Ja,dat is inderdaad wel logisch. Wees er maar zuinig op! Zo'n prettige allrounder als de Band 2 vind je niet snel meer. Toch zonde, als het een betere kwaliteit was geworden was een eventuele Band 3 wellicht echt een succes geworden.Anneke_001 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 19:45:
[...]
Mogelijk komt dat doordat ik maat S heb. Die hebben ze misschien nog op de plank liggen omdat die maat wat minder gangbaar is dan M of L
Als iemand trouwens nog op zoek is naar extra laadkabeltjes voor de Band2, ik heb er nog een paar liggen.
Sorry, maar de Apple Watch 2 bevalt me inmiddels toch echt stukken beter. Idd werkt het niet met windows phone, maar het wérkt gewoon. Niet voor niets heeft dat ding nu al zo'n 70% van de smartwatch markt in handen.RoJan schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 19:51:
Wees er maar zuinig op! Zo'n prettige allrounder als de Band 2 vind je niet snel meer.
Fitness tracking op de watch 2 werkt al stukken beter dan op de band, en dan met de toegevoegde waarde van veel meer smartwatch functies en 3 dagen batterijduur. Helaas ontbreekt nog wel sleep tracking.
Wie trouwens alleen een fitness band met wat extra's zoekt kan inmiddels bij garmin of polar uit een ruim assortiment kiezen...
youtube.com/@hisrep
is het dashboard qua gegevens net zo uitgebreid als van de ms band? met groei in cardio etc etc etDeNachtwacht schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 20:00:
[...]
Sorry, maar de Apple Watch 2 bevalt me inmiddels toch echt stukken beter. Idd werkt het niet met windows phone, maar het wérkt gewoon. Niet voor niets heeft dat ding nu al zo'n 70% van de smartwatch markt in handen.
Fitness tracking op de watch 2 werkt al stukken beter dan op de band, en dan met de toegevoegde waarde van veel meer smartwatch functies en 3 dagen batterijduur. Helaas ontbreekt nog wel sleep tracking.
Wie trouwens alleen een fitness band met wat extra's zoekt kan inmiddels bij garmin of polar uit een ruim assortiment kiezen...
no comment
Ik weet niet wat je precies bedoelt met dashboad? De Health app? Die is zelfs uitgebreider dan die van microsoft. Automatisch wordt naast calorieën ook het aantal uren per dag dat je staat/loopt gemeten, en wordt er bijgehouden hoeveel minuten per dag je actief beweegt/sport. Erg fijn is ook dat er totaal geen sync vertraging op treedt. Zodra je de app start is binnen 1 seconden alle data up to date. Net als gps trouwens. Het zoeken van een fix is zelfs niet eens zichtbaar; het gebeurt gewoon binnen de 3 seconden die de activity app op de watch gebruikt om af te tellen tot je kan beginnen.Martinus schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 11:18:
Is het dashboard qua gegevens net zo uitgebreid als van de ms band? met groei in cardio etc etc et
En wat bedoel je met groei in cardio? ik kan me niet herinneren dat ik op de band ooit zo iets zag.
youtube.com/@hisrep
Als je bv een rondje had gefiets/mountain bike in mijn geval, dan kan je zie hoe hard je gaat, hardslag. Dat zijn de basis gegevens die je meteen ziet, als je naar beneden scrolled dan zie je je extra info, zoals herstel tijd, cardio score en wat voor verbranding bv vet of koolhydraten. Dat bedoel ik met uitgebreid, via de website is het nog uutgebreider... heeft apple dat ook?!DeNachtwacht schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 12:32:
[...]
Ik weet niet wat je precies bedoelt met dashboad? De Health app? Die is zelfs uitgebreider dan die van microsoft. Automatisch wordt naast calorieën ook het aantal uren per dag dat je staat/loopt gemeten, en wordt er bijgehouden hoeveel minuten per dag je actief beweegt/sport. Erg fijn is ook dat er totaal geen sync vertraging op treedt. Zodra je de app start is binnen 1 seconden alle data up to date. Net als gps trouwens. Het zoeken van een fix is zelfs niet eens zichtbaar; het gebeurt gewoon binnen de 3 seconden die de activity app op de watch gebruikt om af te tellen tot je kan beginnen.
En wat bedoel je met groei in cardio? ik kan me niet herinneren dat ik op de band ooit zo iets zag.
no comment
Nee die info ontbreekt idd. Ik verwacht wel dat dit met software updates nog wijzigt; Apple is flink bezig met hun HealthKit platform. En aangezien de verkopen van de Apple watch een stuk beter gaan dan die van de Microsoft Band, heb ik er wel vertrouwen in 🙃
youtube.com/@hisrep
Mijn Band 2 gaat hoop ik nog wel even mee, maar als eventuele opvolger ga ik voor een Garmin. Een heel ander budget, want ik vind de Fenix 5 serie echt wel een mooi horloge en nog een 8 dagen op de accu en 24 uur met GPS!
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
dat zou id. best kunnen, als een vriendin weer naar de VS gaat laat ik haar een mee nemen.DeNachtwacht schreef op zondag 19 februari 2017 @ 02:05:
Nee die info ontbreekt idd. Ik verwacht wel dat dit met software updates nog wijzigt; Apple is flink bezig met hun HealthKit platform. En aangezien de verkopen van de Apple watch een stuk beter gaan dan die van de Microsoft Band, heb ik er wel vertrouwen in 🙃
no comment
Dat vind ik eigenlijk geen vergelijking. De Apple watch is veel duurder, veel groter, geen echt goede fitnesswatch maar veel meer een smartwatch en werkt alleen met iOS.DeNachtwacht schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 20:00:
[...]
Sorry, maar de Apple Watch 2 bevalt me inmiddels toch echt stukken beter. Idd werkt het niet met windows phone, maar het wérkt gewoon. Niet voor niets heeft dat ding nu al zo'n 70% van de smartwatch markt in handen.
Zelf heb ik inmiddels gekozen voor de Garmin vívoactive HR, die qua prijs enigzins in de buurt van de Band 2 zit. Zoals bij de meeste smartwatches is hij niet echt heel intuïtief en te groot. En slaapmonitoring is onderbelicht, vergeleken met de topfunctie op dat gebied op de Band 2. Ik kan er echter wel mee zwemmen en dat is weer een enorme pré.
Ben zelf ook heel tevreden met de Band 2. Als deze kapot gaat, kies ik ook voor een Apple Watch omdat mijn volgende telefoon een iPhone wordt. Maar zolang deze het doet, hou ik deze.RoJan schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 19:51:
[...]
Ja,dat is inderdaad wel logisch. Wees er maar zuinig op! Zo'n prettige allrounder als de Band 2 vind je niet snel meer. Toch zonde, als het een betere kwaliteit was geworden was een eventuele Band 3 wellicht echt een succes geworden.
