Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Erik__
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:39
Heb ook totaal andere ervaringen: gebruik de band om woon/werk fietsen en hardlopen te monitoren, gps fix is altijd vlot, zowel met als zonder de L920 in de buurt, duurt max 15 seconden en dan kan ik starten met de aktiviteit.

Eos 600, Sigma 28-70, 50-200, 100 2.8, 430EZ
Eos 300D, 500D, 70D, 10-22, 15-85, 24, 50 1.4, 100 2.8, 100-400, 430EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:07
__Erik__ schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:58:
Heb ook totaal andere ervaringen: gebruik de band om woon/werk fietsen en hardlopen te monitoren, gps fix is altijd vlot, zowel met als zonder de L920 in de buurt, duurt max 15 seconden en dan kan ik starten met de aktiviteit.
Hoe is de kwaliteit van de hartslag sensor bij het hardlopen? Ik merk dat dat bij een Fitbit bij mij dan gewoon niet meer klopt....tot 120 gaat het goed...daarna zakt ie alleen maar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Erik__
VFRRijder schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:27:
[...]

Hoe is de kwaliteit van de hartslag sensor bij het hardlopen? Ik merk dat dat bij een Fitbit bij mij dan gewoon niet meer klopt....tot 120 gaat het goed...daarna zakt ie alleen maar :).
Heb de indruk dat 't wel heel behoorlijk klopt, bij hardlopen train ik juist in verschillende hartslagzones, daar is het dus wel van belang, duur- en piekbelasting kloppen daar wel aardig.

Hoe controleer ik: tel ik gewoon m'n pols, zeg maar op 3 momenten: direct na de belasting, na 1 minuut en na 2 minuten en daarnaast in rust, zitten allemaal in dezelfde orde van grootte als de band aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedhaste
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 19:15
[...]

Van wat ik begrijp van reacties van anderen is dat bij de hogere hardslag zones de band het meest nauwkeurig is als deze aan de buitenkant gedragen wordt. Bij lagere hardslag zones is de binnenkant geen probleem. Zelf draag ik dan ook de band met het scherm aan de buitenkant.

Met fietsen een piek hardslag van 178 gehad afgelopen week op een hometrainer in de sportschool en vergeleken met een borstband die met de fietscomputer synced zaten er gemiddeld zo'n 3 hardslagen verschil tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:08
[...]

Ik heb hem in de sportschool om op de fiets, die loopt precies gelijk. Dus of allebei niet goed, maar ga er van uit dat ze allebei kloppen.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:08
DaemonAngel schreef op maandag 07 december 2015 @ 12:33:
Nee ik heb veel betere ervaringen renevanes.
Ik heb in mijn review gps ook aangehaald en die werkte perfect.

Wat wel kan zijn is omdat je gsm geen goede verbinding heeft met je band dat je sattelieten ook niet geupdate zijn op je band en dan duurt een lock langer
Uhmm, de gps van je telefoon heft er niets mee te maken. Want zonder telefoon in de buurt doet de mijne het gewoon.

Leuke is wel trouwens, dat als hij nog geen signal heft, de band zegt dat je gerust kunt beginnen met paardrijden.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaemonAngel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02 14:42
ozzynator schreef op maandag 07 december 2015 @ 16:39:
[...]

Uhmm, de gps van je telefoon heft er niets mee te maken. Want zonder telefoon in de buurt doet de mijne het gewoon.

Leuke is wel trouwens, dat als hij nog geen signal heft, de band zegt dat je gerust kunt beginnen met paardrijden.
Ik had me misschien niet goed uitgedrukt.
De Band heeft een alleenstaande gps.
Maar dit betekent nog niet dat je telefoon niet kan helpen.
Als je gps weet waar hij moet zoeken voor de satellieten dan vind hij ook sneller een lock.
Even de vergelijking naar de Suunto Ambit.
Als je deze verbind met de computer dan gaat die zijn satellieten "updaten". Dit betekent gewoon dat hij de locatie gaat bijhouden en daar eerst zoekt.
Je merkt duidelijk een verschil wanneer ik dit lang niet gedaan heb versus net gedaan op vlak van snelheid van een gps lock.
Mogelijks dus dat je telefoon je band wel helpt met het sneller vinden van een lock door zijn eigen gps of door internet. Dno, dit is maar een gokje omdat de andere persoon een slechte lock heeft en een gsm die niet mee werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revaes
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-10 10:50
Dank voor jullie reacties. Ik zal het morgen nogmaals proberen maar dan terwijl hij geconnect is met mijn telefoon waarop ik dan ook de locatieservices zal aanzetten. Ik laat horen of dat beter werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:07
Ik merk sinds ik mijn telefoon overgezet heb naar Windows 10 mobile dat mijn band het eigenlijk niet langer dan 1 dag uit houdt. Ik zit nu op zo'n 20% en gister sinds 23:00u van de lader. Ik heb er weinig spectaculairs mee gedaan, 20 minuutjes fietsen via gps, en verder komen er natuurlijk wel regelmatig berichten en mails binnen. Zou ik het met dit patroon langer uit moeten kunnen houden, of is mijn vermoeden juist dat in de preview versie van windows 10 nog bugs zitten waardoor de battery drain groter is. Ik merk bijvoorbeeld sowieso dat mailberichten zowel via de mail tile als via de Notification tile worden weergegeven; dat zou niet moeten gebeuren.

[ Voor 25% gewijzigd door DeNachtwacht op 08-12-2015 21:51 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobinFM
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-09 20:25
Cool, net een update van de Microsoft Health-app binnengehaald (op Windows 10 Mobile) die wat nieuwe functies toevoegt aan de Band:
- controls voor je muziekspeler (twee keer de powerknop op je Band indrukken en de controls komen tevoorschijn (back, play/pause, next en volume))
- en er zit nu een Activity Alert in die je een seintje kan geven als het tijd wordt weer wat te bewegen...

