schijn er gister (22/12) 176 beklommen te hebben, dat lijkt me nogal onwaarschijnlijk... Da's dan iig een sensor die 't niet heel erg goed doet, zo lijkt 't...
Werkelijk:
- om 8:20u 1 trap af van 13 treden elk
- om 9:40u 10 trappen op van 9 treden elk
- om 9u 1 trap
- om 10u 8 trappen
De trappen om 9u en 10u snap ik dan wel, maar waar ie de 12 trappen om 8u vandaan haalt is mij een raadsel, ervan uitgaand dat ie alles tussen x:01 uur en y:59 uur registreert om y uur, lag ik nog te slapen

youtube.com/@hisrep
Vooral benieuwd of ik enigszins kan achterhalen waarom ik blij vlagen zo brak wakker word
(en om ze voor te zijn, nee, das niet van de drank
[ Voor 9% gewijzigd door BM op 23-12-2015 18:53 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Bij mij telt de band de trappen ook niet goed. Soms zoals vandaag zit het aardig in de buurt, maar meestal slaat hij heel wat trappen over. Ik loop echt aanzienlijk meer dan trappen dan dat de band meet.__Erik__ schreef op woensdag 23 december 2015 @ 00:15:
Letten jullie wel eens op het aantal trappen wat je loopt? Ik schijn er gister (22/12) 176 beklommen te hebben, dat lijkt me nogal onwaarschijnlijk... Da's dan iig een sensor die 't niet heel erg goed doet, zo lijkt 't...
De rest van de metingen vind ik behoorlijk accuraat.
Van te voren had ik mn polsomtrek gemeten en kwam op 192mm ofzo, in ieder geval ruim boven de grens van het large model gekozen. Tot mijn verbazing is large toch echt Large! Hij past me alleen op de strakste 3 standen.
Bij het installeren heb ik hem op Nederlands ingesteld, en ik dacht dat de tekst ook Nederlands was daarna. Er werd alleen direct een update geïnstalleerd en de UI is nu Engelstalig. Ik kan nergens een taal setting ontdekken. Was "Nederlands" alleen voor de maateenheden oid?
Maateenheden kun je instellen bij de Microsoft Health app op je telefoon, bij voorkeuren.
Whatsapp werkt gewoon bij mij (android phone)
Volgens mij telt de Band alleen de trappen die je oploopt en niet als je naar beneden loopt (eigen ervaring)...Anneke_001 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 20:17:
[...]
Bij mij telt de band de trappen ook niet goed. Soms zoals vandaag zit het aardig in de buurt, maar meestal slaat hij heel wat trappen over. Ik loop echt aanzienlijk meer dan trappen dan dat de band meet.
Over de rest van de metingen, ben ik het geheel met je eensAnneke_001 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 20:17:
[...]
Bij mij telt de band de trappen ook niet goed. Soms zoals vandaag zit het aardig in de buurt, maar meestal slaat hij heel wat trappen over. Ik loop echt aanzienlijk meer dan trappen dan dat de band meet.
Ben overigens ook blij dat ik dus niet de enige ben...
Het enige wat ik nog niet werkend krijg zijn de music controls. Ik krijg het schermpje wel, maar dat blijft op 'Connecting...' staan. Iemand een idee?
youtube.com/@hisrep
Thanks, ik probeer het inderdaad met een bluetooth hoofdtelefoon. Wachten op een bugfix dan maar.DeNachtwacht schreef op donderdag 24 december 2015 @ 09:08:
Er zit nog een bug in dat het niet werkt als je er externe (bluetooth) speakers op hebt aangesloten. Gebruik je die? Het zou iig met wired koptelefoons of de interne speakers wel moeten werken.
Thanks, dat probleem had ik dus ook.DeNachtwacht schreef op donderdag 24 december 2015 @ 09:08:
Er zit nog een bug in dat het niet werkt als je er externe (bluetooth) speakers op hebt aangesloten. Gebruik je die? Het zou iig met wired koptelefoons of de interne speakers wel moeten werken.
Het valt me op da tbijv een gemiste call nu dubbel getoond wordt. Dus zowel in de telefoon tegel als in de notificaties tegel. maar geen Whatsapp. Iemand ideen?
Ook de PC sync App lost niks op.
https://download.microsof...20Band%20Sync%20Setup.msi
[ Voor 23% gewijzigd door SED op 24-12-2015 11:30 ]
youtube.com/@hisrep
Die lijst blijft bij mij dus mooi leeg. Heb wel enabled dat 'notification center' op de band binnen mag komen, maar ik kan daar geen apps kiezen.DaemonAngel schreef op donderdag 24 december 2015 @ 00:34:
Die kan je instellen op je phone in de microsoft health app. Manage tiles en dan naar die van notification en daar kan je de apps kiezen die iets doorsturen.
Whatsapp werkt gewoon bij mij (android phone)
Wat ik verder wel jammer vind is dat notifications van mail enzo niet verdwijnen als ik ze op de telefoon of pc al gelezen heb.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Maar dit kunnen ze gemakkelijk als update doorvoeren dus ff op hopen.
Het heeft al veel stemmen op de microsoft voorstel site
Ook notificaties die je als mail gelezen hebt blijven in het algemene notificatie center staan.
Er zal dus nog wel wat tijd overheen gaan voor het erin zit, maar ze willen het zeker doen. Naar eigen zeggen stond dit al sinds dag 1 op hun wishlist van in te bouwen features.
youtube.com/@hisrep