Nah, lekker dan, houdt het rubber 't een keertje vol, heb ik gister ineens een lege batterij midden op de dag, naja, kan gebeuren.
Ding aan de lader gehangen rond 17u, geladen tot 100%, binnen een paar uur (tussen 20u en 23u) weer terug naar 0%, da's raar...
Hele nacht aan de lader laten liggen, vanmorgen weer om, binnen 3 uur weer uit. Vanavond weer aan de lader, ding doet helemaal niks meer, laad niet, geeft niks aan, geen trilling of wat dan ook, nada, zippo, niks...
Ben d'r klaar mee
Ding aan de lader gehangen rond 17u, geladen tot 100%, binnen een paar uur (tussen 20u en 23u) weer terug naar 0%, da's raar...
Hele nacht aan de lader laten liggen, vanmorgen weer om, binnen 3 uur weer uit. Vanavond weer aan de lader, ding doet helemaal niks meer, laad niet, geeft niks aan, geen trilling of wat dan ook, nada, zippo, niks...
Ben d'r klaar mee
Eos 600, Sigma 28-70, 50-200, 100 2.8, 430EZ
Eos 300D, 500D, 70D, 10-22, 15-85, 24, 50 1.4, 100 2.8, 100-400, 430EXII
Ik heb inmiddels de Garmin vívoactive HR teruggestuurd en ben nu band-loos. Ik verlang hevig terug naar de Microsoft Band 2, omdat die precies was wat ik nodig heb (oké, op een zwemmogelijkheid na dan).
Is er nog iemand die suggesties heeft voor een opvolger? Mijn eisen:
- Betrouwbare notificaties, liefst ook voor windows Mobile
- Goede slaapmonitoring, bij voorkeur zoals bij de Band 2 met aan- en uitschakeling
- GPS
- Hartmonitoring
- Sportmonitoring, met de nadruk op zwemmen en hardlopen
- Een echt goede app
Ik verwacht geen reacties, maar je weet nooit!
- Goede slaapmonitoring, bij voorkeur zoals bij de Band 2 met aan- en uitschakeling
- GPS
- Hartmonitoring
- Een echt goede app
Ik weet niet waarom je de Vívoactive HR hebt teruggestuurd, ik kan mij zo voorstellen door het formaat. Als dat het geval is en je hebt een diepe portemonnee, dan zou ik voor een Garmin Fenix 3 nemen of zelfs wachten op de Fenix 5. Mooi horloge met minimaal alle functies die je opgeeft en een lange accuduur in vergelijking met de Band 2. 24 uur met GPS aan of tot 8 dagen zonder GPS aan...RoJan schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:59:
Ik heb inmiddels de Garmin vívoactive HR teruggestuurd en ben nu band-loos. Ik verlang hevig terug naar de Microsoft Band 2, omdat die precies was wat ik nodig heb (oké, op een zwemmogelijkheid na dan).
- GPS
- Hartmonitoring
- Een echt goede app
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Dank voor de suggestie, maar ik weet het niet zo met Garmin...Swerfer schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:18:
[...]
Ik weet niet waarom je de Vívoactive HR hebt teruggestuurd, ik kan mij zo voorstellen door het formaat. Als dat het geval is en je hebt een diepe portemonnee, dan zou ik voor een Garmin Fenix 3 nemen of zelfs wachten op de Fenix 5. Mooi horloge met minimaal alle functies die je opgeeft en een lange accuduur in vergelijking met de Band 2. 24 uur met GPS aan of tot 8 dagen zonder GPS aan...
De app functioneerde voor geen meter zodat notificaties nooit doorkwamen. Hij stond vrijwel altijd vast.
Daarnaast werd de slaap slecht gemonitord, klopte er helemaal niets van de stappenteller en de verdiepingenteller en (misschien logisch) functioneerde de hartslagsensor niet tijdens het zwemmen. De Vivoactive had wel en vrij goed scherm en lange batterijduur. Maar na de Band 2 vond ik het een zware teleurstelling.
Ik heb recent een Samsung Galaxy S7 gekocht terwijl ze een actie hadden waarbij je gratis een Gear Fit 2 erbij kreeg. Ik moet zeggen dat die in vergelijking met de Band 2 die ik hiervoor gebruikte, echt een stuk beter zijn werk doet. Hij draagt veel prettiger, notificaties komen mooi binnen, veel meer customizable qua watchface en andere instellingen. De fitness opties zijn min of meer hetzelfde maar hij heeft interne opslag zodat je muziek op de Gear kan zetten en via Bluetooth koptelefoon kan luisteren zonder je telefoon mee te nemen bijvoorbeeld.
En de smartwatch kant is ook stukken beter met notificaties die compleet te lezen zijn en scrollbaar, niet echt een lage limiet qua lengte zoals de Band 2.
Reden dat ik dit hier post is enkel voor de mensen waar de Band weer kapot van gaat in de nabije toekomst
. Mocht je Android draaien dan is de Gear Fit 2 misschien een optie in het spectrum van wat meer casual fitness tracker/smartwatch zoals de Band 2.
En de smartwatch kant is ook stukken beter met notificaties die compleet te lezen zijn en scrollbaar, niet echt een lage limiet qua lengte zoals de Band 2.
Reden dat ik dit hier post is enkel voor de mensen waar de Band weer kapot van gaat in de nabije toekomst
Goed punt. Ik denk vooral dat het goed is voor de mensen hier om te realiseren dat de activity tracking markt totaal niet stil gestaan heeft sinds de Band 2. Het was destijds een voorloper die in veel opzichten uniek was, tegenwoordig zijn er een legio alternatieven beschikbaar, zeker als je een iPhone of Android telefoon hebt. Bovendien zijn die alternatieven vaak al veel beter dan wat de Band 2 bood.
youtube.com/@hisrep
Mijn band is ook kapot en m'n klacht wordt nu behandeld door het escalatie team. Waarschijnlijk dan een refund aangezien ik een M heb? Dacht dat die maat op was.
Ik ben zelf wel geinteresseerd in de Withings steel HR (of straks de Nokia, na rebranding), maar dit werkt niet met Windows Phone toch? Er is wel een third party app, maar in hoeverre werkt dat goed?
Ik ben zelf wel geinteresseerd in de Withings steel HR (of straks de Nokia, na rebranding), maar dit werkt niet met Windows Phone toch? Er is wel een third party app, maar in hoeverre werkt dat goed?