Verwijderd

Nieuwe update geeft de Email notificaties gemaakt die ik niet kreeg !!!!!!! Yeahaa werkt als een zonnetje nu met Windows 10 op Lumia 640 LTE !!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Kijk en ook weer een firmware update erbij voor de Band meteen. Wel goed te zien dat microsoft er zo actief mee bezig is. Vorige week de band binnen gekregen, meteen was er al een firmware beschikbaar terwijl het ding net een maand oud is. En nu dus weer eentje.. Nice

Nu maar hopen dat ze snel meer features toevoegen want er is nog veel mogelijk. Bijv. Notificaties op het glance scherm, net zoals je dat op je telefoon hebt. Mij een wonder dat dat er nog niet in zit...

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrutalCoding
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-11-2024
Even een vraagje, ik zie dat vele het ermee eens zijn dat je het beste kan bestellen in de UK maar nu kan iemand het voor me meenemen vanuit de VS, geen verzendkosten en ook geen invoerkosten komen er dus bij. Wat ik me alleen af vraag is, stel dat ik voor garantie het op moet sturen naar Microsoft, kan dat dan naar UK? Of stel dat ik de verkeerde band maat heb (dom, I know), zou omruilen dan ook via UK kunnen zonder verzendkosten etc? Thanks, ik ga hoe dan ook deze band kopen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:28
BrutalCoding schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 14:15:
Even een vraagje, ik zie dat vele het ermee eens zijn dat je het beste kan bestellen in de UK maar nu kan iemand het voor me meenemen vanuit de VS, geen verzendkosten en ook geen invoerkosten komen er dus bij. Wat ik me alleen af vraag is, stel dat ik voor garantie het op moet sturen naar Microsoft, kan dat dan naar UK? Of stel dat ik de verkeerde band maat heb (dom, I know), zou omruilen dan ook via UK kunnen zonder verzendkosten etc? Thanks, ik ga hoe dan ook deze band kopen!
Garantie is geen probleem, terugsturen voor een maatruiling weet ik niet...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaemonAngel
Gebruik de maattabel op hun site en check ook nogmaals met het afgeprinte papier.
Het is echt wel spot on als je het papier afprint en even je arm meet.

Je hebt ook best wel veel ruimte om hem te vergroten of verkleinen.

Ze raden wel aan 1 groter te gaan als je net op de rand zit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anneke_001
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 31-07 18:28
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 20:16:
Nieuwe update geeft de Email notificaties gemaakt die ik niet kreeg !!!!!!! Yeahaa werkt als een zonnetje nu met Windows 10 op Lumia 640 LTE !!!
Ja, hier ook! Alle email komt binnen, ook de "niet windows" gerelateerde accounts!
Dat is toch weer een hele verbetering!

(Lumia 930, Windows 8.1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedhaste
Ik gebruik de band samen met een iPhone, maar ik heb deze betreffende update nog niet ontvangen.
Ik begreep dat deze update voor alle platformen was, maar schijnbaar is dit niet het geval of ik krijg om een andere reden de update nog niet binnen. Iemand anders die ook de band met een iPhone gebruikt en de update wel of ook nog niet krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrutalCoding
Heb dus blijkbaar maat M, mooi! Grootste angst was dat ik voor garantie dat ding naar de US moet sturen maar dat hoeft dus blijkbaar niet, gwn hup naar de UK.

Trouwens kunnen jullie de toetsenbord gebruiken van dat ding en zo ja, werkt dit zonder een Windows telefoon? Werkt het alleen bij een SMS of kan er meer worden beantwoord? Just curious here

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeNachtwacht
@speedhaste: je moet eerst de Microsoft Health app updaten. Bij mijn weten is dat ook voor iPhone. Daarna kan je de Band 2 via de Health app een firmware update geven

@BrutalCoding: het toetsenbord werkt inderdaad alleen met SMS. Wat mij betreft slopen ze die functie er echter meteen uit; je wil geen gepriegel op zo'n klein schermpje als je ook een telefoon in je zak hebt. Het sterke van de Band 2 vind ik nu juist dat het de onzin dingen van een smartwatch (allerlei spelletjes op je iWatch scherm :S, emailen, whatsappen) eruit hebben gelaten.

Wat mij betreft moet de filosofie van de Band (2) zijn:
- het meten van allerlei gegevens die je op je smartphone of de website kan bekijken
- het geven van beperkte notificaties

[ Voor 15% gewijzigd door DeNachtwacht op 11-12-2015 21:01 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrutalCoding
DeNachtwacht schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 20:56:
Wat mij betreft moet de filosofie van de Band (2) zijn:
- het meten van allerlei gegevens die je op je smartphone of de website kan bekijken
- het geven van beperkte notificaties
Over gegevens gesproken, is er iemand hier die de band gebruikt voor krachttraining? Ik las online namelijk dat de aangegeven calorievebranding tijdens het rennen etc accuraat zijn maar voor gewichtheffen zou de meting onbetrouwbaar uitkomen, en laat dat krachttrainen nou net de reden zijn dat ik zo'n band wil aanschaffen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anneke_001
BrutalCoding schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 20:08:

Trouwens kunnen jullie de toetsenbord gebruiken van dat ding en zo ja, werkt dit zonder een Windows telefoon? Werkt het alleen bij een SMS of kan er meer worden beantwoord? Just curious here
Ik heb helemaal geen toetsenbord, ook niet bij sms.
Gezien de kleine omvang van het scherm en het geringe aantal sms-jes dat ik ontvang, vind ik dat in het geheel geen geen bezwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Anneke_001 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 23:30:
[...]