Volgens mij is met Windows Phone het beste alternatief de Garmins.
youtube.com/@hisrep
Wat erg jammer is, want Withings heeft een veel mooier (traditioneler) design wat dus ook prima in de wat formelere settings gedragen kan worden.DeNachtwacht schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 13:18:
Als iemand met WP een Withings horloge in gebruik heeft, ben ik erg benieuwd naar de ervaringen! Een overstap naar iOS of Android zie ik onder geen omstandigheden zitten eigenlijk
Ook daarbij geldt dat ik helaas meer te spreken ben over iOS dan Windows Mobile. Het is niet alleen apps, maar toch ook her en der bugjes en foutjes die constant in het OS bleven zitten, en de vele patches die microsoft elke keer weer uitrolt. Ik heb lang op Nokia/Microsoft gehoopt (nokia e71, lumia 800, lumia 925) maar op een gegeven moment is de koek gewoon op. Ze hebben de beloftes niet waar kunnen maken en het mobiele platform heeft gewoon gefaald.
Ik volg nu naar volle tevredenheid de nieuwe strategie van Satya Nadella: Office en andere microsoft apps onder iOS zijn in veel gevallen veruit de beste in hun soort, maar een mobiel besturingssysteem van Microsoft heeft nu helaas gewoon niet het momentum. Misschien over 2 jaar weer...
Ik volg nu naar volle tevredenheid de nieuwe strategie van Satya Nadella: Office en andere microsoft apps onder iOS zijn in veel gevallen veruit de beste in hun soort, maar een mobiel besturingssysteem van Microsoft heeft nu helaas gewoon niet het momentum. Misschien over 2 jaar weer...
youtube.com/@hisrep
Ben ik absoluut niet met je eens, ik kan gewoonweg niet overweg met iOS. Systeem is niet logisch en erg gesloten (communicatie tussen apps), daarbij zijn de ingebakken apps voor mail/telefoon/contacten/agenda minder imo, daar gebruik ik m'n telefoon nou juist het meest voor.DeNachtwacht schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 15:21:
Ook daarbij geldt dat ik helaas meer te spreken ben over iOS dan Windows Mobile. Het is niet alleen apps, maar toch ook her en der bugjes en foutjes die constant in het OS bleven zitten, en de vele patches die microsoft elke keer weer uitrolt. Ik heb lang op Nokia/Microsoft gehoopt (nokia e71, lumia 800, lumia 925) maar op een gegeven moment is de koek gewoon op. Ze hebben de beloftes niet waar kunnen maken en het mobiele platform heeft gewoon gefaald.
Sluit me wat dat betreft helemaal bij je aan. Ben van Windows Mobile overgestapt naar Android...shit man wat is die agenda/contactpersonen/mail een aanfluiting vergeleken met de variant op Windows 10 (Mobile). Zelfs kan (helaas) Outlook op Android/iOS hier niet aan tippen...Worsteneter schreef op Saturday 4 March 2017 @ 16:56:
[...]
Ben ik absoluut niet met je eens, ik kan gewoonweg niet overweg met iOS. Systeem is niet logisch en erg gesloten (communicatie tussen apps), daarbij zijn de ingebakken apps voor mail/telefoon/contacten/agenda minder imo, daar gebruik ik m'n telefoon nou juist het meest voor.
Maar wat betreft de Band 2 mis ik hem toch wel (ben paar maanden terug overgestapt op de Gear S3). Het meten van mijn slaap was iets wat de Band 2 toch een stuk beter voor elkaar had. Helaas ging de Band 2 voor de tweede keer kapot in november en heb ik een refund gehad. De Gear S3 ziet er dan wel weer heel erg uit als een horloge, maar toch mis ik de Band 2 wel een beetje.
Ja,dat wordt een refund. Kan even duren, ik wacht er al 4 weken op, maar ze hadden gezegd 6 tot 8 weken, dus ik heb nog even geduld.Worsteneter schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 13:06:
Mijn band is ook kapot en m'n klacht wordt nu behandeld door het escalatie team. Waarschijnlijk dan een refund aangezien ik een M heb? Dacht dat die maat op was.
Voor zover ik heb gezien zelfs het enige, maar de app werkt voor geen meter. Waardeloos, staat constant vast onder W10mobile.DeNachtwacht schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 13:18:
Maar goed, ik ga denk ik ook maar weer terug naar Android, met pijn in het hart. Dan is er ineens een enorme reeks horloges waar je uit kunt kiezen.
Het hangt er ook maar net vanaf naar wat voor een Android je gaat. Ik kan geen fouten vinden in de standaard Mail app van Samsung op de Galaxy S7 en die app kan de emails beter renderen dan de MS Word engine die de W10M Outlook app gebruikt. De contacten en telefoon apps bieden exact hetzelfde aan als W10M momenteel maar in andere jasjes. Ieder z'n ding hè?TheVMaster schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 18:20:
[...]
Sluit me wat dat betreft helemaal bij je aan. Ben van Windows Mobile overgestapt naar Android...shit man wat is die agenda/contactpersonen/mail een aanfluiting vergeleken met de variant op Windows 10 (Mobile). Zelfs kan (helaas) Outlook op Android/iOS hier niet aan tippen...
Mwah....er zitten ook geen fouten in, maar er zitten gewoon zaken in de Outlook App op Windows 10 die je niet vindt in de Galaxy mail app. Nu gebruik Office 365 en Outlook.com accounts, dus misschien is het anders als je GMail of POP3 gebruikt....ik mis wel het e.e.a. qua functionaliteit in de Galaxy mail app....maar goed, de mail komt aan....en het werkt verder wel aardig hoor.Propane schreef op Saturday 4 March 2017 @ 20:19:
[...]
Het hangt er ook maar net vanaf naar wat voor een Android je gaat. Ik kan geen fouten vinden in de standaard Mail app van Samsung op de Galaxy S7 en die app kan de emails beter renderen dan de MS Word engine die de W10M Outlook app gebruikt. De contacten en telefoon apps bieden exact hetzelfde aan als W10M momenteel maar in andere jasjes. Ieder z'n ding hè?
Ook de Calender app mist bv. de functionaliteit om iets te snoozen voor een custom tijd (dus alleen snooze...en dat is dan 5 min geloof ik). De Outlook app op windows 10 mobile kon snoozen voor een hele range aan tijden...dat kan soms handig zijn
Mijn band is helaas ook stuk. Maar als ik naar de Withings kijk zitten daar drieheel grote dealbreakers in:Worsteneter schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 13:06:
Het horloge heeft geen ingebouwde hartslagmeter.
Je ontvangt geen notificaties van je smartphone op de activiteitstracker.
De activiteitstracker beschikt niet over een touchscreen.
Dat is dus geen alternatief.
Copyright and left by SED...
Moet je even kijken naar de withings steel hr, die neemt je eerste twee dealbreakers weg. Mis je nog wel het Touch screen, maar krijg je wel lange accuduur en een wat conservatievere vorm factor voor terug. Dat zou voor mij prima zijn, ware het niet dat ik de app mis.SED schreef op zondag 5 maart 2017 @ 17:57:
[...]
Mijn band is helaas ook stuk. Maar als ik naar de Withings kijk zitten daar drieheel grote dealbreakers in:
Het horloge heeft geen ingebouwde hartslagmeter.
Je ontvangt geen notificaties van je smartphone op de activiteitstracker.
De activiteitstracker beschikt niet over een touchscreen.
Dat is dus geen alternatief.
Deze in ieder geval niet:Worsteneter schreef op zondag 5 maart 2017 @ 18:15:
[...]
Moet je even kijken naar de withings steel hr, die neemt je eerste twee dealbreakers weg. Mis je nog wel het Touch screen,
https://www.sporthorlogec...gs-activity-trackers.html geen van allen hartslag bijv..
Pssssttt.... Deze noemde hij specifiek:SED schreef op zondag 5 maart 2017 @ 22:29:
[...]
Deze in ieder geval niet:
https://www.sporthorlogec...gs-activity-trackers.html geen van allen hartslag bijv..
https://www.withings.com/eu/en/products/steel-hr
Inderdaad die, die ik ook vrij expliciet noemde inderdaadPropane schreef op zondag 5 maart 2017 @ 22:56:
[...]
Pssssttt.... Deze noemde hij specifiek:
https://www.withings.com/eu/en/products/steel-hr
Mooi productje, esthetisch ook erg pleasing (vind ik!). De mogelijke combinatie met zo'n cardioweegschaal, het feit dat ie ook waterdicht is (t.o.v. de band) vind ik wel erg interessant. Ook omdat ik de band echt heel fijn vind, maar me soms afvraag of ik uiteindelijk 'qua health' wel gebaat ben bij zoveel notificaties.
Nah, bijna drie kwartier aan de chat gehangen, krijg wel netjes garantie en dus een UPC label, refund wilde deze supporter niet toezeggen, hij gaf aan dat dat bepaald wordt in het service center, afhankelijk van de lokale voorraden...__Erik__ schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 23:19:
Nah, lekker dan, houdt het rubber 't een keertje vol, heb ik gister ineens een lege batterij midden op de dag, naja, kan gebeuren.
Ben d'r klaar mee
Nah, heb maar aangegeven dat ik deze manier van met klanten omgaan erg ongepast vond, was ie niet van onder de indruk...
Naja, nou maar hopen dat ze geen mediums meer hebben binnen 8 tot 10 werkdagen na ontvangst...
zucht.. ik zit te slapen. Nu weer wakkerWorsteneter schreef op zondag 5 maart 2017 @ 23:10:
[...]
Inderdaad die, die ik ook vrij expliciet noemde inderdaad
Ik heb dezelde ervaring met me replacement band. was helemaal nieuw, maar de accu ging nog geen halve dag mee, via de chat netjes dropoff gehad en nu wachten hoe ze dit gaan oplossen__Erik__ schreef op maandag 6 maart 2017 @ 17:23:
[...]
Nah, bijna drie kwartier aan de chat gehangen, krijg wel netjes garantie en dus een UPC label, refund wilde deze supporter niet toezeggen, hij gaf aan dat dat bepaald wordt in het service center, afhankelijk van de lokale voorraden...
Nah, heb maar aangegeven dat ik deze manier van met klanten omgaan erg ongepast vond, was ie niet van onder de indruk...
Naja, nou maar hopen dat ze geen mediums meer hebben binnen 8 tot 10 werkdagen na ontvangst...
morgen ook eens chatten, regulier niks doen ( gewoon alleen tijd weer geven als je arm draait, verder uit) haalt die 2 dagen.
Vanmiddag 2 uur mtb-en.. hatseklat en op. Vroeger had die nog 40% over....
bij thuiskomst aan de lader en geeft meteen 40% aan.... die accu gaat kapoet... bummer....
hadden ze nog L ?
bij thuiskomst aan de lader en geeft meteen 40% aan.... die accu gaat kapoet... bummer....
hadden ze nog L ?
no comment
Helaas geen app voor Windows, niet phone, niet desktop.Worsteneter schreef op zondag 5 maart 2017 @ 23:10:
[...]
Inderdaad die, die ik ook vrij expliciet noemde inderdaad![]()
Mooi productje, esthetisch ook erg pleasing (vind ik!). De mogelijke combinatie met zo'n cardioweegschaal, het feit dat ie ook waterdicht is (t.o.v. de band) vind ik wel erg interessant. Ook omdat ik de band echt heel fijn vind, maar me soms afvraag of ik uiteindelijk 'qua health' wel gebaat ben bij zoveel notificaties.
Chat gehad, refund optie 1, als ze niet honoreren een nieuwe.Martinus schreef op zondag 12 maart 2017 @ 20:39:
morgen ook eens chatten, regulier niks doen ( gewoon alleen tijd weer geven als je arm draait, verder uit) haalt die 2 dagen.
hadden ze nog L ?
kan iemand me vertellen hoe veel ze als refund hebben gekregen en waar die gekocht is, dat is kennelijk een voorwaarde voor bepaling.
no comment
Ik had hem gekocht in de online Microsoft UK store en kreeg na vijf defecte Bands een refund. De volledige aanschafprijs kreeg ik binnen een week na de chat terug: 199 Britse ponden. Vanwege de koersdaling van de pond een paar tientjes minder in euro's dan ik er een jaar eerder voor betaald had.Martinus schreef op maandag 13 maart 2017 @ 15:09:
[...]
Chat gehad, refund optie 1, als ze niet honoreren een nieuwe.
kan iemand me vertellen hoe veel ze als refund hebben gekregen en waar die gekocht is, dat is kennelijk een voorwaarde voor bepaling.
Heb de Band 2 destijds voor 129 GBP gekocht bij MS store UK. Kreeg nu 149,95 euro als refundMartinus schreef op maandag 13 maart 2017 @ 15:09:
[...]
Chat gehad, refund optie 1, als ze niet honoreren een nieuwe.
We zullen zien, is op de post en had hem in de Us voor $ 175 gekocht....
no comment
Ik heb er in de UK store 199,99GBP voor betaald, hij is nu voor de 3e werkdag bij Microsoft, ben benieuwd...
Hoe hebben jullie je geld weer teruggekregen? Via terugboeking op de credit card waarmee hij betaald is? Of?
Hoe hebben jullie je geld weer teruggekregen? Via terugboeking op de credit card waarmee hij betaald is? Of?
[ Voor 34% gewijzigd door __Erik__ op 14-03-2017 13:25 ]
Omdat mijn band al 3 weken bij MS ligt, heb ik contact gehad met de support. Deze gaf aan dat er een refund voor mij aan zit te komen. Vermoedelijk omdat de voorraad erdoor is in duitsland.
Ik heb niet hoeven te vragen voor een refund, dat werd zelf aangeboden. Het kan overigens 6 tot 8 weken duren voordat je je geld terug krijgt.