Ik heb helemaal geen toetsenbord, ook niet bij sms.
Gezien de kleine omvang van het scherm en het geringe aantal sms-jes dat ik ontvang, vind ik dat in het geheel geen geen bezwaar.
Alleen Engels wordt op het moment ondersteund voor het toetsenbord bij sms. Persoonlijk vind ik het toetsenbord ook geen meerwaarde hebben omdat het gepriegel is en alleen bij sms...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedhaste
DeNachtwacht schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 20:56:
@speedhaste: je moet eerst de Microsoft Health app updaten. Bij mijn weten is dat ook voor iPhone. Daarna kan je de Band 2 via de Health app een firmware update geven
Nog steeds geen update via iOs, laatste was van 3 december.
Ik heb toen op een windows pc de band sync tool geïnstalleerd en daar kreeg ik meteen de nieuwe update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
speedhaste schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 12:50:
[...]

Nog steeds geen update via iOs, laatste was van 3 december.
Ik heb toen op een windows pc de band sync tool geïnstalleerd en daar kreeg ik meteen de nieuwe update.
Hmm dat is wel vreemd. Ik heb zelf geen iPhone maar als je gewoon online in de Apple store kijkt zie je toch echt de meest recente versie van 12 december bij mij: https://itunes.apple.com/...t-health/id912580285?mt=8
Gewoon even openen op de iPhone dat linkje lijkt me, dat zou moeten werken...

[ Voor 7% gewijzigd door DeNachtwacht op 12-12-2015 14:05 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedhaste
DeNachtwacht schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 14:04:
[...]

Hmm dat is wel vreemd. Ik heb zelf geen iPhone maar als je gewoon online in de Apple store kijkt zie je toch echt de meest recente versie van 12 december bij mij: https://itunes.apple.com/...t-health/id912580285?mt=8
Gewoon even openen op de iPhone dat linkje lijkt me, dat zou moeten werken...
Nu heb ik de update ook in de apple store, vanochtend was die er nog niet bij mij.
Thanks
Tevens de music controls getest en werken goed met de iPhone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Mij valt na een klein weekje gebruik op dat de batterij het echt geen 48 uur vol houdt bij normaal licht gebruik. Wat zijn jullie ervaringen?

Ik haal gemiddeld zo'n 24 uur op een lading.
Gebruik gps: +/- 20 min per dag.
Tiles: Sleep, FB Messenger, Notifications, Cycling, Running, Calendar, Calls
Kleur: Blauwe tiles & achtergrond
Settings: Haptic low, screen brightness low, Daily Heart Rate on, Watch Mode: Rotate on, activity tracker off (sinds laatste firmware), UV tile off

Is dit nou normaal met mijn settings of toch erg laag? Ik heb net mijn homescreen&tiles al op zwart gezet, misschien maakt dat nog wat uit. Verder verdenk ik FB Messenger als energieslurper met flink wat berichtjes per dag. Wat zijn jullie ervaringen?

[ Voor 9% gewijzigd door DeNachtwacht op 12-12-2015 21:51 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cricque
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-09 20:22
Ik had wel interesse om er eentje te kopen .. maar ik had een vraag dat ik nergens kan terugvinden
Geeft ie ook een signaal als je te ver verwijderd bent van je gsm ?

Want das voor mij min of meer toch een must, daar ik die al eens regelmatig vergeet

pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Je hebt wel apps waarmee je je telefoon kan lokaliseren via de band, en andersom je band met je telefoon. Nadeel is alleen dat het bereik van bluetooth ongeveer 30 feet (+/- 10 meter) is volgens microsoft en zeker met muren er tussen is het al snel minder. Je bent de bluetooth verbinding dus nogal eens kwijt als de telefoon niet in je zak zit en op dat moment is terugvinden dus niet mogelijk...

Edit: opvallende wijziging in de tweeakters Pricewatch... de status van de Band 2 is gewijzigd van Prijs Onbekend naar Wordt Verwacht... een foutje of niet?

[ Voor 16% gewijzigd door DeNachtwacht op 13-12-2015 10:46 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cricque
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-09 20:22
thanks, das spijtig ... het kan nu toch niet echt zo moeilijk zijn om dit gewoon standaard ergens op te zetten lijk me, maarja als programmeur zeg ik altijd dat alles kan en niet moeilijk is :)

pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrutalCoding
@denachtwacht, die verandering heb ik inderdaad ook geconstateerd. Zal wel met opzet zijn gedaan, erg nieuwsgierig of ze meer weten over evt. verkopen in NL :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-10 22:16

Radeon

Today is a good day to die

In de US MS store nu een officiële oplaadstand voor de band 2 voor $19.99 dollar. Hopelijk komt die ook snel in de Uk store want hij ziet er wel mooi uit.

Afbeeldingslocatie: http://www.windowscentral.com/sites/wpcentral.com/files/styles/larger/public/field/image/2015/12/Microsoft-Band-2-Charging-Stand.png?itok=YlmpyenH

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Erik__
Ik krijg sinds mijn harde reset van de band en telefoon de facebook en twitter tegel niet meer aan de praat :(

Heb de officiele app ervoor, ben netjes ingelogged, heb in die app aangegeven dat ik messages wil delen, op de band staan zowel facebook als twitter aan.

Kortom, rara, wat zou het kunnen zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaemonAngel
BrutalCoding schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 22:04:
[...]