Ik heb niet hoeven te vragen voor een refund, dat werd zelf aangeboden. Het kan overigens 6 tot 8 weken duren voordat je je geld terug krijgt.
@__Erik__ het is een terugboeking op de creditcard waarmee was betaald bij mij.
youtube.com/@hisrep
was dat snel?DeNachtwacht schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 16:58:
no comment
Helder, thanks!DeNachtwacht schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 16:58:
Binnen een weekje, maar ik was wel één van de eerste daarmee denk ik eind november. Dus misschien dat het nu langer duurt.
youtube.com/@hisrep
Deel functionalitiet is hier te vinden: https://www.microsoft.com...hings-health/9nblggh51v4sEgMaf schreef op zondag 12 maart 2017 @ 23:12:
[...]
Helaas geen app voor Windows, niet phone, niet desktop.
Daarmee kun je je Withing niet aan je phone koppelen. Je moet de Withing op een andere manier met de Withing servers laten synchroniseren, en dan kan deze het weer van die servers op de phone laten zien.SED schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 20:40:
[...]
Deel functionalitiet is hier te vinden: https://www.microsoft.com...hings-health/9nblggh51v4s
Jup, dat is inderdaad 't probleem. Er is ook andere app 'mate' die precies hetzelfde doet. Maar dan moet je wel eerst kunnen synchroniseren (met een iPhone/Android device).EgMaf schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 21:12:
[...]
Daarmee kun je je Withing niet aan je phone koppelen. Je moet de Withing op een andere manier met de Withing servers laten synchroniseren, en dan kan deze het weer van die servers op de phone laten zien.
Verwijderd
Mijn Band 2 gaat ook retour.
Er werd helaas al gelijk aangegeven dat ik hoogst waarschijnlijk een refund ga krijgen.
Jammer want ik vind het wel een erg fijn ding en heb toch ruim een jaar aan data verzameld in de app van Microsoft.
Je kunt er geen andere smartwatch aan koppelen toch?
Dat zou wel fijn zijn, dan ben ik de historie niet kwijt.
Nu maar opzoek naar wat anders. Zag al wat alternatieven hier voorbij komen.
Voor mij is belangrijk:
- Sleep tracking
- Stappen teller
- GPS (voor fietstochten)
- Oefeningen tracking (sportschool)
- Hartslag / Calorieën monitoring.
- Werkend op Windows Mobile 10... (en dat zal nog wel het lastigste zijn...)
Er werd helaas al gelijk aangegeven dat ik hoogst waarschijnlijk een refund ga krijgen.
Jammer want ik vind het wel een erg fijn ding en heb toch ruim een jaar aan data verzameld in de app van Microsoft.
Voor mij is belangrijk:
- Sleep tracking
- Stappen teller
welke maat?Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 16:55:
Mijn Band 2 gaat ook retour.
Voor mij is belangrijk:
- Sleep tracking
- Stappen teller
no comment
De mijne gaat ook terug. Voor de 2e keer defect binnen 11 maanden.
Kreeg ook de volgende waarschuwing:
Ik zie het over een week wel wat het wordt.
Kreeg ook de volgende waarschuwing:
Ik zou een refund niet erg vinden, is hetzelfde als wat ik er een jaar geleden voor betaald heb. En aangezien ik nu geen Windows Phone meer heb, is er ook meer keus mogelijk voor devices.I’d like to give you a heads up though. Our service center is currently short on stock of Microsoft Band 2 devices. since the production was ceased. If there is no inventory at the time your non-working device is received, we will send you a refund check instead, for 149.99 GBP. If you do not receive back an exchanged device 8-10 business days after you sent in your band, we will issue you a refund check within 6-8 weeks. We appreciate your understanding.
Ik zie het over een week wel wat het wordt.
In feite zit daar ook het probleem. Wie nog w10m heeft, heeft eigenlijk geen echt serieuze alternatieven voor de band. Heb je inmiddels Android of iOS dan zijn er al een aantal betere alternatieven te vinden.
youtube.com/@hisrep
Vandaag een refund gekregen in de vorm van een cheque van the Bank of America. Netjes op naam gesteld met alles erop en eraan. Helaas is de cheque nergens door mij te innen. Mijn bank (ASN) neemt hem niet aan, andere banken doen dit alleen voor hun eigen klanten en rekenen ook nog eens woekerprijzen en zelfs het GWK neemt hem niet meer aan.
Straks maar weer in de chat met Microsoft UK, maar ik verwacht er niet veel van. Microsoft NL is al helemaal onbereikbaar, daar loop ik steeds dood.
Straks maar weer in de chat met Microsoft UK, maar ik verwacht er niet veel van. Microsoft NL is al helemaal onbereikbaar, daar loop ik steeds dood.
Hoe heb je die cheque gekregen en hoe lang heb je daarop moeten wachten. Ik heb 11 dagen geleden mijn gegevens aan microsoft uk verzonden.RoJan schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 09:43:
Vandaag een refund gekregen in de vorm van een cheque van the Bank of America. Netjes op naam gesteld met alles erop en eraan. Helaas is de cheque nergens door mij te innen. Mijn bank (ASN) neemt hem niet aan, andere banken doen dit alleen voor hun eigen klanten en rekenen ook nog eens woekerprijzen en zelfs het GWK neemt hem niet meer aan.
hu? had je cash betaald dan? er zijn ook die via de CC retour ontvingen.RoJan schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 09:43:
no comment
Ik heb daar 8 weken op moeten wachten. Hadden ze ook aangekondigd, maar het was net op het randje.ShittyNL schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 09:56:
[...]
Hoe heb je die cheque gekregen en hoe lang heb je daarop moeten wachten. Ik heb 11 dagen geleden mijn gegevens aan microsoft uk verzonden.
Nee, ik heb hem ooit met een CC gekocht bij Amazon UK. Maar dat weet Microsoft dan weer niet.Martinus schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:54:
[...]
hu? had je cash betaald dan? er zijn ook die via de CC retour ontvingen.
Inmiddels heb ik contact gehad via de chat met Microsoft UK. Zij raden aan om je Creditcard aan je Microsoft account te koppelen. Dat heb ik inmiddels gedaan. Ik had alleen nijn PayPal eraan hangen. Ik krijg binnenkort bericht wat ze gaan doen, maar het zal wel terugsturen worden.
Dus wijze les: koppel je creditcard aan je Microsoft account voordat je hem instuurt!
Zal wel een domme vraag zijn, maar hoe kan je dat dan doen?
billing.microsoft.com geloof ik,of inloggen op een iedere Microsoft site en dan kan je altijd via opties erop uitkomen
[ Voor 58% gewijzigd door mrsar op 23-03-2017 13:28 ]
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Ja, klopt.
billing.microsoft.com en dan na het inloggen naar je account gaan (rechtsboven).
Dan staat links onder je foto 'Meerdere betalingsopties - Bijwerken'.
Dan (na eventueel opnieuw je wachtwoord ingeven) kiezen voor 'Een betalingsoptie toevoegen'.
billing.microsoft.com en dan na het inloggen naar je account gaan (rechtsboven).
Dan staat links onder je foto 'Meerdere betalingsopties - Bijwerken'.
Dan (na eventueel opnieuw je wachtwoord ingeven) kiezen voor 'Een betalingsoptie toevoegen'.
Bij mij stond de warranty verkeerd in het systeem waardoor ik geen 'garantie' meer had. Buiten garantie had een refund uiteindelijk ook vast gekund met heel wat gedoe maar gelukkig konden ze adhv factuurdatum de warranty aanpassen (één maand over gedaan). Nu zit ik in het replacement traject, even wachten hoe lang dit weer gaat duren. Heb in ieder geval al één maand geen band meer gebruikt zodat ie niet doorscheurd, jammer hoor.
Thanks!
kreeg vandaag mail dat de mijne nu 5 dgn in repair staat en door de lage stock een refund kan kiezen...
no comment
Die mail wil ik ook wel
Ook mijn Band 2 gaat gerefund worden.
N.a.v de eerdere berichten maar even specifiek gevraagd hoe dit uitbetaald zal worden, en dat gaat nu volgens de supportmedewerker default per cheque. Dat leek me niet zo handig, dus gevraagd of dit niet op de aan m'n account gekoppelde CC gestort kon worden (ook via CC in de store besteld). Dit was in eerste instantie helemaal niet mogelijk aldus de Band tech support, maar gelukkig bleek het via de UK store support wellicht toch mogelijk. Hiervoor moest dan echter wel geëscaleerd worden, wat alleen zou kunnen met een bewijs van de bank waarin de bank aangeeft geen cheques te accepteren.
Dus...
N.a.v de eerdere berichten maar even specifiek gevraagd hoe dit uitbetaald zal worden, en dat gaat nu volgens de supportmedewerker default per cheque. Dat leek me niet zo handig, dus gevraagd of dit niet op de aan m'n account gekoppelde CC gestort kon worden (ook via CC in de store besteld). Dit was in eerste instantie helemaal niet mogelijk aldus de Band tech support, maar gelukkig bleek het via de UK store support wellicht toch mogelijk. Hiervoor moest dan echter wel geëscaleerd worden, wat alleen zou kunnen met een bewijs van de bank waarin de bank aangeeft geen cheques te accepteren.
Dus...
[ Voor 24% gewijzigd door iENO op 24-03-2017 00:31 ]
ff teruggezocht, jij hebt ook een medium. Ik ook, dus jij zou de mail ook wellicht krijgen, op hoeveel dagen staat die al in repair?
no comment
Ik heb dat al geprobeerd en UK support is inderdaad heel behulpzaam en hebben dat geëscaleerd. Gisteravond nog een mail gekregen waarin werd aangegeven dat ze de cheque ook op de naam van iemand anders zoudfen kunnen zetten. Ik heb aangegeven dat dat niet kan wat mij betreft. Ook aangegeven dat ik de Band in de EU gekocht heb, in de EU heb laten repareren en dat het een beetje vreemd is dat je na 8 weken een niet te innen cheque uit de USA krijgt. Afijn, afwachten maar weer.iENO schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 00:25:
Dus...
nagelopen bij de ING, kost je minimaal €35 en evt. kosten van de bank die stort.RoJan schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 09:15:
[...]
Ik heb dat al geprobeerd en UK support is inderdaad heel behulpzaam en hebben dat geëscaleerd. Gisteravond nog een mail gekregen waarin werd aangegeven dat ze de cheque ook op de naam van iemand anders zoudfen kunnen zetten. Ik heb aangegeven dat dat niet kan wat mij betreft. Ook aangegeven dat ik de Band in de EU gekocht heb, in de EU heb laten repareren en dat het een beetje vreemd is dat je na 8 weken een niet te innen cheque uit de USA krijgt. Afijn, afwachten maar weer.
Z'n check is dus volkomen kak, als er geen rekening mee wordt gehouden. Stel de BoA doet hetzelfde als de ING dan ben je dus de helft lichter, 150-75.
no comment
Yupz, heb inderdaad ook een M, heb woensdag - dat was 9 dagen na bevestiging ontvangst in Duitsland - nog gechat met MS, daar gaven ze aan dat ik toch echt moest wachten tot het 8 - 10 dagen na ontvangst was voor ze een update konden geven. We zitten nu dus op 11 werkdagen, dus maandag ga ik ze weer stalken.Martinus schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 08:19:
[...]
ff teruggezocht, jij hebt ook een medium. Ik ook, dus jij zou de mail ook wellicht krijgen, op hoeveel dagen staat die al in repair?
Kan ik mooi van het weekeinde ff m'n credit card aan m'n ms account koppelen
Ik heb de laatste weken iets geks met mijn Band2:
Alles werkt prima, behalve dat de Band niets doet bij een inkomend gesprek. Pas als ik de oproep gemist heb, zie ik een melding op mijn Band. Ik heb zowel de Band een harde reset gegeven, als de MS Band app opnieuw geïnstalleerd.
Kan dit ergens anders in settings verkeerd staan?
Alles werkt prima, behalve dat de Band niets doet bij een inkomend gesprek. Pas als ik de oproep gemist heb, zie ik een melding op mijn Band. Ik heb zowel de Band een harde reset gegeven, als de MS Band app opnieuw geïnstalleerd.
Kan dit ergens anders in settings verkeerd staan?
Des te meer reden om het anders te regelen dus. Ik heb nu al dagen niets meer gehoord van Microsoft, maar dat ben ik inmiddels wel gewend.Martinus schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 10:10:
[...]
nagelopen bij de ING, kost je minimaal €35 en evt. kosten van de bank die stort.
Z'n check is dus volkomen kak, als er geen rekening mee wordt gehouden. Stel de BoA doet hetzelfde als de ING dan ben je dus de helft lichter, 150-75.

Heb net de bevestiging gekregen dat ik een refund ga krijgen, er wordt door 't Refund team contact met mij opgenomen, refund zou uiterlijk 4 mei moeten zijn geregeld...
Ben d'r blij mee, kan ik iig verder, gauw shoppen voor een Garmin FR235, Rotjeknor lopen zonder idee van tijd is ook zo wat
Ben d'r blij mee, kan ik iig verder, gauw shoppen voor een Garmin FR235, Rotjeknor lopen zonder idee van tijd is ook zo wat
[ Voor 9% gewijzigd door __Erik__ op 27-03-2017 16:21 ]
Vandaag mijn Garmin Fenix 5 Sapphire binnen gekregen. Heel stuk duurder, maar zeker een mooie watch!