Over gegevens gesproken, is er iemand hier die de band gebruikt voor krachttraining? Ik las online namelijk dat de aangegeven calorievebranding tijdens het rennen etc accuraat zijn maar voor gewichtheffen zou de meting onbetrouwbaar uitkomen, en laat dat krachttrainen nou net de reden zijn dat ik zo'n band wil aanschaffen ;w
Ik doe aan krachttraining voornamelijk en heb de band daar eens gebruikt.
Ik gebruik hem nu niet meer omdat hij in maat M niet hoog genoeg mijn arm op kan voor uit de weg te zitten van mijn polsondersteuning en ik knalde best vaak met de halter tegen de band.
Daarbuiten is het niet echt zinnig. Ik heb meer dan een uur zwaar getraind en had nog geen 200 kcal verbrand -.- Dit leek me redelijk sterk. Of misschien is het correct, no idea.
Hij houdt je hartslag wel bij maar stappen slaagt natuurlijk op niets want hij telt reps als stappen.
Zou fijn zijn als ze die app wat update en hij die stappen dus vertaald naar reps...
Of je zinnige dingen er laat aanduiden (zoals hoeveel sets je zit en je pauze tussen sets kan laten aftellen).
Kort gezegd, niet interessant voor een echte krachttraining bij te houden.
Die crossfit achtige stuff misschien wel want je kan van die schema's er op zetten voor rond te springen enzo. Maar met gewichten training is het geen toevoeging.

Wat wel leuk is dat ik meldingen kan zien tijdens het trainen zonder mijn gsm te moeten pakken en je je muziek kan bedienen (nu recent officiëel via een update ervoor via een app).

Is aangehaald in mijn review ook btw :p

Niemand leest die :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrutalCoding
DaemonAngel schreef op maandag 14 december 2015 @ 11:54:
[...]
Is aangehaald in mijn review ook btw :p

Niemand leest die :(
Ik had je review gelezen hoor :+ alleen niet beoordeeld, bij deze dan gedaan :*) !

Voor de rest, jammer dat de calorieën verbruik niet echt helemaal klopt. 200kcal lijkt me niet echt realistisch..of je moet lange pauzes houden tussen de reps door lol.

Zit zo zwaar te twijfelen of ik dit ding moet halen of een smartwatch, aan de ene kant wil ik gewoon dit ding gebruiken voor het bijhouden van mijn verbrande calorieën tijdens het (kracht)trainen en aan de andere kant wil ik gewoon meldingen kunnen ontvangen zonder mijn telefoon uit m'n zak te halen (en wellicht nog meer doen ermee, zoals elke Tweaker).

Als het zo is zoals jij het zegt, dat de calorieën die verbrand zijn nauwelijks kloppen dan laat ik het maar even zitten denk ik totdat het hopelijk goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaemonAngel
Verbrande caloriëen is voor mij niet echt iets dat ik wil bijhouden dus ik vond het niet erg.
Geen van die zaken kan rekening houden met je spiermassa en dus de hoeveelheid kcal je verbrand tijdens een activiteit correct weergeven. Het is altijd maar een indicatie.

De andere zaken vind ik dan weer wel interessanter.

Haha, thanks :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Erik__
__Erik__ schreef op maandag 14 december 2015 @ 00:58:
Ik krijg sinds mijn harde reset van de band en telefoon de facebook en twitter tegel niet meer aan de praat :(

Heb de officiele app ervoor, ben netjes ingelogged, heb in die app aangegeven dat ik messages wil delen, op de band staan zowel facebook als twitter aan.

Kortom, rara, wat zou het kunnen zijn?
Snap 'r niks van, zojuist komen er 'inene' een tweetal updates van Facebook door... 8)7

(en nee, ik krijg er meer langs op 'n dag ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anneke_001
Heeft iemand de Band Store al ontdekt? :)
Erg leuke apps!

• __Erik__
__Erik__ schreef op maandag 14 december 2015 @ 16:10:
[...]

Snap 'r niks van, zojuist komen er 'inene' een tweetal updates van Facebook door... 8)7

(en nee, ik krijg er meer langs op 'n dag ;) )
Nou, lijkt hier op:
Als de Facebook app op m'n L920 open staat, krijg je geen enkele notificatie binnen, als de app afgesloten is krijg je wel notificaties binnen. Toch komt niet alles door, ben er nog niet achter wat nou daar de clou van is.

Twitter krijg ik sowieso niet binnen, volgens mij omdat ik daar standaard ingelogged ben met een ander account, zal eens switchen naar hetzelfde account als m'n windows phone account, vermoedelijk komt er dan wél wat binnen.

• __Erik__
Anneke_001 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 19:09:
Heeft iemand de Band Store al ontdekt? :)
Erg leuke apps!
Nope, niet ontdekt, nog sterker kan 'm ook niet vinden... Kortom, linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitte
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-01 18:00
Microsoft Store UK geeft nu een korting van 30 pond. Goede aanbieding of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is nu ook GBP 30 afgeprijsd voor de medium en large op Amazon.co.uk. De small is GBP 10 duurder.
Ik heb net besteld. Prijs in Euro is dan ~ €235, afhankelijk van de wisselkoers.
Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Hmm dat is wel balen, ik heb hem vorige week besteld daar en dat scheelt toch al snel zo'n €50... morgen maar eens even bellen of daar iets mee gedaan kan worden.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.vellekoop
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-08 14:13
Ik heb hem net maar gelijk aangeschaft! Ben nieuwsgierig!
Ik loop veel hard met de band 1 en daar heel tevreden over qua functie. Duurzaamheid daarin tegen is echt matig. Hoop dat band 2 dit beter doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:31
Swerfer schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 11:13:
Slapend verbrand je ongeveer je lichaamsgewicht aan calorieën per uur, terwijl stilzitten (tv kijken, lezen) ongeveer de helft aan calorieën verbrand. Zie http://www.gezondheidsnet...calorieen-verbranden-leuk
Sorry voor de late reactie, heb het topic doorgelezen omdat ik ook in de verleiding raak door de aanbieding van MS :9~
Maar... je leest de tekst in die link verkeerd. Bij slapen noemen ze het energieverbruik per uur maar bij TV kijken of lezen hebben ze het ineens over een half uur. Slapen of TV kijken zou dus ongeveer evenveel calorieën moeten tellen. Dat is ook logisch, want dat is ongeveer je BMR (basal metabolic rate, hoeveel energie je lichaam in rust verbruikt). Als de band dus inderdaad maar 40 calorieën per uur aangeeft en je bent niet bijzonder klein en dun, dan lijkt me dat echt niet te kloppen. Ook klopt er weinig van als je tijdens slapen twee keer je bmr zou verbranden.
Ter vergelijking, mijn garmin forerunner 15 staat nou op 1347 calorieën terwijl hij gewoon stil op mijn bureau gelegen heeft (zo'n 12 uur). Nou ben ik ook nogal groot dus daarom is dat zo hoog, maar 40 per uur is echt weinig.

Ik twijfel trouwens ook nog over de maat... gister heb ik mijn pols gemeten en kwam ik op 186mm, vandaag nog eens en nou meet ik 180mm. Daarbij zit het lint strak, maar niet zo strak dat het af begint te knellen... Aangezien iedereen zegt dat hij groot uitvalt, dan toch maar de medium? Het lijkt me belangrijk dat hij strak kan zitten voor het sporten, maar ik vind het soms ook wel fijn om een horloge iets losser te zetten dus het zou jammer zijn als ik echt tegen de max aan zit van de medium...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-hunter
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15-11-2024
Ik zit met hetzelfde probleem met de maat. Mijn polsomtrek is ook 18cm (strak gemeten). Ze adviseren als je tussen 2 maten zit om de grotere te nemen. Ik ga denk ik dan toch voor een L.
Wat is jullie ervaring?
Kun je als je hem via Amazon besteld in de UK makkelijk terugsturen?
finraziel schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 12:16:
[...]

Sorry voor de late reactie, heb het topic doorgelezen omdat ik ook in de verleiding raak door de aanbieding van MS :9~
Maar... je leest de tekst in die link verkeerd. Bij slapen noemen ze het energieverbruik per uur maar bij TV kijken of lezen hebben ze het ineens over een half uur. Slapen of TV kijken zou dus ongeveer evenveel calorieën moeten tellen. Dat is ook logisch, want dat is ongeveer je BMR (basal metabolic rate, hoeveel energie je lichaam in rust verbruikt). Als de band dus inderdaad maar 40 calorieën per uur aangeeft en je bent niet bijzonder klein en dun, dan lijkt me dat echt niet te kloppen. Ook klopt er weinig van als je tijdens slapen twee keer je bmr zou verbranden.
Ter vergelijking, mijn garmin forerunner 15 staat nou op 1347 calorieën terwijl hij gewoon stil op mijn bureau gelegen heeft (zo'n 12 uur). Nou ben ik ook nogal groot dus daarom is dat zo hoog, maar 40 per uur is echt weinig.

Ik twijfel trouwens ook nog over de maat... gister heb ik mijn pols gemeten en kwam ik op 186mm, vandaag nog eens en nou meet ik 180mm. Daarbij zit het lint strak, maar niet zo strak dat het af begint te knellen... Aangezien iedereen zegt dat hij groot uitvalt, dan toch maar de medium? Het lijkt me belangrijk dat hij strak kan zitten voor het sporten, maar ik vind het soms ook wel fijn om een horloge iets losser te zetten dus het zou jammer zijn als ik echt tegen de max aan zit van de medium...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Ik heb met 165mm eerst een S besteld maar naast het feit dat deze toch krap zat zit de bevestiging dan ook helemaal naar buiten, kortom hij ziet er ineens heel anders uit dan wanneer je de sluiting helemaal dicht kan zetten. Ondat mijn batterij ook erg snel leeg ging voor mijn gevoel hem toch omgeruild voor een M en geen spijt van gehad. De band zit nu wel iets losser om mijn pols en ziet er dus ook iets logger uit dan de S, maar de mooiere afwerking van de clasp vind ik in mijn geval zwaarder wegen, ook omdat ik het scherm naar binnen draag en de buitenwereld dus dus constant tegen je clasp aankijkt.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anneke_001
__Erik__ schreef op donderdag 17 december 2015 @ 23:42:
[...]

Nope, niet ontdekt, nog sterker kan 'm ook niet vinden... Kortom, linkje?
Windows Phone --> Windows store. In het zoekvenster typ je in: band store. Dan krijg je een lijst met apps te zien en daar staat de "band store" tussen. Het is een paars icoontje met in het midden een wit tasje.

(Nokia Lumia 930)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Erik__
Anneke_001 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 17:40:
[...]

Windows Phone --> Windows store. In het zoekvenster typ je in: band store. Dan krijg je een lijst met apps te zien en daar staat de "band store" tussen. Het is een paars icoontje met in het midden een wit tasje.

(Nokia Lumia 930)
Gevonden, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hydrargyrum
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09-2024
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de screenprotector? Ik heb vandaag de mijne besteld, maar is het echt nodig om de screenprotector aan te brengen op de band 2, aangezien deze gorilla glass 3 heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anneke_001
Ik heb de band gemiddeld 20 uur per dag om en heb nog geen enkel krasje op het glas (draag het glas naar boven). ik heb geen screen protector nodig.
De sluiting is wel gevoelig voor krasjes.

[ Voor 10% gewijzigd door Anneke_001 op 20-12-2015 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
hydrargyrum schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 23:19:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de screenprotector? Ik heb vandaag de mijne besteld, maar is het echt nodig om de screenprotector aan te brengen op de band 2, aangezien deze gorilla glass 3 heeft.
Ik heb hem vooralsnog niet nodig, geen krassen en ik draag het scherm naar binnen.

Kleine spam, zojuist gemaakt: productreview: Microsoft Band (2015) Medium review door DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hydrargyrum
DeNachtwacht schreef op zondag 20 december 2015 @ 14:17:
[...]