Mijn Band 2 gaat nog ter reparatie naar Microsoft en een refund vind ik ook niet erg...
Mijn Band 2 gaat nog ter reparatie naar Microsoft en een refund vind ik ook niet erg...
Ik heb vandaag geprobeerd een vervanging voor mijn zoekgeraakte laadkabel te kopen. Kansloos verhaal. UK, US en NL stores weigeren dat ding op te sturen; ook niet betaald.
Iemand een idee hoe ik aan zo'n kabel kan komen?
Pm me ffEdmin schreef op maandag 27 maart 2017 @ 20:03:
Ik heb vandaag geprobeerd een vervanging voor mijn zoekgeraakte laadkabel te kopen. Kansloos verhaal. UK, US en NL stores weigeren dat ding op te sturen; ook niet betaald.
Kijk, mooi. Zal ook eens weer kijken.__Erik__ schreef op maandag 27 maart 2017 @ 15:55:
Heb net de bevestiging gekregen dat ik een refund ga krijgen, er wordt door 't Refund team contact met mij opgenomen, refund zou uiterlijk 4 mei moeten zijn geregeld...
[ Voor 39% gewijzigd door Martinus op 27-03-2017 20:37 ]
no comment
Ik heb er nog 2 liggen... Stuur maar een PM...Edmin schreef op maandag 27 maart 2017 @ 20:03:
En ik heb er ook nog 2 liggen
Ik heb er nog wel één. Stuur me maar een privébericht!Edmin schreef op maandag 27 maart 2017 @ 20:03:
LOL, ik zie er nog een stel hierboven. Keus genoeg van ex-gebruikers!
[ Voor 8% gewijzigd door RoJan op 28-03-2017 15:38 ]
Inmiddels heb ik mijn derde mail binnen van Microsoft Band 2 Support met betrekking tot de Amerikaanse cheque die niet te innen is. Ze zijn zover dat ze een extra cheque (!) willen sturen om te kosten te dekken voor het innen bij een Nederlandse bank, maar ze willen het geld niet op een andere manier overmaken. Ik heb maar weer eens uitgelegd dat het heel gemakkelijk is om via een Wiretransfer geld over te maken naar een IBAN nummer, maar ik weet niet of het indruk maakt. Waarschijnlijk niet.
Tussen elk mailtje zit steeds een dag of 4, 5 dus het gaat allemaal heel erg stroperig. De cheque is 3 maanden geldig, dus ik ben benieuwd of het voor die tijd überhaupt is geregeld.
Tussen elk mailtje zit steeds een dag of 4, 5 dus het gaat allemaal heel erg stroperig. De cheque is 3 maanden geldig, dus ik ben benieuwd of het voor die tijd überhaupt is geregeld.
Mijn indruk van de Microsoft Support, na al die replacements: ze doen heel veel voor je, er is veel mogelijk. Zie alleen al hoeveel Bands we hier allemaal vervangen hebben gekregen, en dat ze massaal na 1-2 jaar gebruik het volledige aankoopbedrag retourneren.
Laten we dat vooral niet vergeten. Helaas is het wel zo dat het een erg bureaucratisch gebeuren is met heel veel kastjes en muren, voordat je het geregeld hebt.
Laten we dat vooral niet vergeten. Helaas is het wel zo dat het een erg bureaucratisch gebeuren is met heel veel kastjes en muren, voordat je het geregeld hebt.
[ Voor 4% gewijzigd door DeNachtwacht op 30-03-2017 10:01 ]
youtube.com/@hisrep
Is zeker waar, de UK support doet erg veel. Ik zit nu helaas een treetje hoger en de chatmedewerker had al gezegd dat het weleens een probleem kon gaan worden. Het zijn nu de Amerikanen en het is maar de vraag of die ook willen. Amerikanen zitten nogal in een bubbel wat betreft hun gewoonten. Ik kan natuurlijk aandragen dat vrijwel de hele wereld geen enkel probleem heeft met IBAN, maar Amerikanen denken daar nu eenmaal anders over. De mederwerker schreef ook dat ze niet kunnen refunden op mijn creditcard, omdat hij daar niet mee was gekocht. Dat is echter niet waar, ik heb de Band met een creditcard gekocht bij Amazon UK. Alleen dus niet rechtstreeks bij Microsoft, dat zal het 'probleem' wel zijn.DeNachtwacht schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 10:01:
Mijn indruk van de Microsoft Support, na al die replacements: ze doen heel veel voor je, er is veel mogelijk. Zie alleen al hoeveel Bands we hier allemaal vervangen hebben gekregen, en dat ze massaal na 1-2 jaar gebruik het volledige aankoopbedrag retourneren.
Ik heb er nog steeds wel hoop op dat het goed komt, maar het gaat errrrrg langzaam.

https://nl.aliexpress.com...SearchText=microsoft+bandEdmin schreef op maandag 27 maart 2017 @ 20:03:
Waarschijnlijk heb je via de UK Store gekocht. In de UK Store voorwaarden staat specifiek dat ze de refund zullen doen op dezelfde manier als er betaald is.iENO schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 00:25:
Dus...
Ik heb net ook mijn Band 2 aangemeld voor een refund
. Na 9 maanden is er een scheurtje ontstaand in de band. Na het eerste contact kreeg ik een cheque aangeboden. Refund op credit card was niet mogelijk.
Na 5 minuten weer contact opgenomen met Microsoft support toen ik zag dat de Rabobank € 75 inhoud op de cheque
. De tweede keer had ik een ander persoon die het 'geëscaleerd' had en nu kon er wel gerefund worden op een credit card
(Ik had gelukkig al een credit card gekoppeld op de Microsoft site).
Jammer, was erg tevreden over de Band 2 en ga (waarschijnlijk) overstappen naar Garmin Fenix 3 of 5
. Die stap hebben meerdere Tweakers al gemaakt zag ik...

Na 5 minuten weer contact opgenomen met Microsoft support toen ik zag dat de Rabobank € 75 inhoud op de cheque

Jammer, was erg tevreden over de Band 2 en ga (waarschijnlijk) overstappen naar Garmin Fenix 3 of 5
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
Als je een Windows telefoon hebt, dan moet ik je waarschuwen dat de app van Garmin nogal brak is met syncen en notificaties. Het syncen gaat lang niet altijd goed en ik heb nog nooit notificaties doorgekregen op mijn Fenix 5 en lees in diverse fora dat meer (Fenix 3/5) gebruikers hier last van hebben...BigEagle schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 14:30:
Jammer, was erg tevreden over de Band 2 en ga (waarschijnlijk) overstappen naar Garmin Fenix 3 of 5. Die stap hebben meerdere Tweakers al gemaakt zag ik...
Edit:
Verder een top watch. Zonder GPS gebruik (en geen notificaties
[ Voor 13% gewijzigd door Swerfer op 11-04-2017 19:00 ]
Ik heb ook geen Windows phone meer. Van een Lumia 950XL nu naar een Lenovo P2.
Dat is mooi voor je! Ik ben nog steeds in de slag met Microsoft US, die er elke keer minstens 5 dagen overheen laat gaan voordat ze antwoorden en dan weer met een nietszeggend antwoord komen. Ik heb ze nog steeds niet zover dat ze me op een andere manier willen betalen dan per Amerikaanse cheque. Lijkt wel of die mensen 25 jaar geleden leven. Regel dat dan via Microsoft UK of Microsoft NL zou ik zeggen. Ze hebben nu mij IBAN gegevens, ze kunnen zien dat ik een Creditcard aan mijn MS account heb gekoppeld en ik heb PayPal. Maar stug vol blijven houden met nietszeggende argumenten. Begint er verdacht veel op te lijken dat het een bewuste actie is om een grotere toeloop van ex-gebruikers te voorkomen. Schande, Microsoft!BigEagle schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 14:30:
De tweede keer had ik een ander persoon die het 'geëscaleerd' had en nu kon er wel gerefund worden op een credit card(Ik had gelukkig al een credit card gekoppeld op de Microsoft site).

Ik ben er nog niet. Kreeg een email dat ik een cheque zou krijgen...
Als ze de kosten voor het omwisselen bij de Rabobank ook vergoeden heb ik er geen problemen mee. Het blijven rare jongens die amerikanen...

Bij mij wilde ze al de kosten voor het innen (ING) en verzekerd versturen van de cheque naar ING al toevoegen aan het totaal. Wel nadat ik linkjes had gestuurd met de webpagina's waar deze kosten op staan.BigEagle schreef op maandag 17 april 2017 @ 20:09:
Ik ben er nog niet. Kreeg een email dat ik een cheque zou krijgen...Als ze de kosten voor het omwisselen bij de Rabobank ook vergoeden heb ik er geen problemen mee. Het blijven rare jongens die amerikanen...
Maar ze zijn nu aan het kijken of het teruggestort kan worden op mijn creditcard.
Ook mijn order is eindelijk aangemeld (half februari eerste contact gehad). Nu dus binnen enkele weken horen dat ik een refund ga krijgen omdat ik maat M heb. Heb maar gelijk door de medewerker in de notities laten opnemen dat ik geen refund in cheque accepteer en een CC heb gekoppeld, op hoop van zege!
netjes, heb net ook weer ff gechat. krijg refund in de vorm vane en check, aangeven dat dat kansloos is. Nu moet ik op het moment dat ze mij mailen dat de check er aankomt escaleren zodat ze het wellicht dan wel op een card naar believen kunnen storten. Bizar om te zien hoe ze toch net andere antwoorden geven ben een iedere.barber schreef op maandag 17 april 2017 @ 22:43:
[...]
Bij mij wilde ze al de kosten voor het innen (ING) en verzekerd versturen van de cheque naar ING al toevoegen aan het totaal. Wel nadat ik linkjes had gestuurd met de webpagina's waar deze kosten op staan.
Maar ze zijn nu aan het kijken of het teruggestort kan worden op mijn creditcard.
nja, de 2 oplaadsnoeren en charging stand kunnen in de verkoop
no comment
Pfff, wat een gedoe allemaal!
ja en nee, full refund, naar een jaar gebruik. Waar vind je dat nog? ik heb bv ook een andere fitnesstracker... die eikels zijn met de noorderzon vertrokken.....__Erik__ schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:30:
Pfff, wat een gedoe allemaal!
no comment
Hoe zit het met een refund cheque dan? Krijg je 'm fysiek opgestuurd of hoe werkt zo iets? (nog nooit mee in aanraking geweest, alleen van vroeger toen ik met mijn ouders op vakantie ging)
Anyway, Mijn band2 is ook onderweg voor reparatie, en als ik het zo lees is de kans op een refund vrij groot.
Ik ga in juni op vakantie naar de USA, en wil best de (fysieke?) cheques inwisselen voor USD en dan tegen de huidige koers overmaken in euro's. (mochten er dus geen alternatieven vanuit Microsoft komen)
Geen idee hoe het werkt (de fysieke exemplaren inwisselen bij een bank voor geld?) maar mocht het kunnen dan wil ik dat best doen. Stuur even een PM indien geïnteresseerd.
[ Voor 10% gewijzigd door MrTre op 18-04-2017 15:42 ]
wat ze me vanmorgen vertelden,dat ze de check met UPS gaan opsturen als waardetransport. Daar ontvang ik een mail van en moet dan zsm escaleren voor een refund via CC. lukt dat niet, is jouw optie ook nog een prima idee.MrTre schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:41:
[...]
Hoe zit het met een refund cheque dan? Krijg je 'm fysiek opgestuurd of hoe werkt zo iets? (nog nooit mee in aanraking geweest, alleen van vroeger toen ik met mijn ouders op vakantie ging)
Anyway, Mijn band2 is ook onderweg voor reparatie, en als ik het zo lees is de kans op een refund vrij groot.
Ik ga in juni op vakantie naar de USA, en wil best de (fysieke?) cheques inwisselen voor USD en dan tegen de huidige koers overmaken in euro's. (mochten er dus geen alternatieven vanuit Microsoft komen)
Geen idee hoe het werkt (de fysieke exemplaren inwisselen bij een bank voor geld?) maar mocht het kunnen dan wil ik dat best doen. Stuur even een PM indien geïnteresseerd.
no comment
Ik hoor het wel, ben sowieso benieuwd hoe ze reageren. :-)
Mocht ik iets voor je moeten betekenen, stuur dan even een PM, ook als er andere er gebruik van willen maken ;-)
Tuurlijk, heb je helemaal gelijk in! Opmerking ging meer om het aantal contact iteraties wat sommigen door moeten om de pecunia te kunnen ontvangen.Martinus schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:31:
[...]
ja en nee, full refund, naar een jaar gebruik. Waar vind je dat nog? ik heb bv ook een andere fitnesstracker... die eikels zijn met de noorderzon vertrokken.....
Een prachtig aanbod, alleen wordt de cheque op naam gezet, dus waarschijnlijk zal het niet lukken.MrTre schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:41:
[...]
Wat ik het meest irritante aan het hele gedoe vind is dat ze je een beetje hoop geven via een E-mail. Dan een week of meer er overheen laten gaan als je antwoord geeft en dan weer opnieuw met een kluitje in het riet sturen. De cheque is 3 maanden geldig en ik ben inmiddels al 6 weken bezig om ze zover te krijgen dat ze het op een andere manier overmaken. Ik snap werkelijk niet waarom ze Microsoft UK of NL niet even inschakelen.