Ik heb hem vooralsnog niet nodig, geen krassen en ik draag het scherm naar binnen.
Scherm naar binnen, dat is andersom dan een traditionele horloge, toch?
Dan ga ik er denk ik ook geen screenprotector opplakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
hydrargyrum schreef op zondag 20 december 2015 @ 15:39:
[...]

Scherm naar binnen, dat is andersom dan een traditionele horloge, toch?
Dan ga ik er denk ik ook geen screenprotector opplakken
Ja. Je moet natuurlijk gewoon standaard even wat beter opletten met zo'n device om je pols, want langs een muur schuren oid dan is het gewoon sowieso krassen, of je nou een screenprotector erop hebt of niet.

En laten we eerlijk zijn, als jij een mooi Hugo Boss horloge koopt van €250 doe je er ook geen screenprotector op; je doet er gewoon voorzichtig mee.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murdock01
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-09 14:25
Ik heb me band 2 vorige maand gekocht maar na een korte chat met de ms store een refund gehad van het verschil van me band en me zagg screen protector is volledig terug betaald. Erg netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:18
murdock01 schreef op zondag 20 december 2015 @ 21:10:
Ik heb me band 2 vorige maand gekocht maar na een korte chat met de ms store een refund gehad van het verschil van me band en me zagg screen protector is volledig terug betaald. Erg netjes
Refund ivm huidige aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anneke_001
murdock01 schreef op zondag 20 december 2015 @ 21:10:
Wat bedoel je nou eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murdock01
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-09 14:25
Worsteneter schreef op zondag 20 december 2015 @ 22:14:
[...]

Refund ivm huidige aanbieding?
Yes 55 euro terug gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-10 22:16

Radeon

Today is a good day to die

Heb je met de engelse ms store of met de Nederlandse store gepraat? Wat heb me band ook vorige maand besteld en 55 euro terugkrijgen is altijd leuk.

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Hoe heb je dat gedaan? Ik heb gebeld naar MS NL en ook het geld terug gekregen maar 30 pond is bij mijn weten nog steeds zo rond de €41.Laat maar ik lees dat je ook geld voor een screenprotector terug kreeg.

Ter info; ik heb de band sinds twee weken maar moest hem vorige week ter reparatie opsturen en dan bestel je feitelijk meteen een nieuwe band. Mijn "2e band bestelling" was dus dinsdag 15 januari. Dat is misschien dus mazzel geweest voor die refund.

Wel zuur trouwens met het wisselen van die pond, de eerste band kostte €292, de tweede kostte door een koersdrop ineens maar €281. Maar helaas... de refund op de eerste is inmiddels ook binnen en die gaat dan natuurlijk tegen de actuele koers... je raadt het al €282 terug gekregen.

Maar anyway ik ben blij met die £30 terug, dan komt mijn Band dus op een mooie acceptabele €240 ergens. Goede service van microsoft!

[ Voor 59% gewijzigd door DeNachtwacht op 21-12-2015 10:34 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_S
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:29
via welke store hebben jullie refund gehad? Microsoft nl zegt dat ze dit niet kunnen doen?

www.duefotografi.nl Canon 5D I, II & IV | EF 17-40 F4.0 | 24-70 2.8 II | 35 1.4 II | EF 40 F2.8 | 50 F1.4 | EF 85 F1.8 | EF 70-200 F2.8 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
JP_S schreef op maandag 21 december 2015 @ 13:10:
via welke store hebben jullie refund gehad? Microsoft nl zegt dat ze dit niet kunnen doen?
Ik heb gewoon gebeld met Microsft NL maar kreeg wel een Engelstalige medewerker aan de lijn omdat de Nederlandse medewerkers in gesprek waren. Het vreemde vind ik ook dat ik nog geen bevestiging van het terugbetalen gezien heb, maar dit zou volgens hem normaal zijn en op de creditcard terug komen binnen 7 werkdagen.

Kijk bottom line is dat je 30 dagen niet goed geld terug hebt dus je kan die telefonisch medewerker gewoon voor de keus stellen wil je samen met mij nu een retourprocedure in gang zetten en dat ik meteen een nieuwe bestel voor de actieprijs, of doe je even klantvriendelijk :>

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_S
DeNachtwacht schreef op maandag 21 december 2015 @ 14:55:
[...]

Ik heb gewoon gebeld met Microsft NL maar kreeg wel een Engelstalige medewerker aan de lijn omdat de Nederlandse medewerkers in gesprek waren. Het vreemde vind ik ook dat ik nog geen bevestiging van het terugbetalen gezien heb, maar dit zou volgens hem normaal zijn en op de creditcard terug komen binnen 7 werkdagen.

Kijk bottom line is dat je 30 dagen niet goed geld terug hebt dus je kan die telefonisch medewerker gewoon voor de keus stellen wil je samen met mij nu een retourprocedure in gang zetten en dat ik meteen een nieuwe bestel voor de actieprijs, of doe je even klantvriendelijk :>
Thanks,

Een linkje naar dit topic deed wonderen :P, ze hebben een en ander in gang gezet!

www.duefotografi.nl Canon 5D I, II & IV | EF 17-40 F4.0 | 24-70 2.8 II | 35 1.4 II | EF 40 F2.8 | 50 F1.4 | EF 85 F1.8 | EF 70-200 F2.8 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Erik__
Heb er ook een belletje aan gewaagd, maar krijg nu nul op request :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_S
Wanneer heb je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Ik heb gisteravond via email confirmation ontvangen en vandaag het bedrag teruggestort gekregen op de creditcard. Was wel zo dat mijn bestelling van dinsdag 15 december was, dus erg dicht tegen actieperiode aan.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_S
Hartelijk dank voor het contacteren van Microsoft.

Zoals afgesproken heb ik uw dossier met nr....... geëscalleerd naar onze financiele dienst om een price match aan te vragen.

Hartelijk dank voor uw belangstelling in onze producten.

Heb gisteren deze reactie gehad, eentje besteld begin november (levering 20 november) en eentje begin december. Ik wacht even af wat het gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Erik__
Besteld op 20 oktober :)

Maar vond dat de leverdatum wel in de buurt van de begindatum van de aktie lag, MS vindt van niet, geeft ook verder niks, kan er prima mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SED
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-09 20:43

SED

Net via Amazon de Band 2 binnen. Past perfect in M met pols van 175mm. Knelt niet en alles werkt prima zo te zien.
Hoe zit dat met die refund actie, wat heb ik gemist?

Copyright and left by SED...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
SED schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 18:08:
Net via Amazon de Band 2 binnen. Past perfect in M met pols van 175mm. Knelt niet en alles werkt prima zo te zien.
Hoe zit dat met die refund actie, wat heb ik gemist?
Er is niet veel te rufunden als je hem voor 169 pond (UK) of 199 dollar (US) gekocht hebt. Het punt was dat ik hem voor 199 pond (UK) heb aangeschaft vorige week, en toen ineens die actie kwam. En met mij hier nog een aantal. Dan kun je t verschil terug vragen.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SED

SED

oke, dacht al dat ik had zitten slapen. Inderdaad voor 169 pond..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Vraagje; mij valt op dat ik bij mails, agenda en andere notificaties trillingen krijg, maar bij binnenkomende telefoongesprekken niet. En juist dáár is het belangrijk dat je het niet mist. Heb ik iets verkeerd ingesteld of is dit standaard zo?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SED

SED

Hier trilt hij eenmaal bij binnenkomen van een gesprek en eenmaal bij gemiste oproep bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.vellekoop
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-08 14:13
M'n band is binnen! Erg fijn, veel ergonomischer dan de vorige.
Goed helder scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
SED schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 18:54:
Hier trilt hij eenmaal bij binnenkomen van een gesprek en eenmaal bij gemiste oproep bijv.
Hmm dat is vreemd, iemand een idee of daar een setting van is ergens? Ik kan hem iig niet vinden op Windows 10 Mobile. Heb jij een anders OS toevallig waar je de MS Health app op hebt?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SED

SED

Nope Lumia 950 ( maar wel met .36 udate, misschien dat daar iets zit?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Die heb ik er ook op, en ook op .29 viel het me al op...

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Erik__
Letten jullie wel eens op het aantal trappen wat je loopt? Ik schijn er gister (22/12) 176 beklommen te hebben, dat lijkt me nogal onwaarschijnlijk... Da's dan iig een sensor die 't niet heel erg goed doet, zo lijkt 't...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Bij mij lijkt dat wel aardig te kloppen... maar het is ook niet dat ik ze echt tel ofzo.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_S
Joepie Refund geaccordeerd :)

Bij mij blijft hij trillen als ik gebeld wordt zolang hij overgaat zoals de trilfunctie op je telefoon. dus duidelijk merkbaar dat het telefoon is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Erik__
__Erik__ schreef op woensdag 23 december 2015 @ 00:15:
Letten jullie wel eens op het aantal trappen wat je loopt? Ik schijn er gister (22/12) 176 beklommen te hebben, dat lijkt me nogal onwaarschijnlijk... Da's dan iig een sensor die 't niet heel erg goed doet, zo lijkt 't...
Heb 't vanmorgen maar eens nageteld:

Werkelijk:
- om 8:20u 1 trap af van 13 treden elk
- om 9:40u 10 trappen op van 9 treden elk

- om 9u 1 trap
- om 10u 8 trappen

De trappen om 9u en 10u snap ik dan wel, maar waar ie de 12 trappen om 8u vandaan haalt is mij een raadsel, ervan uitgaand dat ie alles tussen x:01 uur en y:59 uur registreert om y uur, lag ik nog te slapen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:28
Band 2 vandaag binnengekregen, gepaired met mijn 950, firmware update gedownload, en nu staat hij al een half uur in 'Starting update...' Is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Hmm dat klinkt wel heel lang. Ik zou eens googelen op firmware doesn't install of iets in die richting. Bij mij was het in 1-2 minuutjes wel gedaan. Je weet wel zeker dat de telefoon goed dichtbij is/was voor de bluetooth verbinding?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
Meh, er zit een 'Start Over' tile achter. Poging 2, en nu is het wel gelukt. Zit inmiddels om mijn pols, doet een stuk minder 'bulky' aan, en de dikte van de clasp valt me nog alleszins mee. Spelen maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:47

BM

Moderator Spielerij
De mijne gister opgehaald. Had 'm ook groter / lomper verwacht, maar voor iemand die al zeker 20 jaar geen horloge of wat dan ook gedragen heeft is het sowieso even wennen :)

Vooral benieuwd of ik enigszins kan achterhalen waarom ik blij vlagen zo brak wakker word :p

(en om ze voor te zijn, nee, das niet van de drank :p)

[ Voor 9% gewijzigd door BM op 23-12-2015 18:53 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anneke_001
__Erik__ schreef op woensdag 23 december 2015 @ 00:15:
Bij mij telt de band de trappen ook niet goed. Soms zoals vandaag zit het aardig in de buurt, maar meestal slaat hij heel wat trappen over. Ik loop echt aanzienlijk meer dan trappen dan dat de band meet.

De rest van de metingen vind ik behoorlijk accuraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-10 23:25

oZy

Ik heb de mijne vandaag binnen gekregen uit de UK (erg snel, 2 dagen). Mooi ding, kleiner dan ik had gedacht. Scherm voelt solide en premium aan.

Van te voren had ik mn polsomtrek gemeten en kwam op 192mm ofzo, in ieder geval ruim boven de grens van het large model gekozen. Tot mijn verbazing is large toch echt Large! Hij past me alleen op de strakste 3 standen.

Bij het installeren heb ik hem op Nederlands ingesteld, en ik dacht dat de tekst ook Nederlands was daarna. Er werd alleen direct een update geïnstalleerd en de UI is nu Engelstalig. Ik kan nergens een taal setting ontdekken. Was "Nederlands" alleen voor de maateenheden oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anneke_001
De taal kun je altijd nog achteraf instellen op de band: ga naar instellingen en als je daar swiped kom je vanzelf "taal instellen" tegen.
Maateenheden kun je instellen bij de Microsoft Health app op je telefoon, bij voorkeuren.

• hydrargyrum
Werkt bij jullie de notifications tile gewoon goed? Ik krijg namelijk alleen e-mail en sms notifications, maar normale zoals whatsapp krijg ik niet binnen.

• DaemonAngel
Die kan je instellen op je phone in de microsoft health app. Manage tiles en dan naar die van notification en daar kan je de apps kiezen die iets doorsturen.
Whatsapp werkt gewoon bij mij (android phone)

• Swerfer
Anneke_001 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 20:17:
[...]

Bij mij telt de band de trappen ook niet goed. Soms zoals vandaag zit het aardig in de buurt, maar meestal slaat hij heel wat trappen over. Ik loop echt aanzienlijk meer dan trappen dan dat de band meet.

Volgens mij telt de Band alleen de trappen die je oploopt en niet als je naar beneden loopt (eigen ervaring)...

• __Erik__
Anneke_001 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 20:17:
[...]

Over de rest van de metingen, ben ik het geheel met je eens 8)

Ben overigens ook blij dat ik dus niet de enige ben...

• autje
Na een avondje spelen kom ik tot de conclusie dat het vooral allemaal net een stukje beter is dan de eerste Band qua ergonomie. De rest was al goed, al moet ik er nog wel een keer mee sporten om die fucnties te kunnen vergelijken.

Het enige wat ik nog niet werkend krijg zijn de music controls. Ik krijg het schermpje wel, maar dat blijft op 'Connecting...' staan. Iemand een idee?

• DeNachtwacht
Er zit nog een bug in dat het niet werkt als je er externe (bluetooth) speakers op hebt aangesloten. Gebruik je die? Het zou iig met wired koptelefoons of de interne speakers wel moeten werken.

youtube.com/@hisrep

• autje
DeNachtwacht schreef op donderdag 24 december 2015 @ 09:08:
Er zit nog een bug in dat het niet werkt als je er externe (bluetooth) speakers op hebt aangesloten. Gebruik je die? Het zou iig met wired koptelefoons of de interne speakers wel moeten werken.
Thanks, ik probeer het inderdaad met een bluetooth hoofdtelefoon. Wachten op een bugfix dan maar.

• JP_S
DeNachtwacht schreef op donderdag 24 december 2015 @ 09:08:
Thanks, dat probleem had ik dus ook.

• SED

SED

Wat ik ook probeer hier komt via de lumia 950 de Whatsapp info niet binnen op de de band2
Het valt me op da tbijv een gemiste call nu dubbel getoond wordt. Dus zowel in de telefoon tegel als in de notificaties tegel. maar geen Whatsapp. Iemand ideen?

Ook de PC sync App lost niks op.
https://download.microsof...20Band%20Sync%20Setup.msi

[ Voor 23% gewijzigd door SED op 24-12-2015 11:30 ]

• DeNachtwacht
Welk OS heb je draaien? 8.1 of 10m beta?

youtube.com/@hisrep

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:47

BM

Moderator Spielerij
DaemonAngel schreef op donderdag 24 december 2015 @ 00:34:
Die kan je instellen op je phone in de microsoft health app. Manage tiles en dan naar die van notification en daar kan je de apps kiezen die iets doorsturen.
Whatsapp werkt gewoon bij mij (android phone)
Die lijst blijft bij mij dus mooi leeg. Heb wel enabled dat 'notification center' op de band binnen mag komen, maar ik kan daar geen apps kiezen.

Wat ik verder wel jammer vind is dat notifications van mail enzo niet verdwijnen als ik ze op de telefoon of pc al gelezen heb.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• DaemonAngel
Ja daar ben ik het mee eens. Super irritant dat een mail dat je al lang gelezen hebt er als notificatie blijft opstaan. Zoals bij alle notificaties eigenlijk.
Maar dit kunnen ze gemakkelijk als update doorvoeren dus ff op hopen.
Het heeft al veel stemmen op de microsoft voorstel site :).

Ook notificaties die je als mail gelezen hebt blijven in het algemene notificatie center staan.

• DeNachtwacht
Dit is een issue waar ze op dit moment hard mee bezig zijn. De developers geven echter aan dat dit makkelijker lijkt dan het is, omdat smartphones (of het nu windows, iOS of Android is) hier eigenlijk niet op ontwikkeld zijn: via bluetooth wilde je geluid afspelen enz., maar notificaties doorzenden is pas sinds de smartwatch gekomen. In de meest recente OS versies is dit goed geregeld, maar omdat dit eigenlijk nog vers van de pers is hebben ze bij Microsoft ervoor gekozen dit pas in te bouwen als ze het echt goed kunnen doen (dus állle notificaties synchroon kunnen laten lopen met élk type smartphone (w10m, iOS, Android).

Er zal dus nog wel wat tijd overheen gaan voor het erin zit, maar ze willen het zeker doen. Naar eigen zeggen stond dit al sinds dag 1 op hun wishlist van in te bouwen features.

youtube.com/@hisrep

Pagina: 1 ... 4 ... 17 Laatste